Vyberte největší zklamání seriálové sezóny 2020/2021

Vyberte největší zklamání seriálové sezóny 2020/2021

Letošní Zlatá Edna se posouvá k další anketě. Tentokrát se zaměříme na seriály, které nás nejvíce zklamaly.

11 0
22.8.2021

Ve Zlaté Edně se posouváme k další anketě. Momentálně již můžete vybírat největší kočku, největšího fešáka, nejlepší epizodu, nejlepší znělku a již týden můžete vybírat nejlepší parťáky seriálové sezóny. Dnes spouštíme anketu, ve které vybereme největší zklamání seriálové sezóny.

Všichni to známe. Vybereme si nový seriál, který podle upoutávek vypadá skvěle. Jenomže už po pilotu je nám jasné, že tenhle seriál vůbec nebude takový, jako jsme čekali. Po druhé epizodě už váháme, jestli se na to ještě vůbec dívat a po třetí již s novinkou končíme. Stejně tak to máme i se seriály, které se vrací s novou řadou. Poslední řada byla ukončena parádním cliffhangerem, ale ta nová prostě už není taková.

I před touto anketou zasedla redakce Edny, abychom společně vybrali deset kandidátů na vítěze. Právě z těchto kandidátů budete vybírat největší zklamání. Pojďme si jednotlivé seriály představit.

Vybíráme největší zklamání.

The Flash
Lovecraft Country
Vikings
The Fugitive (2020)
Supergirl
The Walking Dead
The Walking Dead: World Beyond
WandaVision
Riverdale
The Falcon and The Winter Soldier

Když už známe kandidáty, pojďme se pustit do hlasování. Každý z nás má jeden hlas, takže si hlasování dobře promyslete, protože po odeslání již nebude moci hlasovat jinak.

The Flash
Skóre: 103 bodů
The Falcon and the Winter Soldier
Skóre: 93 bodů
Lovecraft Country
Skóre: 58 bodů
The Walking Dead: World Beyond
Skóre: 58 bodů
Riverdale
Skóre: 38 bodů
Vikings
Skóre: 28 bodů
WandaVision
Skóre: 26 bodů
Supergirl
Skóre: 24 bodů
The Walking Dead
Skóre: 16 bodů
The Fugitive
Skóre: 10 bodů

Jaký seriál vás letos nejvíce zklamal?



Diskuze /52

Dragon94

Falcon a Winter Soldier bezesporu.

22.8.2021 | 19:07:54
Camaris

World Beyond.

22.8.2021 | 19:15:07
slayerrrr

Lovecraft Country. Tady není o čem. Promo i samotný název slibovalo něco jiného.. ale F&W je hned v závěsu.

22.8.2021 | 19:18:03
-Skinner-

Niektoré z uvedených seriálov vyhrali v kategorii novinka mesiaca takže je zvláštne ich vidieť aj tu.

Ale dávam Flasha lebo z toho sa stalo niečo nepozerateľné. Lovecraft Country trochu sklamal ale vytiahli to zvratmi v pribehu a hereckými výkonmi.

22.8.2021 | 19:37:32
uranmorte

Penny Dreadful: City of Angels – čekal jsem prostě alespoň něco podobného k Penny Dreadful.

#12 Lucie.8
22.8.2021 | 19:37:38
Levascue

Když už ten Marvel vyhrává pomalu v každé kategorii, tak jim přeci tady také neodepřu „vítězství“ :D – Falc. a W. Soldier

#9 Stardos
22.8.2021 | 19:38:18
PecaCZE

FaWS, je tu určitě spoustu špatných sérií který jsem neviděl, ale tahle propagandistická srágora pro afroameričany si to taky zaslouží.

22.8.2021 | 19:42:49
dansy

Falcon a Winter Soldier a tesne v závese Lovecraft Country, ach to boli sračky.

22.8.2021 | 20:12:49
Stardos

#6 Levascue: Rozhodně. :D

22.8.2021 | 20:39:26
Ravencreast

Pravidelně to dostávala Supergirl, ale když už od toho nic člověk nečeká, tak to ani nelze nazvat zklamáním. FaWS proto vítězí na plné čáře

22.8.2021 | 20:51:41
Lex Luthor

Měl jsem tři kandidáty Falcon a Winter Soldier, Flash a Supergirl váhal jsem mezi Flashem a Supergirl, ale nakonec to se svými promluvami do duše vyhrál Flash.

22.8.2021 | 22:02:02
Lucie.8

#5 uranmorte: Přesně, City of Angels jsem zvládla dokoukat jen díky tomu, že to mělo tak málo dílů.

korektor
22.8.2021 | 22:30:15
Erzik

V této kategorii jsem nenominoval a ani nebudu hlasovat. Protože ty seriály, které jsem viděl mě nijak extra nezklamali. No a ty zaručené propadáky jsem prostě ani nezačal sledovat. Respektive Walking dead a Flashe jsem dávno vzdal. Vikingové mě zklamali několika sériemi, ale ta poslední to jakžtakž napravila, takže tak.

#15 Stardos
redaktor
22.8.2021 | 22:46:25
22Strophe22

nerozumiem ako môžete písať lovecraft alebo falcon:D všetky napísane seriály som videl okrem

The Fugitive (2020) – chcete mi povedať, že to je pecka, ked to je aj ukončene po prvej serii? ešte nedal som žiaden hlas, ale tento rebríček seriálov je troška ne ok…

ale najväčšie sklamanie samotneho zaveru by som asi skôr dal lovecraft. :D ostatne serialy som dopozeral dokonca alebo ešte pozerám. :D hodnotiť niečo čo som nevidel, je troška blbosť The Fugitive (2020) ale absolútne mi to nepadlo do oka ani sa mi to nevbilo do oka :D

22.8.2021 | 22:53:20
Stardos

#13 Erzik: „Zaručený propadák“ je možná tak Flash, Walking Dead je pravděpodobně to, co nejméně mohlo zklamat – pokud teda nepočítáme bonusové díly, ale to by bylo dost nefér k celé řadě

23.8.2021 | 0:03:53
Carlos Matos

Zajímalo by mě pro jaké lidi je největší „zklamání“ Flash/Supergirl. Protože pokud od toho někdo má jiné očekávání než úplné dno, tak je očividně na drogách…

#19 Basim
23.8.2021 | 2:17:57
Raiden123

No jasne ze Mocking bird and winter stooge,to malo mat tak nazov.

Hmm Flash/Supergirl,tak to neviem,akosi to zacalo mat privela dielov a niekto nevie ako by dalej pokracoval s pribehom,navyse Cw to povysilo na telenovelu… :-/ No Supergirl konci i preto,ze ta herecka chce asi s tou rolou skoncit a bude ina supergirl,ktoru bude hrat ina herecka,no neviem ci len vo filme,alebo i v nejakom seriali,dufam,ze to uz nebude od cw.

23.8.2021 | 8:03:53
Arihant

Flash/supergirl a vikingovia, som prestal sledovat uz davnejsie, takze to ma sklamalo uz davno. FaWs si nezasluzi odomna prve miesto kvoli jednej scene ktora sa mi pacila, ale urcite to bola moja druha volba. A vitazom sa u mna stala wanda vision, cakal som od toho naozaj viac.

#20 MártyKurosaki
23.8.2021 | 8:36:45
Basim

Mě zklamalo hodně seriálů Flash, vikings, Walking dead world beyond a supergirl a lovecrafta jsem ještě na štěstí nedokoukal a také mě zklamal seriál Legends of Tomorrow protože to je blbost už.

#16 Carlos Matos: Flash byl dobrý po celé série a sedmá byla najednou promlouvání do duše záporákům a nakonec každého záporáka ukecali. Flash už nebojoval s padouchy a každého se snažil ukecat a dělal to celý jeho tým. Jinak Flashe jsem jako dno nepovažoval, až ta sedmá série.

23.8.2021 | 21:26:39
MártyKurosaki

#18 Arihant: A cos od toho čekal? Že se Wanda stane novým Sorcerem Supreme? :D Nebo, že zničí svět? Nebo já nevim, pověz nám to, cos čekal? Že Wanda oživí Visiona? Řekni :)

23.8.2021 | 21:39:24
MártyKurosaki

Rozhodně TWD…asi nejhorší seriál, jakej jsem kdy viděl…

23.8.2021 | 21:47:19
Nymeria the direwolf

WandaVision wtf :D Ti kdo to vybírali musí sledovat jenom samý pecky, jestli je pro ně zrovna tenhle seriál zklamánim :D

#23 SKARL
24.8.2021 | 1:09:48
SKARL

#22 Nymeria the direwolf: Si si jisty, ze si pochopil tuhle anketu spravne? Nejde o to kdo co sleduje ale co ocekava. Pokud nekdo od CW telenovel ocekava po 10.letech neco jineho a od TWD take tak je zraly na chocholouska to je doslova definice silenstvi. Takze WandaVision je jasna. predrazena prvotina Marvelovskych pohadek jako serial, ale ani se nedokazali shodnou na zanru jeste kradou postavy foxu ale jedivim se aspon se jednou v marvelu obevil dobry herec. Jinak Falcon je mnohem vetsi odpad ale po Wande se od toho uz nic cekat nedelo. Takze Wanda vitezi

#24 MártyKurosaki
24.8.2021 | 16:13:23
MártyKurosaki

#23 SKARL: Ještě, že tvůj názor nikoho nezajímá :)

#25 SKARL
24.8.2021 | 20:29:57
SKARL

#24 MártyKurosaki: A proc mi to pises? Omlouvam se, ze jsem se dotkl tve oblibene masturbacni pohadky, ale proste se s tim smir, ze ne kazdy se zasekl na 5. letech a je s toho hotovy, a hlavne tu neprskej jak urzvnany detsko a radsi navstiv Chocholouska si pripad pro nej jak stvoreny. Mej se

#26 MártyKurosaki
24.8.2021 | 22:31:47
MártyKurosaki

#25 SKARL: Chápeš, že tvůj komentář je naprosto zcestnej? :D :D :D A vysvětli mi, proč existujou toxický lidi jako ty? :) Jo a prosím tě…nauč se psát, málem mi vykrváceli oči…

#28 Moor8
25.8.2021 | 17:05:13
Moor8

To je těžký. Nejblbější byl The Walking Dead: World Beyond, ale to se čekalo, takže bylo to zklamání? Takže bych dal Lovecraft Country.

27.8.2021 | 0:41:27
Moor8

#26 MártyKurosaki: Když už někomu říkáš: „nauč se psát“ Tak by sis pak měl dávat sakra pozor, aby jsi nenapsal: „Vykrváceli oči“ A sorry, ale toxickej jsi tu akorát ty. Plně souhlasím se Skarl.

#29 PecaCZE #31 Pišta Hufnágl
27.8.2021 | 0:45:30
PecaCZE

#28 Moor8: Přesně :D Na toho dementa vůbec nemáte reagovat, bohužel admini na to serou ho banovat :(

#49 Basim
27.8.2021 | 18:17:27
Pišta Hufnágl

Za mě jednoznačně Falcon, od toho jsem čekal mnohem, mnohem víc. Naopak Wanda mě úplně nadchla, to byl přímo herecký koncert. :)

28.8.2021 | 15:06:27
Pišta Hufnágl

#28 Moor8: Vaši reakci chápu, ale – když už se pustíte do tepání jeho písemného projevu, je poměrně faux pas dopustit se potvornosti „aby jsi“, o ne zcela povedené interpunkci nemluvě… :)

#32 Moor8
28.8.2021 | 15:10:29
Moor8

#31 Pišta Hufnágl: Jako faux pas bych to nenazval. Většina lidí řekne „aby jsi“ místo „abys“. Jazyk se vyvíjí a zde pravidla pravopisu zaostávají za mluvenou řečí. Chybí mi čárka za „nauč se psát“. Jinak v pohodě.

#33 Pišta Hufnágl
28.8.2021 | 18:08:49
Pišta Hufnágl

#32 Moor8: Mno, když chce někdo někoho poučovat, měl by si být setsakra jist v kramflecích, to neokecáte. :) Jazyk se vyvíjí… Jo, coby korektor tyhle výmluvy slýchám často. Vývoj jazyka ale jaksi neznamená, že bude mluvčí ignorovat jeho anatomii. Resp. – ať si klidně ignoruje, ale pak je dobré zdržet se uvedených rad. :)

#34 Moor8
29.8.2021 | 11:26:42
Moor8

#33 Pišta Hufnágl: Do nějakého oficiálního dokumentu ok, ale v běžném hovoru/diskuzi není „aby jsi“ pravopisná chyba. To samé platí o nářečí, hovorových výrazech či slovenštině.

#36 Pišta Hufnágl
29.8.2021 | 16:23:32
Carlos Matos

Možná to ještě přehodnotím a dám 1. místo téhle diskuzi (dle posledních komentářů) :)

29.8.2021 | 16:45:26
Pišta Hufnágl

#34 Moor8: Je mi hluboce líto, ale chyba to je, i kdybyste se na hlavu stavěl a dorozumíval se třeba pomocí skřeků. :)

#37 Moor8
29.8.2021 | 20:23:06
Moor8

#36 Pišta Hufnágl: Rozhodně ne na úrovni Vykrváceli oči. A je od tebe dost pokrytecké, že na tohle jsi nereagoval, i když autor ryl do pravopisu ostatních a mě tady prudíš za takovou prkotinu. Lidi v hovoru taky opravuješ, když řeknou „bejt“?

#38 tominotomino
29.8.2021 | 21:37:01
tominotomino

#37 Moor8: Dovolím si vstoupit do diskuze, „aby jsi“ je určitě chyba na stejné úrovni jako chybná shoda podmětu s přísudkem. Vždycky si říkám, že lidi tak rádi zkracují, co se jen dá, ale „abys“ stejně budou nahrazovat za delší „aby jsi“. Problém je, že to spoustu lidí nepovažuje za nějakou velkou chybu, ačkoliv je, a pak se toto spojení „aby jsi“ šíří dál a dál.

#39 Moor8
webmaster
29.8.2021 | 22:34:29
Moor8

#38 tominotomino: To rozhodně není. A právě jsi tu popsal vývoj jazyka. Lidé to nepovažují za chybu, šíří se to dál a dál, až tento způsob plně převládne a stane pravopisně správným tvarem. Před sto lety by bylo gramaticky správně „renaissanční řimsa“ místo „renesanční římsa“. Takže ano, oficiálně je to chybný tvar, ale fakticky je to tvar zcela běžně používaný a akceptovatelný a rozhodně to tedy není na úrovni schody podnětu s přísudkem. (ano, na západě se říká schoda, tuten, copa atd..) A vytýkat tohle někomu je ubohé hnidopišství!

30.8.2021 | 0:08:40
Moor8

A ještě, „aby jsi“ a „aby jsme“ zní mnohem lépe než „abys“ a „abychom“, takže tahle změna jazyku jen prospěje. Je vidět, že se vyvíjí k lepšímu.

#41 tominotomino
30.8.2021 | 0:17:04
tominotomino

#40 Moor8: Určitě to lépe nezní. A navíc i od pohledu už člověk musí uznat, že to vypadá blbě. Souhlasím, že slovo abychom už zní spíše formálněji, proto jej lze nahrazovat slovem abysme, ale za žádnou cenu ne „aby jsme“. Pak vznikají takové patvary jako „aby jsi se“ místo jednoduchého „aby ses“. A tohle nelze označit za pozitivní vývoj jazyka, jelikož to by pak mohl takhle obhajovat svou chybu jakýkoliv člověk. To už pak rovnou můžeme začít psát třeba místo „kdybyste“ výraz „kdy by jste“. Taky ti tenhle zápis připadá lepší?

#42 Moor8
webmaster
30.8.2021 | 0:31:19
Moor8

#41 tominotomino: Vypadá to lépe, zní to lépe, a proto to lidé používají. Většina řekne a napíše „abys“. To je prostě přirozenější. „Ses“ zní naprosto příšerně. Zlaté „aby jsi se“. Zbytek už ženeš zbytečně do extrému. Okno zní mnohem lépe než vokno, ale nikoho bych za vokno nepopotahoval jako za pravopisnou chybu. A i když bych ho nějakého oficiálního dokumentu nenapsal, tak bych se nad ním taky nepozastavil. A mimochodem špatně je i „abysme“, jediné správné je abychom ( https://czechtongue.cz/…-x-aby-jste/ ) Nebo si to napiš do wordu.

#43 tominotomino
30.8.2021 | 1:10:42
tominotomino

#42 Moor8: Zajímavé, že na jednu stranu píšeš, že lidi napíšou „abys“ a na druhou zase tvrdíš, že místo „abys“ lidi použijí „aby jsi“. Co se týče „abysme“, tak já jsem neřekl, že je to spisovná varianta, ale že je to přípustná varianta, která je na cestě mezi spisovným a nespisovným. „Aby jsme“ ale rozhodně ve stejné kategorii nenajdeš. A tvé přirovnávání k jiným slovům nemá vůbec váhu, protože ať už to „renaissanční“ nebo to „vokno“ jsou úplně jiné případy než „aby jsme“. O „aby jsme“ nemůžeš ani říct, že je to nějaké nářečí nebo něco takového. Tohle je jednoduše jen špatně. A extrémem myslíš to „kdy by jste“? Jestli jo, tak tohle je právě úplně ten stejný případ jako to tvoje „aby jsme“, se kterým bys to mohl porovnávat. Jde vidět, že ty takovým věcem vůbec nerozumíš, tak je zbytečné, aby ses (pozn: žádné aby jsi se) tady o něco pokoušel. Že to používáš ty z toho ještě nedělá něco, co by se používat mělo a lidé to měli přehlížet. Myslím, že dál už tady není co rozebírat.

#46 Moor8 #47 Pišta Hufnágl
webmaster
30.8.2021 | 10:38:01
A1B2

No tvl! takhle prudit člověka kvůli takové kravině!! Tomu se říká klasickej Grammar Naci. Vy dva asi musíte mít dost ubohej život když si takhle honíte ego. Takový trotly nesnáším. Když nemají co říct kloudného, tak prudí do pravopisu nebo profilovky. A tady ještě tak blbě!

30.8.2021 | 11:44:30
A1B2

A za mě nejhorší Lovercraftova země.

30.8.2021 | 11:59:40
Moor8

#43 tominotomino: To je chyba. Tam mělo být: "Většina řekne a napíše „aby jsi“. Už jsem to psal ve 2 v noci. A nepoužívám to já, ale většina a rozhodně je to směr, kterým se jazyk vyvíjí. Stav se na hlavu jak chceš, ale nic s tím neuděláš ;)

30.8.2021 | 17:25:31
Pišta Hufnágl

#43 tominotomino: Asi tak. „Je to marný, je to marný, je to marný.“ :)

2.9.2021 | 16:56:55
Martrix

To je poměrně diskutabilní kategorie. Pokud se snažím vyhýbat sračkám, sleduju sleduju ohlasy na CSFD, nebo tady na Edně a takovým serošům se vyhýbám, takže je nemůžu hodnotit. Pokud už mi to ale nedá a stejně se podívám, tak už po první epizodě poznám že je to o ničem, takže ani tady nemůžu hodnotit, protože s tím logicky neztrácím čas a hodnotit po jedné epizodě je haluz. Na druhou stranu jsou seriály, jako Vychováni vlky, kdy jsem až do poslední epizody doufal, že se to rozjede, nebo že se něco stane a začne to dávat jiný smysl… . Ale od té doby jsem se poučil a oči už si podobnými hnoji nekazím.

#50 Moor8
6.9.2021 | 9:36:58
Basim

#29 PecaCZE: Jeho toxičnost už totiž nakazila ednu, já ho totiž vidím ve všech diskuzích toho Kurosakiho. A všechny komenty jsou stejný!

6.9.2021 | 9:48:46
Moor8

#48 Martrix: Jo, Vychováni Vlky jsem také přetrpěl až do konce v domění, že tam bude něco kulervoucího, co dá smysl všem těm blbostem, ale bohužel :( A sračku poznáš často už podle první epizody, takže lze hodnotit.

12.9.2021 | 14:10:52
Boudiccaw

Supergirl i Flash nestojí poslední dobou za zlámanou grešli…

13.9.2021 | 22:15:58
helgaella99

I like it so much! It's so interesting! I will join Doodle Jump again!

19.9.2024 | 11:08:43
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Filtr seriálů a filmů