Hra o trůny (Game of Thrones)
95/100 - 2 314×

Hra o trůny(Game of Thrones)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
VOD
Max | O2 TV
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

22 nejlepších momentů z poslední řady Game of Thrones

22 nejlepších momentů z poslední řady Game of Thrones

Osmá série Game of Thrones je hodně kritizovaná, a proto pojďme tuto kritiku vyvážit něčím pozitivním. V následujícím článku se podíváme na 22 nejlepších chvil, které nám nabídla poslední série.

17 21
26.7.2019

22. Jon lítá na Rhaegalovi

V průběhu seriálu si draky osedlala pouze Daenerys, nicméně v poslední řadě se na nich proletěl i někdo jiný. A tím někým mohl být jen další Targaryen.

21. Soud Jaimeho Lannistera

Rozhodně bylo zajímavé sledovat setkání Daenerys a Jaimeho. Jak všichni moc dobře víme, Jaime zabil jejího otce, Šíleného krále, a proto o něm Dany už slyšela. Nakonec ho však nepotrestala za to, co udělal.

20. Jorah položí život za Daenerys

Jorah neměl v životě zrovna moc štěstí, smůle se nevyhnul ani po setkání s Daenerys, do které se sice zamiloval, ale ta mu jeho lásku neopětovala. I přesto ji však miloval nadále a nakonec za ni položil život, a to během bitvy o Zimohrad.

19. Jon se dozvídá o svém pravém původu

Chvíle, na kterou jsme všichni čekali. Bylo nám sice jasné, že se Jonovi nebude líbit pravda, ale především ho ranilo to, že se zamiloval do své tety, kterou tento pokrevní vztah nijak netrápil. Místo toho ji trápilo to, že Jon má větší nárok na trůn než ona.

18. Tyrion a Sansa vzpomínají na společnou minulost 

Na Zimohradu se znovushledalo hned několik postav, mezi které patří i Sansa a Tyrion. V Králově přístavišti se z nich stali manželé, ale neviděli se už od Joffreyho svatby. Nakonec se k sobě po tak dlouhé době chovali tak, jak si to všichni přáli, a to přátelsky.

17. Bran se stává králem

Setkání v Dračím doupěti patří mezi povedenější chvíle z finále osmé řady. Nejenom, že se tohoto setkání účastnila spousta postav, ale zároveň se všem podařilo určit nového panovníka Západozemí.

16. Theonovy poslední chvíle

Theon napáchal spoustu škod, ale nakonec je chtěl všechny odčinit. To dělal až do konce svého života, kdy bránil Brana před Nočním králem.

15. Pohřbení Jaimeho a Cersei zaživa

Jaime a Cersei se sice mohli dočkat lepšího konce, ale i tento jejich konec má jisté kouzlo. Narodili se spolu, zemřeli spolu, poselství jejich smrti je tedy jasné.

14. Lyanna Mormont zabíjí nemrtvého obra

V poslední řadě nás opustila i nebojácná Lyanna Mormont. Ta si však těsně před svou smrtí poradila s nemrtvým obrem, který ji však následně zabil. Na malou dívku toho dokázala skutečně hodně.

13. Hostina po bitvě

Když došlo k poražení armády nemrtvých, tak se všichni sešli na hostině na Zimohradu. Počáteční pochmurnou atmosféru vystřídalo slavení. A právě na této hostině došlo k několika skvělým momentům.

12. Daenerys srovnává Královo přístaviště se zemí

Všichni sice nejsme zastánci toho, co Daenerys udělala s Královým přístavištěm, nicméně zpracování toho, jak ničí celé město, bylo provedeno bravurně. Člověku až někdy naskakovala husí kůže z toho, co Drogon prováděl.

11. Brienne dokončí Jaimeho příběh

V předchozích sériích se Joffrey posmíval svému strýci Jaimemu, že nemá nijak dlouhý záznam v knize Královské gardy. Brienne se to rozhodla napravit a dopsala jeho příběh, který je skutečně obsáhlý.

10. Starkové se dočkali dobrého konce

Pokud si celý seriál někdo protrpěl, tak to byli Starkové. Čím blíže byl konec, tím víc se jim však dařilo. Nakonec to se Starky dopadlo velmi dobře, za což jsme rádi.

9. Jon zabíjí Daenerys

Nevyhnutelná událost. Poté, co Daenerys provedla v Králově přístavišti, bylo jasné, že ji musí někdo zastavit. Nakonec to udělal její milenec Jon, který se z toho nedokázal vzpamatovat.

8. Arya se dozví od Melisandry, co je jejím osudem 

Arya ušla skutečně dlouhou cestu, nicméně ta vedla pouze k jednomu jedinému cíli. Až během bitvy o Zimohrad jsme se dozvěděli, že jejím cílem je zabít Nočního krále, což se vlastně dozvěděla od Melisandry.

7. Souboj bratrů Cleganeových

Svého rozuzlení se dočkali i bratři Cleganeovi, který se nenáviděli už odmala. Zatímco se Sandor konečně dočkal odplaty, tak jeho bratr Gregor byl zbaven prokletí.

6. Melisandra může konečně zemřít

Melisandra byla na tomto světě jen kvůli tomu, aby živým pomohla v boji s mrtvými. To se jí nakonec podařilo, a proto mohla odejít do věčných lovišť, aniž by jí k tomu dopomohl někdo jiný.

5. Arya si rozmyslela svou pomstu

Arya a Ohař se společně vypravili do Králova přístaviště, kde se chtěli pomstít. Sandor si však těsně před osudovým okamžikem uvědomil, že by Arya neměla skončit jako on, a proto jí rozmluvil její pomstu. Dojemná chvíle.

4. Rozloučení Jaimeho a Tyriona

Pokud bylo na Lannisterech něco skvělého, tak to byla jejich sourozenecká chemie. Obzvláště skvělý byl bratrský vztah Jaimeho a Tyriona, kteří si v předposledním díle řekli své sbohem.

3. Arya zabíjí Nočního krále

Noční král musel být poražen, a proto se této role zhostila Arya. Ta svým činem překvapila všechny fanoušky, toto se tvůrcům skutečně povedlo. Jen je škoda, že se Noční král nezdržel v seriálu o něco déle.

2. Jaime pasuje Brienne na rytíře

Dojemný okamžik z druhého dílu A Knight of the Seven Kingdoms, který prakticky uzavřel celý příběh Brienne. Nejenom, že samotné pasování bylo skvělé, ale zároveň bylo skvělé i to, kdo Brienne pasoval.

1. Drogon ničí železný trůn

Pokud máme vybrat nejlepší moment z osmé řady, tak je to jednoznačně scéna, ve které Drogon ničí železný trůn, tedy věc, kvůli které vlastně došlo ke hře o trůny. Celá scéna byla skvěle zpracována, s tímto si tvůrci speciálních efektů opravdu vyhráli.

O tom, který moment byl v poslední řadě ten nejlepší, rozhodněte v následující anketě, ve které můžete vybrat až tři možnosti.

Který moment z poslední řady byl nejlepší?

12%
10%
10%
8%
6%
6%
5%
4%
4%
4%
4%
4%
3%
3%
3%
3%
2%
2%
2%
1%
1%
1%
0%
525 hlasů

Zdroj článku: Winter is Coming; Foto: HBO

Diskuze /71

Svjatogor
  • 2 (backup 11)
  • 5 (backup 1)
  • 14 (backup 16 a 20)
26.7.2019 | 16:09:03
FallenMaia

Ty vole, takto keď to vidím vypísané, tak v tej poslednej sérii bolo toľko skvelých momentov, škoda že hlasovať môžem len za 3.

Za mňa určite: 20, 17, 11, 10, 7, 5, 4, 2, 1 tie sú TOP, ale vlastne aj všetky ostatné sú skvelé, okrem tej smrti Night Kinga, to sa mi nepáčilo ;)

#4 Svjatogor
26.7.2019 | 17:36:31
Batiatus

Toto je dosť subjektívne. Väčšina „dobrých“ vymenovaných momentov za mňa teda nič moc, čím ich ale ešte nekritizujem.

Za mňa:

  1. Dany vypálila KL.
  2. Jon zabíja Dany.
  3. Sansa kráľovná severu.
  4. Brienne zapisuje Jaimeho skutky.
  5. Jaime pasuje Brienne na rytiera.
  6. Jon sa dozvedá o svojom pravom pôvode.
  7. Súd Jaimeho.
26.7.2019 | 18:05:18
Svjatogor

#2 FallenMaia: Některé smrti bych si odpustil. ;-)

#6 FallenMaia
26.7.2019 | 18:29:17
Gripl

Ať si říká kdo chce, co chce, nejlepší moment byl, když se Edmure nominoval na krále, dokonály „proslov“ a zachování charakteru jeho postavy až do úplného konce i v nejabsurdnější situaci :D

26.7.2019 | 18:34:05
FallenMaia

#4 Svjatogor: Některé smrti?? Ktoré presne máš na mysli? Veď čo si pamätám tak dosť ľudí plakalo, že málo postáv zomrelo, či? Ktorá smrť ti prišla navyše? Mne možno len jedna a to chudák Rhaegal, ten nemusel no, toho beriem ;)

#8 Svjatogor
26.7.2019 | 18:43:44
surky3

Jiný – nejlepší moment byly závěrečné titulky a fakt že to utrpení konečně skončilo ! Následně ještě dobré momenty byly 18,13,12,11,7­,2. Zbytek byla katastrofa nebo pro příběh naprosto k ničemu.

26.7.2019 | 19:02:00
Svjatogor

#6 FallenMaia: Abych nebyl stereotypní, Rhaeg… kecám: Mormonti, Kastarkové a Vrány. ;-)

BTW: Tys vynechal Melisandru??? :-O

#9 FallenMaia
26.7.2019 | 19:18:06
FallenMaia

#8 Svjatogor: A tak v ôsmej sérii Melisandra moc scénok nemala a tie čo sú v tomto zozname zase tak úchvatné neboli ;) Najlepšie Melisandrine scénky sú tie v ktorých je vyzlečená, za tie by som hlasoval hneď, bohužiaľ tie už sú dávno minulosťou :D :D

Ale v ôsmej sérii mala rozhodne aj lepšie momenty ako tie dva tu spomenuté, napríklad zapálenie Dothrackých mečov alebo tej priekopy v poslednej chvíli ;)

#10 Svjatogor
26.7.2019 | 19:52:52
Svjatogor

#9 FallenMaia: Jon pohladil Ducha. Pdvní dobrá scéna z poslední epizody.

#11 FallenMaia
26.7.2019 | 19:59:20
FallenMaia

#10 Svjatogor: Jon odchádza za Zeď so svojimi vernými a stáva sa Kráľom za Zdí :D ďalšia výborná scénka ktorá vlastne uzatvára celý seriál a ktorej by som napálil plný počet bodov a tiež v zozname chýba, ale asi to patrí pod 10 ;)

To mi pripomína, čo tá balada??? :D :D

#12 Svjatogor
26.7.2019 | 20:06:59
Svjatogor

#11 FallenMaia: Vsjo budeť zavtra drug daragoj. Prvně se musím rozhodnout, koho ne / zabiju v epilogu mého posledního Magnus Opus. ;-)

26.7.2019 | 20:30:00
Robinson

Palec dolů, 9 a 3 rozhodně ne.

26.7.2019 | 22:01:02
DejvidHound

A co pohreb po bitke o Zimohrad? Plus ta dokonala hudba k tomu.

#15 FallenMaia #16 Svjatogor
26.7.2019 | 22:18:39
FallenMaia

#14 DejvidHound: Noo, ten bol veľmi dobrý a smutný a tá hudba, ooch :‚( :‘( Skoro by som bol zabudol ;) Dík za pripomenutie. Ten by som tam tiež zaradil.

26.7.2019 | 22:30:46
Svjatogor

#14 DejvidHound: Pravda, tohle byl pěkný (vím, zní to divně) moment ve čtvrté epizodě. Jediný. Rozhodně lepší než grilovačka nad prasetem večer. Nějak jsem si nevšiml, že by Jeňa oficiálně ohnul koleno před všemi lordy Severu. Bez této formální aklamace se Danny neměla vůbec pouštět na jih od Kailinské držby.

Fanouškovská verze byla taky super. :‚)

26.7.2019 | 22:46:42
sonulle

Pasování Brienne a Podrickův zpěv nej (Gwen poslala tuto scénu na Emmy a vůbec se ji nedívím) Hromadný pohřeb Arya prochází zničeným KL, snaží se o záchranu některých lidí (Maisie byla skvělá) Zápis Jaimeho skutků do knihy. Závěr se Stárky.

27.7.2019 | 7:43:03
Lady Adeline

No u nekterych prikladu jsem si rekla, jestli si xavik nedela prdel :-) :-) :-) Za me nejlepsi pasovani Brienne.Tato scena jedina ,nebyla rychla a fanousek si ten nadherny okamzik ,mohl naplno vychutnat a vzit se do nej. Podrickuv krasny hlas, dovrsil tu nadheru sceny.Jeste se mi libila atmosfera tretiho dilu. Na zacatku pred bitvou,jak vsichni meli smrt v ocich a z hudby k teto scene, jsem mela husinu.A na zaver se mi libily nejvic vsechny sceny s Theonem.Driv jsem jeho postavu nesnasela ,ale v osme serii si ziskal moje srdce.Jeho posledni scena s Branem, me rozbrecela :-(Herci co hraji Brienne a Theona si zaslouzi emmy !!!!!

#28 sonulle
27.7.2019 | 9:00:09
Froldini

Tak většina jo, podvedla se. Tak 17 (Bran králem) spíše k smíchu, 9ka (Jon zabíjí Daenerys) (a 5ka (Arya si rozmyslela svou pomstu ) nedávají moc smysl … A 12ka (Útok Daenerys na KL) byla největší pitomost v 8. sérii…

27.7.2019 | 9:38:10
Arlos

Škoda, že tam nebolo ako biely chodec unáša malého Sama. Potom by rozpadol, malý Sam by spadol na hlavu a zomrel

27.7.2019 | 9:41:16
Locker.

22 21 20 17 13! 8! 3! byly opravdu trapné nelogické momenty, za něž měli být D&D na Comic-Conu (kdyby to nebyli zbabělci) po právu zlynčováni (a samozřejmě za mnohem více)…

#22 Svjatogor
27.7.2019 | 10:24:42
Svjatogor

#21 Locker.: 20? Myslím si, že tohle byla jediná cesta pro Joraha Andala, jak odejít ze scény s hlavou nahoru a skrápěn slzami Daenerys Targaryen. Všechny ryze charaketrní postavy umřeli společně s Dlouhou nocí. Následovaly postavy lehce zastřené (Varys, Sandor, Jaime). Přežili šašci, vychcánci a Lojzové.

(ᵔᴥᵔ)

Jinak souhlas. Jo taky divím. :-D Hostinu s tím kelímkem od kafe bych nejraději vymazal a nahradil jakýmkoliv jiným materiálem, který se nedostal do final cutu. Nejdementnější moment = Gendry si hraje na Titanic. „Every night in my dreams I see you, I feel you That is how I know you, go on…“

◉_◉

Chudák ser Cibulák a lady Kráska. Jejich postavy se vinou scénáře motaly od ničeho k ničemu.

#23 sonulle
27.7.2019 | 11:25:31
sonulle

Proč je 8×02 nejlepší díl osmé série, krásný článek https://www.tvguide.com/…est-episode/

#22 Svjatogor: Davose, Sama i Brienne považuji za charakterní postavy :) , ale jinak s Jorahem souhlasím. Brienne a Ohař měli přímou linku, kde nebylo co zkazit. Ohař měl zabít svého bratra a Brienne se stát rytířem a následně velitelem královské gardy. I když Brienne scénaristi dost ochudili, z těch charakterových průšvihů vyšla nejlépe.Ostatní postavy dopadly hůř a teď nemyslím jejich smrt, ale jejich okleštění charaktéru a nesmyslnost chování.

#25 Svjatogor
27.7.2019 | 15:12:26
Lady Adeline

sonulle: ten clanek je nadherne napsany !!!

#26 Svjatogor
27.7.2019 | 16:02:10
Svjatogor

#23 sonulle: Bran mi kazil zážitek. Jeho rádoby duchařský kecy jako: Všechno je tak, jak má být! byly hrozné. To mu nemohli napsat nečo lepšího? Proč nezvedl zadek (obrazně řečeno) a sám nesdělil J. a D. jak se věci mají? Už to není kluk, takže ví, jak to na světě chodí. Určitě by našel slova, kterými by oboum vymluvil jejich nevědomý incestní vztah. A kdyby nechtěli pochopit, zahrál by si na věštce. Vsjo.

Taky nechápu proč se Sansa chovala jako pí***** při válečné poradě ve čtvrté epizodě. :-P

Od s08e02 mi GoT připomíná epizoddu TBBT, kde Amy zkazí svou pronikavou inteligencí Shellymu (a ostatním) zážitek z Indiana Jonese: Dobyvatelé ztracené archy. :-D

#28 sonulle
27.7.2019 | 16:15:34
Svjatogor

#24 Lady Adeline: Až je mi líto úterního release final cutu Krásky Brienne. ;-)

27.7.2019 | 16:19:58
DejvidHound

No proste 2 epizoda bola natocena v rozluckovom style a vytvorila perfektny podklad pre 3 epizodu ktora to zase sku…la. Ono nakoniec mal Tyrion pravdu s tou jeho srandickou ze vsetci pritomni na tom posedeni bitku preziju.

27.7.2019 | 16:24:00
sonulle

#18 Lady Adeline: Hudba byla pro mě to nej. Vážně dělala z každého dílu lepší záležitost.

#25 Svjatogor: Já měla se Sansou problém už v 8×01 a upřímně její chytrost, se projevovala jen tím, že místo určité diplomacie, jen nastavovala nohy na podkopnutí. V rámci její pozice to nedávalo smysl, chápala jsem, že chtěla po válce zachovat svrchovanost Severu, ale pro Sever to po válce nedává smysl. Sever je zdecimovaný válkami. Jinak měla být chytřejší než Malíček a Tyrion, nejchytřejší na Zimohradě a jak se to vlastně u ní projevilo? Cersei koukala čumákovala v KL a tvářila se důležitě a Sansa na Zimohradě ten samý výraz a nic z toho. A naprostý souhlas od 8×02 to bylo horší a horší.

27.7.2019 | 19:34:30
SaDiablo

Pasování Brienne by pro mě byla jasná volba, i kdyby to nebyla moje nejmilejší postava. To, že Gwen vložila druhou epizodu na zvážení na emmy, je pro mě o to poetičtější, protože Cogman si vyžádal napsat scénář k 802 právě kvůli té scéně, je to nejlepší epizoda celé série a jedna z nejkrásnějších scén celýho seriálu. Pro cokoliv se rozhodne Nikolaj, tohle mi stačí, ale jestli vloží 805 jen kvůli tomu, že se mu líbilo natáčet tu hloupou scénu s Euronem, tak se vážně budu smát. Ale jestli vloží 802, tak je to #braime4emmys. :D :D

27.7.2019 | 20:40:40
Lady Adeline

Proste druhy dil osme serie, byl pro me nejkrasnejsi od zacatku ,az do konce ;-) Dej nebyl rychly a divak si ho mohl krasne vychutnat.Postavy se chovaly prirozene, tak jak se vyvijely jejich charaktery po vsechny serie a vse krasne do sebe navazovalo.Bohuzel dalsi dily, to pokazily a bylo to dil od dilu horsi a horsi bohuzel :-(

28.7.2019 | 0:15:28
mia28

Stále mám v živé paměti scénu, kdy Melisandra zapaluje příkop. Záběr na její panenky, obklopené ohněm, se mi prostě vryl do paměti a je to pro mě snad nejlepší scéna.

A hodně se mi taky líbila scéna Sansy s Tyrionem za hrobkou.

28.7.2019 | 2:23:33
sonulle

Tolik k lidem, kteří si myslí, že si DD osmou řadou zkazili pověst. Jsou jak chodící reklama na úspěšný projekt. Nejspíš kromě SW, se možná budou podílet na Pánech prstenů. Kdo si myslí, že 32 nominací a sledovanost nic neznamená, oproti nespokojeným fanouškům, tak se plete ;) . Oba mají nabídek. https://www.google.com/…s-tv-series/ a ještě je článek, který na ně pěje ódy, vybrala jsem ten méně chválicí :)

28.7.2019 | 15:54:31
Lady Adeline

sonulle: velebnosti chce se mi blejt :-( :-( :-(.......

28.7.2019 | 19:30:07
Aztaban

22-ok 21-fajn, ale když chcete „Mad Daenerys“, tak už tady bylo pozdě začít ukazovat že to není to „Good Daenerys“ kteroa byla v predchozich 7 seriich" – Poor writing 20– takze padne doprostred hordy nemrtvych…kde se znicehonic objevi i Jorah a přestože utoci bezne jako valici se horda tak tady utoci ve vlnach a mensim poctu…fail – poor writing 19– odhalení že jon je Targaryen mělo efekt..tohle už bylo celkem ploché a je to víceméně jen informativní scéna 18– před nepřítelem který oživuje mrtvé se schovávají v hrobce plné mrtvol…ano..spo­lečně vzpomínají na minulost kdy ještě byli inteligentní a ne „dumbed down“ 17-„I can't be lord of anything. I am three eyed raven“..„Kdo má lepší příběh než "Bran the Broken“(v 8. serii doslovo kdokoliv…bran vetšinou vypadá jako by si dal příliš velkou dávku LSD) …„Budeš naším králem?“ – „Proto tu kruva jsem“ THUG LIFE – poor writing 16– OK 15-nesmysl…extremly poor writing…polito­váníhodné…tak­hle zničit dost možná nejlepší dějovou linku z celé ságy (Jaimieho linka) 14,13– fan service 12 – lusknutím prstu se změní charakter postavy o 360 stupňů. Nesmysl. Mad Daenerys by byla v pořádku…ale není to něco co se přihodí ze dne na den…pro takovou změnu se musí chystat půda dost dopředu…jinak je to laciny vynucený „wow moment“, který nedává smysl. – Dobrý nápad, ale extrémně špatné provedení, které z toho dělá v podstatě „double tap“ celé série, potažmo celého seriálu. 11-wtf?? to jsem to omylem přepl na pána prstenů a Frodo nějak vyrostl a nabarvil si vlasy na blond? 10-fan service a nesmysl – záhadně to nikomu nevadilo a ani díky tomu nedostali ostatní lordi nápad na to se odtrhnout…specielně Greyjoyove kteří se už od druhé serie nesnazi o nic jineho…nemluve o tom ze to v podstate vymazava konec s „break the wheel“ a novou světlou budoucností…ne že by něco takové vyloženě zaručoval další války v budoucnu až někdo sesadí Brana nebo se stane jeho následovníkem…co si budeme nalhávat…v podstate po tom co se odtrhl sever by v následujících letech az se trochu dají dohromady by se odtrthly nebo snažili odtrhnout další rody. Takže v podstatě konec je že se Westeros zase rozdělí na 7 království?? 9-„I don't want it. She is my Queen.“ – vzhledem k tomu jak vypadal celá série to nepůsobilo jinak než „Ať už to konečně skončí“ 8-Pojdmě udělat wow moment až budeme zabíjet Night Kinga…sice budujeme x serii napětí mezi Jonem a Night Kingem…ale nechme Aryu ať ho zabije…jak?? Nechme jí se znicehonic objevit uprostřed meetingu Night Kinga s white walkerama a jednoduše všechny přeskočit a zabít ho. Ale to nedává smysl.....Hm…tak to vysvětlíme jednou větou minutu před tím… 7-fan service but OK… 6-zbytečné…je mi souzeno tady zemřít…"tím chci říct že si myslím že tady zemřu tak spáchám sebevraždu a nechám své tělo se válet kousek za hradbama aby ho mohli najít až opadne sníh. 5-nedává to vůbec smysl ale potřebujeme někoho aby probíhal městem až ho bude Dany ničit… 4-njn bylo by to fajn ale v kontextu událostí to moc nepůspobí… 3-viz 8…strašná blbost… 2-jeden z mála pěkných a smysluplných momentu..ale celkem to pak shazuje to, že Jaimie to udělal jen proto aby jí dostal do postele a pak zdrhl za Cersei..(což je jasně v rozporu s Jaimieho postavou doted) 1-ano…to byl hezký moment který byl jasný už v prvních seriích a na který se všichni těšili…ale celá 8. série člověku nějak zabránila si to náležitě užít…

#36 FallenMaia #40 Svjatogor
29.7.2019 | 9:47:09
Lady Adeline

Aztaban: uplne si me rozbrecel :-( Protoze vse ,co jsi napsal, je pravda pravdouci :-( Tak jsem ten serial milovala a oni osmou serii znicili vse krasne ,co jsem na Got milovala...... Nenavidim ty dva posuky!

29.7.2019 | 11:11:59
FallenMaia

#34 Aztaban: No ty brďo, si si s tým dal toľko námahy, stálo ti to za to? A pritom väčšina vecí čo si napísal je špatne :D :D

Ach jaj, keby ste nad tým čo pozeráte aspoň troška premýšľali a nenechali sa ako pitomci strhnúť vlnou hejtu…

#39 sonulle #44 Svjatogor
29.7.2019 | 11:40:24
Lady Adeline

FallenMaia: tak jediny pitomec, jsi tu tak leda ty! A jeste k tomu lhar.Jestli jsis nevsiml ,tak na edne tak 85 procent fandu ,pisi stiznosti na osmou serii.Tak pokud se ti ty ,,hejty" nelibi ,tak sem nechod .....A nebo tu respektuj nazory druhych a nenazyvej je pitomci. A hlavne ty popremyslej sam nad sebou!

#38 FallenMaia
29.7.2019 | 12:36:45
FallenMaia

#37 Lady Adeline: Ale ale, tuším som niekomu zase stúpil na kurie oko :D

Píšete somariny, väčšina tých bodov a dôvodov čo vypísal je len výsmech ôsmej sérii nič viac, zase si tu potreboval niekto kopnúť, ale jasné akonáhle napíšem niečo proti som pitomec a lhář :D :D A keď sa mi to nepáči nemám sem chodiť, ani sem písať a mám sa nad sebou zamyslieť ano?? Milá moja toto je verejná diskusia, takže rovnaké „koniny“ ako vy tu môžem písať aj ja ;) A ty s tým urobíš .....

Zamyslieť by sa mali v provom rade ľudia, ktorý majú neustále potrebu kopať a kopať, zhadzovať tvorcov seriálu, dávať im rôzne prezývky a znevažovať ich tvorbu a ty medzi takých ľudí patríš ;)

#43 sonulle
29.7.2019 | 13:14:31
sonulle

#36 FallenMaia: Víš věřím, že mu to stálo za to a chápu i proč. Proč, když někdo napíše kritiku na osmou sérii by měl být hned ovce? Jde vidět, že nad tím přemýšlel a vypsal se z toho. Upřímně tvůj názor není dogma, jenom protože si v menšině. A ač je pár bodů, se kterými nesouhlasím a to je, že Jon byl předurčen zabít Nočního krále a že Bran na trůnu je nesmysl, tak se zbytkem a malýma úpravama to přesně sedí. To psaní pro mě bylo špatné , ale někomu ten příběh může vyhovovat jako tobě to nepopírám. Ale nezobecňuj prosím fanoušky, kterým se osmá série nelíbila, na stádo ovcí, kteří hejtují, protože je to v módě.

#41 FallenMaia
29.7.2019 | 13:26:15
Svjatogor

#34 Aztaban: Tomu říkám načůrat do mraveniště. :-D

29.7.2019 | 13:37:19
FallenMaia

#39 sonulle: Tak ale keď mi to tak príde?? že je to len kritizovanie niečoho čo si takú hroznú kritiku aká sa strhla ani nezaslúži, čo si mám o tom myslieť? Ja nevravím že kritika je zlá, ale toto mi už príde ako bohapusté zosmiešňovanie, a prepáč ale keď niekto vymýšľa pre tvorcov trápne prezývky a robia si z nich všade na nete srandu, tak to už je aj na mňa moc a hovor si čo chceš. Veď teraz pár dní dozadu sa začalo šuškať o tom že Benioff a Weiss sa možno budú podielať aj na seriálovom LOTRovi a keď som videl na twitteri tie komentáre zostalo mi zle, prečo sú ľudia tak nenávistní??? Ano, po tom čo som videl za posledné dni si dovolím tvrdiť že väčšina tých šaškov čo píšu tie komentáre je len stádo ovcí ;)

#46 sonulle
29.7.2019 | 13:41:30
Lady Adeline

FallenMaia: nikdy jsem si nevsimla, ze by tu nekdo odpovidal na tvoje slunickove komentare.To jenom ty ,mas porad zapotrebi ,pomalu na kazdy hejt odepisovat a presvedcovat o opaku.Nikdo te tu za to ze se ti osma serie libi nenazval za pitomce ,ale za to jak se tu snazis porad presvedcovat jine ,ze se pletou apod.Klidne si tu pis jak se ti osma serie libi a jak nad ni masturbujes.Vsem je to putna ,ale nenavazej se tu do lidi ,co nemaji stejne nadseni, jako ty a nenazyvej je pitomci.Tim jenom ukazujes sam na sebe,co za cloveka jsi!

#45 FallenMaia
29.7.2019 | 13:42:23
sonulle

#38 FallenMaia: Za mě nejsi pitomec, ani lhář a dokonce chápu, že oceňuješ práci tvůrců a nechceš, aby se jim lidé slepě vysmívali. Diskuze je o tom, aby se diskutovalo a každý názor je vítán.Já jen nechápu, proč lidé, kterým se osmá série nelíbila jsou u tebe pitomci, co jen něco následují?

29.7.2019 | 13:45:10
Svjatogor

#36 FallenMaia: S 11, 6 a 5 nesouhlasím. Tyto momenty měli svou logiku:

  • Brienne splatila Jaimemu dluh těch ostatních vůči němu. Už nebude znám jako KRÁLOKAT.
  • Melisandřin ekologický konec byl tou nejrozumnější smrtí z clé Dlouhé noci.
  • Arya se konečně odpoutala od propasti života jen a pro pomstu. Rozmluvil ji to ten pravý. :-)

Jinak s Aztabanem +/- souhlas. :-)

29.7.2019 | 13:45:37
FallenMaia

#42 Lady Adeline: A čo som ta označil za pitomca???? Ty kde žiješ? Veď som napísal AKO pitomci nie že ste pitomci, ty zase vidíš všetko čierno, musíš mať hrozný život…

Jasné ja napíšeš komentár ktorý nesúhlasí s tvojím pohľadom a v momente sa navážam ano? Bohužiaľ zmier sa s tým.

29.7.2019 | 13:47:28
sonulle

#41 FallenMaia: Já odsuzuji slepou nenávist stejně jako ty a spousta lidí se tím baví, dělají memečka a opravdu, pokuď lidé nejsou extrémně sprostí, tak se tím nezabývám. Já mám se scénaristy svůj problém a upřímně se na LOTR těším a potěšilo mě, že na tom dělá Cogman, ale méně že by v tom měl jet Weiss Benioff. Každopádně na to koukat budu i na SW, ať už to dopadně jakkoliv.Třeba nakonec uznám, že se v názoru na ně mýlím, i když o tom pochybují. Ovšem jak už o nich psali ve Varieté pánové umí vydělávat peníze. Pokud bude SW nebo LOTR úspěšní,může ti být jedno, jak moc je lidé nenávidí. Oběma tohle hejtování děla reklamu. A všichni se budou chtít přesvědčit, co udělají s dalšími projekty. Pokud to však bude neúspěch, pak se to s nima poveze a meme budou přibývat. Každopadně se o ně televizní stanice perou, protože komerečně to byl mega úspečh. Myslím, že oni si o svou pověst dělají menší starost, než ty o jejich. :)

29.7.2019 | 14:06:20
Lady Adeline

FallenMaia: jestli napises ,jako pitomci ,nebo ze jsme pitomci, je uplne jedno.Pokud nechces nikoho urazit ,tak vubec nepis takova slova! Ale u tebe je jedno, co ti kdo napise, ty to stejne vypustis hned z palice a jedes si dal to svoje.Ja si myslim, ze ti nejde ani tak o hejt na osmou serii, ale o to ,aby jsi ze sebe dostal tu prebytecnou energii ,se na nekom vyhadat, to ti dela panecku dobre ;-) Bez tu energii radeji vyuzit na lepsi veci.Treba jdi les vycistit od odpadku, nebo jdi pomoci starence s nakupem......

#49 FallenMaia
29.7.2019 | 14:18:43
Lady Adeline

sonulle: je to lhar,protoze tvrdil, ze jsem neco napsala a byla to lez :-( Lze jenom, aby mel argumenty nic vic!

29.7.2019 | 14:22:16
FallenMaia

#47 Lady Adeline: Sklidni hormón devenko, berieš to moc osobne ako vždy doteraz, keď niekomu poviem že niečo robí ako ko… a že je ko… tak je to sakra veľký rozdiel, ale to teba nezaujíma, ty na mne sedíš už veľmi veľmi dávno :D A zase tu vyťahuješ somariny a poučuješ druhých ako sa správať, ja budem svoju energiu investovať tam kam chcem ja, rovnako ako to robíš ty keď sa tu vysmievaš ôsmej sérii a tvorcov nazývaš Didinkami či ako to bolo ;)

Aspoň že sonulle ma chápe, pretože vidím že s tebou je to marné…

29.7.2019 | 14:34:56
Svjatogor

Joke: Potkají se dva umělci, jeden je z Prahy, druhý z Brna.

  • Brňák: Víš, co se o tobě říká v Brně?
  • Pražák: Ne.
  • Brňák: Že jsi pěknej kokot.

Pražák se na chvíli zamyslí a zeptá se.

  • Pražák: Víš, co se o tobě říká v Praze?
  • Brňák: Ne.
  • Pražák: Nic.

Ohledně hejtování. PR je PR, je jedno jaké. DD by umřeli, kdyby se o nich týden nemluvilo. :-D

#51 FallenMaia
29.7.2019 | 14:37:45
FallenMaia

#50 Svjatogor: To je blbosť Svjatogor, negatívna reklama nie je reklama, vieš koľko rozbehnutých nádejných tvorcov už takto skončilo? Že už nedostali žiadnu ponuku a mohli si ísť pískať a točiť nejaké béčkové televízne srajdy. Vieš koľkým známym osobnostiam už takéto sprosté reči zničili kariéru?

#52 Svjatogor #55 Svjatogor #61 sonulle
29.7.2019 | 14:42:46
Svjatogor

#51 FallenMaia: Kritika GoT S07 / S08 není #MeToo. :-)

#54 FallenMaia
29.7.2019 | 14:50:18
Lady Adeline

FallenMaia: Sonule je na tebe ,az moc hodna!Ja te taky chapu, ale ty pochop ty ostatni ;-)

#54 FallenMaia
29.7.2019 | 14:51:14
FallenMaia

#52 Svjatogor: Čo sem ťaháš metoo, ja hovorím o niečom inom… Ty si tvrdil že by umreli keby sa o nich týždeň nehovorilo tak prečo teda nešli na SDCC?? To svedčí o niečom inom.

#53 Lady Adeline: Ty ma chápeš???? Veď som podľa teba lhář ;)

#56 Svjatogor #58 Svjatogor
29.7.2019 | 14:58:30
Svjatogor

#51 FallenMaia: Všechno je o sebekontrole a o sebepoznání svých tvůrčích sil. BW mohou být dobří řemeslníci. Mohou najít správné herce. Mohou vyselektovat správné věty z knih do omezené stopáže seriálu. Mohou mít vlastní dobrou visuální fantasii. Mohou dobře fabulovat s knižním dějem pro potřeby seriálových odxhlek (pokud nejsou MOC veliké). Tohle všechno jim soudný čtenář GRRM a divák GoT nikdy neupře. Mají můj potlesk!!!!

Ale jsou to mizerni vypravěči NOVÉHO děje. Tečka.

Jsou to vohnouti. Ohnuli kolenem před Jůtuberskou pakáží, která si vyřvala kill listy, cliffhangery a podobné píčoviny. Proto musely v Dlouhé noci umřít dobré postavy (asi aby bylo na YT nad čím do kamer b®ečet). Proto musela HLOUPĚ zmagořit D.T. Proto musel potenciál Jona, nového Aegona, jít ÚPLNĚ do prdele. :-( :-( :-(

Slovy nesmrtelné klasiky: Pane Horník, a vám se ten fotbal jako líbil??? ;-)

#59 FallenMaia #61 sonulle
29.7.2019 | 15:09:32
Svjatogor

#54 FallenMaia: MeToo jsem použil jakožto konstatu pro cílené (lživé) zničení něčí pověsti.

29.7.2019 | 15:11:09
Lady Adeline

FallenMaia: lhare jsem myslela za to,co jsi mne osobne provedl.Jak jsi se v jedne diskuzi prel s Violet a pouzival jsi lzive veci,ktere jsem udajne napsala ,ke svemu prospechu.A ty moc dobre vis,jen delas mrtvyho brouka.Tim me ukazujes,co jsi za cloveka.

#59 FallenMaia
29.7.2019 | 15:11:13
Svjatogor

#54 FallenMaia: Ale noták. Tohle je od Adeline to nejhezčí hodnocení. Tohle je pozvání na kafe a bábovku. :-D

29.7.2019 | 15:12:34
FallenMaia

#55 Svjatogor: Ale dnes je bohužiaľ taký trend, sa pozri koľko majú na Youtube tie videá zhliadnutí ;) Poste len podľahli trendu dnešnej doby. Ale aspoň že si uznal že majú svoje určité kvality ;)

#57 Lady Adeline: Neviem čo to znamená delať mrtvého brouka ;) Jasné že viem na ktorú diskusiu narážaš ale v tom je tá sranda že ja som tam žiadne klamstvo nenapísal, všetko čo som napísal bola pravda ;) To ty si to označila ako klamstvo a všetkým prítomným si zdelila že som klamár a nech mi nikto neverí a že si na mňa majú dať pozor ;)

#60 Svjatogor
29.7.2019 | 15:28:18
Svjatogor

#59 FallenMaia: To se furt bavíte o tom orgasmu… :-O

29.7.2019 | 15:33:28
sonulle

#51 FallenMaia: Není to blbost, momentálně jim cokoliv hraje do kapes. Je jedno jak moc je lidi nenávidí. Proč myslíš, že chtějí najmout DD, chtějí se svézt, na té popularitě, nepopularitě. Lidé jsou zvědaví,.co duo DD vymyslí, věrř mi kontroverze kolem nich táhne. A manegment každé stanice to ví. LOTR není jediná nabídka, kterou dostali a velcí bossové na ně pěji ódy. Vážně si myslíš, že jim to vše i špatná reklama nehraje do karet. Už jsem to tu psala. Klidně se vsadím o nový natílnik z Kiku, že LOTR i SW přitáhne ještě víc diváku a návštěvnost v kině bude veliká. A komerčně to bude úspěch. Když se potom divácí přesvědčí o tom, že vše co psal Svjatogor o psaní DD je pravda, protože za mě to přesné, tak teprve potom mluvit, o tom, že si čichnou jen k béčkové tvorbě.
#55 Svjatogor: Za mě naprosto přesné. Lépe bych to nenapsala.

29.7.2019 | 15:48:22
Lady Adeline

Svjatogor: on ten orgasmus prece nepotrebuje ;-)

#64 Svjatogor
29.7.2019 | 16:03:05
Lady Adeline

FallenMaia: takze zase lzes :-( No nic ,koncim s tebou v diskuzi.

#66 FallenMaia
29.7.2019 | 16:10:46
Svjatogor

#62 Lady Adeline: Hm…jednou to sranda je, že se někdo v diskuzi zamotá. Druhá věc je na tomto stavět každý další dialog. Jestli jsem se měl zasmát… hmmm… ne. :-\

29.7.2019 | 16:19:27
Lady Adeline

Svjatogor: jenze my jsme neresili vubec to o tom orgasmu.Resili jsme uplne jinou vec u ktere me nasral do bela.Ja uz s nim nic resit nebudu,nema to totiz cenu.

29.7.2019 | 16:26:42
FallenMaia

#63 Lady Adeline: V čom lžem do …?? Pokiaľ si dobre pamätám, tam tá diskusia bola o tom, že som na nejaký komentár zareagoval a napísal že s ním súhlasím a o tebe som napísal že si pred tým urobila to isté a to bola pravda, tak v čom presne som klamal???

Ale máš pravdu konči… Chvala bohu.

29.7.2019 | 16:29:53
Monoceros

Hlasoval jsem pro scenu ve ktery Arya zabiji NK. Tahle scena a vse co ji predchazelo bylo jedno z nejlepších v cele 8 serii. Osobne hodnotim 3 dil společně s dilem druhym za nejlepší dily série.

29.7.2019 | 19:20:41
EbenHreben

Zabudli na pre mňa jeden z najlepších momentov série a to: Podrickov spev, čo je v konečnom dôsledku asi aj zistenie, prečo od neho štetky nezobrali peniaze, zaplatil im spevom. Znelo to úžasne a nádherne to dotváralo atmosféru.

#70 sonulle
30.7.2019 | 15:03:38
archetta

Za mě byly nejlepší dva momenty: Píseň u krbu před bitvou s nemrtvými, kdy zároveň vidíme co se děje jinde, jak každý tráví chvilky, které neví jestli náhodou nebudou jeho poslední; no a pak pasování Brienne.

30.7.2019 | 16:47:12
sonulle

#68 EbenHreben: Naprostý souhlas

Kdo si chce přečíst scénář od DD na 8×06 může zde https://t.co/Ln0wWmDW3K?… rovnou se stáhne, je z EMMY stránek.

31.7.2019 | 9:22:37
Slimak10

No, myslím, že v osmé sérii byla jednoznačně nejlepší scéna na konci druhého dílu, kdy Podrick zpívá píseň Jenny of Oldstones a v záběrech jsou hlavní postavy připravující se na bitvu s nemrtvými. Dost mně tedy udivuje, že tato možnost tu chybí, protože některé scény v nabídce bych zařadil do úplně opačného soudku… ;)

1.8.2019 | 18:29:55
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama