Hra o trůny (Game of Thrones)
95/100 - 2 314×

Hra o trůny(Game of Thrones)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
VOD
Max | O2 TV
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Pět nejlepších scén z epizody Beyond the Wall

Pět nejlepších scén z epizody Beyond the Wall

Které scény byly tentokrát nejlepší? Podívejte se na náš výběr a dejte nám vědět v komentářích, zda s námi souhlasíte.

35 1
25.8.2017

5. Sedm statečných nebo Tucet špinavců bez pěti

Mezi nejlepší scény patří sekvence, kde spolu mluví postavy, které spolu nikdy před tím nehovořily nebo se neviděly velmi dlouho. Tormund hovoří s Ohařem, JonJorahem probírají své otce, Gendry vyčítá Bratrstvu, že ho prodalo Melisandře. Všechny informace o postavách sice víme, ale je příjemné a zábavné je sledovat.

4. Rozepře mezi Sansou a Aryou nabírá na obrátkách 

Sesterské hrátky Sansy a Aryi pokračují a nabírají na obrátkách. Prokouknou sestry Malíčkovu lest, nebo už ji prokoukly a hrají pro Malíčka divadlo? Nicméně ve scéně, kdy Sansa hledala inkriminující dopis a přistihla ji Arya, byla cítit děsivá atmosféra.

3. Střet s ledním medvědem

Lední medvěd zasahuje a ten, kdo si nepřečetl uniklé scénáře, to asi nečekal. Skvělý úvod nadcházející velké bitvy na jezeře. Bohužel byl střet s medvědem osudový pro Thorose z Myru.

2. Bitva na jezeře a přílet Daenerys

Jedná se jednoznačně o jednu z nejlepších bitev seriálu. Když všichni bojují o holý život a ustupují a když už se zdá, že to někteří opravdu nepřežijí, tak se přiřítí Daenerys na Drogonovi a celou situaci zachrání. Nicméně bitva působila podobně stísněným dojmem, jako v bitvě bastardů, alespoň za nás.

1. Smrt Viseriona a jeho následně oživení Nočním králem 

Drak Viserion je mrtvý a stává se pobočníkem Nočního krále a jeho armády mrtvých. Epizoda je zakončena záběrem na mrtvého draka, který otevře modré oko. Událost, která zasáhla všechny.

Podělte se v diskuzi o své dojmy z epizody a řekněte, které scény byly nejlepší dle vás.

Foto: HBO

Diskuze /97

lone.ranger

Smrt draka byla zmáknutá špičkově. (y) Jde vidět, že je to Tylerova specialita (točil mimo jiné smrt Neda Starka). Se zbytkem epizody už to bohužel tak slavný nebylo… Některý scény už hodně zaváněly kýčem a byly klišoidně natočený (Benjen).

Typicky seriálová, v GoT toho času prakticky nevídaná „nelogika“ tu vadila víc než kdy jindy.

Můžeme to hodit prosťounkej scénář – kterej v podání D&D prostě není tak kvalitní jako dřív od Martina – ale takovej měl i Miguel Sapochnik v Bitvě bastardů, a dostal z toho víc.

#4 Avari73
25.8.2017 | 16:30:11
Locker.

Upřímně řečeno neměla ta bitva v sobě nic…zhruba půlku doby jsem si skládal Rubikovu kostku a čekal až přiletí Daenerys (což byla nejpředvídatelnější událost v historii seriálu), abych to mohl přetočit na scénu bez ní.

25.8.2017 | 16:44:47
Locker.

A pasáž s Viserionem byla sice zajímavá, ale současně shozena tuctem nelogičností kolem ní…

25.8.2017 | 16:48:10
Avari73

#1 lone.ranger: To jo, ten seriál je úplně geniální. Hlavně, že Tyrion, co nikdy nebojoval, jen chlastal a děvkařil, dokázal přežít dvě velké bitvy. Ta ve druhé sérii stála za to. Nepřežil by ani pět minut. To nikomu nevadilo. Hra o trůny vždy byla hloupá, jen to dokázala lépe zakrýt. Až nyní, když nejsou knihy, tak vyskočila banda pošuků, co hejtí jako o život. Tenhle díl měl vady, ale stále to byla precizní filmařina. Dávat minimální hodnocení je na ústav. Až skončí ten hyp, tak si možná po letech uvědomíte, že to vůbec nebylo špatný a jako celek to funguje.

#7 Locker. #21 Trepy #23 tynkks
25.8.2017 | 16:49:13
Avari73

Upřímný trailer. https://www.youtube.com/watch?…

25.8.2017 | 16:50:34
Stardos

To se tu ještě neřeší, proč NK vybral zrovna Viseriona či odkud vzali řetězy? :D

#8 Locker.
25.8.2017 | 16:50:56
Locker.

#4 Avari73: Jako celek to právě vůbec nefunguje. To je ten hlavní problém.

25.8.2017 | 16:51:19
Locker.

#6 Stardos: Na tom není co řešit. Je to fatální neomluvitelná chyba scénáristů a velká ostuda pro seriál. Tím to končí, změnit to lze pouze přetočením dané epizody.

#9 Lord Paetur #15 Hosticek
25.8.2017 | 16:52:49
Lord Paetur

#8 Locker.: Night King je chytrý na rozdíl od tebe. Kdyby zabil Drogona, ostatní dva draci by Daenerys neopustili a zničili by jim armádu, nebo dokonce je samotné. Řetězy byly z doků, které byly na jezeře. Stačilo by, kdyby sis o tom něco zjistil, a už bys nebyl za blbce :)

#10 Stardos #11 -Skinner- #12 Locker. #24 Trepy
25.8.2017 | 16:58:52
Stardos

#9 Lord Paetur: Nemůžeš přece chtít po dívácích fantasy, aby použili vlastní představivost, a zamysleli se, proč to tak bylo :D

25.8.2017 | 17:00:55
-Skinner-

#9 Lord Paetur: Stačilo, že NK zabil Viseriona a Rhaegal už odletel. Ak by zabil Drogona tak by tí dvaja ihneď odleteli. A ak nie tak by im tých 10 sekúnd na druhý hod veľmi neublížilo. NK si predsa dokáže svoju armádu doplniť. Oheň najskôr nedokáže WW ublížiť.

#14 Locker.
25.8.2017 | 17:07:20
Locker.

#9 Lord Paetur: 1. Armádu jim ti draci ničily tak jako tak…NK stačilo prostě hned po Drogonovi sejmout ty dva další (oštěpů na to měl zjevně dost a trefit se evidentně taky uměl)…a podle tvé logiky by tedy druhý oštěp měl použít na Rhaegala, ale on jej místo toho v rozporu s tím, co tvrdíš, hodil po Drogonovi…takže se tedy dle tebe zachoval i tak hloupě…zabil by Drogona a Rhaegal by Daenerys neopustil a zničil by mu armádu…

2. I kdyby ty řetězy někde sebrali, tak stále to nevysvětluje způsob, jak je přivázali za toho draka…nejdříve mrtvé voda zastaví, aby se nikomu náhodou něco nestalo, ale když se to zase hodí, tak není problém se ponořit na dno a zase vyplavat…

Kdyby sis udělal vlastní racionální úsudek jako já a nic si nikde nezjišťoval (nejspíše si čerpal z rádoby vysvětlování D&D nebo jejich fanatických zastánců), tak bys na to hleděl stejně.

#18 Trepy #33 redhrad
25.8.2017 | 17:11:54
widy.33

mne sa najviac páčil dialóg Ohare a Thormunda nemalo to chybu a scena s drakom bola tiež super :D aj ked mi ho bolo moc luto

widy.33
25.8.2017 | 17:12:24
Locker.

#11 -Skinner-: Zda Rhaegal bezprostředně poté odletěl není jisté…a kdyby ano, tak by odletěl stejně tak, kdyby NK nejprve sejmul Drogona…

25.8.2017 | 17:14:46
Hosticek

#8 Locker.: ty vole, víš hovno, co se tam za zdí váli za bordel…

25.8.2017 | 17:29:01
Avari73

Lockere: Ty se nevyjadřuj. Co komentář, to větší kravina než co tenhle seriál kdy vyprodukoval. Ty jsi ostuda těhle diskuzí, které se pak nedají absolutně číst.

Ty řetězy mohou být odkudkoli z vesnic divokých. Stejně tak mrtvé voda nezabije, jen se ponoří.

#17 Locker. #24 Trepy
25.8.2017 | 17:43:08
Locker.

#16 Avari73: 1. Nevím, co bych musel napsat, aby to bylo větší kravinou, než aktuální stav tohoto seriálu.

2. Nerozporuji možnost získání těch řetězů, tak se nauč číst. Leč je to úsměvně příhodné, tak uznávám, že je někde vyštrachat mohli.

3. Nezabije. V tom případě nebyl důvod čekat, aby to jezero zamrzlo (resp. aby přiletěla rozbíječka kol).

#58 Snorri_Killa
25.8.2017 | 17:48:05
Trepy

#12 Locker.: Já nevím. Mě už to hádání tady s těma fanboyema opravdu nebaví. Oni nesnesou jakoukoli kritiku a všechno si dokážou vysvětlit svým labilním uvažováním, který nedává smysl. Hodně štěstí jestli chceš pokračovat.

#20 Locker. #26 lukiin14
25.8.2017 | 17:49:03
Locker.

Apropo je pozoruhodné, jakou agresivitou a tendencí přenášet věcnou diskuzi do osobní roviny, se vyznačují fanatičtí zastánci velmi slabé 7. sezóny a nelogičností od D&D.

25.8.2017 | 17:50:39
Locker.

#18 Trepy: Byl jsem zrozen, abych šířil osvětu. V pondělí však budu zapuzen lstivými D&D.

#40 Locker.
25.8.2017 | 17:51:20
Trepy

#4 Avari73: Neexistuje důvod, proč by Tyrion neměl přežít ty dvě bitvy v druhé sérii, bojoval dobře (mluvím o knížkách) a jeho příběh musel furt pokračovat. Hateři se neobjevili po rozcházení s knížkami, to bych tu brečel už ve druhé sérii, že dost změnili linku Theona a proč? Protože to děj pořád dával dost smysl. Nejde o to, že se děj rozchází se seriálem, ale o to že děj v seriálu často vůbec nedává smysl. A nikdo nezpochybňuje hudbu ani práci filmařů, v tomhle je to pořád perfektní.

25.8.2017 | 18:03:58
AviaRa

Ano, Divocí, co mají oproti zbytku Westerosu zastaralé zbraně, dokázali vykovat tucty velkých řetězů, a postavili doky na jezeru o velikosti 200×200m… Tyhlety rádoby omluvy, tady se už člověk musí jen smát xD

#24 Trepy
25.8.2017 | 18:05:13
tynkks

#4 Avari73: Naprostý souhlas! Hejty také nechápu. Dřívější série pravda tu „pohádkovost“ skrývaly za dechberoucí vyvražďování hlavních postav, jenže těch už teď zkrátka toliko nezbývá a jsou potřeba, aby měl kdo vystupovat v 8. sérii. Jsem si jistá, že kdyby v této sérii nechali opět nečekaně zabít pár hlavních postav většina „Lockerů“ by hlásala ano to jsou GOT tak jak je známe! Jenže to už by pak na přesrok asi NK jen létal na drakovi Westerosem a neměl by co dobývat a koho zabíjet, že…

#25 Locker. #28 Trepy
25.8.2017 | 18:05:50
Trepy

#22 AviaRa: Naprostá pravda, však v knížkách je furt zdůrazňované, jaký je nedostatek kovových zbraní. Berou si zbraně Noční hlídky, když je zabijí. Nebo skupina, co vylezla první na Zeď dostala za odměnu zbraně od Mance. Prostě takový dlouhý řetězy z kvalitního kovu by nikdy nezískali, ani by neměli důvod je dělat :D Napadla mě teorie, že ty řetězy používali třeba Obři při stavění Zdi, ale kdo ví, prostě to působí úsměvně. #16 Avari73:

#9 Lord Paetur: Ty jsi speciální případ, urážíš tady něčí inteligenci a přitom meleš sračky. Na tom jezeře rozhodně nebyly doky a už vůbec by tam divocí neměli takový řetězy, však oni nemají kov ani na zbraně, tak proč by dělali řetěz :D :D

#44 Lord Paetur
25.8.2017 | 18:13:16
Locker.

#23 tynkks: Stačí, aby seriál dával logicky smysl…kvůli tomu nemusí zemřít ani jedna postava. Ale co čekat za komentář od někoho, kdo spatřuje nelogičnost seriálu v nezabíjení postav že…

25.8.2017 | 18:13:45
lukiin14

#18 Trepy: Za to ty máš patent na rozum a při tvém frenetickém ťukání do klávesnice, v tvém případě cyklicky se opakujícího slova „fanboy“, jsi opomněl jeden zásadní fakt, že ne každý sdílí stejný názor jako ty . Ale chápu, že při tvé omezenosti se domníváš, že každá lišící se myšlenka od té tvojí je produktem labilního uvažování. Raději si už zapni auto-korekci, protože při čtení tvých příspěvků mám někdy pocit, že ti spíš přes klávesnici přeběhl potkan a ty si akorát stiskl odeslat komentář.

#27 Locker. #30 Trepy
25.8.2017 | 18:14:14
Locker.

#26 lukiin14: Respektuji, že máš jiný názor, ale ty respektuj existenci pravděpodobnosti, že výchozí názor je infantilní nesmysl v rozporu s objektivní realitou. ,,Mám jiný názor" je podstatou diskuze, ale nikoliv argument…

#35 lukiin14
25.8.2017 | 18:17:32
Trepy

#23 tynkks: Mně se 6. série z valný většiny nelíbila a věřím, že i Lockerovi. Na druhou stranu neexistuje důvod, proč je Ohař a Gendry naživu kromě toho, že je mají rádi fanoušci. (Gendry může nahrazovat Edrica Storm z knížek a možná s ním něco plánují na 8. sérii, ale silně o tom pochybuji.) A neexistuje důvod, proč Tormund v posledním díle nezemřel kromě toho, že je oblíbený u fanoušků.

#29 Locker.
25.8.2017 | 18:17:39
Locker.

#28 Trepy: Je to tak. Seriál šel ke dnu během 5. sezóny, která se ale ještě dala skousnout v očekávání, že šestka to napraví. Opak byl pravdou, 6. sezóna už byla tuctovou produkcí…

Jediné 3 klady na 6. sezóně:

  1. Flashbacky (zejména boj u Věže radosti).
  2. Hodor (tak silná scéna a zrovna nikoliv od D&D, nýbrž od Martina).
  3. Odpálení Baelorova septa a triumf Cersei.
#31 Trepy #85 tynkks
25.8.2017 | 18:20:46
Trepy

#26 lukiin14: Auto-korekci? To mi řekni, kde mám chyby. Já zde píši objektivní realitu a ne svůj názor, kdybych tu psal svůj názor, to by to teprve vypadalo. :) Pokud si nepřipustíš chyby svého oblíbeného seriálu, tak jsi fanboy, to je fakt, ne můj názor. Můj názor je takový, že D&D jsou čuráci, že zničili Stannise, linku Železných, Dorne, překopali charaktery lidí k horšímu, vyškrtli geniální rozhovory z knížek, ale já se snažím tu nepsat své názory, ale fakta. A fakt je, že 7×06 byla nelogická sračka a každý, kdo to nepřipouští alespoň z části je hloupý fanboy a důvody, proč tomu tak je jsem zde vypsal několikrát.

25.8.2017 | 18:24:00
Trepy

#29 Locker.: Ano, 1 a 2 jsou v podstatě od Martina, takže se dá očekávat kvalita. 3 ještě není naprosto zřejmé, jestli se to takhle stane v knížkách, i když by asi byla škoda kdyby ne.

#32 Trepy
25.8.2017 | 18:26:47
Trepy

#31 Trepy: Z důvodu, že Cersei už spálila Pobočníkovu věž očekávám, že to byl foreshadowing pro odpálení Septa, takže se to asi stane i v knížkách.

25.8.2017 | 18:27:45
redhrad

#12 Locker.: Psal jsem to už před 3 dny :-), ale od tebe si toho víc všichni všimnou. Nejde jestli je vzali v doku nebo kde?? Ale že je sebou táhnou, cca 200–300 metrů řetězu to je super váha. Měl jsem kdysi v práci podstatně menší oko(třetinové možná poloviční) možnost potěžkat a nedalo nám to tak jsme ho i hodili na váhu – 11,8 kg. ŠÍLENÁ VÁHA!! Ani ten řetěz v bitvě u Králova přístaviště nebyl takový. Jak už jsem psal škoda takových úletů.

#34 Trepy
25.8.2017 | 18:31:01
Trepy

#33 redhrad: To jsem viděl super meme, že už víme kam zmizel Tyrionův řetěz :D :D :D :D

25.8.2017 | 18:35:11
lukiin14

#27 Locker.: Infantilní nesmysl by bylo říct, že Holocaust za 2. světové války byla výborná věc. Ale v umění jakožto prostředku lidské kultury, kam filmy či seriály určitě spadají, podle mého názoru neexistují objektivní reality. V rámci přeneseného významu třeba uvedu výtvarné umění. Vytvořím ti ohavný cákanec na A4. Přijde Jarda a řekne mi, že by za to nedal ani halíř na druhou stranu přijde Pepa a vysolí mi na stůl 50 táců, že něco tak krásného ještě nikdy neviděl. Ty sice budeš něco tvrdit ale pak přijdou další 4 lidi kteří ti to logicky vyvrátí a ty jim to zas na oplátku vyvrátíš zpátky. Je to zkrátka všechno subjektivní. Základem všeho je prostě pochybnost. Vždyť už Decartes o tom hovoří V rozprávě o metódě.

#38 Trepy #45 Locker.
25.8.2017 | 18:36:52
lukiin14

V něčem s vámi souhlasím ale nemůžu se zbavit dojmu, že Got degradujete někde na úroveň Dračího doupěte což si tenhle seriál určitě nezaslouží.

#41 Locker.
25.8.2017 | 18:41:02
shootx

Když budou DaD chtít tak Arya zničeho nic začne procházet zdmi zatím nic nenasvědčuje tomu ze.by DaD měli na to vést seriál…ty řetězy tam byli proto ze DaD už neví kudy kam příští epizodu ukáže Deny prsa a DaD cilovka se pose…blahem.

25.8.2017 | 18:41:39
Trepy

#35 lukiin14: Každý si může udělat svůj názor na tuhle a tamtu postavu, nebo která scéna se mu líbila nejvíce. Ale nikdo nemůže zpochybňovat nelogičnost nečeho.

25.8.2017 | 18:42:36
Michargo

Všichni jste mimoni. Musíte to brát z pohledu tvůrců, ty vědí, kam i spadne hovno, jen se musí rozhodnout co v díle ukázat a co ne. Kdyby to měli dělat tak, aby událost pochopil i pako, tak by ta série byla dlouhá, hodné dlouhá. Člověk si buď musí dohledat, co tvůrci plánovaly atakdále, nebo použít představivost, aby racionálně, pro sebe, vysvětlil co a jak, a ne tím otravovat kde koho, co má jinou představivost. Tak buďte tak hodní, nechte ostatní v klidu, jenž chtějí sledovat epický seriál… bla… bla… bla..........­.............­.............­.............­.............­...

#42 Trepy
25.8.2017 | 18:43:29
Locker.

#20 Locker.: Lhal jsem.

#43 Trepy
25.8.2017 | 18:50:27
Locker.

#36 lukiin14: Co máš proti Dračímu doupěti?

25.8.2017 | 18:50:46
Trepy

#39 Michargo: Pravě že tvůrci vědí hovno. Např. Goerge jim řekl, že někdo upálí Shireen a oni udělali ze Stannise nějakého netvora, přitom jí v knížce upálí Melisandra. D&D vůbec neví, co mají psát a tak vymysleli, že Jon bude přemlouvat Westeros chyceným nemrtvým ze stupidní misi. To je prostě špatné, neoriginální psaní.

Pravě že starý, dobrý George nám taky nic nevysvětloval. Prostě nám něco ukázal a my si to máme přebrat a žasnou nad genialitou linky zatímco D&D před nás něco postaví a my nevidíme něco, co nás nadchne, ale nelogickou sračku, co má v sobě 1000 děr.

#47 shootx
25.8.2017 | 18:52:31
25.8.2017 | 18:52:57
Lord Paetur

#24 Trepy: Třepeš retarde. Doky tam byly, a ne daleko.

#46 Trepy #52 Trepy #54 shootx
25.8.2017 | 18:59:31
Locker.

#35 lukiin14: ,,Infantilní nesmysl by bylo říct, že Holocaust za 2. světové války byla výborná věc." Ne, to by nebyl infantilní nesmysl. Pro Hitlera to jistě výborná věc byla. Infantilní nesmysl by bylo říct, že Holocaust se nestal.

25.8.2017 | 19:00:50
Trepy

#44 Lord Paetur: Přečti si znovu, co jsem ti napsal. Jestli to nechápeš, běž se zabít.

25.8.2017 | 19:01:59
shootx

#42 Trepy: Martin musí teď litovat skym se to spolcil DaD ho zradily…V jednom článku DaD vysvětlovali ze se seriál zrychluje a.ze fanoušci na co byli zvyklý už nedostanou ze mají smůlu. Potom je jasné že točí ordinaci ve Starkove zahradě pro prázdninovou cilovku. Tím bych apeloval na adminy změnit název seriálu Got skončil v 5 sérii. To DaD vysvětlování po každé epizodě jen značí jak jsou mimo a doposud nepochopily proč je Got tak úspěšný.

25.8.2017 | 19:05:27
FallenMaia

Tie reťaze tam už boli pred tým ;) Ak si dobre všimnete tak sú omotané okolo móla ktoré je vidieť v zábere ako ťahajú draka z vody ;)

#52 Trepy
25.8.2017 | 19:07:50
EmporioDrago

Kdyz si odmyslim drivejsi komentare Lockera o jeho teoriich, ktere beru spis jako jeho folklor a nesl sve ovoce pri vytaceni (obcas snad i me), tak treba jeho nazory tady a ted maji hlavu a patu. At uz k vyberu draka na zabiti nebo nazor na logiku/nelogiku a sily serialu, tak mi na tom neprijde nic zvlastniho. A ty poznamky tady od vice lidi k dostupnosti kovu za zdi, tleskam. Ac jsem cetl knizky vickrat i videl serial prvnich 5 serii vickrat, toto mi vubec nedockvaklo. To je fakt

25.8.2017 | 19:12:31
FallenMaia

Tie reťaze sa používali pri stavbe Zdi. Obri pomocou nich ťahali obrie kusy ľadu, je známe že sa používal ľad z jazier na sever od Zdi ;) Je tam vidieť aj staré mólo.

#53 Togorot #54 shootx
25.8.2017 | 19:16:10
fgh

Retezy mohly byt ziskany od wildlingu. Preci jen, maji gianty a mamuty…

To, ze ty retezy tahali wights, neznamena, ze je kolem Viseriona nemohl obmotat nejaky White Walker, a nebo do tech wightu se mohli jakykoliv WW/NK wargnout a ovladat ho tedy primo.

NK je egoista, co se musi vytahnout, a nebo jen chtel zabit draka, co mu momentalne nicil armadu.

Jednoducha vysvetleni. Jen nebyla vysvetlena v serialu, coz tomu rozhodne kazi hodnotu, a D&D pouzivaji veci podle toho, jak se jim to zrovna hodi.

25.8.2017 | 19:20:02
Trepy

#48 FallenMaia: #44 Lord Paetur: Doků jsem si nevšiml, to se omlouvám. Ale furt to neomlouvá fakt, že takový řetězy by divocí nikdy nevyrobili a ty doky tam nepotřebovali.

25.8.2017 | 19:28:10
Togorot

#50 FallenMaia: Dobrá řekněme že se opravdu používaly ke stavbě zdi tak zaprvé zeď je asi 8000 let stará to musím uznat že první lidé měli sakra dobrou ocel a za druhé by mě zajímalo proč si ty řetězy nepřestavili divocí na zbraně. Doporučuji nejprve přemýšlet a pak psát

#63 Tomi Lee Morpheus
25.8.2017 | 19:38:44
shootx

#50 FallenMaia: Už relevantnejsi by bylo vysvětlení ze je to řetěz z potopeného Titanicu
#44 Lord Paetur: Proč by tam byli doky? To tam rovnou mohli dát benzínku smysl by byl stejnej Od stavby zdi by ty řetězy dávno byli zaneseny horninou a.zkorodovany..Beru to tak ze jste unavení…kdyby začala Arya zničeho nic.procházet zdmi tak vám to přijde v pořádku

25.8.2017 | 19:43:38
Šejmus92

Zabytí Vyseriona bylo logické. Však jaká byla situace NK? Jeden drak létá a ničí mi armádu, druhý je na zemi, mnohem blíž a čeká, až se na něj vydrápá zbytek lidí. Co udělám? Nejdřív sejmu prvního, protože nikdo nečeká, že zabiju draka oštěpem. Ten, co je na zemi, nebude mít dost času odletět, takže ho sejmu jako druhého. Kdybych nejdřív zabil toho na zemi, ten druhý, který je ve vzduchu a má náskok, by si na mě dal majzla mohl by uletět.

Jenže se spletl – Drogon byl rychlejší, než čekal a navíc se oštěpu dokázal vyhnout, protože NK přišel o moment překvapení. Btw kdyby Danny zaútočila na NK, jak podle některých měla, tak jsou teď mrtví všichni, protože to by se už NK trefil.

25.8.2017 | 19:48:07
FallenMaia

Zapojte troška fantázie, prečo by ich mali divokí prerábať na zbrane? V okolí niekoľko míľ asi nebola žiadna vesnica, je možné že o nich ani nevedeli. Viete koľko takýchto zabudnutých oblastí na severe asi je? Je to proste zabudnuté jazero niekde v odľahlej oblasti kam doteraz asi od vzniku Zdi nik nevstúpil. Je jasné že tam bolo staré mólo s reťazami, na čo by tam asi tak bolo?

#57 Togorot #59 Togorot
25.8.2017 | 19:48:25
Togorot

#56 FallenMaia: a jak by se vzalo molo u opuštěného jezera kam nikdo nechodí?

25.8.2017 | 19:55:43
Snorri_Killa

#17 Locker.: Jen k těm nemrtvejm.Možná že jen prostě poslouchaj rozkazy NK. Kdyby je voda zabíjela nebo nak extreme omezovala tak se prece po 2–4 minutách kdy ho Ohař poslal pod led ,nevynořil a nesnažil se stáhnout Thormunda.

25.8.2017 | 19:55:46
Togorot

#56 FallenMaia: a jak by se vzalo molo u opuštěného jezera kam nikdo nechodí?

25.8.2017 | 19:55:50
FallenMaia

Togorot pozri si ešte raz poslednú epizódu a dobre sleduj, možno ho uvidíš, dokonca sa čudujem že toľko ľudí si ho doteraz nevšimlo ;) Je zreteľne vidieť.

#61 Togorot
25.8.2017 | 19:57:31
Togorot

#60 FallenMaia: já o tom mole vím jenom se ptám proč by tam to molo bylo kdyby to bylo opuštěné jezero kam nikdo nechodí jak jsi psal ty

25.8.2017 | 20:01:16
FallenMaia

Veď som písal že je tam od čias stavby veľkej Zdi, keď sa tam ťažil ľad, preto tie veľké reťaze, jediné vysvetlenie ;)

25.8.2017 | 20:03:17
Tomi Lee Morpheus

#53 Togorot: sám si si odpovedal, tie retaze pred 8000 rokmi boli niekde uložené, takže ich divoký nenašli a nemohli premeniť na zbrane,
- a ak boli celý čas pod vodov v bahne a bez kyslíku, tak nezhrdzavejú ani za 8000 rokov, to je fakt, lebo nedávno po 60' rokoch vytiahli z bahna tank t-34, a bol presne v takom stave ako keď sa potopil, teda všetky ocelové časti.

  • teraz už vieme čo robil NK celých 7 sezón – hĺadal Tie retaze:)
#67 Togorot
25.8.2017 | 20:04:48
FallenMaia

Ešte jedna možnosť je že by to bolo nejaké mólo divokých, ale to je blbosť, čo by tam robilo? Prečo by tam tie reťaze nechávali?

25.8.2017 | 20:04:57
Šejmus92

Přitom to mohli vyřešit úplně jednoduše – třeba že by mrtvý drak spadl normálně na zem a zavalil ho sníh. A na konci by ho netahali záhadným masivním řetězem z několika tun železa, ale normálně by ho vyhrabávali.

25.8.2017 | 20:05:15
FallenMaia

Ja by som chcel vidieť ako ho odtiaľ ťahajú tí traja obri pomocou tých reťazí ;) to by vyzeralo určite lepšie ako to čo natočili. Holt asi už nezostal rozpočet na troch obrov:D

25.8.2017 | 20:08:59
Togorot

#63 Tomi Lee Morpheus: 8000 let a 60 let je rozdíl a voda nezastavuje korozi pouze jí zpomaluje a O v H2O značí kyslík

#68 FallenMaia #70 Tomi Lee Morpheus
25.8.2017 | 20:12:22
FallenMaia

#67 Togorot: To je rozdiel, ale sme vo fantasy svete a nie v realite. Asi to bola nejaká oceľ odolná voči korózii. Rovnaká sa možno používala na stavbu Zdi.

#69 shootx
25.8.2017 | 20:17:27
shootx

#68 FallenMaia: Stavba zdi byla v době kdy žili Flintstonovi a měli snad Flintstonovi řetězy?

#73 FallenMaia
25.8.2017 | 20:55:39
Tomi Lee Morpheus

#67 Togorot: lolo naštuduj si niečo o vode a bahne! no nieje tam kyslík ktorý by mohol oxidovať, lebo tam nieje dostatok energie aby atóm železa vytrhol kyslík z molekuli vody!

hrdzavie vec vo vode vtedy, keď je voda dostatočnenasítená kyslíkom, vo vode bez kyslika, hynú ryby! podla tvojej logiky by mali dýchať vodu, teda rozkladať ju na vodík a kyslík!

#71 shootx
25.8.2017 | 20:58:26
shootx

#70 Tomi Lee Morpheus: Spíše kdyby tam byli tak by byli za tu dobu ztracený pod nánosem bahna

25.8.2017 | 21:04:44
Leksa kom Trikru

Mě se to líbilo celé.Rozhodně se nehodlám namáhat přemýšlet nad detaily u fantasy seriálu.

25.8.2017 | 22:36:05
FallenMaia

#69 shootx: O akých Flintstonových to trepeš? Zeď pomáhali stavať Obri ktorý tieto veľké reťaze používali.

#74 Trepy
25.8.2017 | 22:52:52
Trepy

#73 FallenMaia: Obři neoplývají kovářskými schopnostmi.

#77 FallenMaia
25.8.2017 | 23:59:24
sFík

Tak přílet draka nebyl a ani neměl být překvapením. Jinak by neposílali Gendryho.. žejo.. Překvapením mělo být zda někdo přežije/nepřežije – co se postav týče, tak i draka… Bohužel leaky, tomu bohužel velmi ubraly. Člověk věděl do čeho jde a spíš sledoval technickou ztránku věci. Ten chatting mezi těma RPG postavičkama byla trochu vyumělkovaná stylem „teď mluví tyhle dva, pak tamty dva“, atd. Dění na Zimohradě nekomentuju vůbec, tam to postrádá smysl a celková anabáze mezi Sansou a Aryou je značně debilní, stejně tak Malíčkův pokus o nějakou intriku tam. Seriálu se zastávám kde to jde, ale konkrétně Malíčka poslali na sever umřít, protože to co ten mistr intrikán vyvádí je imbecilní až za roh.. Takže tramtadadááá nejlepší scénou v seriálu je pro mě scéna s ledním medvědem. Nečekaná, šokantní a ne-mrtvý lední medvěd..? To snad nikde nikdy nebylo. Takže ještě body za originalitu..

#76 sFík #82 Šejmus92
25.8.2017 | 23:59:34
sFík

#75 sFík: technickou stránku, ježiš, co jsem to napsal :D

26.8.2017 | 0:00:06
FallenMaia

#74 Trepy: A ako asi stavali Zeď? Museli tie veľké kusy ľadu nejako dopraviť ku Zdi, nie? A tam ich potom museli nejako vyťahovať hore. Čo si myslíš, čo to robili holými rukami? Panebože veď premýšľaj. Keď tie reťaze neukuli Obri tak ich ukuli ľudia. Je to jedno.

#78 shootx #80 Trepy
26.8.2017 | 1:23:35
shootx

#77 FallenMaia: vypadá zeď jako iglú z kostek nebo si to pleteš s pyramidy?

#79 FallenMaia #81 Trepy
26.8.2017 | 1:35:32
FallenMaia

#78 shootx: A ako ju asi stavali? Jasné že z kusov ľadu. Nájdi si o tom nejaké info.

#81 Trepy
26.8.2017 | 1:53:25
Trepy

#77 FallenMaia: Je to postavený magií Dětí lesa, Brandonem Stavitelem a obry. Nehledej v tom moc reálnosti, je to magická minulost ASOIAFu.

#87 FallenMaia
26.8.2017 | 3:29:53
Trepy

#78 shootx: #79 FallenMaia: Opravdu to stavěli kusy ledu. Ale furt v tom byla zastoupena magie.

26.8.2017 | 3:31:22
Šejmus92

#75 sFík: A co vůbec jako Arya furt dělá na Zimohradě? Jsem myslel, že se prostě zajde domů ukázat, pozdravit, pokecat a pak hurá vraždit. Co tam furt okouní?

26.8.2017 | 3:59:57
Šejmus92

Mi fakt přijde, že oni si prostě neví rady s X dějových linek. Tak to vyřešili tím, že prostě některé dějové linky dost divně spojí – třeba wtf gendry jde za Zeď – a některé prostě přešlapují na místě – to jak Arya, Sansa a Malíček hrají na koukanou. Na druhou stranu ale dávají prostor linkám, které mi přijdou úplně zbytečné – třeba ty scény s vyslancem z Braavosu. K čemu to jako je? Však to mohli pořešit nějakou pětisekundovou zmínkou.

26.8.2017 | 4:03:45
lenacia

Už asi vím, proč NK zabil Viseriona a ne Drogona… Zřejmě se se svými kumpány telepaticky vsadil… „Tak jo pánové, jdu sejmout toho draka“ „Se vsadím že nemáš koule na to trefit jednoho z těch co letí kámo.“ „HA! Tak sleduj!“

26.8.2017 | 7:46:37
tynkks

#29 Locker.: Dobrá, tak mi tak lehce nastiň co se podle tebe mělo od 5. sezóny stát jinak, aby tedy seriály měl ten punc kvality, dle tvého? Neměli oživit Johna sněha, takže v podstatě jednu z nejhlavnějších zápletek by pohřbili? Nebo měla zařvat Daeneris a draci by si lítali kam se jim zachce? Sansa by žila šťastně až do smrti s Ramseym, když už by nevěděla o nikom živém z rodiny? Myslíš, že k ničemu z těchto událostí nakonec v knihách nedojde??

26.8.2017 | 8:36:44
karki

Ja to vidim jednoduse ode zdi sli dejme tomu nejakych 24 hodin, Gendry ti tedy mohl ubehnou za 12 jon na koni klidne i za 5, vrana ve fatasy muze dat klidne 200 takze to ze ti Dany stihla je ok.No a proc nezabil Drogona jednoducha odpoved treba vedel ze kdyz ho trefi tak shori a tim padem je bez draka ktereho evidentne potrebuje vecko taky zacal horet no a retezy uz tu vysvetleny byli

26.8.2017 | 8:41:17
FallenMaia

#80 Trepy: Samozrejme že bola použitá mágia, o tom sa nebudem vadiť. Ale ten ľad tam predsa nejako dopravovali nie? Čo ho nechali levitovať nad zemou? Pozri, tu je pekná ilustrácia ako to mohlo asi prebiehať: https://chasestone.deviantart.com/…ll-497557949

#88 Trepy
26.8.2017 | 10:38:08
Trepy

#87 FallenMaia: Jestli mě oči nešálí, tak ty kusy ledu tahají silným provazem – přesně jak jsem očekával. Oni neuměli udělat takové kovy.

#89 FallenMaia
26.8.2017 | 12:37:15
FallenMaia

#88 Trepy: Toto je len fan ilustrácia, určite to neprebiehalo presne ako na obrázku, to som ti dal len príklad aby si si to lepšie predstavil a ty sa toho hneď chytíš ;) Namiesto tých lán si predstav tie reťaze a máš to.

#90 AviaRa
26.8.2017 | 13:32:02
AviaRa

#89 FallenMaia: Tahle tvoje „fan ilustrácia“ je schválená Martinem v knize „The World of Ice & Fire“, takže když už tu chceš dávat tvé rádoby důkazy, tak se nejdříve podívej pořádně… „Představ si místo lan řetězy“, tohle už zavání silnou retardací. Argument žádnej, je tam lano → představ si řetěz. Ještě víc se ztrapni, prosím, tohle je fakt sranda.

#91 FallenMaia
26.8.2017 | 16:10:37
FallenMaia

#90 AviaRa: Ja sa nestrápňujem, seriál nieje presne podľa knihy, tvorcovia si čo to pozmenili nie? Prečo by tie reťaze nemohli kedysi ukovať ľudia a Obri pomocou nich nemohli ťahať ľad? Povedz prečo? Prečo by tam bolo mólo s reťazami uprostred ničoho pri podivnom jazere na sever od Zdi? Je to jediné rozumné vysvetlenie ;)

#92 AviaRa
26.8.2017 | 16:19:16
AviaRa

#91 FallenMaia: Takžle, dle tebe proběhla stavba Wall takto – „Právě jsme postavili Wall, konečně jsme chráněni před hrozbou za ní, co uděláme s těmi řetězy?“ „Odneseme je za Wall a postavíme k nim molo, na malém jezeře, které bude stejně zamrzlé i většinu léta.“.

Ano, lidé si je mohli vyrobit, ale k čemu by je prosímtě posílali za Wall, po dostavení? Užitečnější by byly na každém z hradu, případně hlavně v Eastwatch, k lodím. Protože, když taháš ty tvé ledy, tak je zbytečné jít celou cestu zpátky, vrátit řetěz a nechat ho mrznout 8 000 let.

A kdyby tu byla další změna názorů, tak ne, Divocí neumí takhle kovat a hlavně by je ani nevyužili.

Ano, D&D si zrovna řeklo, že před tisícy lety, musí změnit lano na řetěz, to je jedna z největších změn, traduje se, že sám Martin je k tomu navedl.

#93 FallenMaia #95 dfx
26.8.2017 | 16:31:36
FallenMaia

#92 AviaRa: Nie to mólo tam bolo už vtedy. Reťaze ukovali ľudia a používali ich obri. Zeď nedostavali len tak zo dňa na deň. Stavala sa dlhé roky. Obri, ktorí tam tieto reťaze nechali mohli behom tej doby už zomrieť alebo ich tam proste zabudli. Alebo ich tam nechali a odišli k inému jazeru kde už reťaze mali iní obri. Na toto jazero sa rokmi zabudlo a preto tam tie reťaze ležali pod ľadom doteraz. Ak sa ti nepáči moja teória daj mi ty nejakú rozumnú prečo tam bolo drevené mólo s reťazami uprostred zamrznutej pustiny, pri podivnom jazere. Čo tam to mólo podľa teba robilo? Čo tam mali divokí zaparkovaný Titanik? :D

26.8.2017 | 16:46:15
DejvidHound

Admini by mali vytvorit samostatny clanok k tym retaziam nech sa tam vyzurite. Od 6 epizody pomaly v kazdom clanku sa vedie debata o retaziach…

26.8.2017 | 18:14:18
dfx

#92 AviaRa: Retaze mohli Divoki kupit od ludi na juhu. Alebo ich mohli vymenit za nieco, napriklad maso ulovenych zvierat. Alebo ich mohli ukradnut ludom z juhu. Retaze tam mohli byt stovky rokov, mohli ich potrebovat obri.

Niektori tu riesite retaze ale draky, obri, modrooke ozivene mrtvoly, oziveny Jon a oziveni dalsi ludia, premena Arye na kohokolvek mrtveho, komu vezmu kozu z tvare, Deti lesa, ktore carami vytvorili Nocneho Krala, … su uplne normalne. Vo fantasy to je normalne, tak preco riesite retaze ve nejakom byvalom pristave???

26.8.2017 | 18:14:53
arryarya

Scéna s Viserionem mi popravdě připadala méně šokující, zajímavá apod. než samotná „bitva" na jezeře.

27.8.2017 | 16:58:32
Nessa25

Mrtví se mohli obětovat, resp. byli obětováni pro to, aby na dně uvázali řetězy kolem draka. Sice neumí plavat, takže nevyplavou zpět na hladinu, ale třeba se neutopí. Takže jich pár nechali naskákat do vody, ti tam upevnili řetězy a pak ho vytáhli. Na druhou stranu by bylo dost efektní, aby si mrtvého draka vytáhl sám NK – stejně jako povstali mrtví u Hardhome, ale z vody je to jiná situace než na zemi, protože pak by tam vznikly nesrovnalosti – únik z Hardhome po vodě, kdyby to vlastně nebyla překážka, nebo by prostě obešli Zeď po dně moře už dávno. Neměli nechat Viseriona padnout do vody, pak by se předešlo spoustě dohadům a teoriím :)

30.8.2017 | 0:19:26
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama