Hra o trůny (Game of Thrones)
95/100 - 2 315×

Hra o trůny(Game of Thrones)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
VOD
Max | O2 TV
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Herec Kit Harington je v léčebně

Herec Kit Harington je v léčebně

Konec seriálu Game of Thrones zasáhl herce Kita Haringtona natolik, že začal tajně navštěvovat léčebné středisko, které by mu mělo pomoci se zvládáním stresu.

9 10
29.5.2019

Konec seriálu Game of Thrones nesli těžce nejenom fanoušci, ale i samotní herci a tvůrci. Především o herci Kitu Haringtonovi, představiteli Jona Sněha, bylo napsáno několik článků, které se týkaly toho, jak těžce nesl události poslední série a samotný fakt, že seriál končí. Nyní bylo odhaleno, že již delší dobu navštěvuje léčebné středisko, kde se vypořádává se svým stresem.

Za oficiální důvod jeho rehabilitace se uvádí to, že se herec rozhodl využít pauzy ve svém nabitém programu k tomu, aby se zaměřil na své zdraví a osobní problémy. Tyto zprávy tedy nehovoří vyloženě o tom, že by Harington navštěvoval léčebné středisko z důvodu konce Game of Thrones, ale neoficiální zprávy říkají, že to souvisí právě s tímto koncem.

Ostatně sem tajně chodí už zhruba měsíc a jeho manželka Rose Leslie ho v léčbě velmi podporuje. A i my stojíme na jeho straně a doufáme, že se brzy vypořádá se všemi svými psychickými problémy, které ho v poslední době zasáhly.

Zdroj článku: Winter is Coming

Zdroj: HBO

Diskuze /204

MARTAS SK

Po tak hroznom ukončení sa nečudujem, že už nespáchal samovraždu lebo idiocké duo DD to celé zničilo.

#198 ShaV
29.5.2019 | 10:04:21
GameOfThrowss

Měl jim na to říct: I don't want it… Ale jinak samozřejmě přejeme All the best&some rest :)

29.5.2019 | 10:04:44
Rafan

Tady je někdo blbej jak dlabaný necky. Dekadence západu koukám dosáhla nové mety. Chlapy už nejsou chlapy ale zženštilí zoufalci. Chlap by měl mít koule, být tvrdý a sakra něco vydržet. Tyhle primadony bych za parťáka do nepohody teda nechtěl.

#4 youngfoolish #5 headcrabinaa #6 luculi #8 Dan_watm #10 Denyslayer #11 Svjatogor #15 Geek #53 Batiatus #81 Whitewolf114 #87 Lukass.M #204 wnicka
29.5.2019 | 10:15:44
youngfoolish

#3 Rafan: Já nevím zda trolíš nebo ne, ale z toho co jsi napsal je mi smutno…

#19 Rafan
29.5.2019 | 10:28:30
headcrabinaa

#3 Rafan: Ty demente jsi přesně důvod, proč je můžských sebevražd mnohem víc, než ženských. Nevím, co komentuješ na webu o seriálech, máš přecet sekat dříví a mlátit svojí ženu jak správný chlapisko.

#19 Rafan
29.5.2019 | 10:35:42
luculi

#3 Rafan: jako kdyz je neco lidskeho zivota osm let, tak to po sobe neco zanecha, hrat jednu roli tolik let a pak je najednou konec, tak to samozrejme muze cloveka mast…

#19 Rafan
29.5.2019 | 10:37:30
sonulle

Sociální hate a šikana dosáhla nové úrovně a celebrity se z toho hroutí a kdo se divý, já vůbec ne. Fanoušci neumí rozeznat rozdíl mezi postavou a hercem a špatným psaním. Když se ho každý druhý ptá proč vlastně zabil Emilii a on jim vysvětlí, že vlastně zabil Daenerys, pak vlastně vysvětlovat melmel co zanechali DD, a že jeho jméno je Kit a ne Jon, to je řádně na palici.

#9 FallenMaia
29.5.2019 | 10:54:13
Dan_watm

#3 Rafan: Máte na profilovce krásnýho pejska. Každej správnej chlap potřebuje pořádnýho zabijáka, lahváče dvanáctky otevřenej zubama, pupek z tílka vysící přes sténající pohovku, v televizi Kobru 11 a na vše dokola řve (příklady: manželka, soused, děcka, televize, vláda a v podstatě vše co by tento „klasický čech“ uměl třikrát lépe).

#19 Rafan
29.5.2019 | 11:16:22
FallenMaia

#7 sonulle: Podľa mňa tam vôbec nejde o to ako to s jeho postavou dopadlo, ale o to že to celé skončilo, predsalen toľko rokov života na každom zanechá nejakú stopu ;) Vieš si to predstaviť keď na niečom makáš tak dlho a zrazu je koniec? Niekto nad tým mávne rukou a ide ďalej a niekto kto to robil rád, koho to bavilo našiel si tam priateľov atď. to asi prežíva horšie. On sa tam tuším zoznámil aj s manželkou nie? To je tá čo hrala Ygritte ;)

29.5.2019 | 11:35:29
Denyslayer

#3 Rafan: Když už tak chlapi, ty negramotnej „tvrďáku“. :)

29.5.2019 | 11:49:51
Svjatogor

#3 Rafan: Před deseti lety bych bezvýhradně souhlasil. Bohužel, dnes sociální deprivanti z celého světa objevili sociální sítě, shitstorm, cyberstalking, deplatforming a vubec celou kupu obdobných sraček.

Tento týpek to odesral asi nejvíc, protože D&D se rozhodli v podjezdu najet s nákladákem GoT do mostního pilíře. :-\ Každý není tvrďák jako Mel Gibson. :-(

29.5.2019 | 12:01:34
theplanetoftheapes

No jo, Kit jim 8 let důvěřoval a svěřil do rukou HBO svou kariéru, teď na konci mu asi z této série zbyly tak možná oči pro pláč a pronásledují ho fanatičtí fanošuci, kteří nemají nic jiného na práci než každou minutu stalkovat profil GRRM jestli už nevydal další knihu. Možná taky dost lituje, že se nepustil i do jiných projektů, přece jenom po 8 letech už může být s postavou spojován natolik, že bude prakticky neobsaditelný do jiných rolí a o tom by celá řada hollywoodských héreček a hérců mohla vyprávět. Po tom co si vytrpěl Sedm dní v pekle, teď tohle.

29.5.2019 | 12:40:40
Dugar

Ani se mu nedivím. Když v tom dokumentu byl v té maskérně a říkal, že ráno vylezl ze sprchy a za oknem mu poletoval dron s kamerou… tak jsem si říkal wtf. Ten nátlak musí být neskutečnej…

#14 Violet
29.5.2019 | 12:45:26
Violet

#13 Dugar: I mě tohle už přišlo přehnaný. V jednom videu taky Kit říkal, že mu nějakej paparazzi stojí u domu permanentně, že se neustále schovává a číhá na nějakou tu perlu a že kdykoliv jde ven, už se ohlíží kde zase je. Jako bych jim za tohle sázela pokuty a tresty, ten dron, lézt skoro do baráku, to už mi přijde moc co si dovolí.

#28 Svjatogor
29.5.2019 | 12:50:49
Geek

#3 Rafan: Aspoň že sis na začátku svého krásně nenávistného příspěvku přiznal, že si blbej jak dlabaný necky!

29.5.2019 | 12:52:20
vimjaktoskonci

Se divim, že všichni ostatní nechodí rehabilitovat do cvokárny, potom jak zkurvili 7 a 8 sérii. Možná by to chtělo natočit dokument, GoT jak jsme zkurvili 7 a 8 sérii a všichni jsme skončili u psychiatra.

#18 FallenMaia
29.5.2019 | 13:12:01
Lady Adeline

Kdyz hrajete v serialu osm let skoro hlavni postavu a nakonec z toho serialu je totalni hovadina tak to by porazilo asi kazdeho z nas :-( Je mi lito jak hercu tak i vsech ostatnich co tak usilovne pracovali na GOT! Bohuzel scenar je vzdy ten nejdulezitejsi a na ten se bohuzel zapomnelo :-( Efekty ani herci to nezachrani :-(

#18 FallenMaia
29.5.2019 | 13:12:47
FallenMaia

#16 vimjaktoskonci:
#17 Lady Adeline: Ale tu podľa mňa vôbec nejde o to ako tá postava dopadla, ale že to celé už skončilo a on sa s tým nevie vyporiadať, to si vážne myslíte že to ako dopadol Jon v seriály mu nejak zničilo duševné zdravie???? :D Tam ide o to že to robil niekoľko rokov, pracoval na tom seriály, spoznal tam kopu kamarátov, manželku atď. a teraz je to zrazu preč, to je celé. To by dostalo určite každého, niekoho viac niekoho menej. Niekto to zoberie vpohode, niekto potrebuje psychológa ;)

29.5.2019 | 13:21:30
Rafan

#4 youngfoolish:
#5 headcrabinaa:
#6 luculi:
#8 Dan_watm: Znáte pořekadlo „Kdo se dá na vojnu musí umět bojovat“ Spousta lidí má horší problémy a rozhodně se nehroutí. Tahle země ještě na tom není tak blbě, aby každý člověk měl svého cvokaře. Neznám ve svém okolí nikoho kdo by se sesypal z opravdu relativních banalit. Můj brácha přišel o část nohy a rozhodně se nehroutí. Kamarád přišel o sestru a také to ustál. Život jde dál, něco ztrácíme a nové zase přichází. Kdyby se každý hroutil z kde jaké bolístky, kam bychom přišly? Má zkušenost naopak říká. takové lidi nelitovat a naopak je jak se říká nakopnout.

#23 Violet #32 Naranyan #76 Annie27
29.5.2019 | 13:57:28
Ulrička

Když já myslím, že herci a různí umělci jsou obecně citlivější. Člověk si řekne, že je čerstvě ženatý, má super břišáky, spoustu vlasů, hromadu prachů a měl roli, která ho proslavila. A nedává to. To já bych se ve své práci musela zhroutit na konci každé směny.

#21 FallenMaia #26 Rafan
29.5.2019 | 14:10:42
FallenMaia

#20 Ulrička: No a to je to, že „MĚL“ roli která..... ;) Proste jedna etapa jeho života skončila. A to dá citlivejšej povahe zabrať.

29.5.2019 | 14:18:49
Lady Adeline

FallenMaia: neumim tu oznacovat uzivatele jsem tu nova tak se nezlob ;-) Ano urcite z casti mas pravdu ale myslim si ze ho stve i to ze tato serie se bohuzel musi potykat s negativnimi ohlasy od fanousku :-( Na hercich je to hodne videt pri rozhovorech ze nejsou nejak moc nadseni.Mne by se taky nelibilo kdybych neco vytvorila a fakt se na tom dost nadrela a pak kvuli chybe druhych by mne to drsne skritizovali.Gwen­doline Christie herecka co hraje Brienne pry musela zacit chodit na terapie po precteni scenare ;-)

#23 Violet #24 FallenMaia #104 sonulle
29.5.2019 | 14:21:18
Violet

#19 Rafan: Tak ho za to budeme odsuzovat? Někdo to zvládne líp, někdo hůř, někdo to nezvládá vůbec, jinej začne chlastat, další bere i drogy. Proto do nich budem ale kopat? Co to je za přístup? On se aspoň sebral a něco s tím dělá.

Každý člověk je jiný a spousta lidí si prošlo životním pádem a to ale neznamená, že když to někdo nese hůř tak je horší než ti co to nesou líp. A Freud by řekl odpočinek a pak co nejdřív zpátky do práce, kde se znovu člověk realizuje. 8 let života, je 8 let života.

#22 Lady Adeline: Určitě jak říkáš, je to nátlak i fanoušků, stačí si poslechnout co Kit říká v rozhovorech. A ten nátlak kdy se z něho stala STAR, je dost velký. Ono je to prostě od všeho něco a už to udělá svoje. Někdo se s tým životem vypořádává hůř.

#25 FallenMaia #27 Lady Adeline #48 Rafan
29.5.2019 | 14:28:37
FallenMaia

#22 Lady Adeline: To je tiež pravda, ono to asi bude súvisieť jedno s druhým ;) Herci a umelci sú jednoducho citlivejší ľudia. O tej Gwendoline som priznám sa nevedel ;)

#27 Lady Adeline
29.5.2019 | 14:30:59
FallenMaia

#23 Violet: Súhlas ;)

29.5.2019 | 14:31:40
Rafan

#20 Ulrička: No právě:-)). Můj děda měl takovou průpovídku. Život je pes a my jsme jeho štěňata. Jsem ze staré školy a byl jsem vychováván že pokud se ožením a budu mít děti tak mám za svou rodinu odpovědnost. Vždy si musím říkat že není tak špatně aby nemohlo být ještě hůř. Když se sesypu tak problémy spadnou na manželku a ta by pak měla ustát co já neustál a ještě by měla starosti se mnou. Pak pravděpodobnost že se zhroutí i ona je ještě vyšší než v mém případě. Kdo se pak postará o děti. Tady nahoře ze mně udělali málem magora co řve na manželku a na děti. Přitom opak je pravdou:-)) Manželka si na mě cení to, že se na mne může spolehnout. Nikdy jsem manželku neuhodil a dcera dostala ode mne na zadek slovy dvakrát za život(dnes už je dospělá).

#29 apbt #31 Lady Adeline
29.5.2019 | 14:40:51
Lady Adeline

#23 Violet:
#24 FallenMaia: stejně je mi všech herců a lidí co se podíleli na GOT a dali do toho pomalu svoji duši neuvěřitelně líto že to tak spatně dopadlo :( Pořád z toho mám deprese že je konec seriálu a jak spatně dopadl myslím ten scenář no :( Já se fakt modlím aby knížky už byly co nejdřív dopsané a s trošku lepším dějem …

#30 Violet
29.5.2019 | 14:49:13
Svjatogor

#14 Violet: UK zná krásnou tradici, hon na lišku. Já bych ji obnovil a zároveň bych se snažil vyhovět všem ekologům. ;-)

29.5.2019 | 14:50:06
apbt

#26 Rafan: Neviem načo to vysvetluješ takýmto ludom :D to je dnešná doba stupím vonku do psieho ho.na a budem potrebovať terapiu :D ludia už sa zobudte prosím vás kedysi mali ludia 4× vačšie problémy a terapeutov nepotrebovali…

#34 Violet #35 Naranyan
29.5.2019 | 14:50:51
Violet

#27 Lady Adeline: Knihy prý dopadnou stejně, ale bude tam víc informací a nebude to tak rychlé, bude a to doufám, odpovězeno na otázky, na který už seriál neodpověděl a prostě to zazdili, protože na to už čas nebyl.

Ale jestli doufáš v jiný konec, tak to je asi malá pravděpodobnost. Třeba si G.R.R.Martin řekne, že nás překvapí a napíše to jinak. Ale vzhledem k jeho předlohám, knihám co v dětství četl, tomu moc nevěřím :)

#33 Lady Adeline
29.5.2019 | 14:52:27
Lady Adeline

#26 Rafan: depresi může mít i silný člověk.Na druhou stranu vás chápu jak to myslíte.A dávám vám za pravdu že v dnešní době hlavně mladí muži to nezvládají jako muži před padesáti lety a o ženách ani nemluvě :) My mladí jsme prostě bačkory no :)

29.5.2019 | 14:53:51
Naranyan

#19 Rafan: Hlavně je třeba nemíchat hušky s jabkami :)… Ano, každý člověk má nějaké problémy, někdo větší, někdo menší… ALE… Nejsme schopni pochopit, co si zažívají celebrity.. Některým to možná je příjemné, ale řekl bych, že převážná většina z nich si opravdu neužívá, když jsou nějakým dronem se špičkovou kamerou načapaní ve sprše při výrobě statické elektřiny… například…

Jejich prachy by jeden chtěl mít.. jistě.. ale jejich slávu už asi naprostá většina lidí ne, pokud nejsou patologičtí exhibicionisté (jistě, i takoví se najdou). Neříkal jsem to myslím tady, ale taky například ohromné majetky britské královské rodině (jakékoli jiné celebritě) prostě nezávidím ani v nejmenším… Ani za ty miliardy bych nebyl ochoten mít v haj.zlový míse schovanýho paparáčiho s foťákem. Když už ty prachy, tak pěkně na tajňačku, ať o tom nikdo neví :).

Opravdu všechno má své meze a osobně bych se nebránil i nějakému zákonu, který by chránil soukromí … vlastně lidí, nejen celebrit.. Ostatně, nevím, co GDPR říká právě na ty drony za oknem :).

29.5.2019 | 14:55:43
Lady Adeline

#30 Violet: tak to doufám že nemáš pravdu :( Alespoň kdyby měli lepší konec Jaime s Brienne :)

#38 FallenMaia
29.5.2019 | 14:56:31
Violet

#29 apbt: Tady by si někdo měl uvědomit, že dnes stačí když ti je po nečem smutno a už je to podle všech stres. A že média vždy zveličují. Hlavně ať je o čem psát.

A až budeš natáčet 8 let seriál a lidi ti polezou skoro do domu, na netu ti budou psát nenavistné vzkazy do těch zamilovaných, nebudeš mít pomalu soukromí ani na sr…í.. Tak chci vidět jak to budeš ty potom zvládat.

#36 apbt
29.5.2019 | 14:57:40
Naranyan

#29 apbt: Ano.. je jiná doba.. Dnes šlápneš do psího hovna a klidně i zrovna TOBĚ se stane, že tě natočí někdo.. nebo třeba i 3, 4 lidi najednou… v dnešní době…

#37 apbt
29.5.2019 | 15:00:20
apbt

#34 Violet: :D :D :D Tak asi nerobím niečo čo mi škodí nie? :D pokial viem harington kritizuje doterných fanúšikov už dlho bránilo mu niečo skončiť s tou rolou? iste nejaká zmluva tam asi bude s hbo ale nemyslím si že by bola tak nepriestrelná aby nemohol od serialu kôli zdravotným problémom odstúpiť ale načo tu niečo vysvetlovať dnešnej ´´ vyspelej ´´ spoločnosti :D

#40 Violet
29.5.2019 | 15:01:26
apbt

#35 Naranyan: Pohoda terapeuta kôli tomu potrebovať nebudem :)

#39 Naranyan
29.5.2019 | 15:02:22
FallenMaia

#33 Lady Adeline: Jaime s Brienne asi ano ale tie hlavné, teda tie ultrahlavné čiže Daenerys, Jon, Bran ako kráľ atď. to tak asi bude aj v knihách len tá cesta k tomu bude o čosi obsiahlejšia a celkovo ten príbeh bude kvalitnejší, Ale to sa nieje čomu čudovať Martin na tom pracuje dlhodobo, to sa so scenárom na ktorom makali rok nedá porovnávať ;)

Ja to stále hovorím, ak by tie knihy boli už dávno dopísané mohlo byť po problémoch a tvorcovia seriálu by nemuseli ako sa hovorí variť z vody ;)

#52 Sikfred
29.5.2019 | 15:02:27
Naranyan

#37 apbt: To je mi jasný :).. Jen jsem se snažil upozornit na to, že ta doba je opravdu jiná… a myslím si, že si spousta lidí ani neuvědomuje, jak až moc jiná je :)… Ostatně ve světě, o kterém jsem tady na edně fantazíroval, viz moje vize ( https://www.csfd.cz/…50-skayllen/ ), bude potřebovat psychologa možná úplně každý :).. a protože lidi nebudou „roupama mít co dělat“, tak se právě budou věnovat tomuhle → duši, zábavě, „psychoušování“ a různým sezením všeho druhu ve snaze se vyronvat s tím, jak moc se svět změnil :).

29.5.2019 | 15:05:40
Violet

#36 apbt: Uvědomuješ si, že média zveličují? A problematika kdy se začali lidi navážet do celebrit se bude jen zvětšovat. A já jsem si teda nevšimla, že by Kit nadával na fanoušky. Ale co si budem říkat, lidi dokáží být hovada.

A tobě přijde v pořádku když nějakej kretén nedávno jednomu moderátorovi začal nadávat a proklínal jeho syna aby dostal rakovinu? Jak říkám, dokud si tím neprojdeš, tak bych nesoudila. A srovnávat to s h.. do kterýho šlápneš, to jsi hodně mimo :P

#41 apbt
29.5.2019 | 15:08:51
apbt

#40 Violet: Zamysli sa nad tým čo píšeš lebo aj naranyan (neviem označovať prispevam sem komentárom asi druhý x) má odlišný názor minimálne z časti ale to čo píše sa dá čítať , ale tvoje neviem ako to slušne pomenovať mi normálne lezú hore krkom . Za 1 Viac krát harington kritizoval DOTERNYCH fanúšikov ak si to nepostrehla dohladaj si to prosím. Za 2 To že je niekto primitív a praje druhému aby mu decko zomrelo na rakovinu hovorí samo o sebe ale zamyslime sa teraz trošku realne nestáva sa toto náhodou aj v bežnom svete možno každému druhému človeku že sa nájde primitív ktorý praje jeho rodine smrt alebo jemu samému? no podla mňa áno. Za 3 neobhajujem prácu paparazov je to fakt niečo úbohé a verím že ta takýto k… slizký schovaný za kríkmi dokáže vyviesť človeka z rovnováhy nehovoriac o tom drone ale ako som napísal už vyššie ked to nezvláda má s tým skončiť … Koniec koncov je to jeho vec ale nečakaj že ho tu každý bude povinne lutovať.

#42 Violet #44 Violet
29.5.2019 | 15:25:58
Violet

#41 apbt: Nojo, asi ti to přijde vpořádku. A buď tak hodný a přestaň škatulkovat, o lidech tady nevíš nic, soudíš jen podle jejich empatie, kterou ty zjevně nemáš.

A nikdo po tobě nechtěl abys litoval, vadí mi spíš tvoje kecy jak mluvíš o lidech tady, probuď se.

29.5.2019 | 15:30:40
Svjatogor

Tohle je výsledek nechutného honu na populárního herce. Ano, měl tušit, že sláva na červeném koberci má svou špinavou podešívku a zavčas se obrnit, ale kopanec do koulí byl s dlouhým rozběhem. Pokud G.R.R.M. někdy možná snad Kitovi záviděl jeho ksicht, tak už ho určitě přešlo. Starý pán vyšel ze všeho nejlíp, proslavil se a přitom mu jeho pivní pupek zachránil mentální zdraví. Neslyšel jsem o střídání paparazzi jako svatých na orloji před jeho domem. :-D

Dobře dopadli sidedickové (Tormund), postavy, které umřely včas (Eddard) a heroickou smrtí (Hodor) nebo jsou ještě pod zákonem (Malý Ned, Lyanna). Velké štěstí mají staří patroni (Aemon, Walder).

Ani já bych neměnil, alespoň ne za top hlavní postavy. :-D

29.5.2019 | 15:30:59
Violet

#41 apbt: A nemáš ani páru, kdo si tady čím prošel ale protože má dostatek empatie, narozdíl od některých, kteří prostě musí mít nějaké řeči všude ;) tak z něj hned děláš hlupáka.

A Naranyan se jen snaží být hodný na všechny, ale věř mi, že pokud se i nadále budeš navážet do ostatních a škatulkovat je, už tak hodný nebude.

29.5.2019 | 15:33:32
apbt

Violet na teba už ani nebudem reagovať :D z ľudí ako si ty je mi zle napíšem ti len jedno k tomu každý má nejaké problémy mnoho ľudí určite väčšie jak Harington a ps pomoc nepotrebujú zaco haringtona neodsudzujem len som narážal na túto celú chorú dobu kedy niekomu povieš že je napr tučný ..... A on sa z toho ide zrútiť . A ešte malá rada vylez von niekedy aby si videla reálny svet lebo neviem kde ty žiješ.

#46 Violet
29.5.2019 | 15:37:31
Violet

#45 apbt: Naštěstí ne tam kde ty, proto jsi jeden z těch lidí co do druhých kope, protože něco nezvládají jako jiní. Taky ubohý. A když už nevíme kam dal, navážíme se do někoho o kom nemáme ani páru. Na tobe by si Freud smlsnul.

Ano chápu, je ti zle z lidí co mají narozdíl od tebe empatii. A sorry, ale vždy tyhle lidi budu bránit. Když se ti to nelíbí, tvůj problém.

29.5.2019 | 15:40:45
FallenMaia

Veď počkajte a uvidíte, ešte mu tie drony a záujem fanúšikov a fanúšičiek budú chýbať, vám hovorím :D :D Keď za pár rokov po ňom ani pes neštekne, ho uvidia ľudia v telke a „Aha to je ten čo hral Jona Sneha v GoT že? Prepni to!“ :D :D

29.5.2019 | 15:51:05
Rafan

#23 Violet: No nevím zda to řekl Freud, ale dnes platí nasednout na toho zdivočelého býka pokud možno hned, než si stačíte uvědomit že se ho bojíte. Spousta psychických problémů vzniká jak už tady někdo správně poznamenal proto, že člověk má čas se hrabat ve své duši a přitom se začnou utvrzovat v tom že ty problémy mají. To je ten okamžik kdy by se měl objevit někdo, kdo mu dá ten pomyslný kopanec a hodí spět do života a jeho denních starostí. Neuznávám za důvod sesypání že pracoval 8 let na seriálu a on nyní skončil. Všechno jednou končí, to je život, protože i ten jednou skončí. Kdo víc by si to měl uvědomovat než herec, který má různé angažmá ale žádné časově neomezené.

#51 Violet
29.5.2019 | 16:00:12
Lady Adeline

FallenMaia: uz nemuzu psat z PC takze nemuzu zase oznacovat :-) Tak to si mne uklidnil protoze co udelali s jejich pribehem za to by zaslouzili facku :-( ja doufam ze jim Martin da lepsi pribeh sice pocitam s tragickym koncem ale alespon to nebude takovy kyc treba Jaimeho smrt tak u toho jsem fakt vyprskla smichy a to byl pro me top postava a ja neuronila ani jednu slzu a to mne asi nejvic stvalo ze uz mi bylo jedno jak kdo umre :-(

#57 FallenMaia
29.5.2019 | 16:24:14
Glironia

vydělávat X set tisíc dolarů za epizodu MUSELO BÝT VELMI STRESUJÍCÍ!!!

29.5.2019 | 16:26:41
Violet

#48 Rafan: A co jsem napsala já? :) Jo Freud byl zastáncem toho hodit člověka co nejdřív zpátky do práce, ať člověk nemyslí na blbosti. Určtě do toho patří i to, aby se nestaral co kdo o něm povídá.

Harington zjevně ani netušil a to dokonce někde říkal, jak moc lidí si ten seriál zamiluje, jak moc on bude najednou všude medializován, prostě na tohle se nemůže připravit každý. A jenom říkám, že ukazovat si na něj jen protože to nese hůř než někdo komu je to třeba šumák, nebo k tomu přišel postupně, nechápu, proč? Pro něj je to v podstatě premiéra. A že je hodně měkkosrdcí? Je. Ale spousta lidí od filmu skončila rovnou u drog, tak nevím, proč by zrovna on měl být špatný, protože si chce odpočinout od toho nátlaku okolí.

Nesoudím člověka, v jehož botách jsem nešlapala.

29.5.2019 | 16:26:43
Sikfred

#38 FallenMaia: Nedostatek knih, bych jako validní argument neviděl. To si nikdo nepamatuje, jak dopadlo Dorne? či Železné ostrovy? A k tomu měly, tedy aspoň pro začátek, knižního materiálu tři vy víte co..(4 a 5 kniha..) :D

#55 FallenMaia
29.5.2019 | 16:41:27
Batiatus

#3 Rafan: To sú len silácke reči za klávesnicou. Možno je on ďaleko viac odvážnejší človek než ty. Ľahko súdiť niekoho v koho koži nie si. Najskôr si preži to čo on a až potom rob zo seba frajera.

29.5.2019 | 16:49:42
Svjatogor

Filmový průmysl je mlýnek na maso. Pokud nenáš plán B, semele tě. Odstrašujícím příkladem může být Macaulay Culkin. Dlouho se válel ve sračkách. Paradoxně mu jeho drogově vyšisovaný ksicht v poslední době restartoval kariéru. :-)

29.5.2019 | 17:00:13
FallenMaia

#52 Sikfred: Dorne a Železné ostrovy v seriáli nikoho nezaujímali ;) Teda aspoň čo som si ja všimol tak väčšina divákov sa sústredila na Daenerys, Starkovcov a Lannisterovcov, tie ostatné rody boli len do počtu.

A ano je to zvaľujem na nedostatok kníh, teda na tie dve posledné knihy ktoré chýbajú a ktoré sú pre finále príbehu asi najzásadnejšie, ak by mali tvorcovia predlohu a vedeli by s ňou pracovať tak ako doposiaľ tak by to celé vyzeralo inak, to si píš, a určite by nebolo toľko nespokojných fanúšikov ktorí dobre že ich nechcú ukamenovať ;)

#108 Sikfred
29.5.2019 | 17:56:16
Boylen

Někteří „redaktoři“ tu nejspíš čerpají inspiraci z blesk.cz, extra.cz a dalších bulvárních médií, jinak si nechutné drb články tohohle typu nedokážu vysvětlit…

#59 Naranyan
29.5.2019 | 18:07:09
FallenMaia

#49 Lady Adeline: Tak ono je potrebné si uvedomiť rozdiel medzi tým čo Jaime cítil k Brienne a tým čo cítil k Cersei. Cersei miloval od malička, vlastne celý život, čakal s ňou dieťa, ich láska bola plná vášne a takú nezahodíš len tak cez rameno, nezabudneš na to tak ľahko. Jaime odišiel na sever splniť čo sľúbil a to bojovať za živých, ale keď už boli Chodci porazení, už ho tam nič viac nedržalo. Vzťah medzi ním a Brienne bol niečo iné ako to so Cersei. Keby neboli obaja opití a Tyrion nezačal tú jeho hru tak by sa spolu ani nevyspali, bolo to len chvíľkové vzplanutie, jasné Brienne ho asi celý čas tajne milovala a vytvorilo sa medzi nimi akési puto ale Jaime nevedel čo presne k nej cíti. A akonáhle počul že Cersei sa podarilo zabiť Ďalšieho draka a zničiť Daenerys lode a popraviť Missandei tak vedel že bude zle nedobre. A jediné na čo v ten čas myslel je proste utekať na pomoc jeho osudnej láske, absolútne pochopiteľné.

29.5.2019 | 18:14:52
God Carmen

Chlastá, píču stres ;-)

#60 Naranyan #61 Violet
29.5.2019 | 18:43:52
Naranyan

#56 Boylen: Tenhle štěk vůbec nechápu… Redaktoři (vynikajicí !!) tady odvádějí perfektní práci a zásobujou nás (a podle všeho i tohle zajímá nejednoho fanouška/čtenáře) všemožnými… OPAKUJI HLÁŠENÍ … všemožnými informacemi jak ohledně seriálu, tak jejich herců/tvůrců atd. To, že tento článek tady přibyl zabírá místo… hmmmm… čemu, komu ?…

Jestli tady něco NEPATŘÍ, tak tenhle tvůj prázdnej kec, nebo rovnou celej ty.. Když tě to nezajímá, tak to k…rucinál nečti a už vůbec nelez do diskuze k tomu !.. Děkuji jménem všech lidí, kteří si dovolují sami rozhodovat o tom, co je zajímá prostě tím, co ne/sledujou, co ne/čtou… Děkuji

29.5.2019 | 18:48:15
Naranyan

#58 God Carmen: Ten dron, co ho špehoval za oknem, si řídil ty ???

#66 God Carmen
29.5.2019 | 18:49:00
Violet

#58 God Carmen: protože určitě nikdy nikdo opilej nebyl, jedno video a už chlastá :D Bulvár

29.5.2019 | 18:54:08
Monoceros

Ještě štěstí že už seriál skončil, kdyby to pokračovalo dál tak většina herců skončí v blázinci ve svěracích kazajkách. Cena za slávu je mnohdy příliš vysoká.

#63 Violet
29.5.2019 | 19:13:42
Violet

#62 Monoceros: No když se tvůj život najednou stane veřejným majetkem, to fakt nezávidím.

29.5.2019 | 19:16:24
LordStark

Kite ,hodně zdraví,nohy ve sněhu a bude to dobrý :)

#65 Naranyan
29.5.2019 | 19:20:18
Naranyan

#64 LordStark: … Ty ale … jedno vím určitě… on – Kit – … to tady číst nebude… fakt ne :D :D… Ale dobrý… jasný… chápu :D

29.5.2019 | 19:21:02
God Carmen

#60 Naranyan: Ano ;-)

29.5.2019 | 19:33:38
Lady Adeline

FallenMaia: s tim musim nesouhlasit.Na druhou stranu te chapu ze jsi to tak spatne pochopil protoze serial te to tak hloupe podal.Kdyz se podivas na rekapitulaci ke ctvrtemu dilu tak tam D a D vysvetluji jak to presne mezi touto milostnou trojici je ;-) Rikaji tam ze uz delsi dobu je velika chemie mezi Jaimem a Brienne a tak bylo otazkou casu kdy se z jejich platonickeho vztahu stane milostny.Jeste dodali ze Jaime si vazi a MILUJE Brienne ;-) Na Cersei je zavisly.Takze to vysvetluji tak ze i pres to ze miluje Brienne tak nedokaze prekonat tu zavislost kterou chova ke sve sestre.Zadne chvilkove poblouzneni to fakt nebylo ;-) A pomilovali se ze chteli oba dva a alkohol mel akorat Brienne zbavit zabran.Jaime ji svedl ne ona jeho a kdyby ji nechtel tak by ji nechal Tormundovi.Tyrion akorat prorazil mezi nima tu posledni prekazku.Navic Jaime chtel zustat s Brienne na severu sam se o tom bavil s bratrem.Bohuzel strach o sestru a hlavne o jeho nenarozene dite ho presvedcilo k tomu aby konal tak jak konal.Fakt nemam rada lidi co znehodnocuji vztah mezi Brienne a Jaimem :-( Cetl jsi knihy???? Treba v knihach Jaime na Cersei docela sere ;-) Dokonce znicil fopis co mu poslala Cersei kdyz byla v nesnazich.Ja nevim jak to dopadne v knihach ale myslim si uz podle proroctvi bude Jaime ten co zabije Cersei.Uvidime jak to dopadne…

#68 Violet #69 FallenMaia #73 Svjatogor
29.5.2019 | 19:56:24
Violet

#67 Lady Adeline: Cersei není heroin, i když i k tomu by se někdy láska dala přirovnat. Možná právě proto to řekli, že je na ní závislý ;) Ty zase dost snižuješ co je mezi ním a Cersei. To že to mezi ním a Brienne jiskřilo, bylo jasný, však si spolu prošli dost. Ale jak říkáš, strach o sestru, zároveň lásku a jeho dítě, proto se vrátil. Udělal by to každý chlap. Jaký bohůžel? Naštěstí i po tom všem, měl pořád dost cti na to, aby se svoje dítě snažil zachránit.

NIjak to nesnižuje to co cítil k Brienne a nijak ani to co cítil k Cersei. Někdy se to už tak stane a nenávidíme toho koho jsme milovali ale i přesto, nenecháme ho chcípnout. Práve Jaime je jediná postava, která se podle mě v seriálu stále chovala dost podobně jako lidi. O Brienne ani nemluvě, i na ní bylo vidět, že i po tom, co jí opustil nezahořkla, protože to chápala. Ano v knihách je to více rozepsáno.

#73 Svjatogor
29.5.2019 | 20:08:52
FallenMaia

#67 Lady Adeline: Chcel som reagovať ale Violet to urobila za mňa ;) Súhlasím s ňou.

29.5.2019 | 20:14:57
KaraSnowAllen

Ale notak. Každý člověk má nějaké problémy, mám kamarádku, co byla manažerka, ta čelila syndromu vyhoření a musela chodit na terapie, znala jsem chlapa, co se nervově zhroutil z nevěry své partnerky, i chlapa, co si kvůli stresu v práci postupně dával panáky na uvolnění, začalo to v malém množství, po roce se šel léčit ze závislosti na alkoholu. Ano, každý mámě něco, každý s něčím bojujeme a není ostuda si přiznat, že máme problém a řešit ho. Vás tady štve jenom to, že je slavný a že se to obecně řeší, že má přece tolik peněz, že nemá právo si na něco stěžovat, nemá právo prožívat krize a věci jako každý jiný, je to chlap, co má prachy. To měl i Kurt Cobain, Chester Bennington, Charlie Chaplin a taky jim to nepomohlo tom, jak se cítili. Kit může mít peněz kolik chce, ale pořád je to člověk a každý máme něco. Nemyslím si, že byl jeho úmysl to vyřvat do světa, myslím, že by byl i radši, kdyby se to nevědělo, však už se to děje nějakou dobu, ale bulvár potřebuje na chleba, tohle jsou věci, co lidi zajímají a celebrity mají hodně těžké si vlastní soukromí střežit, Kit se o to snaží nějakou dobu. A upřímně, kdybych měla drony za oknem, když vylézám ze sprchy, nějakýho cápka s fotákem hned před barákem a neměla jistotu, že si mi tam nevláme nějaký idiot, kterého zajímá i to, jestli sedím na záchodové míse vzpřímená nebo shrbená, tak by mi asi taky pěkně začalo jebat. Kit není někdo, kdo v tomhle vyrostl, kdo je na to zvyklý jako Macaulay Culkin, on se stal slavným v podstatě přes noc, tudíž to prožívá jinak a nejspíše si to už vybralo svojí dan, tohle je podle všeho jen zlomek toho, co se za tu dobu dělo.

#71 KaraSnowAllen
29.5.2019 | 20:29:09
KaraSnowAllen

#70 KaraSnowAllen: Ok, ted i došlo že Culkin není zrovna dobrý příklad, tak třeba Hillary Duff.

29.5.2019 | 20:38:15
Lady Adeline

Violet: ano uplne s tebou souhlasim ;-) Krasne si to napsala! Ja pouze reagovala na komentar od FallenMaia kde uplne znehodnocuje vztah mezi Brienne a Jaimem pomalu z toho dela ze se spolu vyspali z opilosti atd… To mne docela nastvalo a zaroven zamrzelo protoze ja mam o teto dvojici nastudovano opravdu hodne.Rozhodne nezhodnocuji jeho vztah se sestrou a to s tim ditetem uplne chapu zachovala bych se stejne takze Jaimeho za takove rozhodnuti spise obdivuji.Mne vzdy spis vadilo jsk se Cersei k Jaimemu chovala uplne mu znicila sanci na normalni a stastny zivot :-( A nakonec i kvuli ni zemrel a to si ona vubec nezaslouzila.Zivot je proste nespravedlivy a ja doufam ze kbihy nam daji trosku lepsi konec pokud vim tak Cersei v knihach neni snad tehotna nebo je?!!? Uz si to moc nepamatuji…

#75 FallenMaia
29.5.2019 | 20:40:02
Svjatogor

#67 Lady Adeline: #68 Violet: Jaime Lannister byl psychologicky rozpitván do posledního šroubku, obě se vlastně lišíte jen v poměru A (chtíč Cersei) k B (láska k Brienne) při hledání Jaimeho citového zakotvení. Ta postava měla to štěsti, že stihla završit svou proměnu ze zmrda na Mr. Charisma. Když jsem se zpětně koukal na s01e01, měl jsem problém jej poznat. :-D

Co mi vadí, je jeho neschopnost alespoň nějaké výčitky směrem k Cersei. Ona ho vlastně stáhla do propasti a ani nepoděkovala. Na to jak (jakože) cynicky odstavil Brienne, a tím ji asi zachránil život, umřel vedle svý sestry jako gumák. Sorry. :-(

#77 FallenMaia
29.5.2019 | 20:45:19
Whitewolf114

Chudák… Tak to moc držím palce ať se psychicky uzdraví a pokračuje dál. Když oni ti novináři a tihle ti všichni jsou fakt hrozní, div že těm hercům nevlezou přímo do baráku. Příšerný paparazzi a Když se k tomu připočte to, že na něčem pracoval 8 let a teď je konec + neví co bude teď. Opravdu je mi ho líto a doufám, že bude v pořádku. Hlavně ať mu je oporou jeho manželka.

29.5.2019 | 20:51:21
FallenMaia

#72 Lady Adeline: Tak to si to potom zle pochopila alebo som to ja zle napísal, jasné že medzi ním a Brienne niečo bolo, tiež to bola náklonnosť a láska ale iná ako tá ktorú cítil k Cersei a ktorá bola budovaná dlhé roky, jasné že sa nevyspali len z opitosti ale ten alkohol k tomu len dopomohol. Takto som to myslel a rovnako som napísal že je pochopiteľné že išiel naspäť za ňou. Miloval ju a čakala jeho dieťa.

Či ty mi chceš tvrdiť že rovnako silno a vášnivo ako miloval Cersei miloval aj Brienne? Pretože v tomto s tebou zásadne nesúhlasím.

29.5.2019 | 20:52:10
Annie27

#19 Rafan: Takhle to ale vůbec nemůžeš brát, vezmi si, kolik je na světě lidí a rozhodně nejsme všichni stejní. Každý zvládá stres a tlak jinak, nehledě na to, že nemusí mít nějaké psychické problémy jen kvůli konci GoT, ale mohla to být poslední kapka. Jsou tací, kteří ustojí neskutečně moc a pak jsou tací, které složí pro Tebe třeba něco malichernějšího, ale oni to tak nevnímají. Já na tomhle nevidím nic špatného, lepší někam zajít a řešit stres, ať už prameni z čehokoli, než se uzavřít do sebe a čekat kam to dojde. Pak tu máš totiž případy sebevražd u kterých si říkáš „proboha proč?“ a nebo zdravotní komplikace, u kterých si pokládáš tu samou otázku …

#78 Svjatogor
29.5.2019 | 20:54:27
FallenMaia

#73 Svjatogor: To je pravda :D Jaime v s01e01 je úplný Princ Krasoň zo Shreka :D

#79 Svjatogor
29.5.2019 | 20:58:02
Svjatogor

#76 Annie27: Pořád lepší udělat ze sebe údajnou fňuknu než řešit svoje problémy flaškou a kupou prášků.

#88 Annie27 #89 Annie27
29.5.2019 | 21:00:21
Svjatogor

#77 FallenMaia: To jeho háro. WOW! Tipoval jsem trojku s Renlym a Lorasem. Lancel by hlídal u dvěří. :-D

#82 FallenMaia
29.5.2019 | 21:10:14
Lady Adeline

FallenMaia: ted si trosku protirecis napsal si ze to mezi nima bylo chvilkove vzplanuti a ze kdyby Tyrion nezacal s tou hrou na pravdu tak by k milovani mezi Brienne a Jaimem nedoslo ;-) Bud tak hodny a precti si to co pises.Nechci se hadat ale fakt di me nastval :-( Ja nevim jestli Jaime miloval vic Cersei nebo Brienne ;-) Mozna Cersei miloval trosku vic protoze byla jeste jeho sestrou a zenou se kterou mel deti a cekal dite takze asi miloval vic Cersei.Ale na druhou stranu verim ze chtel zustat s Brienne a zacit zit novy a stastny zivot atd..... A nadruhou stranu kdyby tak strasne Jaime miloval Cersei urcite by nespal s jinou zenou protoze Brienne byla jeho druha zena se kterou spal.Herec to nedavno vysvetloval.Rekl ze to co mel s Brienne byla cista laska kterou nikdy s Cersei nezazil.Na druhou stranu nechci timto ocernovat jeho vztah k Cersei taky ji urcite miloval ale jak herec rika ve vetsim meritku to byla zavislost nez laska.Spis si myslim ze ve vetsim pripade se rozhodl skrz to dite.

#83 FallenMaia
29.5.2019 | 21:10:26
Whitewolf114

#3 Rafan: Tak tohle je fakt hnusný, co jsi napsal. Ty bys možná nechtěl někoho jako je on a já bych rozhodně nechtěla někoho jako jsi ty.. To je názor ty jo…

29.5.2019 | 21:11:57
FallenMaia

#79 Svjatogor: :D :D

29.5.2019 | 21:12:54
FallenMaia

#80 Lady Adeline: Ty mi chceš tvrdiť že Jaime Lannister? ten Jaime Lannister, chcel začať žiť spokojný šťastný život s Brienne???? Veď to k nemu absolútne nesedí, to nemal byť začiatok žiadneho spoločného života ty vole, párkrát sa spolu vyspali :D Ano bolo to chvíľkové vzplanutie, myslel som ten sex, nie tú ich lásku ktorú medzi sebou mali, A ano tvrdím že viac, oveľa, oveľa viac miloval Cersei ako Brienne, preto aj odišiel za ňou a preto spolu aj zomreli ;)

29.5.2019 | 21:17:44
Lukass.M

Taky bych chtěl mít stres a deprese z takový mzdy a z toho že už v životě nemusim máknout :D

#122 yennik
29.5.2019 | 21:24:34
Lady Adeline

FallenMaia: na to uz nemam co napsat :-( proste ja jsem napsala co rekli sami D a D a herec Nikolaj Coster Waldau.To ze tomu nechces verit a myslis si to svoje to je tvoje vec.Nema se tu smysl hadat.Ja si spis myslim ze nedokazes pochopit jen to ze by se mohl krasny chlap zamilovat do nevzhledne zeny ;-) Kdyby to sami D a D a herec nerikali tak jak jsem napsala tak mi ver ze bych si myslela to co ty ale fakt to tak rikali tak ja jim to verim no ;-)

#86 FallenMaia
29.5.2019 | 21:24:57
FallenMaia

#85 Lady Adeline: OK no, ale ono to potom nesedí k tomu jemu odchodu od Brienne a k tomu čo jej tam povedal. Tak potom si tí tvorcovia asi serú do pusy ;) Takže on chcel začať nový život s Brienne ale pri prvej spomienke na Cersei utečie za ňou a plus ju chce zachrániť a utiecť s ňou preč niekam na východ a na Brienne úplne z ničoho nič zabudol ano????

29.5.2019 | 21:33:59
Lukass.M

#3 Rafan: Tolik reakcí na jeden názor jsem tu neviděl ani za největší slávy Lockera :D

Dámy a pánové, všichni si tu pod chlapem s koulema představujete nemytýho dobytka z minulýho režimu. Proč?!

Cožpak je nadhled a zvládání vlastních emocí nějakej znak primitivismu?

#89 Annie27
29.5.2019 | 21:52:19
Annie27

#78 Svjatogor: Přesně tak ;)

29.5.2019 | 21:58:42
Annie27

#87 Lukass.M: Znám spoustu žen i mužů, kteří „zvládají“ své vlastní emoce, alespoň na oko pro okolí. Není to žádný primitivismus, stejně tak není hanba tyto problémy řešit, jestliže člověk cítí, že to úplně nezvládá. Jak pak napsal
#78 Svjatogor: lepší než to řešit flaškou a prášky, co víc k tomu dodat :) Reakce Rafana mi bohužel přišla taková, že jakmile chlap tyto problémy řeší, tak není dost chlap. A to jen podotýkám, že nemám ráda parodie na chlapy, ale samozřejmě i normální chlap má své problémy s kterými se musí vyrovnávat a jsou tu tací, kteří si to ventilují tou špatnou cestou a tací, kteří se to snaží řešit správnou cestou.

#96 Lukass.M
29.5.2019 | 22:05:00
Lady Adeline

FallenMaia: :-) :-) :-) hele zabrouzdej na net a precti si to sam.Ano jel zachranit Cersei protoze i pres to ze miluje Brienne tak porad jeste uplne nezmizly ani city ktere choval k jeho sestre a hlavne mu jde o zachranu jeho ditete.V serialu bylo jasne receno ze chce zustat na severu s Brienne protoze zatim vedel ze je jeho sestra a jeho nenarozene dite v bezpeci.Pak jak se dozvedel ze jim hrozi nebezpeci jel je chranit.Kdyby Brienne nemiloval tak by si nic s ni nezacinal protoze ona je ten posledni clovek kteremu by chtel jakkoliv ublizit a urcite by se s ni nevyspal kdyby vedel ze ji opusti atd… Samozrejme miloval i svoji sestru ale tu i na druhou stranu nenavidel protoze ji vycital smrt Tomena a ze nechala vybouchnout septum atd… I jak ho podvadela atd… Odesel od ni nadobro na sever proto ona na nej poslala najemnyho vraha protoze nedokazala vstrebat ze ji opustil zrovna kdy ho potrebovala.A to co rekl Brienne kdyz idchazel bylo i z casti z toho ze ji chtel od sebe odehnat aby mu nedej boze nejela na pomoc jeste riskovat svuj zivot.D a D rekli o lasce mezi Cersei a Jaimem ze je to z casti toxicka laska a z casti zavislost to co mel s Brienne byla cista laska co na tom nemuzes pochopit porad??!!

#92 FallenMaia
29.5.2019 | 22:07:20
Lady Adeline

Svjatogor: napsal si to presne: chtic = Cersei.Laska= Brienne ;-) a mas pravdu i v tom ze se zachoval jako sulin no :-( ale na druhou stranu musime pochopit ze on se vyspal s Brienne proto ze chtel s ni byt.Bohuzel do toho necekane prislo to s Cersei a jejich ditetem tak proste musel konat to co je spravne a to je chranit hlavne to dite.Dlouho jsem se s timto musela srovnavat ale nakonec jsem ho pochopila.Sama mam male miminko tak bych pro nej udelala cokoliv i kdybych tim mela ublizit te nejcistci osobe kterou miluji.

#94 Svjatogor
29.5.2019 | 22:30:18
FallenMaia

#90 Lady Adeline: Ty tam vidíš niečo čo tam vidieť chceš v tom je ten problém ako že úplne nezmizli city k Cersei???? Veď tie nikdy nezmizli, boli silnejšie ako tie k Brienne čo to trepeš? Veď sami tvorcovia ako to ty hovoríš to potvrdili, bola to závislosť a tá je silnejšia ako obyčajná láska a to som napísal aj ja len inými slovami, tvorcovia to povedali tak aby tomu všetci pochopili ale láska nieje závislosť ty vole. Ja som napísal že láska medzi Cersei a Jaimem bola vášnivá, budovaná od malička čiže vlastne tá tvoja závislosť. Ja som nenapísal že chcel Brienne ublížiť, alebo že by sa s ňou vyspal len z nejakého trucu alebo že by ju nemiloval, nevkladaj mi veci do úst čo si si sama vymyslela. Mne sa zdá že už len slovíčkarčíš, pretože to čo tu vravíš ty tu píšem aj ja len inými slovami ale ty to nechápeš a rozčuľuje ťa to ;) To že to povedal Brienne aby ju odohnal aby mu nešla na pomoc si odkiaľ zobrala??? To si si teraz narýchlo vymyslela :D Kedy bolo v seriáli jasne povedané že chce zostať na severe? A keď mu Tyrion povedal aby so Cersei utiekli niekam ďaleko??? A on na to že jasné? Prečo nie?

29.5.2019 | 22:44:07
Lady Adeline

FallenMaia: tak ted si ze sebe udelal hlupaka ktery nevi co se stalo v serialu ;-) To ze zustane na severu bylo zmineno dokonce dvakrat.Poprve kdyz resili vsichni valecnou strategii tak Sansa rekla ze Jaime zustane na severu a podruhe kdyz se Jaime bavil s Tyrionem ze zustane na severu s Brienne vse to bylo ve ctvrtem dile :-) No nic necham te ve tvem presvedceni ze Jaime miloval Cersei vic nez cokoliv jineho ju? Uz mne ta nase konverzace tak nejak vysiluje a trosku uz nebavi.Ja proste tam nic nevidim co bych chtela videt proste to beru tak jak to rikali tvurci a herec co hraje Jaimeho.A pokud je pro tebe silnejsi zavislost nad laskou tak ti preji hodne stesti do zivota s timto presvedcenim ;-) Jeste by mne zajimalo jak by jsi teda vysvetlil k cemu vsemu byl Jaimeho vyvoj k lepsimu a vztah k Brienne kdyz to podle tebe pomalu nemelo zadny vyznam kdyz stejne se vratil za svoji laskou Cersei a skoncil presne tak jako zacal…

#99 FallenMaia
29.5.2019 | 23:04:54
Svjatogor

#91 Lady Adeline: Proč se Jaime vyspal s Brienne? Když pominu všechny náklonosti ke komukoliv, musím se vrátit k pijácké hře, neb ta je causálním spouštěčem následujícího děje. Bonbón pro všechny deterministy jako já. Zkrátím to. Jaime obstál v roli tzv. sexuálního kouče. Hle, jak progresivní. :-D

  • BTW: Lady Adeline!
  • Prosíme, povšimni si ledva okem
  • tlačítka REAGUJ, zmáčkni bokem.
  • To číslo, jenž zařadí Tě,
  • nápověda, co nezradí Tě.
  • Velectěný headline.

:-D :-D :-D

29.5.2019 | 23:10:07
Lady Adeline

Svjatogor: bohuzel pisu z mobilu a uz jsem tu resila s FallenMaia ze se mi na mobilu nezobrazuje tlacitko reaguj pouze na PC :-) Moc jsem nepochopila to s tim Jaimem budes tak hodny a vysvetlus mi to jak jsi to myslel dekuji hodny muzi ;-)

#97 Svjatogor
29.5.2019 | 23:17:30
Lukass.M

#89 Annie27: Asi pod Rafanovo kecem každej vidíme něco trošičku jinýho. Sám budu taky tvrdit, že chlap (resp. člověk, páč všichni chlapi maji rádi silný ženský! :D) by si měl se svejma problémama poradit sám za pomoci svýho nadhledu a životních zkušeností.

Kitovi je přes třicet a pokud si v tomhle věku neví rady s prostředím ve kterym se pohybuje posledních osum let, tak to prostě neni chlap/člověk, ke kterýmu můžu chovat respekt a např. bych se nebál svěřit mu do rukou můj život.

Jako kontrast: dnes jsem slyšel rozhovor s frajerem, kterýmu pod kolama zmizel onen spadlej Janovskej most. Zjednodušená citace -No co, tak to prostě spadlo a já s tim mostem padal padesát metrů. Jsem živej a kamionem budu jezdit dál-. Stalo se mu něco, na co nebyl a nemohl bejt připravenej, způsobilo mu to fyzickou újmu, mohlo ho to zabít… zhroutil se? No zjevně ne.

Teď je otázka – kde začíná ta parodie na chlapa, se kterou máme všichni tři problém. V bodě kdy si bez cizí pomoci neudrží příčetnost? V okamžiku kdy si nabarví vlasy na růžovo? :p

29.5.2019 | 23:21:01
Svjatogor

#95 Lady Adeline: Mea culpa, přehlédl jsem. Lakonicky? Jaime naučil Brienne, co neuměla. Hrát si na doktora. ;-)

29.5.2019 | 23:25:16
Lady Adeline

Svjatogor: tak tim jsme si museli asi projit vsichni ;-) Nevis nahodou jestli by nejak neslo aby se mi to tlacitko reaguj zobrazovalo i v mobilu????

#100 Svjatogor
29.5.2019 | 23:36:38
FallenMaia

#93 Lady Adeline: Ach jaj :D :D Tak za prvé, to že Sansa povedala že Jaime zostane na severe je akože čo??? To má akože potvrdzovať čo? To má byť nejaký dôkaz toho že Jaime chce začať nový život na sever? To myslíš vážne toto čo si teraz napísala? Ako to súvisí so vzťahom medzi Jaimem a Brienne? Nijak. Sansa len povedala že môže zostať na severe, že je ich hosť, to je celé. Za druhé myslíš tú scénku keď popíjal s Tyrionom a Tyrion povedal že mu želá do budúcne všetko dobré a že dúfa že nájde šťastný život a pritom sa škeril tváril sa neveriacky? A Jaime sa pritom usmieval pretože sám tomu neveril? To je ďalší dôkaz toho že Jaime chce začať nový život? On sám to tam niekde povedal?

Ďalšia vec, neber to slovo závislosť ako klasickú závislosť, veď láska nemôže byť sama o sebe závislosť, ono to bolo myslené tak že to ich puto čo je medzi nimi je ako závislosť a nie že to je závislosť. Bola to silná až chorobná láska ktorá ich spájala a ktorú spolu prežili v minulosti a ktorú Jaime stále v sebe cítil, veď to nemôžeš len tak zo dňa na deň zahodiť len preto že ho sklamala.

Veď to bol ten vývoj, pokúsil sa o to, pokúsil sa zostať na severe, vyspal sa s Brienne a zistil že ho to stále ťahá naspäť, miloval Cersei, stále, chcel zachrániť ich dieťa tak sa vrátil za ňou a chcel jej pomôcť a Brienne povedal len pravdu, že by kvôli Cersei zabil všetkých že by urobil čokoľvek, sám to tam hovoril a tváril sa smrteľne vážne. A nie že Sansa povie že je jej hosťom tak to znamená že chce začať nový život na Zimohrade, veď tam hovoril pred tým ako sa spolu vyspali že nenávidí sever. On proste nedokázal žiť bez Cersei, skúsil to ale nie a rovnako Cersei nedokázala žiť bez neho aj keď poslal Bronna aby ho zabil aj tak keď ho po tej dobe znova uvidela tak sa rozplakala, proste jeden bez druhého nemohli byť dlhodobo a to bol ich osud, tak ako sa narodili tak aj zomreli spolu a v objatí, to bola ich láska ktorá ich priviedla k tomu tragickému koncu, aký lepší vývoj tam ešte chceš? A Brienne to vedela a pochopila to preto tam aj napísala že zomrel pri obrane svojej kráľovnej ;) Takto to vidím ja a je to tá najlepšia a najpravdepodob­nejšia verzia.

29.5.2019 | 23:49:42
Svjatogor

#98 Lady Adeline: Ona ne, ona je Amy Farrah Fowler GoT universa.

BTW: Jde na tvém mobilu zmenšit velikost stránky? Zkusil bych vypnout styl.

29.5.2019 | 23:55:10
Lady Adeline

FallenMaia: ano s tou Sansou mas pravdu ake to s tim Tyrionem ne!!!! Sam mu rekl ze je stastny kdyz je Jaime stastny a bavili se i tom ze Jaime zustane na severu s Brienne.No nic ukoncuji tuto debatu kde stejne ani jeden nepolevime.Ja jsem pevne presvedcena ze Jaime chtel zacit novy zivot s Brienne a ty si ver cemu chces.Pravdu mozna zjistime az z knizek ted se o tom muzeme tak akorat hadat a stejne nic nevyresime.Rada si s tebou pokecam o jinych tematech ale prosim uz ne o Jaimem a jeho dvou laskach to uz fakt neeee..... Hrozne by me zajimalo kolik mas let a jestli si zenaty :-) :-) :-)

30.5.2019 | 0:06:10
Lady Adeline

Svjatogor: bohuzel to jsem taky zkousela a porad se mi to tam nezobrazuje :-( :-( :-( Nahodou ta herecka je v realu moc pekna a navic si vzala v serialu nejvetsiho borce ;-) Skoda ze je v realu gay :-(

#103 Naranyan
30.5.2019 | 0:16:19
Naranyan

#102 Lady Adeline: Šíš… nečti to tu na SmartUFOnu a sleduj přechod pro chodce !.. Tě něco rozmetá na kusy… štyri…

30.5.2019 | 7:28:00
sonulle

#22 Lady Adeline: Kde jsi prosím, četla to o Gwen, chci se taky pobavit? Hoď mi odkaz do schránky. Jediné, co kdy prohlásila, že lidé budou potřebovat terapii po skončení seriálu. Když si přečteš její články, možná pochopíš, že má větší nadhled než většina herců a samotných tvůrců. A ona na hate fanoušku reaguje zcela diplomaticky i na petici samotnou. A zatím, co Sofie vykřikuje, že je to zatracena neúcta k samotným hercům a k jejich práci, tak ona prohlašuje, že petice je prostě bouřlivá reakce na příběh a fanoušci musí dát průchod citům, protože tím příběhem spousta lidí žilo spoustu let a vlastně odkázala na Tyrionův výklad o důležitosti příběhu. Ona samozřejmě taky prohlásila, že za tím spostu herecké práce a práce štábu. V podstatě tam hájila Kita a jeho prohlášení, že by měli fanoušci odpálit. Ona je dost praktická a analytická, takže ona scénář chválit nebude, ale kritizovat přímo taky nebude, ví, že to fanoušci zvládnou za ní, přece jen DD a spojení se SW by ji mohlo vynést další roli a Phasmě do obličeje vidět nebylo. Její kritika scénaře je spojena s tím, jak do outu byl zahrány Brienne Jaime momenty. S Martinem i Cogmanem to konzultovala a vedla to určitým směrem a tak jak to dapadlo byla jako rána na solar, ale pochybuji, že kvůli tomu chodila na terapii. Pokud pošleš odkaz uvěřím. Z toho, jak se prezentuje na veřejnosti na veřejnosti nevěřím. Ona přiznala, že kvůli seriálu musela začít znova cvičit, hubnout a dát se do kupy kvůli fyzické náročnosti a problém pro ní byl být bez make upu a začít chodit mužsky, protože měla své stereotypy z modelingu. Jednou prohlásila, že si sáhla fyzicky na dno při scéně s Ohařem. Tam běhali po kopcích celý den, byla dodělaná a sedla a brečela, protože byla fyzickém dně. Ale nikde jsem nečetla o její terapii. Ke všemu ona teď natáčí dva filmy a hraje v divadle, pochybuji, že má čas na truchlení po zmrveném scénaři.

30.5.2019 | 11:36:10
naviivan

Jon SNOW ......ten pocit , keď si sa miloval iba s DVOMI ženami , a aj Jednu , aj Druhú si vlastnoručne ZAVRAŽDIL .....! A keď si sa obrátil na pomoc k vlastnej rodine , tak ťa VYUŽILI , a potom ťa VYKOPLI ako smradľavého bastarda ......

#106 apbt #107 Whitewolf114
30.5.2019 | 12:37:41
apbt

#105 naviivan: moje pocity po finálnom diely :D :D lepšie by som to asi ani nenapísal :D proste strašne s jankom vyj*bali :D

#107 Whitewolf114
30.5.2019 | 13:20:19
Whitewolf114

#105 naviivan: Pravda, velký chudák… Západozemí vládnou nevděčný krysy… Já se uklidňuji tím, že je teď král svobodného lidu (Král za zdí) a má se tam nejlíp, protože Západozemí je hnusný, zbabělý…hlavně teď … Nekteří postavy mě v tomhle díle úplně zklamali (Jeden z nich Tyrion)
#106 apbt:

30.5.2019 | 13:31:22
Sikfred

#55 FallenMaia: A nebude důvod nezájmu diváků právě to? :D Přece jenom obě dvě linky v posledních dvou knihách byly prostorově jedny z největších (počet kapitol) a s Euronem byl jakýsi pokus o hlavnější postavu.

Neříkám, že by nebylo lepší, kdyby knihy byly, to je samozřejmost, ale nikdo se nemůže divit, že to dopadlo jak to dopadlo, když náznaky na to, jak to vypadá, když si D&D musí, v mém uvedeném případě chtějí, něco vymýšlet, to je celé.. :D (I kdyby knihy byly, věřím že by se našlo něco velmi zajímavého, co by si D&D prosadily.. :D )

30.5.2019 | 13:36:51
Lady Adeline

Sonulle: videla jsem video kde davala rozhovor a tam rikala ze po precteni scenare musela chodit na terapie :-) smala se u toho nevim jestli si delala srandu nebo to myslela vazne.Prisaham ze nekecam.Rada bych ti poslala odkaz ale uz si fakt nepamatuji jake video to bylo.Jelikoz jsem cerstva mama tak nemam zase tolik casu to video hledat nezlob se na me :-( Ja jsem Gwendoline Christie velka fanynka strasne ji mam rada a obdivuji ji takze kdyz vijde nejake video nebo clanek kde je tak si ho prectu nikdy mi nic neunikne a vse si pamatuji :-) to co jsi vse o ni napsala uz davno vim.Asi ji mas taky moc rada..... A jak tebe se libil jeji pribeh v serialu a jsi rafa s jejim koncem nebo sis ji predstavovala s Jaimem ?

#119 SaDiablo #199 sonulle
30.5.2019 | 14:47:06
surky3

Nevím proč se tím vůbec někdo v médiích zabývá. Pokud tu práci není schopnej psychicky zvládnout, tak ať ji nedělá. Bohužel v poslední době mi příjde že se lidi hroutí i z červený na semaforu. Sakra pokud nejde o život tak chill out! Chtěl bych ho vidět jako například doktora (chirurga). To už by si pravděpodobně hodil dávno z tý zodpovědnosti mašli. Pokud se teda hroutí z herectví a imaginárního seriálu, případně z toho že o něm někdo někde napíše něco co se mu nelíbí :D :D :D .

#114 Naranyan
30.5.2019 | 15:10:56
Lady Adeline

Sonulle: snazila jsem se to video najit a nasla jsem pouze jak rika ze budou potrebovat fanousci terapii … Tak si mela pravdu spletla jsem se a moc se omlouvam! No jo je to silna zenska tu jen tak neco nepolozi :-) Jeste jednou se omlouvam nemyslela jsem to spatne :-(

#199 sonulle
30.5.2019 | 15:13:05
Lady Adeline

Surky3: to mas pravdu ;-) Dnesnim chlapum chybi vojna.Samozrejme depresi muze mit i tvrdak.

#113 surky3 #120 POLW #123 yennik
30.5.2019 | 15:17:35
surky3

#112 Lady Adeline: Proč chlapům ? Nechápu proč jsou všude zmiňováni jenom chlapi… A proč vojna ? Čistit kartáčkem podlahu případně se nechat šikanovat od starších vojáků je k ničemu. Bohužel tohle chování je dáno výchovou rodičů, případně mnohdy nevýchovou. Dokážu pochopit že to člověka dolehne pokud jde opravdu o nějaký problém u kterýho jde o život, případně o nějakej existenční problém ale do háje sypat se kvůli každý hovadině? To je prostě k smíchu. Problémem je že hlavně v USA to vidí ty děcka u rodičů, kteří chodí kvůli každý blbosti k psychiatrovi. Velkej vliv na to má taky společnost kdy každej takovej člověk kterej se zhroutí kvůli nějaký blbosti je ihned považován za oběť. A pokud mu řeknete že je blb, že se hroutí kvůli blbosti, tak se z vás stane veřejnej nepřítel numero uno. Sakra lidi by si měli uvědomit, že se mají oproti předchozím generacím jako prasata v žitě (mám na myslí ty v rozvinutém světě). Pokud se dostanete do opravdového problému tak je spousta možností jak se z toho dostat. Dřív, no to jste většinou nepřežili. Takže Chill out! ps.: s tímhle jsou spojeny i ty syndromy vyhoření, kdy chce bejt každej perfektní a mít samý lajky na sociálních sítích a jakmile naskočí jeden dislike, tak už se tihle lidi sypou.

#126 yennik
30.5.2019 | 15:39:21
Naranyan

#110 surky3: Nesouhlasím… Třeba by se Kit z té zodpovědnosti (doktora) nehroutil a třeba zrovna TO by zvládal v pohodě… A NAOPAK, třeba nejlepší chirurg v republice by se sesypal ještě mnohem víc a dřív než Kit z těch paparáčijů v hajzlový míse, vedle mísy, pod mísou, nad mísou, dronama za oknama a dalším brutálním špiclování soukromí… Třeba bys totiž zjistil, že ten chirurg, co zachraňuje 500 životů za rok a lidi mu s vděkem padají do náruče se doma oddává výrobě statické elektřiny nad fotkama malých děcek..... třeba…

30.5.2019 | 15:51:21
Lady Adeline

Surky3: jo jo mas pravdu no :-( Jsem mama a tak se snazim sve dite vychovat lip nez jini snad se mi to povede ;-)

30.5.2019 | 15:54:12
Lady Adeline

Naranyan: nemuzete srovnavat chirurga co ma na starosti neci zivot a herce ;-( Jako chapu kazdy clovek ma sve limity ale toto se srovnavat uz fakt neda promin :-) Ja si spis myslim ze je to vymysl a Kit je uplne ok ;-)

#117 Naranyan #124 yennik
30.5.2019 | 15:58:10
Naranyan

A jinak !! Kdo má chuť si tady utahovat z Kita a zesměšňovat ho, že prdlačku vydrží… tak fajn… FAJN !!.. Napište tady své pravé jméno, bydliště a ukažte aktuální fotku… (JEN TO !! nic víc)… Až tohle uděláte, pak, podle mě, … hmm… stejně ani tehdy podle mě „nemáte právo“ Kita kritizovat, protože prostě nikdo tady nemůže rozumět tomu, jaký to opravdu je nemít vůdec žádné soukromí.

#116 Lady Adeline: Nu, shodou okoloností švagr je chirurg a sestra anestezioložka :).. Kupodivu o tom tedy něco vím… A já tady tyhle srovnání přece nevytáhl, já si to jen vypůjčil od jiných (surky3) :).. Ano, nedá se to srovnávat, protože o životě doktorů..... hmm… o životě už jen druhého člověka víme kulový :)… A právě proto tady píšu, nevynášejme silné soudy a odsudky, protože prd víme, prd tomu rozumíme.

Pravda, nevíme ani to, jestli to tak skutečně je. Za sebe ale mohu jen řícti tolik, že pokud to pravda skutečně je, tak se tomu vůbec – nedivím – .. chápu to, a Kita lituju… Zazněl tady jeden dobrý argumenty, že se do toho vůbec neměl pouštět, měl si najít jinou práci. Budiž, tohle se dá říct, že to nakonec byla jeho volba (jeho smůla). Částečně je to pravda, ale jak tady už kdosi poznamenal, na začátku vůbec netušil, co se z GoTu stane a jak moc bude populární a o až jak velkou část soukromí přijde. Takže teď si to (chtě nechtě)… spíš teda nechtě… vyžírá až do dna… A některé (před ním) to i stálo život.

30.5.2019 | 16:09:12
Cristie

Jestli mám dobré informace (ovšem nedá se všemu, co se napíše věřit) – má na tom podíl i alkohol. Bohužel často se jeho pomocí zvládá stres a nekončí to dobře.

30.5.2019 | 16:36:12
SaDiablo

#109 Lady Adeline: gwen řekla, že potom, co se na tu sérii lidi podívají, budou potřebovat terapii, ne že ona chodila na terapii. a smála se (kdy se nesměje :D), protože vtipkovala, jak procházela krizí ne po skončení seriálu, ale v průběhu, co ho točila.

30.5.2019 | 16:45:38
POLW

#112 Lady Adeline: Podle mě,to není jen o vojenské službě, je to jen jeden z aspektů. Sice to téma ke GoT vůbec nepatří, ale dnešní doba prostě maximálně nahrává ženám (snad jen ten plat není úplně srovnaný) Prostě si s námi dělají co chtějí a pokud se začnete jakkoliv bránit, jste násilník. Nezastávám se nedej bože Muslimské doktríny, že je žena podřazená, nicméně jsme to dovedli do úplně opačnému extrému a s takovou brzo jednoduše vymřeme…nebo tu zůstane jen pár chudáků…

30.5.2019 | 17:37:47
Lady Adeline

Sa Diablo: ano to uz vim a taky jsem se za to uz omluvila podivej se o radky nize ;-) ale jinak diky za upozorneni…

30.5.2019 | 18:59:29
yennik

#84 Lukass.M: jsi hloupý, ale to jsi tu už koneckonců prokázal i dříve

#149 Lukass.M
30.5.2019 | 19:29:24
yennik

#112 Lady Adeline: Chybí vojna. :D :D :D Psycholožka se ozvala. :D :D :D

30.5.2019 | 19:34:32
yennik

#116 Lady Adeline: ‚Podle mě Kitovi nic není.‘ Ty mi dáváš :D :D :D

30.5.2019 | 19:36:46
Lady Adeline

POLW: tak ja jsem za rovnopravnost a je mi lito ze to tak vidis spatne :-( Ne vsechny zeny toho zneuzivaji.A ty mas s timto nejakou spatnou zkusenost ? Jako zrovna u tech platu to jako nechapu proc by zena ve stejne pozici mela brat min nez muz???? Pochopila bych to u fyzicke prace kdy muz narozdil od zeny treba taha tezke veci tam by se to dalo jeste pochopit ale u jinych pozic tomu fakt nechapu.

#128 yennik
30.5.2019 | 19:37:50
yennik

#113 surky3: Ano, lidi by měli přestat mít deprese, protože se mají líp než lidi před 100 lety! A vůbec, novorozeňata by měla přestat brečet a spíš být ráda, že neumřela u porodu! LOL, do prdele, to je snad ještě lepší, než že podle mě Kitovi nic není! :D :D :D

30.5.2019 | 19:39:53
Lady Adeline

yennik: toz nejsem psycholozka ale neco malo pravdy na tom bude ;-)

30.5.2019 | 19:40:35
yennik

#125 Lady Adeline: Hej a když už tu tak bojuješ za rovnoprávnost, určitě seš i pro to, aby ženy měly taky svojí vojnu co? :D Nemyslíš, že ti chybí vojna? Hm? Podle mě ti chybí vojna! :D :D :D

30.5.2019 | 19:42:11
Lady Adeline

yennik: tak oni nivinari si muzou vymyslet cokoliv ze takze neznamena ze to co si prectes musi byt na sto pro pravda :-) Ale ty asi vis vsechno nejlip co.....

#131 yennik
30.5.2019 | 19:44:19
Lady Adeline

yennik: a ty me znas ????Z ceho soudis????

#132 yennik
30.5.2019 | 19:45:56
yennik

#129 Lady Adeline: No já nevím vůbec nic. Proto taky nepíšu, že si myslím, že mu něco je nebo není. To děláš ty. Ne já. To sis trochu popletla.

30.5.2019 | 19:46:13
yennik

#130 Lady Adeline: Ty vole… napsal jsem to samý, co jsi napsala ty, bez opodstatnění tu rozhazuješ soudy, že chlapům plošně chybí vojna, že Kitovi nic není… napsal jsem to o tobě ironicky, že ti chybí vojna, čekal jsem, že ti docvakne, že píšeš hovadiny, o kterých nic nevíš… zřejmě ne :D

30.5.2019 | 19:50:10
Lady Adeline

yennik: no dobra no :-) na druhou stranu ja treba osobne bych klidne na tu vojnu sla ;-)

#134 yennik
30.5.2019 | 19:51:13
yennik

#133 Lady Adeline: Jo jo, nepochybuju, těch 200 mrtvých ročně… to by sis tam určitě užila. ;)

30.5.2019 | 19:53:32
Lady Adeline

yennik: jsi dosti komfliktni clovek nebo se mi to jenom zda? Hele nemusis me tu urazet nic jsem ti snad zleho neudelala nebo snad jo???Jestli me chces urazet tak mi prosim nepis ju? Diky za prijemny pokec ;-)

#136 yennik
30.5.2019 | 19:54:31
yennik

#135 Lady Adeline: S takovou bys na té tvojí vysněné vojně moc dlouho nevydržela. ;)

30.5.2019 | 19:56:11
Lady Adeline

yennik: ty jsi vojak z povolani ze to tak vsechno vis???? Ty me tu soudis jak delam ze vsechno vim a pritom delas ted uplne to stejne :-) Asi sis tu sel pohonit svoje ego jak tak sleduji ;-)

#140 yennik
30.5.2019 | 19:57:52
Svjatogor

Tohle jsou problémy Kita Haringtona. Je z rodiny? Neprožíváte to moc? ;-)

#141 yennik
30.5.2019 | 20:00:29
Lady Adeline

Svjatogor: hele mne je to uplny sumak jen tady jeden klucina porad do me rejpe uz nevim jak se ho mam zbavit :-(

30.5.2019 | 20:02:52
yennik

#137 Lady Adeline: Já vím jen to, co jsem četl a slyšel. A vidím, co píšeš ty. Nejde to moc dohromady. Jinak voják teda fakt nejsem. A hlavně kdybych byl – dobrovolně voják – tak bych tu vojnu asi spíš oslavoval, a ne hanil. Honit ego ani tak ne, jako spíš, že mě serou lidi jako seš ty. ;)

30.5.2019 | 20:05:27
yennik

#138 Svjatogor: Ozval se člověk, který už měsíc veřejně drží smutek v každém druhém komentáři za zesnulou Lyannu Mormont… :D Nicméně ani tady tak nejde o Kita, jako spíš o ty hloupé komentáře tady, například na téma vojny nebo psychologie… od lidí, kteří o tom neví nic.

#142 yennik
30.5.2019 | 20:08:45
yennik

#141 yennik: *fiktivní postavu Lyannu Mormont :D

#143 Svjatogor #145 Svjatogor
30.5.2019 | 20:09:07
Svjatogor

#142 yennik: Správně, můj týdenní smutek za kvalitní postavu poslanou D&D na zbytečnou smrt spolu s Eddisonem a Alys (která se ani nevešla do final cutu). Symptom úpadku v poslední sérii. Vy tady řešíte psychiku skutečného herce, kterého neznáte. Cítíš ten rozdíl? ;-)

#146 yennik
30.5.2019 | 20:35:34
Lady Adeline

yennik: bohuzel Kit asi neni jediny co potrebuje psychologa ;-) Ty ho asi mozna potrebujes o trosicku vice. Doufam ze ti to dela dobre se tu do lidi navazet jak jsou hloupi apod… Tak hlavne ze ty jsi chytrej jak radio.Bez vyuzit svoji chytrosti a jdi radeji vymyslet neco uzitecneho pro planetu nez tu kazdeho ponizovat.....

30.5.2019 | 20:35:52
Svjatogor

#142 yennik: A teď budeme všichni řešit Brana Zlámaného, protože G.R.R.M. se asi zbláznil. :-D

#147 yennik
30.5.2019 | 20:39:40
yennik

#143 Svjatogor: Ale já tady jeho psychiku vůbec neřeším, já tady právě naopak řeším to, že to někdo řeší, když o tom nic neví a ještě vyjadřuje svoje názory, že podle mě to je tak a tak, když je to úplně neopodstatněné­. :D

#148 Svjatogor
30.5.2019 | 20:43:19
yennik

#145 Svjatogor: Však to dává smysl, akorát v knihách to bude udělané tak, že bude Z Ř E J M É, že Bran, resp. Vrána ten celý příběh zmanipuloval tak, aby dopadl, jak on chtěl. Mně teda Bran na trůnu vůbec nevadí. :)

30.5.2019 | 20:45:17
Svjatogor

#146 yennik: Já vím, jak to myslíš a nehádám se o gró. Mě zaráží, že řešíš, že to někdo jiný řeší. Proč? :-O Jednu jízlivou poznámku na adresu Lady Adeline pochopím, ale nepochopím tu vytrvalost se tady točit celý den v trumfování se navzájem. :-D

30.5.2019 | 20:50:18
Lukass.M

#122 yennik: Asi takhle – já jsem se tu možná proslavil svojí blbostí… Ale tebe tu dneska buď vidim poprvý, nebo jsi nezapamatovatelný šedý hovno. A ještě si přiložim – přečetl jsem veškerou tvojí dnešní tvorbu a postrádám tam něco delšího jedné věty.

Odpovíš mi něco zajímavýho, Hovňousi?

#152 yennik
30.5.2019 | 20:54:43
Svjatogor

Brousím brouskem occamovu břitvu.

Já končím s konstatováním, že Kita Haringtona položilo zjištění, že se jeho echt vypiplaná postava v poslední sérii chová a jedná jako naprostý retard a zoufalec (protože scénář) a on s tím nemůže NIC udělat. Celá série v hajzlu. Celá pověst Jona Sněha / Aegona Targaryena v hajzlu. Všechno v hajzlu. S08e06 = 4.3 na IMBD. :-( :-( :-(

To, co čteme, je zástupný důvod. Protože slušnost. Kdoví, třeba bude někdy D&D opět potřebovat.

Howgh k tomuto tématu. :-)

30.5.2019 | 21:00:38
Lady Adeline

Svjatogor: :-) :-) :-)

30.5.2019 | 21:06:12
yennik

#149 Lukass.M: Šedý hovno, Turdo Nudho! :D :D :D

#197 Lukass.M
30.5.2019 | 22:00:11
cocumis

Kez by si Kit vzal zivot, protoze vic uplakanyho, arogantniho uchcanka jsem nikdy nikde nevidel..Ten clovek snad permanentne breci

#155 sonulle #156 widy.33 #157 Violet
31.5.2019 | 10:40:53
yennik

wow, just wow

31.5.2019 | 10:46:25
sonulle

#153 cocumis: A přesně kvůli takovým příspěvkům, je tam, kde je. Opravdu, ale opravdu, kdyby ten dotyčný stál před tebou, nešťastný a ubrečený, mu řekneš do očí ať spáchá sebevraždu? Dobře udělej to, natoč se při tom na youtube a pak ti to uvěřím. Tenhle sociální hate vůči člověku, kterého ani neznáš, ani se mu nikdy do těch očí nepodíváš nechápu. Neřeknu kdyby jsi kritizoval jeho herectví, klidně i jeho vztah k fanouškům, ale tato silná slova si jako pravý muž nech pro sebe a řekni to tomu dotyčnému do očí, snad se ti uleví. Za mě se chováš celkem uboze.

#159 cocumis
31.5.2019 | 14:16:39
widy.33

#153 cocumis: chcela by som ťa vidieť v situácií keby si bol zodpovedný za samovraždu nejakého človeka pretože mu napíšeš podobnú psrávu alebo povieš niečo také, nedokážeš si predstaviť aké to je keď niekto spácha samovraždu aký to má dopad na rodinu a blízke okolie ak nevieš napísať niečo inteligentnejšie tak to prosím ťa nerob je to úbohé

#159 cocumis
widy.33
31.5.2019 | 15:25:17
Violet

#153 cocumis: Ty jsi nějaký jeho stalker, že o něm tolik víš? Kéž by lidi jako ty, všude hned banovali. Co je ti vůbec do toho jaký on je? On tě tím nějak omezuje? Chodí ti brečet domů? Nebo co máš za problém? Zabírá ti místo k dýchání? Co kdyby ses díval jinam, když ti tolik vadí.

Nechápu, kde se v lidech berou tak hrozný slova jako jsi tady napsal ty. Máš děti? Asi ne, že? Kdyby někdo něco takového řekl tvé mámě, bylo by to podle tebe ok? Dětem? Nějak si nedovedu představit, jak moc velký um může tohle vyplodit.

#159 cocumis
31.5.2019 | 18:58:49
Naranyan

Nechápu vás, co se tak obtěžujete :)… Návod už jsem tu psal… Myslíte, že má tento pán (cocumis) „tvrďácké kule“ jen A POUZE na to, aby nám prozradil třeba JEN svou pravou identitu ? (bydliště, jméno, foto) ? :)… Odpověď všichni dopředu známe, takže mě překvapuje, proč se mu vůbec věnujete, protože to nemá cenu :).

#159 cocumis
31.5.2019 | 19:25:51
cocumis

#155 sonulle:
#156 widy.33:
#157 Violet:
#158 Naranyan: Já si myslím že Kíít je spíš na sebevraždu z Vás milé dámy.. Všude stojíte jak trapky s transparetama a řvete " Kíííte, Kíííte, jsme z tebe tak vlhkééé!!" No a Kíta asi trápí že ho do konce života budou pronásledovat samý takovýhle povrchní, feministický trapky, blky, co si myslí že když si přečtou pár sesmolenejch článků o Kítovi někde v bulváru tak porozumí jeho duši!! A jakmile si přečtete článek, že je váš idol v léčebně, tak jste najednou hrozně empatický a chápavý… A jestli máte tak čistou duši a chcete tolik pomáhat, tak se zvedněte zahoďte ty svý růžový iphony co vám manžílek nakoupil a prodej to SUVéčko krávo, kvůli kterýmu jsi porodila toho synka a jdi něco dělat pro ty lidi v nouzi když jsi tak empatická!!

#160 Naranyan #163 Violet
31.5.2019 | 20:28:25
Naranyan

#159 cocumis: No… dobře… pane ne/empatický, ne/vlhký a ne/feministický… A z toho pláštíku anonymity teda vystoupíte, nebo ne ? :)

#164 cocumis
31.5.2019 | 20:33:30
cocumis

A ty tady vystupuješ neanonymně, to nějak souvisí s tím že na vašeho Kíta z vysoka chčije a ať se klidně ten uchcánek zapálí a já budu mít stejný spaní.. Jak s tím souvisí s tím kdo jsem :D Máš asi dobře vystláno v palici děvenko..Radši se naučit povznést nad tím, že někdo má toho Kíta prostě u zadnice :)

#166 Naranyan
31.5.2019 | 20:36:29
cocumis

Je to pro tebe ta urážka Kíta tak osobní, že mě musíš znát?? Lituju tě :D :D :D

31.5.2019 | 20:37:48
Violet

#159 cocumis: To co jsi napsal, mluví asi samo za sebe. Dmnce, když si vůbec něco jako ty dovlí napsat takovou snůšku nepodložených keců ;) A napsat, že Naranyan je dáma :D :D Tvl, tak ty máš dost :) To říká hodně. Nechceš ho taky stolkovat, jako K.H.?

Fakt lidi jako ty by se měli asi rovnou zavírat do blázince. Někomu přát smrt, u dalších tvrdíš, že víš kdo jsou, i když jsi je nikdy neviděl. Ale jo chápem, klasická obrana :D Ty víš všechno. Tak si posluž a vyploď další duchapnný žvást. Na nic jinýho se asi nesmůžeš.

31.5.2019 | 20:40:07
cocumis

#160 Naranyan: Jdi stanovat k tý léčebně k němu pod okna, Kít tebe a tvojí empatii strašně potřebuje :D tady jen ztrácíš čas..

#165 Violet #168 Naranyan
31.5.2019 | 20:40:36
Violet

#164 cocumis: On potřebuje klid od lidí jako jsi ty právě. To lidi jako ty dělají po celým světě jen bordel. Tvůj úvod mluví za vše.

31.5.2019 | 20:42:04
Naranyan

#161 cocumis: Narozdíl od tebe nemám problém z anonymity vystoupit a říct, kdo jsem, co jsem zač :).. A tedy, že se nestydím za to, co říkám.. Což u tebe neplatí, takže všechno, co říkáš jsou jen prázdné plky. Je mi líto vynášet takto „ostré soudy“, ale v tomto případě tak činím :).

p.s.: Chceš-li jít do hlouby, chlapče, tak ty jsi ještě mnohem víc všem ukradený (populaci – vyjádřeno procentuelně), než Kit :)… Chceš-li přemýšlet dál.. Zkoušel sis někdy představit, jak bude vypadat planeta země za 100, 1 000, 10 000, nebo snad 100 000 let ? Ano, všichni chčijou na všechno a proto se k sobě chovejme jak hovada a plivejme na všechny okolo sebe zcela bez soucitu, protože my sami jsme… velcí… frajeři… :)

#167 cocumis
31.5.2019 | 20:43:51
cocumis

#166 Naranyan: A věříš mi, že je mi úplně jedno kdo jsi?? Vlastně absolutně jedno a ani mě nezajímalo co tu bude za 100, 1000, 10 000, takže jestli máš potřebu se svěřit se svojí identitou, někomu se odhalit a vyjádřit mu svoje chápání toho „co bude“ a jací lidi jsou, tak se zkus svěřit jinde, mě to nezajímá a nepomůžu ti :)

#169 Naranyan
31.5.2019 | 20:51:35
Naranyan

#164 cocumis: Proč bych to dělal ? Mám svých starostí dost.. Jen a pouze mne mrzí (jestli je to všechno pravda), čím si prochází, taky třeba kvůli lidem jako ty… „Obrněncům“, co všechno zažili a ví všechno nejlíp a když někdo jiný sáhne na dno, tak je hodno na něj plivat a kdo plivne víc, zaslouží uznání.

Nepřeju ti nic špatného v životě !! Nikdy, opravdu ne… Ale jestli třeba přijdeš o vynikajicího přítele, partnera/ku, dítě… nebo.. jsi-li trošku sobečtějšího charatkeru → o končetinu, ledvinu… zdraví… možná se pak na takovéto články budeš dívat jinak. Možná… a možná ne.. Vím o světě málo, to je pravda.

#170 cocumis
31.5.2019 | 20:51:51
Naranyan

#167 cocumis: Výborně :).. A mě pak nezajímá, co tady ty plodíš na adresu Kita :). Jen jsem vyjádřil svůj názor, že tvůj pohled na věc je velmi povrchní… Nic víc, v podstatě.

#172 cocumis #173 Violet
31.5.2019 | 20:53:31
cocumis

#168 Naranyan: Ty jsi asi ztratil dost, ale hlavně asi koule.. Jdi se vyplakat jinam sráči a hlavně mi tu už nepiš tyhle do duše promlouvající hovna…Takový exkrementi co jsou šíleně soucitný na diskuzích bych střílel na potkání…Napiš knížku, když jsi tak plnej mouder…

#171 Naranyan #173 Violet
31.5.2019 | 20:56:30
Naranyan

#170 cocumis: Hmm. Proč sem vlastně píšeš ty ?

31.5.2019 | 20:58:05
cocumis

#169 Naranyan: Co to najednou blekotáš že jsi se jenom vyjádřil.. Já napsal že Kít je uchcánek co si klidně může vzít život a ty tu jedeš už odstavce o tom co bude za 10 000 let. A pak děláš, že to vůbec neřešíš :D :D Prober se tvl…

31.5.2019 | 20:58:33
Violet

#169 Naranyan: Měl bys ho spíš politovat, asi se k němu moc lidí nechovalo hezky, musel mít hrozné dětství, táta ho asi hodně bil, kdoví… a on si to teď takhle ventiluje. To lidi v jeho stavu běžně dělaji.

#170 cocumis: Je mi tě vážně líto. Třeba jednoho dne taky najdeš někoho kdo tě bude mít rád.

#175 cocumis
31.5.2019 | 20:58:47
cocumis

Podnikám křížovou výpravu proti feministickým fanynkám GoT a eunuchům jako jsi ty, aby za těch 10 00 let byla tahle diskuze plná lidí co se neposerou z toho že Kít je uplakaná troska…

#176 Violet
31.5.2019 | 21:01:36
cocumis

#173 Violet: ježíš jsem odhalen a to jsem se ani neodhaloval.. Do jakýho sračkovýho charakteru ze seriálu ses předtím tak vžila že jsi si osvojila takovou dedukci osobnosti?? No já smekám, čekej telefon od Horácia…

#177 Violet
31.5.2019 | 21:03:07
Violet

#174 cocumis: Jedinej kdo ma z toho v kalhotech jsi ty, asi stan. JInak si to už nedovedu vysvětlit :D

#178 cocumis
31.5.2019 | 21:03:23
Violet

#175 cocumis: Tvůj úvod mluví za vše. Vše co vyplodíš, říká o tobě dost.

31.5.2019 | 21:07:35
cocumis

#176 Violet: Ty si podle mě nedokážeš vysvětlit spoustu věcí :D Ale vsadím se že cokoliv o Kitovi bys vysvětlila dokonale :D

#179 Violet
31.5.2019 | 21:09:28
Violet

#178 cocumis: bla bla bla, nevíš o mě nic a o nikom tady, tak nemel. Nebo si posluž, stejně jak říkám, ty neumíš vyplodit nic normálního ;) A když sem někdo píše, tak hned Kita hltá :D Dmnce, prostě to dává smysl jen jednodušším lidem :D Pokračuj.. v bla bla bla

#180 widy.33
31.5.2019 | 21:11:56
widy.33

#179 Violet: stále ma dokáže prekvapiť aké hovadá chodia po tejto zemi :D čo je to za d......a ?

#184 Violet
widy.33
31.5.2019 | 21:26:10
cocumis

„Orlové se někdy spustí níže než slípky, ale slepice se nikdy nevznesou do oblak.“

#182 widy.33
31.5.2019 | 21:30:00
widy.33

#181 cocumis: spadol si snáď z oblakov alebo si sa udrel do hlavy och nie, určite ťa do tej hlavy niekto poriadne kopol keď si z úst vypúšťal podobné sračky čo za kraviny tu vypisuješ aké choré fanenky ? ak má človek zdravý názor na vec nemusí byť posadnutý ale ak niekto dokáže vypúšťať takéto názory, si myslím že do sanatória by mali odviesť aj teba a mal by si sa dať liečiť si chudák ubohý chudák chudááááááááááák a je fakt smutné že sa v spoločnosti pohybujú tvory ako si ty

#183 cocumis
widy.33
31.5.2019 | 21:36:15
cocumis

#182 widy.33: Ty brďo hádám, že tohle je tvůj životní výkon co se týče poskládání slov dohromady.. Škoda, že to zní jak 1000× předepsanej scénář 13ti letý „no brain“ blbky co jí někdo pohanil její idol :D :D

#188 widy.33
31.5.2019 | 21:41:26
Violet

#180 widy.33: Musíš být k některým lidem víc tolerantní, doma je nic jiného než násilí vůči druhým nenaučili. A tak to taky dávají ostatním znát. Nedokáží akceptovat, názory jiných lidí a celkově nějakou strukturu normálního chování. Neustálá bezmoc vrátit něco co už odvál čas u těhle lidí potom rozvine různá psychická narušení. Tady se zjevně jedná o psychopata se známkou sociopatie. Těmto lidem je lepší se vyhýbat, tudíž vlastně i na ně nereagovat. Ignoruj ho úplně a jeho to přestane bavit.

#185 cocumis #189 widy.33
31.5.2019 | 21:44:08
cocumis

#184 Violet: Ty jsi tak úžasná osoba, zachránila jsi kamarádku před sociopatem, vyměntě si číslíčka jděte si poklábosit do kavárničky… Hele a prostimě fakt by mě zajímalo do jakýho sračkovýho charakteru ses tak vžila a osvojila si tu dedukci osobnosti?? Ty jsi očividně tak inteligentní osoba, že je tě tu úplně škoda, vždyť ty znáš definici a podstatu psychopata se známkami sociopatie.Je mi ctí si psát s tak inteligentní osobou, můžeš mi prosím jetě něco o mě říct??

#186 Violet
31.5.2019 | 21:50:14
Violet

#185 cocumis: Je mi tě líto :D Fakt.. hodně mi tě je líto,

#187 cocumis
31.5.2019 | 21:52:39
cocumis

#186 Violet: To napadlo tvojí čivavu, nebo tebe?

31.5.2019 | 21:53:56
widy.33

#183 cocumis: ano chápem si jeden z tých ubožiakov čo nenávidia ženy :D :D :D teba asi v živote ozaj nikto nemá rád však ? polutovania hodné......na tvoj komentár som reagovala lebo podla mňa nie je normálne ak niekto niekomu želá smrť a to je jedno či ide o nejakého Kita alebo suseda od vedla je to choré a ozaj ma podobné reči privádzajú do nepríčetnosti človeku čo je na dne stačí krehký podneť nato aby spáchal samovraždu tak ak sa chceš zabávať nájdi si iný spôsob viem teba tu teraz baví to že sme reagovali na tvoje príspevky pekne ťa to vyburcovalo aby si nám ukázal ešte viac z toho aký si dement verím že sa na tom pekne bavíš tak sa bav ďalej …každému človeku sa vráti každá jedna maličkosť

#190 cocumis
widy.33
31.5.2019 | 21:55:08
widy.33

#184 Violet: v ľudskej spoločnosti by podobné tvory nemali žiť bohužial pre nás ostatných

widy.33
31.5.2019 | 21:57:38
cocumis

#188 widy.33: Hele a hned mám nálepku ubožáka co nenávidí ženy :D :D A stačilo napsat že Kít je uchcánek a měl by se zbavit života a sestřelit pár arogantních feministek se slámou v palici :D

#191 Violet #192 Violet
31.5.2019 | 21:59:45
Violet

#190 cocumis: http://jyxo.info/…779784d0.png to mluví za vše Bla bla bla, že.. a dokážeš i něco předvést? Třeba kotoul?

#193 widy.33
31.5.2019 | 22:01:59
Violet

#190 cocumis: Když ti hodím párek, nažereš se a dáš pokoj? Asi ne co.. tak pokračuj.. Bla bla bla ;)

31.5.2019 | 22:04:11
widy.33

#191 Violet: iste sa rád hrá zo zvieratkami :/

#194 Violet
widy.33
31.5.2019 | 22:05:21
Violet

#193 widy.33: Už vímě že má čivavu :D lepší ho už neřešit.. Zbytečný spam tady.. když stejně napíše akorát bla bla bla blbosti

#195 widy.33
31.5.2019 | 22:12:18
widy.33

#194 Violet: máš recht :D

widy.33
31.5.2019 | 22:15:42
FallenMaia

Vy ste sa tu do seba pekne pustili, čo vám poviem :D

31.5.2019 | 23:11:23
Lukass.M

#152 yennik: Máš bod k zapamatovatel­nosti :D

31.5.2019 | 23:20:42
ShaV

#1 MARTAS SK: tak tak strasne to spackali

1.6.2019 | 6:48:57
sonulle

#111 Lady Adeline: v pohodě
#109 Lady Adeline: Příběh kolem trojky Cersei, Jaime, Brienne se dá vyložit různě. Myslet si např. že Jaime změnil své povahové rysy kvůli Brienne je zcestné jako si myslet, že Jaime miloval Cersei víc než Brienne, nebo si myslet, že Cersei milovala Jaimeho víc než sebe. Nikoho z té rovnice nelze vyčlenit, alespoň z pohledu jakým to vidím já. Jaime je ten, kolem kterého se ty dámy točí, tak svůj názor budu tlumočit skrze něho, tak jak chápu postavu Jaimeho Lanistera, zlatého lva, se silným povahovým dualismem, determinován rodinou, incestním vztahem (který byl brán jinak než u Targaryenů) a samotnou společnosti. Jaimeho otec je silně dominantní prvek a svého syna považuje za pokračovatele rodu Lannisterů, ze svých tří dětí ho má nejradši, je jako takový Lannisterský vzor, ale zrovna Jaime je mu povahově vzdálený nejvíce. Není politik, je celkem přímý ve svém jednání, nejspíše je dyslektik, ano má Lannisterské ego, nepromýšlí své kroky, nemluví dvojsmyslně, on do té bandy Lannisterů zas tak nezapadá. Jaime je také silně loajální ke své rodině a především ke své sestře, kterou miluje a která ho celkem zdatně umí manipulovat. Jaimeho skutky jsou většinou motivovány láskou (což má i ve jméně). Jeho láska k jeho sestře je hluboká, považuje jí za svojí spřízněnou duši a ona ho přesvědčí, aby se dal ke královské gardě, aby se nemusel oženit, což taky udělá. Jaime, ale není povrchní, on bere své poslání celkem vážně, věří v myšlenku rytířství – loajalita, věrnost, ochrana nevinných, statečnost pro něho nejsou cizí pojmy. Po tom co zabije „Šíleného krále“, se však dostává do pozice, kdy jim lidé začínají opovrhovat, stává se z něho kralokat, zrádce a muž bez cti. On to samozřejmě bere osobně a jako nevděk. Je to lev s egem a proto vše vrací arogancí a kašlat na všechny, jediné, co je v této společnosti důležité je rodina a hlavně Cersei. Jaime si směrem k ní kompenzuje vše, co má v povaze chrání jí, je k ní upřímný, loajální nikdy ji nepodvedl, je jediné na čem záleží. Ovšem nevrací se mu to, Cersei miluje obal Jaimeho a to jak ji doplňuje v její dokonalosti a to jak ji chrání, kdyby byla mužem, nikoho by ke svému životu nepotřebovala. Jaime je skoro prostředek. Cersei je silně narcistická, manipulativní, má psychopatické sklony a také je promiskuitní (v seriálu to není tak viditelné), vše se krásně projevuje v momentě, kdy přichází o ruku. Status jejího ochránce je oslaben, povrch je porušen, už ho k ničemu nemá a v podstatě ho odmítá i sexuálně a proto ta nepřiměřená, téměř násilná scéna u těla jejich syna. Jaime chce vztah zpátky, ale pro Cersei ztratil punc. Normální milující žena se o něho bojí, pečuje a Jaimemu tohle chybí. A teď moment, kdy potkává Brienne, obyčejná ošklivá holka, která to umí s mečem. Holka, která je romantická, ctí zásady, je loajální, přímá ve svém jednání, není sarkastická, chrání slabé, nemluví v nějakých náznacích a ať to bude teď znít skoro vtipně, poznává svoje duševní dvojče. Svůj duševní odraz, na který skoro zapomněl. Poprvé ji zachrání před znásilněním, protože si do ní reprodukuje svojí sestru (slabou ženu) a sebe (zapomenutého rytíře). Pak tu máme jejich společné narození a vytvoření pouta. To je společná koupel, Jaime ji věří a bez jakýchkoliv okolků ji svěří svůj příběh o králokatovi, protože ví, že ta dívka,co sedí před ním to pochopí a nebude se mu vysmívat. Skrze tu koupel se očistil a narodil se svým duševním dvojčetem, někdo kdo mu chyběl a o čemž neměl ani ponětí. On ji v podstatě začlenil do své rodiny. Brienne mu to vrací tím, že ho oslovuje jménem a věří, že pomůže naplnit přísahu, kterou dala lady Cat a to je pro Jaimeho důležitější víc než cokoliv jiného. Někdo konečně strhl tu nálepku Králokat. Jaime ji pak bez váhání zachraňuje před medvědem. Ano mohl v klidu jet domů, za rodinou, za svojí Cersei, ale neudělal to, proč? Na tu holku by si nikdo nevzpomněl, on však riskuje svůj život. Protože je to Jaime rytíř a k té dívce cítí silnou duševní náklonnost, je tak silná, že v knize hledá něco co se ji na ní líbí i fyzicky a tím jsou její modré oči (protože v knize Brienne fyzicky dostala hodně zabrat). Po návratu do KL a po smrti jeho syna, kdy má být celá rodina to nejdůležitější, vybaví Brienne mečem, brněním a Podrickem, aby našla Sansu a dodržela tím slib. A ona ne jen, že řekne, že to udělá pro něho, ale v seriálu pojmenuje meč Oathkeeper. Ona přesně chápe jeho myšlenkové pochody a když Brienne odjíždí, Jaime by nejradši jel s ní, ale v KL ho drží povinnost vůči jeho rodině a ke koruně. Ke všemu on posílá Brienne pryč, aby ji ochránil před Cersei, protože ona vidí pouto mezi ní a Jaimem (v knize ji chrání před Lorasem) a aby ochránil Sansu před Cersei, tohle je najednou jiný Jaime, který jde proti Cersei a ani se tím nějak netají. Řekněme, že tak trochu vystřízlivěl a pochopil, že její láska není tak nekonečná jako jeho. Potom propouští bratra, který zabíjí jejich otce. A i když s ním Brienne není v páté sérii se Jaime zamilovaně dívá na Tarth, proč tam tu scénu dávali, kdyby Jaime nic k Brienne necítil? Při obléhání Řekotočí opět ustupuje Brienne nechá si od ní poradit, nechá ji jít za Černou rybou vyjednávat a jde na něm, vidět jak moc s ní nechce bojovat a dohadovat se. Proč si s ní vlastně láme hlavu, když jediné na čem sejde je Cersei? Když pak obsadí hrad a popíjí s Freyem, jde vidět jak moc se nenávidí a jak moc pohrdá Freyem, který se k němu přirovnává. Po smrti Tommena, jde vidět, jak nerad vidí Cersei na trůnu a on sám ji skoro odmítá při sexu, po tom odjíždí odpravit Olennu a dopřává ji milosrdnou smrt, proti vůli Cersei, proč? Cersei otěhotní a Jaime v tom vidí nový začátek pro ně dva, možná jejich vztah má smysl, dokonce Cersei se netají tím, že ho má jako milence, je teď královna. Ovšem máme zasedání ohledně mrtvých a tady se vše zlomí.Můžeme tvrdit, že Jaime jel na sever, aby ochránil Cersei a dítě (i já si to chvíli myslela), ale když dojíždí na Sever jediné na čem záleží je Brienne, on tam přijel bojovat a umřít po boku Brienne. Když stojí před soudem a ptají se ho proč zradil rodinu, podívá se na Brienne. Opakuje skoro to ty samá slova, která mu řekla Brienne v KL. Ona prostě ví, kdo stojí před ní, ona přesně ví, že mu může věřit a proto ho hájí, před Sansou. Dále vidíme, že Jaime neslibuje věrnost Sanse, Dany či Jonovi. Myslím, že považuje stále Cersei za svojí královnu, ale jde za Brienne a jako hrdý lev přizná jak je na tom s bojem (což pro chlapa není lehké) a že mu bude ctí sloužit pod jejím velením. On ji respektuje, váží si jí a zároveň ji rozumí a ví, že ona rozumí jemu, protože vnitřně jsou si neskutečně podobní. Přesně ví, že Brienne chce být rytíř , a proto ji pasuje (Nikolaj zmiňuje je to akt lásky). V boji se od sebe nehnou, doplňují a splývají v jedno. Navzájem si zachraňuji život a v boji vypadají jak zatracené dvojčata, která bojují s dvojčaty meči. Dokonce i Bronn zmiňuje, že když to spolu dělali, muselo to být jako dívat se do zrcadla. Po tom, co vyhrály a oslavily to popíjení a sexem, se opravdu Jaime rozhodne zůstat a zkusit něco nového, i když o tom vše pochybuje. Po boji se mohl zvednout a odjet, ale neudělal to. A vzhledem k událostem to mohlo být jak dlouho 14 dní až měsíc? Proč, no protože chce být šťastný. Jeho skutky, na které je opravdu hrdý jsou spojeny s jedinou ženou a tou je Brienne ( D a D: On Brienne miluje, stará se o ní, je pro něho důležitá, Nikolaj:Mezi Brienne a Jaime je láska čistá a nevinná), když se však dovídá, že Cersei nejspíš umře odjíždí, to znamená, že ji miluje mnohem více! Ne to znamená, že i přes všechno vidí skutky, které udělal ve jménu Cersei a pro lásku k ní a od kterých se neumí oprostit a za které se nenávidí, neumí být šťastný a cítí se zodpovědný za ženu, která čeká jeho dítě a umřít. On sebou pohrdá a má pocit, že si zaslouží jen Cersei (proto na ničem jiném nezáleží), proto ta slova o nenávisti, proč by on měl žít svůj život šťastný, na rozdíl od jeho sestry. Je ironické, že díky Brienne si uvědomil, že není lepší než jeho dvojče, že celo. Brienne pláče ne, protože odjíždí muž, který ji připravil o panictví, ale protože muž kterého milovala a znala jede umřít. Ona se mu snaží vysvětlit jak moc je dobrý, ale zároveň ví, že protože je přesně takový odjíždí za svou sestrou a jak to ví? Ona je on a udělala by to samé. Já dokonce zajdu tak daleko a budu tvrdit, že pokud by Jaime zachránil Cersei, tak by se po čase vrátil k Brienne i s dítětem nebo kdyby obě dámy byly v ohrožení života, zachránil by Brienne a potom zemřel společně se Cersei. Brienne byla nositelka jeho příběhu, protože ho znala a rozuměla jak Cersei nikdy neuměla. A pokud by se dalo přirovnat k drogové závislosti ano Cersei je droga: děláme skutky, které nemáme rádi, nenávidíme se za to, opakujeme toto chování a droga nás zabije. Brienne je láska: respekt, hluboké porozumění, jde i za povrch, duševní splynutí, důvěra, chci pro ní dělat lepší skutky, být lepší. Ano Cersei je droga a Brienne je pokus o rehab, který jak to bývá v životě nevyšel. Na závěr vidíme, že Brienne vypisuje, kdo byl Jaime Lannister, tak jak ho znala jenom ona. Byl to rytíř Sedmikrálovství.

#200 sonulle #202 Violet #203 Svjatogor
4.6.2019 | 14:17:05
sonulle

#199 sonulle: Dovětek: Kdyby byla Brienne v nebezpečí jako Cersei, udělá to samé, pojede a zachrání ji, i přes naléhání Cersei.

#201 Lady Adeline
4.6.2019 | 14:28:14
Lady Adeline

krásně napsané!!!!!! No bohužel někteří to tak nepochopili jako třeba uživatel FallenMaia :(
#200 sonulle:

5.6.2019 | 13:32:08
Violet

#199 sonulle: Tak tohle jsi napsala opravdu krásně a jsem ráda, že jsem to celý přečetla :) A je to i přesně to, jak jsem ty jejich lásky brala já. Hlavně takhle, jsem pochopila postavu Jaimeho :)

10.6.2019 | 13:39:51
Svjatogor

#199 sonulle: Wow, tomu říkám zaujetí. Musel jsem se prokousávat. Napiš taky nějakou povídku! Každý by měl něco zkusit semolit. Společnými silami k antologii GoT pro Ednu nebo na nějaký CZ/SK con. :-D

10.6.2019 | 15:53:31
wnicka

#3 Rafan: Správný tvrdý chlapY vidíš asi jen Ty. :)

17.6.2019 | 14:08:09
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama