Hra o trůny (Game of Thrones)
95/100 - 2 314×

Hra o trůny(Game of Thrones)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
VOD
Max | O2 TV
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Shrnutí epizody The Last of the Starks aneb která událost byla nejlepší?

Shrnutí epizody The Last of the Starks aneb která událost byla nejlepší?

Pomalu, ale jistě směřujeme do finále. Pokud si chcete zopakovat čtvrtou epizodu osmé řady, tak navštivte následující článek. Nezapomeňte zároveň vybrat nejlepší událost, ke které tu došlo.

21 2
8.5.2019

Zimohrad

Ti, kteří přežili bitvu o Zimohrad, se loučí s těmi, jež padli během bitvy. Na následné smuteční hostině se však zlepší nálada. Z Gendryho se stane lord Bouřlivého konce, načež požádá Aryu o ruku, Daenerys se i nadále trápí tím, jaký je Jonův pravý původ, a Brienne a Jaime se dávají dohromady. Jon a ostatní se následně vydají na jih, přičemž ještě předtím Jon oznámí Sanse a Arye, co je skutečně zač.

Dračí kámen

Spojenecké armády se rozdělí, Daenerys a její lodě směřují na Dračí kámen, ale zde číhá Euron a jeho železná flotila, která zabije jednoho z Danyiných draků a celkově způsobí velkou újmu její flotile. Železná flotila se nakonec vrátí do Králova přístaviště a Daenerys a její rádci vymyslí, co dál.

Královo přístaviště

Královna Cersei je potěšena Euronovým úspěchem a poté se u hradeb Králova přístaviště setkává (nejenom) se svým bratrem Tyrionem, který se chce s Cersei nějak domluvit. Ta ho však odmítá a popravuje svou zajatkyni, kterou Euron zajal po střetu u Dračího kamene.

Počet smrtí

Ve čtvrtém díle osmé série zemřely celkem dvě známé postavy, konkrétně je řeč o Missandei a draku Rhaegalovi. Dále zemřel i nevyřčený počet vojáků, kteří patří do armády Daenerys Targaryen.

Vyberte nejlepší událost z epizody The Last of the Starks

25%
15%
11%
10%
10%
8%
7%
5%
4%
3%
2%
2%
577 hlasů

Zdroj: HBO

Diskuze /97

Tyrion.Snow

Žádná událost..

8.5.2019 | 14:05:04
tominotomino

Missandei mi bylo moc líto, ale čekal jsem, že se konce seriálu nedožije (a stejně to vidím i s Šedým červem)

#8 Locker. #18 Stardos
webmaster
8.5.2019 | 14:06:53
Lord_Casterly

Nejlepší okamžik byl rozhovor Varyse s Tyrionem.

#24 Paetur
8.5.2019 | 14:13:36
Tyrion.Snow

Přesně! Varys výbornej

8.5.2019 | 14:16:28
Petrajzo

Nejlepší okamžik byl konec. Kdy jsem si mohl pustit něco jiného.

#23 Arlos #56 Rafan
8.5.2019 | 14:24:09
Arrow123

Najlepšia bola rozlúčka Jona so svojím vlkom Ghostom. Ukážková a emotívna, ani jedno oko nezostalo suché …

8.5.2019 | 14:27:57
Jan1917

Čekal jsem že se dovíme jak to dopadlo s Alys Karstark, když ve třetí epizodě pochodovala ve 2. minutě vedle Theona co talčí Brana na kripl-káře… a co zbylo a bude s Noční hlídkou…

#20 A_V #25 tominotomino #32 Sammet
8.5.2019 | 14:28:14
Locker.

#2 tominotomino:

Podle leaku zabije Šedý červ Horu.

#10 FValek
8.5.2019 | 14:29:22
Zoaee19

mně se líbil Dany spravedlivý hněv, těším se až jim to natře, dracarys!

#10 FValek #11 Cristie
8.5.2019 | 14:35:22
FValek

#8 Locker.: Teď by to dávalo smysl, seriál je plný takových těch „momentů pomstění se“.

#9 Zoaee19: Je drak, má být drak, ale Varys najednou otočil, šmejd. :D

8.5.2019 | 14:39:34
Cristie

#9 Zoaee19: Souhlas. Mě třeba zaráží, když někdo píše o Dany, že je šílená a krutá a přetřásají, co kdy udělala.. Myslím, že kdyby šlo o chlapa, psali by, že je to drsoň a s nikým se nepáře. Já holce fandím.

#12 FValek
8.5.2019 | 14:40:22
FValek

#11 Cristie: Taky patřím k těm, co jsou v týmu Dany :D Nevidím na ní nic šíleného… :D

#97 mia28
8.5.2019 | 14:42:50
Lex Luthor

Rozhovor Varyse a Tyriona

8.5.2019 | 14:45:02
Argetlam Královrah

Rozhodne rozhovor Varyse a Tyriona na dracim kameni…

8.5.2019 | 14:46:02
FallenMaia

Hlasoval som za úvodnú scénku rozlúčenia sa s obeťami, bola veľmi emotívna a Jonov preslov to ešte vygradoval. A hlavne posledný krát sme v seriály videli Joraha :(

#26 DejvidHound
8.5.2019 | 14:53:30
grimon

https://www.youtube.com/watch?… A co si myslíte o tomhle? že by night king ještě nebyl uplně down?

#19 Lord_Casterly #33 Camaris
8.5.2019 | 14:54:54
Mirdaa

Hlasoval jsem pro RHAEGAL JE ZASAŽEN EURONOVÝM ŠÍPEM přeci jen jsem to v ten moment vubec nečekal.

#21 God Carmen #33 Camaris
8.5.2019 | 14:54:58
Stardos

#2 tominotomino: Já si myslel, že se nedožije on a ona jo. Takže to bude naopak. Poslední scéna s Whormem by mohla být na plážích Naathu

8.5.2019 | 15:00:25
Lord_Casterly

#16 grimon: To spíš odkazovalo na 3.díl, ale kdo ví. V posledním díle se může všechno úplně zamotat, co v posledním díle klidně v posledních deseti minutách může přijít neskutečnej mind fuck a doufám že přijde, protože zatím lehce zklamání i když 4.díl to vynahradil.

#83 igwar
8.5.2019 | 15:01:20
A_V

#7 Jan1917: Přežila byla vidět ve 4. epizodě

8.5.2019 | 15:14:41
God Carmen

#17 Mirdaa: Ja zase nečekal že tu blondatou čubku nikdo netrefí když proti nim podnikla takový „nálet“ :D

8.5.2019 | 15:16:33
sonulle

Tyrion a Varys rozmluvy připomínali staré dobré časy, rozločení s mrtvými bylo dojemné, nejvíc se mi líbila Cersei. Ale jelikož jsem fanoušek Brienne, tak dávám scénu kdy přišla o věneček s Jaimem. Jejich závěrečná scéna byla krásně zahraná. Toť vše k té seriálové dokonalosti. 2 roky 6 dílů, asi jsem od toho čekala víc. Pro mě to není seriálový odpad a celé to dokoukám, ale lehkému zklamání se nevyhnu. Spousta lidí nadávalo na BSG a konec, no za mě ji zatím nic nepřekonalo. Boston Legal a BSG forever.

8.5.2019 | 15:18:33
Arlos

#5 Petrajzo: chudinka, teba nutia pozerať seriály, ktoré sa ti nepáčia?

8.5.2019 | 15:24:23
Paetur

#3 Lord_Casterly: Souhlasím. Varys se zdál být hodně nízko v posledních pár epizodách – jako by byl naprosto poddaný své královně. Tím rozhovorem s Tyrionem však znovu dokázal, že je velmi nad věcí; i nad samotnou Daenerys. A že má stále sílu bojovat za své vlastní zájmy.

A také dal znovu najevo, že skutečnou moc ve válce nemá král, kněz ani bohatý, ale ten, který dřímá meč, jak už jednou řekl ve Střetu králů Tyrionovi.

8.5.2019 | 15:45:59
tominotomino

#7 Jan1917: Co jsem na netu našel, tak prý zemřela. A nemyslím si, že by nějak přežila, přece jen u obrany Brana zemřeli všichni.

#33 Camaris
webmaster
8.5.2019 | 15:57:42
DejvidHound

#15 FallenMaia: Suhlas. Plus ta dokonala hudba k tomu. Ta mi znie v usiach este teraz.

8.5.2019 | 16:02:26
Ulrička

Cersei do nich měla začít pálit. Vypálí septum, půlku města a najednou má válečné ohledy? To by byla nejlepší scéna.

8.5.2019 | 16:27:53
gawan

Mne sa veľmi páčil rozhovor Sansy a Clegane. Ako mu vysvetľovala, že už nie je little bird ;.-)

8.5.2019 | 16:34:19
DegreeCrowd

Taky nechápu, že to do nich Cersei na konci nevysypala všechno :O

8.5.2019 | 16:35:47
renmil

Pre mna jednoznacne scena s Varysom a Tyrionom. Konecne zlate dobre casy. Kuje pikle a ako vzdy, Varysovi ide len o dobro rise, za to Tyrion chce ostat loajalny, ale mam pocit, ze sa mu to nepodari a skutky Daenerys ho k tomu privedu.

8.5.2019 | 16:55:33
Martin 435

Tyrion vs. Varys, nicméně pavouk je pro kvalt v deji těžce nevyužit. Jeho spionsky souboj s qyburnem mohl být pecka. Dále mohl být vyzván k radě, jak se dobývají města aniž se ublíží obyvatelstvu či myslí že by se hlavní město dobývat nemělo? Bohužel opět to postrádá kvůli minimu dialogů logiky. Varys mohl trvat na oblwhani, Daenerys na útoku a jejich rozkol mohl být hned logičtější

8.5.2019 | 16:56:41
Sammet

#7 Jan1917: s nocni hlidkou uz asi nebude nic, naco by ju bolo treba ?

#40 rada120
8.5.2019 | 16:57:23
Camaris

#25 tominotomino: Je mrtvá. Potvrzené ve videu z natáčení (FB game of thrones).

#16 grimon: Dějová linka NK a chodci je uzavřená, smiřte se s tím.
#17 Mirdaa: Jediná logická volba.

8.5.2019 | 16:58:11
Vlastakrabsova

Tyrion a Varys <3 Varys neměl už dlouho příležitost si tak skvěle pokecat a zaintrikovat. A hned v závěsu za nimi smrt Rhaegala.

8.5.2019 | 17:14:08
Lord Okakek

Nejvíc se mi líbila smrt Missandei. Na druhém místě je Bronn

8.5.2019 | 17:26:52
Lord Petyr "Littlefinger" Baelish

Těšíte se na můj návrat ?

Mela

Pozastavil se tady někdo nad tou obrovskou pohřební hranicí ? :D Asi už to je moc hrabání se v detailech ale stejně to pojali až moc epicky. Takového dřeva by tam těžili měsíc. Čekal jsem vykopanou díru ve které budou všichni ležet jako v Království nebeském.

#57 naviivan
8.5.2019 | 17:38:58
Neuvěřitelné

„JON SE LOUČÍ S TORMUNDEM A SAMEM“ Vtipné, jak ani nezmíníte Ghosta, kterého ani nepohladil.

#39 Annie27 #49 Whitewolf114 #63 LordStark #95 dokblanka
8.5.2019 | 17:40:02
Annie27

#38 Neuvěřitelné: To mi ani nepřipomínej …

8.5.2019 | 17:45:59
rada120

#32 Sammet: proti divokým, vždy byla proti divokým protože už na Chodce nikdo nevěřil. :)

#41 shootx
8.5.2019 | 18:15:35
shootx

#40 rada120: Ted jsi zavrou proti Severu a budou ji hlidat divoci diky Thormundove zklamani aby k nicemu podobnemu nedoslo…

8.5.2019 | 18:32:27
Maroder

Za mě:

  1. Sestřel Rhaegala, ten nástup hudby jak Daenerys jede jako neohrožená hrdinka, nehledí nalevo napravo jen se kochá svou mocí a draky a lup ho.
  2. Sansa, ten poděšený pohled na Daenerys, když byl legalizován Genry, že je na řadě Jon a ona přijde o Zimohrad.
  3. Rozhovor Varys – Tyrion, „no řekni že se Jon více nehodí na vládce.“ A Tyrion odporovat nemohl. :)
8.5.2019 | 18:37:27
Carnage

Celej díl totální hloupost, sestřelení draka na 3 rány kde se všechny 3 trefily bez jakýchkoliv zkušeností střílení draků byla pěkná hloupost a to nemluvim o tom že Euron se vždycky objeví jak kdyby měl teleport a neviditelnost na moři. Rozloučení Jona a Ducha bylo pěkně na nic protože Jon svýho „psa“ ani nepohladil wtf?

#50 mike2
8.5.2019 | 18:49:27
Eddard1

Trošku jsem byl zklamán, že nedotáhli tu scénu jak Jon říká Sanse a Arye kdo je.

8.5.2019 | 19:22:40
Ellenia

Nejlepší scéna Sansa s Ohařem. Na to jejich znovushledání čekám už několik řad a dočkala jsem se až teď. Dosud to vypadalo, že se snad ani neznají.

8.5.2019 | 19:25:54
Křivy

Měli byste přidat anketu Nejvíc srdcervoucí scéna. Klidně i z celý seriálu. Jednoznačně by to bylo opuštění Ghosta, kam se na to hrabe Red wedding a další…

8.5.2019 | 19:28:40
Whitewolf114

Mě se tento díl velmi líbí, naopak mě zklamal konec třetího dílu a když jsem viděla čtvrti díl, hned jsem se na to navnadila a strašně se těším na další. Bylo v něm vše co jsem chtěla a myslím si, že v něm ukázali jaká ta každá postava doopravdy je. Díl byl dojemný i překvapivý a vůbec mě nezklamal. Ani nevím, co se mi líbilo nejvíc… Mezi ty nejlepší rozhodně patří pohřeb mrtvých. Jak sever chválil Jona a jak je Jon se severem šťastný. Konec byl dojemný a druhá půlka dílu opravdu napínavá. Dojemné bylo i loučení s Jonem (Mám z toho takový špatný pocit) a to jak musel opustit Ducha. Skvělý bylo, ze Jon řekl své rodině co je doopravdy zač a Sansa to pak řekla dál. Byl by skvělý král… Je mi líto Dany. Ne proto, že prohrává zatím válku ale proto, ze začíná bláznit jako její otec a ona s tím nic chudinka neudělá. Bojím se, ze ji budou muset nakonec zabít, aby jí zastavili… Opravdu nevím, co je nejlepší… Opravdu suprovej díl a moc pěkná a smutná znělka na začátku když spalovali mrtvé

#51 delfinek
8.5.2019 | 19:29:31
Anikitos

Doufám, že Varyse a Tyriona nechá Daenerys popravit (nevděčné zrádce) a doufám, že nakonec dostane to, co chce.

#53 Lord_Casterly
8.5.2019 | 19:41:55
Whitewolf114

#38 Neuvěřitelné: Nepohladil ho proto, protoze ho chtěl poslat za zeď a potřebovat ho odehnat. Když chceš zachránit svoje zvíře tím že ho vyženeš daleko od toho určitého nebezpečí tak ho přeci neobejmeš aby nechtěl odejít. A proč ho vyhnal? Asi logicky proto, že když ho viděl v tomto zakrváceném stavu tak si uvědomil, ze těch zlovlků bylo víc a všichni zemřeli kvůli svému páníčkovi a třeba úplně zbytečně (Lady zabila vlastně jako by Cersei a za nic nemohla) a Jon si uvědomil že mu bude líp na severu kam vlastně patří doopravdy. Už tam nejsou nemrtvý a divocí jsou teď dobří. Tam mu nikdo neublíží ale samozřejmě Duch musí zapomenout a nakonec bude v pořádku.

#52 mike2 #54 delfinek
8.5.2019 | 19:43:08
mike2

#43 Carnage: Co máte pořád všichni s nějakým teleportem? Z King's Landing do Dragonstone je to kousek přes zátoku (Gendry to dal i sám v člunu), v každém případě několikrát blíž než z White Harbor (kam musela Daenerys se svou armádou nejdřív dojít). K tomu jsou lodě Ironborn s přehledem nejrychlejší. Tak co je divného na tom, že Euron dorazil k Dragonstone dřív a počíhal si tam na ni?

#59 Nikolperse
8.5.2019 | 19:44:53
delfinek

#47 Whitewolf114: Ahoj Whitewolfe114, moc se mi líbí jak jsi to popsala. Cítím to podobně. Díl se mi líbil. Ještě jsem tady nic nekomentovala, jen čtu, vlastně nestíhám, protože je to neskutečná rychlost, jakou sem komentáře přibývají. A těch teorií o možném konci. Jsem moc zvědavá, jak to dopadne, kdo zemře, kdo přežije, kdo sedne na železný trůn, pokud vůbec někdo . . .

#55 Whitewolf114
8.5.2019 | 19:45:31
mike2

#49 Whitewolf114: Přesně tak, aspoň po něm nemusel házet kameny jako Arya… Spíš je mi líto, že Jon nepověřil Tormunda vedením Night's Watch, aby měl Alliser Thorne v hrobě trochu pohybu. :-)

#55 Whitewolf114
8.5.2019 | 19:50:06
Lord_Casterly

#48 Anikitos: Tak u ní je skoro jistota že nedostane to co chce… doufám že umře v bolestech :) už mi chybí nějaká hnusná a krutá smrt hlavní postavy (viz Rudá svatba, Joffrey nebo Oberyn)

8.5.2019 | 20:00:20
delfinek

#49 Whitewolf114: Krásně řečeno. Tohle byla opravdu hodně dojemná scéna.

8.5.2019 | 20:00:36
Whitewolf114

#51 delfinek: Ahoj, ano je to velká rychlost a ani já nekomentuji vše a pořád. Spíše sem píši svůj názor když mě opravdu nějaký komentář nadchne a nebo naopak naštve a já to začnu obhajovat. Tenhle seriál je dokonalý a nechápu, proč se někomu tenhle díl nelíbil ale chápu, každýho názor. Já jsem na tomto seriálu závislá a strašně se těším na další, jen škoda že už předposlední. Mám nejradši Jona a věřím mu, byl by úžasný král ale co by bylo úplně nejlepší, tak kdyby ten trůn zničili, jen škodí a ubližuje. Každý by se měl vládnout svému a ne že 1 celému Západozemí.

#52 mike2: Jo, to by byla velká legrace. Akorát že on by Tormund už neměl čemu velet na zdi, jelikož už za zdí žádná hrozba zřejmě není. Jo jo Tormunda mám hrozně ráda

#62 delfinek
8.5.2019 | 20:02:39
Rafan

#5 Petrajzo: Kdo vám držel pistoli u hlavy, že jste ten díl musel přetrpět.

#58 DejvidHound
8.5.2019 | 20:04:03
naviivan

#37 Mela: čaka lsom spálenie mŕtvych s pomocou dračieho ohňa

8.5.2019 | 20:13:55
DejvidHound

#56 Rafan: Tak tak. Je pravdou ze ta kvalita uz o nieco upadla ale nazyvat to sr.ckou ako niektori…To asi moc serialov nevideli.

8.5.2019 | 20:15:27
Nikolperse

#50 mike2: Na tom je len to, že neukázali ako hovorí že tam vyrazí, neukázali ako tam išiel, neukázali ako tam prišiel. A že hlavne urobil s Daenerys kráľovnú všetkých hlupákov. Nič iné proti tomu fanúšikovia Daenerys nemajú.

#61 Annie27 #64 mike2
8.5.2019 | 20:18:14
naviivan

predpokladám, že Horu dostane Arya … Hora znásilňoval a mečom zabíjal , takže mrštná a maličká Arya ho v osobnom súboji ( s pomocou Ohara) dostane tanečným spôsobom podľa svohjo učiteľa
( Syrius ? ) a prepichne mu to , čo mu tam dole Qyburn ponechal .

8.5.2019 | 20:18:42
Annie27

#59 Nikolperse: To je jednoduchý, pak bys nebyla tak šokovaná. Tvůrci prostě teď už jedou na efekt, ne na logiku.

#64 mike2
8.5.2019 | 20:30:21
delfinek

#55 Whitewolf114: Taky se mi tenhle seriál moc líbí. Začala jsem ho však sledovat teprve před pár lety. Škoda, že končí. :-( Taky mám ráda Jona, je to takovej rozvážnej správňák a co zjistil, že Dany je jeho teta, nějak na ní už nemá chuť. :-) Tormund je skvělej, velkej sympaťák a věrnej Jonův kámoš. Taky mám ráda Brienne. Jen to její bulení při Jamieho odchodu bylo trošku moc. Taková silná ženská a takhle tam kňourala, no nevím. :-)

8.5.2019 | 20:31:46
LordStark

#38 Neuvěřitelné: Pro Boha a proč asi, loučil se s Tormundem,Samem a ještě se bude loučit s Ghostem ? Vždyť by se složil už.

8.5.2019 | 21:26:44
mike2

#59 Nikolperse: Tak jestli ty výtky opravdu byly myšleny takhle, tak potěš koště. O tom ta scéna právě byla, že Daenerys a její rádci podcenili přesun na Dragonstone a nenapadlo je, že Cersei a Euron nemusejí trpně čekat, až dorazí do King's Landing.

#61 Annie27: Nakonec by možná nejlepší bylo, kdyby před popravou Neda byla scéna, kde se Joffrey rozmýšlí, jestli poslechne a nechá ho žít. A před Red Wedding scéna, kde si Walder Frey přečte dopis od Tywina a začne s Roosem Boltonem domlouvat plán „oslavy“. Hlavně aby to nebylo „na efekt“.

#67 Annie27
8.5.2019 | 21:26:46
Robinson

Škoda že nelze označit dvě možnosti.

8.5.2019 | 21:46:24
DHARMA4,8

Gendry a jeho žádost o ruku byla super. I odpověď na ni. Pohřební hranice byly plné epična a daly vzpomenout na pohřeb na lodi (jen těch stromů by bylo potřeba opravdu hodně). Rozmluvy Tyriona a Varyse. Společný odjezd Ohaře a Aryi na jih. Johnův původ vyprávěný Branem.

8.5.2019 | 22:13:56
Annie27

#64 mike2: Mě nevadí, že je něco na efekt a naopak jsem ráda, že jsou ty věci nečekané, to jsi mě špatně pochopil. Co mi vadí je, že něco je na efekt na úkor logiky ;)

8.5.2019 | 22:33:11
MagikaVonCary82

Tyrion se zřejmě rozhodne zůstat na straně Daenyrys a odstraní Varyse. Navíc, vzhledem k tomu, že ho už kdysi Deny varovala před zradou a vypočítala mu počet vládců, kterým sloužil a nakonec jim vrazil pomyslný nůž do zad s tím, ať ji upozorní, což učinil. Deny však v této situaci musela zůstat být „Drakem“, jak už ji také poradila dříve Paní Olenna. Zradu tak nyní bude čekat… V ukázce jsme také viděli stín draka nad městem, směřujícím k Rudé baště. Pakliže má Arya v plánu použít zbývající výbušný zelený sajrajt k likvidaci Cercei a RB, pak se může naplnit vize Deny, Jona i Cercei: Zničený trůnní sál, v němž se ani jeden neusadil na Železný trůn…

#69 hardhome
9.5.2019 | 0:12:58
hardhome

#68 MagikaVonCary82: Dany caka uz len jedna zrada

…tři hlavy má drak …tři ohně musíš zapálit…jeden pro život, jeden pro smrt a jeden pro lásku …na třech koních musíš jet…jedním do postele, s jedním do strachu a s jedním pro lásku …tři zrady poznáš…jednu pro krev, jednu pro zlato a jednu pro lásku ..od Jona

9.5.2019 | 0:20:39
Carnage

Ale no tak, rozloučení Jona a Ducha mělo prostě být lepší jediný důvod proč tomu tak nebylo byl budget a všichni to vědí a nic jinýho v tom nebylo, je jednodušší nacpat digitálního „psa“ do obrazu než mít herce co na něj bude i šahat (ani jednou na něj Jon nešáhnul v týhle sérii) stejně jako nebyl vidět ani v tý bitvě ve třetím díle, jen běžel na začátku a to je vše ale nikde nebyl vidět že by třeba kousal nemrtvý. Jde jen o budget na CGI a o nic jinýho a v knížkách je jejich vztah hodně důležitý a tady zase promarněno.

#71 Maroder
9.5.2019 | 0:24:52
Maroder

#70 Carnage: Jon právě prožil masakr, kde umírali desetitisíce lidí, bylo by směšné, kdyby se po loučení se s lidmi (mrtvými i živými) se slzou v oku loučil i s vlkem jako nějaký civilizací rozmazlený jedinec, co považuje psy „za taky lidi“. Rozloučil se s ním dle mého osobního názoru důstojně, Duch si od něj už nějakou dobu udržuje odstup, neboť jedná se o dospělého zlovlka, ne o psa. Nymeria a její smečka se s Aryou taky nechtěla na rozloučenou ňuňat.

#77 Carnage
9.5.2019 | 5:36:32
Mickelgot

Tak jako fanda tohohle seriálu, tenhle díl hodnotím zatím jako nejhorší, tolik nesmyslů v jednom díle ještě nebylo.
Při bitvě s nemrtvými v minulém díle, alespoň dle bojových scén to vypadalo tak, že všichni obránci krom několika hlavních postav byli zabití, teď řeknou, že přišli asi o polovinu armády, tak kde kurnik byla ta druhá půlka celou dobu??
Hrad v záběrech úplně v pohodě, vůbec nevypadalo jak kdyby se tam bojovalo před pár dny, hlavně že uprostřed hradu přistál nemrtvej drak a kosil všechno hlava nehlava.
Zabití draka Euronem taky úlet, trefit letícího draka z lodi, než by ho zaměřili museli by ho mít na mušce nějako dobu a pochybuju, že by si toho loďstva z té výšky Daenerys nevšimla, krom toho hned první střely a zásah, no prostě úlet.
Na konec co mě dostalo, Daenerys se zbytkem své armády (možná tak 100 vojáků) jde vyhrožovat Cersei a žádá o kapitulaci, přitom Cersei tak v 1000% lepší pozici, samostříly, lučištníci na hradbách, kdyby chtěla, tak to ukončí okamžitě (vzhledem k její povaze by to udělala), ten čekající drak v pozadí by neměl být problém, pokud se trefili na poprvé do letícího.
Nemyslím si, že se v tom nějak hnidopiším, na to tam byli jiný exkluzivity, ale mám rád, když je zachována nějaká logika a trochu realističnosti, tady se to vytratilo.

#87 Nikolperse
9.5.2019 | 9:04:45
amaca

Některé komentáře nechápu. Trůny mi přijdou pořád skvělé. Vždycky bylo několik epizod v sérii, kdy se nic moc nedělo a pak třeba na konci nějaký zvrat, nebo pohled na chodce. 8. série se mi líbí moc. Teď už se prostě nemá rozvíjet nikoho charakter, je to poslední série, všechno musí nějak ukončit. Pokud se to někomu nelíbí a vyloženě u sledování trpí, nemusí na to koukat. Anebo si aspoň nechat komentáře pro sebe. Já si ráda přečtu teorie, zajímavosti. Ale milion komentářů, že to bylo o ničem, postrádalo logiku, mě vážně nebaví a i mě to mrzí. 1. a 2. díl rozjížděcí, emotivní, setkávají se všechny postavy a „fanoušci“ křičí, nudaaa, chce to víc krve. 3 díl byl v podstatě celý řežba, krev, násilí, smrt = fanoušci nespokojení, chce to více intrik, zvratů, dobře tady máte skvělý 4. díl. Neee, je to zase špatně. Tak já už nevím, co chcete lidi.

#74 Stráťa
9.5.2019 | 9:14:02
Stráťa

#73 amaca: Udržet alespoň zhruba úroveň předchozích sérií. Osmá série je odfláknutej odpad plnej dějových i filmařských chyb. Kdyby takhle začínali tak nevím jestli by dostali vůbec druhou sérii ale k osmé by se určitě nedopracovali.

#76 amaca
9.5.2019 | 9:43:42
Lex Luthor

Nejvíce se mi líbil rozhovor Tyriona a Varyse. Varys pronesl známou větu „Trůn by se měl dávat těm, co ho chtějí nejméně.“

9.5.2019 | 9:44:59
amaca

#74 Stráťa: Za prvé, nesouhlasím s tím, že je odfláknutá. Nějaké chyby tam jsou, to je pravda. Ale dějově se mi moc líbí.

Za druhé, tohle je úděl všech seriálů. Na konci už fanoušci nadávají, že už to není, co to bývalo. A já říkám zaplať pánbůh. Kdyby to bylo furt jako na začátku, byla by to pekná nuda, je jasné že se všechno musí vyvíjet.

#84 Stráťa
9.5.2019 | 9:58:30
Carnage

#71 Maroder: Nope, jen jde o budget jak jsem psal. Měl si někdy psa celý život? Hádám že ne. Neřekl bych kdyby se s ním měl rozloučit jen dočasně ale on ho poslal s Tormundem za zeď s vědomím že ho už nikdy v životě neuvidí, prostě jen lazy writing od tvůrců a to že ho tam poslal je taky jen kvůli rozpočtu.

9.5.2019 | 10:59:53
Carnage

Někteří lidi tady jsou možná splachovací a furt budou tvrdit že my jsme neskopojení a přeháníme a že to je furt dobrý a já nevim co ale oni přes svůj fanboismus prostě nevidí jak kvalita každým dílem upadá… závidím vám to protože my jsme taky fanoušci a věřte nebo ne my ten seriál žerem stejně jenže nedokážem ignorovat to jak to strašně upadá a jak některý věci nedávají smysl to že vy to dokážete vám závidim protože to aspoň neřešíte ale my se musíme koukat na to jak naší oblíbenou sérii prostě znásilňujou a vůbec se scénáristi nesnaží a jedinej kdo to tahá jsou herci.

#79 amaca
9.5.2019 | 11:02:43
amaca

#78 Carnage: U mě jsi to vystihl, já jsem splachovací ;-) A když ti to takhle rve srdce, neměl bys na to koukat. Já takhle přestala sledovat arrowa v polovině 4. serie. Už jsem se na díly netěšila, nebavilo mě to a většinu dílů jsem prokroutila hlavou :-D Pak to fakt nemá smysl, je to hlavně o relaxu, a pokud z toho máš depku, nemá to cenu.

#80 Carnage #81 Carnage
9.5.2019 | 11:20:34
Carnage

#79 amaca: Depku z toho nemam ale počítám že si četla co jsem psal, považuju se za fanouška a když zbývají opravdu jen 2 díly tak to už dokoukám protože pořád chci vědět jak to skončí (mělo by to skončit jako v knížkách akorát cesta k tomu bude jiná) ale samozřejme klasickej argument je „když se ti to nelíbí nekoukej na to“ jasně :D série se mi líbí, chci vědět jak to skončí a to že neumim vypnout mozek a ignorovat naprostej bullshit a scénáristický boty ještě neznamená že se na to musim hned vykašlat. Kritika je zdravá a kriticky to hodnotit budu když bude třeba.

#88 Conel
9.5.2019 | 11:33:34
Carnage

#79 amaca: Já se takhle vykašlal na Flashe protože to začala být taky úplná kravina a soap opera s hloupýma postavama ale rozdíl je opustit seriál u třeba 3 série s tím že víš že stejně bude další a opustit seriál 2 díly před koncem.

#82 amaca
9.5.2019 | 11:35:06
amaca

#81 Carnage: Pravda.

Klasický argument to je, protože těžko najdeš jiné východisko. Prostě sledovat něco, co se ti nelíbí a v podstatě otravuje, je hloupost. Tak buď to není až taková hrůza, a pořád tam nějaké světlé body jsou, nebo si ten člověk vyloženě rád znšpříjemňuje den. ;-)

Tak ti přeju ať se knih dočkáš a ať si je užiješ víc, než seriál.

9.5.2019 | 11:54:12
igwar

#19 Lord_Casterly: Pokial by mal byť ten záverečný mindfuck spojený z nejakým hlúpym otvoreným koncom, tak to ďakujem, radšej nie.

9.5.2019 | 12:12:25
Stráťa

#76 amaca: Je rozdíl mezi vývojem děje a ztrátou kvality. Ale máš pravdu že tím trpí spousta dlouhých seriálů.

Jinak ti závidím že se ti to ještě líbí, já se na poslední díl koukal asi po třech dnech protože už sem se na něj po s08e03 nijak netěšil. A stejně dokázal zklamat. Na ty zbývající epizody se určitě podívám ale už se na ně nedokážu těšit tak jako pár let zpátky kdy jsem na to koukal hned jak to šlo.

#85 amaca #86 GameOfThrowss
9.5.2019 | 12:24:40
amaca

#84 Stráťa: Právě spousta seriálů tu kvalitu ztratila, a já přestala koukat (arrow, flash, big bang, simpsonovi) a naopak jsou seriály, kde myslím kvalita zůstala, ale děj se hodně změnil (Stargate) a já jim zůstala věrná, i přesto, že spousta lidí odpadla. To je zrovna připad i GOT, změna tam je. Pro mě top serie byla určitě šestá. Ale pořád se mi to hodně líbí, koukám na každý díl třikrát. Takže jo, mám asi štěstí, že přehlížím to, co by se kritizovat dalo a soustředím se na děj a na ty pozitivní věci, které se mi na seriálu líbí.

#86 GameOfThrowss
9.5.2019 | 12:39:57
GameOfThrowss

#84 Stráťa: a
#85 amaca: souhlasím, ztráta kvality tu je markantní.. ale Arrow to byl extrém, to snad ani člověk při smyslech dokoukat nemůže, to je neskutečnej mind-fcuk. Já tohle beru jako sociální experiment, kdy tvůrci zkoušejí co všechno fanoušci dokáží strávit než na seriál přestanou koukat.. u Heroes, Arrow, Flashe atd to dokázali, teď to zkouší s těžším kalibrem.

Jak tu některý lidi píšou, nejlepší scéna z e4 a pravděpodobně i nejdůležitější pro děj zbývající byl rozhovor Varyse s Tyrionem.

Co se týče těch rádoby uniklých konců.. těch teorií už je tolik že nějaká sedět bude.. a asi mi to bude i jedno už, jen to chci mít uzavřený :)

9.5.2019 | 13:29:59
Nikolperse

#72 Mickelgot: Daenerys si nemala ako všimnúť Euronove lode. Keď letela priamo k nim, tak boli kryté za kamenným ostrovom, keď vo vzduchu zatáčala, tak vtedy vstúpala a tým pádom nemala Euronove lode v zornom poli a keď si ich mala všimnúť, tak čumela Rheagala a nie na okolie. Navyše šípy prišli zo strany, na ktorej letel Rheagal, čiže aj ten jej zakrýval v danom momente výhľad.

9.5.2019 | 14:17:51
Conel

#80 Carnage: Mám to podobně, je to sága, takže dokoukat to musím kvůli konci. Ale už od šesté série je vidět, že to píše nějaký noname a ne George Martin. Je to tak o dvě třídy níž. Předtím naprosto epické momenty, postavy se na místo určení dostávaly postupně, žádné teleporty, bitvy dávaly smysl. Teď je to plné blbostí, nápady tam za tím vidět jsou, ale to zpracování příběhu je nedotažené. Už bitva bastardů byla prostě divná. Za mě osobě do budoucna bude značka „od tvůrců Hry o Trůny“ znamenat, že se tomu mám zdaleka vyhnout.

#89 POLW
9.5.2019 | 16:51:45
POLW

#88 Conel: Kravina to určitě není,jen některé díly začínají být hoodně nevyrovnaný s původní sérií. Podle mě prohlášení „přestanu se dívat“ je stejný nesmysl jako „nejlepší díl seriálu“. Za mě se to prostě snaží od pětky vybalancovat,jak to jen to jde, občas úspěšně,občas ne.Přátelé, čekají nás už jen DVA díly, tak si to užijme.

9.5.2019 | 17:27:10
-Xabi-

Může mi někdo logicky vysvětlil jak mohli upálit na hranici Lyannu Mormont? V předchozím díle se probrala s modrýma očima a po zabití nočního krále se všichni z jeho armády rozsypali?? :/ :O

#91 Nikolperse #93 Wanda
10.5.2019 | 9:10:09
Nikolperse

#90 -Xabi-: Rozsypali sa len Bieli Chodci a Nočný Kráľ. Armáda NK sa nerozsypala. To boli obyčajný oživení mŕtvy.

#92 nadrzajda
10.5.2019 | 13:16:13
nadrzajda

#91 Nikolperse: Do týhle teorie nesedí, že se rozsypal i zmrzlej drak ?

#93 Wanda
10.5.2019 | 20:04:41
Wanda

#90 -Xabi-:
#92 nadrzajda: Rozsypali se jen ti, co už byli v pokročilém stádiu rozkladu ;).

11.5.2019 | 10:55:43
Annie27

Rozsypal se pouze NK a WW, drak ani oživené mrtvoly se nerozsypaly.

11.5.2019 | 11:43:03
dokblanka

#38 Neuvěřitelné: taky mně zarazilo, jak se nerozloučil s duchem

#96 Annie27
11.5.2019 | 18:17:20
Annie27

#95 dokblanka: asi proto, že se s ním znovu setká … jen hádám …

11.5.2019 | 22:51:18
mia28

#12 FValek: Dany je zajímavá postava a neřekla bych, že je šílená, nicméně pro Trůn je v tuhle chvíli ochotná udělat a obětovat absolutně cokoli, dokonce i naprosto zoufale přemlouvat Jona, aby nikomu neříkal o tom, kdo je (takže se ani nechce o Trůn asi dělit, protože jako žena krále – Jona by neměla takovou moc). Dany okusila moc a už se jí nepustí. Jako Cersei, jako Sansa. Mně na Dany nejvíc vadí, že je pěkný pokrytec. Chce sesadit krutou Cersei, přitom sama v Meereenu předhodila drakům chlapa, o kterém ani nevěděla (a co je důležitější, ani ji to nezajímalo!), jestli je spolčený s Harpyjemi, nebo ne. Chce rozbít kolo, jak tvrdí, ale z mého pohledu se nesnaží o nic jiného, než být tím jediným vrcholem.

12.5.2019 | 20:04:43
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama