Hra o trůny (Game of Thrones)
95/100 - 2 315×

Hra o trůny(Game of Thrones)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
VOD
Max | O2 TV
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Která dějová linka z epizody Dragonstone byla nejlepší?

Která dějová linka z epizody Dragonstone byla nejlepší?

Seriál Game of Thrones je znám tím, že má hodně dějových linek. Hodně jich bylo i v prvním díle sedmé série, a proto v následující anketě můžete vybrat tu, která se vám nejvíce líbila. Důvody vašeho výběru můžete napsat do diskuze.

25 0
18.7.2017

Vyberte nejlepší dějovou linku z epizody Dragonstone

49%
19%
15%
6%
5%
4%
2%
865 hlasů

Zdroj: HBO

Diskuze /123

larexikcz

mám rád Aryu, ale myslím si, že se její čas blíži ke konci :(

#2 fazeN #3 Locker.
18.7.2017 | 18:01:12
fazeN

#1 larexikcz: ! Sám autor knižnej predlohy musel sľúbiť že Arya bude až do konca pretože je to najobľúbenejšia postava jeho manželky tak si myslím že sa nemáš čoho báť :)

18.7.2017 | 18:05:39
Locker.

#1 larexikcz: Neboj se…vydrží…spíš se bojím o Daenerys, která už to má za pár…oproti tomu Malíček má smlouvu i na 9. sezónu…sice umře, ale bude vzápětí vzkříšen…svět je krásné místo k žití…

#6 Stardos #7 Travel
18.7.2017 | 18:06:13
Locker.

Kdo se těší na Stannise?

#5 Grayyitheyerouh #66 Mýval
18.7.2017 | 18:06:53
Grayyitheyerouh

#4 Locker.: Stannis je mrtvý, ňoumotroubo

18.7.2017 | 18:08:19
Stardos

#3 Locker.: Tak na tu devátou sérii se teda těším :)

18.7.2017 | 18:12:56
Travel

#3 Locker.: Trapné, už ztrácíš notu, musiš se držet aspon v ruzumné lince, která má alespon malou šanci. Kazí ti to ta 9. sezona..

18.7.2017 | 18:15:22
Phoenix CZ

Arya !!! Zbytek nuda!

18.7.2017 | 18:18:17
fgh

Cersei se to uz pomalu krati. Vazne se tesim, az ji necha Tyrion sezrat svemu drakovi.

Sandor bohuzel umre na Eastwatch-by-the-Sea, protoze Jonovi a Bericovi se podari uchranit jen Tormunda, protoze jedini oni dva jsou nemrtvi.

Bran bude taky za chvili uveznen Night Kingem, ale nebojte, nezemre, uprchne mu na jednom z ledovych pavouku, do ktereho se wargne.

#32 Penegal
18.7.2017 | 18:18:48
Emeraldeus

Nejlepší byla samozřejmě Aryina :) ale hlas dávám Deny, protože jí nejvíc fandím a přijde mi, že jí nikdo nemá rád.

#17 Uschi #23 Argetlam Královrah #37 Cristie
18.7.2017 | 18:18:59
BixB

Podle mě Sandorova a Jonova byla nej, potom Arya a Cersei, potom Sam a potom.. Bran byl v jednom záběru. :D Ale asi to bude dáno tím, že mě teď nejvíc zajímá počínání na severu a jejich nicneřešící tlačení se na trůn mě teď moc nebere… z velké části proto, že Daenerys.

#61 mirako
18.7.2017 | 18:25:11
Tomi Lee Morpheus

mne príde, že všetky dialogy boli také nemastné neslané, neviem ako presne sa držali D&D pôvodných knižiek, ale možno len je to bug v mojej hlave – čítaj zidealizoval som si 1–5 sériu…

#29 Varan Morghulis
18.7.2017 | 18:29:27
Arrow123

Sandor „The Hound“ Clegane je top :)

#61 mirako
18.7.2017 | 18:33:10
SSSniper

Arya, Clegane a Cersei sa pekne rozohrali, Jonova linka mohla byť kľudne vtesnaná na koniec minulej sezóny, neprinieslo to absolútne nič nové. Linka s Daenerys ma už vytáča do nepríčetna, jej neustále pompézne príchody, odchody a preslovy ničia celé napätie…

#61 mirako
18.7.2017 | 18:37:36
SSSniper

Zabudol som na Sama, jeho linka bola celkom užitočná a priniesla aj ďalší fragment Westerosu. No a Bran sa konečne vrátil z púte, ktorej význam nikto nikdy nepochopí, teda okrem toho, že do budúcna ušetrila rozpočet, pretože stála život niekoľkých postáv.

18.7.2017 | 18:42:22
Kometa

Jake konkretni proslov Dany měla? :D

#18 SSSniper
18.7.2017 | 18:43:21
Uschi

#10 Emeraldeus: to je stejne jako serial arrow… Felicity taky nikdo nema rad, i kdyz vlastne vubec nic zleho neudelala, naopak je jedina co min mluvi a vic dela :D Danuska to ma stejne. Kazdej nadava, jak ji vsechno spadlo do ruk… Nj. Je to pravoplatna dedicka a spousta lidi to vi :).

#21 blavaak
18.7.2017 | 18:47:33
SSSniper

#16 Kometa: Hovorím o celej jej linke. V tomto diely mala iba príchod, hoci v mojom komentári píšem aj o odchodoch a preslovoch. Preslov pred nepoškvrnenými sem, Mhysa tam, preslov pred Dothrakmi sem, preslov pred Dothrakmi z Drogonovho chrbta tam. Záber na lode sem, prechádzka bez slova po dračom kameni tam, proste samé hluché nudné miesta…

#20 Kometa #56 Rafan
18.7.2017 | 18:51:45
mr_bungle

Arya, Sever, Sam, Ohař

#61 mirako
18.7.2017 | 19:05:29
Kometa

#18 SSSniper: Těžko by složila armádu kdyby jen držela hubu a ukazovala kozy :D :D Přijde mi,ze lidi maj alergii jen tak z principu už :D

18.7.2017 | 19:07:43
blavaak

#17 Uschi: Zaujímalo by ma kto by bol novou obeťou, ak by zomrela…Rešpektovať všetkých hercov, nekritizovať a nesmiať sa im je pre fanúšikov asi nesplniteľný úkol.

#26 Uschi
18.7.2017 | 19:15:12
JeremyFall

Tak samozřejmě Arya byla parádní, ale nejvíce me asi bavily části se Sansou a Jonem. Ten usklebek, který měl Malíček při jejich rozepři byl podle me předzvěsti, ze na Severu se začne brzo politicky pleticharit a myslím si, ze Sansa zradí Jona aby získala větší politickou moc. Jsem hodně zvědavý, jakou roli bude hrát Bran a doufám v nějaký další Stark reunion. Poslední část s Dany mi přišla taková.. no, meh. Prvni tři série byla Daenerys moji nejoblíbenější postavou, ale od 4 série me začala celkem dost nudit, tak doufám, ze teď to bude stát za to, ale tak trochu se obavám, ze se nehne z Dragonstone, kde stráví celou sérii.

18.7.2017 | 19:25:39
Argetlam Královrah

#10 Emeraldeus: Mám to úplně stejné. Arya se mi líbila, hlavně tedy ta scéna s vojáky, než ta scéna u Freyů (ta už nepřekvapila ani nebouřila), bylo to takové hlubokomyslné. Ale to i Daenerys – po tolika letech, vlastně po celém životě v exilu, kdy ji Robet pronásledoval, snažil se ji zavraždit, zabil ji manžela, dítě, přišla o bratra a de facto až do této chvíle byla ona v té defenzivě oproti ostatním rodům v 7 království (pořád byla ve vyhnanství). A najednou je zpátky, v místě, kde se narodila, na místě, kde Aegon Dobyvatel, její předek, se třemi draky, jako má ona, začal plánovat dobytí sedmi království a ona dělá totéž. A ve chvíli kdy vstoupí na tu pláž, tak jsou v defenzivě všichni její nepřátelé a ona vyhrává, aniž by jim zatím zabila jediného vojáka.

#34 Thunderbird
18.7.2017 | 19:30:14
Punisher bude trestať

Jonova linka je uz niekolko serii najlepsia, no tuto epizodu kralovala Arya.

Videl som uz vsetky casti 7 serie, kedze som sa zucastnil premietania pre protagonistov serialu, rozhodne sa mate naco tesit. Neodpustim si mensi spoiler: Hodor sa vrati.

#38 Nikolperse #61 mirako
redaktor
18.7.2017 | 19:31:35
Punisher bude trestať

Daenerys ma zatial najnudnejsiu linku, takymto tempom sa dostane do KL v 65 serii, herecke bude 80 rokov a draci budu 20 rokov po smrti.

redaktor
18.7.2017 | 19:34:11
Uschi

#21 blavaak: Ja myslim, ze to je spíš ceska povaha. Dany i Felicity maji v celem svete pomerne velkou fanbase… To spíš cesi zas zavidi, ze nekomu neco spadlo do klina :D

#28 Trepy
18.7.2017 | 19:41:42
vašti

Zajímá mě Branova linka, ale když vezmu jen tento díl – tak asi Sansa.

18.7.2017 | 19:43:13
Trepy

#26 Uschi: :D

18.7.2017 | 19:44:30
Varan Morghulis

#12 Tomi Lee Morpheus: Souhlas…

18.7.2017 | 19:47:59
MichaelMyers

Kéž by byla pravdivá teroie, že je Jon od šesté série champ Nočního Krále. Všem by to vytřelo zrak a seriál by se zase stal o něco zajímavější.

18.7.2017 | 19:50:06
MichaelMyers

Zajímavějším

18.7.2017 | 19:50:24
Penegal

#9 fgh: Proč myslíš že zemře zrovna Sandor? Sotva se vrátil zpět aby ho zase zabily? Sandora bohové ušetřily protože je jedinej kdo dokáže porazit Horu a to taky udělá !:D

#61 mirako
18.7.2017 | 20:06:23
Punisher bude trestať

Locker v roku 2015 navstivil scenaristov Game of Thromes a predlozil im svoj navrch scenaru, viem to, pretoze som sa v tej chvili nachadzal v miestnosti. David Benioff ho vypocul, no pri citani predmetneho scenara sa zacal nekontrolovatelne smiat, videl som, ze zadrzuje smiech, no nakoniec sa zacal smiat este viac „Malifek a AA?“, po vysloveni tejto kombinacie slov sa zacal smiat aj D.B.Weiss, ja som sedel o nieco dalej a cakal ako sa situacia vyvynie. To co nasledovalo bolo naozaj krute, oba scenaristi oznacili Lockerov scenar za vyplod kecov a nezmyslov, pan Locker sa v tom momente rozplalal, nasledne pred neho hodili moj kompletny scenar 7 serie.

redaktor
18.7.2017 | 20:07:07
Thunderbird

#23 Argetlam Královrah: O manžela přišla proto, že důvěřovala čarodějnici, o dítě taky, když nepočítáš fakt, že se jí narodil argonián s křídly.

18.7.2017 | 20:13:50
methoz

Už je tady poněkud pře-dragonstonváno… :O

18.7.2017 | 20:21:53
michalchal

Jednoznačne Aryia musí byť až do konca.

18.7.2017 | 20:30:06
Cristie

#10 Emeraldeus: Nejsi sám, nevím, proč někomu tolik vadí. Já jí fandím – z malé princezny velká královna.

#42 Nikolperse
18.7.2017 | 20:30:51
Nikolperse

#24 Punisher bude trestať: Fakt? Jonova linka niekoľko sérii najlepšia? Pozeráme rovnaký seriál? Keby sa Jonova linka nespájala s iným linkami už tri série, tak by sa na jeho linku nedalo pozerať.

#40 Punisher bude trestať
18.7.2017 | 20:36:04
Robinson

Sice Martin něco žvatlal, ale Arya, Bran a především Cersei mají smrt téměř jistou. Herečka Sansy brečela když si četla scénář sedmé série a řekla že zemře někdo, u koho to bude nejvíce srdcervoucí a velmi nečekané, Jona a Daenerys vylučuji a otázky typu Proč by neměla zemřít? Možné je vše.. Proč ne Jon neberu v potaz. Nejlepší dějovou linku měla určitě Arya, ale Daenerys na to čekala dlouhou řadu let (od reálného roku 2011) takže za mě vítězí a…

Doufám že brzy zemře

Tohle mě baví :)

18.7.2017 | 20:38:31
Punisher bude trestať

#38 Nikolperse:

Tak Jon Snow ma dlhodobo najkvalitnejsiu a najzaujimavejsiu linku. Je nutne podotknut, ze ma najepickejsie sceny! Niet sa comu divit, cely serial je o tejto postave, o postave a premene bastarda v Krala Severu a AA, ktory porazi NK!

#41 Grayyitheyerouh #43 Nikolperse #62 samil1976
redaktor
18.7.2017 | 20:39:47
Grayyitheyerouh

#40 Punisher bude trestať: Díky za spoiler,. Už na to nemusím koukat.

18.7.2017 | 20:46:54
Nikolperse

#37 Cristie: Tak mne osobne na Daenerys vadí, že jej všetko padlo do rúk len preto že je krásna. Drogo si ju vzal preto, že je krásna ako dar dostala dračie vajcia s ktorých sa vyliahli draky. Qarte jej naj bohatší muž mesta ponúkal sobáš, lebo chcel mať draky a najkrajšiu ženu akú videl. Astapore si vyjednala obchod a získala nepoškvrnených, ale že by za nich zaplatila, tak to nie. Povraždila otrokárov, zničila miestny otrokársky systém a spôsobila v Astapore viac problémov ako úžitku. Yunkay sa vzdal preto, lebo vďaka svojej kráse získala Druhorodených a Yunkay nechcel stáť proti drakom bez podpory. Následne tam zničila miestny otrokársky systém. V Meerene povraždila pánov, zničila miestny otrokársky systém a vyvolala občiansku vojnu, ktorá ju skoro stála Meeren. Dothrakov na svoju stranu získala vraždou (čo bolo fakt úboho spracované, aspoň jeden s khalou sa ju mohol pokúsiť zabiť). Teraz chce prísť do Westerosu s cudzou armádou, dala sa do kopy s Dornom, ktorých nemusia na Rovinu a v Búrlyvých krajoch a železnými, ktorých nemusia v Riečnych krajoch, Severe a v Západných zemiach. A najviac čo sa mi na nej páči je to, že všade hovorí ako získa to čo jej patrí a to na čo má nárok a pritom si neuvedomuje že sama je s rodu uchvatiteľa a že sama sa stane uchvatiteľom. Ja proti nej nemám nič, iba mi vadí že nerozmýšľa a všetko dostala bez väčšej námahy.

#45 Grayyitheyerouh
18.7.2017 | 20:48:18
Nikolperse

#40 Punisher bude trestať: S môjho pohľadu má druhú najnudnejšiu linku, keby sa v jeho linke nejednalo o WW tak by mal najzbytočnejši­u linku.

#46 Punisher bude trestať
18.7.2017 | 20:49:54
kutas

v prvním díle Sandorova dost nám toho totiž prozradila o minulosti a budoucnosti Ohaře v dalších dílech to bude už jednoznačne linka Dany která rozpoutá ohnivé peklo

#61 mirako
18.7.2017 | 20:54:53
Grayyitheyerouh

#42 Nikolperse: Chci vidět její reakce až zjistí, že je tu také Jon, který by mohl být taky právoplatný král… nebo co potom Gendry? Ten ta práva nemá? Má Dany práva jen kvůli tomu, že je dcerou Mad Kinga a sestrou Rhaegara? Proč by potom Jon, který je Rhaegarův syn ( Rhaegar měl být původně král, tedy by měl nastoupit jeho syn ) neměl mít větší práva? Nebo Gendry… syn uchvatitele… zřejmě jediný syn.. žijící. Ona žije jen pro trůn. Jinde žít nechce… a to ji bude stát život. Tuto sérii zemře… 99%

#60 Nikolperse #64 Rafan
18.7.2017 | 20:54:56
Punisher bude trestať

#43 Nikolperse:

Hlavna dejova linka serialu sa toci okolo WW, vsetko je len zbytocna omacka! Teraz sa zamysli a povedz v ktorej dejovej linke je vidiet najviac WW? Takze napisat, ze Jonova linka je najnudnejsia je ako napisat, ze hlavna dejova linka je jedna velka nuda. Je serial Game of Thrones nuda? Ako vidis, nevidis do serialu. Chapem, ze vela ludi je je zaslepenych, no je potrebne sa triezvo pozriet na tuto vec a uvedomit si, ze cely serial stoji na jednej postave, tato postava musi mat tu najzaujimavej­siu linku.

Skusim to takto, kolko hlavnych postav vie o nebezpecenstve ktore prichadza? Iba Jon, nikto ostatny o hlavnu dejovu linku ani nezakopol.

#59 Nikolperse #102 McAwesome
redaktor
18.7.2017 | 21:04:44
Robinson

A doplním do éteru že Melissandru má Arya také na seznamu. Zároveň, pokud si noční král podmanil všechny obry, logicky sebral i Hodora, vždyť vám to dává nápovědu už v Tvrdodomově že noční král sebou vezme cokoliv co zabije a podmaní si to, sám Jon to říkal a když byl noční král v tom stromě, zcela logicky sebou vzal i Hodora, logická úvaha u některých chybí. Zároveň opět nechápu, proč tu někteří píší o proslovech Daenerys, která řekla akorát: Můžeme začít? a zatím se v této sérii moc neukázala.

Ona se ukáže, ukáže teprve co v sobě má a dle ksichtů Cersei z ní má zrovna Cersei obří respekt a strach, ostatně kdo by neměl, ale zrovna u Cersei to oceňuji.

Plus kurde, to jí opravdu závidíte že získala vše jen kvůli kráse? Co si to tak čtu, tak bych si nejradši vypíchl oči nůžkama a potopil hlavu do kýble s kyselinou. Draky získala zcela sama, nebýt jí, tak z těch vajec zůstane pouze pouhopouhý kámen a draci se nikdy nezrodí. Proč jí plameny nespálí i po dracích vysvětlovala druhá rudá dáma, říkala že Daenerys je vyvolená pána světla a dává to smysl. Daenerys, i kdyby zemřela, se vrátí. To jak získala neposkvrněné může být sice pro někoho nefér, ale jak již tvůrci řekli, Daenerys si nenechá nadávat na své draky (tuším že to řekli konkrétně k tomu dílu, prokázalo se to i v 6×09 kdy jí otrokáři řekli že budou draci utraceni, na což reagovala tak že si asi nerozuměli)

Až získá ten trůn, tak vás chci teprve vidět, až zemře, vezmu to a budu sledovat Aryu, i když umře Arya, nikdy nebudu žádnou linku přeskakovat a považovat jí ze žárlivosti za zbytečnou. Daenerys je momentálně jedinou Targaryenkou a jedinou která vlastní dračí sklo, takže bych se ani nedivil kdyby se s ní chtěla Cersei ze zoufalosti spojit, popřípadě kdyby Cersei zradil Euron.

Ano, jak tu někdo píše, ten seriál má předem daný děj, ale může se to změnit či nastat situace která vše zkomplikuje. Ostatně, každý si myslí že Jamie s tím kopím míří proti drakovi, ale těším se až ta scéna přijde a vy budete valit oči, popřípadě já.

Uf, už nikdy více…

18.7.2017 | 21:18:21
lone.ranger

Sandor naprosto bezkonkurenční. Vždycky je. Doufám, že vydrží naživu co nejdýl. Arya mi už delší dobu nesedí – zezačátku seriálu skoro nejsympatičtější postava, ale postupně vyšuměla do ztracena. Daenerys potěšila, že kromě věty na konci neřekla ani slovo. Kdo si taky myslí, že je to tak lepší? :)

Ostatní takovej jejich standard.

Ale líbilo se mi, jak se tvůrcům tentokrát podařilo první epizodu nadávkovat. Skvěle navnadila na další pokračování, a tak je to správně, tak to má být.

#63 mirako
18.7.2017 | 21:33:09
matys22

Nevíte někdo kde bych našel první díl sedmé serie s cz dabingem děkuji

#53 Grayyitheyerouh
18.7.2017 | 21:49:12
Pincekcz

Jediná zajímává dějová linka je mezi Tormundem a Briene . Přeju Tormundovi aby uspěl.

18.7.2017 | 21:50:23
Pincekcz

Jediná zajímává dějová linka je mezi Tormundem a Briene . Přeju Tormundovi aby uspěl.

18.7.2017 | 21:50:23
anca1103

Danyina linka se mi moc líbila. Vždyť konečně dorazila tam, kam odmalička chtěla. Domů. Navíc se tam narodila. Bylo to emotivní, krásně natočené. Konečně jsme viděli Dragonstone v plné kráse. Tichá scéna mohla působit trochu nepřirozeně, ale člověk si vychutnal to ostatní. Nevím, co proti Daenerys furt máte, stále narážím jen na to, jak ji všichni opovrhují většinou bez jakéhokoliv rozumného důvodu.

#63 mirako
18.7.2017 | 21:50:39
Grayyitheyerouh

#49 matys22: Dabing tak rychle nebude… kromě toho v původním znění to je o mnoho lepší. Však titulky ti nestačí?

#54 Punisher bude trestať
18.7.2017 | 21:52:23
Punisher bude trestať

#53 Grayyitheyerouh:

Tak on to asi zal pozerat pred mesiacom. :/

redaktor
18.7.2017 | 21:59:11
Billy the Kid

Arya, kvůli edovi :)

18.7.2017 | 22:02:13
Rafan

#18 SSSniper: No vidíte.plácáte tu něco o napětí( bůh ví zda tušíte co to je ) a přitom ta scéna beze slov a emoce vyjadřované pohybem a výrazem v obličeji bylo emotivně to nejsilnější v této epizodě.

18.7.2017 | 22:04:57
widy.33

pre mňa Sandor bol TOP bolo to super :D a potom arya nesklamala tak isto

widy.33
18.7.2017 | 22:05:23
widy.33

pre mňa Sandor bol TOP bolo to super :D a potom arya nesklamala tak isto

#63 mirako
widy.33
18.7.2017 | 22:05:23
Nikolperse

#46 Punisher bude trestať: To ze je nejaka linka nudna neznamena ze nie je dolezita a ja hovorim ze Jonova linka je nudna a nie ze hlavna dejova linka je nudna. Sceny s Jonovej linky v ktorych su Ww su dobre az nadpriemerne, ale ostatok, cize vecsina jeho linky je nuda.

18.7.2017 | 22:18:42
Nikolperse

#45 Grayyitheyerouh: bude dobre v soku, ked zisti ze si ho zvolili lordi. Jon ziskal tron vo volbe ona chce tron uchvatit.

#65 Rafan
18.7.2017 | 22:20:02
mirako

#11 BixB: #13 Arrow123: #14 SSSniper: #19 mr_bungle: #24 Punisher bude trestať: #32 Penegal: #44 kutas: Divím se, že víc lidí nedalo Ohaře a nepochopilo, co se vlastně v jeho lince v posledním díle stalo… Jako scénka Arya byla hodně pěkná, ale nebyla zas tak překvapivá a zas tak důležitá pro děj.. zato linka s Ohařem, při které jsme zjistili, že je něco mnohem víc než normální člověk (vidí vzkaze v ohni od R'hllora, jako rudí knězové) a tudíž nás s ním čeká zajímavá budoucnost, je mnohem důležitější.. taky nám to ukázalo, jak se mění jeho charakter (výčitky svědomí nad farmářem a jeho dcerou, které okradl)..

jinak co se týče ostatních postav, tak rozhodně důležitá a velmi pěkně udělaná byla scénka Daenerys.. taky u Samové byla pěkně vykreslená jeho rutina.. Bran možná trochu pomohl NK ohledně magii ve zdi, ale doufám, že ji nezrušil úplně.. Jon a Sansa pobavila.. Cersei/Jaime/Euron taktéž velice zajímavá.. :)

#88 widy.33
18.7.2017 | 22:23:39
samil1976

#40 Punisher bude trestať: Ne ne ne, AA je Ohař.

18.7.2017 | 22:27:17
18.7.2017 | 22:30:24
Rafan

#45 Grayyitheyerouh: Pletete páté přes deváté a vylézají vám z toho blbosti. Robert je po smrti a žije jen Gendry a to je bastard. Dany je přesvědčena že je právoplatný dědic koruny, protože netuší že je tu syn korunního prince a ten má dle zákonů následnictví přednost před její maličkostí. Ve středověku máte právní nárok na korunu z pozice dědice, ale i tak jí nemusíte získat, či udržet pokud to nezvládnete vojensky. Robert byl brán jako král uchvatitel, přeloženo zmocnil se koruny silou bez právního rámce, podporován spojenci a opozice byla umlčena. Robert věděl, že kdyby Dany s Dothraky přeplula úzké
moře, nemůže počítat s podporou všech rodů. To je totiž druhá strana mince když trůn uchvátíte silou a loajalita je vynucena strachem. Pak vám hrozí, že ti co přísahali věrnost, přejdou na stranu protivníka.

18.7.2017 | 22:34:58
Rafan

#60 Nikolperse: Zjistěte si nejdřív jak je to s následnictvím!!!!! Dokud doložitelně nezjistí že Jon je legálním synem korunního prince (jejího bratra), má právo říkat že má na trůn nárok ona a není žádný uchvatitel. Tím by se stala teprve tehdy, kdyby fakt nároku na trůn Jona nerespektovala. Nicméně to bude pro ní šok, až to zjistí. Z jedné strany získá příbuzného (myslí si že je poslední svého rodu) a zároveň se jí sen o koruně, do kterého napnula veškeré své úsilí rozplyne v jediné vteřině.

#67 EmporioDrago #68 mirako #85 Nikolperse
18.7.2017 | 22:49:06
Mýval

#4 Locker.: Stannis by naživu být mohl, ale jaká je tvoje teorie Locker ??

18.7.2017 | 23:19:59
EmporioDrago

#65 Rafan: spousta vladnoucich rodu byla porazena a nahrazena jinym rodem, ktery byl pote bran jako pravoplatny vladnouci rod, pokud to ostatni rody podporili at uz ze strachu nebo ne. Nebylo nic divneho, ze vlada prechazela i silou na ostatni. Nevim, jak presne to bylo ve svete Zapadozemi, ale pokud muze byt zena kralovna, tak Cersei jako vdova po Robertovi, proc by nemohla mit narok ona, kdyz Robertovi sourozenci jsou mrtvi a Gendry je bastard. Nebo jako byt Dany plodna, tak i pet generaci po nic jsou legitimni vladci v dobe vlady jine dynastie? Jako dokud nevymrou? Neumim asi uplne presne rict, kdo je pravoplatny naslednik trunu. Klidne i Cersei jako vdova. Z pohledu Dany je to ona, kdyz jeste figuroval Stannis, byl to on. Kdyz zili deti Cersei a Jaimeho, byly to ony pro ty, kdo verili, ze jsou deti Roberta. Ciste ale z logiky vladnouci dynastie po Robertovi a toho, co vime o detech Cersei, to byl jednoznacne Stannis. Ale jak se to vyvijelo, to je vec druha. Kazdy rod muze byt svrzen a nahrazen jinym, ktereho uznaji za krale ostatni rody nebo se podridi. Stejne tak to nakonec muze byt Dany i kdyz je neplodna a nebo bude pokracovat Targaryensky rod pres Jona. Ovsem cilem cele sagy je boj lidi proti nocnimu krali a bilym chodcum. Boj lidi proti nemrtvym. Proto se nakonec budou muset spojit a spolecne postavit proti nemu a kdo vsechno bude na te strane, to se uvidi.

#76 Argetlam Královrah #77 Argetlam Královrah
18.7.2017 | 23:51:15
mirako

#65 Rafan: Dany má stejný nárok na trůn, jako třeba právě Gendry.. prostě stejný, jak všichni ostatní.. víceméně nulový.. proč? protože prostě Robert to Targaryenům přerušil a teď má nárok na trůn jen rod Baratheonů, momentálně už jen Cersei.. pokud chcou být na trůně znovu Targaryenové musí si ho dobýt, uchvátit od Baratheonů.. stejně tak Jon na něj nemá nárok.. za prvé ještě není dokázaný, že je uznaný Targaryen.. za druhé, to samé, co u Dany..

a Daenerys si myslí, že na něj má právo a proto trůn chce, pokud se dozví, že Jon (již potvrzený Targaryen sňatkem R+L) je právě synem Rhaegara, tak mu trůn klidně přenechá, chce prostě na trůně jen Targaryeny a je ji jedno jestli to bude ona, nebo nějaký jiný.. ale chce prostě tu svou spravedlnost..

#70 mirako #71 EmporioDrago #83 Rafan
18.7.2017 | 23:51:35
EmporioDrago

za me z tohoto dilu me nejvic zaujal Sandor. Jak tady nekdo vzpomnel, to co v sobe objevil, je asi nejzajimavejsi z tohoto dilu. Jeho postava byla v podstate vzdy kladna z urciteho pohledu. Plnil rozkazy od Joeffryho, protoze proste byl vojak. Mimo nej jednal sice krute, drsne nekdy, ale spravne. Plus cely dej na severu ma atmosferu nejvic. Taky linka Arye je zajimava, Branova jeste bude, Jon a jeho skupina je nejbliz nebezpeci, ale cela linka a dej severu je kolem toho hlavniho – souboj lidi proti nemrtvym. To vse ostatni jako boj o moc, vladu atd. je jen doplnkem, i kdyz moc zajimavy taky. Dany proste od zacatku chce navrat a korunu, tot vse. Sam je roztomily nouma, ale ma svoje misto a bavi me. Stejne tak Malicek to hezky cele zamotava. No a jestli umre Olena, skoda. Jeji kousave poznamky jsou top :-)

#72 mirako
18.7.2017 | 23:55:21
mirako

#68 mirako: oprava: za druhé, pokud je Targaryen, tak to samé, co u Dany…

18.7.2017 | 23:57:28
EmporioDrago

#68 mirako: s prvnim odstavcem plne souhlasim. Narok ma kazdy, jak to citi. Ted vladnou Baratheonove, tak oni jsou legitimni vladci. Ted Daenerys je v pozici uchvatitele a o to ji jde. S druhym odstavcem si uplne nejsem jisty, ze by to prenechala Jonovi, pokud by projevil zajem. Mozna se ale pletu. Ale posledni serie jde Daenerys hlava nehlava po trunu a moc si neumim predstavit, ze po tom vsem, by rekla ok Jone, jsi Targaryen a trun prenecham tobe. Mozna spolu my dva, ale ze bych sla do ustrani, nevim nevim

#74 mirako
18.7.2017 | 23:58:47
mirako

#69 EmporioDrago: souhlasím se vším co píšeš.. ;)

#73 EmporioDrago
18.7.2017 | 23:59:41
EmporioDrago

#72 mirako: ;-) vidime to stejne. Jak jsem predtim psal to o objeveni schopnosti Sandora, ze to tady nekdo psal, tak myslim, zes to byl ty. To me asi z celeho dilu oslovilo nejvic

#75 mirako
19.7.2017 | 0:02:26
mirako

#71 EmporioDrago: uvidíme, myslím, že by mu ho přenechala.. ale Jon o něj stejně nebude stát.. má teď starosti s důležitějšími věcmi, přesně jak píšeš.. no ale podle mě se stejně dají dohromady a nakonec budou vládnout oba.. pokud by vše víceméně dobře dopadlo :D

#78 EmporioDrago
19.7.2017 | 0:05:52
mirako

#73 EmporioDrago: :D myslel jsem si to.. ale dík za ujištění.. ;) taky mě to nejvíc oslovilo..

19.7.2017 | 0:06:57
Argetlam Královrah

#67 EmporioDrago: Útok na vládnoucí rod se trestá smrtí a tím i ztrátou titulů a většinou i majetků jejich rodu. Jakýkoliv dědic uchvatitele je pak sám uchvatitelem. V zákonech totiž zřejmě není ani zmínka o tom, že „Kdo svrhne vládnoucí rod, ten zakládá nový vládnoucí rod“, to by tam prostě nikdo nedal.

Aegon Dobyvatel získal všech 7 království nejenom vojensky ale i politicky (vládcové nebo jejich následníci, pokud vládce vyvraždil, mu přísahali věrnost).

Daenerys ani Viserys ale Robertovi věrnost nepřísahali a co víc – ten svůj nárok na trůn neodvíjel od vojenské síly, a že si ho prostě vzal (i když to rád říkal), ale oficiálně od toho, že jeho babička byla Targaryenka. De facto tak šlo jen o přeskočení nástupnické linie, které podle práva není možné (nebo jen pokud to schválí předchozí král možná), takže i z pohledu Roberta on sám nebyl právoplatným králem, ačkoliv by se mu to asi nikdo neodvážil říct do očí. A i kdyby byl – manželka z cizího rodu nemá žádný dědický nárok. Ženy takhle „vládli“ prostřednictvím svých dětí většinou (Marie de Guise – Mary Stuartovna), samozřejmě byly ale i výjimky (Kateřina II. Veliká), nicméně v Anglii, ze které George R. R. Martin čerpal inspiraci, to chodilo tak, že se prostě našel bratranec nebo sestřenice (jedno jak vzdálený). A nejbližší Robertovi dědicové jsou tak jeho bratři a následně samotná Daenerys. Takže i kdybychom uznali Roberta jako právoplatného krále, tak po smrti Stannise a Renlyho je jeho další dědičkou právě Daenerys Targaryen. Ať už tedy Roberta uznáváme nebo ne (a o to celé jde), tak v obou případech je současnou královnou Daenerys, případně Jon, pokud se Rhaegar a Lyanna skutečně vzali. Cercei si trůn může nárokovat jen silou, a té zrovna moc nemá.

#109 Nikolperse
19.7.2017 | 0:08:32
Argetlam Královrah

#67 EmporioDrago: Ještě dodám – podle tvé logiky by tak po smrti Ludvíka XVI. a Marie Antoinetty mohla na francouzský trůn nastoupit Marie Terezie (matka Marie Antoinetty).

19.7.2017 | 0:10:15
EmporioDrago

#74 mirako: pro zachovani ducha cele sagy knizni predlohy a i serialu, bych byl pro trend umirani zajimavych postav. A jelikoz Jon a Dany jsou asi (co si budeme povidat) ustredni postavy, jeden z nich by mohl jaksi skoncit. Jon uz jednou umrel, tak asi by mohla Dany tentokrat a uz bez oziveni, Jednou a dost. Nebo nejaky zvrat, ktery sokuje a prekvapi, jako nekolikrat predtim. Co asi bude urcite, zvitezi lide nad WW a NK. Ale pokud to skonci dojakem a moc happy endem, ze Jon a Dany usednou spolu na trun, budu asi rozhozeny. Mozny konec by mohl byt takovy horko-sladky. Sice lide vyhraji, ale bude tam velke ALE s castecne otevrenym koncem, at si ctenar/divak zapremysli, co by kdyby. Ovsem bez nejakeho pokracovani na budoucich seriich :-)

#79 mirako
19.7.2017 | 0:15:18
mirako

#78 EmporioDrago: no špatně jsem to napsal.. spíš jsem to měl napsat, tak že je to možnost, že to tak Tolkienovsky dobře dopadne.. víc souhlasím s tím koncem, že se dají sice dohromady, ale vzápětí jeden z nich zemře, pravděpodobně, jak píšeš Dany.. to zakončení by mělo být tak nějak, jak píšeš.. sám GRRM říkal, že to dopadne hořko-sladce.. no doufám, že jedna ze sladkých částí bude, jak si Tyrion založí tu svou vlastní vinici.. :D

19.7.2017 | 0:42:20
Baodurwolverine

Ja byt jonem tak bych řekl sanse…viš co? tak si tu vladni seru na tebe!! ja jdu na jich a ještě dal jen mi kurviš moje plany…zimohrad maš ja jsem splnil to o co si mě žadala…pozdravuj nočniho krale papa…

#91 Eddard1
19.7.2017 | 0:43:54
DejvidHound

To by bolo na pomery GoT moc klise keby Dany ziskala tron. Natahuju sa o vladu nad svetom a pritom si po nich zo severu kraca smrt.

19.7.2017 | 1:00:18
league

Stenis bude možná bílý chodec ale možná jenom

19.7.2017 | 1:02:40
Rafan

#68 mirako: Cersei se defacto zmocnila trůnu ne jako žena Roberta, protože aby vládla legálně leda jako regent svého nedospělého dítěte. Ona však už žádné děti nemá, a otevřeně se ujmula trůnu s tím, že založí dynastii Lannisterů. Mimochodem hloupý tah. Armáda je mnoha šarvátkami oslabená (boj proti severu a pak boj se Stanisem) a přišly o nejsilnějšího spojence. Nemá šanci korunu udržet.

#84 fgh
19.7.2017 | 4:38:49
fgh

#83 Rafan: Cersei ale ma sanci za pomoci Eurona znicit castecne, nebo klidne i cele vojsko Daenerys, protoze Euron ma tu moc vypustit Krakena. Tudiz pokud Dany sve vojsko ihned nedostane na sous, bude problemek.

#86 Nikolperse
19.7.2017 | 4:54:09
Nikolperse

#65 Rafan: Jona si za kráľa severu zvolili lordi severu a lordi údolia ich pritom otvorene politicky a vojensky podporili. Keď Daenerys zistí, že kus zeme si zvolil vlastného kráľa a chcú mať vlastného kráľa ktorého si zvolili, a ona bude vyhlasovať, že to tak nemôže byť a sever patrí jej, tak lordi severu a údolia ju ako uchvatiteľa brať budú. Navyše ju vo Westerose nikto nepozná, väčšina Westerosu ju bude brať ako uchvatiteľa a to len preto, lebo príde na čele cudzej armády z miest, ktoré sú mnoho mesiacov plavby od Westerosu.

19.7.2017 | 6:56:21
Nikolperse

#84 fgh: Vzhľadom na to, že máme vedomosti o bitkách na súši, tak vojsko na súš zrejme dostane.

#93 fgh
19.7.2017 | 6:56:57
gaff

Abych to shrnul, aryina linka byla sice parádně udělaná, ale bohužel veskrze hloupá (naporcovat lidi a udělat z nich buchtu není zas tak lehký, otrávit naráz celý příbuzenstvo je snad ještě o něco složitější). Daenerys mě obtěžuje už sedmou sérii (lezla mi na nervy už v knížce, škoda, že z ní v seriálu neudělali děvku nebo tak něco, je to celkem šukézní blondýnka). Doufám, že obě už brzo natáhnou ráfky. Cersei mám sice rád, ale poslední dobou se chová opravdu hrozně hloupě (ale aspoň si toho všimnul Jaime). Ohař začíná bejt nebezpečně kladnej, Sansa naopak poněkud přitvrdila, ale má pravdu s tím, že by Jon neměl být stejně hloupej jako Ned a Robb. Celkově vzato se na posledních sériích podepisuje spěch a nedostatečnej scénář. Je to stále výborná zábava a těším se na každej další díl, ale nezaslouženě, GoT začíná připomínat například ordinaci, je čím dál hloupější, ale přesto stále zábavnej. Stačí dodržet pár postupů a funguje to. Nicméně ve srovnání s první sérií jsme uý opravdu někde zcela jinde

19.7.2017 | 7:14:50
widy.33

#61 mirako: suhlasííím :D

widy.33
19.7.2017 | 10:19:33
VLK2604

Gaffe- GoT přirovnávat k Ordinaci? !?!Daenerys tě obtěžuje? Bože muj.Tak se na to prostě nekoukej a nebudeš muset psát takový blbosti ;-).

19.7.2017 | 10:21:31
Eddard1

Mě se líbí linky které jdou do hloubky a proto jako nejlepší linku 1 epizody Sandora. To jak pohřbíval ty těla to jakou to mělo emoční hloubku. Pro někoho nuda pro mě TOP scéna

19.7.2017 | 10:46:20
Eddard1

#80 Baodurwolverine: Tohle by jsi řekl? hm no kre-ten na to jsi. Okamžitě bych tě nechal zbavit moci, protože mít vládce takového kr… pro Sever katastrofa.

#111 Baodurwolverine
19.7.2017 | 10:56:33
SarkaCarka

Já hlasovala pro Brana, sice to není moje nijak zvlášť oblíbená postava, ale těším se na jeho shledání se sourozenci! :)

19.7.2017 | 12:13:16
fgh

#86 Nikolperse: Ano, ale jak rikam, co kdyz Euron podstatne velkou cast Danyina vojska znicil na mori?

#96 Robinson #97 Nikolperse
19.7.2017 | 12:23:22
MámvPéči

Zdravím, mám jednu teorii. o které si myslím, že by docela dávala smysl: co když bude AA někdo, kdo v GoT ještě nebyl – třeba nějak spjat s Valirií?

PS: Pořád lepší než teorie shootxe, či jak se jmenuje. A locker mě bavil chvíli, nyní se již jen opakuje, měl by přijít s něčím novým – líbilo se mi, že vycházel z „faktů“, ale od té doby, co řekl, že Stanise zachránil Benjen Stark, když nemůže přejít zeď, ho beru spíše už jen jako šaška – lockere bez tečky vrat se.

19.7.2017 | 12:36:18
Kajasan

Arya a Sandor. Zbytek obrovska nuda.

19.7.2017 | 13:34:55
Robinson

#93 fgh: Dle traileru se tak dostane i s hordou Dothraků na souš, ona ten trůn chce, proto si nesedla na ten na dračím kameni ale šla ihned taktizovat k mapě.

Pochopitelně že část armády a možná i dva draky ztratí, ale to nic nemění, lol

#120 fgh
19.7.2017 | 13:38:47
Nikolperse

#93 fgh: Podľa toho čo sme mohli vidieť v traileroch a podľa uniknutých scenárov, sa Euron akurát tak stretne na mori s Yarov a Theonom. Ak aj Euron niečo zničí tak to bude akurát pár lodí a aj to železných nič viac. Alebo chceš povedať že to čo sme videli v traileroch, je to natočené a pripravené na odvysielanie je klamstvo?

#120 fgh
19.7.2017 | 14:41:09
Pavcus

Pozastavil se tu vůbec někdo nad tím, co viděl Ohař v tom ohni?

#99 Grayyitheyerouh
19.7.2017 | 14:58:56
Grayyitheyerouh

#98 Pavcus: Ano. Tady je otázkou, jestli viděl přítomnost, budoucnost, minulost nebo potenciální budoucnost – co by se stalo, kdyby tam nedošli včas. Nejsem si jistý, jak ten útok chtějí odrazit, když v Hardhome to byl takový masakr… valyrijskou ocel z nich nemá nikdo + dračí sklo už vůbec ne. Jediný Jon, který by tam měl dle traileru dorazit má Dlouhý dráp… jediný meč proti desítkám white walkers a desetitisíců nemrtvých… + podle mě je NK odolný i proti dračímu sklu a valyrijské oceli…

#108 Nikolperse
19.7.2017 | 15:18:50
Punisher bude trestať

NK sa da zabit iba sposobom ktorym vznikol!

#101 Locker.
redaktor
19.7.2017 | 15:36:11
Locker.

#100 Punisher bude trestať: Nikoliv. Nedá se zabít žádnou zbraní. Pouze intrika ho může zničit. Tudíž se hledá mistr v intrikářství.

#103 Punisher bude trestať
19.7.2017 | 15:37:48
McAwesome

#46 Punisher bude trestať: kde je napsano, ze hlavni dejova linka nemuze byt nuda? Podivej se na hlavni linku pana prstenu. Nejnudnejsi ze vsech linek je ta hlavni.

#104 Punisher bude trestať
19.7.2017 | 15:43:24
Punisher bude trestať

#101 Locker.:

NK moze oslabit iba strach, v knihe ktoru mal k dispozicii Sam sa pise, ze s prichodom temnoty bude jedinou nadejou clovek, ktory dokaze v temnote vzbudit strach. 1× sa stretneme s oslabenim NK pri boji uz v tejto serii, Jon Snow bude obklopeny armadou mrtvych, no nebudu utocit, pretoze nebudu moct.

redaktor
19.7.2017 | 15:47:19
Punisher bude trestať

#102 McAwesome:

Ak je hlavna dejova linka nuda (Jon+NK), tak cely serial je nuda, trha to rekord sledovanosti, pretoze je to nuda, vsetci su blazni a ty ťululum. :/ Jonova (hlavna linka) je ta najepickejsia, najzaujimacejsia a najblizsie ma k podstate celeho serialu. Viem, ze niekoho nezaujimaju bitky, WW, ale je skor na administrativne veci v KL. :)

#105 Timik #110 Locker.
redaktor
19.7.2017 | 15:50:39
Timik

#104 Punisher bude trestať: je smutné že väčšina ľudí ma rada tie intrigy a zvrátenosť v tomto seriály. ale nečudujem sa tomu, tak to to žiaľ chodí aj v našom svete. ja mám rád tento seriál hlavne kôli jonovi, lebo on je v tomto seriály asi jediná postava ktorá netúži po moci, alebo niečom materiálnom. ide mu skôr o všeobecné blaho, a dobro. a to by malo podľa mňa viac ľudí udivovať, a obdivovať. a nie ako všetko zase cersei prešlo, a zlo a zvrátenosť znovu vyhráva :D

19.7.2017 | 16:57:26
niTRONik

Aryina zabijacka bola najviaac :D sandor dodal ep. take napatie tajuplnost :D bolo prijemne sa pozerat ako je sansa aj jon opat doma a bolo prijemne tiez vidiet winterfell v spravnych rukach <3 samova linka bola zaujimava a aj vistihujuca nas kazdodenny zivot.....cercei ma vazne pobavila :D a bran noo nic zvlastne

19.7.2017 | 17:16:51
niTRONik

oooo ako som mohol zabudnut na moju dany…to bolo velkolepe…draci kamen je uzasny ona je uzasny <3

19.7.2017 | 17:17:27
Nikolperse

#99 Grayyitheyerouh: Jon sa má objaviť na Dračom kameni a Daenerys by v tejto sérii mala prísť o jedného draka, takže sa môže stať, že útok WW odrazia ale za cenu draka.

19.7.2017 | 17:58:26
Nikolperse

#76 Argetlam Královrah: Aegon Dobyvateľ bol uchvatiteľ a celý jeho vládnuci rod je rod uchvatiteľov. Prišiel a vojensky si uchvátil niekoľko trónov, iba mu to nikto takto nepovedal, lebo mal draky a nikto to takto nepovie ani Daenerys, lebo má draky.

#119 Argetlam Královrah
19.7.2017 | 18:02:40
Locker.

#104 Punisher bude trestať: Jon je mrtvý…toto je pouze jeho tělo…

#113 Punisher bude trestať
19.7.2017 | 18:40:20
Baodurwolverine

#91 Eddard1: no ty to zase až moc proživaš :-D a nemusis hnedka uražet :)

#117 Eddard1
19.7.2017 | 18:50:03
annakollo

bože nedavajte tu spoilery ..alebo aspoň upozornite pred tým nato že je to spoiler

19.7.2017 | 19:12:11
Punisher bude trestať

#110 Locker.:

Ano, Jon Snow ktoreho sme poznali je mrtvy, zrodil sa AA, bolo to nevyhnutelne.

redaktor
19.7.2017 | 19:15:20
SandOrSnow

Arya, jednoznačně. Stejně jako v S6E10. Ale nějak jsem nepochytil, kdo byli ti co ji pozvali na večeři

#115 JoshMcIntosh
19.7.2017 | 20:39:43
JoshMcIntosh

#114 SandOrSnow: To si teda nepochytil zásadní věc :D Pozvala je ona a byli to všichni freyové, kteří něco znamenali.

#116 SandOrSnow
19.7.2017 | 21:21:22
SandOrSnow

#115 JoshMcIntosh: myslím ty vojáky ke konci :D

#118 Eddard1
19.7.2017 | 21:56:58
Eddard1

#111 Baodurwolverine: Kdyby jsem to prožíval tak odpovídám na více příspěvků. Reagoval jsem jen na ten nejhorší. Chtěl jsi udělat z rozumného Jona hloupého Joffreye

19.7.2017 | 23:08:43
Eddard1

#116 SandOrSnow: To byli Lennisterští vojáci. To jak pomáhali Freyum získat zpět hrad od Černé ryby v Řekotočí

19.7.2017 | 23:12:49
Argetlam Královrah

#109 Nikolperse: Nebyl. Nakonec před ním všechny královské rody (Lannister, Stark, Arryn, Greyjoy) nebo jejich nástupci, pokud původní královský rod vyhladil (Baratheon, Tyrell) poklekli, a jelikož nad nimi už nikdo nestál, tak prostě všech 7 království pokleklo. Tedy s výjimkou Martellů z Dorne, samozřejmě. Ti Targaryeny odrazili a k Říši se připojili až mnohem později.

20.7.2017 | 10:28:44
fgh

#96 Robinson: #97 Nikolperse: Na to, ze Euron ma moc vyvolat Krakena je celkem skoda, ze ho v serialu vyuzije jen k ziskani Yary a Ellairy…

20.7.2017 | 16:47:20
makiki_one

Nejlepší je Jonova linka ale Sansa je nudná . Aria je super je silná a samostatná a schopná ..

20.7.2017 | 19:20:00
verax

Nejlepší v tomto díle pro mne Ohařova linka. V okamžiku, kdy se cítil už tak mizerně, tak ho dostihne hřích z minulosti, klade si otázky o bohu, a v tomto rozpoložení začíná vidět budoucnost – či co – v ohni. Klade si otázky a dostane odpověď nebo alespoň nápovědu tam „shora“. – Chystám se podívat alespoň na jeden díl 1. série. Něco se mi pořád nezdá. Tento díl byl vypiplaný, každá scéna, každá sekunda má svůj účel, ale něco tam je jinak, než by podle mně mělo být. Už je to jiný seriál. Taky se mi líbí, to jo. Ale „duch“ je jiný. Ve vzpomínkách mám syrovost, sprostotu, prostotu „středověku“. Toto už je taková pohádka… – Ta Sandorova linka byla ještě taková relativně v původním duchu – ale už zase natočená v jakémsi úsporném, zestručněném modu.

#123 Nymeria the direwolf
24.7.2017 | 15:51:37
Nymeria the direwolf

#122 verax: Právě jeho scéna mě dost zklamala, Ohař je ten poslední, u koho bych čekala, že v ohni něco vážně uvidí, absolutně se to k jeho postavě nehodí a tohle jsem jim prostě nevěřila. Pořád jsem čekala, až se začne smát, ale to se bohužel nestalo.

25.7.2017 | 18:01:50
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama