Hra o trůny (Game of Thrones)
95/100 - 2 315×

Hra o trůny(Game of Thrones)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
VOD
Max | O2 TV
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Fanoušci se shodují na tom, že pokud by se měl někdo dočkat svého spin-offu, tak by to měla být Arya Stark

Fanoušci se shodují na tom, že pokud by se měl někdo dočkat svého spin-offu, tak by to měla být Arya Stark

I když je seriál Game of Thrones u konce, tak svět Písně ledu a ohně nabízí tolik materiálu, že by do něj mohlo být zasazeno ještě pěkné množství seriálů. Jeden z nich by si určitě zasloužila i Arya Stark.

49 15
26.5.2019

Seriál Game of Thrones sice skončil, ale konec nabídl několik možností pro případná pokračování. Hodně by toho nabízel budoucí příběh Aryi Stark, která se rozhodla nevrátit na Sever. Místo toho hodlá cestovat po moři a prozkoumat oblast na západ od Západozemí, kde údajně není žádná pevnina.

Právě tento příběh by mohl být rozhodně zajímavý, a proto se fanoušci shodli na tom, že pokud by se měl seriál Game of Thrones dočkat nějakého pokračování ve formě dalšího seriálu, tak by onen seriál měl být o Aryiných výpravách. Arya je dosti charismatická a zajímavá, a proto by sama dokázala utáhnout vlastní seriál, popřípadě minisérii.

(Chtěli byste, aby se Arya dočkala svého vlastního seriálu? Foto: HBO)

Tvůrci však už před několika řekli, že ať už vznikne jakýkoliv seriál ze světa Písně ledu a ohně, tak se nebude jednat o seriál, který by navázal na dění Game of Thrones, respektive by se neodehrával po něm. Stanice HBO by však mohla vyslyšet přání fanoušků. A pokud by herečka Maisie Williams projevila zájem o toto případné pokračování, tak by nakonec mohlo něco vzniknout.

Nyní však vyhlížíme připravovaný prequel seriálu Game of Thrones, který se bude odehrávat několik tisíc let před událostmi tohoto seriálu. Už brzy se začne natáčet pilotní epizoda, která rozhodne o tom, zda se seriálu vůbec dočkáme. Kromě toho se i nadále připravují minimálně tři další seriály ze světa Písně ledu a ohně.

Diskuze /159

God Carmen

Seriál skončil a stejně tu budou minimalne 3 články denně… Nechápu že vás to baví

#2 Xavik #36 Naranyan #149 Zuzanej
26.5.2019 | 16:10:10
Xavik

#1 God Carmen: Tak sem už nelez, ne? A pro tvou informaci, na gotku teďka vydáváme dva články denně.

#3 widy.33 #4 Svjatogor #114 God Carmen
admin
26.5.2019 | 16:26:00
widy.33

#2 Xavik: :D

widy.33
26.5.2019 | 16:37:53
Svjatogor

#2 Xavik: Touché. BTW tvoje absolutně ne/oblíbená postava universa GoT? Hraju si na sklada.

#6 widy.33 #24 Xavik
26.5.2019 | 17:05:04
Stardos

„Tvůrci však už před několika řekli,“ asi chybička se vbloudila :D

26.5.2019 | 17:09:40
widy.33

#4 Svjatogor: ešte ťa drží múza ? :D

#26 Svjatogor
widy.33
26.5.2019 | 17:11:27
Violet

Arya Xena :D Taky bych byla pro, kdyby už něco, tohle by mohlo vypadat víc než zajímavě :)

#8 widy.33
26.5.2019 | 17:12:22
widy.33

#7 Violet: ešte by niekde mala nájsť nejakého spoločníka na cestách nejakého parťáka :D :D :D

#10 Violet #55 mirdako
widy.33
26.5.2019 | 17:13:36
roob

nie nie.. o nej vieme vsetko. Novy serial treba spravit o Night kingovi, o nom nevieme nic.

#12 mateSKAtes #48 Rafan
26.5.2019 | 17:16:40
Violet

#8 widy.33: Třeba potká Drogona :D Ale vážně, mohlo by to být zajímavý, tyhle chodičky kolem světa se mi líbí :) A třeba potká dalšího Nikoho :D

26.5.2019 | 17:17:41
mateSKAtes

Mě by zajímala jen jedna věc a to, jestli ty spin-offy mají nějakou předlohu v tvorbě Grr Martina. Tím myslím jestli je to podle nějaké knihy kterou napsal přímo na danou situaci ?? Protože jestli ne, je tu dost velká pravděpodobnost že to bude vypadat jako 7 a 8 série. tzn Uspěchanej děj kterej naháni body efektama a většinou nemá hlavu ani patu , hlavně aby co nejdřiv skončil. Když nad tím tak přemýšlím ještě je tu jedna věc co by mě zajímala a co je kdo to bude režírovat ?? Popřípadě kdo má na starost scénář ? :D

#23 FallenMaia #53 Rafan
26.5.2019 | 17:20:29
mateSKAtes

#9 roob: joo to jsem chtěl už po třetím díle… sakra ty rány z toho kamenování bolej ještě ted xD koukám že nejsem jedinej komu přijde že se na NK totálně vybodli :D

#13 widy.33 #17 Violet
26.5.2019 | 17:21:47
widy.33

#12 mateSKAtes: nie si sám :D :D

#14 mateSKAtes
widy.33
26.5.2019 | 17:22:51
mateSKAtes

#13 widy.33: No ale podle několika lidi jsme idioti protože o NK bylo už řečeno všechno xD xD xD xD ale jo aspon že nejsem sám :D

#15 mateSKAtes #16 widy.33
26.5.2019 | 17:23:50
mateSKAtes

#14 mateSKAtes: *prý řečeno vše :D

26.5.2019 | 17:24:11
widy.33

#14 mateSKAtes: nie sme idioti :D :D :D sme proste dobre nastavený :D

widy.33
26.5.2019 | 17:24:28
Violet

#12 mateSKAtes: To teda nejsi, ale tohle je asi to jediný, čeho se nedočkáme, hm? NK si zasloužil mnohem víc prostoru, z toho už by se dal vytěžit hodně dobrý příběh :)

#18 mateSKAtes #19 widy.33
26.5.2019 | 17:24:41
mateSKAtes

#17 Violet: no nevim nevim když se na něj připravujou 7 sérii a 8 jen bum prc prásk a je po něm beze slova bez duvodu bez smyslu :D a všechno to co tu psali proti tomu byly z velký časti jen doměnky.

#19 widy.33
26.5.2019 | 17:26:43
widy.33

#18 mateSKAtes: aj herec NK povedal v rozhovore, že sa im skrátka už s tým nechcelo zdržiavať :/ tak ho zlikvidovali veľmi rýchlo a naše srdcia krvácajú :D :D :D

#17 Violet: kto može mať lepší príbeh ako 10 000 rokov starí King ? :D :D :D

#20 mateSKAtes #30 Annie27
widy.33
26.5.2019 | 17:29:40
mateSKAtes

#19 widy.33: no tak to je škoda ale všichni vime jak a proč se tak bohužel stalo a k tomu druhýmu to sice jo ale nejzajímavější by byl asi jen ten začátek protože potom 8000 let seděl na prdeli a shromaždoval chodce a mrtvé. :D

#21 widy.33 #22 Violet
26.5.2019 | 17:32:50
widy.33

#20 mateSKAtes: ktovie :D čo robil nezistíme už asi :D

widy.33
26.5.2019 | 17:34:16
Violet

#20 mateSKAtes: Už to co jsme o něm viděli, jak se stal NK to by úplně stačilo :) Vážně škoda, že nedostal větší prostor, ten herec měl dobré nápady jak svou postavu udělat hrozivější :)

26.5.2019 | 17:36:21
FallenMaia

#11 mateSKAtes: Neviem to presne ale mne sa zdá že sa okolo toho dosť motá sám GRR Martin, či? Že je do toho nejak zapletený, ale niesom si istý. Viem že Sapkowski napríklad sám dozerá na seriál Zaklínač, preto tomu aj celkom verím ;)

26.5.2019 | 17:52:59
Xavik

#4 Svjatogor: Nejoblíbenější? Jaime Lannister. ;) Nejneoblíbenější nejspíš Joffrey Baratheon, ale i tak jsem obdivoval herce, jak skvěle ho hraje. :)

admin
26.5.2019 | 17:54:40
FallenMaia

Inak Arya a jej dobrodružstvá, to by nemuselo byť vôbec zlé ;) Niečo ako ženská verzia Sindibáda :D Kapitánka siedmich morí ;)

26.5.2019 | 17:56:00
Svjatogor

#6 widy.33: Jinak bych se zbláznil z hokeje. :-D

#33 widy.33 #34 widy.33
26.5.2019 | 18:00:45
Arlos

*pokud by se měl někdo dočkat svého spin-offu, tak by to měl byt ten Davosov kamarat pirat Saladhor Saan či jak sa volal

26.5.2019 | 18:33:38
Violet

#28 FallenMaia: Tomu bych věnovala víc, než seriál :D Ale nemám páru, o čem by ten seriál dál měl o něm být. Ledatak o tom, jak si to tam hezky užívá v tom trestu s kamarádama :D A loví ženský

#31 FallenMaia
26.5.2019 | 18:48:19
Annie27

#19 widy.33: Přesně, NK měl nejlepší příběh, NK na trůn! :D ehm jo, ono to vlastně už skončilo jak to skončilo…

#34 widy.33 #151 roob
26.5.2019 | 19:04:12
FallenMaia

#29 Violet: Možno niečo z budúcnosti ;) Vieš ako, starý Jon s dlhou bradou a Tormund s ešte dlhšou :D :D Začínalo by to napríklad v tom momente ako mu zomrela žena a zostali mu na krku decká a z ďalekého severu by začínali prichádzať divné správy :O :O A celý seriál by bol hlavne z pohľadu divokých ;)

26.5.2019 | 19:04:29
hyena

niekolko tisíc rokov pred got serial ? to o com bude to bude v dobre dinosaurov jazdit tam budu na mamutoch a bojovat s konarmi od stromov?

26.5.2019 | 19:06:55
widy.33

#26 Svjatogor: mal by si vypnuť tv aby ti to neuškodilo :D :D :D

widy.33
26.5.2019 | 19:08:25
widy.33

#30 Annie27: pre mňa to neskončilo :D ja mám iný koniec pre NK :D :D :D

#26 Svjatogor: poprosím epos pre NK :D

#35 Violet #39 Annie27 #45 Svjatogor
widy.33
26.5.2019 | 19:10:39
Violet

#34 widy.33: A je to přístupné do 18 ? :D

#37 widy.33
26.5.2019 | 19:17:35
Naranyan

#1 God Carmen: Už jsem to tady psal… Zopakuji se… Nevím, jestli při vší té kritice někdo zaznamenal neskutečnou obrazovou kvalitu :).. Narozdíl od (dnes už směšně vypadajících) triků drtivé většiny starších filmů a seriálů (především z oblasti fantazy a sci-fi) je GoT už skoro dokonalý, všechno vypadá neuvěřitelně reálně… Takže se na GoT bude velice dobře dívat i za 10, 20 let atd… Je tedy klidně možné, že se tady průběžně bude pořád někdo nový objevovat, kdo s GoTem teprve začíná (začne – a třeba ještě ani není na světě) ;).

#40 widy.33 #41 Violet #121 surky3
26.5.2019 | 19:18:39
widy.33

#35 Violet: záleží z akého uhla sa nato pozrieš :D :D :D

#38 Naranyan #41 Violet
widy.33
26.5.2019 | 19:19:24
Naranyan

#37 widy.33: Z pravého !!

26.5.2019 | 19:20:21
Annie27

#34 widy.33: A tak je to asi nejlepší, já se taky snažím dobrat k nějakému uspokojivému konci :D

#43 widy.33
26.5.2019 | 19:21:26
widy.33

#36 Naranyan: naše deti :D :D :D možnosť ktorú im v dostačujúcom veku umožníme :D :D :D

#42 Naranyan
widy.33
26.5.2019 | 19:23:01
Violet

#37 widy.33: Tak na to bych se ráda podívala ze všech úhlů :D
#36 Naranyan: Teda s Gotem bych nechtěla nic mít :D Uvidíme, kam až CGI zajde, ale zatím je to opravdu jeden z nejkvalitnějších počinů :)

#44 Naranyan
26.5.2019 | 19:25:13
Naranyan

#40 widy.33: Už kdesi jsem to tady psal… Zbožňuju například seriál Farscape… moc… Ale.. příkré oko vidí – triky a masky… to je prostě.. ehm.. no … no comment :)… Tak samo Stargate (semtam dobrý ale..)… Fantazy — Nekonečný příběh.. Jako děcko jsem to miloval a kdybych si dal opáčko, nostalgií asi i slzu uroním a budu o tom básnit.. ale zase.. příkré oko… ty triky… ehm…

Snažím se tím říct, že si nejsem tak úplně jistý, jestli se dnešní (a ještě nenarozené) děcka budou schopné dívat na něco jako Nekonečný příběh, Stargate nebo Farscape… Obávám se, že by si při pohledu na to spíš popadali za břicho.. Nechci to podceňovat ale :). Myslím si ale opravdu, že jestli už něco „ze starého“ fondu vytáhnou, tak leda věci minimálně na technické úrovni GoTu.. Třeba se pletu a jistě se najde světlá výjimka, ale spíš pojmenovávám princip – že většina z těch, kdo se obrátí na „starší“ věci, bude schopná strávit právě minimálně tak ten GoT (a výš – líp).

#47 widy.33
26.5.2019 | 19:28:22
widy.33

#39 Annie27: na niečo už prídeš niekde som videla takú hlúposť ako sa Jon zamiluje do WW ženy :D nie zlý nápad :D :D na divokom severe pod ľadom objavil WW ženského rodu po tom aké patálie ho postretli s Ohnivou Daenerys usúdil že lepšia bude chladná Lady tak sa do jednej zamiloval a spolu založili novu rasu :D všetko bolo krásne až na tie omrzliny :D :D

#81 Annie27 #82 Annie27
widy.33
26.5.2019 | 19:28:31
Naranyan

#41 Violet: Tak ten vývoj osobně vidím naprosto jasně a jednoznačně :) … Avatar… atd… Prostě 3D… Naprostá, totální realita styl Matrix. Tak se podle mě bude ubírat tvorba, kdy do CGI vletí umělá inteligence a nahradí nesmyslně drahou lidskou práci… A to bude drtivá většina zábavy a to takové, kterou si dnes ještě ani neumíme pořádně představit, ale která (na druhou stranu) už pomalu a jistě přichází dnes, takže se jí dočkáme i my, současná generace :)… A jen velmi výjimečně bude mít někdo chuť vrátit se do „antického“ 2D a na něco kouknout „po staru“ :)… Ale najdou se tací, tomu zase věřím.

#46 Violet
26.5.2019 | 19:32:28
Svjatogor

#34 widy.33: Žalozpěv za NK nebo naopak bojovná píseň proti němu? Tři dny mi půjdou žalozpvěvy hodně snadno. :-( :-D

#52 widy.33
26.5.2019 | 19:35:37
Violet

#44 Naranyan: Stačí se i podívat na některé hry, ty jsou hodně daleko a to je jen jedna https://youtu.be/qPNiIeKMHyg Jde to hodně kupředu, za chvíli ani rozdíl nepoznáme.

#49 FallenMaia #50 Naranyan
26.5.2019 | 19:40:22
widy.33

#42 Naranyan: kto by neuronil slzu nad Artexom :( :( :( kedykoľvek si to pozriem aj v dnešnej dobe sa nájdu mladý ludia čo si radi pozrú starú klasiku aj keď totálne od veci príklad ale Byl jednou jeden král 65 ročný film :D nie som generácia odchovaná na ňom ale keď ide v tv musím si to pozrieť keď je niečo dobré je to dobré aj o 10–20–50 rokov :D :D :D bude zaujímavé vidieť pohľad budúcej generácie :D :D na GOT a zase jeden príklad od veci Bol raz jeden život vyrastala som na tom :D zbožňovala som to a deti v mojom okolí to sledujú rovnako radi ako ja v ich veku takže možem ti povedať uvidíme (snáď)

#56 Naranyan #60 Rafan
widy.33
26.5.2019 | 19:41:29
Rafan

#9 roob: Když se rozdávala vtipná kaše, pán byl zřejmě dvakrát :-). Jak chcete točit seriál o někom kdo nemluví. Mohl by jste natočit seriál jak ho děti lesa stvořili. Tím by ale seriál mohl skončit, poněvač se dětem lesa vymkl kontrole a dál jel na sebe. Dál by to byl němý film ve smyslu, že by jste stejně nevěděli co se mu honí v té kouli na krku.

#51 FallenMaia
26.5.2019 | 19:43:40
FallenMaia

#46 Violet: ;) ;) Pecka

26.5.2019 | 19:45:02
Naranyan

#46 Violet: Tenhle trailer samozřejmě znám velmi dobře :) (ale ještě jsem nehrál a nevím jestli se k tomu kdy dostanu :( ).. I vícero dalších je takhle – dokonalých..

No… vlastně jsi načla další obrovské téma, o kterém by se dalo mluvit celé dny v dlouhých příspěvcích :)… – Budoucí zábava – obecně. Kdo říká, že filmy, seriály budou dané ?.. Chci-li být velký snílek a fantasta, možná filmy a seriály jako takové (jak je známe dnes) skončí úplně a budeme snad někde na úrovni Ready Player One ale bude to vypadat ještě trochu jinak.. Třeba to bude – skutečný – mix seriálu/filmu a hry… Takže GoTko s takovým konecem, jaký si ho divák/hráč udělá......tře­ba… :)

#54 Violet
26.5.2019 | 19:46:06
FallenMaia

#48 Rafan: No ale presne o tom by Long Night seriál mal byť či? To bolo prvý krát keď sa objavili chodci a NK nie? Čiže určite sa to tomu bude dostatočne venovať ;)

26.5.2019 | 19:47:22
widy.33

#45 Svjatogor: rozhodnutie nechám na teba :D ty si tvorca :D ale niečo by si ozaj mohol stvoriť :D

#62 Svjatogor
widy.33
26.5.2019 | 19:49:04
Rafan

#11 mateSKAtes: Ne od Martina jsou jen kusé informace z titulu jak napsal kroniku území co později pojmenoval Západozemí. Tak že jsou to jen telegrafické informace. To dává scénáristovi obrovskou svobodu při psaní scénáře. Ano slyšel jsem že se kolem toho motá také Martin a nemám z toho radost. Místo aby koukal dopsat ty knihy co má, tak se zase angažuje tam kde je to podružné.

#96 mateSKAtes
26.5.2019 | 19:50:19
Violet

#50 Naranyan: Herci nebudou třeba

#58 Naranyan
26.5.2019 | 19:50:48
mirdako

#8 widy.33: Škoda, že nechali zemřít Melisandru. Mohla by oživit Dany a Arya by na ni v Západozemí narazila.. Protože drak ji někam na západ odnesl,ne?

#57 Violet
26.5.2019 | 19:50:50
Naranyan

#47 widy.33: Ale to jmenuješ pohádky, které jsou právěže !! dokonalé :).. Jasně, obrazová kvalita je snížená, ALE výpravnost – kostýmy, naopak dokonalé, opět – zcela reálné .. :).. Takže to je zas něco jiného. Proto jsem dával konkrétní příklady (asi hlavně to sci-fi) do roku výroby třeba 2002 či tak nějak .. tam se to asi začalo lámat a už Battlestar Galactica nám předvedla neskutečnou dokonalost, hlavně co se pohybu viperů ve vesmíru týče.

26.5.2019 | 19:54:03
Violet

#55 mirdako: Drogon jí odnesl do drakozemě, kde jí oživí magie sama. Na to nepotrřebuje Melisu

26.5.2019 | 19:54:29
Naranyan

#54 Violet: No tak jistě :).. Jak říkám… Zatímco dneska se platí šílené cifry za herce a CGI (protože to CGI zase dělá kopec – lidí) tak… kde to sme.. filmy už stojí klidně 300 a snad jsem viděl i 400 milionů dolarů.. to je šílenství… Dovedu si představit, že v nedaleké budoucnosti udělá 10 lidí s umělou inteligencí „film“ nepředs..... představitelně… naprosto reálný, absolutně doknalý… kterému se dnešní tvorba vůbec nebude rovnat… za třeba 10 mega dolarů… no.. a možná ještě méně…

A pak jediné, o co půjde.. to poslední a hlavní… bude ..... příběh :)

#59 widy.33 #72 Rafan
26.5.2019 | 19:57:15
widy.33

#58 Naranyan: opýtajme sa Morgana Freemana poslednú dobu má odpoveď na všetko :D :D :D je to zaujímavá téma …a v dnešnej dobe aj dosť reálna čo sa týka tej umelej inteligencie, pre mňa osobne dosť desivé :D :D

#61 Naranyan
widy.33
26.5.2019 | 20:02:25
Rafan

#47 widy.33: Souhlasím, že díla prověřená desetiletími už můžeme označit za klenoty. Stejné je to s operou, v době kdy ta hudba vznikla to byla vlastně populární hudba. Dnes tomu říkáme klasika, protože ta hudba žije stále často více než 100 let, na rozdíl od jiné která upadla v zapomnění tehdy a stejně tak jako dnes.

26.5.2019 | 20:02:25
Naranyan

#59 widy.33: Nevím, jestli to téma chceme úplně otevírat, protože na umělou inteligenci a budoucí uspořádání světa mám určitý názor a.. obvykle ho prezentuju tak na 2 A4ky :D

#63 widy.33
26.5.2019 | 20:10:03
Svjatogor

#52 widy.33: Jakožto veršotepec odpovím:

  • Zapřáhnu svůj vous
  • do jazyka oslů,
  • snad aby Král nezkous
  • jeho konce poslů.

Po další epizodě Černobylu bych měl být skorem hotov. :-)

#65 widy.33 #117 sonulle
26.5.2019 | 20:10:14
widy.33

#61 Naranyan: ano serme nato radšej :D :D :D :D je to ako pandoriná skrinka nech je to zavreté :D

#64 widy.33 #69 widy.33
widy.33
26.5.2019 | 20:12:00
widy.33

#63 widy.33: ale nie preto že by ma to v tvojom podaní nezaujímalo len asi je to od veci k téme :D :D :D mohlo by to mnohých pobúriť

#66 Violet #67 Svjatogor #71 Naranyan
widy.33
26.5.2019 | 20:14:31
widy.33

#62 Svjatogor: :D ja počkám ja mám času dosť :D

widy.33
26.5.2019 | 20:16:43
Violet

#64 widy.33: JOOO Zase tu spamuješ? Teda děvče, ty si nedáš pokoj :D

#68 widy.33
26.5.2019 | 20:16:47
Svjatogor

#64 widy.33: Widy, neodrazuj Naranyan. Čekáme nového Termionátora. Hodí se manuál pro přežití. :-D :-D Naranyan něco napíše a když to Xavik vyvěsí, budeme jenom rádi.

#69 widy.33
26.5.2019 | 20:17:59
widy.33

#66 Violet: ne nedám :D :D a nedám :D :D nejako ma to zase začalo baviť ale viac ako pred tým :D

#70 Violet
widy.33
26.5.2019 | 20:18:23
widy.33

#67 Svjatogor: tak prepáč :/ :D :D
#63 widy.33: tak vypusť toho krakena :D ja sa ťa potom zastanem pri bitke klávesov a svjatogor tiež :D

#74 Svjatogor #75 Svjatogor
widy.33
26.5.2019 | 20:20:18
Violet

#68 widy.33: Protože už tady nekamenují, už tě znají :D

26.5.2019 | 20:20:28
Naranyan

#64 widy.33: Tak já to mám celkem „vymyšlené“ :).. Nevím, na kolika místech jsem to prezentoval, ale tak trochu uvažuju, že to někdy sepíšu a někam hodím, protože mě pak bude hoodně zajímat, kolik věcí (jestli vůbec něco :D ) se z toho vyplní :).

26.5.2019 | 20:20:42
Rafan

#58 Naranyan: Pokud jde CGI, tak velké náklady jsou hlavně na začátku. Když vezmeme třeba ty draky, tak dokud v ději rostli, tak se vlastně měnil jejich model. Přibývalo detailů, zlepšovala se motorika pohybu křídel trupu , krku atd. To znamenalo že 3D programátoři tak mohli použít z minulé práce tak od 50% – 60%. Jak draci dospěli a v seriálu je od 7 série přestali zvětšovat. Tak náklady spadnou, pak už jen používáte engine který máte již vytvořen s modely draků s animací jejich pohybu. Z vývojářské práce se stane rutina. Hlídáte interakce s dalšími 3D modely a herci. Pak už jedou výpočtové grafické farmy.

26.5.2019 | 20:20:44
Naranyan

No jestli jste už dva… doooobře :)… zkusím teda stručnější verzi a hodím to sem… ať třeba dostanu banána :D

#74 Svjatogor #76 widy.33
26.5.2019 | 20:22:03
Svjatogor

#73 Naranyan: #69 widy.33: Moje ikonka říká Basileus kai autokrator Serbon kai Romaion. Takže badass. ;-)

26.5.2019 | 20:25:42
Svjatogor

#69 widy.33: Tak prepáč. Tohle uslyší NK v mojí poémě. :-D

#77 widy.33
26.5.2019 | 20:27:19
widy.33

#73 Naranyan: mám doma plno banánov jeden ti odfotím a pošlem ak si to zaslúžiš :D

#78 Violet
widy.33
26.5.2019 | 20:28:08
widy.33

#75 Svjatogor: tomu už rozumiem :D

#79 Svjatogor
widy.33
26.5.2019 | 20:30:56
Violet

#76 widy.33: Co je opička?:D Ty už teda pořádně spamuješ a nejsi sama :D Taková lavina a za všechno může widy :D

#83 widy.33
26.5.2019 | 20:33:46
Svjatogor

#77 widy.33: Poslům smrti pro NK bylo rozumět? Jakoukoliv krititku, podněty a nápady beru, včetně posílání do prdele. :-D

#80 Violet #83 widy.33
26.5.2019 | 20:35:48
Violet

#79 Svjatogor: NK největší pán, hrozna co rychle utichla

#83 widy.33
26.5.2019 | 20:37:55
Annie27

#43 widy.33: No tak to je epic :D Ale proč ne, proč se omezovat jen na jeden konec, když si jich můžeme vymyslet nespočet :D Každopádně to co jsi napsala mě fakt pobavilo :)

26.5.2019 | 20:38:48
Annie27

#43 widy.33: No tak to je epic :D Ale proč ne, proč se omezovat jen na jeden konec, když si jich můžeme vymyslet nespočet :D Každopádně to co jsi napsala mě fakt pobavilo :)

#83 widy.33
26.5.2019 | 20:38:49
widy.33

#78 Violet: ja nie :D alebo ano ? :D bezomna to tu nie je ono čo ? :D

#79 Svjatogor: stále viem čo sa patrí do prdele neposielam zatial :D :D :D

#80 Violet: ten rozhovor ako sajfa vravel, že NK nemal postelové scény nebolo by to zaujímavé v tom seriály ? :D takto je to lepšie keď to posielam hromadne neni to taký spam ? :D

#82 Annie27: no vidíš o tom to tu je niečo pridaj aj ty :D

#84 Violet #99 Annie27
widy.33
26.5.2019 | 20:46:49
Violet

#83 widy.33: No nevím, NK radši nechci vidět bez hader :D S kým myslíš že by ta scéna byla? GOT je sice na hranicí, ale tohle už by bylo daleko za hranicí :D

#85 widy.33
26.5.2019 | 20:57:13
widy.33

#84 Violet: no však nebol vždy ako ladová kocka :D :D :D

#88 Svjatogor
widy.33
26.5.2019 | 21:00:23
Naranyan

Člověk se nemusí věnovat podrobnému vědeckému bádání, aby viděl a věděl, že se světem je něco, tedy, spíše hodně věcí v nepořádku. Na jednu stranu by se chtělo říci, odhlédněme od politického, sociálního, psychologického hlediska ale nebude to možné. Vše se vším souvisí. Tradiční přístup sytému (pravděpodobně kteréhokoli – kapitalistického, monarchistického, socialistického atd.) velí shodně jednu základní věc – rodinu (a její tvorbu). Brát rodinu a děti jako základ státu, monarchie, kteréhokoli uspořádání. Snad nikdy to nikdo nezpochybňoval. Uvidíme, jak dlouho ještě. S ohledem na historii naší planety se dá konstatovat, že jediné, co se matce přírodě vymklo z rukou je – člověk. Jeho stopa na planetě jako celku už je nepředstavitelná, nevratná. Shodou okolností se také stalo, že nebudu asi úplně sám s následujícím názorem –> je to právě a přesně současná doba, která znamená, že svět a člověk se bude muset zásadně změnit, jinak první bude zanedlouho existovat bez druhého. Naopak to nefunguje

#87 Naranyan
26.5.2019 | 21:04:58
Naranyan

#86 Naranyan: Jo.. tak tady to nejde… musím jinak :D… safra kam to hodit…

#89 Svjatogor #90 widy.33
26.5.2019 | 21:06:18
Svjatogor

#85 widy.33: GoT X-Files? :-D

26.5.2019 | 21:06:31
Svjatogor

#87 Naranyan: Zkus napsat něco extra a oslovit adminy. :-)

26.5.2019 | 21:07:31
widy.33

#87 Naranyan: do správy pre svjatogora a možeš aj mne :D

widy.33
26.5.2019 | 21:08:14
Naranyan

v klidu.. někam to propašuju :D:. i když ani na superforu to nechce pustit :D.. tož jako 3 A4ky přece nejsou zas taková hrůza :D.. kdo nechce, nečte… ale přijde mi to zajímavé se o takových věcech bavit :)

#92 widy.33 #100 Svjatogor #102 Svjatogor
26.5.2019 | 21:12:24
widy.33

#91 Naranyan: keď nie dnes možno sa ti to tam podarí dať zajtra :D alebo pozdejšie

widy.33
26.5.2019 | 21:13:50
Naranyan

No tak takové místo bych fakt nečekal !!! :D.. podařilo se mi to propašovat na čsfd :D

https://www.csfd.cz/…50-skayllen/

#94 Naranyan
26.5.2019 | 21:17:59
Naranyan

#93 Naranyan: Pokud tedy někdo je ochoten a schopen to přečíst, budu moc rád za následnou debatu o tom :).. Totiž… Ono to není tak úplně ani off-topic, řekl bych.. Budoucnost světa – ZÁBAVY – to se přece týká i GoTu :).. Protože co je GoT jiného než zábava dneška a já tedy přemýšlím (nahlas – písmenky), jak bude vypadat zábava zítřka :).

26.5.2019 | 21:21:41
WolverineCzE

nejvic otravna postava a to předfinale ji ještě zhoršilo

26.5.2019 | 21:48:00
mateSKAtes

#53 Rafan: no to jsme teda zvědavej jak tohle dopadne už ted mám z toho špatnej pocit.
a jinak k těm možnostem a grafice a když jste začali i o hrách tak : https://www.youtube.com/watch?… myslím že tohle je absolutní bomba a doporučuju se mrknout protože tohle je budouscnost ;)

26.5.2019 | 22:00:29
Whitewolf114

Tak to je mi nějak jedno, jestli zrovna Arya… Já bych byla šťastná za pokračování u Jona… To bych byla nadšená, hrozně mě zajímá Jon jakož to král svobodného lidu :) :)

26.5.2019 | 22:29:55
Stanley97

Napadlo někdy někoho, ať už z diváků nebo od D&D, že je potvrzeno, že se GoTko odehrává na nějaké alternativní Zemi, takže pokud Arya pojede na západ od Západozemí, tak dojede pravděpodobně do Essosu? Jen to bude chvíli trvat :D

26.5.2019 | 22:30:50
Annie27

#83 widy.33: To radši ne :D

26.5.2019 | 22:30:57
Svjatogor

#91 Naranyan: Já čtu a rád.

#101 widy.33
26.5.2019 | 22:55:35
widy.33

#100 Svjatogor:prečítaj si to

nevšimla som si nikde tvoj názor nato, že malá LM mala nakoniec modré oči :D ak si to zmieňoval tak ja som si to nevšimla :D ale čo bolo pre teba horšie ? zistenie že je mŕtva alebo živá mŕtva ? :D

#103 Svjatogor
widy.33
26.5.2019 | 23:00:37
Svjatogor

#91 Naranyan: Přečeteno, jsem rád, že se toho nedožiju. .-P

#124 Naranyan
26.5.2019 | 23:02:59
Svjatogor

#101 widy.33: Neudělalo to se mnou vůbec nic. Ani jsem nejásal, když obr padal. Když Lyanna zaútočila jako björneserk, tak jsem věděl, že si jde pro hrdinskou smrt. V kontextu slaboduchého závěru GoT je to krásný konec. Neúčastnila se setkání zvláštní školky, jenž zvolilo vrchního retarda. Za to děkuju. :-D

Důvod, proč mi smrt LM utkvěla v mysli je úplně jinačí. :-\

#104 widy.33
26.5.2019 | 23:15:36
widy.33

#103 Svjatogor: Tak za niečo si bol predsa vďačný :D

zbytočná smrť

#105 Svjatogor
widy.33
26.5.2019 | 23:27:37
Svjatogor

#104 widy.33: Furt mě zní v uších její vzlykot a praskání její kostí. Samo o sobě ne. To by byla úplná blbost, podobných smrtí je plný akční, válečný a hororový koš. Jsem šťoural, který si rád udělá svůj názor na cokoliv z RAW materiálů, tj. nejlépe ze zdroje. Udělal jsem tu blbost, že jsem viděl několik reálných doku videi džihád poprav ISIS. Fernet nestačí. :-( :-( :-(

#106 widy.33
26.5.2019 | 23:35:16
widy.33

#105 Svjatogor: To chápem tiež rada overujem a preverujem skutočnosti ako to je v realy ale až tak ďaleko som nezašla :/ to je už silné kafe

#107 Svjatogor
widy.33
26.5.2019 | 23:42:42
Svjatogor

#106 widy.33: Ono to byla vlastně nehoda. Já jsem šlápl na minu. Naštěstí měla ta videa rozlišení slabých 240p. Ale aspoň jsem je naučíl zvolat takbír, dobré vědet. :-D

#108 widy.33
26.5.2019 | 23:51:24
widy.33

#107 Svjatogor: tak si si z toho odniesol niečo viac ako fernet :D a ťažku ujmu :D

#109 Svjatogor
widy.33
26.5.2019 | 23:57:41
Svjatogor

#108 widy.33: Určitě mi to v nějakým nákupáku zachrání kejhák. :-D

27.5.2019 | 0:12:23
DHARMA4,8

Takový seriál bych si dal hned líbit. Na jeho konci by mohla doplout skrz Stínozem do Ašaje. I historie Nočního krále by se zde mohla odhalit.

27.5.2019 | 0:13:13
xRFEx

Uvital by som skor Jona a jeho pribeh. Skoda, ze s nim tak vy.. ebali.

#112 moiki
27.5.2019 | 0:39:02
moiki

#111 xRFEx: Souhlasim Jon dopad vlastně nejhůř všichni ostatní dostali funkce a benefity ale on skončil dá se říct na konci světa. Jak to ale na konci vypadalo tak byl možná i rád vrátil se dá se říci zpět domů na sever a protože už nebyla noční hlídka tak po něm ani nikdo nepůjde a stejně si myslím že to bylo jen takové aby se vlk(neposkvrnění) nažral a koza(sedm království) zůstalo celé. Přesto mě ten konec dost naštval čekal jsem že tam z toho jeho následujícího putování bude víc.

27.5.2019 | 1:19:45
shootx

Davos jakozto jediny intrikar zustal neodhaleny do konce serialu, zrejme se rozpletani jeho nitek venovat nebudou…

27.5.2019 | 1:46:42
God Carmen

#2 Xavik: Tak aby tě porantalo ;-)

27.5.2019 | 5:15:19
Petrajzo

Žádný spin off se slaboduchými Starky nechci. Starks hot temper slow minds – littlefinger nejchytřejší ze Starku byl Ned a to v tom, že si udělal víc děcek než cersei, aby mu vůbec něco přežilo a pak díky jeho investigativním schopnostem. Jinak to byl idiot jako většina Starku takže sledovat, kteréhokoliv ze Starku se mi slušně příčí. Spin off by si zasloužil Dario Naharis jak se mu mereen a celý dračí záliv vymkne z ruky po doslechnuti toho, že matka draků je KO. Jinak z přeživších není nikdo zajímavý sledovat jak se Jon kouluje sněhem s Tormundem to fakt vidět nechci. Smysl vidím spíš v prequelech, noční král a bran stavitel zajímá mě furt jak doslova byla postavena zeď, zajímá mě jak NK udělal dohodu s Krasterem, pak stará Valyrie jak to tam fungovalo jak se to tam posralo. Aegonovi záměry ke sjednocení království. A Robertova rebelie ikdyž to je tím, že pro krále Roberta mám slabost, nejlepší král na trůnu co kdy byl. Ač chápu, že na sjednocení rodu a vymlaceni targaryenu není moc co k intrikovaní. Jako svet fungující je už vytvořen pracovat se s ním dá jak už knižně tak i seriálově.

#117 sonulle
27.5.2019 | 6:24:20
KIM

Já už bych se v tom ouně nerejpal

27.5.2019 | 6:48:27
sonulle

#115 Petrajzo: Souhlas

Teď jsem koukla na dokument GOT. No jo deprese.

#62 Svjatogor: Viděla jsem jeden díl Černobylu a to je tak bezútěšné, když si vezmete kolik nekompetentních idiotů sedí u koryta i dnes. Lidstvo je v háji. Dnes si musím pustit něco úplně stupidně, neředěně vtipného.

#125 Naranyan
27.5.2019 | 6:58:24
oujesus

Podle mně to bylo geniální marketingový tah , ukončit GoT ( zatím ) . Trůn se roztavil , takže název již postrádá pointu (game of „thrones“ ) . Můj názor je, že se dočkáme v budoucnu pokračování tohoto příběhu. Takto volný konec jsem opravdu nečekal a příjde mi to ukončené a zároveň připravené eventuelně na pokračování.

#122 surky3
27.5.2019 | 7:24:20
garvon

Ne, nechteli.

27.5.2019 | 7:39:43
dahakere

Nikdo nechce přímé pokračování… pokud nějakej Spin-off tak takovej, kterej vysvětlí tu hromadu věcí, na kterou se poslední série vybodla. To jak běhá Arya po neznámých krajích, nebo jak se John mlátí s medvědama za zdí si mohou zatím nechat. Upřímně doufám, že poslední série GoT vynechala 99% věcí k vysvětlení právě proto, že jsou na to domluvený spin-offy. Ale asi jsem spíš naivní no. xD

27.5.2019 | 8:04:00
surky3

#36 Naranyan: Blbost, grafika se jenom za pár let posune mnohem dál a i GoT bude jednou graficky „zastaralé“. A se vší úctou za 10–20 let dojde k takovýmu technologickýmu pokroku že GoT nikdo sledovat kvůli grafickému zpracování nebude. Stačí se podívat na Avatara. Ten na tom byl v době vydání perfektně co se týká grafickýho zpracování a dnes po něm neštěkne ani pes. Navíc kdybych měl začít sledovat GoT dnes tak se na to vykašlu a to hlavně z toho důvodu, že z poslední série a celkově z ukončení tohoto na začátku skvělýho seriálu se stalo naprostý fiasko. Dál stojí taky za zmínku že zpracování na začátku nebylo vůbec po grafické stránce něco přelomového. Dokonce se dá říct, že to byl hrubej průměr u seriálů. Stačí se podívat na první sérii. Ve výsledku si myslím že GoT si už moc novejch diváků v budoucnu nenajde a to hlavně kvůli tomu katastrofálnímu konci. První série byly skvělé příběhově ale grafické zpracování nebylo úplně něco extra. Ke konci se to obrátilo, zlepšila se grafika ale příběh vypadal jako kdyby to psali lidi které náhodně posbírali na ulici. GoT byl sice fenomén ale například sledovanost poslední série nebyla tak vysoká protože by se jednalo o dobrej seriál ale těch čísel se dosáhlo protože to lidi už chtěli dokoukat. Kdyby vypadala první série příběhově tak jak ta poslední, tak si nedokážu přdstavit, že by seriál dostal druhou řadu. Takže ve výsledku si myslím že za 10–20 let dopadne GoT tak, že po něm neštěkne ani pes. Sakra kdyby za 10 let. Myslím že ty roky, kdy GoT zapadne a začne se na něj prášit bude spíš možné napočítat na prstech jedný ruky.

#126 Violet #127 Naranyan #132 Rafan
27.5.2019 | 8:07:02
surky3

#118 oujesus: Právě obráceně. Ukončit projekt kterej ti vynáší neskutečný prachy je z pohledu marketingu naprostá hovadina. To by HBO musela zaměstnávat úplný voly. Teď o ten projekt byl velkej zájem a tudíž teď je potřeba dělat další díly a vytěžit z momentální situace co to jde (tj co nejvíc prachů). Za 5–10 let ta podpora ani omylem nebude taková jako dnes. Navíc si neumím představit pokračování. Dát zase dohromady herce na takhle rozsáhlej projekt po pár letech je skoro nemožné. Ten hlavní příběh skončil. Teď možná budem sledovat nějakou postavu ale to si myslím že by HBO nevynášelo ani zdaleka tolik jako udělat seriály například o Targeryanech a dobytí západu, dlouhé noci (té jediné – to co jsme sledovali v poslední sérii byla hodně krátká noc), atd.

Jinak opravdu byste chtěli sledovat jak z Aryi udělají novýho Kryštofa Kolumba ? Ona není průzkumník ale zabiják.

27.5.2019 | 8:26:48
vojta25

Řeknu to jednoduše… NOPE

vojta25
27.5.2019 | 9:17:46
Naranyan

#102 Svjatogor: To mě překvapuje, že sis to přečetl :).. No třeba je to „dětský“ pohled na věc, nevím, ale nechám to tam „smrdět“ na věky a jak jsem říkal, budu nesmírně zvědavý, co z toho (jestli vůbec něco) se vyplní :)..

A já bych se právě moc rád dožil takového světa… Už jenom přemýšlení o hypotetické možnosti – překopírování – lidské mysli do virtuálního/di­gitálního světa je … drásající a znepokojující… ale ohromně zajímavé :).

27.5.2019 | 9:32:27
Naranyan

#117 sonulle: No, stroje (umělá inteligence) by takové chyby nikdy neudělali/y :).. Jestli máš chuť, tak si taky přečti můj „pamflet“ → https://www.csfd.cz/…50-skayllen/

ale chápu, že na čtení tak dlouhýho textu nemaj lidi moc náladu :). Takže jinak → buď se lidi odevzdaj do rukou strojů a UI (jediná možnost, jak přežít) a když ne, tak skutečně lidstvo zažije apokalypsu a i když nezanikne úplně, současná civilizace půjde do kytek určitě, to je zcela nevyhnutelné :).

#134 sonulle
27.5.2019 | 9:37:26
Naranyan

#121 surky3: Tak.. s mnoha věcma, které jsi psal, víceméně souhlasím… Sám jsem tady celkem do podrobna probral svoje vlastní vize, jak to bude vypadat :).. Takže ano, jak jsem sám psal, je jasné, že – zábava – let budoucích, za 5, ale hlavně za 10 a snad až za 20 let bude vypadat úplně jinak.

Na to mám další – malou – úvahu… Dnešek je „velmi podobný“ jako zítřek.. Nic moc se neděje, žádný velký převrat… Ale příští rok, svět za 5 let je, dle mého názoru, jiný o hodně více, než kdy dříve. Jinými slovy jsem toho názoru, že i když tempo technologického pokroku (vývoje a výzkumu) se podle mnohých spíše lehce zpomaluje než naopak a možná přestane brzy platit Moorův zákon, tak naopak společnost … z psychologicko-sociologického hlediska se právě mění čím dál více a čím dál rychleji (exponenciálně).

27.5.2019 | 9:46:08
Naranyan

#126 Violet: :D … jo.. Lidová tvořivost nemá mezí :D … A vo vo vo vo tom to je… I ve světě řízeném stroji a UI budou pořád potřeba tyhle věci – lidské nápady, sysel pro tumor a přesně takováhle tvořivost :D

27.5.2019 | 9:50:25
27.5.2019 | 9:58:59
Svjatogor

Doufám ve spin off, který bude na světelné roky daleko od jednoho pádu z věže Zimohradu. Chci vydět stavbu Kalinské držby. :-)

#134 sonulle
27.5.2019 | 10:01:44
27.5.2019 | 10:11:29
Rafan

#121 surky3: Kvůli konci se na ten seriál koukat nikdo nebude. Otče, odpusť jim, neboť nevědí, co činí . Tak blbý argument aby člověk hledal světa kraj. Vy sledujete seriály od konce?

#136 surky3
27.5.2019 | 10:18:28
Svjatogor

#131 Violet: Celý svět lidí v továrním nastavení. ;-)

27.5.2019 | 10:20:26
sonulle

#130 Svjatogor: Já chci vidět boje s dětmi lesa a jejich postupné vytlačování. Přivolání záplav apod. zvěrstva, magii na plné obrátky-což prequel v podstatě může nabídnout.
#125 Naranyan: Zajímavé počtení, novátorské, ale já si myslím, že naprosté odosobnění, je právě konec lidstva jak vyšitý. Lidsky druh jako takový vyhyne a vznikne nový druh zatím nepojmenovaného typu. Ale se samotnou lidskou rasou to nebude mít nic společného. Chápu čas meditace, přemýšlení – skoro bych řekla ala Antici. Člověk nežije jen vědomím, ale fyzickou činností a zdokonalování v různých odvětvích. Máme gen.dáno pracovat a hledat nové, nejen bloumat ve své mysli a všechno nechat na strojích. Má dcera se snaží vyškrábat na každou vyšší plochu a hledá a zkoumá, bez toho by se zbláznila, říkám ji Bran Stark. Tohle vše nám nedovolí žít ve vědomém Matrixu (i když podle Icka v něm žijeme) a pokud ano už s lidmi budeme mít pramálo společného.

#135 Svjatogor
27.5.2019 | 10:27:52
Svjatogor

#134 sonulle: Rating 18+, že? ;-)

27.5.2019 | 10:50:20
surky3

#131 Violet: jj, #TeamNightKing, Jeden z docela suprovejch konců (kdyby teda vyhrál) by bylo kdyby dobyl KL a pak se podíval přes úzké moře a ono začal zamrzat.

#132 Rafan: Než se uvrtám ke sledování snad přes 70 hodin tak si o tom něco přečtu. Osobně kdyby mi někdo na začátku řekl že boj mezi živýma a mrtvýma bude naprosto minimální (to se dá teď dohledat), tak jsem to dost možná ani sledovat nezačal. Je to natáčený podle knih „píseň ledu a ohně“, Měl jsem celou dobu za to, že to opravdu tak bude a že hlavní boj bude mezi NK (led – neživý) a Draky/Pánem světla (oheň – živý). Bohužel se tak nestalo. NK sfoukli v jednom díle a byl konec. Za zdí chytali zombíka snad dýl než trval boj mezi živýma a mrtvýma. To už nemluvím o tom že ta bitva absolutně nedává smysl. Další věcí co by mě asi odradila je, že ten seriál není řádně ukončený. On je prostě useknutej a pak je tam nějakej konec, kterej ale nedává smysl. Pokud bych se dočetl, že to takhle někdo dojeb*l no tak ano asi bych si to nepustil. To už nemluvím o tom, že si tu poslední sérii sami zkrátili. Prostě sledovat tak dlouhej seriál kdy kvalita příběhu na konci spadne snad o cca 80% je v podstatě k ničemu. To zakončení GoT odpovídá nějakýmu céčkovýmu odpadu, kdy se takovým filmům/seriálům dává 15–20% (mluvím hlavně o poslední epizodě). To co jsem napsal se vůbec netýká toho, že se někomu nemusí líbit konec, ale toho, že to zakončení prostě nedává smysl. Viz. civilizovaní Dothrakové na konci. Drogon, kterej si prostě řekne: „tak jo je mrtvá, tak nic no, jdu na pivo“. Odtržení severu starkama a šesti královstvím vládne další stark a nikdo proti tomu nic nenamítá. + hromada dalších věcí. Takže ano, pokud bych si přečetl bližší recenze a například u konce bych se dočetl od hromady lidí že to stojí za „nic“, tak bych se do toho nepustil.Pokud by se mě dnes zeptal někdo, kdo to nikdy neviděl jestli stojí za to tenhle seriál sledovat, tak mu odpovím, že po tom jak to zakončili to opravdu nemá cenu sledovat. Jsou tam dobrý zvraty (hlavně prvních několik sérií), ale bez propracovanýho konce to prostě celé neskutečně spadne a vy si pak říkáte: „To jako opravdu, proto jsem se na to celou dobu díval ?…abych na konec dostal tohle?…“. Vím že se to asi hromadě lidí nebude líbit, ale tím zakončením GoT celkovým hodnocením spadlo do hodně velkýho průměru a grafické zpracování to nezachrání.

#137 Rafan #138 Violet #141 POLW
27.5.2019 | 12:41:08
Rafan

#136 surky3: Vy jste prostě jinej. Tady kde kdo nabádal aby sem nebyly dávány žádné otevřené spoilery a vy tu rovnou operujete že si je potencionální divák nejdříve navrčí. Kdyby mi někdo odvyprávěl o čem ten seriál je a jak skončí, tak už se na něj nepodívám. Proč také, můj čas je drahý a seriálů jsou mraky.

27.5.2019 | 14:52:32
Violet

#136 surky3: Souhlas. Tak jako se nedívám na seriály který konec nemají. Prvně se dívám, zda to za můj čas stojí, popřípadě se i poptám lidí co znám. A tohle bylo hodně ořezáno, bohůžel.

27.5.2019 | 15:22:48
Patriarca

Konec seriálu nemá cenu dále rozebírat. Konec knižní předlohy má být zcela jiný. Novou postavou bude Aegon VI、(nevlastní bratr Jona)、Sansa má mít dítě 、Jorah přežije bitvu o Zimohrad 、Bran nebude králem a dost dalších změn. Jestli bude žít Daenerys jsem zatím nikde nezachytil.

27.5.2019 | 16:10:12
POLW

#131 Violet: Osobně souhlasím, byl by to jeden z parádních konců, nicméně pro spoustu lidí ještě méně přijatelný, než ten, co nám naservírovali.

27.5.2019 | 16:16:57
POLW

#136 surky3: Něco z toho je určitě pravda, ale podle mě je to zbytečně kritický názor. Ano, celá osmá série byla hodně uspěchaná,ale odpad to rozhodně nebyl.Byla škoda, že nezachovali deset dílů, nechápu proč, peníze na to měli. Většina důležitých dějových linek byla vynechána,nebo zkrácena.Finální díl byl opravdu celkem zklamání, vzhledem k celému seriálu.

#142 surky3 #154 dahakere
27.5.2019 | 16:29:35
surky3

#141 POLW: Ten můj nekritičtější názor nebyl na celou 8mou sérii ale hlavně na poslední díl, opravdu bych mu víc jak 20% nedal (prostě mi v něm nic nedávalo smysl). Ten byl opravdu hodně špatnej (pro mě nejhorší z celýho seriálu). Co se týká celé 8mé série tak se tam dají najít i docela dobrý situace, které se mi líbili, bohužel ale těch špatných tam bylo také opravdu hodně. Každopádně třeba grafické zpracování bylo super třeba u pátého dílu. Ten byl z pohledu grafiky naprosto skvělej. Tuším že jsem mu dal snad k 90% na hodnocení (díl hodnocen individuálně se zanedbáním rozdílné síly balistů, draka atd. oproti předchozím dílům). Takže to co jsem napsal dřív 15–20% bylo myšleno směrem k zakončení seriálu (tj poslední díl, ne celá 8má série). Jinak ale při pokusu hodnotit osmou sérii celkově to hodnocení prostě letí dolů. To propojení je prostě žalostné. Kdybych se díval na už zmíněný pátý díl samostatně tak mu dám těch 90%, ale pokud vidím, že v podstatě drak dosal oproti předchozím dílům god mod a všechny balisty jsou ovládány paty a maty a jejich síla je v podstatě nulová, kdy v předchozím díle to byly ultimátní zbraně co dokáží zabít cokoliv tak to pak nedává smysl dohromady. Pak to hodnocení letí dolů. Ne na 20% ale někam do průměru. Jinak si myslím, že 10 hodinovejch dílů, případně klidně i některé prodloužené díly by byly dost na to aby se to řádně ukončilo. Třeba se jednou dozvíme proč došlo k tomu zkrácení. Nedokážu si představit že by byl problém z finančního hlediska natočit řekněme ještě 3–4 díly aby bylo víc času na ukončení.

#143 POLW #145 POLW
27.5.2019 | 17:09:45
POLW

#142 surky3: Grafické zpracování bych opravdu neřešil. Ano, třeba dračí efekty nebyli ze začátku tak dokonalé (a drahé), ale na kvalitě mu to rozhodně neubralo ( pro mě TENHLE seriál je prostě o něčem jiném). K poslednímu dílu už toho bylo napsané tolik, že je zbytečné, se k tomu dál vyjadřovat,někdo to prostě nedal,můj názor je jen to, že tomu NĚCO chybělo.

27.5.2019 | 17:59:18
Locker.

Oni jsou dost velcí pitomci na to, aby to vážně pro prachy z uječených pomatených hord udělali…a věřte, že pak budeme vzpomínat na 8. sezónu jako na umělecký klenot…

#147 POLW
27.5.2019 | 18:01:03
POLW

#142 surky3: PS: Neschopnost vylepšených balist (Škorpionů) trefit draka v páté sérii je téma na debatu, která sem ale nepatří…a je někde jinde.

27.5.2019 | 18:06:50
Svjatogor

Vařit další GoT spin-off bramboračku s profláklými (hlavně mladými) hereckými obličeji je tou nejlepší cestou, jak je umělecky zabít. V čem koukatelném od roku 2011 hrál Daniel Radcliffe???

#148 POLW
27.5.2019 | 18:10:17
POLW

#144 Locker.: Byl to umělecký klenot…jak zničit nezničitelné.

27.5.2019 | 18:11:05
POLW

#146 Svjatogor: https://www.csfd.cz/…nem/prehled/ Třeba tohle. Docela to ušlo, ale stejně ho mají všichni zafixovaní jako HP a proto tam byl divnej. Stejně jako Ema v Noemově arše…

27.5.2019 | 18:18:00
Zuzanej

#1 God Carmen: A že to baví vás?

#152 God Carmen
27.5.2019 | 18:20:28
Svjatogor

Na druhou stranu škatulka může NĚKDY pomoci. Iwan Rheon si zahrál mladýho Adolfa. Malíře Adolfa. :-D

https://www.csfd.cz/…olf/galerie/?…

27.5.2019 | 18:31:05
roob

#30 Annie27: presne tak.. jeden z mojich oblubenych koncov (to je koniec toho herca co hral NK) by bol, keby Dany sadla na tron, otvorili sa dvere, vosiel NK a siel pomaly knej a sahal si po meci.. Ja by som to este prilepsil, ze cez dieru v stene by pomaly prichadzal aj Drogon s modrymi ocami, NK by prisiel k Dany, a dotkol by sa jej cela a zmodreli by jej oci… Titulky.

27.5.2019 | 18:34:47
God Carmen

#149 Zuzanej: Neskutečně ;-)

27.5.2019 | 18:55:05
Lukass.M

Ať žije Mořskej Vlk!!!

27.5.2019 | 22:46:02
dahakere

#141 POLW: Vím že přirovnávání k SW se tu moc nenosí, ale poslední série byla pro celý seríál přesně to co SW 8 pro SW 7. 7 byl MÍRNĚ nadprůměrný film, který nastolil spoustu otázek na které mělo být odpovězeno v 8 aby to jako celek dávalo smysl. 8 to vzala, zmačkala a vytřela si s tím zadek. A to stejné prostě udělala poslední série GoT, kde je to ještě více nepochopitelné, protože na tom na rozdíl od SW dělali stejný lidi…

#155 POLW
28.5.2019 | 9:29:45
POLW

#154 dahakere: Ano, spousta nezodpovězných otázek, to je přesně to, co mi na tom vadilo. Ani ne konec jako takový (i když mohl být o něco lepší). Ale to už je o vkusu každého, stejně nám nezbývá nic jiného, než se s tím prostě smířit. A srovnání s SW není úplně mimo…

#156 Violet
28.5.2019 | 16:15:39
Violet

#155 POLW: Tak jediný co nám asi prozradili v dokomentu, bylo že Arya se odrazila od těl, když letěla na NK. Zbytek si máme asi domyslet. Tak Snad to bude v knihách

#158 POLW
28.5.2019 | 16:37:05
Predsa Johny

Urcite ano Arya top postavicka premna :)

29.5.2019 | 16:38:30
POLW

#156 Violet: Ano,je to poslední naděje :-) Vichrů zimy se snad dožiju, ale jestli bude psát tu poslední knihu taky tak dlouho, tak mi to možná přečtou pravnoučata na smrtelné posteli :-)

#159 FallenMaia
29.5.2019 | 17:47:13
FallenMaia

#158 POLW: Alebo si zoženieš audioknihu, vypočuješ a už len s kľudným svedomím zomrieš ;)

29.5.2019 | 18:32:39
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama