Seriál se odehrává v roce 1993, tedy rok po událostech z filmu Mlčení jehňátek. Seriál vypráví nevyřčený příběh Clarice Starling, která se vrací zpět do terénu.
Dobry díl, musim řict že nemělo chybu jak si Novak vybral Clarice protože si mysel že ji převeze ale nakonec převezla ona jeho a ještě dokazala ziskat přiznani ale to že ho proti němu nepoužjou a Ruth to použije aby měla paky tak to se dalo čekat, jinak jsem rad že Krendler stahl žadost o přeloženi Clarice.
Prozatím zklamání. Seriál jede podle šablon už tolikrát viděných (nepříjemný šéf, který nakonec uznává kvalitu, scéna se snajprem atd.). Postavy (mimo Clarice) události dost bagatelizují, dramatický vývoj se moc nekoná. A návaznost na konspiraci z pilotního dílu je hodně chabá.
Hele, zatím to není špatný. Problém zatím je Michael Cudlitz, který tam příliš přehnaně hraje přehnaného macho kokota. Přemýšlím, proč musí skoro v každém americkém filmu nebo seriálu vždy být takový macho kokot nebo dost často macho vagína. Nedává to dobrý příklad společnosti. Věřím, že od další epizody Cudlitz svůj machokokotismus výrazně ztlumí.
Dobry díl, musim řict že nemělo chybu jak si Novak vybral Clarice protože si mysel že ji převeze ale nakonec převezla ona jeho a ještě dokazala ziskat přiznani ale to že ho proti němu nepoužjou a Ruth to použije aby měla paky tak to se dalo čekat, jinak jsem rad že Krendler stahl žadost o přeloženi Clarice.
Prozatím zklamání. Seriál jede podle šablon už tolikrát viděných (nepříjemný šéf, který nakonec uznává kvalitu, scéna se snajprem atd.). Postavy (mimo Clarice) události dost bagatelizují, dramatický vývoj se moc nekoná. A návaznost na konspiraci z pilotního dílu je hodně chabá.
Hele, zatím to není špatný. Problém zatím je Michael Cudlitz, který tam příliš přehnaně hraje přehnaného macho kokota. Přemýšlím, proč musí skoro v každém americkém filmu nebo seriálu vždy být takový macho kokot nebo dost často macho vagína. Nedává to dobrý příklad společnosti. Věřím, že od další epizody Cudlitz svůj machokokotismus výrazně ztlumí.