Hra o trůny (Game of Thrones)
95/100 - 2 315×

Hra o trůny(Game of Thrones)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
VOD
Max | O2 TV
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Tvůrci David Benioff a Dan Weiss se nakonec neobjeví na letošním Comic-Conu v San Diegu

Tvůrci David Benioff a Dan Weiss se nakonec neobjeví na letošním Comic-Conu v San Diegu

Seriál Game of Thrones bude mít svůj panel na letošním Comic-Conu, na kterém se objeví hned několik herců. Rozhodně tu však nebudou hlavní tvůrci seriálu.

29 3
18.7.2019

Tvůrci seriálu Game of Thrones, David Benioff a Dan Weiss, v současné době prožívají těžké chvilky, protože je spousta fanoušků seriálu nenávidí. Viní je za podle nich nepovedenou osmou sérii, kterou vyvrcholil celý seriál. Zřejmě právě kvůli tomu tito tvůrci letos nepůjdou na Comic-Con v San Diegu.

Stanice HBO už dřív zveřejnila seznam herců a tvůrců, kteří se tu objeví. Nedávno však bylo potvrzeno, že dříve avizovaní tvůrci David Benioff a Dan Weiss, režisér Miguel Sapochnik a herci Iain Glen a Nathalie Emmanuel se tu nakonec neobjeví.

(Tvůrci seriálu Game of Thrones se nakonec neobjeví na Comic-Conu. Foto: HBO)

A na koho se tedy mohou návštěvníci Comic-Conu nakonec těšit? Zítra se na panelu seriálu Game of Thrones objeví herci Maisie Williams, Jacob Anderson, Nikolaj Coster-Waldau, John Bradley, Liam Cunningham, Conleth Hill a Isaac Hempstead Wright, což je velmi solidní zastoupení.

Zdroj článku: EW

Diskuze /73

Svjatogor

Nevadí. Kanystr s beznínem má beztak vícero využití. :-P ;-)

#4 oskarka
18.7.2019 | 14:07:03
Lady Adeline

Svjatogor: pry flegmaticky pohodar :-) :-) :-) a on je to pyroman ;-)

18.7.2019 | 14:14:10
Batiatus

Ani sa im nedivím.

#7 Neuvěřitelné
18.7.2019 | 14:20:39
oskarka

#1 Svjatogor: „Kanystr s beznínem má beztak vícero využití.“

Vy jste dnes zřejmě snídal vtipnou kaši".:-(

#9 Svjatogor #12 widy.33
18.7.2019 | 14:25:51
Lady Adeline

Svjatogor: ta oskarka po tobe nejak jede ;-)

18.7.2019 | 14:27:00
FallenMaia

Vôbec sa tomu nečudujem, ja by som tam na ich mieste tiež nešiel, na čo?? Počúvať tam bláznov a ich nenávistné reči?

#7 Neuvěřitelné #13 widy.33 #29 Violet
18.7.2019 | 14:29:41
Neuvěřitelné

#3 Batiatus: #6 FallenMaia: Když to tak posrali, tak mají čelit následkům.

18.7.2019 | 14:39:44
Lady Adeline

FallenMaia: takze podle tebe tem co se osma serie nelibila jsou blazni? Tak ti teda pekne dekuji :-(

18.7.2019 | 14:40:42
Svjatogor

#4 oskarka: Vlastně jo. Ráno jsem doslova a do písmene sežral kilo meruňek. :-)

18.7.2019 | 14:42:17
Lord_Casterly

No ví že by to parádně schytali :D teď raději lezou kanálama

18.7.2019 | 14:46:06
skream2

já být jima tak chodím kanálama

18.7.2019 | 15:09:41
widy.33

#4 oskarka: nepísala si náhodou, že o jedle si nemáme písať ? ? :D :D

widy.33
18.7.2019 | 16:00:03
widy.33

#6 FallenMaia: ale oni tam pôjdu to sú len špekulácie :D :D :D :D

widy.33
18.7.2019 | 16:01:25
MARTAS SK

Sa im nečudujem, veď sa hanbia…

#16 FallenMaia
18.7.2019 | 16:07:04
ddaanniieell

Nemají ani odvahu se tam ukázat a omluvit se a čelit následkům nebo vysvětlit proč to tak podělali. Tímhle u mne ztratili i zbytek mé úcty k nim.

#16 FallenMaia #68 cernda
18.7.2019 | 16:20:01
FallenMaia

#14 MARTAS SK: Ale čoby sa hanbili, len ľudom v dnešnej dobre s prepáčením je… Tam vôbec nejde o to že by sa hanbili ale o to čo by tam tí šialení fanúšikovia robili, keby mohli tak ich upália na hranici ako v stredoveku, rozum sa mi zastavuje nad tým.

#15 ddaanniieell: Akým následkom by mali čeliť? Takým že by tam po nich hádzali šaláty a vajíčka? Čo by si chcel aby vysvetlovali? Komu? Ľudom ktorých nezaujíma opačný názor len kydajú ako šialení???

#17 Svjatogor #18 widy.33 #34 ddaanniieell
18.7.2019 | 16:29:42
Svjatogor

#16 FallenMaia: Teď opravdu vážně: B&W jsou dospělí kluci. Jsou to scénáristé. Jsou to profesionálové. Nepříjemné otázky by měli ustát. Čtenáři / diváci nejsou žádní idioti nebo tupý násilnický dav. Nikdo by je nelynčoval. Já bych je pozval na táborák, pivo a makrelu. ;-)

#19 FallenMaia #21 widy.33
18.7.2019 | 16:35:17
widy.33

#16 FallenMaia: na vlastnej koži by okúsili to čo Edard Stark ked ho viezli na súd pred septum. :D :D :D :D luida by po nich pokrikovali zrada zrada hádzali by zeleninu klasika v šikanovaní davu doba nehrá žiadnu rolu :D :D :D

#19 FallenMaia
widy.33
18.7.2019 | 16:35:22
FallenMaia

#17 Svjatogor: Jasné hlavné tí na Comic-cone že? To by zase bolo otázok o tom, či na to všetko malo vplyv aj SW a podobné kecy a aj tak by im nikto neveril, tak ako to tu nikto neveril mne :D :D :D Len by vykrikovali a pískali

#18 widy.33: Presne tak ;)

#20 Svjatogor #21 widy.33
18.7.2019 | 16:39:32
Svjatogor

#19 FallenMaia: Něco jako Red Wedding 2.0? ;-)

#22 FallenMaia
18.7.2019 | 16:42:27
widy.33

#17 Svjatogor: podla mňa ale na tie Comic-cone nechodia len klasický normálny jedinci ale aj entity, ktoré to myslia smrtelne vážne. Len si spomeň na youtube fandy predstav si to podla mňa by ich tam ozaj linčovali. :D :D Ale bola by to sranda prečítať si na nete DD na comicone utrpeli šok keď na nich rozvášnený nespokojný divák GOT hodil svoje bobky. :D Podla mna aj toho sú schopný. :D :D :D

#19 FallenMaia: :D :D

#26 Svjatogor
widy.33
18.7.2019 | 16:43:19
FallenMaia

#20 Svjatogor: Ale kdeže to je nič, to by bolo niečo ako upálenie Shireen Baratheon, prvý by išiel Benioff a hneď za ním Weiss :D A dav by šalel :D A ja by som plakal ako tá Stannisova žena na konci :D :D

#23 widy.33 #24 widy.33
18.7.2019 | 16:45:16
widy.33

#22 FallenMaia: podla mňa by si sa nechal strhnúť davom keby si tam bol. :D :D :D pálenie a opekanie to má predsa každý rád. :D a potom by si riekol noc je temná a plná hrúz :D :D :D

widy.33
18.7.2019 | 16:49:28
widy.33

#22 FallenMaia: podla mňa by si sa nechal strhnúť davom keby si tam bol. :D :D :D pálenie a opekanie to má predsa každý rád. :D a potom by si riekol noc je temná a plná hrúz :D :D :D

widy.33
18.7.2019 | 16:49:28
widy.33

a k…wa spam

widy.33
18.7.2019 | 16:49:56
Svjatogor

#21 widy.33: Moji oblíbení YouTubeři. Pokud nepronesou zat'nik'tel, nemají B&W se čeho bát. :-D

18.7.2019 | 16:51:57
Naolec

Moudré rozhodnutí od nich, dostali by akorát bídu.

#32 sonulle
18.7.2019 | 17:06:00
KaraSnowAllen

Víme, co udělal jeden fanoušek Batmana na premiéře, nedivím se, že nechtějí riskovat své bezpečí, magorů po světě běhá a dost a vsadím se, že dost z nich GoT sledovalo. No a fanoušci Daenerys jsou kapitola sama o sobě, i oni „pomohli“ Kitovi do léčebny.

18.7.2019 | 17:40:57
Violet

#6 FallenMaia: Kdyby jen poslouchat. To se snad z toho nepoto.. Čelit kritice to musí každý, kdo se v týhle branži pohybuje. Ale spíš bych se bála jiných bláznů ;) Někteří lidi to dokážou dost přehánět a v tomto případě by se mohlo i někomu něco stát. Stačí i ti fanoušci co jim zabili Dany :D Asi dělají dobře :) On opravdu někdo nezná hranice.

#30 FallenMaia #31 sonulle #33 Svjatogor
18.7.2019 | 17:42:23
FallenMaia

#29 Violet: Súhlasím, presne ako vravíš ;)

18.7.2019 | 17:54:44
sonulle

#29 Violet: Fanoušci Dany si najdou jiný cíl. Myslím, že Nikolaj je na jejich seznamu. Ten si pochvaluje konec jejich bohyně. Její vášniví fanoušci na něm nenechali nit suchou. Ke všemu DD hájí zuby nehty.

#35 Violet
18.7.2019 | 18:44:04
sonulle

#27 Naolec: Nejsem si jistá, že to bylo jejich rozhodnutí. Údajně panel zrušilo HBO, jestli na žadost tvůrců, či strachu, že se to zvrtne je druhá věc. Na sociálních to hodně vře a ti co nejdou napadnout oblast 51, aby osvobodili mimožemšťany, tak se chystali na to duo umělců.

18.7.2019 | 18:49:44
Svjatogor

#29 Violet: Něco jako John Lennon 2.0? :-O :-(

#35 Violet
18.7.2019 | 18:50:42
ddaanniieell

#16 FallenMaia: Jsou to tvůrci, jak můžou chtít aby jejich zakončení lidé brali vážně (přijali) když se za něj bojí postavit? Měli by předstoupit před fanoušky a buď si svůj konec obhájit a vysvětlit proč to tak udělali, nebo se veřejně omluvit.

18.7.2019 | 19:02:55
Violet

#33 Svjatogor: Však fanoušci jsou vždy horší.

#31 sonulle: No tihle fan, už jsou fanatici.. Asi tak jako kžyž křičeli na Kita : Jone, proč jsi zabil Dany? To už je hodně mimo realitu tito lidi. A často nebezpeční, od takových radši dál.

#36 Svjatogor #38 sonulle
18.7.2019 | 19:37:41
Svjatogor

#35 Violet: LOL… a co jim odpověděl?

#37 Batiatus
18.7.2019 | 20:06:17
Batiatus

#36 Svjatogor: Napíšem ti čo odpovedal na jednu otázku od diváka Iwan Rheon (predstaviteľ Ramsayho). Išiel s Alfie Allen (predstaviteľ Theona) na pivo a taký týpek sa ho spýtal: „Preboha, ako s ním môžeš ísť na pivo?“ A Iwan na to: " A vy veríte na draky nebo co? Serial nie je realita."

#40 sonulle
18.7.2019 | 20:12:04
sonulle

#35 Violet: Jj nechci její fanoušky cpát do jednoho pytle, ale Nikolaj je misogyn, co ošustil svou sestru a to jen řekl, že Dany měla větší problém se zvládáním vzteku :) Nikolaj si nedá pokoj!

18.7.2019 | 20:36:09
widy.33

MAJTE SA TU PEKNE A NEDAJTE SA PAPA :D

widy.33
18.7.2019 | 20:38:07
sonulle

#37 Batiatus: A stejně jim Lena musí asi nakonec ukázat občanku, aby každému osvětlila, že se nejmenuje Cersei. Herci se tolik snaží jim ten rozdíl vysvětlit, ale nějak to nepadá na úrodnou půdu. Média to taky podporují v nadpisech. Daenerys má nominaci na EMMY a podobé stupidity, aby zaujaly.

18.7.2019 | 20:45:34
Lady Adeline

Tak at si kluci zlati vezmou neprustrelne vesticky a jdou nam na ten comic con vysvetlit ,co to vsechno jako melo znamenat :-) :-) :-)

#44 Svjatogor
18.7.2019 | 20:46:49
Lady Adeline

widy.33: neee ty uz jdes pryc :-( tak se mej pekne …

18.7.2019 | 20:48:15
shootx

Lituji Miguela Sapochnika a ocenuji jeho postoj. DaD zacina byt toxicka znacka pravem.

18.7.2019 | 20:50:34
Svjatogor

#41 Lady Adeline: Když přežil Milo Yiannopoulos svou přednášku na půdě Berkeley. Tito dva pánové zajisté přežijí svůj ComicsCon. Milo prohrábne svůj šatník a půjčí jim dvě neprůstřelné vesty. :-D

18.7.2019 | 20:57:29
Oveckoun

DD už mají ten příběh zamotanější, než celá 8 řada :D Přijedou, nepřijedou, Kit chlastá, herci otevřeně mluví o špatném scénáři, skládají se sbírky, petice se statisíci podpisy, zmizelo behind the scene z finále… A pak mi vykládejte, že je to úspěšná řada :)

#48 sonulle
18.7.2019 | 21:10:39
Lady Adeline

Oveckoun: u tveho komentare jsem se poradne z plic zasmala ;-) Nejlepsi a nejvtipnejsi zatim koment ;-)

18.7.2019 | 21:15:59
Lady Adeline

Svjatogor: ten Milous je ale typek :-) :-) :-) pry podporuje cirkev ,jelikoz ho jeden knez naucil dobre oralni sex :-) :-) :-)

#50 Svjatogor
18.7.2019 | 21:22:53
sonulle

#45 Oveckoun: Pro ně ano. Nahrábano mají, budoucí job zajištěn, 32 nominací na EMMY, rekordní sledovanost, figurky se prodávají jako o život. DD jsou v poho, pro ně to bylo úspěšné. To jen fanoušci si trhají vlasy. :)

#49 Oveckoun
18.7.2019 | 21:23:09
Oveckoun

#48 sonulle: Nominace neznamená výhru. Tu rekordní sledovanost jim taky moc nežeru. HBO mělo měsíc zadarmo a to je akorát na 6 epizod. Figurky nemám tušení, jen mi všude naskakuje reklama na browser hru. No a DD určitě v pořádku nejsou. Mají sice psát Star Wars, ale „úspěch“ SOLO ukázal, jak moc silná je fanbase. Právě to, že nedávají rozhovory a nejedou ani na SDCC je toho důkazem.

#52 sonulle
18.7.2019 | 21:58:58
Svjatogor

#47 Lady Adeline: Už ti někdo řekl, že jsi samej spoiler? :-P :-D

18.7.2019 | 22:01:45
Lady Adeline

Svjatogor: toz ja myslela, ze o Milouskovi uz vis vsechno,tak promin no :-(

18.7.2019 | 22:06:54
sonulle

#49 Oveckoun: Nominace je prestiž. Už teď o tom vychází kupa článků, o rekordním počtu nominací. Jejich jména jsou propírána a DD má i příznivce, mají tolik reklamy, že jim závidí i filmoví tvůrci. Je jedno jak dosáhli sledovanosti, prostě je spojená s 8. řadou a HBO se chlubí, že posbíralo nejvíce nominací ze všech stanic a GOT má na tom mega podíl- to vše je spojené s DD. To že nebudou nic vysvětlovat, kluci čekali, že to přejde, ale zatím jsou vášně příliš velké, čekají až to vyhnije, myslím, že na doporučení HBO. A až výjde DVD kolekce všechny ty komenty, vystřižené scény, co tak stáhli lidi budou kupovat jak diví. No a nakonec nedejbože promění cenu EMMY za scénář a to všem fanouškům ukážou prostředníček. Co se týká SW, kdo z nás by nechtěl vidět jak to DD spatlají nebo jestli se jim to povede? Negativní reklama je taky reklama. Byla osmá série propadák? Za mě, tebe a spoustu jiných ano. Z hlediska marketingu a reklamy rozhodně ne. A jestli jsou DD v pohodě? No možná jak říkal FallenMaia vědí, že cokoliv teď vysvětlovat, by bylo jako rozeběhnout se proti zdi. Já osobně si myslím, že jsou v pohodě. Až je stáhnou z nějakého projektu třeba ze SW, pak uznám, že jsem se mýlila.

#58 Aztaban
18.7.2019 | 23:39:32
Lady Adeline

sonulle: uplne s tebou souhlasim ve vsem ,co jsi napsala! Jsi chytra hlavicka ;-) Na druhou stranu ,bych chtela dodat,ze i pres to vsechno ,si D a D naryli huby do budoucna.Chtela bych to uvest prikladem, tak jak to mam ja, jako fanousek filmu a serialu.Treba takovy Stifler z prcicek ,vzdy kdyz ho vidim v jinych filmech ,porad ho mam v hlave zarytyho, jako Stiflera co mu jeho spoluzak vojel mamu :-)Nebo Kirsten Stewart,neustale ji vidim, jako tu vyjukanou Bellu ,co ma porad ten samy vyraz ve tvari atd...... No a kdyz se v budoucnu podivam, co davaji v kine a uvidim tam nejaky film od tvurcu D a D, tak mi hned blejskne hlavickou, jo to jsou ti blby a blbejsi ,co totalne posrali osmou serii, tak ty rozhodne podporovat nebudu ;-) Proste ten cejch, budou mit hoooooodne dlouho, nez se na tu pohromu zapomene.Az generace ,co got bude brat ,asi jak mi Cestu do praveku ,tak ti to o D a D uz nebudou vedet.Zatim bych tem dvema radila ,aby si za ty svoje vydelane penizky koupili nejaky pusty ostrov, kde neni ani samoska, a tam nejaky cas prezivali ,nez se ta nejhorsi bourka prezene :-) :-) :-) Ps: pisu pouze sama za sebe,tak jak to mam ja ;-)

#55 sonulle
19.7.2019 | 1:18:22
Wolfinator1

No aspoň , že mají soudnost a nelezou lidem na oči teď :D. Ty by dostali kartáč :D

19.7.2019 | 7:46:40
sonulle

#53 Lady Adeline: K tomu samozřejmě časem může dojít, ale GOT je pořád spojený s určity úspěchem. Lidi se půjdou podívat jak dopadne jejich SW. Jsme lidé zvědaví. Lidé se budou chtit utvrdit a pokud se nezadaří, pak se to s nima potáhne. Zatím si však udělali reklamu, věř mi kina budou plná-SW fanoušci, GOT fanoušci, kteří na DD nedají dopustit, pak ti co pochybuji, že DD umí ve skutečnosti psát a pak i jejich odpůrci, kteří budou psát veřejné nenávistné kritiky.

#57 Svjatogor
19.7.2019 | 8:57:01
Lady Adeline

sonulle: tak to je velice smutne :-(

19.7.2019 | 10:48:23
Svjatogor

#55 sonulle: Napsat alespoň trošku pochopitelný děj pro SW nedá moc práce, protože samotné tři trilogie hlavního děje nejsou nic jiného než třikrát ohřívaný guláš. A pokud rezignuju na děj, stále mohu popustit uzdu své vizuální fanstasie. Přiběh Episody VIII byl vyloženě nablblý, nevadí. Já jsem si užíval rubínovou planetu. :-)

#60 sonulle
19.7.2019 | 11:01:04
Aztaban

#52 sonulle: vtipná…pokud by vyhráli cenu za scénář, tak nikomu prostředníček neukážou…tak jen ukážou že EMMY jsou stějně bezcenné jako Oscary a postrádájí smysl. Ona jen jejich samotná nominace ukazuje na to že EMMY nehodnotí kvalitu, ale pravděpodobně se prodávají nebo rozdávají za něco jiného nám blíže neznámého…

#60 sonulle
19.7.2019 | 15:40:39
mateSKAtes

vubec žádná škoda :D

19.7.2019 | 16:01:47
sonulle

#57 Svjatogor: Já věřím, že se budou snažit, aby to bylo jedlé. Tak třeba překvapí. Ovšem dost o tom pochybuji.
#58 Aztaban: My si o DD můžeme myslet, co chceme. Celou tv a filmovou akademii považovat za nekompetentní. To nemění nic na tom, že výhra takové ceny přinaší pozornost médii, nové nabídky a posvěcení jejich práce. Tudiž prostředník pro fanoušky, kteří si myslí, že osmá série byla splaška.

Mě by se líbila i animovaná verze, ale s hezky propracovaným Dornem, Zombie Cat, normálnějším Stanisem, Edmurem, který dá zahulit Tywinovi, Brienne, která hází šutry na lodě, Cersei, která začíná připomínat šíleného krále a Roberta dohromady atd https://www.geeknative.com/…ated-series/#… , kdyby to vypadalo takto, tak se nezlobím.

#62 Svjatogor
19.7.2019 | 17:59:00
Locker.

Já se pozastavuji nad tím, proč je fanoušci nezlynčovali již po sezóně 6. a 7. …

#63 DejvidHound #64 Svjatogor
19.7.2019 | 18:02:59
Svjatogor

#60 sonulle: Já bych se taky nezlobil. ;-)

19.7.2019 | 18:06:51
DejvidHound

#61 Locker.: Co bolo take zle na 6. serii?

#66 lenacia
19.7.2019 | 18:11:29
Svjatogor

#61 Locker.: Šestka byla ještě OK.

19.7.2019 | 18:13:45
Lady Adeline

sonulle: to animovane got by bylo luxus, hlavne by tam dali daleko lepsi konec, nez v tom hranem herci ;-)

19.7.2019 | 18:49:31
lenacia

#63 DejvidHound: „tke zle“ na 6. sérii nebylo nic,ale současně už tam byla kompletně vidět absence knih už se jelo opravdu kompletně naslepo a hlavně už se začaly utínat postavy. Dorne? Zabijeme. Tristan? Zabijeme. Začalo časté teleportování postav. Ale pořád to mělo nějaký řád, protože to ještě víceméně jelo ve starých kolejích ale ty blbosti se tam nedají nepřehlédnout. Bitva bastardů, kde obrovy nemohli dát nějakou pořádnou kládu (hlavně že nemrtvej ji mít mohl facepalm) aby je musela zachránit náhle se teleportovaná armáda Údolí…

#67 Svjatogor
20.7.2019 | 5:45:17
Svjatogor

#66 lenacia: Já jsem to pochopil tak, že Malíček myslel dopředu a vyjel s rytíři Údolí už na setkání se Sansou. Jako správný lišák ji svůj doprovod neukázal, aby poté vytěžil na maximum z její vděčnosti po Bitvě bastardů. ;-) :-)

Jinak souhlas.

20.7.2019 | 11:14:13
cernda

#15 ddaanniieell: Tak to jste jim měl poslat svůj vlastní scénář osmé řady! Problém je v tom, že většina diváků měla moc vysoké očekávání a bohužel to co chtěli vidět se jim nesplnilo. Ale to je normální, nikdy se nic nebude líbit všem. Proto taky autor knih to už zabalil, nikdy nevytvoří to, co by chtěli všichni. Je to škoda, oni vytvořili seriálový hit desetiletí, díky ním jste byl každý rok přilepený u obrazovek a žil z toho celý každý rok. Ale víte kolik za tím bylo vůbec práce ? Asi ne

#70 Svjatogor
23.7.2019 | 8:09:22
Lady Adeline

cernda: tady nejde o pribeh a konec.Tady jde o to ze ten pribeh byl strasne zrychleny a nedaval smysl.Byl na muj vkus dost odflakly a zanechal za sebou dost otazniku.Ano efekty atd byly uzasny,ale to z toho nedela kvalitni serial.Verte ze ti co na serial tak nadavaji to delaji neradi.Vetsina z nich by serial chvalila ale po tech vsech chybach osme serie to fakt nejde :-( Jestli D a D to umyslne odflakli nebo ne to uz se nikdy nedozvime ale bohuzel si osma serie neudrzela tu kvalitu scenare co mela po sest serii.Sedma se jeste dala nejak prekousnout ale ta osma na muj vkus teda nic moc.Samozrejme na tom ma podil i Martin ktery porad dela plno ruznych veci ale psani poslednich dvou knih to neni :-(

#71 sonulle
23.7.2019 | 11:12:41
Svjatogor

#68 cernda: Prvními obětmi hrůzyplného urychlovače příběhu D&D nebyly ani tak moje oblíbené postavy, poslané na seznam smrti v Dlouhé noci, ale ubohý mistr intrik. Lord Malíček. Sedmá série se ním mohla rozloučit důstojněji a měla věnovat tři epizody (7 + 3) jeho poslední veliké hře. :-(

Ke scénáři: stačilo by podržet pivo? ;-)

#71 sonulle
23.7.2019 | 13:46:46
sonulle

#70 Svjatogor: Malíček, Tyrion a Varys a to už v tolik chválené 6. sérii. Kde hold není fištrón, tam se nedočkáme promyšlených intrik a souvislého děje. Ale co, voda vzala.
#69 Lady Adeline: Už i ty začínáš s Martinem? Nj DD chudáci neměli dost materiálu :)

24.7.2019 | 13:25:51
Lady Adeline

sonulle: Martin ma v tom jednoprocentni podil viny, ze vubec D a D dal na starost sve dilo ;-)

#73 janoo8
24.7.2019 | 17:23:26
janoo8

#72 Lady Adeline: Prosím tebe

29.7.2019 | 10:03:48
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama