Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody.
George R. R Martin a jeho pohled na úniky scénářů sedmé sezóny
George R. R. Martin stále neúprosně pracuje na šesté knize ze své knižní ságy Píseň lehu a ohně. Na tvorbě seriálu se již nepodílí, ale to mu nebrání, aby se k němu vyjádřil. Nyní svůj názor vyjádřil k uniklým scénářům sedmé sezóny, které na internetu už nějaký čas kolují.
Na internetu jste si mohli scénáře sedmé sezóny stáhnout a přečíst, ale když následně seriál sledujete, je to naprosto jiný zážitek. George R. R. Martin k tomu řekl své.
Je svým způsobem vtipné, jak lidé šílí, že před odvysíláním seriálu utekly scénáře, aniž by se zamysleli nad tím, že vlastně prvních pět sezón bylo podle mých knih a kdokoliv si je mohl přečíst a zjistit, co se stane. To, že víte, že se něco stane, není to samé, jako když to prožíváte a užíváte si to. Myslím, že velká umělecká díla, ať televizní seriál, román nebo film, nespoléhají čistě na děj. Je v tom daleko více. Dobrá díla jsou ta, ke kterým se můžete vrátit, i když víte, co se stane. Užívám si čtení Vojny a míru, i když vím, že Napoleon prohrál.
Souhlasíte s Martinem?
Zdroj: HBO
Konec Game of Thrones
Prequel
Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů.
Reklama
Nejlepší epizody
Nejoblíbenější postavy
Narozeniny
-
Stephen Dillane
30.11.1956 | 30.11.2024 -
Essie Davis
30.11.1970 | 30.11.2024 -
Clive Russell
7.12.1945 | 7.12.2024 -
Kristofer Hivju
7.12.1978 | 7.12.2024 -
Ralph Ineson
15.12.1969 | 15.12.2024
Hlídejte si nás
Napište nám
Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!
Diskuze /120
Jsem rád, že se GRRM nechová jako Sapkowski, kterej si nechce připustit, jak moc zaklínačský hry pomohly prodejům jeho knih.
#6 Darth_Štófi #101 FulcherA proto mi ve většině případů spoilery nevadí :) I tak si to zvládnu užít
#13 Rafan #21 Jiri96Ktoré postavy očakávate na tom „veľkom zhromaždení“ v KL ?
#11 DejvidHound #12 Jan_Molnár #18 aegon VI. targaryen #29 Robinsonnesouhlasím, v této vysoce konzumační době… láduj se, cpi se a žer – neboj všeho je dostatek,. takže není důvod se vracet
Pekne povedane, citatelia knih niekolko rokov spoilerovali dej serialu…
#1 stitch123: Přésněěěě
jedna věc jsou knížky jako předloha a druhá je uniklej scénář k seriálu- to nelze vůbec srovnávat
a kdokoliv si je mohl přečíst???? :-) to si snad dělá martin prdel ty jeho bichle, kolik lidí dneska čte? no kolik? nikdo!
#9 Kometa #15 Rafan #34 Evala #44 Ronkar #105 sFík#8 Jan_Molnár: Že neumíš číst ty,ještě neznamená,že touto schopností nevládnou ostatní.
#10 Jan_Molnár#9 Kometa: jo jasně kometo, že za čárkama ve větě je mezera, to takovej čtenář jako ty by si jistě už osvojil
#24 Ta, která ví...#3 Jedi knight: Dany, Jon, Cersei, Jaimie a Tyrion. To skripanie zubami budeme az pocut.
#97 Nal#3 Jedi knight: hlavně ty postavy jsou v plný parádě ve svým příběhu/ve svý lince, pokud jsou takhle všeci pospolu jsou prostě nevýrazný, jakoby se navzájem rušili…
#2 Stardos: Ano já s Martinem souhlasím prakticky ve všem. Že dobré dílo se pozná podle toho zda se k němu vracíte tvrdím už čtvrt století. Nutno ale také říci že je jich čím dál méně. Většinou je to akce přečíst nebo zhlédnout a hodit do kontejneru. Toto je první seriál co si kupuji na nosičích a schraňuji je jak oko v hlavě. To může HBO brát ode mne jako vyznamenání.
#14 Jan_Molnár#13 Rafan: dneska ale těch děl – třebas seriálů je hodně kvalitních… (na úkor knížek?), takže něco schraňovat… zaprší a posbírat
#16 Rafan#8 Jan_Molnár: Podle sebe, soudím tebe. Že? Ale abychom se vrátily k tématu. Lidi ty knihy číst nemuseli. Na netu těch spojlerů od lidí co ty knihy četli, byly mraky.
#14 Jan_Molnár: To bych neřekl, Ještě tak Wikings. Dá se říci, že vše co jen trochu zavání Marvelem považuji za odpad.
#22 Jan_Molnártojo, já jsem teda ty knihy přečetl, a že by mě nějak rušily seriál, to fakt ne – ale zas v tý době jsem se o to příliš nezajímal, a neslídil jsem po netu – a takovej cílenej spoiler někde na diskuzích z knížek by mě asi taky vyrušil
#3 Jedi knight: cersei, euron, jaime, bronn, qyburn, mountain, jon, dany, tyrion, theon, brienne, hound,
#20 Jan_Molnáreste podrik
#18 aegon VI. targaryen: ano, seriál měl bejt dovršen rozumem a né srdcem…
#2 Stardos: přesně tak, vidět to někde napsané je jedna věc, ale dívat se na to a prožít to, to už je něco jiného :)
#16 Rafan: mě třeba takovej last vyživil na celkem hodně dlouhou dobu, stejně tak black sails,,, vikings a zombíky – na to jsem už příliš nasycenej a bojím se žrát
„George R. R. Martin stále neúprosně pracuje na šesté knize“ :D :D :D :D :D
#25 Jan_Molnár #45 Ann Taylor#10 Jan_Molnár: Příště se moc tím „pravopisem“ neoháněj, sám máš v něm značné mezery.
#26 Jan_Molnár#23 Trepy: ta si tak pro kontrolu představ s kolika osobnostmi musí bojovat, aby je ukočíroval a tak nějak sepsal – zvlášť když je to takhle populár, ty rozličné osobnosti musejí mít kurva sílu!
#24 Ta, která ví...: napříklat?
#27 Ta, která ví...#26 Jan_Molnár: Jsi debil, to ti pro vysvětlení musí stačit, bro.
#28 Jan_Molnár#27 Ta, která ví...: co Ty můžeš vědět…
#30 Ta, která ví...#3 Jedi knight: Daenerys, Jon, Jamie, Cersei, Hora, Brienne, Tyrion, (možná Arya – zvratík?), Jorah, Theon, Euron, Varys, Davos, Missandei, Ohař, Tormund, Gendry, Šedý červ (dostane – li se k Daenerys, což očekávám že ano, vždyť patří do tohohle seznamu), Qyburn, Yara (možná?) a Berik
#111 Rumek #112 Rumek#28 Jan_Molnár: Já vím všechno.
#32 Jan_Molnár+ Pochopitelně oba draci, nechcípne – li ten druhý v bitvě
#30 Ta, která ví...: pak musíš bejt tím omezena, protože nevědět je daleko sladší
#33 Ta, která ví...#32 Jan_Molnár: Ani ne, otázkou je, proč jsi tak omezený ty..
#37 Jan_Molnár#8 Jan_Molnár: V dnešní době si můžeš knihy stáhnout a číst v mobilu. Po částech. Ve vlaku, v mhd, o pauze v práci, při jídle nebo třeba na záchodě. Kdo dneska nevykonává činnosti, při kterých by to šlo? Samozřejmě, existují lidé, pro které se věci v knihách dějí příliš pomalu, zatímco tam autor vkládá popisné pasáže aby si čtenář mohl udělat obrázek, obrazovka ti to naservíruje všechno až pod nos a pro mnohé je to pohodlnější. Patříš-li k nim, lituji tě. Ty můžeš naopak politovat mě, že věnuju čas něčemu tak zbytečnému a ukončeme diskuzi na tomto místě, ne?
#36 Jan_MolnárNa to setkání se moc těším, největší setkání hlavních postav v seriálu. No možná Qyburn ještě vytáhne nějakého eso z rukávu
#34 Evala: já sem teda vyrostl na zelaznym, tolkienovi, howardovi… ale taky na filmech – ve mně se nic neruší, nepříčí – já s tím nemám problém, dovedu rozlišovat – má náruč je prostě obsáhlá :-)
#33 Ta, která ví...: čím víš, že jsem omezený, já to zkusím vyvanout
#40 Ta, která ví...Unikl i scénář celé 8. serie.. Celkem zajímavý konec…
#51 Thunderbird #104 Stillen #108 fghMartin má pravdu. Já nedokážu snést napětí, které zažívám při prvním čtení poutavého příběhu. Pravidelně si čtu shrnutí před přečtením knihy, a u Písně ledu a ohně jsem to nedělala jinak. A i tak na mě některé pasáže neskutečně působily. Smrt Neda, Rudá svatba, Tyrionův soud, Bitva o Černý hrad, Tywin na záchodě,… ale od 5. série těchto momentů dramaticky ubylo (s čestnou výjimkou epizody Hardhome). A u 7. série se dostavil už jenom odvar toho, co jsem cítila u předchozích sérií. Zato se dostavuje rozmrzelost nad stále se častěji objevujícími nelogičnostmi, které si sice člověk může vysvětlit, ale rozčiluje mě, že jsem postavena do role buď kritika nebo obránce scénáře, když dříve jsem mohla jen v klidu zírat a užívat si jízdu.
#41 Evala #42 Jan_Molnár#37 Jan_Molnár: Nauč se nejdříve správně pravopis a pak máš právo mi odepisovat.
#43 Jan_Molnár#39 Evala: Tím jsem chtěla samozřejmě říct, že jsem sledovala i seriál a první 4 řady se mi neskutečně líbily a měly vzestupnou tendenci. Ale přímou úměrou úbytku Martinovi spolupráce je úbytek kvality seriálu…
#39 Evala: ten svět je neskutečně malej, a martinovu hlavu na plátno nepřeneseš
#46 Evala#40 Ta, která ví...: ale tak mě oprav a vykuř, jedině pak se polepším!
#63 Ta, která ví...#8 Jan_Molnár: Čte ten, kdo se číst naučí :D
#23 Trepy: No, lidi ho prosí, aby to už dopsal, ale on se uprosit nenechá. Pracuje neúprosně :D
#83 Trepy#42 Jan_Molnár: já vím, ale smutno mi z toho být může :(
nemluvě o tom, že dokud Martin spolupracoval, tak se jim to vedlo celkem obstojně. Ale neukončit tu spolupráci, tak knihy vážně nikdy nedopíše. Takhle můžeme doufat…
Ten proniklý scénář 8. série, no moc nevěřím, že je pravdivý, protože žádný známy zdroj to nikde nevisí na stránky, a moc lidí to ani nikam nedává, možná to je pravda, podle mě ne…
#49 Punisher bude trestať #52 HoufistaNemůžu uvěřit, že už jen 7 dílů a je konec. :(
https://www.youtube.com/watch?…
#65 kutas#47 ShayTheLegend:
Ach Boze, ten scenar som zacal prekladat, este prva epizoda davala zmysel, no ta druha uz…
Posledna scena:
Posledny WW dava mrtve telo Brana na oltar a vraza mu do srdca obsidian, Brzn otvara oci, svoje modre oci…
#53 ShayTheLegendA tvůrci z toho asi udělají Happy end, nebo teď se to alespoň tak zdá.
#38 Houfista: dej odkaz nebo se to nestalo :D
#108 fgh#47 ShayTheLegend: No teda pokud si to někdo vymyslel, takhle dopodrobna i se scénama, tak klobouk dolu.. Díl po díle a scéna po scéně..
#54 ShayTheLegend#49 Punisher bude trestať: Naprosto s stebou souhlasím, to jestli to dává smysl, je druhá stránka :D, ale musíme říct, že kdo to psal, měl docela Fantasy, na jiném levlu.
#55 Houfista #58 Punisher bude trestať#52 Houfista: Jak říkám, je jedno, kdo to psal, má u mě respekt :D.
#53 ShayTheLegend: Hlavně druhý díl…Jinak jsem čekal poslední boje mezi mrtvými a nemrtvými… A ne v KL. Proti jednomu králi :D
Mám jednu otázku. Tyrion a Sansa sú stále manželia, že?
#59 ShayTheLegend #60 EvalaHlavně mě přišlo, že smrti v tom scénaři, jsou zobrazovány, jako jednoduchá záležitost – takhle se mě to tak alespoň zdálo :D.
#62 Punisher bude trestať#53 ShayTheLegend:
Tiez som schopny vymysliet takyto prd, chce to len fantaziu a znalost GOT sveta. Pravdepodobne sa jedna o fake scenar, ked je to vsak pravda, tak to bude stat za hovno…
#61 ShayTheLegend#56 Kendal: Dobrá otázka.. :D
#56 Kendal: Těžko říct, nespali spolu, a na tom asi stálo to, že vlastně manželství neplatilo a Sansa si mohla vzít Boltona.
#68 Kendal#58 Punisher bude trestať: Je to fake :D. Zřejmě ano.
#57 ShayTheLegend:
Ale scena s Lady Mormont sa mi pacila.
Ta odmieta prijat Daenerys za svoju kralovnu, odmieta ju oslovit „vasa vysost“, nasledne rozhovor medzi Tyrionom a Jorahom. :D
Ale je to fake, ten co to vyprodukoval sa inspiroval epizodou 6×10.
#64 ShayTheLegend #70 Thunderbird#43 Jan_Molnár: Vykuř si ho sám, já nemám zájem.
#66 Jan_Molnár#62 Punisher bude trestať: Neumřela Lady Mormont náhodou? :D
#69 Punisher bude trestať#48 MichaelMyers: konec ještě nebude určitě si užijeme víc Berica https://www.youtube.com/watch?…
spíš mě zajímá jak to dopadne s Davosem
#106 MichaelMyers#63 Ta, která ví...: vždyť víš jaký mám sladký a výživný semeno
#94 Ta, která ví...No ale je rozdíl znát zhruba děj vs když tu nuly vypisují celý díl scénu po scéně.
#60 Evala: Problém je v tom, že jediný dôvod prečo sa Sansa a Bolton mohli a v seriály (neviem ako je to v knihách). dať dokopy bolo to, že si všetci mysleli, že Tyrion je mŕtvy. A myslím si, že nikto nevedel o tom, že Sansa a Tyrion to nikdy nerobili.
#81 Evala#64 ShayTheLegend:
Nie.
#72 ShayTheLegend#62 Punisher bude trestať: dej link, chci se zasmát :D
#73 HoufistaJá doufám, že ten scénář je fake..
#74 ShayTheLegend#69 Punisher bude trestať: Aha, tak moje chyba. :D
#70 Thunderbird: http://www.desinerd.co.in/…leak-script/
#87 Robinson#71 Houfista: Myslíš si opravdu, že tohle by vydali? :D
Pan Martin trefil hříček na hlavičku. :D Je pravda, že vědět a vidět jsou dvě různé věci. !Např. jsem věděl, že Viserion zemře, ale stejně mě to strašně dostalo. :(
#77 ShayTheLegendOmg, ten scenar v urcitych bodoch ani nedava zmysel
#75 martik642: Cože? :D Já jsem měl u toho momentu druhé uspokojení.
Každý,ať si na to udělá názor sám.. Já se s vámi jen podělil o to, co koluje..
#79 ShayTheLegend#78 Houfista: Teď napíšu něco, trochu co nedává smysl, ale co už – To by na to Martin a ostatní reagovali ne?
#80 Houfista#79 ShayTheLegend: Možná na to reagovat nechtěj..
#68 Kendal: V knihách se Sansa momentálně připravuje na svatbu. Ale ne pro toho sadistu ale pro „Harryho dědice“, bastarda, který zdědí údolí po Robinovi (Sansin bratranec) až zemře – a to se asi stane brzo, protože Robin je hodně nemocný a trpí něčím jako epileptickými záchvaty a na příkaz Malíčka dostává něco, čemu se říká sladkospánek – to ty záchvaty mírní ale taky je to jed, takže zemře buď na záchvat nebo na chronickou otravu. A Sansa (o které si pořád všichni myslí, že je to Malíčkův bastard) se po jeho smrti teda stane manželem Lorda z Údolí. A za Ramsayho provdali Sansinu kamarádku (dcera Starkovic majordoma), kterou na Malíčkův popud Lanisteři poslali na Zimohrad jako Aryu. Theon ji samozřejmě poznal a utekl s ní a pak narazili na Stanisovu armádu.
Co se týče Tyriona, já myslím, že všichni věděli, že utekl pře popravou. Ale myslím, že když novomanželka ještě několik týdnů po svatbě nebyla těhotná, mohla klidně tvrdit, že manželství „nebylo završeno“ nebo jak se tomu slušně říkalo.
#82 Evala #84 ShayTheLegend #86 Kendal#81 Evala: samozřejmě jsem chtěla říct manželkou, operaci snad zatím nepodstoupila… :D
#45 Ann Taylor: Určitě, mně to jen přijde hrozně vtipný takhle napsaný :D :D
#81 Evala: Je škoda, že se seriál netočí kolem tohohle geniálního díla Martina, a točí teď svoje divadlo.
#85 Evala#84 ShayTheLegend: Když točili Pána prstenů, taky museli vypustit ohromné množství postav. A já považuju tu trilogii za na filmovém plátně zatím nepřekonanou fantasy. U hry o trůny si vůbec nevedli špatně, dokud měli ten příběh, co zjednodušovali. Problém nastal až když příběh došel. Protože scénáristi holt nemají takovou představivost, musejí se vejít do rozpočtu a hlavně jsou časově omezení. Nemůžou při záseku na nápad čekat i několik týdnů. Proto jsou některé nápady spíš jen berličky. Ale já prostě doufám, že 8. série bude lepší než 7. a nabídne důstojné zakončení.
#88 ShayTheLegend#81 Evala: Tyrion nemal ale veľmi dobrú povesť. Kľudne si mohli myslieť, že mal iné starosti, aj pred tými udalosťami, ktoré ho donútili utiecť…
#89 Evala#73 Houfista: Tohle sepsal někdo kdo ze srdce nenávidí Daenerys. Daenerys by měla zemřít úplně jiným způsobem, navíc až v závěrečné epizodě co tak Martin naznačil.
Vlastně i mimo ní to zní strašně nesmyslně.
#90 ShayTheLegend#85 Evala: Ano, ale tvůrci seriálu to strašně zjednodušujou, však teď to vypadá na očekávaný konec, a dá se i vše okolo nějak tak odhadnout, nemůžu to říct, ikdyby tam byl Martin, protože když GOT seriál byl puštěný, tak knížky byly pořád nějak tak dopředu a všichni nějak tak věděli, co se stane, protože buď, jak tady píše Martin ve svém příspěvku, někdo četl knížky, nebo si to mohli najít někde na internetu. Ale teď co dělají tvůrci, to prostě není GOT style, v porovnání minulých sezón.
#91 Evala#86 Kendal: A to něco mění? Sansa neotěhotněla, tudíž může tvrdit, že spolu s Tyrionem nespali, tudíž je manželství neplatné. Pokud to uzná její nový manžel a septon, je to pravda (aspoň z právního hlediska) a může se znovu vdát.
#92 Kendal#87 Robinson: Teď jestli i tvůrci GOT, nechají Dany zemřít..
#102 Thunderbird #109 Robinson#88 ShayTheLegend: Máš pravdu, není, ale důvodů je mnohem víc než neschopnost tvůrců – DaD. Nebo nevím koho jsi myslel, když si psal, že teď točí to svoje divadlo.
#93 ShayTheLegend#89 Evala: Stále je to pomerne krátky čas. Takže sa mohli snažiť ale prosto to nevyšlo. Navyše niko nemal dôkaz o tom, že to nerobili. Shay odniesla plachtu na ktorej sa to malo stať, takže si mohli všetci myslieť, že to robili. Ps. inak, pozerám stáre časti GoT a tak sa pýtam, čo je s Edmurom Tullym.
#95 Evala#91 Evala: Jo, omlouvám se, myslím ty tvůrce.
#66 Jan_Molnár: V pořádku, že to víš sám, jaký ho máš, dobytku. Nemám zájem, chceš to ještě několikrát zopakovat?
#92 Kendal: Ano, nemohla to dokázat, stále se o ní mohlo všude možně povídat, že je to cizoložnice a bigamistka, ale z právního hlediska byla krytá. Její nový manžel to uznal a církev to posvětila → tudíž se mohla stát Ramsayho manželkou. O Cersei a Jamiem se taky mluvilo po celých sedmi království a původ jejich dětí bylo veřejné tajemství, jenže Lanisteři byli u moci, takže nezávisle na tom, co lidi věděli, Joffrey i Tomen byli korunováni a Stannis (skutečný dědic koruny) byl oficiálné pouze rebel. Pokud Cersei prohlásí, že manželství je stále platné (ovšem proč by to dělala, to by se vlastně její bratr nepřítel stal dědicem severu) nebo k tomu přesvědčí nového představitele církve (ne že by nepřesvědčila – ženě co vyhazuje hl. septony do vzduchu se těžko vzdoruje – ale proč by to dělala?), může se ze Sansy stát pro jižanské lordy bigamistka, ale severští řeknou, že to jsou všechno nesmysly. Pro ně je Lady of Winterfel a vdova po Boltonovi. A Cersei by musela na Zimohrad vytáhnout s armádou, aby prosadila svojí, což je v ejí situaci silně nepravděpodobné. Sansa prostě prohlásí, jak to je a všichni to přijmou a nebo nepřijmou ale nebudou mít jak fakticky prosadit „pravdu“.
Co se týče Edmura, poté, co v Řekotočí nařídil všem, aby se vzdali, hrad převzali Freyové a on se stal znovu zajatcem. Ovšem jak je to teď, kdy vlastně naprostá většina mužských Freyů je mrtvá, toď otázka.
#96 Evala #100 Kendal#95 Evala: a sakra, už jsem asi ospalá, chtěla jsem napsat toť :)
#11 DejvidHound: a Hora.....
Tak sme sa dozvedeli, ze namiesto pisania dalsej knihy si cita Vojnu a Mier. Hadam cita rychlejsie, ako pise…
#99 Grayyitheyerouh#98 Fuxo: Asi hledá inspiraci… a jestli byl Napoleon malé postavy, tak se bojím o Tyriona. Aspoň v knize xd
#95 Evala:Pokiaľ viem, tak to bola stále iba ohováračka Stanisa Baratheona, nikdy neprišlo k skutočnému verejnému odhaleniu. Inak, by som asi súhlasil.Ale len by mi prišlo divné, že severský lordi sú tak slabo informovaný, zvlášt ak ide o dedičku Zimohradu a jej svatbu s najmocnejším rodom v Západozemí. Inak. A nemalo by to byť skôr naopak? Pokiaľ viem, tak severania sú tradicionalisti a teda by mali oni kričať o bigamii, a južania, tý letia v icestoch a pod, takže…Ale ok, v podstate som si myslel niečo podobné, takže to ukončujem. Ps. Smrť Stárkom a Targarianom. Dlhý život Lanisterovcom!
#1 stitch123: To je tak: Sapkowski inspiroval svou tvorbou vznik skvělé hry/her a mizerného seriálu (obecně se to o TV zpracování Zaklínače tvrdí), zatímco Martin se dočkal skvělého seriálu a pár mizerných her. Asi chápeš, která z těchto dvou možností je pro spisovatele lákavější a proč je Sapkowski tak rozmrzelý, když přijde řeč na počítačové hry.
#102 Thunderbird #103 Thunderbird #110 Railbot#90 ShayTheLegend: Je na nich strašně vidět, jak jí fanděj :D Ale doufám, že přijdou k rozumu.
#101 Fulcher: Je to (ten seriál) levný a je to na něm dost vidět :D Ale pokud chceš vidět adaptaci Geraltovy historie (třeba pro inspiraci nebo tak), why not. Netflix prý dělá na novém zpracování, nikdo ale neví, jestli předělají ten seriál, nebo půjdou sami podle knížek, nebo dokonce podle her. Uvidíme.
#101 Fulcher: Zajímalo by mě ale, co na ten výplod Netflixu řekne Sapkowski, aby nebyl rozmrzelej i z toho a neřek, že se na to ani nepodíval (jako řekl o hrách, že je nehrál) :D. Protože přece je jen jeden originál – ten, který napsal on.
#38 Houfista: Link prosím :)
#108 fgh#8 Jan_Molnár: …řekl analfabet a pustil si telku…
#107 Kendal#65 kutas: Davosovi přeju aby to přežil, ale známe to. Radši bych viděl flashback s Arthurem Daynem. :D
#105 sFík: Čítal som knihy, ale to množstvo vaty v nich je pomerne odradzujúce.
#38 Houfista: #51 Thunderbird: #104 Stillen: Neni pravda…
#90 ShayTheLegend: Pakliže ne tak si ten konec dokážu vybavit tak že tou vyvolenou bude Cersei :D Což nedává smysl, tou vyvolenou vždy byla Dany a neumře – li, noční král také ne.
#113 ShayTheLegend#101 Fulcher: tak jelikož dnes se ve hrách točí větší prachy než v ve filmovém průmyslu, natož seriálovém, tak terno trefil spíš Sapkowski. K jeho smůle fantasy hrám ale nevěřil a trval na tučné jednorázové platbě za práva místo podílu na zisku z prodejů. Nikde se neuvádí kolik dostal, ale i dle jeho vyjádření je jasné, že mohl mít o mnoho, mnoho víc :)
#29 Robinson: Takže vlastně všichni, vyjma Sansy a těch dvou vůbec nejdůležitějších, kteří toho vědí o WW nejvíc. Mám na mysli Sama a Branna.
#29 Robinson:
Arya tam nebude, ta bude mít práci na Zimohradě.
#109 Robinson: Nebál bych se a klidně bych se vsadil, že nějak přežije, však známe tvůrce, Martin by jí podle mě už zabil :D.
Máte někdo odkaz na ten scénář poslední epizody a scénáře 8. série? Asi neumím hledat.
No.. Jestli jste viděli trailer na celou serii (myslím ten druhý) tak vám musí být jasné co se v KH stane ! Cleganebowl
#116 Arcey#115 strike: Na ten nebude čas. Ako Ohař raz Horu zabije ale nie v tejto sérií. Cersei všetkých podrazí tým, že sa bude tváriť, ako im ide pomôcť a nakoniec sa na nich vyserie a žiadnu armádu nepošle, čo definitívne prispeje k tomu, že Jamie ju opustí. Konečne.
Víc by mne zajímalo, co říká tomu, jak shitové ty scénáře jsou.
#118 KomentaroXY#117 Angi: Souhlasí s tím, co tam je. Nehraj si tady na nějakého husťáka kritika, prosím tě. Sám bys nenapsal ani slohovku.
Komentáře – to je skutečná studnice moudrosti. Já se vůbec divím, že půlka z vás už dávno nepracuje pro HBO v oddělení „Oprava špatných scénářů“ a druhá půlka není tiskovými mluvčími nebo korektory samotného Martina.
SPOILER
Napolen prohrál