Hra o trůny (Game of Thrones)
95/100 - 2 315×

Hra o trůny(Game of Thrones)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
VOD
Max | O2 TV
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Tvůrci se vyjadřují k nadlidskému cestování postav v sedmé sérii Game of Thrones

Tvůrci se vyjadřují k nadlidskému cestování postav v sedmé sérii Game of Thrones

Sedmá řada poměrně znatelně urychlila celkové dění v seriálu Game of Thrones. K tomu se však pojí poměrně nemilý fakt týkající se rychlého cestování. Tvůrci se k této věci konečně vyjádřili.

16 11
30.3.2019

Také jste si během sledování sedmé řady Game of Thrones všimli, jak rychle dokáží hlavní postavy cestovat? Například jak Gendry mohl uběhnout takovou vzdálenost za Zdí, díky čemuž zachránil celou výpravu na severu? Nebo jak rychle se Jon dostal na Dračí kámen, odkud se bleskurychle dostal na Východní hlídku? Někdo by řekl, že tyto postavy využívají teleportaci či raketové batohy.

K celé situaci se vyjádřil scenárista Bryan Cogman, který se podílí i na samotné tvorbě seriálu: „Rozhodli jsme se, že se k poslední řadě musíme nějak dostat. Ano, každý si může doma sednout a začít počítat, za jak dlouho dopluje loď z místa A do místa B. Vždycky tu bude něco, na co se lidi zaměří, ale toto pobouření se tentokrát týká alespoň něčeho smysluplného, takže to beru.“

(Petyr byl naprostým přeborníkem v rychlém cestování. Foto: HBO)

K rychlému cestování se vyjádřil i tvůrce Dan Weiss: „Všechny názory fanoušků nečteme. Když někdo napíše, že se mu nelíbí to, co jsme udělali, tak nevím, kolik dalších lidí sdílí tento názor. Pokud by se to nelíbilo hned několika lidem, tak stále nevím, kolik procent fanoušků k nim patří. Každopádně není možné zjistit, kolik lidí sdílí tento názor. To ale neznamená, že mě to nezajímá. Ale když se na to budete pořád zaměřovat, tak se z toho jednou zblázníte.“

Do třetice se k této věci vyjádřil i scenárista Dave Hill: „Nikdo z nás si pochopitelně nepřeje žádnou kritiku, ale s tím, jak chceme, aby příběh vypadal na začátku osmé řady, se musí několik věcí urychlit mezi epizodami. V seriálu jsme měli několik posunů v čase, kterých si diváci nevšimli. Vždy bychom tam mohli mít nějakou psanou informaci o tom, o kolik se posunul čas, ale nemáme to tam. Někdy, když postupujete dopředu, je to třeba nějak obelstít. V osmé řadě by to mělo být už lepší, co týká cestování.“

Tak doufejme, že v osmé řadě již nebude docházet k podobně nadlidsky rychlému cestování.

Zdroj článku: EW

Diskuze /171

DejvidHound

Vzdy sa kritizovalo a aj sa kritizovat bude. Co keby tak Gendrymu pocas toho jeho behu (co je uplne realne) v takej zime roztrhlo pluca a nikoho by nevaroval? Cela vyprava by bola zmasakrovana a co potom? Ludia riesia totalne kraviny.

30.3.2019 | 16:29:27
mateSKAtes

Aha..... Ten celej příspěvek byl v podstatě o dvou větách Dave Hilla. protože to ostatní se k tomu v podstatě přímo nevyjadřovalo. Ted si řikám proč ? Myslím si že tenhle článek jste si na edně mohli klidně odpustit jenom se tu vkuli tomu lidi zase budou hádat a nebo je to to o co vám jde ??

#6 Xavik
30.3.2019 | 16:38:46
Batiatus

Mohli by ste tu nastaviť lajky a dislajky na komenty.

#6 Xavik
30.3.2019 | 16:56:51
Peafowl

Je to totiž pohádka. Jen pohádka. Netřeba se zamýšlet nad každou prkotinou, ale jen si to užívat

#5 Zilwicky #8 Neuvěřitelné
30.3.2019 | 17:03:54
Zilwicky

#4 Peafowl: Neviem ci by som GoT prirovnal zrovna k rozprávke ale inak súhlasím. Na druhú stranu – ono tam takýchto logickych blbostí je urcite ovela viac ale sú to zväčša len drobnosti a ludia to ignorujú lebo, ako píšeš, chcú si to len užiť. Ale ked sa vyskytne moc velky pocet moc velkych nelogickostí tak ludia hold budú kritizovat. A právom. S tým treba počítať :)

30.3.2019 | 17:16:40
Xavik

#2 mateSKAtes: Jak o co nám jde? Takto stejně byl nazvanej článek na zahraničním webu. A netýkaj se toho dvě věty z článku, ale všechny čtyři odstavce.
#3 Batiatus: Nechápu, k čemu by to bylo.

#9 Batiatus #12 mateSKAtes #27 mateSKAtes
admin
30.3.2019 | 17:18:39
Neuvěřitelné

Ať cestují třeba z Casterly rock do Vaes Dothrak během dvou scén, jen se prosím ujistěte, že při tom uběhne několik měsíců a všude jinde plyne čas stejně. Nevadí mi urychlení, to je jejich věc, jen chci, aby všude plynul čas stejně. Euron obepluje celý kontinent nereálně rychle vůči přesunu armády Neposkvrněných, Gendry – Havran – Drak vůči době zamrznutí ledu taky nemožné a mnoho dalších příkladů by se našlo. Třeba Varys se rychle dostal z Meereenu do Dorne a zpět, ale to mi vůbec nevadí, protože tam mohl uplynout čas a vůči jiným věcem to nebyla blbost. Jinak vyjádření Dana a Davea jsou nanejvýš stupidní. „Nikdo z nás si pochopitelně nepřeje žádnou kritiku.“ Konstruktivní kritika je snad dobrá na zlepšení do budoucna, ne? A ujišťuji Dana i fanboye v této diskuzi, že mám i jiné zájmy a činnosti, než hledat chyby v tom seriálu.

#10 ori #14 Monoceros
30.3.2019 | 17:25:53
Neuvěřitelné

#4 Peafowl: Ale tento seriál vždy vynikal svojí uvěřitelností a reálností, proč by jsme na to nyní měli pohlížet jako na pohádku? Chci staré dobré drama, které jsme měli většinu seriálu.

#11 Denyslayer #21 Martan73
30.3.2019 | 17:27:22
Batiatus

#6 Xavik: Očakával som, že napíšeš niečo v tomto zmysle.

30.3.2019 | 17:30:01
ori

#7 Neuvěřitelné: Ale čas všade neplynie rovnako. Zatiaľ čo v jednej epizóde u Daenerys ubehne pár týždňov, u Arye len pár dní (to je len príklad ale tak to je).

#20 Neuvěřitelné
webmaster
30.3.2019 | 17:48:29
Denyslayer

#8 Neuvěřitelné: Protože je to stále fantasy žánr? Protože fantasy žánr vznikl z pohádek? Protože pohádky a ani fantasy se nemusí přísně držet logiky? Jestli chceš brblat nad logikou každého momentu, doporučil bych ti změnit žánr. Třeba sci-fi, to si na reálnosti zakládá. ;)

#138 Brog
30.3.2019 | 17:50:43
mateSKAtes

#6 Xavik: mohl bych se rozepsat ale nebudu to dělat je to zbytečný. Já jen chtěl říct že tohle téma se řeší už ROK A PŮL a hádalo se tu kvůli tomu už tolik lidi a když už to trochu vypadá že to utichne před novou serií tak je to tu zase :D já chápu že to, že si na do D&D vzpomněli až ted nemůžete ale připadá mě zbytečný řešit po stomiliontý tuhle věc když už tady každý má svůj težce vyhádaný názor. a ted to vypadá že tohle bude další příspěvek s + 150 komentáři xD xD xD xD

#14 Monoceros #16 mirako #26 mateSKAtes #99 Denyslayer #158 mateSKAtes
30.3.2019 | 18:06:29
Sctyri

„ale s tím, jak chceme, aby příběh vypadal na začátku osmé řady, se musí několik věcí urychlit“ Je úplně jedno jak série začíná, než takový nesmysly, stačilo nechat normál deset dílů v osmé..

#18 johnsmith182
30.3.2019 | 18:09:32
Monoceros

Když jsem se k tomuhle článku dostal, tak mě hned napadlo, že oni snad opravdu četli tu naší blbou diskuzi na téma hnědý (pardon) dřevěný dveře na WF :-o protože já jsem tam psal o tom časovém údaji někde v obrazovce přesně jako to řekl Dave Hill … cítím se poctěn že se mnou souhlasí,

#12 mateSKAtes: Výjimečně s tebou souhlasím, protože tohle je přesně ten typ článků co přitahuje neviditelné diskutující jako vosy na med.

#7 Neuvěřitelné: Ano, jistě máš i jiné zájmy, to už všichni víme, nemusíš nám to nutit při každý příležitosti :D

#15 mateSKAtes #16 mirako
30.3.2019 | 18:28:06
mateSKAtes

#14 Monoceros: Teda takhle jsem se dlouho nezasmal :D prej oni snad četli tu naší diskuzi xD xD xD xD xD xD

30.3.2019 | 18:48:40
mirako

#12 mateSKAtes: :D :D :D

#14 Monoceros: jojo, taky jsem si na tebe vzpomněl.. :D

30.3.2019 | 19:00:57
johnsmith182

Napadlo někoho, že fyzikální zákony tam nemůžou být stejný jako v reálném čase? Vždyť my nic nevíme o tom jak dlouho trvá den, noc, měsíc, rok. Nebo snad ano? Uvědomte si, co je den nebo rok v reálném světě, to není jen jednotka, to má nějaký význam z hlediska hvězd a planet. Pokud zima trvá několik let, tak logicky čas tam nemůže plynout jako u nás. Jak může někdo tvrdit, že draci tak rychle nelítají? To se ví, jak rychle lítaj? Lidi by měli začít používat mozek a snažit se vždy domyslet si, jak to je a ne hned kritizovat, že je něco špatně. Spousta věcí se dá vysvětlit, když se zapojí mozek a především se musí chtít. Navíc přece to není to podstatný v tom seriálu.

#19 Zilwicky
30.3.2019 | 19:02:06
johnsmith182

#13 Sctyri: to s tím vůbec nesouvisí, je jenom 7 epizod kvůli produkci, asi ví kolik toho mají napsáno ve scénáři, samozřejmě můžou přidat jeden díl jak cestujou mezi dvěma místy na lodi, ale to by byla pro diváky nuda a zase by se nadávalo (filler)

#98 Sctyri
30.3.2019 | 19:05:42
Zilwicky

#17 johnsmith182: Ano, je to fantasy takze keby veeelmi chceli tak ospravedlnia aj fakt ze sa tam zrazu zjaví Terminator – to ale neznamena ze to neni uplne na hlavu :) „Pokud zima trvá několik let, tak logicky čas tam nemůže plynout jako u nás“ – hmm.. logika dostala dneska veľkú ranu. Čo ma trvanie zimy do činenia s plynutím času, prosim ta?

#26 mateSKAtes
30.3.2019 | 19:15:15
Neuvěřitelné

#10 ori: To je vtip? Takže sekunda Aryi je týden Daenerys? Ne. Akorát u Aryi vidíme třeba 7 dní po sobě a ty sledujeme a pak u Dany vidíme události několika týdnů, ale čas jim plyne stejně, protože žijí na stejné planetě, akorát my sledujeme různé scény… :D

#30 ori
30.3.2019 | 19:15:24
Martan73

#8 Neuvěřitelné: ano, jako třeba draci. Úplně reální. :-D

#23 Zilwicky #24 Batiatus #31 Neuvěřitelné
30.3.2019 | 19:16:20
shootx

Stacilo by kdyby nedelali z divaku hlupaky a rekli pred zacatkem sezony ze se nektere sceny musi urychlit a ne cekat ze zrovna v 7 serii si nikdo nevsimne nelogickych veci napr mohl jeste vysvetlil retezy(i kdyz je v tom jasno) nebo nelogicke vykryti metrove mece Brien dykou Ayrii ktere se naprosto vymyka logice souboje co byla skoda mohli dat vice akrobacie do boje to by bylo realnejsi ovsem tak to dopada kdyz se schovate pred konstruktivni kritikou do bubliny a vse oznacujete za hate…

#25 Monoceros
30.3.2019 | 19:16:47
Zilwicky

#21 Martan73: Ooo boze.. zase si niekto mýli „realnost“ s realitou :)

#32 Denyslayer
30.3.2019 | 19:18:53
Batiatus

#21 Martan73: Reálne všetko to čo nie je fantasy prvok samozrejme.

30.3.2019 | 19:19:31
Monoceros

#22 shootx: Tak třeba ten šermířský souboj vysvětlený byl, měli k dispozici zkušené šermíře kteří se zabývají bojem s krátkým mečem, ale to je jedno ty by jsi tomu stejně nevěřil :D

30.3.2019 | 19:21:14
mateSKAtes

#19 Zilwicky: Jo to je taky fakt mužeš vymyslet cokoliv třeba že začali pršet v GoT melouny a jak ty řikáš ospravedlnit si to tim že je to fantasy :D No jenže ta hádka ehm teda diskuze už tady byla mylsim cca 2 mesice zpět :D :D :D :D :D tim chci říct že souhlasim s tebou :D ikdyž bych to neměl řikát nahlas nebo mě zas budou votravovat s tim abych napsal nejlepěí scénář všech dob :D :D :D :D
a když si přečtěte #12 mateSKAtes: ..... No neříkal jsem to už je to tu zase xD

#28 Zilwicky
30.3.2019 | 19:22:48
mateSKAtes

#6 Xavik: tak a přesně tohle jsem myslel tim když jsem psal: O co vam jde :D :D

30.3.2019 | 19:26:36
Zilwicky

#26 mateSKAtes: Jop.. niektory ludia to proste odmietajú pochopit. . Toto je celkovo problem velkeho mnozstva fantasy aj scifi knih, filmov, serialov. Mnohý si myslia ze „fantasy/scifi“ = „mozem si tam vymysliet uplne hocico a ignorovat predom implicitne alebo explicitne zadané pravidlá“ A potom presviedčaj ludi o opaku :)

#29 mateSKAtes
30.3.2019 | 19:26:39
mateSKAtes

#28 Zilwicky: jak jsem říkal :D tá hádka tu už byla :D a po Gendrym „Rychlonožce“ Baratheonovi je tohle další TOP TEN téma xD

30.3.2019 | 19:30:51
ori

#20 Neuvěřitelné: No však tak som to myslel len som sa nevedel vyjadriť :D

webmaster
30.3.2019 | 19:34:30
Neuvěřitelné

#21 Martan73: Další trouba :D (bez urážky)

30.3.2019 | 19:35:27
Denyslayer

#23 Zilwicky: Jenže drak (alespoň ten co je v GoT) není ani reálnost ani realita. :) Nebo si snad myslíš, že fyzikální zákony naší planety umožňují existenci okřídleného tvora o velikosti brachiosaura?

#35 Zilwicky #36 Lukass.M #49 mirako
30.3.2019 | 19:55:48
Lukass.M

A kdo kdy řekl že se jednotlivý konverzace a střetnutí z jednoho dílu odehrávaji v ten samej den? Nebo že se jednotlivý díly odehrávaji přesně tejden po sobě? :D

A Gendry… při pochodu za zeď nikde nenocovali. Tedy se dá čekat že pochodovali jeden den a to ještě ne celej. Zato Gendry měl na běh celou noc a dorazil ráno. Za další celej den doletěl havran na dračí kámen a draci na sever. Ne?

30.3.2019 | 20:07:00
Martrix

kdyby se ctily vzdálenosti a čas jaký je trvá překonat, tak by GOT nikdy nedospěl do finále a pro změnu by diváci frflali, že se to vleče. Vždycky senajdou š´touralové, které tvůrci zcela správně ignorují. Pointa toho všeho je jinde..

30.3.2019 | 20:29:52
Zilwicky

#32 Denyslayer: Okeeej.. nechápem čo do toho ťaháš našú planétu. Ocividne si moj koment nepochopil. Posnazim sa vysvetlit: povedal by som ze pod „realnostou“ sa v scifi/fantasy myslí toto: Je to v súlade s dopredu určenými fyzikálnymi a inými zákonmi daného universa ktoré boli dané bud explicitne (teda niekto vyslovene povedal „draci vedia letiat a chrlit ohen, nie nevedia plávať“) alebo implicitne – teda to vyplynulo zo situácie (drak spadol do vody a utopil sa – ergo – draci nevedia plávať) Teda ano, predstav si ze drak môže byt „reálny“ v rámci daného universa ale iné veci nie. Napr. drak žonglujúci so 4 ovcami „reálny“ nie je. Kapišto? :)

#38 Neuvěřitelné #49 mirako #94 Zilwicky #102 mudr.scorpion #115 Zilwicky
30.3.2019 | 21:17:38
Lukass.M

#32 Denyslayer: Dle zákonů fyziky by neměl lítat ani čmelák :D

30.3.2019 | 21:31:47
shootx

Ma tam byt low obsah magie nejak tak to rikal v tom pripade by mela byt pouzivat pouze okrajove nebo logicky ale 6 rad se snazi byt nejakym zpusobem realisticti a 7 to obrati na ruby ?

#43 mateSKAtes #44 mateSKAtes
30.3.2019 | 21:52:13
Neuvěřitelné

#35 Zilwicky: Těm lidem to prostě nevysvětlíš nikdy tohle…

#39 Zilwicky
30.3.2019 | 21:56:20
Zilwicky

#38 Neuvěřitelné: Mozno ne, to ale neznamena ze sa prestanem snazit :) No.. mozno raz hej.

30.3.2019 | 22:00:14
jess20

tak ja si nakonec myslim ze na trun usedne Bran který uz nebude Bran ale bude se snazit proniknout do mysli NK a uvízne v ní takze nakonec vsichni umrou krom draků a na trunu bude NK který přemůže Brana a usedne na trun jako živý…cha

30.3.2019 | 22:01:35
jess20

protože pokud má být konec podle martina tak vubec ale vuuubec neverim že bude nejaky happy end ze zkusenosti jak likvidoval v knize vsechny sympatické postavy jednu po druhe a dost casto me sokoval a nasral jak to jako mohl udelat …martin nedelé blbe americke klišé ale ale umí ještě překvapit…sve teorie se budu držet ale pokud je špatna tak nas vsechny ten konec stejne hodne překvapí..

30.3.2019 | 22:05:16
jess20

pardon jsem v blbe diskuzi o řadek vedle upss :-)

30.3.2019 | 22:06:56
mateSKAtes

#37 shootx: Ano taky jsme se to snažili s pár lidma řict ostatním ale moc nas neposlouchali :D

30.3.2019 | 22:22:05
mateSKAtes

#37 shootx: a Nejhorší na tom je že ikdyž jim to budeš vysvětlovat sebelíp tak většinou to sklouzne k tomu ke známému porovnávání kvality epizod a to je snad první bitevní téma na tomhle serveru :D pak už jen nestíhaš odpovídat na věci od lidí který řeše kraviny a mezery když něco nesedí :D například proč by měl mít nedobytný hrad železnou bránu… to byl mazec :D

#45 mateSKAtes
30.3.2019 | 22:27:01
mateSKAtes

#44 mateSKAtes: btw odpovím si sám.. Protože je to Fantasy xD xD xD xD

30.3.2019 | 22:28:17
Monoceros

mateSKAtes – hele jeste dlouho takhle pokracujte a zacnu si zcela vážně beze srandy myslet ze snad verite tomu ze ten serial je realita. Jako zacinaji me vase komenty dost desit.

#47 mateSKAtes
30.3.2019 | 22:33:46
mateSKAtes

#46 Monoceros: to nevim jak si na to přišel a přitom bych to mohl říct i já o některých lidech. Když přemejšlím nad tim co si napsal tak mě nedává smysl proč si to napsal, přece se už tady hádáme nějakej ten pátek a moje důvody bys měl moc dobře znát. Já už si z toho jen dělám srandu :D tak to možná tak vypadá :D

30.3.2019 | 22:43:45
mateSKAtes

PS mi těch 150 komentářu sem dostaneme :D :D :D :D

30.3.2019 | 22:45:06
mirako

#32 Denyslayer: :D :D :D tak to mi teda vysvětli, proč by podle našich fyzikálních zákonů nemohl na naší planetě lítat okřídlený tvor velikosti draka.. takovou kravinu jsem ještě nečetl.. :D :D omg, na velikosti tvora vůbec nezáleží.. lítat umí čmelák, lítat umí orel, lítat uměl pterodactyl, tak proč by sakra nemohl umět lítat drak?? lol.. navíc něco jako drak, potomek dinosaurů klidně mohl existovat, ale bez chrlení ohně.. až právě to chrlení ohně je fantasy, zbytek proč ne..

#35 Zilwicky: přesně, konečně někdo další z mála, kdo tomu rozumí ;)

#52 shootx #54 Denyslayer #55 Rafan
30.3.2019 | 22:51:08
Monoceros

Prave ze uz se podobna diskuze vedla ale stejne kdyz se objevi podobny clanek tak se v nem objevi prispevky od lidi co se uz jednou vyjadrili. I muj, pravda. Ale kdyby tam nepsali s tim casem nepsal bych sem. Nekteri se v tom ale pitvate tak dopodrobna ze uz nevim co si o tom myslet. Nejdrive mi to prislo vtipny ale po xxx postech uz me to prijde divny. Ja nikdy u filmu nebo serialu chyby nehledal a misto toho abyste byli radi ze tvurci reaguji na to co vas trapi tak opet a znovu date clanku dislike a zase nejste spokojeny.

#54 Denyslayer
30.3.2019 | 22:52:12
yennik

Ježišmarja, vždyť je jedno, jak dlouho někam jedou, dokud to nezasahuje do příběhu. Prostě ne všechny scény se odehrávají ve stejné době, že někdo něco dělá v Kings Landing, a hned za tím je scéna ze Zdi, tak to neznamená, že je to ve stejnou dobu, i když to tak může vypadat. Ale není. Děje se to ve filmech normálně. Někdy se to ve filmech poruší a najednou jsou všichni géniové, že si toho všimli, hurr durr špatný seriál. V každém seriálu jsou blbosti, chyby, jen si jich pleb většinou nevšimne. Komentáře jsem nečetl, ale je mi úplně jasné, co se tu píše (jako vždy na tohle téma). Článek o ničem, to už se víc dozvím tady: https://www.syfy.com/…son-7-travel a to to je 2017

#53 Zilwicky #54 Denyslayer
30.3.2019 | 23:11:28
shootx

#49 mirako: Vicemene uz je mytologie draka realne vysvetlena mohl to byt nejaka evoluce jestera ktera cela vyhynula ale rozhodne nelogicka neni…

30.3.2019 | 23:24:40
Zilwicky

#51 yennik: Správne, „dokud to nezasahuje do příběhu“ – ale myslim ze „zazracna zachrana na poslednu chvilu“ do pribehu zasahuje dost. Ak si myslis ze narazame na to ze „gendry uteka pre pomoc, strih – pomoc je na ceste“ tak sa mýliš. Na tom by nebolo absolutne nic zle (tiez nemam zaujem pozerat X hodin na udychčaného gendryho) keby naozaj nejakým sposobom ukázali ze „bezal“ aspon X hodin a ze Daenerys to tam tiez trvalo viac ako 5 minut sa k ním dostat. Lenze to co ukázali implikovalo skor opak. Nikdy som nepovedal, a nevsimol som si ani nikoho ineho v tejto diskusii, ze je to zly serial. Kvalitou isiel v poslednych seriach dole ale to sa holt stáva u vela seriálov. Stále je to u mna jeden z TOP.

30.3.2019 | 23:38:57
Denyslayer

#49 mirako: Protože je moc těžký, ty kravino? Vše tebou jmenované není tak těžké, aby to nemohlo vzlétnout. A jen tak pro zajímavost – největší tvor všech dob, který kdy na této planetě létal, Quetzalcoatlus, který vážil okolo 250 kg. A i u něj to bylo silně hraniční. Na to aby vzlétl, musel k tomu mít uzpůsobené duté kosti – takže ne, u tvora velkého jako draci v GoT, vážíciho pravděpodobně několik tun, není možné. Drak jako potomek dinosarů mohl existovat, proč ne, ale určitě by nemohl létat. To by musel být výrazně menší, zhruba tak jak byli v GoT do 4. série… Tolik k tomu když se do fantasy tahá logika. A propříště si k tomu zjisti nějaký info, abys ze sebe nedělal ještě většího šaška. :)
#50 Monoceros: #51 yennik: Přesně tak.

#56 Rafan #77 mirako
30.3.2019 | 23:41:16
Rafan

#49 mirako: Už je to dlouho, ale na toto téma vedli diskusi vědci a došly k závěru, že hmotnost takového tvora by znamenala tak obrovská křídla, která by se zřejmě deformovala vlastní vahou. Pokud se poměr budeme snažit vylepšit a přijmeme že drak bude mít duté kosti a blanitá křídla, pak to nejde dohromady s faktem že je to dravec a tomuto faktu by pak tělesná konstrukce kdy má zabít velké zvíře moc nenahrává. Tak velké zvíře by potřebovalo k letu obrovské množství energie že by víc energie spálil při vyhledávání menší kořisti a její zabití než kolik by jí jejím pozřením získal. Při lovu velkých zvířat by zase hrozilo poranění jeho odlehčené tělesné konstrukce a hlavně jeho blanitých křídel. Což by znamenalo jeho neodvratnou smrt vyhladověním.

#77 mirako
30.3.2019 | 23:50:15
Rafan

#54 Denyslayer: Předběhl jste mne :-)

30.3.2019 | 23:54:15
Whitewolf114

Bože, já už vůbec nechápu proč tuhle kravinu někdo řeší. Tenhle seriál je skvělý a pokud jsou lidi, kteří si ho najednou skritizovali jen kvůli rychlejšímu ději tak to ať se nekoukají na nic… Jako všimla jsem si, že jsou v sedmé sérii rychlejší než v předešla

30.3.2019 | 23:55:28
Whitewolf114

***** v předešlých řadách ale to se mám na ten seriál přestat dívat? Tak snad mají lidi mozek a domyslí si, za jak dlouho můžou být v bodě B.

30.3.2019 | 23:56:49
Whitewolf114

***** v předešlých řadách ale to se mám na ten seriál přestat dívat? Tak snad mají lidi mozek a domyslí si, za jak dlouho můžou být v bodě B.

30.3.2019 | 23:56:49
Whitewolf114

Tenhle seriál je skvělý a takovouhle maličkost opravdu řešit nebudu. Naprosto souhlasím s yennik

30.3.2019 | 23:59:38
mateSKAtes

Mě to bylo jasný že se to stane :D Jako nechci aby to xavik bral nějak špatně já jsem rad když se někdo snaží pro nás sehnat co nejvíc informaci o seriálu o hercích atd atd jen jsem si na začátku myslel že pro dobro komunity by se konkretně tohle velmi citlivé téma sem nemělo dávat po tom všem :D :D akorát si říkám nemohlo by se to handrkováni nějak pozdržet ještě těch 14 dní ? :D rád bych totiž už chtěl nadávat a nebo chválit věci které jsem viděl včera a ne před rokem a pul :D já myslím že vy taky ne ? :D

31.3.2019 | 0:19:57
desaix

Pre všetkých ktorí sa ohradzujú voči kritike a hovoria, že sa tu riešia kraviny a že seriál/kniha je fantasy.

  1. G.R.R.Martin napísal Pieseň ľadu a ohňa ako historický román okorenený prvkami fantasy. Predobrazom mu bola stredoveké Anglicko v dobe vojny ruží… známy to fakt. Jeho svet sa od nášho teda veľmi nelíši.
  2. Akákoľvek kniha i fantastický i sci-fi musia mať nejakú vnútornú logiku inak je to chaotický odpad.
  3. Veľa autorov sa pri riešení problémov, napríklad s časom, uchyľujú k betličkám ako sú rôzne magické predmety a kúzla. To Martin nikdy nerobil a práve preto sú jeho knihy reálne a bohužiaľ preto mu ich písanie tak dlho trvá.
#65 mateSKAtes #75 mateSKAtes
31.3.2019 | 7:40:07
Naranyan

Mě fascinuje, jak se davy lidí rozčilujou nad nějákým rychlým cestováním (které mě nechává naprosto ledově klidným), ale už zapoměli (nebo snad ani nikdy neřešili), že dem.enti John Snew s Danarys Vypatlanis věnovali v naprosto dem.entní a nesmyslné výpravě o ničem WW draka, kterým pak rozbili WW zeď. Sympatie, které si u mě tihle dva budovali celý seriál jsou tak totálně naprosto zcela zabité a naopak – skutečně, opravu a upřímně – přeju a fandím Cercei → ona prostě a jednoduše není ta, která pustila WW za zeď že… A teď si to nejspíš ona (i mrtě nevinných) za ty dva vypatlance vylíže.

#64 Zilwicky
31.3.2019 | 8:56:35
Zilwicky

#63 Naranyan: Tož, bohuzial, chovat sa ako totalny dem.ent nie je v rozpore s pravidlami universa GoT :) (na rozdiel od teleportácie) A ovela ťahšie sa posudzuje či to je v rozpore s ich postavou alebo nie, teda či je to „reálne“. Ludia robia chyby celý život. A to ze niekto nieco kritizuje neznamena ze sa rozčuluje – teda aspon ja nie.

31.3.2019 | 9:18:27
mateSKAtes

#62 desaix: Teda jako nechtěl jsem tady už psát :D ale udělal si mě neuvěřitelnou radost :D sice si přilil ted olej do ohně :D ale je to snad krok k tomu aby se tady NĚKOMU VYSVĚTLILO čim byla myšlena ta LOGIKA :D :D :D :D dík :D

31.3.2019 | 10:01:54
Monoceros

Vy milovnici logiky mi jeste prosim laskavě vysvětlete kdyz tedy musí nutne všechno logicky fungovat a mit smysl ve vymyslenym pribehu. Proč v reálném světě v životě který žijeme váš dokonaly systém nefunguje? Proc do našich životů zasahuje nahoda,štěstí a osud? Kdyz evidentně podle vas jiné zákonitosti neexistují? Vše by mělo mit podle vas logicky smysl a ten ho prostě nemá. Většina z vas pro stromy nevidíte les ale kritizujete křoví. Ale klidně si tu dal premerujte svoje názory rad si počtu.

#68 Naranyan #75 mateSKAtes #76 Zilwicky #89 Neuvěřitelné
31.3.2019 | 10:13:01
skream2

I ten havran co letěl z černého hradu k Denny se zprávou at pošle draky na pomoc by musel letět přes 700km/h aby to stihl do 24hodin (a draci nazpět to samé). A to nemluvím ani o tom, že to jezero by zamrzlo mnohem dříve..

#69 Monoceros
31.3.2019 | 10:38:27
Naranyan

#66 Monoceros: Nevím, jestli si četl, co jsem psal já :).. S „teleportacema“ (překonáváním velkých vzdáleností za divně malý čas) nemám vůbec žádný problém a právě tady žádnou logiku netahám… Seriál nám vlastně (narozdíl třeba od 24h – který sem ani neviděl) neříká, kdy přesně a za jak dlouho se co stalo.. Né často (nebo jestli vůbec) jsem viděl že třeba by bylo psáno (dáno) – o hodinu později, o den, dva… Tak jako Gendry… Běžel to půl den, nebo den a půl ? :).. Nemyslím si, že tohle bylo explicitně řečeno. A jak znovu říkám, osobně do GoT logiku opravdu netahám a neřeším… ALE !!!! Co nám naopak seriál řekl naprosto jasně a zřetelně je, že Johnny Snížek a Dabilis Tarvyližmiž DAROVALI WW draka, kterým pak byla rozbita zeď… Jo.. Už to vidím.. Johník s Dabilkou pak řeknou … jééé sorrry za všechny ty smrti, za vyhlazené vesnice, města, děcka, všecko… sorry prostě za nájezd WW.. my to takhle nechtěli.. to byla chybka no.. se stane ne ? :)

#71 Monoceros
31.3.2019 | 10:41:36
Monoceros

#67 skream2: Jezero klidně mohlo zamrznout už za 10 minut, nikdo tam nikdy netvrdil opak …zombíci prostě jenom čekali jako jelita bud na povel NK nebo na chybu našich hrdinů. Havran mohl letět i týden, hrdnové sebou táhli sáně, evidentně měli zásoby takže vydržet mohli … kdo mi tu bude argumentovat že je to nesmysl pusťte si film „Přežít“ nebo si alespon o něm něco zjistěte … to je totiž reálný život, ne fikce.

#74 skream2
31.3.2019 | 10:42:34
Naranyan

Ve zkratce.. Kašlat na teleportace a podobný věci (logiku).. Mě zajímá opravdu jen to, jak se seriál vypořádá s tím, že po pádu zdi každá jedna smrt a cokoli co WW provedou jde na vrub Jonovi s Danerys. Takže prostě fandím Cercei.. Tečka.

31.3.2019 | 10:44:36
Monoceros

#68 Naranyan: Taky si nemysli že jim to projde tak lehce … podle lehce dostupných informací sever nepřivítá Daenerys do koalice zrovna s otevřenou náručí a dokonce sestry Starkovy se postaví proti Jonovi.

31.3.2019 | 10:46:29
shootx

Jelikoz se dnes menil cas o hodinu dopredu mohli DaD se vymluvit na posun casu vubec by me takova argumentace neudivila…

#73 Monoceros
31.3.2019 | 10:52:16
Monoceros

#72 shootx: a víš že máš pravdu? ten čas vážně plyne nějak divně .. třeba konkrétně u tebe mám pocit že se točím v časové smyčce kdy vidím pořád ty stejný příspěvky dokola :D

31.3.2019 | 10:57:28
skream2

#69 Monoceros: Kdysi jsem to počítal :D Havran letí ± 50, byl by tam opravdu za dlouho.. Draci by přiletěli po týdnu. V seriálu to vůbec nevypadá, že by tam byli týden. NK navíc určitě není tak blbý, že by čekal tak dlouho – podle mě ví moc dobře kdy by jezero zamrzlo.. Reálný život? Když Jon spadne do ledové vody a pak vydrží jet na koni více než den v mínusových teplotách, to tomu taky moc nepřidá. Pro srovnání, pasažéři Titanicu zmrzli ve vodě po 15minutách..

#79 Monoceros
31.3.2019 | 11:09:17
mateSKAtes

#66 Monoceros: Líbí se mě tvůj přístup fakt taky si z toho děláš srandu koukám :D sice trochu z jiný strany ale v pohodě :D Nevím jestli si četl #62 desaix:. Ale dost mě to připomíná některý vaše argumenty v té poslední velke diskuzi a borec vám je tady jednu po druhým vyvrátil :D a místo toho aby jste nějak rozumě oponovali tak akorát kopete okolo sebe a myslim si že mužů na tvrdo říct rejpete a urážíte.

31.3.2019 | 11:11:49
Zilwicky

#66 Monoceros: sorry ale.. co?? Vysvetli mi prosim ta ako je nahoda/stastie v rozpore s logikou? „Vše by mělo mit podle vas logicky smysl a ten ho prostě nemá.“ To či má alebo nemá život zmysel nemá nic co do činenia s logikou. Toto podla mna nikto nemoze mysliet vazne co si ty práve napísal a myslim ze len trolujes. Ak hej, tak sa mozes potlapkat po pleci, donutil si ma obetovat 2 minuty na napisanie komentu.

#78 Monoceros
31.3.2019 | 11:25:32
mirako

#54 Denyslayer: #55 Rafan: ok, sorry, beru zpět, měl jsem si o tom zjistit víc.. ;) teď už je to nereálný, ty jejich velikosti (Drogon má mít velikost letadla Boeing 747, tedy 60–70m), fakt by museli mít mnohem větší křídla a neuvěřitelnou sílu, aby se unesli… každopádně, když Quetzalcoatlus, měl okolo 200 – 250 kg a rozpětí a délku max 11m, tak draci 4té a max 5té série do velikosti nějakých max. 20m by asi ještě reální být mohli..

31.3.2019 | 11:47:20
Monoceros

#76 Zilwicky: Myslel jsem to zcela vážně, když už taháte do vymyšleného světa realitu našeho světa. Tak do ní musíte vsunout úplně všechno … a ano logika vs náhoda, štěstí a snad i osud si zcela vážně odporují … uvedu příklad ze života … reálně několik let sázím Sportku, dávám pořád ta samá čísla v pravidelném sledu, ale nikdy jsem nevyhrál více než pár korun. Objeví se člověk co si vsadí jednou za život a hned vybere celý jackpot … logicky bych přeci měl vyhrát já, protože na to mám větší právo a dává to smysl, ale nestalo se tomu tak …protože svoji roli sehrála náhoda, štěstí i osud … a ted k tomu co se tu snažím vysvětlit ale co nikdo zřejmě nechápe … osud (v tomto případě scénáristi) tomu prostě chtěli aby Gendry ve zdraví přežil návrat na hrad, aby Daenerys přiletěla včas na pomoc a aby NK zabil a následně oživil draka, stejně tak aby Jon přežil ve vypjatých situacích až do samého konce seriálu .. a jestli mi tu začneš omílat že tou vaší logikou narážíte pouze na časové nesrovnalosti v seriálu … tak ti tu opět zase jako idiot už po desátý napíšu že tam nikdy nebyl řečen časový údaj.

#80 Zilwicky #81 Zilwicky
31.3.2019 | 12:06:46
Monoceros

#74 skream2: Pasažéři sice zmrzli to ano, ale oni byli celou dobu ve vodě, Jon vylezl z toho jezera docela rychle, takže stejně jako pomyslná Rose přežila na trámu dveří on přežil pochod na koni a to on měl určitě lepší fyzičku než ona :D

31.3.2019 | 12:18:07
Zilwicky

#78 Monoceros: „logicky bych přeci měl vyhrát já“ – preco preboha? Šanca na výhru jackpotu v akejkoľvek lotérii sú tak astronomicky nízke ze máš prakticky (rozumej: rozdiel je tam zanedbateľný) rovnakú šancu vyhrat či si stavíš raz alebo 1000 krát. Ale toto je skor otázka pre matematikov. „osud (v tomto případě scénáristi)“ – porovnávat osud so scenáristami mi pride prinajlepšom velmi divné.
„nikdy nebyl řečen časový údaj.“ – explicitne nie. Ale vyplynulo to z toho co ukázali. Tie ich odpovede tomu len svedčia. Vykrúcajú sa z toho jak politici. Keby povedali ze „ano, naozaj tam stali uprostred toho jazera 10 dní“ – tak by tým, podla teba, každému zavreli zobák. Prečo to neurobili, teda? Je to proste lazy writing a nechcú to priznat. Čo sa im necudujem.

#82 mateSKAtes #84 Monoceros
31.3.2019 | 12:22:20
Zilwicky

#78 Monoceros: A ešte jedna vec – kto tahá realitu do vymysleného sveta? Aplikujeme logiku ktorú si stanovil sám George R. R. Martin a ktorej sa držali scenáristi v prvých X sériach.

#83 mateSKAtes
31.3.2019 | 12:28:03
mateSKAtes

#80 Zilwicky: jesus christ nepiš tady nic o tom scénáři nebo ho po tobě budou chtít :D :D :D :D :D

31.3.2019 | 12:29:12
mateSKAtes

#81 Zilwicky: No a to je další věc co to někteří nemaj rádi porovnávání serií :D sakra já te ted lituju oni tě tu sežerou za živa :D

#85 Monoceros #88 Zilwicky
31.3.2019 | 12:31:19
Monoceros

#80 Zilwicky: A ty jsi byl celou dobu jako kde kdy jsme to tady řešili x dní zpátky? Dobře můj příklad jsi rozmetal na milion kousků ne pomocí logiky, ale matematiky … chtěl jsem dát jiný příklad něco jako ve smyslu že i když celý život budeš žít zdravě ve snaze dožít se co možná nejvyššího věku tak tě stejně srazí autobus nebo něco v tom smyslu, nakonec jsem to sem nedal, ale princip je stejný. Kdyby seriál točili podle tebe a tobě podobným tak jim nestačí ani miliarda na epizodu, protože by museli přidávat scény kde hrdinové kadí, spí a šťourají se v nose aby vyplnili všechny mezery.

#86 mateSKAtes #88 Zilwicky
31.3.2019 | 12:33:56
Monoceros

#83 mateSKAtes: Pochybuji, protože kromě mě se tu nikdo už nevyjadřuje … všichni jsme se už vyjádřili, to on zřejmě poslední 2 týdny prospal tak to dohání ted.

#87 mateSKAtes
31.3.2019 | 12:36:25
mateSKAtes

#84 Monoceros: Hele věř mi kdybych chtěl vidět jak tam někdo kadí spí apod. už bych ti to dávnoi napsal jako jeden ze svých argumentu. Zbytečně přidáváš nadsázku abys tak zvýraznil svojí myšlenku. tot vše

31.3.2019 | 12:38:59
mateSKAtes

#85 Monoceros: no taky jsem nečekal že tu bude ještě někdo kde se tu nehádal.

#91 Zilwicky
31.3.2019 | 12:39:54
Zilwicky

#84 Monoceros: Pardon, ale predstav si ze necitam kazdy prispevok na edne a uz vobec nie kazdu diskusiu. Takze ano, ušlo mi to.
„i když celý život budeš žít zdravě ve snaze dožít se co možná nejvyššího věku tak tě stejně srazí autobus“ – Ano, náhoda existuje. A áno, náhoda (akakolvek) nie je v rozpore s logikou. „Kdyby seriál točili podle tebe a tobě podobným tak jim nestačí ani miliarda na epizodu, protože by museli přidávat scény kde hrdinové kadí, spí a šťourají se v nose aby vyplnili všechny mezery.“ – vidím ze to odmietas pochopit. Nevadí, snáď to pochopili iný.

#83 mateSKAtes: – vyzerá to, že máš pravdu :D

31.3.2019 | 12:53:19
Neuvěřitelné

#66 Monoceros: Ty seš fakt marnej. Teď vidím, že není problém ve mně, ale v tobě. Jak jsme se hádali nedávno pod jiným článkem, teď vidím, že problém je v tobě a ne ve mně.

#90 Monoceros #92 Monoceros
31.3.2019 | 12:54:18
Monoceros

#89 Neuvěřitelné: Jasně, protože se tu objevil někdo kdo vlastně napsal úplně to samý co ty, proto máš pocit že jsi měl celou dobu pravdu.

31.3.2019 | 13:01:52
Zilwicky

#87 mateSKAtes: Hej, ja sa nehádam :) Ja diskutujem, aj ked uznávam ze je tam tenká hranica.

31.3.2019 | 13:06:39
Monoceros

#89 Neuvěřitelné: ale můžeš být klidný už sem reagovat nebudu, jdu si nechat smazat svůj účet, sám to bohužel udělat nemůžu

#101 mateSKAtes
31.3.2019 | 13:06:50
Naranyan

Já se směji… Já se směji :)… Řeknu to asi tak… Posaďte dva „tábory“ vědců, matematiků, fyziků, konspirátorů, metafilosofů a dalších bukvičů a já vám zaručuju, že se zhádají jak psi na argumentech, proč tohle možné v seriálu je a tohle není.. Stejně jako jsem kdesi četl krásný postřeh ohledně toho, že ti draci by při své velikosti nemohli ani létat → kdo, kde říká, jaké je ve Westerosu složení atmosféry :).. Bylo vůbec řečeno, že se to odehrává na planetě zemi, v naší galaxii, v našem vesmíru s našimi fyzikálními zákony ? :).. R.R.Martin se možná snaží držet reality v lecčems, ale tím, že tam má draky a další nadpřirozeno si prostě a jednoduše vytvořil (a tím i scénáristům) berličku, že nakonec si bude moct – vyargumentovat – úplně všechno :)..

A ZPATKY NA ZEM !!… To co seriál řekl, co nikdo nikdy nerozporoval je, že John a Danarys dali WW draky !! Poťe krucinál plivat na ně !! Na ně si pome vylívat žluč !! Já je tím (a to mě fakt rozčiluje) prostě totálně nesnáším za tu jejich idi.ocii a přeju jím – po zásluze – brzkou smrt.

#94 Zilwicky
31.3.2019 | 13:23:24
Zilwicky

#93 Naranyan: Pozri tento moj koment: #35 Zilwicky: – ak budes potom stále trvat na tomto „ale tím, že tam má draky a další nadpřirozeno si prostě a jednoduše vytvořil (a tím i scénáristům) berličku, že nakonec si bude moct – vyargumentovat – úplně všechno“ tak sa už nie je o com bavit. Co sa John-a a Daenerys týka – samozrejme, celá tá vyprava bola dobrá len práve na to – aby WW dostal draka. Bolo to celé uponáhlané z čoho potom vzišla práve táto kritika teleportácie :)

31.3.2019 | 13:32:28
Angi

Nepříjde mi, že se k tomu vyjádřili. Snad jen poslední věta.

31.3.2019 | 14:07:07
Phoenix CZ

Ono to nejde někdy vidět, ale mezi plno scén jsou velké časové skoky. Seriál jen sviští dopředu a méně vnímaví vidí dvě scény a myslí si, že mezi nimi uběhlo pár minut. V GoT něco takového častokrát neplatí. Třeba u Dany mezi 06×10 a 07×01 uběhlo několik týdnů, minimálně, kdežto u Arye (když už byla u Dvojčat) jen den či pár dní. :) Jedinou vadu vidím s tou výpravou za zdí. Mapa mluví za vše. Takovou vzdálenost, při teplotě pod nulou, brodit se hlubokým sněhem, bez jídla … nikdy by to neubehl dřív než za několik dní a mezitím by zbytek výpravy dávno umrzl.

#97 Zilwicky
31.3.2019 | 15:59:31
Zilwicky

#96 Phoenix CZ: A toto presne „Třeba u Dany mezi 06×10 a 07×01 uběhlo několik týdnů, minimálně, kdežto u Arye (když už byla u Dvojčat) jen den či pár dní.“ si tu niektorí ľudia mýlia s kritikou tohto „Jedinou vadu vidím s tou výpravou za zdí. Mapa mluví za vše“ :)

31.3.2019 | 16:49:26
Sctyri

#18 johnsmith182: Ale jistěže souvisí

31.3.2019 | 18:40:18
Denyslayer

#12 mateSKAtes: Tak těch 150 to asi nebude, ale ta stovka už je na dosah! xD

#101 mateSKAtes
31.3.2019 | 18:46:32
shootx

Zabiram si 100vku…

31.3.2019 | 19:17:05
mateSKAtes

#99 Denyslayer: :D koukám no ale ani mě to nevadí :D jen doufám že už bude klid na těch posledních 14 dní :D všem tu tečou nervy a pak tu někdo( #92 Monoceros: ) začně vyhrožovat že si zruší kvůli tomu účet což mu fakt žeru......

31.3.2019 | 20:02:17
mudr.scorpion

#35 Zilwicky: kdyz je „realny“ drak chrlici modrej ohen, proc by pak nemohl byt realny drak žonglujúci so 4 ovcami ? :D

31.3.2019 | 22:47:51
FallenMaia

Ty vole tu je to stále o tom istom? Zase sem nabehli zástancovia logiky a reálnosti vo fantasy seriáloch na čele s užívateľom Neuvěřitelné a celé to tu zaspamovali tými svojimi výplodmi čo? Nechce sa mi čítať celú diskusiu ale aj tak presne viem čo sa tu všetko riešilo. Havran letí príliš rýchlo, drak letí príliš rýchlo, Gendry beží príliš rýchlo, Euron pláva príliš rýchlo, Daenerys sa zaľúbila príliš rýchlo, Cersei otehotnela príliš rýchlo, Tyrion si ho leští príliš rýchlo :D a bla bla bla. A bol spomenutý aj prázdny Dragonstone a HLAVNE, DREVENNÁ BRÁNA na Zimohrade? :D :D

#104 Denyslayer #105 Denyslayer
1.4.2019 | 0:59:57
Denyslayer

#103 FallenMaia: xD Dokonale shrnuto. :D

1.4.2019 | 2:23:59
Denyslayer

#103 FallenMaia: Ale k dřevěné bráně jsme překvapivě nedošli, Neuvěřitelné zklamal. :D

1.4.2019 | 2:26:07
Zilwicky

Ne ne, mate pravdu, seriál je úplne dokonaly, nemá chybu, žiadna zaprdena logika do neho predsa nepatrí, bla bla bla…

#107 Batiatus #114 FallenMaia
1.4.2019 | 5:44:34
Batiatus

#106 Zilwicky: Presne tak lebo ako náhle si dovolíš upozorniť na chyby objavia sa ta tu kokotkovia FallenMaia, ktorí začnú preto do teba rýpať za tvoj názor aj napriek tomu, že ty si ho niak neriešil ale riešil si iba ten seriál. Ale jasné. My sme tí zlý. Tí, ktorí slušne vyjadria svoje názory a tí ktorí za tie názory do nás začnú rýpať to je predsa v úplnom poriadku.

#109 Denyslayer #110 Denyslayer
1.4.2019 | 8:05:55
RightfuHeir

Všichni živí cestují normálními rychlostmi, urychlují to jenom prostřihy ve filmu. Pouze Bílí chodci jsou celí zmrzlí a jdou velmi pomalu, takže všichni živí mají zatím na cestování dost času.

1.4.2019 | 8:49:30
Denyslayer

#107 Batiatus: Kokotkovia? Ty svým oponentům na začátku komentáře vulgárně nadáváš a na konci komentáře vyplakáváš? Máš ty všech pět pohromadě? Když něco kritizuješ, musíš být sám připraven na opětovanou kritiku z protistrany, tak demokracie funguje. Tak funguje svoboda slova, tak funguje diskuze a tak funguje vzájemná výměna názorů. Pokud nechceš číst názor druhých, tak nepiš komentáře do veřejných diskuzí. Jednoduché. V opačném případě se nauč, že na tomhle světě žijí i lidé s jiným názorem na věc, než je ten tvůj. Hezký den. :)

#111 Batiatus
1.4.2019 | 9:32:36
Denyslayer

#107 Batiatus: Prej slušně vyjádří názory, no já chcípnu smíchy. xD xD xD

1.4.2019 | 9:33:56
Batiatus

#109 Denyslayer: Presne tak. Nadávam im tak pretože sa tak chovajú. Ja som si začal? Tí čo kritizujú si začali? Nie, začali si tí druhý, teda konkrétne ten koho spomenul vo svojom príspevku. Ja nemám problém s tým, že niekto má iný názor. Ja mám problém s tým keď niekto za odlišný názor do druhých rýpe. To je všetko. Keď niekto do niekoho rýpe len za jeho neškodný názor, tak sa potom chová ako kokot a keď sa niekto chová ako kokot budem sa k nemu chovať ako ku kokotovy a je mi jedno či ti to vadí alebo nie.

#112 Batiatus #113 FallenMaia
1.4.2019 | 10:05:15
Batiatus

#111 Batiatus: A ešte k tomu všetkému ja idem byť teraz ten zlý, tak to ma poser :D :D

1.4.2019 | 10:11:14
FallenMaia

#111 Batiatus: Ale no, neberieš to trošku osobne? To bolo len vtipné zhrnutie pretože som nečítal túto obsiahlu diskusiu a užívatelia s nadhľadom ako Denyslayer to pochopia. Ale nevadí, kľudne buď zlý, zlosti sa, poď do mňa, nazývaj ma kokotkom, mne to nevadí. Ak by si mal trošku umu tak by si vedel že tú drevennú bránu na Zimohrade som s užívateľom Neuvěřitelné riešil v predchádzajúcich diskusiách a už vtedy mi to prišlo ako ten najprimitívnejší argument prečo sú posledné série GoT také nelogické.

A plus teba osobne som v mojom komentáre nespomenul tak neviem čo sa ozývaš primitív, jediný kto môže byť právom urazený je Neuvěřitelné.

1.4.2019 | 10:40:33
FallenMaia

#106 Zilwicky: Ale prosímťa, nikto nepovedal že je dokonalý, to zas si si odkiaľ vycucal? Z .....?

#115 Zilwicky
1.4.2019 | 10:44:03
Zilwicky

#114 FallenMaia: Sarkazmus ti nič nehovori? Ale podla vašej logiky (pardon za výraz) ak je vo fantasy seriáli možné všetko, tak daný seriál predsa nemôže mat ale vôbec žiadne chyby. Všetko ospravedlní fakt že je to fantasy. No a ak niečo nemá chyby tak je to dokonalé. Ale už ma fakt nebaví písať dokola to isté. Prosím pozri moj koment #35 Zilwicky: – to je jediná vec čo tu celý čas obhajujem. Potom povedz či s tým suhlasis alebo nie.

#116 FallenMaia
1.4.2019 | 11:23:03
FallenMaia

#115 Zilwicky: Ani mňa to nebaví, vždy keď sem prídem do diskusie a očakávam nejakú zábavnú debatu, vždy tu len nájdem 100 nových príspevkov riešiacich dookola to isté, stále tie isté veci ktoré tu už boli milión krát vytiahnuté a predebatované. Pozeral som ten tvoj komentár a ano súhlasím. Aj vo fantasy/sci-fi musia byť nejaké pravidlá ktoré treba dodržovať.

#117 Zilwicky #118 mateSKAtes
1.4.2019 | 11:57:50
Zilwicky

#116 FallenMaia: Tak ja sa vyjadrujem v GoT diskusii prvý krát no :) (teda aspon myslím.. v takejto miere určite) Ale som rád ze sa zhodneme :)

1.4.2019 | 12:14:04
mateSKAtes

#116 FallenMaia: Jako mě by zajímalo jak by si souhlasil kdyby v GoT začali pršet melouny :D :D :D ale o to ted nejde. Celkove mě přijde tenhle článek jako bodáni do hnízda sršňů přece všechno tohle jsme už tady pečlivě probrali a nejsem jedinej kdo si myslí že v tom příspěvku je minimum informaci k tématu ( a hlavne strašně pozdě) Myslím si že tenhle příspěvek tady neměl být. Jo a ještě jedna věc :D tu tvoji slavnou dřevěnou bránu jsem tam jednou zmínil já pro všechny případy xD xD xD xD xD xD xD PS my těch 150 dáme !!!! xD xD xD xD

#119 FallenMaia
1.4.2019 | 16:22:28
FallenMaia

#118 mateSKAtes: Súhlas. Ale tak zas treba to brať aj tak že už je len pár dní do poslednej série a ja aj celkom chápem autora tohto článku. Chcel len trocha rozbúriť vody miestnej diskusie a vidím že sa mu to aj celkom slušne podarilo :D :D

A to fakt tam bola drevenná brána spomenutá? Musím si prejsť tie tvoje príspevky, nech si troška spríjemním deň :D :D :D :D :D

#121 yennik #123 mateSKAtes
1.4.2019 | 17:10:40
FallenMaia

Ano, ano je to tam, :D :D :D Dokonca vo viacerých príspevkoch. Ja som to vedel :D :D :D Drevenná brána nesklame :D :D

1.4.2019 | 17:18:02
yennik

#119 FallenMaia: Autor nic nechtěl, jen prostě přeložil článek jako vždy. XD

#124 FallenMaia
1.4.2019 | 18:03:40
yennik

Aby splnil kvóty! XD

1.4.2019 | 18:03:56
mateSKAtes

#119 FallenMaia: ja myslím že se pobavíš jako ja tady včera brečel smíchy :D

1.4.2019 | 18:06:04
FallenMaia

#121 yennik: Takže to vlastne ani nie je autor :D

#125 FallenMaia
1.4.2019 | 18:27:43
FallenMaia

#124 FallenMaia: Pobavil som sa, ako môžeš vidieť v mojom predchádzajúcom príspevku ;) Myslím že Drevenná brána sa tu bude spomínať ešte dlho, tak dlho až sa z toho stane legendárna hláška :D :D

#129 mateSKAtes
1.4.2019 | 18:33:10
mackan

Super komenty. ještěže jste neviděli filmy jako Inception, Pulp fiction, nebo třeba Klub rváčů :-D

Nemyslím si, že by to cestování bylo samo o sobě nelogické. Jen ty scény byl řazené za sebe jinak, než byl člověk zvyklý z předchozích sérií + některé věci nebyly vysvětlené tak, jak byl člověk zvyklý z předchozích sérií. To neznamená, že by nebyly logické, jen to bylo zhuštěné (bez dovysvětlení) a jinak řazené…

#128 Zilwicky
1.4.2019 | 18:51:56
Zilwicky

Ale tak aspon to tu v diskusii zije :) U velkeho mnozstva iných seriálov (nepočítam tie o ktorých vie dokopy 5 ludí) je v diskusiách total mrtvo

1.4.2019 | 18:54:11
Zilwicky

#126 mackan: Nie..nie.. nebudem vulgárny.. nebudem vulgárny, ved som primátor a poslanec, ku@#a

#130 mateSKAtes
1.4.2019 | 18:55:58
mateSKAtes

#125 FallenMaia: No v tom se budem asi lišit pro me už ted je legendarni hlaška jednoznačně : JE TO FANTASY :D :D :D

#133 FallenMaia
1.4.2019 | 19:02:12
mateSKAtes

#128 Zilwicky: ted si mě připoměl jeden vtip kde ježiš kristus hulí trávu se slovenským bačou xD xD xD xD bača ja som totiž ježíš kristus a bača na to : Hmm Dobrá tráva xD xD xD xD

1.4.2019 | 19:05:00
yennik

Máte zvláštní humor na tom Slovensku

#132 Zilwicky
1.4.2019 | 19:38:48
Zilwicky

#131 yennik: Tak to v každej krajine. Je to relatívne :D

1.4.2019 | 19:41:39
FallenMaia

#129 mateSKAtes: To nepoznám, to kto tu vyhlásil? :D :D

#135 mateSKAtes
1.4.2019 | 20:09:09
yennik

No jako je, ale tohle je spíš antihumor než vtip :D

1.4.2019 | 20:09:29
mateSKAtes

#133 FallenMaia: já… xD xD xD

1.4.2019 | 20:23:58
Liborias

Totálně mě štvou, a teď to myslím upřímně, názory typu, netřeba se nad vším zamýšlet. Jen si to užívejte. Vypněte mozek. Lidé, kteří to píší, se tak staví ke všemu, k životu, k úkolům, k rodině. Znám vás takových mraky a není lehké s vámi žít. A ti co se tváří jako smírčí soudci, jsou pokrytci největší, protože buď nemají žádný názor, alibisticky jej odmítají zaujmout, nebo se za něj stydí a bojí se ho hájit klidnou argumentací. Přemýšlet je potřeba a dívat se kriticky na dílo také. Je neúctou k autorovi předlohy, když někdo odflákne to, co on tak pečlivě promýšlí. Ano jsem jeden z těch, které štve, že Martinovi trvá každá kniha tak dlouho, ale zkuste pak v ní najít nějaké nesrovnalosti, asi tam také jsou, ale s lupou aby je pohledal. Je neúctou k divákovi nacpat do příběhu nesmysly. Dovedete si představit, že by takto psal Dumas, nebo Verne? Nespokojenost nutí tvůrce dělat práci pořádně. Ale tvůrci, alespoň ti filmoví, dnes svou práci flákají, tak, jak by to žádnému vrcholnému knižnímu autorovi nikdy neprošlo. Zodpovědně a poctivě provedené řemeslo má svou cenu a je škoda, když někdo tak skvělý seriál sráží před zakončením takovými školáckými chybami. Každý by měl svou práci dělat pořádně, i divák, ten by měl být náročný, když má před sebou práci takového množství skvělých lidí. Protože svým lajdáckým postojem dovolují aby se jim prodával vadný produkt. Pokud má rád cetky a kýče, tak existuje spousta jiných laciných seriálových počinů.

#137 FallenMaia
1.4.2019 | 22:47:51
FallenMaia

#136 Liborias: Porovnávaš tu knihy a seriály/filmy. Dúfam že si uvedomuješ že to čo funguje v knihe nie vždy funguje v telke alebo na plátne však? Či ty by si chcel aby tú knihu zobrali a celú tak ako je ju natočili a rozdelili do jednotlivých častí? Pretože ak by to tak malo byť tak by to nebol seriál na 8 sérií ale na 50. Rovnako ako sa Pán Prsteňov nedal natočiť tak ako bol napísaný a muselo sa tam niečo upraviť a skrátiť, vyradiť kopa postáv, rovnako sa musel upraviť Hobbit a rovnako GoT. Čo je na tom? Ak sa ti páči kniha tak čítaj knihu, ak seriál pozeraj seriál. Tým že tu budeš vyplakávať ničomu nepomôžeš.

A hlavne nie keď tu budeš moralizovať, to zase nenávidím ja. Čo je vlastne teba čo do toho ak sa niekto bojí vyjadriť svoj názor alebo má problém ho vyjadriť alebo ho nechce vyjadriť lebo k..... ako ty ho tu zožerú v diskusii? Tam sa staraj o seba a životy ostatných nechaj ostatným.

Ja sa napríklad považujem za náročného diváka a predstav si GoT sa mi páči, mám ten seriál rád, a nanajvýš posledné 3 série, môže byť? Nevyteká ti náhodou žlč?

2.4.2019 | 0:38:39
Brog

#11 Denyslayer: Zaprvý žánr fantasy nevznikl z pohádek. Zadruhý každý český i zahraniční autor fantastiky by tě jednak hnal za dichotomizaci fantasy a sci-fi, protože se to často překrývá. A pak by tě hnal za tvrzení, že fantasy nemusí být akurátní, protože si na tom nezakládá. Ať píšeš cokoliv, nemůžeš porušovat zákonitosti, o nichž jsi jasně neřekl, že je tvůj fikční svět porušuje. (Ergo, dokud neřekneš, že elfové umí jakési podivné levitační kouzlo, Legolasovo skákání po padajících šutrech je blbost.) Čili pokud jsou v GoT obyčejní lidé a čas plyne obyčejně, tak jsou tohle prostě hloupé chyby, se kterými se tvůrci seriálu mohli snadno vypořádat a vykašlali se na to.

#139 FallenMaia #140 Denyslayer
2.4.2019 | 3:02:58
FallenMaia

#138 Brog: Pre tých čo dodnes kritizujú Legolasa a jeho akrobaciu. Elfovia niesú ľudia, sú ľahučký ako pierko, myslím že aj sám Tolkien to niekde vo svojich knihách popísal. Stačí si pozrieť Spoločenstvo a prechod hrdinov cez Caradhras, všimni si že všetci hrdinovia sú zaborení hlboko v snehu a Legolas si ako frajer kráča po jeho povrchu ako Kristus po vode. Tam nikto ani necekol a v Hobitovi sa vám to zrazu zdá čudné? Legolas už od dôb Pána Prsteňov robí všemožné akrobatické kúsky, skáče ako ľan, bojuje s ľahkosťou prirodzenou pre elfov, kĺže sa po štítoch, skáče po Oliphauntoch, po hlavách trpaslíkov, po padajúcich skalách, Gimliho upije do bezvedomia a jemu nič nie je.

A tým sa dostávam k tomu že nie všetko musí byť pred tým vo filme alebo knihe popísané alebo vysvetlené, niektoré veci jednoducho musí človek pochopiť zo súvislostí bez toho aby mu to tvorcovia alebo autor museli nejak objasniť. Jednoducho vidím elfa kráčajúceho po snehu, vidím ako skáče po všemožných veciach bez známky únavy, ako skáče po padajúcich skalách, ako pije a viem že je to nadprirodzená bytosť a nemusím to viac riešiť. Vo filmovej trilógii to o elfoch tiež nebolo povedané nikde a diváci to pochopili a akceptovali to pretože si uvedomovali že elfovia niesú ľudia. Že Galadriel má isté magické schopnosti, že Elrond má isté magické schopnosti, Arwen a aj ten Legolas. To až v Hobitovi sa to zrazu všetkým prestalo páčiť a zabudli na to kto vlastne Legolas je. Možno to bolo preto že pre niekoho tam toho bolo asi už veľa, aj keď s tým nesúhlasím, dávkované to bolo podobne ako v Pánovi Prsteňov.

Vo fantasy svete musíš dodržovať isté pravidlá ale ak tam máš bytosti ako elfov a čarodejov o ktorých vieš že sú niečo viac a že majú nadprirodzené schopnosti, pri nich to zas tak neplatí. Rovnako ako to nemusí platiť pri Chodcoch o ktorých tiež nevieme ani prt. Proste nadprirodzené magické vlastnosti sú niečo iné a rýchle cestovanie a časové nezrovnalosti sú niečo iné. Na tie sa nedá vyhovárať že, však ono je to fantasy tam to môže byť. Nie, tie tam jednoducho sú pretože tvorcovia už nemajú čas na to aby strávili ďalšiu jednu sériu s Euronom na mori kým obopláva celý kontinent, alebo kým hrdinovia prejdú z jedného miesta na druhé.

2.4.2019 | 8:28:49
Denyslayer

#138 Brog: Tak nevznikl z pohádek, jo? „Původ žánru fantasy lze spatřovat především v lidové tvořivosti a lidské fantazii. Z literárních žánrů zastupuje dřívější typy jako např. mýty a báje, pohádky, středověké legendy a rytířské eposy.“ Ach, další který píše o něčem, čemu ani za mák nerozumí… Víš, kdo je považován za otce moderního fantasy? Víš, pro koho primárně své příběhy vytvářel? Až budeš schopen mi na tyto otázky odpovědět, tak něco piš. :)

#155 mirako
2.4.2019 | 12:10:12
mateSKAtes

vám všem hráblo vy tady vážně porovnáváte LOTR s GoT ????

#150 FallenMaia
2.4.2019 | 16:15:46
mateSKAtes

Nehledě na to že v LOTR i HOBITOJ se dodrželi nějake pravidla daného universa a kvalita ( tim myslím to že všech 6 filmu je skvost a nedá se říct který je lepší) ale to opravdu není případ GoT někomu se nelíběj první 4 série někomu poslední 4 atd. a hlavně je tam znát to že prostě už točili bez předlohy. Ja jsem prostě toho názoru( vim že se vám nelibi ale vysvětlovat proč tak nejde mě už po 100 nemusite :D ) že se měla dát pauza klidne na několik let přece jenom žijeme v 21 století a s věkem lidí se daj na plátně dělat divy.

#144 Zilwicky
2.4.2019 | 16:22:57
mateSKAtes

PS LOTR a HOBIT jsou fantasy ale GoT má mít jen prvky fantasy to je dost rozdíl bych řekl

2.4.2019 | 16:24:08
Zilwicky

#142 mateSKAtes: Eech..pauza by nebola tak jednoducho realizovatelna si myslím. Herci by sa vsetci pobrali vsetkými moznymi smermi, no a potom ich znovu dávať dokopy. Fanúšikovia nasratí ze musia cakat X rokov. Navyše by samotní tvorcovia mohli stratiť „štavu/flow/zo­ne/whatever“, proste by vyšli zo zabehnutých kolají. Neviem ale myslím ze to by nedopadlo dobre :)

#145 mateSKAtes
2.4.2019 | 16:55:38
mateSKAtes

#144 Zilwicky: No jako tenhle názor maji na to uplně všichni ale uplně to vim ale nikdo mě to nerozmluvi :D nn podle mě by to bylo lepší jediny co by byl problem podle mě by byl ten že by brblali kvuli tomu že musej čekat dýl. A hlavně nechápu proč by GoT universum nemohlo jit třeba do kin ten potenciál to má a hlavně obrovskou základnu fanoušku hlavně v americe z toho tečou !!!! tak at mě nikdo neřiká že by na tom nedokázali vytřískat prachy !!!!

2.4.2019 | 17:03:17
mateSKAtes

já vám řikám kdyby šel do din film ze světa GoT tak vydělá minimálně 1 miliardu.

#147 Zilwicky
2.4.2019 | 17:04:54
Zilwicky

#146 mateSKAtes: Neboli kedysi také reči ze by to zakončili filmom? Neplánovali také niečo?

#155 mirako
2.4.2019 | 17:12:39
mateSKAtes

No právě že kdysi tu ta myšlenka vážně byla ale to je tak 3 možná 4 roky zpět.

2.4.2019 | 17:15:59
mateSKAtes

ale proč se tak stalo to vážně nevim. protože tehda jsem ty informace okolo ještě skoro nesledoval

2.4.2019 | 17:17:45
FallenMaia

#141 mateSKAtes: Ano predstav si porovnávam LOTR a GoT. Dal som to len ako príklad ďalšej úspešnej fantasy série natočenej podľa knižnej predlohy. Pretože som na tom chcel vysvetliť že jednoducho nejde natočiť celú knihu tak ako je a komplet ju previesť na plátno. Vždy sa to musí nejak upraviť, nech už je to akákoľvek predloha, či je to Harry Potter, LOTR, Hobbit, GoT alebo aj také 50 odtieňov :D :D Nikdy proste nedostaneš celú knihu na obrazovku, pretože by to jednoducho bolo buď príliš zdĺhavé a nezáživné, pretože by to malo príliš veľa nepotrebných postáv, alebo už len z toho dôvodu že na plátne jednoducho nezachytíš myšlienkové pochody postáv a to čo sa im odohráva v ich hlavách, to proste nejde.

A ano predstav si ale GoT spadá do žánru fantasy ako LOTR a nie len že to má prvky. Len potom sú ešte také veci ako podkategórie žánru fantasy a zatiaľ čo LOTR je klasický predstaviteľ High alebo Epic Fantasy tak GoT je skôr Historická Fantasy.

#151 mateSKAtes
2.4.2019 | 17:44:08
mateSKAtes

#150 FallenMaia: No tak jako to bych ani nechtěl tam mít celou knihu, to mě nevadí. mě jen vyrazilo dech to porovnávání těchto docela hodně odlišnejch univers.

a k tomu druhýmu odstavci no tak to co jsem řekl ja a to co ty je mylsim v podstatě to samé no :D takže vlastně asi to bude i spadat do toho žánru ale když se nad tim zamyslíš kolik vlastně z toho fantasy tam je :D nebejt draku a pár kostlivcu tak skoro nic :D

#153 FallenMaia
2.4.2019 | 19:09:20
mateSKAtes

btw jediná věc v LOTR co snad není fantasy je samotná lidska rasa jinak nevim co tam je opravdový :D :D

2.4.2019 | 19:15:47
FallenMaia

#151 mateSKAtes: Asi máš trošku mylnú predstavu o čo je to vlastne fantasy keď povieš že ľudská rasa je vec ktorá nie je fantasy. Prevažne v každom jednom fantasy príbehu vystupujú ľudia.

A k tomu čo je fantasy a či je GoT fantasy, tak ano GoT je fantasy žáner, presnejšie Historická fantasy a nie nie je to to isté čo si povedal ty. Ty si napísal že GoT má len prvky z fantasy žánru zatiaľ čo LOTR je fantasy. Nie!!! Všetko je to FANTASY. LOTR, GoT, Harry Potter, Warcraft, Malzská kniha padlých, Barbar Conan…

Fantasy rozdeľujeme potom na menšie podžánre ako je High/Epic Fantasy (LOTR), Historické Fantasy (GoT), Sword and Sorcery alebo Meč a Magie (Barbar Conan), Steampunk, Moderná fantasy, Dark fantasy, Science Fantasy, Artušovská fantasy atď. je ich niekoľko. Ale všetko to patrí do jednej veľkej rodiny s názvom FANTASY ;)

#154 mateSKAtes
2.4.2019 | 20:42:22
mateSKAtes

#153 FallenMaia: Tak možný to je ikdyž na definici jsem se vlastne nikdy nedival ale budu ti věřit.

2.4.2019 | 21:00:51
mirako

#140 Denyslayer: tím „Ach, další který píše o něčem, čemu ani za mák nerozumí…“ jsi narážel na mě? slušně jsem ti předtím odpověděl, takže klid jo, bez urážek.. rozuměl jsem tomu dost..

jinak k té tvé reakci na Broga… fantasy samozřejmě vychází z pohádek, atd. „otce moderního fantasy“ je J.R.R. Tolkien (Hobit pro děti a později dospělejší PP), ale za otce moderního fantasy jsou mnohými považováni i jiní spisovatelé..

#147 Zilwicky: ono to s tím závěrečným filmem ještě může být pravda..

#157 Zilwicky
2.4.2019 | 23:04:15
mirako

no 150 komentářů překonáno.. :D

#158 mateSKAtes
2.4.2019 | 23:05:04
Zilwicky

#155 mirako: Tak neviem či sa mám tešiť alebo nie :D Na jednu stranu by to bolo super, na druhú – to čakanie zase… aach :D Lebo pochybujem ze by ho dali hneď po konci tejto sérii

#159 mirako
3.4.2019 | 5:40:50
mateSKAtes

#156 mirako: přesně tak takže jsem měl pravdu na 100% #12 mateSKAtesxD

3.4.2019 | 6:29:12
mirako

#157 Zilwicky: to ne no, to tak další 2 roky čekání zase no.. ale jako za 6 episod tomu nevěřím, že by to měli stihnout.. s08e03 bitva o Zimohrad ok, s08e05 nějaká další bitva (zase Sapochnik) a logicky, aby to bylo napínavý, tak Zimohrad padne, tím pádem bude víc bitev a poslední snad o Královo přístaviště, ale tu nečekám už v s08e05, tak brzo, tam bude spíš něco jako dvojčata nebo něco jinýho.. a skončí to záběrem chodců u KP.. bitva o KP je na film, to musí být epický jak prase..

3.4.2019 | 10:07:51
mirako

ale jako samozřejmě, když to hodně uspěchají, tak se to všechno vleze i do seriálu, do těch posledních 6ti episod.. 03 Zimohrad, 04 menší bitva, třeba ty Dvojčata, 05 KP a 06 zakončení příběhů zbylých postav..

#161 FallenMaia
3.4.2019 | 10:16:45
FallenMaia

#160 mirako: Prečo si myslíš že tam bude viac bitiek? Mne sa to nejak nezdá, nemôže to byť tak že Zimohrad ani nepadne a že sa ubránia a hotovo? Akože ano každý by chcel aby to bolo tak ako si napísal najskôr bitka o Zimohrad ktorý padne, potom ďalšia a nakoniec tá najväčšia, ale myslím že to už by bolo na seriál asi moc. Očakávam len tú o Zimohrad a tá bude asi aj najväčšia z celého seriálu a potom už asi nič, možno len niečo menšie, či?

#162 mirako #163 mirako
3.4.2019 | 11:26:00
mirako

#161 FallenMaia: nečekám, že by v 3tím díle byla největší bitva a pak v dalších 3 nebyla větší, nebo žádná… 8 sérií to určitě negraduje jen k bitvě o Zimohrad, takže ten na 100% neubrání.. to bude debakl jak u Tvrdodomova­.. :D

3.4.2019 | 11:51:53
mirako

#161 FallenMaia: 7má série taky měla víc bitev, takže určitě v 8mé nebude jen jedna a to o Zimohrad..

s07e02 menší bitva na lodích – 3. místo

s07e03 2 bitvy, mini bitva o Casterlyovu skálu a znázorněná bitva o Vysokou zahradu – 4. místo

s07e04 bitva Dany&Tyrion vs Jaime&Bronn – 1. místo

s07e06 souboje a bitva za Zdí – 2. místo

s07e07 zničení Zdi, ale to nebyla bitva.. pár mužů na zdi zmasakrovaných drakem.. – 5. místo

#164 FallenMaia
3.4.2019 | 12:06:11
FallenMaia

#163 mirako: Počkaj, počkaj. Podľa teba je výprava za Zeď zo šiestej epizódy bitva???? Alebo zničenie Zdi???? Alebo to čo nám ukázali vo Vysokej Záhrade? Veď tam nebol ani náznak máchnutia mečom. Len ako prichádza vojsko. Ak to vidíš takto tak áno v celom GoT bolo nespočetné množstvo bitiek :D :D :D A aj v ôsmej sérii ich asi bude dosť. :D :D

Ja vravím o tých ktoré sme ako diváci mohli vidieť na obrazovke. Plnohodnotnou bitkou bola Bitka Bastardov alebo útok divokých na Čierny hrad, bitka na Černovode atď.

V celej Siemej sérii bola jedna veľká bitka, a to prepadnutie Lannisterského konvoja Dothrakmi a potom pár menších v prestrihoch, námorná bitka s Euronom, obliehanie Casterlyovej skaly, a absolútne vynechaná bitka o Vysokú Záhradu. Preto vravím že podobne to môže byť aj v ôsmej sérii, jedna veľká bitka o Zimohrad ktorá zaberie celú jednu časť a možno ešte potom kúsok nejakej ďalšej napr. s Golden Company, možno dvoch, ale tie už tak veľké asi nebudú.

#166 mirako
3.4.2019 | 13:16:56
Tralery

No a jak že se k tomu vyjádřili? Nevidím tam žádné objasnění toho nelogického cestování (něco, co divákovi mohlo uniknout, aby to dávalo smysl), ani omluvu s větou „Zpackali jsme to.“

V podstatě jsme se z těchto komentářů vůbec nic nedozvěděli. „s tím, jak chceme, aby příběh vypadal na začátku osmé řady, se musí několik věcí urychlit mezi epizodami“ – co s tím má společného např. celý ten nesmysl co se odehrál za zdí, vůbec nechápu. Pokud tvůrci chtějí, aby nemrtví měli draka, tak se k tomu dá dojít i logičtější cestou. Takové věci se holt stávají, když je příběh psán od konce – průběh pak nedává zas tak moc smysl.

Ne, že by mi to nějak vadilo, mě spíš irituje, že se k tomu ani nepřiznaj, když už udělaj nějakou pitomost.. spíš jen tak melou kolem. Trapné.

#167 mirako
3.4.2019 | 13:36:16
mirako

#164 FallenMaia: čteš co píšu?? „ZNÁZORNĚNÁ bitva o Vysokou zahradu“ a „zničení Zdi, ale to NEBYLA bitva“ wtf? ano, to byli plnohodnotné bitvy, ale ty co jsem vypsal jsou taky bitvy a jak jsem psal „MENŠÍ“… asi nevíš co je bitva.. ty bitvy prostě byli a proběhli, akorát nebyli plně ukázaný a zpracovaný.. a ano výprava za Zeď obsahovala bitvu, jsi ten díl neviděl? když tam asi umírali stovky nemrtvých z řad nepřátelského vojska, všude lítali draci a chrlili oheň a uprostřed všeho bojovala skupinka vyvolených s nemrtvými, tak co to potom asi bylo? jen nějaká menší potyčka určitě ne..

#168 FallenMaia
3.4.2019 | 14:02:48
mirako

#165 Tralery: souhlas

3.4.2019 | 14:06:50
FallenMaia

#166 mirako: V bitke proti sebe stoja dve nepriateľské armády a či už na bojom poli alebo pri obliehaní mesta/hradu spolu bojujú v niekoľkých stretoch. To chceš akože povedať že tých sedem hrdinoch či koľko ich bolo pri výprave za Zeď, bola armáda????? Ja to jednoducho neberiem ako bitku.

Ako ja si stále myslím že tá hlavná bitka bude tá o Zimohrad a žiadna ešte väčšia potom už nebude. Nejak sa mi tomu nechce veriť.

#169 mirako
3.4.2019 | 14:19:31
mirako

#168 FallenMaia: prostě to byla bitva, na jedné straně obří armáda nemrtvých v čele s chodci a Nočním králem, na druhé, malá skupinka hrdinů s nějakým doprovodem dalších lidí a 3 draci (a mimochodem,jak bylo řečený i v seriálu, tak 1 drak vydá za tisíce vojáků)… je to široký pojem, něco si o tom přečti, třeba aspoň na wikipedii https://cs.wikipedia.org/wiki/Bitva

a konkretně tady z wikipedie to splňuje hned několik bodů: 2. obrana určité významné pozice nebo oblasti, 3. zničení nepřátelských jednotek, 4. ochrana vlastních jednotek, 7. narušení akcí a plánů nepřítele a 10. průzkum síly a plánů nepřítele

#170 FallenMaia
3.4.2019 | 14:29:43
FallenMaia

#169 mirako: OK no podľa Wikipedie to teda bola bitva, aj keď musím povedať že takto si teda bitvu nepredstavujem.

A ak sa aj toto počíta medzi bitvy, tak beriem späť, seriál GoT je plný úchvatných bitiek :D :D Napríklad tá v piatej sérii v Meereenskej aréne :D Medzi Drogonom a pár bojovníkmi a Synmi Harpyje.

#171 mirako
3.4.2019 | 14:59:30
mirako

#170 FallenMaia: Díky :) Jo to asi taky může být braný jako bitva, je to přepadení atd. No uvidíme, jak to v poslední sérii dopadne, každopádně už se ji nemůžu dočkat.. :D

3.4.2019 | 15:08:14
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama