Hra o trůny (Game of Thrones)
95/100 - 2 315×

Hra o trůny(Game of Thrones)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
VOD
Max | O2 TV
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Sedm bláznivých teorií, které musejí být pravdivé

Sedm bláznivých teorií, které musejí být pravdivé

Existuje již mnoho teorií o dění v seriálu Game of Thrones, proto jsme pro vás přeložili sedm těch nejbláznivějších, které prostě musí být pravdivé.

42 0
3.3.2015

1. Robb Stark je naživu

Čemu máme věřit:

Král severu byl zrazen rodem Freyů a Boltonů na Rudé svatbě. Společně se svou matkou byl zavražděn.

Teorie:

Robb Stark brzy pošle své pozdravy Lannisterům. Starkové mají zřejmě zvláštní schopnost převtělit se do zvířat. Jedna z fanouškovských teorií, která koluje na různých internetových fórech, je, že Robb se před svou smrtí převtělil do svého zlovlka. Ihned poté se opět převtělil do jiného zvířete, když byl jeho zlovlk také zabit. Tuto teorii vlastně potvrzuje smrt Orella, který se těsně před svou smrtí převtělil do orla, čímž unikl smrti.

(Je možné, že by byl Robb Stark stále naživu?)

2. Jonův pravý původ není z teorie R + L = J 

Čemu máme věřit:

Teorie R + L = J tvrdí, že skutečnými rodiči Jona Sněha jsou Rhaegar Targaryen a Lyanna Stark. Věří se v to, že Lyannino poslední přání bylo, aby její bratr Eddard Stark prohlásil Jona jako svého vlastního syna, čímž by jej ochránil. Eddard je totiž nejčestnější muž v celém Západozemí, proč by tedy podváděl Catelyn, jak se původně tvrdilo? Tato teorie je dobře shrnuta v tomto videu.

Teorie:

Eddard skutečně Catelyn podvedl. Samotný George R. R. Martin řekl, že si nemyslí, že má ve své knize postavy, které jsou „zcela dobré nebo zcela zlé“. Výjimkou není ani Eddard, který je sice dobrým mužem, ale i tak podvedl Catelyn. Jonovou matkou tak může být lady Ašara Dayne nebo dokonce kojná Wylla, která je dokonce v seriálu jasně uvedena. Tato teorie tedy vyvrací fanouškovskou teorii a potvrzuje tak fakta z knih a seriálu.

(Je Jon skutečně synem Eddarda Starka?)

3. Jon Sníh se stane Bílým chodcem

Čemu máme věřit:

V tuto chvíli se snaží Jon Sníh přemluvit Mance Nájezdníka, aby se přidal na jeho stranu v boji proti Bílým chodcům.

Teorie:

Série knížek se jmenuje Píseň ledu a ohně. Pokud je Daenerys Targaryen a její draci oheň, kdo je potom led? Jon se nachází na severu za Zdí, proto je možné se domnívat, že se Jon spojí s Bílými chodci, aby společně porazili Daenerys a její draky.

(Může někdo ovládat celou armádu Bílých chodců?)

4. Jaime a Cersei jsou Targaryeni

Čemu máme věřit:

Jaime a Cersei jsou dvojčata, která mají incestní vztah. Z jejich vztahu vzešly tři děti, které se řadí mezi Baratheony. Ani jeden z nich nemá právo usednout na Železný trůn, i když na něm právě sedí.

Teorie:

V knihách bylo uvedeno, že Šílený král Aerys II. Targaryen zneužil Joannu, Tywinovu manželku, během jejich svatby. To podporuje myšlenku, že Cersei a Jaime nemusí být dětmi Tywina. Napomáhá tomu taky to, že incest byl u Targaryenů běžnou věcí, proto po nich tyto sklony mohli Jaime s Cersei zdědit. Znamenalo by to, že Jaime není pouhým Královrahem, ale také Vrahem příbuzných.

Když se to tak vezme, tak je Jaime po otci Targaryen, tudíž jeho děti mají skutečné právo na Železný trůn, protože jsou stejné krve jako jejich děd.

(Že by na Železném trůně stále seděl rod Targaryenů?)

5. Syrio Forel je Jaqen H'ghar

Čemu máme věřit:

Syrio Forel brání Aryu Stark, pro kterou si přijde ser Meryn Trant a jeho strážci. Arya utíká pryč a my pouze slyšíme, jak padá meč. Následně se s Merynem Trantem setkáváme i nadále, proto je jasné, že Syrio Forel zemřel.

Teorie:

Syrio Forel je jedním z Mužů bez tváře, tedy vrah, který dokáže měnit svůj obličej. Pravdou ale může být, že se jedná o Jaqena H'ghara, tedy že tyto dvě postavy jsou jedna a táž postava. Není to příliš nepravděpodobné, oba dva jsou z Braavosu, oba dva nabízejí Arye pomoc a oba dva jí říkají „chlapče“.

(Co když jsou Syrio Forel a Jaqen H'ghar stejná postava?)

6. Eddard Stark je naživu

Čemu máme věřit:

Eddard Stark je obviněn ze zrady a král Joffrey Baratheon se jej rozhodne popravit. Přímo před námi je mu setnuta hlava, takže je jasné, že je mrtvý.

Teorie:

Co když to nebyl Eddard Stark, který byl popraven? Pokud by byl Syrio Forel opravdu Muž bez tváře, mohl na sebe vzít jeho podobu a být na popravišti místo něj. Taky se Eddard mohl převtělit do nějakého zvířete, pokud to tedy Starkové skutečně umí.

(Je Eddard Stark naživu?)

7. Slovo „Hodor“ má skrytý význam, který může změnit všechno 

Čemu máme věřit:

Hodor je mentálně postižený služebník rodu Starků. Jediné slovo, které dokáže říct, je „Hodor“, což může znamenat cokoliv.

Teorie:

V knihách Stará chůva říká, že slovo „Hodor“ znamená přesně to, co chce říct. Ale co když to má větší význam. Na internetových fórech fanoušci tuto teorii řešili. Došli k několik zajímavým poznatkům. Jméno Hodor může být inspirováno jménem Höd, což je severský Bůh, který má sklony k temnotě a zimě. Může tak být velkým odpůrcem Melisandry, Rudé kněžky. Někteří fanoušci také říkají, že slovo „Hodor“ by mohlo mít co do činění s draky, protože po vyslovení tohoto slova budete moci mít kontrolu nad draky.

(Je Hodor skutečně tím, za koho se vydává?)

Tyto teorie byly inspirovány článkem z webu Huffington Post.

Foto: HBO

Diskuze /102

Natsu

Hodor ovládne draky, Daenerys se do něj zamiluje a spolu stvoří George Martina.

#6 Stráťa #49 Gibbs88 #57 Lurgh
3.3.2015 | 18:25:53
Afromen

TAk to jsou velmi zajímavé teorie. ;-) Díky za ně. Uvidíme, třeba..... :D

3.3.2015 | 18:26:26
tomsn40

Sice knihy nečtu, ale nemají mít Targaryeni světlé vlasy? Ale jinak super teorie. Spíš bych ale bral kdo je mrtvý ať zůstane mrtvý :)

3.3.2015 | 18:36:43
zuzulik

Aaaa, mně by se moc líbilo, kdyby byl Eddard Stark ještě naživu.

3.3.2015 | 18:40:46
Ananas

Jedine nad čím som sa tak zamýšlal je teória že Syrio Forel je Jaqen H'ghar

3.3.2015 | 18:40:50
Stráťa

Většina těch teorií na mě působí jako že někdo moc chtěl vymyslet nějakou „šokující teorii“.

#1 Natsu: Pobavilo víc než celej článek. :-)

3.3.2015 | 18:44:22
NiennaTasart

Myslím, že nakonec se ukáže, že vlastně všichni jsou Targaryeni, všechny rody a vlasy jim nějak zmutovaly :D

3.3.2015 | 18:51:37
Chuppacabra

Tak to mi spíš připomíná Upíří deníky :D Mrtvý vstávaj, živý se převtělujou… :D

3.3.2015 | 18:51:49
garvon

Solidni zvasty, ale kdyby byl Sirio Forel nazivu, vubec by mi to nevadilo.

3.3.2015 | 18:57:16
Engeneer

Teorie R+L=J je podle mě naprosto jasná. Dovedete si představit ty spadlé čelisti, kdyby Martin psal trochu rychleji a nedal tak lidem šanci na ni přijít a oni by na ni přišli až v poslední knize? :D Jen aby ho nenapadlo, že přepíše nějaké teorie, na které už lidí přišli. Jako například Mladý Griff, ten se mi od začátku nezdál a jeho absence(???) ve Hře o trůny něco napovídá :-)

3.3.2015 | 19:00:32
Larra

Já si myslím, že většina z toho není pravda a přišlo by mně celkem pošahaný kdyby začala část mrtvých postav zase žít, ale pokud by někoho oživili tak doufám Robba to bylo boží. :D Ale myslím že R+L=J je pravda, ale teoreticky mám pocit, že by to nemělo význam nebo mělo??? :)

3.3.2015 | 19:19:59
MiqueEala
  1. za prve by napred tu schopnost musel ovladnout a za druhe by se uz z toho vlka nemohl premistit (to uz bylo v knizce neprimo receno). a taky by postupne zapomnel, ze byl clovekem.
  2. Jon za prve ani nevi, ze maji nejaci draci priplachtit a za druhe bere bile chodce jako nepritele jeho boha, tak proc by se k nim sakra pridaval?
  3. ten tu vychovu Aryi ma teda asi naplanovanou :D
3.3.2015 | 19:24:28
matinus

6. Eddard Stark je naživu? Je tam trosku háčik keby sa Syrio zmenil na Edda tak by sa potom uz Arya nestretla s Jaqen H'ghar. Pretoze by to bol Syrio ktory by uz bol mrtvy kedze by sa nechal popravit namiesto Edda

#32 rhobos
3.3.2015 | 20:00:14
Anillion

Mám pocit, že jsem četla zajímavější teorie než právě tyhle. Ale stejně se nakonec radši nechám překvapit. Ani bych se Martinovi nedivila, kdyby se mu už úplně přestalo chtít psát další knihy, když všichni pořád diskutují nad teoriemi a celkově mu tak nechtěně podsouvají dějové zvraty, které by chtěli, aby v knize byly… Takhle už chudák ani nemá šanci vymyslet takový dějový zvrat, který by na fórech nebyl už tisickrát omletý ze všech stran…

#28 Czistoslava
3.3.2015 | 20:00:41
skream2

já mám další teorii co jsem vymyslel (snad je originální a ještě nebyla vymyšlena někým přede mnou) Bílí můžou být zabiti jen ohněm (nebo tím dračím sklem) Co by se stalo kdyby umřel drak, bílý ho proměnil (proměna platí i na zvířata – např koně) v nemrtvého draka… A draci jsou přece odolní ohni no ne? Ten drak by byl nesmrtelný 3:-) To samé platí i na ohni odolnou Deneyru (teoreticky) Co si o tom myslí znalci? :)

#18 Argetlam Královrah #97 player__
3.3.2015 | 20:01:13
Natsu

skream2: A proč by to Martin dělal? Neporazitelný bílý drak.. Raději si počkej, jak to náš Georgíček udělá.. :)

#21 skream2
3.3.2015 | 20:11:49
messiah

Takhle, u většiny těhle (jako i nepřeberného množství dalších) bych byl dokonce nerad kdyby se potvrdili, protože by to působilo hodně béčkově. Ta se Syriem ale vůbec není mimo a uvítal bych jí. K R + L = J toho bylo všude řečeno dost. A buď Brana, nebo teď, po konci Tance s draky i Johna na straně zimy očekávám, ale buhví, jak se to celé zamotá.

#22 Stráťa
3.3.2015 | 20:16:53
Argetlam Královrah

#15 skream2: Nevím jak draci, ale Daenerys má ohnivzdornost v krvi a v DNA, doslova. Bílí chodci nevypadají, že by měli nějakou krev, proto jsou bílí a nemají „barvu“, protože pod jejich kůži nic není, jen mrtvé orgány… Na druhou stranu draci – ano, to by šlo. Otázka spíše je, jak zabít draka. Podle mě ti větší (například ty, co teď bude mít Dany) se zabít nedají a můžou umřít jen na stáří.

#20 skream2 #25 vencas #42 Orea
3.3.2015 | 20:17:05
jajush

Mě by se líbilo, kdyby žil Robb, jeho smrt mě zasáhla víc než Nedova. Zbytek jsou zajímavé teorie, jsem zvědavá až (jestli) to skončí, co z toho bude pravda

3.3.2015 | 20:30:11
skream2

#18 Argetlam Královrah: dají se zabít, v povídkách z historie Westerosu o tom Martin píše.. Draka prý zabil i nějaký rytíř se sekerou, i šípama, kdyžtak můžu poslat odkaz kde se o tom píše

3.3.2015 | 20:50:14
skream2

#16 Natsu: Nerikam ze chci aby to tak bylo… jen by me zajímalo jak by šel zabít bílý drak, když by byl imunni vůči ohni..

3.3.2015 | 20:51:53
Stráťa

#17 messiah: Ta se Siriem je hodně mimo, proč by Aryi pomáhal předtím než je zachránila?

3.3.2015 | 20:57:11
JohnLuther

Dosť pochybujem o tom, že Cersei A Jaime sú Targaryeni. Joffrey bol od malička psychopat, čo sa môže stať práve v dôsledku toho, že je počatí z krvesmilstva, rovnako tak aj Tommen, bol často chorľavý a slabý… U Targaryenov to tak ale nebolo, u nich sa rodili aj z incestného vzťahu zdravé a silné deti, sú krv starej Valýrie… u nich to neplatí… Skor Tyrion by mohol byť Targaryen…

#33 MollyGrim #36 Stráťa #37 Salim Hrdonožka #45 AvenjQ
3.3.2015 | 21:01:04
Lakiy

Nezabúdajte že seriál vs kniha má aj vo vyobrazení postáv odlišnosti. V knihe sú Cersei a Jamie pezentovaní ako svetlovlasí blonďáci. Kto prečítal encyklopédiu World of Ice and Fire tak mu musí byť zrejmé, že Targaryenovci sú potomkovia ľudu z Valýrie- dávnej zemi z ktorej pochádzajú draci…a Valyrijci sú vykreslení ako krásni ľudia s fialovými očami…a keďže sú Targaryenci jedna odnož Valyrijcov, tiež sú považovaní za krásnych…a Martin v knihe Cersei a Jamieho nikdy neopísal inak ako že sú pekní/krásni/nád­herní …takže niečo na tom môže byť. A či na tom niečo je alebo nie, alebo na ktorejkoľvek z týchto teórií, myslím že Martin má pre nás niečo zaujímavé určite nachystané.

#27 Mrs.Stark #36 Stráťa
3.3.2015 | 21:02:05
vencas

#18 Argetlam Královrah: S tou ohnivzdorností bych si nebyl tak jistej. Nevím jestli jsi četl knihu a jestli si to dobře pamatuji.(klidně opravte) Daenerys byla také popálená když jí Drogon „unesl“ z arény. Zároveň Martin v jedné diskuzi uvedl že žádná z jeho postav nemá úplné ohnivzdorné vlastnosti.

3.3.2015 | 21:02:57
Mrs.Stark

… A tak by se v Západozemí konala velká párty, na kterou by byl pozván i Aegon Dobyvatel, který by tam žongloval citronovými dortíky…

3.3.2015 | 21:03:58
Mrs.Stark

#24 Lakiy: Mimochodem, myslím, že Lannisteři jsou v knihách popsání jako potomci Andalů, takže s krví staré Valyrie by neměli mít nic společného.

#29 Lakiy
3.3.2015 | 21:09:29
Czistoslava

#14 Anillion: Kdyby nepsal s takovými časovými prodlevami, tak by nevzniklo tolik spekulací. Je sám proti sobě :-) Všechny teorie jsou ujeté, ale na slově Hodor něco bude :-)

3.3.2015 | 21:23:17
Lakiy

#27 Mrs.Stark: Ak ale posledný kráľ na tróne Aerys II. Targaryen zneužil Joannu, Tywinovu manželku- tak Jamie a Cersei v sebe nesú Targaryenskú krv…a ako som písal- Targaryenovci sú potomkovia, resp. jedna odnož z potomkov Valýrijčanov…takže to že Lannisteri sú potomkovia Andalov je irelevantné

#39 Mrs.Stark
3.3.2015 | 21:24:14
InReverse

pár nepřesností, hodně zjednodušené, teorie ke knihám mě popravdě hodně baví takže ten výběr tady mě trošku zklamal, je to samozřejmě jen můj názor ale existují i podstatně zajímavější a uvěřitelnější teorie :) malé plus za teorii č. 5

3.3.2015 | 21:31:11
Akul

On i Baratheonů je původem od Targaryenů, takže i Stannis má něco z dračí krve. :-D

3.3.2015 | 21:32:00
rhobos

#13 matinus: a před výměnou/smrtí z něj udělal taky muže bez tváře a z Eddarda se stal Jaquen :D.. :D

3.3.2015 | 22:16:48
MollyGrim

#23 JohnLuther: I král Aerys II. byl Targaryen a přesto má být šílený, to nemusí mít co dělat s tím zda jsou či nejsou příbuzní…

#85 JohnLuther
3.3.2015 | 22:23:47
Eddard1

90% je snůška blábolů. Jon Sníh na straně Bílých chodců a bezvýznamní potomek nějaké kojné a celá sága může jít do .....

3.3.2015 | 22:39:45
Emiel

Nooo :D tá teória o pôvode Jona mi príde ako jediná reálne možná.

3.3.2015 | 22:42:46
Stráťa

#23 JohnLuther: Naopak si pamatuju cosi o tom že „Vždy když se narodí další Targaryen, bohové si hodí mincí“… Targeryani měli z incestu stejně „kvalitní“ potomky jako všichni ostatní.

#24 Lakiy: Děďičnost vzhledu postav je v knize dost zásadní takže ne – nemají fialový oči a stříbrný vlasy = nejsou Targeryani.

#42 Orea
3.3.2015 | 22:54:47
Salim Hrdonožka

#23 JohnLuther: Přesně, takoví Magor, totiž Maegor Krutý nebo Aerys „Šílený král“ byli zdravotně úplně v pořádku…

teorie 5 mě už napadla, možné to je, ale jak by to vyřešil s Bílým pláštěm mě vážně nenapadá…

Dále, Martin nemůže oživovat každého druhého, to by Valar Morghulis nemělo žádný smysl, Muži bez tváře by říkali „All men must live“ a Lítostivím mužům by se platilo jen za opakování hlášky „Je mi to líto“…

Slovo Hodor možná nějaký význam má, ale draci jím asi ovládnout nepůjdou. To už by bylo jak v Mrazíkovi, jen by místo „Chaloupko ke mně“ všichni řvali „HODOR!“ a chudák skutečný Hodor by se scvokl…

3.3.2015 | 22:55:09
dfx

Co si myslite o mojej teorii, ze cely Vychod spalia draci, cela Zapadozem skonci v mraze a ovladnu ju Bieli chodci, a cela Piesen ohna a ladu bude varovanie Martina pred klimatickymi zmenami?

#40 JeremyFall
3.3.2015 | 23:04:09
Mrs.Stark

#29 Lakiy: Jo takhle.

3.3.2015 | 23:08:26
JeremyFall

#38 dfx: tak taková teorie se jen tak nevidí! :D ale je to docela zajímavé, i když asi nepravděpodob­né :)

3.3.2015 | 23:16:14
jirka164

to je jedna přitažená bejkárna vedle druhý!!! Neverim ani jedne :D

4.3.2015 | 0:16:14
Orea

#18 Argetlam Královrah: všichni draci se dají zabít ;-) sice čím větší drak, tím hůř, ale to, že v Západozemí nejsou žádní draci, není tím, že by umřeli na stáří ;-)

#36 Stráťa: bohužel nemáš pravdu, blonďatí fialoocí Targaryeni jsou ti „čistokrevní“ pocházející ze sňatků mezi Targaryeny, ale spojením Targaryena s někým jiným může vzhled dopadnout úplně jinak a výjimkou nebyli ani černovlasí Targaryeni ;-)

#43 Atenecka
4.3.2015 | 0:59:38
Atenecka

#42 Orea: Já sem myslela, že se začali rodit pořád menší a horší draci (tím, že je zavírali a omezovali) a ne, že je vyvraždili…

#69 Orea
4.3.2015 | 8:17:21
max_the_fakin_unicorn

Spoiler.. Kdyby byl Eddard doteď někde schovaný živý, byl by to velký zásah do platnosti smrti v celé sáze. Gandalf měl zůstat mrtvý :P Martin sám někde řekl, že bylo velkou chybou nechat po Řekotočí řádit i paní Kamenosrdce.. Každým takovým zásahem je smrt méně a méně opravdová. Už v posledních knihách jsem byl zcela v klidu, když jsem četl kapitoli s Brienne a Jonem, pořád sem si říkal, že se to stejně nějak vyřeší. Brienne se očividně vyřešila, Jona zachrání někdo s teplou ručkou, či bude v Duchovi (dál v drakovi?) přebývat jeho osobnost. O Davose jsem se taky vůbec nebál, toho sní na Skagosu.

Ohledně Syria jsem myslel, že si na sebe po vyhraném souboji vzal tvář sera Meryna a nadále dělá Bravosu špeha z KL. Stejně pravděpodobné může být, ale i to že Syrio, Jaqen a Laskavý muž jsou jedna a tatáž osoba.

Četl jsem někde zajímavou teorii, že Ašara Dayne je septa Lemore. Ale, že by byla Jonovo matkou se mi nezdá. Jeho rodičovství je v knize až až viditelně jasně vysvětleno. Modrá růže na zdi bude nejspíš jednou hlavou draka.

Spíše než Cersei a Jamie bude potomkem dračích králů Tyrion. Nebo všichni tři. Podle věštby stejně Cersei a její děti zemřou. Nejspíš v průběhu ságy. Jamie jako Valonqar spáchá sebevraždu a Tyrion následně bude nejspíš jediným hybatelem děje – A je možné, že jednou hlavou draka. Konec spolieru..

#47 Salim Hrdonožka #50 Tull
4.3.2015 | 8:57:33
AvenjQ

#23 JohnLuther: oh yes to je omnoho lepšia teoria

4.3.2015 | 8:58:54
xDzambar

Dobré teorie :) Tipoval bych, že se ale stane maximálně jedna ;)

4.3.2015 | 14:22:03
Salim Hrdonožka

#44 max_the_fakin_unicorn:

Syrio a Jaqen můžou být tatáž osoba a stejně tak i i Syrio a Laskavý muž, ale Jaqen musí být dva různí. Proč? Stačí si přečíst popis muže, v nějž se změnil Jaqen a záhadného alchymisty v prologu Hostiny pro Vrány, Jsou si podezřele podobné. A pokud se nemýlím, v této lince příběhu už máme jednoho záhadně oživlého …

4.3.2015 | 16:25:25
Raqos

To by vsichni cumeli, kdyby se ukazalo, ze je Varys Jagen. :D

4.3.2015 | 16:27:38
Gibbs88

#1 Natsu: to si dobre zabil :D :D :D

4.3.2015 | 16:44:40
Tull

#44 max_the_fakin_unicorn: Poslední spoiler ohledně Jaimeho a Cersei: vlastní nápad, nebo to máš z nějakého zdroje? :)

4.3.2015 | 18:17:56
Smajdalfcz

A treba dalsi teorie … furt o tom, ze drak ma tri hlavy a takove veci … co kdyby nejak ovladla ty draky … a jeden byl pro ni … dalsi aegon a treti pro Jona?

5.3.2015 | 0:24:29
Zmiaz

1.Robb není naživu, on nebyl hlavní postava (to byl pouze Nedd), dokonce nebyl ani vedlejší. Robba známe pouze z vyprávění ostatních vedlejších postav (dle knih). Navíc i jeho zlovk je již po smrti.

2. Jsem pro teorii R+L=J od začátku a nemyslím že to bude jinak. Kdyby to tak nebylo a byla by správná teorie, která to vyvrací (to je už telenovela), pak by jsme byli zpátky na začátku u smrti Lyanny.

3. Tak to je totální kravina, ale dost mě pobavila :D Pokud by to tak bylo, pak by Jon vše co udělal, udělal zbytečně

4. Nezavrhuji tuto možnost, ale ani nevěřím, že to tak je.

5. Jediná kloudná teorie. Ta mě při čtení knih taky mnohokrát napadla. Ale je pravda to, co píše Stáťa. Ale je to teorie, které bych věřila ráda

6.Edda nevrátí, tím by z celého příběhu udělal frašku. A kde by se doteď schovával? To by jen přihlížel, jak mu zabíjí rodinu, kterou tolik miloval? Blbost ze všech největší.

7. Hodor :D

TEORIE s velkým T, kterou jsem četla a která mě dostala asi nejvíce za poslední dlouhou dobu se týká Jojena:

Bran snědl Jojena v pokrmu z čarostromu, aby tím posílil své schopnosti.

Přiznám se, že tohle mě u čtení knihy nenapadlo ani v nejmenším a po přečtení té teorie jsem jen kroutila hlavou, co lidi všechno nenapadne. Ale když pak v seriálu nechali Jojena zemřít, zatím co v knize ještě „žije“… nu přišlo mi to vcelku pravděpodobné. Je jasné, že by ho v seriálu nechali raději pobodat, než … :D

5.3.2015 | 14:02:31
POLW

Takže můj názor:

1: Rob nebyl měňavec, uměl to z jejich rodu jen Brandon a částečně John. Dost těžko by v sobě tuhle schopnost objevil v okamžiku nečekané smrti. A určitě by to ani neudělal,pokud bránil život své matky ( v seriálu i těhotné manželky)

2.Lyana Stark byla vyvolenou Roberta Baratheona, Rhaegar Targaryen tam sice sehrál jistou roli, zemřela však mladá a jako (nejspíš) panna, určitě neměla čas porodit. A i kdyby to nakrásně nějakým zázrakem stihla, John opravdu na potomka Targaryenů nevypadá…

3:Totální nesmysl :-) Bílí chodci si „žijí“ svoje blues jsou nepřáteli všech živých bytostí (i Manceho, jehož řady decimují taky) a pokud se John stane jedním z nich ( u Martina jeden nikdy neví), tak zcela nedobrovolně

4: Opět velmi nepravděpodobné, vzhledem k silným genetickým znakům Targaryenů (stříbrný vlas, fialové oči, dračí povaha) Pochybuju, že by je Tywin uznal za své, kdyby byla pochybnost, že jsou jeho. Ostatně povaha Cersei je Tywin v ženském podání, dcerky bývají po tatíncích…

5: Tohle jediné stojí za zamyšlení. Syriova smrt je nejasná a moooc bych si přál, aby tam ještě byl. Nicméně dualita s Jaqenem H'gharem není příliš pravděpodobná, už vzhledem k okolnostem jejich seznámení a jeho záchranou (knihu nepočítám). Jde i o to, že Syrio byl mistr a učitel kontaktního boje s mečem (vodní tanečník), kdežto muži bez tváře praktikovali poměrně odlišný a sofistikovanější způsob zabíjení.Je to ale jediná z teorií dávající smysl a nevadilo by mi to

6:Blbost. Popraven nečekaně z rozmaru Jofreyho, měl jít na Zeď a neměl čas vymýšlet přeměny, prostě zbožné přání telenovelistů…

7: Zase jen pokus dělat z komára velblouda, Hodor OPRAVDU je ratard a ne nějaký skrytý bůh. Projevil se tak v několika vypjatých situacích, kdy nad ním musela být převzána kontrola, protože to nedal :-) To jméno souvisí nějak se služkou co ho vychovávala,po­drobnosti se mi už nechce hledat v knížce. Co se týče ovládání draků, myslím,že to bude hooooodně podstané, ale vbůbec nééé v souvislosti s ním…no, čtenáři už asi tuší.........­............že by nějaké ostrovy.....štít­......

#60 Stráťa
5.3.2015 | 16:55:19
Athaeneus

Já mám taky jednu teorii. Bílí chodci nemohou za zeď. Bílí chodci umí oživovat mrtvoly. RLór umí oživovat mrtvoly. Ty jeho mrtvoly však za zdí normálně existují. Ha! Co když Rlór a ten hlavní bílý chodec jsou tatáž osoba/bůh… Zkrátka, že to neni píseň ohně vs led, ale opravdu píseň těch dvou naráz?

5.3.2015 | 18:31:38
badyvlasim

Ja jsem za to, ze John bude bojovat za zimu. A Tyrion je Targaryen, proto ta nenavist ze strany otce, KAzdopadne stejne vsechny zabije sedej lupus, Az na Ramseyho, ten prezije a bude vladnout + Bran se prevteli do draka

6.3.2015 | 0:22:07
Luciz

Teorie R+L=J se mi prostě líbí, podle mě je pravdivá. Každý, kdo zná základy genetiky ví, že Jon nemusí nutně vypadat jako Targaryen. Jinak mám ještě jednu svou teorii ohledně Brana…stařec mu řekl, že bude létat. Bran je měnič. Draci neposlouchají Daenerys jak by chtěla. Bran chce zastavit armádu Bílých chodců. Na Bílé chodce účinkuje oheň. Na armádu potřebujete velký oheň-draci mají velký oheň. Čarostrom ukázal Branovi obraz draka letícího nad městem. Zbytek si domyslíte ;)

#60 Stráťa #62 Eddard1
6.3.2015 | 11:23:49
Lurgh

#1 Natsu: Díky za zajímavý článek. Všechny teorie ale naprosto zastínila teorie od Natsu (1. příspěvek v diskuzi). :-D

6.3.2015 | 13:18:28
armunder

Víte proč by John sníh měl jít proti Deneris ? Tuhle teorii vylučuju protože si myslím že je jeho sestra. A není Tyrion náhodou taky Targerien

6.3.2015 | 16:32:40
joyko09

Dobre nevydržal som to a registroval som sa. Takže mam tiež teoriu , R+L sa rovná Jon, Martin ho teraz v poslednej knihe zabil a zomrel teda podla slubu , ktory dal – to sa ale potvrdi az v dalsej knihe, a tu zacina ta schyza, čo ak Jon bude mrtvy červena srandistka ho dá spalit, vsetci ho tam podpalia a on dopadne ako danaris s tým že sa ohnom ocisti od Lyaninych genov a bude z neho blondavy Targaryen, nasledne ho prehlasia za reinkarnovaneho ohniveho boha na ktoreho cakaju vsetci vyznavaci, a bude tym vlastne aj specateny jeho slub (do smrti bol v nocnej hliadke) následne bude bojovat proti chodcom, a na zaver bude paradox -Jon si nechcel zacat so ziadnou zenou lebo nechcel spat s vlastnou sestrou, preto mal len dievca zpoza zdi, no a ten paradox je , ze Targaryeni si robia potomkov v inceste, ze by Martin hodil nakoniec aj happyend??? Neviem ale z knihy vyplyva ze Jon je R a L syn je to tam viac krat naznacovane.!

#61 CajQ_O
6.3.2015 | 16:49:46
Stráťa

#53 POLW: Nemyslím si že by byla Cercei Tywen v sukni – Cercei je podle mě mnohem větší svině. Tywin hrál tvrdě ale nejednal pro svůj osobní prospěch ale pro dobro rodiny. Cercei hraje jenom sama na sebe.

#56 Luciz: Luciz: Zákony genetiky jsou hezká věc ale v knížkách je ta dědičnost vzhledu z otce na syna dost podstatná.V pod­statě jediní koho si vybavuju jsou píšeční hadi a Robb se Sansou (konspirační teorie o nevěrné Catherine?). Naopak třeba podoba Robertových bastardů a Cerceiiných dětí stačila na popravu Starka a rozpoutání války… Ale ta teorie co píšeš o Branovi zní mnohem uvěřitelněji než všech sedm v článku.

#64 Luciz #68 POLW
6.3.2015 | 18:29:26
CajQ_O

#59 joyko09: Nabudúce ak budeš písať čosi čo sa stalo zatial len v knihe použi spoiler alert!!! Mne to nevadí ja som knihy čítal ale tí čo pozerajú len seriál a nechcú vedieť žiadne spoilery to môžu niesť ťažko. To ako sa nastavuje spoiler alert máš napísané hneď dole: // Řádek začínající vykřičníkem a mezerou se označí jako spoiler. V náhledu je vidět, jak bude příspěvek vypadat.//

6.3.2015 | 20:09:44
Eddard1

#56 Luciz: Já myslím že Tyrion se stane poradcem přes draky. Aspon by se mě to tak líbilo a jak jsem to četl tak je to docela pravděpodobná te­orie

#64 Luciz
6.3.2015 | 22:36:22
Eddard1

Moje úvaha ohledně Jona je ta, že je potřeba ho vyvázat ze slibu NH Já myslím že s ním má autor ještě plány a nehledě na to že nevíme co taky změní tvůrci seriálu

6.3.2015 | 22:41:07
Luciz

#60 Stráťa: Jenže u těch ostatních postav víme, ke komu patří (víceméně), kdežto u Jona by to bylo právě to překvápko…(a podoba tam je, je podobný na Lyanu :D )
#62 Eddard1: Co jsem tak zběžně projížděla knihy, tak poradcem pro draky by měl být někdo jiný, jenom seriáloví tvůrci tam ,,strčili" Tyriona.....to ale i přesto mou teorii nevyvrací :)

#70 POLW #71 Eddard1
6.3.2015 | 23:15:35
Raqos

Reaguju na vice uzivatelu, co tu probiraji silnou genetiku Targaryenu: nezapominejte, za rod Baratheonu je taky odnoz od Targaryenu a vsichni potomco maji cerne vlasy. Takze Targaryeni zase tak silny geny nemaji! A nejsou jedini, pokud si to vybavuju dobre, tak Blackfyre mel taky cerny vlasy. :)

7.3.2015 | 6:15:25
Raqos

ad 65. S tema jejich stribrnyma vlasam, fialovyma ocima atd. To bude spise proto, ze mezi sebou pchli jak kralici a jiny geny, nez Targaryensky se jim do krve nedostaly. Ale jakmile byl nejaky bastard, uz vypadal jinak.

7.3.2015 | 6:19:44
Monkeyskunk

Jeste ste vsichni zapomeli na meho oblibeneho Baelora Targaryena tzv. Kopílama. V tomhle pripade byla jeho matka take cernovlasa, ale otec ryzi Targaryen a presto prevladly znaky po matce a naradil se jako cernovlasy a hnedooky. Takze by to mohl byt steny pripad u Jona. Nebo taky ne, jen poukazuju na to, ze z pohledu realne ani knizni genetiky tuto teorii nic nevyvraci ;-)

7.3.2015 | 13:17:30
POLW

#60 Stráťa: Samozřejmě,že Cersei jedná jako horší svině než Tywin, zjískání větší moci je(byl) ale jejich společný zájem.Podle knížky měla jako hlavní úmysl ochranu svých tří dětí(nejspíš zbytečně),takže se s tátou(?) v tomhle shodovali.Je to ale žena a tak používá prostě jiné (zákeřnější) způsoby,aby dosáhla toho,co chce.Tywin byl přece taky intrikán, třeba masakr na Dvojčatech byla jeho práce byť ne přímo…

#74 Salim Hrdonožka
7.3.2015 | 16:55:28
Orea

mýtus, že všichni, kdo mají trochu Targaryenské krve, mají stříbrné vlasy a fialové oči, by se měl honem rychle vymýtit :-/

#43 Atenecka: jo to je taky pravda, že při omezování a zavírání ti drak tak nevyroste, taky byl myslím i problém s vejci (ale zas nechci kecat, když tak mě někdo opravte) ..narodili se vůbec nějací draci v Západozemí (Dračí Kámen?), nebo všichni přiletěli?
no když tak něco o tom, jak to bylo s draky, si můžeš přečíst v Martinově povídce „The Princess and The Queen“, která je z doby 129 – 131 AC, kdy se po smrti Viseryse I. Targaryeni mezi sebou rvali o Železný trůn (snad to není spoiler pro případné čtenáře, je to hned na začátku :-) )

7.3.2015 | 17:20:27
POLW

#64 Luciz: Možná se pletu,ale numřela Lyana dřív,než se Eddard Stark a Cathelin vzali? Jelikož byl Rob starší než John, musela by ho porodit po smrti.Přivezl přece Johna jako nemanželského syna z v války v níž Robert Rhaegara zabil (vinil ho z její smrti)

#72 Orea
7.3.2015 | 17:37:47
Eddard1

#64 Luciz: Tak to jsi je přečti pořádně, protože právě v knihách je Tyrion Daenerys Targaryen mnohem blíže. jak v seriálu zatím

#78 Luciz
7.3.2015 | 17:42:46
Orea

#70 POLW: ne-ee, přece když jel Ned do války, tak už byli svoji.. kdyby ho přivezl z války a ještě nebyli svoji, tak by přece Catelyn nemohl podvést ;-) A Lyanna porodila a umřela během té války – zas tak velký věkový rozdíl mezi Robbem a Jonem není…

#73 POLW
7.3.2015 | 17:45:40
POLW

#72 Orea: Ano byli svoji když jel Ned do války a čekali spolu Roba. Jenže ta válka vypukla (i) kvůli Lyanině smrti,ne? Rob se narodil až když byl pryč,nějak mi to časově nesedí.Nakonec se přece přiznal k nevěře (byl tam docela dlouho, kdo to má vydržet…) a určitě to nebylo se svojí sestrou,nebyl to přece Thargaryen :-) A kdyby opravdu byla Johnova matka Lyana, proč by proboha před manželkou svého synovce tajil? Jako nemanželského syna ho už tak brutálně nesnášela ,což mu asi příjemné nebylo.

#74 Salim Hrdonožka #75 Orea
7.3.2015 | 18:34:13
Salim Hrdonožka

#73 POLW: Válka vypukla, mimo jiné, kvůli únosu Lyany, ne kvůli smrti.A kdo ví, jestli to vůbec únos byl… podle R+L=J teorie se bál, oprávněně, Robertovy pomsty a tak to raději nikomu neřekl. Jediný kdo to věděl byl Reed a dva jsou na udržení tajemství ideální počet…

#68 POLW: Cercei rozhodně není Tywin v sukni, možná tak kdyby Tywin strávil v té sukni celý život. Možná se narodili se stejnými schopnostmi, ale Tywin musek znovu vyzvednout Lannistry, zatímco Cercei si žila jako ku**a v zlatě a nikdy nemusela být tak silná jako Tywin. To, že si Cercei myslí něco jiného je vedlejší. „Šlechticem se člověk nerodí, stává se jím svými činy.“ Cercei se jím nikdy nestala, Tywin ano.

7.3.2015 | 19:14:36
Orea

#73 POLW: Válka vypukla kvůli Lyannině „únosu“, zemřela až na konci války, když už bylo po všem, Robert seděl na trůnu a Ned se vydal L. hledat – našel ji, když už umírala, v posteli od krve, a chtěla po Nedovi, aby jí něco slíbil. To „něco“ mohlo být třeba aby se postaral o jejího syna Jona, aby ho vydával za vlastního, atd… protože být synem Rhaegara nebylo úplně bezpečné po tom všem… nebo to může být něco úplně jiného a Ned má Jona s Wyllou nebo s kým ;-)

#77 POLW
7.3.2015 | 19:44:00
HenryTheEight

Jak tak čtu diskuzi o teorii R+L, tak si říkám, že by byla fakt sranda, kdyby to GRRM nakonec nikde nevysvětlil, ale spíš podal jen takové drobnější indicie. A to nejen tuhle teorii, ale i některé další. Protože to bychom se potom na internetových fórech mohli hádat až do skonání světa :D

#79 Orea
7.3.2015 | 20:00:31
POLW

#75 Orea: Dobrá, omlovuám se, válka nezačala Lyaninou smrtí.ale únosem po, turnaji.Mohla stihnout mít s ním dítě. Je tu už pár měsíců, co sem to četl. Dávalo by i smysl,že by požádala bratra,aby Johna přijal za svého levobočka. Přesto si myslím, že ta teorie pravdivá není,John je pravým Starkovým synem (už povahou) a Cercei (pro Salima) je opravdu dcerou svého otce (nemám ji rád) a podle toho dopadne. Třeba máte oba pravdu, ale nebylo by tam tech Thargaryenů trochu moc? No uvidíme…

#79 Orea
7.3.2015 | 20:08:00
Luciz

#71 Eddard1: No právě že v knize se k ní myslím ani nedostane, kdežto v seriálu bude přítomen už na její svatbě.....no tak i tak to stále mou teorii o Branovi nevyvrací ;)

#83 Eddard1
7.3.2015 | 21:58:30
Orea

#77 POLW: Neomlouvej se, nemáš za co :-) je super, že se nenecháš strhnout davem, mně se tahle teorie docela líbí, ale nevím, jestli jsem jí neuvěřila až moc na to, že se vlastně nic neví :-D aby pak nebyli všichni zklamaní, pokud Jon bude opravdu Nedův syn :-D snad se dozvíme víc už v další knize, jak Martin slíbil :-) a doufám že o dost, ne jak píše #76 HenryTheEight:-D

#81 POLW
8.3.2015 | 2:24:14
Nevada

Když pominu, že polovina z těch teorií je hrozná blbost :), tak teorie č. 4 definitivně padla s vydáním Světa ledu a ohně. Cersei a Jaime se nenarodili „po svatbě“, ale o dva roky později. Joanna v patřičný časový úsek nebyla v Králově přístavišti, ani Aerys II. nebyl v Casterlyově ská­le.

Naopak u Tyriona tam prostor pro spekulace zůstal.

(Možná už to tady padlo, nečetla jsem všechny komentáře. Pokud ano, tak se omlouvám.)

#82 Orea
8.3.2015 | 12:38:07
POLW

#79 Orea: Díky -:) Beztak si ale Martin nechá největší překvapení o původu klíčových postav až do té poslední knížky :-( Vichry zimy beztak vyjdou až příští rok zároveň se šestou řadou(má to tu výhodu,že asi skončí spoilery :-) Nu a jestli stihne za rok napsat tu poslední je otázka (pokud je teda napíše obě současně) Takže za dva roky ahoj…a pokud si měla pravdu,máš u mě flašku :-)

#82 Orea
8.3.2015 | 15:06:59
Orea

#80 Nevada: Svět tu asi ještě moc lidí nečetlo, super, že to píšeš :-)

#81 POLW: no prej to snad píše nějak současně a mezi Vichrama a Snem už nebude tak dlouhá pauza, ale rok je asi málo :-/ flaška zní dobře, ale já jsem tu teorii nevymyslela :-D ;-)

8.3.2015 | 16:22:58
Eddard1

#78 Luciz: Já nijak nepolemizuji ohledně Brana mě jde jen o Tyriona , V knize se zatím setkali nepřímo jak to bude v 5 serii se uvidí.

8.3.2015 | 16:33:43
Athaeneus

Lidi, já mám také teorii a dost by mě zajímalo, co na to říkáte:

  • Bílí chodci nemohou za zeď. Bílí chodci umí oživovat mrtvoly.
  • RLór umí oživovat mrtvoly. Ty jeho mrtvoly však za zdí normálně existují.
  • Co když Rlór a ten hlavní bílý chodec jsou tatáž osoba/bůh… Zkrátka, že to neni píseň ohně vs led, ale opravdu píseň těch dvou naráz?
#86 Salim Hrdonožka #94 Jaditie9
8.3.2015 | 17:05:04
JohnLuther

#33 MollyGrim: Bol šialený, ale to nemalo nič spoločné s tým že bol Targaryen… Podobný vývoj môžeš vidieť aj u Cersei… Po smrti Tywina Lannistera. Hold, Aerysa na rozdiel od Cersei nezastavilo nič, až Jaime…

8.3.2015 | 19:29:08
Salim Hrdonožka

#84 Athaeneus: Jistým způsobem to dává smysl. Ať zvítězí která chce strana, on bude v jejím čele. Proto taky pálí staré i nové bohy a asi by neměl rád děti lesa… ale v seriálu byla taková scéna, která to zrovna dvakrát nepotvrzuje, protože se nám ukázal jakýsi upgrade Jiného

#87 Athaeneus
8.3.2015 | 22:38:12
Athaeneus

#86 Salim Hrdonožka: Počkat, takže ten trdlák, kterýho jsme viděli nebyl jenom nějakej vysoko postavenej generál, ale přímo vládce Jiných? Ou… Tak to jsem netušil, že ten jejich bůh má takhle nějakou podobu. Já jsem uvažoval, že oba dva bohové mají pouze duchovní složku, ne materiální…

9.3.2015 | 20:58:30
Salim Hrdonožka

NIkde není řečeno, zda to byl či nebyl sám Bůh JIných, ale jelikož prováděl obřad, předpokládám, že to bylo jeho ztělesnění. Všichni Jiní, které jsme viděli, vypadali stejně a tipoval bych, že nejsou žádné vyjímky (lidem připadají všichni tygři stejní, tygrům zase všichni lidé) a třebaže se navzájem poznají, pro nás by měli být skoro jako kopie… Ale celé je to jen další teorie

9.3.2015 | 23:12:32
PavelSe

Řekl bych, že teorie číslo 6 je blbost. Sean Bean (Ned Stark) umřel. A Sean Bean umírá vždycky =D

#91 Creaminess
20.3.2015 | 20:20:50
mirasagan

Já nemám teorii :D ale spíš zbožné pření aby nakonec John :D skončil s Daenerys :D A jinak co si myslím že možná dojde k tomu že Bran bude ovládat draka ale podle mě sním nepůjde proti Daenerys :D

12.4.2015 | 16:14:50
Creaminess

#89 PavelSe: :D :D :D

13.4.2015 | 13:52:20
sw1tchCZ

Věechno až na tu se Syriem je asi dost přitažené za vlasy :) Maximálně ještě Hodor, jako Drogonbinder :D
!Ohledně Dany, draků, Jona atp. Mno R+L=J působí hodně pravdivě. Pokud se budeme držet toho, že drak má tři hlavy, je Jon jednou z nich. Druhá by měl být Aegon, pokud je opravdu synem Rhaegara a Elii Martell (může být i pokud by byl dvojčetem Jona, za předpokladu že R+L=J platí, o téhle teorii sem taky už někde četl). Horší to je s tou třetí hlavou. Kandidátů zas tolik není (já našel jen dva) a proti každému z nich mluví „očividný“ původ. Dany je přece dcerou (jedinou dcerou) Aeryse a Rhaelly – nebo ne?! Co když vzešla ze smilstva Rhaegara a jeho matky?? (i když to už je moc i na Targaryeny :D ) A druhý kdo mě napadá je Tyrion. Ale proti němu hovoří až moc věcí. I když kdo ví :)
!Btw co to je s tím drakem pod Winterfelem? Nemá k tomu někdo něco?

13.4.2015 | 15:19:06
Menec
  1. Robbův zlovlk zemřel dřív než Robb sám, takže je to blbost.
  2. Jsem pro teorii R+L=J
  3. No comment – blbost
  4. Velmi zajímavá teorie, pokud se v knihách opravdu někde psalo že Aerys Targaryen opravdu znásilnil starou Lannisterovou (to si pravdu nevybavuji, že by to tam bylo
  5. Syrio byl „vodní tanečník“ a šermíř, Jaqen byl/je asasín, nemají podle mě spolu nic společného
  6. Z těchto teorií největší blbost
  7. Blbost, ale pobavila :D
#98 player__
13.4.2015 | 22:28:37
Jaditie9

#84 Athaeneus: Jsem lehce zmatená, kdo je RLór?

#95 mike2
20.4.2015 | 13:21:22
mike2

#94 Jaditie9: Zkomolený R'hllor a.k.a. Lord of Light, prostě ten bůh, kterého vyznává Melisandre.

20.4.2015 | 17:28:25
mkk23

Hezky se to čte, ale myslím, že oživením mrtvých postav z toho šestákový paperback George neudělá. Ale: nikdy neříkej nikdy :)

23.4.2015 | 23:30:38
player__

#15 skream2: :-) Je fajn že se diskutuje, ale je rozdíl bílý chodec a nemrtví. Bílí chodci vznikají z živého lidského dítěte. Slouží jim nemrtvá zvířata a lidé. Ve filmu je krásně vidět rozdíl. Bílý chodec je jakoby z ledu a zabíjí ho dračí sklo. Nemrtví je z masa a má jen jasně modré oči. Dračí sklo jim nijak zvlášť neublíží, ale jdou spálit nebo rozsekat.

Sam zabil chodce dračím sklem, ale o nemrtvého se mu zlomilo.

Tzn. Jon Sníh nemůže být bílým chodcem, po té co umře.

29.4.2015 | 9:27:03
player__

#93 Menec: Souhlas. Jestli se začnou vracet postavy, tak je z toho Dalas. Je fakt že jedna postava se vrátí jako nemrtvá – Catelyn Stark, ale jen jako nemrtvá a ne jako Bílý chodec. Nemá schopnost mluvit, takže nevím co dál s ní provedou. Pardon to je trochu spoiler LOL

29.4.2015 | 9:37:34
Tahazaar

Nic moc teorie, po internetu asi kolují lepší, jenom R+L=J mi zní dobře.

Jen když si vezmu teď poslední díl, kdy Stannis na to, že je Jon synem nějaké děvky z krčmy odpoví, že to prostě není styl Neda Starka. Když se k tomu přidá to, že ve stejném díle v kobce na Winterfellu vypráví Littlefinger o Rhaegarovi a Lyanně, tak už mi přijde že minimálně tvůrci seriálu si připravujou půdu pro nějaké takovéhle odhalení.

6.5.2015 | 16:44:04
Anonym2486513

tohle taky potvrzuje tu teorii Jagenovi a Syriovi https://img.pandawhale.com/…-t-lycw.jpeg

10.5.2015 | 20:40:45
Boylen

3. teorie? To jako vážně? Kdo by mohl přijít s takovou kravinou? Nejen, že jedna polovina je nesmysl, ale nedává smysl ani to, proč by Jon bojoval proti Daenrys, která ho totálně nezajímá.

15.5.2015 | 14:23:31
aragorn

já pochibuji o teorii L+R=J protože nemá býlé ale jasně černé vlasy ale nezdá se mi že by byl synem neda protože nemá hnědé vlasy ale co když je synem Roberha i když v seriálu to není vidět ale v knize kterou četl nedd je psáno že baratheoni jsou černovlasí

4.6.2015 | 12:37:29
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama