Hra o trůny (Game of Thrones)
95/100 - 2 314×

Hra o trůny(Game of Thrones)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
VOD
Max | O2 TV
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Herečka Sophie Turner se vyjadřuje k tomu, jak to ve finále dopadlo se Sansou Stark

Herečka Sophie Turner se vyjadřuje k tomu, jak to ve finále dopadlo se Sansou Stark

I když se většina finále odehrávala v Králově přístavišti, tak jsme na konci navštívili i Zimohrad, kde došlo k nastolení nové vlády. Co na to říká představitelka Sansy Stark?

22 5
25.5.2019

Ze shledání v Dračím doupěti vyšel vítězně především Sever, kterému Sansa Stark zajistila samostatnost. Sever se tak po dlouhé době odtrhl od panovníků z Králova přístaviště, přičemž v Zimohradě došlo k nastolení nového vládce.

Vzhledem k tomu, že byl Jon Sníh odsouzen k životu u Noční hlídky, přišel Sever o svého krále. Vladaři se však brzy shodli na tom, kdo by měl zaujmout Jonovu pozici. Lordi pochopitelně zvolili novým vladařem Sansu Stark, která se tak konečně stala královnou Severu,

(Sansa se stala královnou Severu. Foto: HBO)

„Vůbec mi nevadilo, že se Sansa nezmocnila železného trůnu. Už od konce první řady ví, že nechce být v hlavní městě a že nechce být jeho královnou. Nevěří tomu, že by mohla panovat, prostě to nechce. Ví však, že její místo je na Severu, kde místním lidem může vládnout ze Zimohradu. Zřejmě by byla schopnou královnou Sedmi království, kdyby jí radili členové její rodiny a lidé jako Tyrion, ale ona netoužila po tom být panovnicí všech Sedmi království,“ řekla herečka Sophie Turner na to, zda jí nevadí, že se Sansa nezmocnila železného trůnu.

Jak se vám líbil konec, který tvůrci věnovali Sanse? Zasloužila si být královnou Severu?

Zdroj článku: EW

Diskuze /138

bloody_maniac

Já jsem nesmírně z koncem Sansy spokojená! <3 :)

#2 bloody_maniac
25.5.2019 | 16:30:49
bloody_maniac

#1 bloody_maniac: s koncem :D

25.5.2019 | 16:31:06
Ooneill

Škoda že Dany ji taky nespálila, človek nemuze chtít všechno no :)

#4 Violet #61 Haldukar
25.5.2019 | 16:31:17
Violet

#3 Ooneill: Proč by jí měla spálit? Proto co si vše v tom seriálu ta postava vytrpěla už od začátku? A protože po tom by už nikdo nebyl tak důvěřivej jako byla ona na začátku? Jo Sanse zabili otce, posmívali se jí, byla znásilněná, tak ať jí ještě upálí.

#7 Ooneill #41 Kerneas #125 Monkeyskunk
25.5.2019 | 16:40:15
Lex Luthor

Já jsem se Sansou spokojen od naivní malé holčičky se vyvinula v královnu. Netoužila dobýt celý svět, jako Danny.

25.5.2019 | 16:48:24
Petrajzo

Já jsem pro aby winterfell poznal zlobu. Politikařit a otvírat si pusu a chtít své zájmy na někoho kdo má draky a větší armádu je hloupost. Sansa se vůbec nepoučila jak kdyby země 3 světa si otvirala hubu a hrozila vojenským zásahem Rusku. Nevím co všichni dělají ze Sansy je pořád stejně blbá jako když jela do KL jen není už tak naivní.

#10 Violet
25.5.2019 | 16:49:45
Ooneill

#4 Violet: protože je druhej malíček. Moc dobře vědela jak podkopat Dany když vyžvanila Tyrionovi že Jon je nasledník trůnu, i když ona všem zachránila život. Žádnej vděk, jen podezírání. Zrzavá krysa. A co s krysama? vyhubit

#10 Violet
25.5.2019 | 16:51:16
Svjatogor

Kdo očekával vášnivou líbačku s Tyrionem Vypitózou na rozloučenou v kryptě? :-D Hlasujte:

A. Svjatogore, jsi génius!

B. Svjatogore, ty prasáku!

#9 widy.33 #40 naviivan
25.5.2019 | 16:55:23
widy.33

#8 Svjatogor: ťažko sa rozhodnúť :D ale kedže tu niekto už písal o naplnení manželskej povinnosti v krypte :D :D :D asi volím A

#71 Svjatogor
widy.33
25.5.2019 | 16:59:39
Violet

#6 Petrajzo: Na koho si otvírala hubu? Nevšimla jsem si. Chtěla jen to, co bylo už dlouhou dobu. Chtěla se normálně domluvit když byla podle všech Dany tak super :D A taky se apsoň ukázalo, že Dany chce všechno. Dany nenažranec.

#7 Ooneill: Jí byla Dany uplně někde.. Hájila sovu rodinu a bratra. Určitě se budu zastávat víc cizích lidí který znám jen z doslechu a Jon který měl na trůn větší právo, půjde umývat podlahy ne?:D Jakej vděk? Nebýt pitomé Dany, tak ani NK nemá draka a ani by se nedostal za zeď :D

#11 madcat #12 Monoceros #15 Ooneill
25.5.2019 | 17:02:40
madcat

#10 Violet: pitomá Dany? :D myslíš snad Jona a Brana ne? :D

#13 Violet
25.5.2019 | 17:07:10
Monoceros

#10 Violet: Ano správně, vůbec jim za zed neměla letět na pomoc. Měla je tam nechat chcípnout … když už obvinovat někoho z toho že NK získal draka tak rozhodně Jona a ne jí … ona byla proti aby tam šli …on si to vydupal.

#14 Violet #16 Ooneill
25.5.2019 | 17:08:08
Violet

#11 madcat: Kdo mu naservíroval Draka? Když už, byli v tom všichni, ale nebýt jí, prostě ho NK nemá :)

#21 madcat
25.5.2019 | 17:08:51
Violet

#12 Monoceros: To jo, měla je tam nechat hebnout :D Ale to by se scénáristům nehodilo a zase to byla lepší podívaná :D a o to jim přece šlo :)

25.5.2019 | 17:11:00
Ooneill

#10 Violet: právě vůbec jí neznala a od začátku k ní projevovala nepřátelství. Kdyby dobře znala svého bratra, tak by vědela že Jon vůbec nechce být králem… To měla jako nechat Jona nechat zemřít za zdí? Jak mohla vědet, že ji někdo může zabít draka?

#19 Violet
25.5.2019 | 17:13:09
Ooneill

#12 Monoceros: No Jon ani moc neměl na vyber, jelikož nikdo v zapodozemí nevěřil že nemrtví a NK existuje

25.5.2019 | 17:16:06
Monoceros

O to všechno je to horší že Daenerys tam pro ty postavy udělala tolik dobrého a ve finále jí to bylo k ničemu. Ona přišla o všechno co jí bylo drahý a oni jí bodali nože do těla … Sansa na tom měla hodně velký podíl, kdyby byla zticha jak ji o to Jon žádal tak by se vůbec nic nemuselo stát … krev těch lidí v KL nemá na rukou jenom Dany

#18 Ooneill #19 Violet #123 Wertcha
25.5.2019 | 17:16:54
Ooneill

#17 Monoceros: přesně tak

25.5.2019 | 17:19:32
Violet

#15 Ooneill: Spíš byla podezíravá a ona se aspoň snažila, viz když spolu mluví o budoucnosti. Ale Dany byla nenažraná a chtěla vše, tak se odtáhla. Možná už tady to byl záměr scénáristů, aby jí pak mohli totálně otočit. Já bych tam Jona nenechala :D Ale je to tak, kdyby tam neletěla, nic dál by se nestalo ;)

#17 Monoceros: To je pravda, krev na rukach mají hlavně scénáristi, že natočili na závěr takovej paskvil. Udělali z Jona podpantofláka a z Dany magora. Jasně Sansa řekne že Jon je právoplatný král, tak vypálím město :D Protože pokud ano, tak ta postava si zasloužila to co dostala.

#20 Monoceros #24 Ooneill
25.5.2019 | 17:22:19
Monoceros

#19 Violet: Tady jde o to že Daenerys prosila Jona aby o tom mlčel a on to přesto řekl sestrám. Cítila to od něho jako zradu, i když to byly jeho sestry ona to po něm chtěla, protože věděla že je to zničí. A měla pravdu. Rozhodně se nebudu zastávat Sansy že udělala dobře. Už od začátku neudělala nic absolutně nic aby si Dany spřátelila. Na začátku jí ona lichotí a chválí sever a ona se k ní chová jako psí čumák. A pak celou dobu ukazuje že ji tam nechce. Když už nic jinýho měla Daenerys respektovat především jako přítelkyni bratra a ani to se jí evidentně nelíbilo.

#23 Violet
25.5.2019 | 17:29:06
madcat

#13 Violet: no toho draka mu víceméně naservíroval Jon, výprava za zeď byl jeho nápad, i když jako člen noční hlídky měl vědět, že to asi není úplně to nejlepší, Daenerys o WW nic nevěděla ani nemohla, no a Bran měl prostě udělat to co mu tříoká vrána říkala a nikam necestovat a NK by nikdy neprošel za zeď…

25.5.2019 | 17:30:04
madcat

Sansa měla umřít, stejně jako všichni ostatní co hráli hru o trůny :)

#25 Violet
25.5.2019 | 17:32:24
Violet

#20 Monoceros: Kdepak, věděla, že jí to zničí, tak škemrala u Jona. Přišlo mi to dost ubohý právě na tu postavu, kterou nám v seriálu ukázali, asi proto už jsem se ani nedokázala ztotožnit dál s tím že jí hráblo atd. Tu Dany co nám ukázali, ta nikdy o nic neškemrala. Byla krutá a nebyla to fňukna.

A to ano, měla jí víc respektovat. Ale tady jde prostě vidět válka ženských ;) Která i v tom seriálu dost panuje, takže se ani nedivím tomu jak to bylo :)

#27 Monoceros
25.5.2019 | 17:35:42
Ooneill

#19 Violet: No težko jí mohla hned slíbit, že by nechala severu nezavislost během jednoho rozhovoru. Jon se prostě zamiloval a poznal že Dany byla skvělá osoba co chtěla udělat svět lepsím místem. Bohužel to tak nedopadlo.

#26 Violet
25.5.2019 | 17:36:26
Violet

#22 madcat: No nakonec už by mi to vůbec hele nevadilo :D měl zůstat NK a všechny je vyhladit, za to, že nedrželi spolu když bylo třeba.. :D

25.5.2019 | 17:37:44
Violet

#24 Ooneill: Tak to asi moc nepoznal. Jon miloval jen jednu a Dany to nebyla. Nedopadlo to, protože začala vyhlazovat i lidi který vůbec nemusela, nic by neovlivnili, jen zbytečně vyvraždila plno dětí. Když už to scénáristi dohnali do tohodle nesmylu, nedivím se, že jí Jon kuchl

#27 Monoceros #28 Ooneill #29 FallenMaia
25.5.2019 | 17:40:09
Monoceros

#26 Violet: Jak můžeš vědět že miloval jenom jednu z nich? #23 Violet: Daenerys kterou nám ukázali dokázala být i velice citlivá a milující osoba, takže mi netvrd že byla krutá a nemilosrdná už od začátku. To že ji ty nemáš ráda a fandíš Sanse neznamená že to takhle skutečně bylo vždycky. Životní události a kruté rány osudu člověka změní, to by jsi možná mohla i vědět.

#30 Violet
25.5.2019 | 17:44:55
Ooneill

#26 Violet: No rozhodně Dany miloval. Podle toho posledního rozhovoru by jí snad odpustil vypálení KL, ale chtěla dál válčit tak s težkým srdcem ji zabil…

#30 Violet
25.5.2019 | 17:44:56
FallenMaia

#26 Violet: Jon miloval jen jednu a Dany to nebola? Máš na mysli Ygritte? Podľa mňa miloval aj jednu aj druhú, hlavne teda keď tá prvá už bola po smrti ;)

#32 Violet
25.5.2019 | 17:58:37
Violet

#28 Ooneill: Odpustil by jí, protože byl měkota.Bylo to pochopitelný.
#27 Monoceros: Neřekla jsem, že byla jen krutá. Ale krutá byla. Se podívej jak jednala s každým kdo jí šel na odpor a choval se vůči jiným špatně, nekompromisně popravila. Ovšem nebyla ufňukaná! A kdybys četl už dřív co jsem o ní psala, věděl bys, že jsem řekla, že mi ta postava už nedává vůbec smyl, ta postava by nikdy to město nevypálila. Stačilo vidět jak se tvářila když zjistila, že při obědě jejich draků neupálili jen ovce ale i malou holčičku.

A taky bys věděl kdybys odemě něco četl, že já jsem vždy fandila Jonovi a Dany :D Jo člověk se mění podle zkušeností, ale nestane se z něj za hodinu magor co vraždí nevinný děti, to mi prostě nenakecáš, to té postavě neměli udělat a když už, měli natočit těch deset dílů a dát jí na to prostor, ne to namáčknout do jednoho dílu. Bylo to směsný a nepůsobilo to reálně. Kdyby jí přeplo fajn, ale ona chtěla pokračovat a jen tak zničeho nic jí nevadilo pálit děti, ani na to Jonovi neodpověděla.

Prostě přešlap sénáristů. Honem jdem točit SW a HBO nemusí platit další díly a na fanoušky kašlem.

#35 FallenMaia #36 Ooneill #37 Monoceros #47 widy.33
25.5.2019 | 18:00:02
FallenMaia

A inak na otázku či si to Sana zaslúžila, tak podľa mňa rozhodne ano, už od minulej série bolo vidieť že by chcela viesť sever, lenže lordi si zvolili Jona ale vždy mu do toho kecala a vždy jej išlo len o dobro severanov, rozhodne si to zaslúžila ;)

#33 Violet
25.5.2019 | 18:01:22
Violet

#29 FallenMaia: Když zjistil že je Dany jeho teta, už s ní nechtěl nic mít. Už nebyla láska, už byla jeho královna. Tak se vyjadřoval. Kdyby jí miloval, bylo by mu to fuk..

A vůbec nejlepší postava je JAIME LANNISTER ten si zaslouží titul králokat, už nazačátku věděl, že z Brana bude král :D Chtěl to vyřešit hned :D

#34 Svjatogor #38 FallenMaia
25.5.2019 | 18:04:27
Violet

#31 FallenMaia: Si piš, že si to zasloužila :) Ten její výraz zadostiučinění seděl :D

25.5.2019 | 18:07:09
Svjatogor

#32 Violet: Souhlasím s Violet. Tohle opakování lannisterského incestního vztahu mi přišlo odporné. Beztak si myslím, že Daenerys prdlo v kebuli, když unavený Lojza v polospánku zamumlal: Ygritte. Oba měli zůstat v jeskyni. :-\

25.5.2019 | 18:10:39
FallenMaia

#30 Violet: To je inak častý argument ľudí že to je celé také uspechané kvôli tomu ž Benioff a Weiss idú rýchlo točiť SW ale podľa mňa to celkom nedáva zmysel, to že posledná séria bude mať len 6 častí je predsa známe už dlhú dobu, už pred siedmou sériou sme to vedeli a to že budú točiť SW je celkom novinka, takže hádzať vinu na SW je trošku nefér. ;)

25.5.2019 | 18:11:05
Ooneill

#30 Violet: tj pravda bylo to moc urychlene, kdyby tam bylo 10 dílu tak by to bylo lepší

25.5.2019 | 18:11:22
Monoceros

#30 Violet: On jí miloval pořád jenom se mu morálně příčilo že je jeho příbuzná. ale miloval ji pořád. nevím proč do toho pořád taháte SW, oni snad tvůrci někde přímo řekli že ukončí Got aby se mohli věnovat tomuhle? Je to opravdu hodně špatný argument a i kdyby těch dílů bylo 20 stejně by byla kritika protože by se lidi nesmířili že se to prostě stalo. A mimochodem Dany nepřeplo z minuty na minutu. Od dlouhé noci kdy se dozvěděla pravdu až po vypálení KL uplynulo několik týdnů. Za tu dobu v ní čím dál tím více rostly pochybnosti a nabalovaly se další události které tomu pomohly.

#39 FallenMaia #46 Violet
25.5.2019 | 18:11:23
FallenMaia

#32 Violet: :D :D Jasné na toto som videl nejaké video :D Jaime je proste králokat, to sa nezaprie. :D

25.5.2019 | 18:14:18
FallenMaia

#37 Monoceros: Súhlas ;) Ten prerod Daenerys, to nebolo zo dňa na deň.

A SW s tým nemá nič spoločné ;)

25.5.2019 | 18:17:30
naviivan

#8 Svjatogor: veril som, aj som dúfal , že dôjde k finálnemu sexu a k potvrdeniu ich manželstva . Sever ako kráľovstvo má budúcnosť limitovanú do najbližšej neúrody . Čiže do leta v PTVOM roku vlády Branna Zlomeného . Net ľudí, net chleba . Sansa bude musieť s prosíkom za kráľovým radcom , a hľa koho stretne ? TYRIONA náružvého . Sansa požiada o dodávky stravy a Tyrion sa opýta : čo za to ? čo mi ponúknete kráľovná slobodného, ale hladujúceho severu ? A čo ponúkne Sansa ? svoju ....... ! ( hovorí sa tomu už je ruka v rukáve ! )

#42 FallenMaia
25.5.2019 | 18:18:02
Kerneas

#4 Violet: Ano, protože v GoT funguje spravedlnost a kdo trpěl, bude odměněn (kappa).

25.5.2019 | 18:18:48
FallenMaia

#40 naviivan: No tak tiež som čakal že Sansa sa konečne vyzlečie a ukáže nám čo skrýva pod tými šatičkami ;) :D :D Keď už aj Arya bola hore bez :D

Za mňa rozhodne najkrajšia z celého seriálu bola Melisandra, tá vyzerala perfektne ;)

#44 naviivan #59 Svjatogor
25.5.2019 | 18:23:15
naviivan

kráľovná DAENERYS , sa v reči slobodnéhu ľudu ( momentálne pred ? za ? MÚROM ( před ,za ZDÍ ) foneticky vyslovuje takto : mutter MERKEL

25.5.2019 | 18:25:11
naviivan

#42 FallenMaia: sklenený dom

25.5.2019 | 18:26:48
vimjaktoskonci

K čemu se pořád chtějí vyjadřovat? Čekal bych, že se chytnou za ruce a sborově se fanouškům omluví, jak zkurvili 7 a 8 sérii. Další vyjádření by mělo být, že 7 a 8 sérii přetočí až Martin dopíše knihy.

25.5.2019 | 18:35:07
Violet

#37 Monoceros: ANO tvůrci to doslova řekli nejednou a bylo to všude aji se o tom psalo. Proč by to sem kdokoliv jiný jen tak psal? Jasně bylo řečeno, že nebude víc jak šest dílů, protože musí natáčet SW a HBO jim na to kývnuli, protože aspoň nemuseli dávat víc peněz, to už je jasný.

NE pochybuji že by byla kritika. To čím ta osmá řada nejvíc utrpěla je to, že to vypadá celé uspěchané, naplácané narychlo, nedomyšlené, pak jsou tam i blbé chyby jako kelímek a petka. A to jsou ty nejmenší. Ale kdyby si někdo dal práci a kontroloval to, tak tam aspoň tohle není.

Řekni mi kdy se do sebe fanoušci za celý GOT tolik pustili? Kdy se strhla taková lavina toho, že to je nesmysl? Až u osmé řady. Protože honem pospíchali a dokonce i sám herec co hrál NK a už jsem to sem dávala ten odkaz řekl, že oni už to chtěli mít hotové, nechtěli se ničím zdržovat, proto ani NK nebojoval. I když sám ten herec navrhl jak by to mohl okořenit.

Scénáristi to chtěli mít prostě zkrku. Mě na tom nevadí taky jak to dopadlo, celkově ten nápad proč ne? Ale nepůsobí to na mě jako předchozí sezóny, kdy si s tím tu práci dali. A natočili to za pouhý tři měsíce.

#48 Monoceros
25.5.2019 | 18:38:29
widy.33

#30 Violet: ano ano :D

widy.33
25.5.2019 | 18:41:26
Monoceros

#46 Violet: Protože lidi hrozně rádi vytrhují slova z kontextu která se jim zrovna hodí do krámu. Začne to říkat jeden další se přidají. Jo herec co hrál NK chtěl bojovat, jasně že chtěl vždyt je to kaskadér ten točí většinou bojové scény a scény kde je akce. Je jasný že by se mu líbilo kdyby NK měl nějakou akci a ne že tam jenom půjde jako největší king. Stejně tak herečky co hrají Missandei i Cersei by chtěli aby jejich postavy bojovali. Ne vždycky se můžou podřídit tomu co si přejí herci, to prostě nejde. A kritika a hodně veliká byla už u 7 série. Ve většině případů už diváci byli nasraní tak v hejtu jenom pokračovali.

#49 Violet #86 widy.33
25.5.2019 | 19:03:12
Violet

#48 Monoceros: Kdybys ten rozhovor poslouchal, taky bys věděl, že spoustu věcí co tam bylo navrhl on sám. Ne že je to kaskadér tak chce všude bojovat, nedělej z něj blba.

Zajímavý, že já jsem se sedmou řadou problém neměla a podle tebe pokračuju v hejtu? Ani bych neřekla. A takových je víc, ale je jednodušší prostě říct že všichni maj jen pindy. Aspoň že i někteří, kterým se ta osmá řada líbí, prostě uznají, že je to uspěchané a i těch blbých deset dílů by vypadalo mnohem líp. Ten příbeh by to potřeboval. A kdybys taky četl co lidi písou na té pitomé petici :D Taky bys věděl že jim vadí přesně tohle.

Kdybys chodil na reddit a podobné stránky tak se všude vkládali videa a různé rozhovory a scenáristi to řekli dost jasně, už dávno, není čas věnovat GOT tolik dílů, bohůžel budeme točit SW. Já nic neopakuji, říkám co šlo jim z hub.

Víš co je hejt? Kdžy budu všude dávat bezmyšlenkovitě palce dolů. Né že řeknu kritiku. Ale chápu, že někdo se s tím nedovede smířit, že jiným se prostě nelíbí jak je to naplácané na sebe. A hned budou říkat hejt.

A už u sedmé serie? A předtím ne? Japakto? Asi se jim taky nelíbilo že je tam mín dílů. jo tam ten příbeh tím taky trošku utrpěl, ale zrovna tam se tomu ještě věnovali, me to nijak nevadilo ;)

#50 Monoceros
25.5.2019 | 19:13:29
Monoceros

#49 Violet: Zajímavý, že já jsem se sedmou řadou problém neměla a podle tebe pokračuju v hejtu?

Ehm, mluvil jsem snad přímo o tobě… diskutovat o čemkoliv s tebou se prostě nedá protože ty to všechno okamžitě vztahuješ na sebe a hned útočíš. Stránky jako je reddit moc dobře znám a celý rozhovor s Furdikem jsem četl, nejsem malý mimino, nemusíš mi to tu tlumočit. Ale ty jsi mi opět podsunula něco co jsem nenapsal. Jako ve většině případů.

#53 Violet
25.5.2019 | 19:21:39
POLW

Její touha po moci (vládnutí) kterou jí Malíček naučil, byla celkem nepřéhlednutelná. Dosáhla svého, jednoduše a bez bolesti, brácha by jí odkýval asi všecko… Celkem by mi to až tak nevadilo(zasloužila si to), jen to bylo moc „předvídatelné“

25.5.2019 | 19:22:49
FallenMaia

Premýšľam že si to dám celé odznova, celú GoT od prvej časti, maratón ;)

#55 Violet
25.5.2019 | 19:25:22
Violet

#50 Monoceros: útočím? Vztahuju? Vzhledem k tomu že jsem vyjádřila jiný názor než ty, tak ano, tak jsem měla za to, že mluvíš i o mě, proč by ses jinak zminoval zase o hejtech? A jakobys mluvil, když hážeš všechny do jednoho pytle. Tohle já ale nedělám. A ano vadí mi tohle chování. Tobě ne?

Tak o čem se bavíš, když jsi to slyšel? Navíc to můj názor nezmění, ale ty chceš pořád abych se naklonila k tomu co říkáš, prostě to oba vidíme jinak.

#56 Monoceros
25.5.2019 | 19:26:33
garvon

Tak Sansa je nejchytrejsi, nejgenialnejsi a nejbystrejsi clovek v Zapadozemi, ze?

25.5.2019 | 19:26:56
Violet

#52 FallenMaia: Vyvěs plátno venku a vyval promítačku :D Uděláme letní kino :D Pokud nemáš, dodám :D

#57 FallenMaia
25.5.2019 | 19:28:00
Monoceros

#53 Violet: Já jsem napsal tohle ----- Ve většině případů už diváci byli nasraní tak v hejtu jenom pokračovali. ---- kde tam vidíš zmínku o tobě? Předpokládáš že to že reaguju na tvůj příspvek tak jsi automaticky hozena do této kategorie? Vždyt tě vůbec neznám, nevím co jsi si myslela o 7 řadě a nesetkal jsem se s tebou když se řešila 7 řada. Tak jak můžu mluvit přímo o tobě? A o hejtu na 7 řadu jsem se tady zmínil poprvé a dokonce jsem tohle slovo tady zmínil vůbec poprvé takže nevím proč tohle řešíš.

#58 Violet
25.5.2019 | 19:31:04
FallenMaia

#55 Violet: :D To by bola pecka ;)

25.5.2019 | 19:31:58
Violet

#56 Monoceros: Fajn, ok ok ok. Řešila jsem GOT, kdyby mělo víc dílů, mě by se to líbilo víc a fakt je že i spoustě lidem co se osmá řada líbí i nelíbí. A víš že meli být další řady?:D tahle neměla být původně poslední. A to fakt. Ale proč se to zamítlo to už nevím, bych spekulovala. Taky se psalo že GOT prostě upadala sledovanost, ale to jsem si nikde nevšimla, přišlo mi že to je obráceně.

25.5.2019 | 19:37:07
Svjatogor

#42 FallenMaia: Padlý Maio Saurone, máš na mysli Melissandru s náhrdelníkem nebo bez??? ;-)

#60 FallenMaia
25.5.2019 | 19:40:09
FallenMaia

#59 Svjatogor: Fúha, to je otázka čo??? :D :D Neviem sa rozhodnúť :D

Ale nie, samozrejme že s náhrdelníkom, krásna to žena ;)

#61 Haldukar #62 Violet #63 Svjatogor #64 widy.33
25.5.2019 | 19:43:45
Haldukar

#3 Ooneill: moje řeč
#60 FallenMaia:

25.5.2019 | 19:49:48
Svjatogor

#60 FallenMaia: Ufff, ještě že tak. Melkor Morgoth si nechal svou perversi pro Ungoliant. :-D

#65 FallenMaia
25.5.2019 | 19:51:00
widy.33

#60 FallenMaia: ale aj ako babizňa mala niečo do seba nie ? :D stretnúť ju v noci no neviem neviem či by si o nej nesníval :D

#65 FallenMaia
widy.33
25.5.2019 | 19:51:35
FallenMaia

#62 Violet: :D :D Čítaj poriadne napísal som že s náhrdelníkom, aj keď aj na tejto fotke má niečo do seba :D :D Nechal by som si povedať :D ;)

#63 Svjatogor: A tak vieš, môj vek je nespočítateľný, takže staršie dvestoročné ženy ma priťahujú, s touto pani by som si iste rozumel :D :D

#64 widy.33: Máš pravdu, určite by som o nej sníval, takzvaný vlhký sen :D :D

#66 Violet #67 Svjatogor #68 widy.33
25.5.2019 | 19:59:40
Violet

#65 FallenMaia: Ty se nezdáš ;)

#69 FallenMaia
25.5.2019 | 20:08:30
Svjatogor

#65 FallenMaia: Aha, takže Melissandra z Ašaje je pro Maiu vlastně pořád „too young“. Neboj, zraje jako víno. :-D

#69 FallenMaia
25.5.2019 | 20:10:20
widy.33

#65 FallenMaia: to všeličo vysvetluje a mnohé ostáva záhadou :D :D …mňa by v snoch dosť postrašila babizňa jedna :D

widy.33
25.5.2019 | 20:12:02
FallenMaia

#66 Violet: ;) :D

#67 Svjatogor: Tak dajak ;) Škoda že už sa ale rozpadla na prach, Thanos asi luskol aj v GoT svete :D

#70 Svjatogor #72 Violet
25.5.2019 | 20:14:39
Svjatogor

#69 FallenMaia: Umřela??? Já mysel, že se teleportovala za tebou do Barad-dûr. :-)

25.5.2019 | 20:20:27
25.5.2019 | 20:21:08
Violet

#69 FallenMaia: A pak že Arya zabila NK :D

#74 widy.33 #76 widy.33
25.5.2019 | 20:37:21
widy.33

#71 Svjatogor: Tak komentár k článku Sansa: Ako dieťa túžila byť kráľovnou chcela Joffreymu rodiť deti so zlatými vlasmy avšak okolnosti sa zmenili. Aj vďaka nej sa tak nejako nalomili vzťahy medzi Stark and Lanister ale to už som niekde písala. Bola strašne hlúpa týraná zneužívaná potom sa jej ujal Malíček ten jej nalial toho rozumu ukázal jej ako sa to správne robí, dostať sa k moci :D . V Orlom hniezde sa jej to zapáčilo po tom čo tetuška blázniva preletela cez dieru v podlahe :D začala chcieť mať moc, potom sa však Ramsey postaral o to aby až tak nechcela. Zázrakom jej z toho všetkého hnusu nepreplo. Útek, bitka návrat na Zimohrad zase sa jej zapáčilo mať moc nevadilo mi keď bola Lady Winterfall seklo jej to a patrilo jej to ale kráľovná :/ samostatného kráľovstva tak celkom som ozaj nepochpila aký hlbší význam to malo mať. Sever z toho prospech nebude mať. Okrem toho že chcela konečne mať korunu. Tak veľa ju Cercei naučila. S takou dávkou zadosťučinenia sa zbavila Dandyho, proste okrem toho že jej na gebulu pripevnili tiaru nič iné nevidím a nepáči sa mi to :/ :D :D Sansa dostala čo chcela a ktovie čoho by bola všetkého schopná kam až by zašla ? Rozohrala hru o tróny aj keď vedela, že tým riskuje Jonov život :/ . ale to je len moj názor :D :D dúfam že smiem.

#88 Svjatogor
widy.33
25.5.2019 | 20:57:01
widy.33

#72 Violet: to nemalo byť len pre teba :D ale k článku I'm sorry :D :D :D

#75 FallenMaia
widy.33
25.5.2019 | 20:58:59
FallenMaia

#74 widy.33: Ty čo to stváraš?? :D Píšeš k článku, reaguješ na Svjatogora a omlúvaš sa Violet :D :D

#77 widy.33
25.5.2019 | 21:02:04
widy.33

#71 Svjatogor: to nemalo byť len pre teba :D ale k článku I'm sorry :D :D :D

#72 Violet: to nemalo byť pre teba ale pre odkaz 71 :D :D I'm sorry :D :D

už asi ozaj končím s diskusiamy už ani neviem komu čo posielam :D

#80 Svjatogor #81 Violet
widy.33
25.5.2019 | 21:02:18
widy.33

#75 FallenMaia: démon démon :D :D chýbajú mi písmená sežral mi ich vysávač :D

ale nie skrátka kokotiny

widy.33
25.5.2019 | 21:03:13
FallenMaia

Otázka na správcov tochto webu? Čo ten posledný plagát k poslednej časti? Čo kvíz k poslednej časti? Bol tu? ;)

25.5.2019 | 21:10:18
DenaaS

nie som fanusik sansy – nikdy som nebola, nikdy nebudem. podla mna by pre moc bola ochotna spravit cokolvek. dat jej drakov?? bola by rovnaka ako dany. s tym, ze dany aspon oslobodzovala.. kdezto pochybujem, ze by sa na nieco take zmohla sansa. byval to rozmaznany spratok. ano, presla si, cim si presla. napriek tomu – u nej priam vidno ako prahne po moci. keby sa konca casti nedockala.. nezaplacem veru. Arya je nieco uplne ine… ta posobi charakterne, kdezto Sanse hovorim „mini Cersei“… co uz no… neviem jednoducho v GOT tusim nebola postava, ktora mi nerezala viac ako ona. snad ma tu nik neukamenuje za negativny nazor jej osobu:-))

#85 Violet
25.5.2019 | 21:11:24
Svjatogor

#76 widy.33: Prosím, neomlouvej se. :-D

#83 widy.33
25.5.2019 | 21:16:30
25.5.2019 | 21:22:13
widy.33

#81 Violet: asi budem za feministku ktorá nenávidí mužov, keď to tam napíšem však ? :D :D ale zaujímalo by mato

widy.33
25.5.2019 | 21:31:57
widy.33

#80 Svjatogor: a môj pôvodný komentár nikto nekomentuje :D :D :D takže pre ludí tu je zaujímavejšie keď pridám tie kiksoviny to je strašné :/ :D :D :D

#84 Violet
widy.33
25.5.2019 | 21:35:21
Violet

#83 widy.33: :D Tak abys věděla.. jako převážně souhlas :D Ale něvěřím, že by třeba byla horší než Dany.. Dany prostě měla jiný dětství, měla jinej příběh. Sansa byla plná očekávání, prostě si myslela jak bych to řekla, že bude princezna a ono ejhle probudila se do reality. Ta postava byla napsaná dobře, i když to že podpíchla Jona se mi taky nelíbilo, ale zrovna u tohodle si myslela a bylo vidět její ego co vzrostlo, že ona i Jon dokážou už všechno. Ale nevěřím zas, že by pálaila všechny, jo když jí tyrali tak bych se ani nedivila. Však dostala možnost na odplatu a bylo vidět co udělala ale kdo by to byl neudělal?

#87 widy.33
25.5.2019 | 21:39:23
Violet

#79 DenaaS: Mě zase nevadila, spíš dost prozřela a mohla s tím teda naložit líp. Ale ona si chtěla chránit ten svůj domov a jaký to tam je být paní už si zkusila, to že se jí to zalíbilo až nějak moc, viděl zjevně každý :) tak se ani nedivím, že si o to znovu řekla. Proč ne. No nechtěla jako Dany úplně všechno

25.5.2019 | 21:43:59
widy.33

#48 Monoceros: Tak ale porovnávať NK so Cercei a Missandei to si sa dotkol mojích citov. Viem, že sa opakujem ale NK bol skrátka najvačšou hrozbou v celom seriály mal dostať vačší priestor. Radšej by som videla jeho v bojovej scéne aspoň pár sekúnd ako Cercei ako čumí hodinu z okna alebo ostatné tupé a prázdne scény v seriály (Dandy lietajúca na Drakovi v e3) to bola naprostá kravina ktorá nemala žiaden zmysel najhoršia scéna z celej epizódy a naprosto zbytočná a to sa mi ten diel páčil z 8s najviac

widy.33
25.5.2019 | 21:56:07
widy.33

#84 Violet: to asi fakt nikto zo zbytku by nebol horší ako Dandy :D :D ale ozaj sa mi nepáčilo to rozdelenie seven kingdooms, samostatný sever ako pizza bez syra tak či tak je to jedno posledná klapka padla :D

#105 Rafan
widy.33
25.5.2019 | 22:06:34
Svjatogor

#73 widy.33: Za to nemůžeš. Dnes česká kotlina pláče z hokeje… :-(

#89 widy.33 #107 Rafan
25.5.2019 | 22:21:35
widy.33

#88 Svjatogor: aspoň o niečo pozdejšie ako slovenské pohorie...... súcit

#90 Svjatogor
widy.33
25.5.2019 | 22:26:14
Svjatogor

#89 widy.33: Je to jenom hokej, chleba levnější nebude. GoT s08e03 mě bolela víc. :-D

#91 widy.33
25.5.2019 | 22:30:20
widy.33

#90 Svjatogor: ani pizza :D pre mňa bolestivjšia bola GOT s4e10 bola som zlomená :D

#92 FallenMaia
widy.33
25.5.2019 | 22:37:36
FallenMaia

#91 widy.33: s4e10? Čo tam bolo také hrozné? :D

#93 widy.33
25.5.2019 | 22:54:11
widy.33

#92 FallenMaia: Ohar prizabitý Brienn to som ešte netušila, že vstane z mŕtvých :D :D preto aby zase umrel a ešte z vytlačeným 1 a pol okom

#94 FallenMaia
widy.33
25.5.2019 | 22:57:56
FallenMaia

#93 widy.33: Nie preto aby zase zomrel ale preto aby zabil brata ;) :D Myslím že Oharova smrt bola jedna z tých najlepších ;)

#95 widy.33
25.5.2019 | 23:02:43
widy.33

#94 FallenMaia: Ano tá druhá smrť keď už nevstane z mŕtvých až na tie oči :D bola to jedna z najlepších smrtí :D lebo Sandor bol skrátka najlepší :D :D :D

#96 FallenMaia
widy.33
25.5.2019 | 23:07:11
FallenMaia

#95 widy.33: Sandor bol frajer, na tom sa zhodneme, ako ho Arya nazvala menom, ma zmrazilo ;)

Jeden záber tam v tom ich súboji bol úplne cool a to keď sa zrazili ich meče a zaprášilo sa z nich, bola to možno len sekunda ale vyzeralo to super, proste Clash of Titans :D

#98 Svjatogor
25.5.2019 | 23:21:52
TerezaJ

Ned Stark vychoval všechny své děti (včetně Jona) opravdu dobře. Byl by na ně hrdý. Když stála Sansa s Aryou na cimbuří Zimohradu a vzpomínaly na otce, připomněla Sansa, co jim Ned vštěpoval – osamělý vlk zahyne, ale smečka přežije. Moc se mi její cesta, kdy se z děvčátka, které obdivně vzhlíželo k pozlátku Králova přístaviště stala žena, pro kterou se Zimohrad, Sever, odkaz rodiny a celých předešlých generací Starků stal smyslem života. Byla skvělou Lady Zimohradu a věřila jsem jí, že uznávala Jona jako krále Severu. Boj o Jonovu svobodu a loučení s ním bylo z mého pohledu naprosto upřímné.

To Daenerys byla bohužel tím osamělým vlkem, kterým neměl šanci. Myslím, že Sansa byla vůči Daenerys ostražitá i proto, že jí Danaerys svými mocenskými ambicemi ovládnout Železný trůn za každou cenu připomínala Cersei. A domnívém se , že targaryenský původ Jona napráskala Tyrionovi nejen proto, že s Jonem – Targaryenem na Železném trůnu by měl Sever šanci na osamostatnění, ale také se bála o Jonův život, který byl vedle neskutečně ambiciózní Natky draků v jasném ohrožení. Vždyť Stark, který odešel na jih, se obvykle živý nevrátil.

Sansin vztah k Severu a předkům byl nádherně podtržen výšivkou listů Čarostromu na jejích šatech při korunovaci.

#108 Rafan
25.5.2019 | 23:34:49
Svjatogor

#96 FallenMaia: Takže, slíbená eppej pro Widy se košatí:

  • Svjatogor pochoval Lyannu,
  • z jednoho rodu postaru.
  • Podhorská Widy,
  • za bouře bez elektriky,
  • zatlačila Sandoru,
  • zlé Hory oči bratrovu.
  • Sonulle stranní Brienne,
  • už né paně, jásejme.
  • Padlý Maia slintá nemaje,
  • náhrdelník krásy z Ašaje.

Tak nějak začínají říkadla GoT. :-D

#99 FallenMaia #100 Svjatogor #110 widy.33 #112 widy.33 #136 sonulle
25.5.2019 | 23:45:16
FallenMaia

#98 Svjatogor: :D :D :D Ty si blázon :D Padlý Maia slintá nemaje :D

25.5.2019 | 23:49:22
Svjatogor

#98 Svjatogor: 2:

  • Nevím,
  • zda Qyburna někdo rád.
  • Zjistím,
  • zda lektvar ♡ tentokrát
  • na královnu
  • moc žulově nedopád.

:-D :-D :-D

#113 Svjatogor
25.5.2019 | 23:55:56
NewPerson

Jestli myslíte konec finální scénu s ní na trůnu, pak ano byl to dobrý konec. Jestli myslíte celou 8.řadu, co k tomu vedlo, tak ani náhodou!

26.5.2019 | 0:38:08
Annie27

Tak moc jsem si přála, aby Sansa umřela, no což nadělám :D

#104 Svjatogor
26.5.2019 | 1:21:56
surky3

Celej ten konec byl k smíchu.

26.5.2019 | 1:23:01
Svjatogor

#102 Annie27: Annie, skládám epos. Tvoje nejoblíbenější postava/y??? :-)

#129 Annie27
26.5.2019 | 1:25:34
Rafan

#87 widy.33: Sansa je typ člověka, pro kterého je termín přísahám sprosté slovo. Ale když chce vládnout musí být podrazák a to i vůči vlastní rodině než všichni ostatní. Bez mrknutí oka riskovala že Dany Aegona za vyzrazení svého původu Sanse s kterou neměla dobré vztahy upálí. To Arya je pokud jde o loajalitu k rodině o několik levelů výš.

26.5.2019 | 8:58:16
KaraSnowAllen

Já vám nevím, Dany způsobí genocidu, Sansa hájí zájmy Severu a své rodiny, přesto si někteří myslí, že jí Dany měla spálit, nechápu za co, jako jediná z ní nebyla udělaná nebo podělaná, což cením, podle toho, jak to dopadlo byla její ostražitost více než na místě. The Queen in the North!

26.5.2019 | 8:58:52
Rafan

#88 Svjatogor: Kdyby vyhráli tak by byl levnější chleba?

#109 Svjatogor
26.5.2019 | 9:00:40
Rafan

#97 TerezaJ: Tady asi někdo koukal na jiný seriál ně? Sansa je všechno možné jen né člověk na kterého je spolehnutí. Viz můj post 105.

#128 TerezaJ
26.5.2019 | 9:06:09
Svjatogor

#107 Rafan: Tohle vlákno ještě není tak dlouhé, odpověď je o dva příspěvky níž (90). :-)

#126 Rafan
26.5.2019 | 9:35:06
widy.33

#98 Svjatogor: :D mal by si tam pichnúť ešte Joraha :D

#111 Svjatogor
widy.33
26.5.2019 | 9:37:31
Svjatogor

#110 widy.33: Svjatogor je jako Jaqen H'ghar. Potřebuje jméno do básně. Lidi, kdo tu rád sera Joraha? Violet??? :-)

#116 FallenMaia
26.5.2019 | 9:40:34
widy.33

#98 Svjatogor: a veľmi oceňujem to s tými buľvami :D :D :D

#115 Svjatogor
widy.33
26.5.2019 | 9:41:41
Svjatogor

#100 Svjatogor: 3:

  • Annie
  • dvacátásedmá toho jména
  • možná je to její téma:
  • mrtvá Sansa!!! Ledva,
  • aby trůnu nedosededla.
#114 Svjatogor
26.5.2019 | 9:50:37
Svjatogor

#113 Svjatogor: Oprava!

  • Annie
  • dvacátásedmá toho jména
  • možná je to její téma:
  • mrtvá Sansa!!! Ledva,
  • aby trůnu nedosedla.

Můj ty kokso. Já veršuju, kvůli seriálu HBO! Nevím o tom, že bych se mazal nějakým estrogenem. :-D

#117 widy.33 #130 Annie27
26.5.2019 | 9:55:05
Svjatogor

#112 widy.33: Lepší než chapadla? Jako na Edně. Kolik dáváš hvězdiček? :-D

#117 widy.33
26.5.2019 | 9:55:49
FallenMaia

#111 Svjatogor: Ja sa hlásim ;) aj keď moje meno tam už padlo, ale Ser Jorah Mormont a jeho skon pri obrane jeho Khaleesi to bolo tak dojemné ;)

#119 Svjatogor #127 Svjatogor
26.5.2019 | 9:58:35
widy.33

#115 Svjatogor: oveľa lepšie . Tak ja ti dám 5 :D je to dielo a ktovie koľko toho ešte zložíš keď ti to teraz ide tak za pochodu :D

#114 Svjatogor: nemusíš sa ním mazať estrogen máš všade :D :D :D

#120 Svjatogor
widy.33
26.5.2019 | 10:03:15
mateSKAtes

to vážně tady je těch skoro 120 komentářu od 4–5 stejnejch lidí xD xD xD xD HEj GoT už skončilo :D vyprdněte se na to :D za chvíli tu máme Witchera se Supermanem v čele tak doufám tam uvidim i vaše komenty :D

#122 FallenMaia
26.5.2019 | 10:04:56
Svjatogor

#116 FallenMaia: Píšu si. Pokud se sera Joraha někdo neujme, budeš třetí brankář. Ale v 15:45 musíš fandit a poslat Nazguly do Blavy. ;-)

26.5.2019 | 10:05:13
Svjatogor

#117 widy.33: To jsem nechtěl slyšet. Citím se jako padlý Maia. :-O :-D

#121 widy.33
26.5.2019 | 10:06:37
widy.33

#120 Svjatogor: povznes sa na to :D vo svete GOT sa takmer všetko riadilo estrogenom :D :D

#127 Svjatogor
widy.33
26.5.2019 | 10:08:45
FallenMaia

#118 mateSKAtes: Moje rozhodne, ja som ten najväčší fanúšik Witchera široko ďaleko ;) Videl si teraz ten nový únik? Sú to fotky a nejaké video Nilfgaardského brnenia a vyzerá to teda hrozne divne :D

#124 Svjatogor
26.5.2019 | 10:13:14
Wertcha

#17 Monoceros: Teda já doufám, že je to nadsázka. Protože jinak je to naprosto nesmyslné. Vinit někoho, že svým výrokem donutil jiného k vraždě, je prostě úplně mimo.

26.5.2019 | 10:15:56
Svjatogor

#122 FallenMaia: Viděno na Redditu. Snad fejk. Pokud ne, pak každý, kdo brečel nad vším z GoT s08, bude u The Witcher zoufale výt, lkát a tlouci hlavou o zeď ad nauseam: Lauren, Lauren, rede mihi legiones meas! :-( :-( :-(

26.5.2019 | 10:25:03
Monkeyskunk

#4 Violet: Protože většinou člověk po takovém utrpení začne chápat pokoru, skromnost, respekt, vděčnost… Ze Sansy se ale stala namyšlená kráva. Nehledě na to, že mě v posledním dílu přišlo, že čeká na to, že si zvolí za královnu přímo ji. A když navrhli Brana, tak to s ní škublo, protože ona přece musí mít větší právo protože blablablablaabla. Prostě kráva. A to jsem jí měl do konce 7. série celkem rád.

26.5.2019 | 10:28:49
26.5.2019 | 10:52:37
Svjatogor

#121 widy.33: #116 FallenMaia: Whitewolf114 má ráda Honzu Sněha, ne? Toho ještě eposu nemám.

#131 Violet
26.5.2019 | 11:50:34
TerezaJ

#108 Rafan: Ráda bych reagovala na tento příspěvek. Pokud mírně odbočím, omlouvám se.

Nevím, jak to chodilo jinde, ale v mém okolí jsme se bavili o GOT všude – doma, na návštěvě u rodiny a známých, v práci, v hospodě. Prostě všude. Někdo fandil Daenerys, někdo chtěl trůn pro Jona, někdo pro oba Targaryeny ( to jsem byla i já) , jiný přál šdolibě Nočnímu králi. Ale všechny významné postavy na své cestě zradily. Jejich jednání nebylo černé nebo bílé, ale nabídlo i spoustu šedých zón, tak, jak je známe ze svých vlastních životů. Jen jsou ty občasné podrazy možná menší, méně viditelné a nemají tak katastrofické následky. Ale seriál byl o velkých příbězích, a tak tedy Jon zradil a zabil svou lásku a královnu. Daenerys získala Neposkvrněné úskokem a Daaria, který zabil své druhy, pomohl jí získat Yunkai, riskoval pro ní život na každém kroku, odkopla kvůli trůnu lusknutím prstu. Rob nedodržel přísahu danou Freyům kvůli lásce, jeho matka podlomila jeho autoritu a zradila lordy ze Severu tím, že pustila Jamieho kvůli dcerám, Tywin vymyslel Krvavou svatbu kvůli ukončení války. …atd… a Sansa nedodřžela slovo dané Jonovi. Malíček jí naučil hru – když se dívám na člověka, přemýšlím, co nejhoršího mi může udělat. Co nejhoršího mohla od Daenerys, která přišla do Západozemí pro Železný trůn s draky a vojskem, čekat? Jen hádám – ne svobodu Severu -pak by všichni členové rodiny od otce, matky, Roba zemřeli nadarmo – a přidala bych i hrozbu likvidaci zbytku rodiny a Jona, jako dědice a ochránce Sansy a Arii na prvním místě.

Která z těch mnoha zrad, na které jsme si jen tak namátkou vzpomněla, byla ospravedlnitelná více a která méně? Čí skutek byl veden jen „ušlechtilými“ pohnutkami a koho je třeba zatratit? Každý, kdo si seriál zamiloval, přemýšlel na základě svých emocí, vlastních zkušeností a naturelu jinak a z jiného úhlu pohledu. A díky tomu jsem s přáteli, členy rodiny, s kolegy z práce vedla spoustu zapálených, vášnivých i úsměvných debat u slivoce, piva, či kávy na téma GOT.

Takže odpovídám na Tvou otázku – ANO, sledovali jsme jeden a ten samý skvělý seriál.

#132 Rafan
26.5.2019 | 15:17:28
Annie27

#104 Svjatogor: Wow pěkně, hele já Ti ani nevím po té poslední sérii jsem začala většinu nesnášet a přála jsem většině smrt :D Ale do té doby asi Jon, Dany, Arya, Tyrion, Tormund a samozřemě LM! :D ( to myslím vážně :) ) Každopádně na mě ohledy neber, těším se na každé počtení s jakoukoli postavou :)

26.5.2019 | 18:54:17
Annie27

#114 Svjatogor: Kráááásný :D :) Furt nad tím přemýšlím, asi jsem měla ráda všechny postavy, které umřeli dřív než se stihli zmrtvit + Tormund :D

26.5.2019 | 18:57:59
Violet

#127 Svjatogor: Ani nezkoušej! A pokud, tak jen v dobrém :D

#135 Svjatogor
26.5.2019 | 19:19:29
Rafan

#128 TerezaJ: Sansa že zajistila severu svobodu? Ta by o něj přišla ještě dřív než se mohla stát královnou. Zaplať pánbůh že nebyla, jinak by sever už nebyl. Byla tak tupá, že by klidně obětovala celý sever Nočnímu králi jen aby Dany na sever nedošla. Klidně by postavila 10 000 armádu seveřanů proti 100 000 nemrtvých kteří by včetně civilistů pak rozšířily armádu Nočního krále a pak už by ho nikdo nezastavil. To má být královna která se zasadila za sever?

26.5.2019 | 19:27:05
Edvin

Je to celé na hlavu. Sansa je naivní husička se kterou celý seriál pořád někdo manipuloval. Její největší úspěch za celý seriál? Narodila se jako Stark… Za celé seriál neudělala NAPROSTO nic významného. Neměla charisma, moudrost, ani znalosti na to, aby z ní byla dobrá vladařka. To už by byla lepší královna i Arya, která alespoň chápala lidi a byla to válečná hrdinka která je všechny zachánila.

#134 TerezaJ #138 shootx
26.5.2019 | 19:55:05
TerezaJ

#133 Edvin: Vzpomínám si na seriál Caligula. Ten muž, outsider mezi všemi dravci a uchazeči o trůn neudělal nic významného – jen prostě přežil, poučil se z chyb těch ostatních a měl jméno. A nakonec usedl na trůn.

V GOT jsem fandila silným hráčům, kteří dřeli a přinášeli oběti. Měli zbraně, výcvik, sílu, draky.

Ale to pro mě není důvod nepřiznat uznání i těm, kteří takovými prostředky nevládli a přesto došli daleko. Třeba Sam, o kterém jsem často četla, že je ufňukánek. Pro mě byl jeho proslov před volbou Lorda velitele a zabití Bílého chodce příklad velké statečnosti a překonání sama sebe. Sesypal se v bitvě s NK, ale předtím se postavil do první lajny. Ani Sansa v porovnání s Daenerys nebo Jonem opravdu nevykonala nic významného. Jen přežila, poučila se z chyb a měla velké jméno. A přidala i něco navíc – přemluvila Jona, aby bojoval o Zimohrad, přivedla posily, sice téměř s křížkem po funuse, ale nakonec to udělala. Rozuměla Severu a Seveřanům. Došla si do zničeného KL pro Jona. Nebyla žádná hrdinka, ale nakonec seděla v KL v amfiteátru mezi hrstkou těch, kteří zbyli a rozhodovali o budoucnosti. A tam zalobovala za odtržení Severu ze Sedmi království. Myslím, že jako královna Severu je dobrou volbou. A myslí si to i Jon, takže i „za mě dorý“.

26.5.2019 | 23:31:56
Svjatogor

#131 Violet: A tvůj superlovely nebo superior hateful charakter? ;-)

26.5.2019 | 23:43:50
sonulle

#98 Svjatogor: O krása děkuji :)

27.5.2019 | 8:48:40
vintason

už z logiky věci je to nesmysl, Brana by nezvolili jako krále už jen proto, že Sever ovládli Starkové a zbytek Západozemí také? Moc příslibný happyend, s pachutí zfušovaného scénáře, jak smutné, takový úžasný seriál zničit :(

27.5.2019 | 10:25:43
shootx

#133 Edvin: Povolani Stark…

27.5.2019 | 10:57:40
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama