Hra o trůny (Game of Thrones)
95/100 - 2 314×

Hra o trůny(Game of Thrones)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
VOD
Max | O2 TV
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Náměty spin-offů jsou zatím neznámé, na stole je vše

Náměty spin-offů jsou zatím neznámé, na stole je vše

V nedávném rozhovoru, ve kterém se programový ředitel HBO Casey Bloys vyjádřil o tom, že finálové sezóny Hry o trůny se možná dočkáme až v roce 2019, se mluvilo hlavně o spin-offech. Z rozhovoru jsme shrnuli ty nejzajímavější informace.

19 1
7.6.2017

Fanoušci mají jistě mnoho nápadů, jaké příběhy by chystané spin-offy mohly odvyprávět. Avšak ani HBO momentálně netuší, s čím přijde a v jakém formátu série můžeme očekávat. V rozhovoru padl dotaz, zdali můžeme očekávat nějaké minisérie. HBO jde v první řadě po sledovanosti, takže jim půjde o to, aby se jim podařilo vytvořit nějaký podobně dlouhý seriál, kterým je Hra o trůny, ale ani možnost minisérie nezavrhují.

V tento moment máme na stole všechny možnosti. Bylo by pěkné najít něco unikátního, jako je Hra o trůny. Ale pokud něco bude fungovat lépe jako minisérie, tak proč ne.

A jak to vypadá s časovým rozvrhem chystaných spin-offů? Momentálně se všichni soustředí hlavně na dokončení Hry o trůny. Určitě nemáme očekávat, že po skončení Hry o trůny ihned začne nový seriál ze světa Písně ledu a ohně.

(Foto: HBO)

Co se týká účasti Dana Benioffa a Davida Weisse na tvorbě spin-offů, tak ti budou mimo dění.

Dan a David nedělali mezi sezónami žádné filmy, nedělali nic jiného, dali do toho všechno a všechno do toho stále dávají. Chtějí si spin-offy užít jako fanoušci a nechtějí se starat o scénáře a produkční problémy.

George R. R. Martin, tvůrce knižní předlohy, se už nechal slyšet, že se bude na všech připravovaných spin-offech podílet. Avšak reportér se dotázal, zdali se bude na psaní všech scénářů přímo podílet, nebo bude figurovat spíše jako kreativní poradce.

Projekt od projektu se to různí. Samotní scenáristé se rozhodnou, jak chtějí s Georgem spolupracovat. Někteří rádi spolupracují a jiní se inspirují a dělají svou vlastní věc. Možností je mnoho, ale v každém případě bude George scénáře číst a hodnotit.

A jelikož se jedná o prequely, tak se neobjeví žádný z herců ze současného obsazení seriálu.

Jaký je vás názor na chystané spin-offy?

Diskuze /44

Lex Luthor

Rád bych viděl rod Targaryenů v jeho počátcích

7.6.2017 | 8:51:32
Moor8

Zkáza Valyrie! Zkáza Valyrie!

7.6.2017 | 12:04:51
RightfuHeir

Já bych se soustředil na především na dokončení GoT. A o tom, že nějaký spin-off dosáhne úrovně základního seriálu, silně pochybuji.

#5 Trepy
7.6.2017 | 17:18:53
Trepy

To snad musí být vše minisérie, ne? Žádný story nebude na víc než sérii… Doufám, že George bude co nejvíc kritickej, a že ho budou poslouchat, ať dostaneme něco kvalitního.

7.6.2017 | 17:23:03
Trepy

#3 RightfuHeir: Přesně tak a George by se měl soustředit na dopsání Vichrů, ne na spin offy......

7.6.2017 | 17:26:24
Lex Luthor

Gorge by měl hlavně dopsat knihu jestli ji chce dokončit dřív než skončí seriál tak má co dělat ještě má dva roky

7.6.2017 | 17:26:57
Locker.

Nejvíce by fanoušky zajímala cesta Malíčka k jeho impériu.

#8 Grayyitheyerouh
7.6.2017 | 18:10:28
Grayyitheyerouh

#7 Locker.: Malíček umře a už znovu nepovstane!

7.6.2017 | 18:17:52
Stardos

Příběhy z Ašáje :D

7.6.2017 | 18:57:53
Argetlam Královrah

George R. R. Martin několikrát předtím odmítl nabídku na filmové zpracování Písně ledu a ohně, i od velkých společností, které chtěli srhnout Hru o trůny (1. knihu/sérii) do standardních 150 – 180 minut, tedy necelých dvou epizod. Tím dokázal, že mu o peníze nejde. Silně pochybuji, že by připustil cokoliv nekvalitního (z jeho pohledu), zvlášť teď, když už těch peněz má daleko víc a může si dovolit odmítnout.

#11 Trepy
7.6.2017 | 19:54:44
Trepy

#10 Argetlam Královrah: Ale HBO už vlastní všechna práva na zpracování jeho světa, nemýlím-li se? Ne jen k Písni ledu a ohně, ale i ke všemu ostatnímu.

#19 mirako
7.6.2017 | 20:05:18
Luksathor

1 o minulosti.. Vzestup a pád Valirie, Targaryanů.. Robert usedající na trůn a všechno to kolem.. Další nechť je klidně zase trochu pozdějc po aktuálním GOT.. Jon, Daenerys a jejich děcko dědící celé říše a nějakej rod nebo 2, kterýmu se to nelíbit, to bych bral :D

#13 Trepy
7.6.2017 | 21:27:00
Trepy

#12 Luksathor: „Jon, Daenerys a jejich děcko dědící celé říše a nějakej rod nebo 2“ Sorry, ale naprostá blbost :D za 1. Nevezmou se 2. Daenerys nemůže mít děti 3. Takovej slaďák konec je naprostá blbost, sleduješ stejný seriál jako my?

7.6.2017 | 21:52:36
Luksathor

Chceš se vsadit? :D .. Během 7. série nebo nejpozděj 8. se tihle 2 vemou :D O tom už téměř nepochybuju :D Ta splácanina na jejich děcka byl spíš vtip, ale o tom že se vemou se budu i hádat :D Nevím kdo jiný by pro ni byl vhodný.. A prosím jen ne že Euron :D

#15 Trepy #17 Grayyitheyerouh #18 Grayyitheyerouh
7.6.2017 | 22:43:10
Trepy

#14 Luksathor: Vsázku přijímám, o co? :D

#16 megary
8.6.2017 | 0:19:32
megary

#15 Trepy: O Reekův penis třeba. Není co ztratit. :)

#24 Luksathor
8.6.2017 | 2:38:13
Grayyitheyerouh

#14 Luksathor: Daenerys nepřežije. GOT není pohádka

8.6.2017 | 4:37:16
Grayyitheyerouh

#14 Luksathor: Daenerys nepřežije. GOT není pohádka

8.6.2017 | 4:37:17
mirako

#11 Trepy: mě by spíš zajímalo, proč jim nechal Martin veškerá práva na SVOU ságu a její historii.. pak mají někteří právo se jen inspirovat a dělat svou vlastní věc, jak je napsáno v článku… já chci seriály podle knih, tak jak by si je představoval Martin a myslím, že nejsem sám…

#22 Rafan
8.6.2017 | 10:49:38
Jery

GOT není pohádka ? No uvidíme …to už se říkalo s Johnem …a jak to dopadlo (-:

#23 Trepy
8.6.2017 | 12:40:22
Kometa

Martin má už na salámu,má prachy.Má svoje roky o co mu jde.Než aby na něj tlačili skrze scénáře,takhle má klid relativní a fakt ještě někdo věří,že to dopíše než exne?

#23 Trepy
8.6.2017 | 14:22:19
Rafan

#19 mirako: Vždyť ani hra o trůny není přesně podle knihy. Ani být nemůže, když je v seriálu spousta aktérů z důvodu šílených finančních nákladů vypuštěna. Autoři musí improvizovat tak, aby seriálový děj končil v co nejvíce intencích knižního románu. Odbočit mohou recesisté režiséři a nebo recesisté herci bez vědomí režiséra. Příkladem může být v Národním divadle hra Jan Hus kde na konci když stojí Hus na hranici, dostane od Zikmunda milost. Sranda co stále herce tehdy docela hodně peněz v podobě pokuty. Sázka byla ale sázka a diváci řvali smíchy.

#27 mirako
8.6.2017 | 15:09:55
Trepy

#21 Kometa: Já tomu věřím. Doufám, že se za 10 let všichni budete divit.....
#20 Jery: V knížkách oživili celkem tři postavy? Nebo víc? Nečetl jsem ještě všechny. Takže co jako, že zrovna Jona oživili, to z toho nedělá pohádku a ty ani neumíš napsat jeho jméno.

8.6.2017 | 16:18:37
Luksathor

#16 megary: Prostě o to, kdo lépe fantazíruje.. Ještě se uvidí :D Pohádka to není, ale konec může překvapit.. Daenerys bych tipnul na jednu z těch co přežije, ale pokud by měla umřít tak možná formou oběti a i kdyby.. Nemění to nic na mém přesvědčení, že předtím by si padli do oka.. Jsou led a oheň a protiklady se přitahují :D .. Ze začátku to bude menší rozpor a budou na sebe cenit zuby, ale až příjde velká válka, budou v tom spolu a pak se to projeví :D

#28 mirako
8.6.2017 | 19:06:50
Grayyitheyerouh

Z Dany se stane Night Queen, na to vemu jed.

8.6.2017 | 20:17:09
Monkeyskunk

Pokud víme, tak konec má být hořko-sladký. Takže je logické očekávat na konec i nějakou tu slaďárnu. Klidně to může být tak, že opravdu Dany přežije a bude sedět na železném trůnu. Ta hořká část pak může být, že jí drbne, jak je u jejího rodu zvykem a všichni zažijou těžkej diktát. Nebo to může být úplně jinak. Argumentovat tím, že to není pohádka je blbost. Stejně tak to totiž není sadomaso horor. Přecijen už jsme se nějakého zadostiučinění také dočkali (Aryina polévka, Ramseyho krmení…). Takže počítám, že tam bude něco jako šťastnej konec, ale s obrovským háčkem :)

#29 mirako #36 Rafan
8.6.2017 | 21:28:58
mirako

#22 Rafan: v rámci možností je to pořád hodně podle knih.. to že tam chybí nějaký nedůležitý postavy mi vůbec nevadí, bylo by to pak moc roztahaný.. a z těch více důležitých, nebo možná důležitých postav jako je třeba Aegon (který asi nijak zvlášť zásadní roli nebude mít ani v knize, protože v seriálu není) jich tam taky moc nechybí… prostě pořád je to z hodně procent podle knih a taky to má dopadnout stejně jako knihy… takže ok.. takovej seriál beru.. no a takový rozdíly, že třeba sloučí 2 postavy (Sansa a falešná Arya) taky nevadí, protože Sansa se do Zimohradu určitě dříve nebo později v knihách taky dostane.. nebo to ohledně Stanise a jeho rodiny – tak umřou asi trochu jinak, ale zas takový rozdíl tam určitě nebude.. nezapomínejte že seriál předběhl knihy a to co se v něm stalo se ještě muže stát ve Vichrech… který ještě nikdo z vás nečetl, tak nedělejte chytrý jak moc je poslední série podle knih.. ;)

a to co píšeš o tom divadle je zajímavý, ale nemá s filmy/seriály nic společné.. než dají seriál do tv, tak jednotlivý díly několikrát projdou jestli tam nejsou chyby a tak.. a nepovedený scény prostě vystřihnou.. a scén, kde se herci přeřeknou je spoustu, proto existuje věc jako je klapka a natáčí tak některý scény několikrát furt dokola.. viz např. vtipný sestřihy na konci některých filmů..

8.6.2017 | 21:46:51
mirako

#24 Luksathor: a co se týče diskuze ohledně Jona a Dany, tak se určitě dají dohromady, vždyť je to román.. ale vzhledem k tomu, že je od Martina , tak nedopadne zas tak dobře, jak říkal hořko-sladce.. takže někdo stejně nakonec umře.. ale love story tam prostě myslím bude… :)

#30 Trepy
8.6.2017 | 21:51:00
mirako

#26 Monkeyskunk: tak nějak.. :) like… :D

8.6.2017 | 21:52:05
Trepy

#28 mirako: Román je prozaický epický literární žánr, smyšlené vyprávění. Vývoj románu je dlouhý, což se výrazně projevilo na proměnlivosti jeho struktury.

Na rozdíl od povídky nebo novely je román co do rozsahu delší (často se uvádí, že román by měl obsahovat minimálně 40 000 slov, ale pravidlo není závazné) a co do fabule a syžetu komplikovanější; nutnou vlastností románu je, že rozvíjí příběh několika směry (tzv. digrese), příp. zachycuje více hlavních postav a mnoho postav vedlejších (to není bezpodmínečný rys). Vedle samotného příběhu obsahuje román popisy a úvahové pasáže (typické např. pro román filosofický) – i touto skladbou se román liší od povídky a novely.

Aneb v románu nemusí být žádný love story. J + D prostě zní extrémně předvídatelně a sladce a všichni víme, proč George zabil Robba. Stannis bude teda hodně odlišnej v knížkách a Aegon může mít obrovský vliv v knížkách, akorát ho v seriálu nahradí někdo jiný. Už jsem četl, že D&D udělali nějaké obří změny, takže to ke konci povede jinou cestou. A že si musí nějak poradit, protože Martin to bude mít úplně s jinou postavou. Nevíme sice nic konkrétního, ale já bych furt řekl, že se to bude dost lišit.

#31 mirako
8.6.2017 | 23:48:47
mirako

#30 Trepy: aha tak sorry.. myslel jsem, že román by měl obsahovat i nějaký romantický prvek.. ale je to podle románských zemí.. moje chyba.. takže souhlasím, že tam love story teda být nemusí.. ale myslím, že se seriál vyvíjí tak, že tam stejně bude.. :D ale jak jsem psal nemusí dopadnout nejlíp.. no a ke zbytku.. nevím no uvidíme, jak to ještě teda bude se Stannisem, vzhledem k těm obřím změnám co udělali D&D.. to může měnit situaci i s Aegonem.. každopádně o té obří změně ohledně nějaké hl. postavy jsem nevěděl.. jen jsem věděl o známých odchylkách a že seriál povede ke stejnému konci trochu jinou cestou.. uvidíme no.. sakra, už ať vydá ty Vichry.. :D

P.S. doufám, že ji má už dopsanou a nyní píše už poslední sedmou.. a jen čeká na vhodnou dobu vydání, tj. po skončení nynější sedmé série.. :D

9.6.2017 | 0:28:38
Luksathor

No ono určitě ještě zemře spousta postav, než se dosáhne nějakého vítězství nad nočním králem a ukončení linky.. Konečné vítězství a závěrečný sňatek by byl na GOT přesladký, ale dosažení tohohle konce za cenu smrti mnoha hlavních postav navodí i pocit hořkosti.. Vážně Román :) :D

#33 mirako
9.6.2017 | 0:46:47
mirako

#32 Luksathor: tak nějak.. viděl bych to právě podobně jako LotR, kde byl konec taky takový trochu hořko-sladký.. kde byla taky závěrečná bitva, kde zemřeli nějaký postavy (minimálně Théoden).. a pak ten sňatek Aragorna s Arwen.. který ale dopadl špatně, protože Aragorn vzhledem k dlouhému věku Arwen za chvíli umřel..

#34 mirako #38 Luksathor
9.6.2017 | 9:34:47
mirako

#33 mirako: GRRM je totiž velký fanoušek právě Tolkiena..

#40 Trepy
9.6.2017 | 9:37:39
RightfuHeir

Konec GoT je už jasný.

Daenerys, Tyrion a Jon se dají dohromady, nasednou na draky a zničí White Walkers. Při tom zahynou draci a Daenerys s Jonem. Tyrion přežije. Jajime tréninkově zapíchne Malíčka a potom rozcvičen zapíchne Cersei. Konečně se ukáže, že Gendry je synem Roberta a Cersei a že vzhledem k tomu, že Targaryanové jsou mrtví, má nárok na trůn. Ale pochopí, že jeho výchova a podpora u lordů nestačí na to, aby se stal králem Západozemí a vzdá se trůnu. Králem Západozemí se stane jediný přeživší zachránce Západozemí, Tyrion Lannister. Mezitím Sansa, která vyléčila Tyriona ze zranění utržených pří boji s White Walkers, prozře a pozná, že je to charakterní a schopný muž. Vzhledem k tomu, že už vlastně jsou manželé, se konečně stane královnou a založí s Tyrionem dynastii, která bude vládnout 10000 let. Arya si vezme Gendryho za muže a Gendry se stane Správcem Severu. Jajime si vezme Brienne a budou spolu mít kupu dětí. Bran se Samem se spojí a budou spolu sepisovat historii Západozemí.

#38 Luksathor #39 mirako
9.6.2017 | 10:02:43
Rafan

#26 Monkeyskunk: Může to být i tak, že Dany přežije ale přijde o draky ve válce proti bílím chodcům. Nebo aspoň o Drogona.

9.6.2017 | 11:08:42
TNO95

Jeden drak (Vyserion) padne a povstane jako služebník NightKInga. Dany na Drogonovi a Jon na Rhaegallovi povedou armádu světla a zničí WW. Cersei padne Jaimeho mečem. Tyrion se stanem pánem Casterliovy skály a pobočníkem. Gendrymu bude uděleno jméno BAratheon, ale jak obnoví rody Tyrellů a MArtellů netuším.

#40 Trepy
9.6.2017 | 13:24:34
Luksathor

#33 mirako: Z pána prstenů sem četl jen 3 nejčetěnšjí knihy, takže sem tohle o Aragornovi a pánovi prstenů celkově ani nevěděl :) :/

#35 RightfuHeir: Tyrion na drakovi možná ale Jona si tam nedovedu představit :D .. Dany může dráčkmi určitě spálit nějakou část té armády nemrtvých, ale aby nemohli povstávat padlí a armáda mrtvých se nemohla dál pouze zvětšovat, tak někdo bude muset porazit nočního krále a to bude 100% v boji 1vs1 proti Jonovi.. Nějak se k němu jen bude muset dostat a pro ten moment padne hodně lidí, možná i ten drak nějaký.. Pochybuju jinak že Jaime zabije Cersei.. Šíleného krále zapíchnul kvůli své cti, ale u něj platí že Cersei je jediná, která ho cti dokáže zbavit a nutí ho dělat pak věci, jako strkání dětí z oken :D Spíš ju zabije Arya.. Tyrion si po konci všeho veme Casterlyovu skálu, kterou si zaslouží.. Věřím že bude jeden z hlavních stratégů, když budou vymýšlet společný plán při příchodu velké války.. Takový Tyrion létající nad hlavami ostatních na drakovi a řvoucí příkazy :D A to s malíčkem fakt nevím.. Je to taková postava u které si netroufnu říct už nic.. Buď ho zabije Sansa.. Nebo Arya.. nebo ta krysa přežije všechny..

#39 mirako #40 Trepy
9.6.2017 | 13:37:57
mirako

#35 RightfuHeir: tak takový konec by se mi líbil asi ze všech nejvíc.. :) akorát nesouhlasím s tím, že Jaime zabije Malíčka..

#38 Luksathor: No já teda doufám, že Tyrion bude král.. je to moje nejvíce oblíbená postava.. :)

9.6.2017 | 13:58:54
Trepy

#34 mirako: Právě je velký fanoušek, ale dělá si svý dílo jinou cestou, a proto by to mělo mít odlišný konec od LOTRa podle mě :)
#37 TNO95: Odstranění ostatních Tyrellů ze seriálu byla blbost a o Dorne ani nemluvím. Prostě Elaria si někoho vezme a bude žít šťastně až do smrti a jebat Martelly, no fůj. Ale celkově je ten tvůj konec moc sladkej a nereálnej v některých věcech.
#38 Luksathor: Jaime zabije Cersei na 100% , ŠÍlenýho krále nezabil kvůli cti, ale protože chtěl zachránit půl miliónu lidí a měl mu doníst hlavu Tywina a to už Jaimeho nemohl překousnout, kdyby mu šlo o čest, tak ho zabije, když zabíjel Starky nebo by umřel s ním při výbuchu. Malíček doufám ještě překvapí a někomu dá zabrat, všechno má naplánovaný.

#41 Luksathor
9.6.2017 | 14:14:23
Luksathor

#40 Trepy: Tak ono se dá říct, že mu čest nedovolila spálit půl milionu lidí a donést hlavu otce :D .. Ale když teď spálila nějaké ty lidi Cersey.. Tak to nevypadalo, že by mu to až tak vadilo.. Je to přece jen jeho lvice a vše co mu zbylo :D trochu tragédie :D

#42 mirako
9.6.2017 | 19:57:11
mirako

#41 Luksathor: no nevim.., zase ani nijak vesele nevypadal.. můj názor je takovej, že mu to začíná hryzat ve svědomí a bude se to postupně nabalovat až ji odkrouhne…

#43 RightfuHeir
9.6.2017 | 20:43:48
RightfuHeir

#42 mirako: No v knihách mu už rozhodně začínala lézt krkem. A to je jich teprve pět. Může se to samozřejmě otočit nazpátek, ale kdo by si pak vzal Brienne z Tarthu?

#44 Trepy
9.6.2017 | 20:54:30
Trepy

#43 RightfuHeir: Přesně, v knížce to odbouchnutí septa určitě neskousne, řekl bych že to tam bude jinak.

9.6.2017 | 20:59:54
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama