Hra o trůny (Game of Thrones)
95/100 - 2 315×

Hra o trůny(Game of Thrones)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
VOD
Max | O2 TV
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Jak dobře si pamatujete epizodu The Spoils of War?

Jak dobře si pamatujete epizodu The Spoils of War?

Nezapomeňte si čtvrtý díl zrekapitulovat naším kvízem, který ukáže, jak bedlivě jste epizodu sledovali. Schválně se pochlubte se svým výsledkem do komentářů.

36 1
7.8.2017

Kvíz k epizodě The Spoils of War

Zdroj: HBO

Diskuze /90

10doktor10

8/10

7.8.2017 | 14:01:56
arthurdayne

9/10

7.8.2017 | 14:02:29
Rumek

Co to jsou za žoldáci ta Zlatá společnost? Odkuď jsou a kolik jich může být? Díky.

#7 yoshua #8 fufight #10 eRealtek #44 Lex Luthor
7.8.2017 | 14:03:36
komcus

8/10

čestný člen redakce
7.8.2017 | 14:07:51
LANNIKILLER

10/10

7.8.2017 | 14:11:42
kapřík8

10 z 10, luxusní díl, žral jsem to od začátku do konce

7.8.2017 | 14:20:45
yoshua

#3 Rumek: Zlatá společnost má udajně až 10 tisíc mečů. Jedná se o spolek, který založili Blackfyrové během rebélie proti Targaryenům, skládá se z potomků i těch jenž aktuálně jsou v tzv vyhnanství ze Západozemí. Tedy kdokoliv kdo byl ze západozemí vyhnán tak se mohl přidat k tomuto žoldnerskému spolku. V knize tento spolek má právě bojovat proti Cersei.

jinak 9 z 10 a zakopl jsem u Dickonova jména, které si Jaime pletl…dříve ho nazval Rickard a tentokrát Rickon…jýá si vzpoměl jen na Rickarda :D

#11 Rumek
7.8.2017 | 14:23:25
fufight

10/10
#3 Rumek: pochozaji z essosu a melo by jich byt kolem 10ti tisic pokud si dobre pamatuju z knizek

#11 Rumek
7.8.2017 | 14:24:15
mr_bungle

10/10

7.8.2017 | 14:24:32
eRealtek

#3 Rumek: Společnost žoldáků, založena lordy ze Západozemí, kteří byli vyhnání do exilu (za vlády Targeryenů). Nachází se v Essosu a podle zdroje má 10 000 členů.

http://awoiaf.westeros.org/…lden_Company

#11 Rumek
7.8.2017 | 14:24:35
Rumek

#7 yoshua: Díky, já udělal s tím Rickardem úplně stejnou chybu.

#8 fufight: Díky.

#10 eRealtek: Díky.

7.8.2017 | 14:30:03
Yondaime369

9/10 :D

7.8.2017 | 14:30:03
Klosis

10/10, naprosto uzasny a dechberouci dil, takze neni o cem debatovat. :D

7.8.2017 | 14:45:34
Barbara94

8/10 :D

7.8.2017 | 14:46:56
Zargon

6/10 stydím se :(

7.8.2017 | 14:59:42
Amarantine

9/10, nedávala jsem moc pozor u toho hovoru s Missandei a motýli mně připadali nějaký divný, tak jsem dala otroky. Jinak Rickard – Rickon – Dickon Tarly je fakt kus chlapa, doufám, že neumře. :D

#21 ReveN #30 Borgata #36 SmushrCZ
7.8.2017 | 15:02:15
AngeleeGee

9/10, nedocvaklo mi, že Bronn prvně zastřelil toho Dothraka ;)

7.8.2017 | 15:06:46
Kothy

8/10

7.8.2017 | 15:15:15
ReveN

nechcete davat alespon do zavorky i originalni nazev? narozdil od jinych anglicky umim, k serialu titulky nepotrebuju a nechcu bo me akorat rusi a knizky sem cetl take v originale. jak se mam pak v tech ceskych paskvilech vyznat??

#32 Kometa
7.8.2017 | 15:33:04
Houndmasta

Zlatá společnost vlastní asi 200K můžů.

7.8.2017 | 15:35:16
ReveN

#16 Amarantine: jestli z nej az tak strikas tak doporucuju black flag..tam hraje taky spolu s dalsim tuctem borcu nad kteryma asi taky poteces

#24 Amarantine #28 EbenHreben
7.8.2017 | 15:36:14
Revoemag

10/10 jinak jsem pojal podezření, že Arya zabije NK tou dýkou. Jednu válku začala a další ukončila /dýka, ne Arya/

#27 The_Last_Targaryen #48 brandiss
7.8.2017 | 15:41:36
haltbo00

10/10. Super díl.

7.8.2017 | 15:47:16
Amarantine

#21 ReveN: Tak silná slova bych asi nevolila :D Ale hezkej chlap to je a oba Boltonové, na který se mně taky pěkně dívalo, to mají už bohužel za sebou, tak se přece musím na někoho těšit. Díky za tip :)

#76 ReveN
7.8.2017 | 15:53:09
Arrow123

8/10

7.8.2017 | 16:07:43
MARTAS SK

7/10…Sakra…

7.8.2017 | 16:13:41
The_Last_Targaryen

#22 Revoemag: Mě spíš napadlo, jestli to nebude paradoxně malíček…dá jim dýku, kterou zemře

7.8.2017 | 16:19:43
EbenHreben

#21 ReveN: Nemyslel si Black Sails? :)

#76 ReveN
7.8.2017 | 16:29:44
Kometa

10/10 na klid.Bude tim,ze sem.to neviděl.jednou… :D

7.8.2017 | 16:30:37
Borgata

#16 Amarantine: tiež som tam nejak nezaregistrovala tie motýle :D

#35 EbenHreben
7.8.2017 | 16:34:53
DamianaFrey

9/10 Zabudla som, že Bronn trafil strelou z balisty aj toho Dothraka :-/

7.8.2017 | 16:36:16
Kometa

#19 ReveN: konkrétně? :D

#37 Angi
7.8.2017 | 16:36:38
Zednar

7 / 10 :P nevadí :-)

7.8.2017 | 16:39:50
kingtom

10/10 musim se pochvalit

7.8.2017 | 16:48:12
EbenHreben

#30 Borgata: Ja mám dokonca pocit že motýle boli ešte v predošlej epizóde hneď ako priplávali (hneď úvodný dialóg Missandei s Davosom). V tejto epizóde vyplynulo, že nemajú sobáše, tým pádom ani bastardov, otroci otázni.

7.8.2017 | 16:57:49
SmushrCZ

#16 Amarantine: Hraje vedlejší postavu (velice dobrou) v seriálu Black Sails :)

7.8.2017 | 16:58:15
Angi

#32 Kometa: Třeba ty bouřovrány, nebo co to bylo, to je fakt děs. Tady jsem jednoznačně pro to, aby se jména a názvy nepřekládaly.

7.8.2017 | 17:09:57
tap

10/10 po koukání bez titulků :)

nj jak tam nejsou dotazy na písečný hady, tak to jde hned líp :)

7.8.2017 | 17:35:10
Trepy

10/10 ez

7.8.2017 | 17:47:47
Bukelos

9/10 motejli mě zmátli :D

7.8.2017 | 17:48:51
BadJoke

8/10,

7.8.2017 | 17:58:06
Žralok

9/10

7.8.2017 | 18:28:03
Thunderbird

10/10, motýl je i v úvodních titulcích u jména herečky, která hraje Missandei.

7.8.2017 | 18:31:14
Lex Luthor

#3 Rumek: Zlatá Banka, Lannisteři jim dluží peníze, Cersei jim splácí dluh a oni ji pomáhají platit její válku. Danny jde proti otroctví a z něho má banka nejvyšší příjmy takže se jí chtějí zbavit

#47 Revoemag
7.8.2017 | 18:40:25
mima33

9/10

7.8.2017 | 18:42:15
Maydy

10/10, i když u poslední jsem váhala :D

7.8.2017 | 18:56:59
Revoemag

#44 Lex Luthor: Ta banka je železná a nemá se zlatou společností nic společného.

7.8.2017 | 18:57:22
brandiss

#22 Revoemag: dyka zohra , vsimni si, ako sa zatvaril Bran, ked ju Arya preberala..je jasne, ze tymto ukonom nieco zmenil resp. ovplyvnil

#50 Arrow123
7.8.2017 | 19:58:22
Hzjena

9/10…doteď nevim jak se ty její přerostlý netopejři jmenujou…

7.8.2017 | 20:12:40
Arrow123

#48 brandiss: A možno Bran vie, že tou dýkou má Malíček zomrieť rukou Arye. Preto jej ju dal :)

#54 Locker. #64 widy.33
7.8.2017 | 20:31:43
Eddard1

8/10

7.8.2017 | 20:38:39
roco888

7/10

7.8.2017 | 20:41:14
DejvidHound

9/10 Tiez ma osral ten Rickon.

7.8.2017 | 20:57:34
Locker.

#50 Arrow123: Řekněme, že máš pravdu. Proč kazíš ostatním zážitek (mně ne, já vím, že se jedná o falešné epizody)? Navíc nechápu, proč by Arya měla zabíjet Malíčka. Malíček zachránil život celkem 3 Starkům a na svědomí nemá ani jednoho. To, že si hrabe pro sebe ještě není důvod jeho odstavení. Arya zabila mnohem víc nevinných lidí a vůbec Starkové jsou dokladem omezenosti, krátkozrakosti a neuváženého situačního jednání s katastrofickými důsledky.

#55 Arrow123 #56 zizik #57 JirkaŠčobák
7.8.2017 | 21:07:57
Arrow123

#54 Locker.: Malíček nemá na svedomí ani jedného Starka? Ned Stark by nesúhlasil :D

#59 Locker.
7.8.2017 | 21:14:36
zizik

#54 Locker.: kterým Starkům Malíček skutečně zachránil život? Vybavuje se mi jen Sansa, kterou vzápětí chladnokrevně prodal na hraní Ramsayovi, aby si pojistil spojenectví s Boltony. (A až se z toho s pomocí Theona a Brienn dostala, tak pak dělal strašně „smutného“, že kdyby věděl, tak by jí neprodal…)

A Jon není Stark :-)

Naopak např. Ned umřel v přímé souvislosti s Malíčkovými pletichami, Robb a Caitlen v nepřímé (Malíček nepředpokládal, že se Tywin domluví s Freyem? Ale no tak, další věc co "netušil? :-D )

Takže Starkové mají dost důvodů ho sejmout, protože to byl on, kdo svým jednáním zahájil postupný „pád Starků“. Akorát toto Starkové (kromě Brana) zatím neví…

#59 Locker.
7.8.2017 | 21:26:24
JirkaŠčobák

#54 Locker.: „…Starkové jsou dokladem omezenosti, krátkozrakosti a neuváženého situačního jednání s katastrofickými důsledky.“ Je fascinující, jak lidé začínají u GoT přebírat jazyk, který se standadně používá v diskusích pod články o politice. Asi pro ně postavy seriálu začínají být stejné skutečné, jako politici. Ke komentu samotnému: Nesouhlasím. Starkové se do této situace dostali v okamžiku, kdy vyjeli na jih a nikdo z nich aktuálně žijící, to nemohl ovlyvnit. Jejich další chování vždy vyplývalo ze situace a Starkové jsou v porovnání s jinými rodinami ještě velmi normální. Ok, pokud je normálnost neuvážená a ty osobně fandíš víc diktatuře (despotizmu), tvoje věc.

7.8.2017 | 21:38:25
HeisterCz

10/10

7.8.2017 | 21:39:48
Locker.

#55 Arrow123: Toho ale nemá na svědomí. Ned Stark si podepsal svůj ortel sám. Malíček se ho naopak snažil přesvědčit, aby jednal a zabránil Cersei v uchvácení trůnu. Ned ho ignoroval a raději se sám lapil do pasti. Malíček se zkrátka jen nenechal stáhnout s ním, aby mohl v budoucnu pomoci jiným Starkům.

#56 zizik: Jon je poloviční Stark a král Severu, tak ho lze prostě považovat za součást té jejich milované rodiny. Zachránil jeho i celý Zimohrad. Dále zachránil kromě Sansy i Aryu, kterou nenaprášil Tywinovi, když u něj dělala služebnou.

#61 zizik
7.8.2017 | 21:44:08
DejvidHound

Tak musim s Lockerom suhlasit. Ned Stark clovek ktory sa cestne snazi uradovat v KL. V tej najvacsej zumpe intrig, klamstiev a podrazov.

7.8.2017 | 22:08:24
zizik

#59 Locker.: Aryu na Harrenhalu nezachránil, ani D&D nikdy nepotvrdili, že by ji poznal, v knize ji taky nepoznal. Jona sice v bitvě bastardů zachránil, ale jen proto, aby se dostal na Zimohrad, když už mu to nevyšlo přes prodej Sansy Boltonům. Tak jako tak ty jeho záchrany jsou v důsledku vždycky jen „damage control“ toho řetězce chaosu, co on sám začal („dýka patří Tyrionovi“). Vždycky mu šlo jen o sebe a svůj prospěch, na lidi okolo nikdy nehledí, jen jak je využít pro sebe.

Malíček není „záchrance Starků“, ale jejich zhouba. A snad už jim to konečně dojde, když už je teď Bran zpátky.

#63 JirkaŠčobák #82 EbenHreben
7.8.2017 | 22:11:41
karel304

9/10 toho motýla jsem nedal…

7.8.2017 | 22:14:51
JirkaŠčobák

#61 zizik: Malíček je velmi na sebe myslící člověk. Jednu ženu miloval, té se snažil pomoci, ale současně vždy doufal, že z toho něco získá. Aktuálně to přenesl na Sansu. Ženy jsou, o co mu jde. Nemyslím, že mu jde o moc kvuli moci. Potřebuje moc, protože jeho touhy (o kterých si nedělám iluze) jsou vysoké.

7.8.2017 | 22:43:30
widy.33

#50 Arrow123: aj ja mám taký pocit že Mlíček zareve rukou Arye čudne nanho kukala :D to bude krása :D

#78 S.u.z.i.
widy.33
7.8.2017 | 22:43:36
DHARMA4,8

8 z 10 dobře.

7.8.2017 | 22:44:17
JirkaŠčobák

P.S. Také ženám rozumí a ženy vždy využíval.

7.8.2017 | 22:46:04
JirkaŠčobák

Jinak 8/10. Moje blbost. U dvou otázek jsem špatně reagoval na zadání.

7.8.2017 | 22:47:03
Kolousek001

Ty jo tak tu scénu s žoldákama si absolutně nevybavuju :D Asi sem u toho ve 3 ráno ještě podřimoval to musím dát znovu …

Jinak vysvětlí mi někdo co měla znamenat narážka „Chaos je žebřík“ ? Sem lama a v dějích mám výpadky jak něco dlouho nevidím a tady si nemůžu dát dohromady souvislost …

#69 Gorgocz #73 n0b0dy #75 JirkaŠčobák #83 Revoemag
7.8.2017 | 23:24:18
Gorgocz

#68 Kolousek001: Byla to asi narážka na Malíčka, vyvolal chaos a stoupal nahoru.

8.8.2017 | 0:37:32
Gorgocz

Je možné že jsou to jeho slova,proto byl tak zaražený

8.8.2017 | 0:39:28
YGHY007

9/10…motylky ma dostali… :-)

8.8.2017 | 1:44:14
UnLuckyRickon

9/10 ee myslim že v titulkých byl Rickard a ne Rickon :D

8.8.2017 | 2:04:22
n0b0dy

Dokončil za něj tímhle větu, kterou chtěl říct. Malíček ji už dvakrát pronesl.. tímhle rádoby darem si asi chtěl získat přízeň Brana, ale ten teď, jak sám Malíček zjistil, vidí a viděl vše.#68 Kolousek001:

8.8.2017 | 2:46:24
Gaffík

Jamie zažil dva šoky naráz. Překvapení, že přežil dračí útok a že ho shodili do hodně hluboké vody. Měl na sobě brnění, cca 30–50 kg kovu. Dejme tomu, že se Jamie stihl nadechnout a že dokáže zadržet dech na 90s. K tomu aby sundal brnění (navíc jen jednou rukou) a vyplaval nahoru zkrátka nemá dost času. Pokud si to neuvědomujete, RIP Jamie…

Vysoká zahrada vyhlásila Cersei válku, protože Cersei je připravila o děti. Cersei ale chtěla jen vyřešit ten soud. Protože věděla, že by šla bručet sáhla po extrémním řešení. Cersei to vyřešila, že zrušila Vrabčáky a obětovala i Tyrely i kolemjdoucí­. Просто

Qyburn je jako v pohodě, jo? Když přemlouvá malé děti, aby pro sladkosti zabíjeli lidi? Navíc je to neloajální svině, který slouží pouze tomu, kdo zrovna vyhrává.

Chtěla to vyřešit tak, že Hora zabije šampiona Vrabčáků, plesk Tommen jí to zakázal. ZRADIL JI. Tímto novým zákonem neochránil svou matku, ale dal přednost spravedlnosti. Byla v pi*či. Já být Cersei, tak hned po tom, co odpálí to septum bych Tommena přívázal za koule do průvanu, hajzlík malej, král, nekrál, mamu ma jen jednu, kokot. Jen díky němu umřeli ti lidé tam.

Draci rostou celý život – jejich rány se tedy hojí velmi rychle. Tak týden dva poleží v postýlce s flajstrem na křídle a bude v cajku.

Nikomu neberu názor, ale myslím, ale je třeba si uvědomit, že Dany má v knize +/-14 let. Bez rádců by nepřežila ani měsíc. Cersei je zkušená dospělá žena, která se mnoho naučila od otce a čerpala zkušenosti od rádců. Sama radila svým synům a rozhodně nedává na intuici, spíš na strategii a logiku. Knižní Cersei je o mnoho větší psycho, než jaká je v seriálu. Kdyby jste četli, změnili by jste na Cersei názor.

Tady má někdo mindrák na tituly, co? Máš nějaký titul? Zřejmě ne. Kdybys ho měl, tak bys s tím podle mě tolik nenadělal.

Stéblo trávy dokáže změnit trajektorii kulky z ostřelovačky. Šavle dokáže zpomalit, nebo změnit trajektorii meče. Stačí ho zasahovat na správných místech a nechávat ho po šavli sklouznout. Arya v tomto případě využívala principu páky.

Dočasně. Než se Jon vrátí.

#77 S.u.z.i. #84 Revoemag
8.8.2017 | 2:52:37
JirkaŠčobák

#68 Kolousek001: Vnímal jsem to, že chaos nepovažuje za zlý (neobává se ho) ale jako možnost (šanci) dostat se někam.

8.8.2017 | 9:17:06
ReveN

#24 Amarantine:
#28 EbenHreben: jo sorry black sails. black flag sem paril o vikendu..ale taky jsou to pirati a taky doporucuju :D

8.8.2017 | 9:35:28
S.u.z.i.

#74 Gaffík: Jo, jenže i tvůrci několikrát zmínili, že se věk postav v seriálu i knihách liší. Seriál je momentálně v takové fázi, že to rozhodně nemůžeš srovnávat s knižní předlohou, které se teď drží už jen opravdu vzdáleně.

8.8.2017 | 9:47:15
S.u.z.i.

#64 widy.33: Arya ho nemá ráda už teď a v momentě, kdy zjistí, že se jeho intriky přímo či nepřímo podílely na smrti jejího otce, matky a bratra, tak bude jednoznačně „first name on her list“ :D

#81 widy.33
8.8.2017 | 9:48:45
Caligos

9/10 – s tím prvním výstřelem balisty jsem nepočítal :D

8.8.2017 | 10:00:23
hanylema

9 z 10

8.8.2017 | 10:37:59
widy.33

#78 S.u.z.i.: ano :D

widy.33
8.8.2017 | 11:45:08
EbenHreben

#61 zizik: Ešte by som dodal, že celý tento chaos započal presvedčením Lysy Arryn na vraždu jej muža, následného hodenia to na Lannistrov. Dosť je takisto možné, že poslal na Brana aj assasina (neúspešne), čo potom zakryl klamstvom o prehre na turnaji s kým? Tyrionom Lannistrom, aby opäť vyeskaloval napätie medzi týmito rodmi. To všetko iba pre svoj prospech. Aj pri ich následnej záchrane sleduje vyložene svoje úmysly, ale zopár dobrých skutkov nenapraví, že nepriamo spôsobil smrť Neda, Cat, Robba… To všetko Bran videl, ale už nie je Bran, takže je mu to fuk a preto ho nepraskol…

8.8.2017 | 13:18:20
Revoemag

#68 Kolousek001: Chaos je žebřík. To řekl Malíček Varysovi u železnýho trůnu v 1 řadě.

#88 n0name
8.8.2017 | 16:11:21
Revoemag

#74 Gaffík: Jak může mět Dany v knize ± 14 let? když knížky začínají 16 let po rebelii a ona se narodila ke konci rebelie. a nakej patek už ty knižky taky trvaj.

#85 Evala #86 Ann Taylor
8.8.2017 | 16:17:18
Evala

#84 Revoemag: To nevím, ale jasně si pamatuju, že v první kapitole co Danny má si jasně pamatuju, že jí je třináct. Čtrnácté narozeniny má už jako vdaná za Droga.

8.8.2017 | 16:28:48
Ann Taylor

#84 Revoemag: Od konce rebelie do prologu a pravděpodobně první kapitoly Dany Hry o trůny uběhlo čtrnáct let, pokud bys do rebelie počítal i období, kdy se na Dračím kameni schovávali Viserys s matkou než porodila, tak jen třináct. Takže to sedí. A od začátku příběhu až do páté knihy uběhl nějakej ten pátek, konkrétně dva roky.

#87 Revoemag
webmaster
8.8.2017 | 16:35:53
Revoemag

#86 Ann Taylor: To vážně? Jenom dva roky? Ufff…bych čekal tak 4 roky. Tam se teda stalo hodně.

8.8.2017 | 17:09:42
n0name

#83 Revoemag: řada třetí, díl šestý .. přesně :-)

9.8.2017 | 15:56:26
Tobar

Posledni dve mi utekly takze 8/10

9.8.2017 | 19:57:56
Pompeja

10/10 dobrý diel

10.8.2017 | 13:39:54
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama