Dexter
94/100 - 589×

Sledovat

Diskuze: Obecná diskuze

Obecná debata o seriálu Dexter.

veramu

#637 Prisator: to jo, ale Dexter kromě toho, že je ukázkový sériový vrah, je taky přeci jen člověk, kterého mění zkušenosti a okolnosti. Není to žádná zabíjecí mašina. Ty bys vydržel být bezchybný a nevypěnit, neseřvat dítě, prostě nechybovat? Já teda ne, tím spíš pod tlakem, který prožívá. Já mu samozřejmě držím palce, i když bych sama neutrhla ani mouše křídla :), ale taky nějak cítím, že na něho jednou – bohužel – dojde. Tak pěkné sledování a snad nás ještě vývoj děje postaví do latě!! ;)

#644 Prisator
2.7.2013 | 12:21:23
Sada23

Je to poslední série, to jste čekali, že bude bezchybnej a nikdo na něj nepřijde?

#643 norb
2.7.2013 | 12:27:39
norb

#642 Sada23: přesně tak, děj se musí posouvat, charaktery vyvíjet. určitě by nás nebavilo sledovat 8×12 dílů podle scénáře „chladnokrevný zabiják – bezúhonný manžel“.

#645 Prisator
2.7.2013 | 12:33:40
Prisator

#641 veramu:

Ano, charakter postav se musí vyvíjet, ale oni ho takhle stíhaj v posledních 2 sériích, ne-li dýl. Poslední dvě série se prostě podle mě nepovedly. V druhé sérii ho taky už skoro měli a to prostě nesvědčí o tom, že by měl všechno pod kontrolou. A z toho právě plynou ty chyby, který se teďka projevily v tom, že ohrožuje vlastního syna, kterýho bere na místo, kde někoho zabije a chytne ho zkrvavenou rukou? really? Nevím, prostě mi tohle nepříde jako těch 7 předchozích sérií, už to jak docela „zamaslíli“ tu smrt laguerty. Děj na další díly je velice čitelný. Vogele bude zkoumat dextera a myslím si, že se dozvíme, že ona možná taky někoho zabila popř. o tom uvažuje. Co se týče Debry, myslím si, že ve finále bude vychovávat malýho dextera, protože velkej umře. To se stát musí, protože dobro vždy vyhrává a nikomu nemůže projít tolik vražd, to musí být zpráva, kterou producenti musí předat publiku.

2.7.2013 | 14:26:45
Prisator

#643 norb:

máš pravdu, nebavilo by nás to, ale doufal bych, že to ukončí nějak důstojně a tohle prostě bylo slabý. Nastínili nám zhruba v jakým stylu se bude odehrávat další série a abych řekl pravdu, tak to není nic co bychom už neřešeli, už je to dokola. Tedka akorát přibyla nová situace, kdy se Debra bude udobřovat s Dexterem celou další sérii, kde ho ve finále zabijou a ona si vezme pidi dextera k sobě. A myslím si, že dexter na sebe bude muset vzít smrt Laguerty, aby ochránil Deb.

2.7.2013 | 14:30:38
Lervin

Ale tak je jasný, že se postava nějak vyvíjet musí. A i ten posun se mi docela líbí (ač u psychopata je to zvláštní, ale proč ne). Jenže jsem čekal, že na Dextera přijdou přes jeho minulost, prostě si složej skládanku jako Laguertová. Teď se zdá, že Řezníkem ze zálivu zůstane Doakes, stejně jako Jonah (syn Trinityho) se už v seriálu neobjeví. Bylo by hezký, kdyby prostě našli nějaký nesrovnalosti z minulých sérii, kterých tam bylo dost, a proto ho obvinili a dostali… Ale rozhodně se mi nebude líbit, jestli se Dexter prozaradí proto, že vraždí lidi na potkání, protože se prostě neudrží.

#651 norb
2.7.2013 | 14:47:06
Capo

Čo sa týka tej konzistentnosti seriálu, ja si myslím, že série 1, 2, 3, 4 a potom 7 a zatiaľ aj 8, aj keď len po prvom dieli, sú takmer rovnako kvalitné..jed­noznačne najslabšie boli pre mňa 5-ka a obzvlášť 6-ka.

Dextrove výbuchy z úvodného dielu 8-mičky sa mi práveže zdajú prirodzené ak vezmeme v úvahu, čim musel od začiatku seriálu prejsť a aký štýl života žije:) Všetko to zakrývanie a maskovanie jednoducho niekedy potrebuje ventil ako napr. pri tom šoférovi čo ho strihol po obiehaní alebo keď vybuchol pred Masukom kvôli Laquerte…a musíme brať v úvahu, že je to serial killer a psychopat, nemôže byť vždy 100% pod kontrolou:) to nedokážu ani „zdraví“ ľudia…

2.7.2013 | 17:53:31
Oveckoun

Ale nezapomeňte co už bylo řečeno. V téhle sérii z Dextra chtějí udělat zrůdu. Fakt že ho milujeme nemůže změnit to, že je to vrah a podle mého názoru, opravdu to ještě přitvrdí.

#649 Prisator
2.7.2013 | 19:24:32
Prisator

#648 Oveckoun:

V tom případě to nechápu, jasně je to konec seriálu, ale opravdu chtěji, abychom se s ním rozloučili takhle? Kdy na něj budeme naštvaní?

ADD CAPO:

já to taky chápu, že to co se děje je přirozené, ale nemyslím si, že je to vhodně udělané, tohle mělo přijít už třeba v 6. sérii a viděli bychom, že se z toho dostane a pokračuje, ale takhle si myslím, že už tady není prostor pro to, aby nějak ospravedlnil, že bezdůvodně zabil toho zloděje šperků. Holt uvidíme co příjde dál, ale obávám se, že tohle bude konec seriálu o kterém se bude mluvit asi stejně jak o ztracených. A lichotivě to nebude.

#650 norb
2.7.2013 | 23:01:41
norb

#649 Prisator: Já si zase myslím, že konec bude parádní, tvůrci už jej mají údajně vymyšlený 2 roky a děj k němu směřují. Zásadní zlom byl, když Deb odhalila Dexterovo tajemství. To byl „začátek konce“ takového Dextera, jak jsme ho znali dřív. Taky myslím, že Dexter zemře, sebevraždou určitě ne, jeho smrt však bude dávat smysl, třeba někoho zachrání, očistí apod. Jinak už dřív přece zabil i lidi, kteří nevyhovovali kodexu (fotograf, který byl nakonec nevinný, otec Hannah). Těžkou hlavu si s tím nedělal… A nezapomínejte, že tvůrcům šlo v 1.dílu o to, aby „nakopli“ novou sérii – myslím, že další díly už nebudou tak vypjaté a hektické.

2.7.2013 | 23:33:56
norb

#646 Lervin: Myslím, že Řezník ze zálivu se teď už moc řešit nebude – bylo by to zase opakování motivů ze 7.řady. Očekávám spíš návrat k Dexterovu dětství (Vogel) a řešení vztahu s Debrou (tady Vogel možná taky pomůže). Myslím, že se usmíří poměrně brzy.

2.7.2013 | 23:42:09
blbiiiiinka

#639 Kafka Tamura: já jsem hlava dubová a nevim,můžeš mi to prosím napsat :-)

5.7.2013 | 22:47:19
blacken

Já to jako vývoj postavy moc neberu. Takhle by jednal normální člověk. Dexter by měl mít k normálu hodně daleko – a psychopati se takhle podle mě nechovaj. Navíc v první řadě bylo něco jako „…kdybych měl někoho rád, byla by to Debra…“ – ale zároveň se jí pořád plete do života. Hlavně co si tak vybavuju, tak na Dextera měl něco i Quinn ne? Akorát se pak rozešel s Debrou a šlo to do kopru. Takže už všichni ví, co si o něm myslela Laguerta, co si o něm myslel Doaks, že má divný vztahy s vlastní sestrou, že mu umřela za dost divných okolností manželka… chodil s vražedkyní + pár dalších pěkně divných okolností. A pořád to nikomu nedošlo? Pořád si to Quinn nespojil? Snad jedinej, kdo ho zatím z ničeho nepodezříval je Angel a jeho sestra…

5.7.2013 | 23:33:41
PaSta

Po nadupaným začátku jsem očekával mírný pád, ale druhý díl mě velice zklamal :(… Doufám, že se celá série neomezí na vztah Dex – Deb a tuto záležitost co nejdříve vyřeší…

8.7.2013 | 16:05:13
Banny23

Paní doktorka Vogel mi přijde děsně podezřelá po poslední epizodě ( 8×02 ). Je to zatím nejpravděpodobnější kandidátka na seriového vraha osmé série. A motiv? Chce se dostat dexterovi pod kůži, snaží se s ním spřátelit, a získat si jeho důvěru, proč, to mi zatím uniká, ale zatím nemá žádné alibi proč by to nemohla být ona. Navíc na DVD které ( údajně) dostala od vraha, má tento vrah rukavici = podle ruky by jí dexter poznal. Jsem sám kdo si toto myslí?

#656 Dexterity #657 Nameless Man
8.7.2013 | 16:48:58
Dexterity

Souhlas! Určitě tím seriovým vrahem je právě ona. Je taky psychopat a snaží se zmanipulovat svoje pacienty, aby zabíjeli pro ní.#655 Banny23:

8.7.2013 | 18:54:45
Nameless Man

taky myslím že paní doktorka bude pěknej magor, už jen z toho jejího klidu v blízkosti masovýho vraha mi běhá mráz po zádech a taky je to pěkná manipulátorka. Tý její historce ani za mák nevěřím #655 Banny23:

8.7.2013 | 19:13:21
PaSta

Podle mě to je téměř jistý, měli byste to psát jako spoiler :)… Napovídal by tomu i fakt, že jako starší osoba by nemohla uškrtit svoji budoucí oběť, a proto si pomohla tak, jak si pomohla :)… Když pouštěla to video u sebe doma, byl tam až příliš důraz na to, aby si divák všiml výrazu její tváře, přijde mi to jako snaha odlákat naši pozornost jiným směrem…

#659 Dexterity
8.7.2013 | 20:01:44
Dexterity

#658 PaSta: Že by to bylo až takhle promyšlený? To mě nenapadlo, ale je to možný.. Nechám se překvapit :)

#660 PaSta
8.7.2013 | 22:14:49
PaSta

#659 Dexterity: Na druhou stranu si neumím vysvětlit toho oběšence, možná výčitky? Nebo si vybrala dalšího sluhu? Těžko říct :)… To jeho nádobíčko by se dalo vysvětlit tím, že lovil a stahoval zvěř, nevím… :) Ale musí v tom bejt nějak zapletena, díky týto události má Dexe omotanýho kolem prstu, aneb měl věřit ji, sám sebe zklamal a ona jediná ho teď může utěšit… Na konci tohoto dílu to hezky vygradovalo… :)

8.7.2013 | 22:46:15


Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Hlídejte si nás

Reklama

Narozeniny

Sérioví vrazi

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama