Dexter
94/100 - 589×

Sledovat

První klip z epizody 8x10 Goodbye Miami

První klip z epizody 8x10 Goodbye Miami

Dexter se rozhodl svěřit Deb, co má s Hannah a Harrisonem v plánu. A není divu, že se jí to vůbec nelíbí.

1 0
3.9.2013

Thumbnail Play icon

Zdroj: Showtime

Diskuze /36

PecaCZE

Debra by to mohla pochopit a dopřát mu to.

3.9.2013 | 17:49:59
had-89

Dexter je v tejto poslednej sérii totálny imbecil, už aby to skončilo lebo tento seriál je len horší a horší

3.9.2013 | 18:31:04
janeperun

Achjo, je mi Debry líto…

3.9.2013 | 19:19:40
hoolio88

Tohle mám Dexterovi fakt za zlý… Když ho nechtěla Deb na začátku týhletý série vídat, tak byl z toho celej zoufalej, furt říkal, jak ji ve svym životě potřebuje atp. A teďka najednou chce od ní odjet až někam do Argentiny, a to všecko jenom kvůli Hannah… Jsem rád, že ten seriál končí, třeba ten závěr týhle řady bude ještě zajímavej, ale Dexter se opravdu od návratu „Hanky“ chová jako zamilovanej hlupák, už to prostě není on. A hlavně dělá jednu nelogickou věc za druhou…

#5 alexis
3.9.2013 | 20:22:09
alexis

#4 hoolio88: Toká jako zamilovaný tetřívek. Kde je můj oblíbený psychopat? Už od příjezdu Hany se chová divně. Snad nám chtějí tvůrci jen ulehčit jeho špatný konec. No, holt hezká blondýnka hodí hřívou, a na ségru si nevzpomene. Myslím, že bude před Hannah frajeřit, snažit se zabít syna Vogelové, protože „on je prostě takový“ (což v překladu znamená koukej se a obdivuj mě), až nakonec udělá nějakou idiotskou chybu. Dexter se vlastně chová velice lidsky, ale poté co jsem sledovala celý seriál jeho napodobování citů a tápání v mezilidských vztazích, připadá mi to divné a nepravdivé – a popravdě, nezajímavé. Jsou lepší seriály o mezilidských vztazích, než je Dexter.

#7 sir Humphrey Appleby
3.9.2013 | 22:14:50
PecaCZE

Tak chtějí nějak Dextera třeba ukončit Temného pasažéra se zbavil, tak musí začít žít nový život.

3.9.2013 | 22:39:19
sir Humphrey Appleby

#5 alexis: taky sem ho měl radši v napodobování vztahů, než jeho aktuální chování a ano ubírá mu to na pravdivosti… Ta současná zamilovanost je už hodně přes čáru, měli to „vyznávání“ lásky trochu utlumit…Snad nás čeká v dalších dílech trochu Víc starého dobrého Dextera, než telenovely :-)

4.9.2013 | 8:14:48
top92

7. a 8. série žádná pořádná akce jenom furt jedno a to samé dokola :-/

#9 sir Humphrey Appleby
4.9.2013 | 8:26:44
sir Humphrey Appleby

#8 top92: a tak není to zase akční seriál (naštěstí), pomalé tempo mě vůbec nevadí

4.9.2013 | 8:46:12
RIP

ale to není o zamilovanosti, je spojuje právě ta vzájemná „psychopatie“, už si snad nevzpomínáte jak se poznali, jak se sblížili a jak byl Dex nadšený, že se mohl o svém temném pasažérovi podělit? spojujte si všechny serie, Dex se vyvíjí, učí se žít jako normální člověk…a ne hned nadávejte, že je to „o ničem“ či co…tak na to nečumte no !!!

#11 sir Humphrey Appleby
4.9.2013 | 9:28:57
sir Humphrey Appleby

#10 RIP: já ti nechci oponovat, ale takhle normálně jako v jisté scéně v 9 díle se ani normální člověk nechová, leda v ordinaci v růžové zahradě, nebo v argentinské telenovele :-) A já neříkám, že je to hned špatný seriál, že všechno je špatné, to rozhodně ne…Spřízněnou duši hledal prakticky od začátku seriálu (Brian, Lila, Miquel, atd…), na tom není nic neočekáaného… Jsem velkej fanda seriálu, ale to neznamená, že budu všechny dějové linie slepě adorovat, takhle se mi moc nelíbí, ne proto, že tam je, ale proto, že tomu moc nevěřím, to je ten problém a přijde mi to až přes čáru… A taky trochu nostalgie po starém nic nechápajícím Dexterovi z prvních sérií, kde byl v tomhle naprosto dokonalej…

4.9.2013 | 9:45:27
Cinkitoo

Zase musíte brát v úvahu, že kromě Vogel je to jedinej člověk, kterej ví, co je Dexter zač, a bere ho takovýho, jakej je. Debra sice ví, ale nemůže se s tím ztotožnit. Což Hannah nemá problém. A když potkáte někoho, komu najednou můžete říct všechno přesně tak, jak to je, jak to máte, dokonale si rozumíte, tak je to prostě to ono a jste z toho tak šťastný, že se chováte jako magor :D True story, já mu docela rozumim. Ale faktem je, že na to dojede.

4.9.2013 | 14:30:26
ElektronickyOtisk

Vám přijde, že se Dexter chová divně, když se zamiloval? Bylo by divný, kdyby se jako imbecil nechoval. Každý, kdo měl zamilovaného kamaráda (protože sám na sobě to špatně pozorujeme) ví, že zamilovaní lidé plácají a dělají hlouposti. Mě to sedí.

4.9.2013 | 15:38:17
Dyfulka

Myslím, že kdyby se všechny série Dex choval stejně a pořád byl ten chladnokrevný týpek bez citů, který má holku jen aby vypadal že má normální život, utíká od sexu atd. :D A jeho postava se nijak nevyvíjela, tak je to mnohem horší. Takhle aspoň vidíme, co s ním udělal čas a pár lidí… Změnil se a to je podle mě v seriálu u hl. postavy podstatné – aby se postavy vyvíjeli :)

#15 RIP #18 hali13
4.9.2013 | 21:54:11
RIP

#14 Dyfulka: naprostý souhlas ;)

5.9.2013 | 10:24:26
estrado

mi se nejvice libila 5 sezona ale jasem to psal že s Hannh nemam dobry pocit a vy tu namě že je to koča ...............

5.9.2013 | 12:52:55
PecaCZE

Sice už zbývají jenom 3 díly, ale chtěl bych se zeptat jestli vytvoříte anketu: Kdo si myslíte, že tuto řadu nepřežije.

5.9.2013 | 15:31:40
hali13

Souhlas ale takhle je to u každého seriálu že fanoušci žijí v nějaké bludné představě že seriál bude pořád stejný a bude to furt dokola.Já to čtu prakticky v každé diskuzi u seriálů co sleduji a tihle fanoušci by si měli uvědomit že bez vývoje se seriál nemůže nikam posunout speciálně hlavní postavy v každém seriálů se musí vyvíjet a u Dextera se mi vývoj po čas 8.sérií líbí. A jestli odjede s Hannah a Harrisonem tak jen dobře pro něj.Na druhou stranu Deb mě překvapuje jak neví vůbec co chce od doby co zjistila Dexterovo tajemství je naprosto mimo.Sám jsem zvědav jak to s ní dopadne. #14 Dyfulka:

#19 sir Humphrey Appleby
5.9.2013 | 15:43:58
sir Humphrey Appleby

#18 hali13: Vývoj rozhodně musí být, jen to musí být uvěřitelné… a nesmí se tam hlavně objevovat scény jako v 9 díle s dialogy typu : Myslím na to jak moc tě miluju… to už je hodně za hranicí vkusu, a patřilo by to někam do Ordinace v růžové zahradě.....

5.9.2013 | 16:50:43
harm22

apropo psychopati…
#10 RIP celu tuto seriu sa nam tvorcovia snazia nenapadne posunut ze dexter psychopat nie je. (uz to spomenuli v S05E09 kde dexter zmlatil otcima Olivie (kamosky Astor) a Harry mu povedal ze keby vedel ze v nom su ludske city vychoval by ho inak) a samozrejme psychopat nie je ani Hannah. nechapem preco by dexter nemohol prezit a utiect, ved vsetci vieme preco zabija tak by si zasluzil zbavit sa Temneho pasaziera…

#21 PecaCZE
6.9.2013 | 10:49:29
PecaCZE

#20 harm22: Temného pasažéra se zbavil po pár epizodách co potkal Hannah, tak přestaňte všichni mluvit o Temném pasažérovi ! … Jak jsem dávno psal… tohle je poslední série lidi, tak se vzpamatujte a nestěžujte si na Dexterův nový život. Zbývají 3 epizody, tak to musejí nějak ukončit ! To mají Dextera ukončit s tím, že bude dál zabíjet ? To by byl neukončenej seriál.

#22 dexter01 #23 jeremiah
6.9.2013 | 14:58:26
dexter01

#21 PecaCZE: Souhlas. Postava se musí vyvíjet a seriál ukončit. Je jasné, že směr, kterým se Dexter ubírá se někomu líbit nemusí. Ale aspoň přestaňte všude psát, jaký je Dexter hovadina. Tak na to teda nečumte, no! Ale máme před sebou poslední 3 díly mimořádného seriál, tak si to pojďte vychutnat a ne si na všechno stěžovat. :)

#24 sir Humphrey Appleby
6.9.2013 | 15:55:36
jeremiah

#21 PecaCZE: souhlas :)

6.9.2013 | 17:39:05
sir Humphrey Appleby

#22 dexter01: Dexter určitě není hovadina, jen se loučí se sérií, která byla, či spíše je zatím nejslabší, píšu zatím, protože ještě zbývají tři díly a ty dojem můžou zvrátit :-)

6.9.2013 | 19:15:44
hoolio88

Já jenom nechápu, proč je z tý Hanky celej rozechvělej, když s ní mluví, jako by to ani nebyl on. Ano, je pravdou, že rozechvělej by z takovýhle sexy bloncky byl každej normální zdravej heterosexuální muž… Ale Dexter?! Chápal bych nějakou fascinaci její osobou, jako to bylo třeba v případě Leily, ale že si myslí, že ji miluje, to je na mě moc. Zamilovanej sériovej vrah – vždyť to zní směšně…

#26 RIP
6.9.2013 | 23:29:18
RIP

#25 hoolio88: ty tvoje komentáře jsou akorát tak směšné

#27 hoolio88
7.9.2013 | 10:38:57
hoolio88

#26 RIP: To je věc názoru…

#28 PecaCZE
7.9.2013 | 21:48:37
PecaCZE

#27 hoolio88: Například můj názor je, že RIP má inteligentní komentáře narozdíl od tebe.

#32 hoolio88
7.9.2013 | 23:31:18
CharlesMickey

S komentáři typu „8. série je nejslabší“ nesouhlasím. Pravdou je , že se moc nedá říct o takovém seriálu jako je Dexter, která jeho série byla nejslabší… Pro mě je tahle zatím skvělá jako všechny ostatní, ano Dexter se změnil, už má city, ale to neznamená že je to špatně, znamená to, že se v životě posunul dál, a přestal věřit tomu co mu řekl Harry (až na kodex). Dokonce je schopný překonat jeho nutkání zabíjet, jen kvůli Hannah , a to je podle mě obrovský vývoj od první série… Je to vývoj, který je nutný, aby seriál byl ještě vůbec sledován, protože kdyby se nic nezměnilo, tak by se lidé přestali dívat… Dexter byl vždy tím úžasným seriálem, je dobře že si prošel změnami :)

#33 dexter01
8.9.2013 | 18:26:59
estrado

uvidime už jen par hodin a dozvime se vic dva tydny sou pryč bylo to hrozne ale přežil sem to

#31 CharlesMickey
8.9.2013 | 18:32:22
CharlesMickey

#30 estrado: přesně tak, věřím konec seriálu bude epický :), ale bojím se že mi bude chybět Dexter ještě hodně dlouho :(

8.9.2013 | 19:35:32
hoolio88

#28 PecaCZE: Můj názor je, že RIP je dítě, které si tvrdohlavě stojí za svým vlastním názorem (navíc pro větší dramatičnost podpořeným třemi vykřičníky za každou druhou větou) a všecky ostatní automaticky považuje za špatné. Zatím mi nedal žádný rozumný argument, proč bych měl ten svůj poupravit, jen začal s urážením („ty tvoje komentáře jsou akorát tak směšné“)… Nikdy jsem neřekl, že Dexter je směšný seriál (ostatně to bych tu neměl co dělat), ale o té údajné lásce Dextera k Hannah si to myslím, protože jí nevěřím, nevěřím, že Dexter to tak opravdu cítí, jenom si to namlouvá. Jestli měl někdy opravdu někoho rád, tak to byla Debra, ke který se teď zachoval dost podivně, když je ochotnej ji po tom všem, co spolu prožili, nechat samotnou v Miami a odjet pryč s ženskou, kterou zná sotva rok… Jinak mi taky nepřijde, že „8 série je nejslabší“, šestá byla nudná, tady aspoň se něco děje, byť ne všecko se mi může líbit.

#34 CharlesMickey #35 RIP
8.9.2013 | 19:39:26
dexter01

#29 CharlesMickey: Naprostý souhlas. Když mám říct, která série je nejslabší a která nejlepší, tak nevím… všechny jsou dobré a každé série je jiná. A přesně, 8. série je velmi dobrá. Vývoj hlavní postavy se mi líbí. Dexter se stává člověkem, ale asi na to doplatí. A na zítra se strašně těším…

8.9.2013 | 20:21:55
CharlesMickey

#32 hoolio88: Můj osobní názor je , že ta 6. série byla trošku podivná. To uznávání boha, nevím , prostě mi to mezi ostatní série moc nezapadlo, jako dobrý nápad, ale trošku přetažený… :) Ale s tou láskou … Já nevím, mně osobně se to zamlouvá, vlastně Dexter nebyl zvyklý, že by nějaká jeho přítelkyně přijala to, kým je, ale Hannah to udělala, a evidentně ho to dost nakoplo, a mají hodně věcí společných, tak proč ne ? :)

8.9.2013 | 20:25:26
RIP

#32 hoolio88: RIp je dítě :D jen pokračuj dál :D trošku zábavy tu neuškodí :D

#36 sir Humphrey Appleby
8.9.2013 | 22:16:55
sir Humphrey Appleby

#35 RIP: jako můžete spolu nesouhlasit, ale musíte se napadat? Trošku hloupé… Je to diskuse o seriálu, který má nezpochybnitelnou vysokou kvalitu, tak by bylo dobrý, kdyby i ta diskuse měla určitou úroveň :-)

8.9.2013 | 22:21:16
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Hlídejte si nás

Reklama

Narozeniny

Sérioví vrazi

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama