Hra o trůny (Game of Thrones)
95/100 - 2 314×

Hra o trůny(Game of Thrones)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
VOD
Max | O2 TV
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Je Noční král a první bílý chodec tatéž osoba?

Je Noční král a první bílý chodec tatéž osoba?

Otázka, kterou si jistě položilo mnoho z nás. Je první bílý chodec, kterého jsme mohli spatřit v páté epizodě The Door, taktéž Noční král?

57 0
29.5.2016

Začneme hezky popořadě. Děti lesa vytvořily bílé chodce, aby se ochránily před lidmi. Nyní jsme mohli vidět, že bílé chodce vytvořily za pomoci dračího skla, které zabodly do hrudi neznámého člověka, což pravděpodobně vysvětluje, proč je právě dračí sklo jejich slabinou.

Prvního bílého chodce ztvárnil původem slovenský herec a kaskadér Vladimir Furdik, který se objevil v páté sezóně v epizodách The Sons Of The Harpy a Hardhome právě jako kaskadér a navíc ho nebylo ani pořádně vidět. Taktéž se objevil ve třetí epizodě této sezóny Oathbreaker, dole ho můžete vidět po boku Lukea Robertse, který hrál Arthura Daynea.

A to nejdůležitější, tento herec nyní hraje taktéž Nočního krále. To znamená, že první bílý chodec je taktéž Nočním králem, z čehož logicky vyplývá, že žil po celou dobu, stejně jako děti lesa, a že všechny ty teorie o tom, kdo je Noční král, byly zbytečné. Alespoň tedy v seriálu. Logicky do toho nezapadá ani legenda o třináctém lordu veliteli Noční hlídky, který se zamiloval do bílé chodkyně a prohlásil se za Krále za zdí, protože v tu dobu už existovala Zeď, která slouží právě jako obrana proti bílým chodcům.

(Herec Vladimir Furdik jako první bílý chodec. Foto: HBO)

Avšak ve čtvrté a páté sezóně hrál Nočního krále herec Richard Brake, toho jsme naposledy mohli spatřit v epizodě Hardhome, kde na břehu probouzel mrtvé. Důvodem výměny herců je dle webu Reddit uživatele BolingBrokeIV to, že Furdik je kaskadér a bojové scény s ním tak nebudou tolik drahé. Přeci jen nános masky zabere mnoho hodin. Tak snad se neplete a Noční král se zapojí do nějaké bitvy.

(Herci v porovnání. Foto: HBO)

Co si o tom myslíte? Je skutečně první bílý chodec Nočním králem?

Diskuze /105

Kalam

ani jsem si nevšim, že je vyměnily…

29.5.2016 | 18:08:26
gladiator992

Vladimir Fudlik je Slovák :D :D

#4 gladiator992
29.5.2016 | 18:12:09
mops

já to pochopil tak, že se jedná o nočního krále, proč by nám ukazovali zrod obyčejného bílého chodce ?:D

#7 Arrow123 #54 Rumek
29.5.2016 | 18:13:08
gladiator992

#2 gladiator992: *Furdik

29.5.2016 | 18:13:19
Mohan

nerozumím tomu, že když je vytvořily Děti lesa, tak že proti nim zjevně neměly ve finále účinnou obranu, a jak to teď vypadá, nechali se jimi vyhubit.. Nebo to nějak souvisí s tím, že ztratily svou moc (Děti l.)?

#14 Leviatan
29.5.2016 | 18:16:22
Deathstroke_9779

Locker tvoj cas prichádza

#31 Snoopy dog
29.5.2016 | 18:24:04
Arrow123

#3 mops: Asi preto aby ukázali, že Chodcov stvorili Deti lesa

29.5.2016 | 18:30:04
Lukass.M

„Absolutní zlo“ je Slovák… já to věděl!!! :D

#10 Engeneer #41 Luki1505 #84 otoskorczeny
29.5.2016 | 18:40:20
Torro

Trochu nevím co si myslet – chodci byli stvořeni Dětmi, to je jasné. Ale vysvětlete mi prosím, proč jdou oni chodci i po Dětech. Trochu mi to nedává smysl, jistě že by to mohlo být zaviněno tím, že onen první chodec byl kapinku nedobrovolně stvořen, takže jakože pomsta a lá „zabijeme všechno co se hejbe“…ale nevím, přecejen Děti by nějak měly umět zácházet s chodci, případně se jim bránit. Ne? Určitě to bude mít ještě nějakou dohru…tedy 110%

#11 Mohan #13 ori #22 ElleJakobson
29.5.2016 | 18:43:01
Engeneer

#8 Lukass.M: :D dostal jsi mě do kolen :-)

Tak zdá se, že Noční král je jen cool jméno, které se scénáristům líbilo.

Nenapadlo někoho, že důvod, proč ho hraje jiný herec je, že je to jiná postava? Třeba existují 2 druhy walkerů. Ti s ostny na hlavě, které vytvořily děti a obyčejný druh, který vytvořila první generace walkerů?

29.5.2016 | 18:49:23
Mohan

#9 Torro: právě proto se na to ptám :D

29.5.2016 | 18:49:30
Carnage

Upřímně první verze Nočního Krále se mi líbí víc :D

#15 SMASH!
29.5.2016 | 18:59:53
ori

#9 Torro: To je ako väčšina našich post-apo filmov, kde sa robori obrátia proti ľudstvu, alebo ako už niekto písal v inom príspevku, ako v Hviezdnej bráne Antikovia vytvorili Asuranov a tí ich zničili, alebo v SGU boli automatické lode, ktoré boli kedysi vytvorené pre zničenie istej rasy, ale oni sa obrátili proti tvorcom, zničili ich a potom zničili každú civilizáciu v galaxii.

#58 Tejdog
webmaster
29.5.2016 | 19:05:40
Leviatan

#5 Mohan: To je asi jako kdybys rozpoutal atomovu válku.. taky se to vymkne kontrole.

29.5.2016 | 19:09:40
SMASH!

#12 Carnage: Mně zas přijde realističtější pan Furdik jako Noční král.

29.5.2016 | 19:15:45
Leviatan

Stejně tak úplně neobajsnili existenci těch Bílých chodců. Co dělali ty tisíce let někde daleko za zdí? Proč se teď přemnožili? Jaký jej jejich cíl? Jsou to skutečně oni, s kým svede boj Azor Ahai, jak předvídají rudí kněží? Navíc dračí sklo je dáváno do souvislosti s draky (Ohněm) a ti býlí chodi mají všechny znaky stvoření Ledu..... Musím říct, že po té scénce s Dětma chápu všechno ještě méně než předtím.

29.5.2016 | 19:15:54
cocoteck

Už se v tom nějak ztrácím, je to překomplikované, ale asi je to jen můj pocit…

29.5.2016 | 19:18:11
Holero

13. velitel Noční hlídky je Coldhands

#23 Lucsien #69 Hexa
29.5.2016 | 19:18:40
cocoteck

Každopádně se mi líbí linie Aryi, na tu se vždy těším, bohužel si myslím, že už se rodina díky tomu nesejde

#29 Michaillev
29.5.2016 | 19:21:59
cocoteck

dívka je nikdo

29.5.2016 | 19:23:52
cocoteck

to Leviatan: býlí chodci, to je vtip, který nechápu?

29.5.2016 | 19:31:24
ElleJakobson

#9 Torro: Je to podobné jako s Frankensteinovým monstrem, něco stvoříš, ale neznamená to, že to budeš umět kontrolovat a že se to nepostaví proti tobě :)

29.5.2016 | 19:46:30
Lucsien

A jak to s ním dopadlo?#18 Holero:

29.5.2016 | 19:53:59
cocoteck

má ten seriál ještě nějaký drive?

29.5.2016 | 19:56:43
azoxid

Pocit, že je ten bílej chodec Nočním králem ve mě hodně evokují ty trny na hlavě, které vypadají jako koruna – to nemůže být náhoda. Jinak taky se mi víc líbil ten první z Hardhome.

#26 Sněhurec
29.5.2016 | 20:00:24
Sněhurec

#25 azoxid: Souhlasím. Trny jsou čistě z estetického důvodu, aby každý poznal, kdo je boss. Byl prostě první, tak se chtěl nějak odlišit. :D

29.5.2016 | 20:30:40
fufight

ja si myslim ze prvni chodec neni NK ale ze prubehem casu premenili nejakyho menice nebo zelenovestce kterej mel pak velkou moc a osamostnil se i ostatni…prece jen by deti lesa tak neriskovali aby stvorili neco co nemuzou ovladat…si myslim ja :-D

#30 Crusader
29.5.2016 | 20:41:41
fufight

i kdyz zase mozna je kdyz tvori ty obrazy z tel podle toho co bylo u toho carostromu… :-D

29.5.2016 | 20:46:44
Michaillev

#19 cocoteck: Já myslím, že Arya nakonec přeci jen výcvik nedokončí. Co s ní bude dál, si netroufám odhadovat, ale z její reakce na divadelní představení popravy jejího otce…podle mě ji to připomnělo kdo je a to ji dost ovlivní v budoucím rozhodování, zda tu hérečku zabije či ne. No uvidíme už za pár hodin… :)

29.5.2016 | 20:51:53
Crusader

#27 fufight: me prijde, ze si jen deti lesa zahravaly s moci, ktera nebyla jen ciste od nich, ale od nejakeho bozskeho protipolu boha ohne a vsechno speje k epicke bitve mezi zastupci Ohne a Ledu, proto se nakonec cela ta saga jmenuje Ice and Fire :-) Jsem ale zvedavy, jestli se nam zde objevi jeste draci co chrli led (ci nejake jine abominace), nebo jestli se tu Walkeri vytasi jen s hromadou nemrtvych a to se mi moc nezda

#32 fufight
29.5.2016 | 21:09:39
Snoopy dog

#6 Deathstroke_9779: Slova rodu teoretiků: Locker přichází

#34 Batiatus
29.5.2016 | 21:10:06
fufight

#30 Crusader: bylo by fajn kdyby meli chodci jeste nejaky esa v rukavu a nebyli to jen oni proti drakum to je fakt :-)

29.5.2016 | 21:13:57
Maximiliancz

Děti lesa podle mě ztratily kontrolu nad WW, když WW zjistili, že můžou vytvářet ty jejich zombíky. Děti lesa ovládaly WW pomocí obsidianu, kterým jdou WW snadno zabít. Zombíci ale obsidianem, zabít nejdou, takže když si jich WW vytvořili větší množství tak Děti byly nahraný. Je to sice jen teorie , ale zdá se mi celkem pravděpodobná :D

29.5.2016 | 21:17:55
29.5.2016 | 21:20:08
SMASH!

Hoj, nevíte někdo náhodou jakou úlohu budou zastávat synové Krastera ? Pořád čekám, kdy se na scéně objeví a ono nic, nebo mi to jen nedošlo a oni to jsou vlastně WW ? Proč vůbec jsou všichni WW stejní ?

#36 AviaRa
29.5.2016 | 21:24:33
AviaRa

#35 SMASH!: Craster své syny „obětoval“ právě Chodcům, kteří je „překonvertují/pře­dělají“ na Chodce, proto si jich je většina podobných. (Minimálně takhle je to vysvětleno v seriálu).

#37 SMASH!
29.5.2016 | 21:39:17
SMASH!

#36 AviaRa: Dík za odpověď, snad se to zítra trošičku opět poodhalí. :-)

29.5.2016 | 22:07:54
bluewhite

Tak pokud Deti lesa byly opravdu zoufaly, potrebovaly obranu proti lidem, tak to riskly a vytvorily WW, casem jim to prerostlo pres hlavu a dostali se do sracek. Jake asi muze mit NightKing cile? Jeho smysl zivota je, ze vsechno znici? Za zdi premenil vsechno co slo na WW. Kolik jich bude? Bude mit nejake esa ( nejake special reatardy) v rukavu? :D . WINTER IS COMING!!! Kolik let trva zima? 5–10? Jak bude zima, tak muzou vlitnout kamkoliv :). To bude tak epic, pokud se spoji Daeneris a Jon, plus ostatni, to bude epic bitva

#44 rhobos #45 Engeneer #53 LastPCgamer
29.5.2016 | 22:21:31
Cr4zyFl4mes

Zajímalo by mě, kdo mu ukoval brnění (jim). Děti lesa? To určitě ne. Možná ho jen někomu vzali.

29.5.2016 | 22:29:06
Cr4zyFl4mes

Taky jsem zvědav, jestli uvidíme nějaké obří pavouky, ale myslím že ne.

29.5.2016 | 22:30:38
Luki1505

#8 Lukass.M: hej tak počkať nemám pocit žeby v článku písali niečo o Ficovi

29.5.2016 | 22:35:17
Sctyri

Přeobsazování mi hodně vadí. Tady to naštěstí není tak do očí bijící a fatální jako u Daaria Naharise, ale stejně zafixuju si to co vidím prvně a tu změnu tváře jsem postřehl, něco mi na něm nesedělo, i když jsem o přeobsazení nevěděl. Jestli je to kaskadér a bude to klapat lépe ok, ale seriál na takové úrovni by si měl za castingem stát.

29.5.2016 | 22:40:04
shootx

V tomhle dile by mel tomen dat facku svy matce pri hadce o margeri a hora by ho mel popravit co se stane nejvetsim utrpenim pro sersei pac tomu nebude moct zabranit… toho vyuzije malicek ktery evakuuje sersei na lodi z pristaviste jako to udelal se sansou a proda ji dornum za tajmestvi o varisovi coz je na delsi povidani…

29.5.2016 | 22:57:18
rhobos

#38 bluewhite: On je zima.. on ji může přivolat – vytvořit svou přítomností :D .. takže tam by problem byt neměl :D navíc nemrtvé to taky nijak neomezuje bych řekl.

#45 Engeneer #56 Lukass.M
29.5.2016 | 23:00:05
Engeneer

#44 rhobos: To pouze spekuluješ. Nejsou žádné důkazy jestli WW způsobují dlouhou zimu nebo dlouhá zima probouzí WW.

#38 bluewhite: No říká se, že po dlouhém létě nastane ještě delší zima a poslední léto trvalo přes 10 let :-)

#46 rhobos
29.5.2016 | 23:24:00
rhobos

#45 Engeneer: ale ale to sem netvrdil… tvrdil sem že zimu (počasí) si můžou vyvolat.. na určitou oblast viz. počasí za zdí třeba když Bran a Meera utíkali všude kolem vánice .. lepším příkladem je když se Meera a Hodor „bavili“ v jeskyni .. najednou „vydechávali dým“ což je známka toho že přišlo ochlazení … nějaká náhoda ne? zrovna když přišli WW .. o dlouhých zimách či zimách mimo jeho dosah (určitě nemůže z místa kde je vyvolat/způsobit zimu v DORNE … :) takže spekulace.. nejspíš ano.. ale o úplně jiném tématu.

#48 Engeneer
29.5.2016 | 23:28:48
rockysiburger

Já sem hlavně zvědav jestli WW mluví nebo jakou používají komunikaci mezi sebou:-) Samozřejmě že to bude hlavně na úrovni mysli, ale i tak bych chtěl vidět dialog WW :-D

#48 Engeneer
29.5.2016 | 23:47:34
Engeneer

#46 rhobos: Ok, moje chyba, že to myslíš pouze lokálně mě nenapadlo :-)

#47 rockysiburger: Mám dojem, že v prologu ke Hře o trůny stojí, že mluví starým jazykem, který zní jako praskání ledu :-)

30.5.2016 | 0:12:47
Hodor_is_alive

JÁ VÍM :) Velkou podobnost vidím v tom kříšení „živých“ vs „mrtvých“ (KLÍČ) a původem prvních lidí, kteří bojovali s Dětmi lesa.

Pán světla = jediné vzkříšení po smrti (lokace = východní část Essosu a dál na východ) První lidé = první lidé přišli z Essosu (východu) a osídlili Západozemí (tu dobou obývané jen Dětmi lesa), Vykáceli jim čarostromy a zatlačili Děti lesa až na sever (to je jak AVATAR). Oni ze zoufalství stvořili prvního chodce jako zbraň, když už byly děti na pokraji vyhubení (zeď vznikla až poté). Evidentně první chodec musel být někdo … tipuji kněz Pána světla, kterého museli Děti lesa v nějaké bitvě zajmout. Pravděpodobně netušili, že bude mít schopnost křísit mrtvé.

Náboženství Pána světla říká to, že on je jediný bůh a vše ostatní musí být zničeno včetně jiných bohů = Bůh světla rozhodně není kladná postava (symbolizuje ho oheň a kde se ukáže tam se pálí nevinný). Osobně pochybuji i o tom, že ten Azor Ahai jak si všichni myslí, je BEST HERO. Oni má bojovat s temnotou (světlonoš pána světla), jenže pro Pána světla je vše co nevyznává jeho víru temnota! Spíš ten Azor Ahai bude něco jako démon :) To muže být i ten třetí zvrat pana mistra spisovatele… že vše bude jinak.

snad si někdo nemyslel, že john sním bude mít ohnivý meč, myslím že ne … a když jsem viděl Hold the door .. ty vize Brema do minulosti .. vše to k tomu spěje …

Zima se blíží.

30.5.2016 | 2:43:22
Hodor_is_alive

PS: a Píseň ohně a ledu je právě ta symbolika … Pán světla vs Noční král (přetvořený kněz Pána světla – Dětmi lesa). Proto se začíná seriál hemžit kněžkami :D a viděli jste Melysandru? To je peklo vedebnosti v její skutečné podobě (taková sukuba).

30.5.2016 | 2:55:23
Niethan

https://www.youtube.com/watch?… už chcem ďalšiu časť :O :D

30.5.2016 | 8:34:02
JohnyxXx

nejenom že si myslím že první bílý chodec je (nebo byl, nevíme jak dlouho žijí) i jejich král ale myslím si i, že je Stark, dávalo by to smysl proč mladému Starkovi ukazovali věci z minulosti, dávalo by to smysl proč jsou Starkové na severu v zimě a nejspíš nám to i ukazuje kam seriál směřuje, John Snow je právoplatný král a má původ v ledu a zimě a Daenerys je zase právoplatná královna a původ má v ohni, oni oba se budou muset spojit a zničit bílé chodce =oheň a led…

30.5.2016 | 9:31:37
LastPCgamer

#38 bluewhite: No ked zacne zima tak odporcovia WW proste umrznu ako Nemci v Stalingrade to by boli jatky… mozno na juhu taka zima nebude tak tam by prebiehal boj. ALe ta biela zima bola v serialy vela krat spomenuta a navodilo to vo mne dojem ze je to tak nebezpecny jav ze na severe sa neda pocas bielej zimy ani vyjst z domu bez toho aby mi umrzli a odpadli usi a dalsie casti tela. :D

#60 Lukass.M
30.5.2016 | 9:33:06
Rumek

#3 mops: Jednoznačně. Ukázali jak vznikli Bílí chodci a také ukázali kdo je Noční král. Nějaké žvásty o hercích jsou totální nesmysl. Co se týče Dětí lesa jako jejich stvořitelů, je celkem jasné, že to byl z jejich strany zoufalý pokus se zachránit, který jim tak úplně nevyšel. Bílí chodci se ukázali moc silní a ani magie Dětí lesa je ve finále nedokázala zachránit, je asi definitivně po nich. Není třeba v tom hledat nějaké teorie a chytáky…

30.5.2016 | 9:36:04
kutas

jen by mě zajímalo když bílí chodec vznikne zabodnutím dračího skla do hrudi tak co pak vzniklo z toho mimča co se ho dotkl noční král navíc si myslím že těch bílích chodců musí být víc než tři

#57 Packa #60 Lukass.M
30.5.2016 | 9:44:54
Lukass.M

#44 rhobos: Mno, nezbytně to musí mít nějaký omezení, jinak by v Hardhome NK mohl po jim vytvořenym ledu prohánět lodě až na jih od zdi. Zimy nejspíš nezpůsobujou – s jejich stvořenim přišla krutá Zima, ale ne první vůbec. Proč se ukázali tuhle Zimu? Po dlouhym létě dlouhá Zima a to se pro útok na Jih od Zdi hodí – musej toho zmastit co nejvíc než přijde Jaro a „živý“ budou mít možnost se zformovat a třeba postavit novou a lepší Zeď. Uvidíme jestli na konci série Zeď zbořej, nebo obejdou…

30.5.2016 | 9:46:27
Packa

#55 kutas: Děti lesa takhle vytvořily pouze toho prvního, jinak on podle mě může přeměňovat i dotykem.

30.5.2016 | 9:57:52
Tejdog

#13 ori: 1 Asurani nezničili Antiky, Antikům se pouze nepodařilo zničit Asurany tak je nechali být a časem (až prohláli válku s Wraithy) odletěli do jiné galaxie.Asuřani mohli útočit na technologii Antiků a jich samotných až se jim lidi z SGA nenabourali do jejich kódu. 2 Ty automatický lodě nezničili rasu,která je vytvořila. Rasa prostě časem zanikla a ve vesmíru zůstali jenom tyhle automatický zbraně, který měli za cíl ničit jakoukoliv jinou technologii než právě tu jejich (tedy nemohli ničit i technologii rasy jejich tvůrců)

#75 ori
30.5.2016 | 10:42:11
methoz

Už by tu mohl bejt 7. trailer a nějaký pěkný konspirační teorie, který zase nevyjdou :D

30.5.2016 | 10:57:32
Lukass.M

#53 LastPCgamer: Tak záleží – oni takový sedláci nebudou ani nejlíp oblečený, ani nebudou mít topivo a jídlo na deset let… Na hradě bude kosa, ale přežitelno.

#55 kutas: Vzniká pravděpodobně bílej chodec – na Krasterovo dětech se vzmohli natolik že můžou tuhle Zimu využít k útoku na Jih

30.5.2016 | 10:58:27
Fuxo

Night king je jednoznacne premeneny greenseer, kedze sa dokazal dotknut Brana. Otazne je len to, ci uz prvy premeneny bol greenseer. Deti lesa vedli spoznat greenseera a je mozne, ze nepremenili uplne obycajneho cloveka, ale prave greenseera.

30.5.2016 | 11:37:49
NiennaTasart

Jedna otázečka. Jon když bojoval s těma Bílýma chodcema, tak toho jednoho rozsekal tím svým mečem s bílým vlkem na hlavici. No ale ten pak předal Edovi, když se Ed stal velitelem Noční hlídky, nebo ne? Takže pokud má Jon bojovat proti WW, tak jakou pak proti nim bude mít zbraň? A má vůbec nějakou zbraň, když teď jede proti Boltonům? Nebo mi něco uniklo?

#63 Lukass.M #65 Rumek #66 Batu_Khan
30.5.2016 | 12:23:21
Lukass.M

#62 NiennaTasart: Kdepak, při odjezdu měl „Dlouhej dráp“ pořád u sebe Jon.

30.5.2016 | 12:59:00
Batu_Khan

Ja mám na stále sa tu opakujúcu otázku jasnú odpoveď, veľký iní ovládol nočného kráľa a detváky lesa s tým nepočítali a stratili nad ním kontrolu a tak sa pridali k ľuďom(andalom) a zásobili ich obsidiánom(dračím sklom)(dýky, oštepy, kopie a šípy) a poradili im že na zombíkov platí zapálená fakľa a ohnivý šíp a tak vyhrali vojnu proti bielim chodcom, ktorý sa po totálnej porážke stiahli na úplní sever, kde nič nie je, len lad, tma, fičí severák a mrzne skoro celý rok :D

#78 Hoří
30.5.2016 | 13:07:50
Rumek

#62 NiennaTasart: žádný meč mu nedal, jen černý plášť…

30.5.2016 | 13:12:31
Batu_Khan

#62 NiennaTasart: To je Snehov meč, nie nočnej hliadky(vrán) :D

#70 Engeneer
30.5.2016 | 13:19:36
Batu_Khan

Kraster bol pre bielych chodcov dar z neba, nechával zmrznúť svojich synov v snehu ako obeť starým bohom a noční kráľ si z nich(Krasterových synov) urobil ďalších bielych chodcov :D

30.5.2016 | 13:24:15
Beld

Tak v dnesnim dilu , se jeden bezprizorni mec vyskytl … :d

30.5.2016 | 13:27:18
Hexa

#18 Holero: tebe měli připoutat ke stromu a vrazit něco do srdce. Chcípni ty kreaturo!

30.5.2016 | 13:31:12
Engeneer

#66 Batu_Khan: Stejně to byla blbost, jak k němu přišel. Nejvzácnější kov na světě. V Západozemí jich zbylo maximálně pár desítek. Lannisterové nabízejí majlant za takový meč a Mormont ho dá nějakému týpkovi jako odměnu za záchranu života, i když to byla jeho povinnost mu pomoct? Stejně jako ta dýka, kterou ukradl Joffrey, Valyrijská dýka by se rozhodně neválela v nějaké zbrojnici, kde by si ji kdokoliv mohl vzít. Když GRRM psal první knihu, asi neplánoval, že to bude taková vzácnost :-)

#71 Revoemag #72 Batu_Khan
30.5.2016 | 13:33:53
Revoemag

#70 Engeneer: Jakou dýku Joffrey našel v jaké zbrojnici? Nic takovýho si ze seriálu nepamatuju :-D No a Mormont mu ho dal, protože to byl meč jeho rodu a Jorah si ho nezasloužil. Tak chtěl, aby ho měl v držení někdo, koho si váží a zaslouží si ho. Můj názor.

#73 Argetlam Královrah #85 Engeneer
30.5.2016 | 16:14:19
Batu_Khan

#70 Engeneer: Ono sa to tu ž veľakrát spomínalo, vzácna síce bola, drahšia ako zlato(niekedy drahšia ako drahokamy, ak niekto extra chcel meč z valirijskej ocele), ale nestačilo si pozháňať dostatok valarijskej ocele, bolo ju aj treba vedieť spracovať, vedeli to len niekoľký kováči z Volantisu, Qarthu a Qohoru, najväčšia sranda bola v Qarthe keď rabovali ten dom, najdrahšiu vec v celom paláci si nezobrali a to trezorovú zárubňu a dvere trezoru z valirijskej ocele :D

#79 Hoří
30.5.2016 | 16:42:01
Argetlam Královrah

#71 Revoemag: Dýka, kterou Joffrey našel ve zbrojnici, respektive ukradl svýmu tatíkovi, a dal ho tomu vrahovi, kterého poslal na Brana, protože slyšel, jak Robert říká, že raději zemřít než mít osud jako Bran, tak se chtěl svýmu otci zalíbit. Joffrey v tu chvíli bral Starky trošku jako spojence a myslel si, že jim vlastně prokazuje velkou laskavost, že Brana nechá zabít, když se z něj stal mrzák. V seriálu to asi nebylo, jen v knížce. Lannisterovic dvojčata si myslela, že to byli oni (Jamie, že to udělala Cercei a Cercei zase, že to Jamie a moc o tom nemluvili).

Locker tu není, ale šílených teorií je dost. Pokud se nemýlím, tak Děti lesa a lidé byli později spojenci proti Bílým chodcům. Není možné, že Děti lesa stvořili Bílé chodce s úmyslem, ne že je budou ovládat, ale že je poštvou proti lidem, potom lidem nabídnou svou pomoc a usmíří se s nimi a tak budou spojenci? To je první teorie.

Na tu navazují tři další:

  1. První chodec (Noční král) byl kněz boha ohně, což Děti lesa možná věděli, možná ne, každopádně netušili o jeho moci nebo si mysleli, že vyprchá po přeměně, ale to se nestalo, a tak dokáže oživovat mrtvé.
  2. Věděli, že dokáže oživovat mrtvé a právě proto si jej vybrali (aby byl ještě horší), jenže nepočítali s tím, že přijde velká zima, nebo Noční král uprchne a na zimu počká, během které mnoho lidí zahynulo a chodci si z nich udělali armádu, s čímž Děti lesa nepočítaly.
  3. Bůh ohně vznikl až po Bílých chodcích a je jím Noční král, který našeptává svým knězům, aby upalovali své protivníky, aby v lidech zaseli strach z ohně, který by jinak proti chodcům využili. To potvrzuje i to, že ze tří rudých kněží, které jsme v seriálu potkali, dvě jsou chladné jak kámen, i když slouží „pánovi ohně“, že dokážou žít déle (Noční král, jak vidíme, umí své služebníky udržet naživu dlouho) a také to vysvětluje, jak je možné, že kněží umí oživit mrtvé (jejich pán jim propůjčil část své moci). Tuto teorii potvrzuje i fakt, že Noční král je zřejmě telepat, protože jak jinak by Brana viděl. Další, co by mohlo tuto teorii podpořit je to, že upálení Shireen opravdu odstranilo ten sníh a sněhovou bouři, s čímž Bílý chodci možná manipulovat umí, jak už spekuloval jeden diskutér nade mnou :)
#77 Revoemag
30.5.2016 | 16:45:31
ori

Moment teraz mi tu niečo nesedí. Vo Svete ľadu a ohňa je písané, že v Západozemí žili Deti lesa a Obri. Potom prišli Prví ľudia a s deťmi lesa mali dlhý konflikt, kedy ich takmer úplne vyhubili. Napokon boli obe strany tak vyčerpané, že bola uzavrená dohoda, že Prví ľudia dostanú celé Západozemie, s výnimkou najhlbších lesov, a už nebudú rúbať Čarostromy. Dohoda bola uzavretá na Ostrove tvárí. A až potom prišla Dlhá noc, na ktorej konci vyhľadali Prví ľudia Deti lesa a spoločne ich porazili. Ale keď bol mier, tak prečo Deti lesa vytvorili Iných? Alebo to v seriáli bude inak ako v knihách?

#76 AviaRa
webmaster
30.5.2016 | 17:02:56
ori

#58 Tejdog: Je pravda, že som Stargate už veľmi dlho nevidel :D

webmaster
30.5.2016 | 17:05:44
AviaRa

#74 ori: Seriál si jde v tomhle již vlastní „logikou“, bohužel to nelze srovnat s knižní událostí, protože to sedět „dohromady“ prostě nebude.

30.5.2016 | 17:06:42
Revoemag

#73 Argetlam Královrah: Aha. No v seriálu to bylo podané tak, že to zařídil Jamie. Proto jsem se divil, že na to v seriálu použil dýku, kterou Tyrion vyhrál nad Malíčkem. To by sedělo spíš na Cersei, aby se zbavila dvou nepohodlných lidí najednou :-D

#85 Engeneer #92 Argetlam Královrah
30.5.2016 | 17:11:42
Hoří

#64 Batu_Khan: Děti lesa se spolčili s Prvníma lidma, ne s Andaly. Když přišli Andalové tak už byly Děti zalezlý daleko na severu.

#80 Batu_Khan
30.5.2016 | 17:44:15
Hoří

#72 Batu_Khan: Hehe, to jo no, problém byl ale jak to ukrást… Na odnesení/odtažení těžký a zazděný, na rozporcování moc tvrdý, jedině postavit kolem toho vysokou pec :-) a Dany neměla čas se zdržovat :-)

30.5.2016 | 17:48:26
Batu_Khan

#78 Hoří: Máš pravdu som si to pomýlil, prvý ľudia s bronzovými zbraňami prišli cez šiju čo spojovala Dorn s Essosom a čo sa týka detailu že dlhá zima bola až po prímerí s prvými ľuďmi, no myslím že sa to už po scénke stvorenia kráľa zmrliaka zmenilo(ak ešte nie teraz, tak za chvíľu, určite lepšie ako v Star Wars, tam to je čistá katastrofa) :D

#81 Batu_Khan
30.5.2016 | 17:57:23
Batu_Khan

#80 Batu_Khan: Vybúrať(boli to len dvere, nie celý trezor) a odniesť kováčom v Qarthe čo s tým vedia pracovať a nechať to roztaviť a odliať ingoty a časť im nechať za robotu a ostané čo zostane vymeniť za keš(zlato) čo majú a zbytok v ingotoch naložiť na loď a tradá plnou parou vpred do zálivu otrokárov :D

#82 Revoemag
30.5.2016 | 18:01:47
Revoemag

#81 Batu_Khan: Proč Ignoty? Zbraně a brnění. Můžeš to znovu přetavit, když bude potřeba(nevím proč by to bylo potřeba) a do té doby tím můžeš rubat lidi po palicách :-D

#83 Batu_Khan
30.5.2016 | 18:06:23
Batu_Khan

#82 Revoemag: Tak preto že, za prvé nemala na tie zbrane a brnenia dostatok maníkov a za druhé zbraň je v inej cenovej kategórii ako ingot(ak vieš čo je ingot), chcel som len naznačiť že by jej to v Qarthe roztavili na skladnejšie časti a lepšie vymeniteľné, ako sú trezorové dvere zo zárubňou, pravdepodobne by nemali kováči dosť hotovosti na zaplatenie a museli by si požičať(ak by mali od koho) a najme sa chcela Dani od tial čo najskôr dostať :D

30.5.2016 | 18:24:23
otoskorczeny

#8 Lukass.M: typicky cesky zidak uz zavidi .do lidic s vami zidaci !ww!

30.5.2016 | 18:30:38
Engeneer

#71 Revoemag: Jorah si ho možná nezasloužil, ale správně říkáš, že to byl meč jeho rodu. Na Medvědím ostrově stále vládne Mormontova sestra (Jeora), která je taky válečnice. Bylo by hezké jí ho nabídnout, než takovou vzácnost dám pryč :-)

#77 Revoemag: V seriálu to myslím úplně ignorovali. To Tyrionova dýka nebyla, ani předtím Malíčkova. Když ji Cat přitáhla do KL, tak ji Malíček viděl poprvé v životě a vymyslel si to, aby ještě víc poštval Starky proti Lannisterům.

#86 Revoemag
30.5.2016 | 19:31:38
Revoemag

#85 Engeneer: Tak to že si to vymyslel jsem nikde nezaslech, a Jamie se víceméně Cersei přiznal, že to zosnoval on. Jsem rád, že jsem nečetl knižní předlohu :-D Byl bych asi dost naštvanej :-D

#87 Engeneer #88 Batu_Khan
30.5.2016 | 19:43:10
Engeneer

#86 Revoemag: Přesně tak, protože já jsem ságu četl, tak poslední 3 série se mi téměř každou epizodu otvírá v kapse kudla. Ale zase mě uklidňuje, že až se vydají poslední dvě knihy, nebudu je mít vyspoilovaný seriále:-)

Jinak to není Jamieho styl poslat na někoho vraha, když zabít tak vlastníma rukama :-)

#89 Batu_Khan
30.5.2016 | 19:51:46
Batu_Khan

#86 Revoemag: Ja som tiež čítal knihu a pozerám seriál a tiež som si myslel že ho dal zarezať(zaplatil za vraždu a aj mu dal dýku na vraždu) Joffrey Baratheon

30.5.2016 | 19:52:30
Batu_Khan

#87 Engeneer: Druhý adept na vraždu je u mna Cersei Lannister, je to jej štýl, ale tá by zase nedala nikomu tak drahú dýku, len zaplatila za robotu a čo sa týka Jaimeho Lannistera, síce to bol parchant a hore nos, ale jeho štýl nebol zaplatiť si vraždu(on si rád všetko vydiskutoval stručne ručne na spôsob ciganskej férovky 10 na jedného)

#90 Engeneer #91 Revoemag
30.5.2016 | 20:00:10
Engeneer

#89 Batu_Khan: Parchant? To schování byl způsob obrany. V jistém smyslu má nejtragičtější osud ze všech postav.

30.5.2016 | 20:08:00
Revoemag

#89 Batu_Khan: Jeho styl to možná není, ale v seriálu mi to přišlo jako logické vyústění, že to byl buď on, nebo Cersei. A po jedné jejich vzájemné konfrontaci mi přišlo, že to byl právě on.

30.5.2016 | 20:09:16
Argetlam Královrah

#77 Revoemag: Ta dýka nebyla Malíčkova. Když si ověřil, že Varys neví, čí ta dýka byla (proto mu dovolil, aby se setkal s Catelyn), tak řekl, že on to ví, aby poštval Lannistery a Starky proti sobě. Logicky vybral Tyriona, který se nemohl bránit (na Cercei nebo Jamieho by mohl Ned žalovat u Roberta a ti by se mohli obhájit, případně Joffrey by mohl říct pravdu, pro svou matku nebo „strýčka“, což by pro skřeta ale nikdy neudělal, jen by to bral jako takový bonus, že se to ještě svede na Tyriona). To, že Catelyn na Tyriona asi nečekal, ale bylo to pro něj asi to nejlepší v co mohl doufat. Ještě lepší pak bylo, že ho vzala k Lyse, která jej vlastní blbosti (nebo z jeho rozkazu?) v podstatě nechala propustit. Catelyn ji v knížce varovala, ať ho nepřijímá před celým svým dvorem, že toho skřet využije a zatlačí je do kouta, což se stalo. Tak ho mohly popravit bez soudu a basta…

#93 Revoemag
30.5.2016 | 20:57:52
Revoemag

#92 Argetlam Královrah: Já vycházím z toho co vidím v seriálu. Pokud tam nikdo nenaznačí, že to udělal, neudělal, vymyslel, nevymyslel, tak prostě beru co slyším jako fakt :)

#94 Engeneer
30.5.2016 | 21:09:02
Engeneer

#93 Revoemag: Ale ono to tam bylo, 1. sérii jsem neviděl už pár let, ale jsem si celkem jistý, že tam bylo, že Maliček tvrdil, že ji vyhrál u klání, když vsadil na Jamieho a Tyrion na jeho soupeře a vyhrál Jamie. Potom když Cat nařkla Tyriona, tak řekl, že proti svému bratrovi nikdy nevsází.

#95 Revoemag #96 Monkeyskunk
30.5.2016 | 21:23:26
Revoemag

#94 Engeneer: Tak to si nepamatuju :) pamatuju si jen, že říkal, že jenom pitomec by vyzbrojil vraha vlastní dýkou. Že je jeho tam výslovně nepopíral, co si pamatuju :) Ale už je to taky dlouho, co jsem to viděl :)

30.5.2016 | 21:34:06
Monkeyskunk

#94 Engeneer: J přesně takhle to tam bylo, že proti Jamiemu by si nikdy nevsadil (celkem logické, když byl považován za jednoho z nejlepších šermířů).

#97 Batu_Khan #98 Revoemag
30.5.2016 | 21:43:29
Batu_Khan

#96 Monkeyskunk: A okrem toho mal brata rád(a on jeho), takže by išlo aj o princíp a trpaizlík bol v niektorých veciach zásadový

30.5.2016 | 22:23:07
Revoemag

#96 Monkeyskunk: Jamie jednou říkal, že jenom 3 šermíři v království by proti němu měli šanci. Koho myslel? Já bych řekl, že Barristana, Oberyna a Lorase. Ale co Ohař a Hora?

#99 Engeneer #100 Monkeyskunk #101 Monkeyskunk #102 ori
31.5.2016 | 9:08:58
Engeneer

#98 Revoemag: Dva jsou jasní a to Barristan a Gregor Clegane. Třetí bude buď Oberyn nebo Sandor

#100 Monkeyskunk
31.5.2016 | 9:25:25
Monkeyskunk

#98 Revoemag:
#99 Engeneer: Neřekl bych, že mezi ně počítal Horu. Jo jako je velkej a silnej, ale když si to tak vemeš, takova je pulka divokych :-D Plus seveřani, třeba Umberové byli celkem macci :) Navíc jeho šermířské umění nestálo až tak za moc, jeho výhoda je pouze síla a to nestačí. Barristan je jasnej. Pak bych řekl, že by to klidně mohl být ten Oberyn, ikdyž nevím, jak moc se účastnil turnajů po Západozemí, ergo jestli by Jaime vůbec měl možnost vědět, jak dobře bojuje. Navíc šermíř taky úplně nebyl a pokud to mysleli doslovně, tak ani on ne. Řekl bych ale, že Ohař uměl celkem luxusně, potom by tam určitě patřil Syrio (ale jasny, neni ze Zapadozemi, tak ho tam asi nepočítal). Pak možná ještě Brienne (o té ale asi taky nevěděl) a pak už asi jen ten Loras no :) Možná ještě někdo z Hlídky, ale ty asi taky nepočítal (myslím, že ten půlruký uměl hodně dobře šermovat)

#103 Revoemag
31.5.2016 | 11:14:00
Monkeyskunk

#98 Revoemag: Ještě mě napadá samozřemjmě Ned, přecijen ho museli obestoupit a Jaime zákeřně zasáhnout, ale nevím přesně, kdy to Jaime říkal, takže Ned už mohl být pod drnem.

31.5.2016 | 11:16:18
ori

#98 Revoemag: Nie náhodou Arthur Dayne?

#103 Revoemag
webmaster
31.5.2016 | 12:07:15
Revoemag

#100 Monkeyskunk:
#102 ori: No tohle říkal Brienne, když ho převážela do KL a řekl ji, že jsou 3 a ona mezi ně nepatří. Takže Ned už byl mrtvej, Arthur Dayne taky. Takže mi vychází Barristan, Oberyn a Loras, když ho už jednou dokázal při turnaji porazit. I když to bylo jen na koni a ne mečem.

#104 Monkeyskunk
31.5.2016 | 13:05:34
Monkeyskunk

#103 Revoemag: Aaaaha, to pak jo. Tak asi by to sedelo, minimalne ten Loras, myslim ze v knizkach prave vyhral hodne turnaju a nejen konackych souboju (nemuzu si vzpomenout jak se tomu rika :-D). Ale ten Oberyn, ja nevim, bojoval vubec s mecem, jakoze nejak vyrazne dobre? Nepamatuju se, jestli byl nejakej odkaz, ze treba taky vyhral nejaky turnaj nebo tak, ale v serialu se mi zda ze ne. Jako bojovnik to byl suprovej, to sme videli, ale pokud tam Jaime rikal doslova sermir, tak to on asi nebyl. V tom pripade bych tam zaradil asi Ohare. Precijen se dokazal vic nez obstojne postavit svemu bratrovi (jak jsem rikal, sila neni vsechno) jeste v prvni serce, na tom turnaji jak se do sebe pustili.

#105 Revoemag
31.5.2016 | 18:32:32
Revoemag

#104 Monkeyskunk: Teď jsem se na to koukal a řekl, že v království jsou 3 lidé, co proti němu mají šanci. Ne šermíři. Takže ten Oberyn tam patřit bude.

1.6.2016 | 9:54:41
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama