Hra o trůny (Game of Thrones)
95/100 - 2 314×

Hra o trůny(Game of Thrones)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
VOD
Max | O2 TV
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Diskuze: Aktuální epizoda

Dojmy a pocity z aktuální epizody. Do této diskuze vstupujte až po zhlédnutí posledního odvysílaného dílu. Do této sekce nepište spoilery z knih!

Cihi

https://www.youtube.com/watch?…

bud to tezce prehravaji.. nebo jsou uplne vylizani a presne pro takovy lidi je ta serie delana… takze vlastne dobre odvedena prace

#9423 Bukelos
1.5.2019 | 1:16:01
Bukelos

#9406 blacken: Přesněěě :D

Hele nejsi sama, taky si myslim že spoustu lidí nadchlo fantasy ve středověku, kde top vychytávka bylo mít super brnění a meč, kdy najednou přichází něco strašlivého, co usiluje o život všemu živému a lidé už to považují jen za kecy a báchorky pro strašení malých dětí před spaním :D Pak samozřejmě přišla smrt Neda a to byl zlom, kdy se seriál stal celosvětovou bombou, páč každej si řikal že to neni možný, Ned má plot armor, nemůže prostě umřít. A hle! bylo to jinak a bylo to parádní. Celosvětovej hype okolo chodců se budoval, semtam sme se dozvěděli něco víc až přišla tolik očekávaná bitka u Zimohradu a ..... všichni už víme co se stalo potom… :D

Další díly mě už tolik nezajímají abych pravdu řekl… Jako určitě se na ně rád kouknu, ale důvod, stejně jako je ten tvůj, proč vlastně na to koukám, už nemám takže … meh.

1.5.2019 | 8:18:38
Bukelos

#9421 Cihi: Rychle sem proklikal tvůj odkaz a já bych řekl, že jsou oboje. Přehrávaj a ještě k tomu sou vylízaní :D :D a ano, přesně proto, díky takovým lidem má tato poslední epizoda takový „úspěch“

1.5.2019 | 8:38:44
Jhkanus

Tak jsem ještě o tom dumal. Poslechl jsem si různé teorie a názory na bitvu a podobně a po trošku přemýšlení vidím celkovou bitvu trochu jinak. V podstatě dává smysl, proč byla bitva tak nesmyslná a hloupě vedená. A to proto, protože nic jiného nemělo smysl. Že vlastně museli prohrát a většina se obětovat, pač i kdyby byl sebelepší plán, pasti a boj, bylo by to bezvýznamné!!! Protože pokaždé, co by vyhrávali, by NK udělal to, co udělal, když po něm šel Jon a rázem by se z toho stala nekonečná bitva stále dokola, kterou nešlo vyhrát. Vlastně museli prohrát, aby NK získal pocit vítězství a jistoty a šel na Brana, jinak by prostě nikdy nemohli vyhrát, jen by bitvu pořád opakovali, dokud by nezbyl nikdo. A proto i vlastně ten bůh světla pořád obživoval toho jednookého a zachránil i ohaře, co ho Brien tehdy zvalchovala, aby oni pak zachránily Ariu, která byla určena a byla i jako jediná schopna zabít NK, protože jak jsme viděli, NK by nikdy boj meč na meč s Jonem či kýmkoliv schopným nedopustil, protože proč riskovat, když nemusí a ani si nikdy na hrdinu hrát nepotřeboval, chtěl jasné vítězství. Tedy bylo třeba lsti a tichého zabijáka a na to měla výcvik jen Aria. A v podstatě tím, jak byla po boji obalená krví těch mrtvých a měla výcvik jak se pohybovat mezi nepřáteli, se dokázala procpat armádou mrtvých bez povšimnutí, až do zad NK a zdá se, že vlastně Bran celou dobu dělal to, že navazoval pozornost NK na sebe, aby šel po něm a nezajímal se tolik o jiné. V tomto případě dává celá bitva smyl, protože nějaký super strategický boj neměl vůbec význam, když NK mohl kdykoliv oživit všechny zabité znovu a znovu. Tedy vyhrát šlo jen prohrou a obětováním. Takže, sic mohli udělat díl trochu ostřejší a protřídit hlavní postavy a né že všichni hrdinně přežijí, ale jinak byla vlastně celá bitva i logická, jelikož nic jiného smysl nemělo.

#9425 Zoaee19
1.5.2019 | 10:43:02
Zoaee19

#9424 Jhkanus: spálené mrtváky či rozsekané dragon glass už by NK neobživil a Arya možná byla plánem Pánem světla, ale ne naší party ze Zimohradu :D proč by jinak stavěli příkop a sháněli vojáky po celém Západozemí, kdyby se nechystali na bitvu?

1.5.2019 | 11:03:35
Sid82

Všiml si vůbec někdo ze zdejších vševědoucích haterů, že dýka která byla původně určena k zabití Brana ho nakonec zachránila? Zamyslel se někdo nad tím jak se dostala až k Arie? Nepřipadá vám to naopak dost promyšlené? Mnozí se tu pozastavují nad dothraky. Co byste s nimi udělali vy? Narvali je i s koňma za zdi hradu? Oni jediné co umí je bojovat na otevřeném poli a to také udělali. Jejich vyděšený výraz když narazili na obry a mamuty byl dost vypovídající (čekali asi lecos ale tohle nee).. některé zdejší plivance bez snahy o zamyšlení se vážně nedají číst… prosím, přestaňte se dívat, uděláte službu sobě i nám :)

#9427 Zoaee19
1.5.2019 | 11:38:01
Zoaee19

#9426 Sid82: co by kdo udělal s dothraky tady je popsáno vícekrát, tak čti a přemýšlej ty, než někoho odsoudíš že nepřemýšlí :D

1.5.2019 | 12:24:26
Mr.Reese

Nezvyknem tu prispievať, ale predsa sa k poslednej epizóde vyjadrím…

Mám z nej totiž veľmi rozporuplné pocity, ale to je možno aj tým, že som od toho čakal tak veľa…

Až na pár nelogických vecí, na čele s nezmyselným nájazdov Dothrakov na začiatku s ešte nezmyselnejšou účasťou Ducha, sa mi väčšina epizódy/bitky páčila. Väčšinu času dej nechával diváka v napätí (trochu mi vadila snáď len „schovka“ Aryi s mrtvými) + super atmosféra a tradične i hudba.

Niektoré veci mi však ozaj vadili:

  1. White Walkers: vôbec sa nezapojili do bitky, pričom oni boli vlastne od začiatku onou najväčšou hrozbou. Tu sa ale ešte dá argumentovať tým, že ich v boji veľmi ani potreba nebolo, keďže ten obstarala horda nebojácnych mŕtvych.
  2. Zomrelo málo postáv: z tých hlavnejších sa mi páčilo ako skončili Jorah, Berik i Theon, ktorí padli hrdinsky. Avšak po 2. epizóde (ktorá sa mne osobne veľmi páčila) by som čakal, že skončí minimálne ešte Brienne, ktorej príbeh sa zdal byť uzavretý a predchádzajúca epizóda mohla byť peknou rozlúčkou. A podobne by som to videl aj s Tormundom napríklad. Taktiež, ako bolo spomenuté vyššie, prežitie viacerých postáv pôsobí všelijako, keď už boli pritlačení k stene. Páčilo by sa mi aspoň niečo na štýl boja v kruhu, ako to bolo v epizóde, kde išli uloviť mŕtveho a tam mohol ešte niekto padnúť. Rovnako mohol prísť koniec aj pre jedného z dvojice Jon/Daenerys, ale to možno ešte v poslednom dieli…
  3. Samotný záver: čakal som, že konečne uvidíme v boji NK, že sa k nemu Jon predsa len dostane a rozdajú si to (podobná vec ma štve aj pri Jaimem, že sme ho poriadne nevideli v akcii, kým mal ešte obe ruky). To, že ho nakoniec zabila Arya mi toľko nevadí (a samotný kill bol super podľa mňa, hoci tiež neviem teda, z kerej riti to skákala :D), ale mohlo to prísť potom, ako už bol Jon trebárs na kolenách. Jednoducho by som čakal trochu viac na zabitie NK, ako jeden tigrí skok dievčiny.
1.5.2019 | 23:57:54
ynwa

Já popravdě nevím, pročítal jsem si tu desítky postů, které byly těžce proti 3.dílu. Všichni, kteří sledovali prvních 5–6 sérií, vidí to zjednodušení a já nejsem výjimkou. Někdy mě i iritují neustálé narážky na minulé série. Je třeba si ale uvědomit i ekonomickou stránku seriálu a herce, sám Harington aj. řekli x-krát, jak těžké pro ně natáčení je ( jen Winterfell přes 50 dní natáčení), za každou scénu hlavní postavy přes mil. dolarů; Zjednodušilo se to extrémně od 7.série, věřím, nejen proto, že Martin to ještě nenapsal, ale i proto, že už to MUSÍ skončit..herci toho maj dost, maj nahrabáno; Samozřejmě být to podle knih Martina, má to tak 12 sérií tipuji, jenže proč to dělat? budou dělat spin-offs …

Mně se osobně s08e03 líbila, mám na pič monitor, vždy tam byly temné scény, stáhl jsem si díl se skoro 5Gb, zesvětlil hw i sw na max a šlo to; taky neberu moc to, že nezemřeli některé postavy, ač byly obklíčeny whights, ale Arya a její zabítí NK bylo dle mého ok..kdo jiný? nikdo by se tam nedostal. Mrzí mě, že není osvětleno více to, kdo /čím vlastně je, ale k tomu bude ten spin-off ne? … některé detaily nechme, doporučuji stranou, od 7. serky je to prostě sbližování postav a jejich boj; užívejme si a nenechme se znechutit detaily a nelogičnostmi (dodnes si vzpomínám na bitvu o Helmův Žleb a jak mi pořád kámoš říkal , že elfové v knize tam nepřišli a jaká je to sračka…) …na to kašlat; taky mám u GoT rád hlavně rozhovory, pozorování osob a jejich pohledů, v bitvách to nikdy nebylo úplně ok (snad kromě snahy zachránit Wildlings), taky bych dal Dothraky na křídla a čekal a pak zaútočil, ne je obětovat…ale co, je to FANTASY…užívejme si to do konce..je to můj názor, neříkám, že kritika je neoprávněná, ale …prostě…čumíme na to 10 let, bavme se tím, neřešme to, že scénář šel trochu mimo…třeba House Mormont odešel důstojně..Arya byla cvičena tuším 3–4 série k tomu zabít potichu, kdo jiný by to zvládl? …prostě si užijme poslední 3 díly;

#9451 MrPlankton #9452 MrPlankton
2.5.2019 | 3:00:07
ynwa

Chápu rozhořčení některých lidí zde, neříkám, ani bych si nedovolil říct, že můj názor je ten „správný“, každý to cítí jinak…jen..ano, taky jsem tam viděl určité chyby (hlavně strategie/tak­tika)..ale proč se tím štvát..dopadlo to tak, uvidíme co se stane v posledních 3 dílech ( a to věřím, že ooopravdu hodně); …užívejte si to, je to konec GoT…což , pro mě osobně, je to nejdepresivnější.

2.5.2019 | 3:06:42
ynwa

souhlas

#9432 ynwa
2.5.2019 | 3:38:30
ynwa

#9431 ynwa: souhlas, vím, že jsem tady mimo většinu, ale děkuji, potěšilo. Užijme si poslední 3 díly, ať už dopadnou jakkoliv. .

2.5.2019 | 3:45:51
KIM

Někdo tvrdil že neumřel nikdo důležitý.No já myslím že umřeli hlavně ti co dokáži oživit mrtvé(Rudá žena a Dondarion). Tak že teď už je pro každého smrt definitivní.

2.5.2019 | 6:49:40
RMSeal

Divím se, že se Rudá žena omezila na zapálení Dothrackých arakhů a příkopu. Kdyby k ní přitáhli a podrželi před ní jednoho nemrtvého, mohla zapálit celou nemtrvou armádu. :) Tedy až na Bílé chodce a Nočního krále.

2.5.2019 | 11:12:19
Trim21

Dost mě překvapují ty, možná až přehnaně kritické, komentáře všude po světě. Přemrštěné očekávání je už samo o sobě problém. Lidé chtějí, aby vše neustále gradovalo. Jenže některé věci a některá přání prostě nelze uskutečnit a naplnit. Ano, sám jsem si moc přál epický souboj Jona a NK, vysvětlení některých nedořešených věcí, atd. Kromě některých věcí (útok Dothraků je fakt nepochopitelný) to ale dává dost smysl. Na co by WW a NK chodili do bitvy, když mají stotisícové vojsko? A proč by se měl NK utkat s Jonem, když viděl, co Jon umí? Prostě to hrál bezpečně. A seč se Jon snažil, pořád je to jen člověk. Ta marná snaha byla podle mě výborně ztvárněná. Navíc tohle není žádná heroická fantasy, žádný konečný souboj klaďase a záporáka. Arya je logická a vzhledem NK strategii nejreálnější volba… A že je někdo zklamaný, že to nedopadlo podle jeho očekávání? Však celý GoT jde proti očekávání fanoušků, ne? A kdyby umřela většina hlavních i hlavně-vedlejších postav, kdo by potom umřel další díly? Mě to spíš přijde, že hodně lidí vlastně očekávalo přesně ten efekt, proti kterému tak nadávají – scénář naroubovaná na fanouškovské očekávání (že se to mělo řídit podle nějaké šablony, že mělo umřít tolik a tolik lidí, že NK měl umřít důstojněji, že WW se měli zapojit do bitvy, atd.). Zvlášť dost lidí, kteří se považují za „hardcore“ fanoušky, nevidí souvislosti…

#9436 samerak
2.5.2019 | 15:39:53
samerak

#9435 Trim21: Četl sis vůbec na co lidi nadávají? Málokomu vadí že Jon neměl souboj NK, nikomu nevadí že to byla Arya.

Lidem vadí neskutečně přehnaná nesmrtelnost hlavních postav. Neříkám že museli umřít, ale když je nechtěli zabít tak je neměli dávat do situací který prostě nejdou přežít a pak je nějak zázračně zachraňovat. Což se stalo několikrát za epizodu.

A hlavně ten konec. Super…byl zvrat, ty má na GoT každej rád. Ale každej zvrat co se do teď stal mě logiku, každýmu bylo jasný co, proč a jak. Tady? Arya se teleportuje za NK přes armádu kostlivců a bílích chodců. Jak???

2.5.2019 | 17:49:15
Sonjicka

Já hlavně nechápu, proč všichni dělají hrdinu z Jona Snowa, jako ano-byl oživený..teď ani nechápu proč..Ale vždyť skoro všechna jeho rozhodnutí a plány byly na prd..viz tato bitva, totální failure strategie, plán na prd, Jan Žižka by se v hrobě obracel. Když byl velitelem noční hlídky tak ho jeho blbé naivní nápady dovedly k tomu, že ho vlastní lidi zapíchli a byl by dead. Pak bitva bastardů..no plán jak něco..kdyby se tam neobjevila Sansa s Malíčkem a armádou tak by taky byli všichni dead. Pak jeho blbý nápad jít za zeď a přivést nemrtvého..Jako když byl Králem severu tak nikam neměl lézt sám, přeci měl zodpovědnost za lidi..taky kdyby nebylo Dany tak by tam zemřel..takže ty jeho činy jsou hrozně hloupé a rozhodně kdyby on byl král..tak to nevím jak by to dopadlo (ale vím že král být nechce, a ani se nedivím-asi vidí svůj potenciál-že na to nemá). Jinak nechápu, proč ten zlovkl Duch se vůbec objevil v 2.díle a vůbec když ho pak nechali tak blbě zemřít. Neměl být víc po boku Jona? proč vůbec bojoval s Dothraky? A máte teorii do koho bylBran celou dobu vtělený? vrátil se do své mysli až těsně před příchodem NK. Snad ne v těch blbých vránnách a pozoroval vše z všku? chjo..snad to bude ještě nějak promyšlené a nebylo to vše zbytečné..kecy o Dětech lesa, WW, apod..když by to tak vše skončilo blbě smrtí NK bez většího vysvětlení..snad

2.5.2019 | 21:56:32
crazytunny

Me se libi ty odkazy ns minulost.

4.5.2019 | 8:41:24
crazytunny

Me se libi ty odkazy ns minulost.

4.5.2019 | 8:41:25
crazytunny

Me se libi ty odkazy na minulost.

4.5.2019 | 8:41:28


Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama