Hra o trůny (Game of Thrones)
95/100 - 2 314×

Hra o trůny(Game of Thrones)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
VOD
Max | O2 TV
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Poslední řady Game of Thrones se dočkáme roku 2019

Poslední řady Game of Thrones se dočkáme roku 2019

A je to oficiální. Již delší dobu se spekulovalo, že se osmé série Game of Thrones dočkáme až roku 2019, tedy dva roky po premiéře řady sedmé. Nyní to potvrdila samotná stanice HBO. Co na to říkáte?

27 88
4.1.2018

Zdroj: HBO

Diskuze /66

Zargon

A měsíc neprozradily ? :D

#3 Kentus_
4.1.2018 | 21:12:10
Moor8

noo rok 2019 může znamenat rozdíl 12 měsíců.

4.1.2018 | 21:18:54
Kentus_

#1 Zargon: proč myslíš, že jsou v HBO jen ženy?

4.1.2018 | 21:49:58
hyena

smejdi

4.1.2018 | 22:21:16
Billy the Kid

dalo se to čekat :)

4.1.2018 | 22:38:26
Batiatus

Neprekvapilo ma to.

4.1.2018 | 22:48:28
machox

Při sedmé sérii můj zájem o seriál víc a víc upadal, po 2 letech už asi ani nebudu mít chuť koukat. Radši si přečíst knihu, kde nejsou teleporty ani nelogičnosti a série není dělaná podle fanouškovských teorií.

#11 A_V #19 Torran #36 Jarin115
4.1.2018 | 23:09:49
HarukaMADS

Sedmá série mě taky dost zklamala, na tu poslední kouknu jen abych konečně zjistila, kdo bude vládnout =D

#34 God Carmen
4.1.2018 | 23:17:42
Lynth

HBO už dávno psalo že tvůrci mají ultimátum do nějakého dubna 2019 myslím. Do té doby to chtělo HBO hotové.

#10 Xavik
4.1.2018 | 23:19:54
Xavik

#9 Lynth: Zdroj?

admin
4.1.2018 | 23:27:35
A_V

#7 machox: Neříkám, že seriál nejde dolů to dělá kaźdý seriál. Ale keci typu teleporty jsou opravdu trapné. Časové skoky jsou v celém seriálu, ale na začátku si na to nikdy nestěžoval. V 1. serii Rob svolal vazali o sekundu později to věděla Catlyn v Údolí a hlídka na Zdi a v půlce dílu už bylo 18000 vojáků u Zimohradu. Jenže v té době nebylo moderní nadávat na seriál.

#12 Stannis Baratheon #13 tomasgeryk #36 Jarin115
4.1.2018 | 23:31:45
Stannis Baratheon

#11 A_V: Jo no, to máš pravdu :)

4.1.2018 | 23:38:16
tomasgeryk

#11 A_V: Asi by někteří rádi sledovali Malíčka, jak jde po dobu 3 sérií celým západozemím :-D Takový mix fantasy a cestopisů Hanzelky a Zikmunda :-)

4.1.2018 | 23:51:39
Baodurwolverine

Fuha no tak tomuhle serialu sem věnoval dost času…ale už se zaměřim na nějaky jinči…pokud se zda někomu že ten serial serial stracel hlavu a patu tak je to jen kvuli chlapkovi ktery stratil muzu v psani a dokončeni poslednich knich…on se raději zameřuje na historii zapadozemi z ktere by mohla HBO těžit nějakych par let…nebo taky nějake ty povidky…neskutečna škoda prozrazovat tyhle věci veřejnosti jen kvuli tomu aby se lidi trochu nasytili ..se podivam na zaklinače zahraju si hry a přečtu si knihy znova…

5.1.2018 | 2:12:45
EmmaSparks

Já se na poslední sérii těším a že si počkáme delší dobu, mi nijak nevadí. Lepší než kdyby to uspěchali a kvalita šla šupem dolů. Ono natáčet scény s efekty není zas tak snadné, však tu kolovala videa, kde některé popisují a tak je vidět, že to zabírá mnohem víc času, než kdejaký jiný seriál. Za mě palec hore :)

#20 Torran
5.1.2018 | 11:03:05
bloody_maniac

Mně to nevadí, aspoň stihnu dokoukat těch 5 sérií, které dokoukané nemám :D

5.1.2018 | 12:14:21
shootx

Casove skoky nejsou problem pokud jsou logicke ale ne to co predvedli v bitve za zdi to byl totalni vysmech realite…Zatim vsech 7 serii slo Davosovi na ruku…

#27 Movego
5.1.2018 | 13:47:24
Fat Tony

Ak to zabezpeci kvalitu, tak som s tym ok. Nechali si dost casu, vsadili na najlepsich reziserov (teda az na poslednu cast, ktoru maju rezirovat D&D). Aspon je poznat snahu to dostojne zakoncit :)

5.1.2018 | 14:36:18
Torran

#7 machox: Mám stejný názor. Už to vážně až moc protahují, takhle člověk stráví polovinu života u blbého seriálu, zrovna jako Sherlock. A k tomu člověk vážně zapomene děj než vyjde další série. Už knihy jsou neskutečně tlusté ale alespoň jsou už napsané, zatímco u tohodle člověk neví skoro nic z první série už teď a nevybaví si víc jak 10 hlavních postav z té plejády.

#29 hollman #30 Nymeria the direwolf
5.1.2018 | 14:59:35
Torran

#15 EmmaSparks: O efekty a natáčení samotné vůbec nejde :) S rozpočtem, který na to mají, jsou schopní točit velice velice rychle, v tom problém není. Co natáčení zdržuje je teď hlavně to, že už se netočí podle knih ale píše se úplně nový scénář (psaní-korekce-schvalování-neschválení-úpravy-přepsání-a zpět. Zkrátka, byrokracie) a taky to, že se spousta hereckých benjamínků stala díky GoT slavných během pár měsíců a teď prostě nemají čas na natáčení kvůli desítkám dalších projektů.

Je to škoda, že to takhle dopadlo. Podle mě by bylo lepší počkat s natáčením do dopsání série, protože teď jsou příběhově (vzhledem ke kvalitě sérií točených podle knih) v solidním lejně a po poslední sérii jim to nejspíš samotným došlo.

#26 EmmaSparks
5.1.2018 | 15:05:45
Lord Mazour

Sakra tady jsou zase samí inteligenti a scénaristi. Na to, že jsme tak malá zemička :O. Na co čekáte? HBO by díky vám všem měla daleko úspěšnější seriály! Nápady máte skvělé, ještě chybí činy :)

5.1.2018 | 15:14:24
Zmiaz

Tak já jsem teleporty třeba nikdy moc neřešila a beru to spíše tak, že za celou cestu dane postavy se nestalo nic převratného. A je jasné, že když je méně dílů serie, pak se holt jedna postava za jeden díl dostane z bodu A do bodu B. Co mi ale vadí je fakt, že postavy, které se dlouho neviděli, dostanou tak málo spolecneho prostoru. V poslední sérii bude pár setkání, na které cekam od začátku seriálu nebo od chvíle, co se postavy odloučili… Ale pokud tyto setkání scénáristi odbudou pouze jednou společnou scénou jako tomu bylo v sedmé serii, tak to bude pro mě jako diváka naprosto nauspokojici a o to vetsi zklamání.

5.1.2018 | 15:28:28
shootx

To ze jsou slabe dialogy i ze se nic nedelo je pouze vyhorenim DaD scenaristu kteri nedaji z ruky kormidlo byt by se potapeli…

5.1.2018 | 18:55:00
Johnny Horse

Takže rok bez Daenerys… Ač jsem dal téhle zprávě palec dolů, tak na druhou stranu to rychle uteče a za rok budu rád, že se ještě můžu těšit na GoT. :)

5.1.2018 | 22:27:31
SaDiablo

Jsem v neutrálu, čekání mi tolik nevadí (Sherlock), když tomu to finále bude odpovídat, ale bohužel víc času neznamená kvalitnější scénář (Sherlock 4. série :D), takže jen doufám, že to bude stát zato, že budeme víc času trávit s „hlavními“ postavami, a ne nad zbytečnou vatou viz Missandei/GW nebo postelových superextrabomba scén typu Jon/Dany :D, a že dialogy se budou blížit předchozím sériím a ne té sedmé. Spíš mě štvou ty knížky, protože to je mnohem horší jak se seriálem, u kterýho mám aspoň šanci, že se 2019 dožiju. :D

5.1.2018 | 23:15:50
EmmaSparks

#20 Torran: Tak o to spíš dobře, že si dají načas. Však nejen efekty by měly být kvalitní, scénář je snad jasnou jedničkou na seznamu důležitosti. :) Ani mi tolik nevadí, že se to bude lišit od knížek. Četla jsem je všechny, ale až po shlédnutí seriálu a díky bohu za to, jelikož bych se jinak absolutně neorientovala ve všech postavách. :D Ono i tak jsem měla problémy, ale tuším, že o dost menší, než kdybych nejdřív četla a až pak se dívala. A hlavně ani nevím, jestli bych to bývala četla všechno, kdybych neměla předešlý vztah díky seriálu. No, ale to jsem odbočila, zkrátka ať už se s tím scénářem poperou jakkoliv, ráda si počkám. :)

6.1.2018 | 12:02:40
Movego

#17 shootx: Naprostý souhlas, upřímně nechápu, jak někdo 6 epizodě mohl dát 100%...... větší kravinu vymyslet nemohli. A přesně, to nebylo o nějakých teleportech, tam bylo naprosto jasný, že na tom jejich ostrůvku mohli vydržet max den, a za den by tak maximálně doběhl Gendry ke zdi… to nemá cenu to zase řešit, akorát se vždycky naštvu..... lol :D 8 série se upřímně bojim......

6.1.2018 | 13:37:36
Offak

Jaké nelogičnosti? To snad nikdo nevite, ze Gendy se prevteluje v jelena protoze to je Baratheon? Proto byl tak rychle u zdi. Furt nejake problemy s logikou zde lidé mají. Nachápu......­.............­.............­.............­..............

6.1.2018 | 15:52:14
hollman

#19 Torran: No, oni to už ale říkali… Když by se měl odehrávat v zimě a celé to prostředí by mělo být jakž takž zimní, tak to nemůžou natáčet v v letních měsících, ale jen v těch zimních. Proto to bude tak pozdě.

6.1.2018 | 17:58:00
Nymeria the direwolf

#19 Torran: Vůbec to neprotahují, podle mě to spíš ženou ke konci moc rychle, materiálu by měli spoustu a taky musí odvyprávět ještě velký kus příběhu… asi jediné, co mi na 7. sérii vadilo byla právě ta uspěchanost. A že ty nejsi schopný zapamatovat si děj a postavy, není nedostatek seriálu ;) Mimochodem to docela sedí od někoho s profilovkou z Naruta :D

6.1.2018 | 18:46:14
Skarbax

Koukám, že se tady zase sešla celá řada expertů na seriál. Oni to protahují? Naopak děj zkracují. Zkuste si přečíst knížky, pak by jste věděli co je to protahovat, zvlášť u posledních dvou dílů. Nebo, že se má počkat až se to dopíše? To je ještě větší joke, ty knihy se nikdy nedopíšou. Jestli Martin stihne před smrtí dopsat aspoň ještě jeden díl, tak to bude hodně. A i to bude za XX let. V nejlepší co se může doufat je, že až Martin umře, tak se toho někdo chopí a dopíše to z jeho poznámek. Ale to bude ještě zatraceně dlouho, než Martin umře a než se to všechno byrokraticky a autorsky schválí.

#33 Movego
6.1.2018 | 19:26:17
mia28

Čekání na 2 roky na seriál mi oproti čekání na knihy připadá jako maličkost… :-D Kousek mé stále naivní duše doufá, že se letos dočkáme Vichrů zimy. To by bylo moooc fajn :-).

6.1.2018 | 21:04:38
Movego

#31 Skarbax: Přesně, ale bude to asi tím, že už jim došla fantazie, jelikož u prvních 5 sérií měli předlohu a pak doufali, že Martin Vichry stihne a ono nic. Škoda. Joo no v Tanci byl Tyrion fakt brutálně nudnej a Dany s Jonem zrovna tak.

#37 Jarin115
6.1.2018 | 22:49:03
God Carmen

#8 HarukaMADS: Jasmej Davos ;-)

#35 God Carmen
7.1.2018 | 17:07:28
God Carmen

#34 God Carmen: Jasnej

7.1.2018 | 17:07:43
Jarin115

#7 machox: Moudrá to slova.

#11 A_V: To byli ale logické skoky dříve, ve kterých nebyly chyby. Třeba Jaime byl na začátku dílu v King's Landing a pak se údajně dostal s celou armádou do Vysoké Zahrady za 2 týdny, což je naprosto nemožné. O předposledním díle, kdy běžel Gendry, letěl havran a letěl drak a led nestihl zamrznout, přestože v přítomnosti White Walkerů nemůžeš dýchat kvůli mrazu nemluvě.

Celý příběh a hlavně zápletka s dovedením Wighta k Cersei byla strašná. Každý si musí přiznat, že příběh šel dolů bez Georgového zdroje.

7.1.2018 | 18:33:35
Jarin115

#33 Movego: Naopak, Jon mě v Tanci bavil hrozně moc. Dany byla o něco horší a Tyrion opravdu pokulhával. Ale ber to tak, že všechny dobrý věci, co se nedostali do Tance budou ve Vichrech.

7.1.2018 | 18:37:44
Skarbax

Pokud Vichry budou :D. Ale i kdyby teda v bližší době byly, tak si myslím, že sám mistr se v tom začal trochu ztrácet a neví jak to začít rozplétat a pomalu mířit tempo do dalšího děje aniž by mu tam vyskočilo pět nových postav. Nejsem si jistý zda se mu znova podaří nadhodit skvělé tempo jako u prvních tří knih, kdy se děj svižně posouval dopředu. Nádherná ukázka dějového záseku je Dany, která je ted v knihách už bůh ví jak dlouho zaleklá ve městě a děj se tam skoro nehýbe, jen se řeší sračky a přibývají nové. To stejné se stalo Robertu Jordanovi s Kolem času, samozřejmě ten nebyl tak dobrý autor jako Martin, ale u delších sérií se tohle stává i těm nejlepším. Takže být vámi neměl bych přehnaná očekávání co knih týče. Naopak, kdyby se toho po Martinove smrti chopil nějaký mistr současné fantasy, třeba zrovna Sanderson, který dopsal i Jordanovo kolo času, tak by to nakonec mohlo být ve výsledku i lepší než co se před smrtí podaří vyplodit samotnému mistru M.

#39 Jarin115
8.1.2018 | 0:23:43
Jarin115

#38 Skarbax: To určitě, George to napíše líp než kdokoli, je to přece jeho dílo a autor je to dobrý. Věřím, že Vichry budou jedna z nejlepších knih.

#41 Skarbax #43 Jarin115
8.1.2018 | 17:16:47
Rodney_

je mi jedno kdy vyjdou zbývající knihy… hlavně ať je stihne dopsat než nás opustí

8.1.2018 | 18:40:41
Skarbax

#39 Jarin115: Vždyt' já tě tu naivitu neberu :D

#42 Jarin115 #44 Jarin115
8.1.2018 | 19:32:13
Jarin115

#41 Skarbax: kk uvidíme

8.1.2018 | 21:42:16
Jarin115

#39 Jarin115: Ve Vichrech nás čeká bitva o Zimohrad. Dobývání Západozemí Aegonem. Bitva o Meereen, příjezd Victariona, ochočování draků. Danina interakce s Dothraki. Možné oživení Jona a upálení Shireen. Sansa a Malíček. Arya dokončí svojí linku v Braavosu. Zjistíme, co se stane s Jaimým, co udělá Cersei. WW možná nějak pokročí a spousta dalších zajímavých věcí a ona to nebude zajímavá knížka? FUCK OFF!

8.1.2018 | 21:49:52
Jarin115

#41 Skarbax: Dozvíme se víc z Branových schopností… už toho fakt víc vyjmenovávat nebudu.

#46 shootx
8.1.2018 | 21:50:34
zukatoka02

Tak tím si GoT ublíží… Tedy můj názor.

#47 Jarin115
9.1.2018 | 0:06:07
shootx

#44 Jarin115: Udajne se i dozvime tajemstvi divokeho ohne, proc je zeleny a ktera postva v tom ma ,,prsty,,…

9.1.2018 | 17:18:10
Jarin115

#45 zukatoka02: Neublíží. Finálová řada bude mít tak jako tak nejvíc diváků ze všech sérií.

#48 Batiatus
9.1.2018 | 19:49:52
Batiatus

#47 Jarin115: A dúfam že bude aj najlepšia a budeme mať takú husinu ako nikdy :D

#49 Jarin115
9.1.2018 | 19:53:38
Jarin115

#48 Batiatus: Nebude. Seriál ztratil všechno koncem 4. série.

#57 Batiatus
10.1.2018 | 17:55:11
Skarbax

To jsou vždycky takové kecy, jasně, že seriál šel dolů, šel dolů korespondenčně s knihami. 4 série je defacto – hostina pro vrány, naprosto nejnudnější a nejhorší kniha celé série.

#51 shootx #53 Jarin115
10.1.2018 | 23:57:39
shootx

#50 Skarbax: Kniha je vicemene kostra ale obohatit to reziserskym umem chce vuli podekuj DaD.

#52 Skarbax
12.1.2018 | 1:22:19
Skarbax

#51 shootx: To bych zase netvrdil, že kniha je jenom kostra. Kniha tě svým způsobem dá mnohem víc, než tě může dát filmové zpracování. Samozřejmě filmové zpracování tě taky obohatí o něco, co tě kniha dát nemůže. Ale dějově ty knihy budou vždycky vymakanější. Ale baví mi, jak všichni nadávají, že seriál šel dolů. Ono to jinak ani nejde, když šly v první řadě už dolů samotné knihy, jejichž vrchol je zatím Bouře mečů, která neměla chybu.

12.1.2018 | 6:59:51
Jarin115

#50 Skarbax: A nešel? Vždyť je to úplná sračka. 4. série nemá s Hostinou nic společného.

#54 Batiatus #55 Batiatus #56 Skarbax
14.1.2018 | 15:21:04
Batiatus

#53 Jarin115: Úplná sračka? Chceš vidieť niečo čo si zaslúži pomenovanie úplná sračka? https://m.youtube.com/watch?…

#55 Batiatus
14.1.2018 | 16:16:10
Batiatus

#54 Batiatus:
#53 Jarin115: A teraz si to porovnaj so serialom got.

#58 Jarin115
14.1.2018 | 16:33:52
Skarbax

#53 Jarin115: Ty jsi sračka, ještě jednou si přečti co jsem tam psal, asi tě dělá problém to pochopit. Nechápu co vůbec děláš tady na té stránce, když máš o seriálu takové mínění. Hlavně, že jsi takový jasnovidný dědeček hříbeček a už předem víš jak bude další kniha oslnivě skvělá a poslední série seriálu totální propadák. Abys pak nebyl překvapený a kniha nakonec nebyla ještě horší než hostina pro vrány. A množství informací – co všechno se údajně dozvíme a co vše se údajně stane, opravdu nejsou jediné faktory, od kterých se odvíjí kvalita knihy. Tvůj pohled na věc, at’ už se jedná o to jak určuješ kvalitu knih nebo kvalitu seriálu, je opravdu úsměvný.

#59 Jarin115
14.1.2018 | 20:53:17
Batiatus

#49 Jarin115: Tento seriál sa zhoršil len v určitých veciach po konci piatej série, nie po štvrtej ako ty píšeš ale po piatej a to v tom že sa stal akurát tak o niečo menej nepredvídateľným, pribudlo viac logických chýb a trochu klišoidnosti v tom že hrdinovia sú zachraňovaní na poslednú chvíľu. Ale za to sa po konci piatej série začali diať väčšie a zaujímavejšie veci + je viac bitiek, ktoré vôbec nie sú zlé.

#58 Jarin115
15.1.2018 | 15:34:38
Jarin115

#55 Batiatus: Irelevantní. Oboje to jsou sračky akorát v jiným rozsahu.

#57 Batiatus: „pribudlo viac logických chýb a trochu klišoidnosti v tom že hrdinovia sú zachraňovaní na poslednú chvíľu“ Toho že přibylo trochu? O tom je teď celý seriál. Zapomněl jsi na to, že příběh je úplná sračka bez předlohy.

15.1.2018 | 20:21:54
Jarin115

#56 Skarbax: „A množství informací – co všechno se údajně dozvíme a co vše se údajně stane, opravdu nejsou jediné faktory, od kterých se odvíjí kvalita knihy.“ Nosense.

Četl jsi vůbec ty knihy? Nebo jen meleš sračky? Mně je jedno, že v Hostině nebylo moc akce, hlavně že příběh dával smysl. Co se týče seriálu, co tam dává smysl? Dorne, Železní, Deus ex machina AKA nehořlavá Dany. Znásilnit Stannise za každou cenu. Udělat příšernou linku s Malíčkem, kdy prodá Sansu Boltonům, pak zabije Boltony a pak dělá naprosto STUPIDNÍ, EXTRÉMNĚ STUPIDNÍ poštvávání Aryii proti Sanse? Co kdyby Arya nepřišla na Zimohrad? Co byl Malíčkův geniální plán? Vyškrtnutí spousty linek a postav a následné stěžování autorů, že už nemají obsah a musí to ukončit. Nemám slov jak se někdo tohodle příšernýho seriálu ještě může zastávat. Samozřejmě sraček, co se začaly objevovat již od 4. série je spousta, ale nemám na tvoje fanboyovské výlevy čas ani náladu.

#60 Skarbax
15.1.2018 | 20:27:42
Skarbax

#59 Jarin115: To spíš já na ty tvoje fanboy hovna a sračky, co se knížek týče, nemam náladu :D Jediné co je “Nonsense” je tvůj mozek asi. Nauč se nejdříve anglicky, když ten jazyk chceš používat v komentářích. Já ty knihy četl dávno před tím, než vůbec nějaký seriál měl být. V době kdy ty jsi ani netušil, co Píseň ledu a ohně je. Ano, je tam mnoho uspěchaných dějových linek v seriálu, ale normálnímu člověku co nechce hledat jen chyby, to nevadí a je rád za to co je.

Příběh v hostině se ve stávajících linkách, kromě linky se Sansou, v podstatě nikam neposunul, jen přibyla tuna nových postav, a nových dějových linke. Nejde o to, že tam nebyla akce, ale že Martin se 4 knihou začal ztrácet to skvělé tempo a děj, který se někam posune i bez toho aniž by přibylo 5 nových postav. Drive, které měli první tři knihy se ve čtvrté propadl kamsi hluboko na dno. Tanec s draky to opět trochu zvedá, ale rozhodně nedosahuje kvalit prvních knih.

Jaká deus ex machina? Ona prostě nehořlavá je, to je její schopnost, to není žádná deus ex machina, když to občas využije. Kdybys použil fantazii, tak by ses nemusel ptát proč Malíček poštvával sestry proti sobě. Je hned několik možných důvodů. Navíc, nikdo neví jak to v knížkách bude. Jestli si myslíš, že děj v seriálu jede kompletně na “Blinde” a vůbec to nekonzultují s Martinem, tak jsi opravdu mimo. Ano, je tam hodně věcí usěchyných a logicky ne moc dobře udělaných, ale ta kostra “hlavních událostí” jede pořád podle jeho poznámek – co se má přibližně stát. Martin už má konec knížky i osud většiny postav dávno rozvrhnutý.

#62 Jarin115 #63 Jarin115
16.1.2018 | 5:22:28
Skarbax

Uspěchaných*

16.1.2018 | 6:22:39
Jarin115

#60 Skarbax: Poser se, že jsem udělal jednu chybu.

16.1.2018 | 19:09:11
Jarin115

#60 Skarbax: Nesouhlasím, se se prostě Hostina líbila. Někteří lidé zastávají názor, že Hostina je nejlepší z 5 knih. Sice k nim nepatřím, ale Hostina se mi líbila.

Dany není hořlavá v knížkách a D&D nevěděli nebo nechtěli udělat pořádný příběh, takže použili stejný trik, co už známe, aby to vypadala epicky, i když nevypadalo.

Rozhovor D&D a Martina mohl být následovný: „Co se stane s Malíčkem?“ „No, Sansa ho přehraje v jeho vlastní hře.“ nebo „Malíček umře.“ V seriálu je to čistá fanfikce. Malíček si upevňuje pozici v Údolí a nemá důvod jet na Sever (V knížce na 100% vyhraje Stannis Bitvu o Zimohrad) a ani nemůže jet na Sever. Takže pokud Malíčka čeká smrt Sansou, bude to v Údolí a Arya u toho určitě nebude.

#64 Skarbax #65 Skarbax
16.1.2018 | 19:15:38
Skarbax

#63 Jarin115: Ano, někteří lidé zastávají názor, že hostina je nejlepší, vždycky se nějací najdou. Ale to jsou divnolidi, kteří tě řeknou, že jejich nejmíň oblíbené linky jsou Danny, Jon a Tyrion. S jedním takovým jsem už měl čest vést debatu. Ale většinový názor je, že hostina je nejhorší a je to tak i u mě.

Vidíš to je ten rozdíl v názoru, ty říkáš, že tobě se hostina líbí a já tě to nijak vyvracet nebudu, ani tě nebudu říkat, že ta knížka je odpad. Protože není, i přes své chyby, které mě tam vadí a pro mě z ní dělají nejhorší knížku série. A stejně tak je to se seriálem.

Víš kolik tady máme pěkných fantasy seriálů? Když vynechám Hru o trůny, tak je to přesně 0. Proto by si lidé seriálu v tomhle žánru měli vážit i přes jeho určité chyby, jelikož ve svém žánru je to na seriálových plátnech skvost. Rozhodně se raději budu dívat na Hru o trůny než na jiné fantasy příšernosti jako je třeba Shannara Chronicles. Nebo ještě horší více nízkorozpočtové pravé “sračky” kde se ti chce z kostýmů a efektů brečet.

#66 Lord Mazour
17.1.2018 | 6:49:34
Skarbax

#63 Jarin115: a jestli tě vadí, že se holt někde odchýlí režie od příběhu autora a používánsvojí svojí, ne vždy dobře logicky zpracovanou, fantazii v GoT. Tak si zrovna přečti základní trilogii Shannary od Brookse a pak se mrkni na seriál. To teprve uvidíš co je to “odchýlit se od autora” :D

17.1.2018 | 6:56:35
Lord Mazour

#64 Skarbax: Jeden ze nejmoudřejších komentářů, co jsem kdy na Edně četl :)

17.1.2018 | 12:16:50
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama