Hra o trůny (Game of Thrones)
95/100 - 2 314×

Hra o trůny(Game of Thrones)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
VOD
Max | O2 TV
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Stanice HBO odhalila délku všech dílů osmé řady, fanoušci z toho nejsou moc nadšení

Stanice HBO odhalila délku všech dílů osmé řady, fanoušci z toho nejsou moc nadšení

Už minulý rok nám bylo slíbeno, že by všechny díly osmé série Game of Thrones měly mít mnohem delší stopáž. Realita však nakonec bude trochu jiná, polovina dílů bude mít typickou délku.

32 22
12.3.2019

Poslední série Game of Thrones se připravovala téměř dva roky, z čehož fanoušci usoudili, že jednotlivé díly musí být delší, když jich je pouze šest. Nakonec to tak nebude, protože stanice HBO právě odhalila oficiální stopáže všech epizod. Nejdříve odhalila délku prvních dvou dílů, přičemž první bude mít 54 minut, zatímco druhý 58 minut.

Když tedy došlo před téměř dvěma měsíci k odhalení odhadovaných délek všech nadcházejících epizod, tak tento odhad nebyl vůbec mimo. Původní odhad pro první a druhou epizodu činil 60 minut. Další čtyři díly měly odhadovaný čas 80 minut.

(Vždyť je to ale jedno, jak budou epizody dlouhé. Foto: HBO)

Skutečné časy čtyřech zbývajících epizod osmé série byly odhaleny den poté. Třetí epizoda bude mít 60 minut, čtvrtá 78 minut, pátá 80 minut a šestá taktéž 80 minut. Nakonec tedy budou delší pouze poslední tři díly, přičemž u posledních dvou se finální čas naprosto shoduje s původním odhadovaným.

Co na tyto oficiální délky říkáte? Je to podle vás málo, nebo jste spokojeni? Hlavní přece není délka, ale obsah.

Zdroj článku: Winter is Coming

Diskuze /149

ori

Podľa mňa je to v poriadku, nechápem ako niekto môže byť sklamaný, čo čakali dvojhodinové epizódy?

webmaster
12.3.2019 | 16:02:55
FallenMaia

Je to málo, na to čo všetko ešte musia doriešiť je to dosť málo, malo ich byť klasicky 10 každá minimálne hodinu.

12.3.2019 | 16:05:26
mirako

no je to málo, doufal jsem že to bude delší oproti odhadovaným délkám, ale co už.. jestli to tak stačí, tak proč to zbytečně natahovat.. jak píše Xavik v článku, hlavní je obsah.. :)

12.3.2019 | 16:12:03
Dominookey

Je to i není to málo. Záleží vše na tom, jak každý díl dokáží představit divákovi, aby vše dávalo smysl a nebylo nic zbytečně uspěchané. Příprava jim trvala dva roky, tak doufejme, že to bude stát za to.

12.3.2019 | 16:17:14
Jirka 007

Velmi malo

12.3.2019 | 16:44:44
mateSKAtes

Tak a je to tady :D to si ze mě děláte srandu :D první dva díly mají délku jako nějaké regulerní epizody ze kterékoliv série a ten zbytek ??? To jsem teda zvědavej a docela i zklamanej už ted. To bude zmatek. Začínám mít opravdu strach. To prostě nemužou stihnout a přitom jim to trvalo 2 roky. Všichni chváliči a fanatičtí fanoušci doufám že máte radost. Vyplnila se vaše volání po větší akci protože to vypadá že v těch dílech ani nic jinýho nebude :D :D Dobra ještě je brzo soudit když jsme nic neviděl ale po tomhle příspěvku mám vážně pochyby.

#30 mateSKAtes #65 mr_bungle #66 mr_bungle
12.3.2019 | 17:07:16
mateSKAtes

Tak hezkej Trailer kterej mě i dal naději ale ted se cítim být ojebáný :D :D

12.3.2019 | 17:11:40
Regouvousus

Jestli se neuzavřou všechny dějové linky (Edmund, Sweetrobin, Daario, Ed, Meera, Howland, Quaithe, Ellaria, Jaqen, Salladhor, Hot Pie,…) tak budu nasranej.

#9 mateSKAtes #11 Nikolperse #12 Nikolperse #13 Arrow123 #67 mr_bungle
12.3.2019 | 17:13:43
mateSKAtes

#8 Regouvousus: to si piš že nebudou :D není kdy :D maximálně tak že všichni umrzli a staly se z nich jen další nemrtví :D

12.3.2019 | 17:21:53
Kerneas

Nemůžu si pomoct, ale jsem rád. Linky mají rozjeté tak, že buď bude rychlý happyend (což je přesně proti duchu celého seriálu, hlavně 1.-5. série) nebo odfláklý nešťastný konec. V jedné sérii si nedokážu představit zakončení, které by bylo důstojné celého seriálu. Vnímám tedy zkrácení pozitivně, protože to beru jako zkrácení utrpení ,kterým pro mě podstatnou částí byla už 6. a 7. série.

12.3.2019 | 17:45:57
Nikolperse

#8 Regouvousus: väcsina tych liniek je uzavreta.

12.3.2019 | 17:56:25
Nikolperse

#8 Regouvousus: Navyse postavy ktore si spomenul nie su hlavne a ani dolezite. O tych postavach sme vedeli len preto ze boli v linkach dolezitych postav.

12.3.2019 | 17:57:41
Arrow123

#8 Regouvousus: Pochybujem, že sa Hot Pie ešte objaví. Ten si pečie koláče šťastne až do smrti :D

#16 dfx #42 byk7
12.3.2019 | 18:00:04
jirkem

No, jednu epizodu dám tak na 2 x možná 3 x. Záleží kolikrát u té nudy usnu.

#15 Nikolperse #80 Denyslayer
12.3.2019 | 18:04:02
Nikolperse

#14 jirkem: ked ta to nudi tak na co to pozeras?

12.3.2019 | 18:12:03
dfx

#13 Arrow123: Hot Pie sa objavi ako mrtvola s modrymi ocami. S modrookym Hodorom bude utocit na King's Landing.

12.3.2019 | 18:18:17
johnsmith182

Očekávalo se 60 minut, bude to 58 minut. Fanoušci zuří, nejsou spokojeni s o 2 minuty kratší epizodou… Internet…

12.3.2019 | 18:31:58
Neuvěřitelné

Je mi fuk jak dlouhé budou, stejně to bude sračka.

#19 Nikolperse
12.3.2019 | 18:32:01
Nikolperse

#18 Neuvěřitelné: Povazujes to za sracku ale vyjadrujes sa v kazdej diskusii. Povazujes to za sracku ale pozerat to budes.

#24 mateSKAtes #47 Neuvěřitelné #48 Neuvěřitelné
12.3.2019 | 18:34:32
Locker.

Je to logické, že nedělají falešnou 8. sezónu s příliš dlouhou stopáží…tohle bohatě stačí, když nás čeká ještě skutečná 7. a 8. sezóna…ty už budou podstatně delší, aby mohly zachytit veškeré ty velké události, které na nás čekají…

12.3.2019 | 18:35:48
johnsmith182

Knížka A Dream of Spring neexistuje, autoři seriálu ví jen konec, nic jiného z příběhu nevědí. Martinovi trvá napsat knížku 8 let, oni mají na napsání „knížky“ (1 série je 1 kniha) pouze necelý rok.Těžko lze očekávat, že někdo vymyslí za rok stejný příběh jako druhý vymýšlí 8 let. Proto se seriál soustředí pouze na to, co bylo v seriálu doposud (prvních 5 knih), na postavy které známe, a autoři rovnou přešli z 5 knížky na konec 7. knížky, protože to mezitím neexistuje a nikdo není schopen to napsat za tak krátkou dobu. Kladou důraz na zážitek ze seriálu, z herců, z bitev, protože jinak to udělat nejde. Kdo nemá v hlavě místo mozku … tak to chápe a seriál si užívá.

#24 mateSKAtes #69 mr_bungle
12.3.2019 | 18:43:03
Annie2809

Ach jaj. To mi teda radost neudělalo.

12.3.2019 | 18:47:07
Monoceros

Já jsem teda nikde nenašel potvrzení přímo od tvůrců že epizody budou mít 2 a více hodin, to bylo pouze očekávání fanoušků. Říkalo se jenom že epizody budou delší ale neřeklo se o kolik. Takže jestli je někdo zklamaný je to jenom tím, že opět někdo vařil z vody. Za mě můžu říct že jsem spokojený, ale zdá se že existují jedinci kterým by nestačilo ani kdyby díly měly 5 hodin. O to více by se pak našlo scén na šťourání a kritizování, že? :D

#54 Movego
12.3.2019 | 19:00:03
mateSKAtes

#21 johnsmith182: No ale hnát se do finále za každou cenu taky nevypada moc dobře. Znovu si teda řikám jestli by seriálu neprospělo po 5 sérii dát pauzu a netlačit na Martina ale to už jsou jen moje KDYBY
#19 Nikolperse: a proč se na to koukáš ty ? ja jen že pokažde tady vidím tvoje stejné robotické komenty na lidi kteří jaksi nesdílejí tvojí potřebu chválit ten seriál do nebe :D a přesně kvuli takovejm lidem jako si ty ten seriál vypadá takhle protože každej tvůrce se díva na zpětnou vazbu fanoušku ale když vidi jen ty vaše názory tak si řeknou všechno je OK nemusime nic zlepšovat necháme to tak a jede se dál.

#25 Monoceros #29 Nikolperse
12.3.2019 | 19:01:09
Monoceros

#24 mateSKAtes: Aha, takže vy tu můžete mlít svoje robotický odpovědi, že seriál je sračka … od uživatele Neuvěřitelné ho čtu skoro pod každým článkem a hlavně pod tím kde se řeší Martin … ale zastánce seriálu nemůže nic … a určitě si DaD ted čtou naší diskuzi, chudáci, ti aby umřeli smíchem :D

#27 mateSKAtes #48 Neuvěřitelné
12.3.2019 | 19:04:30
Lord_Casterly

No, myslím že na ukončení je to málo, navíc když celý jeden díl zabere bitva a myslím že v 8. sérii bude min. ještě jedna kratší bitva. No uvidíme

12.3.2019 | 19:06:51
mateSKAtes

#25 Monoceros: Ja nikdy neřekl že Seriál jako celek je sračka jen poslední 2 serie ;) aby bylo jasno :D Zastánce nezmuže nic ??? co to tady melete ? :D víte proč ja sem vůbec píšu ? :D jednou Jsem napsal že se mě jedna epizoda nelíbila a hned jsem se dostal do hledáčku vás(tim nemyslim konkrétně vás ale skupiny lidi se stejným smýšlením o seriálu) a ted ta stejna skupina lidi tady brečí o tom že jejich názor nic nezmuže no to je fakt směšný :D No hezky jste mě vzal za slovo jen co je pravda :D je fakt že tady to čist nebudou to by vážně umřeli smíchem :D ja myslel media která se zaměřujou na trochu větší část lidí.

#28 Monoceros #31 Batiatus
12.3.2019 | 19:11:48
Monoceros

#27 mateSKAtes: Upřímně nemám rád když mě někdo škatulkuje a hází do pytle s nějakou sortou lidí … já jsem dospělý jedinec a už docela i starší, takže mám svůj vlastní názor … tím co jsi ted napsal to na mě dělá dojem, že se cítíš ukřivděný že tě jednou někdo vymlel a ted to musíš vracet někomu jinému … to že poslední serie považuješ za odpad, je docela možné, ale nemůžeš soudit poslední sérii kterou jsi ještě neviděl jenom na základě délky dílů ;) nechejte se překvapit a pak spusťte kritiku ;) čus

#30 mateSKAtes
12.3.2019 | 19:16:00
Nikolperse

#24 mateSKAtes: Pozeram to preto lebo ma to bavi pozerat. Ale prepac ze nekritizujem kazdu jednu scenu, kazdy jeden dialog a kazdu jednu postavu. To ze poviem ze sa treba nad niektorymi scenami zamysliet a potom ich komentovat nie je chvalenie. Ked niekto povie ze je nejaky serial sracka tak nach ten serial teda nepozera a hotovo. Vies co by tvorcovia serialu dosiahli tym, ze by dali po piatej serii pauzu? Najskor len to ze by kvoli dalsim seriam museli hladat novych hercov.

#32 mateSKAtes #49 Neuvěřitelné
12.3.2019 | 19:17:28
mateSKAtes

#28 Monoceros: To je jasný že se citím ukřivdění bejt zjebán za pár slov nesouhlasu kdo by nebyl ? a kdo začal škatulkovat lidi co nesouhlasej no ? :D Jo to jsem zapomněl napsat že 8 sérii bych neměl ještě kritizivat když jsem ji ani neviděl ale myslim že jsem to popsal už předtim v #6 mateSKAtes: no ale bude tady velká sranda za ten měsíc :D jj zatím :D

12.3.2019 | 19:22:24
Batiatus

#27 mateSKAtes: Ako ono podľa toho čo si všímam tak veľa krát sa už stalo to, že keď niekto vyjadril svoj negatívny názor, tak tými zástancami bol pomaly upálený zaživa a už ma celkom sere toto zmýšľanie typu: „Ja mám ten seriál rád a preto napadnem či rýpnem si do kohokoľvek kto napíše niečo čo by bolo len trochu negatívne.“ Mať odlišný názor je jedna vec. Chovať sa ako nevyspelí ko_ot je vec druhá. Netvrdím, že takýto sú všetci ale keď sa mnoho nájde takýchto jedincov tak sa potom ani nečudujem, že niekto bude furt na niečo nadávať len preto aby sral práve tých ko_otov :D

#33 mateSKAtes #34 Monoceros #71 mr_bungle
12.3.2019 | 19:25:55
mateSKAtes

#29 Nikolperse: Dobře tak by museli hledat jiný herce ale o ty přece tolik nejde ne ? jde tu hlavně o ten příběh kvůli kterýmu se ti herci hledali tak to beru já. Je fakt že by mě v některých chvílích určitě někteří chyběli. Už je ale konec tak ted už je to jedno

#35 Nikolperse #72 mr_bungle
12.3.2019 | 19:27:19
mateSKAtes

#31 Batiatus: přesně tak :D a proto řikám za měsic tady bude sranda :D

12.3.2019 | 19:28:34
Monoceros

#31 Batiatus: Negativní názor at si klidně každý napíše, na to má svaté právo … ale jestli si všímáš tak ho pořád píšou ti samý lidi a možná že to dělají schválně aby nás ko_oty srali …jinak krásné označení, dávám ti neviditelný laik :D a můžu říci jenom nápodobně, pane ;)

#36 mateSKAtes #40 Batiatus
12.3.2019 | 19:30:11
Nikolperse

#32 mateSKAtes: vies co je najlepsie? Teraz hovoris ze mali dat pauzu a ze ide len o pribeh a nie o hercov. No keby dali pauzu, tak by si kritizoval preco dali pauzu a ze sa musi cakat na to kedy najdu novych hercov a tak dalej. Nemam coviac na teba povedat.

#37 mateSKAtes
12.3.2019 | 19:31:52
mateSKAtes

#34 Monoceros: no a ty samí lidi ho stále komentuji pozitivne :D a kam jsme se dostali ? no nikam ? :D další........­.. xD

#39 Monoceros
12.3.2019 | 19:34:02
mateSKAtes

#35 Nikolperse: to je trochu přitažený za vlasy říkat coby kdyby

#38 Nikolperse
12.3.2019 | 19:34:48
Nikolperse

#37 mateSKAtes: Ja viem aky su ludia a hovorim to co by bolo z najvecsou pravdepodobnostou.

12.3.2019 | 19:38:13
Monoceros

#36 mateSKAtes: V tom se trošku mýlíš, jak sis jistě všiml skoro nikdo tu seriál nekomentuje pozitivně. Naposledy to zkusila Whitegirl114 a dostala výplach. Když jsem to zkusil já, dostal jsem lekci z ČJ … jediný co se tu děje, je to že tu někdo napíše že seriál je špatný a maximálně se mu pokusí někdo oponovat …projevy radosti a lásky tu už hodně dlouho nebyly.

#41 mateSKAtes
12.3.2019 | 19:42:55
Batiatus

#34 Monoceros: Hm, príde mi akoby si môj príspevok pochopil tak, že podľa môjho názoru ja aj teba považujem práve za toho ko… No nevadí, tak skopírujem niekoľko slov z môjho príspevku aby sme sa vyhli nedorozumeniu: „Netvrdím, že takýto sú všetci…“

#43 Monoceros
12.3.2019 | 19:49:23
mateSKAtes

#39 Monoceros: To je sice pravda ale podle mě to je tim že se to všechno vypukne až za měsíc. To kamenování Whitegirl114 se mě taky nelíbilo a ja jsem ho potom co začal psat uživatel mirako už dál nepodporoval ale to si stačí dohledat. Tak koukám že někomu vadí logika seriálu a někomu zas čj :D Přesto můj názor na seriál zůstane stejnej . Ted už jen vážně počkat na 8 serii.

#51 mirako
12.3.2019 | 19:56:15
byk7

#13 Arrow123: Něco peče (nebo aspoň pekl), ale koláče to asi nejsou. :D https://www.huffingtonpost.com/…2a4ebb74eccd

12.3.2019 | 19:56:28
Monoceros

#40 Batiatus: Tak já se považuji za fanouška seriálu, takže se musím řadit mezi ně :D ale mě to nevadí mohli by mě nazývat i hůř :D vždyt se stejně neznáme Hele hoši už se tu s vámi dohaduju už pár dní a jsem celkem unavený, takže už toho fakt nechám …nebo zítra zase vyjde nový článek a pojede to od znovu … já se fakt nechci hádat s někým kvůli seriálu a tady by to mohlo ještě vygradovat do něčeho co by mi mohlo vadit … já si ten měsíc počkám a pak budu normálně hodnotit epizody jako každej …tak se tu mějte a prosím vás nesežerte se tu, vždyt je to jenom seriál :D :D ale sranda byla, to zase jo :D

#44 Batiatus #45 Batiatus #73 mr_bungle
12.3.2019 | 20:08:10
Batiatus

#43 Monoceros: Asi sme sa nepochopili. Nemám nič proti tomu keď je niekto fanúšik seriálu. Čo mi vadí je to, že niekto je proste taký, že má potrebu negatívne reagovať na toho človeka, čo vyjadrí svoj negatívny názor ale vzhľadom nato že si napísal: „Negativní názor at si klidně každý napíše, na to má svaté právo“ tak potom nebudeš zrejme patriť medzi tých ľudí čo by na niekoho boli nepríjemný len kvôli jeho vyjadreniu negatívneho názoru.

12.3.2019 | 20:14:50
Batiatus

#43 Monoceros: taktiež mi nevadí keď niekto obhajuje svoj obľúbený seriál ale sú aj takí, ktorí človeka budú proste napadať za negatívny názor a kritiku. Ty k ním očividne nepatríš.

#46 Monoceros
12.3.2019 | 20:16:59
Monoceros

#45 Batiatus: Já dokážu být taky slušná osina v zadku, já to přiznám :D ale asi bych nikdy nikoho nenapadal u diskuze k seriálu …maximálně prohodím nějaký svoje názory, třeba i špatný, mýlím se jako každý …nemyslete si že jsem nad vašimi komentáři jenom mávl rukou …poctivě všechno čtu a přemýšlím jestli nemáte pravdu a přemýšlím proč máte zrovna takový názory … ale stejně po pečlivé analýze jsem dospěl k tomu že můj názor na seriál už se nezmění …maximálně mě totálně naštve svým zakončením a to je jako hodně pravděpodobný že se stane :D

#50 Neuvěřitelné
12.3.2019 | 20:24:25
Neuvěřitelné

#19 Nikolperse: Mám plné právo se dívat na sračku. The Walking dead je taky sračka, ale dokoukám to až do konce. Vikings už je taky sračka, ale dokoukám to do konce. (Ulici dokoukávat nebudu :) ) A dokoukám i GoT, protože už jsem to rozkoukal a věci dotahuji do konce. Navíc konce v knížkách se nedočkám nikdy nebo až za 10 let. Jenom protože ten seriál kritizuji jak to jen jde, je to pořád nadprůměrný seriál. Právě že věřím, že to mohl být nejlepší seriál všech dob, ale posral si to a budu to kritizovat až do konce. Je to sračka bez logiky. :) A jenom protože něco kritizuji neznamená, že se na to nemůžu dívat, ahoj.

12.3.2019 | 22:37:28
Neuvěřitelné

#25 Monoceros:
#19 Nikolperse: Navíc už jsem řekl 1000000000000×. První 4 série je největší klenot všech seriálů všech dob. Další 4 série jsou největší odpad seriálů všech dob.

#53 DejvidHound
12.3.2019 | 22:39:22
Neuvěřitelné

#29 Nikolperse: Jenže tvůrci posrali už 5. sérii a to měly hromady materiálů, to svědčí o jejich inkompetenci. Tudíž pauza po 5. sérii by nic nevyřešila. Já se můžu dívat na jakékoli sračky a kritizovat je, jak jen chci.

#52 Nikolperse
12.3.2019 | 22:42:47
Neuvěřitelné

#46 Monoceros: Však to je v pořádku, že máš jiný názor a nikdo ti ho nebere :) Každý má právo na názor, ale jen za předpokladu, že o daným tématu ví dost, což jsme asi oba dva.

12.3.2019 | 22:45:53
mirako

#41 mateSKAtes: to se mnou jsi myslel jak?

12.3.2019 | 22:59:13
Nikolperse

#49 Neuvěřitelné: To je divné. Mne osobne keď sa niečo nepáči a hnusí sa mi to, proste keď to považujem za sračku, tak sa na to nedívam, nechodím tam ak sa jedná o miesto, nejem to ak sa jedná o jedlo. Lebo ja som toho názoru, že ak to považujem za sračku a aj tak tomu venujem pozornosť, tak to asi teda sračka nie je. Ale vidím, že ty to budeš radšej pozerať aby si potom mohol skritizovať každú scénu, každý dialóg, každú postavu a každé jedno slovo, prd, nádych a pohyb, proste všetko čo sa tam stane. A to ľudia nerobia preto lebo chcú niečo dopozerať. Skôr to ľudia robia preto, lebo vedia že oni sami nikdy nič také nevytvoria. Čiže z toho usudzujem, že to sleduješ len preto aby si to mohol kritizovať a kritizuješ to len preto, lebo sám vieš že nie si schopný vytvoriť nič čo by bolo aspoň z desatiny také dobré.

#56 Neuvěřitelné
12.3.2019 | 23:30:33
DejvidHound

#48 Neuvěřitelné: A co konkretne je na poslednych 3 seriach take totalne srackoidne? Daj par prikladov.

#55 Neuvěřitelné #57 FallenMaia
12.3.2019 | 23:43:09
Movego

#23 Monoceros: Kdy ty nejsi spokojený…

#95 Monoceros
13.3.2019 | 0:55:42
Neuvěřitelné

#53 DejvidHound: Tohle jsem napsat před nějaký minulý článek, znovu to psát nebudu, ale shrnuji to tam krásně.

Technické, zvukové atd. zpracování toho seriálu je stále naprosto úžasné. Ale od pátý série to postrádá to, co měly první čtyři série a to je logika, strach o oblíbené charaktery, napětí, dobré dialogy. Nelogické momenty nahrazují akcí. Všichni hrozně vyzdvihují bitvu bastardů a vizuálně a technicky to bylo opět úžasné dílo, ale je to naprosto nelogická sračka. Proč Sansa neřekla, že má armádu, proč obr neměl zbraň, když proti mrtvým sérii před tím si ji sehnal hned? Proč Ramsay spoléhal na to, že Rickona trefí. Proč Zimohrad neměl normální kovovou padací bránu. Proč měl jen dřevěná vrata hodné maximálně pro nějaký statek. To je kurva Zimohrad, jeden z nejdůležitějších hradů v tom světě. Tyhle detaily jsou pro mě důležitý, bez logiky to prostě nežeru. Hrozně mě taky sere to, že se nemusíš o nikoho bát. Jasně začneš argumentovat, že v šesté sérii furt někdo umírá, ale to jsou pseudo šokující momenty pro efekt, kdy umírají vedlejší postavy. Hlavní postavy už vůbec neumírají. Máme výpravu Jona za Zeď (největší fail celého seriálu) a je klišovitě zachráněn na poslední chvíli Dany. Nebylo potřeba se o ty charaktery dát, dostali jsme fake death Tormunda, který vypadá, že umře, ale je na poslední chvíli zachráněn. Za to no name charaktery v tom díle umíraly neustále. Prostě jako v ostatních seriálech, ale tady na to zvyklý nejsme. Ano umřel tam ten kněz, ale Jon jako by byl nesmrtelný a je klišovitě zachráněn ještě po druhé Benjenem, pak nevyskočí na koně, protože není čas? O tý epizodě dál nic neřeknu, protože v ní bylo tisíce nelogických věcí. Proč si Dany stěžuje, že nemá zásoby a pak v další scéně spálí všechny ty vozy s obilím? Proč? Proč Jaime udělá nelogický útok a přežije ho klišovitě? To je Hra o trůny, postavy umírají i při prostších činnostech a on ho vytáhne z vody v brnění. Je to fyzicky nemožné. A proč pak Jaimýho nezajali, ale nechali ho zmizet? Proč nikdo nevěděl o přesunu armády Údolí na Sever? Takovou událost se člověk kurva dozví a má zvědy. To samé Jaimýho armáda se nelogicky rychle přesouvá a nikdo o tom neví. Eurone obeplul celý kontinent v nelogicky rychlém čase. Proč nikdo nebyl na Dragonstone? I kdyby odešla Stanisova posádka (nevím proč by to dělala) zabral by ten hrad někdo jiný, třeba Lannisterové nebo i posraní piráti. Kdo by kurva nechtěl hrad. V sedmé sérii jsou dialogy úplně směšný, je to jen vesměs to, že někdo potká někoho z minulosti a mají jen blbý kecy. Žádný děj. Sedmá série v podstatě děj ani nikam neposunula. Tohle je jen pár věcí, které mě v rychlosti napadli, ale dokázal bych udělat seznam 1000 nelogických věcí ve Hře o trůny od 5. do 8. série.

Jinak knížky jsou lepší hlavně proto, že jsou více obsáhlé, více toho vysvětlí, super momenty a postavy, co nejsou v seriálu tam jsou. Logicky se všechno nemůže dostat do seriálu. Umřelo tam mnoho méně vedlejších postav než v seriálu a dál vypráví svůj příběh. A především ti sdělím šokující fakt. První knížka – první série. Druhá knížka – druhá série. Třetí knížka – třetí a čtvrtá série. Pak 90% obsahu čtvrté knížky není v seriálu, pátá knížka velmi osekaná též. Udělali z třetí knížky dvě série a pak úplně osekali pátou sérii, čímž ji posrali. Pak prohlásili, že už nemají dost materiálu a seriál ukončí, přesto by měli kvalitní content na alespoň deset sérií o deseti dílech a furt by mohli vynechat nutné pasáže. Posrali Stanise, posrali Dorne, posrali Železné, posrali neuvěřitelně mnoho dobrých příběhů. Pak jde taky o to, že od pátý série se knížka a seriál naprosto rozchází v ději. To by mi nevadilo, kdyby D&D dokázali napsat kvalitní scénář, ale plodí jen sračky nelogický. Vidíš nechtěl jsem se rozepsat a přesto jsem to udělal. Celý to můžu shrnout tím, že tomu seriálu chybí logika, neuvěřitelně mě to sere. Tady byl potenciál na vytvoření nejlepšího seriálu desetiletí, století, všech dob. Ale místo toho z toho udělali akčňák o hovně, kterých existuje miliony. Pak u toho akorát posraní Amíci křičí u obrazovek.

#70 Nikolperse #79 DejvidHound #102 Monkeyskunk
13.3.2019 | 1:06:19
Neuvěřitelné

#52 Nikolperse: Už jsem řekl, že je to pořád nadprůměrný seriál, ale je to sračka, co se týče logiky děje a vývoje postav. Vyrovnává to technické zpracování, CGI, hudba atd. Můžu se dívat na co chci a stále to považovat za sračku.

13.3.2019 | 1:08:23
FallenMaia

#53 DejvidHound: Prosím ťa, len od neho nechci žiadne príklady lebo tu zase začne vyťahovať sprostosti typu brána na Zimohrade je drevenná, lebo toto sú podľa neho najväčšie chyby v tom seriály. Ako keby na žiadnych fantasy alebo reálnych hradoch neboli drevenné brány. Škoda slov na niektorých ľudí fakt. Je evidentné už len z tých jeho príspevkov že jeho proste baví kritizovať, on to potrebuje, potrebuje nám tu všetkým zdeliť aká to je sračka, dokázať nám to a v každom článku to tu vykrikovať v diskusii a potom tu ľudí ktorým sa jednoducho ten seriál páči idú označovať ako Fanatic Fans. Pýtam sa, prečo? Áno páči sa mi, je to pravda, ale popritom som aj uznal mnohé chyby ktoré ten seriál má, stále si však myslím že momentálne je to jednoducho špička čo sa týka fantasy žánru aj s tými chybami, aj s nelogickými situáciami, ja s nimi viem žiť a viem si ten seriál užiť. Ale keď tu proste vidím v diskusii aké hlúposti sa tu vyťahujú len aby niekto niekomu dokázal aký je ten seriál na hovno tak sa mi jednoducho zastavuje myseľ a musím sa k tomu vyjadriť. A milý pán užívateľ Neuvěřitelné, NEUVĚŘITELNÉ sú tie tvoje komentáre, navrhujem troška sa ísť vybehnúť vyvetrať na vzduch pretože niektoré tie tvoje perly sa vážne nedajú čítať.

13.3.2019 | 1:19:49
FallenMaia

No nehovorím, už je to tu :D :D

Proč je brána na Zimohrade drevenná, proč Ramsey spolieha na to že Rickona trafí, proč je Dragonstone prázdny. Ach Jaj.

#59 Sammet
13.3.2019 | 1:25:06
Sammet

#58 FallenMaia: no zase ja by som mu dal aj za pravdu, serial zacal super ale je to fakt nelogicke poslednu serie, postavy, postavy sa nevyvijali a premiestnovali no…a hlavne teraz je to pre vsetkych nieco co sme ani neprecitali takze nevieme co bude, ale kedy naposledy chcipla postava ze si si povedal no kur*a ? fakt je to teraz take pre amikoch abo deti, iba vsetci tam chcu drakov a bitky…hlavne ze za Duch sa neobjavil uz 2 serie to nikto neriesi

#61 FallenMaia #84 mirako
13.3.2019 | 2:29:32
Robinson

V klidu, diskusím o tom že to bude sračka nebo nuda se musím akorát upřímně smát. Natáčelo se to dost dlouho, konec bude dle Martina, sračka nebo nuda to určitě nebude. Délka mi nevadí, koukám hlavně na obsah, nemám rád natahování u tak luxusního seriálu.

13.3.2019 | 3:24:14
FallenMaia

#59 Sammet: Veď jasné že to má nejaké chyby, s tým súhlasím a tiež súhlasím s tým že postavy už tak často nezomierajú a nie sú tam také zvraty ale vyťahovať také sprostosti ako že Zimohrad má drevennú bránu preto je to na hovno alebo Dragonstone je prázdny a je to nelogické, prepáčte ale to sú také dôvody že sa mi tomu ani nechce veriť.

Naposledy som si povedal no kur… pri Malíčkovi čo je teda dosť nedávno.

Berte to tak že prvé série boli robené pre vás, ľudí čo majú radi intrigy a zvraty, zabíjanie obľúbených postáv atď. a tieto posledné série sú robené pre ľudí čo majú radi epické bitky, akčné situácie a záchranu na poslednú chvíľu. Veď to bolo samozrejmé od prvej série že ten seriál bude postupne akčnejší že sa bude vyvíjať že to bude postupne gradovať že nebude rovnaký ako na začiatku. Vyvraždených postáv už bolo dosť, napríklad mne to absolútne nechýba, aj tak to bolo všetko len na efekt aby sa urobilo haló nič viac. A rovnako ako bolo na efekt toto, tak je teraz na efekt napríklad záchrana na poslednú chvíľu. Ale určite ešte o nejaké postavy prídeme o to sa báť nemusíte.

#62 Batiatus #68 igwar #84 mirako #90 mr_bungle
13.3.2019 | 7:29:04
Batiatus

#61 FallenMaia: Tak s tým Dragonstonom na druhú stranu pravdu podľa mna.

#64 FallenMaia
13.3.2019 | 7:33:43
Dan_watm

Tak se na to nedívejte bože :-D Seriál je jeden z nejsledovaněj­ších, nejoblíbenějších a nejkvalitnějších v historii. Kdyby ta vaše na logice postavená kritika byla opřená o realitu, a takový názor převládal, tak se to snad netočí ne? Můžete si říct/napsat ABSOLUTNĚ co chcete, seriál to žádným způsobem neovlivní a nezmění. Nikdy to tak nebylo. Vyrobit takový seriál s takovým dosahem a obsahem stojí neskutečné finance a myslím si, že by HBO určitě neinvestovalo stovky miliónů do něčeho, co je špatné, blbě vymyšlené atd. jak tady naznačujete. Pokud máte za potřebu tady brečet a kritizovat, že toto je tam špatně, toto je dřevěné a nevím co ještě… Proč se na to díváte? :-D Buď kritizujete absolutně vše, protože to asi berete jako národní sport (v tom případě musíte být skvělými sousedy a radost s vámi jakkoliv spolupracovat), nebo se vám seriál nelíbí. Tím pádem ho nesledujte. Vždyť to pro vás musí být absolutní ztráta času, který můžete věnovat třeba produkci vašeho vlastního seriálu, který bude mít takový masivní úspěch. Evidentně by jste to zvládli líp, i když jste nikdy neviděli kameru nebo jste nezkoušeli napsat scénář. V prvních sériích jsme sledovali jednotlivé problémy jednotlivých lidí, ti se s nimi různými způsoby vypořádali, připravili se a teď je na řadě ten největší, daleko obsáhlejší problém, než je třeba dějová linka Hot Pie… ZACHRÁNIT SVĚT… To většinu linek spojuje dohromady. K tomu to všechno směřovalo a to tam taky teď bude. A k délce epizod… Představte si co jsou schopni říct tvůrci v kvalitně udělaných reklamách, co mají třeba 30 sekund. 60 min je u akční, rychle nastříhané sekvence, jako je třeba bitva (osobně si myslím, že se zrovna ve třetí epizodě uzavře spousta dějových linek), neskutečná doba. Opravdu nemějte strach, že by měli málo prostoru na odvyprávění většiny zásadních věcí.

13.3.2019 | 8:04:53
FallenMaia

#62 Batiatus: Už som to tu v predchádzajúcej diskusii vysvetloval prečo to tak je, prečo bol prázdny, nechce sa mi to znova vypisovať, budeš si to musieť nájsť.

#75 Batiatus
13.3.2019 | 8:36:43
mr_bungle

#6 mateSKAtes: Zbývá porazit WW, válka mezi Dany a Cersei o trůn + dořešit pár vedlejších linek, na to by mohlo 410 minut (necelých 7 hodin) stačit. Jak se píše v článku, záleží na tom, jak se s tím tvůrci poprali, když na to měli dva roky. Natahovat to na úkor kvality, by byla škoda.

13.3.2019 | 8:43:30
mr_bungle

#6 mateSKAtes: A nechápu, proč za délky epizod obviňuješ fanoušky, ti na to žádný vliv neměli.

13.3.2019 | 8:45:05
mr_bungle

#8 Regouvousus: Většina z nich je uzavřena a některé tebou uvedené postavy se v seriálu neobjevily.

13.3.2019 | 8:48:10
igwar

#61 FallenMaia: Presne moje slová. Aj R.R. Martin určite vedel a mal naplánované, že ten príbeh sa zákonite dostane do bodu, kde intrigy a zvraty s nečakanými úmrtiami jednoducho skončia a zvyšné postavy zohrajú finále. A takitež počet postáv. ktoré Martin dosadil do prípehu na efekt práve pre tie zvraty nie je neobmedzený..

13.3.2019 | 8:50:17
mr_bungle

#21 johnsmith182: Ještě by tam měl být poslední ze tří šokujících momentů, které jim Martin prozradil. První bylo upálení Shireen, druhý Hodorova smrt a poslední by se měl objevit v této sérii.

#84 mirako
13.3.2019 | 8:55:01
Nikolperse

#55 Neuvěřitelné: A skúsil si nad väčšinou tých vecí porozmýšlať? Alebo to len kritizuješ? Ty to nepozeráš preto lebo by ťa to bavilo pozerať, ale pozeráš to preto lebo to chceš kritizovať. Ale vieš čo, keď si taký múdry, tak napíš scenár, zožeň si peniaze a natoč ty seriál takéhoto žánru a potom sa uvidí čo je skutočná sračka.

#99 Neuvěřitelné
13.3.2019 | 9:11:20
mr_bungle

#31 Batiatus: Řekla bych, že obviňovat fanoušky, z toho, že se mu nelíbily poslední dvě řady a že poslední má na jeho osobní vkus moc krátkou stopáž, takže to bude určitě sračka, je spíš projev podměrečného intelektu, než projev jiného názoru.

#76 Batiatus
13.3.2019 | 9:15:45
mr_bungle

#32 mateSKAtes: Změna herců klíčových postav téměř na konci příběhu by byl problém.

13.3.2019 | 9:18:22
mr_bungle

#43 Monoceros: Mám teorii, že lidi, kteří na seriál nadávají, jak je špatný, koukaj' na dabovanou verzi. Nedávno jsem viděla kousek z s07e04 s českým dabingem a málem jsem umřela z toho, jak strašné to bylo. Přitom když jsem koukla na pár dabovaných dílů ze začátku seriálu, zdál se mi dabing slušný vzhledem k současné úrovni dabingu v ČR.

#84 mirako
13.3.2019 | 9:25:16
NunoExtream

Podľa mňa je to v poriadku. Nemajú už veľmi čo riešiť. Bitka o Winterfel vyrieši tak 80% postáv podľa mňa. A ak budú mať epizódy rýchly spád tak myslím, že by to mohlo byť v poriadku. Oni neskresali počet epizód kvôli tomu, aby natiahli stopáž ostatných. Ak by to tak bolo, tak by tá redukcia nemala žiadny zmysel. Zjavne stihli ukončiť všetko tak, ako mali, inak by tých epizód a možno aj sérií bolo viac. Nechajme sa však prekvapiť.

13.3.2019 | 9:32:30
Batiatus

#64 FallenMaia: Aha, takže keď vysvetlíš prečo tvorcovia vymysleli blbosť, tak to potom znamená, že tá ich blbosť je očividne ospravedlniteľná. Proste ja chcem niečo urobiť epicky a preto môžem srať na logiku vecí. Oukey, každý má svoj názor.

#77 FallenMaia
13.3.2019 | 9:49:29
Batiatus

#71 mr_bungle: Stále je to názor :)

#91 mr_bungle
13.3.2019 | 9:53:30
FallenMaia

#75 Batiatus: Ale ja som nevysvetlil že vymysleli blbosť. Ja som tam vysvetlil (neviem či si to vlastne čítal, či si to našiel) že tá posádka na Dragonstone pre potreby deja proste nie je potrebná, vlastne nie že nie je potrebná ona by to zbytočne zbrzdila. Ničomu by to neprospelo, veď je to nezmysel. Nech mi tu niekto dá rozumný dôvod prečo by tam tá posádka pre potreby deja mala byť. A ak by tam aj nejaká posádka bola hneď ako by videli prichádzať Daenerys s tromi drakmi a armádou dothrakov tak by sa jednoducho okamžite vzdali alebo by utiekli. Takto to proste využili na pekný úvod pre Daenerys do siedmej série. Veď to dáva absolútnu logiku nemyslíte?

Plus ešte sa chcem vrátiť k jednej veci. Keď už sa to tu stále rieši. Niektorí jedinci tu neustále vykrikujú že v posledných sériách sa už toľko nezomiera a a že všetci prežívajú. OK. Zoberme si poslednú sériu. Kto tam vlastne zomrel? Za prvé určite najšokujúcejšia smrť bol Malíček, ďalej ďalšia smrť Olenna Tyrell, ďalej Sand Snakes, Obara a Nymeria, plus Elaria a Tyene sú už prakticky tiež mŕtve, ďalej Toros z Myru, Randyl Tarly a jeho syn Dickon Tarly, Benjen Stark, no a samozrejme Viserion ďalšia šokujúca smrť. To sa vám akože zdá málo? Vážne?

#78 Batiatus #84 mirako
13.3.2019 | 10:18:45
Batiatus

#77 FallenMaia: Zbrzdila by dej? Bola by pre dej nepotrebná? Možno ale to čo vymysleli tvorcovia bolo brzdenie. Sledovať 7 minút ako sa niekto prechádza, no to je určite pre dej veľmi dôležité a podstatné :D Je úplné jedno, či by sa tí ľudia tam okamžite vzdali alebo by utiekli. Proste z logiky veci by tam mali byť.. Ale ako nejdem sa tu dohadovať furt o prkotinách. Proste každý má svoj názor a hotovo.

#81 FallenMaia #84 mirako
13.3.2019 | 10:30:48
DejvidHound

#55 Neuvěřitelné: J asi preto sa serial a knihy rozchadzaju v deji lebo dalsie knizky proste neexistuju…Mame snad cakat kym to Martin dopise? To by si mal medzi seriami 10 rocne prestavky. Btw Jacksonov Pan Prstenov mal tiez riadny odklon od knih a aj tak je to povazovane za najlepsie natocenu fantasy trilogiu.

#100 Neuvěřitelné
13.3.2019 | 10:40:12
Denyslayer

#14 jirkem: Víte jak poznáte člověka, který nemá vkus? O GoT řekne, že je to nuda a seriálu The Flash dá 100%. Ty jsi k smíchu. xD

13.3.2019 | 10:44:27
FallenMaia

#78 Batiatus: Veď to malo ten správny efekt, aspoň teda na mňa to fungovalo výborne. Plus do toho hral perfektný soundtrack. Proste príchod domov do Westerosu po tak dlhej dobe, to tam nikto necítil tú emóciu pri pohľade na nemú Daenerys prechádzajúcu sa po prázdnom spustnutom hrade?.Načo by tam bola nejaká posádka? Ako som povedal pre dej seriálu absolútne nepotrebná. Evidentne nevieš ako vlastne funguje filmová dramaturgia, keď povieš že „Je úplné jedno, či by sa tí ľudia tam okamžite vzdali alebo by utiekli. Proste z logiky veci by tam mali byť..“ práveže ako vravíš keď by sa okamžite vzdali alebo by utiekli tak práve preto by tam boli úplne zbytočne. Nie?

Alebo keď ty to teda pomôže tak si predstav niekde vzadu tri loďky ako plávajú preč a máš svoju utekajúcu posádku. Jednoducho ju vystrihli, rovnako ako vystrihli všetky bitky v prvých sériách :D To zase vadilo mne :D Tiež som si ich musel domyslieť ;)

#82 Batiatus
13.3.2019 | 10:51:07
Batiatus

#81 FallenMaia: Toto nikam nevedie. Ukončil by som teda tak, že každý má svoj pohľad vec :)

#83 FallenMaia
13.3.2019 | 10:54:56
FallenMaia

#82 Batiatus: Súhlasím ;)

13.3.2019 | 10:56:36
mirako

#59 Sammet: Duch mě taky štve, ale tak chápu, že na to nemají tolik peněz..

#61 FallenMaia: Malíček mě teda nepřekvapil, bylo to celkem jasné, že ho zabijí.. seriál byl dost akční už od začátku a byl by srovnatelně akční, kdyby měli už dřív víc peněz a nepřeskakovali tenkrát bitvy.. teď už tam jsou skoro jen ty bitvy a intrik a zvratů ubylo.. jde prostě poznat, že poslední série už nejedou bohužel podle předloh, když logicky ještě nejsou napsané a musí tedy vymýšlet něco vlastního.. a aby to bylo dostatečně kvalitní, tak jim na to samozřejmě nestačí jen rok, nebo spíš jen pár měsíců na napsání scénáře..

#69 mr_bungle: No to jsem taky zvědavej, co bude ten 3tí moment..

#73 mr_bungle: Ano, jeden z nejlepších dabingu jsme mívali a teď to stojí za prd.. :(

#77 FallenMaia: Souhlas, až na toho Malíčka teda.. ale stejně poslední smrt, která mě nejvíc překvapila byla Hodorova..

#78 Batiatus: Když se tam snažila dostat 6 sérií, tak jasně že ten příchod Dany musí udělat epicky a to se jim podařilo..

Jinak co se týká Jaimeho, tak podle mě na Zimohradu neumře, jak si tady někteří myslí.. ještě musí zaplnit svou skoro prázdnou pasáž v Bílé knize serů a jejich skutků..

#85 Nikolperse
13.3.2019 | 11:13:44
Nikolperse

#84 mirako: Samozrejme že intríg ubudlo. Na čo by v siedmej sérii niekto začínal intrigovať, keď na to už v seriály nie je priestor a keď tam už ide o niečo úplne iné ako o to kto si sadne na železný trón. Neviem o čo niektorým ide, ale fakt už sú niektoré sťažnosti a útoky na seriál trápne.

#86 mirako #89 shootx
13.3.2019 | 11:18:46
mirako

#85 Nikolperse: a copak jsi na něj stěžuju? vždyť jsem napsal, že chápu, že je tam intrik míň.. teď už tam intrikuje jen Cersei.. Varys už nemá důvod a zbytek intrikujících postav je už po smrti..

#87 Nikolperse
13.3.2019 | 11:32:03
Nikolperse

#86 mirako: Nehovorím že si na niečo sťažuješ. Ten príspevok bol mienení tak, že už nie je priestor na to aby každý intrigoval. Posledná veta bola určená pre tých čo sa neustále sťažujú a kritizujú bez toho aby si premysleli čo idú vlastne kritizovať.

#88 mirako
13.3.2019 | 11:41:17
mirako

#87 Nikolperse: aha, jj, špatně jsem to prve pochopil.. ;)

13.3.2019 | 11:48:39
shootx

#85 Nikolperse: Kdy jindy by melo byt nejvic intrik nez kdyz jde o trun?

13.3.2019 | 12:08:58
mr_bungle

#61 FallenMaia: Jj, chyby tam jsou, já za největší WTF 7. řady asi považuju to, jak lovili toho utopeného draka. Řetězy, že na to museli zkonfiskovat ocel z celého Západozemí a mrtvoláci, kteří čekají, až zamrzne, aby mohli zaútočit, se najednou potápí, aby vylovili draka? A ještě by mě zajímalo, kdo si myslel, že je dobrý nápad, aby Jonův bratr(anec) Bran vysvětloval, jak jsou Jon a Dany příbuzní, během toho, jak si to rozdávaj'.

Ale i když uznávám, že sedmá série byla tak silná jako ty předchozí a má své mouchy, pořád mě seriál baví. BTW, na 8. pracoval i Sapochnik, režisér epizod, které patří mezi nejlépe hodnocené (Tvrdodomov, Bitva bastardů, Vichry zimy), na 7. ne. A 8., i když má jen šest dílů, tak je jen o pět minut kratší než předchozí, a měli na ni dva roky času. Takže si zatím s dovolením zachovám optimismus.

13.3.2019 | 12:54:55
mr_bungle

#76 Batiatus: Spíš invektiva. ;)

#94 Batiatus
13.3.2019 | 12:57:45
nanopilot

Za mě času dost. Nebo si snad myslíte, že by Arya nestihla vyškrtat svůj seznam? :)

13.3.2019 | 13:13:55
nanopilot

Za mě času dost. Nebo si snad myslíte, že by Arya nestihla vyškrtat svůj seznam? :)

13.3.2019 | 13:14:12
Batiatus

#91 mr_bungle: Vec názoru :)

#96 mr_bungle
13.3.2019 | 13:15:35
Monoceros

#54 Movego: Já jsem nespokojený ze spousty věcí, například z mého zdravotního stavu … ale to jsi určitě nemyslel. Článek o délce epizod 8 řady tu byl už před pár dny a tam jsem jasně napsal že mi nevadí délka když tam bude všechno co je potřeba aby tam bylo. To to tady mám pořád psát dokola jako opice? Viděli jste někdy sestřih z natáčení? Všimli jste si kolik lidí a práce to je? Oni se s tím piplají od masek až po epické bitvy před zeleným plátnem a pak v nějaký diskuzi lidi píšou že tam nemají být hnědý vrata ale zelený … to by mě čert vzal … ocenit cizí práci nikdo neumí ale kritizovat to nám jde dobře. A byl bych rád kdyby už na mě nikdo nereagoval, protože odmítám po 156 psát pořád dokola to samé.

13.3.2019 | 13:32:43
mr_bungle

#94 Batiatus: Ano. Jak vyplynulo z následné diskuse.

13.3.2019 | 14:10:02
EmmaSparks

Tak jsem si jednou přečetla komenty a zjistila, že prý lidé, co seriál chválí, dostávají čočku. :D A opravy gramatiky. :D Moje čeština je dost mizerná, takže do té se může opřít kde kdo. :D A přesto píšu: mě (možná mně, kdo ví :D ) se GoT vždycky líbil, jak knížky, tak seriál. :)

#98 shootx
13.3.2019 | 14:50:54
shootx

#97 EmmaSparks: Nekteri dostavaji cocku za to ze znaji vyvoj pribehu…

13.3.2019 | 15:44:50
Neuvěřitelné

#70 Nikolperse: Dej mi peníze a natočím ti nejlepší seriál všech dob. Mít tolik peněz jak ti dva šašci, tak natočím cokoliv.

#103 Nikolperse
13.3.2019 | 20:43:18
Neuvěřitelné

#79 DejvidHound: Ale seriál a knížka se rozchází částečně už ve třetí knížce – čtvrtý sérii a úplně se rozchází v páté a šesté sérii – čtvrté a páté knížce. Oni to posrali, ještě když měli materiál od George.

#101 DejvidHound
13.3.2019 | 20:45:02
DejvidHound

#100 Neuvěřitelné: No moc sa mi nezda ze by 5 kniha obsahovala dej zo 6 serie…

13.3.2019 | 23:51:27
Monkeyskunk

#55 Neuvěřitelné: Neříkám, že seriál je bez chyb a některé změny oproti knižní předloze se mi také nelíbí, ale hledat všude logiku? Já logiku obecně miluji, ale už dávno jsem pochopil, že realita logická není. A tohle si ty očividně nepochopil a nechápeš. Lidé se zpravidla chovají nelogicky, si přečti něco z historie a budeš krouti hlavou, jak ten se mohl rozhodnout pro to a ten udělat to…Pár protiargumentů co mě tak napadne – pokud si dobře pamatuji, Sansa Malíčkovu pomoc odmítla, možná mu pak napsala o pomoc, ale nemohla si být jistá, že se na ni nevysere po jejím odmítnutí, tak proč vytvářet plané naděje nebo kdoví co měla za důvod? Ženskému mozku je pro mě obtížné rozumět v reálu stejně jako v seriálu, nic nelogického na tom nevidím :-D Obr mohl o zbraň přijít a trošku rozměrnější meč/sekyra se bez kovárny ková blbě. Ano, mohl si urvat kus stromu ale třeba si říkal, že by mu v takové bitvě spíš překážel – živýmu dá facku a je po něm, ale nemrtvý musel pořádně rozsekat, nebo by tím stromem mohl zranit i svoje lidi, jak ty můžeš vědět co se mu honilo hlavou? To že ti něco přímo neřeknou ještě neznamená, že je to nelogické. Ramsay si prostě věřil, na tom není nic nelogického, sebedůvěrou oplývá snad už od počátku jeho účinkování, takže je to naopak poměrně logické. Nejsem si jistý, jestli má Zimohrad příkop, to přiznám, ale pokud ne, proč dělat padací bránu? Na severu je navíc změna teploty v rámci období mnohem větší, kovy s teplotou mění svoji hustotu – v létě by se to prostě tak roztáhlo, že by to nešlo otevřít, případně v zimě by se to tak smrsklo, že by to popraskalo. Ano, výprava Jona byla jaksi na sílu epická jak z hollywoodu, možná i zbytečná, nicméně to že někdo přežije téměř jistou smrt není nelogické. Dle logiky by na Omaze všichni pomřeli, ale některým se prostě ty mršky kulky vyhnou. Je to náhoda? Zázrak? Osud? Nebo jen blbé štěstí? Nevím, ale děje se to a když sleduji dokumet z II. světové, tak ten přeživší taky vypadá jako nesmrtelný hrdina z hollywoodu, a svým způsobem jím i je. A to né díky nějakému scénáři – z té situace to tak prostě vyplývá, neděje se to často, ale výjimky se najdou. Tak to ber tak, že právě v této bitvě byl tou výjimkou Jon…a tak dál a tak dál… Tohle není 24 hodin, nikde nemáš danou timeline. Ano působí to blbě, když v prvních sérkách jeli ze severu na jih několik dílů a tady to stíhají mnohem rychlej. Nicméně je to urychlováním tempa seriálu jako takového a proto to působí blbě, nikoliv že by to bylo nereálné – teď jsem viděl v TV jeden ze starších dílů a asi během 5 minut v seriálu přejde chodec s děckem od Krasterovi pevnosti až někam hoooodně daleko na sever, do pevnosti chodců, kde to děcko přemění. V seriálu to působí blbě ale reálně mohl uběhnout nějaký ten týden. Já se spíš divil, jaktože to to dítě přežilo a nezmrzlo, on chodec asi moc nezahřeje a to ikdyž ho měl zamotané v dece…Dál ještě třeba k Dragonstone – několikrát bylo zmíněné, že ta pevnost nemá skoro žádnou cenu – je to kus skály na kusu skály, celkem nijak strategicky umístěný. Proč by měli Lannisteři vydávat zdroje a už tak prořídlé vojáky na zisk něčeho tak bezcenného? To by byla dle mého strategická a tudíž i logická chyba. Naopak pro Targaryena je to symbol, ale pro Lannistery bezcenný kus skály… No a už končím, taky jsem se nechtěl rozepisovat :-D To máš jen pohled z druhé strany taktéž milovníka logiky a detailů :-D Neříkám, že tam chyby nejsou – je jich tam požehnaně. Ale hodně z tvých příkladů lze vysvětlit i logicky (stačí mít trochu snahy a fantazie) a zbytek, jak jsem psal, realita není čistě logická. A pokud bychom ti dali peníze a ty bys vytvořil opravdu čistě logický seriál (o čemž vážně pochybuji – každej se v tom začne časem ztrácet, postupně si uvědomí věci, které dřív neviděl atd.) tak by ten seriál stál za prd a nebyl by realisticky uvěřitelný nebo lidský nebo jak to říct, to by ti prošlo možná u Vulkánců. Vlastně by nebyl ani logický, protože logikcy, svět se neřídí pouze podle logiky, ikdyž by to hodně věcí usnadnilo :-D Dobrou noc :)

#104 Nikolperse #106 Neuvěřitelné
13.3.2019 | 23:53:17
Nikolperse

#99 Neuvěřitelné: No len aby to čo natočíš nebola náhodou najväčšia sračka všetkých dôb. Nejde len o to natočiť to. Ide aj o kopu iných vecí čo si ty zrejme neuvedomuješ.

#105 Neuvěřitelné
14.3.2019 | 6:59:57
Nikolperse

#102 Monkeyskunk: Jeden z najlepších príspevkov aký som tu kedy čítala.

#107 Monkeyskunk
14.3.2019 | 7:15:27
Neuvěřitelné

#103 Nikolperse: Jenže D&D nedělají všechno taky :D všechno dělá někdo jiný.

14.3.2019 | 16:04:44
Neuvěřitelné

#102 Monkeyskunk: Já ale nemám problém s nelogickými rozhodnutími postav, to patří k životu. Já mám problém s porušováním fyzikálních zákonů a extrémně stupidními rozhodnutími postav, které by v realitě nikdo neudělal. Skoro na všechny mé věci si řekl: „Ano, vlastně máš skoro pravdu, ale kdyby…“ Každopádně ti nebudu nic vyvracet. Snad jen kromě té padací brány. Ocel ti opravdu nepopraská a tohle není Gympl, kde se most roztáhne o 17 metrů vlivem tepla.

#107 Monkeyskunk
14.3.2019 | 16:11:07
Monkeyskunk

#104 Nikolperse: Dík, zas tak žhavě bych to neviděl, ale kompliment potěší :-)

#106 Neuvěřitelné: Víš o tom, že svojí druhou větou popíráš tu první? To je pak těžká diskuze… Možná máš kolem sebe pouze dokonalé lidi, ale kolem mě dělají denně stupidní rozhodnutí, o kterých si říkám to samé…a přesto se to skutečně děje… Pokud si z toho vyčetl tohle, pak plně nerozumíš mnou psanému textu, v tom ti asi nepomůžu… A závěrem, ocel je tuhá a křehká takže ocel popraská. Železo je tvárnější, to by se spíše deformovalo, ale měkká brána by byla k ničemu. Samozřejmě záleží na typu a procentu uhlíku, ale obecně to takhle prostě je, kor pokud se jedná o litinu, která přišla o tísic let dříve než ocel a je typická minimálně pro náš středověk a litinové potrubí praskali i v zemi naprosto běžně i v novověku. Jinak kvůli roztažnosti se například do kolejí přidávají dilatační zařízení, která danou roztažnost kompenzují. To jsem ale trošku odběhl k osvětě :-D Narážku na Gympl nechápu, ale 17 metrů nepotřebuješ. Jde o vnitřní pnutí v materiálu které při překročení určité meze vytváří v materiálu mikrotrhliny, které se při další zátěži (třeba i vlastní vahou nebo dalším pnutím) rozjedou jako zip a materiál praskne. Samozřejmě vlhkost tohle vše ještě umocňuje… Je ale fakt, že já si původně tvou padací bránu spletl s padacím mostem – proto jsem mlel o příkopu :-D Teď mě ještě napadá, že na Zdi tato brána byla a zdá se že vydržela i ty extrémní podmínky. Spíš v tomhle případě bych to viděl jako chybu, ovšem Zeď je nějakým způsobem očarovaná a kdoví, jestli to působí pouze na led jako takový nebo to mohlo vytvořit něco ve smyslu valyrijské oceli. Jelikož bez Branova označení přes Zeď chodci nemohli tak jako tak (aspoň co víme), pak bych to viděl jako nějak očarovanou linii než jen očarovaný led. Ale to už jsou jen spekulace, v knihách se (snad) dozvíme víc, v seriálu asi ne, tam na detaily není čas a ani moc snaha :-D A né každý je takový hnidopich jako my :-D

#108 Neuvěřitelné #143 mirako
14.3.2019 | 17:43:41
Neuvěřitelné

#107 Monkeyskunk: „Nemám problém s nelogickými rozhodnutími postav.“ a „Mám problém s extrémně stupidními rozhodnutími postav.“ (Rozuměj nereálnými rozhodnutími). Takže si to nijak neodporuje.

#109 Monkeyskunk
14.3.2019 | 19:16:58
Monkeyskunk

#108 Neuvěřitelné: To by mě teda zajímalo, jaké je nereálné rozhodnutí? To si teda celkem věříš, že víš jak se rozhoduje téměř 7 miliard lidí :-D Že si se ještě nestal králem světa, já bych teda takového daru využil a udělal tu pořádky :-)

#110 Neuvěřitelné
14.3.2019 | 20:20:04
Neuvěřitelné

#109 Monkeyskunk: Dobře, takže nereálná rozhodnutí. Co třeba Stannis, co upálil svého jediného dědice? Co Night King, který se rozhodl zabít létajícího a vzdálenějšího draka, než aby zabil toho sedícího s nejdůležitějšími lidmi v Západozemí na hřbetě? Co Dothrakové, co nenávidí magii a kouzla a následují čarodějku, která jim upálila khaly a je ohnivzdorná? (Problém je hlavně v tom, že ani jeden Dothrak neprotestoval, oni se nebojí vyjádřit svůj názor jako jednotlivci a netvrď mi opět, že je to jen přeskočená scéna, je to mnohem důležitější scéna než její trapný proslov pro Dothraki například). Dejme tomu, že Sansa má tedy IQ 55 a prostě se rozhodla neříct o armádě. Ale konec konců všichni vědí, že mu to neřekla kvůli scénáři, aby jsme dostali „šokující“ moment. Co Malíček? Je to génius a přesto udělá následující: provdá Sansu za Boltony – zabije Boltony – nechá se zabít Sansy hněvem. Hlavně mi netvrď, že byl zaslepen láskou k Sanse. Byly by určitě snazší možnosti, než ji nechat znásilnit a popudit proti sobě. :) Proč chtěl Malíček popudit Starkovy dcery proti sobě? Nic z toho nemohl získat, jen další trapná linka a zabití dalšího dobrého charakteru inteligentní postavy. Proč se Malíček nepakoval pryč, když mu Bran řekl jeho vlastní hlášku? Nedostal strach? Ne, já tady nepopisuji nelogická chování, co dělá v reálném životě každý. (Samozřejmě nežijeme ve fantasy středověku, ale situace jsou podobné i tak). Tohle jsou prostě scenáristické chyby, ne naivní chování postav.

Začnu teď říkat, že tomu seriálu chybí realističnost a ne logika, aby to byla přesnější. Tvrdím tady snad, že bylo třeba Neda chování nerealistické? Ne, Ned je přesně ten případ člověka, co se chová úplně lidsky a dělá nelogické rozhodnutí a v jeho případě není chyba ve scénáři, byl prostě naivní jako spousta lidí v realitě. To samé Robb, on nedělal nerealistická rozhodnutí, pouze hloupá. A nespočet dalších postav se chovala naivně, naprosto nelogicky a vůbec mi to nevadí. Vadí mi pouze, když nerealistickými chováními postav zaplňují díry ve scénáři. Takže tady máš zase ty pohled z druhé strany. A to jsem rozebral pouze chování postav a ne chyby ve fyzice a ty jsou snad ještě závažnější.

A urážky si nech, já si o sobě nemyslím, že jsem něco víc. :)

#111 Batiatus #148 Monkeyskunk
14.3.2019 | 20:43:37
Batiatus

#110 Neuvěřitelné: To s tým Stannisom to vidím takto: Bol so svojou armádou uviaznutý. Nemohol ísť v pred na Zimohrad ale nemohol byť schopný sa z.celým vojskom vrátiť späť na Čierny hrad. Takže mu zostávali dve možnosti: 1) Zostať tam a čakať kým všetci pomrú hladom a teda aj jeho dcéra.

  1. Obetovať svoju dcéru aby dal ostatným šancu na prežitie a pokúsiť sa aby smrť jeho dcéry mala aspoň niaky zmysel.

Nech by sa rozhodol akokoľvek, vždy by jeho rozhodnutie znamenalo smrť pre dcéru. Mohol ju nechať poslať preč s Davosom ale to by tam všetci potom pokapali od hladu. Čo by z toho ako mal? Povedz, čo ti príde lepšie? Ktorá možnosť? 1) Jediný kto zomrie je tvoja dcéra a postarať sa o to aby jej smrť mala zmysel.

  1. Zomrie tvoja dcéra, tvoja manželka, tvoja armáda, ty a všetci úplné zbytočne.

Myslím, že každému logicky premyšľajúcemu človeku bude jasné, ktorá možnosť je lepšia, správnejšia, logickejšia. A to že nakoniec aj tak všetci pokalapali je už vec druhá.

Night King, ktorý zabil lietajúceho draka namieto toho, ktorý bol dole na zemi. Oukey, ak si si všimol, ten dole moc neničil armádu nemŕtvych. Ten, ktorý lietal ich pálil a zabíjal po stovkách ak nie tisíckach. Okrem toho mohol sa otočiť na samotného Night Kinga a v priebehu niekoľkých sekúnd ho zabiť čo by znamenalo smrť WW a celej ich armády. To, že sa Night King rozhodol najskôr rýchlo zabiť toho lietajuceho draka je racionálne rozhodnutie a nie hlúpe.

Na zvyšok sa mi reagovať nechce je toho veľa. S Dany ale súhlasím.

#112 Neuvěřitelné
14.3.2019 | 21:10:32
Neuvěřitelné

#111 Batiatus: Nuže dobrá. Takže Ramsay s twenty good men se tam dostal bez problémů a zničil mu celý tábor (Stannis nemá sráže, je to kokot), ale Stannis tam dle tvých slov uvízl? On v knížce taky s tou armádou neušel moc za den, ztrácel koně, lidi, zásoby, upálil lidi za kanibalismus, ano, tak špatně na tom byl. Přesto neztrácel víru a byl dostatečně racionální na to, aby svoji dceru a manželku nebral na pochod smrti. Přesto tam nakonec došel a v šesté knize dokonce zvítězí…

#113 Batiatus #114 Nikolperse #115 Monoceros
14.3.2019 | 21:24:34
Batiatus

#112 Neuvěřitelné: Ono je rozdiel niekam sa presúvať s obrovskou armádou (50 000 mužov?) a s pár desiatkami mužmi. Stannis mal stráže. Sám povedal niečo v tom zmysle: „Ak sa sem dostali tak stráž buď spala alebo sú to zradci. Vypočujte ich a poveste.“ Z tohto vyplýva, že tu stráž mal. Čo sa týka toho, že v knihe nechal svoju rodinu na čiernom hrade. V seriály mohol premýšľať tak, že ich radšej vezme so sebou ako ich nechať medzi zločincami a násilnikmi, ktorí už pekne dlho nemali žiadny styk so ženskou. Áno, Jon ich mohol ochraňovať ale ten mal v pláne odísť za divokými do tvrdodomova. Jednu časť Jon nebol na čiernom hrade a už muži z nočnej hliadky chceli znásilniť fialku a Sama Tarlyho by zabili ak by sa tam neobjavil Duch. To, že by si si prial aby v knihe zvíťazil, ešte neznamená, že sa to aj naozaj stane.

14.3.2019 | 21:39:48
Nikolperse

#112 Neuvěřitelné: Severania sever poznajú. Sú schopnejší sa po severe presúvať aj keď je zima. To vojsko z juhu nedokáže.

Dám ti návrh. Spravme dohodu. Ak mi do týždňa napíšeš, sem do pošty, príbeh, ktorý bude mať 5–7 scén, každá scéna bude mať aspoň 30 viet. Príbeh z aspoň troma dôležitými postavami a z nejakými vedľajšími postavami, o každej hlavnej postave mi ale musíš napísať meno a nejaký životopis danej postavy. Príbeh v ktorom bude aspoň jeden nečakaný zvrat a bude plne logický a ktorý ma zaujme. Tak ti pomôžem natočiť seriál ktorý bude presne podľa teba. Príbeh ktorý mi napíšeš musí byť žánru historické fantasy. Berieš?

#116 Neuvěřitelné
15.3.2019 | 10:37:13
Monoceros

#112 Neuvěřitelné: Omlouvám se že sem znovu vstupuji i přes svá prohlášení že už jsem nepůjdu, ale chtěl bych ještě něco vědět. ..... To že považuje první 4 série za velkolepé dílo je jednoduše způsobeno tím, že až na pár malinkých detailů jede přesně podle knižní předlohy a najednou ty další série které nemají knižní předlohu považuje za totální sračku (tvoje slova) … považoval bys je za totální sračku i kdyby byly přesnou kopií knížek? Nebo by jsi prostě řekl, když to napsal Martin tak je to prostě zákon a basta? Šťoural by jsi do příběhu i když by jsi věděl že příběh je stejný jako v knížce? Nebo by jsi stejné chování které bylo v seriálu odmávl rukou se slovy no je to hloupý a naivní jednání ale dá se to chápat?

#117 Neuvěřitelné
15.3.2019 | 12:25:24
Neuvěřitelné

#114 Nikolperse: Ale ten příběh napsal G. R. R. Martin a toho tady nekritizuji, ten udělal fantastickou práci, ale pochopitelně se mu to zamotává. Já kritizuji D&D, kteří nedokázali navázat na kvalitní příběh. Takže dám návrh já tobě, napiš 5 – 7 scén, každá scéna bude mať aspoň 30 viet. Príbeh z aspoň troma dôležitými postavami a z nejakými vedľajšími postavami, o každej hlavnej postave mi ale musíš napísať meno a nejaký životopis danej postavy. Príbeh v ktorom bude aspoň jeden nečakaný zvrat a bude plne logický a ktorý ma zaujme. A mým úkolem bude na ten příběh navázat a udržet kvalitu. Ty mi samozřejmě řekneš všechny důležité momenty, co by se tam měly stát a samozřejmě konec každé postavy. A budu ve stejné situaci jako D&D. :) Mimochodem kde vezmeš ty sta miliony na ten seriál?

#118 Nikolperse
15.3.2019 | 14:40:48
Neuvěřitelné

#115 Monoceros: Jak jsem řekl, neměl bych problém s navázáním na Georgův příběh, kdyby byl kvalitní a logický (myšleno realistický.) Mimochodem já prvně viděl seriál a až po čtvrté sérii jsem četl první knížku, poslední knížku jsem dočetl ještě mnohem později v dalších sériích. Takže já nejsem žádný dying hard fan knížek a myslím si, že nějaké úpravy knížek do seriálu dokonce vylepšily to dílo i v prvních čtyřech sériích.

15.3.2019 | 14:43:52
Nikolperse

#116 Neuvěřitelné: Práve si vieš čo dokázal? Že bez predlohy nie si schopný nič vymyslieť. Že vieš iba kritizovať a sťažovať sa nič viac. Keby si bol schopný vymyslieť príbeh bez toho aby ti ho niekto nadiktoval, tak by si moju ponuku prijal a šiel by si do toho.

#119 Neuvěřitelné
15.3.2019 | 15:03:26
Neuvěřitelné

#118 Nikolperse: Na tyhle nesmysli teď opravdu nemám čas, jsem dosti zaneprázdněný člověk. Dokázal jsem pouze to, že D&D jsou neschopní tupci, protože jsi právě prohlásil: „Že bez predlohy nie si schopný nič vymyslieť.“ Přesně si popsal D&D a vůbec ti to nevadí. Já náhodou bych dokázal něco napsat, třeba ti to někdy pošlu, když tady budeš ještě pár let na tomto webu nebo mi dej svůj email, vzpomenu si na tebe. A jak jsem neřekl, člověk může kritizovat jak chce a nemusí při tom nic tvořit.

#120 Neuvěřitelné #121 Nikolperse #129 Monoceros
15.3.2019 | 15:18:49
Neuvěřitelné

#119 Neuvěřitelné: A jak jsem řekl* sorry

15.3.2019 | 15:19:24
Nikolperse

#119 Neuvěřitelné: žiadne také že pár rokov. Ako som povedala do týždňa. Som zvedavá ako sa na tebe a tom malom a krátkom príbehu podpíše nedostatok času. Oni dostali za úlohu prepracovať knižný príbeh do seriálovej podoby. To je trošku iné, vzhľadom na to, že päť sérií prepracovávali. No nebudem si ich zastávať. Vieš čo je najviac zaujímavé? Že prečo si ty a tebe podobný ľudia (čiže taký čo si myslíte, že najlepšie viete ako by mal seriál pokračovať) nešli do HBO im povedať a radiť v tom ako by mali seriál ďalej spraviť.

#124 Neuvěřitelné
15.3.2019 | 16:30:33
pavel24

Musím se smát, když čtu všechny ty naštvaný komentáře lidí, kteří by to bezesporu udělali nejlíp na světě a cokoliv je proti jejich představě, je špatně. Přátelé řekněme si to upřímně. Všichni do jednoho na tu sérii budeme koukat a všichni do jednoho budeme hltat všechno, co se stane. Takže přestaňte hejtovat cokoliv, co se vypustí ven a buďte rádi, že nás čeká další série jednoho z nejlepších seriálů, co kdy byl natočen. Užijte si to, než bude konec.

#123 Neuvěřitelné
15.3.2019 | 17:03:16
Neuvěřitelné

#122 pavel24: Pokud to bude styl 7×06 a celkově sedmé série, tak se spíše pozvracím, než že to budu hltat.

15.3.2019 | 19:21:43
Neuvěřitelné

#121 Nikolperse: Protože by mě neposlouchali? Na světě jsou lidé, kteří rozumí tomu světu 1 000× víc než já a na tom seriálu nepracují, tak o co ti jde. Je fakt směšný, kolik je tady chudáčků, kterým se nemůže „urazit“ jejich seriál.

#125 Nikolperse #126 Nikolperse
15.3.2019 | 19:23:25
Nikolperse

#124 Neuvěřitelné: Ako vieš že by ťa nepočúvali? Nevieš to. No možno by ťa nepočúvali preto, lebo chceš aplikovať reálny svet do fantasy sveta a ešte možno preto, lebo si myslíš že si ten naj na celom svete a pritom si nič nedosiahol. A ani nedosiahneš. Dala som ti šancu ukázať čo v tebe je. Dala som ti šancu napísať kratučký príbeh. Namiesto toho aby si danú šancu prijal a ukázal že vieš vytvoriť lepší príbeh, si šancu odmietol.

A o čo mi ide? Ide mi o to aby si priznal že seriál pozeráš preto lebo sa ti páči. Však keby sa ti nepáčil a keby si ho skutočne považoval za sračku, tak by si ho nepozeral. Tým že ho pozeráš, dokazuješ presný opak toho čo tvrdíš.

#128 Batiatus
16.3.2019 | 8:36:45
Nikolperse

#124 Neuvěřitelné: Máš 20 rokov a čo si také v živote zažil, keď svetu rozumieš a vieš o čom je?

16.3.2019 | 8:38:03
Batiatus

Skvelá ukážka toho ako premeniť diskusiu o serialy na diskusiu o užívateľovi :D

16.3.2019 | 8:43:48
Batiatus

#125 Nikolperse: Ako vie, že by ho nepočúvali? Rovnako tak dobre ako ty o človeku z internetu o ktorom nič nevieš, tak napriek tomu záhadným spôsobom vieš, že v živote nič nedosiahol a ani dokonca nedosiahne :D Chcel by som mať tvoju nezvyčajnú schopnosť, ktorú tu celý čas predvádzaš, že tak skvelo na základe pár komentárov dokážeš skvelo rozpoznať aký tvoj diskutový oponent je ako to bolo napoaledy s užívateľov Phoneix o ktorom si písala také veci, o ktorých si nemohla vedieť či sú skutočne pravdivé, teda, žiadny bežný smrteľník by to nevedel, preto ti závidím tvoje schopnosti. Závidím ti tvoje schopnosti a dnes večer sa k tebe budem modliť ako k novej skutočnej Bohyne.

#129 Monoceros
16.3.2019 | 8:54:42
Monoceros

#128 Batiatus: Vždyť on dělá to samé, hodnotí člověka na základě toho co píše. Přirovnává svého oponenta k neonacistům, jako sorry, ale když něco nemyslím vážně tak nepoužiji zrovna takové přirovnání. Když už neví kudy kam začne kolem sebe kopat a vytahovat ještě větší blbosti. Kdyby jste tu vy všichni co nemáte rádi seriál normálně napsali něco ve stylu jako „Už mě ten seriál moc nebaví, už to nemá takovou šťávu co to mělo. Ale jsem zvědavý na konec tak to dokoukám“ místo toho „Ten seriál je totální sračka a pí***ina bez logiky“ tak věř že se do tebe nikdo nepustí … ono strašně záleží na tom jak danou věc podáš. Potom jim bud okolí přijme nebo se rozpoutá peklo …jako v tomto případě.

#119 Neuvěřitelné: Jako sorry kamaráde, ale takovou hrubku a hned v první větě? A zrovna ty? … za tohle sorry, ale ty jsi vymlel mě za mě/mně a teď ti to vracím … tak to tady totiž chodí.

#130 Batiatus
16.3.2019 | 9:51:26
Batiatus

#129 Monoceros: Vidím, že ste to prirovnanie vôbec nepochopili, no nevadí, neviem ako by som vám ho vysvetlil, to je jedno. To za prvé. Za druhé. Neviem či neuveriteľný robí to samé čo ona ale to ju neospravedlňuje keď ona takto.negatívne hodnotí snáď každého s kým má problém. Za trerie. Neviem o tom, že by som niekde napísal, že tento seriál nemám rád :)

#131 Nikolperse #132 Nikolperse #133 Nikolperse
16.3.2019 | 10:18:39
Nikolperse

#130 Batiatus: Ja som mu dala možnosť dokázať že je iný a že je schopný napísať príbeh, ktorý by bol lepší ako príbeh o ktorom sa vyjadruje že sračka. Danú možnosť odmietol. Tou možnosťou mal šancu dokázať, že je schopný niečo v živote dokázať. Ja som ho začala nazývať neschopným až potom. Čiže až potom čo mi sám ukázal že je neschopný. A MONOCEROS má pravdu. Keby sem prišiel normálne a normálne napísal čo sa mu nepáči a na druhej strane normálne napísal čo sa mu páči, tak by sa do neho nikto nepustil. Ja sa ospravedlňovať nebudem. Nemám sa za čo ospravedlňovať.

#134 Batiatus
16.3.2019 | 11:16:37
Nikolperse

#130 Batiatus: Čo sa týka PHOENIXA všimol si si že jeho príspevky boli plné nenávisti a odsudzovania? Ja som si to všimla.

16.3.2019 | 11:19:17
Nikolperse

#130 Batiatus: Inak NEUVERITEĽNE sám napísal že by ho nepočúvali, ale to si možno iba prehliadol. Ja som len vypísala pár vecí prečo by ho možno nepočúvali. Zrejme si však prehliadol aj to slovko možno čo som použila v danej vete až dvakrát.

16.3.2019 | 11:21:29
Batiatus

#131 Nikolperse: On to chcel ale za takých podmienok aké mali tvorcovia seriálu aby to bolo férové, ty si to odmietla. A to, že ti niekto niečo nechce dokázať neznamená, že je neschopný. Čo je to za logika ty vole :D Keby si po mne chcela aby som ti dokázal, že udvihnem nad hlavu napr. 100kg tak by som sa ti nato vysral ale to ešte neznamená, že to nie som schopný dokázať. Neber to zle ale tvoje príspevky sú fakt plné nezmyslov. To neber ako rýpanec. Čo sa týka Phoneixa, to že by jeho príspevky boli plné nenávisti a odsudzovania sú už len tvoje mylné domnienky. Naopak ty si mala ohľadom neho príspevky plné odsudzovania :)

#135 Nikolperse
16.3.2019 | 11:34:33
Nikolperse

#134 Batiatus: Zdvihnúť 100 kilo nad hlavu by som od nikoho ani nechcela. Prečo by mal mať také podmienky ako mali tvorcovia seriálu? To potom zvládne každý. Nach ukáže čo v ňom je a nach napíše sám niečo.

#136 Batiatus
16.3.2019 | 11:41:57
Batiatus

#135 Nikolperse: Nápisal som ti prečo ale s tebou to nemá cenu riešiť. Preto to tu ukončujem.:D

#137 Nikolperse
16.3.2019 | 11:50:03
Nikolperse

#136 Batiatus: Akceptujem že ukončuješ debatu so mnou. Napíšem ti už len jednu vec a to je všetko. Nemusíš na danú vec reagovať. Jedna vec je férovosť podmienok. Druhá vec je tá, že chcel rovnaké podmienky preto aby sa mal na čo vyhovoriť, v takom prípade keby ten jeho príbeh bol odpad. Vzhľadom na to aby sa nemal na čo pri tvorbe príbehu vyhovárať som mu nechala plnú moc nad príbeh, ktorý si mohol spraviť tak ako by sám chcel. Musel by iba dodržať podmienky čo som dala, to je všetko. Nemusíš reagovať. Prajem ti pekný deň a do života veľa šťastia.

#139 Neuvěřitelné
16.3.2019 | 11:53:23
Neuvěřitelné

Nojo, člověk urazí hardcore fanouškům seriál a je konec. Hned budou útočit na mojí osobu místo mých argumentů. :D „Přirovnání je pojmenování na základě srovnání, podobnosti dvou subjektů. Přirovnání často pracují s nadsázkou, mají velmi zesílený význam. Někdy může docházet až k úplné desémantizaci (ztrátě významu) a přirovnání zůstává pouze zveličovací.“ Je mi líto lidí, co neví, co je přirovnání.

16.3.2019 | 13:16:49
Neuvěřitelné

#137 Nikolperse: S tebou však debatovat ani nejde. Člověk něco napíše a ty začneš útočit na jeho věk, tak kde jo jsme. :D :D :D

#140 Nikolperse
16.3.2019 | 13:18:15
Nikolperse

#139 Neuvěřitelné: Ako som zaútočila na tvoj vek? Tým že som sa ťa spýtala na to čo si dosiahol a zažil? Keby som chcela zaútočiť na tvoj vek, tak by som napísala niečo typu: „Máš 20 rokov, vieš o živote hovno. Alebo že si 20 ročný sopliak.“ Nič také som však nenapísala (teda až do teraz ale to sa nedá rátať lebo je to uvedené ako príklad). Normálne som sa ťa spýtala čo si v živote zažil. Proste chcem vedieť na základe čoho sa považuješ za osobu ktorá rozumie svetu.

#141 Neuvěřitelné
16.3.2019 | 13:55:34
Neuvěřitelné

#140 Nikolperse: Ale my se tady bavíme o seriálu, ne o našich životech, našich úspěších a podobně. Na to jsi zapomněla? :D

#142 Nikolperse
16.3.2019 | 15:22:16
Nikolperse

#141 Neuvěřitelné: Ukončujem s tebou debatu. maj sa pekne.

#144 mateSKAtes
16.3.2019 | 15:27:29
mirako

#107 Monkeyskunk: tady je někdo strojař.. :D

#148 Monkeyskunk
17.3.2019 | 0:26:15
mateSKAtes

#142 Nikolperse: Zajímalo by mě jen ze zvědavosti , je v tom seriálu něco s čim nesouhlasíš nebo se ti nelíbí ?? nebo si myslíš že se to mohlo udělat jinak ??

18.3.2019 | 9:45:35
mateSKAtes

Protože se mě zdá že tady nikdo neumí se na seriál podívat nestraně podívat se na jak dobrý věci tak ty špatný. Ano taky jsme to kritizoval ale kam jsem se dostal nikam a ani nikdo jiný. Možná by jsme s etady měli bavit o jinejch vecech než je logika seriálu a o tom kdo tu napíše nejlepší scénář.

18.3.2019 | 9:50:55
FallenMaia

Ty vole tu to stále pokračuje? To je sila a zase je v tom zakomponovaný pán užívateľ Neuvěřitelné. Už som vám to tu hovoril, zbytočne mu tu niečo vysvetlujete on bude mať aj tak stále svoju pravdu a aj tak to tu bude stále kritizovať, on to totižto potrebuje. Spomeniem len jeho najslávnejší výrok „brána na Zimohrade je drevenná“ :D :D :D Navrhujem nekompromisný BAN

#147 mateSKAtes
18.3.2019 | 10:18:03
mateSKAtes

#146 FallenMaia: No jako ja už na tohle všechno rezignoval :D a s tou bránou taky se mě nezdá ale mylsim že už to tu je propraný dost a stejně jsme se nikam nedostali :D vubec nejlepší by bylo kdybych sem nepsal když je to k ničemu, jsou lidi který se budou do krve zástavat a lidi který budou do krve nadávat a s takovejma se neda domluvit :D asi začnu psat věci jako Locker a Shootx ty v tom maj aspon jasno :D

18.3.2019 | 12:00:52
Monkeyskunk

#143 mirako: Strojař ne, ale mám státnice z materiálového inženýrství a v práci normálně měříme a počítáme s dilatací materiálů, proto se mě to tak „dotklo“ a trošku jsem se do toho ponořil :-D

#110 Neuvěřitelné: Protože věřil, že je to potřeba pro vyšší dobro, že je to jediná možnost jak se pohnout dál a vyhrát bitvu? Tenhle námět objetování dětí se neobjevuje zdaleka jen v seriálech, šak Abrahám byl taky připraven objetovat jediného syna, jen jako důkaz víry. Dědice si můžeš udělat další, navíc mužské které jsou v dané době, přiznejme, žádanější. Připomíná mi to trochu příběh Azor Ahaie, který objetoval svou ženu a Stannis přece věřil, že je nový Azor Ahai. Navíc, to že tato magie funguje měl již několikrát potvrzené. Mě právě tohle smysl dává, že se v tom utvrzoval víc a víc. Navíc jeho charakter v tomhle směru sentimentální není – přece „nechal zabít“ svého bratra, upaloval všechny kdo s ním nesouhlasili – ten jeden, nebyl člen jeho rodiny? Nebo rodiny jeho ženy? Každopádně vyšší cíle mu nebrání dělat podobné věci a čím déle je dělá, tím horších věcí je schopný.

Batiatus taky přihodil pár důvodů + vysvětlil toho draka. Jen přidám, že si nemyslím, že si byl vědomej toho, že na něm sedí nejdůležitější lidé Západozemí, krom Jona podle mě nikoho nezná. A myslím si, že v bitvě zas nemáš tolik času taktizovat a přirozeně útočíš první na akutní hrozbu. Pokud si dobře pamatuju, tak hned potom se snažil hodit oštěp i na Drogona ne? To že zvolil jiné pořadí než ty nepovažuji za nereálné :-D Když budeš mít v bitvě rpg a nalevo bude nepřátelský tank který jen stojí a napravo tank co střílí do tvých spolubojovníků, po kterém tanku vystřelíš?

S Dany je to těžší, naprosto souhlasím, že ta scéna byla udělaná pro wow efekt. Dothrakové sice nemají rádi magii, to ano, ale několikrát bylo řečeno, že to co následují, je síla. Otázka je, jestli je pro ně důležitější následování síly nebo odpor k magii. Na to by ti dokázal odpovědět jen jejich tvůrce GRRM :-) Nicméně si myslím, že tohle je jeden z důležitějších momentů a k ovládnutí Dothraků Daenerys dojde i v knížce, pravda, dost možná jiným způsobem. Zabíjení khalů mezi sebou je ale u nich celkem normální, to bych sem vůbec nepletl. Dál souhlasím s tím, že by určitě byly jedinci, kterým by se to nelíbilo a ozvali by se, případně by se pokusili Dany zabít atd. Při každém převratu moci se někdo takový najde. Proč to vypustili netuším, možná pro podpoření toho wow efektu, možná nechtěli řešit další vzpoury, když tím podobným byla zasekaná X sezón v Meereenu. Celkově to v té době začali uspěchávat mi příjde, tak možná pro to a jim to třeba tak důležité jako tobě nepřišlo, nevím. Třeba s ní neodešli všichni, ti kdož nesouhlasili prostě zůstali a založili nový Khalasar. Mě tohle celé přišlo v kontrastu se zásekem v zálivu hodně odbyté a uspěchané, takže širší pojetí bych určitě uvítal.

A Malíček nebyl zaslepen láskou k Sanse, ale sám k sobě a předtím ke Cat, Sansa byla dle mého jen laciná náplast. Měl o sobě takové mínění, že dokáže manipulovat s každým a ze všeho nějak vybruslí. Vždyť co všechno do té doby dokázal, poradit si se dvěma cácorkama muselo vypadat směšně snadně. Nemohl vědět, co je teď Bran ani Arya zač, navíc na Branovy „čáry“ by tak inteligentní člověk asi ani tak nevěřil, kdyby mu o nich někdo řekl. Co mohl získat? Podle mě chtěl Sansu za ženu, získat sever – to už by měl Údolí, říční krajiny a sever. Pak by postupoval dál na jih po svém žebříku až na Železný trůn. Aby získal sever, musel se zbavit minimálně Jona a jako nejlepší cestu viděl rozeštvání jejich vztahů. Tohle byl podle mě jeho cíl, na začátku to byla možná jen Cat, ale po její smrti a postupem času plány přehodnotil. Jinak vždyť on už od začátku poštvává všechny proti sobě. Tak jsou lidé zranitelnější a ovlivnitelnější, než když drží při sobě. Dojel na to, že Starkovic podcenil. Ano, vědět že Bran ví a vědět, že Arya už není ta neškodná holčička, tak by asi jednal jinak. Ale jo, u Arye ta změna byla očividná a vyčíst to mohl. Jenže oni to na něj hráli a tak to vypadalo, že jeho plány rozhádat je se daří a tak se hřál pocitem že mu vše vychází a pár detailů přehlédl. Shit happens :-)

K té urážce… vzhledem k tomu, že si napsal, že v podstatě víš jaké rozhodnutí by v realitě kdokoliv udělal nebo neudělal, mi přišlo, že se nad ostatní trochu stavíš, to se nesmíš divit :-)

#149 Monkeyskunk
18.3.2019 | 14:24:10
Monkeyskunk

#148 Monkeyskunk: jsem vůl, psal jsem o obětování ne objetování :-D Určitě se tam ještě něco najde, ale tohle mě prásklo do očí hned :-D

18.3.2019 | 14:26:37
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama