Hra o trůny (Game of Thrones)
95/100 - 2 315×

Hra o trůny(Game of Thrones)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
VOD
Max | O2 TV
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Fotografie k epizodě The Winds of Winter

Fotografie k epizodě The Winds of Winter

Už příští pondělí nás čeká poslední epizoda šesté řady Game of Thrones. Čekání na díl si můžete zkrátit následujícími fotografiemi.

50 0
23.6.2016

Foto: HBO

  • 1-2e91a274ba73027f099d7a8307b98022.jpg
  • 2-9e6fe622b39c2af1f0a6ab4bedadd8c7.jpg
  • 3-76f699ee9342519b111f4b45d7c1ad33.jpg
  • 4-24ad2303ba82355b0ccb46b6a070735e.jpg
  • 5-a3fc744347a5f4cc71edbc95f48545d4.jpg
  • 6-741f0562bc5208bc29129e8bbfe4e991.jpg
  • 7-2076c9398ea88d697f031c837cd6f680.jpg
  • 8-79bd343ee33ee47493db32570696772b.jpg
  • 9-d0a98c46c08bccdef0455f02cbfed257.jpg
  • 10-fcd44e20a3ce0ba0bf6071cab8032b84.jpg
  • 11-52db9fa2c083e431686c3aa07920d4a7.jpg
  • 12-ea5994933f4b04c0c169b5001c095074.jpg
  • 13-992cdb2a3dfbae88040ffbdac846724f.jpg
  • 14-1edb04437623cdd9125afb775fa4efe9.jpg
  • 15-979e6d17b13a6c9f40fa798a2a3a240b.jpg

Diskuze /160

Arrow123

Ja len dúfam že sa v pondelok dozvieme oficiálne kto v skutočnosti je Jon Snow. Či len obyčajný bastard alebo potomok dračej krvi :)

#2 Matěj z Czechie #3 Lady Joanna #13 Leviatan #43 jajkob
23.6.2016 | 15:04:03
Matěj z Czechie

#1 Arrow123: Bastard bude tak či tak, kde o to jestli bude Sníh a nebo Voda

#3 Lady Joanna
23.6.2016 | 15:06:44
Lady Joanna

#2 Matěj z Czechie: Nemusel by být, pakliže se R a L vzali (ano Targaryeni mívali i více manželek). Z toho by pak taky vycházelo jeho přednostní právo na trůn, jak se o tom už párkrát mluvilo. Ale to už jsou fakt totální spekulace.

#1 Arrow123: Na to je ještě kapku brzo ne…? Ještě nás budou tak sérii napínat.

#4 Arrow123 #5 Arrow123 #9 mr_bungle
23.6.2016 | 15:15:44
Arrow123

#3 Lady Joanna: Ja si myslím že to bude vo finále keď už to v 3 epizóde tak krásne načali.

#34 Lady Joanna
23.6.2016 | 15:20:41
Arrow123

#3 Lady Joanna: Ja si myslím že to bude vo finále keď už to v 3 epizóde tak krásne načali.

23.6.2016 | 15:20:41
Arrow123

Pardon za dvojité odoslanie

23.6.2016 | 15:21:15
Bhall

Dle informací z filmování atd by měl v 10. díle vystupovat mladý Ned a Howland Reed. Měli bychom se tedy dočkat druhé části Tower of Joy a jiný důvod se tam vracet, než zoodpovědět otázku Jonova původu nevidím. Winterfell je dobyt. Jaké má ted Jon poslání. Musí se potvrdit, že je to Princ, který byl přislíben.

#34 Lady Joanna
23.6.2016 | 15:22:33
rockysiburger

Taky čekáte nějakou zvrhlost na Dvojčatech ?

#10 Arrow123 #47 jajkob
23.6.2016 | 15:25:07
mr_bungle

#3 Lady Joanna: Doufám, že ne, že vizi u Tower of Joy dokončí. :)

23.6.2016 | 15:26:21
Arrow123

#8 rockysiburger: U starého Waldera (top plánovač svadieb) nie je nič isté

#12 rockysiburger #48 jajkob
23.6.2016 | 15:28:29
Leviatan

Při představě, že po tomto díle bude zase 10 měsíců pauza, mně zabíjí…

23.6.2016 | 15:32:25
rockysiburger

#10 Arrow123: Snad Jaime požádá o propuštění Edmure Tullyho s manželkou a dítkem. Jak slíbil. Přece mu slíbil pokojíček na Casterlyově skále :-) Uvidíme co na to Walder :-)

#15 Arrow123
23.6.2016 | 15:32:35
Leviatan

#1 Arrow123: Ale on by byl bastard i v případě, že by byl synem R a L, ale vzhledem k tomu, že Baratheonové jsou prakticky vymření, tak by byl i tak asi hlavní kandidát na trůn ( nepočítaje Dany, samozřejmě).

#89 dominikvtipil
23.6.2016 | 15:33:44
Nikolperse

Prečo všetci očakávate, že sa už v tejto sérii dozvieme koho potomkom je Jon Snow? Podľa mňa síce ukážu Tower of Joy, ale zrejme neukážu všetko dôležité.

#17 Arrow123
23.6.2016 | 15:35:45
Arrow123

#12 rockysiburger: Ja stále čakám že tam vtrhne Beric s družinou a nakopú ich do prdele. Na IMDB sú v kastingu uvedený členovia Brothers without banners tak to beriem ako také malé znamenie :)

#20 brhefst #50 jajkob #51 jajkob
23.6.2016 | 15:35:46
Tomi Lee Morpheus

tak moj typ na poslednú epizódu:

  1. Sansa zapredala listom svoju ruku a polku zimohradu, Malíček si ju zobere za ženu, a príjme meno: Petyr Baelis Stark, a jeho cielom bude získať, vliv nad 7 královstvami, čím sa Sansa dostane v budúcnu do sporu s Dany o železný trón.
  1. Davos Morsky presvedčí ostatných, že Melisandra je zodpovedná za upálenie Shireen, bude súd a skončí na hranici, v poslednej chvíli zasiahne sám Davos a upálenie zruší a Melisadnru zaprisahá, že musí splatiť svoj dlh a zachrániť nejaké deti, ale tejto verzii ani sám neverím len si ju prajem, Jon nedovolí aby bola popravená, ale vyženie ju z hradu.
  1. Jaime Lanister bude požiadaný, aby potrestal Jona za opustenie nočnej hliadky, ten súhlasí ale potom uvidí, že jeho hostia nesplnili dohodu a chystajú sa popraviť Edmure Tully, a tak im Jaime urobí krvavú hostinu.
  1. v King Landing sa Cersey dočká súdu, ale Cersei bude omylostená, a tak nedojde na jej plán vypáliť celé mesto, brat Margaery bude vykastrovaný, a napalm bude k dispozícii proti Dany, alebo WW.
  1. Brain je záhada, bud bude utekať pred WW, alebo sa rozhodne nájsť najbližší čarostrom, takže možno zavíta na Zimohrad
  1. Dany Queen of dragons bude riešiť čo vlastne urobí, či dobije King landing silou, alebo sa pokúsi vyjednávať, či podvedie Eurona, alebo jehol lode potopí, alebo útok odloží a urobí najprv poriadok v otrokárskych miest a Yaru dosadí na slaný trón.
#22 Matěj z Czechie #28 Mrkrikajs
23.6.2016 | 15:39:07
Arrow123

#14 Nikolperse: Ja si myslím že sa to tam všetko vysvetlí a bude to možno posledná scéna z epizódy aby spôsobili „humbuk“ ako minulý rok v prípade Jonovej vraždy

#19 Majko132002
23.6.2016 | 15:39:08
Leviatan

Představte si, že posbíráte homelessáky, feťáky a zloděje z pražského Hlavního nádraží a pošlete nahánět wildlings po lesích, to je asi celá posvátnost Noční hlídky posledních sto let…

23.6.2016 | 15:50:20
Majko132002

#17 Arrow123: presne

23.6.2016 | 15:52:10
brhefst

#15 Arrow123: A budou oblečeni v Lannisterských uniformách, takže se pak povraždí Lannisteři a Freyové navzájem :p

23.6.2016 | 15:57:07
Majko132002

Mna by iba zaujímalo kto má najväčšie právo vládnost 7 kralovstvi ked (podla toho čo tu bolo v komentároch asi 9999krát povedané) Hora zabije Tommena.

  1. Má právo vládnut Daenerys kedže jej rod zo Západozemí vyhnali?
  2. Mohla by mať právo Sansa ako najstaršia (a čistokrvná) z rodu Starkú? (samozrejme keby sa dokázalo že Robert dal vládu Nedovi)

Kto by vedel mohol by mi odpovedať alebo ma opraviť ak to všetko chápem zle. A sorry že nepíšem správne tie České názvy ale som slovák takže na mna berte pls ohľady.

#25 Ann Taylor #35 tomasgeryk #49 Ser Jenner Perry #82 TALKsnake
23.6.2016 | 16:01:33
Matěj z Czechie

#16 Tomi Lee Morpheus: Taky jsem uvažoval že po vymření Starků vznikne nová dynastie Baelis-Stark. A nebo kdyby se provalilo že Jon je Voda tak by se mohl oženit se Sansou a obnovit rod Starků.

23.6.2016 | 16:02:35
Sctyri

Z fotek to vypadá na samý kecání, spíš ale něco tají. Už je známá délka epizody? Já s ročním čekáním nebudu mít problém, koupím si knihy a povalim :)

#31 mr_bungle
23.6.2016 | 16:29:45
Anutella

Nejsem znalec spekulací a teorií – mohl by Jon být i dítětem Rheona a Elii = Aegon? Že by ty děti byly „při akci“ vyměněné (když u toho byl jen Hora)?

#127 Cr4zyFl4mes
23.6.2016 | 16:34:49
Ann Taylor

#21 Majko132002: Nedovi nedal žádný královský titul, Ned měl být regentem, než bude jeho dědic dospělý – jenže to se svrhlo ze stolu a i kdyby, regentství není dědičný úřad, takže Sansa nemá vůbec žádný nárok na železný trůn. Jediný Robertův dědic je teď paradoxně Dany, protože jejich otcové byli bratranci, ale vzhledem k rozkladu říše a k tomu, že i po Robertově rebelii si nejdřív trůn přisvojil silou a až potom mu to mistři odkývali, že je jako příbuzný Targaryenů, tak tam nějaký nárok má, tak i teď bude záležet na tom, kdo si ho získá a udrží. A pokud by to chtěli udělat mírovou cestou, musel by se svolat koncil, kde by se nový král prodiskutoval a zvolil.

#27 Majko132002
webmaster
23.6.2016 | 16:36:51
frank.db

ale před šestou sérií psali, že původ Jona se dozvíme až v sedmé sérii. nebo se něco změnilo?

#32 mr_bungle
23.6.2016 | 16:41:27
Majko132002

#25 Ann Taylor: A nevieš kto by mohol potom (aj ked na chvíľu) vládnuť iba kým by sa zvolil nový král? Lebo si myslim že Cercei to asi nebude lebo ludia by spravili vzburu že nechcú takú kurvu… Margeri by to nemohla byt?

#29 Ann Taylor
23.6.2016 | 16:46:40
Mrkrikajs

#16 Tomi Lee Morpheus: Váu! A to se jako čichá nebo se to rve přes stříkačku do žíly? O.o

#95 Gilly
23.6.2016 | 16:53:12
Ann Taylor

#27 Majko132002: Tipla bych to na pobočníka. Margaery by byla královna vdova – prázdný titul bez reálné moci, a bez potomků, kterým by aspoň dělala regentku, jak si moc urvala Cersei, by jako žena mimo Dorne do vlády nekecala. To už musí být, aby nechali ženu něco spravovat a stejně to většinou dělá ve jméně mrtvého/nepří­tomného manžela. Ovšem mírová volba nového krále za takovéhle situace nenastane, takže je to celkem jedno.

webmaster
23.6.2016 | 17:05:08
fufight

myslim ze tommen padne a pak se rok budem hadat kdo bue vladnout a kdo ma na to narok…ja treba nemam absoutni tuseni margery? nejakej pribuznej roberta? jeho bastard?…no idealni cas aby dany zvedla kotvy…

23.6.2016 | 17:10:08
mr_bungle

#23 Sctyri: 69 minut. Tady víc fotek, ale pořád to vypadá na samý kecání. http://www.farfarawaysite.com/…/gallery.htm

23.6.2016 | 17:14:18
mr_bungle

#26 frank.db: Kdo? Kde?

23.6.2016 | 17:16:13
Vladdo

Nejvic me zajima Jon..libila by se mi predstava, ze by mohl byt i baratheon… kdoví snad se dozvime v pondeli pravdu.. :-)

23.6.2016 | 17:32:58
Lady Joanna

#4 Arrow123:
#7 Bhall: Jasně, já jsem to spíš myslela tak, že Jon a spol. se to nedozví, ale taky očekávám, že my, diváci se to dovíme. Tower of Joy podle mě bude, těžko ale říct, zda to bude jasné, nebo nějak zamlžené, aby se ještě dalo polemizovat. Každopádně poslední díl vždy končí nějakou pořádnou „peckou“, o které se pak rok mluví, takže očekávám, že to bude toto.. i když? Nějaké jiné nápady?

#106 Rumek
23.6.2016 | 18:01:37
tomasgeryk

#21 Majko132002: Možno relativne najväčšie právo na tron má Dany (medzi tými všetkými, čo na to nemajú právo ani trochu, je jediná, u ktorej je aspoň náznak nároku), tak ako písala AnnTaylor… V zásade smrťou posledného Barathlannistera bude mať na tron najväčšie právo ten, kto ho vybojuje a bude mať najsilnejšiu vojenskú podporu… Čo početne zasa je Dany, ale otázne je, či sa jej tam s Dothrakmi podarí doplaviť a ako vrelo ju v Západozemí uvítajú…

23.6.2016 | 18:05:00
bublinecka

pokud vím ještě je tu Robertuv bastard Gentry

#38 Ann Taylor
23.6.2016 | 18:14:32
Argetlam Královrah

Jestli Tommen zemře, pak neexistuje nikdo, kdo by mohl Západozemí fakticky sjednotit. Sever nikdy nepřijme Lannistery a Lannisterové nikdy nepřijmou nikoho kromě sebe, to samé Greyjoyové. Teoreticky by ale mohla vzniknout aliance Stark+Arryn (Baeliš)+Tully+Ty­rell+Martell, což by de facto sjednotilo 5 ze 7 království a Lannisterové by neměli šanci, buď by se museli podvolit nebo by je zničili. Jediná výjimka je samozřejmě Daenerys Targaryen nebo kterýkoliv jiný dědic Targaryenů (případně Blackfyrové). Problém ovšem je, že ať už Jon je nebo není Targaryen, tak nikdo to nemůže věrohodně dokázat (kdyby ho nepálil oheň, asi by na to už přišel) a slovo jednoho z nedůležitých a nejvěrnějších vazalů Starků nikoho zajímat nebude. A vůbec, proč všichni čekáte, že se Západozemí sjednotí? V Tanci draků alespoň stále žili dědicové trůnu (Targaryeni), i když bojovali proti sobě. Teď už lidé nebojují o to, kdo bude na trůně, ale o nezávislost (Ostrovy, Sever, Údolí..). Jediný, kdo chce udržet 7 království pohromadě bez kompromisů je Tommen. Dokonce i Daenerys pochopila, že bez ústupků to nepůjde.

#58 jajkob #59 Ser Jenner Perry
23.6.2016 | 18:18:16
Ann Taylor

#36 bublinecka: Je to Gendry a nevím, co byste furt chtěli s bastardy. Předně, možná akorát pár lidem na základě podoby došlo, že je to Robertův bastard (no fajn, v seriálu mu to aspoň řekla Melisandra, v knížce to ani sám neví), ale nikdy ho neuznal, takže dokonce není ani Vodský, není nic, je to jen nějaký bastard Gendry. A ještě předněji, bastard má nárok leda na kulový, a to dokonce bez přehazovačky. Nemá nárok ani na jméno svého otce, jak by mohl mít na jeho tituly a pozemky? Leda by byl legitimizován a neměl sourozence narozené z manželského svazku. A jaký král (z těch, co žijí a ví o něm, což není žádný) legitimizuje Baratheona?

#44 bublinecka
webmaster
23.6.2016 | 18:18:20
Morvud

Já si myslím:

  1. Bran bude rozvíjet své schopnosti, aby naplnil svou roli Tříoké vrány. Při této příležitosti se posuneme dále v příběhu Tower of Joy.
  2. Jaime bude s Freyem probírat záležitosti ohledně Tullyho a možný postup na Winterfell.
  3. Dany akorát bude probírat s Tyrionem co dále budou dělat.
  4. Ve Winterfellu se bude řešit, zda soudit, nebo ne Melissandru. Jon se Sansou budou řešit, jak upevnit své postavení na severu a Sansa pouze dostane od Malíčka návrh k sňatku.
23.6.2016 | 18:20:54
mety

podla mna sa na konci dielu vo winterfelu zjavi nymeria a tam to zacne zacial co arya dorazi do ineho pristavu . tiez si myslim ze bran bude velmi dolezity v tomto diely a zaroven ocakavam par dalsich zmien co malickovi vypalia rybnik

23.6.2016 | 18:48:10
Stardos

Já četl „spoilery“ a jeden mě nehorázně potěšil, jedná se o návrat nějaké postavy

Vrátit by se měl Gendry, snad spoiler nelže

#42 Arrow123 #75 Darth Jar Jar
23.6.2016 | 19:09:21
Arrow123

#41 Stardos: Ten bude mať ruky ako Stallone z toho veslovania :D

23.6.2016 | 19:21:38
jajkob

#1 Arrow123: NA túto možnosť som reagoval už v Encyklopédii, mesto Braavos: a čo terajší spád?Boltoni sú dolu, dobývanie bude najskôr rýchle,dokonca sa objavila teória že pánko Eddard Stark, legendárny to človek, mal Jona Snowa a niekým z Targaryenov.Čo by to potom znamenalo?(pri dobývaní Westerosu)Starkovia to prežijú, u Tyrrelovcoch záleží na tom ako sa zachovajú(Margaery bude mať problém, byť lesbickou kráľovnou s Dany by bolo prinajmenšom divné) Lanistrinapriateľov Tullyov a Starkov, Vodcom Lanistrov sa stane Tyrion a ten bude aj pobočník kráľa.S Greyjoymi je to jasné, sejme ich strýka a budú ako najlepší kamaráti, ale môžu nastať komplikácie sdohodou o nerabovaní susedných území.Dorne sa ako tradičný spojenec Targaryenov najskôr pridá k Dany, ale môže to byť veľmi komplikované.

#45 jajkob
23.6.2016 | 19:37:16
bublinecka

#38 Ann Taylor: no kdyby byli bastardi tak uplne bez sanci proc je nechala Cersei de facto vsechny pozabijet?

#46 Ann Taylor #52 A_V #57 mr_bungle
23.6.2016 | 19:37:35
jajkob

#43 jajkob: Samozrejme, Jon Snow bude najskôr potomok Rhaegara a Lyanny, Nedd našiel Lyannu umrieť a pri nej bolo dieťa, čo vy na to?Ved taký slušák a čestný „blázon“ by asi nikdy nepodviedol svoju ženu, alebo?:)

23.6.2016 | 19:41:08
Ann Taylor

#44 bublinecka: Protože na rozdíl od jejích zlatých dětiček vypadají jako Baratheoni, což byl jediný hmatatelný důkaz v rukách Neda, Stannise a Jona? Protože Joffrey, Tommen a Myrcella byli úplně stejný bastardi, dokonce ještě o úroveň horší, protože z krvesmilstva? A protože je to hloupá, hysterická a paranoidní alkoholička, a to čím dál tím víc. Kdyby byl Joffrey opravdový Baratheon, může jí to být jedno. Jenže on nebyl.

webmaster
23.6.2016 | 19:42:04
jajkob

#8 rockysiburger: určite, dúfam že to bude masaker Freyov, buď sa tam teleportuje Arya Stark alebo celkom určite Bratstvo bez zástav(práporcov) dobyje Dvojčatá a spravia tam masaker:DDDjaimeho lanistra králokata bude možné nechať nažive len ak sa stane klaďasom:)

#129 brandiss
23.6.2016 | 19:43:31
jajkob

#10 Arrow123: Starý Walder nemá rád zmeny v zozname, a zníženie platu.

23.6.2016 | 19:45:03
Ser Jenner Perry

#21 Majko132002: Největší právo na trůn má králův syn,následně jeho nemanželský syn,pak bratr,pak bratranec a tak dál.Pokud Tommen zemře,tak umře poslední Robertův syn,to znamená,že by právo na trůn spadalo na některého z jeho bastardů.Král Joffrey ale prozíravě nechal všechny zabít.Až na jednoho.Gendry je jediný bastard,kterého Joffrey nenašel a tudíš by se měl stát dědicem on.Nemyslím si,že by měla na trůn větší nárok Dany,vnučka bratrance Robertova děda.

#53 A_V #60 mr_bungle #62 Majko132002 #68 tomasgeryk
23.6.2016 | 19:45:06
jajkob

#15 Arrow123: Starému walderovi prekazia svadbu:)

23.6.2016 | 19:46:50
jajkob

#15 Arrow123: Starému walderovi prekazia svadbu:)

23.6.2016 | 19:46:50
A_V

#44 bublinecka: To byl Joffrey, protože byl magor

23.6.2016 | 19:48:10
A_V

#49 Ser Jenner Perry: Bastardi nemají žádný nárok.

#55 Mrkrikajs
23.6.2016 | 19:50:10
Jíra

Jsem mile prekvapen ze se zatim nenasel ani jeden trumbera, kterej na nejaky fotce zarucene videl Stanise. :D

#142 Angi
23.6.2016 | 19:52:18
Mrkrikajs

#53 A_V: To si myslíš ty a pár tvých přátel. Nikoliv „žádný“, ovšem dosti mizivý.

23.6.2016 | 19:52:34
Jíra

A mimochodem nemel by Jon pokud ne Snih bejt spis Pisek? Pokud se potvrdi R+L=J tak se preci narodil ve vezi radosti a ta je v Dorne. Nebo se pletu?

23.6.2016 | 19:54:33
mr_bungle

#44 bublinecka: Ty nechala pozabíjet proto, aby odstranila „důkazy“ o tom, že její děti jsou incestní bastardi.

23.6.2016 | 19:54:53
jajkob

#37 Argetlam Královrah: Jon by na to nemsusel prísť, aj Dany to zistila keď sa išla upáliť so vojím milovaným Drogom.

#158 Hrdislav
23.6.2016 | 19:55:31
Ser Jenner Perry

#37 Argetlam Královrah: To,čí je John syn,může prokázat jenom pokračování té vize,kterou měl Bran v tuším čtvrté epizodě.Oheň ho pálí,takže drak to není,ale to neznamená,že nemůže být Targaryen.Viserysi Targaryenovi Khal Drogo vylil na hlavu hrnec roztaveného zlata a ten kvůli tomu zemřel.Ale Targaryen to byl. John je možná bastard Neda Starka,možná bastard prince Rhaegara,ale možná taky jeho manželský syn za předpokladu,že si Lyannu Stark před narozením Johna vzal.A pak by mohl nastat hezký kolotoč.Joh by si mohl vzít Sansu a vládnout Severu,mohl by se připojit k Daenerys a nebo naopak s ní bojovat o vládu nad Západozemím.Ale uvidíme v pondělí,do té doby jsou tohle jen spekulace.

#61 AviaRa #64 jajkob
23.6.2016 | 19:57:14
mr_bungle

#49 Ser Jenner Perry: Největší právo má prvorozený syn, pak ostatní synové, pak dcery, pak teprve bratři, bratranci, synovci…

23.6.2016 | 19:59:23
AviaRa

#59 Ser Jenner Perry: To, čí je John syn nás nezajímá, jelikož v celé sáze se snad žádný John ani neobjevil.

23.6.2016 | 20:00:05
Majko132002

#49 Ser Jenner Perry: dosť pochybujem že má právo bastard, bastard je nikto aj s Ramseym (nwm jak sa to píše) to bolo tak isto – nemal nič až kým z neho oco nespravil právoplatného dedica (alebo tak to nejak bolo) a až potom mohol nosiť jeho meno…

23.6.2016 | 20:00:18
Jíra

A jeste jedna vec: Ma nekdo poneti kam vlastne vyrazila posadka z rekotoci? Je to teda hodne sci-fi ale co kdyby se Jaime s lanistery na oslave ve velke sini Freyu v nejlepsim vytratil a nastoupil by Edmure v cele svich muzu? :p

#65 jajkob
23.6.2016 | 20:02:26
jajkob

#59 Ser Jenner Perry: skôr ako som písal pred tým sa s Dany spojí, on nemá záujem vo Železný trón, oveľa dôležitejšie pre neho ako poloStarka bude česť, takže jej pomôže, vojensky stabilizuje Sever, Dany mu bude musieť polsať posily, takže Malíček bude najskôr v háji, toho asi zneškodní Dany alebo Jon, a Jon bude bojovať s WW.

23.6.2016 | 20:03:46
jajkob

#63 Jíra: to by bol zas zvrat v dalšej Freyovej hostine:)

#67 Jíra
23.6.2016 | 20:04:32
Jíra

A k tomu „bastardstvi“, ctenari vedi ze Rob Jona pred svou smrti s nejvetsi pravdepodobnosti legitimizoval. Jen se nevi kde je jeho zavet. To jen tak na okraj…

#130 brandiss
23.6.2016 | 20:04:51
Jíra

No prave!! :D#65 jajkob:

23.6.2016 | 20:05:52
tomasgeryk

#49 Ser Jenner Perry: Nechci rýpat, nemyslím si, že by Daenerys měla výrazně větší nárok na trůn než kdokoliv jiný. Ale mám otázku.
Odkud máš informaci, že bastard je hned druhý v pořadí práva na trůn za legitimním synem? V seriálu to pokud vím nebylo, bylo to v některé knize? Je pravda, že knihy mají odlišný děj, ale tak významná věc asi bude stejně v seriálu i knize, ale i tak… Nějak se mi to nezdá. Chápu, že seriál se od reálné historie dost liší, ale bastardi na tom byli vždy hůř, než domácí zvířata. Vždy bylo lepší být někým neznámým, než se hlásit k tomu, že otec je někdo z vládnoucí třídy… Navíc, i když je bastardem Roberta, kdo to může, a hlavně bude chtít potvrdit? Ned Stark mrtvý, Joffrey mrtvý, Cersei to sotva potvrdí (i pokud přežije do doby, než Gendry dorazí)…

#70 Ser Jenner Perry
23.6.2016 | 20:06:53
Ser Jenner Perry

Dcery dědičné právo nemají,rozhodně ne před bratry.V první sérii seriálu mluvil Renly Baratheon s Lorasem Tyrellem,přičemž padla věta,že po Robertovi je Renly čtrtý následník.První Joffrey,druhý Tommen,třetí Stannis a pak až on,Pokud by dědila dcera,tak by ještě před Stannisem měla dědičné právo princezna Myrcella. Bastard nemá žádná práva,pokud nemá královský původ a král nemá žádného jiného dědice.Robertovi synové by byli mrtví,dcera je mrtvá,bratři jsou mrtví,tudíš logicky další na řadě je králův nemanželský syn.Kdyby bastardi neměli dědičné právo a neohrožovali tak Joffreyho pozici,tak by je nenechal zmasakrovat.

#71 tomasgeryk
23.6.2016 | 20:08:35
Ser Jenner Perry

#68 tomasgeryk: Ze současné vládnoucí smetánky to nemůže potvrdit nikdo.Jediný,kdo jeho původ zná,je Ser Davos a Lady Melisandra.Taková informace přímo nikde řečená nebyla,je to jen moje domněnka založená na událostech po Joffreyho korunovaci,když nechal Robertovi bastardy zmasakrovat z obavy o trůn.Proč by to jinak dělal?

#72 AviaRa
23.6.2016 | 20:13:44
tomasgeryk

#69 Ser Jenner Perry: Tak jsi odpověděl docela logicky, i když asi nevědomě na mou otázku. Jenom ta druhá část. Je asi dost nepravděpodobné, že se po letech nějaký „vandrák“ prohlásí za bastarda krále Roberta a všichni mu to uvěří. A podle mě nepřežilo moc lidí, kteří to ví a zároveň by to chtěli říct…

#73 tomasgeryk #74 Ser Jenner Perry
23.6.2016 | 20:15:22
AviaRa

#70 Ser Jenner Perry: Ann o komentáře výš rozepsala, proč tomu tak bylo…

23.6.2016 | 20:16:26
tomasgeryk

#71 tomasgeryk: Takže stejně jako Jon, jako Dany a jako úplně kdokoli jiný si své právo na trůn bude muset vybojovat, pokud tam chce sedět…

23.6.2016 | 20:19:01
Ser Jenner Perry

#71 tomasgeryk: Tak něco jiného je teorie a praxe.Teoreticky má největší nárok Gendry,ale prakticky na trůně bude sedět ten,kdo si ho vybojuje.Viz.Jof­frey pod taktovkou Cersei i přes to,že Ned byl pověřen králem,aby vládl on. Btw.kdybych nevěděl,na co se ptáš,neodpovím ti. :D

#77 A_V
23.6.2016 | 20:25:26
Darth Jar Jar

#41 Stardos: Jo jo Arya přijde do přístavu a bude hledat loď, která jí odveze do západozemí, když tu náhle přiveslovává náš hrdina… :D

#104 Lady Joanna
23.6.2016 | 20:32:08
BlueStorm

Bastard nemá nárok na nic, leda by byl legitimizován (viz snaha Blackfyrů). I pak by potřeboval nějakou politickou podporu. Za dané situace bude vládnout ten, koho zvolí koncil, což bude zase o politice, nebo ten, kdo se ho zmocní silou, a následně taky udrží.

23.6.2016 | 20:47:07
A_V

#74 Ser Jenner Perry: Gendry nemá nárok. Když bude R+L pravdivá tak je nástupcem Jon poté Dany. Ale jak píšeš teorie a praxe se rozcházej takže usedne ten s největší vojenskou podporou: oživlí Ser twenty good men :)

Jinak proč tolik lidí doufá, že Dany vše zachrání? Jestli nestabilizuje Západozemí do příchodu zimi tak nebude mít jediného bojeschopného vojáka. A to platí i pro boj s WW bude mít jen tři neposlušné draky.

#79 Stardos #81 BlueStorm
23.6.2016 | 21:03:08
Stardos

Gendry by klidně mohl být „Gendry Baratheon“.Pravda o původu může být klidně zatajena, lidí to ví jen pár, že Gendry je bastard (jeho kovář, Melisandra, Davos, Cersei), stačí když uvidí v Gendrym podobu v Robertovi, nalhat se může klidně, že Cersei ho zahodila

#80 Stardos #104 Lady Joanna
23.6.2016 | 21:05:58
Stardos

#77 A_V: Tak Drogon už evidentně Dany poslouchá :D A ono to i stačí, ti dva jsou menší a proto by se měli podřídit Drogonovi

#81 BlueStorm
23.6.2016 | 21:07:28
Stardos

#78 Stardos: Tak si uvědomuju, že kovář to možná nevěděl, ale kdo ví jak to je

23.6.2016 | 21:08:02
BlueStorm

#77 A_V: To taky nechápu, zatím věci spíš mrví. A o nějakou stabilizaci ona zájem nemá, chce se pomstít, systém Západozemí zničit a vyléčit si své komplexy.

#79 Stardos: Tak nikde nebylo nic o tom, že by draci měli nějakou hierarchii nebo vztahy. Spíš půjde o jednotlivé individuality. V Tanci draků si šli po krku, jak jezdci veleli.

#94 Stardos
23.6.2016 | 21:16:13
TALKsnake

#21 Majko132002: Největší právo, má asi Dany, pokud se, ale dokáže teorie ohledně Jona Snowa tak to bude právě on kdo by na trůn měl největší právo. ! Nejsem si jistý, ale v knize by to měl být ten kluk s těma obarvenýma vlasam (Targaryen) :D Nevím jméno…

#83 jajkob
23.6.2016 | 21:20:45
jajkob

#82 TALKsnake: tak alespoň Jon Snow chápe Západozemí, na rozdíl od DAny.

#86 TALKsnake
23.6.2016 | 21:23:16
Ser Jenner Perry

Bohužel jsem nečetl knihu,takže kompletně čerpám ze seriálů a pak z článků právě tady na Edně.Ale aspoň co já vím,v seriálu nikdy nenastala situace,že určitý vladce zemřel a neměl jiného dědice,než bastarda,tudíš aspoň v tomhle směru úplně nevěřím tomu,že bastard nemá nárok.Ale v tomhle směru by mi pomohlo info od někoho,kdo knihu četl.

#85 Ann Taylor
23.6.2016 | 21:24:15
Ann Taylor

#84 Ser Jenner Perry: Ne, nemá. Žádný, není-li legitimizován. Ještě existují bastardi, kteří jsou uznaní ale nelegitimizovaní, takže nenosí jméno rodičů, ale ví se, kdo jejich rodiče byli, a ti sice často přichází v úvahu při diskuzích o případném dědictví, pokud panství nemá žádného lorda, ale i u takových jako první žádají legitimizaci, protože tradice, protože pýcha vazalů (mně nebude vládnout žádný bastard) a protože jako nový lord taky musí založit nový rod a rod nemůže nést jméno bastarda. Leda už by měl svou vlastní rodinu a jméno si změnil (což se stává, změna nebo nějaká variace na bastardí jméno), ale dovedu si představit, že ani to by se moc nelíbilo, zvlášť když účel předání panství bastardovi je zachovat pokrevní linii původních pánů.

#100 tomasgeryk
webmaster
23.6.2016 | 21:30:27
TALKsnake

#83 jajkob: Dany totiž jak jde poznat umí jen dobývat, za to vládnout se jí moc nedaří… (Teda alespoň mě se zdá, že se jí to furt sype) Za to Jon lecos pochytil… (Každopádně taky žádná sláva takže si myslím, že to s nimi vyjde na stejno :D)

#87 Ser Jenner Perry
23.6.2016 | 21:38:51
Ser Jenner Perry

#86 TALKsnake: Nikdo není dokonalý,ostatně od toho má panovník svého pobočníka a od toho má Daenerys Tyriona.Ona je sice dobyvatelka,ale dobře chápe,že bez něj by si vládu neudržela a nenastolila mír.

#88 TALKsnake
23.6.2016 | 21:42:48
TALKsnake

#87 Ser Jenner Perry: Však, já jsem to nemyslel zle, jenom jako fakt… A kámo věř, že Dany je pro mě dokonalá až, až :D

23.6.2016 | 21:47:09
dominikvtipil

#13 Leviatan: Ale v případě že by se potvrdilo R+L=J(+M) a ještě k tomu kdyby se vzali tak by měl Jon (případně Meera) větší právo vládnout než Daenerys. ;)

23.6.2016 | 22:06:38
Gorgocz

Králem (královnou) bude ten kdo si trůn vybojuje. I Robert ho získal tak že vybil Targaryeny a Targaryeni tak že vybili menší krále a sjednotili Westeros. Takže kdo má draky ten bude vládnout,

#91 BlueStorm
23.6.2016 | 22:06:57
BlueStorm

#90 Gorgocz: Mno, Daenerys má jednoho, kdo bude mít ty zbylé dva je otázka. Může to být někdo, kdo bude mít o obsazení trůnu jinou představu. Tipuju, že jeden bude Bran. Daenerys chce Starky zničit, proč by jí měl podporovat? To by ta dáma musela projít nějakou velkou sebereflexí.

#93 Gorgocz #94 Stardos #123 jajkob
23.6.2016 | 22:23:37
Oveckoun

Jen takový malinký easter egg: v první sérii stojí Jon před trámem, na kterém je napsáno R L :) Asi to tu většina lidí už ví, někdo třeba ale ne a právě mu bouchnula hlava :P

23.6.2016 | 22:29:07
Gorgocz

#91 BlueStorm: Všichni tři ji poslouchají jako svou matku,takže jestli je někomu nedá tak jsou všichni tři její. Drak může být i bez jezdce.

23.6.2016 | 22:38:39
Stardos

#91 BlueStorm: Nechápu proč by měla Dany ničit Starky, jistěže vedli proti Targaryenům válku, ale Dany řekla teď v epizodě, že otcové všech v místnosti byli špatní, ale oni budou lepší, proto mi logika říká, že by toto měla brát i v potaz ohledně Starků, dětska nemůžou zato, že děda, strýc rozpoutali válku :D

#81 BlueStorm: Jak jezdci veleli- on je hlavní rozdíl, mít svého pána a být volný.Dany sice má tři draky, ale jen jeden je ochočený, osedlaný. Ti dva jsou volní, sice do teď uzavření, ale volní, neosedlaní.A ne­osedlaní, divocí draci podle mě půjdou za alfou, za Drogonem, a je jedno jestli je osedlaný či nikoliv, oni osedlaní nejsou a proto se podřídí.Kdyby osedlaní byli někým jiným, podřídit by se neměli

#96 Gorgocz #97 BlueStorm
23.6.2016 | 22:39:51
Gilly

#28 Mrkrikajs: :-D :-D :-D

23.6.2016 | 22:45:48
Gorgocz

#94 Stardos: souhlasím,budou jako smečka

23.6.2016 | 22:47:37
BlueStorm

#94 Stardos: Tak já myslím, že on je někdo osedlá. Taky jí ti dva můžou frnknout jako před tím Drogon :-). To, že chce zničit systém Západozemí a mocné rody někde sama vyhlašovala. Ale nevím teda, jestli to bylo i v seriálu.

#98 Stardos
23.6.2016 | 22:49:50
Stardos

#97 BlueStorm: Ona řekla něco o nějakém kole, a jmenovala rody, a i Targaryeny, a o kolu řekla, že ho chce zničit, ale nikdy neřekla, že by chtěla zničit nějaký rod, maximálně tak Lannistery, ale jeden ji momentálně přecijenom dělá rádce

#124 jajkob
23.6.2016 | 23:07:37
Tomi Lee Morpheus

lol denaty kto ma právo na trón ma uvrhly do totálnej depresie, to ako teraz sa tam všetci poserú ak niekto vytiahne občianku a povie ja syn šialeného krála???

To čo človeka legitimizuje mať moc je samotná moc, bez nej je len toaleták na záchode, preto tomen nemá žiadnu moc a defakto len hrá ako vrabčák píska, ale inak sa smejem hlasno tým basgardom čo tu snívajú o nejakej hierarchyii, Ramsaya na vás vy teoretici.

#101 tomasgeryk
23.6.2016 | 23:07:51
tomasgeryk

#85 Ann Taylor: Přesně to jsem si myslel i já, ale nečetl jsem, takže jsem to nevědel. Ale pokud si dobře vzpomínám, tak z důležitých postav, které mají velkou moc, byli bastardi jenom Ramsay (toho legitimizoval lord Bolton před tím, než ho zapíchl) a ty Oberynovy mláďata, ne? Jinak prakticky všichni vládnoucí a mocnější lordi jsou legitimní synové, ne? Mladé Barathlannistery nepočítám, protože to, že jsou to Cerseini bastardi není oficiálně „zveřejněné“

#102 Ann Taylor
23.6.2016 | 23:10:50
tomasgeryk

#99 Tomi Lee Morpheus: no, kto má právo, tak to samo o sebe asi nič neznamená… ale keď by došiel bastard (nemá prostriedky na armádu), tak sa mu buď vysmejú alebo ho zabijú… procesom legitimizácie, tým že ho prehlásia za právoplatného lorda, získáva dedičné právo na armádu a sídlo, a može sa vypracovať… každopádne bez legitimizácie nie je nič (Ramsay by sa mohol hrať niekde s lukom, keby ho Roose nelegitimizoval, ale asi by žiadnu armádu neposkládal)

#110 Tomi Lee Morpheus
23.6.2016 | 23:15:21
Ann Taylor

#100 tomasgeryk: Písečné hady vynechej, to je Dorne a tam se na bastardy dívají jinak. Ne úplně stejně jako na legitimní potomky, ale neodsouvají je na druhou kolej, takže jeho dcery žily na dornském dvoře a měly se stejně dobře jako Doranovy manželské děti. Ale žádná zvláštní privilegia neměly (částečně i proto, že jejich otec byl jen druhý syn, takže jak se k bastardům – dědicům chovají dornští lordi doopravdy vlastně z první ruky vůbec nevíme), u nich hrálo důležitou roli to, že je měli rádi Dornové, radši než Dorana. A Ramsayho legitimizoval Tommen na Roosovu žádost. Může to udělat jen král, ne lord.

#103 tomasgeryk #105 BloodyBlondie
webmaster
23.6.2016 | 23:22:53
tomasgeryk

#102 Ann Taylor: Aha, tak s tím králem, to jsem si neuvědomil… Ale co jsem chtěl říct je, že si nevzpomínám na jediného zmíněného panovníka nebo lorda, který by byl bastard, kromě Ramsayho… A právo Gendryho na trůn, tak k tomu by potřeboval legitimizovat, a jak už jsem psal dřív, není nejmenší důvod, proč by to někdo dělal, málo lidí o něm ví a podle mně ještě míň lidí má zájem na tom, aby se dostal na trůn. Takže po Tommenovi prakticky nepřipadá v úvahu jiný panovník než nový uchvatitel…

23.6.2016 | 23:51:54
Lady Joanna

#75 Darth Jar Jar: To si nedělej srandu, mám pocit, že tak přesně by jejich shledání mohlo vypadat. Arya and Gendry reunite…

#78 Stardos: Že je ve skutečnosti Gendry právoplatný syn Roberta je dost možné. Z různých zdrojů (i v knize) se mluvilo o tom, že Cersei možná ve skutečnosti na začátku jejich manželství donosila a porodila Robertovi syna (ty další už v sobě zabila a pak už si ho k sobě ani nepouštěla), ale a) dala ho pryč (postarala se, aby ho vychovávali neurození lidé – tak se dostal k tomu kováři), b) chtěla ho dát zabít, ale ten, kdo se o to měl postarat (Jaime?) to jaksi zazdil a nechal dítě žít v rukou nějakých chudáků v Bleším zadku. Jestli si správně vzpomínám, je tam přímo v jedné kapitole zmíněno, že si Gendry na matku nepamatuje, ale má nějaký náznak v paměti ohledně výrazné barvy jejích vlasů – zlatých. Je to spekulace, ale jedna z těch dosti podložených…

#108 Ann Taylor
24.6.2016 | 0:00:16
BloodyBlondie

#102 Ann Taylor: legitimizuje kráľ, to je jasné, ale na koho žiadosť? Musí tam byť vždy prehlásenie otca, ktorý uznáva decko za svoje? Prípadne nejakého iného blízkeho príbuzného, ktorý ho uznáva za svojho dediča? Alebo sa môže niekto prihlásiť aj sám? To by sa mi už totiž nezdalo, to by chudák malý Tommen nemal na práci nič iné, len vybavovať zástupy vidlakov, ktorí sa cítia byť potomkami nejakého zosnulého lorda.

#107 Ann Taylor
24.6.2016 | 6:08:03
Rumek

#34 Lady Joanna: Že by na závěr opět po roce Jon a scéna v Tower of Joy, může být. Záleží na tom jestli to objasní úplně nebo to jen naznačí a nechají průchod teoriím, i když to je vlastně jedno, rozpoutá se vřava teorií tak či tak… Já to ale tipuji na předposlední scénu. Tentokrát si poslední slovo nechá Night king, kdy se on a jeho armáda vydají na zeď…

24.6.2016 | 7:09:28
Ann Taylor

#105 BloodyBlondie: Pořád je rozdíl nějaký z bahna vynořený bastard Willda a bastard Willem Sníh kupříkladu, protože jakmile má bastardí jméno, byl už dávno uznán svými rodiči, ne že se prohlásil sám. A logicky, nemůže chtít legitimizovat někdo, koho rodiče neuznali a u koho se oficiálně vůbec neví kdo a jestli je jeho urozený rodič, takže tohle odpadá. A stejně logicky to opravdu někdo musí králi navrhnout (podle mě je úplně jedno, kdo to udělá, král by pak měl zvážit, jestli je to vhodné), těžko bude král jezdit po říši, hledat uznané bastardy a vyptávat se, jestli je chce někdo legitimizovat, v tomhle by byla oficialita dost nesmyslná :D

webmaster
24.6.2016 | 7:43:49
Ann Taylor

#104 Lady Joanna: Kde se o tom v knize mluvilo? V knize se o tom nikdy nemluvilo, tam byla hrdá na to, že nikdy Robertovi nedovolila mít s ní dítě a že se jich vždycky dokázala zbavit, to přiznala sama.

#113 Lady Joanna
webmaster
24.6.2016 | 7:45:46
daggiecz

A co ten roh, co má u sebe Sam Tarly? Není to ten valyrijský Euronův roh? Není to roh na zkrocení draka? A co „roh zimy“? A co Joramunův roh?

#111 Mrkrikajs
24.6.2016 | 9:11:59
Tomi Lee Morpheus

#101 tomasgeryk: presne tak, pokial ti niekto u moci nedá svoju moc, tak je jedno ako sa voláš. čiže si len potvrdil čo som napísal, a preto tieto debaty su full gold troll power ;)

24.6.2016 | 9:14:23
Mrkrikajs

#109 daggiecz: Pravděpodobně ve stejném regálu, hned vedle okurek. D&D žádné rohy nezajímá.

24.6.2016 | 9:42:17
Radek.Priborsky

Byl bych rád, kdyby toto byl poslední díl celého seriálu. Znamenalo by to konec všem dohadům a spekulacím. Už žádné čekání na duben příštího roku… 69 minut ale asi stačit nebude :(

#118 Ladme
24.6.2016 | 9:53:52
Lady Joanna

#108 Ann Taylor: O tématu Gendryho matky se v knize mluvilo, jak jsem zmínila ve svém komentáři výše ohledně jeho vzpomínek na ni. Přesně si pasáž knihy nevybavím a hledat se mi to nechce, to se přiznám. Stačí zadat do googlu (v aj) a něco vyjede. Každopádně je to hodně zamlžené, což je ale asi záměr.

#114 Ann Taylor #115 Ann Taylor #132 BloodyBlondie
24.6.2016 | 10:51:28
Ann Taylor

#113 Lady Joanna: Jenže v knize Cersei nikdy žádné dítě Robertovi neporodila a už vůbec ne to, o čem to mlela v seriálu, naopak potvrdila, že od začátku chtěla jen Jaimeho děti, pilně pila měsíční čaj a uspokojovala Roberta jinak. A to, že si Gendry pamatuje, že jeho máma mohla být blondýna… to nevypovídá o ničem. Cersei není jediná blondýna ve městě. Spojovat tyhle dvě jen na základě tohohle je nesmysl. Vážně se už nedivím, že lidi jsou ze seriálu čím dál víc zklamaní (a nemyslím tím kvůli horšímu samostatnému vedení postav). Oni budou zklamaní i z knížky, protože hledají význam za každým slovem a, překvapivě, v drtivé většině případů v tom žádný význam nebude.

#117 Lady Joanna
webmaster
24.6.2016 | 11:02:03
Ann Taylor

#113 Lady Joanna: Navíc tys psala, že v knize se mluvilo o tom, že Cersei Robertovi donosila dítě. A to nemluvilo. Nedonosila.

#117 Lady Joanna
webmaster
24.6.2016 | 11:02:50
fufight

no az padne tommen tak by me zajimalo kdo si pro sebe urve zeleznej trun ale i kdo bude vladnout bourlivemu konci kdyz umre posledni „baratheon“

#120 Radek.Priborsky
24.6.2016 | 12:06:41
Lady Joanna

#115 Ann Taylor:
#114 Ann Taylor: V knize jsou jen náznaky, ostatně jako u všech důležitých teorií. Nebudu to zde dál rozepisovat, ať tak či tak, ty polemiky tu jsou a mají podklad v náznacích z knih. Rozebírá se to na haldě míst, jen namátkou může člověk mrknout třeba zde: https://www.quora.com/…ndrys-mother , či zde https://www.reddit.com/…_legitimate/ a tak by se dalo pokračovat dále a dále. Jde o teorii, ale o těch koneckonců svět ASoIaF plný. Dál už se k tomu nechci vyjadřovat, koho to zajímá, může načítat jinde.

#121 Ann Taylor
24.6.2016 | 12:14:43
Ladme

#112 Radek.Priborsky: Je potvrzená i sedmá série (a nejspíš bude i osmá), takže 69 minut opravdu stačit nebude.

#119 Radek.Priborsky
24.6.2016 | 12:16:00
Radek.Priborsky

#118 Ladme: Samozřejmě že bude min. ještě jedna řada. Ale je to seriál plný úskoků, mystifikací a dezinformací. A nepokračování seriálu by bylo největší překvapení pro všechny. No, a nebo budou další řady vlastně prequel seriálu.

24.6.2016 | 12:26:20
Radek.Priborsky

#116 fufight: Conan O'Brien urval pár kusů železného trůnu…

#121 Ann Taylor #122 fufight
24.6.2016 | 12:27:49
Ann Taylor

#117 Lady Joanna: Ani jedna stránka nepředložila žádný důkaz nebo náznak, že by Cersei měla být Gendryho matka, a o to méně z knížky („Cersei řekla Nedovi, že všechny děti potratila, co když ne?“ není náznak, ale nápad do fanfikce). Naopak sami přiznávají, že je to „crackpot theory“, což znamená ptákovina pro pobavení a ne něco myšlené vážně. Prostě je to nesmysl. Protože v knížce žádné takové náznaky opravdu nebyly. Moje matka byla blondýna a pracovala v hospodě, nic víc, z toho dělat náznaky o Cersei fakt neberu.

#120 Radek.Priborsky: A Charles Dance, buď v rozhovoru nebo v jedný nepovedený scéně bylo, že z něj kousek urval :D

#122 fufight #125 Lady Joanna
webmaster
24.6.2016 | 12:34:58
fufight

#120 Radek.Priborsky:
#121 Ann Taylor: sranda byla a co ted nejaka normalni odpoved kdo dostane bourlivej konec? :-D

#126 Ann Taylor
24.6.2016 | 13:46:01
jajkob

#91 BlueStorm: ako to, že Daeneris chce Starkov zničiť?rebélia bola oprávnená, myslím ešte že by sa im mohla ospravedlniť v mene svojej šialenej rodiny.

24.6.2016 | 13:47:25
jajkob

#98 Stardos: Jej radca je podľa väčšiny obyvateľov westerosu najväčší zabijak Lanistrov, tipujem že ešte Tyrion odstráni Cercei:)

24.6.2016 | 13:50:04
Lady Joanna

#121 Ann Taylor: Mluvila jsem celou dobu o tom, že existuje teorie. To jsem taky dokázala. Dál asi nemá význam reagovat.

#126 Ann Taylor
24.6.2016 | 13:50:55
Ann Taylor

#125 Lady Joanna: Řekla jsi, že se v knížce naznačovalo to, že Cersei donosila Robertovo dítě, když to chceš teda zopakovat ještě jednou. Což nemluvilo. A tahle trollská teorie, kterou se oháníš, proto nestojí na žádných náznacích o tomhle z knížky, protože žádné nejsou. Někdo si vybrali zmínku o vlasech Gendryho matky a plácnul do vzduchu. Ze strany Cersei vůbec žádný náznak neexistuje, i když jsi to tvrdila. Chápeme už?

#122 fufight: No a proč ne Charles Dance? :D To by byl lord :D Ale to nevím. V seriálu těžko říct, tam se tím moc nezabývaj a pokud by současná politická situace vydržela ještě pár let, asi by bylo nejpravděpodob­nější, že mladší Tommenův potomek (Tommen je oficiálně pořád Baratheon), jinak to určí nový vládce nebo ten, kdo si ho obsadí. V knížce už je to jasnější, protože tam, pokud jsou informace, které se dostaly ve vypuštěných kapitolách k některým postavám, správné, tak

ho dobyl údajný Aegon Targaryen.

#128 fufight
webmaster
24.6.2016 | 14:23:35
Cr4zyFl4mes

#24 Anutella: jakého Rheona? Myslíš Rhaegara?

24.6.2016 | 14:32:55
fufight

#126 Ann Taylor: jj v knize jasny v serialu to asi spis nebudou resit vubec…ale zajimalo by me to :-D

24.6.2016 | 14:36:20
brandiss

#47 jajkob: a Arya pozabija vsetkych v sale? neprehanajme :)

#144 jajkob
24.6.2016 | 14:55:23
brandiss

#66 Jíra: to je sice pekne gesto od Robba, ale nemyslim, ze prave on mal tu moznost niekoho legitimizovat..to moze len kral, cize momentalne Tommen..

#133 Engeneer
24.6.2016 | 14:58:53
shootx

Nemuzu si to odpustit ale nekde na internetu byla fotka psi konzervy s nazvem ramsay :D

#159 NIKITO
24.6.2016 | 14:59:19
BloodyBlondie

#113 Lady Joanna: To, že to bola blondína, je podľa mňa len dôkazom toho, že aj blondína s Robertom splodí bruneta, nie blondiaka.

#135 brandiss #136 Lady Joanna
24.6.2016 | 15:09:10
Engeneer

#130 brandiss: Ale Robb král byl. Král severu. Dekrety platí pro ty, kdo krále uznávají. Pokud se dokument objeví a rody, které Jona podporují s tím budou souhlasit, tak je Jon Robbův dědic a tedy i král severu. Aspoň do té doby, než tam nakráčí armáda železného trůnu.

#134 brandiss
24.6.2016 | 15:12:15
brandiss

#133 Engeneer: kral severu je co? mozno titul pre severske rody, pokial si dobre pamätam, tak oznacenie kral severu sa dost dlho uz nepouzivalo..velmi si nemyslim, ze na zaklade toho by bol Jon Stark, dalsia vec je ta, kto uveri Branovi a jeho viziam? Vela ludi zrejme nie, cize ked ma byt Jonov povod uznany, musi tam byt nejaky rukolapnejsi dokaz

#137 Engeneer
24.6.2016 | 15:17:24
brandiss

#132 BloodyBlondie: trefne ;)

24.6.2016 | 15:18:04
Lady Joanna

#132 BloodyBlondie: Ano, máš pravdu, že to je dost možná důvod, proč to tam je tak specificky zmíněno.

24.6.2016 | 15:19:02
Engeneer

#134 brandiss: Sever je území, které se odtrhlo od říše a zvolili si svého krále. Krále, který mohl vydávat vlastní zákony. Říše v podobě Lannisterů válku vyhrála a připojila sever zpátky se správcem Roosem Boltonem. Rod Boltonů je ale vyhlazen a proto říše opět nemá kontrolu na severem, který se může znovu odtrhnout. V tomhle případě na pravém původu Jona nezáleží. Oficiálně je to syn Neda Starka a nevlastní bratr Krále severu, který před svou smrtí sepsal dekret (alespoň v knize), kterým svého bratra legitimizovala a jmenoval ho svým dědicem. Pokud tady budou rody, které ho budou podporovat, tak hold Jon Stark bude, dokud tam znovu nedorazí armáda říše, aby „nastolila pořádek“.

Je to stejný princip, jakým se králem ustanovil Robert, s tím rozdílem, že on chtěl celou říši a Starkům stačil sever.

24.6.2016 | 15:27:46
Bloody Jesse

Může mi někdo vysvětlit kde se berou ty teorie o tom, že na tu hostinu Freyů dojde Bratrstvo bez praporců? Tím to nechci nijak shazovat, jen mě to překvapuje, vždyť to bratrstvo je taková potulná skupina pár tak desítek lidí co dělají nějaký odboj ne? Jak by se taková malá skupina dostala na tu hostinu, když tam poblíž bude někde ten tábor s několika tisíci lannisterskými vojáky?

Ono co si budeme povídat, šance že dojde na Rudou svatbu 2.0 je hodně velká, jinak by nebylo moc smysl tam tu hostinu dávat, ale než, že je vyvraždí bratrstvo mi příjde pravděpodobnější (bohužel) ta teorie, že se tam už objeví Arya a otráví je. Sice mě to zase akorát nasere, protože vidět ji v 8 díle sotva opouštět Braavos a v 10 už se vesele infiltrovat na hostinu a otrávit Freye… Doufám, že k tomu nedojde, ale mám z toho špatný pocit, po tom co naši scénáristi předvádí v poslední době.

Nejlepší řešení by bylo, kdyby je vyvraždili lannisteři, ale nevím jestli k tomu mají nějaký pádný důvod a jestli by jim to bylo k užitku.

Každopádně hodně toho co se bude dít napoví ty pravdivé a lživé věty, které dali Maisie Williams a Sophie Turner, viz spoiler

SPOILER ALERT! Sorry za to, že to nedávám do spoileru normální způsobem, ale je to dlouhý text, a kdybych tam dal vykřičník a psal to ve spoileru, tak ten text nemůžu oddělovat na odstavce (nebo nevím jak) a vznikl by z toho nečitelný blok textu.


Každá z nich měla dát 2 pravdivé věty a 1 lež. Řekli tohle:

Sophie: “Ramsay dies.” – Ramsay zemře – tak to už se nám potvrdilo v minulém díle.

“Lady Stoneheart returns.” – Objeví se Lady Stoneheart – to se může pořád potvrdit, na druhou stranu nedávno to bylo vyjádření, že se objevit nemá a vzhledem k tomu, že Beric žije, s bratrstvem jsme se znovu setkali a vážně se nezdálo, že před Sandorem skrývali tajemství a jejich nemrtvé mstitelce, tak bych řekl, že tohle bude LEŽ.

“Arya checks three people off her list.” – Arya si šktrně 3 jména ze svého seznamu – No a pokud teda holky hráli fér a vážně dali 2 pravdivé a 1 lživou odpověď, tak tohle musí být pravda.

Maisie: “Arya goes to Westeros, back over the sea.” – Arya se vrátí do Západozemí – Zatím se ještě nedopravila, ale nejspíš ji v 10 díle uvidíme (nejspíš na té hostině -.-), takže tohle můžeme brát jako pravdu.

“Arya is in the trailer more times than people have realized, because they don’t realize it’s her.” – Arya se vyskytuje v traileru víckrát než si lidi uvědomují – To bude pravda, nejspíš tím narážela třeba na to, jak se uvažovalo, kdo to tam skáče z té střechy, anebo se třeba ukáže, že použije nějaké triky faceless man a použije něčí tvář.

“Arya doesn’t cross any more names off her list.” – Arya neškrtne žádné další jména ze svého seznamu – Vzhledem k tomu, že už tu větu, že škrtne tři jména beru jako pravdu, tak tohle musí být automaticky lež.

Nejsem si úplně jistý, co to znamená, že Arya škrtne jména ze svého seznamu, znamená to, že je musí zabít ona? Či je škrtne i když umřou rukou někoho jiného? Anebo jim může i odpustit a ze svého seznamu je oddělat? Nejvíc pravděpodobný mi příjde to, že tím je prostě myšleno to, že umřou, bez ohledu na to kdo je zabije, tedy druhá varianta.

No a teď kdo je vlastně na seznamu od Arye? Podle informací co jsem našel by to měli být:

Cersei – kdo ví, klidně by v příštím díle mohla zemřit, ale myslím že s tím tvůrci ještě počkají

Walder Frey – prostě tomu, že na hostině dojde k povraždění Freyův věřím, ať už za tím bude stát kdokoli, takže tohle beru jako tutovku

Hora – záleží jestli ho samotná Arya už bere jako mrtvého, jestli vůbec ví o tom co se s ním stalo, ale obecně řečeno by klidně zombie hora mohl v dalším díle zemřít taky

Hound – teď ho přivedli zpátky, tak je blbost ho hned zabíjet

Melisandra – no tohle vypadá dost pravděpodobně vzhledem k tomu co se v příštím díle bude mezi ní a Davosem dít, ale osobně doufám, že se jí nic nestane

Beric – hmm, kdo ví, jestli se bratrstvo přece jen objeví na té hostině, Beric by klidně mohl zemřít, tentokrát nadobro

Thoros – platí u něj to stejný jako u Berica, navíc kdyby zemřel, tak by bylo zaručeno, že Beric by už znovu neobživl

Ilyn Payne – vůbec netuším kde je, osobně pochybuji, že by ho v dalším díle přivedli na plátno, jenom proto aby ho nějak zabili, tomuhle moc nevěřím, vzhledem k tomu, že tu je víc pravděpodobněj­ších adeptů

Meryn Trant, Joffrey, Tywin – mrtví

Ještě se dá uvažovat o tom, jestli na tom seznamu nebyla Waif, ale pokud si to pamatuji dobře, tak měla ji měla během výcviku říct její seznam a Arya její jméno neřekla (i když Waif ji pořád popostrkovala a sama ji chtěla donutit, aby její jméno řekla).

A ještě jeden spoiler, ohledně teorie jak by se mohl Jon dozvědět o svém původu (hodně se mi tahle teorie líbí a vzhledem k tomu co bylo řečeno v minulém díle mi příjde i docela možná).

Tahle teorie se zákládá na tom, že Jon se o svém původu dozví díky kobkám ve Winterfellu, pokud vás zajímají větší detaily můžete se směle pustit do pátrání, zkráceně řečeno existují nějaké náznaky, že jsou pro Jona ty katakomby důležitý. No a v minulém díle Jon říkal, že Rickona tam Rickona pohřbí, je teda možný, že uvidíme ukládání Rickonova těla v kobkách Winterfellu a potom uvidíme jak si to tam Jon prohlíží. No a nakonec se dostane do nějaké skryté části, kde bude připravený hrob pro něj (protože ty hroby se údajně připravují už za života), takže uvidíme náhrobek: Jon Targaryen son of Lyanna Stark and Rheagar Targaryen, záběr na šokovaný Jonův výraz, střih, konec série.

#139 Lady Joanna #140 Nikolperse #141 Nikolperse #143 karel304 #159 NIKITO #160 Amberjack
24.6.2016 | 17:35:18
Lady Joanna

#138 Bloody Jesse: Ta představa náhrobku s jeho pravým jménem je zajímavá. Docela by se mi to líbilo jako poslední scéna série :).

24.6.2016 | 17:54:59
Nikolperse

#138 Bloody Jesse: Sandora Clagena môžeš škrtnúť. Už sa vyjadrila, že ho chce ale aj nechce mŕtveho v jeho prípade je zmetená a dá sa povedať, že ho už škrtla. Takže ak sa objaví na dvojčatách, tak by mohla odšktrnúť Waldera Freyja a Jaimeho, čiže ďalšie dve mená. čo by do kopy dalo tri mená zo zoznamu.

24.6.2016 | 17:58:24
Nikolperse

#138 Bloody Jesse: A lady Stonheart sa neobjaví. Jej úlohy by mal prevziať buď Sandor alebo Arya (záleží od toho akému spoileru veríš).

24.6.2016 | 17:59:55
Angi

#54 Jíra: Fotka septa, prostřední „tribuna“, druhá řada, třetí z leva. ;)

24.6.2016 | 20:14:48
karel304

#138 Bloody Jesse: Kde by se na Aryině seznamu vzala Melisadra, Thoros a Beric??

#145 karel304
24.6.2016 | 20:16:16
jajkob

#129 brandiss: Vtipkoval som :)

24.6.2016 | 20:21:55
karel304

#143 karel304: Aha už jsem nějaké vysvětlení našel, kvůli Gendrymu, ale nepamatuju že by je někdy vyslovila v seriálu.

#146 Angi
24.6.2016 | 20:37:55
24.6.2016 | 20:42:23
Angi

Každopádně není nic těžkého dostat se na Aryin list, jsem rád, že jsem Lady Me nikdy neptokal a křivě na ni nekouk. =)

24.6.2016 | 20:43:11
bejbous

Challenge: Pustit si 10. epizodu této série až před další sérií za 10 měsíců. Kdo jde do toho? :-)

#149 didi2012 #154 jajkob #156 Nikolperse
25.6.2016 | 0:59:56
didi2012

#148 bejbous: Tak to nie to sa nedá

#150 Angi
25.6.2016 | 7:26:55
Angi

#149 didi2012: ale da. Minulá epizoda žádným cliffhangerem nekončila a „nejnapínavější“ je to v Kings landing kde jde o náboženství, vrabčáky a Cersei, tedy linku která hodně lidí moc nezajímá. Čekat deset měsíců před touto epizodo je rozhodně daleko snadnější než bude čekání deset měsíců PO téhle epizodě, která zaručeně skončí obřím cliffhangerem. Ale i tak, je hromada skvělých seriálů, takže pohoda. Co by fanoušci Sherlocka dali za desetiměsíční čekání. Nebo fanoušci Doctora Who.

#151 didi2012
25.6.2016 | 7:51:06
didi2012

#150 Angi: No v mojom prípade nie… Už teraz sa neviem dočkať a čo sa týka seriálov na tie moc nie som Game of thrones asi výnimka

25.6.2016 | 8:03:18
Angi

Možná, kdyby první část Tower of Joy nebyla už někdy na začátku série, tak by mě hodně zajimalo jak to dopadne. Ale s trochou přehánění jsem na nějakou tower of joy už zapomněl a v podstatě není nic, na co bych se v desátém díle těšil. Oblíbenou linku Aryi mi znechutilit, takže ji tuhle serii už vidět nechci.

25.6.2016 | 8:03:36
Angi

Jo a ještě mě napadá – k čemu je vlastně Tříoká vrána?? To je otázka na čtenáře, pač ze seriálu to nechápu. Jedna tříoká vrána je zarostlá ve stromu, kde dělá co přesně? K čemu tam je? V seriálu akorát k sobě nalákal Brana, aby se stal novou Tříokou vránou. Je sice hezké, že vidí časem, ale pokud taky někde zaroste do stromu, tak k čemu mu to je? Jak tříoká vrána vlastěn ovlivnuje příběh a dění na kontinentu? Jediné co mi dává smysl je, že ovlivnuje dění v minulosti…a toho se hrozně bojím, že Bran udělá v poslední řadě něco v minulosti co kopletně změní všechny ty špatné věci co se staly v happyend..

25.6.2016 | 8:06:41
jajkob

#148 bejbous: to je nemožné :)

25.6.2016 | 9:33:12
StrejdaCZ

Já jenom doufám, že se v posledním díle objeví Euron… Před začátkem série se všude mluvilo o tom castingu a každý doufal, že bude mít nějakou výraznější roli, ale objevil se JENOM ve dvou epizodách! To mě docela štve, jeho scény mě vážně baví a aspoň teď by se objevit mohl a do další série být mezi hlavními postavami.

25.6.2016 | 10:40:35
Nikolperse

#148 bejbous: Presne toto som sa rozhodla urobiť s poslednými 3 dielmi 6 série Walking dead. Zatiaľ som si ich nepustila, a vydržím to do ďalšej série. Ale u Hra o Tróny to neurobím. Je to priam nemožné.

25.6.2016 | 15:24:17
mouzi

2. a 3. fotka je z Branova soukromeho fefish alba

25.6.2016 | 22:44:33
Hrdislav

#58 jajkob: Danny to docvaklo už dřív, na začátku 1.série (vřelá koupel, rozžhavená dračí vejce v jejich dlaních) …

26.6.2016 | 10:15:20
NIKITO

#131 shootx: :D :D zatim nejhodnotnejsi komentar, pobavilo

#138 Bloody Jesse: tak ten konec bych rekla ze je dost realna sance ze to presne takto bude :D

26.6.2016 | 14:29:42
Amberjack

#138 Bloody Jesse: 1. Pomocí těch tří tvrzení, která daly v plén Sophie a Maisie se teda dá vydedukovat, že Arya opravdu škrtne tři jména a objeví se v seriálu s tváří někoho jiného – nejspíš na hostině u Waldera Freye. Přesto je tady ale malá, nezanedbatelná pravděpodobnost, že na scénu dorazí Lady Stoneheart (a Arya tedy nikoho neodškrtne). Nedovedu si dobře představit, jak by Arya mohla stihnout odškrtnout tři položky ze seznamu. Jedině, že se těm dotyčným přihodí něco zlého (bez Aryina přičinění) a ona to bude počítat jako úspěch, jak uvažoval Bloody Jesse. Normálně bych navíc ani nepředpokládal, že by se Arya vůbec mohla stihnout do Západozemí vrátit, ale scénáristé už prokázali slušnou dávku lehké demence, zvlášť pokud jde o cestování postav. Tvůrce ságy GRRM se navíc údajně při nějakém neformálním rozhovoru vyjádřil, že tvůrci chtěli LSH původně do seriálu zapracovat, ale nakonec z toho sešlo. Jenže je otázka, jestli se GRRM dá věřit. Myslim, že v neprozrazování je velmi dobrý (viz. Hodorovo jméno). Přesto přese všechno bych si ale vsadil na ta tři odškrtnutá jména.

2. Ten konec s Jonem v katakombách Zimohradu zní zajímavě, ale já si nemyslím, že k tomu dojde. Jon se nejspíš ještě svůj původ (R+L=J považuju téměř za jistou věc od druhé knihy) nedozví a trochu hořké (a tedy přímo vhodné do Game of Thrones:) ) by bylo, kdyby se ho nedozvěděl nikdy. Bude ho prozatím znát jen Bran (možná ho prozradí Meeře, pokud to ta už neví od svého otce Howlanda, nebo Benjenovi) a možná ještě někdo, na koho natrefí cestou. Těžko říct. Každopádně já mám na konec svůj vlastní názor:

Armáda bílých chodců a nemrtvých dorazí ke Zdi a Noční král ji …shodí. A pak teprve na Jih začne přicházet ta pravá Zima…:) Samozřejmě se ještě můžeme dohadovat, jestli se Zeď nedá shodit jedině Joramunovým Rohem, který má v držení pravděpodobně Samwell – viz. druhá série a objev artefaktů zakopaných ve sněhu na Pěsti první lidí. Rád bych Samwella viděl aspoň krátce v poslední epizodě, v castingu ale podle imdb.com není – jinak jsou tam skoro všechny postavy, takže to bude pěkně nabitá epizoda:)

26.6.2016 | 18:44:30
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama