Hra o trůny (Game of Thrones)
95/100 - 2 314×

Hra o trůny(Game of Thrones)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
VOD
Max | O2 TV
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Jak dobře si pamatujete celou sedmou řadu?

Jak dobře si pamatujete celou sedmou řadu?

Bavily vás naše kvízy, které jsme pro vás vždy po každém díle připravili? Pokud ano, tak určitě vyzkoušejte i následující kvíz, který ukáže, jak bedlivě jste sedmou sérii sledovali. Se svým výsledkem se nezapomeňte pochlubit v komentářích.

26 4
15.9.2017

Kvíz k sedmé sérii Game of Thrones

Zdroj: HBO

Diskuze /64

Blahar

13/15, to není špatný :D

15.9.2017 | 17:32:29
15.9.2017 | 17:41:55
Arrow123

12/15

15.9.2017 | 17:48:22
iNstinkt-

Olena se zabila sama jedem.

#5 Trepy
15.9.2017 | 17:53:35
15.9.2017 | 17:58:45
Trepy

15/15 protože tato řada je naprosto primitivní.

15.9.2017 | 17:58:59
Caligos

#5 Trepy: Přesto se sama zabila. :-) Měla na výběr.

15.9.2017 | 18:02:16
Kothy

11/15

15.9.2017 | 18:19:27
DamianaFrey

14/15 :-) Olenna mi popietla myseľ…

#11 DamianaFrey
15.9.2017 | 18:25:08
Ananas

12/15 :/

15.9.2017 | 18:25:45
DamianaFrey

#9 DamianaFrey: *poplietla ;-)

15.9.2017 | 18:25:55
Stráťa

12/15 – Ta chyba a Olennou mě nějak rozhodila. Jaime pouze nabídl jed, Olenna se sama rozhodla ho vypít.

#13 Xavik
15.9.2017 | 18:32:13
admin
15.9.2017 | 18:56:00
tomasgeryk

#13 Xavik: No :-) Dal ji nabídku, kterou nelze odmítnout ;-)

15.9.2017 | 19:22:07
Zdenny7

Souhlasím s tou Olennou je to zavádějící. Já taky zvolil, že se zabila sama, protože to sama vypila. Naopak kdyby v 5 serii v Dorne zemřel Bron na to škrábnutí od jednoho z písečných hadů, tak bych řekl, že ho zabila jedem …

15.9.2017 | 19:52:22
Batiatus

#13 Xavik: Na tú štvrtú otázku bola každá odpoveď správna že?

#17 Batiatus
15.9.2017 | 20:06:08
Batiatus

#16 Batiatus: Tak nie, skúšal som či ide aj ostatných vybrať ako správnych no nejde, ale nespomínam si na nikoho z uvedených že by tam boli na dračok kameni (viem že šedý červ tam nebol).

#18 Frony
15.9.2017 | 20:08:44
Frony

#17 Batiatus: v otázce je dračí doupě

#21 Batiatus
15.9.2017 | 21:08:21
Stráťa

#13 Xavik: Co je špatně? Pořád měla na výběr, jenom zbývající možnosti byli ještě horší.

15.9.2017 | 21:50:03
Zargon

13/15

15.9.2017 | 21:54:19
Batiatus

#18 Frony: Teda… už sa mi to pletie.

15.9.2017 | 22:02:38
Stardos

Ano, ta Olenna je fakt spekulativní :D Taky si myslím, že se to dá brát za sebevraždu. On ji neotrávil, ona sama. A nijak ji do toho nenutil, dal ji navýběr

15.9.2017 | 22:04:26
Eddard1

12/15

15.9.2017 | 22:43:43
frozen

ta otazka so zlovlkmi je zle naformulovana lebo nymeria tam nebola sama bolo ich tam viac tak v tej otazke aspon mohlo byt kolko znamych zlovlkov

#25 Stardos
15.9.2017 | 23:10:57
Stardos

#24 frozen: Nymeria byla jediný zlovlk :) Ostatní byli vlci. To lze taky vidět na rozdílné velikosti Nymerie s porovnáním s ostatními

15.9.2017 | 23:32:12
iNstinkt-

#5 Trepy: Donucena nebyla k ničemu. Měla na výběr, buďto se zabije sama jedem nebo jí zabije Jaime.

16.9.2017 | 2:20:27
Šejmus92

S tou Olenou to máte samozřejmě špatně.

16.9.2017 | 2:22:59
Ann Taylor

S tou Olennou to není špatně. Když už teda chcete bazírovat na „technicky“ a „doslova“, tak byste neměli zapomínat na slovo nijak. Kdyby ji Jaime nezabil „Nijak a ona sama“, tak tam napochoduje s prázdnýma rukama, vypochoduje s prázdnýma rukama a ona si ten jed namíchá sama. Ale on jí ho přinesl a řekl, že ho má vypít. Byla tohle absolutně žádná neúčast na smrti? No nebyla :) Kdyby tam bylo jen Zabila se sama, dá se polemizovat. Když je tam i „nijak“, nesměl by se její smrti vůbec účastnit.

#29 Ann Taylor
webmaster
16.9.2017 | 8:23:47
Ann Taylor

#28 Ann Taylor: Jinak obecně trvám na tom, že to samozřejmě nebyla žádná její volba. Oni ji hodlali zabít tak jako tak, jenom si mohla vybrat, jestli to bude relativně bezbolestně (možná, jak nakonec ten jed doopravdy účinkoval nevíme). Neměla na vybranou jestli umře nebo ne, nepřipravovala se na sebevraždu, neseděla tam s nástrojem, kterým se hodlala zabít. Takže to se o zvolení smrti a zabití se sama fakt nedá vůbec mluvit.

#37 NewPerson
webmaster
16.9.2017 | 8:31:53
Frony

s tou Olennou to prostě špatně je nezlobte se :D

#31 Ann Taylor #32 Trepy
16.9.2017 | 11:11:58
Ann Taylor

#30 Frony: Tak v tom případě se Tywin taky zabil sám, protože přece měl volbu neříct slovo děvka. Taky pro něj neexistovala možnost přežít, kterou by mohl zvolit, ale to ani pro Olennu.

#34 Frony #50 Uschi
webmaster
16.9.2017 | 11:27:50
Trepy

#30 Frony: Proboha lidi pochopte, že Ollena na výběr neměla. To měl Jaime říct strážím, aby jí podrželi a nalít jí to do chřtánu? Nebo vytáhnout meč a rozsekat ji? Takhle odešla s důstojností a opravdu neměla na výběr.

#34 Frony
16.9.2017 | 12:00:02
Hoří

14 z 15, nevěděl jsem kam šla Mel, tipnul sem Pentos (byl nejblíž od D.K.), jinak ta Olena byla jasná, Jaime ji zabil,(že ji na to dal jed a nechal ji ať to udělá sama je nerelevantní detail) takže „Nijak, zabila se sama“ byl jasnej chyták.

16.9.2017 | 12:09:43
Frony

#32 Trepy: Já vím, že na výběr neměla, ale prostě se napila sama :D
#31 Ann Taylor: Tywinovi tu kuš Tyrion podal, aby se sám zastřelil? :)

16.9.2017 | 12:26:16
RagnarokCzD

#5 Trepy: Olena nebyla donucena … dostala na výběr a rozhodla se.

16.9.2017 | 14:01:25
POLW

No,smrt Olemy byl celkem chyták,ale mě spíš zarazila otázka počtu mrtvých (zničených) bílých chodců. Jak jeden? To jako jen ten demonstrativně umlácený před Cersei? Přece když ho chytali, John zabil oživovače a lehlo jich tam několik.Draci taky pár spálili a pokud jsem to pochopil správně, tak pokud je sejmutý Valyrijsou ocelí,nebo dračím sklem,tak asi oživit nejde,nebo jo?? Jinak by moc nedávalo smysl ho vůbec na dračím kameni těžit…

#39 Koubes #40 vacinho22
16.9.2017 | 14:11:16
NewPerson

#29 Ann Taylor: S tím jedem si naser, ty píčo!

#38 POLW
16.9.2017 | 14:14:26
POLW

#37 NewPerson: Velmi inteligentní -:( A když už teda nemáš jiné argumenty,piča se ve slušné společnosti píše s krátkým i :-)

#41 Ann Taylor
16.9.2017 | 14:37:43
Koubes

#36 POLW: Právě, že ten „oživovač“ byl jediný zabitý Bílý chodec… Zbytek byli jen „zombíci“…

16.9.2017 | 15:26:40
vacinho22

#36 POLW: Armáda nočního krále se skládá z dvou typů „vojáků“. Jedni jsou bílý chodci, to jsou ti, kteří mají schopnost obživovat mrtvé lidi (zvířata…) na nemrtvé. Bílý chodec vznikne tak, že jej přemění noční král, ale nemusí být mrtvý. Jedná se především o Crasterovy syny (Craster /otec Gilly/ byl ten týpek co žil za zdí a víceméně „produkoval“ syny, které dával Night Kingovy..)…Druhá část armády jsou právě nemertvý (Wights), to jsou všichni co zemřeli za zdí a Bílý chodci nebo Noční král je přeměnili.

16.9.2017 | 15:29:50
Ann Taylor

#38 POLW: Tak to si budu pamatovat :D

webmaster
16.9.2017 | 15:46:05
Houndmasta

#2 enterprise: No jasný, to říkaš ty, Liciskus

16.9.2017 | 16:00:14
zrzsat

13/15; špatně jsem pochopil otázku, kdo koho viděl tuhle sérii poprvé – jako jestli se viděli už někdy předtím nebo jestli bylo předtím ukázáno, že by se viděli. Z toho důvodu jsem nezaškrtl Davos-Varys, protože před děním první série se museli vídat v Kings Landing. To s Olenou jsem také váhal. A špatně jsem měl to, odkud pochází Melissandra.

#44 Ann Taylor
16.9.2017 | 16:00:28
Ann Taylor

#43 zrzsat: V seriálu. Cokoli se dělo před děním první série, nedělo se během seriálu. A nevím teda, nakolik se opravdu museli vídat i předtím (respektive jestli Davos viděl někdy předtím Varyse, což byla otázka, nevylučuje, že Varys ho vidět mohl), předtím byl Stannis členem Malé rady, ale Davos nebyl v žádné pozici.

webmaster
16.9.2017 | 16:23:52
FallenMaia

14/15 Som so sebou spokojný :D

16.9.2017 | 17:05:47
Koprik

Ta otazka kdo zůstal věrný Cersei až do konce je podlě mě zavádějící… Pořád tam existuje teorie že Euron skutečně vezme roha a uteče na nějakej ostrov i když Cersei nakonci říká že to bylo domluvené a Euron jede pro Zlatou Společnost… Ale je to asi jen moje teorie no…

#47 tynkks
16.9.2017 | 17:51:27
tynkks

#46 Koprik: Mně zase přišlo zvláštní, že má stále podporu železné banky, myslela sem, že jim vlastně to zlato nevrátila a koupí za něj ty žoldáky Zlaté společnosti.. A mimo to přeci ti zástupci železné banky uvidí, že na bojišti vyhrála Dany :O

#48 Ann Taylor
16.9.2017 | 20:01:43
Ann Taylor

#47 tynkks: Ale ona jim ho vrátila, proto jí nabídl další spolupráci a další půjčku.

webmaster
16.9.2017 | 20:17:01
M.Heaven

11/15, sakra, čekala jsem to lepší… :/ :D

16.9.2017 | 22:59:14
Uschi

#31 Ann Taylor: nezlob se na me, ale tva prirovnani nejsou vubec k veci a jsou skoro az k smichu :)

#51 Ann Taylor
17.9.2017 | 0:03:48
Ann Taylor

#50 Uschi: Jo? Ani jeden nemohl udělat vůbec nic pro to, aby je ten druhý nezabil. Dostali jenom na výběr, jestli to skončí teď (teď vypiju smrt, kterou jsi přede mě vrazil, teď tě vyprovokuju k výstřelu – i když u Tywina méně úmyslně, protože plně nevěřil, že to Tyrion udělá), nebo jestli budou ještě chvíli tlachat. Neexistoval pro ně výběr nezemřít. A ani jeden nevešel „na scénu“ s tím, že chce zemřít, že si to připravil, a že by to udělal i tehdy, pokud by tam Tyrion a Jaime přišli s prázdnýma rukama. Tvrdit, že Olenna si to vybrala a zabila se tak sama, je blbost. To se fakt dá tvrdit, že každý čin provedený s pistolí u hlavy je svobodná volba, za kterou je ten dotyčnej, co ho učinil, plně odpovědnej. Ona si nevybrala smrt, ta by přišla v každém případě. Ona si jenom vybrala, že se jí nebude bránit. To fakt není sebevražda.

#52 Ann Taylor
webmaster
17.9.2017 | 7:45:40
Ann Taylor

#51 Ann Taylor: Já to ještě zjednoduším:

Tady jsi ty, bezmocná, tady jsem já a tady jsem přinesl něco, co tě zabije, protože tě hodláme mít mrtvou. x Tady jsi ty, bezmocný, tady jsem já a tady jsem přinesl něco, co tě zabije, protože tě hodlám mít mrtvého.

Vypij to a umřeš. x Řekni kurva a umřeš.

Ale i když to odmítneš vypít, oběma je nám jasné, že živá odsud neodejdeš. x I když to slovo už neřekneš, oběma je nám jasné, že živý odsud neodejdeš.

Piju. x Kurva.

Co z toho je zabití se sám?

#53 Frony
webmaster
17.9.2017 | 8:18:22
Frony

#52 Ann Taylor: vypití vína o kterém vím že je otrávéné je zabití se sám…za vraždu jedem považuju smrt krále Joffreyho třeba

17.9.2017 | 13:20:23
DieselMiki

Souhlasím s lidmi kteří si myslí, že odpověď u otázky č.2 je špatně označená. @Ann Taylor: Chápu, že přiznat chybu je těžké a tím budou mít možná někteří lidé i špatný počet bodů, ale není na tom nic špatného. Každý chybuje.

Jak Jamie zabil Olennu?

  1. Jedem – tzn. potají ji nalil do poháru jed, ona následně pohár vypila (nevěděla, že v něm je jed) a umírá
  2. Vyhladověním – příklad: zavřel ji v prázdné místnosti a čekal, dokud nezemře hlady
  3. Dýkou – to je jasné, prostě k ní přišel a zapíchl ji
  4. Nijak, zabila se sama – dostala pohár s jedem, věděla o něm a sama jej vypila

Za mě jednoznačně odpověď D. Kdyby otázka byla: „Jak Olenna zabila Joffreyho?“, tak je odpověď A

Tady nejde o to, že byla donucena. I když je člověk k něčemu donucen, tak má stále na výběr. A protiargument viz. smrt Tywina je mimo. ;) Tyrion mu nedal kuši s tím, aby se zabil.

#62 Ann Taylor
17.9.2017 | 14:01:08
tomasgeryk

Možná jsem jediný, ale myslím, že víc souhlasím s Ann, ale chápu, že je to přinejmenším diskutabilní. Ale v každé civilizované zemi je na přinucení k sebevraždě pohlíženo jako na vraždu, není to o nic méně závažný zločin. Když na někoho budu mířit pistolí a podám mu jinou, ať zabije tou druhou, je to stejně vražda a de facto se dá říct, že jsem ho zabil. Případně, a to by lépe odpovídalo tomuhle případu: když někomu podám pistoli a řeknu mu, že venku je 5 ozbrojených chlápků, a pokud se nezastřelí, udělá to některý z nich, taky by to byla vražda (vrahem bych byl já a podle zákona by nikdo sebevraždu nespáchal).
Že se zabila sama, to by platilo tehdy, kdyby měla alespoň naději, že když to nevypije, může přežít. Ona tu naději neměla.

17.9.2017 | 14:26:15
1chowchow1

14/15

17.9.2017 | 21:17:45
miosufa

no já nevím.. chyba v matrixu? 16/15..

17.9.2017 | 22:21:51
DHARMA4,8

7 z 15 dobře. Nic moc. Otázky s více správnymi odpovědmi se mi fakt nelíbí.

18.9.2017 | 0:24:34
Kristof

12/15

18.9.2017 | 16:01:18
Koalista

11 správných odpovědí z 15

Tak to je bída :D:D

19.9.2017 | 13:37:34
Dawer24

12/15 Olena se zabila sama. Špatně to má autor. Jaime jí jen nabídl jed. Ale jinak pěkný kvíz. :)

19.9.2017 | 18:20:29
Ann Taylor

#54 DieselMiki: Nijak, zabila se sama – dostala pohár s jedem, věděla o něm a sama jej vypila – právě že ne. Nijak, zabila se sama – vešel do místnosti, nic neudělal a jen koukal, jak pije jed, s kterým on nemá nic společného. Ale on jí ten jed dal a nedal jí možnost přežít, tedy vybrat si smrt. Takže se rozhodně nedá říct, že jí nezabil vůbec nijak. Všichni, kdo tu mluví o nějaké volbě a že se rozhodla sama, tak snad mají dojem, že odtamtud mohla živá odkráčet nebo co. Jen v takovém případě by to byla její volba se zabít. Ale ona tu volbu neměla.

#63 Chipmanek
webmaster
20.9.2017 | 9:08:51
Chipmanek

#62 Ann Taylor: Achjo, tak to vezmem z jiného konce.

V jednom z předcházejících kvízů ses ptala na typickou hlášku „A Lannister Always Pays His Debts“ jedna z odpovědí byla tahle všeobecně známá hláška, ale správná odpověď byla „neříkej to“, nebo tak nějak.

Schválně si vzpomeň, jak jsi tam obhajovala tuto otázku. V díle na kterej se ptám to Jaime nedokončil a zaznělo tam místo toho to „neříkej to“. A celkový pohled na seriál tehdy nebyl důležitý, důležité bylo to, co se stalo v dané scéně, na kterou ses ptala.

Takže se v kvízech neptáš na historický fakta. Kdy Olena zemřela – během dobývání jejího hradu, způsob – jed, a vrahové tím pádem jsou Lannisterská armáda, potažmo přímo Jaime. Ne ty se přeci ptáš na danou scénu v daném díle, a jak tedy zemřela Olena v dané scéně? Vypila pohár sama bez cizí pomoci? → ANO Věděla že je otrávený? → ANO Jak do této vraždné scény zasáhl Jaime? → Nijak, stál opodál a koukal se na ni

Nebo mi snad chceš tvrdit, že Jaime na ni klečel a násilím do ni cpal jed?

Podívej se znovu na tu scénu, zeptala se na typ jedu a když zjistila, že to bude milosrdná smrt tak mu řekla o vraždě Joffreyho a rychle sama vypila jed, aby nezemřela jinou, daleko horší a bolestnější smrtí. Ona si ten pohár sama nalila do chřtánu. Protože kdyby se nezabila, tak by ji Jaime vybral daleko horší typ smrti, hlavně když mu řekla, že je vrahem jeho synáčka.

Dle všeho to byl výběr typu smrti a vybrala si sama, kdyby ji měl zabít Jaime, tak by po její zpovědi vybral určitě jinou metodu smrti.

Ale nechme to být, je to jen jedna špatná odpověď z celého jinak opravdu pěkného kvízu. díky za kvízy

20.9.2017 | 16:44:54
hrusmart

14/15 …ale jen kvuli tomu jak zemrela olenna, to je totiž v kvizu spatne…

22.4.2018 | 16:04:52
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama