Hra o trůny (Game of Thrones)
95/100 - 2 315×

Hra o trůny(Game of Thrones)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
VOD
Max | O2 TV
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Podívejte se na další oficiální fotografie, které byly zveřejněny pro pátý díl

Podívejte se na další oficiální fotografie, které byly zveřejněny pro pátý díl

Stanice HBO, jako již tradičně, zveřejnila po odvysílání nejnovější epizody další várku fotek, které zachycují několik povedených momentů.

20 1
14.5.2019

Foto: HBO

  • 10-4c51ef20aec38255baec6de430e7dce0.jpg
  • 11-f1c430951c800b068938441ec4fadd1b.jpg
  • 12-ab98bd139232ce4ec37557f6b0296992.jpg
  • 13-74cf8ae8430aba30194fd400d34cc9b2.jpg
  • 14-0cb2140e1d2b5b3b27227d21bad070c0.jpg
  • 15-f563282f430e1a58a3463a03b8c4f8e6.jpg
  • 16-707638d720534c2c9d1de625f993d347.jpg
  • 17-2babe1486fef7c287a7e87253c7f243f.jpg
  • 18-c9c2fd0e9fdd355d73a93074dea928dc.jpg
  • 19-f12c95f96241a54f6d66a06aec47ae37.jpg
  • 20-e86d911b6f153ea94d053cd6931b5d57.jpg
  • 21-b6a1ceaeee4e5a925f0eb169226cf48d.jpg
  • 22-634c5fd45b7125ed77269483fd7303b0.jpg
  • 23-678dae1fc73d0006069285fb45fd3137.jpg
  • 24-64cddfe4a6fa6ab9f08d70e39b5b1135.jpg
  • 25-3bff1d9d0fa8e73ae0e32d5b1424ffd2.jpg
  • 26-ca83638c1c3c78cef1fa2e940a4b0249.jpg
  • 27-a7807c400a844ec0a174490bbf6d3bb6.jpg
  • 28-44ce8d572298b705a30317397697b853.jpg
  • 29-17fa4efce237663ad02b3770c2b7250b.jpg

Diskuze /96

Yann

Říkejte si co chcete, ale ti herci to všichni zahráli naprosto dokonale. Například, když Tyrion šel za Daenerys jí oznámit, že ji Varys zradil, tak ten strach v jeho hlase byl naprosto úžasný. Stejně tak Daenerys, když popravili Missandei, tak nejdřív strach ze smrti a pak přerod ve vztek, který následně pokračoval s Drogonem na věži, když zvonili zvony. Ten moment, kdy se rozhodne pro „temnou stranu“. Prostě skvěle zahrané.

#7 widy.33 #14 sonulle
14.5.2019 | 10:30:56
Felis

Pro mně je nejlepší Lena Headey. Té opravdu věřím všechno, ať hraje zlou královnu, milující matku nebo když na konci pláče. Ostatní byli taky výborní.

14.5.2019 | 10:39:09
Nathan82

to Felis: tak to mě pobavilo, někdo s fotkou Jamieho Lannistera v profilu říká, že nejlepší je Lena Headey :-D

#4 Yann #6 Felis
14.5.2019 | 10:47:25
Yann

#3 Nathan82: True story :-D

14.5.2019 | 10:51:36
Monoceros

Fotka číslo 18 je klíčová. V tento moment se mohlo ještě všechno zvrátit kdyby Jon nebyl takový pako. Omlouvám se všem jeho fanouškům, ale on je prostě blbec. Stačilo jenom málo, aby odhodil stranou svoje morální zásady a dokázal jí že ji miluje. No a co že je to jeho teta? To by mu nikdo nevyčítal. On byl poslední nadějí jak ještě zvrátit Daenerys od jejího zoufalství a totálně ji zklamal.To on zatloukl ten poslední pomyslný hřebíček do rakve. Musel přeci tušit že po tom co mu řekla to procházka růžovým sadem nebude a on přesto neudělal vůbec nic.

#12 lukiin14 #60 jozinko
14.5.2019 | 10:56:45
Felis

#3 Nathan82: Normálně jsem na kluky, takže Jaime:-)) Ale herecky se mi nejvíc líbila Cercei.

14.5.2019 | 11:01:48
widy.33

#1 Yann: pravdu píšeš herci hrajú dokonale to ostatné už je mimo nich

widy.33
14.5.2019 | 11:08:48
naviivan

dychberúce…fan­tastické …nezapomenuteľné ......Vďaka !

14.5.2019 | 11:15:11
Ooneill

No nerozumím tomu když Jon řekl Dany že ji miluje, tak proč to prostě nevyjádřil nějak líp než že je jeho „jen“ kralovna

14.5.2019 | 11:20:55
Coko23

Já se té Emilie nemůžu nabažit ♥

14.5.2019 | 11:24:29
Paetur

Ten divoký oheň v obydlených částech města, který se snažil Aerys II. zapálit. Nakonec by Aerys II. přinesl mnohem menší zkázu, než jeho dcera :)

14.5.2019 | 11:28:04
lukiin14

#5 Monoceros: Souhlasím. To byl přesně ten moment kdy psychicky narušenému člověku vezmeš i to poslední co mu zbylo.

#17 TrentR
14.5.2019 | 11:38:14
Batiatus

Tak Dany má oficiálne na krku viac životov než ktorákoľvek postava z tohto seriálu. Pochybujem, že ju niekto prekoná za jednu jedinú epizódu. Akurát tak Night King by jej možno mohol konkurovať i keď to je tiež otázne :D Ceľkom zaujímavý vývoj. Z postavy, ktorá bojovala proti tyranom sa stane tá najväčšia vražedkyňa nevinných :D

14.5.2019 | 11:42:06
sonulle

#1 Yann: Peter, Nikolaj a Lena jsou vždycky výborní. Emilia byla tentokrát docela úchvatná no a Kit on přimhouří oči a snaží se vytlačit emoci, tak tam se vždycky směji. Rori a Maissie se za mě docela solidně předvedli. Gwendoline i Alfie v předchozích epizodách byli taky skvělí. S herci v tomto seriálu většinou problém nemám. To ostatní je jen hodně zrychlené vyprávění a občas se člověk nestačí divit.

14.5.2019 | 11:42:41
Nikolperse

Ten kôň na fotke s Aryou, nie je náhodou ten istí na ktorom išiel vodca Zlatej Spoločnosti?

#53 lenacia
14.5.2019 | 11:44:10
Jo-k-e_R

Nechápu co Johnovi vadí vždyť jo už ojel ale teď má najednou morální zásady.Prijde i že tuhle sérii je úplně k ničemu NK zabila Arya on tam neudělal vlastně vůbec nic no a poslední díl jsem jeho rozhodování vůbec nechápal a to mu fandím od začátku seriálu

#20 Cristie
14.5.2019 | 11:44:54
TrentR

#12 lukiin14: Nemusíš být ani psychicky narušený, stačí, když ti všechno vemou a už nemáš co ztratit…

#19 Nikolperse
14.5.2019 | 11:50:04
TrentR

Btw nejvíc mě štve Jon Snow. Čím si pomoh, že všude rozšířil „tu“ informaci. Když na to koukám zpětně, nedokázal vůbec nic… I NK zabila Arya…

14.5.2019 | 11:51:00
Nikolperse

#17 TrentR: Nechápem ako si môže niekto zastávať Daenerys. Toto čo spravila v KL urobila s vlastnej vôle, bolo to jej rozhodnutie a bolo to v čase, keď už nebolo potrebné to spraviť. A ani nechápem ako to mohlo ľudí šokovať. Veď ona robí celý seriál také veci.

#22 TrentR #56 vitas011
14.5.2019 | 12:10:27
Cristie

#16 Jo-k-e_R: Jo, mě poslední dobou taky přijde, že neví, jestli je jalovej nebo březí.

14.5.2019 | 12:12:12
Jo-k-e_R

Vůbec bych se nedivil kdyby tam John našel mrtvou Aryu a ten její odjezd na koni byl jen haluz.Pak by mohl chytit konečně nervy a sundat denerys takoví zakončení by mi vůbec nevadilo

#79 Maroder
14.5.2019 | 12:19:47
TrentR

#19 Nikolperse: To co udělala je jasná prasárna a zaplatí za to smrtí. Ale nic z toho se vůbec nemuselo stát, kdyby Jon Snow držel hubu. Ptám se, co tím dokázal, že to rozhlásil na Zimohradě…

#24 Camaris #25 Svjatogor #37 Nikolperse
14.5.2019 | 12:21:10
Svjatogor

Proklínam tvůrce za pošlapání dřívějšího budování charakterů postav, veškeré logiky děje a uměle vykonstruovanou katarzi Daenerys v Mad Queen. Proč nebyli všichni tam ve zdech Zimohradu k sobě maximálně upřímní? Daenerys mohla se Sansou najít modus videndi. Daenerys měla včas pochopit, že ona nemůže být královnou. Mohla být zakladatelkou dynastie Stark – Targaryen.

Ona to nepochopila a je chybou Tyriona, že ji to s Varysem neřekl ještě v Essosu. Nemůže čekat slavobrány, pokud se alespoň trochu nepokoří před kulturou v Západozemí.

Přesto všechno, já tvůrcům děkuji za poslední epizodu. Jo, moc a kurevsky!!! Projedu YT reactions a blaženě chrotám při slzách oblud s fialovým melírem a v tričkách MOTHER OF DRAGONS. Před 30 sec. zajásli s prvním odhozeným mečem a teď roní potoky slz. Cítím svou morální a intelektuální převahu nad televizním plebsem. A užívám si ji. :-) :-) :-)

Jak se cítíte, když jste fandili Danny s hastagem TeamTargaryen? Please, rename to TeamHitler. :-D

#26 Camaris #28 Yann
14.5.2019 | 12:23:03
Camaris

#22 TrentR: Protože je čestný. Je odrazem Neda Starka. Jeho čest mu nedovolí mlčet, když si jeho rodina zaslouží znát pravdu.

#29 TrentR #46 Monoceros #84 Cristie
14.5.2019 | 12:26:27
Svjatogor

#22 TrentR: Buď měl držet hubu nebo si měl Bran Stark zavolat svou rodinu ke Čarostromu a přizvat na piknik i Jeňovu novou lásku.

14.5.2019 | 12:27:33
Camaris

#23 Svjatogor: Co teprve ty američani, kteří pojmenovali své děti daenerys :)

#27 Svjatogor #30 Svjatogor #31 Yann
14.5.2019 | 12:27:39
Svjatogor

#26 Camaris: Asi je ve spánku udusí polštářem. Co může vyrůst z dítěte s takovým jménem? :-D :-D :-D

14.5.2019 | 12:30:04
Yann

#23 Svjatogor: Ciť si morální a intelektuální převahu jak chceš, ale pokud nechápeš její postupný přerod k tomu, co se stalo v Královo přístavišti, tak ta převaha není nic moc. Navíc ještě stále není konec a sami uvidíme, co se stane v posledním díle. Nebo už si ty „intelektuální převaho“ vymyslel, jak to skončí? "TeamTargaryan

#32 Svjatogor
14.5.2019 | 12:33:17
TrentR

#24 Camaris: To mi přijde jako fráze. Zaslouží znát pravdu? Ano zaslouží, ale tu pravdu využili naproto otřesným způsobem.

14.5.2019 | 12:35:02
Svjatogor

#26 Camaris: Skutečnost je ještě horší: Daenerys – Donald + Targaryen – Trump. Ona je bílá, on je bílý, oba jsou heteroseuální utiskovatelé. Pure superme evil. Dovoluji si tvrdit, že s 95% pravděpodobností jsou omelírovaní a ocvočkovaní divácí GOT voliči US dems. Je tedy jejich morální poviností udusit polštářem každé reálné dítě se jménem Daenerys. :-D

(joke)

#81 LordStark
14.5.2019 | 12:37:31
Yann

#26 Camaris: Tady někdo četl Novinky.cz koukám ;)

#34 Svjatogor
14.5.2019 | 12:39:01
Svjatogor

#28 Yann: Pozor, já nemám problém s tím, čím je. Mám problém s tím, že její katarze nebyla podložena kvalitním scénářem a filmařským umem. Je spousta filmů, kde se to povedlo. Autoři se mohli přiučit.

#35 Yann #40 sonulle
14.5.2019 | 12:40:15
HugorKopec

Herci a CGI efekty jsou to jediné, co drží seriál poslední dvě řady nad vodou. Herci hrají velmi dobře a Lena Headey naprosto skvěle. A teď si představte, jak by to mohl být famózní seriál, kdyby měli i kvalitni scénář.

14.5.2019 | 12:46:16
Svjatogor

#31 Yann: Pane Bože, to jsou lulini. :-D :-D :-D

14.5.2019 | 12:46:27
Yann

#32 Svjatogor: Troufnu si říct, že většina lidí tu katarzi pochopila. Jenom pár umělců tady si jí asi nevšimlo, nebo zkoukla Game of thrones 7 sérií za jeden týden, tudíž si polovinu děje nepamatuje a teď tady šíří informace, které nejsou absolutně nijak podloženy.

#39 Svjatogor
14.5.2019 | 12:48:33
Bobik222

Mě teda nepřekvapilo že Denerys jeblo a nemám s tím vůbec žádný problém. Obecně mám problém pouze s dírami a nelogičností ve scénáři. Zatímco některé postavy se změnily ze dne na den u Denerys, byly drobné znaky po celý GOT.

14.5.2019 | 12:58:54
Nikolperse

#22 TrentR: Nedosiahol s tým nič. Je rovnaký ako Ned a snaží sa nájsť riešenie dobré pre všetkých a to je chyba, veľká chyba.

#38 Bobik222
14.5.2019 | 12:59:51
Bobik222

#37 Nikolperse: Řekl jen pravdu, nic víc. To že to Denerys neunesla přece není chyba Jona…

14.5.2019 | 13:00:29
Svjatogor

#35 Yann: I já jsem její katarzi pochopil. Už v Astaporu jsem ji začal říkat Ernesto Che Guevara v sukni. Doufal jsem v opačný efekt Jonovi pravdy. Mohla vše vyřešit ku spokojenosti rodu Targaryen, ona to zničila. Není lepší než Cersei. Její sobecká postava byla perfektně ZAHRANÁ, ale SCÉNÁRISTICKY odfláknutá. To mi vadí.

Na Edně jsme +/- inteligetní lidi a nám bylo dopředu jasné, jak příběh GOT asi dopadne. Já se bavím nad tupostí TV plebsu, který naskočil do seriálu cca s Rudou svatbou a teď si rve vlasy a vyhazuje do koše merch TeamTargaryen. :-D

14.5.2019 | 13:00:37
sonulle

#32 Svjatogor: Odpovím ti jednoduše čas kvapil a odpovídat ten příběh víc konzistentně by nebyl takový WOW efekt. Vidím v tom Martinovo zakončení děje,ale tu omáčku, co k tomu uvařili, to je naprostý meh. Tvůrci i protagonisté sami užívají slova – To by nebylo takové překvapení. To by nikdo nečekal. Tak nějak se zapomíná na vnitřní motivace, čehož se dočkáš v knize. Neříkám, že je tvůrci nechápou jen je dělají dost zkratkovitě a vytváří to naprosté nepochopení postav. Tvůrci dostali záchytné body, ale odvyprávět ten příběh kvalitně opravdu neumí. Na efekt k tomu dají spousty krásných epik momentů krve, draka co to ze sebe chrlí bez přestání, hudbu která je mňamozní a tím se zakrývají určité nedostatky ve scénáři. Mně osobně se ten díl líbil hlavně souboj bratrů a symbolika koně – Arya přijíždí na černém – chce se pomstít a čeká smrt a nakonec si vybírá život místo pomsty a odjíždí na bílém koni. Dokonce i twincest smrt mi přišla krásně zahraná, ale jeho prohlášení, že mu na nevinných nezáleželo, jako by tím popravili sezónu 3–7 a jeho chování. Takových věcí je tam víc. Na efekt je to krásná epizoda.Ovšem 8×02 je moje nejoblíbenější epizodou a to je vlastně čistá vata.

#41 Svjatogor #43 Svjatogor #44 Praseodym
14.5.2019 | 13:14:03
Svjatogor

#40 sonulle: Beru, já nenám problém s antickou tragédií. Já mám problém s odbytou s07 a s08, kdy antickou kvalitu nahradil papundeklový Disneyland. To je vše. :-)

#42 sonulle
14.5.2019 | 13:20:09
sonulle

#41 Svjatogor: Já ti neodporuji ve všem s tebou souhlasím. Je to o efektu a vyvolat co největší WOW, aby se každý chytil za hlavu a řekl pání, to jsem nečekal. Takže efekt byl wow – účel to splnilo. Vysvětlit chování postav (někomu to přišlo logické, mě rozhodně ne) si nechám knihou, pokud se jí dočkám.

#47 Svjatogor
14.5.2019 | 13:28:17
Svjatogor

#40 sonulle: Buď ráda, že Brienne neumřela. :-)

#45 Yann #49 sonulle
14.5.2019 | 13:28:20
Praseodym

#40 sonulle: Ano, například Jaimeho vývoj v předchozích x žadách tvůrci spláchli do kanálu. A tak je to s x dalšími věcmi. Tohle opravdu nemá s nějakým inteligentním psaním a vyprávěním nic společného. Někteří lidi se s tím bohužel ale nedokáží smířit, tak to popírají. Nebo to ani nevidí, já nevím.

14.5.2019 | 13:30:54
Yann

#43 Svjatogor: Ještě není všem dílům konec :D Třeba Daenerys pojede ještě s Drogonem na dovolenou na Zimohrad za kamarádkou Sansou :-D

#48 Svjatogor
14.5.2019 | 13:31:50
Monoceros

#24 Camaris: Eddard Stark udržel toto tajemství nějakých 16 let, lhal do očí své ženě která do vinila z nevěry a dávala mu to za vinu. Dokonce vydržel i to když jeho žena neměla toho chlapce ráda a přitom úplně zbytečně. Nikde tuto skutečnost nehlásil protože věděl co by se potom odehrálo. Robert by rozpoutal krveprolití kdyby se dozvěděl že dívka kterou tak miloval se z vlastní vůle vdala za muže kterého milovala. Eddard to všechno dělal kvůli lásce ke svojí rodině a chtěl ji chránit, uvědomoval si rizika. Čemu tím pomohl Jon? To jeho já nikdy nebyl Stark … vždyt je synem Lyanny Stark takže Starkem přeci je. Mohl dát sestry nechat v domění že je jejich bratr a ne bratranec…jako by na tom záleželo

#50 TrentR #51 Svjatogor
14.5.2019 | 13:33:38
Svjatogor

#42 sonulle: Mě by stačila malá úprava, abych přidal poslední epizodě 40%:

– Kapitulace jendotek v KL.
- Začínají znít zvony.
- Pro Daenerys je to nový zvuk. V Essosu jsem zvony neviděl, možná Braavos.
- Zvuk je ji zpočátku zalíbí, ale…
- … se vzrůstající hlasitostí a gradací ji rve uši.
- Zařve, zvrátí hlau, vytrhne si kus vlasů a zavyje šílenou bolestí.

– Útok, POUZE NA ZVONICE.

– Po úkoku se nešťastně rozhlédne.
- Málem se rozbrečí se slovy: Jenom jsem chtěla, aby zmkly zvony.

Opět bych alespoň trochu socítil s holkou, kterou nikdo nemá rád a která chtěla lásku a pochvalu.

#54 sonulle
14.5.2019 | 13:36:26
Svjatogor

#45 Yann: Kua. :-D

14.5.2019 | 13:37:20
sonulle

#43 Svjatogor: Brienne měla štěstí ne kvůli tomu, že je naživu, ale protože její postava konzistentní linií, stejně jako Sandor, Arya a Sansa.

14.5.2019 | 13:38:21
TrentR

#46 Monoceros: Naprostý souhlas. Jon Snow za celou dobu tou svojí čestností nedosáhl vůbec ničeho. Všechno to pohřbil. Eddardovi se ani nepřiblížil.

#95 LordStark
14.5.2019 | 13:39:37
Svjatogor

#46 Monoceros: Přesně, napůl Stark a napůl Targaryen. To je perfektní materiál a úplně k hovnu… :-(

14.5.2019 | 13:39:40
TrentR

Jako kdyby si Jon vůbec neuvědomoval důsledky svých rozhodnutí. Vlastně z něj udělali idiota.

14.5.2019 | 13:41:38
lenacia

#15 Nikolperse: neměl by být, protože ten první měl udidlo zlaté, tehle má obyčejné, i otěže jsou zapnuté v jiných dírkách udidla :D :D :D :D … plus v záběru po zničení brány kůň ležel se zlomeným vazem, takže pokud ho neoživil nějakej rudý kněz…

14.5.2019 | 13:49:49
sonulle

#47 Svjatogor: Souhlas do poslední chvíle to nechali vyhnít. Žádné stupňování šílenství. Tyrion se jí bál už od sedmičky, ale i tak napráská Varyse. Jon se vzpamatuje až když je vše v hájí. Celou dobu v osmé sérii na mě působí jako hlupák. Tyrion působí jako hlupák. No a Cersei v osmé sérii stojí u okna a popíjí víno. Leny mi je vyloženě. Nic se kolem její postavy nedělo. Kdyby se objevila jen v předposledním díle a zemřela tak vlastně o nic nepříjdeme.

#77 Svjatogor
14.5.2019 | 14:00:46
Maroder

Jak to skončí je víceméně jedno, v USA teď nastalo reálné drama:

Jak k tomu přijdou chuděrky všechny ty holčičky, které v prvních sériích maminky pojmenovaly po úžasné princezně Khaleesi? Teď rázem jejich jméno z roztomile pozitivního nabralo genocidně vyvraždovací nádech. Při nejlepším dostanou ve školách a školkách přezdívky Killary, jak kdyby to byla vnoučata drahé Hillary Clinton.

To budou mít zase psychologové žně. Bravissimo a nebo raději ne?

14.5.2019 | 14:02:09
vitas011

#19 Nikolperse: Ono se to takhle snadno řekne, ale kdyby ti zabili všechny blízké a člověk, kterého miluješ nejvíce ti neopětoval lásku + všichni tvý rádci tě zradili, věř mi, také by ti ruplov bedně.

#58 Svjatogor #82 Nikolperse
14.5.2019 | 14:04:21
Martin 435

Že Jonovi ta čestnost k ničemu nebyla? Vždyť je to nejdůležitější postava a hybatel v knihách i seriálu. To s ou čestnosti dokázal sjednotit hlídku i divoké, připravit bílé chodce o desítky tisíc vojáků, v seriálu pak zachránit Zimohrad a všechny Stárky, tím že přesvědčil Daenerys k něčemu co by žádná královna nedělala… uprostřed vlastní války vést další. Toho všeho dosáhl svou čestnosti, kdyby takový nebyl, nebyl by pro svůj „nízký“ původ následován. Kdyby byl jiný skočil by po Stannisove nabídce a byl by z něj nyní v seriálu jistý a v knize pravděpodobný mrtvý Stark.

#61 TrentR
14.5.2019 | 14:06:15
Svjatogor

#56 vitas011: Petr I. Veliký, první Imperátor a car vší Rusi, měl podobné rodinné zázemí, ale jako píča se nechoval. Nevím o tom, že by po Severní válce vypálil celé Livonsko. :-P

14.5.2019 | 14:09:58
Martin 435

Jasan, Petr veliký byl úplný mazlík…sice byl osobně přítomen u umučení vlastního syna, které nařídil, ale jeho dětství na něj nemělo nejmenší vliv:))

#63 Svjatogor
14.5.2019 | 14:16:53
jozinko

#5 Monoceros: uplny suhas. Len preto ze je schizofrenik a nevie drzat hubu…

14.5.2019 | 14:19:28
TrentR

#57 Martin 435: Já se přiznám, že jsem knihy nečetl, ale hodnotím ten seriál, a tady z něj je opravdu viděno optikou posledních dílů jen idiot neschopný dohlédnout důsledků svých rozhodnutí. A to je pravděpodobně vzhledem ke knižní předloze škoda. A jak tu někdo psal. Ta ztracená příležitost využít potenciál toho, že je Stark/Targaryen, ta je od očí bijící. Udělali z něj jen užitečného naivku.

14.5.2019 | 14:23:47
Svjatogor

Jonova pravdolmuvnost vůči Severu měla smysl při výpravě Hlídky za Zeď zpět. Díky ní tam přežil, poznal Manceho armádu, její silné a slabé stránky, a porazil jej. Jeho jednání vůči Svobodným bylo mixem humanity a rozumu. Každému jeho kroku jsem rozuměl. Jeho cesta na Dračí kámen byla risk, ale on věděl proč jej podstupuje.

Bohužel mu v s08e01 prdlo v kebuli, protože neuměl, nebo nechtěl, vysvětlit Daenerys, že královna v Essosu je jiná kvalitativní liga než královna v Západozemí. Essos je absolutistická despocie, kdežto Západozemí je světadíl sedmi stavovských monarchii. Úplně jiná morálka, úplně jiná pravidla.

Proč se ji nezeptal, co bude s vládou rodu Targaryen po její smrti? On vůbec nebyl její hrozba, on byl záchranou dynastie. Ale to by si musel najít někoho jiného. Cizí a plodnou ženu. Sorry, ale neměla jsi poslouchat tu čarodějnici.

#85 Evala
14.5.2019 | 14:25:23
Svjatogor

#59 Martin 435: Ano, to udělal. Musel. Byl to tvrdý vládce. Ke své zemi. Ke svým lidem. I k sobě.

14.5.2019 | 14:28:12
Docik

Já bych rád připomněl, že Bran řekl – „nyní je ten správný čas říct to Jonovi“ Já nevěřím tomu, že Bran vidí do budoucnosti, někdo to vyvozuje z toho jak dal Arye dýku a když, tak budoucnost není napsaná, takže jako pán světla může něco vidět, ale nemusí se to stát. Tak jako tak očekávám Mind Fuck s Branem – protože jestli to věděl… tak schválně udělal z Daenerys šílenou královnu. Kdyby Jon nezlomil Dany srdce, tak by královo přístaviště stálo…

Takže by přeci jen válka dětí lesa proti lidem pokračovala a Bran byl jejich pravou rukou? Že by Bran Navedl šíleného krále aby vytvořil zásoby divokého ohně aby byl útok na královo přístaviště co nejvíc zničující? Já čekám Mindfuck twist s Branem jako poslední scénu před titulky aby nás nalákali na ten prequel seriál, kterému Martin pracovně říká Long Night, který by se měl odehrávat 10 000 let před těmito událostmi, takže válka dětí lesa proti prvním lidem a vznik White Walkerů.

#92 AAlda
14.5.2019 | 14:34:39
theplanetoftheapes

Trochu se diskuze vzdálila od hlavičky této rubriky a tou jsou FOTKY. Komentuji pouze škoda, že do ofiko fotek nedali Horu, tu zelenou příšeru bych si rád dal jako wallpaper. A rovnou navrhuji crossover: Hora vs. Hulk vs. The Thing

14.5.2019 | 14:37:18
Martin 435

I vy malověrní… Daenerys jen vypálila a zničila město. V dějinách běžná praxe. Vojsko mělo ještě pár dní rabovat, plenit a znásilňovat, jako když ho obsadil šílený Tywin Lannister, který se k vypálení nedostal jenom proto, že mu Martin nepřidělil draka. Jinak ten pán např popravil čtyřleté dítě, čímž nemyslím vraždy malých targaryenu a že šílenství ho nikdo nikdy nevinil

14.5.2019 | 14:37:50
DejvidHound

Podla mna bola Daenerys rozhodnuta ze znici KL v momente ked slecne tlmocnicke odfikli hlavu. To bola pre nu uz posledna kvapka. Rozhodne nechcela aby sa vzdali a zacali zvonit. No a ked zacali tak to uz videla nacerveno.

#69 Svjatogor
14.5.2019 | 14:38:04
Martin 435

Vzdávat se musíš umět včas… docela jednoduché válečné pravidlo. Vzdávat se v momentě kdy je armáda v ulicích je už sakra pozdě a ve středověku taková situace vždy vedla k plenění města, vojáky už nikdo zadržet nedokázal ani kdy chtěl a že Daenerys nechtěla…no, je to zásadova postava co chtěla vyplnit poslední přání své kamarádce:)

14.5.2019 | 14:44:23
Svjatogor

#67 DejvidHound: Vypálit milionové město dočista do čista po násilné smrti propuštěné otrokyně? Pravý vládce se nepodřizuje rozmařilosti, ale prioritám. Stalin nevyměnil v létě 1943 svého syna Jakova za Pauluse.

#70 DejvidHound
14.5.2019 | 14:44:46
DejvidHound

#69 Svjatogor: Hovorim posledna kvapka nie jedina.

#71 Svjatogor
14.5.2019 | 14:46:55
Svjatogor

#70 DejvidHound: Vůči Cersei možná, vůči Městu žádná.

#76 DejvidHound
14.5.2019 | 14:58:34
Martin 435

Propuštěna otrokyně je jako něco méněcenného? Vypalování měst se říká válka a pokud se město nevzdá včas je to celkem standard. O popravách rodu Reynu se skládali písně, Tywin dál KL vojenský naprosto zbytečně vyplenit…a vcelku mu to přineslo politické body. Kdybychom neměli jasný scénář se šílenstvím politický by to Danny ve sjednocování své nové říše jen prospělo. Milí podání neserte královnu a nebojujte proti ní a kdo to nepochopí dopadne stejně.

#74 Svjatogor
14.5.2019 | 15:01:44
Martin 435

Tak jasně…já se vzdal, co jsem dělal doteď je nepodstatné, protože jsem se přece vzdal. Tak mír a dobrý

14.5.2019 | 15:03:20
Svjatogor

#72 Martin 435: Budíček, pohybujeme se ve přísně hierarchizovaném a obtížně prostupném sociálním systému GOT. Tohle není sociálně inkluzivní svět. Reálně uvažující Jon / Aegon by musel Daenerys jenom za pomyšlení na tuhle pomstu hned jednu vrazit, aby ji to rozmluvil.

14.5.2019 | 15:09:19
Martin 435

Reálně uvažující Jon by si ji vzal a nafackoval ji až po svatbě… nereálně uvažující by ji zkusil nafackovat a umřel ještě před žádosti o ruku. Na realitu se obecně neodvolavejte…tak jak je to spisovatelsky rozehrané by se v reálu žádné drama nekonalo. Byla by svatba, ještě na zimohradu…havrani by si s pizvankami mohli křídla uletat a pak by se dvě třetiny západozemí vydalo dobýt KL pro krále a královnu a přitom by tři dny rabovali, plenili a znásilňovali i bez draka. Svatba je něco na den by trvali všichni rádci, všichni lordi včetně Sansy, ohlášený potomek by dostal jméno Baelor sjednotitel, jenže to by bylo příliš jednoduché a proto to musel scénář zavrhnout.

14.5.2019 | 15:30:55
DejvidHound

#71 Svjatogor: Vo vojne vzdy najviac trpia nevinni. A nenahovaraj si o Daenerys ze je to ten typ spravodliveho a dobrotiveho vladcu.

#78 Svjatogor
14.5.2019 | 15:31:58
Svjatogor

#54 sonulle: Yop. Alespoň víme, proč byla poslední rok Emilia Clarke tak moc aktviní na sítích. Věděla, že po dnešku budou lidi její postavu nenávidět.

https://www.youtube.com/watch?…

https://www.youtube.com/watch?…

https://www.youtube.com/watch?…

https://www.youtube.com/watch?…

Tohle mě bavilo dost…:-D

14.5.2019 | 15:33:39
Svjatogor

#76 DejvidHound: Tohle jsem si o ní neříkal nikdy. :-) Moje sympatie patřily vždy Severu. Starkům, Mormontům, Marshům, Reedům, Casselům…

#80 DejvidHound
14.5.2019 | 15:36:23
Maroder

#21 Jo-k-e_R: Něco mi říká, že se odhodlá až když Daenerys zabije nebo se bude chystat zabít i Sansu, případně podpálit i Zimohrad.

14.5.2019 | 15:40:45
DejvidHound

#78 Svjatogor: Ona je proste horuca hlava. A ti co ju dokazali ako-tak krotit su bud mrtvi alebo ju zradili.

14.5.2019 | 15:44:11
LordStark

#30 Svjatogor: Tohle se může stát jenom v Americe,kde dají jméno dítěti po seriálové postavě,bez toho aniž by si přečetli knížky jak daná postava skončí. To je čistá Američtina.

#83 Arrow123
14.5.2019 | 16:04:18
Nikolperse

#56 vitas011: Ale ja by som sa mstila ako Arya. Zabila by som ľudí čo mi ublížili, prípadne ľudí čo s tými ľuďmi spolupracovali. Nevypálila by som mesto, nezabila by som desiatky tisíc iných ľudí.

14.5.2019 | 16:08:33
Arrow123

#81 LordStark: Tak dať decku meno po seriálovej postave je samo o sebe demencia :D To je možné len v JU EZ EJ

#88 Nikolperse
14.5.2019 | 16:08:45
Cristie

#24 Camaris: Kecy kecy ježek v kleci. Je to slepičí prdelka.

14.5.2019 | 17:17:03
Evala

#62 Svjatogor: Jenže on přeci Esos neznal, nevěděl jaké tam jsou poměry, neuměl si představit, jak žijí lidé tam. Ono popis, že města jsou otrokářská a co se tam pěstuje a odtamtud dováží, ti nepomůže pochopit mentalitu tamějších lidí. Je naprosto normální, že postava jako je on nepochopil pohled Dany, stejně jako je naprosto srozumitelné, že ona nepochopila mentalitu Západozemí.

#89 mike2 #90 Conel
14.5.2019 | 20:37:03
Luksathor

Arya má nejlepší fotky.. Doufám, že tu mrchu dračí dá na svůj seznam místo Cercey.. Pořád cití zklamání ze scénáře ale kvalitu zapřít nemůžu.. Herectví, efekty, střih, hudba.. vše perfektní.. Ale hold asi nic nemůže být dokonalé.. Jinak k tomu jak někdo psal že Bran vidí do budoucnosti kvůli té dýce co dal Aryi.. To je hlopost, protože sám řekl, že má schopnost nahlížet do minulosti skrz vzpomínky všech lidí a tříokých vran před ním.. Lidi nemají vzpomínky na budoucnost, takže tu vidět nemůže..

#87 mike2
14.5.2019 | 20:40:39
mike2

Chybí mi tam fotka té zuhelnatělé holčičky s koníkem v ruce, to byl hodně silný a důležitý moment (a jasná připomínka Shireen). Ale asi se báli, že by to mimo kontext bylo příliš drsné, ostatně už měli jednou problém s hlavami na kůlech.

#86 Luksathor: Myslím, že je naprosto jasné, že Arya už má nový seznam o jedné položce.

14.5.2019 | 22:24:14
Nikolperse

#83 Arrow123: Chlape sa spamätaj. Dať meno po seriálovej alebo filmovej postave je bežné všade na svete. Je to normálne aj na Slovensku, v Česku alebo v Rusku, nie len v USA. Meno Daenerys je v tomto smere ešte normálne. Ale viem o prípade kedy biela žena, kresťanka dala svojim deťom mená Šeherezáda a Onur podľa postáv z telenoveli Tisíc a Jedna Noc.

14.5.2019 | 22:48:30
mike2

#85 Evala: Jon není politik, možná se pro politiku hodí ještě hůř než Ned. Ti z okolí Daenerys, kteří politice rozumějí, se jí to snažili vysvětlit celou dobu. Marně… :-(

14.5.2019 | 23:02:30
Conel

#85 Evala: Já myslím, že ona pochopila mentalitu Západozemí. Sice nám tam zbyly krom Cersei už samé více méně humanistické postavy (byť se řídící rčením že účel světí prostředky), ale do té doby tam masakry obyvatelstva hlavně ze strany Lanisterů byly běžné. Ona na to jen navázala a poráží Cersei jejími vlastními prostředky (Jak ukazují i výbuchy divokého ohně – kde se tam vzal?).

#91 ori
15.5.2019 | 10:25:09
ori

#90 Conel: Celé mesto je podmínované už od čias jej otca.

#93 hardhome
webmaster
15.5.2019 | 13:02:36
AAlda

#64 Docik: https://www.youtube.com/watch?… vidí letět draka nad KL.

15.5.2019 | 15:16:12
hardhome

#91 ori: to mesto uz bolo od arysa vycistene cercei si zobrala wild fire pod svoju kontrolu to sa neda vyhovarat ze za tie zelene vybuchy moze arys

#94 ori
15.5.2019 | 18:48:39
ori

#93 hardhome: Dá, síce to bolo v knihách ale pyromancer hovoril pred bitkou na Čiernovode že stále objavujú nové sklady a ešte stále je ho tam veľa o ktorom nevedia.

webmaster
15.5.2019 | 20:40:19
LordStark

#50 TrentR: John Snow,že nic nedokázal, to nechápeš postavu Johna, ale k tomu že řekl že je Targaryen,to ano, to nemusel, to zase byla Stárkovská naivita.

#96 mike2
17.5.2019 | 2:02:04
mike2

#95 LordStark: Jon Snow sice není biologicky Nedův syn, ale povahou je jím snad ještě víc než Robb…

18.5.2019 | 15:54:03
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama