Živí mrtví: Počátek konce (Fear the Walking Dead)
77/100 - 279×

Živí mrtví: Počátek konce(Fear the Walking Dead)

Spin-off seriálu The Walking Dead, jehož děj se odehrává v Los Angeles, kde vypukne podivná nákaza. Lidé ji nejprve považují za zákeřnou chřipku, ale brzy se ukáže, že jde o možná ještě zákeřnější virus.

USA | 2015 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | AMC | 43 minut
VOD
Amazon Prime Video
žánr
Akční, Dobrodružný, Katastrofický
hrají
Alycia Debnam-Carey (Alicia Clark), Colman Domingo (Victor Strand), Lennie James (Morgan Jones), Rubén Blades (Daniel Salazar), Kim Dickens (Madison Clark), Danay García (Luciana Galvez), Jenna Elfman (June Dorie), Frank Dillane (Nicholas Clark), Austin Amelio (Dwight), Alexa Nisenson (Charlie), Maggie Grace (Althea Szewczyk-Przygocki), Karen David (Grace Mukherjee), Garret Dillahunt (John Dorie), Mo Collins (Sarah Rabinowitz), Christine Evangelista (Sherry)

Shrnutí a postřehy k epizodě So Close, Yet So Far

Shrnutí a postřehy k epizodě So Close, Yet So Far

Do nového dílu nám zbývá ještě týden, proto si pojďme připomenout, co se odehrálo v předešlé epizodě s názvem So Close, Yet So Far. Pokud jste ji prozatím neviděli, přečtěte si článek pro jistotu později.

16 0
7.9.2015

Druhá epizoda začíná tam, kde Pilot skončil. Pojďme si proto shrnout to důležité, co jsme v navazující So Close, Yet So Far zjistili a jak konec civilizace pokračuje.

Název epizody

Stejně jako u staršího sourozence The Walking Dead, ani epizody ve Fear The Walking Dead nemají náhodné názvy. Tak blízko a přeci tak daleko můžeme chápat ve dvou smyslech. Prvním z nich je geografická reference. Děj epizody se odehrává na dvou zcela odlišných místech, avšak v jednom městě – Los Angeles. Zatímco v centru nepokoje a rabování nabírají na síle, nedaleké předměstí si dál žije svým poklidným životem (tedy jen do té doby, než se nákaza dostane až k nim). A my tak sledujeme Travise a Madison ve zcela rozdílných situacích, ačkoliv je od sebe dělí jen pár kilometrů.

Druhým významem pak může být to, jak je společnost blízko konci, ale zároveň je od něj pořád daleko. Čeká nás ještě mnoho různých situací – nejenom nepokoje, mrtví lidé, procházející se ulicemi města, ale také těžká rozhodnutí, ať rodin, které sledujeme, tak i autorit (již jsme viděli týmy SWAT, ale nejspíš nás čekají i bombardování měst a zásah armády). Zatím jsme pouze na začátku kdy živí stále převyšují mrtvé a nikdo nepočítá s tím, že je konec opravdu blízko.

Nesmyslné chování postav?

Mnoho diskuzí, včetně té naší, se zaměřuje na chování postav, které považuje více či méně za iracionální. V tomto shrnutí bych se ráda zaměřila na Madison. Ta se s nemocí již setkala a ví, že vás jen nezabije, ale přivede i zpátky k životu.

Pokud jste sledovali epizodu pečlivě, Nick se své matky na začátku ptal, zdali svým sousedům řeknou, co se děje, s čímž Madison souhlasila, přestože sama neví, co se děje. Pak se v ní ovšem něco zlomilo. Ano, zlom přichází ve škole, kde ji okolnosti donutili zabít Artieho – svého spolupracovníka, přítele, kterého znala několik let a téměř každý den se sním potkávala. Vidět někoho ze svého blízkého okolí proměněného je zlom, se kterým postava pokaždé bojuje (určitě vás napadne i několik paralel v The Walking Dead, ať už Andrea, Guvernér, Hershel nebo jiní, každopádně ti lidé nějakou dobu v post-apokalyptickém světě žili a i přesto je pro ně obtížné se s takovou ztrátou či šokem vyrovnat a jejich chování je poté nějakou dobu nesmyslné).

Tím poté můžeme vysvětlit iracionální chování Madison, ale i Tobiase – kluka, který si šel pro zásoby. V tu chvíli, čelili bezprostřednímu nebezpečí, v případě Tobiase zcela poprvé, zásoby nejspíše nechali tam, kde byly a upalovali do bezpečí. Nesmíme zapomínat na to, že jsme stále na začátku a postavy doufají, že to, co se děje, je jen přechodné (i proto Madison řekla, že mají doma jídla dost).

Proč ale Madison nic neřekne své dceři? Tady si dovolím trochu víc přemýšlet nahlas – je v šoku a snaží se své děti ochránit. Z našeho pohledu myslí sobecky na sebe a svou rodinu, chce je udržet v bezpečí před vším, co se děje venku, i když je tím nechává tápat v temnotě. Což, jak je nám jasné, je velmi kontraproduktivní.

Chaos začíná

Demonstrace v seriálu nám ukazuje jistou paralelu s tím, co se ve státech děje za poslední rok i nyní – zvyšuje se nedůvěra v policii a podezření na zneužívání pravomocí. Proto chce být Christopher součástí demonstrace a celý průběh zaznamenává na kameru. Lidé protestují proti zastřelení neozbrojeného člověka. Jenže v seriálu netuší, že bezdomovec se sám proměnil ve zbraň.

To je jeden z dalších dílků do skládačky, který se nám snaží naznačit, že autority ví víc, než se dostává na veřejnost, policista nakládající vodu do auta, speciální jednotka, která odklízí tělo a policistka, která bez váhání střelí do hlavy ženu, jež se k ní pomalým krokem blíží, což vyústí v rozsáhlé nepokoje.

Je tak zcela jasné, že do veřejného prostoru se informace nedostávají, ačkoliv některé postavy je vyhledávají. Nick snažící se naladit rádio, které by o něčem informovalo a je znepokojen, že „nikdo tomu nevěnuje pozornost“. Pak tu máme postavu Tobiase, který ví víc, než ostatní jen proto, že si informace, jež našel na internetu, poskládal dohromady a už jen konstatuje, že „nás měli varovat“. Proč by někdo bránil v informování veřejnosti? Možná z podobného důvodu, který vedl Madison k tomu, nic neříct Alicii. Pocit, že se vše zvládne bez toho, aby veřejnost propadla panice, což se bohužel nedaří. Můžeme se pouze dohadovat, zdali by se taková věc dala v současnosti doopravdy utajit, avšak vše naznačuje, že minimálně v prvních dvou epizodách se tak děje.

Krátké postřehy

Napadlo vás, proč školu v první epizodě evakuovali tak rychle? Když se Madison vloupala do místnosti se zamčenými léky, byl na podlaze obrys těla. Je možné, že ve škole někdo infikovaný zemřel a Artie se tak mohl nakazit?

Když se Tobias pokoušel bodnout Artieho do hlavy, nůž se od něj jen odrazil, ale ve světě The Walking Dead většinou nůž projede hlavou jako máslem. Nesmíme zapomínat, že těla se na začátku apokalypsy ještě nestihla řádně rozložit, proto nejúčinnější zbraní budou v prvních dnech opravdu pouze kulky a těžké věci (jako třeba hasičák).

Zdá se mi to nebo rodina Salazarů, u které se ukrývá Travis, Christopher a Liza před nepokoji, něco skrývá?

Zajímavý je také pohled na několik postav, které se s tím, co se děje kolem nich vypořádávají po svém. Travis o všem přemýšlí, Madison věci tají a manželka holiče se modlí.

Dejte nám do komentářů vědět, co si myslíte o epizodě So Close, Yet So Far a zdali se těšíte na další díl, který má zajímavý název – The Dog.

Foto: AMC

Diskuze /37

Kafka Tamura

Rodina Salazarů bude podle mě jako rodina Hershlů s jejich stodolou. Někde ve sklepě budou mít přivázané nějaké své rodinné zombie mládě. Možná dokonce od tej dcérky miminko v postýlce :)

#4 chir
7.9.2015 | 16:16:30
Batiatus

Dobrý článok. Dufam že sa po tomto aspoň niektorý heitery skludnia :D

7.9.2015 | 16:30:45
kezir89

Ano, co tak čtu debaty tak si asi lidi neuvědomují, že zde to teprve začíná a tak jsou chodci o dost silnější a odolnější, viz Tobias s nožem. V TWD jsem se dostaly do doby, kdy apokalypsa byla v plném rozpuku a přeživší věděli, s čím mají tu čest ale neukázali nám, jak na to přišli atd. … od toho je FTWD a zatím mě baví.

Děkuji za rozbor :) S tou rodinou Salazarů mi to přišlo také divné, ale na druhou stranu, když venku vypunkne nějaký ten nepokoj, kdo si s klidem domů nasáčkuje nějaké cizince?

Uvidíme jak dál, doufám, že se propuknutí nákazy a dění okolo toho budou věnovat přiměřeně dlouho a takové to přežívání apod. alá původní seriál si nechají na později …

#4 chir
7.9.2015 | 16:39:04
chir

#1 Kafka Tamura: #3 kezir89:

Taky čekám, že tam budou mít někde nějakou „babičku“, která bude buď nemocná či připoutaná k posteli, ale podle ukázek to vypadá, že tam zase tak dlouho ukrytí nezůstanou.

čestný člen redakce
7.9.2015 | 17:56:34
Stardos

Podle ukázel jeli možná do nemocnice , totiž ona holičova žena na tom moc dobře nevypadala :D

7.9.2015 | 18:37:48
Lili_themonster

Teď si nejsem přesně jistá tou frází, ale na té skříňce s léky byl nějaký plakát s nápisem jako ,,It could be you" nebo něco podobného a zdá se mi, že ten samý byl i na té ,,mrtvolce" na zemi. Ještě jsem si to vracela. Takže mi přišlo, že je to jako takové varování pro výuku prevence.

#20 BigBoss
7.9.2015 | 19:46:29
Moor8

Mám jednu zásadní otázku: Proč dneska není další díl? :(

Pak k tématu článku: Stupeň rozkladu chodce nemá na tvrdost lebky žádný vliv. Mělo by být stejně těžké prorazit nožem lebku novému chodci, jako starému. WD prorazili nožem lebku stejně snadno nově zemřelému, jako starému chodci. Tuto nelogičnost kritizoval už dříve. Lebka je velmi tvrdá, lidské kosti jsou tvrdší, než beton a na její proražení nožem by bylo potřeba velké síly. A i když se použije tupý předmět, tak málo kdy dojde k proražení lebky, většinou člověk zemře na krvácení z protržené cévy. To se ale chodci stát nemůže.

Co se týče Salazarů Zmijozelů, tak mohou mít někde schovaného přeměněného člena rodina, ale stejně tak mohou být jen nedůvěřiví. Pokud jsou to imigranté z Kuby, tak zažili pronásledování a jsou k cizím nedůvěřiví, což může být ještě umocněno nepokoji v ulicích. Pro rozhodnutí nemáme dostatek důkazů. Uvidíme dále…

#8 chir
7.9.2015 | 22:44:50
chir

#7 Moor8: díky za připomínku, je to určitě pravda, takže přemýšlím, jak by se to dalo ještě obejít a napadá mě taková divoká myšlenka, že po roku – dvou, kdy nejspíš nákaza probíhá, mohou ti chodci z TWD být už „potlučenější“ a třeba některé kosti nějakými vnějšími vlivy naprasklé (to by se ale asi moc té lebky netýkalo, pokud by nepadali na hlavu z několika metrů).

A k dotazu, v US mají Labor Day – svátek práce, takže se nevysílají běžné pořady.

#15 Moor8
čestný člen redakce
7.9.2015 | 23:34:56
darkkiller

Souhlasím, stáří zombie nebude mít na tvrdost lebky vliv. Kosti rozkladu nemohou podléhat, protože by za chvíli tělo nemělo co „držet pohromadě“ a za pár týdnů/měsíců by se nemohly chodci vůbec pohybovat. Jinak skvělý shrnutí. S ostatními body souhlasím. Každý si samozřejmě představuje jaký by byl v době apokalypsy hrdina, ale skutečnost by byla zřejmě podobná tomu, co jsme viděli v prvních dvou dílech.

Zombie tématiku mám fakt rád a zatím jsem se seriálem spokojenej. Uvidíme, jak se to bude vyvýjet dál, WD jsem sice sledoval, ale po 2–3 seriích mě přestal bavit.

#10 Batiatus
8.9.2015 | 1:15:33
Batiatus

#9 darkkiller: Aj keď TWD nesleduješ tak si pozri 5×01 bol to epic diel a to nevravim ja ale všetci xD

8.9.2015 | 6:03:52
Sykorkass

Tak se taky přidam t tematu proražení lebky nožem. Vy tedy řešite pořad lebku a nikoho asi nenapadlo pořadne se podívat na ten nuž. Když jsem si ho prohlížel,tak jsem dospěl k nazoru,že je to prach obyčejny nožíček nejspíš ukradeny mamince z kuchyně.A jak víme ty nože se standartně vyrabý z podřadné ocely narozdíl od armadních či loveckých,ktere jsou vydět ve WD.Takže ten nuž se mohl prostě ohnout nebo zlomit.

#12 Batiatus #13 ZvacA
8.9.2015 | 6:54:52
Batiatus

#11 Sykorkass: To ako tie armádne nože dôkazu prepichnúť lebku ? Ale v TWD vážne sú lebky mrtvakov mäkké ako zelatina. Videl som Beth ako stupila chodcovy na hlavu a celá sa mu rozpučila alebo Daryl ktorý jedným uderom retaza zlomy 3 lebky :D

8.9.2015 | 8:05:51
ZvacA

#11 Sykorkass: Jo jo, to jednak, a ač se mi to u tohoto seriálu příčí, tak zrovna pro tenhle případ bych zkoušel i filosofovat s těma všema „vnitřníma“ rozpoloženíma oplácanýho hrdiny a jejich možnýho vlivu na úder. Zatímco se se jinde zanalyzovaly duševní pochody učitelky od hlavy až k patě k vysvětlení, proč najednou tak zaraženě čumí na ne moc dobře vypadajícího kolegu, aby se jím nechala o pár chvil převálcovat a zážitek si jakože odbrečela v koupelně, u pokusu študentíka ji zachránit nožovým atakem se na pořad dne podivně dostává tvrdost lebek (ovšem, nevylučovat). Ale když do toho vrazíme ty slavný pochody a trocha vlastních morálních zásad charakterů, tak bych si dokázal představit, že pokus puberťáka prorazit lebku svýmu byť čerstvě mrtvěoživlýmu řediteli, jakožto pokus zarážet nůž do člověka vůbec poprvý, nebude mít vlivem emocí takovou razanci. V momentě kdy chtěl nožem zasáhnout, protože chtěl zachránit učitelku, se mu ruka přesto instinktivně strachem zbrzdila. Ví sice, že je nebezpečí, ale je mladej, nemá šajn a je podělanej strachy. Přirozený. Což se už může dávat jako rozdíl oproti rokem zaškolených jatek u členů Grimasovy skupiny. Ale je to jen pochopitelně teorie a jeden z mnoha faktorů, myslím však, že neméně podstatnější pro vysvětlení ne moc úspěšnýho použití jakýsiho párátka.

8.9.2015 | 8:43:52
Cadaverous

Všiml si z Vás někdo co to vůbec bylo za nůž? Když mu ho učitelka vrací (minuta 22:34), je vidět, že je to jen nějakej tenoučkej perořízek na otvírání dopisů. Tím nepropíchnete pomalu ani meloun, natož lebku. Polemizovat nad tím, jestli je lepší armádní nebo kuchyňskej nůž je taky trochu na hlavu. Oba jsou určený na něco jinýho, tudíž je jasný, že budou jinak kvalitní. Nicméně když vemete průměrnej kuchyňskej nůž, tak aby pronikl lebkou, musí být dostatečně velkej. To samé ale platí o armádním. V tomto smyslu velikost je důležitá. Další věc je ta, že tenhle evidentní šprt nikdy nikomu ani nedal facku, natož aby někoho zapíchnul. Tudíž drží nůž poprvé v ruce, netuší jak s ním zacházet a narazí do silného materiálu (lebka), tudíž nůž zlomí, ohne, nebo mu spíš prostě vyklouzne z ruky a ještě se sám pořeže. Každej si myslí, že veme nůž a prořízne i ocelovej plát. Jenže když to neumí držet, maximálně se sám pořeže. Halt akčňáky minulejch let udělaly svoje. ;-)

8.9.2015 | 8:57:25
Moor8

Tady nejde o tento jediný případ, tam pochopitelně sehrálo roli několik faktorů. Ale všeobecně o celý seriál (WD i FWD) kdy likvidují chodce nožem, jako by žádnou lebku neměli. Bez ohledu na stáří chodce mají lebku pořád velmi tvrdou a prorazit ji by chtělo fakt velkou sílu. A to i v oblasti spánku, kde kost oproti zbytku nejslabší. Sem tam se to může podařit, ale je nesmysl, aby chodce takhle likvidovali levou zadní a se 100% úspěšností.

#8 chir: Obávám se, že tady to nepůjde nějak okecat. Holt se musíme smířit s tím, že si trochu upravují pravidla hry, jako jejich 100% headshooty. Kdyby to tak nebylo, tak ze seriálu je nefalšovanej survival, kdy by potkat i malou skupinku chodců znamenalo velké nebezpečí.

#18 Misso
8.9.2015 | 11:13:40
ori

A pamätáte, ako sa v epizóde 04×08 Daryl kryl telom chodca pred guvernérovými mužmi? :D

#17 Batiatus
webmaster
8.9.2015 | 21:50:05
Batiatus

#16 ori: Ano, v jednej ruke granat a v tej druhej chodec ktorého si držal lahucko ako niaku babyku :D a je zaujímavé že ani jeden náboj zo všetkých tých vystrelenych ktorých mohlo byt aj 100 neprešiel chodcom, aká nahoda ze každý náboj mieril priamo do kosti :D

9.9.2015 | 6:52:02
Misso

#15 Moor8: práve som preýšlalnad tým ze udia s nebezpčnejši ako zombie sak oni su pomale a sproste natiahnut lano a všetky sa potknu ked pojdu po tebe v prípade ze by xchceli osidlit nejake mesto a uz by boli zabyvaný dali by sa spravit priechody povedzme z autobusou mdi domami tie vyčistiť a spravit hromadne psce na zombikov ako napr vyviest zeriav na most urobit dva metre od kraja mostu plošinku vo vzduchiu a nalakast tam zo 100 zombikov a nechat ich zoskakať z mosta alebo spravi takto lis obrovský na zombie atd

#19 Moor8
9.9.2015 | 12:28:13
Moor8

#18 Misso: Tak ona by stačili strnu, či ocelové lanko natažené ve výšce pasu a chodec se sám přezízne vejpůl. O dalších možnost, jak se bránit jsem se kdysi sálodlouze rozepsal v doskuzi k WD.

#21 Misso
9.9.2015 | 23:24:27
BigBoss

#6 Lili_themonster: Vidim to stejne, jestli si dobre vzpominam, tak na dverich bylo neco ve smyslu „Crime Scene Room“, coz by opravdu odpovidalo nejake mistnosti pro vyucovani kriminalnich cinu ;-)

13.9.2015 | 4:09:35
Misso

#19 Moor8: to stou strunou by nefungovalo teda vo valking dead želatinových mrtvolach mozno ale trošku realnejšich to skuali v boričoch mytov to čo sa stalo na lodi duchou a neni to možne ale možnosti ako využit ich hlupost je nespočet.

#22 Moor8
13.9.2015 | 13:51:59
Moor8

#21 Misso: Ale šlo by to, bořiče mýtů neber zase tak vážně. Teď nevím, co jsi si pod tím představil. Pokud to bylo nějaké okamžité přepůlení chodce, tak to jsem na mysli rozhodně neměl. Chodce by to zachytilo a jak by se snažil jít dál, tak by se postupně přeřízl. Trvalo by to pár dní. Otázkou je, jak páteř.

#23 pajajs
13.9.2015 | 16:15:13
pajajs

#22 Moor8: A když by narazilo stádo, tak by se ti ta struna urvala ty koumáku.

#25 Moor8
13.9.2015 | 17:37:21
Batiatus

Na miesto struny by som dal niečo ako píla len to už vedieť zostrojiť :D

13.9.2015 | 17:52:08
Moor8

#23 pajajs: A co jako? Tohle by byl nástroj k zachycení jedinců, či malých skupin, nikoliv tisícihlavého stáda. Tomu odolá máloco.

#27 pajajs
13.9.2015 | 20:12:59
Stardos

V komikse v pozdější době ty stáda od Alexandrie a spol. odháněli , tedy měnili jim směr cesty tak aby nenarazilo na nějakou komunitu , takže se s tímhle problémem potýkat nemuseli

13.9.2015 | 21:13:22
pajajs

#25 Moor8: Ok, řekněme, že to zachytí jednoho „jedince“, jenže po jednom „jedinci“ příjde další „jedinec“ a řekněme, že už třeba při 3 „jedincích“ bude mít ten drát problémy..

#31 Moor8
13.9.2015 | 21:14:59
pajajs

To už je účinější postavit nějaké kůly ve sklonu jako to měli ve věznici, na které by se napichovali, vykopat příkop kolem hradeb, nebo postavit stěnu, ze které by +/- ve víšce hlavy koukaly kůly.

#29 pajajs #31 Moor8
13.9.2015 | 21:17:21
pajajs

#28 pajajs: výšce*

13.9.2015 | 21:17:51
Stardos

A nebo udělat to co Negan , okolo plotu přivázat chodce a je to

13.9.2015 | 22:15:15
Moor8

#27 pajajs: To nechce natáhnout to přes náměstí, či dálnici, ale když bude kousek od osady les, tak vždy natáhnout různě mezi dva stromy, které zase nejsou od sebe tak daleko, aby se tam mohlo chytit hafo chodců, navíc asi nebudou přicházet, jak na běžícím pásu. Samozřejmně to chce sem tam projít a vyčistit od půlek. Když se udělá takováhle překážková dráha, moc chodců neprojde. Já se domnívám, že tohle by fungovat mohlo, leč rozsoudit nás může jen praktická zkouška :D

#28 pajajs: Pochopitelně tohle nenavrhuji jako jedinou obranu. Pokud by se jednalo o stálý tábor, tak by byl čas vybudovat několik forem obrany. Nejúčinější je val, (na vnější straně svyslý) ten chodci nikdy neprorazí a i kdyby přišlo tisícihlavé stádo, tak přežijí. Případně příkop a rozhodně vyčistit pár metrů před opevněním, aby chodec nemohl překvapit.

13.9.2015 | 22:50:39
Misso

ale zober si uzka ulička vyzvorená vopred v bezpeči nalákat tam chodcova potom z ukrytov len zbombardovať pripadne tam spravit velký lis. Dalšie ako som spominal spravit plošinu vo vzduchu a nechat chodcov zoskakat z mosta napr a robit to na zmeny lakat ich a zhadzovat a čsom tak zničia aj milion chodcov a ked ako tak vyčistia mesto znova zlepšovať techniku spraviť viacstupnove zaterasi atd. Povecme ked vboli vo vezení by stačilo v pripade ze by mali naftu nastavat okolo vezenia auta ako druhý plot a stačilo by aby to chodcov spomalilo.. Sô sprostý prejde ich pár ostatni len idu oproti autu. kýmnajdu cestu. Dalšia vec som v anglicku a sa mi tu luvia tie domy jeden na druhom kruhovi podoris a medzi stvrtou park daš nakrýž kamion oniješ plechmi a z domov máš pevnosť a takto by stačilo en zaerasovať jednu cestu za druhou a by tak vznikal pekne velký ohradený priestor z hradbami o výške dvojposchodovej budovy az na nejake miesta. Jedine nebezpečie by boli ludia živi. A takto rýchla akcia tri dodavky jedna o druhu opreta zaterasia cestu čo spomali prichod chodcov spravit to na jednej a druhej strane ulice a len vičistit stredový priestor a domi spevniť zaterasu a ide sa dalej podla potreby. Vyzabijať pár zombi v domoch a stačio by len behat pomedzi kratke ulice z domu do domu. Ono neskorsu uz zombi rutina nebezpečie su len ludia.

#33 Cadaverous
14.9.2015 | 1:34:28
Cadaverous

#32 Misso: Teda nejenom že si to všechno představuješ nějak moc lehce, ale teda číst tvé komentáře to je lahůdka. Byl jsi vůbec někdy ve škole? Ty by jsi měl lepší chodcům něco napsat a oni by radši z toho skapali, než by to rozluštili… O_o

#35 Moor8
14.9.2015 | 8:47:14
bleptys

Zdravím, ještě taková malá teorie ke kostem chodců. Víme že nemocí je nakažený každý, tím pádem musí nemoc nějak přežívat/hibernovat v těle člověka. Ke svému přežití nemoc potřebuje vápník který si bere z kostí živého člověka a tím pádem dochází k řídnutí kostí, popřípadě samotná proměna způsobí velký úbytek vápníku v kostech. Toto všechno zapříčiní velice křehké kosti. Nebo nemoc se instinktivně přesouvá co nejblíže mozku kde se usadí, živý se vápníkem z lebky, monitoruje mozek a čeká až dostane impuls ke spuštění nemoci. Tím je smrt nebo kousnutí. Kousnutí a následný přenos slin do krevního oběhu vyvede impulz do mozku kde probudí spící nemoc. Hibernace, spuštění a proměna má velký vliv na lebku(stane se velmi křehkou). Dále víme, že chodci ihned napadají živé tvory a pojídají jejich maso, vnitřnosti. Předpokládám, že chodec potřebuje ke svému chodu vápník z masa kterým udržuje základní funkce. Myslím si, že chodec může po čase „zemřít“, spotřebováním svého vápníku. Spotřeba bude asi velice malá a když dochází, chodec se uloží ke spánku a čeká na svou kořist.

#35 Moor8 #37 Cadaverous
14.9.2015 | 13:25:52
Moor8

#33 Cadaverous: Souhlasím. Vyznat se v tom, co vlastně chtěl říci, je děs. #34 bleptys: Toto tvrzení stojí na velmi vratkých nohách.

#36 bleptys
14.9.2015 | 14:34:05
bleptys

#35 Moor8: Musíte samozřejmě hodně zapojit fantazii :-)

14.9.2015 | 15:07:04
Cadaverous

#34 bleptys: „Ke svému přežití nemoc potřebuje vápník který si bere z kostí živého člověka“ A na to jsi přišel kde? :-)

14.9.2015 | 15:31:40
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Fear the Walking Dead

První spin-off seriálu The Walking Dead, nazvaný Fear the Walking Dead, se začal vysílat v létě roku 2015 a byl ukončen na konci podzimu roku 2023, takže tu s námi byl dlouhých osm let. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, ohodnoťte jej. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Další seriály

Seriál Fear the Walking Dead se odehrává v širším univerzu, jehož součástí jsou i seriály The Walking Dead, The Walking Dead: World Beyond, Tales of the Walking Dead, The Walking Dead: Dead City, The Walking Dead: Daryl Dixon a The Walking Dead: The Ones Who Live. Pro fanoušky Fear the Walking Dead jsou tyto další projekty samozřejmostí, a proto byste měli vidět i je. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Filtr seriálů a filmů









Reklama