Hra o trůny (Game of Thrones)
95/100 - 2 314×

Hra o trůny(Game of Thrones)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
VOD
Max | O2 TV
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

George R. R. Martin hovoří o svém tvůrčím procesu, inspiraci a o Lady Stoneheart

George R. R. Martin hovoří o svém tvůrčím procesu, inspiraci a o Lady Stoneheart

Na internetu se nedávno objevil jedinečný rozhovor se spisovatelem Georgem R. R. Martinem, tvůrcem knižní ságy Píseň ledu a ohně, předlohy seriálu Hra o trůny. George hovoří o svém tvůrčím procesu, o inspiraci Hry o trůny či o odmítání dřívějších nabídek na zpracování filmů.

31 0
27.7.2017

Začínáme tím, že George odhaluje krušné období, kdy se chystal napsat Rudou svatbu. Od začátku věděl, že se to má stát, ale do poslední možné chvíle se tomu vyhýbal:

Tu kapitolu jsem přeskočil a napsal stovky stran, které následovaly. Celá kniha byla hotová, až na tu scénu s Rudou svatbou. Bylo strašně těžké tu scénu napsat, protože jsem s Catelyn žil tak dlouho. A samozřejmě jsem měl slabost pro Robba, i přesto, že nebyl postavou, z jejíhož pohledu jsem příběh vyprávěl, a nějaké další vedlejší postavy. Jsou to vedlejší postavy, ale vyvinul jsem u nich vztahy a věděl jsem, že všichni umřou. Byla to jedna z nejtěžších věcí, co jsem napsal, ale také jedna z nejsilnějších scén, co jsem kdy udělal.

(Rudá svatba)

Avšak v knihách zůstala Catelyn naživu i po své smrti, nyní ale jako Lady Stoneheart. Martin na tuto myšlenku přišel při čtení Pána prstenu, kterého četl jako dítě. A co George říká na to, že Dan a David ze seriálu Lady Stoneheart vyškrtli?

Dan a David se rozhodli, že tím směrem nepůjdou. Ale obě tyto verze mají stejnou váhu, protože Catelyn Stark je fiktivní postava a neexistuje. Můžete o ní odvyprávět kterýkoliv z těchto příběhů.

Na seriálu se Martin podílel do čtvrté sezóny, od páté se tedy na seriálu nepodílí. Za vším ovšem stojí čas:

Rád bych toho udělal víc, ale není čas. Stále se snažím dělat ty knihy. Napsat scénář mi zabere asi měsíc a já měsíc navíc nemám, prostě se snažím soustředit na knihy, které, jak víte, mají velké zpoždění.

Ohledně toho, jak se George nechává při psaní ovlivnit fanoušky či tvůrci seriálu, má jasno:

Musíte mít na paměti, že jsem příběh začal psát v roce 1991 a s Danem a Davidem jsem se poprvé setkal v roce 2007. S těmi postavami a tímto světem jsem žil 16 let předtím, než jsme vůbec začali pracovat na seriálu. Jsem s nimi vážně spjat a kvůli seriálu nehodlám nic měnit, nebudu měnit nic ani kvůli fanouškům. Stále píši ten příběhu, který jsem začal psát na začátku devadesátek.

(Jak knižní sága Píseň ledu a ohně dopadne?)

Ohledně svého tvůrčího procesu, který, jak sám zmiňuje, nevyhovuje každému spisovateli, se více rozpovídal:

Ve svých knihách vím, kde začínám a kde chci skončit, víceméně. Vím nějaké důležité body, které mě po cestě čekají, ale při psaní objevíte spoustu věcí. A věci, o kterých jste přemýšlel před dvěma lety, by nyní nefungovaly tak dobře. Vždy je to pro mě proces objevování. Vím, že tak každý spisovatel nepracuje, ale u mě to tak funguje.

A co se týká inspirace knižní ságy Píseň ledu a ohně, tak to je určitě všem fanouškům známo. Jako hlavní inspirace sloužily známé války růží:

Píšu válečný příběh, v podstatě Válku růží. Stoletou válku. Stojí za každou mou inspirací. A když čtu historické knihy, znásilnění je součástí všech těchto válek. Neexistovala válka, kde by k němu nedocházelo, a to včetně válek, které probíhají v současnosti. A když píšete válečný příběh, je podle mě zásadně nečestné nenapsat to tam.

Příběh války růži si můžete připomenout ve dva roky starém videu, které jsme pro vás přeložili.

Thumbnail Play icon

Nakonec se s Georgem podíváme do minulosti, obzvláště po úspěchu Pána prstenů se Georgovi začali ozývat různí hollywoodští agenti s tím, že by ze ságy chtěli udělat film. Avšak nepochodili z jediného důvodu – příliš mnoho materiálu ke zpracování.

Nedokázali zvládnout tolik materiálu, hlavní věc, kterou jsem po nich chtěl. Na všech těch schůzkách znělo: Je v tom moc postav, je to moc velké – Jon Sníh je hlavní postava. Zbavíme se všech ostatních postav a uděláme to o Jonu Sněhovi. Nebo bude hlavní postavou Daenerys. Všech ostatních se zbavíme a uděláme film o Daenerys"… Všechny tyhle nabídky jsem odmítl.

Co na Georgovy odpovědi říkáte? Dozvěděli jste se něco nového?

Foto: HBO

Diskuze /58

Locker.

Znám se s ním a mluví v podstatě pravdu…a vysvětlil zároveň i to, proč stojí GoT od 5. sezóny za vyliž prdel…

#2 Golradir #51 matej773
27.7.2017 | 19:15:35
Golradir

#1 Locker.: :D :D :D Ty jsi jeden z nejvtipnějších lidí tady, každý tvůj koment stojí za to :). Kdybys všechny komenty sepsal dohromady, svázal a nechal z toho udělat knihu, tak by z toho byl určitě bestseller :). PS.: nemyslím to nijak špatně ;)

#3 Uschi
27.7.2017 | 19:38:38
Uschi

#2 Golradir: Games of Edna by Locker :D Pak to poslem do HBO, mohl by z toho bejt docela slusnej spinoff :D

#4 SSSniper
27.7.2017 | 20:16:33
SSSniper

#3 Uschi: Spinoff s názvom „The truth about season 7!“

27.7.2017 | 20:19:21
Sekera

prosim vas neviete kedy bude dabing ?

#7 SSSniper #8 quetzalogg #10 Eddard1 #12 zizik
27.7.2017 | 20:29:11
yennik

game of thrones, how it should have ended

27.7.2017 | 20:42:53
SSSniper

#5 Sekera: Uč sa jazyky :)

27.7.2017 | 20:46:06
quetzalogg

#5 Sekera: Nebo se uč číst (titulky). Dabing stojí u GoT ještě za větší prd než u jiných seriálů a filmů…

27.7.2017 | 21:08:43
Eddard1

Největší emoce při čtení co jsem zažil byla opravdu Rudá svatba. Vyrazilo mě to dech. 10 minut jsem to rozdýíchával

27.7.2017 | 21:14:21
Eddard1

#5 Sekera: předpokládám jak bude 3 epizoda. Tak by už mohla být 1 epizoda s dabingem. Chce to hledat v programu HBO

27.7.2017 | 21:18:25
Trepy

https://www.youtube.com/watch?… Podrobné spoilery k 6. epizodě. Chytří lidé se nepodívají.

27.7.2017 | 21:21:41
zizik

#5 Sekera: v 6. sezóně byl na HBO GO dabing myslím vždy dva týdny po premiéře, čili když šla nová epizoda s titulkama, objevil se dabing u předminulé epizody.

Koukám teď na HBO GO a u 7×01 zatím dabing není.

Nicméně není moc o co stát, jak se dívám na starší díly, tak dabing vždycky vydržím tak 5min. (znělka+první scéna) a přepínám na originál, ty hlasy v dabingu mi prostě vůči originálu nesednou.

Ale pokud jedeš jen dabing, a nikdy jsi neslyšel originál, tak pro tebe může být ok, překlad jako takový je proveden dobře, a neruší ho moc snah o „počešťování“.

27.7.2017 | 21:41:13
Kolousek001

Dabing je v pohodě, HBO si na něm dává elkem záležet. Já ho i preferuju, ale mám to zaplacený HBo tak koukám na premiéru …

A dabing bude nejdřív v září někdy – na první epizodu až to budou opakovat.

27.7.2017 | 21:42:42
Lex Luthor

Jsem celkem rád, že to neudělali jako film, mám radši seriál i když někdy by se jedna epizoda dala počítat i jako film

27.7.2017 | 22:24:04
Rafan

Martin má pravdu v tom, že ten příběh je opravdu moc rozsáhlý a epický, ani sága filmů v rozsahu Hobit aneb Cesta tam a zase zpátky + Pán prstenů by nestačila ten příběh pobrat, aniž by byl osekán tak, že by to s původním románem ( kromě názvu) nemělo mnoho společného. Navíc by byli už jen druzí a ač si pohrávám s myšlenkou, kdy by byla natočena série 150 minutových filmů, tak mám obavu že by to na sebe nevydělalo. Navíc by to natáčení trvalo tak 15 let díky praxi v Hollywoodu, že další film se natočí až tehdy, když ten předešlý vydělal.

28.7.2017 | 0:05:52
Šejmus92

Catelyn je Martinova nejoblíbenější postava nebo co? To se divím, protože je to strašná kráva, která společně se ségrou v podstatě způsobila téměř zánik celého rodu.

Beztak kecá a dělá PR. Na rudé svatbě umřelo pár nesympatických postav, nebo tady je někdo, kdo by zbožňoval Catelyn, Robba nebo tu jeho jeptišku? Nejvíc líto mi bylo těch vlků.

#17 Argetlam Královrah #18 Trepy
28.7.2017 | 0:13:31
Argetlam Královrah

#16 Šejmus92: Catelyn byla má druhá nejoblíbenější postava, hned po Cercei.

28.7.2017 | 0:43:05
Trepy

#16 Šejmus92: Neboj, ale tvoji nemoc lze vyléčit nějakými léky. Ale teď vážně, Catelyn v žádným případě nezpůsobila zkázu svého rodu, jen propustila jednoho rukojmího. Jestli ti vadí postava starající se matky, tak běž HNED teď za svou mámou a řekni jí, že „je to strašná kráva“ za předpokladu, že se o tebe dobře starala. Za předpokladu, že tvoje matka je více jako Cersei, tak jí poděkuj, že z tebe vychovala psychopata jako je Joffrey.

#19 Argetlam Královrah #21 Šejmus92
28.7.2017 | 0:53:04
Argetlam Královrah

#18 Trepy: Ten závěr je moc vtipný. Řekni mi prosím rozdíl mezi Cercei a Catelyn? Počítejme jen první 3 série, kdy byly naživu obě. Obě dvě byly ochotny pro své blízké vraždit a také vraždily, obě dvě z neštěstí, které potkalo jejich děti (Brana a Joffreyho) obvinily někoho jiného (jedna Tyriona a druhá také Tyriona a Sansu), obě dvě opravdu milovaly své děti a toho, s kým je měli (Ned, Jaime), že jim nezbylo místo pro lásku pro kohokoliv jiného (Jon, Robert), obě dělaly hloupá rozhodnutí. A když na to přišlo, tak ani jedna nedokázala své děti zastavit, i když věděla, že dělají strašnou chybu (Robbovo prohlášení se králem Severu – knižní Catelyn ho prosila, ať to nedělá a raději ohne koleno, Robbův strašný sňatek a v knize i nová rodina, která ho nenáviděla, a Joffreyho popravení Neda Starka, a hádky s Tywinem Lannisterem).

#55 matej773
28.7.2017 | 3:00:12
Argetlam Královrah

V GoT není mnoho postav, které by si byly (v prvních třech sériích, Cercei se hodně změnila a Catelyn umřela, takže dál už to nemůžeme brát v potaz) tak moc podobné jako jsou Cercei a Catelyn.

Další takové podobné postavy jsou možná tak Randyl Tarly, Olenna Tyrell a Tywin Lannister, nově také Edmur Tully a Theon Greyjoy.

28.7.2017 | 3:03:04
Šejmus92

#18 Trepy: Nezlob se na mě, očividně jsem ti šlápl na kuří oko, ale Catelyn je fakt hodně negativní postava. Možná to všechno myslela dobře, ale stejně:

  1. Celý život se chovala špatně k Jonovi, protože to byl (respektive myslela si to) bastard Neda. No jasně no, dáme to sežrat přesně tomu, kdo za to nemůže! Vždyť Jon si přece před narozením vybral, že chce být Nedův bastard! Fakt úžasný důvod k nevraživosti.
  2. Catelyn částečně způsobila celou válku, když jak největší magor zajala Tyriona. A proč? Protože nájemný vrah měl jeho dýku. No tak to je fakt důkaz jak noha. Na severu jim asi všem namrzl mozek, protože jasně – každej kdo chce někoho zabít, k tomu použije nějakou brutálně drahou, unikátní a snadno identifikovanou dýku. :D Nikdo ale aspoň nebyl tak tupý, aby někde v hospodě Tyriona zajal. Jako co si myslela? Že Lannisterům to bude fuk? Jasně že ne, takže vzniklo mezi rody nepřátelství, zajali Neda a kvůli Cat (přímo kvůli ní!) umřeli snad všichni věrní, kdo s nimi byli v KL. Brilantní rozhodnutí!
  3. Jednala za zády svého Robátka, ale to se ještě dá odpustit, protože Robb byl nadržený retard, co celou válku zahodil kvůli tomu, aby zasunul.
  4. Ona dokonce i umřela jako totální kráva, když absolutně bezdůvodně zavraždila Freyovu manželku. Jako proč to udělala? Že jí Frey vyvraždil pár členů rodiny? No jasně no, jeho manželka za to určitě může. Jako co to je za logiku? Co to je jako za pomstu, zabít někoho nevinného, kdo je sám oběť? Ona Cat měla fakt vždycky problém v určování viníků, ta by nemohla dělat ani ostrahu v Bille.

Celkově byla Cat taková hodnější ale chudší a neschopnější Cercei. Argetlam Královrah je porovnal naprosto skvěle.

#29 Locker.
28.7.2017 | 3:24:49
fgh

Ok, prave jsem dokoukal The Queen's Justice. Ta scena s Jonem a Tyrionem byla skvela. Pry „i saw you last pissing off the wall“, potom tam oba mluvi o Sanse…

Co me zaskocilo bylo to, ze Varys se nema moc v lasce s Missandei, a ze mu rekla, ze brzo umre + ze kdyz se Davos zminoval o tom, jak Melisandra ozivila Jona, tak ho Jon utnul… Vazne jsou tam veci, ktere by clovek necekal…

Vic tu spoilovat prozatim opet nebudu.

#23 Glen #34 zroutik
28.7.2017 | 5:42:39
Glen

#22 fgh: Kde si to sledoval?

#24 Nikolperse
28.7.2017 | 6:30:23
Nikolperse

#23 Glen: Sledoval to na kanáli Locker.TV

#25 fgh
28.7.2017 | 6:48:44
fgh

#24 Nikolperse: Tohle stejne mi napis, az se na ten dil podivas take.

#26 fgh
28.7.2017 | 6:52:20
fgh

#25 fgh: Hezke, jak mi tu skoro nikdo neveri i pres to, ze vse, co jsem napsal, se stalo, nebo se prozatim pomalu ale jiste potvrzuje.

#27 vojtasaurus
28.7.2017 | 6:55:08
vojtasaurus

#26 fgh: ja taky verim v to, ze Malicek bude sezran kralem pavouku a osvobozen Nymerii, ale jeste predtim znici zed pomoci divokeho ohne, aby z ni vytezil obsidan..

#28 fgh
28.7.2017 | 6:59:42
fgh

#27 vojtasaurus: To neni vse, jeste za pomoci wildfire znici Isle of Faces na prikaz Night Kinga. Zajme Joraha, AKA King Of The Stone Men, a sveri mu do rukou vsechny Stone Men z Valyrie, ktere Jorah zotroci, a diky nim Littlefingerovi misto Isle of Faces postavi giganticke obsidianove sidlo ve tvaru hlavy Catelyn Stark.

28.7.2017 | 7:05:58
Locker.

#21 Šejmus92: Zapomněl si na to, jak zcela idiotsky propustila Králokata…

#33 Šejmus92
28.7.2017 | 8:05:29
PecaCZE

Lidi on tu epizodu neviděl jinak by sem dal odkaz, kde ji viděl i přesto, že už tu epizodu stáhli že ;) … On si to jen přečetl na redditu, kde už je ta série popsaná a teď z toho čerpá.

#37 fgh
28.7.2017 | 8:44:48
EmporioDrago

„kvůli seriálu nehodlám nic měnit, nebudu měnit nic ani kvůli fanouškům. Stále píši ten příběhu, který jsem začal psát na začátku devadesátek.“ YES YES takhle to ma byt a jsem za to rad. Proto se tesim Xkrat vic na dalsi knihu nez cekat na dalsi serii/epizodu serialu

28.7.2017 | 9:23:26
vojtasaurus

Miluji debaty stylem, byla lepsi Cat, nebo Cercei, byl lepsi Rob, nebo je Jon..? Asi bych to shrnul tak, ze je lepsi ten, kdo zije..:-D Ikdyz v pripade Jona bych byl radsi, kdyby zemrel, prece jen to je sampion nocniho krale..

28.7.2017 | 12:25:29
Šejmus92

#29 Locker.: To je zahrnuto v bodu 21.

28.7.2017 | 14:20:06
zroutik

#22 fgh: a do spoileru to dát neumíš? fakt děcko!!!!

#36 fgh
28.7.2017 | 15:44:17
zumar

Článek dobrý ale diskuze ještě plodnější, aneb odborníka na ASOIAF poznáš podle toho, že píše jedině Cercei.

#58 Argetlam Královrah
28.7.2017 | 16:09:58
fgh

#34 zroutik: Viserion umre.

28.7.2017 | 16:48:43
fgh

#30 PecaCZE: Ja sem se k tem epizodam nedostal pres reddit, ale mam je ulozene v PC, protoze to mam od osoby, kterou kvuli diskretnosti k ni zminovat nehodlam. Mam vsechny epizody 7 serie.

Jeste mi zbyva se podivat na posledni epizodu, jinak prvnich 6 jsem uz videl. Tu 7 si setrim dnes na vecer.

Tudiz vazne nehodlam ty episody kvuli vam hodiny nekde uploadovat, abych vam poslal odkaz…

#38 Golradir #43 fgh
28.7.2017 | 16:55:46
Golradir

#37 fgh: Ty si vážně myslíš, že ti tohle někdo žere? Kamaráde, my už dlouho nejsme na základní škole, abychom veřili všemu, co nám kdo nakuká…

#39 fgh
28.7.2017 | 17:14:09
fgh

#38 Golradir: To, jestli mi tu nekdo neco veri, jsem uz davno vzdal, protoze i kdyz se nakonec ukazalo, ze jsem mel pravdu, tak to samozrejme zadny hrdy cechacek neprizna… O to de, i kdyz mi neveri, nakonec zjisti, ze jsem mel pravdu, coz je nastve mnohem vic.

Daval jsem tu mnoho prispevku s dukazy + 2 prispevky, kde byly dukazy od samotne HBO + i screeny z epizod z meho VLC prehravace, i tak nikdo nepriznal, ze jsem mel pravdu, proto uz nehodlam mrhat casem psanim vysvetlovani a screenovanim dukazu, proste to zde budu feedit spoilery, at si kazdy veri cemu chce…

#40 zroutik #42 Golradir #43 fgh #47 fgh
28.7.2017 | 17:25:37
zroutik

#39 fgh: a furt to jako hňup nejseš schopnej dát do spoileru – neuvěřitelná neohleduplnost a sebestřednost…

#41 fgh
28.7.2017 | 19:42:29
fgh

#40 zroutik: Jo no, mas pravdu… Omlouvam se… Zaslouzim si smrt, stejne jako Grey Worm…

POZOR SPOILER

28.7.2017 | 20:05:25
Golradir

#39 fgh: ok, tak hoď ty tvoje epizody na uložto a pojmenuj je třeba fgh, pak sem pošli odkaz do spoilerů nebo mě do zprávy. To je podle mě největší důkaz… Pokud máš ve všem pravdu, tak to uznám nejsem jeden z těch neomylných zatloukálků :D No a jestli mi teď napíšeš, že to nemůžeš poslat, protože toto a toto, tak se pak nediv, že ti nikdo nevěří :D

#43 fgh
28.7.2017 | 20:10:19
fgh

#42 Golradir: Ja zase tobe neverim s tim, ze jeste nejsi na zakladni skole. Ocividne neumis cist.

Kdyby jsi si pozorne precetl tohle #37 fgh: a tohle #39 fgh:, nikdy by jsi to, co jsi prave napsal, nenapsal.

Jestli te vazne zajima pravda, muzes se podivat, co jsem tu vse v diskuzich napsal ohledne toho, co se stane, a na zaklade tobe jiz dostupnych epizod si muzes vse overit.

(Samozrejme neocekavam, ze budes pocitat me reakce na trolly, viz vojtasaurus, jelikoz preci nejsme na zakladni skole…)

#44 Golradir #46 PecaCZE
28.7.2017 | 20:17:43
Golradir

#43 fgh: To mi chceš vážně tvrdit, že máš tak pomalej upload, že nedokážeš dát jednu epizodu na uložto? To jsou všechno prostě jen výmluvy… Jediné, co jsem našel z toho, co jsi psal byla totální blbost → to s tou zmrzlou řekou u zdi → jedná se pouze o mrak, když se podíváš pozorně z jiných úhlů, tak to poznáš. Tudíž jsem neměl potřebu dohledávat další blbosti mezi tou hromadou komentů. (jojo vysoká škola a základní škola neni moc velkej rozdíl ;)

#52 fgh
28.7.2017 | 20:29:46
Šejmus92

Nekrmte trolla proboha.

28.7.2017 | 20:33:17
PecaCZE

#43 fgh: Stačí vyfotit obrazovku a dát to třeba na ctrlv .cz a tak můžeš ukázat nějakou scénku. Všechno co jsi napsal sis přečetl jinde, jen se blbě vymlouváš no.

#47 fgh
28.7.2017 | 21:02:54
fgh

#46 PecaCZE: To jsem delal.

Precti si tohle: #39 fgh:

#49 PecaCZE
28.7.2017 | 21:24:18
ori

Prosím, zabanujte toho blbba, tu sa už ani neoplatí čítať diskusie, viac ako polovica všetkých komentárov pri každom príspevku sú trápne teórie lockera a jeho nasledovníkov, ktorí si myslia že sú strašne zaujímaví ale to by sami nepovedali – nie sú!

#49 PecaCZE #50 fgh
webmaster
28.7.2017 | 21:38:40
PecaCZE

#47 fgh: Jo četl jsem, ale nic jsem od tebe neviděl :/
#48 ori: SOUHLAS, RUN NA ADMINY !!!

#50 fgh
28.7.2017 | 21:57:29
fgh

#49 PecaCZE: To ti melo oduvodnit, proc uz zadne dukazy nevytvarim. Kdyby te skutecne zajimaly, tak se podivas do starsich diskusi, kde me prispevky i s dukazy naleznes.

#48 ori: Mam uplne stejne pravo zde zminovat sve nazory, teorie, ci pravdy (coz delam nejcasteji), stejne jako to delaji ostatni, mimo jine i ty.

To, ze se ti nelibi, co pisu, je zcela subjektivni a naprosto irelevantni. Mne se take nelibi, co pises ty, a ze tu verejne v diskuzi vulgarne napadas svobodne se projevujici lidi, a take te za to neurazim.

Jestli ti to tedy trha zily, zmackni Alt+F4.

#53 PecaCZE
28.7.2017 | 23:07:23
matej773

#1 Locker.: Něco by mne zajímalo… Jestli máš TARDIS, nebo jinej stroj času, protože z toho, cos napsal, tak chápu, že to, co je v tomto rozhovoru, akorát potvrzuješ, takže toto všechno tobě řekl ještě před rozhovorem… Já jen, že to všechno řekl před šesti lety, tak to jste si asi fakt pěkně popovídali o čtvrté sérii. :-) https://www.youtube.com/watch?…

28.7.2017 | 23:14:32
fgh

#44 Golradir: Ne, nepochopil jsi, ze nehodlam uz mrhat svym casem ke zbytecnym dukazum, a uploadovat nekam pro ceskou komunitu videa fakt nehodlam. Sam nevim, jestli nejsem jediny Cech, co k tem epizodam pristup ma, o cemz trochu pochybuju, pravdepodobnost tam je. Vim jen o tom, ze k nim ma pristup dost lidi ze zahranici, a ne jen z anglicky mluvicich zemi – kdyz tak mrkni na net…

28.7.2017 | 23:38:29
PecaCZE

#50 fgh: Tak to už těžko najdu pokud tam něco je. Víš, kdyby ty epizody někdo měl, tak už jsou dávno na pirate bay, takže kecáš :). Nikdo ti to tedy prostě nesežere, kdyby jsi nechtěl mrhat časem, tak v diskuzich nepíšeš o budoucích epizodách a nekomentuješ ty co tě tu stíraj. Jen chceš pozornost jako Locker. Tím končím.

#54 fgh
29.7.2017 | 0:12:25
fgh

#53 PecaCZE: Nevim cim me tady kdo stira. Ty epizody verejne dostupne nejsou z jistych duvodu, zkus si o tom neco zjistit, jak uz jsem psal…(kdyby to bylo tak jednoduche, tak by to mohl leaknout snad kazdy, kdo na tom pracoval). O Lockerovi sem se dozvedel az diky par lidem, kteri me k nemu z me neznamych duvodu prirovnavaji.

29.7.2017 | 1:11:54
matej773

#19 Argetlam Královrah: To zas prrrr, Catelyn se snažila zjistit pravdu o tom, kdo to udělal – to, že jí Malíček navykládal kraviny, je zase jiná věc. Ale Cersei? Ta prostě ukázala na Tyriona a nic jiného nechtěla slyšet (jestli se počítá jako důkaz to, že Tyrion naléval víno, tak teda nevím, už jen to, že Tyrion koukal do poháru by z něho tím pádem dělalo úplně dementního vraha), takže asi tak.

#56 Šejmus92
29.7.2017 | 1:29:06
Šejmus92

#55 matej773: Takže úplně stejně jako s Catelyn – té taky stačilo zjistit původní vlastnictví dýky a měla jasno. :D

29.7.2017 | 11:01:05
Darth Shi'mon

Ohledně toho jak se George inspiruje fanoušky. Mám od něj moc rád tuhle větu: „Art is not a democracy. People don't get to vote on how it ends.“

29.7.2017 | 11:05:45
Argetlam Královrah

#35 zumar: Omlouvám se, ne každý sleduje GoT s titulkami, takže nemá ty jména tak zafixované. Až donedávna jsem psal také Jamie místo Jaime :)

30.7.2017 | 12:38:26
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama