Hra o trůny (Game of Thrones)
95/100 - 2 315×

Hra o trůny(Game of Thrones)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
VOD
Max | O2 TV
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Shrnutí všeho, co herci řekli o poslední řadě Game of Thrones

Shrnutí všeho, co herci řekli o poslední řadě Game of Thrones

Během posledních několika měsíců se k osmé sérii Game of Thrones vyjádřila spousta herců. My jsme pro vás všechny jejich názory na konec seriálu shrnuli do jednoho článku.

26 0
4.1.2019

Připravte si kapesníčky, potečou slzy

Tato první informace není moc překvapivá. Nejenom, že fanoušci budou smutní ze samotného konce seriálu Game of Thrones, ale zároveň budou smutní i z toho, k čemu v poslední řadě dojde. Čeká nás totiž hořkosladký konec plný zvratů.

Herci byli naměkko už od doby, kdy se konalo skupinové čtení scénáře k osmé sérii, jež se pochopitelně četlo již před startem natáčení poslední série. Údajně se všichni po dočtení scénáře rozbrečeli. Bude se jednat o velkolepé dílo, které ukončí jeden z největších seriálů všech dob, ne-li největší.

Poslední série bude skutečným „bojem“ („game“)

Na konci seriálu Game of Thrones půjde prakticky o jediné – ubránit říši lidí před nájezdem mrtvých. Čeká nás tedy boj, ke kterému dojde i mezi hlavními hrdiny. „Všichni k sobě nevyhnutelně směřují, aby bojovali s blížící se zkázou. Mezi těmito menšími skupinkami bude velké napětí. Jsou spolu, protože si myslí, že bojují za správnou věc. Tohle je seriál Game of Thrones, takže nás čeká krvavější podívaná, která zahrnuje mnohem více smrtí. Poslední řada vás zasáhne mnohem více než řady předchozí,“ řekla herečka Sophie Turner.

Toto už není seriál, ale něco jiného

Herci často vyzdvihovali to, jak moc času bylo věnováno osmé sérii. Normálně se 10 epizod stihlo natočit za 6 měsíců, nyní bylo potřeba 10 měsíců na natočení 6 epizod. Už jenom podle toho je poznat, že se do poslední řady dalo skutečně vše. „Čeká nás krvavější podívaná plná zrad, bitev a nebezpečí. Jen to vám mohu říct, abych toho moc neprozradila,“ řekla herečka Sophie Turner.

„To, kolik toho bylo věnováno osmé řadě, je neuvěřitelné. Game of Thrones je největším seriálem všech dob a finále to jen potvrdí. Natáčení byla věnována maximální péče, protože letošní scény jsou mnohem komplikovanější,“ řekl herec Iain Glen. „Všichni jsme z toho byli naprosto vyjevení. Krásné vyprávění příběhu, velká překvapení a skvělý materiál. S jistotou mohu říci, že nás čeká skvělé ukončení úžasného příběhu,“ řekl herec Liam Cunningham.

Čekejte nečekané

Svými výroky toho herci pochopitelně moc neodhalili, co se týče příběhu, nicméně nám jasně řekli, že konec bude velmi překvapivý. Shodli se na tom například herci Jacob Anderson, Peter Dinklage, Sophie Turner a Joe Dempsie, kteří potvrdili, že konec nebude nikdo čekat. Údajně tvůrci nepodlehli žádným teoriím od fanoušků, protože připravili konec, který by měl být zároveň i knižním koncem (protože jim ho George R.R. Martin kdysi prozradil).

Po konci se fanoušci rozdělí na dva tábory

Konec bude údajně natolik překvapivý, že rozdělí všechny fanoušky seriálu Game of Thrones na dva tábory. Jedni budou z konce nadšení, druzí budou zklamaní tím, k čemu došlo. Tak i tak se však žádného pokračování nedočkáme. Šestým dílem osmé řady skončí i celá sága, která již nemá pokračování a zřejmě se ho ani nikdy nedočká. To znamená, že by seriál neměl mít otevřený konec, nýbrž naprosto uzavřený

Vše bude mít naprostý smysl

Překvapivý konec seriálu bude zcela jasně zapadat do mnohem větší skládačky, kterou nám seriál představil. Pokud by herci měli přirovnat konec k něčemu, co se tomu podobá, tak mnozí prozradili, že poslední díl je jako by poslední puzzlem, kterým se dokončí celá skládačka.

Zdroj článku: Winter is Coming; Foto: HBO

Diskuze /40

dfx

Dufam, ze na konci bude Nocny Kral na Zeleznom trone a pri jeho nohach budu vsetci s modrymi ocami cakat na zamrznute Uzke more :-)

#TeamNightKing

4.1.2019 | 16:46:17
eloise

V článku to síce neodznelo, ale fakt, že Nikolaj Coster-Waldau v jednom rozhovore povedal, že po prečítaní scenáru poslednej série napísal scenáristom, že nemohli urobiť lepšiu prácu pri dokončení príbehu, ma utvrdilo v tom, že Daenerys nedopadne dobre. Keďže Nikolaj nemá rád jej postavu. :D

4.1.2019 | 17:26:18
Phoenix CZ

Tyrion zradí, protože Cersei čeká dítě .. už i tu bitvu snášel špatně, když viděl umírat lannisterské vojáky, kteří též jsou jen lidi, co mají ženu a děti.

Takže ho Arya popraví (pokud to není Waif), vezme si jeho ksicht a popraví Cersei.

4.1.2019 | 17:51:03
KaraSnowAllen

Takže žádný Jon and Daenerys na trůně, na jednu stranu díkybohu, nadruhou tomu Jonovi by to tam docela slušelo, ale no, tak naivní nejsem, toto mě jen utvrdilo. Že pochcípá plno postav je už ted jasné, aby byl co největší šok, takže jop, bojme se o naše milované postavy. Myslím, že pomřou úplně všichni, Sedm království padne, všichni draci a nadpřirozené bytosti taky a vznikne republika.

4.1.2019 | 20:59:56
Bedamaximhuc

Podle mě třeba Mad King neříkal ,,Upalte je všechny!" jentak. Podle mě to bude třeba mít spojitost s Branem jako Tříokou vránou a jeho vizema a schopnostna měniče (jak se dostal např. do Hodora) nebo třeba měl je MK nějakou vizi o tom, co se stane. Samozřejmě to jsou jen spekulace.

4.1.2019 | 21:19:00
DHARMA4,8

Hlavně aby se někdo nevzbudil s tím, že se mu děj seriálu zdál, zakončení nedopadlo jako v Lost. Kde J.J.Abrams tvrdil, že měli vše promyšlené od začátku a později přiznal, že to nebyla pravda. Jinak jsem zvědavý na rozuzlení.

#9 mr_bungle
4.1.2019 | 21:22:37
Batiatus

Otázne je, že či to čo je nečakané pre nich, bude nečakané aj pre nás :D Už nie jeden raz som sa stretol s tým ako herci vychvalovali svoj seriál, jednotlivé série, či dané epizódy a nakoniec to nikdy nebolo také dobré ako tvrdili. Bolo to znatelne horšie. Preto dúfam, že tento krát to bude aspoň približne také ako tvrdia.

#8 mr_bungle #10 Nikolperse
4.1.2019 | 21:54:38
mr_bungle

#7 Batiatus: Ono se v tom hodnocení často odráží i vlastní očekávání. Já jsem teď přes vánoce znovu koukala na sedmou řadu, a nakonec ji s odstupem hodnotím líp, než při premiéře. I když je pořád znát, že ta zkrácená stopáž tomu ublížila.

4.1.2019 | 22:24:46
mr_bungle

#6 DHARMA4,8: To by tam nepsali, že to fanoušky rozdělí na dva tábory, ale že nasraní budou všichni :)

4.1.2019 | 22:26:29
Nikolperse

#7 Batiatus: Vzhľadom na to koľko vzniklo teórií, myšlienok a spoilerov, koľko ľudí to sleduje a koľko možných záverov sa prebralo, tak ti garantujem, že minimálne 10% divákov vie ako seriál skončí. Čiže bez ohľadu na to ako to skončí sa furt nájde niekto kto povie že ho to sklamalo, že mu niečo nedalo zmysel alebo že vedel ako to skončí a k takým sa pridajú ďalší.

#12 Batiatus
4.1.2019 | 23:24:13
shootx

S jistotou mohu říci, že nás čeká skvělé ukončení úžasného příběhu,“ řekl herec Liam Cunningham.

Davos dobre vi o cem mluvi…

5.1.2019 | 0:19:28
Batiatus

#10 Nikolperse: Tak je to nakoniec vždy. Nikdy nebudú všetci spokojný aj keby ten seriál mal najlepšie zakončenie aké kedy niaky seriál mal :D

5.1.2019 | 8:40:29
Phoenix CZ

Co si myslíte o uniklých skriptech 8. série?

Možný SPOILER !!! https://www.youtube.com/watch?…

#18 shootx
5.1.2019 | 10:27:50
Nearlay

Bude konec stejný jako by měl být v knížkách, nebo tvůrci vymysleli vlastní?

#15 Phoenix CZ #19 Monoceros
5.1.2019 | 10:50:12
Phoenix CZ

#14 Nearlay: Mistr George řekl, že seriál je už fan fikce. Jelikož tvůrci seriálu museli od 5. série psát už vlastní scénáře (kniha Vichry zimy nebyla dopsána … což platí dosud), tak jim Mistr řekl klíčové body děje a to, jak to celé dopadne. Jinak se seriál celkem dost liší od knih, ale podle mě bude konec dosti podobný. :)

5.1.2019 | 10:53:57
Robinson

Z osmé série nic neuniklo, ničemu bych nevěřil.

#17 Robinson
5.1.2019 | 12:42:29
Robinson

#16 Robinson: Ačkoli teorizovat můžeme do nekonečna.

5.1.2019 | 12:43:10
shootx

#13 Phoenix CZ: Myslim ze to nejhorsi co muzes udelat je zkazit si posledni serii spoilery…

5.1.2019 | 14:22:53
Monoceros

#14 Nearlay: „Údajně tvůrci nepodlehli žádným teoriím od fanoušků, protože připravili konec, který by měl být zároveň i knižním koncem (protože jim ho George R.R. Martin kdysi prozradil)“ Tohle jsem tu psal už dávno že závěr bude stejný jako v knize i když cesta k němu bude odlišná … leč někteří zarytí odpůrci tu byli proti že v knize to bude jinak … a vida :D

#20 Nearlay
5.1.2019 | 15:31:06
Nearlay

#19 Monoceros: Děkuju,jsem slepej :)

5.1.2019 | 15:52:56
tap

Něco podobnýho slibovali před čtvrtou řadou i scénáristi Sherlocka a upřímně řečeno byla ta poslední série daleko slabší, než první dvě. Těžko řeknou „poslední série bude stejná, jako předchozí“. Marketing jasně velí to na všech frontách chválit. Ale já tomu nevěřím.

Očekávám poslední sérii GoT se značnou ostražitostí a zázraky od D&D rozhodně nečekám, protože poslední tři díly jsou scénáristicky naprosto nezvládnutý. Takový hrůzy jako Jaime, kterej uplave kilometr v těžký zbroji, samoúčelnej návrat Gendryho, Tyrion, kterej najednou ztratí 100 bodů IQ a navrhne stupidní výpravu na sever, Night king, kterej raději hodí kopím po letícím drakovi kdesi na nebi, místo aby zabil draka, kterej sedí na zemi daleko blíž… Čili nemyslím si, že by najednou D&D začali psát dobře. Leda by to vytáhli nahoru kvalitní režiséři.

#22 Vlastakrabsova #23 Lord_Casterly #24 Nikolperse
6.1.2019 | 18:49:47
Vlastakrabsova

#21 tap: Kdybych věděla, že umím špičkově házet, tak bych šla taky po Viserionovi. Ten lítal a zapaloval všechno co mohl. Páchal pro Night kinga větší škodu, než v klidu sedící Drogon, kterej je ještě k tomu jejich Alfa, takže když by ho zabil, tak by se zbylí dva asi pěkně nasrali. Jinak se vším souhlasím.

6.1.2019 | 20:20:42
Lord_Casterly

#21 tap: Mě spíš štvala na 7.sérii ta nepřehlednost. Postavy létaly po celém kontinentu, vůbec jsem se v tom neorientoval. A taky mě štvali ty záchrany na poslední chvíli, Jaime, Jon, Benjen z ničeho nic přijel opět na poslední chvíli Jona zachránit, to samé Daenerys přiletěla tam akorát. To není akční seriál, tohle mají rádi děti a fanoušci akce. Na tomhle ale vůbec není GoT postavena vůbec. Chápu White Walkers se dali pořádně to pohybu, tak musí i ta politika stranou, ale přehání to… plus vyobrazení Vysoké zahrady, takhle jsem si Vysokou zahradu opravdu nepředstavoval, nějakej kus kamene na zarostlé hoře… i Parožnatý vrch vypadal 20× lépe. Celá ta série byla taková divná, postavy se občas chovali úplně divně, hlavně Tyrion a Gendry… jako jo bastard Roberta Baratheona má určitě své místo v seriálu ale Kapitána Ameriku z něho dělat nemuseli, pak ten rozhovor s Jonem: Ahoj já jsem Gendry bastard Roberta Baratheona budeme se kamarádit?.. a některé postavy nedostaly moc prostoru hlavně Varys. Snad 8. série bude lepší, ale obávám se.

#24 Nikolperse
6.1.2019 | 20:47:38
Nikolperse

#21 tap:
#23 Lord_Casterly: Nechcem byť drzá, ale myslím že obaja očakávate od seriálu niečo čo už zrejme nebude. V niektorých veciach máte pravdu obaja, ale treba si uvedomiť, že skutočne museli ísť nejaké veci preč, nejaké bokom a tak ďalej.

#25 tap
6.1.2019 | 23:11:22
tap

#24 Nikolperse: podívej, mně vůbec nevadí, když se dělají změny, když se děj zjednodušuje, atd.

Ale vadí mi, když:

  1. V seriálu typu GoT začnou bejt postavy nesmrtelný v tom smyslu, že můžou udělat sebevětší blbost a divák stejně ví, že to postava přežije (Arya si vyrazí na procházku po Braavosu, když ví, že po ní jde kult asasinů, Jaime se rozhodne útočit proti Danny, když má u sebe draka, Jon se naprosto magorsky vypraví za Zeď…) GoT byl význačnej tím, že postava, která udělala chybu, prostě zemřela (Drogo, Ned, Robb, Stannis…) a bylo jedno, jak je „důležitá“. To najednou zmizelo. On se opravdu někdo obával, že by Jon pod tim ledem zůstal? Ale no tak… všichni seděli a v klidu chroupali chipsy, protože ta scéna byla trapně prvoplánová. Benjen to už zazdil úplně. Čekáme 6 sérií na jejich setkání a dočkáme se věty „there´s no time“. A dál nic…
  2. Postavy, který vynikaly svojí inteligencí, jsou najednou blbý jak tága (Tyrion, Malíček, Varys, Olenna…)
  3. Seriál zaplevelily samoúčelný scény a na důležitý věci není čas (GreyWorm – Missandei, Gendryho zabití dvou stráží, Lední zombie medvěd – aneb vrchol totální trapnosti a scénaristický vyprázdněnosti)
  4. Místo děje sledujeme brutálně rychlej sled obrazů bez souvislostí – absolutně nezvládnutej šestej díl byl fakt průser non plus ultra. Jakože vyjdou na Sever v probíhající zimě a jdou bez čepic, zásob, jak na nějakou procházku? Pominu to, že samotnej nápad byl nesmysl. Co mělo bejt to „uvěznění na jezeře“? Oni už chodci neumí nechat zamrznout vodu? Gendry je poprvý na severu a běží x mil ke Zdi? Odešle havrana, Dany letí a stihnou to všechno za jeden večer?

To nejsou detaily, to je kolaps vyprávění jak hrom. Přitom existovaly tak jednoduchý způsoby, jak se všem trapnostem vyhnout. Třeba Jaimeho mohla Danny zajmout, ten by se tak setkal s Tyrionem, vyjednali by spolu setkání v Dragon pit, kde by se snažili přesvědčit Cersei jen slovy. A je to. Cca 40 minut screentimu by se dalo ušetřilo a dalo využít jinak – třeba pro Brana. Jenže to by D&D neměli svýho „zombie polar bear“.

Zkrátka od šestý série tomu často chybí pointy. Hlavně tam, kde jsou scénáristi odkázaný na svý nápady a ne na to, co jim vymyslel GRRM. Proto Hodor a jeho „hold the door“ patří mezi nejlepší momenty celýho seriálu – vymyslel to GRRM, ne ti dva patlalové.

#27 Zmiaz #28 Lord Mazour #39 mia28
6.1.2019 | 23:56:11
hardhome

par zaberov novej sezony v novom promo od hbo https://www.youtube.com/watch?…

7.1.2019 | 3:29:11
Zmiaz

#25 tap: Bohužel naprostá pravda ve všem uvedeným… Není nic, v čem bych nesouhlasila :/

7.1.2019 | 12:09:26
Lord Mazour

#25 tap: Co kdyby si vytvořil svůj vlastní názor a nesepisoval tu esej názorů různých Youtuberů a kritiků?

#29 Batiatus #35 tap
7.1.2019 | 13:44:45
Batiatus

#28 Lord Mazour: A čo keby si sa nestaral do toho kto bude čo písať? A podľa čoho súdiš, že to nie je jeho vlastný názor? To viacerí ľudia nemôžu mať na niečo vytvorený rovnaký názor? :D

7.1.2019 | 14:29:37
Lord Mazour

Protože mě prostě štve, jak si něktěří lidí myslí, jak je cool házet špínu na scénaristy D&D a ještě je nazvat patlaly… Trochu respektu. Bez nich a bez George R. R. Martina by pravděpodobně nikdy nevznikl jeden z nejsledovanějších a nejúspěšnějších seriálů v dějinách lidstva a tím pádem ani tato stránka. Opisovat názory z YouTube videí, které jsou naprosto shodné, a házet špínu dokáže každý… Každý by to přece dokázal vymyslet a natočit daleko lépe že? :)

#31 Batiatus #32 Punisher bude trestať
7.1.2019 | 14:41:42
Batiatus

#30 Lord Mazour: Ako súhlasím s tým, že tvorcov seriálu nie je nutné hneď si brať do huby a niako ich urážlivo/hanlivo označovať ale na druhú stranu komentujúci vyššie majú pravdu v tom čo píšu. Ja plne chápem, že príbeh nemôže byť dalej tak kvalitný keď už tvorcovia nemajú knižný obsah. G. R. R. Martin síce môže mať všetko do detailu premyslené a všetko skrátka perfektné ale treba brať do úvahy to, že on má na napísanie knihy toľko času koľko len chce a potrebuje zatiaľ čo tvorcovia sú časovo obmedzení. Oni majú na vymyslenie pokračovania ďalšej série len pár mesiacov. Zatiaľ čo Martin môže písať a vymýšľať kľudne aj celé roky. Je preto jasné, že to čo sa píše a vymýšľa napr. dokopy 5 mesiacov nebude ani zďaleka dosahovať takých kvalít ako niečo čo sa píše a vymýšľa dokopy napr. 5 rokov. Preto mám pre tvorcovov pochopenie prečo sa dej musel zjednoduchšiť, to ale neodpúšťa tie ostatné nedostatky ako napríklad, že si skrátka neodpustia klišoidné scény z Hollywoodu. V tejto ságe to vždy fungovalo tak, že ten kto urobil veľké chyby zomrel, bez ohľadu nato aká veľká postava to bola a aký mala charakter. Z Jona urobili nesmrteľnú postavu, ktorá prežije všetko bezohľadu nato aké veľké chyby urobí a keď si nevie sám pomôcť tak mu niekto na poslednú chvíľu zachráni krk ako v niakom rozprávkovom fantasy. To je úplne proti pravidlám GOT. Chápem, že sa dej musí zjednodušiť ale to neznamená, že musia ísť proti pôvodnému konceptu. A je toho samozrejme viacej a už len by som písal len to čo písali nadomnou ostatní. Píšeš, že by mali mať k tvorcom úctu s čím súhlasím ale majú už oni úctu ku konceptu tohto diela keď ho tak prznia alebo si to neuvedomujú? Nech je to ako chce, za toto si kritiku nato čo oni vytvorili zaslúžia. Keď je vidieť, že niečo nie je v poriadku tak sa predsa nebudeme tváriť, že je všetko oukej. To, že niečo niekto konštruktívne a hlavne pravdivo skritizuje to ešte neznamená, že ten človek sa chová neúctivo a hádže špinu preboha. Úplné milujem argumenty typu: „Ty to kritizuješ tak určite by si vymyslel niečo lepšie“ Niečo ti prezradím. Človek nemusí byť v niečom lepší aby videl kde sú nedostatky. Napríklad počuješ falošný spev, no nemusíš vedieť lepšie spievať ako ten druhý len preto lebo si uvedomuješ, že on spieva zle, chápeme sa.

#33 Lord Mazour
7.1.2019 | 15:16:34
Punisher bude trestať

#30 Lord Mazour:

Tak stránka by vznikla, nevznikla by táto sekcia stránky.

redaktor
7.1.2019 | 15:21:56
Lord Mazour

#31 Batiatus: Máš dobré argumenty, které se nedají vyvracet. Na druhou stranu si myslím, že některé scény byly tak natočené záměrně a dojde nám to třeba až v průběhu 8. série, že to tak tvůrci už předem zamýšleli. Jon jako nesmrtelná postava se dá pochopit, když je Azor Ahai a šampión Pán světla. Jsem zvědavý, kvůli jakému důvodu ho chce mít stále naživu, stejně tak i Berica.

#34 Batiatus
7.1.2019 | 15:35:55
Batiatus

#33 Lord Mazour: Ok, každý má svoj názor :)

7.1.2019 | 15:56:27
tap

#28 Lord Mazour: tak vidím, že jsi tu novej, tvůj nick odsud moc neznám, tak ti prozradím poměrně nečekanou věc – tyhle věci jsem psal hned po tom, co jsem ty díly viděl a na YT ještě žádný kritiky nebyly, stačí si to projít. Někdy do recenzí dílů, někdy pod články, prostě jak se vyvíjela diskuse. Obecně jsem psal hlavně tam, kam nepsal Locker a jeho alterega, protože plevelil diskusi shitama o Malíčkovi.

Píšu sem čas od času několik let a ano, sleduju AltShiftX, GotAcademy, TalkingThrones, OrderOfTheGreenhand a další, ale názor si umím udělat i bez nich. Že se v něčem s nima shoduju je logický, stejně jako to, že se s nima ve spoustě věcí neshoduju.

#36 Lord Mazour
7.1.2019 | 21:25:15
Lord Mazour

#35 tap: Jestli je to tak jak říkáš tak sorry. Možná jsem to trochu přehnal. Jak říká Batiatus, každý má svůj názor :)

7.1.2019 | 22:40:52
Lord Mazour

Jinak nový tu nejsem. Tuhle stránku sleduji už delší dobu, jen tu pravidelně nepíši do diskuzí :)

7.1.2019 | 22:41:58
mia28

Až zjistíme, že Jon and Co vlastně kopou za ten špatný tým… :-D

9.1.2019 | 10:53:11
mia28

#25 tap: Ono to není tak jednoduché. V každém vyprávění existují určité mantinely, nebo chceš-li pravidla, kterých by se autor měl držet. Byť GRRM jde často proti těmhle pravidlům, určitá věc zůstává u psaní stejná. 1 – Nesmrtelnost postav, o které píšeš – Jon určitě nezemře dřív, než na úplném konci (pokud má zemřít – což mně osobně by se moc líbilo :-) ) – protože ještě nenaplnil svůj osud, svoje poslání. Což si, myslím, platí i o Arye, například. V každém příběhu jsou postavy, které prostě mají „plot armor“ do té doby, dokud nenastane jejich čas. Netvrdila bych ale, že divák ví, že postava přežije. Já jsem třeba myslela, že Jamie fakt skápne, když se proti Dany rozjel, stejně jako jsem si myslela, že Jon se možná utopí, protože svoje poslání – pomoct NK získat draka – v tu chvíli splnil. Vzhledem k tomu, že neumřel, je jasné, že je prostě pro ukončení příběhu velice důležitý… A to napětí mi teda vůbec nevadilo. Stejně tak mi přijde logické, že se vzhledem k tomu, o jak rozvětvený příběh se jedná, ty nedůležité postavy postupně vyvraždily, a teď už zůstali jen koneční hráči (asi víš, že v knihách ještě dost postav, co v seriálu umřelo, ještě pořád žije). Navíc, všechny postavy, které tam jmenuješ – Ned, Robb, Drogo, Stannis – jsou postavy vedlejší. Všechny tyhle postavy sloužily jen k tomu, aby se děj někam posunul. Ned je sice zdánlivě hlavní postava (první série), ve skutečnosti ale jen utváří děj kolem něho. Stejně jako Drogo sloužil k tomu, aby se z uťáplé Dany stala zocelená vůdkyně atd. 2 – A to se neděje, ve skutečném světě, že když si je někdo taaaak moc jistý svou pozicí, svým vlivem, že to nakonec vede ke ztrátě ostražitosti a k jeho pádu? :-) Takže bych neříkala, že se ty postavy chovají nelogicky, nebo že zhlouply, naopak, takových lidí, co si neuvědomují, že žádný strom neroste do nebe, jen nejen ve světě GoT spousta :-). 3 – Tenhle bod nechápu. Jaké jiné scény bys tam tedy zařadil? Naopak, scény, o kterých píšeš, mají svou váhu. Missandei a Grey Worm jsou krásnou ukázkou toho, že i v tom zas… GoT světě se můžou dva lidi zamilovat… Gendry, který to těm lannisterským vojákům nechal projít hlavou – tenhle záběr ukázal, jakou má sílu, a že se nebojí případně zakročit. Zombie lední medvěd – co je na tom jako divného? Naopak, je fajn, že jsme za Zdí konečně viděly taky něco jiného, než mrtvé lidi. Navíc pěkný forshadowing na draka. Chápu, že s tím máš problém, každému se tvůrci seriálu opravdu zavděčit nemůžou, spíš by mě zajímalo, co jiného bys třeba chtěl doplnit, co důležitého se podle tebe neodehrává. 4 – Na Severu pobíhají bez čepic celou dobu, a najednou ti to vadí? :-) Ani u Divokých to zrovna nebyla módní přehlídka pokrývek hlavy :-). Jestli to byl nebo nebyl dobrý nápad, o tom se samozřejmě polemizovat dá… Nevím, že by kdy v seriálu bylo naznačeno, že NK nebo WW dokážou nechat zamrznout vodu… Podle mě to neumí. Takže se čekalo na přírodu. S tím časem je to ošemetné, ale já to třeba nebrala tak, že tam Dany doletěla hned…

Tvoji poznámku ohledně Brana chápu, taky bych ho viděla ráda častěji. Knížky miluju a seriál se mi taky líbí. Vzhledem k tomu, že překládám a sama píšu, dokážu být asi shovívavější vůči věcem, které se mi třeba nelíbí, protože si uvědomuju, kolik práce za tím musí být a taky to, že každému se prostě zavděčit nedá :-).

9.1.2019 | 11:27:44
Gaffík

Do západozemí vtrhne Lord Voldemort, který se díky černé magii dokáže dorozumět s Nočním králem. Společně se svou dvoutisícovou armádou Smrtijedů během pár minut dobudou celý sever. z padlých hrdinů se stanou přisluhovači Nočního Krále.

Noční Král naučí lorda Voldemorta oživovat mrtvé. Jako odměnu pro něj Voldy vytvoří viteál.

Do Slunečního ostěpu dorazí Ask Ketchum z Oblázkového města se svým Charizardem. Navštíví všechna velká města, kde porazí zdejšího šampiona a dostane odznak. Když však dojede na Zimohrad, Zjistí, že už je obsazeno a pevně drženo Lordem Voldemortem a Nočním Králem.

Proto Ash poletí až na květinové ostrovy, kde na svou chvíli čekají Apačové v čele s Vinetuem.

K Voldymu se přidává Bratrstvo Neohrožených a digi-vyvolené děti v čele s Taiem a Mettem a pošlou své digimony – Metalgarurumona a Wargreymona.

Voldy hravě dobývá svými kouzly celé hrady, ovládá mysli nepřátel a ti za něj zabíjí své krajany. Ochránci západozemí se musí naučit bojovat proti nepříteli, který ovládá realitu a musí se naučit bojovat proti věcem, které nejsou reálné. Například uprostřed bojistě se najednou objeví medvěd, který se rozhodne na ně zaútočit. Pod obrovským nátlakem se zbytek Západozemí Ash a Apačové sjednotí proti společnému nepříteli. Vypadá to na skvělý boj.

Celé západozemí padne hned další díl. Nikoho, koho jste znali z původní Hry o trůny nepřežil. Tai a Mett umírají a jejich digimoni se stanou přisluhovači Nočního krále.

V Pentosu čeká Liga Spravedlivých a v Astaporu zase Avengers. Mimo to, že proběhne crossover těchto dvou multidimenzí právě v seriálu Game of Thrones, společně pochopí, že jen oni dokáží zastavit pána Temnot a Ledového krále.

V následujících 4 epických hodinách nastává nejlepší boj, jaký jste kdy mohli vidět. Během bojů umře Batman. Kouzla vyřadí elektroniku z chodu. Je zabit smrtijedy. Byť to nebývá zvykem, smrtijedi ho sežerou. Závěrečný kill udělá Chuck Norris. Ten nakonec zabije Ledového krále svým pronikavým superledovým pohledem. Voldemort pochopí, že udělal chybu a omluví se. Jako omluvu začne všem přeživším rozdávat cukroví.

Star-Lord si vezme Marfušu a usadí se.

Na trůn usedne Stark. Tony Stark.

14.1.2019 | 9:03:10
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama