Hra o trůny (Game of Thrones)
95/100 - 2 315×

Hra o trůny(Game of Thrones)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
VOD
Max | O2 TV
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

George R. R Martin a jeho pohled na úniky scénářů sedmé sezóny

George R. R Martin a jeho pohled na úniky scénářů sedmé sezóny

George R. R. Martin stále neúprosně pracuje na šesté knize ze své knižní ságy Píseň lehu a ohně. Na tvorbě seriálu se již nepodílí, ale to mu nebrání, aby se k němu vyjádřil. Nyní svůj názor vyjádřil k uniklým scénářům sedmé sezóny, které na internetu už nějaký čas kolují.

54 0
20.8.2017

Na internetu jste si mohli scénáře sedmé sezóny stáhnout a přečíst, ale když následně seriál sledujete, je to naprosto jiný zážitek. George R. R. Martin k tomu řekl své.

Je svým způsobem vtipné, jak lidé šílí, že před odvysíláním seriálu utekly scénáře, aniž by se zamysleli nad tím, že vlastně prvních pět sezón bylo podle mých knih a kdokoliv si je mohl přečíst a zjistit, co se stane. To, že víte, že se něco stane, není to samé, jako když to prožíváte a užíváte si to. Myslím, že velká umělecká díla, ať televizní seriál, román nebo film, nespoléhají čistě na děj. Je v tom daleko více. Dobrá díla jsou ta, ke kterým se můžete vrátit, i když víte, co se stane. Užívám si čtení Vojny a míru, i když vím, že Napoleon prohrál.

Souhlasíte s Martinem?

Zdroj: HBO

Diskuze /120

stitch123

Jsem rád, že se GRRM nechová jako Sapkowski, kterej si nechce připustit, jak moc zaklínačský hry pomohly prodejům jeho knih.

#6 Darth_Štófi #101 Fulcher
20.8.2017 | 19:03:59
Stardos

A proto mi ve většině případů spoilery nevadí :) I tak si to zvládnu užít

#13 Rafan #21 Jiri96
20.8.2017 | 19:04:18
Jedi knight

Ktoré postavy očakávate na tom „veľkom zhromaždení“ v KL ?

#11 DejvidHound #12 Jan_Molnár #18 aegon VI. targaryen #29 Robinson
20.8.2017 | 19:09:06
Jan_Molnár

nesouhlasím, v této vysoce konzumační době… láduj se, cpi se a žer – neboj všeho je dostatek,. takže není důvod se vracet

20.8.2017 | 19:09:09
Punisher bude trestať

Pekne povedane, citatelia knih niekolko rokov spoilerovali dej serialu…

redaktor
20.8.2017 | 19:09:44
Darth_Štófi

#1 stitch123: Přésněěěě

20.8.2017 | 19:10:13
Jan_Molnár

jedna věc jsou knížky jako předloha a druhá je uniklej scénář k seriálu- to nelze vůbec srovnávat

20.8.2017 | 19:13:40
Jan_Molnár

a kdokoliv si je mohl přečíst???? :-) to si snad dělá martin prdel ty jeho bichle, kolik lidí dneska čte? no kolik? nikdo!

#9 Kometa #15 Rafan #34 Evala #44 Ronkar #105 sFík
20.8.2017 | 19:15:44
Kometa

#8 Jan_Molnár: Že neumíš číst ty,ještě neznamená,že touto schopností nevládnou ostatní.

#10 Jan_Molnár
20.8.2017 | 19:19:41
Jan_Molnár

#9 Kometa: jo jasně kometo, že za čárkama ve větě je mezera, to takovej čtenář jako ty by si jistě už osvojil

#24 Ta, která ví...
20.8.2017 | 19:24:12
DejvidHound

#3 Jedi knight: Dany, Jon, Cersei, Jaimie a Tyrion. To skripanie zubami budeme az pocut.

#97 Nal
20.8.2017 | 19:28:02
Jan_Molnár

#3 Jedi knight: hlavně ty postavy jsou v plný parádě ve svým příběhu/ve svý lince, pokud jsou takhle všeci pospolu jsou prostě nevýrazný, jakoby se navzájem rušili…

20.8.2017 | 19:30:14
Rafan

#2 Stardos: Ano já s Martinem souhlasím prakticky ve všem. Že dobré dílo se pozná podle toho zda se k němu vracíte tvrdím už čtvrt století. Nutno ale také říci že je jich čím dál méně. Většinou je to akce přečíst nebo zhlédnout a hodit do kontejneru. Toto je první seriál co si kupuji na nosičích a schraňuji je jak oko v hlavě. To může HBO brát ode mne jako vyznamenání.

#14 Jan_Molnár
20.8.2017 | 19:30:52
Jan_Molnár

#13 Rafan: dneska ale těch děl – třebas seriálů je hodně kvalitních… (na úkor knížek?), takže něco schraňovat… zaprší a posbírat

#16 Rafan
20.8.2017 | 19:34:38
Rafan

#8 Jan_Molnár: Podle sebe, soudím tebe. Že? Ale abychom se vrátily k tématu. Lidi ty knihy číst nemuseli. Na netu těch spojlerů od lidí co ty knihy četli, byly mraky.

20.8.2017 | 19:36:01
Rafan

#14 Jan_Molnár: To bych neřekl, Ještě tak Wikings. Dá se říci, že vše co jen trochu zavání Marvelem považuji za odpad.

#22 Jan_Molnár
20.8.2017 | 19:41:57
Jan_Molnár

tojo, já jsem teda ty knihy přečetl, a že by mě nějak rušily seriál, to fakt ne – ale zas v tý době jsem se o to příliš nezajímal, a neslídil jsem po netu – a takovej cílenej spoiler někde na diskuzích z knížek by mě asi taky vyrušil

20.8.2017 | 19:42:47
aegon VI. targaryen

#3 Jedi knight: cersei, euron, jaime, bronn, qyburn, mountain, jon, dany, tyrion, theon, brienne, hound,

#20 Jan_Molnár
20.8.2017 | 19:43:46
aegon VI. targaryen

este podrik

20.8.2017 | 19:44:18
Jan_Molnár

#18 aegon VI. targaryen: ano, seriál měl bejt dovršen rozumem a né srdcem…

20.8.2017 | 19:49:22
Jiri96

#2 Stardos: přesně tak, vidět to někde napsané je jedna věc, ale dívat se na to a prožít to, to už je něco jiného :)

20.8.2017 | 19:50:51
Jan_Molnár

#16 Rafan: mě třeba takovej last vyživil na celkem hodně dlouhou dobu, stejně tak black sails,,, vikings a zombíky – na to jsem už příliš nasycenej a bojím se žrát

20.8.2017 | 20:00:53
Trepy

„George R. R. Martin stále neúprosně pracuje na šesté knize“ :D :D :D :D :D

#25 Jan_Molnár #45 Ann Taylor
20.8.2017 | 20:02:50
Ta, která ví...

#10 Jan_Molnár: Příště se moc tím „pravopisem“ neoháněj, sám máš v něm značné mezery.

#26 Jan_Molnár
20.8.2017 | 20:04:19
Jan_Molnár

#23 Trepy: ta si tak pro kontrolu představ s kolika osobnostmi musí bojovat, aby je ukočíroval a tak nějak sepsal – zvlášť když je to takhle populár, ty rozličné osobnosti musejí mít kurva sílu!

20.8.2017 | 20:05:45
20.8.2017 | 20:06:12
Ta, která ví...

#26 Jan_Molnár: Jsi debil, to ti pro vysvětlení musí stačit, bro.

#28 Jan_Molnár
20.8.2017 | 20:11:55
Jan_Molnár

#27 Ta, která ví...: co Ty můžeš vědět…

#30 Ta, která ví...
20.8.2017 | 20:13:14
Robinson

#3 Jedi knight: Daenerys, Jon, Jamie, Cersei, Hora, Brienne, Tyrion, (možná Arya – zvratík?), Jorah, Theon, Euron, Varys, Davos, Missandei, Ohař, Tormund, Gendry, Šedý červ (dostane – li se k Daenerys, což očekávám že ano, vždyť patří do tohohle seznamu), Qyburn, Yara (možná?) a Berik

#111 Rumek #112 Rumek
20.8.2017 | 20:14:53
Ta, která ví...

#28 Jan_Molnár: Já vím všechno.

#32 Jan_Molnár
20.8.2017 | 20:15:11
Robinson

+ Pochopitelně oba draci, nechcípne – li ten druhý v bitvě

20.8.2017 | 20:15:42
Jan_Molnár

#30 Ta, která ví...: pak musíš bejt tím omezena, protože nevědět je daleko sladší

#33 Ta, která ví...
20.8.2017 | 20:18:37
Ta, která ví...

#32 Jan_Molnár: Ani ne, otázkou je, proč jsi tak omezený ty..

#37 Jan_Molnár
20.8.2017 | 20:21:28
Evala

#8 Jan_Molnár: V dnešní době si můžeš knihy stáhnout a číst v mobilu. Po částech. Ve vlaku, v mhd, o pauze v práci, při jídle nebo třeba na záchodě. Kdo dneska nevykonává činnosti, při kterých by to šlo? Samozřejmě, existují lidé, pro které se věci v knihách dějí příliš pomalu, zatímco tam autor vkládá popisné pasáže aby si čtenář mohl udělat obrázek, obrazovka ti to naservíruje všechno až pod nos a pro mnohé je to pohodlnější. Patříš-li k nim, lituji tě. Ty můžeš naopak politovat mě, že věnuju čas něčemu tak zbytečnému a ukončeme diskuzi na tomto místě, ne?

#36 Jan_Molnár
20.8.2017 | 20:21:40
Kvitovka

Na to setkání se moc těším, největší setkání hlavních postav v seriálu. No možná Qyburn ještě vytáhne nějakého eso z rukávu

20.8.2017 | 20:25:28
Jan_Molnár

#34 Evala: já sem teda vyrostl na zelaznym, tolkienovi, howardovi… ale taky na filmech – ve mně se nic neruší, nepříčí – já s tím nemám problém, dovedu rozlišovat – má náruč je prostě obsáhlá :-)

20.8.2017 | 20:27:21
Jan_Molnár

#33 Ta, která ví...: čím víš, že jsem omezený, já to zkusím vyvanout

#40 Ta, která ví...
20.8.2017 | 20:29:32
Houfista

Unikl i scénář celé 8. serie.. Celkem zajímavý konec…

#51 Thunderbird #104 Stillen #108 fgh
20.8.2017 | 20:30:23
Evala

Martin má pravdu. Já nedokážu snést napětí, které zažívám při prvním čtení poutavého příběhu. Pravidelně si čtu shrnutí před přečtením knihy, a u Písně ledu a ohně jsem to nedělala jinak. A i tak na mě některé pasáže neskutečně působily. Smrt Neda, Rudá svatba, Tyrionův soud, Bitva o Černý hrad, Tywin na záchodě,… ale od 5. série těchto momentů dramaticky ubylo (s čestnou výjimkou epizody Hardhome). A u 7. série se dostavil už jenom odvar toho, co jsem cítila u předchozích sérií. Zato se dostavuje rozmrzelost nad stále se častěji objevujícími nelogičnostmi, které si sice člověk může vysvětlit, ale rozčiluje mě, že jsem postavena do role buď kritika nebo obránce scénáře, když dříve jsem mohla jen v klidu zírat a užívat si jízdu.

#41 Evala #42 Jan_Molnár
20.8.2017 | 20:32:25
Ta, která ví...

#37 Jan_Molnár: Nauč se nejdříve správně pravopis a pak máš právo mi odepisovat.

#43 Jan_Molnár
20.8.2017 | 20:34:23
Evala

#39 Evala: Tím jsem chtěla samozřejmě říct, že jsem sledovala i seriál a první 4 řady se mi neskutečně líbily a měly vzestupnou tendenci. Ale přímou úměrou úbytku Martinovi spolupráce je úbytek kvality seriálu…

20.8.2017 | 20:37:08
Jan_Molnár

#39 Evala: ten svět je neskutečně malej, a martinovu hlavu na plátno nepřeneseš

#46 Evala
20.8.2017 | 20:37:53
Jan_Molnár

#40 Ta, která ví...: ale tak mě oprav a vykuř, jedině pak se polepším!

#63 Ta, která ví...
20.8.2017 | 20:39:14
Ronkar

#8 Jan_Molnár: Čte ten, kdo se číst naučí :D

20.8.2017 | 20:40:04
Ann Taylor

#23 Trepy: No, lidi ho prosí, aby to už dopsal, ale on se uprosit nenechá. Pracuje neúprosně :D

#83 Trepy
webmaster
20.8.2017 | 20:40:05
Evala

#42 Jan_Molnár: já vím, ale smutno mi z toho být může :(

nemluvě o tom, že dokud Martin spolupracoval, tak se jim to vedlo celkem obstojně. Ale neukončit tu spolupráci, tak knihy vážně nikdy nedopíše. Takhle můžeme doufat…

20.8.2017 | 20:40:55
ShayTheLegend

Ten proniklý scénář 8. série, no moc nevěřím, že je pravdivý, protože žádný známy zdroj to nikde nevisí na stránky, a moc lidí to ani nikam nedává, možná to je pravda, podle mě ne…

#49 Punisher bude trestať #52 Houfista
20.8.2017 | 20:41:31
MichaelMyers

Nemůžu uvěřit, že už jen 7 dílů a je konec. :(

https://www.youtube.com/watch?…

#65 kutas
20.8.2017 | 20:41:41
Punisher bude trestať

#47 ShayTheLegend:

Ach Boze, ten scenar som zacal prekladat, este prva epizoda davala zmysel, no ta druha uz…

Posledna scena:

Posledny WW dava mrtve telo Brana na oltar a vraza mu do srdca obsidian, Brzn otvara oci, svoje modre oci…

#53 ShayTheLegend
redaktor
20.8.2017 | 20:43:55
ShayTheLegend

A tvůrci z toho asi udělají Happy end, nebo teď se to alespoň tak zdá.

20.8.2017 | 20:44:19
Thunderbird

#38 Houfista: dej odkaz nebo se to nestalo :D

#108 fgh
20.8.2017 | 20:44:30
Houfista

#47 ShayTheLegend: No teda pokud si to někdo vymyslel, takhle dopodrobna i se scénama, tak klobouk dolu.. Díl po díle a scéna po scéně..

#54 ShayTheLegend
20.8.2017 | 20:44:53
ShayTheLegend

#49 Punisher bude trestať: Naprosto s stebou souhlasím, to jestli to dává smysl, je druhá stránka :D, ale musíme říct, že kdo to psal, měl docela Fantasy, na jiném levlu.

#55 Houfista #58 Punisher bude trestať
20.8.2017 | 20:46:02
ShayTheLegend

#52 Houfista: Jak říkám, je jedno, kdo to psal, má u mě respekt :D.

20.8.2017 | 20:46:48
Houfista

#53 ShayTheLegend: Hlavně druhý díl…Jinak jsem čekal poslední boje mezi mrtvými a nemrtvými… A ne v KL. Proti jednomu králi :D

20.8.2017 | 20:47:41
Kendal

Mám jednu otázku. Tyrion a Sansa sú stále manželia, že?

#59 ShayTheLegend #60 Evala
20.8.2017 | 20:47:50
ShayTheLegend

Hlavně mě přišlo, že smrti v tom scénaři, jsou zobrazovány, jako jednoduchá záležitost – takhle se mě to tak alespoň zdálo :D.

#62 Punisher bude trestať
20.8.2017 | 20:48:15
Punisher bude trestať

#53 ShayTheLegend:

Tiez som schopny vymysliet takyto prd, chce to len fantaziu a znalost GOT sveta. Pravdepodobne sa jedna o fake scenar, ked je to vsak pravda, tak to bude stat za hovno…

#61 ShayTheLegend
redaktor
20.8.2017 | 20:48:37
ShayTheLegend

#56 Kendal: Dobrá otázka.. :D

20.8.2017 | 20:49:04
Evala

#56 Kendal: Těžko říct, nespali spolu, a na tom asi stálo to, že vlastně manželství neplatilo a Sansa si mohla vzít Boltona.

#68 Kendal
20.8.2017 | 20:49:58
ShayTheLegend

#58 Punisher bude trestať: Je to fake :D. Zřejmě ano.

20.8.2017 | 20:50:18
Punisher bude trestať

#57 ShayTheLegend:

Ale scena s Lady Mormont sa mi pacila.

Ta odmieta prijat Daenerys za svoju kralovnu, odmieta ju oslovit „vasa vysost“, nasledne rozhovor medzi Tyrionom a Jorahom. :D

Ale je to fake, ten co to vyprodukoval sa inspiroval epizodou 6×10.

#64 ShayTheLegend #70 Thunderbird
redaktor
20.8.2017 | 20:51:32
Ta, která ví...

#43 Jan_Molnár: Vykuř si ho sám, já nemám zájem.

#66 Jan_Molnár
20.8.2017 | 20:55:43
ShayTheLegend

#62 Punisher bude trestať: Neumřela Lady Mormont náhodou? :D

#69 Punisher bude trestať
20.8.2017 | 20:57:27
kutas

#48 MichaelMyers: konec ještě nebude určitě si užijeme víc Berica https://www.youtube.com/watch?…

spíš mě zajímá jak to dopadne s Davosem

#106 MichaelMyers
20.8.2017 | 20:59:24
Jan_Molnár

#63 Ta, která ví...: vždyť víš jaký mám sladký a výživný semeno

#94 Ta, která ví...
20.8.2017 | 21:01:00
Sctyri

No ale je rozdíl znát zhruba děj vs když tu nuly vypisují celý díl scénu po scéně.

20.8.2017 | 21:05:11
Kendal

#60 Evala: Problém je v tom, že jediný dôvod prečo sa Sansa a Bolton mohli a v seriály (neviem ako je to v knihách). dať dokopy bolo to, že si všetci mysleli, že Tyrion je mŕtvy. A myslím si, že nikto nevedel o tom, že Sansa a Tyrion to nikdy nerobili.

#81 Evala
20.8.2017 | 21:05:59
redaktor
20.8.2017 | 21:07:39
Thunderbird

#62 Punisher bude trestať: dej link, chci se zasmát :D

#73 Houfista
20.8.2017 | 21:08:01
Houfista

Já doufám, že ten scénář je fake..

#74 ShayTheLegend
20.8.2017 | 21:08:48
ShayTheLegend

#69 Punisher bude trestať: Aha, tak moje chyba. :D

20.8.2017 | 21:10:33
ShayTheLegend

#71 Houfista: Myslíš si opravdu, že tohle by vydali? :D

20.8.2017 | 21:11:40
martik642

Pan Martin trefil hříček na hlavičku. :D Je pravda, že vědět a vidět jsou dvě různé věci. !Např. jsem věděl, že Viserion zemře, ale stejně mě to strašně dostalo. :(

#77 ShayTheLegend
20.8.2017 | 21:11:59
Punisher bude trestať

Omg, ten scenar v urcitych bodoch ani nedava zmysel

redaktor
20.8.2017 | 21:12:03
ShayTheLegend

#75 martik642: Cože? :D Já jsem měl u toho momentu druhé uspokojení.

20.8.2017 | 21:15:07
Houfista

Každý,ať si na to udělá názor sám.. Já se s vámi jen podělil o to, co koluje..

#79 ShayTheLegend
20.8.2017 | 21:15:39
ShayTheLegend

#78 Houfista: Teď napíšu něco, trochu co nedává smysl, ale co už – To by na to Martin a ostatní reagovali ne?

#80 Houfista
20.8.2017 | 21:17:48
Houfista

#79 ShayTheLegend: Možná na to reagovat nechtěj..

20.8.2017 | 21:18:52
Evala

#68 Kendal: V knihách se Sansa momentálně připravuje na svatbu. Ale ne pro toho sadistu ale pro „Harryho dědice“, bastarda, který zdědí údolí po Robinovi (Sansin bratranec) až zemře – a to se asi stane brzo, protože Robin je hodně nemocný a trpí něčím jako epileptickými záchvaty a na příkaz Malíčka dostává něco, čemu se říká sladkospánek – to ty záchvaty mírní ale taky je to jed, takže zemře buď na záchvat nebo na chronickou otravu. A Sansa (o které si pořád všichni myslí, že je to Malíčkův bastard) se po jeho smrti teda stane manželem Lorda z Údolí. A za Ramsayho provdali Sansinu kamarádku (dcera Starkovic majordoma), kterou na Malíčkův popud Lanisteři poslali na Zimohrad jako Aryu. Theon ji samozřejmě poznal a utekl s ní a pak narazili na Stanisovu armádu.

Co se týče Tyriona, já myslím, že všichni věděli, že utekl pře popravou. Ale myslím, že když novomanželka ještě několik týdnů po svatbě nebyla těhotná, mohla klidně tvrdit, že manželství „nebylo završeno“ nebo jak se tomu slušně říkalo.

#82 Evala #84 ShayTheLegend #86 Kendal
20.8.2017 | 21:21:27
Evala

#81 Evala: samozřejmě jsem chtěla říct manželkou, operaci snad zatím nepodstoupila… :D

20.8.2017 | 21:24:43
Trepy

#45 Ann Taylor: Určitě, mně to jen přijde hrozně vtipný takhle napsaný :D :D

20.8.2017 | 21:25:17
ShayTheLegend

#81 Evala: Je škoda, že se seriál netočí kolem tohohle geniálního díla Martina, a točí teď svoje divadlo.

#85 Evala
20.8.2017 | 21:25:22
Evala

#84 ShayTheLegend: Když točili Pána prstenů, taky museli vypustit ohromné množství postav. A já považuju tu trilogii za na filmovém plátně zatím nepřekonanou fantasy. U hry o trůny si vůbec nevedli špatně, dokud měli ten příběh, co zjednodušovali. Problém nastal až když příběh došel. Protože scénáristi holt nemají takovou představivost, musejí se vejít do rozpočtu a hlavně jsou časově omezení. Nemůžou při záseku na nápad čekat i několik týdnů. Proto jsou některé nápady spíš jen berličky. Ale já prostě doufám, že 8. série bude lepší než 7. a nabídne důstojné zakončení.

#88 ShayTheLegend
20.8.2017 | 21:34:23
Kendal

#81 Evala: Tyrion nemal ale veľmi dobrú povesť. Kľudne si mohli myslieť, že mal iné starosti, aj pred tými udalosťami, ktoré ho donútili utiecť…

#89 Evala
20.8.2017 | 21:36:57
Robinson

#73 Houfista: Tohle sepsal někdo kdo ze srdce nenávidí Daenerys. Daenerys by měla zemřít úplně jiným způsobem, navíc až v závěrečné epizodě co tak Martin naznačil.

Vlastně i mimo ní to zní strašně nesmyslně.

#90 ShayTheLegend
20.8.2017 | 21:41:21
ShayTheLegend

#85 Evala: Ano, ale tvůrci seriálu to strašně zjednodušujou, však teď to vypadá na očekávaný konec, a dá se i vše okolo nějak tak odhadnout, nemůžu to říct, ikdyby tam byl Martin, protože když GOT seriál byl puštěný, tak knížky byly pořád nějak tak dopředu a všichni nějak tak věděli, co se stane, protože buď, jak tady píše Martin ve svém příspěvku, někdo četl knížky, nebo si to mohli najít někde na internetu. Ale teď co dělají tvůrci, to prostě není GOT style, v porovnání minulých sezón.

#91 Evala
20.8.2017 | 21:42:17
Evala

#86 Kendal: A to něco mění? Sansa neotěhotněla, tudíž může tvrdit, že spolu s Tyrionem nespali, tudíž je manželství neplatné. Pokud to uzná její nový manžel a septon, je to pravda (aspoň z právního hlediska) a může se znovu vdát.

#92 Kendal
20.8.2017 | 21:42:27
ShayTheLegend

#87 Robinson: Teď jestli i tvůrci GOT, nechají Dany zemřít..

#102 Thunderbird #109 Robinson
20.8.2017 | 21:44:11
Evala

#88 ShayTheLegend: Máš pravdu, není, ale důvodů je mnohem víc než neschopnost tvůrců – DaD. Nebo nevím koho jsi myslel, když si psal, že teď točí to svoje divadlo.

#93 ShayTheLegend
20.8.2017 | 21:47:16
Kendal

#89 Evala: Stále je to pomerne krátky čas. Takže sa mohli snažiť ale prosto to nevyšlo. Navyše niko nemal dôkaz o tom, že to nerobili. Shay odniesla plachtu na ktorej sa to malo stať, takže si mohli všetci myslieť, že to robili. Ps. inak, pozerám stáre časti GoT a tak sa pýtam, čo je s Edmurom Tullym.

#95 Evala
20.8.2017 | 21:49:24
ShayTheLegend

#91 Evala: Jo, omlouvám se, myslím ty tvůrce.

20.8.2017 | 21:50:10
Ta, která ví...

#66 Jan_Molnár: V pořádku, že to víš sám, jaký ho máš, dobytku. Nemám zájem, chceš to ještě několikrát zopakovat?

20.8.2017 | 21:50:32
Evala

#92 Kendal: Ano, nemohla to dokázat, stále se o ní mohlo všude možně povídat, že je to cizoložnice a bigamistka, ale z právního hlediska byla krytá. Její nový manžel to uznal a církev to posvětila → tudíž se mohla stát Ramsayho manželkou. O Cersei a Jamiem se taky mluvilo po celých sedmi království a původ jejich dětí bylo veřejné tajemství, jenže Lanisteři byli u moci, takže nezávisle na tom, co lidi věděli, Joffrey i Tomen byli korunováni a Stannis (skutečný dědic koruny) byl oficiálné pouze rebel. Pokud Cersei prohlásí, že manželství je stále platné (ovšem proč by to dělala, to by se vlastně její bratr nepřítel stal dědicem severu) nebo k tomu přesvědčí nového představitele církve (ne že by nepřesvědčila – ženě co vyhazuje hl. septony do vzduchu se těžko vzdoruje – ale proč by to dělala?), může se ze Sansy stát pro jižanské lordy bigamistka, ale severští řeknou, že to jsou všechno nesmysly. Pro ně je Lady of Winterfel a vdova po Boltonovi. A Cersei by musela na Zimohrad vytáhnout s armádou, aby prosadila svojí, což je v ejí situaci silně nepravděpodobné. Sansa prostě prohlásí, jak to je a všichni to přijmou a nebo nepřijmou ale nebudou mít jak fakticky prosadit „pravdu“.

Co se týče Edmura, poté, co v Řekotočí nařídil všem, aby se vzdali, hrad převzali Freyové a on se stal znovu zajatcem. Ovšem jak je to teď, kdy vlastně naprostá většina mužských Freyů je mrtvá, toď otázka.

#96 Evala #100 Kendal
20.8.2017 | 22:12:07
Evala

#95 Evala: a sakra, už jsem asi ospalá, chtěla jsem napsat toť :)

20.8.2017 | 22:15:28
Nal

#11 DejvidHound: a Hora.....

20.8.2017 | 22:25:25
Fuxo

Tak sme sa dozvedeli, ze namiesto pisania dalsej knihy si cita Vojnu a Mier. Hadam cita rychlejsie, ako pise…

#99 Grayyitheyerouh
20.8.2017 | 22:25:30
Grayyitheyerouh

#98 Fuxo: Asi hledá inspiraci… a jestli byl Napoleon malé postavy, tak se bojím o Tyriona. Aspoň v knize xd

20.8.2017 | 22:51:41
Kendal

#95 Evala:Pokiaľ viem, tak to bola stále iba ohováračka Stanisa Baratheona, nikdy neprišlo k skutočnému verejnému odhaleniu. Inak, by som asi súhlasil.Ale len by mi prišlo divné, že severský lordi sú tak slabo informovaný, zvlášt ak ide o dedičku Zimohradu a jej svatbu s najmocnejším rodom v Západozemí. Inak. A nemalo by to byť skôr naopak? Pokiaľ viem, tak severania sú tradicionalisti a teda by mali oni kričať o bigamii, a južania, tý letia v icestoch a pod, takže…Ale ok, v podstate som si myslel niečo podobné, takže to ukončujem. Ps. Smrť Stárkom a Targarianom. Dlhý život Lanisterovcom!

20.8.2017 | 22:59:24
Fulcher

#1 stitch123: To je tak: Sapkowski inspiroval svou tvorbou vznik skvělé hry/her a mizerného seriálu (obecně se to o TV zpracování Zaklínače tvrdí), zatímco Martin se dočkal skvělého seriálu a pár mizerných her. Asi chápeš, která z těchto dvou možností je pro spisovatele lákavější a proč je Sapkowski tak rozmrzelý, když přijde řeč na počítačové hry.

#102 Thunderbird #103 Thunderbird #110 Railbot
20.8.2017 | 23:00:56
Thunderbird

#90 ShayTheLegend: Je na nich strašně vidět, jak jí fanděj :D Ale doufám, že přijdou k rozumu.

#101 Fulcher: Je to (ten seriál) levný a je to na něm dost vidět :D Ale pokud chceš vidět adaptaci Geraltovy historie (třeba pro inspiraci nebo tak), why not. Netflix prý dělá na novém zpracování, nikdo ale neví, jestli předělají ten seriál, nebo půjdou sami podle knížek, nebo dokonce podle her. Uvidíme.

20.8.2017 | 23:21:08
Thunderbird

#101 Fulcher: Zajímalo by mě ale, co na ten výplod Netflixu řekne Sapkowski, aby nebyl rozmrzelej i z toho a neřek, že se na to ani nepodíval (jako řekl o hrách, že je nehrál) :D. Protože přece je jen jeden originál – ten, který napsal on.

20.8.2017 | 23:24:22
Stillen

#38 Houfista: Link prosím :)

#108 fgh
20.8.2017 | 23:26:40
sFík

#8 Jan_Molnár: …řekl analfabet a pustil si telku…

#107 Kendal
20.8.2017 | 23:52:03
MichaelMyers

#65 kutas: Davosovi přeju aby to přežil, ale známe to. Radši bych viděl flashback s Arthurem Daynem. :D

21.8.2017 | 0:02:10
Kendal

#105 sFík: Čítal som knihy, ale to množstvo vaty v nich je pomerne odradzujúce.

21.8.2017 | 0:06:26
21.8.2017 | 0:39:38
Robinson

#90 ShayTheLegend: Pakliže ne tak si ten konec dokážu vybavit tak že tou vyvolenou bude Cersei :D Což nedává smysl, tou vyvolenou vždy byla Dany a neumře – li, noční král také ne.

#113 ShayTheLegend
21.8.2017 | 0:41:57
Railbot

#101 Fulcher: tak jelikož dnes se ve hrách točí větší prachy než v ve filmovém průmyslu, natož seriálovém, tak terno trefil spíš Sapkowski. K jeho smůle fantasy hrám ale nevěřil a trval na tučné jednorázové platbě za práva místo podílu na zisku z prodejů. Nikde se neuvádí kolik dostal, ale i dle jeho vyjádření je jasné, že mohl mít o mnoho, mnoho víc :)

21.8.2017 | 1:07:48
Rumek

#29 Robinson: Takže vlastně všichni, vyjma Sansy a těch dvou vůbec nejdůležitějších, kteří toho vědí o WW nejvíc. Mám na mysli Sama a Branna.

21.8.2017 | 7:10:22
Rumek

#29 Robinson:

Arya tam nebude, ta bude mít práci na Zimohradě.

21.8.2017 | 7:37:03
ShayTheLegend

#109 Robinson: Nebál bych se a klidně bych se vsadil, že nějak přežije, však známe tvůrce, Martin by jí podle mě už zabil :D.

21.8.2017 | 8:16:38
Vysmek.cz

Máte někdo odkaz na ten scénář poslední epizody a scénáře 8. série? Asi neumím hledat.

21.8.2017 | 8:21:00
strike

No.. Jestli jste viděli trailer na celou serii (myslím ten druhý) tak vám musí být jasné co se v KH stane ! Cleganebowl

#116 Arcey
21.8.2017 | 11:42:27
Arcey

#115 strike: Na ten nebude čas. Ako Ohař raz Horu zabije ale nie v tejto sérií. Cersei všetkých podrazí tým, že sa bude tváriť, ako im ide pomôcť a nakoniec sa na nich vyserie a žiadnu armádu nepošle, čo definitívne prispeje k tomu, že Jamie ju opustí. Konečne.

21.8.2017 | 15:08:41
Angi

Víc by mne zajímalo, co říká tomu, jak shitové ty scénáře jsou.

#118 KomentaroXY
22.8.2017 | 8:01:19
KomentaroXY

#117 Angi: Souhlasí s tím, co tam je. Nehraj si tady na nějakého husťáka kritika, prosím tě. Sám bys nenapsal ani slohovku.

23.8.2017 | 7:47:49
KomentaroXY

Komentáře – to je skutečná studnice moudrosti. Já se vůbec divím, že půlka z vás už dávno nepracuje pro HBO v oddělení „Oprava špatných scénářů“ a druhá půlka není tiskovými mluvčími nebo korektory samotného Martina.

23.8.2017 | 7:52:25
Gaffík

SPOILER

Napolen prohrál

24.8.2017 | 16:48:18
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama