Hra o trůny (Game of Thrones)
95/100 - 2 315×

Hra o trůny(Game of Thrones)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
VOD
Max | O2 TV
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Programový ředitel stanice HBO se vyjádřil k petici, skrze kterou chtějí diváci přepracovat poslední řadu Game of Thrones

Programový ředitel stanice HBO se vyjádřil k petici, skrze kterou chtějí diváci přepracovat poslední řadu Game of Thrones

Nedávno se ke konci seriálu Game of Thrones vyjádřil samotný programový ředitel stanice HBO, který zareagoval i na nenávistnou petici vůči poslední řadě.

10 22
7.8.2019

Seriál Game of Thrones se stal takovým hitem, že ho většina fanoušků začala na jeho konci nenávidět. Dokonce vznikla i petice, skrze kterou chtějí rozzlobení fanoušci docílit přepracování poslední série. Tato nenávistná reakce se pochopitelně dostala i k vedení stanice HBO, které na ni konečně zareagovalo.

„Seriály s obrovskou popularitou mají malé množství nevýhod. Mezi ty patří i to, že když se seriál snažíte ukončit, tak spousta lidí má vlastní představu o tom, jak seriál skončí. Tato petice ukázala, s jakým zápalem diváci berou náš seriál, nicméně nepředstavuje něco, nad čím bychom déle přemýšleli. Nedokážu si představit stanici, která by takové petice řešila,“ řekl programový ředitel Casey Bloys.

(Někteří diváci by nejraději zapomněli na poslední řadu. Foto: HBO)

Bloysovo vyjádření jasně ukazuje, jak stanice mohou přemýšlet nad podobnými nenávistnými peticemi. Ještě před vznikem této petice bylo jasně, že tím nebude nic dosaženo. I když se poslední řada podle mnohých nepovedla, tak stanice HBO i tak musí slavit, protože se na seriál dívalo rekordní množství diváků.

Patříte mezi diváky, kteří podepsali tuto petici? Co říkáte na Bloysovo vyjádření?

Zdroj článku: EW

Diskuze /107

mateSKAtes

Sakra zase jsem naletěl , člověk si myslí že se tu něco dozví a ono zase nic…

5.8.2019 | 18:47:07
mateSKAtes

informační hodnota 0

5.8.2019 | 18:47:21
Moor8

nenávistná petice?

#42 Conel
5.8.2019 | 18:56:17
Saladin753

"Seriál Game of Thrones se stal takovým hitem, že ho většina fanoušků začala na jeho konci nenávidět? ???? cože ? stala hitem xD xD hitem byla tak 4 sezony … fanoušci neunesli maximálně čím se stala poté …

#6 FallenMaia
5.8.2019 | 23:47:30
RoX

No, mě nevadí, jak to skončilo – mě vadí, jak nesmyslně to bylo celé natočeno. To, že NK umře a s ním celá armáda, jasně, OK. Ale celý ten díl plný nejen vojenských nesmyslností a „plot armor“ hlavních hrdinů byl směšný (sorry Jorahu..), stejně tak i to zabití NK nakonec. Díl se smrtí draka byl zbytečný, stejně tak „vyjednávání“, při kterém zemřela Missandei. Proč je pak balistama nerozstříleli? Cercei, která vyhodila do vzduchu půlku města? A teď to nejlepší na konec – přerod Daenerys v dceru svého šíleného krále se měl a dal natočit zcela jinak, hlavně aby tomu někdo vlastně uvěřil. Osmá série popřela logiku a budování postav. Zničila tu uvěřitelnost a příběhy postav zejména díky jejich dialogům, byly uzavřeny naprosto mizerně. Pro mě osobně byla osmá série naprostým zklamáním, zejména díky těmto věcem. Ne proto, jak to skončilo – ano, mít od autora /budoucí/ knižní předlohy volnou ruku se seznamem, jaké postavy mají přežít, dovedu si představit mnohem více zajímavých zvratů a konce jejich osudů ve stylu, který GoT činil tím, čím dlouhou dobu byl. Fakt skvělým seriálem. Ale ne, podpisem petice jsem nečekal, že to předělají :-D

6.8.2019 | 6:15:26
FallenMaia

#4 Saladin753: Najväčším hitom sa stal až na svojom konci, si pozri aké rekordy sledovanosti padali pri 6. až 8. sérii, s tým sa nemôžu tie prvé série porovnávať, proste sa z toho stal globálny hit ;) To je pravda.

A len dodám že nie!!! Žiadnu hlúpu petíciu som nepodpísal a neurobil by som to pri žiadnom inom seriále alebo filme, tvorcovia majú svoju víziu a svoju fantáziu a treba ju rešpektovať, nikdy som nechápal a nepodporoval podobné petície, veď je to hlúposť.

7.8.2019 | 16:36:23
Lady Adeline

FallenMaia: ta vetsi sledovanost na konci serialu byla proto,ze serial byl na konci, ne ze ta osma serie byla lepsi a kvalitnejsi ,nez ty predchozi.Ty predchozi meli akorat vetsi hodnoceni ,nez ta posledni.Fallene nekdy si rikam ,jestli ze sebe delas blbyho ,nebo proste blby jsi promin :-(

#9 FallenMaia
7.8.2019 | 17:07:45
Lady Adeline

Ano ja mela vlastni predstavu, jak by mela skoncit Hra o truny.Chtela jsem pouze ,aby byl logicky vymysleny dej a aby charaktery postav zustaly takove,jake byly po celych sedm serii.A aby veskere linky byly radne ukonceny a vysvetleny,aby si kazdy nemusel domyslet dej podle sebe.Vic jsem doopravdy nechtela ;-)Petici jsem podepsala i kdyz jsem vedela, ze nebude mit zadny vliv.To podepsani je pouze muj vzdor,ze nesouhlasim s odflaknutym scenarem.

7.8.2019 | 17:16:22
FallenMaia

#7 Lady Adeline: Ja som nehovoril len o 8. sérii, tá sledovanosť neustále stúpala, séria za sériou tie čísla neustále rástli, zisti si k tomu nejaké informácie keď neveríš ;) Možno som pre niekoho blbý a hlupák a čo ja viem čo všetko, ale ako vravel Forest Gump: Pro hlupáka každý hloupý… ;) :D :D

#20 mateSKAtes
7.8.2019 | 17:53:01
darweyd

aaaaa, jedna z těch rádoby vše vysvětlujících odpovědí :) blbečci to prostě ke konci posrali a neuměj to ani přijmout, docela hanba

#12 Stardos #13 FallenMaia
7.8.2019 | 17:53:45
majkl44

Já nevím, co všichni tu petici stále řeší. Psalo se v ní, že je autorovi i podepsaným jasné, že se přetáčet nic nebude, ale že tím chtějí dát najevo nespokojenosti s koncem série..

#17 Violet
7.8.2019 | 17:54:54
Stardos

#10 darweyd: No ten ředitel nic nepokazil a dle mého je s výsledkem spokojen – seriál trhal navzdory kvalitě rekordy v sledovanosti a o to mu přece šlo.

7.8.2019 | 18:01:17
FallenMaia

#10 darweyd: aaaaaa, jeden z těch rádoby zmysluplných, ničnehovoriacich komentárov :D „blbečci to prostě ke konci posrali a neuměj to ani přijmout“! Úžasné, bravoooo :D :D

7.8.2019 | 18:06:26
dvl

Otázka na autora článku: Čo je to nenávistná petícia? Ten výraz si si vymyslel sám alebo si len preložil prevzatý obsah?

#15 FallenMaia
7.8.2019 | 18:09:48
FallenMaia

#14 dvl: Nenávistná petícia je petícia ktorá vznikne na základe nenávisti ;) Ľudia znenávideli koniec GoT a preto vznikla petícia aby ukázali svetu svoju nespokojnosť ;)

#16 dvl #17 Violet
7.8.2019 | 18:14:50
dvl

#15 FallenMaia: On sa pojem HateSpeech a podobné pí..oviny stal veľmi môdnym. Každý, kto nevie uniesť kritiku to zvedie na nenávisť alebo na ruských trolov :-) Nemyslím, že by ľudia nenávideli poslednú radu GoT, aspoň väčšina z nich, kto podpísal petíciu (vrátane mňa). Dať najavo svoju nespokojnosť z niečím a nenávidieť niečo sú dva odlišné pojmy. Kto to nevie pochopiť…tak…

#18 Violet
7.8.2019 | 18:22:37
Violet

#11 majkl44: Přesně tak.. navíc už jí ani nikdo neřeší, takže všem je úplně někde nějaký vyjádření HBO. Spousta lidí čeká na knihy.

#15 FallenMaia: Nikdo se nechoval nenávistně, to jsou zase jen slovíčka. Lidi co zacházejí do krajností byli na obou stranách, jak na straně co obhajovali osmou řadu tak na straně co se jim osmá řada nelíbila. Takže tohle je jen další slovíčkaření, jen proto, aby to vypadalo, kdo je tady ten špatný. Mi stačilo ty diskuze tady sledovat a někteří lidi se prostě k sobě chovat neumí, stejný hnusny kecy tam i tam.. Tohle je jen další napadení. Že prej nenávistný, to je ale dost sprostota od nich..

7.8.2019 | 18:30:11
Violet

#16 dvl: souhlas

7.8.2019 | 18:31:40
God Carmen

Už se na to vys*rte… Nemá to cenu

7.8.2019 | 18:33:09
mateSKAtes

#9 FallenMaia: ja už tu bylo mnohokrat řečeno ten seriál se zbortil pod vlastní slávou. Řekl bych že za tu sledovanost jakou to mělo mužou poděkovat jen propagaci a taky tomu že ten seriál zažil v té době takovej BOOM. Prostě byl na všechno vyvyjenej takovej nátlak až to padlo. Já znám taky jednu hezkou věc :D Nikdy se nehádejte s blbcem někdo by si totiž mohl všimnout že mezi nami není žádný rozdíl xD xD xD xD xD

#21 FallenMaia
7.8.2019 | 18:40:56
FallenMaia

#20 mateSKAtes: Jasné matesko, to je tak jednoduché označiť niekoho kto je spokojný za blbca, však? To tebe ide najlepšie ;) Už tu meliete dve na tri aj vo vedľajšej diskusii aj tu, ste ako pokazené rádio :D Kritizovať a poukazovať na chyby to vám ide najlepšie, ale čo sa ja tomu vôbec čudujem, za posledné mesiace som tu zažil s vami už hádam všetko :D :D

Oskarka kde si keď ta potrebujeme, príď nám povedať to tvoje „dokolečka dokola“ :D :D

#22 mateSKAtes #23 Violet
7.8.2019 | 19:03:20
mateSKAtes

#21 FallenMaia: To nebylo myšlený přimo na tebe :) jen jsem chtěl přihodit taky svým moudrem k forestoj. :D ale jestli jsme se tě dotknul tak se ti za to upřímně omlouvám nebylo to myšleny na tebe. ja jen chtěl řict to že když měla poslendí série takovou sledovanost nemusi to nutne znamenat že ta série byla tak dobrá.

#24 FallenMaia
7.8.2019 | 19:07:04
Violet

#21 FallenMaia: Nikdo nesmí jako říct kritiku nebo co? A co je tohle? Nenávistná petice? To je ok? Nebo to že někdo napíše, že lidi co se jim to nelíbí jsou debilové, to je taky ok? Mě spíš přijde, že tihle lidi jsou nenavistní. Ti co jen neustále označují lidi co se jim to líbí za idioty a lidi co se jim to nelíbí za idioty. Nikdo jiný.

#24 FallenMaia
7.8.2019 | 19:10:44
FallenMaia

#22 mateSKAtes: Ale to že mala sledovanosť znamená že bola dobrá tu nikto nehovoril, ja viem že to tak nieje, ja som reagoval na týpka čo tvrdil že popularita im po 4. sérii klesala čo je teda megako… a to musí uznať hádam každý ;) A nie nedotkol si sa ma, neboj ja mám hrošiu kožu :D :D A za tie mesiace tu som si už na podobné reakcie zvykol ;)

#23 Violet: Ja vám neberiem že sa vám to nepáči, pre mňa za mňa kritizujte koľko chcete ale aspoň teda znášajte negatívne komentáre na vaše vyjadrenia, keď už to chcete kritizovať, pretože nie každý je s tými vašimi komentármi spokojný. Vieš treba si uvedomiť že kritika a negatívny názor má predsa len o niečo väčší dopad a efekt ako pochvala, to si si hádam už všimla nie? Nikto nebude riešiť že niekto niečo chváli ale keď sa niečo kritizuje vždy budú ľudia ktorý s tým nebudú súhlasiť ;)

#26 mateSKAtes #36 Violet
7.8.2019 | 19:20:07
Svjatogor

1.) Ne, nepodepsal jsem petici. :-D

2.) Zdvořilostní fakjů bez chutí zapáchu. ;-)

#28 widy.33
7.8.2019 | 19:24:23
mateSKAtes

#24 FallenMaia: Je to blbost to je fakt protože 4 série byla jestě luxusní ale jedno teoreticke řešení bych měl :D možná klesla sledovanost pravě kvuli tomu že v americe z toho začali lidi bláznit a trochu si zasebevraždili :D však po rudé svatbě se to opravdu dělo .

#27 FallenMaia
7.8.2019 | 19:24:35
FallenMaia

#26 mateSKAtes: Ale práveže neklesla, o tom tu celý čas hovorím, ona stále len stúpala chápeš?? Čiže popularita rástla tak ako to je napísané v článku, posledné série už pozeralo nenormálne množstvo ľudí a to sa tam nerátajú ľudia čo si to sťahovali, čiže to číslo muselo byť enormné ;)

#29 widy.33 #30 mateSKAtes
7.8.2019 | 19:27:11
widy.33

#25 Svjatogor: A ako si sa mal na dovolenke ? :D

#39 Svjatogor
widy.33
7.8.2019 | 19:27:20
widy.33
7.8.2019 | 19:29:11
mateSKAtes

#27 FallenMaia: však řikám jen teoreticky… neber to hned važně ! :D :D ja vím však třeti a 4 série mě k seriálu dostali.

7.8.2019 | 19:30:29
lenacia

Tušila sem ze mi konec nebude stačit že se mi nebude líbit. Ale to není problém který sem s poslední sérii měla… Problém byl je a bude absolutní nelogičnost!!!

#32 mateSKAtes
7.8.2019 | 19:31:41
mateSKAtes

#31 lenacia: Tak BACHA jako Slovo logika je tady snad to nejsprostší slovo a někteří jedinnci to tu berou jako težkou urážku na cti :D jako me to je jedno ja souhlasim :D jen varuju před kavalerii xD xD xD xD

#34 FallenMaia
7.8.2019 | 19:34:23
FallenMaia

#29 widy.33: Ďakujeeem :D :D ;) Toto je presne ten typ komentárov ktorý sa mi páči zo všetkých najviac :D :D Stručný, výstižný a hlavne súhlasný :D

#45 widy.33
7.8.2019 | 19:36:10
FallenMaia

#32 mateSKAtes: Nestojí mi to za to :D :D :D

#35 mateSKAtes
7.8.2019 | 19:37:27
mateSKAtes

#34 FallenMaia: xD xD xD xD xD xD xD

7.8.2019 | 19:41:05
Violet

#24 FallenMaia: A tobě to někdo bere že se ti to líbí? že s tím nesouhlasíš? Ne. A nebudu dávat jen pochvaly k něčemu, jen proto, abych šla s davem. Nebo je tady ta diskuze od toho aby se jen chválilo? Ne. A nebudu označovat lidi, kterým se něco nelíbí za nenávistný. A další věc, je to proboha jen seriál. Někteří tady dělají jak kdyby šlo o život a proboha hlavně nic nenamítejte, nebo se tu někdo složí.. Mě třeba vůbec nevadí že ty se mnou v některých věcech nesouhlasíš. Prostě na to máme každý jiný pohled. Ale nemůžeš mi furt nutit svoje názory jako nějakou všeobecnou pravdu. Nikomu ani nevadilo, že ty namítáš něco jiného, je to tvoje věc jak to vidíš. Tak o co pořád jde? Ano našlo se hodně fanoušku co jsou zklamaní, tak je hodímě do jednoho pytle i s těma co se chovají jako kreténi jen proto, abychom poukázali an to, že serial je perfektní a nikdo si nesmí dovilt nic říct. Tohle je na hlavu.

Představ si, jak by to vypadalo, kdyby neexistovala kritika. Myslíš, že by vše bylo jen růžové? Asi těžko, nejspíš by se ani kolikrát něco dělníkům na stavnách nepovedlo a pak by se ti zbortil dům na hlavu, protože prostě nikdo nebyl kritickej a neřekl, tohle se musí udělat líp, je to špatně.

Navíc, spousta lidí si z kritiky dovede vzít taky ponaučení. Takže i kritika může být k užitku. A tady spoustu lidí prostě kritiku nedokáže unést. Označit kritiku za nenávistnou, je dost silný slovo. Kritika tady byla je a bude a je to naprosto běžná součast života, i bez sebekritiky by to tady byl jen samej grazl na světě. Takže nechápu ty negativní postoje vůči normální kritice.

#37 FallenMaia
7.8.2019 | 19:46:26
FallenMaia

#36 Violet: Normální kritice??? Moja milá, niektoré ti vaše komentáre ďaleko prevyšujú normálnu kritiku a už to nemá nič spoločné s normálnou kritikou z ktorej by sa mal niekto poučiť… Ja neviem vy to tu po sebe nečítate? :D Ako som napísal, kritika má omnoho väčší efekt ako chvála preto sa okolo kritických komentárov tvorí taká diskusia, tak to je aj bude naveky ;)

A stačilo prosím o tom že „veď je to len seriál“ začínaš mi pripomínať Oskarku ;) Ja viem že je to len seriál, to neznamená že sa o tom nemôžem pobaviť na nete a vyjadriť svoj názor, hlavne ja som taký že keď vidím že je tu veľké množstvo negatívnych názorov mám potrebu sa zapojiť a prispieť svojim pozitívnym ;) bohužiaľ, tak to je, vo svete treba rovnováhu ako hovoril Thanos, na každých 5 kritických komentárov pripadá jeden môj ktorý to chváli, myslím že to je primerané číslo, čo sa stále sťažujete? To sa tu na to musí len pluť?? Tak prestante písať aj vy a prestanem aj ja lebo nebudem mať na čo reagovať, si asi neuvedomujete že vy ma tu sami kŕmite ;) :D :D

#38 Violet
7.8.2019 | 19:58:46
Violet

#37 FallenMaia: No já narozdil od tebe neoznacuji ostatní lidi jako debilove.. Takže nevím co se ted utrhuješ na nas.. opet..

#44 FallenMaia
7.8.2019 | 20:21:59
Svjatogor

#28 widy.33: Dobře, ale stejskalo se mi po vás. :-D Trošku. ;-)

#43 widy.33
7.8.2019 | 20:22:26
beat

Trz sa zahrám na múdreho, ale popularita a sledovanosť sú dva rozdielne pojmy. Sledovanosť rástla pretože sa o tom hovorilo tak to všetci zacali sledovat zo zaujimavosti. Popularitu ale klesala. Vačšina tých, čo to sledovali od začiatku, albo v mojom prípade až od druhej serie, to bolo do 5 serie droga, potom už len povinnosť, kde ma to čím dalej menej bavilo, nehovorim, ze to bolo zle, to nie (8 seriu osobne kukat viac nebudem ak si dam repete, budem sa tvarit ze neexistuje a ze nenatocili lebo peniaze alebo nieco podobné) ale nebolo to potom to co som mal na tom rad. Je to len moj osobny nazor. Ovplyvnovat tu nikoho nebudem, ale s hrdostou poviem ze som tu tzv. „peticiu“ podpisal aby som trochu ukazal ze to bolo odflaknute. Len dodam, ze efekty a peniaze niesu vsetko a to co vynalozili na tie efekty radsej mohli pouzit na scenar, zrejme by som sa zaobisiel aj bez nich no, resp. trochu okresanych.

#41 Violet #79 igwar #81 igwar
7.8.2019 | 20:26:10
Violet

#40 beat: Vidím to úplně stejně. Ale tady je to zjevně velký hřích a strašně odsuzované si něco takového dovolit říct.

7.8.2019 | 20:33:11
Conel

#3 Moor8: Nenávist je dnes prostě módní výraz. V překladu to znamená, že si dotyčný není jistý sám sebou a bojí se jakékoliv kritiky, tak ji označuje za nenávist.

7.8.2019 | 20:33:41
widy.33

#39 Svjatogor: tak o tom som presvečená :D :D , že sme ti chýbali ale aj od nás si musíš oddýchnúť :D :D

widy.33
7.8.2019 | 20:34:25
FallenMaia

#38 Violet: Jasné, vieš akými rôznymi prívlastkami tu už označili mňa?? A čo? Robím si z toho niečo?

Koľko krát tu ešte spomenieš ten môj neštastný komentár?

#46 Violet
7.8.2019 | 20:35:50
widy.33

#33 FallenMaia: :D :D :D navždy :D :D :D

#49 FallenMaia
widy.33
7.8.2019 | 20:36:44
Violet

#44 FallenMaia: A ted jsi napsal co?
„Normální kritice??? Moja milá, niektoré ti vaše komentáre ďaleko prevyšujú normálnu kritiku a už to nemá nič spoločné s normálnou kritikou z ktorej by sa mal niekto poučiť… Ja neviem vy to tu po sebe nečítate? :D

To není vůbec urážlivé. Teď jsem na to poukazovala, že právě tohle chování je hnusný.

Zrovna tak můžu rovnou říct o tobě že jsi asi někde na vedlejší koleji, protože by sis po sobě měl přečíst co píšeš ty, to je fakt hodně chytrý, kdo to má číst?

Už ti to došlo? nebo ještě ne?

#49 FallenMaia
7.8.2019 | 20:40:07
Martan73

Tato petice ukázala, s jakým zápalem diváci berou náš seriál, nicméně nepředstavuje něco, nad čím bychom déle přemýšleli. Takže jinými slovy: My jsme si to natočili tak, jak jsme chtěli my a že se to divákům nelíbí, to je nám volný. Není to nic, nad čím bychom déle přemýšleli. F*** ** diváku. :-D

#48 God Carmen #50 FallenMaia
7.8.2019 | 20:47:15
God Carmen

#47 Martan73: a přesto se tu najdou jedinci co to tu řeší 2 měsíce po skončení seriálu… Nechápu :( to máte tak nudný život? :(

7.8.2019 | 20:51:25
FallenMaia

#45 widy.33: <3 ;)

#46 Violet: Violetka písal som v množnom čísle, čiže som myslel vás ako skupinu, čiže som myslel aj tie výsmešné komentáre podľa ktorých sú Benioff a Weiss len dvaja debili a idioti bez mozgov a podobne a že tu už takých bolo. Zas si to neber moc osobne. A dúfam že si sa neurazila že som ťa dal do jednej skupiny s takýmito ľudmi, ak áno tak sorry ;)

#51 Violet #60 widy.33 #68 widy.33
7.8.2019 | 20:53:44
FallenMaia

#47 Martan73: A čo si čakal?? Že ti natočia ešte jednu verziu? Čo akože majú robiť? :D :D

7.8.2019 | 20:54:49
Violet

#49 FallenMaia: Vás? a já někdě psala že jsou debilove? Zase škatulkuješ? Ano nás.. koho nás? Já tě tedy taky budu škatulkovat… Pro tebe jsme zjevně podřadní, když teda patříme všichni dohromady ani nevím teda kdo přesně..

Ale od ted tedy pro mě jsi jen další člověk co tady ostatní jen uráží a povyšuje se nad názory jiných lidí, protože jeho názory jsou zjevně všeobecná pravda.. děkuji za škatulkování..

#52 FallenMaia
7.8.2019 | 20:59:13
FallenMaia

#51 Violet: Nie myslel som vás ako skupinu čo kritizuje, sú tu len dve skupiny, jedna väčšia čo kritizuje a druhá menšia čo s tým nesúhlasí a snaží sa prácu tvorcov brániť a v tej som ja ;)

#53 Violet
7.8.2019 | 21:06:24
Violet

#52 FallenMaia: to je hezký, že mě vlastně urazíš a ještě se omluvíš abych se neurazila za to, že mě urážíš..

Jak jsem řekla, pro mě patříš ted k lidem co se povyšují, naváží se do jiných a uráží tady jen ostatní a vydávají svoje nazory za všeobecnou pravdu, tak se za to rovnou omlouvám, kdyby tě to náhodou naštvalo, že si myslím, že jsi nafoukanej ;)

takhle se chovas ty tak je i fer se tak chovat uz k tobe

#54 FallenMaia
7.8.2019 | 21:09:01
FallenMaia

#53 Violet: Mne sa nemusíš omlúvať ;) Ja sa neurazím za každú prkotinu ;) A mimochodom vy sami ste to tu rozdelili do skupín, na tých čo sa im seriál páčil a tích ktorím nie ;) A sama si povedala že na oboch stranách sú ľudia čo zachádzajú do krajností, tu v tejto diskusii, tak čo??

#55 Violet
7.8.2019 | 21:14:44
Violet

#54 FallenMaia: omg ja jen uvedla tyhle dve strany jako lidi co se jim libila osma rada a co ne..a že je tedy blbost nekoho škatulkovat, když cvoci jsou všude a ty jak potrefena husa hned prave to udelas.. škatulkuješ..

Jasně ty se neurazis.. ty se urazis jen soukromě, neboj já vím.. A určitě je naprosto normální někoho urážet říct mu že je vlastně úplně blbej a pak se mu omluvit at se za to neurazí.. už nemám slov

#59 FallenMaia #61 FallenMaia
7.8.2019 | 21:23:31
oskarka

A kola zbytečné a nudné diskuse se opět roztočila… :-)

#58 Batiatus
7.8.2019 | 21:29:30
beat

Zase tu z tych dvoch (sorry ale musim, nemam ale v umysle zase rozputat peklo) radoby scenaristov, ktory fakt ze napisali, alebo inak, prepisali texty z knih do filmovej podoby na obrazovku, a ked dosli knihy tak sa ukazali aky su skvely tvorcovia, ze na to proste nemaju. Ja osobne si myslim ze ktorykolvek iny scenarista by to dokazal tak isto a tak isto aj na konci dojebabrať to keď dojde inspiracia v podobe pekne rozpisanych scen v kniznej podobe. Stale tu vsak vidim rozdelenych ludi na dva tabory ktore v jednej oslavuju danych panov za bohov a v druhej na nich kydaju ze to dojebali ale dovtedy to vraj robili dobre. Zase raz moj osobny nazor, nie zeby to robili dobre, len to dobre maskovali za knihy. Ked dosiel material tak hold skusili po svojom a nevyslo. Ide sa dalej, este porozmyslam ci si pozriem novy, len dufam ze ich nezavolaju ani na vypomoc lebo to rychlo vzdam. :D Ludia, milujte sa a mnozte sa, hlavne, nehadajte sa.l. Diskutovat sa da aj pekne bez urazok.

#72 sonulle
7.8.2019 | 21:32:24
Batiatus

#56 oskarka: A zbytočná a nudná ženská opäť v akcii.

#62 widy.33
7.8.2019 | 21:32:24
FallenMaia

#55 Violet: No a ja som čo napísal? Že niektoré vaše komentáre ďaleko prevyšujú normálnu kritiku?? To tu mám akože jednotlivo vymenovávať koho myslím keď si ani nepamätám tie mená a ikonky???? :D :D Tak som to proste zobral ako skupinu keď si tu o tom sama hovorila ;)

#65 Violet
7.8.2019 | 21:33:31
widy.33
7.8.2019 | 21:33:59
FallenMaia

#55 Violet: A vidíš aj beat to vidí ako dva tábory stojace proti sebe, takže niesom sám ;)

7.8.2019 | 21:35:14
widy.33

#58 Batiatus: vieš ty čo? vajcia už vôbec nemám rada :D

#63 Batiatus
widy.33
7.8.2019 | 21:41:42
Batiatus

#62 widy.33: A čo mandarínky?

#66 widy.33
7.8.2019 | 21:44:51
beat

#62 Co to do … :D

#67 widy.33
7.8.2019 | 21:53:50
Violet

#59 FallenMaia: tvl no comment

7.8.2019 | 21:58:52
widy.33

#63 Batiatus: neviem ovocie mi nerobí dobre citrusové obzvlášť ale vajcia to je priam hnus nedávno sa mi stala veľmi nepekná vec

widy.33
7.8.2019 | 22:00:50
widy.33

#64 beat: to je dávna história klasické vajcia :D

widy.33
7.8.2019 | 22:01:22
widy.33

#49 FallenMaia: ♥♥♥♥♥ ha hahaha :D :D :D

#76 widy.33
widy.33
7.8.2019 | 22:02:02
beat

@FallenMaia Neviem, stale v tom vidim zamaskovaný dvojzmysel :D Ale aspoň pobavilo :D P.S. na mobile stále jrvirm jak označit konkretny komentar ani ucet :D takze ak mi to nevyjde, nepozastavujte sa nad tým nikto :D

#71 widy.33
7.8.2019 | 22:10:30
beat

@FallenMaia Zle som oznacenil, sprava mala byt pre widi ospavedlnujem sa :D

7.8.2019 | 22:12:02
widy.33

#69 beat: neboj ozaj za tým nič iné ako vajcia nie je :D :D slepačia vajcia :D :D ale od toho je diskusia na pobavenie :D :D :D

widy.33
7.8.2019 | 22:12:12
sonulle

#57 beat: Krásně řečeno maskovali to, to je přesně to slovo :) hezky napsané.

Proč měla takovou sledovanost poslední série. Byl nebyl jeden seriál, dobře propracovaný a pár lidí, co byli zvědaví a pár kteří četli knihu se rozhodli, že se budou dívat. Po podařené sezóně to sdělili na sociálních sítích svým známým, že je to fakt dobré. Sledovanost se postupně zvedala a HBO se to opravdu začlo rentovat. Penízky se investovaly do bitev, efektů a draků. Postupně však přestalo jít o politické intriky, propracovaný děj a vykreslování charakteru, nýbrž o efekt, za který DD dostalo EMMY. V té době se to začlo líbit masám. Ti co koukali mezi prvníma se rozdělili na fanoušky, co to dokoukat musí, na fanoušky, kteří doufali, že alespoň ten konec bude dobrý a na fanoušky, co se na to vykvakli. Ovšem to už tu byli jiný druh fanoušků hltající každou akci a výdech draka. Ti potom své reakce na tu krásu zvěčňovali. Každý Jarda chtěl být in, koukat na GOT a diskutovat o tom na twitteru, což je pochopitelné. Vše zakončila enormní sledovanost GOT a HBO z toho ještě bude nějaký pátek těžit. Petice, která nesouhlasila s práci DD tvůrců, byla nazvána nenávistnou. Jak chytré milý Watsone! Sledovanost nemá nic společného s kvalitou seriálu.

Co se týká petice, fanoušci tím projevili svůj postoj ohledně osmé série, nevidím v tom žádné zbytečné snažení. Vyjádřili se stejně, jako se i vyjádřila samotná HBO.

Já jsem petici nepodepsala a Bloysovo vyjádření považuji za stylisticky správné. :)

7.8.2019 | 22:38:25
Lady Adeline

FallenMaia: Pokud tu chces kazat o slusnem chovani,tak tu prosim nektere lidi nenazyvej trupkama apod… Uz fakt uprimne musim souhlasit s Oskarkou,ze je to tu stale dokolecka dokola..... Vsimla jsem si,ze hlavnim vinikem jsi ty ,co tu kazdeho napada za jeho nazor :-( To si tu nemuzeme popovidat bez urazek ,jako slusni lidi? Taky jsem obcas vybuchla a byla sprosta to priznavam,ale sakra musi to tady byt porad ty hadky a urazky?Ty si to mozna neuvedomujes ,ale dost tvoje komentare zneji nadrazene a namyslene.Chces se tu tak prezentovat,nebo takovy nejsi? Co kdyby jsi zacal od znova,zatnul zuby a nereagoval na komentare ktere se ti nelibi?Muzeme se tu bavit o zajimavostech z knih a serialu.Proste se smir,ze Got se nekterym nelibil a budou na nej nadavat.Az zacne Zaklinac, bude to same v ruzovym.

#74 FallenMaia
7.8.2019 | 22:44:05
FallenMaia

#73 Lady Adeline: Ak niekoho urážam tak to nerobím vedome, asi to bude len to moje vyjadrovanie, s čím ja bohužiaľ neviem nič spraviť jedine sa môžem krotiť v tom čo píšem čo ale bude problém. Ja neviem čím som napríklad teraz urazil Violet, vôbec tomu nerozumiem, ty si mňa minule nazvala ešte väčším hlupákom a neurazil som sa, mne zase príde že niektoré tie veci čo ja napíšem si tu beriete až príliš osobne aj keď ja som to tak nikdy nemyslel.

7.8.2019 | 22:49:02
Lady Adeline

FallenMaia: tvoje komenty zneji dost nadrazene a namyslene..... Jsi takovy nebo ne? Nekdy fakt slovickaris a prekrucujes! Stoji ti to za to?Zacinas tu byt vic nenavidenym, nez D a D.Kdyz pises do soukromych zprav,chovas se jako fajn kluk.Zdas se mi i prirozeny a ve verejnych diskuzich se chovas, jako uplne jiny clovek.Chovas se jako namysleny kreten :-( Jsi namysleny kreten,nebo nejsi? Pokud nejsi,tak se tak neprezentuj.

7.8.2019 | 23:01:27
widy.33

#68 widy.33: ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

#78 FallenMaia
widy.33
7.8.2019 | 23:02:57
Lady Adeline

FallenMaia: nejhorsi je to,ze si ani neuvedomujes ze nekoho urazis :-( Snaz se zmenit! Ver mi,ze to budes mit v zivote lehci s lidmi a s budouci pritelkyni ,nebo dokonce s manzelkou? Davno uz holky neletej na namysleny kreteny ,ale na hodny kluky ;-) Ja se tu rada pobavim s lidmi a je mi jedno, ze to tu bude plne nesmyslu.Ale nechci ,aby to tu bylo plne hadek a urazek ;-)

7.8.2019 | 23:07:16
FallenMaia

#76 widy.33: ♥ <3<3<3

Mír, lásku :)

7.8.2019 | 23:48:36
igwar

#40 beat: Pri seriáloch a filmoch sa predsa popularita meria sledovanosťou. Tieto dve veci spolu úzko súvisia. Ako potom vyjadriť alebo určiť tú „popularitu“, keď tvrdíš, že to je niečo iné ako sledovanosť.

8.8.2019 | 8:04:05
beat

@igwar Tvoj názor, neberiem ti ho. Svoj názor na sledovanosť/po­pularitu som vyjadril nižšie aj s popisom.

8.8.2019 | 9:51:29
igwar

#40 beat: Pri seriáloch a filmoch sa predsa popularita meria sledovanosťou. Tieto dve veci spolu úzko súvisia, aj keď to nie je to isté. Ako potom vyjadriť alebo určiť tú „popularitu“, keď tvrdíš, že to je niečo iné ako sledovanosť a že dokonca klesala na rozdiel od rastúcej sledovanosti.

#82 FallenMaia
8.8.2019 | 12:15:21
FallenMaia

#81 igwar: Ja mám rovnaký názor ;)

8.8.2019 | 12:27:04
beat

Tym ze skopirujes vacsinu svojho prispevku moj nazor nezmenis :D

8.8.2019 | 12:55:30
Nazgul_CZ

Popularita a sledovanost je u seriálu to samé. Je sledovaný = je populární. Jinými slovy popularita seriálu nebo chceteli oblíbenost se měří právě sledovaností. Proto seriály, co sledovanost nemají, jsou třeba po první sezóně zrušeny, byť můžou být sebekvalitnější.

To správné, co chtěl beat napsat, je tedy, že popularita a kvalita nemusí být to samé. Populární je seriál stále, protože lidé, co ho rozkoukali jej dokoukají a spousta dalších, kteří se o něm dozvěděli od nich se přidá. Přidá se i spousta těch, co třeba jinak fantasy až tolik nezajímá, protože kvalita zpracování prostě nemá obdoby a ze seriálu se tak stal globální fenomén, na který kouká i spousta lidí, kterým ke štěstí stačí vidět třeba jen draka v akci. Můžeme nadávat na klesající kvalitu děje, ale technicky prostě nic na stejné úrovni na seriálovém poli nikdy nevzniklo a i na filmovém mě moc věcí nenapadá, kde by byl třeba útok draka zobrazen lépe. Takovej Hobbit a Eragon vypadají vedle GoT jako pohádky od Zdeňka Trošky.

To, že seriálu člověk vytkne logické chyby, které tam byly, neznamená, že by ho nesnášel a nebyl již mezi jeho oblíbenými seriály. Samozřejmě, že dost lidí to sledovalo, protože byli hlavně zvědaví, jak to dopadne, ale i pro ty to muselo být koukatelné, byť s výhradami. Jako, že se na to koukala velká část lidí i když jim to už tři sezóny přišlo nekoukatelný, tak tomu moc nevěřím, že by jich bylo hodně. Takových je minimální množství, protože objektivně je pravda, že i když tam bohužel byl úpadek kvality scénáře, tak nic lepšího v tv nebylo, co se fantasy týče a možná ani dlouho nebude, byť to samozřejmě nastartovalo boom a natáčí se spousta velkých fantasy. Uvidíme, jak dopadnou (Zaklínač, Pán prstenů, prequel GoT a další).

Jinak obecně si myslím, že u 90% seriálů, které mají více, než 2 nebo 3 série, se na to člověk pak už dokoukává, aby zjistil, jak to dopadne i když kvalita téměř vždy klesne a většinou ještě mnohem více, než u GoT. Protože málokterý seriál si jí dokáže udržet 5 a více sezón bez výkyvů. U mě třeba teď Vikingové, pořád jsou koukatelní, ale kvalit prvních sezón už určitě nedosahují.

Dříve, co jsem sledoval, tak to bylo stejné třeba s Lost, které šlo pro mě do hajzlu třetí sezónou, ale člověk to prostě dokoukal, protože to bylo koukatelné. Tam jedině vidím i stejně velké zklamání z konce, protože tam to tvůrci zakončili podle mě ještě hůře. Tam prostě vůbec nevěděli, která bije a jak to ukončit, protože půlku seriálu prostě jen vařili z vody a psali scénáře z velké části na základě přání fanoušků podle mě, místo, aby měli představu kam to chtějí dovést. Pak už se do toho tak zamotali, že to byl prostě jen nesmysl. Stejný třeba Prison Break, skvělá první sezóna, co z toho udělala hit a pak už jen pořád dokola recyklace a zamotanější a nesmyslnější děj.

To samé např. Akta X, na kterých jsem vyrůstal a když jsem si pak všechny sezóny koupil na dvd, tak od dejme tomu třetí nebo čtvrté, už byla dost bolest některé díly dokoukat. Tam jedině jsem asi z nostalgie vydržel i když to fakt bylo utpení sledovat až do konce, kterej taky nedával smysl. A ani těma dvěma sezónama, co natočili nově, to nezachránili, protože byly také slabé. Hvězdná brána další příklad seriálu, kterej se jen deset sezón recykloval a nepřišel téměř s ničím novým, v patnácti to člověk žral, teď bych asi už všechny díly nedokázal dokoukat.

Seriály, co si udrží kvalitu až do konce a i to zakončení maj skvělé, bych spočítal na prstech jedné ruky nejspíš. Bohužel, ale je to tak. Proto buďme ještě rádi za GoT.

8.8.2019 | 15:51:46
beat

@Nazgul_VZ v podstate si to vystihol co som tym chcel povedat. Je to tak ako hovoris v tv sa sice berie teoreticky ze sledovanost je popularita ale ked si to zdravym rozumom clovek rozoberie tak to spolu velmi okrajovo suvisi a su to dva rozdielne pojmy. Jedinu vec co by som ti vytkol ze je malo tych co to 3 serie nebralo ale dopozerali to len zo zvedavosti

8.8.2019 | 15:59:53
beat

Zase som sa preklikol v piamenku @Nazgul_CZ ver mi, bolo och niekolko 10 milionov, co to pozerali len uz zo zvedavosti ako to skonci.

#87 Nazgul_CZ #89 FallenMaia
8.8.2019 | 16:01:39
Nazgul_CZ

#86 beat: To, co píšeš je blbost. Nejsledovanější díly měly sledovanost něco přes 12 milionů lidí a ty chceš tvrdit, že 10 milionů z nich se na to dívalo se sebezapřením i když je ten seriál nebavil? Ale no tak i tu petici, že se to nepovedlo podepsal asi jen 1,5 milionu lidí, pokud se to zvedlo od dob, co jsem si teď dohledal článek o tom, tak dejme tomu do dvou milionů a i z těch byla podle mě dobrá polovina lidí, kterým se seriál jako celek líbil a jen chtěli upozornit na tu klesající kvalitu.

Samozřejmě, že i dost lidí si to třeba stahovalo, ale to tvoje číslo je brutálně přestřelené i kdyby to měl bejt jen milion. Prostě ten seriál je, co se zpracování týče to nej, co kdy v tv bylo, takže dělat z něj sračku, která vlastně nikoho nebavila, ale přesto to všichni sledovali je nesmysl.

8.8.2019 | 16:36:07
Lady Adeline

Nazgul_CZ: sledovanost to melo nejvetsi ze vsech serii, to nepopiram,ale koukni na hodnoceni ;-) To zase poradne kleslo, naproti jinym seriim. Ano posledni serie got byla po vizualni strance plus efekty,hudba,kos­tymi atd… uzasna,ale normalne smyslejicimu cloveku ,jde hlavne o dej a ne o krasnou podivanou.Kdyz se budu chtit podivat na neco kvuli efektum, ale s pribehem naprosto debilnim ,juknu treba na transformery apod… Mne u got slo hlavne o postavy a jejich dejove linky.Efekty a ostatni beru pouze jen neco navic… Ale kazdy ma jiny vkus a hleda u serialu a filmu neco jinyho,takze chapu i ty ,co tu peji ody na osmou serii

#95 Nazgul_CZ
8.8.2019 | 16:47:54
FallenMaia

#86 beat: Fúúha tak to vážne neviem kde berieš také čísla, súhlas s nazgulom.

Sledovanosť neustále stúpala čiže stúpala aj popularita. Treba si uvedomiť že je rozdiel medzi popularitou a kvalitou, popularitu môžeš merať jedine tou sledovanosťou pretože čím viac ľudí ten seriál pozerá a čím viac ľudí ho sťahuje tým je populárnejší a nezáleží na tom či je kvalitný alebo nie, proste je celosvetovo známy a píše sa o ňom. Populárna bola aj 8. séria, aj keď podľa mnohých nebola kvalitná, ale rozoberalo sa to hádam všade, vznikajú videá, meme obrázky, na sociálnych sieťach sa o tom viedli diskusie… Toto je POPULARITA ;)

8.8.2019 | 16:49:31
Svjatogor

Já sám jsem poslední sérii dokoukal čistě jenom ze zvědavosti. Úchylný kill list Dlouhé noci mi zabil (skoro) všechny charakterově sympatické postavy a Alys Kastark úplně odrbali o její slavnou smrt. Ti přeživší se začali chovat jako retardi. Bran si vyseděl hemeroida a korunu, wow… :-O

Jaké je hodnocení poslední epizody na IMDB? ;-)

8.8.2019 | 17:05:32
Lady Adeline

Svjatogor: pry Bran si vysedel hwmeroida a korunu..... Popadam se za bricho a posiluji tim brisni svalouse ;-)

8.8.2019 | 17:14:59
Vencais

Ano podepsal, ale ta petice nebyla nenávistná, šlo o to vyjádřit nespokojenost s tím jak bídně byla poslední serie zpracována. Je to konečný účet tvůrcům od fanoušků, které tím paskvilem okradli o důstojný konec dobré show. Všechno co tam je se klidně mohlo odehrát, ale to jak k těm událostem došlo bylo podáno mizerně, postavy jsou tupé, boje probíhají nesmyslným způsobem (katapulty v první linii atp.) a šílenství Daenerys propukne mrknutím oka ve chvíli kdy má úhlavního nepřítele v podstatě na dosah. 7 serií by se dalo vyjádřit slovem úžasné, popisovat jedním slovem 8. serii raději nebudu. Místo jedné zpackané serie, měli raději udělat 2 normální a vůbec k tomu nepouštět ty dva šašky, kteří se už už nemohli dočkat až se budou moct pustit do další prznění Star Wars, takže jen splácali tohle aby měli pokoj a mohli jít dělat to. Jistě, koukala spousta lidí, ale ne kvůli tomu že by 8. serie byla dobrá, ale protože viděli předchozích 7 dobrých.

8.8.2019 | 17:30:05
beat

Ale vy veriete čisla cisto z US, neviem ci je vam to jasne alebo nie. Pretoze nikdy nikde nebolo spomenute ze kolko milionov to sleduje z tych miliard ludi, a hbo si rata len na domacom prostredi. Ratajte vsetko, premieru to mali vsade po svete kde ma zastupenie home box, cisla su len z US. Neviem ci je nutne zachadzat viac do detailov.

#96 Nazgul_CZ
8.8.2019 | 17:59:34
POLW

For all: Moc se mi líbí, jak vás všecky baví se o tom donekonečna hádat :-) Svědčí to o tom , že tenhle seriál stál OPRAVDU za to a jen tak se na něj nezapomene. A ten konec (kontroverzní a zbytečně uspěchaný) k tomu jen přispěl. Rozdělil fans jako Trump voliče v US :-)

8.8.2019 | 18:26:20
Nazgul_CZ

#88 Lady Adeline: Tak to hodnocení taky není objektivní, protože spousta lidí těm dílům ve vzteku dávala jednu hvězdičku a to není objektivní hodnocení, kvůli třeba jedné stupidně natočené scéně. Ale jinak to je to, co píšu, že popularita je něco jiného, než kvalita, která se odrážela samozřejmě i do horšího hodnocení.

8.8.2019 | 20:11:47
Nazgul_CZ

#93 beat: Tak to přesně nevím, jestli jsou čísla jen z US, vždy se tu psalo, že jsou to čísla z toho, kdo má předplaceno HBO, jako kabelovku a nebo HBO GO a nebo tu druhou internetovou platformu HBO. Chápal jsem to tak, že jsou to čísla z celého světa.

Nicméně, i kdyby si měl pravdu, tak nevím, odkud ty čísla bereš? Jako, že v USA se to líbilo plácnu 99% lidí, jo a ve zbytku světa se to 99% lidí nelíbilo?

Jako já upřímně neznám moc lidí ve svém okolí, co by si stěžovali, ona totiž většina „normálních” diváků, rozuměj tu většinu, co přijde domů z práce a pustí si tv a je jim celkem jedno, co tam hraje, tak té se to líbilo, protože v tom nehledaj složitosti. Nechoděj na internetové weby o seriálech, nečtou recenze atd., prostě nejsou jako my, mají své starosti a berou to jako relax, skrátka to tolik neprožívají jako my. A věř, že po světě je takových lidí ještě mnohem více, než v ČR, dost lidí, co tomu dávaly ty špatná hodnocení třeba ani neserou ty logické chyby, jako to, že trůn nezískala jejich oblíbená osoba. V Americe spousta lidí po Daenerys třeba pojmenovala děti a pak pro ně přijde takovej šok, že je pojmenujou po nejmasovější vražedkyni v historii Západozemí :D

Vencais: Pokud se ti nelíbila poslední sezóna, tak nechápu, jak můžeš jako povedenou hodnotit tu předposlední, když v ní byly úplně stejné nelogické blbosti jako v té poslední?

8.8.2019 | 20:27:54
Lady Adeline

Nazgul_CZ: a zrovna v

8.8.2019 | 21:55:35
Lady Adeline

Nazgul_CZ: omlouvam se za chybu.Zrovna moji znami a pratele si na tu posledni serii dost stezuji a vetsina je tech nenarocnych fanousku ,co prijdou domu z roboty a chteji relaxovat :-) Jim se to nelibilo ,ale nemaji potrebu podepisovat petice apod.Kdyby vsichni ,co se jim osma serie nelibila podepsali petici ,tak verim ,ze by se tu nekteri panecku hodne divili :-) Kazdy mel svuj vysneny konec to chapu,ale neverim, ze kvuli tomu hejtuji zaverecnou serii.To jenom ti ,co se ji zastavaji, porad pouzivaji jako argumenty a oznacuji nas za ovce apod.Mne tito lide prijdou jako ti,co jim k uspokojeni staci krasny vizual a efekty a sok efekt… Pardon, ze jsme vetsina chteli kvalitu a ne kvantitu ;-)

#99 Nazgul_CZ
8.8.2019 | 22:06:51
Nazgul_CZ

#98 Lady Adeline: Však jo, mě přijde, že se tady lidi pohybujou ode zdi ke zdi. Pro jedny jsou takřka idioti všichni, kteří vznesou oprávněnou kritiku a pro druhé jsou zase idioti lidé, kteří třeba i přiznají, že chyby tam byli, ale přesto pro ně nejsou tak zásadní, aby jim to zkazilo požitek ze seriálu. Já patřím mezi ty, kterým poslední dvě a možná už i závěr šesté sezóny požitek dost zkazil, ale přesto dokážu respektovat rozumné názory z druhé strany. Co se týče petice, tak jsem nikde nepsal, že jí podepisovali, jen hejteři, jen jsem z mínil, že na druhou stranu, to nebyli ani pouze rozumní kritici. Jako jestli chceš zase tvrdit, že nikdo ze skutečných hejterů tu petici nepodepsal, tak to je taky nesmysl. Dost lidí tam skutečně hejterů bylo, protože jak jinak nazveš lidi, kteří tomu dávali hodnocení jako odpad nebo jedna hvězda, podle stupnice, kde to hodnotili? Objektivní divák by nikdy takové hodnocení nemohl, třeba kvůli jedné scéně v některých dílech dát, protože se to musí hodnotit jako celek, včetně té kvality zpracování, která prostě pořád nemá obdoby. Já třeba dával 6/10 nebo 7/10, čímž jsem naznačil, že ta polovina hodnocení, co se týče scénáře je u mě, takřka na dně, ale pořád se to fakt nedá srovnávat se seriály z produkce Novy atd., které mají podobná hodnocení nebo možná vyšší. Ta epičnost a ty prachy v tom prostě vidět byly a technické zpracování by se pořád mělo odrazit dejme tomu do poloviny hodnocení.

Spousta lidí tady opravdu jen řvala, jak mohli tohle udělat s Daenerys a nebo, že to byla Arya, kdo zabil NK a vadilo jim tohle jenom a kvůli tomu to třeba hodnotili jako odpad. Nevadilo jim, jako asi nám dvoum, že bylo debilně natočeno to, jak ho zabila, že tam nemohla takhle proběhnout, ale to, že to byla ona, kdyby se tam stejným způsobem zjevil Jon, bylo by to pro ně v pořádku. To samé s Daenerys, spousta lidí nerozdejchala tu změnu, jen proto, že to byla jejich oblíbená postava, ne proto, že to bylo opět špatně natočeno, tak že to nedávalo moc smysl a nebylo to uvěřitelné, ale prostě jen to, že se to stalo a na základě toho tady psali, že celej seriál je sračka, už od první série a že se na to neměli dívat a podobný zvratky. Tohle prostě neobjektivní hejteři jsou a je jich dost, stejně jako nekritických fanatiků na druhé straně.

Teď je v lidech jen vztek, ale já se bojím, ať ještě na GoT v dobrém nevzpomínáme potom, jak budou vypadat ty další seriály. První trailer na Zaklínače mě příliš nepřesvědčil, že by to ve srovnání s GoT mohlo obstát, byť je to samozřejmě jinej druh fantasy, nicméně srovnávat se to třeba s prvními řadami GoT, do kterých ještě nebyly vražené takové peníze a stály na příbehu, bude.

#102 Svjatogor
8.8.2019 | 23:13:39
Lady Adeline

Nazgul_CZ: uz jsem cetla to o tom Drogonovi :-) :-) :-) Hele posledni serie got neni odpad ,ale ten scenar je odpad s prominutim!!!!!! Nebyt stabu a hercu atd… ,kteri se na nem tak nadreli,tak by to byl propadak roku.Diky bohu, ze alespon ostatni to neodflakli!!!!! Jinak s tebou souhlasim ;-)

8.8.2019 | 23:22:09
beat

Z tvojho textu mi vychadza, ze si o mne myslis ze som hejter, pretoze lutujem ze som ten got zacal vobec sledovat. Ked sa ma niejto opyta na moj nazor tak mu to vzdy poviem ze ano lutujem tie roky venovane tomuto serialu, lebo som nim aj zil popri skole, praci, kazdoddennych cinnostiach a bol to pre mna unik z reality. Vizual bol fajn ale ja som chcel aby to dosiahlo taku kvalitu aku to malo mat a malo v predoslych seriach. Ked som videl 7mu seriu povedal som si, no fajn, nebolo to bohvie co ale dalo sa ale ta 8ma je pre mna osobne odpad. Nepaci sa mi ani to ze Arya zabila NK, ze Daenerys zosalela, ale ako si sam napisal cakal som to sice trochu inak ale dalo by sa cez to preniezt. To ze to bolo tak urychlene a vtesnane do tak maleho poctu epizod ale neprekusnem a stve ma to, lebo to bola odflaknuta robota. Peniaze isli do zbytoxnych veci. Radsej si mali zamestnat o 3 viac scenaristov a dat dokopy poriadny scenar na 13–16 dielov. Hlavne som ale necakal ze NK zabiju hned a este tak debilne, hrozba ktoru avizovali od prvej minuty serialu lusknutim prsta zmizla. A dalej naservirovali dalsi gulas v podobe ukoncenianzvysnych liniek tiez v priebehu par minut a hlavne par minutovych scen. (Ak nie aj sekundovych.) Aspon ze som sa sockal toho co som predpokladal od uvedenia drakov do celeho pribehu ze roztavia tron a nezasadne nan nik.(Dakujem stavkovej kancelarii ktora vyhosnotila moj tiket ako nevyherny pretoze podla nej nan zasadol Bran, na ktory ale neviem, mozno tam bol este jeden a poslal mi doprdele 3aj pol tisicovy tiket a dostal som 5€) :D

#103 Nazgul_CZ
9.8.2019 | 0:37:43
Svjatogor

#99 Nazgul_CZ: Sto lidí, sto chutí. Pro jednoho diváka byl GoT nenáročný relax. Pro druhého diváka zhmotnění universa jednoho z X Tolkienů dnešní doby. Třetí divák hledal něžnou romantiku. Čtvrtvý divák hledal a objevoval analogie s (mudlovskou) historií. Pátý divák se stal z diváka GoT čtenářem ASoIaF (já).

Já sám sebe řadím ke skupině (skoro) ultras kritiků posledních dvou sérií. Smrt charakterních postav zkousnu (Lyanna, Jorah, Alys, Berik, Eddison), pokud jejich smrt není důsledkem mrtvice jakékoliv logiky v ději. Je-li jejich smrt hodna wagnerovského Soumraku bohů, potom pozvedám číši… a skol!

Nezkousnu však když se pracně vybudovaný charakter (Jon) začne chovat jako šulin. Jon byl Azor Ahai! Pozor, tím nemyslím týpka s ohnivou aurou a mečem, jenž srší blesky. Tím myslím týpka, jenž dokázal překročit stín primitivní a krvavé kmenové nevraživosti a pospojovat Poslední spojenectví Elfů a… ehm… Poslední spojenectví lidí proti NK. Kdo chce zapalovat, musí sám hořet. On hořel pro věc lidí.

On byl Flavius Aetius fantasy světa. Poslední epizoda šesté série, kdy Bran nám leaknul skutečnou Jonovu minulost a kdy LM kopala do zadků G+M+C, sliboval druhého Aragorna s tím rozdílem, že nebude tolik tolkienovsky naleštěnej. :-D Výsledek? Troska a epic fail… :-\ Mě by ani tak moc nevadil jeho osud (mudlovksá hitorie zná spoustu lidí, kteří zkrátka neunesli tíhu očekávání), mě vadí ona RETARDOVANÁ SCÉNÁRISTICKÁ CES­TA.

První věty Jonovy audience u Danny na Dračím kameni ještě měly svou úroveň, ale potom… škoda mluvit.

#104 Nazgul_CZ
9.8.2019 | 0:46:24
Nazgul_CZ

#101 beat: Nikde jsem nepsal, že ty si hater. Pouze jsem psal, že nevím odkud bereš ty čísla, že 10 milionů diváků se na to dívalo i když se jim to nelíbilo. Chápu, co se ti nelíbilo. Mě vadil vesměs vždy hlavně způsob jakýmto bylo natočeno (viz. https://www.edna.cz/…-of-thrones/#… – komentář č. 143, kde to vysvětluji). Jen mě překvapilo, že ti stejné nesmysly nevadili u té sedmičky, jako běh Gendryho a podobný kraviny.

Voni tam měli tuším v sázce větu, kdo usedne na trůn Západozemí nebo kdo získá trůn. Prostě, byť doslovně by ti to vyšlo, tak objektivně si myslím, že to většina lidí chápala tak, že kdo nakonec vyhraje hru o trůny, tedy stane se králem Západozemí. Já bych to tak chápal, stejně jako sázkovka. Záleží i jestli to měli někde podrobněji rozepsané, jakože uměj občas někde malýma písmenkama si to upravit, jako sázku, zdali Trump nechá postavit zeď za peníze Mexika a někde úplně na spodku stránky bylo mravenčím písmem, že je to myšleno, plácnu třeba do roka, zkrátka nějaké časové omezení, které v té hl. větě nebylo, člověk si na to musí dávat bacha.

9.8.2019 | 0:56:18
Nazgul_CZ

#102 Svjatogor: Tak Azor Ahaie bych z něj nedělal. Ta legenda, kterou jistě znáš je v pár minutách třeba zde https://www.youtube.com/watch?… – vůbec Koňas má nádherná krátká videa ze světa GoT a úžasnej vypravěčskej hlas, stojí za to je zkouknout a pak třeba přejít na jeho příběhy ze Zaklínače.

Také jsem čekal, že nakonec bude mít podobnou úlohu jako Aragorn, ale on byl bohužel celej seriál takovej ňouma a asi se chtěli právě lišit tím, že ten trůn nezíská. Já si myslel, že Daenerys, až zjistěj jeho původ mu ho přenechá a bude za něj bojovat, protože se profilovala dlouho, jako že chce zpět trůn pro svůj rod, který na něj má právo. První chtěla pomoci Vyserisovi a až pak ho získat sama, protože to brala jako rodovou povinnost, nečekal jsem, že jí dovedou k fanatičce, co chce jen moc a je úplně šílená :( U Brana jsem také čekal, že bude mít zásadnější úlohu, než odkrýt původ Jona, což je asi jediné, co udělal.

Jorah a Eddison měli celkem pěknou hrdinskou smrt, Berik tam pro mě byl jako postava navíc, pro děj zbytečná. V knize je jen, aby vzbudil dojem, že on je Azor Ahaj, myslím si, že nemusel v seriálu dostávat takovej význam, aby pak zemřel téměř jako terminátor. Tahle postava mi k srdci moc nepřirostla. No, musíme doufat, že to Martin dopíše a zakončí to smysluplněji, já to znovu číst nebudu, dokud to nebude kompletní. I po vydání dalšího dílu, jestli vyjde, to vše číst znovu, jen abych to pak musel číst znovu za dalších deset let, až vydá ten poslední asi nechci. teď dělám při práci vejšku, tak není ani čas, ale skončil jsem u šestého dílu Malazské knihy padlých a to si pak musím dát znovu a tentokrát všech deset dílů, protože to mě zaujalo ještě více, než Hra o trůny.

#106 Svjatogor
9.8.2019 | 1:13:16
beat

Jasne tak si to nenapisal. Nemam rad chytanie za slovicka ale pri tomto mi to vyplynulo z textu ze ten co sa stazuje ze to bol zbytocny cas je hater. A dole som pisal, 7 seriu som si pozrel ale nepozastavoval som sa nad tym ale ani som o nej nejak extra s nikym nehovoril, takze mi tie nezmysli aj vadili ale bol som ako ziacik v skole ktory kuka na zapisanu tabulu ale premysla ako si uz poobede zahra PUBG

9.8.2019 | 1:21:09
Svjatogor

#104 Nazgul_CZ: Sám jsem se na Edně rozčiloval nad tím, proč Daenerys lpí na svém Kultu osobnosti, ošklivém trůnu a moci. Nepřemýšlí, co bude po její smrti? Je neplodná, sama to řekla Jonovi, a nesnaží se o celkovou retauraci rodu Targaryen? Tohle jméno upřímně ryze neneávidí celý Sever, Údolí, Řekotočí i Bouřilvé krajiny. Když zjistila Jonův původ, měla buchnout dornský šampus s tím, že bude se Sansou lovit urozené ženy Jeňovi do postele :-D

Co může pomoci jménu, jenž všichni nenávidí? Hmm… Bolí mě od přemýšlení hlava. :-D Tak třeba Jon jako svorník mezi Starky a Targaryeny, pověst Danny z Essosu a její armáda ve válce s NK. :-)

9.8.2019 | 1:36:54
Sam567

f

18.8.2019 | 16:45:31
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama