Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!
Daisy Jones & The Six je první fiktivní kapela, která se dostala na vrchol Big Music Chart
Daisy Jones & The Six se dostala na první místo hudebního žebříčku, přestože kapela je zcela fiktivní. Seriál, jehož první tři díly měly premiéru 3. března na Prime Video, vychází ze stejnojmenného románu Taylor Jenkins Reid a hrají v něm Riley Keough, Sam Claflin, Camila Morrone, Suki Waterhouse.
Podle časopisu Entertainment Weekly originální hudba, která je středobodem seriálu Daisy Jones & The Six, dokázala více než jen přilákat diváky. V univerzu vyšlo album Aurora, které se nyní umístilo na prvním místě v žebříčku alb na iTunes. Je to poprvé, co se fiktivní kapela dostala na vrchol tohoto významného žebříčku.
Foto: Prime Video
Daisy Jones & The Six sice tento týden zaznamenala rekord, ale existuje velký precedens, kdy fiktivní kapely prodávaly desky. Mnoho singlů a alb ze soundtracku k seriálu Glee se totiž umístilo na předních příčkách žebříčku iTunes. Do tohoto rekordu se však nezapočítávají, protože byly připsány hercům z Glee, a nikoli fiktivnímu subjektu.
Dlouho před vznikem iTunes prodávaly fiktivní kapely alba, například komediální rocková skupina Spinal Tap. Mezi další tituly, jejichž středobodem byly fiktivní kapely, které pak zaznamenaly úspěch v hitparádách, patří televizní seriál The Monkees, který běžel v letech 1966–1968 a díky šarmu postav ve stylu Beatles odstartoval vznik skutečné kapely.
WOW!! Look what YOU did??! ❤️
— Reese Witherspoon (@ReeseW) March 2, 2023
If you want to know ALL the lyrics, stream Aurora HERE: https://t.co/OjQ5mmJTEU https://t.co/8E88T9dCD8
Líbí se vám písně ze seriálu?
Diskuze /1
Taky alespoň jde vidět, jak je ten „žebříček“ kvalitní. Rozdíl oproti dnešku a dobou před 20 lety je takový, že dnes se stane úspěšnou i neexistující kapela, kterou by vygenerovala AI. Dřív když jsem tu měl kapelu co se mohla vyrovnat Evanescence a byla česká se to v rádiích nehrálo a moc nekoncertovalo – protože to stálo peníze a nikdo nechtěl risknout, že na tom prodělá :) To se v době konzumních klikačů a „platících firem za zobrazení“ rapidně změnilo.