Pán času (Doctor Who)
94/100 - 459×

Pán času(Doctor Who)

Britské sci-fi o cestování v čase pomocí modré policejní budky, jehož historie sahá až do šedesátých let minulého století. Seriál Doctor Who byl nedílnou součástí britské kultury druhé poloviny 20. století a nyní baví i zcela novou generací fanoušků sci-fi, fantasy, dramatu i originálního britského humoru.

VB | 2005 | Ukončeno
vysílání
13 sezón | AXN Sci-fi, BBC One | 45 minut
žánr
Dobrodružný, Drama, Sci-fi
hrají
Peter Capaldi (Dvanáctý Doktor), Jenna Coleman (Clara Oswald), Matt Smith (Jedenáctý Doktor), Karen Gillan (Amy Pond), Arthur Darvill (Rory Williams), Neve McIntosh (Madam Vastra), Dan Starkey (Strax), David Tennant (Desátý Doktor), Freema Agyeman (Martha Jones), Catherine Tate (Donna Noble), John Simm (Vládce (obnovené série)), Alex Kingston (River Song), Christopher Eccleston (Devátý Doktor), Billie Piper (Rose Tyler), John Barrowman (Jack Harkness)

Regenerace jedenáctého Doktora

Regenerace jedenáctého Doktora

České titulky k vánočnímu speciálu The Time of the Doctor jsou na světě a tak už nikomu nic nebrání v tom si jej plnohodnotně užít. Pokud už vás ale zhlédnutí celé epizody z jakéhokoliv důvodu neláká, uvnitř tohoto článku si můžete připomenout alespoň onu závěrečnou regenerační scénu jedenáctého Doktora.

3 1
28.12.2013

Thumbnail Play icon

Zdroj: AXN Sci-fi, BBC One

Diskuze /41

flattery

tomu popravdě moc nerozumim vzpomínky by mu měli zůstat tak jakto že neví jak řídit svojí tardis? copak si to na nás zase Moffat vymyslel :)

#2 marecek8 #4 Alisch
28.12.2013 | 18:38:32
marecek8

#1 flattery: Len dôsledok regenerácie, ono sa to spraví. :D Aj 11. Doktor bol po regenerácii trošku mimo, nehovoriac o 10., ktorý bol mimo doslovne a väčšinu prvej epizódy vylehoval v posteli.

28.12.2013 | 18:40:09
barahir

Jo oni jsou z toho vždycky trochu zmatený, sice nevím, jak se najednou dostala Tardis do vzduchu a hned na pokraj havárie, ale asi by se to dalo připsat tomu, že se sžívá s „novým“ Doktorem a ještě se nemaj tak rádi. :-)

#29 The Last Centurion
čestný člen redakce
28.12.2013 | 18:55:06
Alisch

#1 flattery: Vzhledem k tomu, že bylo i pár Doktorů, kteří nepoznávali své společníky, ba jeden málem společníka zabil, tohle Moffatovi na krk házet nemůžeme.

čestný člen redakce
28.12.2013 | 19:15:35
Crazy_Girl_125

Bože prečo ? :( Ja som chcela aby v DW zostal Matt … Keby bol aspoň nový Doktor iný … Tohoto si totiž neviem predstaviť…

28.12.2013 | 20:14:03
Dragon94

Díky Hurley.. Nemáš potuchy proč to Black nedodělal ? Nebo vůbec proč už 2 dny o sobě nedal vědět? Každopádně díky, že jsi převzal iniciativu.

28.12.2013 | 21:00:35
Fezzman

Clara by si měla s Doktorem pořád tykat. Změnila se tvář a charakter, ale Clara potkala i všechny jeho předchozí verze. Sice je vyděšená, ale to je spíš tím, že nikdy nebyla svědkem regenerace a pravděpodobně nečekala, že to bude mít takový průběh. (Popravdě, to nečekal nikdo :D ).

#9 Hurley
28.12.2013 | 21:04:15
dAw3

Tak bylo to hodně smutný, chtěl sem Smitha ještě aspoň jednu řadu, ale Capaldi určitě odvede výbornou práci. :)

28.12.2013 | 21:08:47
Hurley

#7 Fezzman: Nevim jak ty, ale já vidět takhle Capaldiho jak ho viděla Clara, tak si mu tykat fakt nelajznu. To spíš sevřu půlky.

#10 Dragon94 #11 Fezzman #13 pfii.nnx
čestný člen redakce
28.12.2013 | 21:13:13
Dragon94

#9 Hurley: Jak uskočila hned jak změnil tvář :D !

28.12.2013 | 21:20:35
Fezzman

#9 Hurley: To je taky pravda :D. Uvidíme, jak se to bude vyvíjet dál. Proč nás jen nechávají čekat tak dlouho… Nemůžu se dočkat, jak si to bude Capaldi dávat :-)

28.12.2013 | 21:28:47
Blaze

Díky Hurley za titulky.

28.12.2013 | 21:55:50
pfii.nnx

Já měl za to, že v dnešní angličtině se už tykání a vykání nerozlišuje? #9 Hurley:

#14 barahir #17 Alisch #32 vikktorko000
28.12.2013 | 22:27:00
barahir

#13 pfii.nnx: Ale v češtině ano. :)

#32 vikktorko000
čestný člen redakce
28.12.2013 | 22:34:32
Whirt

Já jsem spokojený, bál jsem se a sic se mi některé věci nelíbili, jsem opravdu, opravdu spokojený (a smutný)… Jen mě mrzí, že některé věci nebyli řečený, tak jak by měli. :/

29.12.2013 | 2:11:22
Edvin

Já vám nevím, když se Capaldi objevil, ihned jsem musel říct: „Grinch !“ Neříkám, že Doctor musí být vždycky mladý ( třeba válečný Doctor byl skvělý a člověk si ho zamiloval, za jediný díl ) ale Capaldi se mi pro roli Doctora prostě nehodí. Co jsem tak četl různá ( i cizojazyčná ) fóra, hodně lidí není s jeho volbou 2× nadšeno a dávám mu tak 3 díly, aby nás přesvědčil, že se na tuto roli hodí. Jestli se mu to během pár dílů nepodaří, možná se ohřeje jen jedinou sérii.

#18 Alisch #19 alexis
29.12.2013 | 4:11:59
Alisch

#13 pfii.nnx: Přesně tak, v angličtině si všichni vykají :)

#32 vikktorko000
čestný člen redakce
29.12.2013 | 9:04:58
Alisch

#16 Edvin: Hele když si vzpomenu jaký rozruch udělal bezobočko a jak velká skupina lidí nadávala že je moc mladý… Mně se Capaldi moc zamlouvá, a musíš počítat i s faktorem ženských, která typ „silver fox“ mají rády. I v těch pár vteřinách a s přiblblou replikou prokázal úžasnou mimiku, charisma a konečně se vracíme k trochu „normálnějšímu“ Doktorovi.

Ono se tahle vlna odporu zvedá vždycky, ať už je to v Doktorovi nebo tenkrát ve Spartakovi. Lidi nemají rádi změny.

#26 engls
čestný člen redakce
29.12.2013 | 9:10:14
alexis

#16 Edvin: Tak Capaldi je zhruba stejného věku jako doktoři 1 – 3. Doktor nemůže mít pořád mladistvou tvář a energii. Mě se velice líbí a na základě jeho předchozí herecké práce mu důvěřuju. Ale je fakt, že když ti herec na Doktora nesedne, kazí to zážitek. Já měla to samé dlouho se Smithem. Spší bude záležet na scénářích, které bude mít k dispozici.

#21 Edvin
29.12.2013 | 11:05:49
Shakespeare

Já myslím, že Capaldi bude super :) zase něco nového, možná návrat k tomu drsnějšímu Ecclestonovu pojetí :) Ale myslím, že se začneme ztrácet v číslování doktorů… mám ho brát jako Dvanáctku, nebo už jako Třináctku, počítaje Válečného doktora? :P

#23 barahir
29.12.2013 | 17:09:07
Edvin

#19 alexis: U mě to se Smithem nikdy neskočilo :D Pořád to pro mě bude Doctor ňouma.

Zatím nejlepší Doctorové pro mě byli desítka, osmička a válečný Doktor. Tihle tři měli tu správnou „Doktorovost“.

29.12.2013 | 18:15:18
gabrielaZlbc

Matt byl úžasný Doktor, plný energie, dokázal svůj pozitivní náboj přenášet i na diváka. Byl rychlý, rozlítaný, zklamaný, veselý, roztržitý a mladý. Hlavně tím jak „skrýval bolest za úsměv“ si mě absolutně získal a tenhle pocit hrál napříč sériemi skvěle. Na Capaldiho se těším, ač momentálně zažívám klasickou část cyklu „tento doktor byl nejlepší a ten nový nemůže být tak dobrý“, tak se těším. Na to, že uvidíme zase jinou povahu … právě změny povah mě asi na regeneracích baví nejvíce …

29.12.2013 | 19:22:08
barahir

#20 Shakespeare: Jako jedničku. :D
Jinak Ecclestonovo pojetí mi přišlo spíš šílené, než drsné To byl snad ještě větší blázen, než Matt.

#24 Alisch
čestný člen redakce
29.12.2013 | 19:59:35
Alisch

#23 barahir: Ale byl skoro plešatý, to dodává na drsnosti :D

#25 Hurley
čestný člen redakce
29.12.2013 | 20:06:42
Hurley

#24 Alisch: Matt byl plešatej úplně a moc drsnej mi nepřišel.

čestný člen redakce
29.12.2013 | 20:25:56
engls

ke spartakovy bych to nepřirovnával, protože náhrada za Andyho Whitfielda se musela hledat blbě, ale dát tam Liama McIntyreho byl úlet. naproti tomu to v DW bylo nevyhnutelné a Capaldi ten konec sehrál skvěle a už se těším na další díly #18 Alisch:

#28 Alisch
29.12.2013 | 21:17:42
barahir

Díky bohu za Capaldiho, z těch uvažovaných, co prosákli na veřejnost, to je asi nejlepší volba. Akorát nevím, jak dlouho se tam ohřeje, Moffat si myslím, že s tím brzo sekne a je otázka, jestli novej showrunner nebude chtít svého Doktora.

čestný člen redakce
29.12.2013 | 21:56:15
Alisch

#26 engls: Samozřejmě že Spartacus je něco trochu jiného. Nicméně že byl McIntyre úlet zásadně nesouhlasím. Viděl jsi ty ostatní kandidáty? Jenže to je právě o tom, že lidi nemají rádi změny. A už vůbec ne, pokud jsou naprosto neočekávané. U Doktora jsme s tím smíření díky podstatě seriálu. U Spartaka to nikdo nečekal a spousta lidí to doteď nemá mentální kapacitu pochopit.

čestný člen redakce
29.12.2013 | 22:07:38
The Last Centurion

#3 barahir: 11th pred regeneraciou nieco robil s konzolou ;)

#30 barahir
29.12.2013 | 22:25:46
barahir

#29 The Last Centurion: máš pravdu, na druhé shlédnutí jsem si toho taky všimnul

Btw. Třeba za 2 roky bude zase nějaký speciál k 10 výročí obnovení a Matta ještě uvidíme. :)

#31 Hurley
čestný člen redakce
29.12.2013 | 23:43:13
Hurley

#30 barahir: Nevim jestli zrovna za dva roky, ale že se Matt vrátí, o tom tu snad nikdo nepochybuje. :)

čestný člen redakce
30.12.2013 | 7:56:08
vikktorko000

#13 pfii.nnx: #14 barahir: #17 Alisch: S tykaním a vykaním v angličtine to je pravda že to nemajú ale nie je pravda že si tam vykajú všetci. Pre nás je treba rozoznávať to podla toho na akej úrovni postavenia sú tie osoby podla ich vzťahov a tak a keď už by sa bavili napr s královnou tak existujú formálne spôsoby takej komunikácie. Napr dobrý úlet pre mňa bol že v Hobbitovi v českom dabingu si vykali úplne všetci česť výnimkám čo sa tam nehodilo hlavne keď sa niekto s niekym pozná 100 rokov. Proste Tykania a Vykanie je vec prekladu niekedy zlého :)

#33 Hurley #37 Alisch
31.12.2013 | 13:20:15
Hurley

#32 vikktorko000: Dabing Hobita vychází z původního překladu knihy, která zase byla dobově jinde a byla psaná archaickou angličtinou. Nezapomínej taky na to, že sto let zpátky u nás i děti vykaly svým rodičům. Takže tady je hromadný vykání naprosto v pořádku.

#34 vikktorko000
čestný člen redakce
31.12.2013 | 14:22:35
vikktorko000

#33 Hurley: Ja viem že sa v tých dobách hromadne vykalo A môj bývalý spolužiak doteraz vyká svojej matke ALE ako si povedal bolo to pred 100 rokmi a taký človek čo ten dabing robí by si tiež mal uvedomiť ten rozdiel. Dabovali film nie knihu. Nepopieram že to je v poriadku podla pôvodnej knižnej predlohy ALE už aj niektoré novšie vydania sa tykaním a vykaním prispôsobujú 21. storočiu.

#35 Hurley
31.12.2013 | 16:36:08
Hurley

#34 vikktorko000: Tenhle argument ale přece nedává smysl. Výchozí není dobový publikum, ale doba zachycená v díle / doba napodobovaná dílem.

čestný člen redakce
31.12.2013 | 16:45:26
vikktorko000

Ale teraz tvoj argument nedáva zmysel a mohol by som ti to ešte dlhé hodiny vyvracať a ty zas mne. Ale aj pán prsteňov zachytával takú dobu a vtedy to českému dabingu nerobilo problém ikeď v tých dielach je menší časoví rozdiel

31.12.2013 | 17:00:19
Alisch

#32 vikktorko000: Ale Viktorko, lingvisticky si opravdu všichni vykají. Tykají jenom bohu (thou). Pak se to rozlišuje podle rodinných vztahů případně neformálnost – užíváme křestní jméno, formálně – užíváme příjmení. Ale tykání jako takové to z lingvistického ani praktického hlediska není. Jen jiná úroveň formálnosti. A ta se vyjadřuje nejenom slovně. Já si taky se skorotchyní tykám, protože se mi představila jako Genny, ne Mrs. X. Jenže tohle je právě o nuancích, které v knihách někdy nevidíme a překladatel se řídí svým vlastním vychováním. Já jsem třeba stará škola, a ač mi není 30, kdyby mi někdo neznámý v obchodě začal tykat, docela si to slízne. Stejně tak by dostal za uši Bilbo, kdyby tenkrát zatykal na oslavě Gandalfovi, byť se znají desítky let. Nebo si dokážeš představit jak mladý Bilbo přijde za Thorinem pavézou, králem trpaslíků a řekne „Thorine, podej mi ten klíč.“ Vždyť to tahá za uši. V Hobbitovi si může tykat maximálně Killi s Fillim a ten tatík na B svým dětem.

Co se týče dabingu LOTRa tak si to už upřímně nepamatuju, ale pokud si tykal třeba Legolas s Aragonem, s velkým skřípěním zubů bych to snesla díky vztahu syn lesního krále a ještě k tomu elf vs. král lidí. A to přesto že si oba prokazovali velký respekt – tudíž by si v češtině měli vykat. I ten Sam vykal Frodovi v knize naprosto zřetelne z českého hlediska. Dost bych se divila, kdyby ve filmu tykal.

Btw. ty bys fakt chtěl číst třeba Pýchu a předsudek kde si většina lidí tyká, protože DNES je to normální?

#38 vikktorko000
čestný člen redakce
31.12.2013 | 17:51:35
vikktorko000

#37 Alisch: ide o uhol pohľadu

#39 Hurley
2.1.2014 | 16:27:02
Hurley

#38 vikktorko000: In another words, you just got burned, mate.

#41 vikktorko000
čestný člen redakce
3.1.2014 | 9:38:49
Angeluss

Môže byť viacero faktorov prečo zabudol ako pilotovať TARDIS, napr. keď regeneroval 7. na 8. tak bol pod sedatívami a dočasne úplne stratil pamäť, tak možno tým že ma nový cyklus alebo tým že prijal tak veľa regeneračnej energie sa niečo narušilo

4.1.2014 | 18:16:19
vikktorko000

#39 Hurley: Don´t call me mate! A vlastne hovor si čo chceš :)

4.1.2014 | 18:45:20
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Nepřehlédněte

BBC oznámilo představitele čtrnáctého Doktora

BBC oznámilo představitele čtrnáctého Doktora

V nedělních odpoledních hodinách stanice BBC oznámila hvězdné jméno, které po Jodie Whittaker převezme roli Pána času.

Doktor who?





 

Reklama

Momentka

Momentka

Narozeniny

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama