Hra o trůny (Game of Thrones)
95/100 - 2 314×

Hra o trůny(Game of Thrones)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
VOD
Max | O2 TV
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Které postavy se překvapivě nedočkaly svého vlastního plakátu pro osmou řadu?

Které postavy se překvapivě nedočkaly svého vlastního plakátu pro osmou řadu?

Stanice HBO nedávno vydala 20 plakátů k poslední řadě Game of Thrones, na kterých však překvapivě chybělo několik hlavních postav. Pojďme se podívat na to, která hlavní postava se nedočkala nového plakátu.

17 0
2.3.2019

Závěrečná řada Game of Thrones se dočkala celkem 20 plakátů, kde každý byl věnován vždy jedné postavě. Člověk by mohl říct, že každý plakát patří jedné z hlavních postav, ale opak je pravdou. Na plakátech se nachází pouze 17 hlavních postav, zbylé tři jsou řazeny mezi vedlejší. Naopak se však některé hlavní postavy nedočkaly svých plakátů. Nyní si tedy vše shrneme.

Začněme tím, že si shrneme to, které hlavní postavy se dočkaly svého plakátu. Patří mezi ně Tyrion Lannister, Cersei Lannister, Daenerys Targaryen, Jon Sníh, Sansa Stark, Arya Stark, Jaime Lannister, Jorah Mormont, Samwell Tarly, Theon Greyjoy, Varys, Brienne z Tarthu, Davos Mořský, Brandon Stark, Missandei, Sandor Clegane a Melisandra.

Avšak dalších sedm současných hlavních postav se nedočkalo svého plakátu. Tormund byl zřejmě vynechán kvůli tomu, že je jeho osud po pádu Zdi nejistý. Vynecháni byli i Gendry a Fialka, kteří se v osmé řadě zřejmě nedočkají tak velkého prostoru. Největším překvapením je vynechání Bronna z Černovody, který patří mezi hlavní postavy už od druhé řady.

(Vlastního plakátu se dočkal i Noční král. Foto: HBO)

Vynechány byly i takové hlavní postavy jako Daario Naharis, Jaqen H'ghar a Ellaria Písek. U nich je to však pochopitelné, tyto postavy sice i nadále žijí, nicméně je velmi pravděpodobné, že se ani jedna z nich nakonec neobjeví ve finální sérii, protože byl jejich příběh uzavřen.

Naopak postavy jako Šedý červ, Euron Greyjoy a Noční král se dočkaly svých plakátů. U Nočního krále je to jasné, ten představuje ústředního padoucha. Euron se zřejmě dočká nějaké větší linky, a proto byl plakát věnován i jemu. A u Šedého červa je to taktéž pochopitelné, protože ten se v seriálu objevuje často a je až podivné, že on sám nepatří mezi hlavní postavy.

Které další postavě byste přáli její vlastní plakát?

Diskuze /43

Penegal

a jeste Beric Dondarion

#5 mirako
2.3.2019 | 12:26:32
rejbek

Ešte chyba Yara Greyjoy

#4 SaDiablo #5 mirako
2.3.2019 | 12:48:50
Locker.

Azor Ahai tam nebyl..ale to je pochopitelné…

2.3.2019 | 13:57:03
SaDiablo

#2 rejbek: tak u Yary je ten osud stejně nejistý jako u Tormunda (vlastně ještě víc), i když doufám, že Yara se tam taky objeví po boku hlavních postav.

2.3.2019 | 14:33:20
mirako

#1 Penegal: #2 rejbek: Yara a Beric nepatří mezi hl. postavy, ale mohli je na plakát dát, když už tam dali třeba Eurona a Červa… taky tam mohli z vedlejších dát i Horu (Gregor Clegane), Podricka, nebo Edda… :D

[smazáno] ten odkaz nefunguje..

2.3.2019 | 14:49:15
shootx

To ze tam nejsou znamena pouze to

ze je Davos vyradil

2.3.2019 | 15:20:18
Doctor Baelish

Mi chybí Qyburn

2.3.2019 | 20:14:18
Gaffík

MI tam chybí Horký Koláč

2.3.2019 | 20:56:42
DejvidHound

To sa vazne este najdu ludia co si myslia ze Tormund neprezil?

3.3.2019 | 11:02:31
slavista92

Jediný kdo mi tam vážně chybí je Gendry, který má vlastně právo na Železný trůn.

#11 ori #12 Arrow123 #39 brandiss
3.3.2019 | 14:39:00
ori

#10 slavista92: Nikto tam nemá právo na nič

#13 Moor8
webmaster
3.3.2019 | 15:10:51
Arrow123

#10 slavista92: Tam už ide o to, kto si ten trón zoberie pre seba. Právo na neho už dávno nikto nemá

3.3.2019 | 15:34:07
Moor8

#11 ori: Ale ano. Z pohledu práva má největší nárok na trůn Jon, pak Dany a nakonec Gendry.

#15 Uschi #16 ori
3.3.2019 | 17:37:09
MichaelMyers

Na trůn máme právo leda tak my všichni, kteří čekáme už celou věčnost na pořádný trailer.

#18 Movego
3.3.2019 | 18:30:11
Uschi

#13 Moor8: To já si prave nenyslim.
Dany stale opakuje, ze ma narok na trun, ale jeji otec byl proste po meci sesazen a Robert byl akceptovan… To je konec pohadky. Osobne za tim vidim jen Targaryenskou jesitnost a mezi pravoplatne „dedice“ bych radil Gendryho nebo nenarozene dite Cersei…

3.3.2019 | 19:24:44
ori

#13 Moor8: „Právo“ na trón má ten kto si ho vezme, ani Robert nemal žiadne právo.

webmaster
3.3.2019 | 20:19:30
Locker.

Samozřejmě, že právo je na straně toho, kdo má větší sílu na jeho vymožení…do konce 5. sezóny můžeme s jistotou říci, že jediným právoplatným dědicem trůnu byl Stannis.

3.3.2019 | 20:31:40
Movego

#14 MichaelMyers: asi tak :D pořád jsem optimista a doufám, že nějakej vydají, ale už to trvá opravdu dlouhoooo

3.3.2019 | 21:20:51
3.3.2019 | 21:39:03
Alert03

#19 Alert03: Aha on je to jen koncept, celkem mě to zmátlo, sry

3.3.2019 | 21:40:58
Moor8

Já to řeším z pohledu práva a ne z pohledu moci. Uznávám, že ve světě Got usedne na trůn ten, kdo si ho vezme silou, nicméně pokud bychom se na to podívali z pohledu práva, tak největší nárok má Jon a Dany. Tagaryeni království vytvořili a jejich potomci tak na něj mají právo větší, než uchvatitel. To je jako kdyby vám někdo ukradl mobil a pak by tvrdil, že na něj má větší právo, protože ho získal tak, že vás přepral. Otázka je, zda má větší právo Jon nebo Dany. Tam je to totiž zamotané. Jelikož Jonův otec zemřel dříve, než Jonův dědeček šílený král a Jon se zase narodil až po smrti šíleného krále, tak by dědictví mělo přejít na nejstaršího žijícího dědice v daném okamžiku, což byl Viseris a po jeho smrti na jeho sestru, Dany. Ovšem pokud by právo Západozemí uznávalo zplozené, ale ještě nenarozené potomky, tak by to byl Jon. Takže otázka stojí, zda se počítá nenarozené dítě jako dědic nebo ne. Pokud ano, má největší právo Jon, pokud ne, tak Dany. Já jsem pro Jona. Gendry určitě ne. jednak Robert neměl na trůn nikdy právní nárok, jelikož do facto ukradl a i kdybychom připustili, že ano, tak Gendry je bastard a dle práva Západozemí nemůže bastard dědit, pokud ho jeho otec nelegitimizuje, což Robert neudělal. Nicméně uznávám, že to, že na trůn má někdo právo, ještě neznamená, že na něj usedne, protože ve světě Got má větší váhu moc.

#22 Nikolperse
3.3.2019 | 21:48:10
Nikolperse

#21 Moor8: Dany nemá väčší nárok ako Gendry a ani Jon nemá väčší nárok ako Gendry. Je to trošku blbé ale Gendry je priamy (a zrejme aj posledný a najstarší) potomok posledného kráľa. Targaryen bol právoplatne zvrhnutí. No ak by sme išli podľa toho čo píšeš, tak väčšie právo ako Dany má Jon, keďže Jon je synom najstaršieho potomka šialeného kráľa.

No dúfam že nečakáš že na trón usadne Dany a Jon. Seriál má skončiť tak ako to neočakáva veľa ľudí.

#23 Moor8 #26 Rafan
3.3.2019 | 23:09:05
Moor8

#22 Nikolperse: Nebyli právoplatně sesazení. Rebelii za právoplatné sesazení nelze považovat a ono to ani nijak nejde. Jediná možnost je, že by buď vymřeli nebo se vzdali dobrovolně trůny a k tomu nedošlo, takže dle práva jsou Targaryeni právoplatnými králi. Vždyť píšu, že větší právo má Jon, leč nevíme, zda se uznávají nenarození potomci či nikoliv.

Většina lidí očekává nějaký zvrat a tak bude nejméně očekávané, když to dopadne tak, jak by bylo správné. Osobně bych nejraději na trůně viděl Tyriona, ale domnívám se, že to bude Jon s Dany.

#24 Rafan #25 Rafan
3.3.2019 | 23:35:15
Rafan

#23 Moor8: U vladařských rodů se užívá takzvaně krevní linie. Máte pravdu že Targaryeni království vytvořili a tak pokud jako rod neabdikují tak jako rod mají na trůn dědičný nárok. Každý jiný je považován za uchvatitele. Útok na krále je nejtěžší zločin, protože je vladařem z boží vůle. Král může zemřít v bitvě a nebo i když je zavražděn, tak nastupuje na trůn jeho dědic v krevní linii, což je nejlépe korunní (nejstarší) princ. Jakmile korunní princ zplodí legitimního dědice, opět nejlépe syna (nikoli bastarda), tak zakládá svou krevní linii a sourozenci korunního prince jsou mimo hru, dokud nejstarší žijící syn korunního prince žije. V každé monarchii krevní linie je nezpochybnitelná a to i šlechtou. Zpochybnit krevní linii by znamenalo, že by mohla být zpochybněna i krevní linie jejich rodů. Zjednodušeně řečeno, nikdo z vládnoucí elity, nepodřeže právní žebřík moci, na němž jejich moc právně stojí a jehož základě oni vládnou.

4.3.2019 | 0:13:41
Rafan

#23 Moor8: Jen pro upřesnění. Pokud má korunní princ legitimního syna, je úplně jedno zda zemře dříve než dosud vládnoucí král. Protože dle krevní linie přechází titul korunního prince na jeho legitimního syna, tedy vnuka žijícího krále. Z toho nepochybně vyplývá, že korunním princem je Egon, chcete li Jon a nikoli Dany.

#27 Moor8
4.3.2019 | 0:28:45
Rafan

#22 Nikolperse: Nesmysl, Gendry je bastard a aby měl vůbec nějaký a i tak zpochybněný nárok na trůn, musel by být legitimním synem. Legitimizovat bastarda mohl jen vladař a nebo v případě že dědic koruny je nezletilý a tedy dočasně nezpůsobilý vládnout, může legitimizovat regent. V praxi však regent legitimizoval bastardy šlechty pokud o to šlechta požádala a však nikoli bastarda vládnoucího rodu. To by byl dost tvrdý zásah do krevní linie a není mi ani jasný, jak by se to dalo udělat když otec bastarda, tedy král již nežije a nemůže požádat o legitimizaci .Ostatně ho mohl legitimizovat ještě za svého života i na smrtelné posteli. Pokud však tak neučinil, tak k tomu měl nějaký důvod.

4.3.2019 | 1:03:31
Moor8

#25 Rafan: Jenže se to zamotává tím, že v době smrti krále nebyl Jon ještě na světě. Tedy mohl přejít titul na nenarozené dítě nebo ne?

#28 Rafan #29 Rafan
4.3.2019 | 2:17:20
Rafan

#27 Moor8: To na tom nic nemění. Vztáhnu li tento problém na katolickou výru je i dítě ještě v těle matky bráno jako zcela legitimní a často se stávalo, že matka ještě nenarozeného dítěte se stala regentkou svého dítěte. Nicméně vysoká šlechta může zvolit regenta jiného a však krevní linie zpochybněna nebyla. Mimochodem časová posloupnost kterou uvádíte v době rebélie sice byla, ale když se situace uklidnila a Robert si usurpoval trůn byl již Egon na světě. Nárok Egona si Ned Stark uvědomoval a bylo mu jasné že jako právoplatného dědice se ho pokusí Robert zavraždit. Ned byl velmi čestný a uvědomoval si že nemůže vraždu svého synovce připustit už i proto, že dal slib své sestře že ho ochrání. To by mohlo znamenat další válku. Dál už je to coby kdyby. Jak by se zachovaly velkorody kteří stály na straně krále je jasné a jak by se zachovaly ti kteří stály na straně Starků také. Vždyť i Ned slyšel že mohl vládnout sám a Roberta na trůn nepustit. Byl by dokonce pro velkorody přijatelnější než Robert. Komplikovala to právě čestnost Neda, který by usedl na trůn jen jako regent svého synovce a tím by vstoupil na neznámou půdu. Nebyl si zřejmě jistý jak by se zachovaly jeho spojenci a musel by odhalit identitu Jona.

4.3.2019 | 3:03:58
Rafan

#27 Moor8: PS nyní mě napadlo. Slyšel jste přídomek následníka trůnu pohrobek?

4.3.2019 | 3:29:21
slavista92

Pokud by Deny i Jon zahynuli ve válce, tak by měl ne

4.3.2019 | 7:49:39
slavista92

Pokud by Deny i Jon zahynuli ve válce, tak by měl ne

4.3.2019 | 7:49:39
slavista92

Pokud by Deny i Jon zahynuli ve válce, tak by měl ne

4.3.2019 | 7:49:39
slavista92

Pokud by Deny i Jon zahynuli ve válce, tak by měl ne

4.3.2019 | 7:49:40
slavista92

Pokud by Deny i Jon zahynuli ve válce, tak by měl ne

4.3.2019 | 7:49:40
slavista92

Pokud by Deny i Jon zahynuli ve válce, tak by měl ne

4.3.2019 | 7:49:40
slavista92

Pokud by Deny i Jon zahynuli ve válce, tak by měl ne

4.3.2019 | 7:49:40
slavista92
  • tak by nárok mohl případnout na Gendryho. Proto mi chybí na plakátech. Jinak si myslím stejně, že Deny i Jon umřou ale ještě předtím Deny porodí dítě, takže na trůn usedne Tyrion než vyroste. A nebo na trůn usedne Malicek jako překvapení.
#38 Rafan
4.3.2019 | 7:53:03
Rafan

#37 slavista92: Pokud nebude žádný právoplatný dědic, tak si velkorody mohou krále zvolit a pak to může být kdokoli. Většinou je to politická věc a volí se někdo kdo nemá vazbu na žádný velký rod, aby nevznikla nějaká výhoda mezi vladařem a rodem.

#41 Nikolperse
4.3.2019 | 10:42:01
brandiss

#10 slavista92: bastard ma na nieco pravo?

4.3.2019 | 11:02:12
Rumek

Jaqen H'ghar se ještě určitě objeví, někdo si určitě u Faceless Men vraždičku objedná.

#42 TrixieJaq
4.3.2019 | 11:06:24
Nikolperse

#38 Rafan: O čom sa to vlastne bavíme? Ak to niekto vôbec prežije, tak bude vládnuť ten koho si zvolia a nie ten kto má na to právo. A ten kto bude zvolený bude najväčšou pravdepodobnosťou ten kto zabije Nočného Kráľa a to môže byť hocikto bez ohľadu na nejaké proroctvo.

4.3.2019 | 12:59:17
TrixieJaq

#40 Rumek: Taky si myslím :-) A nesouhlasím s tím, že by dějová linka byla ukončená. Jak Arya odchází z Braavosu, tak to bylo nedokončené. Přece No one říká že se stala Nikým…jakto? Jen proto že nikdo neviděl, jak někoho zabila?

#43 Monoceros
4.3.2019 | 23:21:06
Monoceros

#42 TrixieJaq: Spíše to bylo proto, že …on ji dal na seznam jemu mnoha tváří, protože byla špatnou služebnicí a neplnila to co si on přál (nebo spíše ten kdo si to zaplatil, ale to je jedno :D) tak poslal Waif aby ji zabila …no a ona i přesto dokázala zabít jednu z nejlepších vražedkyn a její tvář dala do síně místo té své …tím se vykoupila, proto ji konečně dal tu hodnost NIKDO …což ona odmítla protože není nikým je prostě pořád Aryou Stark.

5.3.2019 | 12:13:24
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama