Hra o trůny (Game of Thrones)
95/100 - 2 315×

Hra o trůny(Game of Thrones)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
VOD
Max | O2 TV
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Maisie Williams by si Aryu někdy v budoucnu klidně opět zahrála

Maisie Williams by si Aryu někdy v budoucnu klidně opět zahrála

Seriál Game of Thrones je sice u konce, ale se světem Písně ledu a ohně jsme jen tak neskončili. A kdo říká, že se už nikdy nedočkáme našich oblíbených postav?

24 16
19.8.2019

Seriál Game of Thrones skončil v mnoha ohledech otevřeně, a proto by se jednoho dne mohl dočkat nějakého toho pokračování. Toto pokračování by se však opět nemuselo zaměřovat na celý svět Písně ledu a ohně, ale jen na konkrétní postavu. Spousta fanoušků se hned po odvysílání finále shodla na tom, že pokud by si nějaká postava zasloužila svůj vlastní seriál, tak je to rozhodně Arya Stark.

Stanice HBO prozatím nic neplánuje, aktuálně je sice v kurzu připravovaný prequel, ale kromě něj se stanice nehrne do ničeho dalšího. Jednou by však mohla dostat chuť na seriál, který se zaměřuje na nějakou známou postavu, a proto by se mohlo sáhnout po Aryi Stark.

(Arya patří mezi nejoblíbenější postavy seriálu Game of Thrones. Foto: HBO)

Ostatně sama herečka Maisie Williams řekla, že by do případného pokračování rozhodně šla: „Dávám si ruku na srdce a říkám, že si myslím, že se nedočkáme žádného spin-offu, nicméně hrát opět Aryu by bylo úžasné. Moc mi chybí. Myslím, že aktuálně bychom měli nechat uklidnit rozvířené vody po Game of Thrones, ale třeba to vyjde časem.“

Souhlasíte s herečkou? Myslíte si, že by se Arya mohla/měla dočkat svého seriálu třeba za deset let?

Zdroj článku: Winter is Coming

Diskuze /53

Milano33

Ja osobne by som vrelo uvítal pokračovanie Aryinho príbehu po udalostiach, ktoré nastali po konci Game of Thrones. Arya má rozhodne čo ponúknuť a vidieť ju pluť na lodi západne od Westerosu by bolo rozhodne zaujímavé. Niaká miniséria v rozmedzí šesť až osem dielov, ktorá by mapovala Aryine dobrodružstvá, by mala určite veľký potenciál. A bezpochyby veľa fanúšikov postavy Arye, by určite uvítalo vidieť ich obľúbenú postavu ešte raz naposledy v niakej podobe (napr. mňou spomínaná dobrodružná miniséria). No musíme sa nechať prekvapiť, čo nám všetko ešte okrem prequelov HBO ponúkne po skončení seriálu Game of Thrones ;).

#2 Neuvěřitelné
19.8.2019 | 17:10:56
Neuvěřitelné

#1 Milano33: Realisticky by se ta její jedna loďka zničila v bouři do pár měsíců. Nebo by jim došlo jídlo a nikdy by nenašli pevninu. A už vůbec nebudeme mluvit o tom, jak byla postava Aryi úplně zničena.

#4 FallenMaia #8 Nikolperse
19.8.2019 | 18:19:10
CrowaxCursed

Viděli jsme, co scénaristi dokázali bez napsané knihy… takže ne.

#4 FallenMaia
19.8.2019 | 19:44:25
FallenMaia

Aryine dobrodružstvá by som si pozrel, mohlo by to byť fajn ;) A kľudne by stačila len nejaká miniséria a ak by to malo úspech možno by sa rozhodli v tom pokračovať.

A ako obyčajne, zase tu mám mudrlantov, vševedov :D

#2 Neuvěřitelné: Jasné, lebo nikdy nikde v histórii neplávali po moriach osamotené lode, nie, všetky plávali v skupinách a vo flotilách, ach bože. Nehovoriac o tom že je to fantasy (Piráti z Karibiku, Narnia, Sindibád a kopa ďalších) takže takéto sprostosti môže riešiť naozaj len .....

#3 CrowaxCursed: A kde je ku… napísané že by na tom robili tí istí ľudia??? Hmmm?

#7 Svjatogor
19.8.2019 | 20:28:55
Svjatogor

Nevstoupíš dvakrát do jedné řeky!!! Bojím se, že pro Maisie Williams je Arya Stark to, čím byl Old Shatterhand pro Lexe Barkera. :-\

19.8.2019 | 20:35:22
Lady Adeline

FallenMaia: prosim nekurvuj tu a ovladej se !Jsou tu i deti ,co si to ctou :-) :-) :-)

19.8.2019 | 20:35:45
Svjatogor

#4 FallenMaia: Fantasy? OK, Arya pluje, pluje a pluje až přepadne přes okraj. Zvonec a pohádky je konec. :-D

#8 Nikolperse #9 sonulle #14 FallenMaia
19.8.2019 | 20:40:17
Nikolperse

#7 Svjatogor: Cez okraj asi nie. Západne od Westerosu by predsa mali byť krajiny s ktorých vraj prišli železný.

#2 Neuvěřitelné: Lebo určite by si nevedeli rozpočítať zásoby na prípadný návrat.

19.8.2019 | 20:45:39
sonulle

#7 Svjatogor: Arya by zkoumala neprozkoumané a nezmapované území. Nové kultury, zvířectvo, tvory apod. Kdyby to vzal do ruk člověk s fantazii. Ke všemu Arya na svých cestách může i nabírat různe existenci. Vidím v tom Janeway GOT světa. No proč ne.

19.8.2019 | 20:54:49
Lady Adeline

Svjatogor: tak ho neprovokuj ;-) Nahodou treba by to byl zajimavy pribeh.Nasla by nejaky novy svet ,kde ziji ruzna monstra a musela by proti nim bojovat.Poznala by par zajimavych postav a zalozila by komunitu.Pri boji, kde by uz pomalu vydechla naposledy ,by nakonec priletel Drogon a zachranil by ji zivot......... Samozrejme by k tomu musel nekdo jiny napsat scenar ;-) Nahodou by to bylo neco zase uplne jineho treba… Ja se svetu Got jen tak nevzdam, kvuli nevydarenemu konci.Muze z toho sveta vzniknout jiny pribeh.Porad je z ceho cerpat a Arya je zajimavy charakter, ktery by nam mohl jeste hodne dat.

19.8.2019 | 20:58:58
Lady Adeline

sonulle: dopsala jsem komentar a co nevidim, tvuj podobny komentar :-) :-) :-) Mame podobnou fantazii ;-)

#12 sonulle
19.8.2019 | 21:03:11
Lady Adeline

sonulle: ;-) ;-) ;-)

19.8.2019 | 21:26:52
FallenMaia

#7 Svjatogor: Jasné Svjatogorko, lebo presne o tom by ten seriál bol :D :D Nemyslíš že by tomu asi dali nejaký zaujímavejší príbeh?

Inak súhlas s Lady Adeline a Sonulle ;)

Neverím že som toto napísal :D Ale tak raz to muselo prísť :D :D

#16 Svjatogor #18 Svjatogor
19.8.2019 | 21:33:38
Lady Adeline

Tento pribeh by me asi vice zaujal ,nez nejake prequely z minulosti ;-) Musel by se na tom scenari podilet i Martin a dala bych to nejakemu mlademu scenaristovi( sce), ktery by tomu dal svoje srdce i dusi a mladistvou energii a fantasii :-)

19.8.2019 | 21:44:38
Svjatogor

#14 FallenMaia: :-O :-O :-O Comtrya!!! Volejmež sláva a tři dny se radujmež vůkol vespolek!!! (jdu si pro kapesník)

19.8.2019 | 21:52:11
DHARMA4,8

Jak už jsem psal těsně po skončení seriálu, tak bych další příběh Aryi bral. Mohla by obeplout svět a doplout až do Ašaje.

19.8.2019 | 22:08:00
Svjatogor

#14 FallenMaia: Přemýšlím a vážně si myslím, že příběh o Aryi několik líg za posledním známým mořským proudem Vodobzorem by měl být analogii ke poslední knize o Geraltovi (když už má vidle v boku). Nechci xté fantasy, ale něco jako ruský existencionalismus: Trudno byt' bogom / Трудно быть Богом.

Brázdíc nekonečné moře, mohla by vyčerpaná posádka potkat Poutníka, jak jde po vodě. Potkají se, on se rozdělí na x Poutníků, obklopí loď a každá postava zpívá jednu z Písní ledu a ohně (ty, co složil Svjatogor). ;-)

No a pak by všichni pomřeli nebo by se zcvokli.

Chci to animované, kreslil by to Tomm Moore. :-) :-) :-)

Líbí??? :-D

#20 FallenMaia
19.8.2019 | 22:11:06
Lady Adeline

Svjatogor: ty zustan u tech balad, ty ti jdou nejlip :-) :-) :-)

#22 Svjatogor
19.8.2019 | 22:20:24
FallenMaia

#18 Svjatogor: Akože mohlo by to byť zaujímavé, ale neviem či by som zrovna toto od toho chcel ;) Skôr nejaké fajn dobrodrúžo, niečo ako Sindibádove dobrodružstvá len v ženskej verzii, to by bol super seriál. A aspoň v jednej časti by mohli naraziť na krakena :D

#22 Svjatogor #23 Svjatogor
19.8.2019 | 22:38:54
Lady Adeline

FallenMaia: si predstav kdyby se Arya setkala s timto typkem https://images.app.goo.gl/…ch2CcYdBoDU8 to by bylo zajimavy :-) :-) :-)

19.8.2019 | 22:46:42
Svjatogor

#19 Lady Adeline: #20 FallenMaia: Byl by to rozlučkový mysteriózní kraťas (max. 45 min). Je opravdu dobře, že vzpomínáte Jacka Sparowa??? Třetím dílem mělo vše skončit. Každý další dil byl / je / bude horší a horší. Jinak: R.S. se vymknul Vetřelec a J.C. si musí šišku hodně namáhat, aby se dokopal k dospělejšímu scénáři pro druhého a třetího Avatara.

Snad Aryia nepotká Ewoky. :-D

19.8.2019 | 23:01:52
Svjatogor

#20 FallenMaia: Arya jako Sindibád??? :-) Zase mě z toho vychází Tomm Moore (jako Jiří Trnka).

19.8.2019 | 23:04:05
Nazgul_CZ

Tak údajně měli natočeno detailně, jak se Arya probojovává k NK, než na něj skočí a zabije ho, ale pak jim ta scéna přišla zbytečná a vystřihli jí :D

https://filmtoro.cz/…tom-nezalezi

#27 Svjatogor
20.8.2019 | 1:38:48
theplanetoftheapes

A proč by si ji taky nezahrála v budoucnu když je to postava která ji přinesla slávu a penize, že ? :D Narozdíl od ostatních, kteří se ještě jakž takž chytli ve filmovém průmyslu nebo tam už byli napevno usazení, Maisie je jednou z hereček, které si lidi až příliš ztotožnili s fantasy postavou a bude mít problém nechat se obsadit třeba i do jiných žánrů. Např. takový Kit H. občas hraje i v komedii a je tam výborný :D

20.8.2019 | 6:41:43
WolverineCzE

Useless character radší Jon Snow v serialu

20.8.2019 | 7:11:54
Svjatogor

#24 Nazgul_CZ: :-O Štěstí v neštěstí. Ergo, není potřeba znovu natáčet poslední dvě řady. Je potřeba přestříhat natočený materiál na dvě plnohodnotné desetidílné série. Nevadila by mi dvoudílná bitva o Zimohrad. Konec konců je to přece jenom bitva bitev. :-)

20.8.2019 | 9:50:15
Martan73

A Arnold Schwarzenegger zase roky prohlašuje, že by si ještě rád zahrál Conana. Stejně vypovídající hodnota zprávy, hodná speciálního článku.

20.8.2019 | 10:51:35
Lady Adeline

Nazgul_CZ: tak s tim clankem plne souhlasim ! Tam je problem ten,ze kdyby tam ta scena byla,jak se Arya proplizi k Nocnimu krali,tak uz by to stratilo ten moment prekvapeni..... Ja bych tomu dala zlatou stredni cestu.Kde bych nechala ten moment prekvapeni ,kdy Arya by skocila na NK, ale ten by ji odstrcil.Dal by prikaz ostatnim, at se drzi stranou,ze ji zvladne sam sejmout.Chvili by spolu bojovali a ten boj by rozhodne vedl N K.Pak by Aryu chytil kolem krku a vitezne by se na ni usmal.Probodl by ji.Z kapsy by jeste stihla vytahnout dyku.Tu ruku ve ktere by drzela tu dyku ,by zachytil NK a ona by udelala ten samy trik s tou dykou, jako ve tretim dile.Probodla by ho a porazila.Pak by zemrela v Branove naruci.Bitvu s NK bych dala do pateho dilu.Bitvu s Cersei do prvnich trech dilu.Cersei,ktera by potratila, tak by to tam nechala vybouchnout a Jaime by ji probodl mecem ,stejne jak to udelal Jon Dany.Jaime by to prezil, ale umrel by s Brienne proti NK v naruci.Dany by zesilela v poslednim dile, jak by uz si vsichni mysleli ,ze bude klid a mir a zacala by popravovat vsechny svoje nepratele a zajatce,proste ty co se vzdali a libovat si v jejich upalovani a muceni.Pak by se ji vratil na chvili rozum a uvedomila by si, co vse zpusobila.Sama by se zabila.Bran by byl kralem.Sansa kralovnou severu,ale ten by se neoddelil.Drogon by spalil trun, jako inteligentni jester a odletel by pryc znechuceny lidstvem. :-) :-) :-)

#30 Svjatogor #32 Nazgul_CZ
20.8.2019 | 12:03:40
Svjatogor

#29 Lady Adeline: NK je nemessis. Nemessis nemá mít žádné emoce, nemessis má žít (ehm) pouze pro svůj cíl. Momentem, kdy se NK skrz plameny dračího ohně ušklíbl nad chvilkovou nadějí pro Daenerys, ztratil svou auru kráčející smrti s velkým S. Tekutý Terminátor ze dvojky také neměl žádné emoce a proto jsem se ho tak bál. .-)

#31 mateSKAtes
20.8.2019 | 19:35:06
mateSKAtes

#30 Svjatogor: to je fakt, ale zas tolik bych nehrotil toho „alternativního“ NK :D

20.8.2019 | 19:43:16
Nazgul_CZ

#29 Lady Adeline: Nějak ti tam vypadl Jon, jinak mi to upřímně přijde asi ještě nesmyslnější, než verze D & D a tak se bojím, že diváci by to po odletu Drogona vypli znechuceni scénářem :D

Proč by Daenerys zničehonic začala pálit nepřátele i když by už asi žádné ani neměla? Z jakého důvodu by se jí pak zase vrátily smysly? Jako, že by měla jen nějakej blbej tejden s ženskou depkou a pak by se vrátila do normálu a hodila si mašli?

Už když by NK pokynul všem, klídek tohle zvládnu, tak by všem bylo jasný, že to nezvládne, takže by tam moment překvapení taky moc nebyl.

Ale každej by to asi vnímal jinak, někomu by se to třeba líbilo více.

20.8.2019 | 19:46:18
Nazgul_CZ

No, pro mě byl vždycky Nk zajímavější pod představou, že sleduje nějakej cíl. Třeba, že se chce pomstít tříoké vráně, která vedla děti lesa, že ho stvořila. Tedy s emocemi by pro mě byl mnohem zajímavější, než představa Terminátora, kterou si vysnili lidé. Vysvětlení tvůrců, že povstal po deseti tisících letech nebo po jaký době a snaží se zabít Brana jen proto, že je zlej je prostě dementní.

A já bych ho Brana zabít nechal a pak v momentě, kdy už by byly všichni skoro mrtví a situace by byla beznadějná, by naráz nemrtví přestali bojovat a zhroutili se. Nikdo by nechápal a pak by pochopili, že neuspěli a neochránili Brana, že ho NK zabil a pak poté, co splnil svůj cíl, tak s chodci zase odešel na sever a zůstala by ta nekonečná hrozba, že se v budoucnu může kdykoliv vrátit.

A až by se z toho otřepali, tak by jeli, ti co by přežili na jih na Cersei. Králem by se na konci stal někdo smysluplnější.

20.8.2019 | 19:53:31
Lady Adeline

Nazgul_CZ: a ty tri smajlici ti nic nenapovidaji? :-) :-) :-)

#49 Nazgul_CZ
20.8.2019 | 19:55:27
Lady Adeline

Svjatogor: brala jsem to cele jako zert ,abych naznacila ,ze cely ten dej od tretiho dilu byl blbost.A mas pravdu.Po tom usklibnuti NK jsem uz z nej nemela pocit strachu ,nez z neceho bez emoci.Chtela jsem naznacit,ze i kdyby tam byla ukazana cesta Aryi, jak se priblizuje k NK,tak by to stejne nezlepsila celou tu blbost.

#37 Svjatogor
20.8.2019 | 20:03:06
Lady Adeline

Nazgul_CZ: moje vysnena osma serie vypada uplne jinak ;-)

20.8.2019 | 20:05:59
Svjatogor

#35 Lady Adeline: To je bez debat… :-)

20.8.2019 | 20:10:10
Lady Adeline

Nazgul_CZ: jinak tvoje verze je zajimava ;-) Skoda ze ty jsi nepsal scenar k osme serii :-( :-( :-(

20.8.2019 | 20:11:32
Lady Adeline

Moje verze by byla ta,ze by NK vyhral a vyhladil vsechno lidstvo.Pak jak by dokonal,tak by provedl sebedestrukci­.A jako posledni scena by byla zaber na prirodu, jak taje snih a vse zive (zvirata) se probouzi ze zimniho spanku.Chtela jsem tu myslenku ,ze NK byl lecitel planety.Vylecil ji od moru ( lidi).A zanechal vse krasne, co matka Zeme stvorila.

#40 FallenMaia #44 sonulle #48 Svjatogor
20.8.2019 | 20:25:35
FallenMaia

#39 Lady Adeline: Ale v takomto klasickom fantasy príbehu nemôže vyhrať zlo, to by Martin nedovolil ;) Už len tá jeho podmienka že Bran bude kráľ by to nedovolovala.

20.8.2019 | 20:29:27
sonulle

Arye mohla klidně pomoci Melisandra krycím kouzlem. Bylo by to celkem naplnění jejího osudu, stejně jako Bericovo. Pán Světla je připravoval na tento moment. Stejně tak Ohaře, který přežil boj s Brienne, vlastně částečně naplnil svůj osud. Byl jejím ochráncem na cestách a pomohl ji dojít k jejímu cíli, aby zabila NK. Pán Světla tak porazí smrt lidstva v podobě NK.

20.8.2019 | 20:35:34
Lady Adeline

FallenMaia: tak snit muzu ne ? Ja driv nevedela ,ze Martin ma vymysleneho Brana za krale ;-) Myslela jsem, ze Martina doprovazi takova myslenka.Je to problem dnesni doby,kdy lide devastuji maticku Zemi a tak jsem si myslela ,ze by timto mohl upozornit na dnesni dobu.Treba v Avatarovi tato myslenka byla a moc se mi libila :-)

20.8.2019 | 20:38:08
Lady Adeline

FallenMaia: celou dobu se NK bral jako zlo.Ale v me verzi by NK byl ke konci vysvetlen, jako to dobro.Nemel zadne emoce.Nehnal se za trunem,moci,chti­cem...... Chtel pouze ochranit a vylecit planetu.Takze ten nejvetsi sok moment byl to prozreni :-) Necekala jsem tak nudny a jednoduchy konec bez nejakeho moudra a ponauceni :-(

#45 FallenMaia
20.8.2019 | 20:53:52
sonulle

#39 Lady Adeline: Já nejsem pro, aby NK vyhubil lidstvo. Čekala jsem, že lidstvo to dokáže z časti samo i bez NK. Že boj o železný trůn bude mít fatální následky, protože se panovníci nikdy neuměli dohodnout. Železný trůn bude zničen, království roztříštěné. Lidé ztratí svou moc a tvorové, o kterých se předpokládalo, že jsou vyhynulí se začnou znova objevovat. S tím bych souhlasila. Martin rád v Hostině pro vrány ukazuje, jaké ma válčení dopad na obyčejné lidi a jak hašteření o trůn ma devastující účinky. Řeky a jezera plné mrtvol, lidé bojící se vlastního stínu, zničená a vypalená obydlí. V serialu je to vykresleně povrchně. Je to jako bych byla Cersei, když na to koukám. Nejdůležitější je železný trůn. O nic jiného tam nejde.

20.8.2019 | 20:57:36
FallenMaia

#43 Lady Adeline: Jasné ale aj tak bol záporák, to chcel aj Thanos, Ultron, Skynet, atď. Proste z nášho ľudského pohľadu je to zlo pretože nás chce zničiť, vyhubiť. A v takýchto klasických fantasy príbehoch to nikdy nekončí tým že ľudstvo vymrie, predstava je to pekná a bolo by to možno zaujímavé, to nevravím že nie, ale do stredovekého historického fantasy ako je GoT sa to jednoducho nehodí. Rovnako ako sa sem nehodí tá verzia že Bran sa na konci prebudí a zistí že sa mu to všetko len snívalo ;)

20.8.2019 | 21:04:46
Lady Adeline

sonulle: to nezni taky spatne ;-) Mne by se libila jakakoliv verze ,kdyby mela nejake moudro v zaveru a pointu.Ve verzi D a D jsem nic takoveho neobjevila :-( Tem dvema by asi sli leda psat scenare k pornu :-)

20.8.2019 | 21:09:43
Lady Adeline

FallenMaia: nekomu se to tam hodi,nekomu ne.Zase zobecnujes! Nemluv za vsechny :-) Je to jen tvuj vkus ,ze zrovna tobe by se ta myslenka nelibila a nehodilo by se ti to do Got.Kazdy ma jiny vkus a za me porad lepsi nez original, kde bylo uplny hovno :-)

20.8.2019 | 21:15:10
Svjatogor

#39 Lady Adeline: Nekousla tě v noci Grétka nebo jiný ekofašoun??? :-o :-o :-o ;-) Pozor, neříkám, že to není hezká myšlenka. Mě by se to taky líbilo.

#52 sonulle
20.8.2019 | 22:45:25
Nazgul_CZ

#34 Lady Adeline: Nějak jsem si jich nevšiml, myslel jsem, že to myslíš vážně. Verze s vítězstvím NK by byla také divná, minimálně jeho sebedestrukce. Stále by tu byl život na dalších částech světa.

20.8.2019 | 23:29:54
Lady Adeline

Nazgul_CZ: psala jsem ze az by dokonal tzn… ze by zabil vsechny lidi,tak pak by provedl sebedestrukci ;-) Dala jsem tam tri smajliky :-) :-) :-) Chapu ze si pochopil ,ze jsem to myslela vazne,ale fakt nemyslela, jen jsem te zkousela.Proste by to nicemu nepomohlo, kdyby tam byla ukazana Aryina cesta k NK tod vse :-) Porad by to byla blbost ;-)

20.8.2019 | 23:36:16
Lady Adeline

Svjatogor: ano mas pravdu uz hooooodne davno jsem byla zle kousnuta gretkou ;-) To jsem rada ze by se ti muj konec libil ;-) Mne prijde ze i deti lesa mely ten zamer :-)

20.8.2019 | 23:39:02
sonulle

#48 Svjatogor: Je zajímavé kolika lidem se ta myšlenka líbí. Myslím, že teď je to hezky na spadnutí na Islandu zmizel ledovec, hoří Sibiř, do toho jim tam něco prdlo, Trump chce koupit Gronsko, aby mohl těžit co půjde. Takže jestli nakonec někomu rupne v palici, přibere pár donátoru z řad celebrit. Nechá vyvinout učinou látku, která populaci zredukuje na ovladatelnější masu. Pak co zbyde roztrkají do vybraných měst. Nechají je otročit v různých odvětvích. Bude výhradně město bohatých, kteří budou vše ovládat. A když se budou hodně nudit, Hunger games můžou začít. :) Já jsem trochu na Fallenově straně, co se týka fantasy, ale Děti lesa mohly dostat nějaký prostor.

21.8.2019 | 8:19:03
Monoceros

Samozřejmě netoužím po tom vidět nějakou blbou minisérii s blbou Aryou Stark jejíž příběh byl v 8 sérii úplně zničen, nebo tak nějak …Radší natočit něco o Joníkovi který byl v 8 sérii tak sladký a ještě si doted několikrát pouštím tu scénu jak vraždí svojí královnu a tváří se u toho jako kdyby vařil salát ..... anebo přidat nějaký díly o tom jak Sansa dřepí na tom svým severským trůnu a posílá do zádele svýho brášku co se stal králem bůh ví proč a bůh ví jak … anebo přidat nějaký díly kde se konečně dozvím co Tyrion udělal tomu oslovi (vlastně tohle bych rád věděl) prostě cokoliv jinýho jenom abych neviděl co se stalo s mojí nejoblíbenější postavou z celýho seriálu který jsem fandil …

22.8.2019 | 13:23:50
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama