Hra o trůny (Game of Thrones)
95/100 - 2 315×

Hra o trůny(Game of Thrones)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
VOD
Max | O2 TV
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

George R. R. Martin potvrdil, že jsou pořád v plánu tři další spin-offy

George R. R. Martin potvrdil, že jsou pořád v plánu tři další spin-offy

Spisovatel na svém blogu nedávno zveřejnil informaci, že se i nadále chystají tři spin-offy ze světa ledu a ohně. Vyvrátil tak dubnovou zprávu o tom, že jeden z připravovaných seriálů skončil již v průběhu příprav.

16 12
11.5.2019

George R. R. Martin v sobotu 4. května zveřejnil na svém blogu příspěvek, v němž upřesňuje stav chystaných spin-offů ze světa ledu a ohně. Spisovatel upozornil na to, že jsou informace na internetu nechvalně známé svou pochybností, a uvedl, že je v plánu pět seriálů, které nahradí Hru o trůny.

Z těchto pěti nástupců se tři z nich prý pěkně vyvíjí. Jeden ze seriálů, prequel, který Martin nazývá The Long Night, se začne natáčet ještě letos. Další dva se zatím sepisují, ale už se údajně začínají pomalu rýsovat. O čem budou, však spisovatel neprozradil.

V roce 2017 začala stanice HBO pracovat na čtyřech seriálech, které se mají odehrávat v různých dobách v obrovském a bohatém světě, který George R. R. Martin stvořil. Letos v dubnu scenárista Bryan Cogman informoval, že se spin-off, na němž pracoval, nikam neposunul.

(Spin-offy jsou stále v plánu. Foto: HBO)

V roce 2018 byl objednán pilot k seriálu, který Martin nazývá The Long Night. Mimo jiné v něm má hrát Naomi Watts a zatím tento spin-off vypadá nejnadějněji. Příběh se bude odehrávat tisíce let před událostmi Game of Thrones, jak už dříve oznámil spisovatel George R. R. Martin.

Produkce začne na pilotním díle tohoto prequelu pracovat na začátku léta, režírovat jej bude S. J. Clarkson. Zatím není potvrzeno, zda seriál dostane zelenou na celou jednu sérii, a tak doufejme, že vše dobře dopadne, a my se tak dočkáme dalšího povedeného seriálu.

Diskuze /57

LordStark

Děti lesa, a s nimi souboj svobodných království. Stvoření Night Kinga,Bílých chodců, stavba zdi, Brandon Stavitel, první Stárkové, a bude to končit, vyloděním Targaryenů a Baleorionem černým děsem, na to bude navazovat další spin-off historie Targaryenů, pouze moje hypotéza :)

11.5.2019 | 14:06:19
Jan_Molnár

hlavně ať to bude cokoli, bude to multikulti jak sviňa – prostě k zblití

#3 SultanCZ #4 LordStark #10 Nikolperse #30 naviivan #35 surky3
11.5.2019 | 14:26:10
SultanCZ

#2 Jan_Molnár: co je spatneho na multikulture ? zeby jste snad spadal pod tu cast populace cr co byla nejdal v bratislave ?! :D

#5 LordStark #27 Yanek
11.5.2019 | 14:34:23
LordStark

#2 Jan_Molnár: Nesmysl, herci co ztvární postavy z východních zemí budou samozřejmě vizuálně odpovídat dané oblasti,tak jako herci ze Západozemí. Tlačit lidem do hlav ideologii multikulti v GofT si tvůrci nedovolí.

11.5.2019 | 14:34:24
LordStark

#3 SultanCZ: Co je špatného na multikultuře ? Vlastně nic, pokud tedy jedna jediná kultura, nechce zničit jiné kultury. Tehdy se nejedná o multikulturní společnost,nýbrž hydbridní a fanatický typ války.

#6 SultanCZ #35 surky3
11.5.2019 | 14:36:01
SultanCZ

#5 LordStark: fanatický typ války.je tu odnepameti a to same lze rict o vzajemnem niceni kultur a nabozenstvi a jinych ideolog, zadna zmena jen jina doba a jine prostredky a jine argumenty proc pachat zlo ve jmenu dobreho ucelu …

#15 Rafan
11.5.2019 | 14:43:53
Docik

kdyby to mělo zachytávat válku lidí a dětí lesa, tak pochybuji, že by to končilo Targaryeny. Mám dojem, že GoT bude mít v poslední epizodě před titulky nějaký mindfuck moment s Branem – proto NK tak utnuli. Šetří si to na Spinnoff a na ten nás musí nalákat ještě v GoT. Každopádně je to smutný, řekl bych že 8. serie je jedna z nejhorších právě proto, že když už ji psali, tak ji psali tak aby nalákala na další seriály. Jen jestli se nepřepočítali v tom, že když to teď podělají, tak se na ty další seriály nebude skoro nikdo dívat.

#8 SultanCZ
11.5.2019 | 14:46:19
SultanCZ

#7 Docik: berete mi slova z ust. mam tez stejny nazor ze celej scenar 8 serie je na ukor jineho serialu, a tim dokazali dokonale zprznit velkolepe dilo s ohromnym potencionalem, skoda jen ze vseci uvazuji komercne :(.....

11.5.2019 | 14:50:38
LordStark

Každý zlo se vždy za něco skrývalo, ať je to náboženství,i­deologie,skupi­na,státní zřízení. Ve výsledku napáchají stejně jenom zlo a tím si ho ti pokroucenci jakože ospravedlní,to je celé.

11.5.2019 | 14:53:02
Nikolperse

#2 Jan_Molnár: Hlavne si nezabudni ísť dať večeru do Tureckej alebo Arabskej reštaurácie.

#14 Jan_Molnár
11.5.2019 | 15:16:07
Jan_Molnár

hmmm to se zeptejte star wars fans…

11.5.2019 | 15:32:04
Jan_Molnár

bratři z essoxu už idú – a obsah, děj pujde na druhou kolej, hlavne tam nasrat co nejvic negru, děkuji nechci

11.5.2019 | 15:33:55
Venous4

bohuzel vyhodili nejakyho borce z personalu a ten na tvrdo rekl jak to skonci a kdo vsechno v poslednim dile umre :(

11.5.2019 | 15:34:37
Jan_Molnár

#10 Nikolperse: mám radši asijské, asiati se jim ale moc nehodí… proč?

#18 Nikolperse
11.5.2019 | 15:34:51
Rafan

#6 SultanCZ: Už je to hezkých pár let co Muammar Kaddáfí prohlásil „Evropu dobudeme dělohami našich žen“. Svatá pravda. Vytesat do kamene by se to mělo. Ten chlap byl vše možné, ale že je nadaný věštec jsem fakt dlouho netušil a to ani v době kdy ta slova vyřkl.

#24 SultanCZ
11.5.2019 | 15:35:01
Jan_Molnár

tak třeba vietnamce nám sem nakvartýrovali bez nějákých mediálních povyků…

#22 LordStark
11.5.2019 | 15:37:47
Jan_Molnár

ale tento hnus je třeba nakvartýrovat do našich hlav, do našeho myšlení… proč?

11.5.2019 | 15:38:39
Nikolperse

#14 Jan_Molnár: A to by nebolo multi kultúrne keby tam bolo zopár aziatov namiesto čiernych?

#19 Jan_Molnár
11.5.2019 | 15:39:32
Jan_Molnár

#18 Nikolperse: to je mind press, kterej je v plnejch obrátkách a asiati nejsou zas tolik „sexy“ …ale srát nato, je mrte strarejch dobrej filmu/seriálů, který prahnou po objevení…

#31 Nikolperse
11.5.2019 | 15:43:17
Venous4

GOT S08e06: RIP ARIA, DAENEERIS, SANSA, JOHN, EURON – CERSEI usedne na trun :(

#26 Robinson #32 Nikolperse
11.5.2019 | 15:45:26
Jan_Molnár

za chvíli tady bude beztak rasistická policie, pak přijde femino, nato policie nadváhy… policie střídmého dýchání…

11.5.2019 | 15:47:20
LordStark

#16 Jan_Molnár: Nechápu co máš proti Vietnamcům, zrovna tohle je kultura která nechce být moc vidět, nevznáší žádné požadavky na Český stát a přináší do státní pokladny těžký prachy. To jiní, určitě víš koho myslím, ty už šikanují státy západní Evropy, máš v tom bordel, udělej si v tom pořádek.

#23 Jan_Molnár
11.5.2019 | 15:48:01
Jan_Molnár

#22 LordStark: to vůbec neříkám…

11.5.2019 | 15:49:42
SultanCZ

#15 Rafan: no nic vezlem ale vyrustal jsem dlouha leta v zahranici a to jak mezi krestany tak i mezi muslimy dokonce spolu vzajemne slavi svatky( samozrejme az na zakomplexovane jedince co si hledaj jakoukoliv zaminku aby narusovali poradek) tim chci jen rict ze migrace je zcela bezna nerikam normalni ale bohuzel bezna, no a pokud nekdo chce neustale narazet na „islamizaci evropy, tak chci jen podotknout ze prave krestane tedy evropane se nasraly nasilim do celeho sveta, tim se nechci zastavat samozrejme islamu jsem hrdej ateista a prome kazde nabozenstvi je "zlo“ ale mam rad vyvazenost a ta tu bohel nikdy nebyla a nejspis nebude…

11.5.2019 | 16:09:17
dokblanka

vůbec nevím, proč tu řešíte záležitost kultur či náboženství, když název článku je o něčem jiném

11.5.2019 | 16:57:00
Robinson

#20 Venous4: Nech těch kravin.

11.5.2019 | 16:58:19
Yanek

#3 SultanCZ: Ehm… co je na multikulti dobře? Právo sharia? Dětská obřízka? Kamenování? Hromadný znásilňování? Terorismus? Shazování buzíků ze střech? Promiň, já si nějak neumim vybrat, co z toho je úplně nej.

#29 SultanCZ #34 Argetlam Královrah
11.5.2019 | 17:28:26
Monoceros

To máte stejný jako kdyby ted mělo teprve vyjít Got a vy byste se dozvěděli že tam budou incesty a homosexuálové. Zase tolik se to neliší.

11.5.2019 | 17:53:52
SultanCZ

#27 Yanek: a proc do multikultury hned tahas šarii, kamenovani , znasilneni a terorismus co ma znasilnovani a terorismus spolecneho s kulturou a nabozenstvim ? pokud vim ani v bibli ani v koranu ci jine svate knize neni nic z toho. to jsou zlociny a zverstva „lidi“ co zneuzivaj nabozenstvi k pachani zla (je nebezpecna zbran nebo clovek co ji drzi ?) kazde nabozenstvi obsahuje nasili a jsou pasaze ktere proste v 21.stoleti nelze brat vazne, a jsou veci ktere nelze tolerovat ale proto neni duvod odsuzovat cloveka jen na zaklade barvy pleti ci nabozenstvi ne v 21. stoleti. kdyby to bylo na me zakazal bych vsechna nabozenstvi bez vyjimky ale to nejde proto je zapotrebi je vsechna respektovat. samozrejme az na ty nasilne casti, no a vrele doporucuji vsem si vyzkouset delsi pobyt nekde daleko v zahranici a neco z tamnejsich kultur pochytit nebot ceska mentalita je ve svetovem meritku zaostala. a co je na multikultu dobre ?! to ze lidi spolu ziji bez precutku, nasili, rasismu xenofobii a uzivaj si ruznorodost, problemi s multikultem nesjou kvuli lidem co jsou multikulturni ale s temi co jsou netolerantni a ti jsou v kazde kulture, tutiz pro zmenu ma otazka na tebe zni: ma byt clovek netoleratni,sobecky a zli jen protoze nekdo jiny je ?!

11.5.2019 | 17:57:50
naviivan

#2 Jan_Molnár: multi-kulti sa k tejto kontinentálnej fantasy hodia . je tu veľa národov, veľa rás, takže v poriadku .--- Len by som poprosil autora aby nenechal vyvraždiť všetkých silných mužov a na záver ponechal iba ženy a sem tam nejakého eunucha

11.5.2019 | 18:29:04
Nikolperse

#19 Jan_Molnár: Jasná otázka, ale odpoveď nie je. Jednoducho odpovedať áno alebo nie.

11.5.2019 | 18:55:24
Nikolperse

#20 Venous4: Ako dlho ten seriál už ide, ako dlho existujú knihy a aj tak sa nájdu ľudia čo nevedia ako sa volajú postavy.

11.5.2019 | 19:00:45
Svjatogor

Hodně hudebních skupin jede na GOT vlně: SHARM patří k těm lepším. Slyšel jsem jejich variantu Jenny a nekrolog Lyanny Mormont. Pěkné vokály.

11.5.2019 | 20:11:42
Argetlam Královrah

#27 Yanek: Promiň, jsem na téhle stránce nový… takže chápu to správně, že nový seriál bude sice ve světě Hry o trůny, ale bude tam právo Šária a ženské obřízky? A už je potvrzené, jestli tam budou teroristické útoky a hrdina ze zemí za Ašajem s maminkou z Bouřných krajin, který to šílenství zastaví?

11.5.2019 | 20:35:06
surky3

#2 Jan_Molnár:
#5 LordStark:
s multikulturismem ve filmech a seriálech je problém jenom jeden a to, že se to tak moc přehání, že se dívím, že jsme ještě neviděli černochy/asiaty v jednotkách SS. Případně jako členy německé armády při adaptaci ww2. Pokud je nějak popsáno prostředí a postavy (v předloze) tak by se to mělo dodržet. Sakra u Wakandy by se asi taky nikomu nelíbilo, kdyby tam byla hromada bělochů. Nebo půjdem tak daleko, jako je odsraňování zpodobnění významných osobností (bělochů) na univerzitách a to jenom proto že jsou to běloši ?… Prostě je na autorovi jaké prostředí si vytvoří a to by se mělo dodržet. Jasně pokud je popis nejasnej tak fajn, ale jinak dodržet. Nesnažte se cpát někam něco či někoho na sílu (což se bohužel poslední dobou děje dost často).

#37 Svjatogor #40 Annie27 #52 LordStark
11.5.2019 | 20:37:19
SaDiablo

Jelikoz bych si prala, aby posledni ctyri dily byval napsal prave Cogman, tak mi bylo lito, kdyz jsem cetla, ze to s jeho napadem nevyslo.

#44 sonulle
11.5.2019 | 21:09:25
Svjatogor

#35 surky3: Viděl jsem černého Carla Gustafa Emila, svobodného pána z Mannerheimu. Mělo jít o filmový experiment, jak budou Finové reagovat. Co byste čekali za reakce? ;-)

11.5.2019 | 21:18:17
mateSKAtes

Upozornuju že je to jen myšlenka ale proč mám takovej pocit že ty budoucí seriály (hlavně to chystané množství) nebude tomuhle sahat ani po kotníky a je to všechno dělaný jen proto že značka GoT ted frčí a dobře se to prodáva. Ale je to jen myšlenka když to tak nebude budu jedině rád.

11.5.2019 | 22:17:20
mateSKAtes

Btw s tím multikulty je mě to celkem jedno kolik lidí jiné barvy pleti než bílé v těch dalších seriálech bude jde mě hlavně o ty skryté radoby protesty nebo jakýkoliv vymejváni mozků nebo cpaní politickéjch názorů do seriálu kterej je uplně o nečem jiným. Když se jim tohle povede budu rád.

11.5.2019 | 22:22:01
Annie27

#35 surky3: Amen … tohle téma mi vždy připomene českou středověkou hru Kingdom Come, kdy se snesla kritika, že v této hře není jediný černoch :)

#41 Svjatogor
11.5.2019 | 22:44:15
Svjatogor

#40 Annie27: Abych se mohl alespoň bavit filmovou fyzikou a logikou u Transformers: Poslední něco cokoliv, musím vždy přeskočit tu historickou část (éééhm) s alkoholikem Merlinem a černošskými Galo-Římany. To se nedá, opravdu. Naštěstí jsem v sobě našel svou Mentální Pevnost Harmonie a Nadlehu. Začal jsem tomu hlavnímu hodnýmu robotovi říkat Primeros Optimos a voilá, super biják. :-D

#43 Annie27 #45 roob
11.5.2019 | 23:27:48
RaFa

Neni migrant jako migrant. Ten hnusný bezcenný plevel z východu, co si sem taháme je strašný. Irsko má například spoustu chytrých a pracujících Indů (doktori) + černochy si bere aspon se základním vzděláním.

11.5.2019 | 23:49:16
Annie27

#41 Svjatogor: Tak to smekám, to bych v sobě asi nenašla :D … jinak stále čekám na pokračování ;) :D

#56 Svjatogor
12.5.2019 | 0:23:32
sonulle

#36 SaDiablo: Naprostý souhlas

12.5.2019 | 9:08:05
roob

#41 Svjatogor: cernosski rimania mi pripomenuli https://www.imdb.com/name/nm1408543/?… = achilles (bol grek, ale z nejakeho dovodu som si naneho okamzite spomenul :) ). Inak to bol celkom v poho serial..

#55 Svjatogor
12.5.2019 | 11:25:18
POLW

Ach jo :-( Nějaké spin-off jsou sice hezká věc, nicméně tento člověk by se měl prioritně zajímat o to,co začal. A to i po dopsání Vichrů zimy (bůhvíkdy) by tam měl být ještě jeden díl, pokud to teda nespojí dohromady. Je to unikát, aby seriál předběhl o tolik knižní předlohu a pokud jde jen o peníze, je to smutné…Asi tak stejně, jako že se tato diskuze zvrhla na aktuální migrační politiku.

#47 ori #48 ori #49 ori
12.5.2019 | 11:35:56
ori

#46 POLW: Ak sa nemýlim, tak George na tých seriáloch nijako nespolupracuje, len sa odohrávajú v jeho svete.

#50 POLW
webmaster
12.5.2019 | 11:44:54
ori

#46 POLW: Ak sa nemýlim, tak George na tých seriáloch nijako nespolupracuje, len sa odohrávajú v jeho svete.

webmaster
12.5.2019 | 11:44:55
ori

#46 POLW: Ak sa nemýlim, tak George na tých seriáloch nijako nespolupracuje, len sa odohrávajú v jeho svete.

webmaster
12.5.2019 | 11:44:57
POLW

#47 ori: Ne tak docela.Na několika prvních seriích spolupracoval velmi aktivně (první se prakticky od knížek nelišila vůbec), potom ta spolupráce začala upadat a ty poslední s ním tak maximálně nějakým způsobem „konzultovali“. Ale předloha je pořád JEHO, i když se čím dál víc od knih rozchází.A v ti­tululkách je pořád napsaný ON.A ano, teď už se děj odehrává „jen“ v jeho světě.

#51 ori #53 mateSKAtes
12.5.2019 | 12:02:40
ori

#50 POLW: To viem, ale hovorím o tých spin-offoch, na tých nepracuje, maximálne to s ním konzultujú ako si povedal.

#53 mateSKAtes
webmaster
12.5.2019 | 12:43:16
LordStark

#35 surky3: Píseň Ledu a Ohně je jasně napsaný příběh s postavami, začal se psát ještě tehdy,než vygumovaní jedinci, kteří si dovolují vznášet své nesmyslné požadavky na G.R.R Martina byli na světě. Zde je vidět jasná iracionalita jejich myšlení, když řeknou že v GofT je málo černochů, vůbec nečetli knihy,nechápou příběh,demogra­fii,ale hlavně že mají takové požadavky,ti lidé žijí mimo realitu,jsou to pracovníci různých neziskových agentur a jejich prací je řešit právě takové nesmysly.Oni sami vytvářejí rasismus, protože pokud se já dívám na GofT nečekám černocha jako Starka rod starý staletí v demografické oblasti Severu, ale když přijede pirát Sallador Saan ze svobodných zemí,očekávám že to bude černoch, dle knižního pojetí, a jeho posádka logicky bude spíše složená z exotických členů ne z bělochů ze Západozemí, říká se tomu naprosto normální zdravý rozum. Pokud Afričan, napíše příběh o Africe, kmenech, válkách, různé příběhy z doby 300 n.l. nepředpokládám že někdo řekne že tam je málo bělochů. Multikulturalisté jsou ve skutečnosti ti největší rasisté.

#53 mateSKAtes #54 ori
12.5.2019 | 12:53:49
mateSKAtes

#51 ori: Jako ja souhlasím s #50 POLW: nejdřív by měl dopsat jeho životní ságu a pak vymejšlet něco jiného. Nemluvím ted o Spin-offech ale o knihách třeba takovej Rytíř Sedmi Království a nebo Potulný rytíř ;) A nejen to, on píše furt něco stačí se podívat na jeho biografii.

#52 LordStark: tak s tim nazorem souhlasim taky

12.5.2019 | 13:10:41
ori

#52 LordStark: Súhlasím s tebou, avšak Saan je v knihách biely.

webmaster
12.5.2019 | 13:10:44
Svjatogor

#45 roob: Budu slušný, byl to ***** ********* *********** ********* ************* a úplná *****. :-)

12.5.2019 | 14:28:51
Svjatogor

#43 Annie27: To je jako říct: jsem zlobivá holka. :-D

#57 Annie27
12.5.2019 | 14:30:12
12.5.2019 | 15:46:52
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama