Dexter
94/100 - 589×

Sledovat

Diskuze: Obecná diskuze

Obecná debata o seriálu Dexter.

RichardSpitzer

S tím bych docela souhlasil. Pokud jsem správně rozuměl anglicky, tak v promu na další epizodu říká Hannah Deb, že musela vědět, co je její bratr zač. Tím by ji mohla vydírat – „zařiď mi útěk, nebo řeknu, co je tvůj bratr zač.“

12.12.2012 | 10:46:36
StSinner

Já si taky myslím, že Deb si to udělala sama, ale doufám, že Dexter na to nepřijde :) Ale i kdyby, tak si nemyslim, že by jí chtěl kvůli tomu zabít, jak jsem četla něčí názor buď tady nebo na FB.

Co se týká Doakse, přikláním se k názoru, že to byla jen Dexterova představa, možná vzpomínka, nemyslím si, že by mohl přežit. A souhlasím, že ač mě Dexter hrozně baví, nevim si vůbec představit, jak by další série vypadala.

Deb jsem neměla většinu sérií moc ráda, ale v tý poslední prošla fakt změnou. A hlavně jsem s ní strašně soucítila, dost si toho prožila a její postava je opravdu silná. Bohužel v tom, v čem žije, pak může dopadnout jen dvěma způsoby. Buďto se složí a nezvládne to anebo se přizpůsobí, jak to udělala Deb, a pak si holt sama otráví vodu a vybourá se, aby dostala Hannah od Dextera…špatný, ale pochopitelný.. (pokud to tak je, to uvidíme :) )

12.12.2012 | 10:51:59
RichardSpitzer

Viděl jsem 11. díl až včera, a většina myšlenek, co se mi honila hlavou, už tu padly. Tak jen pár drobností:

Nesedí mi, aby LaGuerta dostala Dexe. Ten její fanatismus po letech očistit Doakese mi přijde docela nepochopitelný. Navíc – několikrát se tu psalo, že má konečný důkaz proti Dexterovi. Jaký?? Jestli mi něco neuniklo, tak jí Matthews setřel s tím, že toho má nechat, když objevili usvědčující důkazy na Doakese (loď, garáž).

Scény z poslední epizody klidně mohou být představy. Proč by nebyly? Vždyť Dexovy představy celý seriál provází – nejprve dialogy s mrtvým otcem, pak s Brianem, představa Dexova stáří (docela roztomilé)…

Kdyby mělo být vrcholem celé série Doakesovo znovuobjevení – proč by to dávali do flashe z posledního dílu? To je jako kdyby v předposlední epizodě 4. řady ukázali Ritu zavražděnou. Ne, sázel bych na představu.

Někdo tu zmínil, že Batistovi zvoní umíráček – proč? Ten v klidu odejde do své hospůdky a možná se objeví v epizodních rolích v další řadě – pokud nějaká bude.

Myslím si, že to klidně může být fake a slušný tah od tvůrců – rozhlásit natáčení osmé řady, a uklidit diváky, že se Dexovi na konci 7. nic nestane. Ostatně o sedmé řadě jako poslední se mluvilo už dlouho předtím.

Ohledně mixu vztahů Hannah – Deb – Dex mám dost rozporuplné pocity. Fandil jsem Deb, když tahala Dexe z průšvihů, ale teď mi to její manipulátorství, aby ho dostala od Hannah, kterou Dexovi přeju, nějak začíná vadit. Samozřejmě si myslím, že to s tou nahodou narafičila sama, udělala to tak, aby se při tom sama moc nezranila (byla venku z nemocnice snad už druhý den?). Nakonec pár epizod zpátky Dexterovi řekla, že udělá VŠE pro to, aby Hannah dostala.

A poslední otázka do diskuze – kolik je vlastně Harrisonovi? A proč vůbec nemluví??

12.12.2012 | 10:58:16
Lervin

Proč je LaGuerta fanaticky posedlá Dexterem? Bojím se, že je v kontaktu s Doakesem a teď jí to secvakává, jinak by toho už nechala… Ale moc se mi nelíbí myšlenka návratu Doakese (zvlášť podle oné scény na youtubu, kde to v chatě pěkně schytal), ani to, jak už tu bylo řečeno, nesedí k upoutávkám (žádné surprise v té epizodě). Doakese očekávám jako náhradu Harryho (dokážu si představit jejich komické rozhovory, když Dex bude ve vazbě), ale po pravdě, po tom se zjevením Briana to není moc originální…

Jinak co se týče 8. řady – že by to byl fake se mi sice líbí, ale nemyslím si, že to tak dopadne. Jednak by se to v dnešní době asi těžko utajovalo… A pak si hlavně myslím, že by celá 7. série probíhala jinak, kdyby byla poslední… Očekával jsem sérii ala 2., prostě celá věnovaná pátrání po Dexterovi, o čemž podle mého bude ta závěrečná 8. (tady se po Dexovi pátralo fakt jen okrajově)…

Jinak nejlogičtější (a tím pak nejpředvídatel­nější) by byla smrt LaGuerty zapříčiněná Hannah, čímž by Dexter získal trochu času (akorát na 8. sérii)… Koneckonců, jaký smysl by potom postava Hannah měla, vždycky se to nakonec semele nečekaně mezi všema postavama…

PS: Harrison je sociopat po tátovi :-D

12.12.2012 | 14:54:24
pilarius

No, tak i já se zapojím do nějaké té diskuse a podělím se s vámi, co a proč si o tom myslím. Celou diskusi k 11. díli jsem si zde pročetl.

  1. Doakes stoprocentně nežije (viz důkazy jeho smrti dostupné jak divákovi, tak postavám). Téměř jistě se objeví jako Dexterova představa.
  2. Hannah Debře nic neudělala. Debra by její útok nepřežila a nejspíše by k Hannah nevedla žádná stopa, natož okem viditelná substance v lahvi – ta ani náhodou. Proto usuzuji, že to Debra udělala sama, čemuž nasvědčuje i vlas Hannah v Debřině koupelně. Avšak po přečtení zdejší diskuse je tu ještě možnost, že to udělala Arlene. Ta by k tomu měla nejlepší motiv a byla by nejméně podezřelá. Problém pak spočívá v tom, kde se tam vzal ten vlas Hannah. Možná tam Hannah opravdu byla a něco udělat chtěla, ale podle mě to neudělala, nic tomu nenasvědčuje. Nejspíš si ji jen oťukávala, aby věděla, jak se jí zbavit, kdyby to bylo potřeba. Možná si Debra potom toho vlasu všimla a využila situace. Znovu ale zopakuji, že z hlediska síly motivů byl řetězec takovýto: Arlene > Debra > Hannah.
  3. Zatčení Dextera v příštím díle: tady si myslím, že absolutně nemá cenu spekulovat. Nemáme k tomu žádné podstatné informace. Já osobně se nechám překvapit. :)
  4. Osud postav a seriálu: Podle děje je toto poslední řada. Taky si nedovedu představit, jak by se na to dalo navázat. Co se týče osudu postav, tak Laguerta podle mě zemře, ale ne rukou Dextera. Ona díky Doakesovi pořád jen trpí a trápí se, takovou postavu nemůžou nechat naživu, ledaže by zemřel Dexter. Další postavy si opět netroufnu odhadnout, může se s nimi stát cokoliv a já se rád nechám překvapit. :)

Nakonec co se týče páru Dexter + Hannah, tak mi k sobě nějak neseděli, ale Dexter mě tím udáním nebetyčně naštval, takže bych mu aspoň dočasný pobyt za mřížemi přál. :D

12.12.2012 | 15:45:48
veramu

No jestli tvůrci přemýšleli kromě scénáře samotného i o tom, jak budou přemýšlet diváci, a vedou je schválně nesprávným směrem, aby nakonec šokovali – to už je skoro Matrix!!!!!!

12.12.2012 | 16:51:07
effina

Tak mne jen tak napadlo, zda tvůrci opravdu nenechají jít DFextera sedět…to v očekávání osmé série fakt nikdo nečeká. A Debra by se mohla vydat jeho cesou a Dexter ji bude z vězení učit :-) Ale to už je fakt úplně na hlavu:-))

12.12.2012 | 18:58:39
yesss

Podle mě je to zatčení Dextera jisto jistě představa, tak jako už mnohokrát, když se mu něco nelíbilo nebo si prostě představoval, jak by to vypadalo (viz. 2. serie, a to jak se chtěl přiznat Debře). V tom promu je jasně vidět poté, jak ho vede LaGuertová v poutech, jak scéna skončí a Dexter je najednou zase mezi ostatními a má ten zamyšlený pohled. Na 90 % to bude představa podle mě.

12.12.2012 | 22:25:21
Shona

Presne, nechapu jaky konkretni dukaz LaGuerta ma, ale asi neco urcite proc by jinak tam sla po Dexovi. Kvuli Doakesovi a ze mu slibila ze ocisti jeho jmeno to je holy nesmyl. Mozna se dockame nejakeho prekvapeni. Souhlasim s tim ze neco z toho jsou a budou urcite predstavy a ze uz jich taky bylo, treba ta predstava Briana byla hodne verohodna a myslim ze pokud bysme nevideli v prvni serii jak mu dex podrizl krk tak by na to vetsina lidi skocila. Podle me Doakes je mrtev temer jisto jiste. A davat hlavni vrchol cele serie do flashe to se me taky nezda. Nechapu proc se tak nejak zametl a uklidil quin pod koberec a vsichni mu spolkli tu habaduru s Nadou nejak moc rychle. Stejne jako se podezrele rychle vytratilo slavne Koskovo bratrstvo jako by se slehla zem. Myslim ze dex jim dost zadelal stejne jako quin proste vyklidili pozice. Jinak tu autonehodu podle me na 99% udelala ta Hanah kamoska, mozna ji s tim hanah pomohla, ale urcite by to neudelala podle me dexe fakt milovala. Ze by to udelal debra to si nemyslim naraficte na sebe autonehodu to snad ani nejde. Ale cele je to divne a zmatene. Vzdyt dex s jeho povestnou peclivosti nemel na Hanah zadny poradny dukaz. Dobre namichana voda v aute, vlas Hanah u debry doma, eventualni alibi pro Hanah. Ale nejaky primy dukaz?Otisky prstu neco takoveho?Vubec nic. Co se Dexe tyka podle me nemuze byt s zadnou zenskou ale nejvic k nemu sla stejne Rita a sla by Deb. Podle me pokud bude 8 serie a nevidim pochybnosti kdyz byla oficialne oznamena tak dexter ve vezeni skonci bud ted na konci tohoto dilu v dalsi serii, treba jen na cas ale jo

13.12.2012 | 19:40:17
alexis

Ale mě se zdá motivace Laguerty dost reálná, už ve druhé sezoně se nechtěla smířit s tím, že by Doakes byl vrah a prohlašovala, že je určitě nevinný. Jenže pod tíhou důkazů musela kapitulovat. Kdyby dokázala, že se všichni pletli – páni, udělalo by to z ní policejní miamskou superhvězdu. Takže je tam určitě i profesní motivace – nehledě na osobní.

Jinak co má proti Dexterovi – no, ono je to dost nasnadě, stačí se na Dextera podívat trochu jinou optikou a důsledně věřit tomu, že důkazi proti Doekesovi byly podvržené. Momentálně Laguertě stačí pokecat si s propuštěným vězněm, který Dexterovi utekl z operačního stolu. To asi taky brzo udělá. Rozhodně má prostředky na to, nechat Dextera pod nějakou záminkou sledovat a dřív nebo později se dobere k cíli.

Pokud jí v tom nečekaně nepomůže Hannah, ale to si nemyslím. Že je Dexter vrah, to asi nebude tak těžké dokázat, ale že je Vrah ze zálivu, to už bude těžší. Takže možná 8. sezona bude o tom.

13.12.2012 | 22:07:29
Sygfrost

Na imdb.com je, že Erik King hraje v 25 epizodách. Jelikož zemřel v posledním díle 2. série (24. díle) máme nad čím přemýšlet.

14.12.2012 | 21:30:04
karla12345

Myslím, že i kdyby se tam objevil ve flashbacku, tak se to počítá, jakoby tam hrál..Navíc se spekuluje i o tom, že bude jenom představa. Mě na tom imbd spíš překvapuje, že tam není psaná další série. Am.horror story už má kartu na 3. sérii od té doby, co ji oznámili.

14.12.2012 | 22:04:22
Luceek

Ja jsem presvedcena ze to Deb na Hannah naraficila. Debre fandim uz od zacatku, fakt me bavi, ale spojeni Dexter + Hannah je paradni, totalne jim fandim:-) Necekam ze se objevi Doakes jak tu padlo, proc by mel, to jem nepochopila? Spis ocekavam nejaky twist jako vzdy. A jasne ze verim ze se z toho vykrouti. Jinak sedma serie me mile prekvapila, po rozpacitem zacatku, kdy Deb odhalila Dextera jsem byla mirne zklamana, ale nakoenc se to paradne rozjelo a fakt me to bavi, tesim se na finale:-)

14.12.2012 | 23:13:05
Warrick

Erik King na CSFD je psany v Dexterovi pouze jen rok 2006, takze to bude na 99% zablesk mysli.

14.12.2012 | 23:16:16
Sygfrost

Na CSFD máš u všech herců napsaný jen rok, kdy se seriál začal natáčet.

15.12.2012 | 7:06:32
StSinner

Já si myslím, že Doaks je určitě jen Dexterova představa, popř vzpomínka. Ale to zatčení by nemuselo tak úplně bejt. Laguerta to třeba opravdu zkusí, Dex se pak třeba může očistit. Ale tu osmou sérii už si fakt nevím představit. No uvidíme, co nás čeká v posledním díle, už za dva dny, ani nedospím :) Jinak jak tady někdo psal, že se k Dexovi nejvíc hodila Rita, tak za mě osobně je to Lumen. Bylo mi hodně líto, když ho pak opustila.

15.12.2012 | 13:17:50
StSinner

A dodatek: nejlepší postava série a možná hostující postava vůbec – alespoň pro mě – Isaak Sirko. Dexterovi samozřejmě fandím, ale v týhle poslední sérii už to prostě není on. A pak se objevil Isaak, kterej mě naprosto ohromil. Díky bohu pro mě se pak s Dexterem „usmířili,“ protože jsem měla velký osobní dilema, komu fandit víc :)

15.12.2012 | 13:35:19
Lervin

Na tom imdb je toho hodně (možná je to SPOILER!): http://www.imdb.com/name/nm0454701/ Doakes je tam psanej, jako že v tomto díle opravdu hraje… A na ten díl je tam pár fotek s LaGuertou a s Hannah…

15.12.2012 | 16:30:48
karla12345

To není Hannah, ale LaGuerta a ty fotky jsou staré, je pod nima datum.. Na zmrtvýchvstání to nevidím, ale pořád je mi divné, že tam nepíšou další sérii. Buď jak buď, těch pár dní to už vydržím, ale jsem fakt zvědavá.

15.12.2012 | 17:19:16
ljarosova99

Tak na IMDB jsem objevila názor,že na dextra hodí vraždu Sala price. jelikož umřel u něj a quin si tenkrát poznamenal to že jamie má jinou výpověd než dexter. Jelikož na tom peru nejsou otisky a nikdo jiný o vraždáh hanny neví. Taky zajímavý. Už aby bylo pondělí :-)

15.12.2012 | 22:59:34


Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Hlídejte si nás

Reklama

Narozeniny

Sérioví vrazi

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama