Hra o trůny (Game of Thrones)
95/100 - 2 314×

Hra o trůny(Game of Thrones)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
VOD
Max | O2 TV
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

George R. R. Martin vyvrátil zvěsti o filmu

George R. R. Martin vyvrátil zvěsti o filmu

Před nedávnem se opět otevřela kapitola o filmu, který by pocházel ze světa seriálu Hra o trůny. Spisovatel George R. R. Martin v tom má však zatím jasno.

22 0
7.10.2015

Spisovatel George R. R. Martin aktuálně pracuje na šesté knize Vichry zimy, proto ho od pracovního stolu zvedne málo která věc. Je to několik dní zpátky, co po internetu začala kolovat zpráva, že se seriál Hra o trůny dočká filmu, to však Georgovi nedalo, přestal psát knihu, nemusel ani vstávat z židle a napsal do svého blogu nový příspěvek.

V poslední době jsou zvěsti mnohem specifičtější. Film bude o Robertově rebelii. Film bude o povídkách Dunka a Egga. Je to tak hloupé. Bylo by to sice dobré, rád bych to viděl, ale nic se od posledních zvěstí nezměnilo. Stále píšu Vichr zimy, tvůrci stále pracují na šesté řadě a HBO se stále věnuje televiznímu vysílání.

(Foto: HBO)

George zároveň dodal, že nikdo nebude vytvářet film se spoustou nových postav. Jediný film, který by v této chvíli mohl vzniknout, by byl součástí seriálu, tedy ve filmu by se objevily postavy ze seriálu. Žádný film zatím nečekejte.

Diskuze /44

Locker

Až skončí seriál i kniha, tak by se přesto mohlo v budoucnu něco natočit. Třeba životopisný film o Malíčkovi…

#2 dominich
7.10.2015 | 18:23:04
dominich

#1 Locker: proc zrovna o nem, myslim ze tam je deset zajimavejsich pos­tav

#3 AviaRa #4 Locker #5 Ann Taylor
7.10.2015 | 18:25:33
AviaRa

#2 dominich: Vypiš je tedy.

7.10.2015 | 18:27:50
Locker

#2 dominich: Jmenuj jednu.

#12 Azog2182
7.10.2015 | 18:27:57
Ann Taylor

#2 dominich: Protože o Palečkovi už je.

#6 AviaRa
webmaster
7.10.2015 | 18:30:12
7.10.2015 | 18:31:36
Engeneer

Bez obav, až skončí hlavní sága, určitě se do Westerosu zase podíváme…

Dobytí Aegonem Tanec draků Dunk a Egg Robertova rebelie Zkáza Valyrie Černohňova rebelie Tragedie v Summerhallu Příchod Andalů

a takhle můžu pokračovat… kdyby z každého udělali minisérii o 10 dílech, můžou látku ždímat dalších 10 let:D

#8 shadowelite #9 KollbY
7.10.2015 | 18:51:06
shadowelite

#7 Engeneer: na tom něco bude :D

7.10.2015 | 19:03:42
KollbY

#7 Engeneer: dobytí argonem a zkázu Valyrie to by mohla byt pecka !

#10 Ann Taylor
7.10.2015 | 19:19:22
Ann Taylor

#9 KollbY: Dobývání argonem… tak teď už se to vysvětluje. Žádnej dračí oheň, argon to byl! :D Ale jinak cokoli s draky by asi spolklo strašnou spoustu peněz. Film s hodně zkrácenými událostmi by šel, ale seriál o dobývání Západozemí? Leda by draky povětšinou vystřihli a i tak. To by byly furt armády, furt boje, dost finančně náročný. A o zkáze se toho zase moc neví, tam by museli všechno uvařit z vody. Ale příchod Andalů a věk hrdinů předtím bych viděla ráda.

#14 Azog2182
webmaster
7.10.2015 | 19:34:58
AviaRa

Já bych chtěl filmek o Nočním králi (jak se dostal k moci, vládnutí, zamilování se do Chodkyňě a jeho konečný osud), případně z Věku hrdinů- Dlouhá noc.

7.10.2015 | 19:52:55
Azog2182

#4 Locker: Jmenuju jich nekolik Cersei Tyrion Ned Tywin atd atd :)

#15 AviaRa
7.10.2015 | 21:01:15
Azog2182

Film prijde si myslim se zaverem serialu :) Byla by velka chyba kdyby ne protoze serial ma neuveritelnou popularitu a film by byl zlaty dul :) Ve spolupraci s GRRM by to bylo mistrovske dilo :)

#15 AviaRa
7.10.2015 | 21:02:17
Azog2182

#10 Ann Taylor: Tak je jasny ze kdyby delali neco vetsiho tak zvednou rozpocet :)

#20 Ann Taylor
7.10.2015 | 21:03:48
AviaRa

#12 Azog2182: Zatímco si Cersei myslela jak je chytrá a skončila v rukách „boží“, Nedovi upadla hlavička a Tywin dostal šípečkem. Tak Malíček v podstatě vyprovokoval/zpros­tředkoval války a šarvátky, díky nimž získává na síle a moci. Navíc postavy které jsi vyjmenoval jsou absolutně zbytečné a k ničemu, jelikož o nich již víme takřka vše.

#13 Azog2182: Jestli by se na tom podílel ten odpad v podobě „DéDé“ tak by to bylo k pláči a né mistrovské dílo.

#16 Azog2182
7.10.2015 | 21:08:00
Azog2182

#15 AviaRa: Jakej odpad prosimte ? jak o nich muzeme vsechno vedet kdyz jeste stale ziji a rozvijeji se a nemyslim pouze obdobi seriali myslim i jejich mladi atd :) Malicek mi neprijde nijak zajmavy :) To uz Varys je pro mne lepsi :)

#17 AviaRa
7.10.2015 | 21:12:13
AviaRa

#16 Azog2182: O jejich mládí se můžeš spoustu dozvědět ze všech dostupných knih, či z nich vytažených článků na internetu, to nejdůležitější se o nich ví a zbytek z jejich nudných dní vědět nepotřebuješ (jako to nepotřebuješ vědět v současném dění). Tywin a Ned se ti moc už nerozvinou, a zbylé dvě zmiňované postavy se budou rozvíjet stejně jako se dál bude rozvíjet Malíček. Pro mě je také lepší Varys, zatím hlavně v knižní předloze (pokud v seriálu nebude Aegon, jakože nebude, tak jeho přítomnost a vychytralost zde ztráci 50%). Jakej odpad? To co předvádí naši milí scénáristé s postavami. Je mi jasné že některé vedlejší vyškrtnou/změní aby to bylo pro diváka lepší a srozumitelnější, a aby se to vešlo do hodinové epizody. Ale takhle brutálně měnit linky a vůbec celou pointu určitých postav je demence a pak z toho vznikají nelogické scény a chování jednotlivých postav = zkráceně odpad.

#18 Azog2182 #35 KV14
7.10.2015 | 21:17:33
Azog2182

#17 AviaRa: Ano nektere linky mneni ale jestli je to dobre nebo spatne se teprve ukaze. Navic tenhle odpad tvori serial ktery bori rekordy ve vsem co se da a nema konkurenci :) Ale ze nektere veci mneni se mi taky nelibi ale nevime proc to mneni to se ukaze casem :)

#19 AviaRa
7.10.2015 | 21:22:56
AviaRa

#18 Azog2182: Mě je úplně jedno kolik seriál dostal cen, já byl s první, druhou, třetí i čtvrtou sérií jakžtakž spokojený, ale tolik ocenění nedostali, jako nyní při nejhorší sérii. Ono ovšem konkurence moc není a některé další rádoby seriály (Walking Dead) jsou ještě horší nesmysly. Ano, protože osekaná a změněná část (největší odpad) v Dorne určitě bude mít nejvyšší smysl, který všichni pochopíme a ještě je pochválíme jací jsou to šikulové, že :) Stejně jako Stannisova (a celé jeho rodiny) smrt je zcela „logická“, protože by pak neměli místo na Eurona (na Victariona jim to stejně „nezbylo“) a na rod Tarly, kde Samwellova sestra bude určitě velmi „důležitá“. Časem na to akorát doplatí, jelikož už děj nebude dávat valný smysl, naštěstí maj v záloze ty Chodce, kteří to můžou rozseknout v nejhorším, že :) Pak jim to ještě banda lidí, co si nepamatují více než 5 jmen (a těch pět jmen pak nedokáží napsat správně) pochválí. Další nastrčený kašpar jim dá cenu a poděkuje GRRM za to že vymyslel Game of Thrones (ačkoliv vymyslel A Song of Ice and Fire, nad tím se ale nikdo nepozastavil, hlavně že je vše „bezkonkurenční“).

#21 Azog2182
7.10.2015 | 21:33:40
Ann Taylor

#14 Azog2182: Kdyby mohli jen tak „zvednout rozpočet“, tak už teď je seriál lepší a nikdo by to neomlouval rozpočtem (efekty u odletu Dany nic moc – nekydej, rozpočet seriálu!, odbytá, respektive žádná bitva o Zimohrad – drž zobák, rozpočet seriálu!, Dorne nepředvedlo nic a „bitva“ písečných hadů byla ubohost – no tak nemohli plejtvat na lepší, rozpočet seriálu! – tímhle se tu ohání kdekdo, tudíž jim patrně nestačí a zvýšit ho nemůžou). Takže fakt ne. Film je něco jinýho, to jo, ale buď by to byla filmová série nebo hodně osekaný – a nevím, jestli HBO točí i megafilmy, v tomhle se fakt nevyznám, ale jako seriál.. bitvy s draky, dobývání s draky, nějaká dračí akce by musela být v každém dílu, to by bylo drahý jako ne prase, ale tři prasata a půlka k tomu. A kdyby si mohli jen tak navýšit rozpočet na tohle, tak co jim v tom brání teď, aby všechno neměli nadoraz? – Ne, tak snadný by to asi nebylo.

#22 Azog2182
webmaster
7.10.2015 | 21:37:08
Azog2182

#19 AviaRa: S Dorne souhlasim ale treba odbocka Hardhome byla naprosto luxusni :)

#24 AviaRa
7.10.2015 | 21:37:09
Azog2182

#20 Ann Taylor: Ono by stacilo kdyby to dali treba do 2 az 3 serii se zvysenym rozpoctem a vyjde jim to lip nez 8 serii s mensim rozpoctem :) A myslim si ze kdyby chteli tak mohli udelat bitvu o zimohrad tech par milionu by nebyl problem si myslim problem je v tom ze to vsechno spesne chteli narvat do finale aby pusobilo co nejvic krvave :) A i tak ma GOT tak trikrat vetsi rozpocet nez jakykoliv jiny serial :)

7.10.2015 | 21:41:18
Azog2182

Pan Prstenu mnel rozpocet necelych 75 milionu dolaru a byla tam lepsi bitva nez maji filmy s rozpocty 150 milionu :)

#26 AviaRa
7.10.2015 | 21:42:51
AviaRa

#21 Azog2182: S Hardhome souhlasím i nesouhlasím. Tam snad nemohli nic nepokazit a byla to určitě jedna ze světlých momentů páté série i s dobrým hudebním doprovodem. Co mi ale trochu vadilo že při útoku se zde nevyskytovala nemrtvá zvířata (nepočítám koně, myslím tím – medvědy, havrany, vrány, vlky a další). Ovšem tuto část mohli ukázat již na konci druhé série, takže další důkaz toho že už neměli peníze po výbuchu divokého ohně… Jelikož v knize je útok Chodců na Pěst Prvních lidí popsán daleko více než Hardhome.

#25 Azog2182
7.10.2015 | 21:44:44
Azog2182

#24 AviaRa: Druha serie taky nemnela takovy rozpocet jako pata tusim 2 mnela jeste 45 milionu nejsu si jiste kdy presne se zvedl na 60 milionu :)

#27 AviaRa
7.10.2015 | 21:46:40
AviaRa

#23 Azog2182: Pán Prstenů má sice pěkně vypadající bitvy, ale pro mě absolutně nudné a nezajímavé, jelikož trojice Aragorn + Legolas + Gimli + Armáda neporazitelných nemrtvých. Většinu filmu už tedy víš že dobro vyhraje a tak jen tupě sleduješ bitvu, než se tak stane.

#28 Azog2182
7.10.2015 | 21:48:39
AviaRa

#25 Azog2182: Pokud pátá série měla o pár desítek milionů více než předešlé, tak je to smutné, protože se to na kvalitě a počtu bitev neprojevilo. Protože styl „bitvy o Zimohrad“ zvládne natočit i kdejaký český dokument.

#29 Azog2182
7.10.2015 | 21:50:34
Azog2182

#26 AviaRa: a Rekni mi kde to tak neni ? :D Snad krome GOT tam dobro moc nevyhrava :D Pan Prstenu ma nejlepsi bitvu jaka kdy vubec vznikla a jeden z nejlepsich filmu vsech dob :) A to ze je nudna neni o rozpoctu o kterym sme se bavili bavim se o zpracovani ktere bylo fascinujici :)

#30 AviaRa
7.10.2015 | 21:51:05
Azog2182

#27 AviaRa: Rikam u Zimohradu slo o to ze to chteli proste narvat do 5 serie :) protoze v 6 by urcite nedali bitvu hned na zacatek a museli by to protahovat az do zase tak 8 az 9 dilu :)

#32 AviaRa
7.10.2015 | 21:52:34
AviaRa

#28 Azog2182: Mě ani nevadí, že vyhrálo dobro jako celkově. Ovšem náhodné obživnutí Gandalfa (protože prostě viděl světlo) a nesmrtelnost ostatních společníků (kromě Boromira aby to vypadalo tragicky že tam fakt někdo umřel) se zde člověk nemá o co obávat. To že má pěkně vypadající bitvy sám vím a uznal jsem to v první části věty v odpovědi na tebe, takže to rozebírat dále nebudu.

#31 Azog2182
7.10.2015 | 21:55:04
Azog2182

#30 AviaRa: Ono to neni jen otom ze videl svetlo necetl si knihu ? :) Gandalf taky neni clovek poslali ho do stredozemne vysi bytosti neco jako bohove u nas aby zajistil mir a kdyz zemrel tak ho poslali zpatky aby dokoncil ukol :)

#33 AviaRa
7.10.2015 | 21:57:12
AviaRa

#29 Azog2182: Tímhle jsi akorát potvrdil to, že se scénáristé chovají jako dementi a že je to odpad. Protože pokud by každou sezónu jen tupě čekali na 8–9 díl aby tam dali něco cool, tak je jinak nazývat ani nemůžu. Nehledě na to, že bitva mohla být o podobné délce jako Hardhome, tudíž by jim těch 40 minut zbylo (finále je ale většinou delší, takže by si těch „ztracených“ 10 minut mohli přidat, ale to s jejich demencí nejde) a místo toho zde budeme radši čumět na blondýnku co půl dílu řve na draka ať ji veme domů.

7.10.2015 | 21:58:01
AviaRa

#31 Azog2182: Já to převzal z filmu, knihu jsem četl jen Hobita kvůli povinné četbě. Ovšem využití bohů, o kterých se nezmiňuješ k náhodnému oživení postavy zrovna když se ti to hodí, taky nějaké umění není.

7.10.2015 | 22:00:37
Azog2182

Kdyz se to hodi bohove tam sou uz od zacatku v knihach :) Genius TOlkien stvoril asi nejlepe spracovany fantazy svet vubec :) GRRM je u mne hned po nem :)

#36 Dudo z Nostroma
7.10.2015 | 22:16:45
KV14

#17 AviaRa: představ si točit jen dní na železných ostrovech, to máš hned 6 lokací, takhle se to sfouklo štítem a panským přístavem, Dorné má 5 lokací, v seriálu jedna. jedna lokace k natáčení místo 5 dost razantně změní cenu produktu. Takže s určitostí víme proč mění děj, jsou to prachy. Např. linka Jaimeho (je neustále někde v pohybu), to by bylo extrémě drahý, takhle ho šoupli do Dorné a zabili tím dvě mouchy jednou ranou (chybou?)

#37 AviaRa
8.10.2015 | 9:54:31
Dudo z Nostroma

#34 Azog2182: No neviem, je to vec názoru. Pre mňa osobne je naj fantasy spisovateľom J. Eddings. Tie jeho svety, vykreslenie charakterov a zauzlovanie zápletok… Prečítaj si dielo Elénium a Tamuli. Samo špička je Malloreon. Martin je jeho rovnocenným súperom. A Tolkien? Filmy sú nádherné, ale knihy ma tak neuchvátili.

8.10.2015 | 13:11:54
AviaRa

#35 KV14: Kdyby pátou sérii neurychlili a dělali to jako v předešlých pomalejším tempem dle knih, tak takovou kravinu řešit nemusí. Třeba změnu linky u Sansy chápu, jelikož Jeyne v seriálu nebyla. Debilní zabití Stannise a jeho rodiny nechápu, to neomluví nikdo… Urychlené, trapné, debilní a nelogické. Dorne zde mohlo být párkrát, bez těch „scén“ které označují za boj a intriky a bylo by vystaráno, případně rozdělené do 5 a 6 série, aby nezabralo tolik času. Jelikož Řekotočí bude příští sezónu (+ Ostrovy, + Sever, + Essos, + KL, + Dorne) tak to už je více lokací, tudíž jim to tímhle neomluvíš. Jaime a Brienne od začátku co se potkali tak nějak směřují k sobě, dost pochybuji že nám to během chvíle představí jako v knihách, takže jakkékoliv náznaky v předešlých sériích o této dvojici jsou pak absolutně zbytečné.

8.10.2015 | 14:47:29
petrr92

lidi nerušteto podobnými nesmysly, když už konečně začal psát nebo ho přejde nálada a budeme čekat o další rok déle

8.10.2015 | 17:53:38
redhrad

Koukám že žiji v velkém bludu?:( Vždy jsem měl za to že to co dělá knihu, píseň, film = příběh je originální myšlenka. Je to možné trochu bokem , ale když vezmete ságu Vetřelec tak jednička je bezpochyby opravdu N1* a to tím že je originál a ty další pokračování na tom staví. Efekty/ triky a úžasné animace Super, ale jak to nebude stát na dobrém příběhu tak jak třeba LotR od Tolkiena, tak to bude je tupé koukání. Mě zajímá na GoT příběh a to že tam bude dobrá animace je třešnička na dortu. Díky za to že mají z čeho zatím tvořit, jak začnou vařit z vody tak sledovanost rychle upadne.

  • (triky v jedničce v porovnání proti proti poslednímu filmu bídné, ale ten příběh a atmosféra)
8.10.2015 | 18:48:01
Engeneer

Nezapomínejte, že s přibývajícími sériemi se zvyšují platy herců, skupina A má prý 300 tisíc na epizodu. Zaplatí herce a třetina rozpočtu je pryč, zaplatí efekty a další třetina je pryč…

8.10.2015 | 19:34:48
Azog2182

Stejne nechapu jak se plati efekty ? Snad si zaplatim lidi co to delaji a muzu si delat jaky sceny chci ne ? Nebo snad platim za kazdou scenu nebo co ? :D

#42 Engeneer
8.10.2015 | 21:18:09
Engeneer

#41 Azog2182: Odborník nejsem, ale řekl bych, že platí nějakému studiu, který si naúčtuje kolik jejich zaměstnanců na tom pracuje a jak dlouho na tom pracují a čím víc scén, které vyžadují efekty tam bude, tím déle to bude trvat (potažmo více lidí na tom bude muset dělat) a tím se to prodraží…

#44 Azog2182
9.10.2015 | 15:26:22
Petuskaxo

Teda na film o Robertově rebelii bych teda šla…:) Dost by mě taky zajímali Targaryenové :)

9.10.2015 | 16:05:34
Azog2182

#42 Engeneer: Je to mozny no lepsi by proste bylo kdybys sis je treba za 20 milionu pronajal a mohl by sis rict jaky efekty chces atd ale to je asi nesmysl no :)

9.10.2015 | 21:39:18
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama