Hra o trůny (Game of Thrones)
95/100 - 2 314×

Hra o trůny(Game of Thrones)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
VOD
Max | O2 TV
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Ian Whyte, který ztvárnil Wun Wuna, si ve Hře o trůny zahrál další tři role

Ian Whyte, který ztvárnil Wun Wuna, si ve Hře o trůny zahrál další tři role

Představitel obra Wun Wuna, který v deváté epizodě Battle of Bastards zemřel při dobytí Zimohradu, když ho do oka střelil Ramsay Bolton, v seriálu ztvárnil další tři zajímavé role.

47 0
26.6.2016

Vůbec poprvé jsme Iana Whytea mohli spatřit v první sezóně, kde se objevil jako bílý chodec, kterého taktéž ztvárnil v sezóně druhé. A jelikož seriál nabízí velké množství postav, které jsou čas od času přeobsazeny, je možné, že vám tohle uniklo a nebo už jste na to zapomněli. Ian v druhé sezóně ztvárnil také Horu, kterého nyní hraje Islanďan Hafþór Júlíus Björnsson.

(Brit Ian Whyte, který v seriálu ztvárnil celkem už čtyři role. Foto: HBO)

Jeho třetí role byla postava obra Donga, který nás doprovázel ve třetí a čtvrté sezóně, následně byl zabit při bitvě o Černý hrad. Aktuálně hrál od páté sezóny zmiňovaného posledního obra Wun Wuna. Což inklinuje k otázce, zdali se Ian v seriálu ještě objeví? Možná jako další bílý chodec? To, co pro server The Independent odpověděl na otázku, zdali ho v seriálu čeká nějaká další role, si můžete přečíst níže.

(Role, které Ian Whyte ve Hře o trůny ztvárnil. Foto: HBO)

Nevím, co nabídne budoucnost, držte palce!

Diskuze /33

LANNIKILLER

V sérii 2 vypadal hora takhle? to abych se koukl znova :)

26.6.2016 | 17:48:26
Arrow123

Hora má každú sériu iný ksicht. Asi je tiež členom Faceless men

#3 Sctyri #5 Trepy
26.6.2016 | 18:02:07
26.6.2016 | 19:20:22
K4rm4d0n

Odkaz na Horu vede na Ohaře…

#6 Xavik
překladatel
26.6.2016 | 19:30:16
26.6.2016 | 19:30:38
Xavik

#4 K4rm4d0n: Opraveno. :)

admin
26.6.2016 | 20:30:47
elektra

Proč není Wun Wun mezi postavami ?

#8 A_V
26.6.2016 | 21:21:37
A_V

#7 elektra: Pokuď se nepletu tak je Wun Wun rasa ne postava

#13 garvon
26.6.2016 | 21:34:53
dfx

Hora je v skutocnosti Malicek ako clen Bodyless Men. Zatial to v knihach nebolo, ale v siestej bude.

26.6.2016 | 21:39:33
Fulcher

Tenhle herec hrál Horu ve scénách, kdy byla Aria na Harrenově(? – no prostě, co ji zajali Lannistři). Akorát si podle mě nikdo neuvědomil, že ta postava má být Hora, bo to tam nebylo řečeno a ten chlapík je sice vysokej, ale jinak Clegana nepřipomíná, zvlášť když ten herec před ním do té role pasoval mnohem lépe (první představitel Hory byl podle mě nejlepší, mnohem věrnější předloze než třeba 'hjafafor bjorsn" nebo jak se jmenuje)

26.6.2016 | 22:08:36
ori

Nevolal sa ten druhý obor Mag?

#12 komcus #24 Lilith888
webmaster
26.6.2016 | 22:17:17
komcus

#11 ori: Uniklý gif ze zítřejší epizody…

Král Severu… http://i.giphy.com/…DXoX7G6I.gif

#14 Fulcher #16 ori
čestný člen redakce
26.6.2016 | 23:01:58
garvon

#8 A_V: Tak to se seredne pletes.

26.6.2016 | 23:41:57
Fulcher

#12 komcus: Mám na to klikat?

#15 Holero
26.6.2016 | 23:45:48
Holero

#14 Fulcher: Ne, kazíš si překvápko

26.6.2016 | 23:53:03
ori

#12 komcus: A ako to súvisí s mojou otázkou?

#17 komcus
webmaster
26.6.2016 | 23:53:41
komcus

#16 ori: Nesouvisí, reagovat jsem dal omylem.

čestný člen redakce
27.6.2016 | 0:05:14
misak76

To je fakt, proč vlastně nedali Wun-Wunovi do ruky nějakou zbraň? Třeba tyč? Když si představím, jak by mohla být účinná…!

#20 Blackhand47XD #21 ChloëNoir
27.6.2016 | 5:59:52
skrivanekdavid

No Wun Wun měl zkrátka něco mít a ne holé ruce, hned by to bylo lepší :) Vlastně teď už tam žádný obr ani není :) škoda

#21 ChloëNoir
27.6.2016 | 7:08:33
Blackhand47XD

#18 misak76: Protože by pro ně bylo náročné dělat další efekty v bitvě. :D

webmaster
27.6.2016 | 9:39:47
ChloëNoir

#18 misak76: ; #19 skrivanekdavid: Oficiální odpověď je rozpočet. A to se netýká jenom zbraně pro Wun Wuna, ale i toho, proč se v bitvě neobjevil třeba Duch, který by zde měl logicky stát po boku Jona (můžeme si o tom myslet svoje, ale prachy prostě vládnou světu). Přijde mi nesmyslné se v tom pořád dokola rýpat. Ale budiž. Jelikož se jedná o fantasy seriál, může si prostý divák selským rozumem vydedukovat hned dvě věci, kterými lze absenci jakékoliv zbraně omluvit (pokuď tedy máte chuť zapojit fantazii a ne se v tom pouze bezúčelně šťourat a upozorňovat na chyby).

Za prvé Wun Wun nebyl pravděpodobně na užívání zbraní nijak extra zvyklí. Většinu života strávil za Zdí, kde mu stačila pouze hrubá síla a tudíž lze jeho počínání omluvit tím, že zkrátka všichni zúčastnění počítali s tím, že jeho výška bude dostatečnou výhodou a obr si tak poradí holýma rukama případně nohama (což by nemusel být takový nonsense, kdyby ty záběry na něj lépe vyřešili aneb netvrďte mi, že obr nedokáže prokopnout tří řadou falangu, když o pár minut později dokáže sám rozbít bránu Winterfellu nebo třeba při útoku na Zeď sám uzvednou železnou bránu – viz Mag).

Druhá věc je, že Jon potřeboval armádu mobilizovat co nejrychleji a také sehnat co nejvíc lidí v co nejkratším čase. Tudíž pravděpodobně nikdo neměl dostatek času, aby se věnoval výrobě gigantické zbraně pro obra, natož aby na to v té situaci vůbec měli nějaké vhodné prostředky. Řekla bych, že v tom předbitevním chaosu na to nikdo ani nepomyslel a zkrátka všichni počítali s tou velikostní výhodou. To, že Wun Wun mohl využít bitevní podmínky a někde si utrhnout nějakou větev nebo něco podobného, je další věc. Ale jak jsou na tom obři s logickým myšlením a vyhodonocováním podobných situací (a to neberte jako urážku)?

#29 garvon
27.6.2016 | 11:08:31
skrivanekdavid

Jo máš pravdu :)

27.6.2016 | 11:50:57
Lilith888

John je vlastne koho syn? Lyanna je matka ale kto je otec?

#25 hans999
27.6.2016 | 18:13:21
Lilith888

#11 ori: ano volal

27.6.2016 | 18:18:05
hans999

#23 Lilith888: ! Podle mě to je syn šíleného krále Targaryena. Protože Lyanna u něj byla vězněna. Než zemřela, tak řekla Nedovi, že se o tom Robert nesmí dozvědět. Nechal by ho totiž okamžitě zabít, a proto ho Ned „adoptoval“. Vlastně je teď Jon oficiální dědic železného trůnu a zároveň i dědic severu. Má v sobě obě krve. Martin je prostě dokonalej, úžasný příběh. :-)

#27 ori #28 Izar #31 Hodooor
27.6.2016 | 18:36:23
hans999

Chyba, nedalo se mi to do spoileru, tak se předem všem omlouvám. ;-)

27.6.2016 | 18:38:18
ori

#25 hans999: Väznil ju jeho syn Rhaegar, ten je otec.

webmaster
27.6.2016 | 19:01:20
Izar

#25 hans999: otázka je, jestli byla vězněna nebo s ním byla dobrovolně, já si myslím to druhé

27.6.2016 | 20:36:57
garvon

#21 ChloëNoir: Tak obri pri bitve u zdi zbrane meli. A za druhe, neni potreba vyrabet slozite nejakou zbran, staci zkacet strom a osekat vetve. To si muze udelat klidna sam Wun Wun.

#30 ChloëNoir #33 Tomi Lee Morpheus
27.6.2016 | 20:56:08
ChloëNoir

#29 garvon: U Zdi je možná měli (přesně si to nepamatuju), ale to neznamená, že je musí nutně používat v každém boji, a že to za Zdí bylo pravidlem. Tentokrát prostě nejspíš došli k závěru, že si zkrátka obr snadno poradí hrubou silou (to, že není schopný projít ani nanicovatou falangou je už další věc a chyba tvůrců).

Co se týče těch zbraní z větví a podobných vymožeností. Přečti si můj komentář pořádně. Na podobnou teorii v něm také reaguji. V Martinově světě zkrátka obři neoplývají takovou inteligencí, takže předpokládám, že Wun Wuna ani něco podobného nenapadlo a v tom chaosu se prostě instinktivně rozhodl spoléhat jenom sám na sebe.

#32 Hoří
27.6.2016 | 22:27:27
Hodooor

#25 hans999: A nejenom to, Jon

je teď vlastně současně Stark, Targaryen, a oživlá mrtvola, takže by mohl sjednotit úplně všechny :D

28.6.2016 | 2:49:08
Hoří

#30 ChloëNoir: Nojo, v knížce takový jsou, ale to pak neměli dávat obrovi luk v bitvě o Zeď, to dost změnilo v seriálu pohled na to jak bojuje obr, ve výsledku byl najednou trapnej(měli mu dát klacek do začátku a nechat ho o něj přijít než došlo na falangu a bylo by).

#33 Tomi Lee Morpheus
28.6.2016 | 8:32:45
Tomi Lee Morpheus

#29 garvon: #21 ChloëNoir: Tak obri pri bitve u zdi zbrane meli. A za druhe, neni potreba vyrabet slozite nejakou zbran, staci zkacet strom a osekat vetve. To si muze udelat klidna sam Wun Wun.#32 Hoří:

možno máš pravdu, a možno je za tým aj niečo iné:

  • čo keď WUN WUN bol už starý a prestalo mu to prirodzene myslieť a opúštala ho aj sila?
  • čo ak daleko teplejšie podnebie spôsobilo, že sa nanho vyrojilo kopec infekcií a pliesni, ktoré ho oslabili fyziky aj psichycky?
  • čo ak zmena stravy spôsobilo vyšie popísané?
1.7.2016 | 11:14:14
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama