Hra o trůny (Game of Thrones)
95/100 - 2 314×

Hra o trůny(Game of Thrones)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
VOD
Max | O2 TV
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Kdo zemře v bitvě o Zimohrad?

Kdo zemře v bitvě o Zimohrad?

Příští týden se dočkáme třetího dílu osmé řady, což znamená, že nás čeká bitva o Zimohrad. Kdo podle vás zemře v této bitvě? Rozhodněte o tom v následující anketě.

24 0
26.4.2019

V následující anketě můžete vybrat až 31 možností. V seznamu se nachází pouze postavy, o kterých víme, že se právě nachází na Zimohradu, takže například taková Cersei Lannister tu logicky není. Jedinou výjimku tvoří Noční král a nemrtvý drak Viserion, kteří teprve směřují na Zimohrad.

Kdo zemře v bitvě o Zimohrad?

7%
7%
6%
6%
6%
4%
4%
4%
4%
4%
4%
4%
4%
3%
3%
3%
3%
3%
3%
2%
2%
2%
2%
1%
1%
1%
1%
1%
1%
1%
1%
0%
6549 hlasů

Zdroj: HBO

Diskuze /116

zroutik

nedokázal sem dát hlas žádné z hlavních postav :-D

#18 Cristie
26.4.2019 | 18:04:20
Svjatogor

Vlahá noc a jen měsíc bílý svítí na pláni
Jedni včera zvítězili, druzí plakali
Krutou daň splatí lidské plémě – rány, hlad a mor
S Písní zlou do naší země přijde mrazimor!!!

… nebo ne? ;-)

26.4.2019 | 18:05:31
Monoceros

Dal jsem Gendryho, tam je to téměř 100% jistota … jako bude mě to štvát hodně ale jsem s tím smířený. Jako dalšího s terčem na zádech vidím jednoznačně Theona a Podricka.

26.4.2019 | 18:07:07
Wolfinator1

Theon je největší jistota, asi nikdo nečeká, že by ten uplakánek ubránil Brana před Night Kingem :D. Jinak bych byl rád aby pomřela aspoň půlka zde psaných postav, hlavně vedlejší typu Červ,Jorah, Thormund atd… tohle má být ten rozhodující boj živých proti smrti na který se připravujeme 8 let takže nemůže umřít 1–2 z 20 :D

#6 Hosticek
26.4.2019 | 18:10:46
Regouvousus

To by byl plot twist, kdyby nikdo z těchto postav nezemřel co? :D

#92 jellyfishu
26.4.2019 | 18:14:46
Hosticek

#4 Wolfinator1: Jorah to má taky spočítáné…

26.4.2019 | 18:14:52
Nikolperse

Zabiju vela vedlajsich postav a možno jednu dve dôlezite.

#8 FValek
26.4.2019 | 18:19:11
FValek

#7 Nikolperse: Nevím, kde se dá najít, jaká postava je hlavní a jaká vedlejší… Docela bych se podíval, protože několik seriálů často pasuje na hlavní postavu někoho zbytečného, pak hází spoilery jak zabijí hlavní postavu a nakonec zabijí právě tohohle povýšené nuzáka. :D

#10 Monoceros #11 Neuvěřitelné
26.4.2019 | 18:22:47
shootx

Bude to ten kdo dostal od Davose otravenou misku…

#62 krystus
26.4.2019 | 18:29:20
Monoceros

#8 FValek: no upřímně netuším kdo všechno se počítá jako hlavní postava :D ale když to vezmu podle toho kdo bere největší ranec tak jsou to Tyrion, Jon, Daenerys, Cersei a Jaime :D jinak se to asi bere podle knihy kdo má kapitoly v knize, jinak nevím :D jistě však můžu tvrdit že hlavními jsou všechny děti Starků, Theon a asi Brienne

26.4.2019 | 18:34:15
Neuvěřitelné

#8 FValek: Jon, Dany, Tyrion, Jaime, Arya, Sansa, Bran jsou snad nejhlavnější, ne?

26.4.2019 | 18:37:44
Fossilus

Theon, Jorah, Šedej červ, buď Jamie nebo Brien (Brien spíš), Rhaegal, Podrick nebo Genry a teoreticky by Noční král a Bran mohli umřít spolu zároveň.

26.4.2019 | 18:41:14
Neuvěřitelné

Jestli nebudou mít koule zabít alespoň 16/32 postav na tom listu, tak jsou to sráči. Jinak jsem zaškrtl jenom 11 postav, tak mě snad překvapí. Očekávám, že Jon nebo Dany zemřou, ale jenom jeden z nich s tím, že to bude spíš Jon, aby se následně mohl rozhořet konflikt mezi Sansou, Dany, Cersei a Tyrionem. Jinak neví někdo, jestli Nymeria se smečkou budou přítomní u bitvy?

26.4.2019 | 18:47:48
Arihant

Kto si ma pamatat vsetky postavy, chcelo by to fotku vedla mena :)

26.4.2019 | 18:48:06
Svjatogor

Berik Dondarrion, Brienne z Tarthu, Daenerys Targaryen, Jorah Mormont, nemrtvý drak Viserion (kéž by), Noční král (kéž by), Qhono, Šedý červ, Theon Greyjoy, Yohn Royce, zlovlk Duch. Předpokládám, že krypta nebude dobyta. :-)

#58 Movego
26.4.2019 | 18:50:09
hyena

ak neumru jamie a ohar budem scastny ostatni su mi ukradnuti :D

26.4.2019 | 18:50:59
Hertin

pre istotu som to dal ako spoiler, keďže možno si to ludia nevšilmi

no s istotou vieme len, že v 3 epizéde nezomrie DAENERYS TARGARYEN a JOHN SNOW, keďže v prome na 8 sériu bolo ukázane, že ich budeme vidieť ešte v Dragostone a pravdepodobne prežije aj SAMWELL TARLY, ktorý tiež v prome hovorí vetu „Think back to where we started“, ktorá zatial v 8 sérii neodznela

#25 Neuvěřitelné #52 anetkanit
26.4.2019 | 18:58:08
Cristie

#1 zroutik: Ani já ne......

26.4.2019 | 19:08:16
FallenMaia

Najhlavnejšie postavy sú určite tie ktoré patria do troch hlavných rodov – Stark, Lannister a Targeryen.

26.4.2019 | 19:08:22
Neuvěřitelné

Nedoporučuji číst.

Podle spoilerů ze spolehlivého zdroje, který měl pravdu i o sedmé sérii určitě bitvu přežije Tyrion, Brienne, Davos, Šedý Červ, Arya, Sansa i Brandon. Tyrion následně v posledním díle bude popraven za zradu po soudu v Dragon pit, ve kterém bude i Harry Strickland a Robin Arryn též! Stane se z něj konečně člověk a vezme si Sansu? Nebo si ji vezme Tyrion? Tohle je potvrzený, ale nemusíte být génius, aby jste si domysleli zbytek.

Jelikož přežije Brienne, zemře určitě Tormund a pravděpodobně Podrick. Jelikož přežije Šedý Červ, Missandei zemře. Jon také určitě zemře a pak už nebude Sanse nic stát v cestě, aby se postavila proti oslabené Dany. Klidně by mohla udělat dohodu se Cersei, že Sever bude nezávislý. Cersei totiž vůbec nezajímá. Tyrion zradí Dany též, ale ještě nevíme proč, jenom kvůli své milované sestře by to asi neudělal, pravděpodobně se přidá k Sanse. Jaime určitě přežije a splní věštbu a zabije Cersei nakonec, na rozdíl od Tyriona totiž zůstane s Dany nebo se také přidá k Sanse? Dany nakonec zemře v boji proti Cersei i s posledním živým drakem Drogonem, pravděpodobně za sebou nechají vejce. V Dragon pit nebyl přítomen nikdo, koho jsem nevyjmenoval na začátku, takže Jaime, Jon, Euron, Theon, Cersei, Bronn, Sandor, Beric, Sam, Hora atd. jsou tou dobou buď už mrtví nebo tam prostě jen nebyli. Spíš to první. Každopádně proč se autor tolik věnuje historii Targaryenů, jen aby je v Písni ledu a ohně nechal vymřít? Třeba v knize přežije Young Griff. Ale určitě mi v tom příběhu pořád chybí nějaký velký twist.

#22 FValek #24 FValek #26 Robinson #30 RightfuHeir #103 SaladinCZ
26.4.2019 | 19:10:03
Robinson

Na základě možností – Theon, Šedý Červ, Berik, Jorah, Brienne, Duch, Tormund, Alys, Yohn, Eddison, Gendry, Podrick, Davos, Qhono, Jamie, Lyanna Mormont, drak Rhaegal, Sandor, Missandei, Wolkan, Varys, Sam, Fialka a Sansa.

Dany s Jonem byli spatřeni na natáčení v KL, nemyslím si že někdo z nich zemře. A zabít Nočního Krále takhle brzo? Nebyl by to wow moment, spíš bych byl zklamán.

U Brana, Tyriona a Aryi to není zcela vyloučeno.

U draků tak úplně nevím, ale zcela určitě některý z nich zemře. Nemyslím si ale že to bude na straně Nočního Krále.

26.4.2019 | 19:14:02
FValek

#20 Neuvěřitelné: ! Píšeš, že Tyriona popraví a pa, že si vezme Sansu? Nechápu…

#23 FValek #27 Neuvěřitelné
26.4.2019 | 19:14:26
FValek

#22 FValek: Do háje, proč mi nejdou ty spoilery pitomé :D

26.4.2019 | 19:14:42
FValek

#20 Neuvěřitelné: Hrozná kravina podle mě :D

26.4.2019 | 19:15:42
Neuvěřitelné

#17 Hertin: Kvůli tobě jsem se podíval opět na promo i trailer v 8. sérii a Dany s Jonem NIKDE na Dragonstone nejsou. Každopádně jsem si všiml zajímavé věci, všechny záběry jsou z prvních dvou dílů a velice málo ze třetího. Ty poslední tři díly budou muset být fakt epické (mimo tu bitvu), když to tolik tají. Na druhou stranu to tají proto, aby jsme právě nevěděli, kdo přežije bitvu.

#29 FValek #31 Hertin #72 Zdechlinka
26.4.2019 | 19:15:43
Robinson

#20 Neuvěřitelné: Mohou to být teorie ale určitě ne spoilery.

#28 Neuvěřitelné
26.4.2019 | 19:15:49
Neuvěřitelné

#22 FValek: ! To proto, že jsem se tam omylem rozepsal o dvou možných scénářích. Ta poprava jistá není, jistý je pouze jeho soud. To že si jí vezme nebyl spoiler ale moje myšlenka, tu asi ignoruj.

26.4.2019 | 19:17:18
Neuvěřitelné

#26 Robinson: První spoiler je spoiler, to druhé je moje teorie.

26.4.2019 | 19:17:51
FValek

#25 Neuvěřitelné: Taky jsem je neviděl na Dragonstone :D A ano, měli podobnou metodu jako trailer Avengers, záběry jen z prvních 20 minut :D

26.4.2019 | 19:19:52
RightfuHeir

#20 Neuvěřitelné: Jsem z toho volaký zmätený. Tyrion bude popraven nebo se vrátí k Sanse?

A víš, že podle jedné důvěryhodné teorie je Tyrion synem Daenerys?

#32 FValek #36 Neuvěřitelné
26.4.2019 | 19:23:07
Hertin

#25 Neuvěřitelné: no ono to nie je take jednoznačné ale sleduj pozorne 8 až 12 sekundu vo videu https://www.youtube.com/watch?… a potom to porovnaj s timto obrazkom click.

#34 FValek #41 Neuvěřitelné
26.4.2019 | 19:24:16
FValek

#30 RightfuHeir: Důvěryhodné? Myslím, že byla v článku „nejšílenější teorie“ :D Plod cestující časem :D To už je lepší ta teorie, že je Targaryen, syn Aeryse II. :D

#35 RightfuHeir
26.4.2019 | 19:24:31
Svjatogor

Emilia Clarke před nějakou dobou prohlásila, že Nikolaj Coster-Waldau probrečel své finále. Kvůli smrti v bitvě (s NK)? Těžko. Co může být pro Jaimeho težší než vrazit meč do zad své sestry. Cersei umře jako Aerys, tj. bude chtít spálit Královo přistaviště. :-O

#37 Neuvěřitelné
26.4.2019 | 19:25:21
FValek

#31 Hertin: Wow, ano, ten záhyb na zdi je totožný :O

#41 Neuvěřitelné
26.4.2019 | 19:25:47
RightfuHeir

#32 FValek: ;-) Všechny ty teorie jsou pitomosti, kterými si jejich popularizátoři vydělávají.

#38 Neuvěřitelné #39 FValek
26.4.2019 | 19:27:46
Neuvěřitelné

#30 RightfuHeir: Sorry, viz komentář 27.

26.4.2019 | 19:28:19
Neuvěřitelné

#33 Svjatogor: To je potvrzené už řadu let.

26.4.2019 | 19:29:14
Neuvěřitelné

#35 RightfuHeir: Tak jak vysvětlíš, že měl pravdu o 7. sérii? :)

#53 Evala
26.4.2019 | 19:29:49
FValek

#35 RightfuHeir: Všechny ne, kdysi i Jon = Targaryen byla pitomá teorie a hleďme :D

#44 RightfuHeir
26.4.2019 | 19:30:16
RightfuHeir

Každopádně jsem zvědavý, kdo vykukuje za Sansou. Jestli to je zvědavý kulisák nebo jestli to má nějaký vztah k příběhu.

26.4.2019 | 19:30:29
Neuvěřitelné

#31 Hertin: #34 FValek: To promo je z krypt na Zimohradu, ne? A ten obrázek neznám, ale může to být 7. série. Přeci by nedali takové velké spoilery do proma, když to tolik tají. :)

#42 Hertin
26.4.2019 | 19:31:03
Hertin

#41 Neuvěřitelné: no pokial v zimohrade používaju rovnaku kulisu krbu ako v dragonstone zo 7 seriii (ano ten obr. je zo 7 serie) tak sa asi mylim ale v opacnom pripade sa ten krb sa zhoduje cize je to zaber z dragonstone ktory nas este len caka v 8 serii

26.4.2019 | 19:36:57
Liserik

Ano v jednom zábere v trailery je vidieť Jon a Dany na Dragonstone, aj keď Jon tam vyzerá ako keby padal na zem alebo čo, neviem ako vy ale začínam mať pocit, že Dany Jona zabije no uvidíme, každopádne oni dvaja určite prežijú bitku o Zimohrad.

26.4.2019 | 19:38:39
RightfuHeir

#39 FValek: Jon synem Rhaegara a Lyany nebyla pitomá teorie, na rozdíl od plodu cestujícího časem. Byla kdysi překvapivá. Ale nevyžadovala zásah bohů, cestování časem semo tamo, ani čáry máry fuk. :-)

26.4.2019 | 19:45:42
Bublaninamorava

:) v pondělí budeme chytřejší… a možná i smutní…

Plánuju raději už ted nějaký dobrý oběd, velký kafe a raději i nějakýho frťana…

26.4.2019 | 19:55:16
Monoceros

Tak já jsem v klidu, protože až doted, do druhýho dílu se nikomu nepodařilo trefit co se v tom díle odehraje. Když si představím trailer a ty šílený teorie co se asi stane a ve finále byla scéna úplně o něčem jiným tak se musím lehce usmívat .)

#48 Liserik #49 Neuvěřitelné
26.4.2019 | 19:56:28
Hertin

co sa týka smrti NK, dufam ze este v 3 epizode to s ním neukoncia i ked mám po prvych dvoch epizodach dojem ze mozno aj ukoncia, Povodne som si myslem ze so zabitim NK bude nejako suvisiet dýka ktoru ma ARYA, kedže v 7 serii v episode 1 je o tej dýke písane v knihe ktorú číta SAMWELL TARLY v citadele, ale pravdopodobne to nebude mať žiadny súvis s NK

26.4.2019 | 19:58:03
Liserik

#46 Monoceros: Tiež som rád, že nič nevyšlo. A je super, že vôbec nevieme čo sa bude diať v ďalších epizódach kedže trailer sa skladal z 95% záberov s prvých dvoch epizód.

#49 Neuvěřitelné
26.4.2019 | 20:02:33
Neuvěřitelné

#46 Monoceros:
#48 Liserik: Co kecáte? Na Redditu jsem četl uniklý scénář prvního dílu osmý série a sedělo to do puntíku. Kdo hledá, najde.

#50 Nikolperse #86 Monoceros
26.4.2019 | 20:17:22
Nikolperse

#49 Neuvěřitelné: Kto hľadá ten nájde a potom sa v jednom kuse sťažuje.

26.4.2019 | 20:20:19
pavel.hangman

Představitel Nočního krále Furdík kdesi řekl, že jeho oblíbená scéna z 8. série je podobná té z Tvrdodomova, jen je ještě silnější. Takže očekávám pořádná jatka…

Jaime, Brienne, Podrick, Jorah, Šedý červ, Qhono, Tormund, Edd, Theon. Ti jen namátkou. Berik dost možná taky, pořád mlel něco, jako proč ho asi ohnivý bůh nechává žít – možná se obětuje pro nějakou důležitou postavu. Ani krypty nebudou tak bezpečné, když o tom stále dokola mluvili v minulém díle. Jistotu nemá vůbec nikdo.

PS: Furdík se zmínil, jak byl během natáčení mj. v Chorvatsku a Španělsku. Něco mi říká, že Noční král tu s námi ještě chvíli pobude.

#54 Regouvousus #59 Neuvěřitelné
26.4.2019 | 20:22:35
anetkanit

#17 Hertin: to říká na hradbách Jonovi a Eddovi v 2. díle.........

#55 Hertin #60 Hertin
26.4.2019 | 20:32:04
Evala

#38 Neuvěřitelné: Před sedmou sérií unikly scénáře ke všem dílům, byl o tom i článek na edně, takže jediné, v čem se netrefili bylo, že Cercei potratí – ta scéna prý i byla natočená, ale pak ji vystřihli. (Otázka – je pořád těhotná? Byla vůbec těhotná? – nevíme, v téhle chvíli to může znamenat cokoliv.) Tudíž to, že se tvůj zdroj trefil nebylo nic divného, scénáře byly veřejným tajemstvím. Před premiérou osmé řady žádné scénáře neunikly, to co se objevilo na redditu bylo až po té uzavřené premiéře prvního dílu, kdy to někdo vynesl ven. Jinak k osmé sérii zatím nevíme nic než oficiální fotky, trailery a poté několik fotografií z natáčení.

#57 Neuvěřitelné
26.4.2019 | 20:33:33
Regouvousus

#51 pavel.hangman: Přesně tak, vypadá to, že si jede pro posily z KL a Dorne? Tedy spíše letí… :D Mohli by tedy zakomponovat Arianne Martel jako wight. :D

26.4.2019 | 20:35:00
Hertin

#52 anetkanit: ano v 2 dile im rika ze ukradol knihy v citadele, ale ci to bude ma nejaky vyznam v serialy uvidime. Avsak narazal som na toto

26.4.2019 | 20:44:17
jess20

verim ze umrou hlavní postavy ale ne v boji o zimohrad myslim ze 3 díl skonci otevrene a ze je bude NK zabíjet ve 4 díle jak před nim budou utíkat…

26.4.2019 | 20:49:56
Neuvěřitelné

#53 Evala: Doufám, že máš pravdu. :)

26.4.2019 | 21:00:24
Movego

#15 Svjatogor: To si fakt myslíš, že v třetím díle umře Dany :D

#61 Neuvěřitelné #64 Svjatogor
26.4.2019 | 21:01:11
Neuvěřitelné

#51 pavel.hangman: Občas nějaký herce někam naženou a pak tam s nimi ani nic netočí.

26.4.2019 | 21:01:56
Hertin

#52 anetkanit: ano mas pravdu

26.4.2019 | 21:02:33
Neuvěřitelné

#58 Movego: To si fakt myslíš, že Ned umře v devátým díle? To si fakt myslíš, že Robb umře v devátým díle? Jestli ten seriál neztratil koule (ztratil) tak umřít může, ale já tipuju Jona.

26.4.2019 | 21:02:58
krystus

#9 shootx: ty ses opravdu nemocnej…

26.4.2019 | 21:03:08
LF174652

Pořád vám to nedochází ? Pořád si to nedokážete spojit ? Příběh Baelishe se z velké části shoduje s legendou o Světlonoši ( Azor Ahai, Lightbringer), několikrát bylo v seriálu naznačeno, že Baelish má vazby na Bravos, i přímo na „Muže bez tváře“, Baelishova dýka, no nic, bylo by to na dlouho, po dalším dílu budeme moudřejší. Jak řekl G.R.R.Martin „What ends, only Littlefinger knows“ https://www.youtube.com/watch?…

26.4.2019 | 21:09:14
Svjatogor

#58 Movego: A proč ne? Včera / předevčírem jsem se pokoušel o komparační psychologický profil Daenerys a Cersei. Chtějí-li tvůrci, aby se na Daenerys vzpomínalo v dobrém, měla by epicky zemřít v boji s NK, aby Sever mohl žít. Představuji si to tak, že nemrtvý Vyserion bude kapat, ale Daenerys nebude mít to srdce jej dorazit. Je to přece její dítě. A ta chvíle zaváhání ji zabije.

26.4.2019 | 21:10:09
Stardos

Dle mého budou krypty nejbezpečnější. Jelikož byl Zimohrad postaven Brandonem Stavitelem (snad se teď nepletu :D), člověk by čekal, že část hradu bude odolná proti nemrtvé armádě a to musejí být krypty. V těch kryptách to vidím akorát na možnou smrt podchlazením. To by třeba mohl umřít malý Sam (který není v anketě btw :D)

Z draků možná padne Rheagal. Drogon je větší jak oba draci, proto dává smysl, aby se utkal s oběma.

Nějakým zvláštním způsobem si nemyslím, že Theon umře. Přijde mi, že ukázali jisté jiskření mezi ním a Sansou a zvláštní, aby to neprozkoumali.

Sandor a Berick, je to komplikované. Pán Světla měl nějaký důvod oživovat Bericka a Ohař to ještě navíc tak nenápadně zmínil. Podle mě by se Ohař mohl obětovat za Bericka.

Brienne to má hodně na kraji, ale přijde mi, že musí zabít někoho z těch „hlavních“. Jaime by se mohl obětovat za Brienne.

Pak je tu Duch. Pokud reálně bude bojovat a nebude zalezen v kryptách, obávám se, že jo. Ale tak zase, peníze rvát do Ducha asi nebudou :D

A jako poslední zmíním Aryu, která bude dle mého zraněna nějakým bílým chodcem a Melisandra sehraje roli v Aryině přežití (proto ty modré oči, Arya bude ve stejném stavu jako Benjen)

#66 Svjatogor #67 Nikolperse
26.4.2019 | 21:15:51
Svjatogor

#65 Stardos: Arya? To se mi líbí! :-)

26.4.2019 | 21:25:46
Nikolperse

#65 Stardos: Aké modré oči v spojení z Aryou myslíš?

#74 Stardos
26.4.2019 | 21:33:15
Karlik01

Tak to je celkem jasné kdo umře.. :) 1× drak, zlovlk.. Šedý Červ, Briene, Theon, Aria.. Pak bych to tipl že většina co budou v katakombách.. Už jen proto, jak všichni mluví že je tam nejbezpečněji. Tipl bych, že NK najde cestu dovnitř a nemrtví je pak přepadnou zevnitř zimohradu ( obrana bude držet ) a pak je tu druhá možnost, že se probudí pochovaní mrtví a zmasakrují je uvnitř také.. :D Jona má zabít pak Cersei a tipl bych si, že poté Daenerys s posledním drakem přepadne KP a svrhne Cersei. Viz fota z natáčení :)

26.4.2019 | 21:34:55
surky3

Doufám, že z toho udělá NK pořádný jatka a hlavní postavy budou padat jedna za druhou !

26.4.2019 | 21:38:49
badyvlasim

Jorah, Theon, Ed, Beric, Podrick nikdo jinejch z tech znamejsich postav a bude to fail

26.4.2019 | 21:40:37
dragon113

Podľa fotky z natáčania kde je Cersei a Jon v KL tak tipujem že Daeneris v tom diele padne a Jon pôjde za Cersei že si môže kráľovstva nechať len nech im pomôže v boji z NK .Brienne,Theon, maju ukončenu linku tak tiež asi posledná časť s nimy,Jaime bud zase vybehne sam na NK ako ma zvykom ale do tretice už nebude mať také štastie a neprežije ale prenho by som si prial nejakú hrdinsku smrť aby nebol v kronikách zapísaný ako kingslayer

26.4.2019 | 22:02:38
Zdechlinka

#25 Neuvěřitelné: Ohledně teorie, že Jon a Daenerys jsou na Dragostone https://www.youtube.com/watch?… začíná to okolo 7:40 upřímně docela se tomu i dá věřit, ale tvůrci si s námi klidně můžou hrát, určitě počítali s tím, že všechny trailery budou zkoumány hoooodně podrobně.

26.4.2019 | 22:03:31
Svjatogor

Katakomby Zimohradu. Jsou zde ukryti:

– chrabrá zjizvená holčička, jenž seru Cerbulákovi připomněla Shireen / ňuňu index: 99/100.
- hodná Fialka a malý Sam, Fialka už umí čist, psát a počítat / ňuňu index: 99/100.
- čarokrásná Missandei z Naathu, ráda by opět viděla pláže ostrova / ňuňu index: 99/100.
- Sansa Stark, políbená ohněm a Paní Zimohradu / ňuňu index: 75/100.
- (možná) Alys Karstark / ňuňu index: 10/100.
- Tyrion Lannister s korbelem / ňuňu index: 75/100 + joke index: 99/100.
- eX-Man Varys / ňuňu index: 50/100 + joke index: 99/100.
- mistr Wolkan / ňuňu index: 0/100 + joke index: 0/100.
- vesničané, nounejmáci a proletariát / ňuňu index: dle volebních preferencí. :-D

Tyto lidi nemůžete zabít! Sledujete vůbec YT reactions? Anglická NHS a psychiatři by to nezvládli. :-)

26.4.2019 | 22:25:18
Stardos

#67 Nikolperse: Jestli se nemýlím, Melisandra řekla Aryi, že má modré oči a že se ještě setkají. Nevím jak to přesně řekla, ale vypadá to na to zranění chodcem. Jina teorie byla tvář někoho jiného, což stále být může

#75 Nikolperse
26.4.2019 | 22:26:59
Nikolperse

#74 Stardos: Melisandra jej povedala že v nej vidí temnotu a že z tej temnoty na ňu pozerajú oči hnedé, modré, zelené, oči ktoré Arya navždy zavrie. A potom že sa ešte stretnú. Inak Arya má prežiť bitku u Zimohradu.

#77 Stardos
26.4.2019 | 22:48:05
LordStark

Epické,kdyby si Aryia vzala obličej NightWalktera a šla si pro Night Kinga.

26.4.2019 | 23:25:36
Stardos

#75 Nikolperse: Určitě. Ale říkám, mohli by ji zranit :D Pouští se do souboje, který bude pro ni s jejím výcvikem hodně těžký. Přeci jenom, Arya je spíše asasinka než nějaká válečnice

#78 Svjatogor
26.4.2019 | 23:26:27
Svjatogor

#77 Stardos: Možná jej pozvou na piknik pod zimohradským čarostromem. :-D

26.4.2019 | 23:30:25
Felis

Arya přežije, tipuju, že bude mít ještě nějaký úkol. Jinak to bude masakr. Theon, Brienne, Edd, Thormund, Jorah, Podric. Mám spíš obavu, že konec bude ala bitva o Helmův Žleb. Objeví se Gandalf, pardon, Melisanda a přivede nečekaná posily a díky nim živí zvítězí. NK ale „přežije“.

#81 904a2878
26.4.2019 | 23:31:45
sportat

Tipnu si kdo přežije. Jon byl spatřen na natáčení v chorvatsku ve společnosti Cersei takže ten bačkorama zatím nezaklepe. Sansa, Sam a Tyrion taky ne. Jaime s Dany by to měli taky přežít. Ta teorie s Aryou se mi líbí. Tak snad to pořádně protřídí a žádného Gandalfa prosím.

27.4.2019 | 1:44:10
904a2878

Domnívám se, že zemře Missandei a šedý Červ ji pojede pohřbít na pláž. Já vím, kýčovité prvoplánovité klišé. Ostatní tipy se nechávám pro sebe.

#79 Felis: Myslíš, že Melisanda

opět porodí démona nebo přivede po vzoru Gandalfa Jaqena H'ghara? On by to byl celkem gól, kdyby Jaqen H'ghar polil jednoho z bílých chodců vodou z Domu černé a bílé, uřízl mu obličej a ovládal část armády nemrtvých. :D

27.4.2019 | 2:11:49
Beneji4

Upřímně mám strach, že tvůrci udělají zvrat v postavě matky draků. Mám strach, že jí hrábne a promění se v napodobeninu svého otce. Bude to šok, ale nakonec bude ona nepřítel. Je to jen moje domněnka. Snad se mýlím. Víte co by byl mrtě šok? Kdyby Noční král dobyl Zimohrad a všechny zabil. Pak by ho nějak zastavila bloncka s pomocí svého zvráceného poradce. To se, ale 100% nestane. Tvůrci by na to neměli koule. :D :D :D

#84 sonulle #87 Nikolperse
27.4.2019 | 2:13:28
sonulle

Padne asi u Zimohradu Theon , Jorah, Beric, Podrick za Brienne, Edd. Později Grey warm, někdo z trojice Brienne, Tyrion, Jaime, o to se postará Bronn( já pořád doufám , že překvapí), následně umře Bronn, Cersei, Melissandra a Varys, někdo z dvojice Jon a Dany, jeden z draků, Ayra nebo Bran, Hora nebo Ohař.Noční král půjde taky. Království povede Sansa (ani Jon ani Dany na to nedosáhnou), Sansa založí radu spravedlivých viděli jste ten kroužek u krbu(tak něco podobného) Tormund, Davos, Brienne(Tyrion), Missandei, Sam, Yara, Lyanna.A olala máme konstituční monarchii. Podle mě jde o rozbití systému, změny smýšlení. Nehodlám spekulovat kdo zabije NK, ale zemi zachrání Dany a Jon s pomocí Brana. Nikolaj říkal, že jednu z jeho scén natáčel na krásném místě, s člověkem se kterým ještě nikdy netočil(tak uvidíme, kde se Jaime nakonec ocitne). Podle jeho reakcí a pocitu štěstí, který má jako jediný z herců z této série Dany trůn mít nebude :) .

27.4.2019 | 7:24:56
sonulle

#82 Beneji4: Upřímně si myslím, že Dany se nezblázní. Možná bude balancovat, ale nepřepadne. Ona si spíš uvědomí, že železný trůn je jen doplněk. Spekuluji, že její linka je o tom, že společně s Jonem zachrání svět před věčnou zimou. Možná se za všechny nakonec obětuje. Podle mě Jon a Dany musí překonat problémy, zbavit se pozemských pout a řídit se srdcem. Zní to pateticky. Když začnou politikařit, tak se oboum přestává dařit. Proto si myslím, že Dany neusedne na železný trůn a Jon nebude chtít, ale třeba překvapí.

#101 Neuvěřitelné
27.4.2019 | 7:39:01
Punisher bude trestať

Ze Jon? :D Dany? To moze napisat iba nejaky tupelo…

redaktor
27.4.2019 | 9:35:10
Monoceros

#49 Neuvěřitelné: Tohle ale nemůžeš počítat, ten uniklý scénář se tam objevil v době kdy proběhla premiéra v NY protože to někdo vynesl přímo odtamtud. Já myslím všechny ty teorie který se vyrojily po odvysílání traileru a z nichž ani jedna nebyla správná. stejně tak všechny ty zaručeně pravé leaky pro 8 sérii co běhají po netu už skoro 2 roky.

27.4.2019 | 9:48:50
Nikolperse

#82 Beneji4: Ty máš strach že jej preskočí? Veď jej preskakuje neustále. Stačí aby jej niekto odporoval alebo aby niečo nebolo podľa nej. Ak sa budeš lepšie pozerať na jej scény, tak zistíš je labilná.

27.4.2019 | 10:05:09
Locker.

Dle uniklého scénáře, který již seděl na první i druhou epizodu, zemřou tyto postavy:

Davos Podrick Fialka Brienne Theon Lyanna Mormont … nikdo další

#89 Monoceros
27.4.2019 | 10:30:55
Monoceros

#88 Locker.: tak v tom případě ti tam chybí ještě …

Gendry … který umírá v bitvě, následně je oživen a pronásleduje Aryu, která je nucena zabít ho dračím sklem

protože i tato postava umírá, podle zaručeně pravého leaku :D

27.4.2019 | 10:48:44
Kyssling

Podle mě budeme překvapeni : umře Jorah, Zlovlk, Eddison, Alys, všichni draci, Royce, Davos, Qhono, Sandor, Varys, Daenerys, Sansa a Sníh. Dle mamky : Červ, Theon, Jorah, draci, zlovlk, Podricj, Alys, Gendry, Royce, Davos, Qhono, Sandor, Wolkan, Missandei, Noční král, Varys, Fialka, Brandon, Sam, Arya, Daenerys.

No nechali jsme se unést … :-) Snad se pleteme …

27.4.2019 | 10:49:19
KaraSnowAllen

Určitě Šedý červ, Theon a Jorah, možná i Brienne. U zbytku si nejsem jistá, ale hele, zbývají 4 epizody do konce, někam ty smrtky naskládat musej a tohle ideální příležitost.

27.4.2019 | 11:25:03
jellyfishu

#5 Regouvousus: kdyby nikdo z nich nezemřel, tak by z toho šel udělat jen příšerný happy end plný klišé. Za mě by bylo lepší kdyby zemřela cca polovina vyjmenovaných postav (mezi nimi Theon, jinak to nejde) + spousta nepojmenovaných. To by příběhu odpovídalo daleko víc.

27.4.2019 | 11:46:56
Tralery

myslím, že zemře Podrick, Gendry a Lyanna. Dle toho, co za prostor dostali v prvních dvou epizodách to na ně odpovídá. A pak ještě pravděpodobně Jonův vlk. Uvidíme..

27.4.2019 | 11:52:23
caliel

Pár mých Tipů z toho co sem tady četl :D 1.Cersei řekla Bronnovi že má zabít jejího bratra :D ( neřekla přesně jakého když nepočítáme tu poetickou kuši :D a řekněme že s Tyrionem ho trochu drží nějaký pouto takže Rip Jaime který se bude snažit bratříčka ochránit :D 2.Aby se Jaime zbavil titulu Královraha necháme Aryu zabít NK tou večně zmiňovanou super mocnou dýkou a přidáme vtipnou scénu kde jí Jaime předává tento titul protože si ho zaslouží víc :D 3.Nevim kdo tu psal něco s těma drakama a vejci ale silne pochybuju že by tu draci menili pohlavi :D

#95 Nikolperse #96 Monoceros #111 karel304
27.4.2019 | 11:56:42
Nikolperse

#94 caliel: Myslím, že Bronn má zabiť oboch.

27.4.2019 | 12:12:01
Monoceros

#94 caliel: Třeba by to bylo stejný jako v Godzille z roku 1998 :D tam se každý ještěr narodil a už byl březí, takže nepotřeboval k sobě žádného partnera :D úplně vidím finálovou scénu kde někde na nějakém tajném místě jsou schovaná vejce a začnou se klubat :D doted vlastně netuším jak Dany přišla na to že její draci jsou samci :D možná mají nějakou příručku, ale já bych to tedy na první pohled nepoznal :D

#97 LF174652
27.4.2019 | 12:37:57
LF174652

#96 Monoceros: Tak logicky ne. Jsou to samci, a jsou to její děti, ona je Matka Draků. Takže Dany je dračí samice. Ale nějak si nedokážu představit jak by, no, zabřezla ? :D :D :D

#99 Argetlam Královrah
27.4.2019 | 12:52:07
Medcin

Kdo přežije:

  • Jon a Daenerys – jeden umře v posledním díle. To, že se někdo přidá k Bílým neberu za smrt.
  • Ohař – musí být boj s Horou
  • Jaime – musí zabít Cersei
  • Arya – protože jí fandím ;-)

Kdokoli jiný může umřít. Doufám, že seznam zredukují na polovinu, nebo aspoň o 10 hlav. Jinak z největší bitvy bude jen další film o Postradatelných.

27.4.2019 | 13:15:58
Argetlam Královrah

#97 LF174652: Jakože žena může porodit jen muže? A kde se teda berou ženy? :D

#100 LF174652
27.4.2019 | 13:16:23
LF174652

#99 Argetlam Královrah: No normálně se vylíhnou z vejce stejně jako samec ne ? :D Ale na druhou stranu. John je na půl Targaryen a je to samec, takže, teoreticky by měl být půl drak.....no možná se dočkáme ještě nějakého zvláštního překvapení :D

27.4.2019 | 13:20:38
Neuvěřitelné

#84 sonulle: Vždyť už je šílená. Jak upálila a nechala sežrat lidi v Zátoce draků a prohlásila, že všichni jsou možná nevinní nebo všichni jsou možná vinní. Nebo jak nechala ukřižovat ty lidi.

27.4.2019 | 14:08:47
Ují

dotaz. ví se, kolik dílu spolkne bitva na zimohradě? Ne, že bych jim nepřála, nějaký ten průvan mezi postavami, ale pochybuju, že v jednom díle zmasakrují velkou část oblíbených postav

#107 caliel
27.4.2019 | 14:58:10
SaladinCZ

#20 Neuvěřitelné: Podle mně je to hovadina… Když už tady něco postuješ tak aspon uved zdroj ze kterého čerpáš, a nebo si to cucáš z prstu…

27.4.2019 | 14:58:28
svebo

Můj tip – Jaime, jelikož určitě nepůjde proti Cercei. Šedý červ, jelikož na ostrov Naath se nikdy s Missandei nepodívá. Yohn Royce, jelikož jeho postava postrádá v ději dalšího smyslu a Qhono, jelikož dothraci již překonali Úzké moře a nic se nemá přehánět. :) Jestli ale umře Tormund, tak budu trošku naštvaný. Přeju mu získat srdce Brienne (a i její věneček) :)

27.4.2019 | 15:29:54
surky3

Jsem na to docela zvědavej. Někde jsem četl, že představitel Brona byl dojetý když dočetl scénář 8 řady. Sakra jestli z toho udělají telelnovelu, tak doufám, že je diváci sežerou ! Jinak docela zajímavé je jak spousta lidí spekuluje nad smrtí v podstatě vedlejších postav (Brianne atd…). Osobně doufám, že zařve hodně „hlavních postav“ tj. někdo jako Jon, Dany, případně někdo ze Starků. Ještě bych zmínil, že pokud někdo porazí NK v přímém souboji, tak to bude naprostá katastrofa. Přece jenom není moc možné aby se například Jon měřil s někým kdo dokázal hodit kopí takovou silou, že sestřelil draka na několik set metrů. Proto jsem taky docela zvědavej jak ho hodlají zastavit, když ho nalákají k Branovi. Vždyť NK stačí jednou praštit někoho palicí a ten musí odletět 20m daleko (jsme zas u jeho mnohem větší fyzické síly, než kterou má kdokoliv živý).

#106 surky3 #107 caliel #112 Coko23
27.4.2019 | 15:34:37
surky3

#105 surky3: *dojatý

27.4.2019 | 15:35:43
caliel

#102 Ují: Psali že Bitva bude mít celý díl jen pro sebe a bude to jeden z tech „hodinových“.

#105 surky3: Jestli by měl umřít někdo ze Starků tak doufám že to bude Bran a uplně nejlepší by byla pro mě scéna kde si Arya vezme jeho „obličej“ aby tím nějak napálila NK a bodla ho tou dýkou… A přes svojí smrtí Bran předá všechny vědomosti historie na Sama :) …

27.4.2019 | 16:10:23
HellTsuku

Doufám, že přežijí Arya, Tyrion, Sandor.

Zbytek je mi jedno

27.4.2019 | 16:56:58
Diefly

Doufám že všichni :)

#110 Svjatogor
27.4.2019 | 19:56:18
Svjatogor

#109 Diefly: Doufám, že ne. BTW: Hezká (ehm… ehm) ikonka. ;-)

27.4.2019 | 21:05:22
karel304

#94 caliel: Pokud pamatuju draci můžou měnit pohlaví podle potřeby, takže vejce už možná někde jsou a nebo budou. Ad kdo zemře, kopíruju z jiného vlákna: Diskutoval se tady někde tenhle trailer nebo spíš teaser https://www.youtube.com/watch?… ? Jedna z reakcí na youtube: „Well u can assume that all of the 3 die because of the statues, but most likely not all in the same time. Sansa and Arays Statues look the age the are now in the show, Jons looks like a 10–15 year older version of him. So Sansa and Arya wont make it through the long night, just Jon. But its a HBO Trailer, when have fan predictions ever been right?“

27.4.2019 | 23:03:04
Coko23

#105 surky3: V díle, kdy neposkvrnění dobili Kasterlyovu Skálu taky jeden z vojáku hodil kopí až přišpendlil jiného vojáka a nedělá to z něj supermana.

#113 surky3
28.4.2019 | 1:51:26
surky3

#112 Coko23: ono přišpendlit někoho oštěpem ke stěně kvůli lepšímu efektu je něco jiného než hodit oštěp rychlostí ke který musel Bron použít balistu (viz. díl kdy se pokoušel sestřelit Drogona).

28.4.2019 | 7:35:51
yennik

zemře: Brienne, Poddrick, Tyrion a Davos

28.4.2019 | 8:50:44
Sctyri

Musí zemřít prasátko, pač jsem si na to na fortuně vsadil, snad ta krysa nebude zalezlá v těch kryptách.

28.4.2019 | 12:39:49
Chipmanek

na 100% to má spočítáne Brienne, jelikož je po ní pojmenován celej díl a dosáhla rytířského titulu a ten její smích od ucha k uchu, je jasné že příští díl nepřežije.

Pak myslím že zařve ještě Brann, protože ho Theon podvede a prodá NK, nic jiného bych od něj ani nečekal. Pak mu to ale spočítá Arya a umře i Theon.

Dráčci zpálej jednoho z chodců a NK se pak stáhne, takže Winterfel nedobijou. Ale to už je opravdu jen slepý odhad.

28.4.2019 | 18:56:46
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama