Hra o trůny (Game of Thrones)
95/100 - 2 314×

Hra o trůny(Game of Thrones)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
VOD
Max | O2 TV
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Diskutujte o díle Dragonstone

Diskutujte o díle Dragonstone

Dlouhé čekání je u konce. První díl sedmé série je na světě, a proto nastal čas na hodnocení, komentování a debatování. O první epizodě s názvem Dragonstone se můžete bavit v diskuzi u této bleskovky. Díl samozřejmě nezapomeňte ohodnotit.

62 1
17.7.2017

Zdroj: HBO

Diskuze /187

mety

uzasne tak dobry zaciatok serie

17.7.2017 | 3:58:46
TheSaldor

Nejvíce se mi líbila ta část s Ohařem…

17.7.2017 | 4:01:33
mirako

super.. pěkný rozjezd.. :) Ohař best

17.7.2017 | 4:02:11
brhefst

Samwell a jeho každodenní práce.. :D

17.7.2017 | 4:04:24
SikyCZ

Super první epizoda…jen tam mohlo být méně Samova vyměnování výkalů :D a Daenerys mohla dostat více prostoru než říct pouhé 3 slova…A co ten Jorah zavřenej v citadele ?

#10 surky3 #17 mirako #19 mirako
17.7.2017 | 4:04:58
Azog2182

Skvělá první epizoda :)

17.7.2017 | 4:05:23
coda

Kde to muzu stahnout, prosim?

#10 surky3
17.7.2017 | 4:05:48
surky3

Arya – tak to jsem fakt nečekal, velice se mi začátek dílu líbil. Doufám, že se brzy dostane k Cersei :D

#15 SikyCZ #17 mirako
17.7.2017 | 4:09:36
Azog2182

Jinak scena s Armadou mrtvych top :D Cekal sem ze bude v jejich armade i nakej ten Obr ale ne hned 3 :D

#17 mirako
17.7.2017 | 4:10:03
surky3

#5 SikyCZ: To bylo právě super, skoro jsem spadnul ze židle :D

#7 coda: Teď asi nikde, všichni se nejspíš dívali online ;)

#11 coda
17.7.2017 | 4:11:06
coda

#10 surky3: Diky! To vysvetluje vse. Hledal sem snad vsude :D

#12 mety
17.7.2017 | 4:14:07
mety

#11 coda: pozri si to na hbo go

#13 sweet_stawberrie
17.7.2017 | 4:15:01
sweet_stawberrie

#12 mety: mne to tam nešlo spustiť..prvá epizóda nakoniec nebola free…našla som iný link čo fungoval…je už v diskusii, tam ho nájdete kým budete epizóda online alebo na stiahnutie

17.7.2017 | 4:19:48
Children of the forest

Nebyl ten obr v armádě night Kinga na začátku wun wun ??

#16 sweet_stawberrie #45 Trepy #135 brandiss
17.7.2017 | 4:20:06
SikyCZ

#8 surky3: Tak to se asi Starks family reunion jentak nedočkáme když Arya míří za Cersei, ale nemyslím si že by se jí podařilo jí hned odkrouhnout, v tom určitě bude háček snad to Arya neschytá :( Co myslíte ten Jorah, nechal se dobrovolně zavřít do citadely aby ho zkusili vyléčit, nebo byl zajmut ?

#18 Children of the forest #21 sweet_stawberrie #30 surky3
17.7.2017 | 4:21:06
mirako

#5 SikyCZ: Sam dostal dost prostoru a fakt vtipnou scénku.. #8 surky3: Arya mě taky dost překvapila.. prve jsem si myslel, že to bude „v minulých dílech jste viděli..“ #9 Azog2182: konečně do toho vrazili víc peněz a začínají tvořit armadu, tak jak má vypadat.. včetně nemrtvých obrů,atp.

jinak super zaběry na města, které jsme ještě neviděli.. a střih byl také pěkně proveden.. :)

17.7.2017 | 4:22:23
Children of the forest

#15 SikyCZ: asi ho někde sebrali a zajali ale jenom spekulace

#22 mirako
17.7.2017 | 4:22:53
mirako

#5 SikyCZ: jo a to, že Daenerys toho moc neřekla je jenom dobře.. :D

17.7.2017 | 4:23:25
Children of the forest

#16 sweet_stawberrie: tak mě napadlo co po bytvě bastardú udělali s tělama ?? Nemyslím že by je Jon nechal night kingovi

#25 SikyCZ #26 sweet_stawberrie
17.7.2017 | 4:24:33
sweet_stawberrie

#15 SikyCZ: neboj sa stretnú sa, určite :-) no podľa môjho názoru sa nechal zavrieť dobrovoľne

#23 Children of the forest #24 mirako
17.7.2017 | 4:24:43
mirako

#18 Children of the forest: spíš tam přišel sám.. určitě se to dozvíme..

17.7.2017 | 4:25:36
Children of the forest

Ale asi ho ňák neléčí nebo to moc nefunguje #21 sweet_stawberrie:

17.7.2017 | 4:26:22
mirako

#21 sweet_stawberrie: no nvm, aby nebyli ty scénky s Aryou na severu zrovna ty falešné, jak říkal Kit.. a opravdu zamířila na jih..

#27 sweet_stawberrie #28 sweet_stawberrie
17.7.2017 | 4:27:21
SikyCZ

#20 Children of the forest: Neber si to osobně…ale jak proboha živého někdo dokáže napsat bYtva s tvrdym Y ? :-D

17.7.2017 | 4:28:02
sweet_stawberrie

#20 Children of the forest: to si ani ja nemyslím že by ich dal previesť niekde a hlavne tak ďaleko v podstate zbytočne ale tiež mi to tak pripadalo, že sa podobal až veľmi…ťažko povedať

#31 Thunderbird
17.7.2017 | 4:28:06
sweet_stawberrie

#24 mirako: máš pravdu aj to sa môže stať…ale ja si osobne myslím, že to len zavádzal divákov

17.7.2017 | 4:30:31
sweet_stawberrie

#24 mirako: samozrejme sa môžem mýliť a dopadne to trochu inak

#29 mirako
17.7.2017 | 4:31:38
mirako

#28 sweet_stawberrie: uvidíme :)

ale ten Ohař to bylo něco.. jen tak někdo nevidí to co dokázal vidět on.. :O

17.7.2017 | 4:33:25
surky3

#15 SikyCZ: Myslím že Arya je jedna z mála postav, který Martin nikdy odkrouhnout nenechá. Další jsou John a Dany, u nich bych se fakt nebál.

17.7.2017 | 4:34:20
Thunderbird

#26 sweet_stawberrie: Hrál ho stejný herec, Ian Whyte, všimla jsem si ho v titulcích. Tak je to možná tím, nebo taky že všichni ti obři si byli podobní i normálně :D.

17.7.2017 | 4:37:06
Children of the forest

Ale ikdyž seriál skončí vyvražděním bílých chodců stejně ve mě bude hlodat myšlenka že dokud existuje dračí sklo existují potencionální bílí chodci

17.7.2017 | 4:37:20
spacelord

No začátek s Freyama byl trošku předvídatelnej :D Wun wun to podle mě byl.Svědčila by tomu i ta díra v oku… Jorah je tam podle mě zavřenej spíš jako v karanténě než ve vězení.Dany mohlo bejt víc. S ní je to z extrému do extrému. Buď mluví až moc anebo vůbec pak si vyber…Chtěl bych jenom vysvětlit jak je možný, že pevnost jako Dragonstone je nehlídaná. Od Stannisovi smrti přece už musel nějakej pátek uběhnout a všichni o jeho smrti ví.Tak proč třeba i Lannistrové si nezaberou docela dobře strategicky umístěnou pevnost? Ed Sheeran to mohl rozbalit víc. Čekal jsem nějakou pořádnou vypalovačku na loutnu :D Jenom mi nedošlo, kdo byli ty mrtvoly jak je Ohař pohřbíval anebo tam byli jenom tak random. Cersei už ani Euron nezachrání ta to má spočítaný.Jenom ten jeho dárek mi vrtá hlavou.A Samovo brigošky byli jenom třešnička na dortu :D

#34 Children of the forest #35 mety #37 Thunderbird #38 SikyCZ #39 SikyCZ #42 mirako
17.7.2017 | 4:40:17
Children of the forest

Hele já si myslím že to sou ti u který přespali s aryou a jak jim ohař ukradl to stříbro#33 spacelord:

17.7.2017 | 4:43:53
mety

#33 spacelord: ked hound hlidal aryu tak zabil toho otca na tej farme a euron mozno chce jej doniest tyriona alebo balon kids

#36 Children of the forest
17.7.2017 | 4:43:55
Children of the forest

No Jo ale tenhle spáchal sebevraždu#35 mety:

#58 Bhall
17.7.2017 | 4:45:33
Thunderbird

#33 spacelord: Jestli to byl fakt Wun Wun, chci k tomu nějaký vysvětlení od Dilda a Debila :D Teleporty pro mrtvé asi. Vypalovačka na loutnu by byla skvělá, nebo ho mohli nechat zazpívat Deště Kastameru, když už byl s Lannisterskými vojáky. Ten dárek pro Cersei je možná Yara. V traileru byla námořní bitva a mezi fotkami z natáčení Yara v KL na provaze za koněm.

17.7.2017 | 4:46:00
SikyCZ

#33 spacelord: Ty mrtvoly byli ti jak Ohařovi a Arye nabídli pohostinost v 5.sérii, druhej den toho chlápka okradl o jeho peníze s odůvodněním že stejně nepřežijou zimu, myslím že si ted ohař dával za vinu že zemřeli kvůli němu protože neměli na obživu

#42 mirako #44 Trepy
17.7.2017 | 4:46:43
SikyCZ

#33 spacelord: Euron asi zajme Yaru a Elarii Písek, byli fotky z nátáčení kde je Elaria v Kings Landing asi v zajetí, a jelikož si to spolu yara a Ela rozdají,asi je zajme po té námořní bitvě

#42 mirako
17.7.2017 | 4:50:15
Children of the forest

Jo tak jak říkám teda píšu

17.7.2017 | 4:50:24
spacelord

Jo to je všechno možný. Ty 2 jak jím vzali s Aryou ty prachy mě nenapadli to bude určitě ono dík ;) A pokud Yara byla v KL tak je to tím pádem taky jasný…

17.7.2017 | 4:53:02
mirako

#33 spacelord: ten dárek by mě taky zajímal.. jinak dost scének z traileru se už odehrálo a taky se tu překvapivě objevilo aj těch pár nových postav, jako Alysa, ten mistr, kterého hraje ten známý herec a taky Ed, s ním ale asi už konec..

#38 SikyCZ: tak nějak by to asi mohlo být..

#39 SikyCZ: taky si myslím..

17.7.2017 | 4:55:42
Argetlam Královrah

Euron je odpornej. Z charismatického krále je totální bleček ponížující se před ženskou. Strašně mi připoměl Ivara z Vikings, taky zajímavá postava, ale když vidím herce a chování té postavy, tak se mi chce zvracet (ne z povahy, ale z toho, jak je zahraný a hlavně napsaný).

Arya s Edem Sheeranem a dalšími vojáky je jednoznačně nejlepší scéna z celého seriálu. Nic takového tu ještě nebylo a asi ani nebude.

Zimohrad docela fajn. Nepřekvapilo, nenaštvalo, nezklamalo ale ani nijak zvlášť nepotěšilo, kromě hádky Sansy a Jona a jejich následné debaty na balkóně, kdy ho chytila za ruku a otočila ho, to bylo boží a ukazuje to, jak moc se Sansa změnila. Nařknout ji, že obdivuje Cercei je prostě rána pod pás, i kdyby to tisíckrát byla pravda.

Daenerys a její epické (i když trochu dlouhé) vylodění si nezasloužilo poslední scénu v seriálu, tu měl dostat Sam a jeho velké odhalení nebo Euron+Cercei.

Celou epizodu tentokrát jednoznačně tahala Aryina linka (nejen u zmíněných vojáků, ale i u Freyů). Z jejího „Winter has come to house Frey“ (omluvte jestli to není doslova) a následného odchodu mrazí.

17.7.2017 | 5:13:38
Trepy

#38 SikyCZ: Tak to jsem si vůbec neuvědomil :( Ohař tehdy říkal, že se nedožijí zimy… smutný.

17.7.2017 | 5:15:44
17.7.2017 | 5:16:46
badyvlasim

Ze si Daenerys zlomi pri vylodeni vaz se mi nesplnilo. Celkove fajn, nikdo snad necekal v prvnim dile nejakou velkou akci. Euron je borec jako byl Ramsey. Darek pro Cercei by mohl byt Draaci roh. Sam zatim zadnou velkou informaci nezjtil, to ze je tam draci sklo, vime uz dlouho.

17.7.2017 | 8:03:02
Zbyšek01

Já se chci zeptat: Proč je první překlad skoro vždy na tu snad nejhorší možnou kvalitu? Na tu ani ne 300 megovou verzi od SVA se nedá dívat.

#48 Xavik #119 Numidis
17.7.2017 | 8:04:20
Xavik

#47 Zbyšek01: Protože to je ta nejstahovanější verze. :) Pak uděláme přečasy, pochopitelně. ;)

admin
17.7.2017 | 8:46:12
Cersei92

Cersei ako postava je skvela a myslím,ze určite s Euronom nepôjdu len tak ľahko odstranit…dar by mohlo byt porazenie Theona a Yary pripadne jeden drak???

#60 Bhall
17.7.2017 | 9:11:34
pavelmedek

Pomatujete si jak uniklo celé odhalaní kompletní serie, tak na první díl se trefily

#101 Argetlam Královrah
17.7.2017 | 9:16:56
Cersei92

Zaujímavé by bolo,keby Euron dal Cersei roh – kontrolovali by jedného draka, ďalšieho by premenili White walkers a jeden by ostal Daenerys…vyrovnane sily = epic battles

#53 ellen_maycraft #64 mr_bungle
17.7.2017 | 9:19:58
ellen_maycraft

Opravdu krásné ráno :D! Lépe mi ta dovolená ani začít nemohla… No, 1.díl byl super …jenom doufám, že ty další se budou odehrávat v podobném tempu. Nejvíce se mi líbila Arya, konečně je z ní pořádnej Assassin #TheNorthRemem­bers. Ze Sansy je vlčice. Jaime byl chudák mírně rozhozen :D tahle verze Cersei se mi zatím zamlouvá nejvíc. Sam taky bavil. Ale musím říct, že nejvíc zajímavé mi přišla linka s Ohařem.

17.7.2017 | 9:30:01
ellen_maycraft

#51 Cersei92: Taky mě to napadlo!

17.7.2017 | 9:31:34
ellen_maycraft

Když si Sam pročítá ty knihy…nebyl náhodou na jedné straně obrázek té dýky co měla zabít Brana už 1.serii?

#59 ⚡️RicH⚡️ #67 mr_bungle
17.7.2017 | 9:33:45
lenacia

Danny konec jsem čekala, že zvedne figurku draka a postaví ji na Dragon Stone, to by byl konec jak se patří

17.7.2017 | 9:38:31
sFík

A Arya má fakt v plánu KL nebo jim jenom lhala…? Protože stejně půjde domů :)

17.7.2017 | 10:19:28
Uschi

Takze..

Samova Linka: Rekl bych, ze dostal prostoru tak akorat. Spousta lidi rika, ze byla jeho linka absolutne zbytecna, coz si nemyslim. Ted vime, kde je nejvetsi zasobarna draciho skla, coz bylo vlastne i logicke, vzhledem k nazvu sidla, ktere je na te hore postavena.

Sansa: Bojim se toho, ze se z ni stala Cersei/Malicekovska napodobenina. Jeji konflikt s Jonem ukazuje jenom to, ze se neboji. A pokud se podivate spravne, uvidite ten usklebek hrdosti, kdyz rekne : Hodne jsem se od ni naucila..

Jon: Souhlasim s tim, ze trestat syny za hrichy jejich otcu je v tehle situaci nedobre. Myslim, ze se z neho stava docela dobry vladce.

Ohar/bratrstvo: Asi nejlepsi linka. Pri scene s ohnem me az mrazilo a musim rict, ze pohled na nej, jak se mu rozpada vira byl skoro az desivej.

Arya: Bojim se, ze to s tou holkou dopadne zle. Jako postava si prosla asi nejvetsim vyvojem (podle me). Z male holky se stala strategicky smyslejici, nelitostna zena bez tvare a myslim si, ze az/pokud se starkova znovu setkaji, arya bude ta, ktera odejde…

Cersei/Jaime: Cersei je mi momentalne velkou zahadou. O rodech, ktere sama zradila mluvi jako o zradcich. Pouziva pomerne ostra slova a pripada si pomerne ublizene, ale prijde mi, ze ma jeste spoustu triku v rukavu, protoze kdyby byla opravdu tak zoufala, nabidku by prijala. Nicmene me zajima, co za dar to bude :).

Bran: Nevim, co k nemu rict. Snad jen to, ze dal prave NK a jeho armade free ticket do Westerosu a zda se, ze ho to ani nijak netrapi. Na druhou stranu, pokud jsem to pochopil ohare spravne, tak v miste, kam putuji mrtvi magie deti lesa neni a NK by tudy mohl prejit tak, ci tak.

NK: Armada obru je celkem logicka. Prece jen v bitve za zdi obru zemrela spousta a temer vsichni vypadali jako Wun Wun :D Alespon, ze HODOR!!!!(a) nechali spat… zatim :D.

#69 mr_bungle
17.7.2017 | 10:20:13
Bhall

#36 Children of the forest: Ohař je nezabil. Pouze jim vzal jejich stříbro a oni pak zemřeli hlady.

#82 Children of the forest
17.7.2017 | 10:28:30
⚡️RicH⚡️

#54 ellen_maycraft: Jo, je to ta dýka. Mám za to, že jeden časopis nám i prozradil, že by tu dýku měla časem vlastnit Arya. ;)

17.7.2017 | 10:36:29
Bhall

#49 Cersei92: Yara a Theon pro Cercei nemají žádnou cenu. Kdo jiný má pro ni ale velkou cenu? Kdo jí z žijících postav ublížil nejvíce? Nepočítaje Tyriona a Sansu.

#62 Arrow123 #65 EbenHreben
17.7.2017 | 10:41:06
Arrow123

Tipujem že Euronov darček budú Sand Snakes a Yara. Jon si pôjde na Dračí kameň po dračie sklo kde sa stretne s Daenerys čo by mohlo byť približne už v 3 epizóde. Inač bolo pekné vidieť že nie všetci muži v armáde Lannistrovcov sú hajzli ktorí zabijú hocikoho na počkanie ako to bolo vidieť doteraz :)

17.7.2017 | 10:44:53
Arrow123

#60 Bhall: Yara a Theon pre ňu majú cenu. Ako spojenci Daenerys :)

17.7.2017 | 10:46:29
Arrow123

Trailer na druhú epizódu vyzerá celkom nabušene. Nečakal som že Jon chytí Malíčka pod krk tak skoro :D

17.7.2017 | 10:49:56
mr_bungle

#51 Cersei92: Roh tam podle mě nebude, zatím tam o něčem takovém nepadla ani zmínka, zatímco v knize ho Euron využil při královolbě.

17.7.2017 | 10:52:10
EbenHreben

#60 Bhall: Ellaria Sand?

#81 Bhall
17.7.2017 | 10:52:44
Grayyitheyerouh

Určitě bude námořní bitva v další epizodě, kde Euron zajme Yaru, Theon uprchne. Spolu s Yarou zajme i Sand Snakes ( minimálně Elarii )… jak jsme viděli v traileru dav v KL, tak ten bude vítat právě Eurona s vězni na řetězech. Tak získá spojenectví se Cersei a Yaru s Elarií zavrhnou prozatím do vězení než jim Cersei přichystá koupel s zeleným ohýnkem. Žádná koupel se ale konat nebude, protože Elaria se otráví s Yarou pomocí the kiss of death jako to udělala Myrcelle. Dále podle mě Arya zabje Cersei v masce Jaimeho

#68 EbenHreben #70 mr_bungle
17.7.2017 | 10:53:20
mr_bungle

#54 ellen_maycraft: Taky se mi zdálo.

17.7.2017 | 10:55:06
EbenHreben

#66 Grayyitheyerouh: na to aby získala masku Jaimeho ho bude musieť ale najprv zabiť… Plus Cercei pošle Jaimeho preč na vojenskú výpravu, asi na Highgarden… takže nepravdepodobné

17.7.2017 | 10:55:33
mr_bungle

#57 Uschi: Ad Bran: Teorie, že NK může projít přes Zeď, protože si Brana označkoval, se zakládá jen na tom, že NK kvůli tomu dobyl úkryt Tříoké vrány. My ale ve skutečnosti nevíme, jestli kouzlo, co chránilo úkryt, je totéž, co chrání Zeď. Podle mě díky té značce může NK Brana lépe sledovat, ale ke zničení Zdi bude zapotřebí víc.

#77 Uschi
17.7.2017 | 11:02:34
mr_bungle

#66 Grayyitheyerouh: Může Arya využít Jaimeho obličej, když není mrtvý?

17.7.2017 | 11:04:54
Arrow123

Je možné, že Sandor videl v ohni zničenie Múru?

17.7.2017 | 11:09:11
mr_bungle

Promo trailer ke druhému dílu: https://www.youtube.com/watch?…

#73 mr_bungle
17.7.2017 | 11:11:24
mr_bungle

#72 mr_bungle:

Cywe, byla to Aryina Nymeria?

#76 Arrow123
17.7.2017 | 11:14:34
Grayyitheyerouh

No však Jaime klidně může zemřít. Zabije draka a pak ho za to krouhne Tyrion. Ara pak najde jeho mrtvolu a s pomocí jeho tváře zabije Cersei.

17.7.2017 | 11:15:28
sFík

Uvidíme opět Nymerii :-O hurá :) doufám že bude friendly nebo ne až tak nefriendly :D

17.7.2017 | 11:19:56
Arrow123

#73 mr_bungle: Ano. Arya sa s ňou znova stretne a rozhodne sa že pôjde radšej domov než do Kings Landing. Tak to vidím ja.

17.7.2017 | 11:20:10
Uschi

#69 mr_bungle: Jasne chapu, ale myslim ze bylo receno ze do toho jejich ukrytu nemohl diky stejnemu kouzlu. Jisty si ale nejsem. Nicmene by to davalo smysl.

17.7.2017 | 11:21:22
Cersei92

V popise tretej epizódy je ze Cersei vráti dar,takze roh to urcite nebude a ktovie v akom stave vráti Yaru

#80 Arrow123
17.7.2017 | 11:21:56
mr_bungle

Možná půjde do KL a nechá Nymerii, aby Cersei zakousla :D Každopádně by bylo super, vidět výraz na Cerseině tváři, až zjistí, že Starků je o dost víc než jen Sansa a Jon.

17.7.2017 | 11:23:41
Arrow123

#78 Cersei92: Určite to bude ten náramok v hadej papuli čo dostala v 5.sérií od piesočných hadov. Cersei to vráti Ellarii, ktorú uväzní Euron.

#83 Thunderbird
17.7.2017 | 11:25:44
Bhall

#65 EbenHreben: Přesně tak. Ta co zabila její dceru.

17.7.2017 | 12:37:27
Children of the forest

Já netvrdím že je zabil#58 Bhall:

17.7.2017 | 12:47:40
Thunderbird

#80 Arrow123: To ale dostala Myrcellin náhrdelník, který jí sama dala. Ellaria jí tak vyhrožovala, že je Myrcella v nebezpečí, načež Cersei poslala Jaimeho do Dorne a začala celá Dornská linka.

17.7.2017 | 13:00:08
PecaCZE

Taková diskuze už od 04:00, vy jste závisláci :D

#85 mirako
17.7.2017 | 13:00:17
mirako

#84 PecaCZE: no ba.. :D to teď tak bude každý pondělí.. :D

17.7.2017 | 13:15:20
kutas

předpokládám že by Euron mohl přinést hlavu jednoho ze čtyř jmenovaných nepřátel Lannisterů podle mě to bude Olena

#88 jan134 #89 Arrow123
17.7.2017 | 13:19:04
Leco_leco

Vzpomínáte na ten článek z loňska, který měl odhalovat děj epizod 7. Série? Ta první je zatím přesná. Nicméně super začátek série

17.7.2017 | 13:40:23
jan134

#86 kutas: Jasně, poplaví se s tisícovkou lodí do vnitrozemí pro Olenu ;D ! Přesně proto jsou v traileru scény z námořní bitvy a leaky fotek jak vede za sebou skrz KL spoutanou Yaru (Ashu)… + tuším ještě zajatý Theon v traileru.

17.7.2017 | 13:42:14
Arrow123

#86 kutas: O Olennu sa postará Jaime keď dobyje Vysokú zahradu

#100 Locker.
17.7.2017 | 13:52:03
Arcey

Registroval som sa iba pre Lockera.

Kde sú teraz tie jeho reči o falošných názvoch epizód? Do kedy sa tu bude snažiť hovoriť tie svoje bláboly, ktoré nie su vôbec pravdivé? Prečo je taraz ticho a nič nepovie na to, čo sme videli v prvej epizóde? Taký trol už mal byť oditaľto dávno vymazaný. Sedem rokov sledujem túto diskusia a ešte ani raz sa nesplnilo, niečo, čo povedal, ažy som to už nevydržal. Som zvedavý, čo povie potom, keď sa z Malíčka nestane Azor Ahai…

#92 Arrow123 #94 Thunderbird #95 SSSniper #185 yennik
17.7.2017 | 14:03:31
Kvitovka

Olennu zabije Tarly a za to dostane jako dar celou Rovinu.

#114 mr_bungle
17.7.2017 | 14:05:26
Arrow123

#90 Arcey: Ty si sa sem registroval iba kvôli miestnemu trollovi? :D

17.7.2017 | 14:09:28
Arcey

Hej. Chcem aby konečne držal hubu, lebo rečí veľa ako koza bobkov. Neviem, kto je admin ale nechápem prečo ho toleruje. Teórie sú jedna vec, ale druhá je tvrdiť, že mám pravdu… Rád čítam tieto diskusie, lebo su zaujímavé, ale žvásty trola ma pekne serú… veď to je už nenormálne, čo ten chlap za kokotiny trepe…

17.7.2017 | 14:15:18
Thunderbird

#90 Arcey: Že D&D to zprasili, což zcela upřímně řeknu i já, jestli je ten leaknutý scénář celý pravdivý.

17.7.2017 | 14:15:28
SSSniper

#90 Arcey: Džízs, ber život trocha s ľahkosťou :)

17.7.2017 | 14:21:30
Arcey

Čo má Locker s tým, že to D&D podrbali alebo nie? A ak sa to niekomu nepáči, prečo to potom sleduje? Kritika je jedna vec, ale keď niekto iba kydá a kydá, tak potom fakt nechápem prečo to pozerá…

#97 Thunderbird
17.7.2017 | 14:22:08
Thunderbird

#96 Arcey: Když ty jeho šílenosti nevyjdou, na koho jiného než na tvůrce by to asi svedl? Jestli reaguješ na můj názor, líbí se mi to dost, proto tady jsem už od čtyř ráno a sleduju tuhle diskuzi :D Ale nelíbí se mi ten údajný konec a doufám, že to tak nebude. A nebo třeba ano, ale zaonačili to lépe, než jak je to v tom „scénáři“ popsané. Uvidíme za šest neděl.

17.7.2017 | 14:32:53
Nicole

No a kdepak máme Lockera? Nová epizoda a on nikde? :-D :-D :-D Musím říci, že epizoda super :) Nejvíc se mi asi líbila Arya na začátku, to bylo meganejvíc a pak Arya a skupinka s Edem Sheeranem :) Já ho miluju, má úžasný hlas a přišlo mi, že se tam hodí :) Ještě na to kouknu večer s titulkama, abych si doplnila menší mezery :)

17.7.2017 | 14:34:57
Jiri96

Asi takhle: Ohař best, Daenerys bude hlavně v dalších dílech, Sansa, no uvidíme, Sam- nezávidím a Cercei a Euron- to bude dvojka :). Super první díl (správně navnadil)

17.7.2017 | 14:38:09
Locker.

#89 Arrow123:

Olennu zabije Malíček těsně před tím než vyzradí to, že stojí za smrtí Joffreyho…

#108 Arrow123
17.7.2017 | 15:16:54
Argetlam Královrah

#50 pavelmedek: Přesně na to jsem si vzpomněl, když ! říkali, že Sansa a Jon se pohádají kvůli Karstarkům a Umberům. A to se vyplnilo, i Lyanna byla naštvaná. Bože, já tak moc doufám, že se vyplní i Malíčkova smrt.

17.7.2017 | 15:22:24
Argetlam Královrah

Pardoon, myslel jsem, že když napíšu ! a udělám mezeru, tak začne spoiler.

#103 Locker.
17.7.2017 | 15:22:51
Locker.

#102 Argetlam Královrah: To nebylo ani třeba, protože se nejedná o spoiler. Toto je spoiler:

Malíček přežije…resp. bude oživen a stane se ústřední postavou seriálu.

#106 Arcey
17.7.2017 | 15:25:53
Nikolperse

Až na tú zbytočne dlhú Daenerysinu scénu na konci to bol veľmi dobrý začiatok série.

17.7.2017 | 15:32:26
MaTheei

Hmmm.Ako tak čítam, tak neviete niekto, kde by som našiel tie vraj uniknuté info ohľadom tejto série?Len tak zo zvedavosti by som si to pozrel a potom zistil, či to bolo aspoň trochu presné… :D

#107 Thunderbird
17.7.2017 | 15:32:37
Arcey

#103 Locker.: Že ťa baví drístať kokotiny. Musíš mať asi dosť nudný život, keď jediná tvoja záľuba je šíriť bludy za každých okolností. Kde sú tie pravé názvy epizód? Čo urobíš keď v tejto sérií Malíček nevyhodí do luftu Wall? Je mi ťa úprimne ľúto…

#123 Locker.
17.7.2017 | 15:40:07
Arrow123

#100 Locker.: Čo? Veď Olenna zabila Joffreyho spolu s Malíčkom tak prečo by jej to prezrádzal?

#110 Arcey
17.7.2017 | 15:49:53
Argetlam Královrah

Teď mi došla ta scéna s Euronem a Cercei. Ona mu říká, že není důvěryhodný, že zabil svého vlasntího bratra a on ji nabádá ať to také zkusí, že je to fajn. Pak je tam záběr na Jaimeho, který si pochopitelně myslí, že mluví o něm a následně Euron říká, že pro ni bude mít dar – vzácný dar. Je jasné, že se pokusí zajmout nebo zabít Tyriona.

17.7.2017 | 16:11:36
Arcey

#108 Arrow123: Lockerova odpoveď: To bola iba falošná epizóda. Malíček ako budúci Azor Ahai by sa na tajnú vraždu nedal nikdy nahovoriť…

17.7.2017 | 16:11:53
McFanda

Všeobecně velmi dobrá díl, ale mělo to své podle mně vážné zaškobrtnutí. Například Euron je už od začátku odhadnutelný parchant a magor nejhrubšího zrna, kde je vývoj postavy? A za závěr s Dany bych tvůrce nakopal do zadku i do předních partií. Jako kde jsme aby jedna postava měla záměrně nejlepší aurerolu aby i slepému bylo jasné, že se jí prostě každý musí klanět, no fuj. Ale k pozitivům, Sansa je fakt úžasná, vyvinula se z ní schopná a protřelá slečna pomalu povolanější vládnout než Jon, jestli ji bude poslouchat, tak Sever čeká velký úspěch. Sam byl překvapivě dobrý a linie citadely zajímavá. A Arya jednoznačně vede, při úvodní scéně mi naprosto spadla čelist. Nicméně nejlepší postavou prvního dílu je jednoznačně Ohař. Nenapadlo by mně, že se z tohoto rozmrzelého drsňáka, stane takový borec s ohromným charizmatem a hustým pohledem na svět, plus scéna s ohněm je naprosto strhující.

17.7.2017 | 16:15:21
verax

Lidi, neviděla jsem, ale už teď jsem zklamaná. Jestli dobře čtu vaši diskuzi, tak tak nějak nuda. Žádný zvrat, žádný šok, žádné překvapení. Ach jo.

#115 mr_bungle #137 Thunderbird
17.7.2017 | 16:36:48
OslicekCZ

Že Arya nějakým způsobem vyvraždí Freye jsem čekal, ale způsob byl zajímavý i překvapivý, rozhodně palec nahoru. Armáda nemrtvých mě zas tak moc neokouzlila, takhle pochodují již 7 řad, ale snad by další vývoj mohl být už konečně zajímavý. Bran udělal, co musel. Projití Zdí sice zničí pro NK její magii, ale Zeď bude stále stát. A zelenověštec musí zůstat naživu! Ze sporu Jon vs Sansa jednoznačně vítězí Jon, jen doufejme, že se Sansa po smrti Malíčka zklidní a bude mu dobrou sestřenicí. Ale kdo ví, kam Sansa spěje, pro ni již v seriálu není místo, dle mého. Z Cersei se již stala šílená královna, o těch, které zradila, mluví jako o zrádcích. Bylo by super, kdyby ji zabil Jaime, ale jelikož do KL míří Arya je to nepravděpodobné. Ale Ed Sheeran byl ve svojí roli perfektní, na první pohled je vidět, jak si to neskutečně užíval! Sam konečně realizuje to, co všichni ví, že bude dělat už od 3. série. Samwell Tarly mistr z Černého hradu/Zimohradu!! Ohař pro mě příliš rychle změnil svůj pohled na „magii“, snad se z něj nestane Melisandra. A Deanearys… kdyby měla ještě o 3 slova méně, byl by to můj nejoblíbenější díl.

#117 mr_bungle
17.7.2017 | 16:40:07
mr_bungle

#91 Kvitovka: Olenna se Cersei přizná, že to ona s Malíčkem zabili Joffreyho a pak před Cersei vypije jed.

17.7.2017 | 17:07:15
mr_bungle

#112 verax: „Neviděla jsem to, ale vím, že je to kravina, protože to psali na internetu.“ Tak jo. Proč na to teda nekoukneš a neuděláš si sama vlastní názor? Taky jsem zaslechla názory, že to bylo málo akční, ale to ještě neznamená, že je to nuda. Scéna s Dany sice kapka dlouhá, ale pořád lepší, než Tyrionovy „vtipy“ v minulé sezóně a záběr na draky kroužící kolem hradu je moc pěkný.

#137 Thunderbird #146 verax
17.7.2017 | 17:18:11
Movego

Ouuu, tak nám to hezky začalo. Úvodní scéna byla naprosto úžasná… Arya v tomhle díle jednoznačně vede, když jsem na začátku viděl Freye, tak jsem si myslel, že to bude: minule jste viděli, a ono ne :D Sana byla taky skvělá, docela se tam s nikým nese*e :D Sam docela pobavil ale jinak jsme se nic nového nedozvěděli. Cersei se docela rozjíždí, nadávka za každým druhým slovem :D Euron docela zklamal, doufám, že zhebne. Dany, mohla toho sice říct víc ale jinak super! No a Ohař, jo WW zaútočí na Východní hlídku u moře, to bylo fajn ale jinak nevim, co se všem tak strašně moc líbilo.

17.7.2017 | 17:28:19
mr_bungle

#113 OslicekCZ: Tuším Varys řekl, že Ned Stark byl dobrý pobočník a čestný muž, ale pohrdal hrou i těmi, kdo ji hrají. To stálo hlavu Neda i Robba a Jon tu hru taky nechce hrát. A to by právě mohl být Sansin úkol, má školu Cersei, Malíčka a Ramsaye.

17.7.2017 | 17:33:09
Varan Morghulis

Parádní díl, máme se na co těšit :) Díky za titulky :)

17.7.2017 | 17:38:02
Numidis

#47 Zbyšek01:

Já jsem si stáhl 1080p.HDTV.x264-BATV a titulky sedí skvěle :) (2,9GB) kvalita pro mě chvalitebná

17.7.2017 | 17:47:08
Dastynator

To je blbost ne? Ten umřel u zimohradu

17.7.2017 | 17:54:32
Baodurwolverine

Vy jste fakt marni a toho krypla lockera tu přivolavate a pak se ty komenty nedaji čist…sem stejně zhnusen jak když sam čištil nočniky a hazjliky…

17.7.2017 | 17:59:20
Locker.

Teď jsem si uvědomil, že asi vím, proč Brienne nezabila Stannise…

#124 Arrow123
17.7.2017 | 18:09:36
Locker.

#106 Arcey: Jsem programátor a během práce šířím osvětu napříč internetem. Nenudím se tu.

17.7.2017 | 18:12:39
Arrow123

#122 Locker.: prečo?

17.7.2017 | 18:15:05
badyvlasim

By me zajimalo, jestli ten smrad od Lanisterskych vojaku e ještě objeví, protože ho znam z nekolika anglickejch filmu a hral i hlavni role(This is England)

17.7.2017 | 18:38:03
Maki

Ed Sheeran,jako vážně??:-)))…jinak díl super,začátek super a už se těším na akci s mrtvíma

17.7.2017 | 19:07:43
shootx

Važně se tu umazávájí komentáře a tolerují urážlivé možná chtěl jenom někdo odstranit pravdu a sám ji pak šířít…

17.7.2017 | 19:51:57
dragon113

Arya super len nech neide zabiť cersei ktorá okem jaimeho a horu ku sebe nikoho nepusti tam by to dopadlo zle.Sandor tiež pekná scena z Sansa bola perfektná začína sa my páčiť cersei ako vždy super daenerys neprekvapila ako vždy slaba nasralo ma to strhnutie stanisových praporcov dúfam že ju cersey z euronom dostanú a dajú jej poriadne vyžrať tu jej namyslenosť

#129 Kometa #130 Arrow123 #131 Locker. #133 shootx
17.7.2017 | 19:57:40
Kometa

#128 dragon113: a co by dělala s jeho praporcema?Co udělali na Zimohradu…tos taky krafal?

#134 dragon113
17.7.2017 | 20:01:13
Arrow123

#128 dragon113: To si mala tie jeho praporce nechať na pamiatku alebo čo?

#134 dragon113
17.7.2017 | 20:06:03
Locker.

#128 dragon113:

Vzhledem k tomu, že Stannis žije (i sám herec to potvrdil) by mě to netrápilo…

17.7.2017 | 20:06:11
1romca11

Může mi prosím někdo hodit do mailu 1romca11@seznam.cz odkaz na stažení prvního dílu? Aby na to pasovaly titulky tady z Edny. Stáhla jsem už dva soubory a ani na jeden mi titulky nepasují…děkuju

17.7.2017 | 20:06:14
shootx

#128 dragon113: Záběr na ty praporce byl schválně na konci série Targarienske praporce bude strhávat Stanis

17.7.2017 | 20:16:07
dragon113

#130 Arrow123:
#129 Kometa: Nie ale nemuseli to ukazovať nieže stanisa v serialu ukazali oko uplného čuraka a nenechali ho umrieť aspoň vhodnou smrťou v boji ale ako chudáka ale ešte ta truba dostane drači kameň ako vždy všetko zadarmo a bej boja

#136 Arrow123
17.7.2017 | 20:17:41
brandiss

#14 Children of the forest: rozmyslaj prosim ta..wun wun bol preneseny za Zed? nie, pokial vieme..armada uz prekrocila Zed? NIE, POKIAL VIEME…boli aj ini obri okrem Wun Wuna? ANO, POKIAL VIEME

17.7.2017 | 20:34:47
Arrow123

#134 dragon113: V tomto súhlasím. Daenerys celý čas čakala na druhom konci sveta kým sa lordi zo Zapadozeme pobijú a teraz prišla zhrábnuť to čo po nich zostalo ako už spomínaný dračí kameň :P

#138 zizik
17.7.2017 | 20:52:00
Thunderbird

#112 verax:
#115 mr_bungle: už jen pro tu scénu s Ohařem má cenu se na to podívat.

17.7.2017 | 20:54:23
zizik

#136 Arrow123: Dračí kámen byl vždycky sídlo Targaryenů a Daenerys se zde narodila. Takže žádné „shrábnout po jiných“, ale návrat domů. A reálně o Dragonstone ani nikdo nestál, Stannis se tam uchýlil jen proto, že ve válce přišel o svoje sídlo (Bouřlivý konec).

#140 Arrow123
17.7.2017 | 21:01:14
widy.33

Ohar skvelý super scena :D

widy.33
17.7.2017 | 21:08:07
Arrow123

#138 zizik: To mi je jasné že Dragonstone je sídlo Targaryenov. Ale keď si to tak vezmeš tak Zimohrad je sídlo Starkovcov a Jon o neho musel bojovať čo sa mu takmer nepodarilo. Ale Daenerys si proste prípláva a nerieši …

#143 zizik #150 mr_bungle
17.7.2017 | 21:13:59
brandiss

ten dar od Eurona bude nieco zive podla mna..ktovie, koho jej planuje doniest, inak Sansa pekna bitch, podkopavala autoritu Jona jedna radost

#145 Locker.
17.7.2017 | 21:27:47
brandiss

a Jorah ako sa dostal do tej cely, to vobec nechapem

#144 zizik
17.7.2017 | 21:29:17
zizik

#140 Arrow123: Tak ono je to taky o tom, ze Zimohrad, jakožto „hrad, ze kterého se vládne Severu“ nebyl prazdny a Bolton se ho nechtel vzdat :) Kdežto Dragonstone kompletně opustil Stannis, když jel bojovat na sever. Dragonstone aktuálně neměl pro nikoho žádnou cenu ani strategický význam (všichni se primárně zaměřili na vnitrokontinentální boje, a na Dragonstone, jako předmostí pro „invazi“ z východu zapomněli), proto zůstal prázdný, a Daenerys se tak mohla klidně vrátit domů.

17.7.2017 | 21:34:17
zizik

#142 brandiss: Daenerys mu nařídila „Nařizuji ti jdi a vyléč se, pak se vrať“ (není to přesně, ale v tomto smyslu to bylo). A kam jinam jít hledat léčbu, než do místa, kde je „centrum vědění“? Takže nejspíše tam přišel sám dobrovolně. Poslala ho pryč, když ovládla Dothraky, takže měl dost času dojet lodí do Starého města a zahájit léčbu :-)

17.7.2017 | 21:39:47
Locker.

#141 brandiss: Tyrion bude hezký dárek…bude to ale pro něj konečná…

#147 Children of the forest
17.7.2017 | 21:50:48
verax

#115 mr_bungle: No, jo, máš pravdu. Ale mě vážně děsí, jak jsou ty zdejší reakce vlažné. Žádné citoslovce, žádné výkřiky, emoce. Samozřejmě se podívám, ale je to pro mne varující.

17.7.2017 | 22:11:17
Children of the forest

Jak se euron zmocní tyriona??#145 Locker.:

#148 Offak
17.7.2017 | 22:23:54
Offak

#147 Children of the forest: Nezmocní.. Vtipkuje jako vždy

17.7.2017 | 22:50:33
Offak

Pokud ty popisy, které loni unikly budou pravdive ( podle první epizody určitě ani ), tak nas ceka vazne zajimava serie :D Hlavne posledni dil, Locker chudak bude plakat :-( A jeho teoriím bude pravděpodobně konec ( možná si vymysli jako vzdy nejake nove ).. :-)

17.7.2017 | 22:52:18
17.7.2017 | 22:53:32
Arrow123

#150 mr_bungle: A to že Jon musel o svoj domov bojovať zatiaľ čo Daenerys len „zhrabla“ pevnosť. Asi aj to robí Jona o dosť lepšou postavou.

17.7.2017 | 23:05:03
mikessska

Tak první díl byl prima. Z Aryi mě mrazilo v zádech…dost dlouho mi trvalo, než mi vůbec došlo, že je to ona… :-D Nejsem takový fanda, no…ale ráda se podívám a 6.série je už dlouho za námi, že? Pak mi došlo, že toho hnusného chlapíka – Freye – zabila, když mu podřízla hrdlo a přitom mu ještě stihla sdělit, že snědl své syny…fůj, to bylo sice nechutný, ale té holce já prostě fandím!!! Sansa se taky dost změnila, ale myslím, že ještě tím horším způsobem, neboť je to skryto uvnitř jí a bude intrikovat, jako Cercei, což není vlastnost, která by se dala obdivovat, že??? Cercei mě taky rozesmála…Buď úplně zešílela, nebo má fakt něco v záloze. Ale ta její neotřesitelnost mě dost klame…Uvidíme. A nemyslím si, že by jí zabili v dalších 5 nebo 4 epizodách…pokud ano, tak by mě tedy dost překvapili…A jak tady lidé píšou, že jí zabije Arya s maskou Jaimiho…taky mě to napadlo, ale ráda bych, kdyby mě seriál stále překvapoval, jako doposud, takže taky doufám, že Cercei spolkne nějaký ten dráček :-D John taktéž překvapil mile…že nechal žít „zrádce“…i když zrádci byly jejich otcové. Ale, někdy mi přijde, že je až moc kladným hrdinou…fandím mu moc. Sam – ten si tento díl teda užil. Někdy se mi zvedla kýbl s ním – to musím uznat, že jak scény opakovaly dokola a dokola, natahovala jsem s ním. To byly taky dost drsný scény. Nejvíce mě štve, že mu nikdo nevěří…Ale on si poradí. V tom vězení je Lord…hmmm, jak chránil Daenerys – teď nevím, jak se jmenuje. Tak jsem taky zvědavá, zdali jej někdo zachrání, pokud existuje lék??? Jak na něj sáhla ta obluda, a on se v ní mění taky. Nu, a Daenerys…mlčí…a když něco řekne, tak díl končí…a navnadí na další. 53 minut uteklo jako voda…a už se nemůžu dočkat na další díl. PS: Tu linku Ohaře moc nechápu. Pán ohně si vybírá kněžky, ne?

#153 Movego #154 brandiss #158 fgh #163 mr_bungle
17.7.2017 | 23:16:49
Movego

#152 mikessska: :D to néééé :D

18.7.2017 | 0:29:33
brandiss

#152 mikessska: vola sa Jorah, diel mal 59 minut, Ohara neviem co presne nechapes, ze pochoval tych, ktorych okradol?

#168 Movego
18.7.2017 | 0:54:24
fufight

tak jo dal jsem tehle epizode 100% pac sem na ni byl v kine bavila me byl to skvelej zazitek…ale ted jsem si to pustil znovu a ten konec…jako vazne by nechal stannis draci kamen uplne opustenej? jako vazne? a i kdyby…stejne tam ziji lide…proste nikdo nikde :-D to je snad blbej vtip nic jinyho…

18.7.2017 | 1:34:23
DejvidHound

Myslis ze s tym culikom niekoho vydesis? Si ako kundicka. Co vidis? Horiace drevo XD Ohar je proste kral.

#157 fgh
18.7.2017 | 2:46:45
fgh

#156 DejvidHound: Ja sem tak rad, ze na to koukam v original dabingu bez titulku…

#166 DejvidHound #167 brandiss
18.7.2017 | 5:16:38
fgh

#152 mikessska: Ta tvoje „obluda“ se jmenuje Jorah Mormont, a ta nemoc se jmenuje greyscale. Takovi lide, co ji maji, se nazyvaji Stone Men, a postupne se meni, uz to ani nejsou lide, proto byli drive posilani do Valyrie. Ve Valyrii se mimochodem nachazeji dalsi draci vejce, o kterych se dozvi Night King za pomoci Brana, skrz ktereho se bude wargovat.

Zatim, co bude Jon spolecne s Houndem, Bericem, Tormundem a jeste s par dalsimi wildlingy na Eastwatch-by-the-sea (ktera je videt i v traileru), Littlefinger spolecne s Euronem odbouchnou Castle Black za pomoci wildfire.

Mozna se ptate, proc Euron? Euron sice prinese Cersei gift v podobe Ellairy a Yary, ale ona si nikdy Eurona nevezme, coz ho samozrejme krapitek namichne.

Jeste k tomu Branovi a Night Kingovi. Night King se potrebuje dostat na jedno specificke misto, Isle of Faces, navic kdyby se tam dostal Bran, mohl by Night Kinga porazit sam. A jelikoz Brana zajme, a bude se skrz nej wargovat, tak Bran zjisti, ze tohle je misto, kam se musi dostat. Samozrejme Bran Night Kingovi uprchne, protoze se wargne do jednoho z ledovych pavouku white walkeru. V epizode 5 uz ale Night King bude letat na Drogonovi, a ten je o trochu rychlejsi nez ledovy pavouk, proto se na nem vyda nejdrive do Valyrie, aby ziskal draky i pro sve ostatni white walkery.

#159 Kometa #161 Pandavan
18.7.2017 | 5:47:05
Kometa

#158 fgh: Lockerova škola,co? :D

#160 brandiss #176 fgh
18.7.2017 | 7:17:32
brandiss

#159 Kometa: toto je aj na Lockera vela

18.7.2017 | 7:35:32
Pandavan

#158 fgh: a pak vrátí bran prsten moci do Mordoru a porazí Voldemorta a následně odletí s Hvězdou smrti do Narnie.

#176 fgh
18.7.2017 | 8:05:20
Pandavan

Škoda, že Ed Sheeran nezpíval „I see Fire“. Bylo by to vtipné :-D

18.7.2017 | 8:44:18
mr_bungle

#152 mikessska: V tom vězení je Lord…hmmm, jak chránil Daenerys – teď nevím, jak se jmenuje Jorah Mormont

Tu linku Ohaře moc nechápu. Pán ohně si vybírá kněžky, ne? Thoros z Myru ti připadá jako žena?

#169 Nikolperse
18.7.2017 | 8:53:02
Cersei92

Ja si skôr myslím,že Arya nesundá Cersei ale Gregora…Cleganebowl by bol síce skvelý ale Ohar uz asi ostane na severe

#165 Arcey
18.7.2017 | 9:22:09
Arcey

#164 Cersei92: Ohar pride do KL s tymi, ktori preziju misiu na Severe. V traileri je vidiet ako tasi mec v Dragon Pit.

18.7.2017 | 9:37:01
DejvidHound

#157 fgh: No vidis ja zas na to kukam v original dabingu s titulkami…

18.7.2017 | 11:40:28
brandiss

#157 fgh: original dabing? to je kurva co??

#171 mr_bungle
18.7.2017 | 12:09:14
Movego

#154 brandiss: Já si teda taky stáhl verzi, která má 53min a netuším, kam se těch 6min podělo… Podle mě tam bylo všechno i titulky, fakt nevim no… :D

#170 mirako
18.7.2017 | 12:36:02
Nikolperse

#163 mr_bungle: Pán ohňa si vyberá služobníkov a je jedno či je to muž či žena, slobodný alebo otrok. V knihách sú aj kňažky a aj kňazi.

#172 mr_bungle
18.7.2017 | 12:45:04
mirako

#168 Movego: já mám TBS verzi se vším všudy (včetně Previously On..) a má 61min. (oficiálně 59min.)

http://www.vanityfair.com/…sized-finale

#173 Movego
18.7.2017 | 12:48:10
mr_bungle

#167 brandiss: Tipuju původní znění.

18.7.2017 | 12:51:52
mr_bungle

#169 Nikolperse: Já vím, sleduj vlákno ;)

18.7.2017 | 12:52:30
Movego

#170 mirako: Previously asi nemá 6min co? :o :D Tý jo, fakt nevim, jak ta verze může mít o 6 min míň a přitom je tam všechno…

#175 Varan Morghulis #182 mirako
18.7.2017 | 13:18:10
michalchal

Priateľka nevidela ani jednu časť a stačilo aby videla túto novú časť a už sa idú kupovať knižky a ide si pozrieť všetky diely. Úplne ju dostala Aryia.

18.7.2017 | 13:50:52
Varan Morghulis

#173 Movego: Neni to typický Previously… Tohle byl takovej epickej nářez všeho co se stalo v předešlých sériích.. A těch 6 minut by sedělo..

#182 mirako
18.7.2017 | 14:53:14
fgh

#159 Kometa: Nevim, proc me vsichni prirovnavaji k nejakemu Lockerovi, ja jsem se registroval teprv nedavno, a co jsem tak od nej pochytil, tak mlel neco o falesnych epizodach a falesnych nazvech epizod, tudiz nechapu, cim jsem mu tak podobnej… Je rozdil mezi lzi a pravdou.

#161 Pandavan: To uz si nejsem jist, to jsem uz v plot leaku necetl…

#177 Kometa
18.7.2017 | 17:16:11
Kometa

#176 fgh: Podobnost je,že oba píšete kraviny takym stylem,že to vypadá,že tomu sami věříte :D

#178 fgh
18.7.2017 | 17:48:26
fgh

#177 Kometa: Me je jedno, jestli mi tu nekdo veri, pokud jo, aspon nebude prekvapenej. Jestli si tu vetsina lidi jen mysli, ze treba Night Kingovi jde jen o vyhlazeni lidstva, tak vubec nedava pozor.

Samozrejme, ze tomu verim. Kdyz si prectes plot leak, a pak kouknes na trailery, zjistis, ze je pravdivy.

V pristim dile bude Jon s Littlefingerem v kryptach Winterfellu, tak doufam, ze je to ten dil, ve kterem tam najdou harfu Rhaegara Targaryena, diky ktere bude Jon moci ovladnout ledove draky white walkeru ve finalni bitve.

…Ale to uz je plot na season 8…

#180 Grayyitheyerouh
18.7.2017 | 18:09:00
byk7

Co se týče Eda Sheerena… :) http://www.boredpanda.com/…s-reactions/

18.7.2017 | 18:25:40
Grayyitheyerouh

#178 fgh: Jo ta harfa! Slyšel jsem, že je to spolu s rohem, který umí ovládat draky ta nejcennější relikvie! Roh umí kontrolovat ohnivé draky ( byl nalezen na Severu ) a harfa umí kontrolovat pak draky ledové ( kteří se vylíhnou z 12 vajec, které NK najde ve Valyrii ) – Rhaegar narozen na jihu – oheň – Targaryen – rozumíme si. No poté, co Euron s Malíčkem zničí zeď wild firem ( který jim do East Watch By The Sea přiveze Qyburn s Varysem a Robinem Arrynem ) se zrodí hlavní ledový drak, který ovšem nebude kontrolovatelný! Tedy až na… Bran dle 3-eyed ravena už nikdy chodit nebude, ale bude létat… správně. On je jediný, který se bude moci wargnout do onoho ledového draka ( kterého bude chtít zkrotit Gendry ) a porazit tak Night Kinga… tenhle ledový drak se jmenuje Gredwon. Je zatím ochovaný ve zdi, kde díky kontaktu s wild firem započne chemická reakce a drak se zrodí!

Vraťme se ovšem k East Watch By The Sea… tam se nyní hrne The Hound, Thoros a Beric… dojde tam dřívě i Tormund a poté i Jon s Gendrym ( který následně zemře při pokusu o zkrocení Gredwona… ) Následně se tam objeví i Davos s Jorahem a Theonem. Tihle všichni tam budou, když zeď vybuchne… Euron a Malíček se domnívají, že takhle pomohou NIght Kingovi vstoupit na jih, ale nevědí, že Sam Tarly ( Jenž vlastní roh ) již zkrotil Drogona, na kterém už NK odletěl pro vajíčka do Valyrie… a tudíž tenhle čin byl naprosto zbytečný. Malíček i Euron pak budou zabiti Nymérií, která se tam s Aryou objeví… výbuch zdi přežije jen Jorah, Jon a The Hound, který si to jede osobně vyřídit se svým bratrem, neboť se domnívá, že za výbuchem zdi stojí on… zabíjí ho, ovšem Cersei nařídí Tyrionovi, který byl posednut zlým démonem Fretronem ( Rhaegar ) a Ohaře zabíjí. Následně však přijíždí Jorah do KL, kde zabije Daenerys a Cersei a usedne na Iron Throne. Vtom Bran pomocí hlavního ledového draka zabíjí NK a uvrhne KL do ledové krychle.

Osmá série pak započne tím, že Jon seká krumpáčem z Dračího skla do ledu ( po celých 6 epizod z několika různých úhlů ) Dokud se však neobjeví Arya, který Jona zabíjí a nasadí si jeho masku se kterou pak zabije Melisandru, která byla celou tu dobu v Dragonstonu jak jsme viděli v traileru. Tak GOT končí. Ať žije Arya…

Wait a moment… pod maskou Aryi se skrývá...........

...... NED STARK?

konec

#181 Thunderbird #183 fgh
18.7.2017 | 18:38:32
18.7.2017 | 20:24:13
mirako

#173 Movego: #175 Varan Morghulis: ne fakt NE.. previously on mělo ty 2min… tj. 59+2=61min. jasný? ;)

18.7.2017 | 20:32:29
fgh

#180 Grayyitheyerouh: Neco si trefil, neco je uplne mimo.

#184 Grayyitheyerouh
18.7.2017 | 21:07:20
Grayyitheyerouh

#183 fgh: Netrefil jsem nic… já tam byl! Byl jsem na celkové premiéře. Znám se osobně s Ianem… takhle ten scénář vypadá. Osmá série bude až v roce 2020! 1.1. Tu ledovou krychli nemohou nijak nafilmovat. Musí ji ty 2 roky tvořit nějakým způsobem… Epizody se budou jmenovat takhle: 8×01: The Ice 8×02: The Snow 8×03: The Pickaxe 8×04: Digging the ice 8×05: The broken pickaxe 8×06: The Headless Lord

18.7.2017 | 21:24:01
yennik

#90 Arcey: Ty aby ses náhodou neposral. Je to veřejná diskuze a v rámci slušnosti tu může každý psát, jaké teorie jen chce. Zamysli se nad sebou.

18.7.2017 | 22:53:10
skoces

Dobrý rozjezd, mě se tam Ed líbil, Arya snad pochopí, že svět není černobílý. Chápu, že si chce odškrtat co nejvíc jmen ze seznamu dokud se o ní neví, ale mohla se aspoň stavit domů a pozdravit. Jo a Tormund půjde na špatný konec zdi. Jon ho poslal k Výhodní hlídce u moře, ale podle toho co viděl Ohař dojde k průlomu u Stínové věže. Možná to také bude strategicky lepší, za Zdí je na západě málo osídlené území kmenů, tudíž je nebude nikdo při přesunu otravovat. Půjdou rovnou k Zimohradu a Medvědí ostrov to schytá naplno hned na začátku.

19.7.2017 | 9:31:49
Ufrflanamacka

Sandor je nakoniec ideálny partner pre Dany, či? BTW jedna z najlepších prvých epizód série, ešte k tomu tak pokročilej...­...tiež sa musím zastať Eda, bolo to fajn,nie veľmi trápne, pesnička pekná a pre Aryu poučenie – na začiatku bola Arya underfoot, teraz sa ledva zmiluje nad Lannisterskými vojakmi z ľudu – aj to je odraz krutosti Cersei – mohli by niekedy ukázať, ako sú jej poddaní všeobecne nenávidení len zato že, je ich kráľovná a že je fyzicky blízko nich

19.7.2017 | 18:26:49
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama