Hra o trůny (Game of Thrones)
95/100 - 2 314×

Hra o trůny(Game of Thrones)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
VOD
Max | O2 TV
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Pět hlavních postav, které pravděpodobně zemřou v sedmé sérii

Pět hlavních postav, které pravděpodobně zemřou v sedmé sérii

Seriál Game of Thrones je znám především díky tomu, že v něm umírá spousta postav. Která z hlavních postav to schytá tentokrát? Vybrali jsme pět kandidátů.

7 17
10.7.2017

1. Davos Mořský

V seriál neznamená, že když je nějaká postava kladná, tak že její příběh skončí dobře. Bývá to právě naopak, a proto horkým kandidátem na úmrtí je jedna ze současně největších kladný kladných postav – Davos. Ten se v současné době nachází na Zimohradu, kde je pravou rukou Jona Sněha.

2. Petyr Baeliš

Petyrův velký plán byl po mnoha sériích konečně odhalen, tudíž už nyní víme, o co mu jde. V bitvě bastardů sice pomohl Starkům vrátit se na Zimohrad, ale i přesto nestojí na jejich straně, protože touží pouze po Sanse. Podle nás na to brzy doplatí.

3. Sandor Clegane

V bitvách za Zdí jistojistě přijde někdo o život. Tím někým by mohl být Sandor, který se po svém zázračném uzdravení připojil k Bratrstvu bez praporců, které se rozhodlo vydat za Zeď.

4. Brienne z Tarthu

Brienne již delší dobu nefiguruje v hlavním dění seriálu. Sice aktuálně stojí na vítězné straně, ale její příběh se pomaličku blíží ke konci. Podle nás i ona brzy přijde o život, protože snad již brzy vyplní poslání, které kdysi dávno slíbila Catelyn Stark.

5. Cersei Lannister

V sedmé řadě by rozhodně měla zemřít i některá z klíčových postav. Tím někým bude pravděpodobně Cersei, která je sice královnou, ale stojí před ní obrovská hrozba, se kterou si zřejmě neporadí.

Co si myslíte vy? Které hlavní postavy podle vás zemřou v sedmé sérii? Můžete hlasovat v naší anketě. Vybrat můžete maximálně pět možností.

Které hlavní postavy zemřou v sedmé řadě?

16%
10%
8%
8%
7%
6%
5%
4%
4%
4%
4%
3%
3%
3%
3%
2%
2%
1%
1%
1%
1%
1%
1%
1%
1%
1948 hlasů

Foto: HBO

Diskuze /119

Rodney_

Jestli umře Davos tak půjdu do rebélie!

10.7.2017 | 17:03:38
Arrow123

Davosa nemôžu zabiť :/ Ale Cersei by mohli :)

10.7.2017 | 17:10:49
Locker.

Nechápu, proč se zde hlasuje pro nejlogičtější postavy…Daenerys přehrává..nemá už co nabídnout…dávno ji měli pustit k vodě…zabírá zbytečně moc prostoru a výrazně sráží svoji nelogičností kvalitu tohoto zdánlivě nekonvenčního seriálu..a těch adeptů je tam ještě více.

Každopádně souhlasím s hlasováním pro Petyra Baeliše:

Malíček skutečně zemře. Konkrétně v epizodě 7×06 Blood of Twins, kde jej sežere král ledových pavouků v bitvě u Dvojčat…na konci sezóny však bude oživen..znovuzrozen jakožto Azor Ahai. Ale to už všichni pravděpodobně víte…

#105 strike
10.7.2017 | 17:11:41
larexikcz

Ellaria umře na 100% to samé nejspíše potká i Cersei, nevím, proč je tam Dario, když jeho účinkování už zkončilo. Aby umřelo více lidí s více stran tak na straně Daenerys zemře Missandei. Na straně johna Toros z Myru a ten cock s ohnivým mečem

10.7.2017 | 17:14:12
Stardos

Je to hodně těžké vybrat, protože nikdo neví, jak je kdo důležitý :D Jasně, Jon, Dany a Bran jsou asi jediní, u kterých si hodlám tvrdit, že přežijou do samotného finále. Za mě teda tito: Cersei – Hodně bych byl překvapen, kdyby neumřela, kdyby její vláda padla a přežila by, co by tam tak nadále dělala? Ellaria – Přijde mi, že Cersei před svým pádem bude muset alespoň někoho zabít, Ellaria a píseční hadi se nabízí nejvíce. Někdo jako zůstat bude muset, aby někdo vedl vojsko Martellů. Bronn – Ve scéně z traileru, kdy Jaime běží, tak podle mě umřel. Jako hodlám si tvrdit, že je nedůležitý (je jich tam více, ale zrovna on se nabízí nejlépe) Tormund – Tak zrovna tady jsem váhal. Někdo od Jona prostě umřít bude muset, on se nabízí nejlépe. Malíček – To nejlepší nakonec. Petyr je někdo, kdo by vklidu přežil, jenže teď už je v pozici, kdy se tomu prostě nevyhne.

#12 Arrow123
10.7.2017 | 17:17:33
larexikcz

Jo a taky umřel Ollena Tyrel a to tak, že poté co Lennistrové dobijí Vysokou Zahradu s pomocí Rendyla Turlyho, si Ollena zavolá Chaimeho k sobě do komnat, řekne mu pravu, že ona stojí za smrt jeho syna Jofryho a sama si pak veme život jedem..

#7 Ann Taylor #11 Stardos
10.7.2017 | 17:18:58
Ann Taylor

#6 larexikcz: Máš to blbě, ten, co sveřepě nikdy nenapsal jediný jméno správně měl jinej nick.

webmaster
10.7.2017 | 17:25:31
Lex Luthor

Co takový Samvel Tarly, kterého moc nemusím, myslím, že Martin tady trochu okopíroval postavu Sama z Pána Prstenů aspon mi tak připadá kamarádský vztah Sama a Jona

#13 Locker.
10.7.2017 | 17:45:55
sweet_stawberrie

ako si mám vybrať, keď nie sú ani všetky postavy uvedené? :D

10.7.2017 | 17:51:22
widy.33

Keď zomrie Sandor Clegane vyhodím televízor von oknom a nebudem už viac kukať

widy.33
10.7.2017 | 17:53:37
Stardos

#6 larexikcz: Ten spoiler sice lítá nějakou dobu, ale že by až tak podrobně?

10.7.2017 | 17:56:09
Arrow123

#5 Stardos: Tak smrť Bronna bude ťažká. Toho týpka mám rád už od prvej série a určite niesom sám, takže by som bol rád keby to nejak prežil :)

10.7.2017 | 17:58:00
Locker.

#8 Lex Luthor: Spíš si myslím, že Samem ztvárnil Martin sám sebe a honí si na něm své ego…

10.7.2017 | 18:08:03
Šejmus92

A jaký že velký Malíčkův plán byl odhalen? Připomenete mi to někdo pls?

#15 Pe_Ter #16 Argetlam Královrah #76 Lex Luthor
10.7.2017 | 18:13:51
Pe_Ter

#14 Šejmus92: chce trón a Sansu po jeho boku, otázne je, či ju chce ako prostriedok na získanie k trónu alebo ako dekoráciu po milovanej Cat

10.7.2017 | 18:23:26
Argetlam Královrah

#14 Šejmus92: přece usednout na železný trůn se Sansou po boku. Tolik plánování, válek a smrtí. Vlastně téměř celé dějství Hry o trůny a to vše kvůli pár tunám železa a Sanse.

Cercei? Hahaha, ta nás všechny přežije! 10. epizodou nastavili vysokou laťku a tak musí zemřít někdo, u koho bychom to v žádném případě neočekávali (jako byli Robb a Catelyn nebo Joffrey). Můj osobní tip je Tyrion Lannister – protože ten už své splnil. Dostal Daenerys do 7 království ale on si umí poradit se všemi manipulanty, zrádci a vznešenými rody a dokáže je prohlédnout – Dany by to s ním měla moc snadné. Druhým horkým kandidátem je Jamie (další rána pro Cercei). Dále by mohl umřít Theon. A podle mě je prakticky jisté, že Malíček a Brienne to mají za sebou. Malíček už brzy nebude mít příběhu co nabídnout a Brienne už příběhu nemá co nabídnout, svůj úkol v Řekotočí splnila a toť vše.

#17 Locker. #31 Rafan
10.7.2017 | 18:24:35
Locker.

#16 Argetlam Královrah: Azor Ahai je de facto protipól Nočního krále a ty tvrdíš, že nemá co nabídnout?

#20 Argetlam Královrah
10.7.2017 | 18:38:00
Menec

Já tipuji:

  1. Jorah Mormont – už stejně umírá na tu nemoc
  2. Jaime Lannister – podle traileru, kde jede sám s praporcem Lannisterů na koni bojištěm (podle mě pojede sebevražedný výpad proti nějakému drakovi)
  3. Sandor Clegane/Berik/os­tatní z Bratrstva bez praporců – na severu za zdí to budou určitě jatka, podle mě to tam nepřežije skoro nikdo a série bude končit pádem Zdi :)

Cersei podle mě bude hlavní padouch poslední série (s Nočním králem). Ale doufám, že se ve všem mýlím, Sandor je moje top postava a Jaime s Jorahem jsou taky v žebříčku dost nahoře :D

10.7.2017 | 18:44:19
Phoenix CZ

Můžete mi vysvětlit jak si to ten Malíček jako představuje? Když opomenu plno kandidátů na trůn + královnu, který mají na trůn mnohem větší nárok než on … pak je tu ještě Sansa. Chtělo by snad Západozemí za panovníka Starka nebo nějakého bezvýznamného lorda? Ona má větší nárok, když je z mocnějšího rodu. Takže když se vrátíme zpět do reality, tak má Petyr obrovskou konkurenci. To se jí chce jako celé zbavit? Tenhle chlap má pořádně obří ambice.

A z toho seznamu. Cersei musí zdechnout! Je to mrcha a nikdo jí nemá rád. Všude si udělala nepřátele, i v Králově přístavišti a válku prostě vyhrát nemůže. Protože její (mnou oblíbená) hláška: „Enemies to the north, enemies to the west, enemiest to the south, enemiest to the east“ mluví sama za sebe. :D A taková arogantnice se asi těžko vzdá. pak zemře asi Sandor a Petyr. Na ostatní, ať radši nešahaj!

#22 Argetlam Královrah #24 Trepy #63 mr_bungle
10.7.2017 | 18:50:37
Argetlam Královrah

#17 Locker.: Lockere, prosím… tvé teorie jsou vtipné a zábavné a mám je rád, ale tvá diskuze pokulhává. Teď se bavíme vážně :) vymysli nějakou novou teorii a nekomentuj to, co lidé míní vážně :D

10.7.2017 | 18:50:59
Trepy

Ani jeden z nich neumře, protože D&D ztratilo koule. Jenom Cersei umře, a když bude pomalý tempo, tak umře až v 8. sérii. Dejte na moje slova…

#23 Stardos #26 Locker.
10.7.2017 | 18:52:50
Argetlam Královrah

#19 Phoenix CZ: „Ten chlap“ se z ničeho – syn lorda, který byl jmenován myslím za odměnu, z nuzných poměrů (třebaže lord, tak neměl ani vindru) se vypracoval na správce pokladny (ministra financí) a jednoho z nejmocnějších a nejbohatších mužů říše. Joffrey Baratheon (stále ještě „právoplatný ex panovník“ z pohledu současné držitelky trůnu) jej jmenoval lordem z Harrenova a strážcem Východu. Pán Orlího hnízda mu zobe z ruky, Sansa je po Jonovi (podle většiny lordů severu, kteří nemají tušení o Branovi) druhá dědička Zimohradu a tudíž i celého Království. A Edmur Tully je v zajetí v Casterlyově skále a stačí si ho jen vzít a získat jeho pomoc (eventuelně ho zabít a potom by Řekotočí zdělil buď Robin Arryn nebo Sansa podle toho, jestli byla starší Lysa nebo Catelyn, teď si nejsem jistý). Samozřejmě, že to s ním je beznadějné vcelku proto, že se scéně objevil nový hráč – Daenerys Targaryen, které radí Tyrion a Varys, takže proti ní ani všechna manipulace světa nepomůže. Navíc možná počítal s tím, že ho podpoří také Dorne a Královna trní. Nemohl vědět, že se Daenerys objeví zrovna ve chvíli, kdy má všechno po čem touží na dosah ruky.

10.7.2017 | 18:56:57
Stardos

#21 Trepy: On ten výbuch septa nestačil, aby dokázali, že stále někoho zabít zvládnou?

#27 Trepy #30 Locker.
10.7.2017 | 18:59:32
Trepy

#19 Phoenix CZ: Baelish má nepřímo na svědomí smrt 5 králů a spousty dalších lidí, myslíš si, že je pro něj problém odstranit pár dalších?

10.7.2017 | 18:59:40
DejvidHound

Bronnovu smrt si fakt neviem predstavit. Sceny s nim su vzdy odlahcene, proste stavane na to aby sa clovek pobavil. Ak uz by mal zomriet tak to bude musiet byt nieco stylove s nejakou trefnou hlaskou na koniec.

10.7.2017 | 18:59:52
Locker.

#21 Trepy: Kupodivu s tebou souhlasím. Že D&D ztratili koule jsem si nechal patentovat už před 2 lety…

10.7.2017 | 19:07:16
Trepy

#23 Stardos: Všechno to byli side charaktery, nemají problém zabíjet je viz celá 6. série. Ano Vrabčák, Margaery i Tommen byli side charaktery. Já mluvím o postavách typu Tyrion, Arya, Sansa, Jon.. samozřejmě, že nějaký tyhle hlavní postavy přežít musí, jinak by celej příběh nedával moc smysl nakonec. Ale furt doufám, že budou mít koule na zabití Cersei (ta je jasná) Jaimýho a Daenerys, koneckonců by osud těhlech postav mělo být rozhodnuto od Martina.

#44 Stardos
10.7.2017 | 19:07:23
Trepy

Vysvětlí mi někdo, proč na tom death listu není Eurone Greyjoy?

#29 Trepy #35 Rafan #67 Xavik
10.7.2017 | 19:09:27
Trepy

#28 Trepy: Euron*

10.7.2017 | 19:09:57
Locker.

#23 Stardos: To byl jen blaf, aby vypadali, že mají koule…Zkrátka dokud nezabijí někoho z trojice: Daenerys, Jon, Arya, tak to jsou jen pokrytci a lháři…všem nakukali, že ten koncept je nekonvenční, ale přitom se jedná o kýčovitou Hollywood happy end story jako všude jinde…

#36 Nikolperse
10.7.2017 | 19:11:29
Rafan

#16 Argetlam Královrah: Tak to ani náhodou, pokud jde o zrádce a pletichaření, tak hlavní postava jako poradce Dany je Varis ( to je jeho parketa ) a nikoli Tyrion. Tyrion je vzdělaný a diplomat pokud jde o jednání s rody. Je to obdoba Davose který je u Jona. Mám dojem že tito dva by si notovali, pokud jde o diplomacii. Pokud jde o vzdělání a sečtělost obecně, tak Davos na Tyriona nemá. Davos je diplomat od pána boha a má pro jednání cit. Tyrion vychází v diplomacii ze vzdělanosti a znalosti rodů a jejich historie v případě sporů mezi nimi či naopak spojenectví z důvodu společných zájmů s rody o kterých by to jiný neřekl.

10.7.2017 | 19:13:24
Locker.

Zabít všechny stěžejní postavy nemůžou to chápu…ale Daenerys se už měli dávno zbavit…ta postava je pro mě vedlejší už od 4. sezóny…

#34 Trepy
10.7.2017 | 19:13:31
Locker.

Linku s Daenerys beru jako spin off pro fajnšmekry a vždy ji přeskakuji…

10.7.2017 | 19:14:51
Trepy

#32 Locker.: On by to Martin udělal viď, ale on potřebuje někoho, kdo udělá její linku s draky a útokem na Westeros a kým bys jí nahradil? Možná akorát stačilo osekat její linku, nedat jí tam rok jako Brana a bylo by to.

10.7.2017 | 19:19:30
Rafan

#28 Trepy: Že by na něj autor tohoto průzkumu veřejného mínění zapomněl :-) ?

#38 Trepy
10.7.2017 | 19:20:47
Nikolperse

#30 Locker.: Keď umrie zbytočná postava Baelish, tak sem potom napíš niečo typu „Prepáčte pomýlil som sa.“ teda ak nespáchaš samovraždu.

#38 Trepy
10.7.2017 | 19:24:02
Kometa

Locker,boha jeho můžeš prosím přestat spamovat těma svejma nesmyslama.Člověk si rád počte,ale nee ty tvoje kraviny.Děkuji :)

#39 Trepy
10.7.2017 | 19:25:16
Trepy

#35 Rafan: Řekl bych, ale že je to velká chyba. Vlastně se jedná o jednoho z největších hráčů tam..
#36 Nikolperse: xD Baelish přeci umře a bude oživen :) Nesleduješ jeho teorie dokonale.

#40 Nikolperse
10.7.2017 | 19:25:28
Trepy

#37 Kometa: On píše jen čistou pravdu, však uvidíte až se jeho teorie potvrdí..

#41 mima33 #49 Kometa
10.7.2017 | 19:26:31
Nikolperse

#38 Trepy: Ty berieš vážne všetko čo napíše? Ja som zobrala vážne iba to že Baelish skape.

#43 Trepy
10.7.2017 | 19:29:25
mima33

#39 Trepy: až sa jeho teórie potvrdia? Podľa toho ako som to doteraz sledovala, tak mu ešte nevyšla ani jedna ;)

Myslím a dúfam, že sa zbavíme hlavne Cersei a Malíčka. Bolo by načase.

10.7.2017 | 19:33:04
garvon

Sansa, urcite. Vzdyt je to uplne zbytecna postava.

#45 Trepy
10.7.2017 | 19:38:53
Trepy

#40 Nikolperse: Ty to snad vážně nebereš? Však všechny jeho teorie jsou pravdivé.

#46 Nikolperse
10.7.2017 | 19:47:36
Stardos

#27 Trepy: Margeary a side postava? Vrabčák a Tommen, dobře, ale zrovna velmi oblíbená Margeary? Jako promiň, ale vysvětli teda tvůj pojem hlavní postava, protože zrovna Margeary byla, stejně třeba jako Ramsey a nebo Roose.Jako vždy se snadno řekne, že nedokáží zabít hlavní postavy, ale co třeba zauvažovat, zda nemůžou mít něco v plánu.

#64 Trepy
10.7.2017 | 19:48:12
Trepy

#42 garvon: Jsou mnohem zbytečnější postavy viz Brienne a přežijou do konce, tak co..

10.7.2017 | 19:48:14
Nikolperse

#43 Trepy: A kedy sa ktorá vyplnila?

#47 Trepy
10.7.2017 | 19:48:17
Trepy

#46 Nikolperse: Většina jeho teorií má teprve přijít, tak počkej :)

#52 Kometa #53 Arrow123 #55 Nikolperse #58 Locker.
10.7.2017 | 19:48:57
hanylema

nakonec stejne zdechnu vseci

#50 Trepy
10.7.2017 | 19:49:42
Kometa

#39 Trepy: twl dyť on by se netrefil ani kdyby psal teorie týden po vysílání dílu…:D Pokud mu něco vyjede tak jen díky statistice.Páč při tom množství může štěstí sednout i na vola.

#51 Trepy
10.7.2017 | 19:50:24
Trepy

#48 hanylema: To je dost lacinej konec.. ani omylem.

10.7.2017 | 19:50:26
Trepy

#49 Kometa: To není pravda, Locker je něco jako Azor Ahai v Martinově světě. Je to náš mesiáš a zachránce a musíme následovat jeho učení.

10.7.2017 | 19:51:09
Kometa

#47 Trepy: poslední jeho nástřel byly názvy epizod.Kolik,že z prvních třech trefil? :D :D

#54 Trepy
10.7.2017 | 19:51:16
Arrow123

#47 Trepy: Majú prísť ale nikdy neprídu :(

10.7.2017 | 19:52:07
Trepy

#52 Kometa: Tyto názvy jsou neoficiální a jsou špatně..

10.7.2017 | 19:52:43
Nikolperse

#47 Trepy: Keby som ja teraz vypotila desať teórii tak sa trafím vo viacerých prípadoch ako on keby napísal sto teórií.*

#56 Trepy
10.7.2017 | 19:52:54
Trepy

#55 Nikolperse: Mýlíš se, ale jednou všichni spatříte pravdu.

#57 Nikolperse
10.7.2017 | 19:56:32
Nikolperse

#56 Trepy: no to som zvedavá

#59 Locker.
10.7.2017 | 19:58:23
Locker.

#47 Trepy: Ano.

Upřímně bych viděl na místě Daenerys raději Viseryse…ten chlápek byl hlupák, ale to je Daenerys taky…navíc to byl ale magor čímž by to s ním bylo mnohem zajímavější…takový Joffrey 2.0, který by se s tím nesral…takhle byla celá linka v Essosu čirá nuda…navíc tam zkurvili jednu z nejlepších postav, Barristana Selmyho…a od té doby, co tam přišel Tyrion, tak už též není nic moc…sledovat 6 sezón pouze velkohubá prohlášení a jak ji vše padá bez větší námahy do klína to není dobré a všichni to v koutku duše tuší, i když ji mají třeba rádi…

#60 Trepy
10.7.2017 | 19:58:24
Locker.

#57 Nikolperse: Všechno co napsal Trepy je pravda. Až vyletí Zeď do luftu a my uvidíme Malíčkův vítězný úšklebek, tak mě budeš na kolenou prosit o odpuštění…a já jakožto milostivý pán ti odpustím a povím ti jednu hezkou teorii.

#61 Trepy
10.7.2017 | 20:00:11
Trepy

#58 Locker.: Viserys by opravdu mohl být zajímavější, alespoň kdyby přežil o něco déle. Ale když už Dany, tak mohla dostat třeba nějakou opravdu těžkou bitvu, ve který by měla velký ztráty, aby to prostě neměla tak jednoduchý. Hlavně vynechat všechny ty nesmysly typu její projevy atd. Souhlasím, Barristan Selmy je největší fail, odstranili ho jen kvůli tomu, aby nějak afektovali postavu Dany, to je oficiální prohlášení D&D a mně je z toho nablití. I herec Selmyho, který jako jeden z mála v castu četl knížky proti tomu namítal, ale prostě smůla. Taky mi vadí směšnost neposkvrněných (nejlepších vojáků na východě ve formaci) nebo absence některých postav v Essosu a spoustu dalších věcí, ale to je fuk. Pokud se z Daenerys stane mad queen nebo alespoň skape, tak linka bude částečně zachráněna.

10.7.2017 | 20:06:40
Trepy

#59 Locker.: Vlastně když se nad tím zamyslím, tak největší fail bylo získání Dothraků, proč tam alespoň někdo nenamítal něco? Prostě všichni klekli před jejíma kozama. A to jak chytl ten chrám rychle… Když už chtěli udělat tuhle scénu, tak tam měl přiletěl Drogon (opět jí trapně zachránit, ale co už) Spálit ten chrám (ve kterým by ona nebyla, protože by měla být hořlavá stejně jako v knížkách) a pak na něj měla nasednout a jelikož by seděla na tom nejlepších „koni“ ze všech Dothraků a zabila většinu khalů (některým se podařilo uniknout), tak by se k ní někteří přidali a byla by třeba občanská válka.

#62 Trepy
10.7.2017 | 20:11:27
Trepy

#61 Trepy: Napsal jsem tu scénu během dvou minut líp než oni…

10.7.2017 | 20:12:41
mr_bungle

#19 Phoenix CZ: Zbavit se jí nechce, naopak, Sansa je (prozatím) klíčem k Severu. Podobná taktika jako u Boltonů, Starkovo děvče zajistí legitimitu a věrnost rodů, vládnul by její manžel. Kdyby byl Malíček pánem Severu i Údolí, už by to byla dost velká síla, aby si roufnul dobýt Red Keep, jenže to Malíčkovi asi kapku zkomplikují Bran, Arya a Daenerys.

10.7.2017 | 20:14:27
Trepy

#44 Stardos: Přejímám hlavní postavy z knížek, ale to není hlavní kritérium. Ani Robb, Joffrey, Ramsay nebyli hlavní postavy, prostě jen mají hodně screen timu. Uznávám, že tu bariéru od knížek je potřeba odstranit, ale furt to dost platí. Zrovna Margaery měla toho screen timu opravdu hodně a do hlavních postav bych jí možná i zařadil.

10.7.2017 | 20:20:38
Meleys

Ak mi zabijú môjho milovaného Davosa, Sandora, Bronna a z hlavných Tyriona, tak končím už definitívne…jediné (napriek zmenám oproti knihe) totálne nedodrbané postavy!

10.7.2017 | 20:36:39
hyena

sandor by sa radsej mohol zasa spojit s ariou a cestou s nou odkedy od nej odisiel tak sa na tu kravu nedalo divat proste clegane je skvela dobro-zla postava on nesmie umriet praveze by mal dostat viac priestoru nez napr ta krava denerys alebo pedofil malicek

#68 Nikolperse
10.7.2017 | 20:39:03
Xavik

#28 Trepy: Nejedná se o hlavní postavu seriálu. ;) Ve výčtu jsou jen hlavní. ;)

#69 Locker. #71 Trepy
admin
10.7.2017 | 20:46:25
Nikolperse

#66 hyena: Tak realita je taká že Aryinu linku v Braavose pokazili, ale aj tak to bola lepšia linka než všetky ostatné.

10.7.2017 | 20:47:52
Locker.

#67 Xavik: Pak nechápu proč tam je Daenerys…to je jednoznačně vedlejší postava.

#73 Kometa
10.7.2017 | 21:00:00
Sctyri

Jorah 5% proboha to ne!

10.7.2017 | 21:04:33
Trepy

#67 Xavik: Fialka je hlavní postava a Euron není? To mi hlava nebere :D

#81 Xavik
10.7.2017 | 21:11:49
MichaelMyers

Ať zabijí klidně Dany, Jona nebo Tyriona, ale Davose ne! Jemu fakt přeju aby to celé přežil.

10.7.2017 | 21:48:59
Kometa

#69 Locker.: Dany vedlejší,to jako fakt? :D

#81 Xavik
10.7.2017 | 21:54:43
SaDiablo

Doufám, že Jaime zabije Cersei už tuhle sérii, nejlíp někde v tom třetím díle. :D Klidně ať umřou Fialka, Missandei, Grey Worm, Ellaria, Daario, Theon anebo Melisandra, ale u Jaimeho, Brienne, Joraha ani Varyse bych ráda nebyla… Malíčka mám ráda, ale radši ať zařve on než Varys. O Tyriona ani Aryu strach nemám.

10.7.2017 | 22:00:42
Thunderbird

U Theona by bylo pěkně debilní ho zabít, ze všech postav prošel on největším vývojem, ale vsadím se, že Dilda a Debila asi neosvítí. Jorah Explorah už je stejně na rozsypání. Melisandra má ještě nějaký vyřizování, na tu dojde až v poslední sérii… Davose má každej rád, toho beztak ti dva kazisvěti taky nechají umřít. Bronn a Olenna jsou největší thug lifeři, ale o co… :D

A že jsou na seznamu i Daario a Jaqen dává prostor teoriím… co autor článku ví a my ne?

10.7.2017 | 22:02:59
Lex Luthor

#14 Šejmus92: Chce trůn a chtěl i Catelyn, ale ta mu bohužel chcípla, tak ted jede po Sanse

10.7.2017 | 22:11:38
Lex Luthor

Oddělali většinu mých oblíbených postav Oberyn Martel, Tywin Lannister, Roose Bolton, Rumsay Bolton, mám rád takové záporné kladné postavy, které si nebojí ušpinit si ruce a navenek působí vyrovnaně a vědí co dělají.

#78 Trepy
10.7.2017 | 22:15:12
Trepy

#77 Lex Luthor: Roose Bolton, Tywin Lannister jsou záporné kládné postavy, které si nebojí ušpinit si ruce a navenek působí vyrovnaně a vědí co dělají, ale Ramsay je skurvenej psychopat :)

#80 Ann Taylor
10.7.2017 | 22:23:03
Hilarios

Tole bude hejt jak svině, ale: Lockere jsi pyča na entou a doufám ,že brzo umřeš na rakovinu prostaty :-D a vy ostatní, já vím, že mu to žerete a je to jen trolling, ale jste pyče i vy..hawk domluvil jsem

#80 Ann Taylor #90 Trepy
10.7.2017 | 22:39:13
Ann Taylor

#79 Hilarios: On mu to tu nežere nikdo, všichni ví, že je to troll. Jenom už je takovou součástí koloritu. Jestřáb, domluvil jsem.

#78 Trepy: No ale on docela taky věděl, co dělá. Uměl docela plánovat, uměl sehnat lidi, uměl si to zařídit. Takovej Joffrey proti němu byl dost nekompetentní. Kdyby si Ramsay nenechal tak moc naleštit ego, že mu arogance překonala inteligenci, a trochu se nechal inspirovat Roosem, tak mohl ještě chvíli vydržet :) Ten knižní je nejspíš větší a nekompetentnější psychopat. Nebo spíš něco víc, ono psychopati často působí vyrovnaně a vědí co dělají dokud právě jejich ego nezačne bejt důležitější než inteligence :)

webmaster
10.7.2017 | 22:45:37
Xavik

#73 Kometa: Nekrm troly. ;)
#71 Trepy: Tak Fialka je tam už delší dobu a má spojený příběh se Samem, proto bylo jen otázkou času, kdy bude mezi hlavními. Myslím, že takto je titulována už do páté řady, ale nechcu kecat. :D

admin
10.7.2017 | 23:07:03
shootx

Cersei umírá při porodu, Briene umře v bitvě s Lanisty ( v traileru běžící Jamie ji chce zachránit ale umírá mu v náručí) načež Jamie spojí rody svatbou s Denerys na radu Tyriona. Další kdo umře je Berick za zdí, drak jeden.ze.dvou krom drogona a bude přeměněn na nemrtveho. Na 80 % má umřít Yarra. Zemře Hora kterého zabije ohař, lady Olena údajně na jed, sestry z Dorne zabije Bron v bitvě. Černý Hrad bude zmasakrovan s pádem zdi. Bran bude unesen Mazlíčkem a bude použit jako páka na Sansu.

#83 Arrow123 #84 Arrow123 #86 Locker. #91 Trepy #92 Trepy #108 Lex Luthor
10.7.2017 | 23:32:24
Arrow123

#82 shootx: Treba dodať, že ak chcú zabiť Berica musia najskôr zabiť Thorosa :D

#85 shootx #86 Locker.
10.7.2017 | 23:36:58
Arrow123

#82 shootx: A akým mazlíčkom bude Bran unesený? Veď jeho mazlíčka mu už zabili za múrom chodci :/

10.7.2017 | 23:38:06
shootx

#83 Arrow123: v traileru je.bratrsvo obkliceno divokými jak stojí Jon na té vyvýšenine na pravo je vidět ohnivý meč následuje opuštění pouze Jona na.Benjenovym koni. Bratrstvo a Benjen umírají ale Ohař tam s nema není

10.7.2017 | 23:41:14
Locker.

#82 shootx: Ne.

#83 Arrow123: Máš pravdu. Ale právě:

Žena Nočního krále, Mellisandra, jako jediná dokáže zabít Thorose…Berica potom dodělá šampion Nočního krále, Jon Targaryen.

Mimo jiné jsem dnes dumal nad Horou a Qyburnem a konečně jsem zjistil co znamená ta jeho proměna a vše kolem toho…souvisí to s Malíčkem a Bílými chodci.

10.7.2017 | 23:47:07
mrkva08

Už se těším jak spadne zeď… podle mě tahle věc musí na 99% přijít.

11.7.2017 | 0:04:24
Robinson

Do třetice musím smeknout Lockerovi že ho každý tak krmí a někdo ho i hltá a dokáže nad jeho troll teorií sepsat dlouhý článek jak je tupý a měl by zemřít. Přehlížím jeho zášť k mé nejoblíbenější postavě ale uznávám že každá postava a především každá dobrá postava si zaslouží nějaké ty kritiky, čímž se stává více zajímavější a oblíbenější.

No, asi jsem klesl na takovou úroveň že píši ke každému druhému článku své názory, ale což.. co se týče Cersei, za mě má rozhodně hlas, ale myslím si že ještě něco ukáže a neodejde ze seriálu jen tak. Co se týče Jona a Daenerys, jejich smrt je absolutně nemožná a každý si vyvodí že celý seriál je jen o nich dvou. Daenerys je sice trošku nadržováno víc, ale snad tuhle sérii dostane trošku víc do těla. Pokud bude tohle hlasování i u osmé série, doporučuji umožnit hlasovat pro všechny postavy, jelikož jak všichni víme, nepřežije to nikdo a hořkosladký konec skutečně přijde.

:D Edna by mohla GoT převléknout do nového, epického kabátu, každopádně chápu že to není nic lehkého, ale premiéra ťuká na dvířka a napětí graduje.

#89 MichaelMyers
11.7.2017 | 0:53:10
MichaelMyers

#88 Robinson: oni to klasicky pozmění chvilku (fakt chvilku) :D před premiérou, nebo ten den. :)

11.7.2017 | 2:29:08
Trepy

#79 Hilarios: Locker ještě nemůže zemřít, jenže nám neodhalil všechna tajemství a i po smrti ho jeho oddaní stoupenci budou uctívat a následovat do hrobu!

11.7.2017 | 4:11:53
Trepy

#82 shootx: „Bran bude unesen Mazlíčkem“ Tak to jsem se zasmál dost :D Nevím jestli ses jen přepsal, ale mám fakt dost :D :D :D :D

11.7.2017 | 4:14:12
Trepy

#82 shootx: Jinak prosím přestaň šířit falešné zprávy jinak ti budu muset vyhlásit svatou válku. Jediný pravý prorok je Locker, takže doporučuji konvertovat a to rychle!

11.7.2017 | 4:16:14
elissisi

Po dlouhé úvaze zjišťuji, že by mě nejvíc mrzela smrt Jaimeho. Po jeho historii a určitém vývoji prostě stále doufám, že bude tím, kdo zapíchne Cersei a s tou svojí zlatou rukou se dočká závěru seriálu živý. Pak by mohla ještě přežít Sansa, už jen proto, že jí kdysi Tyrion řekl, že je určitě všechny přežije, tak by bylo příhodné, kdyby se tak vážně stalo.

Když nad tím tak uvažuju, nejčastěji umíraly ryze kladné postavy, u kterých to nikdo nečekal, pak přišlo období těch převážně záporných a ty nejvíc sporné s nejasnými charakterovými rysy se dostávají v seriálu nejdál, takže z tohoto pohledu by byli Jamie a třeba Arya adepty na přeživší, ale kdo ví…

#97 Trepy
11.7.2017 | 8:33:00
gaff

Snad vyhraje Cersei, všechny ostatní zápletky se zdají být poněkud předvídatelnými. Pravděpodobně budu ale zklamán

11.7.2017 | 8:41:52
vojtasaurus

Deny dopadne jako nemci behem WW2.. rozjede to az na moc frontach a bude trpet jedno Pyrhovo vitezstvi za druhym, az ji vlastne nic nezbyde- jedine co ji zbyde budou neposkvrneni na Casterlyove skale, kam je ume dostane Tyrion a draci.. navic bych rekl, ze ji minimalne jeden umre.. Tarly tezce ponici Dothraky, Euron lodni flotilu.. Smrti: mj. Yara, Ohar, Hora, Lady Mormont PS: doufam, ze se bratrstvo ve stylu spolecenstva prstenu nevyda do „Mordoru“.. to by byla 3,14covina

Cersei neumre

#98 Trepy
11.7.2017 | 8:42:13
Rafan

Musím se až smát nad tím co tady čtu v některých příspěvcích. Vážení tohle není ani hokejový ani fotbalový (omlouvám se ostatním sporům) zápas, aby se tady fandilo kdo má přežít a kdo zemřít a být zklamaný když to tak nebude. :-). Když už k tomu přistupujete jako k sportovnímu utkání, tak si aspoň řekněte že se díváte už jen na záznam, kde už je výsledek znám. Žádné emoční výlevy na tom výsledku nic nezmění. Někdy mám navíc pocit že tu někteří ztratili zdravý odstup.

#99 Trepy
11.7.2017 | 8:52:17
Trepy

#93 elissisi: Mně bude stačit, když Jaimýho cesta skončí vraždou Cersei, pak by klidně mohl umřít v nějaký bitvě. Jen přece s pravou rukou to byl skvělej rytíř a většinou rytíři umírají takhle v bitvách, takže očekávám jeho smrt s nějakých výbuchem v Králově přístavišti nebo v nějaký bitvě. Ale kdyby přežil, vůbec by mi to nevadilo :D

11.7.2017 | 10:53:44
Trepy

#95 vojtasaurus: Proč by neměl/a umřít? Jestli ne teď, tak v 8. sérii 100%.

#102 vojtasaurus
11.7.2017 | 10:54:49
Trepy

#96 Rafan: Ani fotbalový výsledek nezměníš emočních chováním :D

#100 Rafan
11.7.2017 | 10:55:49
Rafan

#99 Trepy: Pokud fandíte na reálném zápase, dají se vaše emoce přenést na aktéry ( hráče) na hřišti a vybičovat je k výkonům, které by ze sebe jen tak nedostali. U TV to samozřejmě neplatí :-). Příměr snad platí jen v tom, pokud se díváte na přímý přenos, tak nikdo nezná výsledek (pokud nepřipluli nějací kapříci). U filmového díla, stejně jako u záznamu je vše dáno a konec bude vždy stejný, i když se na to budete dívat 100 X.

#101 Trepy
11.7.2017 | 11:10:10
Trepy

#100 Rafan: Jo napadlo mě, že to myslíš takhle :D V live případě to samozřejmě může pomoct hodně.

11.7.2017 | 11:12:39
vojtasaurus

#98 Trepy: asi proto, ze clanek je o tom kdo zemre v 7. serii a v ty proste neumre.. v osmy serii nic nevylucuju, ale momentalne je dej takovy, ze neumre.. kazdy ocekava, ze to bude stylem.. jo, tak v 7. serii Dany usedne na trun a posledni serie bude jen o souboji s chodci.. kazdy si mysli, jak se to co se deje na severu promicha s Dany, KingsLanding.. ale ono to tak nebude.. cely serial jede spoustu linek a kazda linka skonci tak nejak po svem.. ze se vsichni sejdou a pujdou do Mordoru s tim, ze Bran Stark ponese „prsten“ do hory Osudu se dit nebude..

11.7.2017 | 11:14:49
Rumek

1. Cersei – to je jistota, její příběh ze nezadržitelně blíží ke konci. 2. Malíček – platí totéž co o Cersei. 3. Melissandra. 4. Davos nebo Thormund 5. Missandei nebo Šedý červ. 6. Yara Greyjoy nebo Theon. A dále Ellaria spolu se všemi píšečnými hady, celé Bratrstvo bez praporců, otázka zda-li včetně Ohaře, já myslím, že Ohař přežije. Stjeně tak si myslím, že přežije Brienne a Jaime (Ti dva se ještě setkají. John, Arya, Sansa, Bronn, Dennerys, Tyrion samozřejmě také přežijí.

11.7.2017 | 11:27:17
MichaelMyers

Mě je už asi i jedno kdo umře. Když to nebude Davos, jakožto jediný oblíbený klaďas. Hlavně ať je to nepředvídatelný. Třeba nás tvůrci překvapí a ve čtvrtém díle Dany umře. A Cersei si bude sedět na trůně do konce seriálu. Štve mě, jak každý předvídá jak to bude, i já tak nějak tuším, ale furt doufám, že se dočkáme starého dobrého GOT a bude to vše jinak, než to vypadá. Jestli bude sedmá série jak tušíme, má vůbec cenu koukat na osmou, kterou si poté taky zvládneme vydedukovat?

11.7.2017 | 11:44:26
strike

#3 Locker.: Jak chtějí malíčka oživit, když bude sežrán? To budou provádět magii pána ohně na výkalu pavouka?

#107 jajkob #111 Locker.
11.7.2017 | 12:10:05
Jery

No ještě je tu ta možnost nekoukat na to a počkat si až vyjde knížka (-: možná..... Je spousta lidí který to naopak ocení a upřímně kdo čeká ještě nějaký zvraty typu ""rudá svatba " tak hodně štěstí protože zatím všechno naznačuje linearitě dosavadního děje . No a když bude i "happy end " tak za mě paráda protože jak pravil jeden moudrý muž " život je série katastrof přerušovaná krátkými reklamními bloky štěstí " tak proč na to ještě koukat v seriálech (-:

#114 Ann Taylor
11.7.2017 | 12:15:01
jajkob

#105 strike: Budú vzývať meno Proroka Lockera predsa! :D

11.7.2017 | 15:06:15
Lex Luthor

#82 shootx: Myslel jsi asi Malíčkem vid

#109 shootx
11.7.2017 | 15:38:11
shootx

#108 Lex Luthor: Psal jsem to na telefonu překlep sorry.

11.7.2017 | 16:27:01
sFík

Daario tam bude? Si myslím (doufám) že už se do Meereenu po tom martyriu už nikdy nepodíváme..

11.7.2017 | 16:58:23
Locker.

#105 strike: Ne:

Ve stejné epizodě zabije krále ledových pavouků Nymeria, královna zlovků…rozerve ho a Malíčkovo tělo bude vytaženo…na konci následující epizody 7×07 Rebirth bude oživen, avšak nikoliv Mellisandrou, nýbrž nejvyšším rudým knězem, Varysem. Mellisandra je žena Nočního krále…podvodnice, která zabíjela jednotlivé kandidáty na Azora Ahaie a oživila nového šampiona Nočního krále, Jona Targaryena.

11.7.2017 | 17:40:42
dragon113

Cersei to určite prežije skôr tipujem že daeneris zomrie z ostatných typujem na yaru greyjoy pri námornej bitke z euronom dalej samwell,olena, niekto z hadikov a ešte niekoľko smrti na severe

11.7.2017 | 18:08:29
verax

Myslím, že příjdeme o kladné postavy – o Sansu, Davose, Brienne, Yaru a Olennu. A také o Benjena, Bratrstvo, ale bez Sandora. A možná v posledním díle o jednoho záporáka – asi Cersei.

11.7.2017 | 18:49:58
Ann Taylor

#106 Jery: Kupodivu jsou lidi, co to tak dělají, ale teda asi bych to nedala. Protože počítám, že než vyjde knížka, seriál už dávno bude ukončený. A pořád lepší alespoň nějaký konec v rámci už relativně samostatného příběhu na motivy ságy, než pořád čekat. Ale zase šťastný konec bych nečekala, nemá ho mít ani sága a myslím, že úplný závěr tvůrci přece jenom znají.

#115 Trepy
webmaster
11.7.2017 | 19:02:11
Trepy

#114 Ann Taylor: Jestli bude 8. řada 2019, nebudeme tak pesimističtí a nebudeme si myslet, že knížka vyjde až potom ne? :D

#116 Ann Taylor
11.7.2017 | 19:29:51
Ann Taylor

#115 Trepy: No…no…doufat můžeme, to rozhodně :D

webmaster
11.7.2017 | 20:55:41
mr_bungle

Queen you shall be until there comes another :D

https://pbs.twimg.com/…dv.jpg:large

11.7.2017 | 21:38:57
HellTsuku

No nelíbí se mi představa, že hned co oživí Sandora tak ho zase zabijou, podle mě je to blbost, ale zase pravděpodobná.

#119 vojtasaurus
12.7.2017 | 11:47:07
vojtasaurus

#118 HellTsuku: Sandor půjde na jih do KingLanding a cestou potka Aryu Stark a domluví se na tom, že si půjdou podat horu…

13.7.2017 | 7:03:24
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama