Hra o trůny (Game of Thrones)
95/100 - 2 314×

Hra o trůny(Game of Thrones)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
VOD
Max | O2 TV
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Pět nejlepších scén z epizody The Spoils of War

Pět nejlepších scén z epizody The Spoils of War

Které scény byly tentokrát nejlepší? Podívejte se na náš výběr a dejte nám vědět v komentářích, zda s námi souhlasíte.

46 2
8.8.2017

5. Arya a Sansa jako pravé sestry

Pokud si dobře vzpomínáte, tak Arya a Sansa se nikdy neměly zrovna v lásce (paradoxem je, že jejich herecké představitelky jsou nejlepší kamarádky). O to silnější byla tato scéna, ve které se po velmi dlouhé době setkaly. Jejich objetí bylo dojemné.

4. Arya vs. Brienne

Ve čtvrtém díle jsme se dočkali neobvyklého souboje, kde proti sobě během cvičného šermu stanuly Arya a Brienne. I když Brienne porazila Ohaře, tak si málem neporadila s Aryou.

3. Závažnost Tříoké vrány

Během setkání Aryi, Sansy a Brana jsme mohli vidět, že Bran už skutečně není stejným chlapcem, kterým býval. V jeho těle je už někdo jiný a Bran musí plnit jeho poslání. Jaké to ale ve finále bude?

2. Odhalení historie na Dračím kameni

Jon se snažil přesvědčit Daenerys za pomoci historie, aby se spojili proti společnému nepříteli, který ohrožuje všechny. Daenerys byla malbami a dětmi lesa uchvácena, my pochopitelně také.

1. Drak v bitvě

Na něco podobného jsme čekali celý seriál. Drogon se po delší době konečně účastnil nějaké akce. Tentokrát to byla akce na druhou. Jednoznačně nejlepší částí byl záběr, ve kterém Jaime a Bronn uslyší zakřičet Drogona. Schválně si tuto scénu pusťte ještě jednou. Stojí za to!

Foto: HBO

Diskuze /178

fgh

Nejlepsi byl jednoznacne Bronn.

8.8.2017 | 18:05:15
Argetlam Královrah

A nejhorší scéna? Rozhovor Davos, Jon a Missandei – připadalo i to strašně takové umělé a hlavně jakoby se snažili Missandei přesvědčit o tom, že Dany není ta hodná. Připadalo mi to trošku jako když dva mafiáni přijdou k bezbranné ženské a tak nějak „jemně“ naznačují, co se stane pokud…

Tu scénu měli vyškrtnout, nebo si prostě jen poslechnout Missandein příběh, nezpochybňovat to, že by ji Dany pustila domů atd.

#6 MichaelMyers #9 mr_bungle #10 JirkaŠčobák #25 Nymeria the direwolf
8.8.2017 | 18:15:29
Evala

Mě se třeba nejvíc líbila scéna Malíčka s Brannem – chaos je žbřík.

#5 Jaroslaw
8.8.2017 | 18:15:41
DejvidHound

Mne sa pacila ta scena kde Jaimie suverenne nacvala pred Dickona a s ladovym kludom mu povie Rickon. A do toho Bronnov smiech. TOP.

8.8.2017 | 18:23:11
Jaroslaw

#3 Evala: souhlasím – ta chvíle jak Malíčkovi zamrznul úsměv na rtech (právě po hlášce, že chaos je žebřík), byla okouzlující. A jistě povede k nějaké akci

#17 Radmila67 #21 FanArrow
8.8.2017 | 18:23:21
MichaelMyers

#2 Argetlam Královrah: Taky mi to připadalo umělé.

8.8.2017 | 18:26:42
shootx

Bron jak si chtěl zabrat Vysokou Zahradu, jak posílal Jamieho k balistovi a pak rybička z balisty byly nejvtipnější scény i ukázka chaosu v bitvě jak Bron probíhal zónou… Linka na Severu úplně bez nápadu jediná zajímavá scéna byla Arya vs Briene

8.8.2017 | 18:35:03
JirkaŠčobák

Největším plusem 4. ep. je, že je z čeho vybírat :).

8.8.2017 | 18:37:39
mr_bungle

#2 Argetlam Královrah: Mně to tak nepřišlo, IMHO spíš návaznost na to, jak mu Tyrion doporučoval, aby si o ní promluvil s jejími lidmi.

8.8.2017 | 18:39:52
JirkaŠčobák

#2 Argetlam Královrah: Nevadí mi. Je zajímavé, že Davos projevuje vůči Missandei slabost. Značně se mu líbí, ale dokáže zůstat zdvořilý.

8.8.2017 | 18:41:32
mr_bungle

Nejlepší byl Drogon :)

8.8.2017 | 18:41:42
Locker.

Zase jsou vynechány epické scény s Malíčkem. Malíček předávajíc dýku Branovi, ,,Chaos is a ladah", Malíček mluvící se Sansou…a vůbec nejlepší scéna: Malíček a jeho oční kontakt s Aryou.

#15 Arrow123 #16 Argetlam Královrah
8.8.2017 | 18:48:30
Locker.

Malíček totiž v Arye ihned poznal osobu, která zabije šampiona Nočního krále…dýku dal Branovi jen z toho důvodu, protože věděl, že ji Bran dá Arye…nyní je i ona v jeho službách.

#22 widy.33
8.8.2017 | 18:50:12
Satanec

Když jsem slyšel dusot kopyt, chytal jsem lehké mrazení. Když se to přeměnilo v jekot dothracké kavalérie, pomalu jsem dostával orgasmus. A když jsem viděl obličeje Jaimeho a Bronna potom, co uslyšel Drogona, předčasně jsem ejakuloval. Kdo ví, co si musili pomyslet, ale podle obličejů měli nakadíno v trenclích.

#96 &Kyso #97 shootx
8.8.2017 | 18:50:35
Arrow123

#12 Locker.: Neboj sa. Scény s Malíčkom budú doplnené len čo Malíček vyhodí do vzduchu Mur a povstane ako Azor Ahai. Vtedy bude Malíček prvý v rebríčku ;)

8.8.2017 | 18:51:11
Argetlam Královrah

#12 Locker.: Asi poprvé s tebou souhlasím – oční kontakt Arya – Malíček byl boží.

8.8.2017 | 18:57:07
Radmila67

#5 Jaroslaw: Také mě to velmi zaujalo, hlavně proto že stále dumám co tím chtěl básník říct :(

#18 téčko171 #21 FanArrow
8.8.2017 | 19:00:02
téčko171

#17 Radmila67: Malíček totiž tu samou větu řekl někdy ve třetí řadě Varysovi. Proto byl v šoku, když mu ji Bran zopakoval.

webmaster
8.8.2017 | 19:10:56
BixB

Nevím, zda se mi mají líbit scény, které teď do nových řad zařazují, kde se skrz ně vzpomíná na staré události, jako např. teď když Arya došla k bráně Zimohradu a 2 vojáci ji nechtěli pustit dovnitř. To samé jsme viděli už v sérii jedna, akorát tam to byli Zlaté pláště. Skoro v každém díle se takové věci dají najít a já stále nevím, zda je to dobře nebo zle. :)

#24 doxtan
8.8.2017 | 19:14:05
fgh

Koukam, ze vzhledem k dosavadni situaci se verejnost docka vsech zbyvajicich 3 epizod uz do 6ti dnu. Uvidime.

8.8.2017 | 19:23:28
FanArrow

Pokud si dobře vzpomínám, tak je to hláška Malíčka, když mluvil s Varysem, Malíček se měl postarat, o to aby Sansa odplula lodí, ale neudělal to,pak tam byla scéna stou prostitukou, Rose, jak byla Joffreyho, společnice jenže Joffrey byl krutej zmrd, a zabil jí, bylo to myšleno tak že ona se chtěla někam dostat, a její ctižádostivost, jí zabila a Bran jelikož je Vrána, tak ví co se stane a stalo, lidem které pozoruje, takže on ví že Malíček je zmrd určitě ví že Arya zabila Freye a ví spoustu dalších věcí které se dozvíme.
#17 Radmila67:
#5 Jaroslaw:

#43 Jaroslaw
8.8.2017 | 19:29:42
widy.33

#13 Locker.:a určite vie aj to že Arya Malíčka zapichne :D

#27 Locker.
widy.33
8.8.2017 | 19:33:48
widy.33

Tento diel bol skutočne velmi dobrý v tom že takmer každá scena bola premakaná pre mna je najlepšia Arya a jej vodní tanec :D s Brien a to ako kuka na Malíčka nemá chybu Drogon tomu všetkému dal korunu bolo to super :D

widy.33
8.8.2017 | 19:37:53
doxtan

#19 BixB: Já si spíš říkám, kde měla tu kobylu. To by ji asi tak snadno nevyfakovali.

8.8.2017 | 19:51:12
Nymeria the direwolf

#2 Argetlam Královrah: Vůbec, prostě se o ní chtěl dozvědět víc, jak ji vnímají její lidi :)

8.8.2017 | 19:53:27
shootx

Jelikož by měl být označen Bran příští epizodu tak by bylo nejefektivnější obalit Brana nadobami s divokým ohněm šoupnout ho před zeď počkat až si přijde NK odpálit ho a nemusí nic plánovat.

8.8.2017 | 20:10:37
Locker.

#22 widy.33: Ne. Navíc je to z podstaty blbost. Arya nemá žádný motiv zabít Malíčka.

#29 Arrow123 #30 widy.33
8.8.2017 | 20:11:31
Cristie

Pro mne jednoznačně drak v bitvě. A scénu jsem si pustila už asi dvacetkrát. Lahůdka!

8.8.2017 | 20:15:07
Arrow123

#27 Locker.: Malíček sa konca série nedožije. Jeho príbeh sa už blíži ku koncu.

8.8.2017 | 20:15:37
widy.33

#27 Locker.: ale no dovod sa najde :D ked mu na všetko prídu Maliček si to odsere :D

#31 Locker. #32 Argetlam Královrah #33 Locker.
widy.33
8.8.2017 | 20:17:04
Locker.

#30 widy.33: Na co? Na to, že nepráskl Aryu v Harennově, když mohl…v tom případě by padla do zajetí Lannisterům a nejspíše by skončila v rukou Cersei. Nebo na to jak zachránil Sansu od jisté smrti v hlavním městě? Nebo jak zachránil Jona a Zimohrad od Boltonů a jen díky němu se tak mohl Sever sešikovat proti WW?

#35 Lord Paetur #36 Lord Paetur #118 Nikolperse
8.8.2017 | 20:28:41
Argetlam Královrah

#30 widy.33: Malíček pozoruje jak se vlčata sbíhají zpátky na Zimohrad a to narušuje jeho plány. Po této epizodě ví, co umí Bran a ví, co umí Arya, a že i kdyby se náhodou „něco zlého stalo Jonovi“, tak furt musí projít minimálně přes 2 z jeho sourozenců. A naštvat Aryu Stark v jejím vlastním domě? Tak hloupý Malíček není.

#34 Locker.
8.8.2017 | 20:28:53
Locker.

#30 widy.33: Malíček je největším strážcem rodu Starků.

#45 zizik #53 widy.33
8.8.2017 | 20:29:00
Locker.

#32 Argetlam Královrah: Arya pro něj bude nakonec pracovat. Už teď je jeho figurkou.

#37 Karloman
8.8.2017 | 20:29:39
Lord Paetur

#31 Locker.: Na to, že v podstatě zabil Jona Arryna, Sansu nechal v zajetí Boltonů, lhal snad všem, komu mohl, že dal nůž na krk Eddardovi, atd. ..

8.8.2017 | 20:33:24
Lord Paetur

#31 Locker.: Na to, že v podstatě zabil Jona Arryna, Sansu nechal v zajetí Boltonů, lhal snad všem, komu mohl, že dal nůž na krk Eddardovi, atd. ..

#39 Locker. #42 shootx
8.8.2017 | 20:33:25
Karloman

#34 Locker.: Ty jsi cvok, který patří do Bohnic.

#59 Caligos
8.8.2017 | 20:38:08
Vulture

Velice mně mrzí, že si pana Lockera nemůžu bloknout. Každý má svůj názor, to nikomu neberu, ale tyhle sračky číst stále dokola, je to unavující.

#41 Locker.
8.8.2017 | 20:52:05
Locker.

#36 Lord Paetur:

1.Ale jenom v podstatě…navíc Arye je nějaký Jon Arryn u prdele…

2. Sansu vrátil domů a zkrátka netušil, že je Ramsay psychopat…

3. Lhaní snad není smrtelný hřích…to by musela zabít všechny obyvatele Westerosu..jmenuj mi jednu postavu, která ještě pro svůj prospěch/prospěch svých blízkých nelhala…

4. Eddardovi dal na krk nůž jen z nutnosti…původně se ho snažil přesvědčit k moudřejšímu postupu, ale Ned ho ignoroval a zabil se zcela regulérně sám…Malíček není blázen, aby se nechal kvůli Nedově hlouposti zabít. Kdyby mu nedal na krk nůž on, tak by se nezměnilo vůbec nic. Ned by přišel o hlavu v každém případě.

#86 Šejmus92
8.8.2017 | 20:52:35
havefun

ja som bol ciastocne sklamany z Arya vs. Brienne. Brien zacina boj vzdy rovnakym utokom zvrchu, ktoremu sa da vyhnut, tak ako to Arya urobila 2×. A na 3× tu bombu vyblokuje „nozikom“ v jednej ruke??? Needle by jej vyletel z ruky a chytila by headshot, v lepsom pripade by jej podlomilo nohy a skoncila by v prachu. Ono to trva zahnat sa tazkoou zbranou, takze ak sa stihala Arya uhybat to by som este bral.

8.8.2017 | 20:53:18
Locker.

#38 Vulture: Stěžování si na to, že něco sám čteš je absurdum…a pokud máš něco proti obsahu mých komentářů, tak protiargumentuj nebo aspoň vznes konkrétní námitku…rád ti vše objasním.

8.8.2017 | 20:55:08
shootx

#36 Lord Paetur: Kdyby si nevypracoval pozici nemohl by pomoct nikomu mate tím nepřátele, Ned byl hloupý a svým chováním ohrozil svoji rodinu, Malíček Sanse řekl ať.si Ramsyho podmani ale naivní Sansa byla hloupá a neschopná to udělat a pak to svedla na Malička. Sansa si sama vybrala jestli pojede k Boltonum když se chceš bavit o faktech…

#44 Locker. #98 Eddard1
8.8.2017 | 21:00:30
Jaroslaw

#21 FanArrow: Ano, já si to pamatuji ;-)

8.8.2017 | 21:02:04
Locker.

#42 shootx: Dobrý postřeh. Faktem je, že přiložením nože na Nedův krk zachránil Malíček mnohem víc Starků…to, že pak další pochcípali na Rudé svatbě je již vina zcela někoho jiného (Robba).

#48 zizik
8.8.2017 | 21:05:58
zizik

#33 Locker.: Malíček je zhouba Starků, nikoliv zachránce. Celý rod vlastně padl jen kvůli jeho intrikám. Jako junior dostal výprask od Neddova bratra, a proto se rozhodl, že Starky zničí.

Malíček nezabíjí přímo (až na výjimky typu Lysa Arryn), vždycky zaintrikuje tak, aby ti, kteří jsou mu nepohodlní, zemřeli rukou někoho jiného. V tom je skutečný mistr.

Musí se mu nechat, že to dělá velmi šikovně, že to pro některé může vypadat, že Starky chrání, ale opak je pravdou :-) I v bitvě bastardů je zachránil jen naoko, aby získal přístup na Zimohrad, ale už plánoval jak přes Sansu ovládnout celý sever (a zlikvidovat poslední Starky). K jeho smůle se objevil Bran, který může všechno vidět a tak jeho intriky vyplavou na povrch, a Malíček bude popraven.

#46 Locker. #55 shootx
8.8.2017 | 21:07:09
Locker.

#45 zizik: O Branovi si budou právem myslet, že se zbláznil. Nikdo nepopraví Malíčka na základě výpovědi kluka, který nemá absolutně žádný důkaz a jen bude plácat nějaké své vize. Navíc Bran na Malíčka ani práskat nebude, protože má mnohem důležitější starosti. Malíček mu je u prdele a stejně tak cokoliv zlého, co mohl nebo nemohl provést rodu Starků, neboť Bran už přece není Stark a tím pádem k nim nemá ani žádné vazby…citové ani jiné.

#51 zizik
8.8.2017 | 21:13:13
Locker.

Bran se nudil a tak poškádlil Malíčka výrokem: ,,Chaos is a ladder". Hned na to ho ale uklidnil, že mu nebude kazit jeho plány ujištěním: ,,I´m not a Stark".

#51 zizik
8.8.2017 | 21:14:48
zizik

#44 Locker.: Ano, Robb udělal chybu se svatbou. Nicméně Frey by si rudou svatbu nedovolil kdyby neměl dohodu s Lannistery a Boltony. A pro Lannistery všechny podobné záležitosti v té době řešil Malíček (včetně spojení Lannisterů s Tyrelly), takže Malíček jako šedá eminence v pozadí o plánu rudé svatby nejspíše dopředu věděl. Akorát nečekal, že Frey sejme i Catelyn, ta původně měla být jako zajatec předána Malíčkovi, ale když (zbytečně) sejmula Freyovu manželku, tak ji podřízl taky.

#49 Locker.
8.8.2017 | 21:18:57
Locker.

#48 zizik: Malíček opravdu neřešil všechny podobné záležitosti…nestála na něm veškerá diplomacie trůnu a Lannisterů…uznávám, že o tom nejspíše věděl, ale v té době musel řešit Údolí a neměl moc tomu zabránit…a Joffreyho s Ollenou zavraždil částečně právě jako pomstu za Rudou svatbu a Caitlyn.

#52 NedSnow
8.8.2017 | 21:21:39
NedSnow

Inak ak sa vrátim k 4. dielu, tak dobrá scéna v negatívnom význame je ako Bron nabíja balistu. Dokola poskakujú, pobehujú Dothrakovia a on vystrelí na jedného z nich, otvorí voz, čo narobí rámus, nabije, má čas zamieriť, vystrelí, nabije, vystrelí, zraní draka a stále ho nik neovalí po hlave. Mal asi imunitu :-D Nelogické fest

8.8.2017 | 21:23:10
zizik

#46 Locker.: #47 Locker.: Branovi velice rychle uvěří, vzhledem k tomu, že ví detaily, které by jinak vidět nemohl. To „že není Stark“ mu nezabrání klidně mimochodem říct něco, co Malíčka potopí.

8.8.2017 | 21:23:31
NedSnow

#49 Locker.: No dal by som OOOO keby som vedel, čo sa Malíčkovi ronilo v hlave pri stretnutí s Branom a keď uvidel Aryu ako bojuje. Starkovci majú tri hlavy draka: Arya zabijak, Bran veštec, Sansa stratég :-D Bude to mať s nimi chlapec ťažké. Tých neopije rožkom

#54 Locker.
8.8.2017 | 21:26:42
widy.33

#33 Locker.: Malíček je najvacsou hnidou celého serialu :D ludia ho chcu vidiet mrtveho a to sa aj stane ci sa ti to paci alebo nie :D a potom mu už ani Azor Ahai nepomože :D

#56 Locker.
widy.33
8.8.2017 | 21:28:21
Locker.

#52 NedSnow: ,,Sansa stratég" .. pokud to myslíš vážně, pak nejsi člověk.

#64 NedSnow
8.8.2017 | 21:36:44
shootx

#45 zizik: Malíček dal dýku Branovi aby ji použil na NK proto byla z valyrie…Ale opět podcenil hloupost Starku. NK si jde pro Brana a kdyby se.Bran použil jako návnada tak tím ušetří hromadu životu ale Nečekám moudrost u Starka.Starkove svým hloupým a naivnim a sebevražedným chováním měli byt dávno mrtví kdyby je nezachranoval Malíček…

#57 widy.33 #65 Locker.
8.8.2017 | 21:37:05
Locker.

#53 widy.33: To je právě ta pointa…ty nemáš argumenty pro Aryin motiv a logiku jeho smrti…tvé přání je otcem myšlenky…bohužel na objednávku těchto typů lidí (kterých je většina) často D&D upravují scénář…

#58 widy.33
8.8.2017 | 21:39:24
widy.33

#55 shootx: nemožu byt všetci mrtvy ked hlavnými postavami celého serialu od začiatku su Starkovci jedine načo vždy doplatili bolo to že sa vždy snažili jednať čestne a to o nich vedeli aj ich nepriatelia preto sa Malíčkovi tak darilo ich likvidovať tými špinavími intrikami avšak myslím že teraz už im cez rozum neprejde Malíček je nato príliš maličký

#63 shootx
widy.33
8.8.2017 | 21:42:52
widy.33

#56 Locker.: ja si argumenty nevymýšľam a na rozdiel od teba nežijem vo svojom svete kde si myslíš že si Malíček :D

#60 Locker. #62 Knell
widy.33
8.8.2017 | 21:45:28
Caligos

#37 Karloman: Nebo do Beřkovic.

8.8.2017 | 21:48:50
Locker.

#58 widy.33: Nacházíme se na webu zabývajícím se seriálem Hra o trůny…konkrétně v diskuzi vztahující se k aktuální epizodě 7. sezóny tohoto seriálu…o politice se tu bavit nehodlám.

#61 widy.33
8.8.2017 | 21:53:15
widy.33

#60 Locker.: do kedy ti to vydrží ? :D už sa teším na dalšie tvoje komentáre nič mi nezlepší naladu ako tvoje totálne nezmyselné komentáre iste si ich pripravuješ dlho dopredu :D no tak zase inokedy

widy.33
8.8.2017 | 21:58:37
Knell

#58 widy.33: Trefa!

8.8.2017 | 22:01:16
shootx

#57 widy.33: Kdyby se Ned nerozhodnul jet do KL strkat do všeho nos a nechat Sever na pospas tak by se neodstartoval řetězec události které vedli ke konfliktu Sever vs Jih mohl Roberta odmítnout a starat se o Sever. Ale to je samé kdyby…doplatili na svoji hloupost Starkove jsou něco jako USA zhouba pro westeros.

#66 widy.33 #67 NedSnow
8.8.2017 | 22:04:10
NedSnow

#54 Locker.: Jasné, že nie som :-) Som obor. Ale je – teraz – myslí jej to. No zároveň stratila podľa mňa vieru v človeka. Bolo to vidno na Karstarkovcoch a Umberovcoch. Ale už to nie je tá fiflena metrostyle, čo bola na začiatku. Život a Cersei ju prefackali. A aj Joffrey :-/ Táto svorka vlkov a polovlka urobí poriadny rozruch v stáde oviec

8.8.2017 | 22:04:53
Locker.

#55 shootx: Existuje i teorie pojednávající o Jehle jakožto zbrani z čisté valyrijské ocele…

#68 Karloman
8.8.2017 | 22:05:12
widy.33

#63 shootx: a kdyby se to všchno nestalo neměl bys naco koukat :D :D a teraz by sme tu nekomentovali :D

widy.33
8.8.2017 | 22:07:36
NedSnow

#63 shootx: Sorry, ale si mimo. Totálne. Ned bol charakter a čestný človek. A nech si myslí a hovorí kto chce čo chce, mal i srdce. Od počiatku to bolo vidno. Keď odsúdil a popravil toho zbeha – splnil zákon, ale ho to nebavilo. Keď bránil kráľa pred každým, i pred samým kráľom… Kto by to dnes dokázal?

A ak sa bavíme, kto sadol na lep, bola to Catelin. Verila sestre a Malíčkovi. Chyba. ktorá stála život jej muža, detí, ľudí na severe i jej samej.

#70 widy.33 #74 shootx
8.8.2017 | 22:09:28
Karloman

#65 Locker.: Vrať se do Bohnic, ať je tady klid.

#69 Locker.
8.8.2017 | 22:10:57
Locker.

#68 Karloman: Vytáčí tě seriál…neargu­mentuješ, nýbrž pouze urážíš…upal se.

#82 Karloman
8.8.2017 | 22:17:49
widy.33

#67 NedSnow: Edard bol najvacsí frajer jeho bola obrovská škoda :(

#71 Locker.
widy.33
8.8.2017 | 22:21:52
Locker.

#70 widy.33: Souhlasím. Bylo mi ho líto, když spáchal sebevraždu.

#72 widy.33
8.8.2017 | 22:23:00
widy.33

#71 Locker.: presne ako píšeš uveril zradcovi Malíčkovi a tým pádom spáchal samovraždu …ale nikomu nebude lúto Malíčka :D

#73 Locker.
widy.33
8.8.2017 | 22:25:51
Locker.

#72 widy.33: Naopak ho ignoroval. Jeho moudrou radu, aby chopil moc do svých rukou a postaral se o rod Starků. On jej namísto toho obětoval. Svůj rod za čest. Poetické, avšak krátkozraké.

#75 widy.33 #76 widy.33
8.8.2017 | 22:28:02
shootx

#67 NedSnow: Co je to cest – podívejte se na začátky Jamieho v zajetí kde mluví o cti…To že byl čestný nemění nic na tom ze byl hloupý a naivní a kam to dopracoval se ctí…Pamatujete jak Tywin vysvětloval tomenovi druhy králů…Ve své naivite nerozpoznal zlo které ohrožuje jeho lid…

#79 NedSnow
8.8.2017 | 22:33:15
widy.33

#73 Locker.: nie každý má rad moc :D nie každý ide cez mrtvoly len aby ukojil svoju chut mat moc Edard nebol sociopat, naopak Malíček je sociopat so sklonom k psychopatii užíva si ako si myslí že sa mu stále bude dariť ľudom prechádzať cez rozum ale už nie dlho :D

#77 Locker.
widy.33
8.8.2017 | 22:34:45
widy.33

#73 Locker.: prečo mi stále odpisuješ na komentáre ??? ved už ta to nebavilo :D

#78 Locker. #115 Knell
widy.33
8.8.2017 | 22:36:31
Locker.

#75 widy.33: Pokud díky moci ochrání svoji rodinu a lid, tak proč ne? Bezmocný na kolenou jim byl k ničemu.

8.8.2017 | 22:37:29
Locker.

#76 widy.33: Uveď číslo komentáře, ve kterém jsem toto zmínil.

#80 widy.33 #85 Karloman #93 Karloman
8.8.2017 | 22:38:12
NedSnow

#74 shootx: No ono je to stále o boji. Ak nik nebude čestný a každý bude myslieť na seba, kde to skončí? A ak je niekto čestný v mori nečestných, tak zákonite mu podrazia nohy. Je to pre nich neprirodzené. Asi treba byť čestný a o ostatných zmýšľať nie podľa seba, ale ako o nečestných – o všetkých. Zamotal som sa :-D Snáď takýto boj ako on nezažijem

8.8.2017 | 22:39:02
widy.33

#78 Locker.: 60 opravujem moja chyba iba o politike nebudeš písat tak fajn :D bude sa mi dobre spať píšme ďalej :D

widy.33
8.8.2017 | 22:41:35
Šejmus92

Arya vs Briene byla boží scéna a konečně jsme viděli Aryu nějak pořádně bojovat s mečem. Ale nejlepší scéna byla pochopitelně bitva. Přílet draka byl epický no a ten výraz Daenerys („takže vy budete pálit moje lodě a spojence, tak to kurva ani omylem vole, dracarys!!!“) nezapomenutelný.

Ale všimli jste si, jak disciplinované vojáky Lannisteři mají? V tváří v tvář hordě Dothraků a drakovi a stále drží formaci a bojují. To je zatraceně dobrá banda vojáků. A o Drogona jsem se strašně bál. Doufám, že začne být Danny opatrnější, až o něj vlastní pitomou chybou přijde.

8.8.2017 | 22:42:48
Karloman

#69 Locker.: Píšeš tady kraviny, patříš k trolům jako je shoot.

#83 Locker. #84 Locker. #94 shootx
8.8.2017 | 22:43:52
Locker.

#82 Karloman: Uveď konkrétní příklad a svůj protiargument. Jinak plácáš kraviny pouze ty sám. Proč ti musím stále vše vysvětlovat?

8.8.2017 | 22:45:25
Locker.

#82 Karloman: Je pohodlné, avšak hloupé zaškatulkovat něčí nepohodlný názor jako ,,troll".

#92 Karloman
8.8.2017 | 22:46:15
Karloman

#78 Locker.: Ještě něco, Malíček vše začal, kdyż Lysa Arryn na jeho pokyn otrávila svého manžela.

#88 widy.33
8.8.2017 | 22:46:26
Šejmus92

#39 Locker.: Dal jejímu otci na krk nůž. Arya je impulzivní. Malíček by stihl říct možná tak „Víš Aryo, tvůj otec mě neposlouchal, chtěl jsem…“ a už by čuměl na svoje střeva, jak s nimi Arya vytírá podlahu.

Kdo by jí to mohl asi říct? Kdo tam byl? Minimálně Bran by to mohl vědět.

#89 Locker.
8.8.2017 | 22:47:02
Šejmus92

Btw co je s tím Branem? On ho nějak posedl? Žije v jednom těle s ním, nebo je Bran úplně pryč, prostě co se s ním stalo?

8.8.2017 | 22:48:21
widy.33

#85 Karloman: a potom dal zabiť Brana a už to šlo

widy.33
8.8.2017 | 22:48:29
Locker.

#86 Šejmus92: Bran se takovými věcmi už nezabývá.

Ano. Její impulzivnost je právě problém. Dříve jedná než myslí…ale problém je v tom, že se to zkrátka nedozví.

#90 Šejmus92
8.8.2017 | 22:50:56
Šejmus92

#89 Locker.: To nemůžeme vědět. Bran ví všechno o minulosti (vidí i budoucnost?). Co když usoudí, že Malíček představuje nebezpečí? Pak stačí slůvko Arye a je to.

Btw psal jsi, jak Malíše chrání Starky. Ale PROČ to dělá? Proč zachránil bitvu bastardů? Proč zachránil Sansu? dělá to pro Starky, nebo pro sebe? Pokud to dělá pro sebe, nějaký extra vděk není na místě. To máš jako s Rusáky po ww2, SSSR si taky nezaslouží žádný vděk za „osvobození“.

#91 Locker.
8.8.2017 | 22:54:16
Locker.

#90 Šejmus92: Nejsem si teď jist, ale Bran snad neumí číst myšlenky…nemůže nikdy dokázat, že vše, co Malíček vykonal pro Starky, dělal pouze pro sebe.

#124 Zuuu
8.8.2017 | 22:57:18
Karloman

#84 Locker.: Malíček nemůže být Azor Ahai a Varys není rudý velekněz.

8.8.2017 | 23:03:16
Karloman

#78 Locker.: Ještě něco, Malíček vše začal, kdyż Lysa Arryn na jeho pokyn otrávila svého manžela.

8.8.2017 | 23:25:51
shootx

#82 Karloman: Někdo kdo nemá argumenty a registroval se před 8 dny tu mluví o trolech?

#95 Karloman
8.8.2017 | 23:27:22
Karloman

#94 shootx: Jaké máš Ty argumenty? Když píšeš, že Malíček je Azor Ahsi?

8.8.2017 | 23:31:40
&Kyso

#14 Satanec: presne si vystihol moje pocity pri tej scéne

8.8.2017 | 23:31:40
shootx

#14 Satanec: Při leiknute verzi mi přišel zvuk Drogona stokrát lepší víc živější po úpravě to zkazily

8.8.2017 | 23:34:48
Eddard1

#42 shootx: Jo tak ona si ho měla podmanit a ovládnout. Tohle může napsat jen blb jako jsi ty. Ramseye nemohl nikdo ovládnout ty hlavo skopová. Neovládl ho ani vlastní otec. Malíček podcenil Ramseye, protože o něm nic nevěděl. Viděli jsme jak se pokusila ta divoká ovládnou Ramseye. A jak skončila? Takové chytráky jako jsi ty bych hodil do GoT aby nám ovládnul psychopata Ramseye

#100 Karloman #104 shootx #108 fgh
8.8.2017 | 23:43:02
sFík

Vážně někdo hodnotí setkání Sansy a Aryi jako povedené?? Nebo dokonce emotivní? :-O Však celkově setkání Starčat bylo totál ledové království. Bran má celkem nárok když se z něj stal psychohypík, ale Sansa a Arya se vážně mohli přivítat líp než dvěmi krátkými obětíma v kryptě ..

#101 Šejmus92 #120 Nikolperse
8.8.2017 | 23:44:14
Karloman

#98 Eddard1: Je to blbec.

8.8.2017 | 23:44:21
Šejmus92

#99 sFík: Co ti na jejich setkání přišlo špatné?

#102 Karloman #157 sFík
8.8.2017 | 23:45:15
8.8.2017 | 23:51:24
Šejmus92

#102 Karloman: Taky si myslím.

8.8.2017 | 23:53:21
shootx

#98 Eddard1: Nic nepochytila od Margery hloupá Sansa ale asi to nepochopíš

#110 Chill
8.8.2017 | 23:55:38
Zinoviev

Branova linka začína brať na vážnosti, takže „Chaos Is a Ladder.“

9.8.2017 | 0:02:11
Railbot

Ohledně Malíčka nesmíte zapomenout na poměrně nenápadnou chvilku, kdy mistr na Zimohradě říká, že nějaký ten mistr před ním archivoval všechny havraní svitky, které na Zimohrad přišly. Malíček se na něj za pochodu zaujatě podívá. Možná v tom vidím příležitost, možná se bojí, co by na něj někdo mohl vytáhnout.

#107 Rumek #109 Nicole
9.8.2017 | 7:34:06
Rumek

#106 Railbot: Přesně na toto jsem upozorňoval hned po epizodě, může to být důkaz o Malíčkově zradě, odsouzení Sansy, provedení finalní likvidace Arya.

9.8.2017 | 7:50:16
fgh

#98 Eddard1: Je uplne normalni, ze si jde par po svatbe uzit. Kdyby Sansa nebyla stejne jako vsichni Starkove hloupa, tak si tu noc mohla skvele uzit i ona. Mohla se ucit od Margaery. Mohla se chovat uplne stejne, jako Myranda, jenze ne…

Ovladnout sveho muze zvladla i Daenerys, a ten byl vetsi „tvrdak“, nez Ramsay, byl to clovek z kultury, kde jsou zeny jen kus masa na uspokojeni se…

„Ah the Starks, quick tempers, slow minds.“

#110 Chill #113 Eddard1
9.8.2017 | 8:24:33
Nicole

#106 Railbot: No já doufám, že přesně tohle mu zlomí vaz :)

9.8.2017 | 8:25:14
Chill

#104 shootx: Ty si taková naivka :-D Srovnávat Ramseyho s hloupým Tommenem a ještě hloupejsim Joffrym :-D :-D

#108 fgh: Tak to stebou nesouhlasím. Ramsey narozdíl od Droga byl psychouš. Co se tyce Myrandy tak ta byla cakla úplně stejně. Na to prostě člověk musí mít charakter. Nejde o to aby Sansa byla „chytřejší“ :-D ;-) Člověk takovej musí být aby se popasoval s těmito situacemi tak jak vy píšete :-) :-)

#111 fgh
9.8.2017 | 9:45:13
fgh

#110 Chill: A Margaery byla podle tebe taky cakla? Podivej se treba na tu scenku s crossbowem… a Joffrey byl na tom uplne stejne jako Ramsay, akorat byl hloupej.

Jak rikam, mela se chovat k Ramsaymu uplne stejne jako Margaery k Joffreymu nebo prave Myranda k Ramsaymu. Kdyby byla chytra, tak by to urcite vymyslela…

#112 Chill #114 Eddard1 #116 rockysiburger
9.8.2017 | 9:49:53
Chill

#111 fgh: Tak Joffry nebyl ani zdaleka takovej psychopat jako Ramsey. On byl „jen“ sadista… Dle mě by Margery dopadla u Ramseyho stejně jako Sansa :-)

9.8.2017 | 9:52:59
Eddard1

#108 fgh: a jistě je i normální, že je u toho musí nuceně někdo očumovat. Ramsey si to jako psychopat užíval. Sansa tedy vůbec ne. To co jsi napsal o Dany a Drogo je tak stupidné hloupé. Drogo nebyl psychopat. Dany učila ta služka jak se při sexu chovat.(osedlat ho) protože na poprvé si ji vzal jak fenu. Sansu nikdo neučil byla tam úplně sama. Dany měla Joraha. Učit od Margery? Oni spolu byli 24 hodin aby se Sansa něco učila? A můžeš nam říci ty hlavo skopová, proč Ollena nechala Jefa odstranit, když ho Margery tak skvěle ovládala?

#123 fgh
9.8.2017 | 10:42:48
Eddard1

#111 fgh: Takového … pohledat. Co by asi tak Margery dělala ve stejné situaci(svatební noc) a s čumilem Smradochem.?

9.8.2017 | 10:50:02
Knell

#76 widy.33: Pretože on by chcel byť Malíček (alebo, aby sme si to aspoň mysleli) a Tvoja zmienka o tom ho troška zabolela, ale zdatne to vykryl poznámkou „o politice se tu bavit nehodlám“, čo by mal byť náznak, že je akýmsi Malíčkom reálneho sveta, chudák… a teraz si Ťa trochu testuje… No neuveriteľné postavičky sa tu nachádzajú. Ešte niekto túži byť oslizlím, psychopatickým manipulátorom? :D

#117 widy.33
9.8.2017 | 11:09:52
rockysiburger

#111 fgh: Margaery byla růže. Nehledě na to jakou měla pověst a v čem vyrůstala. Prvně si uspořádej základní informace o rodech. Je rozdíl být z rodu Tyrell z Vysoké zahrady, kde máš za otce blba a babička ti veřejně přiznává, že si dokázala skrz sex omotat muže, Nebo být Stark ze Zimohradu.

#123 fgh
9.8.2017 | 11:41:19
widy.33

#115 Knell: :D je to tažké keď niekto uverí tomu že je bytosť z fantasy seriálu je to určitý druh schizofrénie ale smutnejšia je jeho snaha zakaždú cenu nás presvedčiť o svojej fantasmagorií…teším sa na ďalšie dejové linky pod vedením Malíčka z nášho sveta :D :D aspon tu neni nuda

#119 Knell
widy.33
9.8.2017 | 11:51:38
Nikolperse

#31 Locker.: Arya ho nemá žiadny dôvod zabiť? No tak čo tu máme ako dôvody: Malíček zradil jej otca v prvej sérii, jej otec bol kvôli tomu popravení, čiže spolupáchateľstvo na vražde jej otca. Malíček predal Sansu Boltonom, vražda jej tety lady Lysy Arrynove, spoluvina na vojne piatich kráľov a spolupáchateľstvo pri vražde Jona Arryna, manipulovanie z jej mamou a Sansou. Ak som nejaký dôvod vynechala tak doplň. To že vrátil kosti jej otca na jej matke bude brať iba ako poľahčujúcu okolnosť a zabije ho rýchlo.

9.8.2017 | 11:56:53
Knell

#117 widy.33: Ale veď to nie je smutné, ja sa celkom bavím… a nutno mu priznať značnú inteligenciu a zručnosť v komunikácii, čím tu dosť úspešne nasiera kopu ľudí (aj mňa sem tam). Máme proste rôzne hobby…

#121 widy.33
9.8.2017 | 12:00:27
Nikolperse

#99 sFík: Tak strestnutie Aryi a Sansy malo taký ten nádych toho, že chceli sa ešte niekedy vidieť, plánovali si toho veľa povedať ak sa ešte stretnú, no keď sa stretli tak nevedeli čo a ako proste zrazu nevedeli čo spraviť a povedať.

9.8.2017 | 12:00:55
widy.33

#119 Knell: mna ešte ani raz nenasral :D stale sa dobre bavím :D ..ale všetko to svoje vynaložené úsilie by mal podla mňa venovať vlastnej tvorbe lebo podla mna by napísal bestseller a možné je aj to že podla jeho knihy natočia fantasy seriál :D ide mu to

#122 Knell
widy.33
9.8.2017 | 12:12:01
Knell

#121 widy.33: Jeho verzia tohto príbehu je dosť zlá a príšerne prekombinovaná, ale ak by sa pustil do niečoho zbrusu nového, z toho by mohlo niečo byť. Ale už stačí o Lockerovi!

#126 widy.33
9.8.2017 | 12:18:09
fgh

#113 Eddard1: Nadavat ti jde dobre, pritom pises naproste hlouposti a vymysly, co tu ani nezaznely.

Ocumoval ji u toho nekdo, o kom mela informace, ze zabil jeji bratry. Nikde jsem nepsal, ze byl Drogo psychopat, jen ze vyrustal v kulture, kde jsou zeny jen kus masa, takze jedina vec, ktera je stupidni a hloupa, je ta, kterou jsi napsal ty. Kde jsi vzal, ze spolu byli 24h, mas k tomu nejake podlozene dukazy? To uz rovnou muzes rict, ze spolu byli jen par minut, jen proto, protoze spolu byli jen par minut v serialu. :D

Ty si vazne neskutecnej… :D

#116 rockysiburger: Ja si rody srovnavat umim, ted tu ale porovnavam skvelou manipulatorku s muzi Margaery Tyrell a naivni holcinu Sansu z hloupeho rodu Starku.

#127 rockysiburger #128 rockysiburger #137 Eddard1 #138 Eddard1 #142 Nicole
9.8.2017 | 12:20:20
Zuuu

#91 Locker.: Chlapce dat si na profilovku nejvetsiho suchara z celeho serialu, to mas nejaky komplex menecenosti? Ubozacek Malicek, nechce ho Sansa po jeho nabidce s06e10 „budem vladnou spolu“ a ani ho nechtela jeji matka. Pak ta tvoje obrana tady vypada ze Malicek je traged stejne jako ty.

#125 fgh
9.8.2017 | 12:30:06
fgh

#124 Zuuu: Littlefinger je jedna z mych nejoblibenejsich postav, spolecne s NK, Cersei, Euronem, a jeste s par dalsimi…

Asi nevis, co je Littlefinger skutecne zac, jinak bys tohle nikdy nenapsal… Nazvat nejvlivnejsi postavu z GoT za trageda…

#129 Zuuu
9.8.2017 | 12:36:11
widy.33
9.8.2017 | 12:41:50
rockysiburger

#123 fgh: No, ale zase si to vůbec nepochopil. To je ta největší zábava.:-) Krmíš tady lidi a přesvědčuješ je o svém IQ, ale nedáš si dohromady ani základní charakteristiku rodů. Ještě jednou. Celé západozemí je rozděleno do několika oblastí. Každá oblast má svoje tradice jako u nás v naší malé krásné zemi, ale já ti vysvětlím jen rozdíl mezi rodem Stark a Tyrell. Začneme geograficky. Tyrell se nachází v nej úrodnější oblasti západozemí na jihu, je tam velmi teplé podnebí a lidé jsou zde otevřeni různým turnajům a podobným krásným věcem. Lidé se, zde oblékají do krásných, ale velmi lehkých šatů. Naproti tomu sever, kde je pořád zima a nic tam neroste. Tam se staráš víc o to co do huby a aby ses neztratil v hustých lesech. Seveřani sami neuznávají žádnou formu turnajů, ale pořádají takzvané pranice, kde se lámou kosti a umírá. To je první aspekt k posouzení. Dívka co je odmala vychovávána v krásném kraji a naproti tomu seveřanka, co šije krásné teplé šaty. Dále je rozdíl mít za bratra buzeranta, otce ekonoma a babičku manipulátorku. Na druhé straně máš za otce spravedlivého a vždy zákony dodržujícího strážce severu, bratra bastarda, chůvu co ti vypráví příběhy o ledových pavoucích atd… Cítíš tam ten rozdíl aspoň trochu ??? Teď si vem další aspekt. Žiješ si krásným životem ve vysoké zahradě, každý tě miluje, babička tě učí jak ovládat muže a jedeš si pro korunu do KL. Naproti tomu si řádně vychovávána na severu, dojedeš do KL, useknou taťkovi hlavu, jsi tam ze svého rodu sama, žádný seveřan, Joffík si z tebe dělá rohožku… Asi pořád nic, viď ? :-)

PS: Starkové nejsou hloupí, jen žijí izolovaní na severu. Eddard Stark byl respektovaný všemi lordy na severu a dokázal je ovládat. To, že neovládáš intriky. Neznamená, že nejsi inteligentní. To by tak inteligentní člověk, jako ty měl snad vědět :-)

#131 fgh #160 rockysiburger
9.8.2017 | 13:02:08
rockysiburger

#123 fgh: Skvělá manipulátorka Margaery s podporou celého rodu VS Sansa všude sama :-) ty jedeš

9.8.2017 | 13:03:59
Zuuu

#125 fgh: No tak u tebe me to neprekvapuje ze onanujes nad zaporakama :D Malicek je suchar to ze manipuluje za zady ho nijak neslechti, sama o sobe je jeho pruhlednej postoj „chci lasku ale pro mou proradnost me nikdy nebude doprana“ Obdivovat ho kvuli manipulaci kdyz je to traged muze jen pomatenec.

#132 fgh
9.8.2017 | 13:07:43
hanylema

nej je Arya vs. Brienne

9.8.2017 | 13:20:57
fgh

#127 rockysiburger: Starkove jsou hloupi. Proc prisel Ned o hlavu? Protoze byl hloupy, a Cersei primo do ksichtu rekl, ze o vsem vi a vsem to rekne, i kdyz vedel, co se stalo tomu predchozimu, co take o vsem vedel. Cersei mu v podstate i rekla, a vyhrozovala mu, ze za to zemre, ale Nedem to ani nehlo. Ostatni mu vse vymlouvali, Varys, Littlefinger, Renly, a nabizeli mu nekolikrat pomoc, jenze tvrdohlavy Ned radeji zustal honorable fool, polozil za to svoji hlavu, a zkazil zivot sve rodine, a nejen ji.

To, ze sever je izolovan od jihu stejne tak, jako jih od severu, muze za naivitu Starku, kteri si mysli, ze jsou vsichni na jihu stejne honorable, jako oni. Na jihu jsou chytrejsi, a vedi, jak se vyporadat s temi, co by jim chteli kazit zivot.

Nerikam, ze Sansa za svoji naivitu muze sama, podelal to jeji otec, podelal to jeji bratr, a tim to na ni dopadalo vic. A kdyz Starkove nejsou psychicky nejak extra odolni, je jasne, ze to na ni melo lehce vetsi dopad, a misto toho, aby si usetrila bolest, a zapustila sve drapky do Joffreyho, tak se jim radeji nechala tyrat…

#133 rockysiburger #136 rockysiburger
9.8.2017 | 13:21:47
fgh

#129 Zuuu: Jestli to beres takhle, a myslis si, ze takhle GoT funguje, tak bys take mel vedet, ze treba Cat a Robb nejsou o nic min zaporne postavy, nez treba Cersei a Jaime.

A treba NK je podle tebe proc zaporak? A proc Ned Stark zaporak podle dost lidi neni?

Je videt, ze se tvurcum vazne podarilo divaky zmanipulovat, a naservirovat jim „kladne“ a „zaporne“ postavy primo pod nos. Smrti Neda byl jen prilozen dalsi klacik do ohne… :)

9.8.2017 | 13:28:10
rockysiburger

#131 fgh: Piš další lejna, prosím. Takže, zatnout drápky nešlo. Joff byl ve válce se Starkem, otevřeně ji ponižoval za válku vedenou s jejím bratrem. Trestal jí. Ještě, že ti začíná za chvilku škola a dáš pokoj. Protože, když běžela první série, kolik ti bylo ? 7– 8 ??? To je vidět, jak obdivuješ manipulanty a vyžírky, co jen dokáží natahovat ruku, zradit, a lhát. Dokazuje to, že si mladý smrad, co mu bylo všechno doneseno přímo pod nos. My starší máme ještě úctu k lidem a přirozené autoritě.

Ano, Eddard Stark byl autorita s charakterem, sám Varysovi, řekl, že byl vychován jako voják, že je připraven zemřít. Né zrádce, lhář, manipulátor. Ty všechny tyhle vlastnosti oslavuješ. Prosím tě, běž si raději pustit 18 sérii GoT, beztak jsi navrhnutý na režiséra 7 epizody tanec s night kingem :-)

#135 Zuuu #139 fgh
9.8.2017 | 13:37:57
Zuuu

Cat a Rob byly ferovy to se s proradnosti Carsei, Jaimiho a Malicka neda srovnat kdyz tihle jdou pres hlavy. To snad pozna i male dite komu jde o svuj zajem uprimne ss narokem a kdo za zady intrikuje tak ze dokaze pripustit masakr v rodine a svest to na ostatni. Mas v tom asi uz gulas kdo je zaporak a kdo se chova ferove jak hrdina.

9.8.2017 | 13:38:58
Zuuu

#133 rockysiburger: Pekne si to vystihl, klobouk dolu

9.8.2017 | 13:42:45
rockysiburger

#131 fgh: A já napsal, že sever je izolovaný od všech… Né, že budeš převracet, co sem napsal. Je jasný, že je jih izolovaný od severu, ale jih je přímo nalepený na ostatní království. Je tudíž se všemi okolo v kontaktu. Podívej se na mapu. Třeba to budete brát zeměpise :-)

9.8.2017 | 13:43:22
Eddard1

#123 fgh: Já kde jsem vzal že byli spolu 24hodin? Snad ty kde jsi to vzal!! Psal si přece. Sansa se měla učit. Tak se ptám oni spolu byli 24 hodin že ji se Sansa mohla něco učit? Nebyli !!! Sansa se neměla co učit. Zvaníš jen bláboly který nemají zádní uvěřitelní základ.

#140 fgh #144 Karloman
9.8.2017 | 14:02:21
Eddard1

#123 fgh: A můžeš nam říci ty hlavo skopová, proč Ollena nechala Jefa odstranit, když ho Margery tak skvěle ovládala

#140 fgh #141 shootx
9.8.2017 | 14:04:42
fgh

#133 rockysiburger: Na to, ze tu o sobe mluvis jako o starsim, toho zrejme moc o zivote nevis, a pises ty same hovadinky stale dokola bez zadnych argumentu, jen ciste podle sveho nudneho redneckovskeho zivota. Dokonce jsi se ze zoufalosti dal na ezoteriku, koukam, kdyz vis presne kdo ja jsem, a jak jsem od mala vyrustal.

Zkusim se tebou tedy take inspirovat, jelikoz mladi by se meli inspirovat od starsich, a ty preci starsi jsi, ne? Dle meho jsi jen cerstvy 18ti lety redneck, kteremu hned v den narozenin narostlo ego, nebylo mu nikdy prano, a proto neuznava vyssi tridu, a vsichni mladsi jsou pro nej hlupaci.

Nevim no, ja se nikdy necitil byt dospely, a uz vubec by me v tom nedokazal utvrdit nejaky papirecek, ktery mi oznamuje, ze „ano, uz jsi dospelak.“

Ja obdivuji zajimave, originalni charaktery, zajimave lidi, bez ohledu na jejich ciny. Zivot je hra, kde vitezi ten chytrejsi, ten proradnejsi, ten, kdo zna slabiny svych nepratel. Nedavej to za vinu me, ja stvoritel zivota nejsem. :D

#145 rockysiburger
9.8.2017 | 14:15:45
fgh

#137 Eddard1: Klid, chlapce, nerozciluj se. :D Asi nevis, co pises. Nemeli by detem v druzine zapinat wifi… Tech 24h jsi na me vytahnul ty, tak co se ptas me, kde jsem to ja vzal.. :D

#138 Eddard1: To se neptej me, ale Littlefingera :)

9.8.2017 | 14:18:47
shootx

#138 Eddard1: Ollena vedela ze ho ma Margery pod palcem ( ne jako hloupa Sansa) Tomena ovladala uplne tim padem byla Margery vetsim panovnikem nez kral, ale i tak pro ni nechtela netvora a navic to bylo v zajmu Malicka(kterej zachranil Sansu) tak zabily dve mouchy jednou ranou…

#143 fgh #152 Eddard1
9.8.2017 | 14:19:17
Nicole

#123 fgh: Ned Stark byl takhle vychovaný. Autorita s charakterem, poctivý, žádný hajzl, žádný manipulátor, rovnej chlap. A takhle vychovával i svoje děti. Tedy i Sansu. Neučil jí, jak být mrcha, jak manipulovat s lidmi apod. Tudíž se Sansa nemohla chovat jako Margaery. Protože to prostě neuměla, nikdo jí takhle nevychoval. Ned Stark byl férovej chlap, hodnej a bohužel i naivní. Což se mu stalo osudným. Jemu, Robbovi, Catlyn.

#143 fgh #147 shootx
9.8.2017 | 14:20:13
9.8.2017 | 14:22:22
Karloman

#137 Eddard1: Kámo, fgh je blbec, který píše kraviny.

#150 Eddard1
9.8.2017 | 14:22:55
rockysiburger

#139 fgh: Inu, zase jako dítě, nebo komunista :-). Asi nerozumíš slovu argument, co ? Když si srovnám naši korespondenci. Tak já ti podávám pádné argumenty a ty jak nemáš, co k tomu říct. Meleš tady něco o ezoterice… A přestáváš se věnovat naší diskuzi. Otázka je prostá, proč ? protože jsi nepochopil slovo argument? nebo protože argumenty nemáš ?

#148 fgh
9.8.2017 | 14:24:41
Nicole

#143 fgh: Ve světě GoT musí mít člověk bohužel tvrdý lokty, musí být aspoň mírnej hajzl, umět udělat špatnou věc, i když se mu to protiví a příčí a jít proti svým zásadám, jinač to prostě nepřežije. Proto se to jmenuje Hra o trůny. Lidi tam musí hrát, aby přežili.

#148 fgh
9.8.2017 | 14:25:30
shootx

#142 Nicole: Naivita a hloupost to co Ned udelal nebyla cest…Tormund a Jon dali bokem hrdost a spojily znepratelene frakce aby dalsi generace nemusela bojovat za chyby svych otcu zastavily pohrbivani svych otcu v nekonecne valce…Tormund ma vic cti nez Ned Stark ktery si hral na pohadkoveho krale kde neumel rozpoznat zlo ve sve naivite…

9.8.2017 | 14:31:12
fgh

#145 rockysiburger: Jsi i pokrytec. Vybocovat z diskuze jsi zacal ty, protoze jsi zjistil, ze psat furt dokola jednu a tu samou vec bez argumentu ti proste a jednoduse nestaci. A misto toho, aby jsi se aspon trochu pokusil vyvratit pravdu, ktera vyvratit nejde, jsi zacal utocit na moji osobu, jako nejake male dite. A ted me tu nazyvas nejakym komunistou, a tim padem ve sve ezoterice pokracujes dal…

#146 Nicole: No, jestli je obrana sebe svoji rodiny brana objektivne jako „spatna vec,“ tak jsou vsichni v GoT spatni.

#160 rockysiburger
9.8.2017 | 14:31:15
Nicole

Já to prostě beru tak, že Ned Stark nám, nebo mě, byl představen jako čestný muž, který nebyl vychován jako hajzl, příčilo se mu dělat věci, který nejsou „správný“. To, že to pak pos.al už je něco jiného. Samozřejmě, že to pos.al, a to totálně. Snažil se být pořád čestný, hodný a myslel si, že to půjde po „dobrém“. No, bohužel nešlo a doplatil na to. Na to samé i Robb, Catlyn a na jednu stranu i Jon. Nevím, asi to vidím špatně, ale takhle to prostě vidím já :) Ostatní to mají třeba jinač :)

9.8.2017 | 14:43:35
Eddard1

#144 Karloman: Vím a já se zbytečně rozčiluji

9.8.2017 | 14:43:48
Nicole

Docela by mě zajímalo, jak by to dopadlo, kdyby Margaery skončila u Ramsayho Boltona :)

9.8.2017 | 14:47:01
Eddard1

#141 shootx: Olena přesně věděla, že Joffy je nevypočitatelní a i když Margery to s ním uměla nechtěla riskovat, že se její vnučce něco stane. Margery by na Zimohradě jako Sansa i se svojím umem nic nesvedla.

#153 shootx
9.8.2017 | 14:48:36
shootx

#152 Eddard1: No umela se prispusobit krali ale asi tu nema cenu dal rozvadet nedochazi ti zakladni souvislosti…

#155 Eddard1
9.8.2017 | 14:53:59
Eddard1

Trošku o ničem jiném. Jak jsem viděl Podricka. Jak bojuje. No nic moc. To není moc dobrá vizitka Brien jako učitele

9.8.2017 | 14:54:29
Eddard1

#153 shootx: Hlavně i uměla získat lid. Tam byla její síla.

#156 shootx
9.8.2017 | 14:56:07
shootx

#155 Eddard1: Diky tomu meli podporu Varyse…

9.8.2017 | 15:02:52
sFík

#101 Šejmus92:
#102 Karloman: No jak píšu.. ledový království. Žádný emoce jsem z toho necítil. Spíš jak když se po dlouhý době potkáš s kamarádem z dětství a vlastně si nemáš co říct. Žádná vřelost krom dvou obětí tam teda nebyla. A to jsem se na tohle setkání těšil jak divej :)

9.8.2017 | 15:16:40
DejvidHound

No lenze Margery mala na rozdiel od Sansy uz nieco odpichane.

#159 Karloman
9.8.2017 | 15:31:27
Karloman

#158 DejvidHound: Stejně je mrtvá.

9.8.2017 | 15:54:29
rockysiburger

#148 fgh: Pokrytec :-D To sedí od lháře, který viděl všechny epizody, ale když od něj chce někdo kvalitní důkaz, tak odbíhá od tématu. Stačila ta první a poslední věta a já bych se ti omluvil :) ale dobře, ještě jednou. Problém č.1 Sansa VS Meargery… to už jsem ti zde vysvětlit
#127 rockysiburger: Dal jsi těžko za pravdu ?

Problém č. 2 klidně ještě více probereme. A to je hloupý Eddard Stark, který hloupý nebyl. Jeho zradil v první fázi Malíček, který Cat slíbil, že mu pomůže a jak nakonec dopadl. Byl první, kdo přiložil Eddardovi nůž na krk. Dalším byl třeba velitel městské hlídky, který taky slíbil meč svůj i svých mužů. Nakonec také zrada. Eddard Stark samozřejmě nebyl typ, který by hru o trůny zvládla na jedničku, vyrůstal a žil v jiném prostředí,ale byl to čestný muž, který vždy dodržel slovo. Pokud říkáš, že Eddard byl hloupý. Je to jako by jsi řekl, že hloupý byl i Tywin, který podcenil Tyriona, který mu utekl a nakonec ho zabil na záchodě, protože byl až moc arogantní. Arogance se stala Tywinovi osudná a proto zemřel na záchodě jako posraný hlupák.

#161 Karloman #163 fgh #177 apbt
9.8.2017 | 17:11:13
Karloman

#160 rockysiburger: Tywin byl posraný hlupák.

#163 fgh
9.8.2017 | 17:20:55
Karloman

Stejně jako Walder Frey a Roose Bolton.

9.8.2017 | 17:22:00
fgh

#161 Karloman: Tywin je legenda GoT. Vse, co delal, bylo pro jeho House, a jedine, co chtel, byl mir, a co nejmin krve a ztrat. Proto treba vyhral valku diky Red Wedding – to byl ultimatni tah, aby bylo co nejmin smrti. Ale chapu, ze je ze serialu tezke to pro nektere jedince poznat. Zjisti si o nem neco, nez zacnes psat kraviny…

#160 rockysiburger: Jo to si ty, promin, ja se u tebe orientoval podle profilovky, ne jmena, kdybych vedel, ze jsi to ty, vubec bych an tebe nereagoval. To, ze si zmenis profilovku, ti nijak nepomuze, furt pises kraviny, a rozebiras zradu jakozto samotnou misto pricinu te zrady… Zbytecne diskutovat.

#164 Karloman #166 rockysiburger #172 Šejmus92 #176 Eddard1
9.8.2017 | 17:49:40
Karloman

#163 fgh: Jasně, Robb Stark chtěl spravedlnost pro svého otce. Byl lepší než Tywin.

#165 fgh
9.8.2017 | 17:59:24
fgh

#164 Karloman: V cem?

9.8.2017 | 18:00:17
rockysiburger

#163 fgh: Bohužel mám profilovku déle než 27 dní. tzn., že déle než ty profil :-) A zase odbíháš od tématu :-) nojo ulhané dítě :-) Víš proč děti lžou ? Je to obrana před studem :-)

#168 fgh
9.8.2017 | 18:53:14
Eddard1

Tak se zdá, že zatím nejlepší setkání bylo v 6 serii. sansa Jon na Černím hradě. Doufám , že setkání Jon Arya neodfláknou.

#170 Zmiaz
9.8.2017 | 18:57:55
fgh

#166 rockysiburger: V tom pripade mas 2 ucty nebo predstiras, ze jsi nekdo jiny. Ty jsi zacal odbihat prvni, od te doby tu resime ptakoviny, coz je duvod, proc je tohle moje posledni reakce na tebe. Ja ti rekl, ze se s tebou neda diskutovat, protoze furt opakujes jednu a tu samou lez + ze resis danou vec jako takovou, a ne jeji pricinu, coz bylo v tomhle pripadne absolutne stupidni, proto jsem na to vic nez tak nereagoval. Navic resis uplne jine veci a dopoustis se tak argumentacniho klamu, a na to ja nehraju.

9.8.2017 | 18:59:07
DejvidHound

Tywin bol jednoducho silne zasadovy chlap . Proste siel stylom ucel svati prostriedky. Red Wedding bol ziarivy priklad.

9.8.2017 | 19:00:53
Zmiaz

#167 Eddard1: Na setkání Jona a Aryi se těším nejvíc, takže jestli ho odflaknou, pak jim to neodpustím.

A az se setkají, mohli by dát podobný trénink jako Arya s Brienne :)

#175 Eddard1
9.8.2017 | 22:23:06
Šejmus92

#163 fgh: Proč je Tywin legenda GoT? Jako jo, herec mistrovský, skvělé momenty a rozhovory, ale co dokázal? Tak nějak nic, red wedding nepředstavuje zrovna majstrštyk taktického uvažování, však zavalit zrádného a zrazeného Freye zlatem by dovedl každý. Takže co Tywin udělal tak zázračného? Nebo to v seriálu vynechali?

#173 fgh
10.8.2017 | 2:38:08
fgh

#172 Šejmus92: Precti si, co jsem o Tywinovi napsal znovu. + jsem o nem ani zdaleka nenapsal vsechno. To, ze je to jeden z nejlepsich lidi z GoT, neni ciste muj vymysl.

10.8.2017 | 6:24:01
Iaavaa

Nesouhlasím s řazením nejlepších scén, za mě byla Arya vs Brienne nejlepší, nebo alespoň druhá nejlepší :D

10.8.2017 | 9:01:36
Eddard1

#170 Zmiaz: Já myslím , že ta scéna byla hlavně pro náš diváky, aby jsme taky konečně viděli jak to Arya umí. Tak doufám, že nám Arya předvede své umění i ve skutečnem boji , protože Brienn nebojovala naplno.. To jak ji srazila na zem ve skutečnem boji by šla tvrdě po ní. Tady jako by říkala Aryo jsi v pořádku nestalo se ti něco?

#178 Zmiaz
10.8.2017 | 11:40:09
Eddard1

Ta
#163 fgh: Ano souhlasím Byla to legenda a silní hráč ale taky pokrytec a podcenil Tyriona.Tím jak jím pohrdal. To ho taky stálo život.

10.8.2017 | 11:49:04
apbt

#160 rockysiburger: Dobre si pobavil s tým že zomrel na záchode jak posraný hlupák :D :D ale je to pravda v tom je čaro GOT hrdý lev najmocnejší muž Západozemia a zomrie na záchode zastrelený vlastným synom trpaslíkom ktorým celý život opovrhoval a podcenoval ho pritom Tyrion sa mu najviac podobá uvažovaním len nieje taký krutý , cersei a jaime sú tupci …

10.8.2017 | 13:29:12
Zmiaz

#175 Eddard1: No já to pochopila drobek jinak… Nesla po ní naplno právě do té doby, dokud se nenechala unést a nesrazila ji na zem. Pak se lekla, jestli to nahodou neprehnala, ale když Arya vyskočila a dala ji tím pokyn že pokračují, tak začal boj naplno. V ten moment ji Brienne už nešetřila a vážnost situace podtrhla i hudba. V momente, kdy si drželi meč a dýku u krku, byl vidět stasny a uspokojivy úsměv obou. A Briennin obdivny pohled jasně napovídal, že ji nešetřila. Ale máš pravdu, ta scéna tam byla proto, aby jsme my i Sansa viděli, jak se naučila bojovat. Co si ale o tom souboji myslela Sansa je pro mě záhada…

11.8.2017 | 21:05:14
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama