Pán času (Doctor Who)
94/100 - 459×

Pán času(Doctor Who)

Britské sci-fi o cestování v čase pomocí modré policejní budky, jehož historie sahá až do šedesátých let minulého století. Seriál Doctor Who byl nedílnou součástí britské kultury druhé poloviny 20. století a nyní baví i zcela novou generací fanoušků sci-fi, fantasy, dramatu i originálního britského humoru.

VB | 2005 | Ukončeno
vysílání
13 sezón | AXN Sci-fi, BBC One | 45 minut
žánr
Dobrodružný, Drama, Sci-fi
hrají
Peter Capaldi (Dvanáctý Doktor), Jenna Coleman (Clara Oswald), Matt Smith (Jedenáctý Doktor), Karen Gillan (Amy Pond), Arthur Darvill (Rory Williams), Neve McIntosh (Madam Vastra), Dan Starkey (Strax), David Tennant (Desátý Doktor), Freema Agyeman (Martha Jones), Catherine Tate (Donna Noble), John Simm (Vládce (obnovené série)), Alex Kingston (River Song), Christopher Eccleston (Devátý Doktor), Billie Piper (Rose Tyler), John Barrowman (Jack Harkness)

Bill nás s největší pravděpodobností na konci řady opustí

Bill nás s největší pravděpodobností na konci řady opustí

Steven Moffat potvrdil, že Pearl Mackie zrejmě opouští seriál Doctor Who. Proč tomu tak je?

15 11
27.6.2017

Poslední epizoda se pro Bill nevyvinula dobrým směrem. Proměnila se v kyberčlověka. Podle Stevena Moffata zůstane Bill kyberčlověkem. Dále zmínil, že právě Bill je kyberčlověk vraždící lidi v traileru. Její osud ještě není stoprocentně potvrzen, ale už je jasné, že se člověkem opět nestane. Podle Pearl, představitelky Bill, bylo těžké už jen scénář číst.

Nová série tedy začne jak s novým Doktorem, tak společnicí. Těšíte se na tak velké změny?

zdroj: Express.co.uk

Diskuze /53

jasonpileek

Anoooo !!! :D :D

27.6.2017 | 18:19:10
Kimberlly

NIE! :/

27.6.2017 | 18:30:08
pdoctor

Obrovska skoda Capaldiho, jeho potencial rozhodne nebyl vyuzit. Mohl byt skvelym doktorem, se strasnym scenarem, ktere mela vetsina dilu, kde byl doktorem, ale tezko. S Pearl k sobe sedeli, Celkove se mi jako spolecnice libila…

27.6.2017 | 18:45:04
Lex Luthor

Capaldy byl skvělý v roli Cardinala Richelie v Musketeers, ale jako Doctor za moc nestál bohužel je to asi chyba scénaristů tahle série nebyla nic moc, škoda Bill mohli jí využít taky lépe, takže se těším na změny a doufám, že další série bude lepší a trochu víc akčnější vždyt doctor už ani neutíká jenom tam kecá, ví už se kdo bude dalším Doctorem nebo tvář nového Doctora v závěru neuvidíme.

#5 Ricmont #38 Jara
27.6.2017 | 18:51:52
Ricmont

#4 Lex Luthor: Tady s tebou nemůžu souhlasit. Právě Doctor v podání Capaldiho byl asi ten nejvíc Doctorský ze všech obnovených sérií. Už při jeho nástupu sám Capaldi i Moffat tvrdili že se chtějí vrátit ke klasické epoše tedy kdy víc Doctor mluvil než vyhazoval věci do vzduchu. Já se spíše 11. série bojím protože půjde o úplní restart celého seriálu

#8 Blahar #9 Lex Luthor
27.6.2017 | 19:03:14
Andreas Refka

Najlepšie zpravy v dlhom čase… Možno ten serial aj zase začnem pozerat

27.6.2017 | 19:27:13
smates

Dobra zprava Bill vubec skoda nebude je to nejmin sympaticka doktorova spolecnice co pamatuju.

27.6.2017 | 20:31:58
Blahar

#5 Ricmont: Proč myslíš, že se jedná o úplný restart? Je to stejná změna jako z Tennanta na Smitha, mění se představitel, společnice i showrunner.

27.6.2017 | 20:46:05
Lex Luthor

#5 Ricmont: Ok to jsem nevěděl sleduji to od roku 2005 starší série jsem neviděl, ale mě se spíš líbí doctor který utíká a vyhazuje věci do vzduchu, mám radši víc akce

27.6.2017 | 21:02:40
TNO95

Rupert Grint a Emma Watson

27.6.2017 | 21:13:15
Loki2.4

Je to škoda, že spolu měli tak málo času. :( Capaldi je úžasný doktor a Bill s Nardolem jsou také skvělí. :) Osobně mi je líto, že Doktor strávil tak dlouho s Clarou, moc jsem ji nemusela, i když horší než Rose snad už nikdo nebude. Když ale z Bill udělali kyberčlověka, ten scénář by fakt musel stát za starou belu, kdyby to zvládl zvrátit. :(

27.6.2017 | 22:19:55
M.Heaven

Spoiler alert by byl fajn… :/

27.6.2017 | 22:42:50
Xegiie

to se dalo cekat, ani me nenapada jak by ji momentalne mohl zachranit. krome toho vratit se v case a zmenit dej, coz nikdy nedela… docela kruty osud, ale musim se priznat, ze jsem ji tam spis tise toleroval… tesim se na dalsi spolecnici ?

27.6.2017 | 22:47:31
Pimster

Jak čtu ty komentáře tak by mě zajímalo co to sleduje za lidi podle názorů. Capaldi je skvělý Doctor. Blbý byl jen scénář 9. a 8. serie. 10. je oproti nim skvělá. A Bill? Ta byla dobrá a měla potenciál, ale je škoda ji takhle po první serii „zabít“, i když by to nebylo poprvé co byla společnice jen na jednu serii. Ale jestli bude 11.serie takový nový začátek jako byla 5. serie, tak se bojím jakým stylem se to bude ubíhat. Kdyby nechali Bill, tak by mohla být dobrým pojítkem a pak bych ji klidně nechal jít. Ale uvidíme co se z toho vyklube.

#28 Tempy
27.6.2017 | 22:51:18
SmenSl

Slabší scénáře ono se to někdy řekne slabší scénář. V každym díle nemuze bejt nejakej super zaporak. nebo tak. Samozrejme ze uznávám že nějaké díly byly vyloženě slabší. Ale tak tomu je i u classic například za třetího Doctora mě přišel ten díl s vládcem a zlatýma lidma z axosu takovej neurčitej slabší.

28.6.2017 | 1:19:51
Tomoso18

Skvelé správy… Bill bola strašná… A ten jej prízvuk… Ďalším výrazným negatívom bola až prehnaná potreba pretláčania problematiky homosexuality do seriálu, do ktorého sa niečo také absolútne nehodí… Minimálne 3× sa táto otázka obecne rozoberala… A vrcholom bol diel s rímskou légiou, v ktorej pôsobil černoch (?), ktorý bol naviac aj homosexuál… Jedná sa síce o sci-fi seriál, ale vážne? To je otvorené prekrucovanie faktov… Osobne voči tejto skupine nič nemám, ale takto nasilu pretláčať túto problematiku k divákovi, to tvorcovia vážne prehnali…

#17 jh666 #27 nerrti
28.6.2017 | 6:52:48
jh666

#16 Tomoso18: Překrucování faktů? Tak do římského vojska mohli narukovat i lidé z dobytých území, takže i z Afriky, byť většinou sloužili v pomocných sborech a v celý antice byla homosexualita, nebo spíš bisexualita úplně normální.

#21 Tomoso18
28.6.2017 | 7:16:42
Yann

Já doufám, že zůstane Nardolle :) Capaldi jako Doctor je geniální, ale co si budem povídat, scénaře jsou pro něj psané opravdu strašně. Dříve byl skoro každý díl tak dobrý jako ten předpodlední téhle série a ten „wau effect“ tak prostě byl, ale od osmé série je to prostě nuda. Scénáře nedávají smysl, všude jsou cpány nudné postavy, hlavně když je to černoch, ind, muslim, kdokoliv. Moffat nám ukazuje jak je v každém koutu vesmíru černoch. Nejsem rasista, to rozhodně ne, ale všimlo si toho spoustu lidí.

28.6.2017 | 10:04:01
chechty.a

Tak to mě hodně mrzí. Po nudné a nijaké Claře, které by svědčilo nejmíň o sérii míň, přišla konečně vtipná a zajímavá companion. Chápu, že se to hodí nejen do scénáře finále, ale i k organizaci, že Chibnall bude začínat s úplně čistým štítem, ale i Bill i Doctor by si zasloužili čerstvou krev a lepší scénáře. Capaldi je jeden z mých nejoblíbenějších doctorů, je to skvělej herec a pro tuhle roli se narodil, jen dostal snad ty úplně nejhorší příběhy (samozřejmě špatné díly byly v každé sérii, ale tolik až teď s Capaldim, zdá se mi). Uvidíme, kdo přijde po nich, snad nebudeme zklamaní.

28.6.2017 | 11:13:15
Foxie:-)

Nevedel som sa s Bill zmieriť a nebolo mi sympatické ani prevedenie postavy scenárom. Ale je mi jej ľúto, ako postavy, takýto koniec si nezaslúžila a je mi jej ľúto rovnako, ako clary – daleka, alebo tej kočky, po ktorej ostala tvár v dlaždici, prípadne policajtky s vytapetovanou nervovou sústavou na stene. Sú to tie konce, ktoré nemám rád v tomto seriály. Odchod Clary 20st., s havranom, bol aspoň dôstojný, aj keď smutný. A najviac som sklamaný tak zmrvenou sériou, kde okrem minisérie s mníchmi a možno aj touto minisériou s cybermen nebolo svetlej chvíľky pre scenár. A aj mnísi mali len dobrý rozbeh, nápad, no ukončenie strašné, valut bol na začiatku super, no akoby to prestalo scénaristu baviť a tak ho zrušil. Nevyužitý Capaldi a prehodnotená Bill idú do kytek po desnej sérii. A inak, kde mám po celý čas série Aryu s Clarou na Fastfoodtardis?

28.6.2017 | 12:27:01
Tomoso18

#17 jh666: Do rímskej légie mohli vstúpiť iba rímski občania… A bez urážky, černoch sa rímskym občanom nemohol stať až do polovice 3. storočia… A toto sa odohrávalo v 1. alebo v 2. storočí… A homosexualita… V rímskom vojsku určite nie…

#29 nerrti
28.6.2017 | 16:04:14
Methius

brečet kvůli tomu nebudu…nebyla špatná, ale co si budem, najít v Anglii černou lesbičku je docela haluz :D

28.6.2017 | 16:04:58
map

Kdyby už konečně Moffat vypadnul, tak by třeba další serka mohla vypadat takto: Doktorovi se nepovede přeměna a skončí jako kojenec. Starat se o něj bude muset Nardol a řešit problémy bude půl serie Missy. Pak se jim povede Doktora „zestařit“ a pojede se dál.

28.6.2017 | 16:28:41
vytany

No, Bill jsem měla ráda, po Claře to byla příjemná změna, přestože jsem si Claru oblíbila, byla tam zbytečně dlouho. Bill mi byla sympatická, ale nevadí mi, že odchází, protože její příběh byl od začátku psaný na jedinou sérii. Capaldi mi jako doktor sedl, všichni říkají, že měl špatně napsaný scénář a já si dovoluju nesouhlasit. Bylo plno dílů, kde opravdu zazářil, jako příklad uvedu: Hell Bent, Zygon inversion, Mummy on the Orient express, Time Heist a další. Přestože jsem měla radši Smithe, tak byl Capaldi více než slušným pokračovaním a rozhodně byl mnohem lepší než všemi oblíbený Tennant. Ale to je můj osobní názor, který nikomu nevnucuju. Nevadí mi , že Capaldi odchází i jeho předchůdci z obnoveného DW pobyli max 3 série. Zase dostane prostor někdo jiný. Osmá, devátá a desátá série mi přišly vyrovnané. Bohužel osmá i devátá série měly hodně špatný závěrečný díl a to asi udělá hodně. Je mi trochu líto, že odchází Moffat, protože seriál jsem si zamilovala až od páté série, kdy konečně přišly komplikovanější příběhy. Ale těším se co bude nového s novým scénáristou.

28.6.2017 | 18:37:52
jasonpileek

Tak to, že tu multikulti propagandu v čele LGBT problematikou, postiženýma a různýma rasama a etnikama tam tlačí do každý epizody až to přehání to je fakt. Ono někdy loni BBC prohlásilo, že tu propagandu musí začlenit do svého vysílání, aby se prej někdo necítil diskriminován. Ale v téhle řadě to tak moc přehání, až mi to taky znechucuje. Tím chci podtoknout, že nejsem „-fób“ .. Nicméně Bill mi chybět nebude, ta mi taky příliš nesedí. Třeba je to i scénářem, nevím. Ale Capaldiho od samého začátku považuji za ideální volbu pro Doctora. On se na tu roli fyzicky i herecky hodí jako prdel na mísu, jenže ty scénáře jsou fakt šílený, a ač se dějově přiblížil (Moffat) zase zpět k Tennantovo éře, za což jsem rád, tak ty multi-kulti scénáře mi vyloženě se*ou. A hlavně jsou tolikrát ty scénáře dramaticky nevyvážené. 35 minut nuda a pak posledních 8 akčňák .. . Jsem zvědavej na nového autora headline.. :-) Ale co člověk, to názor :)

28.6.2017 | 20:19:05
veronika0000

Bill je asi moje nejmín oblíbená společnice ale je mi i tak hodně líto, že odchází. V případě Marty mi nevadilo, že odešla po svojí první serii, protože to bylo hezky zakončené a prostě nebyla ten rozjařený mladý tip jako Rose, Amy nebo Clara. No a Dona měla zase svoji úlohu a odešla až když ji splnila. Ale u Bill mi to vadí hodně, byla sympatická. No a nový doktor… dost se bojím protože to bude zase nový start celeho serialu, něco jako když přišelna scénu Matt. Tehdy jsem odsuzovala jeho i Amy, ale nakonec mě přesvědčili o kvalitě nové etapy seriálu. Nejvíc doufám, že se v 11. sérii vyřeší otázky hybrida atd. …

28.6.2017 | 22:38:03
nerrti

#16 Tomoso18: překrucování faktů je heteronormativní whitewash posledních dvou století. :)

28.6.2017 | 23:02:52
Tempy

#14 Pimster: Naprosto souhlasím, Capaldimu prostě udělali hrozně blbej úvod. :( Přitom on je opravdu pan herec a myslím, že s lepším scénářem mohl chytnout mnohem víc diváků. Bill jsem taky jako postavu měla ráda, ale zase si říkám, lepší to utnout teď, než vytvořit druhou Claru. Pamatujete jak bývala Clara super? :D

29.6.2017 | 9:05:09
nerrti

#21 Tomoso18: Homosexualita v římském vojsku byla naprosto běžná, stejně tak jako ve všech ostatních sférách římského života. Ano, je pravda, že do 3. století mohli do armády vstupovat pouze římští občané, za prvé mi ale jedno a půl století nepřijde v tomto kontextu až tak obrovská chyba přes kterou bych se v seriálu ve kterém si Doctora chtěla vzít Kleopatra, nemohl přenést a za druhé nikde se nepíše o tom, jaké etnické zastoupení římská říše ve svém obrovském rozsahu reálně měla. Tyhle kydy o tom jak to není možné jsou opravdu výsledkem několikastaletého přebarvování historie podle katolicko-křesťanských nacionalistických dogmat.

#30 Tomoso18
29.6.2017 | 15:38:25
Tomoso18

#29 nerrti: Ono, ide o to, že hodne vecí vieme od antických autorov… Takže prefarbovanie asi nie…

#31 SmenSl #33 nerrti #34 nerrti
29.6.2017 | 16:35:22
SmenSl

#30 Tomoso18: Jo i když hodně otroků bylo černých ale byly tam i nějací bílý a navíc pokud Řím dobil nějaké ůzemí tak jeho obyvatelé se stali oficiálnímy občany říma. a co my víme třeba mohly brát otrokům černé děti a cvičit je od narození na vojáky něco co by s většinou bílejch nemohla.

29.6.2017 | 19:18:02
Johan3k

Nechci nového doktora, Capaldi je výborný :(

30.6.2017 | 8:22:10
nerrti

#30 Tomoso18: Antičtí autoři nikdy nezmiňovali barvu kůže, protože to nepovažovali za důležité, takže přebarvování asi ano. :) Například Ježíš byl z etnického hlediska přinejmenším hodně opálený, ale pravděpodobně prostě černoch.

#36 Prallines
30.6.2017 | 14:21:55
nerrti

#30 Tomoso18: Nehledě na to, že těch písemných dokumentů se nedochovalo tolik aby se z toho reálně dalo něco usuzovat. :)

30.6.2017 | 14:22:45
JellyCZ

JOOOOOOOOOOOO­OOOOOOOOOOO KURVAAAAAAAAA­AAAAAAAAAA :D

30.6.2017 | 15:26:38
Prallines

#33 nerrti: Souhlasím, že se to často neuvádělo přesně kvůli tomu.. Koneckonců, kdyby dnes někdo psal podobná díla, tak se o barvě pleti taky nezmiňuje, nic to neříká. Ale Ježíš černoch? :D To mě přinejmenším rozesmálo, však Židi (ani ostatní blízko žijící) opravdu nejsou černoši :D

#37 nerrti
30.6.2017 | 20:49:43
nerrti

#36 Prallines: To už jsem řekl s trochou nadsázky, abych potrollil, nicméně do současného whitewashového portrétu má Ježíš opravdu hodně daleko.

#40 Prallines #41 bublifuk
1.7.2017 | 15:53:02
Jara

#4 Lex Luthor: Možná, kdyby sis pořádně zapamatoval jeho jméno, hodnotil bys ho líp. Pro mě nejlepší moderní Doctor. Peter je návrat ke klasice, se vším tím kladným – musíš víc poslouchat, přemýšlet, je to víc o postavách a dialozích než jen o zběsilém běhání nějakého týpka, který neustále řve, že je Doctor. Peter je zosobněním Doctora, tu roli miluje. Bill byla skvělá společnice, ale nějak jsem cítila, že Jenna se k Peterovi hodila trochu víc. Nicméně dává smysl, že Chibnall bude chtít svou společnici…když už se mu nepovedlo přemluvit Petera, aby zůstal.

2.7.2017 | 0:28:38
bublifuk

Bill je mi líto. Jak jsem se jí po prvním teaseru bál, tak si mě získala. Nekomandovala, nehrála si na morální autoritu, nedělala na Doktora obrovské oči… Že je černoška mi nevadí, že je lesbička také ne (spíš by měli po této sérii černoši dumat, zda jim opravdu vyhovuje být zobrazováni právě v tomto stereotypu) – scénáristé se s tím porvali na výbornou. Bill si odpouští okázalou demonstraci své orientace – je jaká je, vidí v lidech to lepší a nechává být i ostatní sebou samými. A hrozně mě baví její způsob myšlení, tak odlišný od ostatních companionek. Budu věřit, že v nějaké jiné nezresetované realitě Doktora potkala, ale uvěřila vlastní předtuše a nenechala se přesvědčit k něčemu, do čeho se jí fakt nechtělo (a od počátku to zavánělo průšvihem).

K otázce onoho povinného multikulti tlaku ze strany BBC – kdo touží po opravdu těžké multikulti LGBT propagandě, tak ať si dá „Spin Off“ The Class. Ten je v tomto směru vážně k nevydržení. Tam si můžeme odškrtnout snad každé „menšinové téma“. Proti tomu jsou Doktorovy příběhy nezávazná brnkačka (ano, Numiďan se asi v římském vojsku v dané době objevit mohl – byť je otázka, v jakém zařazení. Ale to seriál neřešil). Problém toho současného „homo/jinosexu­álního“ trendu je hlavně v jeho okázalé statistické nepřiměřenosti. A ve způsobu podání (Jack Harkness nikomu nevadil a nakonec ani homosexuální člen Torchwoodu nebudil žádné pohoršení).

#40 Prallines
2.7.2017 | 11:53:31
Prallines

#37 nerrti: Rozumím, to rozhodně k tomu daleko má :D jen aby se toho někdo nechytl

#39 bublifuk: Torchwood je tak kapitola sama o sobě :D přijde mi, že tam není divného vůbec nic :D

2.7.2017 | 20:10:38
bublifuk

#37 nerrti: Tak že je Ježíš Černoch a Bůh dokonce žena víme už od roku 1999 díky Kevinu Smithovi, ne?

#42 Prallines
2.7.2017 | 23:44:12
Prallines

#41 bublifuk: :D :D Bůh žena a černoška k tomu.. a Duch svatý asiatka, to se objevuje i přímo v křesťanských filmech :D viz Chatrč

3.7.2017 | 11:38:32
pdoctor

Pokud stale jeste nekoho pohorsuje, ze spolecnice je cernoska a lesba, ze v serialu se objevuji cernosi a gayove, je jenom spravne, ze tam jsou. To jako doopravdy v 21. stoleti toto nekoho pohorsi, prekvapi, donuti si na to stezovat? Vazne?

#45 Jara #47 Allien9
3.7.2017 | 17:01:43
Arihant

Hura konecne nova spolocnicka, Bill mi naozaj nesadla ku doktorovy. A s novym doktorom to moze byt celkom zaujimavy restart. pdoctor, nasilu pretlacat za kazdu cenu multi kulti moze niekedy viac uskodit ako pomoct, co sa deje aj v poslednej serii doktora. Niekedy menej je aj viac.

3.7.2017 | 19:39:08
Jara

#43 pdoctor: Ano, bohužel je to smutné. Lidi dělají, jako kdyby snad černoši najednou spadli z nebe nebo co. Asi by se vyplatilo některým víc vyrazit ven, třeba zrovna do té Británie. To, že je tam černoška, je snad naprosto normální. A to si někteří lidi budou na jednu stranu stěžovat na „multikulti“, a jak netolerantní jistá skupina je, a pak jdou a napíšou takovou nechutnost. Ano, BBC táhne „doleva“, ale učit děti tolerovat lidi, kteří žijí s námi a kolem nás, přece není špatné, ne?

#46 SmenSl #48 Allien9
4.7.2017 | 0:15:20
SmenSl

#45 Jara: Look to your left. And DONT BLINK. BLINK AND DIE

4.7.2017 | 19:59:29
Allien9

#43 pdoctor: Tady nejde o pohoršování. Spíš o to, že to musíš mít transparentně cpané do xichtu, jako bys byl blbec a nevěděl, že to tak ve světě je.

Allien9
6.7.2017 | 19:44:37
Allien9

#45 Jara: Sorry, ale Mickey tam byl už v roce 2005 a Martha asi 2007. Proč by měli fanouškům „Doctora“ NAJEDNOU vadit černoši?xD

#49 Jara
Allien9
6.7.2017 | 19:46:21
Jara

#48 Allien9: Ale…vždyť…o tom právě mluvím :D Že už tam přece i ty postavy byly, tak proč z toho najednou mají někteří psotník?

7.7.2017 | 16:10:58
chir

Přijde mi, že se nad tím pohoršujeme tak maximálně my, jelikož pro nás to prostě jako cpaní vypadat může, jenže zrovna v Británii to prostě sedí… stejně tak jako v dalších západních zemích nebo bývalých koloniích, kde ta rozmanitost prostě je daná historicky a to, že si to konečně začal uvědomovat i filmařský a seriálový průmysl. Otázkou spíš zůstává, do jakých rolí je obsazují. A zrovna u Doktora to opravdu nebylo jen tak z ničeho nic, ano černochy jsme už měli (pro některé nedejbože pár Mickey a Rose). A pro váš zájem, Pearl má rodiče z Británie a Karibiku, tak podle všeho má tedy blíže k „bílé“ a „žluté“, než k „černé“, ale ono to je vlastně jedno.

Myslím, že kdyby se Britové nad něčím pohoršovali, tak by to byl spíš společník Polák, Čech nebo Slovák. :)

čestný člen redakce
8.7.2017 | 11:19:55
alexis

Mě si Pearl jako Bill naprosto získala, a má zásadní podíl na tom, jak se mi líbila desátá série. Mám-li hodnotit společnice, Donna je pro mě pořád jednička, ale Bill je těsně za ní… Pak všechny ostatní, pak velká mezera, no a na konci je Clara:-). Jejího odochodu lituju, na druhou stranu – lepší odejít v nejlepším než to protahovat jako u Amy nebo Clary. Zdá se mi ale hezké, když nového Doktora provází „stará“ společnice. Lze tak zvýraznit rozdíly mezi původní inkarnací a novou, nebo naopak poukázat na to, co mají společného… Dát tomu provázanost. Jestliže společnice tak trochu reprezentují diváky, dá se říct, že pokud nového Doktora přijme společnice, mají i diváci zavřít pusu a nebrblat, že nový Doktor není dost doktorovatý:-)

9.7.2017 | 13:06:04
Aeterno

Doktor bol dobrý, multikulti spoločníčka celkom ušla, scenáristicky slabá séria. Každopádne v novej sérii očakávam doktora černocha a spoločníčku transvestitu. :D Hlavne aby to bolo o „čase“ (zmeny, paradoxy, alternatívne línie, technológia) a nie o vzťahoch alebo prílišnej detinskosti.

11.7.2017 | 19:47:14
Snowleopard

!spoiler test

5.1.2020 | 19:42:58
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Nepřehlédněte

BBC oznámilo představitele čtrnáctého Doktora

BBC oznámilo představitele čtrnáctého Doktora

V nedělních odpoledních hodinách stanice BBC oznámila hvězdné jméno, které po Jodie Whittaker převezme roli Pána času.

Doktor who?





 

Reklama

Momentka

Momentka

Narozeniny

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama