Hra o trůny (Game of Thrones)
95/100 - 2 315×

Hra o trůny(Game of Thrones)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
VOD
Max | O2 TV
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Jaimeho vzkaz Doranovi vysvětluje určité dějové nesrovnalosti

Jaimeho vzkaz Doranovi vysvětluje určité dějové nesrovnalosti

První epizoda s názvem The Red Woman v mnohých z nás zanechala určité rozpaky ohledně dějové linie v Dorne. Internetem nyní koluje svitek, který Jaime zaslal Doranovi a který něco málo vysvětlí.

34 0
30.4.2016

Fotografie dopisu, který Jaime Lannister zaslal Doranovi, se objevil na HBO webu Making Game of Thrones.

(Svitek, který Jaime zaslal Doranovi. Foto: Making Game of Thrones)

Na naší zpáteční cestě princezna Myrcella zemřela na otravu. Podezřívám Ellariu, tebe ne, ale moje sestra bude vyžadovat válku. Pochybuji o tom, že ji Ellariina hlava a tvé neteře uspokojí, to je teprve začátek. Tvůj syn v Králově přístavišti nemůže zůstat. Stejnou lodí ho posílám zpět.

To odpovídá na otázku, proč Jaime poslal Trystana zpět. Nicméně stále zůstává otázkou, jak se Obara a Nymeria dostaly na loď, kde se Trystane nacházel. Na konci páté sezóny jsme je totiž mohli vidět stát po boku Ellarie. Navíc to dle níže přiložených fotografií vypadá, že mezitím, co Jaime doplul do Králova přístaviště a kdy byl Trystane zabit, neuplynulo příliš času. Jak to tedy tak rychle holky zvládly?

(Když Jaime dorazil do Králova přístaviště. Foto: HBO)

(Před tím, než Obara a Nymeria zabily Trystana. Foto: HBO)

Co si o tom myslíte? Je to díra v ději, nebo nám to tvůrci nějak objasní v některé z dalších epizod?

Diskuze /102

Fazuliak

a hlavne by ma zaujímali kam sa vyparili tí psi keď našli Sansu a prišla Brienne s Podem :D

#3 Tessi92 #11 Nikolperse #19 Snoopy dog
30.4.2016 | 20:16:52
Phical

Byla to prostě jen hloupá chyba.. Nic víc bych v tom nehledal..

30.4.2016 | 20:17:07
Tessi92

#1 Fazuliak: Nevím, proč řešíte takové p..... Zapojit trošku fantazie by neškodilo… To ,že je špatný záběr odplouvající lodi a hned si myslíte ,že jsou v Kralově … A co se týče psů …Třeba je uvázal :) Nebo prostě chyba a vy na tom postavíte celé hodnocení tohoto dílu. Fakt se zamyslete !

#66 matinus
30.4.2016 | 20:24:59
ori

Aj Melissandra sa v jednej scéne kúpala a nemala náhrdelník, a bola normálna, tak neviem prečo by toto malo byť divné.

#7 Fuxo
webmaster
30.4.2016 | 20:30:12
lopu

Zdá se mi že ty mraky a moře v těch fotkách jsou stejné jen u jednoho jsou trochu zesvětlené mraky a u druhého tmavší

#9 seruna #22 Snoopy dog #26 azoxid
30.4.2016 | 20:31:07
KucaDrak24

Můžete mě říct proč jako jediný je John Snow přejmenován do češtiny?

#18 Maximiliancz #53 ori #60 yennik #96 Jeffik
30.4.2016 | 20:35:54
Fuxo

#4 ori: Nahrdelnik s tym nema predsa nic spolocne. Ten vzhlad moze maskovat kuzlom, ktore ovlada sama. To, ze si ho v tej scene dava dole je len o tom, ze ide normalne do postele bez neho.

30.4.2016 | 20:54:59
rhobos

Vysvětlení? :D Vypluly chvíli po něm na rychlejší lodi. Byly v KL dříve než on .. očekávaly že ho pošle domů… nalodily se na loď kde ho převáželi zpět do Dorne a vykonaly svou část :)

#10 AviaRa
30.4.2016 | 20:58:38
seruna

#5 lopu: Vááážně???..:D to se teď budou rozebírat bravy mraků??.:D doufám, že to bylo napsaný ze srandy, jinak vážně začínám pochybovat o zdravýmu rozumu některých lidí.:D

#13 Stardos
30.4.2016 | 21:02:59
AviaRa

#8 rhobos: Ano, a v přístavu si těchto slečen jistě nevšimli Zlaté pláště, Lannisterští vojáci, nebo klidně vrabčáci. Protože všem přijde normální vidět dornskou kravku s masivním kopím promenádovat se od jedné lodi ke druhé. Dále Doran s Hotahem jsou asi autisté, a nevšimli si že jim dvě kravky zmizeli (ale Hotah k nim asi zase stál zády, tak proto je neviděl). Protože po útoku je hlídat je k ničemu, že?

#23 Snoopy dog #57 JuRas
30.4.2016 | 21:09:08
Nikolperse

#1 Fazuliak: Tebe nesedí to kam sa podeli tie psy? Dá sa to jednoducho vysvetliť. Brienne a Podd zabili dokopy 5 Boltonových mužov, ale keď si pozrieš začiatok scény, tak zistíš že tam boli 4 na koňoch a 2 pešo, čiže Bolton poslal za Sansou 6 svojich mužov. Ten šiesty najskôr ušiel a ťahal psy zo sebou.

#12 AviaRa
30.4.2016 | 21:17:59
AviaRa

#11 Nikolperse: Takže za sebou tahá dva vrčící čokly, a Brienne místo toho aby nasedla na koně a dorazila ho na něj bude koukat?

#14 Stardos #15 Nikolperse
30.4.2016 | 21:22:18
Stardos

#9 seruna: Nedivil bych se, kdyby to myslel vážně

30.4.2016 | 21:23:24
Stardos

#12 AviaRa: By mě zajímalo, jak ho mohla vidět když utekl

#16 AviaRa
30.4.2016 | 21:25:04
Nikolperse

#12 AviaRa: Hneď po boji predsa išla za Sansou zložiť jej prísahu. Navyše pritom ako tam nabehli si ho nemusela ani uvedomiť, že jej jeden zdrhol.

30.4.2016 | 21:26:39
AviaRa

#14 Stardos: Během té krátké chvíle dle tebe stihl utéci na kilometry daleko? Se dvěma štěkajícíma čoklíkama by ho i slyšeli. Nebo udělal cheeki breeki stealth za stromeček a psy zakopal do sněhu s roubíkem?

#20 Snoopy dog #21 Stardos #25 Nikolperse
30.4.2016 | 21:26:49
Magister_Peditum

Je to prostě jen chyba, tenhle lístek nic nevyřešil. Uvědomili si, že Dorne zvorali, tak to teď prostě ukončili.

30.4.2016 | 21:29:07
Maximiliancz

#6 KucaDrak24: je to Jon Snow né John Snow :D komolení jmen mě opravdu deprimuje :D

30.4.2016 | 21:29:19
Snoopy dog

#1 Fazuliak: Mám pocit že chyběl i jeden voják boltnů, tak možná s nima utek.

30.4.2016 | 21:30:35
Snoopy dog

#16 AviaRa: Nebo psi zakopali jeho. :D

30.4.2016 | 21:31:07
Stardos

#16 AviaRa: Jak uvedl nad tebou, nemuseli o něm vědět zvlášť když byli zaneprázdněni bojem.Psy slyšet mohli, to sice pravda, ale mohl stačit utéct tak, že je už neslyšeli

#24 AviaRa
30.4.2016 | 21:31:09
Snoopy dog

#5 lopu: Oni jenom stihly stáhnout plachtu. :D

30.4.2016 | 21:32:33
Snoopy dog

#10 AviaRa: Třeba Harry Potterovy ukradly plášť neviditelnosti :D

30.4.2016 | 21:33:49
AviaRa

#21 Stardos: „Nemuseli o něm vědět“. Takže Sansa je další autistický charakter místo aby upozornila „Hej, hezké, ale byl tu ještě jeden a měl 2 psy, tak radši dávejte pozor“. Nic? „Stačit utéct tak, že je už neslyšeli“, tak to musel být krásný sprint, ještě v tom sněhu.

#27 Nikolperse #30 Stardos
30.4.2016 | 21:34:25
Nikolperse

#16 AviaRa: Je viac možností toho ako to mohlo byť. Buď stačil s nimi utiecť. Tie psy sa mohli splašiť a napadnúť ho, čiže sa kŕmili a boli ticho. Alebo ich zabil a sám sa ukryl (ale aby zabil Ramseyho psy, tak na to by musel byť väčší blázon ako Ramsey).

#28 AviaRa
30.4.2016 | 21:34:26
azoxid

#5 lopu: Já si hned říkal, že na tom něco nesedí ! :-D Jinak celkem funny jak ti to tady lidi žerou.

30.4.2016 | 21:35:02
Nikolperse

#24 AviaRa: Sansa ich nemusela vidieť všetkých, ale Theon mal príležitosť ich spočítať.

#29 AviaRa
30.4.2016 | 21:35:26
AviaRa

#25 Nikolperse: Ano, lovečtí psi od života trénovaní napadnou jednoho ze svých „majitelů“. Kéž by takhle Drogon spáli Daenerys, aby jsme od ní měli pokoj… Né, vážně, ještě nějaký stupidnější příklad? Co když tam přiletěl Putin v Suchoji a vystřelil na ně dávku?

#31 Stardos #32 Nikolperse
30.4.2016 | 21:37:23
AviaRa

#27 Nikolperse: Takže si tu scénu pusť znovu, psi na ni přímo čumí, takže ty by viděla.

30.4.2016 | 21:38:35
Stardos

#24 AviaRa: Víš kolik lidí v důsledku nějaké věci na to co se zrovna stalo? Dost, takže Sansa si nemusela uvědomit, že utekl ten se psy.Další věc, mohl je zabít či nakrmit, takže je neslyšeli.

#33 AviaRa
30.4.2016 | 21:39:56
Stardos

#28 AviaRa: Myslím, že logické příklady ti dáváme, ty ne a ne uznat, že to chyba být nemusela.

#33 AviaRa
30.4.2016 | 21:41:14
Nikolperse

#28 AviaRa: áno psy videla. Lenže nevidela presný počet vojakov. Jednom diely piatej sérii bola Daenerys skoro zabitá tými drakmi, ktoré uväznila v katakombách v Meerene. A pred tým raz bol aj Drogon jej smerom agresívny, takže Daenerys nie je práve najvhodnejší príklad. Skôr si mohol uviesť príklad Jona a Ducha.

#36 AviaRa
30.4.2016 | 21:42:25
AviaRa

#30 Stardos: První větu absolutně nechápu, asi ti tam zmizelo nějaké slovo (asi jako zmizeli psi). Ano, asi jim za stromkem hodil buřty.

#31 Stardos: Jestli tohle považuješ za logický příklad, tak to je meh.

#35 Stardos
30.4.2016 | 21:44:21
Batiatus

Hľadáte tu odpovede ako tú chybu so psami ospravedlniť ale myslím si ak by mal ten jeden so psami utiecť tak si myslím že by to ukázali, určite by ukázali čo sa stalo so psami keď by nešlo o chybu.

#37 Stardos
30.4.2016 | 21:44:29
Stardos

#33 AviaRa: Tak já stále taky nedostal logický příklad, proč to chyba je.A první věta s opravou: Víš kolik lidí v důsledku nějaké věci zapomenout na to co se zrovna stalo?

#39 AviaRa
30.4.2016 | 21:46:53
AviaRa

#32 Nikolperse: Draci jsou tak trošku naštvaní, když je nějaká kravka zavře do podzemí, nikdy by ale na ni nevztáhli držku, ostatně to bylo vidět v aréně, kdy Drogonovi vyndala oštěp z těla, zařval na ni, ale zjistil že je to jeho „matka“, tak se zklidnil a odletěli. Takže ne, kdyby ji chtěli sežrat, tak už nemá hlavu, nebo je spálená.

#38 Nikolperse #59 Rafan
30.4.2016 | 21:47:01
Stardos

#34 Batiatus: Třeba se to taky dozvíme v další epizodě, jenže někteří ji už zřejmě viděli dříve a odsuzují ty psy

#87 rhobos
30.4.2016 | 21:48:10
Nikolperse

#36 AviaRa: A ešte taká maličkosť ohľadne tých psov. Sú to predsa Ramseyho krvilačné beštie, ktoré pravidelne kŕmil ľudským mäsom. Takže ak aj ušiel vojak bez tých psov, tak tie sa mohli kŕmiť nejakou mŕtvolou. Navyše v žiadnom zábere scény nevidieť všetkých padlých Boltonových mužov naraz, tak by to bolo aj celkom možné.

#40 AviaRa
30.4.2016 | 21:49:27
AviaRa

#35 Stardos: Na co bych ti dával logický příklad? Tvrdím že je to prostě chyba, nevím zda za ni můžou DéDé, režisér dílu, nebo se to třeba vystřihlo. To ty mě tu máš oslnit s tím, že to chyba nebyla, jenže takovouhle blbostí mě fakt nepřesvědčíš. Ne, nevím, já zatím nebyl nějak extra zaskočen něčím, abych to hned zapomněl.

#44 Stardos
30.4.2016 | 21:50:25
AviaRa

#38 Nikolperse: Napíšeš, že to jsou krvelačné bestie. Proč nevypustit krvelačné bestie na 2 útočníky?

#42 Nikolperse
30.4.2016 | 21:51:08
Mrkrikajs

Naprosté kraviny se tady řeší. Bratři v triku D&D na toto téma už dávno reagovali. Jen pro vaši informaci ;) A zajímavé jak si nikdo nevšiml toho psovoda. Zkuste se na něj podívat zblízka. https://www.youtube.com/watch?… Tak co? Poznali?

Ne?

No… uznávám, že je ta osoba skoro nepostřehnutelná, ale zarytí fandové našli cca. 3 snímky, na kterých se objevuje jeho tvář a to ještě dost jasně. A ano.. Jedná se opravdu o Sira Twentyho z rodu Goodmen. A rád bych připomněl, že rod Goodmen cvičí ty nejlepší lovecké psy a jsou !neobyčejně" vycvičeni. Zde-na tomto obrázku je samotný Sir Twenty v plné kráse. http://imgur.com/k4FiikT Doufám, že v budoucích epizodách bude nějaký jeho origin, protože on je zatím jeden z nejvíce tajemných postav vůbec. A přitom s jeho schopnostmi se řadí k nejnebezpečnějším v celém Západě i Východu. A vy se staráte o to, jak se mu společně se psy podařilo utajeně zmizet? Sakra vždyť ten chlap se dostal nepozorovaně i skrz všechny stráže ve Stannisově ležení!!! Brienn by měla děkovat všem bohům, že na něj naopak nenarazila. Jo.. a VY mi děkovat nemusíte. JÁ rád. Takže jsme tuhle záhadu už konečně vyřešili, takže můžeme jít probírat něco jiného. :)

#43 AviaRa
30.4.2016 | 21:53:04
Nikolperse

#40 AviaRa: Mohol ujsť bez nich, čiže ich pustil. K tomu som ale dodala, že sa mohli ísť kŕmiť jednou s mŕtvol.

#45 AviaRa
30.4.2016 | 21:54:36
AviaRa

#41 Mrkrikajs: Cože, tohle je Ser Twenty? Tak to vše vysvětluje, omlouvám se!. :D

#47 Mrkrikajs
30.4.2016 | 21:55:07
Stardos

#39 AviaRa: Já mám za to, že bez ohledu co napíšu se budeš snažit najít něco, čím by jsi to zvrátil.Jenže by si mě třeba ty mohl opravit s logickým odůvodněním, proč to chyba je.Kdyby něco takového bylo, již by jsi mi to napsal a neoznačil to pouze za chybu producentů.

#46 AviaRa
30.4.2016 | 21:55:16
AviaRa

#42 Nikolperse: Oni se dle tebe jdou krmit jednou z mrtvol, která je pár metrů od probíhající přísahy? No to snad né.

30.4.2016 | 21:55:46
AviaRa

#44 Stardos: Nevím co vše ještě napíšeš, ale konkrétně v prvním díle šesté série mě o logičnosti těchto psů nebo celé linky v Dorne opravdu nepřesvědčíš. Jak ti mám LOGICKY odůvodnit chybu, když chyby se LOGICKY stávají všem? I těm nejlepším a nejúžasnějším stvořením se někdy stane chyba.

#48 Stardos
30.4.2016 | 21:57:30
Mrkrikajs

#43 AviaRa: Ach.. ty blázne… jak jen sis toho mohl nevšimnout? Je ti odpuštěno! Ps: Už se těším na všechny ty paka co budou tvrdit jakej je to nesmysl. Ale neboj se, bratře. Však on jim Sir Twenty ve třetím dílu ještě vytře zrak!

30.4.2016 | 21:58:15
Stardos

#46 AviaRa: Právě to je to, žádné logické odůvodnění není.Ty mě zase momentálně nepřesvědčíš, že by to nemuselo mít dohru, takže tak

#50 AviaRa
30.4.2016 | 22:00:55
Batiatus

Ako sa to uráža kôli kravinám :D

#50 AviaRa #51 Batiatus
30.4.2016 | 22:00:59
AviaRa

#49 Batiatus: On tu někdo někoho urazil? O.o

#48 Stardos: Ano, pochopil jsem že i kdyby se ten pes propadl zemí a spadl by na ně z nebe, tak by jsi to obhájil tím, jak je to veleúžasně promyšlené a ten kdo zpochybní tvojí modlu, tak bude zničen tím, že pes se chtěl najíst slunce.

#55 Stardos #58 lukas254
30.4.2016 | 22:03:32
Batiatus

#49 Batiatus: Neviem či ťa niekto urazil ale jeden tu nápisal že si blázon čo sa môže brať ako urážka.

30.4.2016 | 22:08:15
A_V

Proč to furt řešíte? Chyby byly, jsou a budou ve všech seriálech, filmech… to není nic neobvyklého. Počkejte na další díl třeba se to trochu vyjasní. Navíc psi se více méně vyřešili a ďejová linka Dorn není nelogická jenom nepravděpodobná.

30.4.2016 | 22:19:26
ori

#6 KucaDrak24: Davos Morský ti asi nič nehovorí, čo? :D

webmaster
30.4.2016 | 22:23:59
BlueDragon8

Říkala jsem si, že se tu nějak divoce diskutuje :D A vůbec nejsem překvapena, že se tady takto diskutuje o „chybě“ aktuální epizody.Již dříve jsem se chtěla rozepsat o Dorne, jenže nakonec mě přestalo lákat to napsat, takže jsem nic nenapsala, a na psy, které jsem neměla v plánu moc komentovat, protože z nich mám smíšené pocity, jenže najednou se u mě změnil názor a něco bych ráda napsala. Souhlasím jak s názorem AviaRy, tak i s názorem od Stardosem. Pohledy na danou věc se hodně liší, každý to vnímá jinak. AviaRa věří, že to chyba je, za to Stardos jak vyplývá z toho co napsal, věří, že psi můžou mít ještě nějakou dohru a proto by to snad chyba být nemohla. Sama nevím, jak to mám chápat. Nikdo není dokonalý, chyby se může dopustit kdokoliv, včetně tvůrců epizodu,Na psovoda a jeho psy mohli prostě opomenout a proto jsme se jich ani v následující scéně nedočkali. Jenže co když psovod a jeho psi prostě a jednoduše utekli? Jistěže nebude žádné logické odůvodnění do doby než se dočkáme možné dohry situace ohledně psů, jenže nějaké spekulace ohledně možností tu zde budou.První spekulace, která mi přijde hezká a pravděpodobná, psovod zabil psy, aby si zachránil krk.Nebylo by to poprvé, kdyby někdo neudělal podobný čin, zavzpomínejte na Jaimeho, když pro útěk uškrtil vlastní krev. Další možnost je, že utekli tak daleko, že již nebyli slyšet.A jedna z variant, i když zvláštní na danou situaci, psi mohli právě na něčem hodovat a byli zaneprázdněni, aby mohli štěkat.Věc se kterou mnozí můžou narukovat je, že jak mohl psovod se psy zmizet bez povšimnutí někoho.Jak napsal Stardos, lidé kolikrát mohou zapomenout v hořečnatém boji na to, že tam byli čtyři a jeden utekl a v zvláště i situaci, ve které jde bojující osobě o život, či život někoho koho se snaží ochránit, takže lehce Brienn mohla zapomenout. Sansa psy viděla zblízka, takže musela vědět , že se psy utekl.Jenže co když byla Sansa vystrašená tak, že na tuto okolnost zapomněla? Já bych na to nejspíš zapomněla, když bych čekala na výsledek boje, který rozhodne o mém osudu, tedy zda budu v bezpečí s někým, kdo mě ochrání, či zda se vrátím k tyranovi, který mě nejspíš potrestá.A tak se některým, může nabízet Theon. No co bych měla dodat, Theon se snažil najít možnost, jak bojovat, na psovoda a psy nemusel mít čas myslet.Další faktem je, že poté následovala Brienn a přísaha, další odvedení pozornosti od psovoda.Tímto samozřejmě nechci a nehodlám tvrdit, že situace se psy chyba nebyla, či naopak, že to musela být sto procentně chyba. Ráda bych, aby se již přestalo hloupě o této situaci hádat a spíše se orientovat na děj a na možné pokračování. Jen čas ukáže, zda psi chybou byli, či jsou stěžejním bodem pro děj

#94 Wolf007
30.4.2016 | 22:25:00
Stardos

#50 AviaRa: Jak vidím, už na mě jdeš s nějakou podivnou logikou o padajícím nebi a přitom vidíš, jak se budu snažit danou věci odůvodnit.Samoz­řejmě, kdyby to bylo kouzlo, ala červená žena, tak jistěže bych odůvodnil tímto.Jenže si napsal takovou hloupost, která ani odůvodnit nejde.Hodlám odůvodnit to co lze a nějaké tvé výmysly z tvé upadající fantazie

#56 Stardos
30.4.2016 | 22:33:42
Stardos

#55 Stardos: * a ne nějaké tvé výmysly z tvé upadající fantazie
Chci se vyvarovat odstavci o tom, jak se jedno slovo ztratilo stejně jako psi

30.4.2016 | 22:35:11
JuRas

#10 AviaRa: Jako vážně někdo tu loď kilometr od břehu hlídá? Byla z Dorne a připlula k ní další loď z Dorne, kapitán by je pravděpodobně ještě uvítal…

Ellaria přísahala Doranovi věrnost. Byl naivní, že jí to věřil, ale bohužel věřil, tudíž neměl již důvod ji nechávat hlídat. Naivita hold zabíjí…

30.4.2016 | 22:35:46
lukas254

#50 AviaRa: Když jsem se díval na ten boj o sansu tak v těch záběrech je vidět jak ten voják ty psy furt drží u sansy, takže je taky zajimavý jak se tam voják se psy jenom kouká na to jak mu vraždí spolubojovníky a pak záhadně zmizí takže to prostě bude chyba

#65 Eddard1
30.4.2016 | 22:59:18
Rafan

#36 AviaRa: Přesně tak, AviaRa zřejmě niky neměl velkého sebevědomého psa. Zvíře když se rozzuří, nebo chcete li má silné nutkání dělat něco co se vám nelíbí. Může se snadno stát, že při pokusu mu vtom bránit se po vás ožene. V drtivé většině si zvíře v posledním okamžiku uvědomí že ten na koho vystartovalo je pán a útok ustane. Jsou však případy kdy zvíře může být tak vystresované, že pak pána kousne byť to nemělo v úmyslu. Ta reakce na draka na kameni je standardní případ kdy zvíře skoro na 100% útok nedokončí. Ve scéně kde mu tahá z těla kopí je situace horší, zde mu působí bolest byť ve snaze mu ulevit, by se mohlo stát že jak se říká cvakne, to ale v případě draka může mít docela fatální následky.

#62 Rafan
30.4.2016 | 23:30:46
yennik

#6 KucaDrak24: že, třeba Ohař… ehm.

30.4.2016 | 23:36:54
yennik

Podle mě to chyby určitě nebyly. Však ti tvůrci nejsou tak blbí, aby si toho nevšimli, a v první epizodě série by určitě vědomě hned dvě takové ‚evidentní chyby‘ z lenosti nenechali. IMO se to nějak vysvětlí.

30.4.2016 | 23:41:40
Rafan

#59 Rafan: Omlouvám se,má reakce byla na výrok NIKOLPERSE a chtěl jsem AviaRa vlastně podpořit.

30.4.2016 | 23:42:50
Tsag

Lidi neblázněte, trochu nadhledu by neškodilo… Je to jen SERIÁL (i když ho taky totálně žeru)… Mě zase připadalo u scény kdy Sansa utíká s Theonem k té řece a překračují ji že by hudbu začal dělat Mistr Morricone… Ten motiv mi velmi připomínal část z 8 Hrozných… A vůbec, já bych z toho udělal „Dallas“…:-) Začal s tím že se Eddard Stark probere poté co mu ten Jaimeho voják píchl nohu u Malíčkova bordelu v 1.sérii s tím že co se dosud událo byl jen jeho sen a jedem nanovo… Materiálu by bylo na dalších 7 serií… :-) He?:-D

1.5.2016 | 0:00:45
diastan

Proč pořád ti psi proboha :-D Podle toho jak blízko k Sanse byli a neukousli ji hlavu, to byli asi jen čistě nějací stopaři, a ne ti zabijáci z minulých dílů…navíc co by neutekli, když jim kolem hlavy prosviští z ničeho nic několik set kilo vážící kůň, obzvlášť když vzal roha i ten jeden psovod. I když oproti řešení mraků pořád pohoda, to už člověk asi sleduje seriály úplně z jiných důvodů.

1.5.2016 | 0:44:27
Eddard1

#58 lukas254: A kde jako tu chybu vidíš? Ty jsi nikdy neviděl že se někdo nezapojí do šarvátky. Ten voják měl mnoho důvodů se nezapojit. 1. budu muset pustit psy a oni je zabijou. Co si mám vybrat? Nejsem moc dobrý bojovník mám se zbytečně nechat zabít tady a nebo se nechat stahovat od Ramseye za ztrátu psů? Byl tam celou dobu a když viděl že jeho kámoši jsou mrtví tak utekl i se psy.

1.5.2016 | 1:52:44
matinus

#3 Tessi92: A podľa čoho by si to ináč mal hodnotiť? Takýto seriál by si proste také chyby nemal dovoliť robiť :)

#70 Stardos
1.5.2016 | 2:11:29
Eddard1

Dorne jsem už jinde psal. Ani tam chyba nebyla . Dějové linky jdou časově různě Není to nic neobvyklého. Tvůrci mají s linkou v Dorne něco v plánu a potřebovali ten převrat udělat teď hned a ne čekat do 3–4 epizody jako že to bude časově sedět. Tohle není ulice aby tam čas planul skoro den za dnem. Tak se stane, že linka Sansy mezi 5/10 a 6/1 uplynula cca 1 hodina to samé na Černém Hradě a linka Dorne-Královo P. cca 3–5 dní

1.5.2016 | 2:13:49
targaryen

To s těmi psy má naprosto jednoduchý důvod. Na konci nebyli, protože kdyby v seriálu nechali zabít dva psy, spustila by se děsná lavina od pseudoaktivis­tů..... :)

1.5.2016 | 8:44:25
BixB

Ten kus papíru nic nevysvětluje… vysvětloval by, kdyby záběr na loď nebyl v přístavišti KL, ale kdesi čistém moři, člověk by si pak mohl říct, že Trystane pluje domů (pak bych i polemizoval s tím, že k němu připluly Písky). Takhle to je jen na mé představivosti, která musí mít za to, že si Písky připluly do KL samy jinou lodí, kterou kdesi zakotvily, atd… Pro mě se to tak dá vysvětlit… Ohledně psů – počkám si na další epizody. Kdyby se nic ohledně toho nedělo, tak se taky nic nestane… :)

1.5.2016 | 9:09:17
Stardos

#66 matinus: Klidně ti ukážu chyby i u seriálu, které obsadili první příčky oblíbenosti zde na Edně :) Chyby se dopustí každý a to i ty :)

#79 Alenn
1.5.2016 | 9:24:19
Sctyri

A co třeba, že to nebylo chronologicky? Na konci 5. série prostě chtěli ukázat, že Jamie dorazil domů. A v 6. se k tomu jen vrátili, návrat ukázali ještě jednou, Trystana mohl poslat zpět v půli cesty ne až v KL, nevím řešíte strašný hovna.. vysvětlení se může najít, ale když se nudíte hledejte radši otázky.

1.5.2016 | 10:43:43
stanooo

trocha od veci, ale neviete či sa to bude dať pozrieť v noci na HBOgo tak ako minulý týždeň ??

#75 Niethan
1.5.2016 | 10:50:32
Khardoom

Zdá se že Sand snakes mají k dispozici parník ok xD

1.5.2016 | 11:23:48
methoz

Za všechno může ZAHRADNÍK! Bacha na jejich sekt :D

1.5.2016 | 11:24:01
Niethan

#72 stanooo: ak si zato zaplatíš tak áno :) len prvý diel bol zdarma

1.5.2016 | 11:27:47
Speedyck

to jak uchopili dějovou linků Martellů mě trochu naštvalo v knize jejich zapojení do dění v západozemí je mnohem zajímavější, teď už mi jsou nějací Martellové úplně ukradení :)

#88 Snoopy dog
1.5.2016 | 12:08:29
Werdy

čo sa týka tých psov, ja si myslím, že nebol by to nejak extra pekný pohľad ako ich zabíjajú, tak ich račej vynechali

1.5.2016 | 12:19:21
ori

Bohovia prečo proste nepripustíte, že to bola iba chyba? Prečo v každej debiline musíte hľadať nejaký skrytý význam? :D

#83 Stardos
webmaster
1.5.2016 | 13:00:17
Alenn

#70 Stardos: A on má možnost díl ohodnotit, nelíbili se mu chyby dal hvězdičku a finíto.

#83 Stardos
1.5.2016 | 13:04:05
Arwenka

Podle mě to bude vysvětleno později. Do četl nebo viděl Outlander první sérii až do konce a druhou sérii od prvního dílů, tak mohl být také zmatený, že na sebe nenavazují. Později bude vysvětleno proč.

1.5.2016 | 13:06:21
zamyslak

Psi nejsou chyba, ale nevěděli jak to udělat a stejně jim bylo jasné, že kromě pár autistů z Redditu co analyzují každou scénu to nikoho netrkne. Kdyby Boltonovi muži neměli psy, tak by nemohli stopovat Sansu a Theona, ale když tam pak byla Brienne a další postavy, které jsou prezentovány jako kladné, tak je přece nenechají zabít psy, to by je najednou nikdo neměl rád.

#82 Khardoom #91 Stráťa
1.5.2016 | 13:08:27
Khardoom

#81 zamyslak: No tak to je dost dementní úvaha

#84 zamyslak
1.5.2016 | 13:33:41
Stardos

#79 Alenn: Tak samozřejmě, nelíbil se mu díl kvuli jedné chyby, tak dobře, ale napsat, že se nesmějí dopustit chyby je už trošku něco jiného, nikdo není dokonalý a to ani on :)
#78 ori: Mohl bych napsat opačnou věc, proč nedokážete připustit, že by to eventuálně mohlo mít dohru?

#89 matinus
1.5.2016 | 13:47:32
zamyslak

#82 Khardoom: zato tohle je konstruktivní názor ;-)

1.5.2016 | 13:57:44
davidsv

A co když prostě ten psovod nasedl na jednoho ze psů a odjel na jeho hřbetě.

kdyby někdo pochyboval ⇒ nemyslím vážně :D

#86 Eddard1
1.5.2016 | 14:38:47
Eddard1

#85 davidsv: Ne ne bylo to naopak. Ty dva psy odjeli na zádech toho psovoda

1.5.2016 | 14:52:49
rhobos

#37 Stardos: souhlas.. třeba v příští epizodě (nebo v další kde bude Ramsay .. doběhne borec se psama/či bez a řekne mu co se stalo… to je normalni postup.. někdo musí informovat co se stalo :D

1.5.2016 | 15:16:08
Snoopy dog

#76 Speedyck: V seriálu už není žádný 100% Martell jenom bastarďata od Oberyna( Sand Snakes)

#90 Eddard1
1.5.2016 | 17:10:34
matinus

#83 Stardos: Hehe :) Ja nevravím že sa mi diel nepáčil. Považujem sa za nenáročného diváka a tých chýb som si ani nevšimol dokým som to tu neprečítal :) Pokiaľ to neskôr nejako nevysvetlia tak si myslím že to je docela veľký detail :)

1.5.2016 | 18:55:38
Eddard1

#88 Snoopy dog: No jo. Stejně musí mít feministická lobby v tom seriálu dost velké slovo

1.5.2016 | 20:03:13
Stráťa

#81 zamyslak: No možná máš pravdu jenom nevím co je horší, nevědomá chyba nebo plánovanej nesmysl jenom proto že se pořád snaží nesmyslně dělit postavy na dobro a zlo (a Sansu která za 51 dílů asi neudělala vlastní rozhodnutí většího významu než sním/nesním citrónový zákusek).

1.5.2016 | 21:39:42
Hanry

Lidi, stačí se podívat na csfd, tam se píše o jiných chybách v GoT, takže nějaké psy bych neřešil:

V 8. epizodě 5. série ve 43. minutě je scéna, při které se armáda bílých chodců dobývá skrz bránu do opevněného tábora. A v této scéně je vidět, že opevnění a brána jsou postaveny z kůlů, které byly opracovány moderními technologiemi. Zářezy ve dřevě jsou typické pro dnešní dřevozpracující stroje, což v záběru můžeme vidět.

V 1. epizodě 4. série s názvem „Dva meče“ je scéna, kdy jede Aria Stark na koni se sirem Sandorem Cleganem . Ve chvíli, kdy se Aria zeptá, kdy bude moct mít koně vlastního, má nohy spuštěné nalevo. Hned poté je záběr, z něhož je jasně patrné, že nyní má nohy spuštěné na druhou stranu.

Spoiler: Ve 2. epizodě 3. série, kdy je Theon Greyjoy (Alfie Allen) mučený na kříži, mu v jednom záběru propíchnou dlaň levé ruky. V dalším záběru má však ruku nezraněnou.

#93 Charless
1.5.2016 | 23:30:33
Charless

#92 Hanry: Souhlasím, ono je taky důležité rozlišit chyby při natáčení, které nejsou až tak důležité (jako třeba theonova dlaň) a chyby, které by mohly mít výrazný vliv na děj (pokud by se na ně jakože nezapomnělo).

Jinak se pravděpodobně víc dozvíme dnes v další epizodě. Jestli psi, či Melisandra byla nějaká chyba, nebo záměr.

1.5.2016 | 23:55:09
Wolf007

#54 BlueDragon8: To je sloh a češtin. Řešíte neuvěřitelný ptákoviny. Bloodhaundi jsou stopaři a ne trhači. Tak malinký zoubky, co mají v držce fakt neublíží :). Prostě vystopovali, co měli a běželi za srnkou no. No problem a ten blbec, co je vedl na řemeni prostě běžel za nima, protože když zaberou 2, tak prostě jdou. A vyprdli se na ně než aby se za nima honili po lese, jen proto. aby byl čistý stůl a blbečci, co umí počítat do 6 nemuseli řešit takový píčoviny. :)

#95 Engeneer
2.5.2016 | 8:34:06
Engeneer

#94 Wolf007: https://www.youtube.com/watch?…

Hmm, co že jsi to říkal? :-)

#99 Rybba
2.5.2016 | 8:40:37
Jeffik

#6 KucaDrak24: Podle mě je celkově chyba jména nepřekládat. Protože pak to ztrácí pro neznalé smysl. Už jen když vezmu něco z Her o trůny: ..vidím jen sníh.. Mnohdy se na to ve filmech dělají narážky a utahujé si z toho, například když je někdo Walker, alias Procházka, tak ho odpálí např: bež se projít. Chápu, že přímo jméno, pokud není složeno s přeložitelného základu by se překládat nemělo, ale přesně tihle Walkrové (ano narážím na chucka voříška) a Snowové by se překládat měli. Stejně jako překlad winterfell, kings landing, atd.

2.5.2016 | 10:44:18
Jamis

Ad Dornské vražedkyně: za mě v tom nevidím problém. Bylo jasné, že se nemohou oficiálně nalodit, protože to by hned bylo nápadné, tak se rozloučily, ale plán na vraždu Tristana již byl v běhu. Bylo jim přeci jasné, že se na to dříve nebo později přijde a že to musí dotáhnout. Vypluly jakmile byla příležitost a umím si představit, že je dohnaly a někde se ukryly. A nemám s tím problém.

Ad Psi: S tím trochu problém mám, protože Ramsyho psi by se asi boje nezalekli a neutekli by někam pryč. Nejspíše pro úsporu peněz na triky a aby to „nerušilo“ jednodušší a útlocitné diváky se vyprdli na nějaké řešení. Považuji to za politováníhodné, ale odpustitelné, pokud se nebude výrazně opakovat.

Ad jména: Částečné počešťování mi nevadí. Zejména když jde o jména jako zde. Tedy Sníh, Písek a podobně. Nedávalo by smysl v tomto případě nechávat anglická jména. Ovšem rve mi uši v češtině „Chaime Lanister“.

#98 Khardoom
2.5.2016 | 17:04:22
Khardoom

#97 Jamis: Bože oni tam nemají parníky.. Prostě je to ptákovina.

2.5.2016 | 17:22:42
Rybba

#95 Engeneer: Pane bože za co? Tohle mi nedalo a musel jsem se přihlásit. Dokážeš rozeznat víc plemen psů? V tomhle díle bylo použito přece úplně jiné plemeno. Zkus se na to podívat znovu a vem si k tomu brýle, děkuji.

4.5.2016 | 0:38:17
Rybba

A řešíte tady opravdu píkoviny, mě třeba úplně praštilo přes oči jak mohl toho posledního (ok, předposledního, na toho jednoho se nedostalo, páč vzal roha, nebo se jim vypařil ze scénáře, se stane no) vojáka zabít Theon bodnutím zezadu do zad, když přes celá záda měl ten svůj velký štít, hm? Asi jiný borec, no… :)

#102 Hoří
4.5.2016 | 0:43:53
keyzar

Hodor!

4.5.2016 | 14:54:37
Hoří

#100 Rybba: Přesně, je milion možností proč se psi vypařili (např. psovod neměl sebou „lidožrouty“ ale obyč hledače – aby třeba lady Bolton neznehodnotili :-) a když došlo na bitku prostě vzal rozum do hrsti a i se psi zdrhnul) i když myslím že tvůrci buď na psi zapoměli, nebo škrli nebo se v tom jinak zamotali. Ale ten štít na zádech byl jak facka pro diváka. A ty Háďata maj asi Malíčkův teleport :-)

4.5.2016 | 15:48:30
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama