Hra o trůny (Game of Thrones)
95/100 - 2 314×

Hra o trůny(Game of Thrones)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
VOD
Max | O2 TV
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Jak skončí třetí série?

Jak skončí třetí série?

Zítra nás čeká poslední epizoda třetí série, po které opět začne dlouhé čekání na novou sérii, která bude odvysílána zhruba v dubnu 2014.

2 0
9.6.2013

Jon se vrátí do Černého hradu

Tato možnost by se jevila jako vcelku logická, protože se bitva o Černý hrad už asi nestihne v jedné jediné epizodě odehrát. V případě, že by se tato bitva stihla, mohli bychom se se třetí sérií rozloučit pohledem na YgritteJonově.

Bude představena paní Kamenosrdce

Druhá možnost se nejeví, jako příliš pravděpodobná a navíc by výrazně snížila dopad poslední epizody, ve které jsme se s Catelyn hořce rozloučili. Osobně si myslím, že tato možnost by byla daleko vhodnější pro zakončení čtvrté série.

Svatba v Králově přístavišti

Z traileru k desáté epizodě se zdá, že by se v příští epizodě v Králově přístavišti mohl objevit ser Jaime. Ten se ale v knize objevil až po svatbě krále Joffreyho. Tím pádem to není moc pravděpodobné, ale je možné, že časová posloupnost dění v Králově přístavišti bude lehce pozměněna, aby se Jaime objevil už nyní.

Stannis vyplouvá ke Zdi

Tuto možnost bych si já osobně přál asi nejvíce a vycházím z toho, že poslední píseň soundtracku ke třetí sérii nese název Pro říši. Zatím pokaždé byla poslední píseň soundtracku použita v poslední scéně. Krásně by to také odpovídalo tomu, co Stannis říká v traileru k desáté epizodě, kde říká, že jeho nepřátelé donutili jeho království krvácet a z čehož plyne, že mu na říši opravdu záleží.

Arya se vydává na cesty

I tato možnost je lehce nepravděpodobná, protože do té doby, než Arya vyrazí do Braavosu by se mělo udát ještě mnoho událostí, které se pravděpodobně do jedné jediné epizody nevlezou.

Bran se setká se Studenorukým

I když to vypadá, že nám tvůrci představí Studenorukého až za rok, bylo by pěkné, kdyby se s ním Bran setkal už letos a byla by tak dodržena tradice toho, že každá série zatím skončil něčím nadpřirozeným (1. série – draci, 2. série – Bílí chodci)

Pokud máte i Vy nějakou teorii o tom, jak by mohla třetí série zítra skončit, neváhejte ji napsat do komentářů pod tímto článkem.

Zdroj: HBO

Diskuze /89

XXX_troll_XXX

Davos zachrani Edrica, Stannis ho bude chcieť potrestať a Davos začne čítať list od NW. Konec.

#78 Marcik
9.6.2013 | 13:11:52
alda.ali

Přeju si konec se studenorukým…A u­kázat Stannise, že někam vyplouvá mi nepříjde moc napínavý konec.

9.6.2013 | 13:32:43
Johnny

Můj pohled na věc. Třetí série pokrývá víc jak polovinu třetí knihy, prakticky tři čtvrtiny. 4. série tak bude kromě konce Bouře mečů obsahovat bezpochyby i první kapitoly Hostiny a Tance. Podle mě v poslední epizodě uvidíme návrat Jona na hrad, odjezd Stannise a možná i setkání Brana a Studenorukého. Určitě tam nebude bitva na zdi a královská svatba. Arya se do Braavosu také určitě nevydá. Já bych si přál, aby na konci nastoupila Paní Kamenosrdce, která zahájí totální válku proti všem, kteří zosnovali RS. Vzhledem k tomu, že se v traileru objevuje i Yara, mohla by v poslední epizodě být také smrt Balona Greyjoye.

#15 Robb Stark
9.6.2013 | 13:32:56
Pajin

Stejně jako v knize, Frodo zničí prsten.

#6 Tomislavius #24 Hanzen
9.6.2013 | 13:33:05
nevermore

Podle mě určitě bude to, že se Jon vrátí do hradu a asi i na studenorukýho a možná Aryu bych si tipnul, ale na ten zbytek je moc brzo. Jo a k smrti tady řečenýho Balona Greyjoye se taky připojuju.

9.6.2013 | 13:39:20
Tomislavius

#4 Pajin: áno, to by bol asi najlepší koniec :D mne príde ako dobrá možnosť práve Lady Stonheart, to by nabudilo všetkých zdepkovaných fanúšikov, aby sa ešte viac tešili na ďalšiu sériu, ale tak trochu verím, že bude aj Žofrého svadba… nechajme sa prekvapiť

9.6.2013 | 13:40:07
papaya

Škoda, že se čeká až rok na další sérii, protože v té třetí se toho moc neudálo a ať bude konec jakýkoliv budeme stejně všichni celý nedočkavý než začne čtvrtá série

#8 Aul #78 Marcik
9.6.2013 | 13:46:52
Aul

#7 papaya: Myslím, že by sis měll tuhle sérii zrekapitulovat, když ti připadá, že se nic neudálo. :-)

9.6.2013 | 13:54:25
Tutao

Tipoval bych dokončení těch tří vražd: 1. Jon, zbývá 2. Balon Greyjoy 3. Joff

9.6.2013 | 13:55:01
Tutao

Oprava ne Jon ale Robb

9.6.2013 | 13:55:38
Tomislavius

btw, ak si niekto myslí, že For the Realm bude hrať na konci epizódy, lebo doteraz to tak vždy bolo s poslednou pesničkou z OST, tak si uvedomte, že pozeráte GoT :D najlepšie asi bude, keď nebudeme očakávať nič… a k tým úmrtiam, podľa mňa na konci zahynie ďalší Stark… Tony, zradí ho Pepper, o ktorej vyjde na javo, že pracovala pre Malíčka a že na jeho a Tywinov podnet celý čas špehovala u Tonyho…

#12 LadyJ #13 Lukass.M
9.6.2013 | 14:00:56
LadyJ

#11 Tomislavius: A který Stark by měl podle tebe jako zahynout???

#14 Tomislavius
9.6.2013 | 14:06:15
Lukass.M

#11 Tomislavius: Zajímavá teorie XD

9.6.2013 | 14:15:45
Tomislavius

#12 LadyJ: veď vravím, Tony Stark! :D

9.6.2013 | 14:17:53
Robb Stark

#3 Johnny: čo myslíš tým RS ?

#17 Tomislavius #19 Johnny
9.6.2013 | 14:22:39
Lukass.M

Joffova svatba by byl hodně silnej závěr, ale podle traileru bych si na ní nevsadil. Návrat Jona na zeď… proč ne, ale na finální záběr bych to neviděl (neni to až tak hustá událost) a bitva o černej hrad? Podle knížky má větší potenciál než na čtvrt dílu, ale podle seriálu Jon pozabíjen 90% divokejch za zdí :D Za mě – nadpřirozenej konec

9.6.2013 | 14:24:52
Tomislavius

#15 Robb Stark: myslel tým zrejme Rudu Svatbu, ale to ty, samozrejme, nemôžeš vedieť, keď už si mŕtvy, že ako to pomenovali…

9.6.2013 | 14:26:06
baaabo

Najviac by ma potešila Joffreyho svadba, ale na tú si asi budem musieť počkať do 4. série :( a na Aryinu cestu do Braavosu je tiež skoro…ale inak to tipujem na záchranu Edrica, Brana a Studenorukého a smrť Balona…

#21 Asenad
9.6.2013 | 14:27:03
Johnny

#15 Robb Stark: Rudá svatba:)

9.6.2013 | 14:31:01
ImpossibleIsNothing

zdravim mam dotaz,tahle serie vychazi z boure mecu?znamena to ze potom teda jeste jsou hostina pro vrany a tanec s draky?chci zacit cist aby to ale nechce se mi cist prvni a druhou serii

#23 Asenad #65 Krecmi
9.6.2013 | 15:07:14
Asenad

#18 baaabo: Edric v seriálu nevystupuje

#69 baaabo
9.6.2013 | 15:11:46
kutas

Mohla by tam být bitva o zeď a jak Tyrion zabije Joffa nebo Tywina ikdyž to je vlastně až dál

#25 Asenad #27 LadyJ #29 Dinosaurus
9.6.2013 | 15:11:47
Asenad

#20 ImpossibleIsNothing: to už se tady tolikrát probíralo. Jasné doporučení je to číst alespon od Střetu Králů

9.6.2013 | 15:13:27
Hanzen

#4 Pajin: zabiják :D

9.6.2013 | 15:20:58
Asenad

#22 kutas: to jsi trochu přehnal zase jsi to nezvádl, Chudáci co to čtou a nezají děj. Jinak totální nesmysl aby to bylo v poslední části 3 seeie

#26 Asenad
9.6.2013 | 15:22:15
Asenad

#25 Asenad: ne čtou sledují seriál

9.6.2013 | 15:22:44
LadyJ

#22 kutas: Tyrion Joffa nezabije.

Myslím, že bitva o zeď tam nebude, ale mohlo by to končit tím, že divocí přitáhnou ke zdi, pohled Johna ze zdi dolů na tisíce divokých, střih a závěrečné titulky.

9.6.2013 | 15:42:43
Oveckoun

Osobně tipuju že to skončí jako první část bouře mečů – Johna na koni a s šípem :P A co se týče Brana, viděl bych to že se potká se Samem a pak krátký záběr na Studenorukého.

9.6.2013 | 16:03:54
Dinosaurus

#22 kutas: Moc ti děkuji, že si to semka napsal. Hloupost některých lidí mě fakt zaráží. Už žádnou diskuzi číst nehodlám, protože lidé bez mozku jako ty neumí dávat spoiler. Rovnou to sem napiš všechno ty jeden…!

#30 Oveckoun
9.6.2013 | 16:05:19
Oveckoun

#29 Dinosaurus: Jo, někteří lidé jsou opravdu hloupí, jako by si nemohli přečíst že hned pod jménem článku je (ještě tučně) NAPSÁNO : Článek může pochopitelně obsahovat spoilery z knižní předlohy. Ach vy hloupí lidé ! :D :D :D

#31 Dinosaurus
9.6.2013 | 16:08:55
Dinosaurus

#30 Oveckoun: Je veliký rozdíl, když to napíše autor článku a nebo někdo v diskuzi. A dát něco do spoileru není tak těžké… ;)

#32 Oveckoun #33 LadyJ
9.6.2013 | 16:10:48
Oveckoun

#31 Dinosaurus: Ne nic ve zlém, mám dnes jen nějakou vyjukanou náladu:) Ale podle mého, spoiler je spoiler

9.6.2013 | 16:17:17
LadyJ

Tohle jsou spekulace o tom, jak skončí 3. serie. Je snad samozdřejmé, že to bude samý spoiler. Pokud jsi nečetl knihy a chceš se nechat překvapit, tak sem vůbec nelez.
#31 Dinosaurus:

#35 Dark Angel #36 Dark Angel #40 Dinosaurus
9.6.2013 | 16:18:12
Wolfinator1

Znáte Martina a jeho nečekaný zvraty takže já bych to viděl, že vše pude v rámci možností nějak dál a v posledni větě poslední knihy bude: Nakonec přišel Chuck Norris a kopem z otočky všem okop hlavu a vzal si železnej trůn do hospody k C.D-mu :D

9.6.2013 | 16:53:10
Dark Angel

#33 LadyJ: Väčšiu sprostosť ako si napísal som ešte nečítal!! Toto je o tom ako podla nás skončí táto série. Autor článku sa nepýta ľudí čo čítali knihy aby to sem napísali. Treba dospieť a nie písať taketo kraviny! Pozastavuje sa mi rozum nad niektorímil!

#37 tarava
9.6.2013 | 17:11:49
Dark Angel

#33 LadyJ: Väčšiu sprostosť ako si napísal som ešte nečítal!! Toto je o tom ako podla nás skončí táto série. Autor článku sa nepýta ľudí čo čítali knihy aby to sem napísali. Treba dospieť a nie písať taketo kraviny! Pozastavuje sa mi rozum nad niektorímil!

#38 XXX_troll_XXX
9.6.2013 | 17:11:50
tarava

#35 Dark Angel: tvle, to je jak kdyby si řval, že v diskusi pod článkem: Jak začne čtvrtá série?, řval, že tam jsou spoilery. Ty si fakt jinej…

#39 Dark Angel
9.6.2013 | 17:18:48
XXX_troll_XXX

#36 Dark Angel: :D :D :D.. dobre dávaš

9.6.2013 | 17:21:20
Dark Angel

#37 tarava: Reagujem na príspevok, ktorý hovorí o tom, že ľudia čo nečítali knihy tak sem nemajú ani liesť! Čo je doneba volajúca hlúposť. Tak ako prepáč, ale divný musíš byť ty! Toto neje stránka o knižnej predloh,e ale o televíznom seriály! Tak si daj pohov a píš zrozumiteľne Skladáš vety ako žiak základnej školy!

#41 LadyJ #44 LadyJ
9.6.2013 | 17:38:06
Dinosaurus

#33 LadyJ: Jo, odejdu. Radši budu diskutovat o seriálu s nejbližšími přáteli, než abych četl spoilery od lidí, kteří si potřebujou zvyšovat ego tím, že budou na netu dokazovat, že ,,Já jsem ten frajer, co četl knihu".

Myslím si, že je opravdu slušnost respektovat i ostatní.

9.6.2013 | 17:44:49
LadyJ

#39 Dark Angel: V tom článku je tučně napsáno OBSAHUJE SPOILERY Z KNIŽNÍ PŘEDLOHY, já neříkám, že ti co nečetli knihy sem nesmí, mohou se rozhodnout sami, jestli si tutu diskuzi přečtou nebo ne, ale ať si pak nestěžují, že je to tady samý spoiler viz Dinosaurus. Jinak nikdo, ani čtenář knih neví, jak přesně ukončí 3. serii a o tom se zde diskutuje.

#42 Dark Angel
9.6.2013 | 17:54:18
Dark Angel

#41 LadyJ: Mne osobne spoilery neprekážajú a niekedy si aj rad prečítam, čo sa stane, ale zas súhlasím s tým, že niektorý ľudia to proste vedieť nechcú a tí ostatní by mohli byť troch benevolentný a ten spoiler v texte označiť.Ja som nenarážal len na konkrétne príspevky v tomto článku ale celkovo na tejto stránke.

#43 LadyJ
9.6.2013 | 17:59:34
LadyJ

#42 Dark Angel: Souhlasím s tebou, že v jiných diskuzích (aktuální epizoda, obecná diskuze a diskuze pod ostatními články) by spoilery měly být skryty a případně trestat ty, co to opakovaně porušují. Ale konkrétně tenhle článek je celý spoilerový a je tak i označený. Tak proč skrývat spoilery v diskuzi pod ním?

9.6.2013 | 18:09:21
LadyJ

#39 Dark Angel: Možná jsme si špatně rozuměli, tím SEM jsem myslela pouze tento člének a ne celý web o GoT

#51 Dark Angel
9.6.2013 | 18:21:21
Conanek

Ja myslim, ze to skonci titulkama jako kazdej dil

9.6.2013 | 18:22:41
Dinosaurus

Cituji ,,Mohla by tam být bitva o zeď a jak Tyrion zabije Joffa nebo Tywina ikdyž to je vlastně až dál" (už to nebudu dávat do spoileru, je to zbytečné)

Proč to ten člověk napsal do diskuze o KONCI TŘETÍ SÉRII, když sám píše, že se to stane „až dál“ ? Jako pardon, ale nečekal jsem, že se dočtu, co se stane někdy až v roce 2014 v další sérii nebo možná ještě později… Mě nevadí, když se dočtu, co se stane v dalším díle, naopak mě to zajímá, ale tohle už je podle mého názoru přehnané.

#48 LadyJ #49 tarava #62 Plemby
9.6.2013 | 18:25:12
Herister

Podle mě, by ta písnička For the Realm mohla být až v titulkách, a konečná scéna bude s Lady Kamenosrdce, když si poslechnete celou písničku Mhysa, tak ten její závěr je jako dělaný pro chvíli, kdy otevře oči a stop-titulky :-) co vím jistě, ať bude závěr jakýkoliv, tak mě nezklamou :-)

#52 RhaeLin
9.6.2013 | 18:33:40
LadyJ

#46 Dinosaurus: Máš pravdu, tohle už měl zakrýt

9.6.2013 | 18:37:02
tarava

#46 Dinosaurus: Všechny tyto věci by se klidně mohli teoreticky udát v poslední epizodě, pokud by to trochu uspěchali.(Možná až na toho Tywina). Takže tady prosimtě nemrmlej o tom, že se to stane bůh ví kdy. Navíc jedna z těch událostí(smrt Joffryho) už je v článku a Tywin skoro ihned následuje. Také plavba Stannise a následná bitva pod Zdí se blíží.

#50 Dinosaurus
9.6.2013 | 19:08:45
Dinosaurus

#49 tarava: Dobře. Omlouvám se a slibuji, že přestanu tyto diskuze číst a narušovat tím vášnivým čtenářům jejich debaty.

9.6.2013 | 19:14:46
Dark Angel

#44 LadyJ: Máš pravdu, tu poznámku pod článkom (Článek může pochopitelně obsahovat spoilery z knižní předlohy.) som si nevšimol a ospravedlňujem sa ti v tomto ohľade. Za ostatnými vecami si stojím. Mňa len rozhnevalo to, že v ostatných témach sa ľudia vyjadrujú bez toho, aby označili spoiler a nechali tak na osobe, aby si vybrala, či to chce vidieť alebo nie. Budme viac ohľaduplný…

9.6.2013 | 19:15:22
RhaeLin

#47 Herister: Souhlas, For the Realm byla sice pěkná a tak, ale nemá v sobě absolutně žádnou gradaci, kterou by finální scéna série potřebovala, zato Mhysa je parádní a ten gong by na Lady Stoneheart seděl…

Navíc si myslím, že by bylo ohromně obtížné po celý rok držet v tajnosti přítomnost Michelle Fairley na natáčení, kdyby se rozhodli ponechat jí až na 4. sérii, víme, jak jsou fanoušci zvídaví a někdo by jí určitě viděl… ale nevím, stejně se to všechno dozvíme až zítra…

#53 Herister #54 Engeneer #63 Stráťa
RhaeLin
9.6.2013 | 19:16:45
Herister

#52 RhaeLin: Přesně tak, letos taky nevynechali Theona Grejyoje, přitom v Bouři mečů jsou o něm jen letmé zmínky o tom, co se s ním děje…a asi by bylo blbý, kdyby mu řekli, teď si dej rok „voraz“ a pak se uvidíme…to samé si myslím s tou Lady Stoneheart ;-)

9.6.2013 | 19:25:17
Engeneer

Už když řekli, že knihu rozdělí, přemýšlel jsem, jaká by byla nejlepší „rozdělovací“ scéna. Doufal jsem, že to bude Rudá svatba. Catelyn proříznou hrdlo, kamera vyjede oknem a ukáže masakrování seveřanů kolem dvojčat a potom se scéna odzoomuje jako na konci první série. Teď doufám, že poslední scéna bude nějaký Stannisův plamený proslov a rozkaz vyplout na sever, no uvidíme.

#52 RhaeLin:

No držet v tajnosti, pokud si dobře vzpomínám, Lady Stoneheart se objeví jenom v epilogu Bouře a v jedné kapitole Hostiny, to jsou krásné dva natáčecí dny pro Michelle Fairley :D Nemyslím si, že v následujícím dění bude mít nějakou zásadnější roli, tak do seriálu nebudou přidávat žádné „umělé“ scény. Naopak Theon se v Tanci vrátil jako jedna z klíčovích postav a podle mě toho bude mít ještě hodně co říct (bude minimálně Lord Železných ostrovů :-) ) Takovou postavu nemohli na 2–3 roky odložit k ledu, diváci by na něj zapoměli :-)

9.6.2013 | 20:27:24
kutas

Dobrej konec by byl kdyby Bran potkal Sama pod zdí ale jinak by se mi líbilo jak Jon pobije všechny divoké včetně Ygritte ale to by pak asi nebyla ta bitva no nevim spíš se nechám překvapit

#59 YgritteWildlings #60 Faramir15
9.6.2013 | 20:27:33
Lukas1987NR

kralovska svadba sa asi nestihne ale to nevadi ja osobne si ju vychutnam lebo viem co sa stane :D a uzijem si to nalezite a myslim ze ludom co sa nepacila minula im to tato vrati :D toho smrada neznasam od zaciatku ako som hadam ziadnu postavu nikdy neznasal

#57 Engeneer
9.6.2013 | 20:50:42
Engeneer

#56 Lukas1987NR: Já si vybavuju Draca Malfoye před deseti lety :D

9.6.2013 | 20:57:24
Riega

Podle mě série skončí v Yunkai kde budou ti otroci řvát mhysa protože koneckonců tak se ten díl i jmenuje a nebo ještě souhlasím s Jonem a pohledem ze zdi ale vše to jsou jenom teorie :D

9.6.2013 | 22:34:25
YgritteWildlings

#55 kutas: Ty jsi fakt primitiv, ty tvoje komentáře tady jsou jako komentáře na nějakou online střílečku, někdy bys mohl zauvažovat nad svým vyjadřováním a obsahem co vlastně píšeš a kam to píšeš…

9.6.2013 | 23:21:38
Faramir15

#55 kutas: jako nic proti ale ty ses totalni idiot… uplne z tvych prispevku citim jak se memormomoci snazis vsem vyzradit dej… uz u prvniho jsem chtel reagovat ale rekl jsem si ze tu rekaci bylo dost… jdu dolu a hned druhej spoiler od tebe… osobne bych ti dal perma IP ban nejradsi

#64 Stráťa
10.6.2013 | 0:26:03
Faramir15

oprava: mermomoci, reakci :D

10.6.2013 | 0:27:03
Plemby

#46 Dinosaurus: Když jsou to, zatraceně, spekulace o tom, co by se mohlo stát v dalším díle, je veskrze jasné, že ne všechny teorie budou pravdivé, a tudíž se v téhle diskuzi asi těžko vyhneš odhalení toho, co se stane až za rok! Spekulace znamená odhad, a ne všechno, co se tu dočteš, se tedy LOGICKY nebude odehrávat v tomto díle, tudíž, LOGICKY, se to bude odehrávat v další sérii, za rok. Bože… Ještě se autoři článku zaneprazdňovali tím, že tučně napsali, že diskuze obsahuje mnoho spoilerů, přičemž je to nadmíru jasné i tak… Už z názvu článku vyplývá, že se asi těžko bude vyhýbat spoilerům jak z posledního dílu této, tak z další série, a přítomnost nečtenářů, kterým vadí spoilery, zde je zaviněna jejich vlastní hloupostí. Jak by se asi oni na této diskuzi podíleli? „No, já sice nečetl knížky, ale myslím, že by Dany mohla přeplout Úzké moře v dalším díle.“ Tyto komentáře zde by byly naprosto zcestné a nespadaly do zájmů diskuze.

Bože… kdybys aspoň nedělal tak chytrého…

10.6.2013 | 1:05:10
Stráťa

#52 RhaeLin: Písnička Mhysa je jednoznačně inspirovaná Daenerys tak asi nebude hrát při představení lady Stoneheath.
No lady Stoneheart sme v knížce zatím moc neviděli, její scény natočí během dne (možná pár dní) a mají vystaráno, nemusí ji schovávat celej rok. :-)

Jon nemůže ze zdi koukat na armádu divokých, na to je příliš brzo. Osvobození Yunkaiských otroků by mohla být silná scéna ale na konec série mi přijde slabá, podle mě se to odehraje někdy v půlce dílu. Viděl bych to na útok divokých na Castle black. To je scéna která má všechno co je potřeba na konec série. Spoustu emocí, zase to rozvíří diskuze…

10.6.2013 | 6:34:55
Stráťa

#60 Faramir15: Kdo nechce číst spoilery tak nepoleze do diskuze pod takovýmhle článkem. Vzhledem k tomu že už článek je spoiler tak je snad každýmu jasný že i diskuze pod ním bude plná spoilerů.

10.6.2013 | 6:36:47
Krecmi

#20 ImpossibleIsNothing: kdyz nebudes cist od zacatku muzes bejt dost zmatena, v knihach je postav vic a je to trosku komplikovanejsi

#71 MrDzenda
10.6.2013 | 7:53:03
tarava

Tak co teda bylo v závěru? :D

10.6.2013 | 8:14:51
co0kie

Spekulce, spekulace. Jestli opravdu chcete vědět, co bude v poslední epizodě, tak si to přečtěte ;-)

http://www.imdb.com/…796/synopsis?…

10.6.2013 | 9:40:16
anica47

Linka s Daenerys bola naozaj emotívna. Veľmi pekné :) A som zvedavá čo sa stane s Walderom Freyom, keď Bran rozprával ten príbeh a hneď nato nasledovala scéna s Walderom. Asi po prijímačkách ozaj budem musieť začať čítať knihy :)

10.6.2013 | 11:21:32
baaabo

myslela som Gendryho … :) #21 Asenad:

10.6.2013 | 11:31:32
Depresor

Tak jest dokonano … pozrel som si teda aj Mhysu … s03e10 nesklamala.. kedže som s knihami začal len teraz, tak mam čo robiť,aby som dobehol v čítaní všetko to čo som doteraz videl …

10.6.2013 | 17:50:47
MrDzenda

#65 Krecmi: Ahoj, jak jsem si přečetl tvůj příspěvek, tak jsem usoudil, že jsi to četl. Mohl by jsi mi prosím tě, napsat, jestli mohu číst od 3 knihy, nebo si musím přečíst i 1. a 2. knihu ? Viděl jsem 1. a 2. sérii GoT.

#75 RaDeOs
10.6.2013 | 20:33:19
MrDzenda

A teďka k tomu konci. No docela mě to zklamalo. Právě jsem taky očekával něco více nadpřirozeného, tohle mě spíš donutilo k slzám (jo a „buzík“ nejsem, kdyby měl zase někdo kecy!!!)

10.6.2013 | 20:34:52
vrani oko

Napadají me dvě moznosti:

1.Stannis upali Alistera Florenta (nebylo to v Bouří mecu, ale v dodatcích Hostiny pro vrany). Autoři seriálu tak uspokojí fanoušky knihy. Opět by se tak zopakovalo pravidlo, ze pobocnici konci spatne. 2.Tyrion zjisti ze, Joffrey najal vraha aby, zabil Braná. Po zjištění by mohl byt Joffuv úsměv a titulky.

10.6.2013 | 21:09:46
vrani oko

Ahoj Mr zendo bez předchozích knih se nic kromě základu nedá pochopit. Také je v příběhu spousta jmen která se musí zapamatovat a ve trojce napíši jméno bez charakteru a popisu.

10.6.2013 | 21:16:26
RaDeOs

#71 MrDzenda: Já četl od 3tí knihy, ale ty první 2 si ještě dočtu, jak tu píšou jiní bude tam asi dost zajímavých věcí. Dá se to ale přeskočit.

11.6.2013 | 12:14:53
vrani oko

Ve trojce je par menších Deju, které se nedají pochopit.

11.6.2013 | 15:08:39
Depresor

tretia seria s Daenerys skončila podobne ako v Avatare :-D …myslím, že tan napad vytvoriť sieť z ruk slobodných ludi bol prave z filmu Avatar.. Hodnotim to samozrejme, že pozitívne :-D pačilo sa mi to..

11.6.2013 | 15:20:49
Marcik

#1 XXX_troll_XXX: Edric v seriálu nebude, jeho roli nahradil Gendry.

#7 papaya: Mě spíš deptá to čekání na Vichry, rok se dá ještě přežít :D

A ke spoilerové situaci: Nikdo neříkáte, že sem nemáte lézt, ale děláte to na vlastní riziko. To že se odvážíte přečíst si už sám o sobě dost spoilerový článek je vaše věc, to, že ste tak hloupí a lezete do diskuze, je vaše chyba. Honíte se za senzacema a malý spoilery vám nevadí, ale hups, najednou se objeví velkej a je oheň na střeše. Co čekáte proboha?! Nemáte být tak hloupí. Taky sem dosud neviděla poslední díl, protože sme si s přítelem slíbili, že se podíváme spolu a nelezu do článku a diskuze o něm, i když sem četla knihy… Přemýšlejte někdy

11.6.2013 | 17:31:43
Admin

Takže vážení, ti z vás, kteří nejsou schopni dodržovat tři základní spoilerová pravidla:

  1. Bez spoileru můžete napsat vše, co již bylo v seriálu odvysíláno;
  2. Do spoileru patří vše, co by se mělo odehrát v budoucnu;
  3. Do spoileru patří vše z knih (i události minulé, které byly ze seriálu vypuštěny);

a respektovat tak práva ostatních návštěvníků portálu Edna.cz, nebudou na portálu vítáni a bude jim zamezen přístup nejen do diskuzí, ale na celý portál Edna.cz formou IP BANu. Toto vlákno už nebudu řešit, ale napříště si dejte pozor, budu nemilosrdný a to i vůči těm, kteří by snad chtěli uvedená pravidla rozporovat, nebo nedej bože z diskuze někoho vylučovat jen proto, že knihy nečetl. Doufám, že jsem se vyjádřil dostatečně jasně.

#80 MKlein #81 bechr05
12.6.2013 | 10:24:03
MKlein

#79 Admin: Až na to, že admin nemá potřebu mít nick admin… :D Navíc by to nebyl běžnej uživatel atd. Ale můžeš s tim jít strašit děti do školky, jestli tam se někdo nachytá. Předpokládám, že si jedno z těch děcek, co si neumí přiznat, že zrovna sem lézt neměli, když jsou vůči spoilerům tak háklivý. Pokud nechápete, že když se diskutuje nad tím, co v seriálu bude, tak bude diskuse plná spoilerů, dobře vám tak, že jste si je přečetli…

12.6.2013 | 11:22:50
bechr05

#79 Admin: Tahle pravidla byla sepsána kvůli diskuznímu fóru, kde to nebylo jasné.

Pro příští rok už to bude ošetřené i přímo u příspěvků.

#82 MKlein
čestný člen redakce
12.6.2013 | 11:39:02
MKlein

#81 bechr05: Já myslím, že se jimi každý i tak víceméně řídí, ale vyžadovat to u diskuse, která je ke spoilerovému článku je podle mě trochu mimo. Jak si někdo výše stěžoval, že mu nevadí spoiler na týden dopředu ale na rok už je moc, tak samotný článek dává spoilery na rok dopředu, takže proč by diskuse k tomu nemohla?

#83 Marcik
12.6.2013 | 13:03:33
Marcik

#82 MKlein: Přesně tak, souhlas. Myslím, že i samotní admini šli do toho s tím, že se očekávala spoilerová diskuze (jak je vidno i z poznámku u samotného článku). Prostě hold nemají být lidi blbí. Je pravda, že typan co tu psal o Joffovi a Ygritte to přehnal a zdá se, že i viditelně schválně, ale i tak… To by tu celá diskuze mohla být červená, plná spoilerů. A ruku na srdce, kdo z těch nadávajícíh by na to neklikl i tak? Stejně by si to přečetli.

12.6.2013 | 19:28:41
Depresor

Je viac tých ktorí sleduju len serial…myslím si, že dat upozornenie, že članok obsahuje spoiler ma svoje opodstatnenie.. ak ten čo nečíta knihy na to klikne je to už ale jeho problem…on sa tak rozhodol a nie je podstatneči tam najde informaciu na týžden do predu alebo na rok do predu..je to jeho problem…ale rozhodne by tí, čo čitali knihy mali dať varovanie o tom,že lanok obsahuje spoiler..

#85 Stráťa
12.6.2013 | 19:37:53
Stráťa

#84 Depresor: Tu informaci mají hned v prvním odstavci článku a ještě tučně zvýrazněnou. Pokud někdo čeká že pod spoilerovým článkem najde diskuzi bez spoilerů tak by si měl domluvit návštěvu doktora protože s ním není vše v pořádku.

12.6.2013 | 20:22:26
Depresor

.. asi maš pravdu v tejto diskusii je markantne, že nejaky ten spoiler bude… ale ked sa teda admin pyta: „ako skončí tretia seria“…tak teraz neviem čo mal na mysli a o aký pokec mu potom išlo …

  1. – domniekny a dohady tých ktorí nečítaju, zapajaju svoju fantaziu v diskusiach a hadaju ako tretia seria skonči …

alebo

  1. pozvanka pre tých ktorí su pri piatej knižke a overuju si svoje vedomosti do poslednych detailov a su skutočnými fanatikmi GoT …

kompromis rulezzz

#87 LadyJ #88 MKlein
13.6.2013 | 11:47:42
LadyJ

#86 Depresor: Já tuhle diskuzi pochopila tak, že se autor článku ptá, kterou částí knihy bude podle nás (čtenářů) seriál končit. A o tom sám spekuluje i ve svém článku.

13.6.2013 | 12:39:06
MKlein

#86 Depresor: No především ty možnosti konců není nic vycucanýho z prstu, ale realita ( knižní) , co se opravdu stane. Takže autor určitě jen chtěl diskutovat, jakou scénu vyberou scénaristi.

13.6.2013 | 16:09:18
Depresor

..potom mi je to jasne ::-D ..v tom pripade opravujem, ospravedlnujem …a zaver je, že fakt sa nikto nemože sťažovat na spoilerss …

14.6.2013 | 8:10:42
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama