Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody.
Představitel Sandora Cleganea se vyjadřuje k očekávanému střetu s Horou
Pátý díl byl velmi důležitý pro Ohaře, který se konečně mohl střetnout se svým bratrem Horou. Přečtěte si, co na to říká herec Rory McCann.
Souboj bratrů Cleganeů představovalo něco, na co jsme čekali už od první řady, ve které spolu bojovali Ohař a Hora vůbec poprvé. Nakonec k jejich boji na život a na smrt došlo v páté epizodě The Bells. Souboj to byl poutavý a skončil pro oba stejně. Co na souboj těchto bratrů říká sám herec Rory McCann? Rozhovor byl proveden ještě před startem natáčení tohoto souboje, proto herec o tomto střetu mluví v budoucím čase.
„Doufám, že na to budu mít sílu, je to opravdu masivní souboj. Myslím, že to budeme natáčet tak tři dny. On se mnou bude pořád házet a já si jsem jistý, že tak měsíc budu kulhat. Právě proto je to poslední scéna, kterou tu natáčím. Je to ale velkolepá smrt. Ohař si uvědomí, že Horu nejde zabít probodnutím hlavy, a proto s ním skočí do ohně. Ze všech těch věcí musí skočit právě do ohně. To je ta oběť, ale tím skončí jeho trápení,“ řekl herec Rory McCann.
I přesto, že hercova postava nakonec zemřela, je herec spokojen s tím, jak Ohař dopadl: „Možná se mohl dočkat mírumilovnějšího konce, ale i tohle je dobrý konec. Přijde mi pěkně dobrý. Zároveň se mi líbí i celá osmá řada, nechápu, jak to tvůrci mohli dát dohromady. Nevím, jak se to bude shodovat s koncem v knihách, ale uvidíme. Sám se na seriál nedívám, viděl jsem jen pár dílů, protože na televizi moc nekoukám. Až ale bude ke koupení celá sada, tak si ji vezmu a pustím si ji, až budu nemocný.“
(Sandor odešel ve velkém stylu. Foto: HBO)
Představitel Sandora Cleganea dále prozradil, jaký obr je herec Hafþór Júlíus Björnsson: „Doufám, že si uvědomuje svou sílu. Pokud se ten náš souboj nějak pokazí, tak si to budu muset jít nějak vybít, je to vážně obr. Jednou si objednal kuře, ale oni mu donesli klasickou porci, tak jim řekl, že chce vážně celé kuře. O pár hodin později se tak konečně mohl najíst. Je to hovado.“
Herec se dále vyjádřil k tomu, která scéna ze seriálu Game of Thrones je jeho nejoblíbenější: „Opravdu jsem si užil souboj s Brienne, to byla vážně zábava. Zároveň mě bavili i scény s Maisie. Ty přišly ve správnou chvíli, kdy jsem přestal být už tolik nervózní. Několik prvních let v tomto seriálu jsem byl totiž pořád nervózní. Pak jsem si ale řekl, že k tomu nemám důvod.“
Mrzí vás, jak dopadl souboj bratrů Cleganeových, nebo jste naopak rádi za to, jak skončil?
Zdroj článku: EW
Konec Game of Thrones
Prequel
Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů.
Reklama
Nejlepší epizody
Nejoblíbenější postavy
Narozeniny
-
Conleth Hill
24.11.1964 | 24.11.2024 -
Kristian Nairn
25.11.1975 | 25.11.2024 -
Michael Feast
25.11.1946 | 25.11.2024 -
Hafþór Júlíus Björnsson
26.11.1988 | 26.11.2024 -
Michael Condron
28.11.1985 | 28.11.2024
Hlídejte si nás
Napište nám
Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!
Diskuze /118
Jedine pozitívum S08E05: The Bells, bohužiaľ jedna frekvencia nedokáže zachrániť celu epizódu. Zatiaľ ani jedna časť 8 serie neprekonala očakávania a hodnotenie, dokonca ani tu na Edne. Petícia je na mieste a dobrý nastroj ako ukázať, že 8 séria je prvotriedny odpad, ktorý sa môže páčiť akurát tak ľudom, ktorí svoje deti pomenuvaju po postavách v predmetnom seriály.
#8 Monoceros #72 RafanJá nechápu lidi, kteří si dovolí tvrdil, že je celá osmá série odpad. Ubozí hateři, kteří jsou se vším nespokojeni. Osmá série je epická. Problém je v tom, že si plno lidí vymyslelo vlastní scénář a jsou tak nespokojeni s vývojem seriálu. Také mi pár věcí vadilo, ale nebudu kvůli tomu dávat takto epickým epizodám ubohých 10%. Celá petice je ubohá...............
#3 Punisher bude trestať #5 10doktor10 #6 Svjatogor #10 Brutaleric #11 A_V #26 POLW #32 SultanCZ #111 lenies #117 Lord Okakek#2 j@son:
Takýto ľudia ako ty môžu za to, kde sa GOT MOMENTÁLNE NACHÁDZA…
#73 Rafan#2 j@son: Přesně. Jistě, to že neměli autoři knižní předlohy je trochu znát. Ale nelze očekávat, že za rok vymyslí to, co spisovatel dával dohromady celá léta. Navíc příběh končí, tak je nesmysl vytvářet další dějově propletence. A pár drobných nelogičností lze snad odpustit. Musíme pochopit, že je to fantasy seriál.
#9 Stráťa #14 Violet#2 j@son: Osmá série je epická, barevná, zvůková, blbá a tupá jak dlabané necky. :-D
som rada, že Sandor porazil Horu nie som rada, že mu vylupol 1 a pol oka a ani sa mi nepáčilo že skončil v ohni ale já to nepsala hlavne umrel ako bojovník čo vždycky chcel
#1 Punisher bude trestať: Scénarista s velkým S … a do háje … to ses musel takhle blbě prokecnout? :D
#5 10doktor10: Být to pár drobností pak ano, ale osmá série je chyb plná a zrovna drobnosti to taky nejsou. A furt nevím co má žánr společného s tím že to nedává smysl. I Fantasy má svá pravidla a zákonitosti podle kterých se postavy mají chovat.
#2 j@son: Souhlasím s tebou, je fakt, že se tam nelogické věci najdou ale mně osobně je to úplně ukradený. Mně jde o to si seriál užít a neřešit nějaký hovadiny. Takoví lidé jsou pak furt s něčím nespokojení, když jim vadí každý detail.
#2 j@son: Já nechápu lidi, kteří si dovolí tvrdil, že je celá osmá série epická. Ubozí ňoumové, kteří jsou se vším spokojeni. Osmá série je srajda. Problém je v tom, že mnoha lidem stačí naleštěné lejno.
#12 widy.33 #13 widy.33 #17 Monoceros #18 widy.33 #29 POLW#11 A_V: T
#11 A_V: T
#5 10doktor10: Ano Fantasy, ne Fantasmagory. Načti si co znamená Fantasy. Nemůžeš si postavy najednou upravovat podle toho, jak se ti to hodí. To je ta blbost a ne drobná chyba jako kelímek. Prvně je drak slabej a prošpikují ho jak cedník a pak zničí všechno jak domeček z karet. Jak může někdo říct, že tohle je vpořádku? Hlavně že je tady další díl GOT jupíí, hodnoťmě za 100 ať mají všichni radost.
#61 ori #106 10doktor10Rozloučení Sandora Clegana s Aryou Stark. Tohle byl jediný světlý moment. Cleganbowl byla hrůza. Proč vlastně? Bráši se neradi a? Kvůli scénáři jsem zapomněl proč? :-\
#19 LordStark #22 widy.33 #31 FossilusVýborná scéna jak přijde Sandor a v naprostém klidu řekne.. Výsosti :D
#20 widy.33 #36 MagikaVonCary82#11 A_V: Ehm, tolik k tomu že tu nadávají pouze skalní fanoušci ubohým haterům kteří si tu dovolí něco říct … a co potom děláte vy? zaměťte si před svým prahem nejdříve
#11 A_V: pardon seklo mi to :D :D :D To máš tak niekomu stačí aj turecká telenovela a bude ťa presviedčať aké je to dobré aký to má super dej a podobne kraviny aj ked ty vieš, že je to pekná sračka záleží na mentálnej úrovni sú ludia čo povedia, že práve prvé serie GOT su sračka takže čo na to máš povedať
#15 Svjatogor: V tu chvíli jsem si myslel že mu Arya řekne že ho miluje,nekecám,fakt by se k sobě hodili :D Svjatogore,přestaň už nadávat na scénáristy, pro Boha existuje lepší seriál ? Užívej si herecké výkony, takovej Branův jak sedí na křesle a pohlédne na NK, to je epic, za to by měl dostat cenu,Kit Harington exceluje v 8 sérii atd.
#23 Svjatogor#16 LordStark: ano nezabudol na slušné spôsoby vždy skrátka vedel čo sa patrí :D
Navíc práce štábu a všech okolo,to je něco neskutečného, jedna bitevní scéna, vyžaduje plné nasazení tak 100 lidí.
#15 Svjatogor: mohla ho aspoň objať alebo on ju ale to by už asi bolo príliš emocionálne pre také dva tvrdé charaktery
#19 LordStark: Herci zachraňujou co se dá. Nezdá se to, ale na poslední epizodu se taky těším. :-)
#24 LordStark #27 widy.33#23 Svjatogor: Kecáš, máš ju zakázanou Severem, je to přímý rozkaz Strážce Severu Lorda Starka, takže nic Sv :) budeš se muset stáhnout na Jih či do Essosu nebo Yuinkay,Meerene a chránit města,jediné právoplatné Královny Západozemí Daenerys Targaryen :)
#25 Svjatogor#24 LordStark: :-D
#28 LordStark#2 j@son: Ach jo, je to pořád dokola.Do 3–4 dílu byli všichni relativně spokojeni, probírali se v podstatě jen kraviny ve stylu „kelímku s kávou, rozloučení s Duchem apod.“ Pětka totálně rozdělila fans na dva nesmiřitelné tábory.Teď se píšou petice, čekám jen nějakou sebevraždu.Podle mě nastal zásadní problém v tom,že se na to začali dívat i (nejen Američtí) mudlové, kteří mají jen velmi malou znalost o souvislostech GoT a podle toho ty hysterické reakce taky vypadají :-(
#62 ori #74 Rafan#23 Svjatogor: kto by sa netešil keď takmer dva roky nato čakal :D a ak si k tomu dáš fajn čokoládu možno to nebude až také zlé :D
#25 Svjatogor: A ještě popřemýšlím o tom, jestli nedaruji Medvědí ostrovy Baratheonům za věrnou službu Severu :)
#11 A_V: Ano,někteří jsou zas ňoumové, kteří jsou ze vším nespokojeni. Jak je to hezky vyrovnané :-)
#52 A_VV diskuzi kdo usedne na železný trůn, je že buď už není nebo ho Daenerys zničí, a jestli to tak bude,tak se tady tvůrcům vymstí kategorická chyba,dát místo železného trůnu do seriálu tu malou směšnou židličku, aby drak netavit železné štokrle :D little epic scene :D Ale vidět draka tavit to obrovské mečové monstrum bych vidět chtěl, to by bylo Epic :) či k němu přitavit zbraně Dothraků a Unsally :)
#15 Svjatogor: Jeden z těch pitomců kterej si to neumí spojit. Nemá ho rád protože to byl kdo mu spálil obličej? Tohle je krásnej příklad hatera kterej neví o čem mluví, jako ostatně většina. Ještěže je Vás menšina oproti vzrůstajícím číslům sledovanosti celé série
#34 widy.33. . .
#2 j@son: tak treba ja jsem si zadne vlastni scenare dopredu nevymyslel a presto nejsem spokojen s 8 serii o proti prvnim 6 je to odpad, jako by to byl jinej serial jen se stejnyma hercama a prostredim.
#31 Fossilus: ja som to pochopila tak, že to myslí ironicky :D ale je to diskusia tak píšme.......
#45 SvjatogorTak tedy, děkuji všem, kdož mi nebyli schopni pomoci s výše uvedeným dotazem, který se týká prodloužené verze vize, kdy Daenerys opouští Droga a syna a vrací se zpět…
#37 widy.33#16 LordStark:
#35 MagikaVonCary82: tak pokial viem je to tá kliatba čo jej povedala MIri mas dur že ked bude slnko zapadať na východe a vychádzať na západe a hory sa budu vznášať vo vetre vtedy budu opať spolu s Drogom kukni si to 2 seria tuším 10 diel serie je s dabingom
#36 MagikaVonCary82: Myslím že právě tato vize kdy vidí trůn pokrytý popelem (ne sněhem jak by se zdálo) ukazuje její poslední chvíli v životě … Daenerys umírá a setkává se se svým manželem a svým synem
#42 MagikaVonCary82chci se zeptat, zda nevite nekdo o tom ci bude prodlouzena verze GOT ? myslim tim i s vystrizenyma scenama jako to bylo u pana prstenu kde pak mel dil pres 3 hodiny :D
#36 MagikaVonCary82: Teď jsem se díval, dřív než jsi napsala :) No já si myslím,že je v tom symbolika cesty za zeď,ztráta dítěte (draka ) trůnní sál zničen její práce, sníh i možná jako popel,boj se zimou NK, tak tak se dotkne trůnu, možná symbolika že svou vládu pohřbila zničením civilistů, nevím. Podívat se ještě co si říkají s Drogem, nemůžu to dohledat.
#44 MagikaVonCary82#38 Monoceros:
#42 MagikaVonCary82: písala som vyššie
tak pokial viem je to tá kliatba čo jej povedala MIri mas dur že ked bude slnko zapadať na východe a vychádzať na západe a hory sa budu vznášať vo vetre vtedy budu opať spolu s Drogom kukni si to 2 seria tuším 10 diel serie je s dabingom
#47 MagikaVonCary82#41 LordStark:
#34 widy.33: Jsi, doufám, obeznámen s výrazem >> zapomenout <<??? Napsal jsem co jsem napsal, protože důvod nenávisti nenávisti obou bratrů byl upozaděn. Jejich setkávání se degenerovalo na očekávání úžasného mňamózního CLEGANBOWLU mezi jedním popáleným a jedním robocopem. :-D
Příchuť antické tragédie jejich antagonismu šel absolutně do hajzlu a zůstalo hype. Tak proto.
#46 Svjatogor#45 Svjatogor: Tohle bylo pro Fossilla…
#51 widy.33#43 widy.33:
#47 MagikaVonCary82: myslím že je to myslené tak, že za života spolu už nikdy nebudu takže je pravdebodobné po jej smrti sa stretnu aj so synom
#47 MagikaVonCary82: niekde vo Valhalle :D
[smazáno] Daň za G.R.R M a jeho zahradničení ? Nějaký druhořadý spisovatel Daniel Silvermint, bude kritizovat konec her o trůny, aby se přiživil na jeho jméně. Opírá se o literární zákony, a vše se snaží fundovaně vysvětlit divákům, ale já mu na nějaké literární zákony s*ru :) dále filozof působící na Univerzitě v Connecticutu,pracovat na akademické půdě,ještě rozhodně neznamená fundovanost :)
#54 MagikaVonCary82 #75 martenMK#46 Svjatogor: :D pochopila som :D
#29 POLW: Se vším nespokojeni? Lidi nezuří z drobností jako ten kelímek nebo Jaime který měl v jednom záběru obě ruce. Z toho si lidi dělaj jenom srandu. Většina lidí je nespokojena s tím obrovským množstvím blbostí co do té serie zvládli nacpat.
#63 ori#47 MagikaVonCary82: Celá kletba má právě opačný význam, ne že se vrátí až se tohle všechno stane … ale že se nevrátí nikdy protože jsou to věci které se nikdy nestanou … což znamená že jí předpověděla že se setkají jedině až po smrti … ona jí vůbec nechtěla dát nějakou naději, právě naopak
#55 MagikaVonCary82#50 LordStark:
2. Dějová linie musí postupně představovat všechny postavy, včetně jejich minulosti a spojitosti k ději tak, aby si je čtenář přinejmenším zapamatoval. Především pak pochopil jejich osobnost. Tím se čtenář může – a vždy by měl – s tou či onou osobou ztotožnit, porozumět ji, nebo k ní získat přirozený vztah kladu nebo záporu !
3. Dějová linie musí mít formu amplitudy, tedy započít „ladně a hladce“. Následuje částečně bod 2), a to představením hlavních postav (pilíř děje). Posléze přichází na řadu rozvětvení dějové linie = přibývání vedlejších a podružných postav → opět bod 2) !
4. Dějová linie, se musí držet První osy (Hlavní postavy), jak přibývají další → blíže se zápletka.
5. Čtenář z vývoje děje, nikdy nesmí „uhádnout“ další vývoj, natož pak samotné rozuzlení, tedy závěr ! Tím by ztratil o další čtení knihy zájem. A autor knihy by v jeho očích klesl co do hodnoty, jako tvůrce knih, tedy autor-spisovatel.
6. Čtenář však musí mít prostor pro uvolnění (odlehčení děje). Následuje vývoj, během něhož se kostra děje začíná „obalovat“. Přibývají, či mizí, vedlejší postavy a jejich linie v ději kolem První osy. Podružné postavy jsou těmi, které obvykle stojí za zvratem, a tedy vrcholem děje. Jak se dějová linie blíží konci, všechny linie se splétají do jediné. A to zcela přirozeně a srozumitelně!
7. Dějová linie musí být vedena tak, aby čtenář byl s příběhem plně ztotožněn a plně rozuměl ději nejen ději, ale aby ho děj dokázal udržet v napětí / očekávání. Závěr je pouze ladnou dohrou emocí, které se musí na čtenáře přenést ! Závěr musí být však vždy logickým !
8. Popis vzhledu osob, budov, okolí, nesmí vyčnívat a působit rušivě. Musí být součástí dějové linie hladce, jako součást komplexu. Čtenář si ani nesmí uvědomit, že je náhle vytržen z děje!
9. Aplikování mluvy postav, je vždy zcela závislé na jejich výchově, původu či postavení. A to zcela přirozeně! *JE ZAKÁZÁNO PSÁT V NÁŘEČÍCH ZEMĚ AUTORA ! *Důvod je prostý: Kniha napsaná například v nářečí Hanáckém, Jihočeském, Pražském, Brněnském nebo Slezském, by nebyla srozumitelnou pro čtenáře z jiných krajů a koutů dané země. V našem případě, jde tedy o Českou republiku.
10. Představení knihy v Anotacích /po jejím vydání/ probíhá obvykle spolu s ukázkou z knihy formou prezentace, což bývá maximálně cca. pouhých 5 stran. Čtenář by měl být schopen pochopit, o čem kniha pojednává, a především: Musí ho zaujmout dějová linie i z těchto několika málo stránek. Čtenář nesmí být nikdy zmaten !
#53 Monoceros:
Já jsem s Ohařovou smrtí taky velice spokojenej byla to spolu se smrtí Lyanny Mormont jedna z mála dobře zakončenejch postav v této sérii (Varyse bych taky rád počítal ale tomu daly tak málo prostoru že to až pěkný není).
#55 MagikaVonCary82: Celá proroctví která kdy Martin vymyslel, všechny sny co v knihách prezentuje jsou hodně složitý a dají se vysvětlit několika významy. Někdy to jsou jenom náznaky o možném ději jindy to jsou jenom přenesené smysly a člověk si to musí postupně domyslet. Celý příběh je vlastně hodně složitý na pochopení.
#59 mateSKAtes#55 MagikaVonCary82: To poslední co mu říká je to co řekla ta Maegi s těma horama a západem a východem, pláče a odchází, uvědomuje si že je to jen iluze
#57 Monoceros: Tak ono se v celým příběhu hlavně odvíjí děj na několika urovních takže se neni čemu divit že je to složity na pochopení
#54 MagikaVonCary82:
#14 Violet: Viserion bol zranený z boja, nikto nečakal že sa tam zrazu objaví Euron, bol to šok a Daenerys s Drogonom radšej uletela. Teraz už bola pripravená a oni boli zaskočení. V tomto blbosť nevidím.
#76 Violet#26 POLW: Neboli, už na prvé 2 časti sa tu nadávalo že sa nič nedeje, u 3. sa nadávalo na všetko, u 4. sa tiež nadávalo na kopu vecí.
#64 mateSKAtes#52 A_V: Áno, po internete koluje fotka z 5. časti ako Jaime objíma Cersei a má obe ruky. Avšak ja som si tú scénu práve kvôli tomuto záberu pozeral spomalene a vôbec to tak nie je. Tá fotka je fake a ľudia sa toho hneď chytili bez toho aby si niečo overili.
#77 A_V#62 ori: náhodou 4 díl byl skvělej, jedinej kterej si zasloužil značku GoT 5 byl zahranej skvěle ale ty díry ve scénáři který někteři tady označuji za drobné…
#65 Punisher bude trestať#64 mateSKAtes:
Sam neveríš tomu čo píšeš…
#66 Punisher bude trestať #66 Punisher bude trestať#65 Punisher bude trestať: ori
#67 mateSKAtes #68 mateSKAtes #107 ori#65 Punisher bude trestať:
#66 Punisher bude trestať: věřim protože prostě se 4 dílem jsem neměl ani jeden problém. To že tomu nevěřiš ty mě ale vůbec nevadí :D :D
#69 Punisher bude trestať#66 Punisher bude trestať: já ten díl nechválil do nebe to zas ne ale proste se mě libil a tečka
#67 mateSKAtes:
Na teba som ani nereagoval, preto som sa opravil…
#71 mateSKAtesZa mě jediná skutečně povedená pasáž z této sezóny…
#69 Punisher bude trestať: aha pardon..
#1 Punisher bude trestať: Už zase? to vás někdo platí v akordu, nebo co?
#3 Punisher bude trestať: Blb zůstane blbem.
#26 POLW: Já taky čekám až se některej s těch magorů před sídlem HBO na protest upálí.
#50 LordStark: Smazal si mě post, protože byl urážlivý, nebo jinak porušoval pravidla? Nebo si mi ho smazal, protože je onen spisovatel podle tebe druhořadý? Prostě smažeš příspěvek jen tak? Takhle to tady chodí?
#78 Monoceros#61 ori: Je tam víc blbostí, ale tohle s tím střílením mě dost pobavilo, je to vyloženě nemožný, ledaže by nějaká čarodějka ty balisty očarovala :D A Dany letí nad všema a nevšimne si ničeho? Navíc, je totální nesmysl, aby se trefili na pohybující se cíl tolikrát a tak daleko ;)
Myslím že uživatel Spider to vystihl dost jasně:
Římské balisty které stříleli šípy měli dostřel tak 350 až 400 metrú a to museli střílet pod úhlem cca 45 stupně asi 0,5 kg šípy. A tady mě případalo jako by střílelo puškou. Žádná balistická křivka a na nesmyslnou dálu s tak těžkým oštěpem. Zasáhnout letící cíl je problém i pro pušku a navíc se musí dost předsazovat. A tady to lítalo na kilometr daleko a po úplně ploché trajektorii jak u odstřelovačky. To jak rychle zaměřovali a přebíjeli s něčím tak primitivním byla až k smíchu, něco jako Van helsing s tou svojí automatickou kuší.Navíc stačilo přiletět ze strany od skal a spálit je jako nic. Nebo v noci kdy toho draka na obloze nikdo nemá šanci vidět.
#78 Monoceros#63 ori: To jsem netušil. Já viděl jenom obrázek co sem někdo dával. Ale tyhle chyby jako kelímek většina lidí bere spíše s humorem. Většina kritiky je kvůli těm obrovským chybám co Dumb and Dumber naflákali do scenaře
#75 martenMK: Smazat příspěvky může jenom admin, nemůže to udělat on, ty ani já #76 Violet: Tak až někdo bude v reálném životě střílet po živém drakovi tak to můžete porovnat.
#79 Violet #81 Violet#78 Monoceros: Už chápu, proč se osmé řady tolik zastáváš. Tys moc umu taky nepobral.
#80 Monoceros#79 Violet: :D no to víš, já jsem jeden z těch blbejch ňoumů kterým se 8 série líbí, mám se za to snad omlouvat? Já se za to nestydím. Kanálama chodit kvůli tomu fakt nebudu.
#82 Violet#78 Monoceros: bez ohledu na objekt se ty balisty chovat jinak nebudou.. :D By ten drak musel zamrznout ve vzduchu.
#83 Monoceros#80 Monoceros: Tak mě se některý věci nbelíbí, hlavně ty nelogický a co je tobě po tom? Neumíš respektovat něčí názor? Mě je šumák že se ti to líbí, tys reagoval na mě, ty ses začal navážet do mě, prober se.. A ty chceš vyvrátit fyzikální zákony, jako fakt? :D Prostě mě nech, mě se něco líbí a něco ne, ale když chceš mluvit o věcěch o kterých nic nevíš, tak radši nic nepiš ;)
#84 Monoceros#81 Violet: A to je tak těžký uvěřit že Euron prostě využil momentu překvapení a podařilo se mu draka zasáhnout? To je to tak těžký přijmout? Mozek se mi vzpírá chápat spoustu věcí, ale zrovna tohle mezi to nepatří.
#85 Violet#82 Violet: Nikdo se do tebe nenavážel, napsal jsem jenom to že kdyby někdo střílel na draka v reálu tak to můžete porovnat, do prdele nebo do jiných míst jsem tě neposílal … to ty jsi mi napsal v podstatě že jsem debil
#86 Violet #90 widy.33#83 Monoceros: Kdyby jednou, možná, ale ten drak by musel být mnohem blíž. Fakt běž si vyzkoušet třeba lukostřelbu. Uvidíš potom sám. Ti říkám, by ty balisty musela očarovat nějaká čarodějka :D pak by to bylo ok. Když už je to Fantasy.
#90 widy.33#84 Monoceros: Tak co na mě raguješ takovou blbostí? Až si ověříš fakta pak se s někým dohaduj. A mě přijdou tyhle přestřelky fanoušku směšný, jak se do sebe pouštějí kvůli seriálu. A ty jsi evidentně jedním z nich jak už jsem tady četla. Napadat lidi jen protože se jim to nelíbí, nebo naopak líbí, to je mimo.
#87 Monoceros #89 Monoceros#86 Violet: Jak si mám proboha ověřit fakta? To mám někde sehnat živýho draka a obří balisty a jít to sám vyzkoušet? Tohle už mě fakt nebaví …někteří se prostě rozhodli že ten seriál budou nenávidět až do konce života. Tak si tím klidně žijte
#88 Violet#87 Monoceros: Tak si asi uplně mimo, já mám ten seriál ráda. No na tebe asi nemá smysl reagovat. Je jasný že nepotřebuješ draka, stačí jakýkoliv pohyblivý cíl. Ale to je na tebe asi moc.. Tak se tu dál navážej do ostatních, protože to nebudou všichni hodnotit podle tebe za 100. Na tvé další moudra už reagovat nebudu :D
#91 Monoceros#86 Violet: A když jsme u toho navážení … podívej se kdo všechno reagoval na příspěvek 2 a jaký byly reakce
#92 Violet#84 Monoceros:
#92 Violet#85 Violet: Každý si vo 8 serií nájde niečo čo sa mu páči ale teraz je toho trošku viac čo sa ludom nepáči ozaj netreba niekoho urážať len pre to že sa mu posledná seria páči mne sa páčili prvé tri diely ano nebolo to ono najviac sa mi páčil 3 diel aj tam bolo toho dosť na zamyslenie ale ok ked som napísala komentár k 4 dielu, ktorý ma totápne znechutil tak som hned bola odsudená prečo as mi to nepáči a podobne skrátka každý má názor
#88 Violet: To bude asi nejlepší … protože by se z toho mohla rozvinout tahanice na x příspěvků do který by se postupně zapojili další a další uživatelé, od kterých bych to zřejmě taky pořádně dostal. Což by vyústilo do toho že by se tu strhla krvavá bitva a mohlo by to dopadnout jakkoliv.
#93 Violet #95 mateSKAtes#90 widy.33: Není to poprvé co píšu že tyhle přetržky mezi fanoušky jsou směsný, z jakýho důvodu se někdo naváží do lidí kterým se to jako nelíbí? A zjakýho i naopak?
#89 Monoceros: A proč vůbec někdo něco tak hnusnýho napíše? Tobě přijde ok odsoudit lidi za to že mají jinej názor? Mě se něco líbilo a něco ne a co je komu po tom? Proč když hodnotím jeden díl špatně tak mi lidi nadávají? O tomhle is myslím, že je to ubohý. Jako ten druhý příspěvek.
#91 Monoceros: Tak se jdem prát ven, tam to má aspoň smysl :D
#94 Monoceros#93 Violet: Já nemám rád hádky na internetu :D Trošku se pobavit, trošku do sebe rýpat ok ještě beru, ale hádat se na nože a posílat se někam tam až nejdu :D já bych to ukončil tím že se domluvíme na tom že se nám prostě líbí to co se nám líbí a hotovo :D souhlas? ;)
#96 widy.33 #97 Violet#91 Monoceros: Prosimtě hlavně nevyhrožuj že si kvuli tomu tady zrušíš účet :D :D ten vtip už tu jednou byl xD xD xD
#98 Monoceros#94 Monoceros: keď spieval Podrick plakala som :D :D :D :D to sa mi páčilo
#94 Monoceros: ok, ale.. Škoda, už jsem se oblíkla ven :D
#95 mateSKAtes: kéž by to bylo tak jednoduchý :D ono se těžko zbavuješ toho co máš rád a ono ač se to nezdá tak mě baví zdejší diskuze
#99 mateSKAtes#98 Monoceros: No mě už to tolik nebaví. Ale mám strašnou radost že už jen jeden díl a bude konec tohodle něčeho prostě :D jako ne že bych byl zrovna z tý série 2× nadšenej ale fakt se těším na ten konec. Bude klid. :D
#100 Monoceros#99 mateSKAtes: Na to se taky extra těším :D ale budete mi chybět, většinu už tady docela poznávám a vzpomínám že jsme spolu kecali už když byly informace o natáčení a my vymýšleli teorie co tam asi bude :D a bude mi chybět i to přetahování kdy jsem se usmíval jak jsme to všichni prožívali at už radost z poslední série nebo kvůli kritice :D vždyt mě budou chybět i ti se kterými jsem se tu někdy lehce dohadoval :D
#101 widy.33 #102 mateSKAtes#100 Monoceros: v diskusiách som sa zapájala naposledy ked fičala 7 seria potom už nie ale neprešiel den aby som na edne nečučali či sem niečo nove nehodili :D teraz už nebudem mať dovod čučať ta musím kus hubovať kým je čas
#103 Monoceros#100 Monoceros: Tak jako byla to sranda o tom žádná :D ale jestli budou ještě nějaký serialy ze sveta GoT tak se tu možná ještě sejdem.
#101 widy.33: já to taky beru jako poslední možnost se vyřádit :D sakra vždyt už to v pondělí končí :D :D
Po pár dne podepsalo skoro 1 milion lidí…prý haterů petici, kterou vyjadřují tak velké zklamaní, že navrhují přetočit celou řadu. A to nemluvím o obrovském množství lidí, kteří jsou nespokojení pasivně…nikam psát nebudou. To je vcelku velká hromada lidí, kteří prvních několik řad sypali 100% hodnocení…takže jací hateři, hlupáci, nespokojenci? Prostě to scénáristi nezvládli…a ty důvody, že měli málo času a bla, bla…ty neberu.
#105 Punisher bude trestať#104 Martrix: Tu sračku menom 8 séria tu par jedincov ešte bude brániť, ale už je ich malo.
#14 Violet: Uznávám, že to sestřelení jednoho draka jak nic a druhého netrefila ani výrazná přesila těch balist bylo trochu na pováženou… Nicméně to jak tomu někteří mistři dávají 0–10% je skutečně nevhodné ;)
#66 Punisher bude trestať: Ja tomu neverím, mne sa páčili všetky časti, jediné čo ma sklamalo tak bola smrť NK, inak som so všetkým spokojný.
#113 POLW10% hodnocení si nezaslouží žádná epizoda, ale těch negativ bylo mnohem víc, než snadné sestřelení draka, nebo smrt Nočníka rukou Aryi. Postavy se nechovaly v duchu předchozích řad a s tím samozřejmě souvisely další události a případně jejich smrt. Pokud jste spokojení, tak vám to přeju…je to jen seriál, ale mrzí mě, že to šlo do kopru.
Mohli to natočit mnohem líp, čekal jsem víc mečování, ne že s ním jen Hora bude házet a Ohař se bude válet celou dobu na zemi + děsně viditelné cgi okolí. A když do něj naletěl, tak nemohl vědět, že spadnou do ohně, takže ty řeči, že se obětoval a vybral si oheň, který nesnášel za cenu zabití Hory sou bohužel mimo.
No z posledních tří dílu se mi líbila právě jen epizoda 4. Sestřel draka jsem vzal, protože tam pálí zvětšeným leč přesto konstrukcí k přesným zásahům určeným scorpiem (navíc ještě fantasy zesíleným) a nikoliv pouhou ballistou. Škoda, že autoři nemají žádné znalosti o bitvách a zbraních (a evidentně ani žádné poradce), jinak mohl invenující vědátor Qyburn být jako poslední obrana Bašty krásným wow efektem, drak by ho při svém dopadu po sestřelení sice rozmázl, ale z jeho zad by se skutálela praxí již zkušená Daenerys a na pozadí Claganbowlu mohl probíhat Catfight. :) Ta která druhou první udusí ve svém dekoltu získává, ano železný trůn! :) Pardon, ale nezbývá mi než si z toho dělat legraci.
#2 j@son: Každý má právo na svůj názor a není ničí povinnost, aby se seriál všem líbil a padly z něj na prdel. Stejně tak má každý právo ten názor napsat. Tobě se líbí, někomu ne, podle toho lidi taky hodnotí. Tak to prostě je a psát, že jsou to ubozí hateři, když si dovolili napsat svůj názor… Prober se trochu do reality. Já taky nevidím na poslední sérii a epizodách nic epickýho a žádný předem vymyšlený scénář konce jsme neměla.
#112 mike2#111 lenies: Jedna věc je napsat názor, že se mi epizoda, série nebo seriál z nějakého důvodu nelíbil, jiná věc je pořád dokola vykřikovat urážky (a občas i vulgarity) na adresu tvůrců.
#107 ori: Souhlasím, bylo to podle mě moc brzo a předvídatelné. Jinak jsem taky celkem spokojený a komu se to nelíbí, ať si tu klidně brečí, nebo se jde třeba upálit před sídlo HBO (jak navrhl Rafan)
Ty argumenty, že osmá série se nám nelíbí proto, že se děj nevyvíjí tak jak se nám líbí je hrozná blbost. Mě se 8 série líbila první díl nostalgie a radost z dlouhého čekání. 2ka je rozlučkový díl s hrozně silnými momenty. Čekal jsem, že jich zařve víc. 3 díl mi vadí, že zapomněli na to jak zombie fungují viz hardhome tam je zadrží dřevěná brána. A bum ve 3 díle se valí jak vlna. Obránci z masa a kostí měli být ve výhodě díky dlouhým zbraním a měli podlehnout přesile a ne, tím že tam popadají jak hrušky nemyslící 3 patrovou vlnou. Noční král rovněž mi nevadí kdo ho zabije klidně to mohl být Theon protože byl princem ze železných ostrovů. Kdyby si odpustili scénu v místnostech kde se arya strachy klepe. Tak bych pochopil i to proběhnutí přes WW odpustil bych to. Nesmrtelnost hl postav by mi nevadila kdyby kolem nich bojovala skupinka dalších vojáků, ale že přežijí první linii, a pak poslední zbytky odporu a pak bum ztratili jsme půlku armády. Když to vizuálně vypadalo jako celá přitom stačil jeden záběr na zimohrad po bitvě a ukázka zbytku armád jak třeba i oslavují. 4 díl by mi nevadil krom nesmyslné smrti draka z poza skály kdy dany proletí 100 metrů než teprve loď vypluje. Okej ne zničila flotilu měla strach zármutek super nevadí. Potom drogon ale vypadá 10× silnější protože ho netrefilo nic.. Působí to nelogicky. A skrz pak vypálení KL. Kdyby po zvonech drogona trefila balista byl by tam impulz. Pokud teda tvůrci na nás nechystaji překvapení, že Bran je zlý bůh, který má cíl aby lidstvo trpělo. Protože dany se dívala směrem k baště a pak začne pálit město… Že by Bran se naboural drakovi do hlavy a Drogon dany neposlouchal? No asi ne to by bylo moc složitý.
Problém téhle serie a i těch posledních je ten, že se snaží být šokující za každou cenu, jenže aby byla scéna skutečně šokující, musí se k tomu nejdříve nějak dopracovat. Na současném GoT už toho moc šokujícího není. Přijde mi, že jim došli knihy, tak už neví, co s postavama. Neví, jak dělat ten příběh dál kvalitní, tak to nacpou efektama. Přesně, jak to dělá Hollywood. Filmy přecpané efekty až k prasknutí, ale také filmy totálně o ničem. Filmy, které většinou strčí do kapsy nějaké další nízkorozpočtové filmy bez zbytečných efektů, ale se super charaktery a dobrým příběhem.
Ludkoviaaa, kluuuud! Ved je to len serial. ;) To 2-rocne cakanie sa odrazilo na kazdom z nas a preto sa vymyslelo tolko teorii a koncov, nakolko je tam mnoho postav, mnoho nedokoncenych dejov, mnoho nezodpovedanych otazok. Pre mna osobne je stale nedokonceny dej NK a Trojokej vrany, v tomto smere som sklamana, ale zijem dalej a hadam sa dockam nejakeho serialu, ktory viac vysvetli a vnesie mi svetlo do tych zahad. Ak bude serial dokonceny len dejovou linkou tej hry o trony a uz sa vobec nevratia k trojokej vrane… Co uz. Koniec a historiu si vymyslim sama. :D
#2 j@son: To si ani nečti. Nevím jestli se mám z těch haterů kteří umí jenom kritizovat a zakládat petice na přetočení, aby mohli říkat, že je to ještě horší než původní osmá série smát nebo brečet.
moja najoblubenejsia postava umrela ked zabila najvecsieho zmrda v serialy ja som spokojny