Hra o trůny (Game of Thrones)
95/100 - 2 315×

Hra o trůny(Game of Thrones)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
VOD
Max | O2 TV
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Rodiče, kteří pojmenovali své dcery po Daenerys, této volby nyní litují

Rodiče, kteří pojmenovali své dcery po Daenerys, této volby nyní litují

Už od první řady patří Daenerys Targaryen k nejoblíbenějším postavám celého seriálu. Několik lidí si ji oblíbilo natolik, že se rozhodli po ní pojmenovat své dcery. Dnes toho však litují.

22 7
18.5.2019

Od roku 2011 prudce narostl počet dětí, které se jmenují Khaleesi, Dany a Daenerys. Důvod? Tento fakt je pochopitelně spojen s postavou Daenerys Targaryen, která vystupuje v seriálu Game of Thrones právě od první série. Tato jména si oblíbila především americká populace, která tak začala pojmenovávat své dcery.

Výše uvedený odstavec popisuje poměrně známou věc, seriál Game of Thrones se totiž stal takovým hitem, který zasáhl fanoušky i v tomto ohledu. Fanoušci si Daenerys oblíbili, podle nich se jedná o velmi silnou ženskou postavu, a proto po ní začali pojmenovávat své dcery. Nikomu například nevadilo, že slovo „khaleesi“ ve skutečnosti ani není jméno, ale pouze označení manželky khala, vůdce Dothraků.

(Toto se Daenerys opravdu nepovedlo. Foto: HBO)

Nicméně, proč vás o tomto vlastně informujeme? Pokud jste viděli pátou epizodu The Bells, tak moc dobře víte, co Daenerys udělala. Pustila se na svém drakovi do demolování Králova přístaviště, kde vraždila nevinné. A právě tato událost otřásla rodiči, kteří po ní pojmenovali své dcery. Je tak možné, že právě kvůli tomu poklesne v roce 2019 pojmenování potomků po této dnes už Šílené královně.

Pojmenovali byste po Daenerys své dítě?

85%
15%
461 hlasů

Zdroj článku: Comic Book

Diskuze /87

PAVEK

Petici za remake 8. řaday podepsal už téměř JEDEN MILION lidí. Bude o tom EDNA informovat, nebo bude nadále mlčet? https://www.change.org/…tent-writers

#2 Nikolperse #3 dfx #23 Tralery #24 Xavik #28 Zilwicky #40 WolverineCzE #48 vavraCZe
18.5.2019 | 10:10:49
Nikolperse

#1 PAVEK: A čo sa tou petíciou dosiahne? Nič.

#69 Neuvěřitelné
18.5.2019 | 10:12:44
dfx

#1 PAVEK: Otazne je, naco robit remake osmej serie. Bez dopisanych knih mozu tych remakov robit, kolko chcu, a ludia aj tak budu nespokojni. Najprv nech GRRM dopise knihy a niekedy o 30 rokov mozu urobit remake celeho serialu. Uz od piatej serie zacina byt ten serial divny a bez knih to dobre skoncit nemohlo.

#4 Ann Taylor
18.5.2019 | 10:16:01
Ann Taylor

#3 dfx: Však měli celý dvě knihy, z kterých nepoužili skoro nic a když už něco, tak úplně jinak, takže ať si stěžujou na lampárně, rozhodli se jet podle svýho a nezvládli to. Ovšem petice je blbost. To přece nikdo nedělá, že odvysílá celou řadu a pak ji přetočí, když neni dobře přijatá. A kdo by se k tomu znova vracel žiši…

#6 Nikolperse #70 Neuvěřitelné
webmaster
18.5.2019 | 10:18:22
PetriK12

lidi se asi zblaznili uz… nekdo pojmenuje dceru po nejaky postave v serialy a pak jeste pise petici ze se jim nelibi ze tam dae upaluje deti :D:D:D

#31 MagikaVonCary82
18.5.2019 | 10:20:38
Nikolperse

#4 Ann Taylor: Aj keby sa takých petícií písali tucty, tak HBO by ustúpiť nemohlo. A tak isto sa naskytuje otázka: Koľko s tých ľudí, čo tú peticíiu podpísali, seriál sleduje?

18.5.2019 | 10:21:52
Lex Luthor

Pojmenovat své dítě po postavě ze seriálu je velké riziko. Na začátku může být postava kladná, ale pak se může klidně změnit v zápornou. Danny není jediná. Vemte si třeba Gabriela Lorcu z Discovery na začátku kladný kapitán na konci vůdce Teranského hnutí odporu.

18.5.2019 | 10:33:48
azoxid

Ta anketa mi přijde celkem bezpředmětná. Jenom idiotští a naprosto vygumovaní amíci jsou schopni takhle pojmenovat svý děti.
Těch 5 % co zde hlasovalo pro „ano“ považuju za trolly.

#12 Nikolperse
18.5.2019 | 10:37:32
Lord_Casterly

Tupí Američani co na to říct… Mají co dostali :D opravdu mám radost co Daenerys udělala, všem jejím vygumovaným fans spadla huba na zem :D

#19 Rafan #32 PAVEK
18.5.2019 | 10:42:28
LubosRez

Já mám doma Leu (čti Leju) a doufám, že to chystanej poslední díl Skywalker ságy na vánoce nepokazí :-D.

18.5.2019 | 10:44:35
oggY

Jestli je někdo natolik stupidní aby pojmenovával své dítě po nějaké fiktivní seriálové postavě … dobře jim tak.

18.5.2019 | 10:49:05
Nikolperse

#8 azoxid: Tam dávajú mená podľa postáv s Game of Thrones. Na Slovensku a v Česku zas letia mená podľa postáv s Tureckých telenoviel.

18.5.2019 | 10:51:20
Ronkar

S tou peticí je to sranda. Milión je fajn, ale chtělo by to tak tři, aby to museli v Disney brát vážně.

#79 AMELIANVS
18.5.2019 | 10:52:04
NewPerson

https://www.youtube.com/watch?… Zdar, kdo neviděl a chce se zasmát, Euron bowmaster:) Na video reagoval i herec Pilou Asbaek nas svem twittru.

#30 Svjatogor
18.5.2019 | 10:55:17
SultanCZ

ja po ni pojmenoval psa, a stejne nelituji je to dablik :D

#20 Rafan
18.5.2019 | 10:55:56
Petrajzo

Škoda, že se mi nenarodilo dítě během první série prvního dílu. Dal bych mu jméno Viserys ten byl takovej sympatickej. Zvlášť když kontroloval bratrsky vyvinutost svojí sestřičky a pak jí řekl krásnou romantickou prupovídku o sexu se 40 tisíci dothraky. Rozhodně díky Viserysovi Dany neměla tak naivní pohled na svět jako Sansa a její představy o opětované lásky k princi a královské svatby. Takže synek Viserys je super volba.

18.5.2019 | 11:04:32
KaraSnowAllen

Tak si ted budou muset holky hlídat, aby neměly nějaké pyromanské sklony. Když jsou blbí pojmenovávat dítě po postavě ze seriálu, který ještě neskončil. Ona upalovala lidi i předtím, tak co jsou najednou šokovaní, Já pojmenovala svojí kočku Fiona po Fioně Goode z AHS a docela jsem se trefila. :D

18.5.2019 | 11:06:29
vitas011

To je zase komedie. A co jako? Já znám také pár Adolfů a svět je zatím pohromadě.

18.5.2019 | 11:15:05
Rafan

#9 Lord_Casterly: Vy nejste o nic lepší, Já považuji za idioty i ty co pojmenovali své syny Vinetů. Ten byl kladný až do konce a stejně je to podle mne na vyšetření rodičů.

18.5.2019 | 11:32:02
Rafan

#15 SultanCZ: Jo a to zase může být legrace :-)

18.5.2019 | 11:33:42
LordStark

Dementní Američani co se neobtěžovali s četbou knih, prostě Američani, a co takhle jméno Emilia :) mnohem krásnější než Daenerys :)

18.5.2019 | 11:34:30
widy.33

Deanerys je pekné meno pre psa koňa prečo nie ? Pred dieťa ..... tyranie v škole medzi splužiakmy za to že majú meno po Mad Queen :D Americano

widy.33
18.5.2019 | 11:35:00
Tralery

#1 PAVEK: Takovou petici by podepsal pouze a jedině naprostý debil. Rozpočet na celou řadu vyjde na několik miliónů dolarů a jen proto, že se to některým nelíbí, to tvůrci nebudou předělávat. Navíc, nadprůměr diváků je s tím pořád ještě spokojen.. takže jak říkám, jen doslova a do písmene naprostý debil by si myslel, že by tato petice mohla něco ovlivnit a tudíž ji i podepsal.

#80 PAVEK
18.5.2019 | 11:35:03
Xavik

#1 PAVEK: Edna o tom bude i nadále mlčet, protože je to bullshit, kterým se nic nezmění. Nebudeme však o tom mlčet donekonečna, mám v plánu to sepsat až po konci celého seriálu. Teď na to není čas, protože chceme ještě vydat několik článků, které se týkají pátého dílu. Logicky je chceme vydat před odvysíláním šestého dílu. Příště podobný dotaz nepokládej u článku, který s ním nemá nic společného. Děkuji.

#81 PAVEK
admin
18.5.2019 | 11:36:59
Rafan

Já považuji dávat jména po fiktivních postavách za něco tak stupidního a je mi úplně jedno zda je kladná a nebo záporná. Rozumím tomu když se někdo nechá inspirovat třeba filmovou postavou, která má ale standardní jméno co je v kalendáři.

18.5.2019 | 11:40:04
Avari

Ta petice je k smíchu. HBO by mohlo nějak uvést kolik těch podepsaných si jejich Tv platí. Zkusím hádat. 1–5%?? Zbytek by měl šoupat nohama. A pokud si někdo myslí, že Deanerys je a bude v knize jiná, tak se plete. Ta postava nikdy kladná nebyla.

18.5.2019 | 12:00:05
Batiatus

Sranda by bola keby í bratom dali meno Viserys :D

18.5.2019 | 12:01:59
Zilwicky

#1 PAVEK: To snad ani nestoji za zmienku.. jasne, uplne si viem predstavit jak si v HBO povedia „hmm.. tak toto nevyšlo, nalejme do toho ešte pár miliónov aby…ehm… neboli dalsie petície“ :D

18.5.2019 | 12:12:23
Svjatogor

Tato skupina lidí zabila původní GoT. Můžu hádat jejich sociální background? ;-)

18.5.2019 | 12:29:11
Svjatogor

#14 NewPerson: Tohle zachránilo tu navoňenou srajdu od Pýtra Džeksna. Díky. :-D

18.5.2019 | 12:32:24
MagikaVonCary82

#5 PetriK12:

  • Kdo si pamatuje první telenovelu v ČR Esmeralda?
  • Myslela jsem, že se smíchy zlomím v pase, když se napříč republikou zbláznily cikánky, a pojmenovávaly dcery právě jménem Esmeralda…
  • Takže žádná novinka se nekoná.
#39 widy.33
18.5.2019 | 12:35:40
PAVEK

#9 Lord_Casterly: George R. R. Martin je taky Američan.

#33 Svjatogor
18.5.2019 | 12:36:15
Svjatogor

#32 PAVEK: Jenže jeho příjmení nezní tak libozvučně jako Hernandéz. :-D

18.5.2019 | 12:37:58
Sir_CHerokee

V tom případě jsou ti rodiče stejně hloupí jako ona herečka, která odsuzuje chování postavy, kterou hraje. Ještě, že jí nenásledují všichni filmoví vrazi z detektivek a spol. :-)

#35 Svjatogor
18.5.2019 | 12:41:35
Svjatogor

#34 Sir_CHerokee: Emilia Clarke musela říci, že odsuzuje jednání Daenerys. Kdyby to neudělala, spáchala by svou sociální a kariérní sebevraždu. Překvapil by mě opak. Žijeme v době vlády YT reactions nad osudem herců a ona ještě není takovou hvězdou, aby si mohla dovolit ten luxus mluvit otevřeně a upřímně.

Ona ještě není hercem v důchodu jako Alain Delon. :-)

#43 Maroder
18.5.2019 | 12:49:06
Ziggie

To s tou peticí je pěkná blbost protože za 1) pochybuji že by HBO bylo ochotné dát dalších kdoví kolik milionů, ne-li víc na natáčení série která už je hotová 2) už stejně polovina herců má nějaké plány a určitě si nenajdou dalších kdoví kolik měsíců nato aby přetočili 8. sérii. 3) polovině fanoušků se to nelíbí jen proto že neví jak to bude v knihách ale až ti pitomci zjistí že George R. R. Martin měl celou dobu stejné plány tak si nakonec usmysli že to vlastně všechno dávalo smysl. A navíc až si někdo GoT zapne třeba za 5–10 let a uvidí to poprvé tak se mu budou líbit všechny série bez výjimek

#38 Monoceros
18.5.2019 | 12:50:00
Monoceros

Vždyť je to jenom jméno … ale chápu že ted to ty rodiče mrzí zejména kvůli tomu že se bojí že se na jejich děti snese šikana právě kvůli tomu jménu … když bych to měl brát takhle tak bych musel začít nenávidět všechny Dany a Danušky u nás V ČR … Adolfů na světě běhá taky dost a je mi to fuk

18.5.2019 | 12:50:54
Monoceros

#36 Ziggie: Hlavně internetová verze kterou může kdokoliv zneužít a naklikat si tam miliony hlasů je k ničemu … když by chtěli něco dokázal museli by sesbírat reálné podpisy od opravdových lidí a ne od robotů na netu

#41 widy.33
18.5.2019 | 12:52:39
widy.33

#31 MagikaVonCary82: :D :D :D poznám jednu Esmeraldu a José Armanda teraz sú to už dospelí ludia ale užili si svoje kôli tým menám :D :D :D

#45 Maroder
widy.33
18.5.2019 | 12:55:04
WolverineCzE

#1 PAVEK: to nic nezměni jelikoz na to vývojaři kašlou jim jde o penize

18.5.2019 | 12:57:38
widy.33

#38 Monoceros: Proste chcú na seba upozorniť, že sú nespokojný nám stačí tu edna niekomu nestačí čo už o čom by sa potom písalo ale je možné, že niektorý tomu reálne aj veria , že dokážu niečo viac ale to je na zamyslenie ich mentálneho zdravia…v pondelok to bude zase niečo nové :D

widy.33
18.5.2019 | 13:00:59
Svjatogor

Jsem sám, nebo je nás víc, kdo cítí ten hřejivý pocit své intelektuání převahy nad masou US retards? Konečně se cítím jako onen lepšočlověk. :-D

18.5.2019 | 13:12:17
Maroder

#35 Svjatogor: No i Liam Neeson už si myslel, že je za vodou tak přiznal hřích mládí (který ještě uvedl jako chybu) a byl na něj hon ještě větší než na Delona. I jeho nejtolerantnější společnost netolerovala (takhle roztomile to o sobě napsali kdysi i v nějakém článku, tak jsem to nemohl nezopakovat). :D

#44 Svjatogor
18.5.2019 | 13:15:41
Svjatogor

#43 Maroder: Exactly yes.

Na druhou jsem rád. Petiční aktivismus spojené fronty US mamrdů mě vrátil na zem. Řekl jsem si, že osmičku až moc nezdravě prožívám (House Mormont) a své úsilí koncentruju do alespoň trochu málo tvůrčích výsledků. Mám docela chtrou kebulu, tak zkouším a smolím několik fan povídek, kterými chci vyplnit trestuhodná opomenutí scénáristů. Jsem grafik, dělám několik plakátů pro osmičku. Půjde-li mi to od ruky, pak do měsíce budou na Behance.

#47 Maroder
18.5.2019 | 13:23:34
Maroder

#39 widy.33: A měli k tomu chudáci i patřičné příjmení? Jako bájný Vinnetou Chlupatý či Pětiletka Koniprdová? Ale ti ještě žijící taky ujdou: Wednesday Mašková, Čingis Kratochvíl, Perchta Kazi Pátá

#46 Svjatogor #49 widy.33
18.5.2019 | 13:26:28
Svjatogor

#45 Maroder: José Armando Balog a Esmeralda Čonková. Vsadím pivo.

#47 Maroder
18.5.2019 | 13:28:55
Maroder

#46 Svjatogor: Chudáci! :D
#44 Svjatogor: No zkoušel jsem si pustit e05 podruhé a poprvé u GoT mi to nešlo, v půlce jsem to znechuceně vypnul. Takže za mě ať už to skončí a zavře se nad s08 voda. Na ty jejich spin_offy teď nejsem zrovna zvědavý, ale třebas mezitím vyprahnu a okoštuji je. Teď jsem koukal na dva díly Chernobylu co jsi tu vychvaloval a musím říct, že jsou balzámem, lepší než GoT i v nejlepších časech, natož ta pohroma teď.

#50 Svjatogor
18.5.2019 | 13:41:42
vavraCZe

#1 PAVEK: Milion je prd do větru vzhledem k miliardové sledovanosti. Navíc, i kdyby zde byla ta miliarda, tak vám to nikdo nepřetočí. Nejvíc se budu smát, až vyjdou knihy a tam bude úplně to samé.

#61 surky3
18.5.2019 | 13:44:15
widy.33

#45 Maroder: José Armando a Esmeralda boli dvojičky a priezvisko ktovie iste nejaký Lakatoš Balog alebo podobné :D :D :D neregistrovala som :D meno stačilo

#51 Svjatogor
widy.33
18.5.2019 | 13:45:13
Svjatogor

#47 Maroder: Včera jsem večer jsem se podíval na první dvě uvolněné epizody Černobylu a…uběhlo pět minut měl jsem slavit vítězství CZE – ITA 8:0, ale chtělo se mi opravdu brečet. Osmička GOT mi vykouzlí na tváři pouze pohrdlivý škleb (vyjma smrtí hrdinů z Dlouhé noci a Varyse). Ale tohle ne… já jsem se bál parodie Rusů, naštěstí se tak nestalo. I ti vrchní komouši byli lidi.

Kdo poznal mistra Luwina? :-)

#52 Maroder #53 LordStark #57 widy.33 #58 widy.33
18.5.2019 | 13:49:33
Svjatogor

#49 widy.33: Prostě kultura jména na echt vysoké úrovni. :-D

https://www.youtube.com/watch?…

18.5.2019 | 13:51:38
Maroder

#50 Svjatogor: Luwin to zahrál dost dobře, napřed začal uklidňovat rozumnou stránkou, až jsem se téměř bál že u ní i skončí a nakonec nasadil slova věrozvěsta komunismu. :)

U pohlavárů jsem měl taky obavy jak je pojmou a taky jsem nadmíru spokojen.

#55 Svjatogor
18.5.2019 | 13:57:38
LordStark

#50 Svjatogor: Mistr Luwin patří mezi mé oblíbené postavy :)

18.5.2019 | 13:57:46
Punisher bude trestať

Takže po odvysielaní 5 časti poslednej 8 serie Game of Thrones musím hodnotiť, že sa jedna o najhoršiu sériu seriálu vôbec. Na tento odpad sme čakali 2 roky a o to trpkejšie mám z toho pocity, Jon Snow, ktorý patril celý seriál k jedným z najlepších postav, postav, ktoré mali najlepšie akčne scény a podobne je v tejto odpadovej sérii vôbec nevyužitý a dá sa povedať, že hra druhe husle. Niekoľko rokov Dany zbiera vojsko, pripravuje sa na bitku proti Cersei a nakoniec to vyzerá tak, že na porazenie stačil iba 1 jediný drak. Ak by zaútočila pred príchodom Eurona a postavením balistických kuši, tak je úplne jasne, že by to bol masaker a na uspešnu inváziu by stačil 1 drak. Z postavy ktorú malo veľa ľudí rado sa vykľula psychicky labilná osoba, ktorá nemá problém zaživa upáliť deti a ženy. Toľko ku vývoji tejto postavy… J a C mali jednu z najhorších smrti, zabili ich padajúce kamene, neuveriteľná smrť. Táto seria je odpad a upozornenie na jej sračkovu kvalitu skrz petíciu, ktorá síce nič nerieši, no ukazuje na kvalitu je viac než žiaduce, pretože akú kvalitu budu mať ďalšie pripravovane seriály zo svetaGOT?

redaktor
18.5.2019 | 14:02:28
Svjatogor

#52 Maroder: Mojí TOP postavou je Boris Jevdokimovič Sčerbina. Přirozeně inteligentní člověk, jehož jde jen těžko ochcat. Má svědomí. Skvělý casting, herec by skvěle zahrál i Andreje Andrejeviče Gromyka, ministra zahraniční SSSR. Těsně druhým na pásce je Valerij Alexejevič Legasov.

18.5.2019 | 14:10:43
drakaris

No, Dany je docela hezké jméno, ty ostatní pěkná pakárna. :) Co se týče petice taky si myslím, že je to blbost. Přesně jak napsal/a Ziggie.

18.5.2019 | 14:22:41
widy.33

#50 Svjatogor: Mistr Luwin bola dobrá linka seriálu :D

widy.33
18.5.2019 | 14:54:42
widy.33

#50 Svjatogor: musím si to už pozrieť aj ja každý to chváli kuknem

widy.33
18.5.2019 | 14:56:57
Svjatogor

Směle do toho, pak tě tu kolektivně kolegiálně utěšíme. :-D

18.5.2019 | 15:09:14
surky3

U petice je jasný že z pohledu natočení 8mé série znova nic nezmůže. Každopádně je to pěkná zpráva pro tvůrce, že to opravdu nezvládli. Co se týká pojmenování dětí podle postavy ze seriálu/filmu/knihy atd. tak v tom nevidím problém. Pokud to jméno není absolutně šílené (což tady není). Daenarys je rozhodně lepší jméno než například Thymián, Mesiáš, Džihád, Nutella atd… Prostě někteří lidi jsou opravdu magoři, ale většina jmen z GoT je docela v cajku.

Jinak pro zasmátí, už jsem to tu dával u nějakýho článku pár dní z5, ale když už jste o jménu udělali celej článek tak to sem hodím znova.

https://www.instagram.com/p/BxZDJ3ynAKI/?…

18.5.2019 | 15:22:11
surky3

#48 vavraCZe: Vysvětli mi kde jsi přišel na číslo miliardové sledovanosti. Opravdu rád bych si ten „příběh“ o tom jak jsi k tomu číslu přišel vyslechl. Tady jsou čísla u nejsledovanějšího dílu. Ty čísla teď můžou být o něco vyšší (článek je starej 3 dny) ale ani omylem nebudou na hodnotě miliarda. https://www.edna.cz/…-of-thrones/

18.5.2019 | 15:28:59
Slezan

Uvědomujete si lidi, že za den a půl je poslední díl? Já jsem tak vzrušený, že ani dýchat nemůžu. Jinak Dany je moje láska životní, pojmenoval bych i syna Daenarys a i druhé jmeno bych mu dal Daenarys ZaBouřeZrozený­VohniSplozený Dvořák třeba nebo Daenarys MotherOfDragon Dvořák. Nádherné jméno pojmenoval bych dítě i Bastard Dvořák nebo Zlovlk Dvořák, proč by ne? Vždyť to jsou překrásné jména :-)

#66 POLW
18.5.2019 | 15:29:46
Zek2812

Clanok o com akoze? Dalsi z rady clankov iba do poctu nech je reklama…

18.5.2019 | 15:30:40
Slezan

Taky uvažuji, že by nebylo špatné dítě pojmenovat tedy dítě rozuměj kluka třeba Hra o trůny Dvořák…vždyť je to krása… např. učitelka se ptá ve škole, kde je zase Hra o trůny zase se fláká doma…

#65 surky3
18.5.2019 | 15:31:35
surky3

#64 Slezan: Pokud chceš psát koko*iny tak se běž vybrečet někam jinam. blbe.

#67 Slezan
18.5.2019 | 15:35:44
POLW

#62 Slezan: Co se týče posledního dílu, absolutní souhlas. Jméno Denerys se mi taky líbí, ale synovi bych ho nedal :-) I když je v podstatě obojetné a zdrobnělina Danny (Deny) je docela hezká. Osobně bych u dcerky preferoval Elanor (z LOTR) ale četl jsem to až rok po jejím narození :-) Jsem už starý :-(

18.5.2019 | 15:42:01
Slezan

#65 surky3: šulkyn3 Hele čurá*u (když už cenzurujeme sprosté slova) tohle je diskuze píšu slušně a mám právo vyjádřit názor. Cožpak bys chtěl cenzurovat diskuzi, takhle začíná diktatura kamaráde. Takže pokud máš důvod ty plakat jako malé miminko tak běž plakat a na ramínko jinde. Znovu k diskuzi já bych třeba pojmenoval Daenarys i kluka i třeba domácího mazlíčka, je to nádherné jméno. Jo a uuf den a půl a je to tady. Bože dýchat nemůžu.

18.5.2019 | 15:46:42
surky3

Nemám nic proti tomu když píšeš o jménech z GoT ale ten druhej komentář je jenom slátaná hovadina. Pokud vím tak Hra o trůny není jméno. Dokonce se to nedá přirovnat ani případně k sarkastické poznámce, ty bývají inteligentní.

#73 Slezan
18.5.2019 | 15:56:01
Neuvěřitelné

#2 Nikolperse: Nejde o to dosáhnout remaku 8. série, ale veřejně znemožnit neschopné Dumb and Dumber.

#72 dragon113
18.5.2019 | 16:24:35
Neuvěřitelné

#4 Ann Taylor: Nejde o to udělat remake. Ale veřejně říct, že Dumb and Dumber jsou neschopní a neměli by být připuštěni ke Star Wars. Už před lety jsem tu psal, že vůbec nepoužili 4. a 5. knížku, přestože 3. knížku použili na dvě série. A samí idioti mě tu uráželi, že to nemůže být 100% podle knížek a vidíme, jak to dopadlo. Nechápu, že se ale mainstream casual fanoušci ozývají až teď, když je ten seriál sračka už od 5. série.

#76 Stráťa
18.5.2019 | 16:28:11
dragon113

Pre ľudí, ktorí Daenerys nemusia už od 3. rady bola 5 epizóda ako balzam na dušu, ale chápem, že ten obrý „oo Milujeme Daenerys“ fanklub je z toho na prášky. Jediný, čo na to môžem urobiť, je začať sa strašne nahlas a dlho smiať, ako sa nechali zlákať dobrým slovom a peknou tváričkou a pritom celý čas podporovali tyrana a masového vraha .

18.5.2019 | 16:34:54
dragon113

#69 Neuvěřitelné: Prečo neschopný nemali podľa čoho písať to je Martinova chyba že sam zamotal tak príbeh že sa nevie dostať ku konci a dopísať knihy.Tam ide najme oto že z Dani zrobili šialenú čo mnohým nesedí ale aj keby to natočili sto krát aj tak jej bude šľahať na maják a nič tým nezmenia

#74 A_V #75 Violet
18.5.2019 | 16:41:46
Slezan

#68 surky3: Milý šulkyne3 v diskuzi o fantasy seriálu, kde lítají draci a jsou nemrtví a chcou zničit svět a ve světě kde skuteční lidé pojmenovávají své děti po hercích a fiktivních postavách ze seriálu, mi prostě přijde, že ja bych chtěl aby se bohužel třeba dcera kdyby se nepovedlo nebo syn jmenoval Daenerys nebo třeba Ohař, nebo dcera no když už Sandor, ty se s tím musíš smířit :-) A daenerys je krásná chci s ní sex. A ještě mi chceš něco brečet na ramínko?? :-(

18.5.2019 | 16:57:42
A_V

#72 dragon113: Martin za nic nemůže. Pokuď nejsou schopní pracovat bez předlohy tak jsou prostě neschopní scenáristi!!!

18.5.2019 | 17:56:01
Violet

#72 dragon113: To jeblbost. Mě třeba to že se z ní stal magor vůbec nevadí. I když ten průběh mi přijde dost špatný. Jde o to že v tom mají dost nelogických děr. A je úplně jedno, že se to nepřetočí, jen ať scénaristi vidí, že donedávna byl defacto každý fan GOT spokojený a teď? No tak někde asi chyba bude ne?

18.5.2019 | 18:00:36
Stráťa

#70 Neuvěřitelné: O tom že seriál ztrácel kvalitu už dřív nemá smysl diskutovat, to je prostě fakt. Ale i když nevyužívali dostupných knih a jeli víceméně podle sebe tak to byl poměrně kvalitní seriál. Sice ne tak kvalitní jako na začátku ale stále to celkem šlo. Až v sedmé a hlavně osmé sérii se z toho stal vyloženě odpad.

#78 Neuvěřitelné
18.5.2019 | 18:09:52
Cygnus

K těm jménum, za jakou dobu tu dceru může nějaký GOT vlastně zajímat ? Bůh ví jestli ji něco takového začne vůbec zajímat v 15ti, možná později… a za 15 let ? Už nikoho nějaké GOT nemusí vůbec tankovat. Natož někoho komu je dnes jeden rok. A jestli se stala postavou takovou nebo onakou, to jsou detaily které bych vůbec neřešil. Tyto věci se dějí pořád. Není to tak dávno co se v porodnicích po evropě začal vyskytovat Vinnetou a dneska ? Kdo by se po tom vůbec pídil. ^^ Kor v americe, kde se děcka můžou jmenovat všelijak.

18.5.2019 | 18:15:55
Neuvěřitelné

#76 Stráťa: S tím nemůžu nesouhlasit.

18.5.2019 | 18:21:16
AMELIANVS

#13 Ronkar: Jakej Disney prosím tě?To už je ten hejt na Disney tak velký že je mu přičítáno i to s čím nemá nic co dočinění…?

18.5.2019 | 18:40:59
PAVEK

#23 Tralery: Ta petice je především symbolickým gestem.

18.5.2019 | 21:38:27
PAVEK

#24 Xavik: A kde by tedy bylo vhodné otevřít tuto diskusi, u kterého článku? Podle mě to souvisí, článek je o obecněji vzato spjatý s osmou sérií, petice také. Já jen, že servilnost vůči seriálu by se mi nezdála jako úplně vhodný přístup. Nekriticky ten seriál obdivovat jen proto, že z toho vyrostl kult, je prostě špatně. A špatně je to především z úcty ke světu Písně ohně a ledu a z úcty k dílu George R. R. Martina.

#82 Monoceros
18.5.2019 | 21:40:53
Monoceros

#81 PAVEK: Takový článek může být vnímán jako souhlas s podpisem a jistě by se našla desítka zdejších diskutérů kteří by se podepsali protože by si řekli že když to vydala Edna tak je to správně. Do toho by se jistě našli i lidi kteří by tu házeli návody jak celou věc obejít aby se naklikalo co nejvíce hlasů. To mi nepřijde jako moc fér.

19.5.2019 | 11:06:02
yennik

No rozpocet byl DEVADESAT milionu dolaru, a ne ‚nekolik‘ XD

19.5.2019 | 13:57:47
Brani

Podľa filmových postáv u nás pomenovávali deti jedine cikáni. Pamätám sa za komanča tie mená v osadách. Sandokan, Tarzan, potom Manuela a podobne. A čo sa týka tých hejtov. Príde mi to veľmi úsmevné. Niektorí plačkovia plačú, že neni sú knihy, seriál je shit. Ale keby presne to isté bolo aj v knihách a títo to podľa toho iba natočili, tak by si pochvaľovali a do nebies by autorov vynášali. Ľudia sú proste ovce :D

#86 PAVEK
19.5.2019 | 15:59:58
shawnfan

Milujeme postavu po dobu 7 serii pak ji začneme nenávidět, protože zapomeneme čím si prošla, co obětovala a co prokázala.. A ještě takovéhle kraviny. Myslím, že zrovna tohle je ta největší. #teamDaenerys

19.5.2019 | 20:33:22
PAVEK

#84 Brani: No asi jen ovce může napsat to, co ty. Pokud by to bylo v knihách, tak by to tam rozhodně bylo zpracované lépe. Když dva dělají totéž, není to totéž. Atmosféra Písně ohně a ledu se ze seriálu začala vytrácet v momentu, kdy autoři seriálu museli děj vymýšlet sami. Osmá sezóna je první, na které se George R. R. Martin nepodílí vůbec, a je to znát.

#87 Nikolperse
19.5.2019 | 23:59:15
Nikolperse

#86 PAVEK: Autor rozvetvil dej v knihách tak veľmi že sa sám s toho nevie vysomáriť. Predstav si to ako záhradu. George Martin je ako záhradník, záhradník ktorý nechal vo svojej záhrade vyrásť až priveľa buriny. Keď tvorcom seriálu došla predloha a oni zistili, že keby pokračovali v tom ako idú knihy, tak by zistili že aj seriálová záhrada by bola čoskoro plná buriny a tiež by sa v tom nevedeli vysomáriť. A tak proste nabehli do záhrady krovinorezom a burinu zničili. Vytrhali to nepodstatné a nechali len hlavnú dejovú linku.

20.5.2019 | 10:41:25
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama