Hra o trůny (Game of Thrones)
95/100 - 2 314×

Hra o trůny(Game of Thrones)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
VOD
Max | O2 TV
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Lena Headey o své procházce hanby

Lena Headey o své procházce hanby

Všemi nenáviděná a zároveň milovaná Cersei Lannister se konečně dočkala spravedlnosti, nebylo to ale příliš? Něco o své scéně pověděla představitelka Cersei, herečka Lena Headey.

37 0
16.6.2015

To, jak Cersei procházela skrze rozzuřený dav, bylo vskutku realistické a nahánělo to husí kůži, alespoň mě ano. Jistě tomu pomůže ještě fakt, že toto byla skutečná středověká praktika, kterou podstoupila například Jane Shore, milenka krále Eduarda IV, který hrál roli ve válkách růží, kterými se inspiroval spisovatel George R. R. Martin. A co si o tom všem myslí Lena Headey?

Když na vás lidé křičejí, vypadáte jako nicka a jste kur**sky ponížen, není těžké si představit, jak se takový člověk cítí. Jedna vaše část je zatraceně vystrašena. Cersei udělala špatné věci, ale tohle si opravdu nezasloužila.

(Zdroj: HBO)

Myslím, že takové zacházení si nezaslouží nikdo. Byla bita, hladověla a byla ponížena. Myslí si, že když vyjde ven a přizná se, bude to mít za sebou. Dokonce i když klečí před Nejvyšším vrabčákem a doznává své hříchy, tak z části lže. Myslí si, že v klidu odejde. Nemá nejmenší tušení, co se stane, když vykročí před lidi nebo když jí stříhají vlasy.

A na závěr na otázku, co její postavu v budoucnu čeká, odpověděla, že sama neví.

Nemám tušení, co je v plánu pro Cersei, ale myslím, že před tím, než skončí, bude muset zabít pár lidí.

Diskuze /103

garvon

„Cersei udělala špatné věci, ale tohle si opravdu nezasloužila.“ :D:D:D Ta herecka ma zajimavy nazory.

#54 Hortenzie
16.6.2015 | 13:09:36
komja

Tak schválně kdo bude zabit jako první? :D mám pocit, že vrabčáci dlouho nevydrží xD

16.6.2015 | 13:10:19
kubko546

Ja len že to nebola Lena Headey však ?ale najaka actorka ale myslim si že si to zaslužila cesei aj ked to bolo krute.

#6 Ann Taylor #8 JuRas #11 Michal78
16.6.2015 | 13:18:55
elbi.the.king

Celá pátá série mě zklamala. Super byli jen osmej a devátej díl. A to jak dopadli Stannis a Jon Snih – blee. Jo a nějaký vrabčáci, to je úplně k smíchu, nebo spíš k pláči…

#14 davidsv
16.6.2015 | 13:22:12
Eumenidas

Ale ona byla mrcha a zasloužila si to. Cersei je naprosto zlá ženská a neštítí se ničeho. Jediné, co ji trochu polidšťuje, je její láska k vlastním dětem. Ale ani to neomlouvá její zlobu, žárlivost, ambice a strach. Na druhou stranu, Vrabčáci jsou stejní fanatici a je mi z nich ještě víc nanic než z Cersei. Copak je Cersei jediná na světě, kdo má na svědomí hříchy? Nikdo mimo ni nekradl, nepodváděl, nezahýbal a nevraždil? To mi vadí spíš, ta jednostrannost. Je pravda, že Cersei byla králova regentka, tudíž osoba vysoce postavená a vlastně exemplárně potrestaná, ale opravdu nebyla jediná, kdo hřešil. Obávám se však, že ji tato cesta pokání (dost krutá, přiznávám) nic nenaučí. Snad jen to, aby byla příště opatrnější. Starého psa novým kouskům nenaučíš a Cersei příliš přivykla brát věci do svých rukou a ovládat své okolí, než aby se změnila od základů. Teď jsem spíš zvědava, jestli s vrabčáky a celou tou církví nějak zatočí.

#13 daimon11 #18 Kimberlly #19 Kimberlly
16.6.2015 | 13:32:27
Ann Taylor

#3 kubko546: Jo, těch těl to asi i vystřídalo víc, aspoň to občas vypadalo, že se v detailech mění. A na jedné fotce je i krásně vidět, jak jí špína končí podél naprosto rovné linie kolem krku a dál pokračuje Lenina hlava.

#8 JuRas
webmaster
16.6.2015 | 13:32:38
furcifer

ubohou patou serii ukoncila scena s ubohou dublerkou Cersei.kolikati serii nas jeste budou tvurci toho neskutecne zkomercializovaneho uspesneho serialu nudit?

#10 SelWraith #14 davidsv #21 Lauretha1 #85 Kalam
16.6.2015 | 13:50:47
JuRas

#3 kubko546: #6 Ann Taylor: : Jo, tohle jsem moc nepochopil. V 300 a dalších filmech s takovýma scénama neměla problém a tady vyberou dublérku, která má evidentně vnady úplně jinačí než pravá herečka… Musel jsem se hodně smát…

#12 Conanek
16.6.2015 | 13:53:35
Atroxa

Vrabčák je sebevrah, že jí pustil. Cersei sice už nikdy nebude mít respekt, vliv a takovou moc, ale udělá asi všechno, aby si ty jeptišouny podaly Zlatý pláště/Sir Strong..

16.6.2015 | 13:58:24
SelWraith

#7 furcifer: Nechápu proč se na to tedy díváš, když tě to nudí…

16.6.2015 | 13:58:26
Michal78

#3 kubko546: Postava cercei si tento trest úplne zaslúžila , v celom seriáli napáchala hrozné veci a tá je povýšeneckosť , bolo to viac ako potrebné zraziť jej hrebienok.

16.6.2015 | 13:59:56
Conanek

#8 JuRas: Tak nevim presne jak to zasahovalo do nataceni, ale ona byla tehotna – takze mozna proto.

#23 JuRas
16.6.2015 | 14:00:12
daimon11

#5 Eumenidas: Naprosto souhlasím, určitě tam není jediná, kdo hřeší/hřešila. Na druhou stranu, já mám Vrabčáky přes všechen jejich fanatismus mnohem radši než jí. Oni mají totiž ještě nějaké ty zásady, Cersei s Joffem nemají ani to. Nicméně, Cersei byla opravdu „Mother of Madness“ (resp. femme fatale) a upřímně si myslím, že si zasloužila zažít ještě mnohem strašnější věci. Nicméně pokud by tam došlo na válku, v další sérii, tak nefandím asi ani jednomu, možná spíš tomu Vrabčákovi, ale Cersei bych po všech těch svinstvech (obzvlášt zmanipulovaný tyrionův soud) nefandil nikdy a za nic na světě.

A mimojiné mně v posledním díle dost nasrala Ellaria Sand. V knížkách moudrá ženská, tady pomstychtivá psychopatka…fakt jí nemůžu vystát, udělali z ní totální kurvu. Když šel její miláček do boje, měla počítat s možným nepříznivým vývojem boje. Fakt mě tahle změna oproti knížkám jako jedna z mála neskutečně sere. Navíc ještě před tím zahrála na Jaimieho a Dorana tu falešnou hru (a já byl opravdu tak naivní a věřil, že se začne blížit té knižní vznešené dámě)…začíná se té Cersei i docela podobat.

#76 Rafan
16.6.2015 | 14:03:42
davidsv

#7 furcifer: On se na to dívá jenom proto, aby to mohl negativně komentovat a shazovat. I to je zábava pro některé lidi. :D

#4 elbi.the.king: Řekni mi, proč tě zklamalo, jak skončil Stannis a Jon? Četl jsem jiný názor, že je to už trapné ukončovat zase sérii cliffhangerem. A scéna s Jonem je dle knihy (podstata té scény) a není to výmysl tvůrců seriálu. Proto nechápu vaše rozhořčení…

#43 elbi.the.king #45 Jepice
16.6.2015 | 14:05:57
Lipicán

Shame! Shame! Cinkylinky Shame!

#72 Fors
16.6.2015 | 14:13:40
Erzebeth

Dle mého se oklepe a bude z ní ještě větší zrůda, než do teď byla… pochybuju, že jí to zlomí. Umeje se, zahojí se jí povrchové rány, koupí paruku a bude…

#22 Lauretha1 #23 JuRas
16.6.2015 | 14:16:04
Cristie

Mám podobný názor jako Eumenidas – Cersei je opravdu mrcha, ale jestli něco nesnáším víc, je to fanatismus, zvláště ten náboženský. Teď jsem jenom zvědavá, jaká bude její pomsta. A to si pište, že bude. A to ostatní? Tvůrci si s námi pěkně pohrávají.

16.6.2015 | 14:17:30
Kimberlly

#5 Eumenidas: Moc s tebou suhlasím!

16.6.2015 | 14:18:15
Kimberlly

#5 Eumenidas: Moc s tebou suhlasím!

16.6.2015 | 14:18:16
Erzebeth

Mimo jiné, jsem jediná, kdo postrádá Tyrrelskou královnu a jejího teplého bratříčka???

16.6.2015 | 14:20:06
Lauretha1

#7 furcifer: Toto mám vážně „nejradši“, je to nuda, komerce, prostě děs, ale evidentně na to koukáš? proč? však nemusíš. Najdi si nějaký lepší seriál, zábavnější, určitě něco najdeš, co bude vyhovovat tvým představám.

#24 Fuxo
16.6.2015 | 14:21:39
Lauretha1

#16 Erzebeth: Jí jen tak něco nezlomí, spíš jí to naopak posílí, pro ní to bylo sice ponížení, ale rozhodně ne ponaučení, bude dál intrikovat a její pomsta teď bude sladká! tohle určitě nenechá bez odezvy.

#91 Erzebeth
16.6.2015 | 14:24:36
JuRas

#16 Erzebeth: Vlasy dorostou rychle. Sám jsem čekal, že jakmile potká prvního z královské gardy/vojáka, okamžitě všechny svolá a rozkaz: všechny je zabijte! :D

#12 Conanek: Tohle jsem již taky zjistil. Bohužel těžko říct, v jakém měsíci byla. Další otázkou je, jestli je těžší graficky zamaskovat těhotenství nebo celé nové tělo (a že tady to bylo poznat, že je to „fake“). Každopádně i přes toto nechápu to, že jako náhradu vybrali herečku s hrudníkem o nějaké to číslo větším, tohle muselo trknout každýho, že asi něco nehraje…

#81 Salome
16.6.2015 | 14:35:10
Fuxo

#21 Lauretha1: Takuto diskusiu som uz zazil pri Lost :-) Hadam to neskonci rovnako.

#27 Lauretha1
16.6.2015 | 14:35:35
Winniie

No mě upřímně překvapilo, že byla ochotná spolknout svoji hrdost a „přiznat“ se. To třeba Margaery nedokázala (zatím) ačkoliv její provinění bylo jen to, že lhala, když bránila svého bratra.

#28 JuRas #77 Rafan #93 sylvie.krakovska
16.6.2015 | 14:47:13
Starfish

Všechno je jen vina Cersei, to ona způsobila celou válku. Useknout hlavu a na kůl s ní. Mučení není nutné, kdyby byla muž, už by ji dávno popravili ale oni si myslí, že ji jako ženu můžou změnit, jak ti se mýlí.

#28 JuRas #47 TNO95 #49 dfx
16.6.2015 | 14:49:56
Lauretha1

#24 Fuxo: :-) já si vždycky říkám, že to nechám být, nebudu se rozčilovat, ale nakonec mi to nedá… když se to někomu nelíbí a nudí ho to, kritizuje to, tak proč to sleduje, no ne? já na to koukám, protože mě to baví, to mi přijde logický, nedovedu si představit, že bych sledovala něco, co by mi přišlo nudný…

#100 mrdopuch
16.6.2015 | 14:54:14
JuRas

#25 Winniie: Co to bylo za přiznání, když lhala? Já myslím, že to měla dobře vypočítané. Furt se ptala, jestli bude volná atd., bylo evidentní, že to hrála jen na oko. Zřejmě nepočítala s uličkou hanby, ale z toho by neměl být problém se otřepat.

#26 Starfish: Loras je zřejmě taky ženská (v jistém smyslu je), když ho ještě nepopravili ;)

16.6.2015 | 14:54:17
vojtasaurus

muj nazor je takovy, ze se sklidni a bude sekat relativne latinu.. nejvetsi kravina by byla, pokud by se pokusila znicit vrabcaky, kteri si timto cinem ziskali obrovsky respekt/podporu obycejnych lidi.. to, jak mohou byt neprijemni „nasrani prosti lide“ se ukazalo v Meerenu a to zlate plaste nedosahuji kvalit a kvantit neposkvrnenych a v zaloze nema dracky.. jinak se chci jeste zeptat, jestli nekdo umi shrnout, presna pravidla rozsouzeni v souboji? chapu to tak, ze o rozsouzeni v souboji muze obvineny pozadat kdykoliv, nebo pouze kdyz je obvinem k trestu smrti at tak ci onak, bojuje se na smrt?

#31 Lakash
16.6.2015 | 15:10:59
Lakash

#29 vojtasaurus: může myslím kdykoliv. Obžalovaný i soudce si může zvolit šampiona. Za členy královské rodiny může nastoupit pouze rytíř Královské gardy.

#39 Revoemag
16.6.2015 | 15:31:59
Meleys

Tá dablérka mala otrasné kozy, ako keby mala vpáčené bradavky alebo čo, neviem či sa mi to len zdalo…ale chápem Lenu že sa na to nedala, neviem v koľkom mesiaci vtedy bola a takéto scény sú pre herečky dosť stresujúce. Na súmerné a bezplastikové kozy Carice van Houten (Mel) však nemá nikto, tá herečka je schopná si aj oholiť mušľu pred kamerami, pozrite si film Black Book.:D

#33 pajajs #36 Atroxa #40 Zmiaz
16.6.2015 | 15:33:36
pajajs

#32 Meleys: Co říkali, tak tam ze štábu byli jenom 3 lidi, zbytek komparzisti a lidi z města… To bych asi taky nedal.. :D

16.6.2015 | 15:37:34
WILLIAM_MOINSPIELD

Myslím si že „nejnovější“ člen královské gardy to jen tak s úsměvem nepřejde, přeci jenom – nepromluví dokud nebudou všichni nepřátelé jeho výsosti pryč a „zlo“ vyhnáno z království. :-)

16.6.2015 | 15:53:54
dfx

Cercei sa coskoro dozvie, ze Martellovci sa pokusili zavrazdit jej jedinu dceru Myrcellu, ak dovtedy nezomrie. Vojna s Martellovcami sa blizi. Tristanne Martell to asi neprezije :-(

Aj smrt Meryna Tranta ju urcite neskutocne naserie :D

Ked sa vrati Mace Tyrell aj s peniazmi z Braavosu, tak najmu zoldnierov a pokusia sa oslobodit Lorasa aj Margaery, a potom zacne obcianska vojna v Kralovskom pristavisti.

A dalej Velky vrabciak jej len dovolil navstivit Tommena. Stale sa ma vratit na proces, lebo je obzalovana z incestu s vlastnym bratom. To robi aj Tommena ako nelegitimneho kra­la.

A od severu prichadza zima.

16.6.2015 | 16:19:33
Atroxa

#32 Meleys: :D :D :D :D

16.6.2015 | 16:21:56
Soldier.Kopi

Doufam, že tam ty vrabčáky v HORA všechny pobije !

16.6.2015 | 16:23:48
Holldir

To co jí udělali je ještě slabý oproti tomu co si zaslouží. Já bych jí po tomhle ještě přichystal pár kousků. Ta by to nerozdejchala…Ale myslím, že když ji nechali jen tak odejít tak to s vrabčáky půjde honem rychle z kopce…nebo spíše do kopru :D

16.6.2015 | 16:24:12
Revoemag

#31 Lakash: Ale vždyť Hora nebyl u gardy,ne? Tak jakto, že mohl nastoupit? A stejně tak Oberyn :-D Nebo člen královské rodiny jsou pouze Král,Královna a jejich děti?

#48 Sionik
16.6.2015 | 16:24:49
Zmiaz

#32 Meleys: Tak otřesné je vskutku měla, za což jsem byla velmi ráda. Dle knihy měla planďáky a já se jen modlila, aby tam nedali tělo modelky. Naštěstí měli dost rozumu… celkově musím říct, že tato scéna se mi moc líbila, i její zakopnutí a následné psychické zlomení, krvácející nohy, opovrhující lidi, kteří po ní házeli vše možné… to všechno tam bylo. V lepší scénu jsem ani nedoufala, právě naopak.

16.6.2015 | 16:29:20
Ser Duncan the Tall

Podľa mňa to hlavní vrabčiak urobil naschvál tak že ju pustil po tom čo doznala len to čo jej vedia dokázať a ani nečaká že sa Cersei ukáže na súde a tak jej dal maximálni trest čo si môže dovoliť, totižto nemôžu Tomena vyhlásiť za bastarda pretože ho církev siedmich pomazala za legitímneho kráľa, takže aj vrabčiakovi vyhovuje že Cersei nepríde na súd, je to klasické riešenie, kedy koza zostala celá, kapusta je nezjedená a vlk sa nažral

#42 Revoemag
16.6.2015 | 16:31:36
Revoemag

#41 Ser Duncan the Tall: No jestli jsem se něco naučil, tak že Lannisterové platí své dluhy. A tady se to vrátí i s úroky bych řekl :-D

#87 Crawler
16.6.2015 | 16:38:37
elbi.the.king

#14 davidsv: Stejnak ho ozivi ruda knezka :)

16.6.2015 | 16:57:17
Lady Joanna

Cerseina nenávistná a zahořklá povaha plyne z faktu, že se (na rozdíl od svého milovaného dvojčete) nenarodila jako muž (tudíž byla odsouzena k méněcennosti a životu „pouhé ženy-manželky“ místo vladaře a bojovníka. Teď byla veřejně zostuzena a to takovým způsobem, který ji doslova přede všemi odhalil jako ženskou a zranitelnou, za což je bude nenávidět jako nejhorší nepřátele (podle mě víc, než třeba Tyriona). Myslím, že se neuklidní, ale že naopak bude zuřit a ze vzteku provede něco, co nakonec postupně vyústí do smrti její, jejího syna Tomena a zániku vlády Lannisterů jako takové.

Chtěla být skvělá jako její otec, ale ve skutečnosti se jí povede být nehorším Lannisterem a zničí jeho dokaz.

16.6.2015 | 17:23:39
Jepice

#14 davidsv: Tedy nevim, jak pro tebe, ale jeden cliffhanger navíc k těm deseti dalším už by fakt trapný nebyl :D

Jinak série byla poměrně zajímavá, ale poslední díl byl opravdu špatný – tj. guláš všeho dohromady.

16.6.2015 | 17:24:04
methoz

Proč tu couru taky nezabijou? Je to „hlavní“ hrdinka, měla by na to doplatit jako ostatní… :)

16.6.2015 | 17:50:32
TNO95

Ve skutečnosti nikoliv – dozajista lze vinit Malíčka, který je strůjcem, nebo Lysu Arryn, která byla jeho nástrojem. Ačkoliv hlavním faktorem pro mě zůstává Cat ( Zajmutí Tyriona vše odstartovalo ) a její zapuzení Jona.#26 Starfish:

#50 Revoemag #53 Revoemag #92 Fezzman
16.6.2015 | 17:52:08
Sionik

#39 Revoemag: j za šampiona si může vzít kohokoliv. Je jasný že za královskou rodinu to je většinou někdo z gardy, když to mají být nejlepší rytíři v zemi. ale neni to povinnost.

#50 Revoemag #51 Ann Taylor #52 Laonale
16.6.2015 | 18:09:09
dfx

Celu vojnu sposobil Malicek. Na jeho prianie zabila Lysa Tully svojho manzela Jona Arryna a potom nasledovala cesta Nedda Starka ako kralovho pobocnika do Kralovho pristavista …#26 Starfish:

16.6.2015 | 18:10:29
Revoemag

#48 Sionik: Obžalovaný i soudce si může zvolit šampiona. Za členy královské rodiny může nastoupit pouze rytíř Královské gardy. Napsal Lakash. Takže z jeho výkladu plyne, že měli bojovat 2 členové KG :-D
#47 TNO95: No to spíš všechno odstartovalo to, že pobočník našel všechny bastardy Roberta, protože přišel na incest mezi královnou a Jamiem. A následně byl zavražděn. Tudíž Robert jel za Nedem, vzal ho za pobočníka, proto byl Jamie s královnou na Zimohradu, kde to rozjeli, byl vyhozen Bran a už to jelo :-D

16.6.2015 | 18:15:34
Ann Taylor

#48 Sionik: Král a královna ale tu povinnost mají, ne? Šampiona z gardy. A ona jako královna matka taky. To byla i podstata toho, proč v knížce přesvědčila Margaery k volbě božího soudu. Věděla, že musí volit někoho z gardy, a zároveň, že v ní žádný pořádný bojovník nezbyl, takže by se jí mohla zbavit.

#61 Baron
webmaster
16.6.2015 | 18:16:08
Laonale

#48 Sionik: V knize to byla povinnost, že si musel člověk z královské rodiny vybrat někoho z Gardy.

16.6.2015 | 18:16:43
Revoemag

#47 TNO95: Takže ano, je to vina především královny :-D neměla roztahovat nohy Jamiemu :-D

16.6.2015 | 18:16:52
Hortenzie

#1 garvon: Jj to mě taky zarazilo :D :D

16.6.2015 | 18:21:36
tap

Nezasloužila? To jako … prosím?? Shrňme to: zabila svoji kamaradku uz jako mala, spala se svym bratrem uz nekdy od sestnacti, mela s nim deti, ktery ale nepriznala, podvadela svyho muze, zabila ho, absolutne nezvladla vychovu toho idiota a jeste ho v tech svinarnach podporovala, snazila se zabit svyho bratra, spala se svym bratrancem, svolila (v knizce) k tomu, aby Qyburn delal pokusy na lidech a dokonce mu posilala ty, kteri ji nejak nastvali. + milion dalsich veci.

A ted znovu: Nezaslouzila? Si dela Lena p****l… Jednoznacne nejodpornejsi zenska postava sagy. Zahrana famozne, herecce vsechna cest, ale postava je neschopna, sebestredna krava, ktera si o sobe mysli, ze je strasne chytra, ale ve skutecnosti je naprosto blba a zachranoval ji jen jeji tatik. Jakmile zemrel, projevila se jeji neschopnost v plny palbe.

16.6.2015 | 18:29:39
Ser Duncan the Tall

nemusí to byť člen kráľovskej gardy, proste koho dotyční navrhne a ten bude súhlasiť tak môže bojovať a samozrejme že rozsúdenie bohmi je pre horných 10.000, Frenky Hora je člen gardy preto lebo Cersei chcela aby chránil Tomena niekto poriadne namakaní ktorému môže veriť na 100%

#57 Engeneer #59 Ann Taylor
16.6.2015 | 18:29:44
Engeneer

#56 Ser Duncan the Tall: Hora nebyl nikdy členem gardy

Na Tyriona se ochrana gardy nevztahuje, ta platí jen pro krále, královnu a děti. A při Tyrionově soudu byl obviněn Korunou, ne nikým z královské rodiny, proto ani proti němu nebyl žádný bílý plášť.

#58 Ser Duncan the Tall #60 Ser Duncan the Tall
16.6.2015 | 18:36:17
Ser Duncan the Tall

#57 Engeneer: ale už je a je Frenky

16.6.2015 | 18:42:48
Ann Taylor

#56 Ser Duncan the Tall: Na wiki teda je, že jako královny musí obě dvě vybírat z královské gardy a odkazuje to i na kapitoly ve čtvrté a páté knížce. Nemám je u sebe, takže to nemám odkud vyčíst, ale nejspíš musí.

webmaster
16.6.2015 | 18:43:58
Ser Duncan the Tall

#57 Engeneer: No jasne, súdení zo zabitia kráľa a kráľovskej garde to je jedno, vtipné

16.6.2015 | 18:44:30
Baron

#51 Ann Taylor: ale v případu Tyrion, přece soudcem byl Tywin ( = šlechtic,ne král ani královna), a Tyrion je taky jenom šlechtic, čímž povinnost vybrat si někoho z královské gardy padá.....

#62 Ann Taylor #75 Red Bull
16.6.2015 | 18:47:09
Ann Taylor

#61 Baron: No ale o Tyrionovi nemluvím. Jelikož při soudu s „vrahem“ Joffreyho neobvinili královskou rodinu, nemusel ji bránit a dokazovat její nevinu rytíř z gardy.

#63 Baron
webmaster
16.6.2015 | 18:49:07
Baron

#62 Ann Taylor: no ale to je jediné rozsouzeni bojem (kromě toho v Orlím hnízdě) které v seriálu bylo..... :-D

#65 Ann Taylor
16.6.2015 | 18:54:08
Ser Duncan the Tall

Mal ho súdiť predsa Tomen ale ten sa toho vzdal pretože je mladý(má malé skúsenosti) a obžalovaní je jeho strýc(rodina) a zastúpiť Tomena mali traja vybraní sudcovia

16.6.2015 | 18:56:07
Ann Taylor

#63 Baron: …A? Furt nechápu, proč ho sem někdo tahá :D Vždyť to bylo něco úplně jinýho. V Orlím hnízdě byla žalobkyní lady, obžalovaným lord (byl to tehdy lord, když ještě neměl žádnou funkci a Skála pořád patřila Tywinovi?), takže tam mohl jít kdokoli, koho si kdo vybere, při soudu ohledně vraždy Joffa byl zas obžalovaný lord, takže si mohl vybrat kohokoli, a žalobce byla Cersei, a to myslím, že žalobce tam u nich má víc práv a silnější postavení, proto není prakticky ničím limitovaný a i jako člen královské rodiny si může vybrat libovolného šampiona, ale teď je žalovaná královská rodina, takže to… fakt nevím, proč do toho tahat Tyriona :D

#67 Ser Duncan the Tall
webmaster
16.6.2015 | 18:57:05
RenaRokudo

Ach, je smutné, když je vaše nejoblíbenější postava někdo, koho všichni nenávidí. :D Cersei je mi vážně líto. Tu procházku si sice zasloužila, to je pravda, ale vážně doufám, že neumře :/

#70 mv1998
16.6.2015 | 19:08:12
Ser Duncan the Tall

#65 Ann Taylor: takže to… fakt nevím, proč do toho tahat Tyriona :D

Veď aj polo muž povedal aby súdili radšej cukrárov(holubí koláč) alebo holubov, ale zase by som z toho nerobil žiadnu vedu, George R. R. Martin určite všetko nedomyslel do úplnej dokonalosti a na 100%, takže by som nepovedal že garda musí, podľa mňa ak nájdu lepšieho ako je gardista tak garda nemusí, ale garda väčšinou musela, pretože väčšinou v nej slúžili najlepší bojovníci z Westerosu, čo po odchode sera Barristana Selmyho prestalo platiť a tiež po tom čo sa stal jednorukým Jaime Lannister

#68 Ann Taylor #69 Ann Taylor
16.6.2015 | 19:09:57
Ann Taylor

#67 Ser Duncan the Tall: Na stránkách o GoT a na stránkách Westerosu všude píšou, že povinnost to je, a odkazují tam na příslušné kapitoly čtvrté a páté knihy, kde rozhodnutí o rozsouzení soubojem Cersei pro svůj a Margaeřin případ probírala.

webmaster
16.6.2015 | 19:13:50
Ann Taylor

#67 Ser Duncan the Tall: Navíc kdyby nemusela, tak proč by tak přesvědčovala Margaery, aby si tuhle možnost zvolila, s myšlenkami na to, že v gardě už žádný schopný rytíř nezbyl a Loras je zraněný, takže bojovat nemůže, a mladší a hezčí královna to bude mít spojčítané?

webmaster
16.6.2015 | 19:16:22
mv1998

#66 RenaRokudo: Přesně vím, jak se cítíš :D Cersei mám nejradši už od začátku a ani nedokážu přesně říct proč. Chápu všechny ty nenávistné komentáře, proč ji nikdo nemá rád a tak, ale stejně ji mám nejradši … A už jsem si na ty hejty celkem zvykl. :D

#98 RenaRokudo
16.6.2015 | 19:56:30
tap

ohledne boziho soudu: http://tinyurl.com/pn2lvxo

16.6.2015 | 20:01:11
Fors

#15 Lipicán: Mě to připomínalo Monthy Python and The Holy Grail. Cinkylinky „Bring out your dead!“

16.6.2015 | 20:05:38
sFík

Cersei si to samozřejmě zasloužila, pro svojí aroganci, mocichtivost. Nejvíc mi na ní asi vadí ten její chorobnej strach ze všech a ze všeho – jednou je to z Tyriona, jednou z Margaery, pak ze všech Tyrellů. Ona jako postava spíš kazí věci skrz to jak si myslí že je chytrá, úžasná a dokonalá intrikánka, ačkoliv pak působí jako sloník v porcelánu. Pak asi největší chyba je že nedokázala nějak zkrotit/vycho­vat/ovládnout Joffreyho (otázkou je do jaké míry by to šlo). Asi jediný její aktivní skutek bylo že nechala otrávit Roberta (sice to destabilizovalo říši, ale jaký král Robert doopravdy byl ?) a její podíl na zabití Lady, vlčice Sansy. Takže mě je tý postavy spíš líto než že bych jí nesnášel nebo jí spíš opovrhuji. Jak říkal Tyrion o Lannisterských sourozencích – The dwarf, the cripple and the mother of madness :D

Doufám že Vrabčáky ale zpacifikuje. Protože sama Cersei je limitovaná svým životem. Náboženská fanatická skupina může přetrvat věky.

16.6.2015 | 22:38:51
Ser Duncan the Tall

S tou otravou Róberta je to diskutabilné, pretože nebol otrávení, ale mu bolo na príkaz Cersei podávané silnejšie víno ako obvykle na poľovačke a potom ožratí na mol stretol výstavní kus diviaka a pokúsil sa ho uloviť

#80 Ann Taylor
16.6.2015 | 22:48:00
Red Bull

#61 Baron: Tywin byl navíc v té době pobočníkem krále a dostal od Tomenna plnou moc…

17.6.2015 | 1:19:47
Rafan

#13 daimon11: Cersei je arogantní cynik, který ztratil díky svému postavení pud sebezáchovy. Přitom není žádný génius, však i její otec Tywin jí řekl že není tak chytrá jak si myslí že je.

17.6.2015 | 3:58:02
Rafan

#25 Winniie: Přiznala jen menší část a zbytek zatloukla. Hlavně zatloukla to nejpodstatnější a mám dojem že nejvyšší vrabčák to ví.

17.6.2015 | 4:05:01
Atherei

Jen… Nevím, zda znáte Cersei trochu lépe, ale ona sama neměla vůbec lehký ani hezký život. I když její chování opravdu hezké není, tak si myslím, že vzhledem k situaci je adekvátní. A pochopitelné. Toto si opravdu nezasloužila.

#80 Ann Taylor
17.6.2015 | 6:30:23
Rumek88888

Cersei si to zasloužila a zasloužila by si mnohem víc – smrt. Je to záporná postava se vším všudy, což mimo jiné dokazuje její pohled, když se zpovídá vrabčákovi a lže o tom, že nespala s žádným dalším příbuzným. Vrabčák moc dobře ví, že neřekla celou pravdu, proto jí měl po uličce hanby vrátit zpět do cely. To, že je pustil tak říkajíc domů, je naprosto nelogické a je to prostě totální blbost. Navíc ke byla nějaká zmínka o Margery a jejím bratrovi??? Pro mě je teď naprostá tutovka, že Cersei s vrabčáky zatočí až to bude pro ní výhodné. Očekávám také další „Trial by combat“, ostatně od čeho jiného by tam měl být ten Frankestein hora.

17.6.2015 | 8:08:42
Ann Taylor

#78 Atherei: No to nevim. Tady se ani asi neukázalo všechno, ale v knížce je toho ještě víc – spát div ne s půlkou dvora, kdo se mi nelíbí jde na pokusy Qyburnovi, likvidace malé rady, lidi, kterým vládnu mě nezajímají a ať si klidně pochcípají v ulicích, každej, koho zrovna nepotřebuju, je podřadnej idiot a já jsem dokonalá lvice, která jediná vidí skutečné motivy a všechno prokoukne, zabití Nejvyššího septona… ne, to fakt ne. Však předchozího Nejvyššího septona hnali nahýho ulicemi jen proto, že chodil do bordelu. A tohle je mnohem horší.

#74 Ser Duncan the Tall: Nejdřív jsem to četla, jako že potkal výstavní kus diváka… a ta představa, jak Robert loví diváky… :D

webmaster
17.6.2015 | 8:10:42
Salome

#23 JuRas: On ten důvod nemusí být jen samotné těhotenství, třeba si Lena uvědomila, že možná nechce, aby jejím dětem za pár let jejich vrstevníci předhazovali, že viděli jejich mámu nahou. A to, že jí s výběrem dublérky příliš „fandili“ a dali nějakou, která má prsa, to už je holt asi součást strategie, jak potěšit fanoušky a vydělat. Kdo by chtěl koukat na úplně plochou ženskou, když nemusí, že? :D Za sebe osobně bych ocenila, kdyby ta scéna byla podstatně kratší. Chápu sice potřebu ukázat, že si postava skutečně něčím prošla (i doslova :D ), ale nepatřím k divákům, kteří by si ten pohled užívali.

Jen malé rýpnutí k článku: „křičejí“? Sice oceňuju, když lidi rozlišují množné tvary sloves, ale tenhle vážně neexistuje. Ale chápu, že se každý občas přepíše.

K osudu Cersei:

Vzhledem k věštbě, podle které musí zahynout Joffrey, Myrcella i Tommen, než Cersei umře, to znamená, že má ta mrcha imunitu, dokud nebudou její děti pod drnem? Sakra! :D

#83 Rumek88888
17.6.2015 | 8:11:29
Rumek88888

Co se týká vrabčáků – nesouhlasím s tím, že se jedná o fanatismus. Zamyslete se nad tím, čeho by asi dosáhli kdyby vrabčáci všem jen promlouvali do duše ať se polepší – víme všichni, že by nedosáhli naprosto ničeho. Takhle naprosto jasně a srozumitelně říkají, že před bohem jsou si všichni rovni a také dle toho činí – tohle mi jako fanatismus skutečně nepřipadá. Samozřejmě se můžeme bavit o formě pokání a trestů za jednotlivé hříchy, ale dle mě naprosto v pořádku. Jsem jen zvědavý jak naloží s Margery – ta defacto „jen“ lhala při snaze bránit svého bratra.

17.6.2015 | 8:15:58
Rumek88888

Pokud vyjdeme s předpokladu, že Myrcely byla otrávená, tak zbývá jen Tommen a umím si představit opakování scény s útoku na Královo přístavište. Myslím scénu, kdy seděla na železném trůnu a chtěla otrávit své dítě, ale nakonec rozrazil dveře její otec Tywin. S tím rozdílem, že Tommena skutečně otráví a následně pak i sebe v okamžiku kdy do sálu v kročí Denerys. Tak nějak si neumím představit, že jí někdo prostě zapíchne, myslím, že se otráví sama. #81 Salome:

17.6.2015 | 8:21:35
Rumek88888

Jeeedině, že by jí zapíchla Arya, to by bylo také velmi zajímavé, což?

17.6.2015 | 8:23:30
Kalam

#7 furcifer: tolika, kolika bude třeba, aby to odrovnalo trolly, remacaly a provokatéry jako ty,

17.6.2015 | 10:09:58
Kalam

Chudák Cersei, snad tam teďka vlítne ten terminátor, zombie, new Clegane a rozseká ty socky na kašu.

17.6.2015 | 10:15:00
Crawler

#42 Revoemag: Podle mě tenhle dluh zůstane nwsplacenej, protože Kevan (pobočník krále) jí bude hooodně usměrňovat…

#88 Laonale
17.6.2015 | 13:45:42
Laonale

#87 Crawler:

Usměrňovat ji možná bude, ale ne moc dlouho. :D Až pavoučci udělají co mají. :D

#89 Crawler
17.6.2015 | 14:06:54
Crawler

#88 Laonale:

Pravda, už je to fakt dlouho co sem to četl. A neodeslal ji náhodou na Casterley Rock?

#90 Laonale
17.6.2015 | 14:42:51
Laonale

#89 Crawler:

Už je to dlouho, co jsem to četla, ale podle mě její dějová linka končí pochodem. Nicméně na tohle jsem nenarážela, ale narážela jsem na poslední kapitolu 5. knížky a na Varysův příchod do Králova přístaviště. :)

17.6.2015 | 15:21:31
Erzebeth

#22 Lauretha1: Taky si myslím, dávám bolševici dva týdny a všechny je tam nechá zabít :D

17.6.2015 | 19:29:03
Fezzman

#47 TNO95: Malíček na to má jen malý vliv. Naopak on se přímo snažil válku zastavit. Zabití Jona Arryna válku nerozpoutalo. Rozpoutala ji Catelyn zajmutím Tyriona a především Nedova čest. Kdyby Ned dal na Malíčkovu radu, vysral se na Stannise, stal se Geoffryho poručníkem (jak chtěl Robert) a vládnul říši, nic z toho by se nemuselo stát.

#94 sylvie.krakovska #96 Red Bull
17.6.2015 | 19:32:56
sylvie.krakovska

#25 Winniie: Také mě to napadlo, že když Marge „jen lhala“ proč se nepřiznat? Sice projít uličkou hanby není nijak skvělé, rozhodně mnohem lepší než hladovět a být žízní a nechat se mučit nějakou frigidní jeptiškou… Na druhou stranu Cersei očividně lhala a intrikovala i ve své ubohé situaci a 100% se pomstí, protože ona jim pomohla na vrchol a oni se jí odvděčí tím, že jí zabásnou? Její chyba, náboženský fanatismus už teď nevymýtí, i když zabije aktéry, vždycky zůstane pár podobně smýšlejících lidí, co to obnoví.

#97 Revoemag
18.6.2015 | 11:37:59
sylvie.krakovska

#92 Fezzman: To nemůžeš vědět, klidně by pak Cersei prahnoucí po moci Neda stejně zabila a ta válka by se objevila…

#95 Red Bull
18.6.2015 | 11:39:32
Red Bull

#94 sylvie.krakovska: To by asi nestihla, Malíček je v tomto ohledu větším odborníkem…

18.6.2015 | 11:55:03
Red Bull

#92 Fezzman: Ikdyž pravdou je, že by to měl Petyr jednodužší než s Tywinem, ale to Malíček tvrdil Eddardovi…

18.6.2015 | 11:58:46
Revoemag

#93 sylvie.krakovska: No já nevím, ale myslím, že tam jsou rozdíly. Cersei se přiznala k cizoložství, zatím co Marge přísahala při bozích u procesu a lhala, což bude asi horší. Navíc kdyby přiznala, že lhala, tak by asi její bratříček „polykač mečů“ nedopadl nejlépe.

18.6.2015 | 12:33:34
RenaRokudo

#70 mv1998: Konečně někdo! :D

18.6.2015 | 14:52:50
zjarda

Úvahy o tom, jestli si Cersei tohle zasloužila mi přijdou naprosto zbytečné. Ona je asi největší mrcha, jaká se v seriálu objevila. A podle rčení, kdo s čím zachází, tím také schází, teď dostala zálohu na trest. To ona zajistila, aby Vrabčáci uvěznili Lorase a později i Margaery (přičemž svému tak milovanému synovi neskutečně ublížila, on ji opravdu miluje a odmítá teď i jíst…). Nepočítala ovšem, že bude brzy uvězněna a souzena i ona sama. Že kde kdo smilní a jinak hřeší? Ano, ale to ona chtěla právě za tohle trestat Lorase, tak teď se jí to vrátilo. A k větě, že nový člen královské gardy nepromluví dokud nebudou všichni nepřátelé jeho výsosti pryč a „zlo“ vyhnáno z království – to by musel začít právě u Cersei a vyhnat z království ji – to ona je možná největším zlem. Konkurovat jí může snad jen Melisandre.

18.6.2015 | 17:16:25
mrdopuch

#27 Lauretha1: Třeba se mu líbila knížka a sere ho, že úspěch seriálu motivuje autora natahovat i knížky. Stejně tak ho může srát, že v knihách je spousty děje, který je v seriálu vypuštěn, ale přesto je seriál zdlouhavý a dalo by se z něj polovina odvysílaného materiálu vystříhat, aniž by divák poznal změnu( jen by to bylo méně nudné). Mám pochopení pro vás oba, ale spíš jsem na straně práva kritizovat…

18.6.2015 | 21:48:15
groot

I když je to pěkná mrška já ji fandím. A doufám, že po téhle potupě se nestáhne, ale pěkně se pomstí :)

19.6.2015 | 23:20:11
Stolid

Hry o trůny jsou stále skvělé, ALE… Už bude šesté série a pokaždé se musíme rozloučit s nějakou postavou, tedy VÍCE postavami. Myslím, že už teď moc hlavních postav nezbylo. A proto fandím Cersei nebo Danny. Doufám, že to tam ještě pořádně ostatním osladí! A už je tam tolik mrtvých, až to začíná být nereálné… A bez mrtvol by to také nebylo ono, ale měli se udržet na nějakém středu.

20.6.2015 | 16:03:47
DejvidHound

Cersei uz ma zrejme spisany zoznam s menami. Frankenstein bude mat kopec roboty.

20.6.2015 | 21:47:54
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama