Arrow
90/100 - 1 403×

Arrow

Přes den si Oliver Queen hraje na bohatého, bezstarostného dědice a pod rouškou noci se stává maskovaným ochráncem města. Snaží se napravit to, co napáchala jeho rodina. Za pomocí luku a šípu s různými vylepšeními se snaží vrátit zašlou slávu Starling City.

USA | 2012 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | CW | 43 minut
VOD
Amazon Prime Video
žánr
Akční, Dobrodružný, Komiksový
hrají
Stephen Amell (Oliver Queen), David Ramsey (John Diggle), Emily Bett Rickards (Felicity Smoak), Paul Blackthorne (Quentin Lance), Willa Holland (Thea Queen), Katie Cassidy (Dinah Laurel Lance), Echo Kellum (Curtis Holt), Rick Gonzalez (Rene Ramirez), Colton Haynes (Roy Harper Jr.), Juliana Harkavy (Dinah Drake), John Barrowman (Malcolm Merlyn), Susanna Thompson (Moira Queen), Katie Cassidy (Dinah Laurel Lance ze Země 2), Manu Bennett (Slade Wilson), Kirk Acevedo (Ricardo Diaz)

Upoutávka k epizodě Blood Debts

Upoutávka k epizodě Blood Debts

Seriál Arrow bude pokračovat až v lednu příštího roku, ale už nyní se můžete podívat na trailer k nadcházející epizodě, kde se dozvíte, co bude následovat po poslední nečekané scéně z devátého dílu.

38 3
13.12.2015

Thumbnail Play icon

Zdroj: CW

Diskuze /137

Bodis

Já si stejně myslím, že to nakonec nebude hrob od Felicity.

#2 HellTsuku
13.12.2015 | 10:10:32
HellTsuku

#1 Bodis: Nebude, já tomu nevěřím, ale doufám, že Blonde Bitch nedostane přezdívku Oracle. To bych už asi nerozdýchal.

#80 Zouby52
13.12.2015 | 10:16:44
Sindar

taky bych rekl. zatim jasne naznacuji ze ma umrit takze neumre.. arrow logic. muj tip je Laurel

13.12.2015 | 10:16:48
Betryall

Ta ženská co tam ležela byla buď Tea nebo Felicity. A pokud by jedna z nich měla zemřít je to na rozhodně Tea, protože Felicity by nezabili. To by se stalo jen v GoT :)

#5 Sindar #6 HellTsuku
13.12.2015 | 10:17:56
Sindar

#4 Betryall: v GoT by zustal Ra's al Ghulem :D

13.12.2015 | 10:21:34
HellTsuku

#4 Betryall: Já tomu také spíše věřím, sice tím pádem je postava nevyužita, ale radši budou poslouchat Olicity fanoušky, než aby udělali pořádný děj či si pořádně pohráli s nějakou tou postavou.

13.12.2015 | 10:25:36
uisaL

felicity má dostat přezdívku, takže si nemyslím, že by měla umřít… Laurel to asik taky nebude, páč to by nám ti kanárci rychle umírali, když sara má být white v LOT… Theu teďkom vzkřísili, takže u té to taky moc nevidím… spíš si myslím, že to bude někdo z mužských postav… bo Oliverova nově nalezená „rodina“… buď mamča či synátor…

#47 Sicmoid
13.12.2015 | 10:29:10
Ermak

Bude to buď Lance nebo Digg.

13.12.2015 | 10:33:22
DiceCze

Je to hrob Felicity ale ona je živá a celé je to jen divadlo, aby si to všichni mysleli a ona byla v bezpečí.

#11 mesho #15 Brog
13.12.2015 | 10:55:56
ganicus1

ona nezomrie, aspon nie teraz… bo v prvej casti v tej záverečnej scene s Barrym bolo oznamene ze sa to odohrava o pol roka a to vychadza asi až na marec :D :D

#12 Ben111
13.12.2015 | 11:02:12
mesho

#9 DiceCze: Myslím si to samé :)

13.12.2015 | 11:13:05
Ben111

#10 ganicus1: Jak víš že v seriálu už půl roku neuběhlo?

#14 Rubi
13.12.2015 | 11:14:00
Ben111

JInak podle mne je nejpravděpodob­nější, že nakonec neumře nikdo. Možná Lance, popř. Thea, její postava k tomu směřuje a tím se mohl vrátit Roy.

13.12.2015 | 11:15:28
Rubi

#12 Ben111: Časová linie v seriálu vždy sedí s naším časem … mají tam Vánoce, stejně jako budeme mít my.

#16 téčko171
13.12.2015 | 11:20:40
Brog

#9 DiceCze: Přesně tak. Průhledná, ale pro Arrow naprosto logická taktika. Hraní, že je Felicity mrtvá, aby si Darkh myslel, že už mu ji nemůže vzít a že Olivera zlomil.

#36 Vendo
13.12.2015 | 11:43:31
téčko171

#14 Rubi: Přesně tak, a pokud nejsou lidi ve Star City úplně vymaštěný, tak kolem května by byl ideální čas si vybrat dovolenou…

webmaster
13.12.2015 | 11:49:13
lukasplechacek

Jak by mohl umřít někdo jiný ? Asi těžko. U nikoho jiného než u Thei nebo u Felicity by nebrečel

#18 Stardos
13.12.2015 | 11:51:38
Stardos

#17 lukasplechacek: Málem se rozbrečel když „umřel“ Roy. Rozbrečel by se podle mě u každého z Arrow týmu.Jen u někoho víc a u někoho méně.A proto si nemyslím,že v hrobě je Felicity či Thea.U nich by brečel více,ba i by nepřišel na pohřeb jako u Moiry.

#22 Holldir
13.12.2015 | 12:17:00
Scenárista s veľkým S

Ak nebude v hrobe nikto a cele to bude divadielko, tak bude jasne, ze je potrebne vymenit tie neschopne scenaristicke opice, ktore tam momentalne uraduju.

13.12.2015 | 12:17:10
Jane24

Tak myslím, že Felicity to nebude. Nejvíc bych tipovala Theu nebo matku Oliverova syna. Ale napadlo mě i to (i když je to možná blbost), že Oliver šel na hrob třeba za Tomim nebo Moirou si popovídat, že to nezvládne když Fel umře, ale jak říkám může to být blbost. :D Jinak pokud bude mít Felicity něco s páteří, aby mohla být Oracle, tak jim to neodpustím.

13.12.2015 | 12:28:27
Holldir

Ta teorie o fingovaný smrti ej vcelku logická. Ale sami jste viděli ukázku na následující díl. Do ukázek nedávají scény které na začátku dílu vykreslují co se stalo dříve. Jestli se mýlim opravte mě. Dle toho lze soudit, že by měl v tomto díle někdo umřít. A jelikož se dhark zaměřil na Johna, Theu a Felicity, později jen Felicity a Oliver tak lze soudit, že je to hrob Felicity ačkoliv žije. Dost věrohodná teorie

13.12.2015 | 12:57:23
Holldir

#18 Stardos: Zajímavé. Neukápla mu slza nad Sarou, neukápla mu slza nad Royem…Jen nad smtí mamky a They. Z toho se dá lecos vydedukovat

13.12.2015 | 12:59:09
Billy the Kid

no raději ať umře felicity nebo laurel

13.12.2015 | 13:15:13
Adélka_MucQ

Asi tak jako hodně lidí tu si myslím, že to bude prázdný hrob. Je to ale děsná škoda, smrtí se to vždycky trochu rozhýbe, ale tenhle seriál se děsně vyžívá v oživování- Sara, Thea, Oliver, Malcolm, Slade… čekám kdy na scénu naběhne Moira s manželem -_-

13.12.2015 | 13:20:02
Dexik44

Podle mě, to bude Laurel…nebo..spíš doufám :D a nebo mati jeho ditěte :) A nebo…je to jen na oko aby si Damien myslel, že je mrtvá a ona zatim byla jen schovana v ukrytu :)

13.12.2015 | 13:26:43
Amper

Někdo tam na 100% pohřbený bude, přeci jenom takhle rozkopanej hrob by nemohl být 4 roky starý hrob jeho mámy.. Přiklánim se celkem k Lancovi..

13.12.2015 | 13:51:32
Baltik

Pokud ten hrob je jen fingovaný, tak to bude největší blbost z celé 4. série.

13.12.2015 | 14:36:53
Pacala

Na 100% to neni Felicity, protoze jak uz se psalo, v prvnim dile na konci byla scena po pul roce a v devate casti se Felicity divi, ze uz jsou ve Star City 3 mesice a on ji jeste nepozadal o ruku. Takze asi tak

13.12.2015 | 15:00:53
terari

ale není to blbost? na začátku září byla ta ukázka hrobu a bylo tam o 6 měsíců později nepsal tu někdo že to bude až na jaře? nebo se bere 6 měsíců seriálového času? :)

13.12.2015 | 15:26:53
ValdaM

Osobně to vidím tak, že Felicity umřít musela, ale není mrtvá ;-)

13.12.2015 | 16:14:38
zmatecck

Myslim,že to bude hrob matky :-)

13.12.2015 | 18:13:19
HeaThe

Radši předstíraná smrt, než aby zemřel někdo z hlavních postav. I když spousta fanoušků seriálu Felicity nemá v oblibě, chyběla by mi tam. Je sice švihlá, ale to je právě to, co bych tam postrádal :D

13.12.2015 | 18:28:08
TWDMarvin

Zajímavá je také teorie že zemřel ten jeho sny, nebo ta matka od jeho syna protože jen barry věděl že má arrow syna. A také barry se oběvil u toho hrobu.

13.12.2015 | 20:23:22
azoxid

Nebo v hrobě leží Darkh a Ollieho to děsně vzalo :-/

13.12.2015 | 21:39:22
yeti000

Proč by mluvili autoři o přezdívce pro Felicity kdyby měla být mrtvá než ji vůbec vymyslí? Bude to spíš Thea nebo Lance

13.12.2015 | 23:32:00
Vendo

#15 Brog: blbost… preco by tam inak chodil Flash? Na zaciatku tam bolo ukazane, ze tam dosiel Flash… keby to len hrali, tak by urcite nedosiel.. niekto proste umrie…

14.12.2015 | 0:33:26
xomad

Thea nezemře. Ta má dobrý vývoj a nedávno byla oživená.

14.12.2015 | 6:38:19
S.F.

jestli Felicity zemře, tak to nedám a skončila jsem s tímhle seriálem, je to jediná postava, která za něco stojí a je aspoň trochu vtipná, a vás, ty co jí hejtují, opravdu nechápu, jak můžete být tak slepí :(

#39 HellTsuku #40 totti #49 téčko171
14.12.2015 | 8:53:14
HellTsuku

#38 S.F.: Spíše se divím tvoji sleposti :D

#48 Raya
14.12.2015 | 11:18:37
totti

#38 S.F.: Neboj sa, keď dospeješ, tak pochopíš

#41 Stardos #48 Raya
14.12.2015 | 13:28:27
Stardos

#40 totti: Nebojte se,až dospějete pochopíte že každý může mít vlastní názor :)

#42 HellTsuku #54 totti
14.12.2015 | 13:48:24
HellTsuku

#41 Stardos: Upřímně když někdo u komiksové napíše, že nejlepší je na tom ta romance a ta postava co nejvíce brečí..... tak buď je něco špatně s tím seriálem nebo s tím člověkem...... KOMIKSOVÍ seriál..... chápete?

#43 Stardos
14.12.2015 | 13:53:05
Stardos

#42 HellTsuku: Nechápu tě,to ti řeknu narovinu

#44 HellTsuku
14.12.2015 | 13:55:08
HellTsuku

#43 Stardos: Hm tak jdi koukat na Ordinaci a Ulici to bude něco spíše pro vás. Komiksoví seriál má být spíše jako Gotham, Agents of Shield, Daredevil..... ale ne tohle. Ne nějaká podělaná telenovela a už vůbec nechápu komu se může nejvíc líbit nejvíce ubrečená postava celého seriálu.

#45 Stardos
14.12.2015 | 13:58:04
Stardos

#44 HellTsuku: Nápišeš něco,co se nedá pochopit a ty mě posíláš ať se jdu koukat na Ulici? :D A odkud jsi zjistil že jsem nějak závislý na nějakém Olicity? :D Jakože promiň,ale zamysli se nad sebou,já jen napsal aby jste pochopili,že každý má vlastní názor na Felicity.A ty mi tady začneš mluvit o něčem jiném.Já taky vůbec nechápu lidi jako ty,kteří budou vnucovat svůj názor a urážet ostatní s jiným názorem.

#46 HellTsuku
14.12.2015 | 14:49:46
HellTsuku

#45 Stardos: Až tě urazím tak to poznáš.

14.12.2015 | 14:57:41
Sicmoid

#7 uisaL: Však to by mohla být její nová přezdívka… Death. :D

14.12.2015 | 17:44:44
Raya

#39 HellTsuku: #40 totti: Přijde mi neskutečně pod úroveň, že jakmile si tu někdo dovolí projevit svůj názor a to ten, že jsou na straně Felicity, nebo nedejbožeee na straně Oliver + Felicity , nazýváte je ,,sektáři,, , urážíte a přímo se vysmíváte. Spíš tohle chování mi přijde dětinské a nedospělé :D nebo že by typická mužská ješitnost – já vím nejlíp, já vše znám ? Každý má právo na svůj názor, ale měl by ho projevovat s jakýmsi respektem a pochopit, že tady vždycky budou někteří, kteří mají názor jiný, a že ne vždy je ten váš názor ten nejsprávnější a nejúžasnější :D a vy opravdu nejste ti, kolem kterých se točí svět a kteří určují jak má být seriál správně napsaný bože :D

#51 HellTsuku #53 dadinka #54 totti
14.12.2015 | 18:10:16
téčko171

#38 S.F.: No to je přesně ono, o čem mluvím, že ano. Koho zajímá nějakej Damien Darhk a co teda jako udělá s tím městem, hlavně aby bylo Olicity.

#52 HellTsuku
webmaster
14.12.2015 | 18:10:59
Andy009

Taky si myslím že Felicity neumře :D

14.12.2015 | 18:20:31
HellTsuku

#48 Raya: Ne ale správně má to být komiksoví seriál ne Esmeradla verze 2.5, chápeš nebo myslíš že celý tenhle skurvený seriál se má točit jenom kolem Felicity a Olicity?

14.12.2015 | 19:07:01
HellTsuku

#49 téčko171: Taky že o nic jiného nejde… no aoc že je to podle komiksu, který sice nějak zvlášť temný není, ale není to jenom o romantice, nezáleží na nějakých vedlejších postavách či záporných důležitá je jen jedna blonďatá pí*a. Tohle prostě musím dropnout, ten seriál je čím dál tím horší, a jestli chcípne možná se k tomu vrátím, ani postavy jako Thea či Merlyn mě už nedonutí to nedropnout, ty postavy jsou tam navíc. Vlastně celá série by se mohla přejmenovat na Olicity… bohužel. Nic jiného zde už ani stejně nebude.

14.12.2015 | 19:14:30
dadinka

hm je zajímavé, co tu dokáže rozpoutat jediný komentář :D, jinak souhlasím
#48 Raya:, nenapsala bych to líp

14.12.2015 | 19:58:36
totti

#41 Stardos: Ja viem, že je sloboda prejavu a každý môže mať svoj názor. Ja som reagoval na toto: vás, ty co jí hejtují, opravdu nechápu, jak můžete být tak slepí :( Očividne nechápe, že nie každému sa to páči a každý očakáva od toho niečo iné. Je to KOMIKSOVÝ SERIÁL a nie telenovela. To čo sa vám páči má znaky telenovely a nie komiksového seriálu, čím Arrow prvé 2 série bol. Mne Felicity ako postava nevadí, vadí mi skôr čo z nej spravili kvôli vzťahu s Oliverom a že to uprednostňujú pred hlavným dejom. A môžeš mi tykať :D

Je zaujímavé, že nech mal Oliver vzťah s hocikým, nikdy to nebolo uprednostňované pred hlavným dejom a riešené v každom dieli. Až doteraz. Dovtedy tu nebolo toľko ľudí, čo by sa sťažovali na kvalitu seriálu. To by ti už malo niečo napovedať.

#48 Raya: Povedz mi, kde som napísal, že všetko viem a môj názor je ten jediný správny

14.12.2015 | 20:02:35
nakao

hm, to bude hrob felicity, ale prázdnej, aby to přežila… jestli ji fakt zabijou, budu totálně šokovaná

14.12.2015 | 20:57:48
poljam00

taky se přikláním k teorii, že ta smrt bude jen fingovaná kvůli tomu, aby po nich Darkh na chvíli přestal jít, ale bude v pohodě … i když ději by její smrt výrazně prospěla :D ze začátku jsem měla její postavu fakt ráda, teď jí nemůžu vystát :/ :D

#60 HellTsuku
14.12.2015 | 21:09:53
Stardos

Felicity začli lidi nenávidět kvůli Olicity.Laurel kvůli tomu milostnému trojúhelníku Oliver a Tommy.Ale na Olivera či Tommyho si nikdo nestěžuje,co když je to právě jejich chyba? Felicity jste začli nesnášet kvůli Ollicity a já si nemyslím,že je chyba na straně Ollivera ;) Zajímá mě,zda kdyby se rozešli,jestli by jste názor změnili :)

#58 Stardos #59 totti #61 HellTsuku
14.12.2015 | 21:15:54
Stardos

#57 Stardos: Trošku divně jsem to napsal,místo chyby Olivera tam má být nejen chyba Felicity

14.12.2015 | 21:16:49
totti

#57 Stardos: Ak by sa správala ako v 1. a 2. sérií a nie ako v 3. a 4., tak by som zmenil na ňu názor aj teraz.

14.12.2015 | 21:25:15
HellTsuku

#56 poljam00: No takhle fingovaný asi ne, navíc se to bude dít až za další tři měsíce… nevěřím že by na pohřeb čekali tak dlouho. Felicity přežije toho se její fanoušci bát doopravdy nemusí… ta by totiž přežila i kdyby v seriálu museli zabít Olivera...... jí by dali luk a během jednoho dílu by uměla vše :D

14.12.2015 | 22:30:09
HellTsuku

#57 Stardos: Já přestat mít rád Olicity hlavně kvůli tvůrcům, kteří to dali jako hlavní linku a i když slibovali že čtvrtá série bude hlavě o Digglovi, přesto je většina částí jenom zase o Olicity… pak už mě Felicity znechutili jen její fanoušci, kteří jí vlastně vynáší do nebe. Já rád, když příběh a romance jsou, avšak romance nesmí a hlavně ne v komiksovkách být tím nejdůležitějším. Chápu tvůrce, že bylo oblíbené Olicity proto to udělali, ale upřímně...... nemělo se s toho stát to hlavní a zbytek, včetně šílenství Thei, Malcolm, Diggle a hlavní záporná postava na nějakou vedlejší kolej.Zkus se podívat znovu na první dvě série celé.

Jestli nakonec nějaký pár byl nejlepší tak určitě Sara a Oliver, nešlo to jako hlavní děj, ale spíše šlo o okoření, nebylo to nucený a bylo to prostě pěkně udělaný.

#62 Stardos #63 Raya
14.12.2015 | 22:43:15
Stardos

#61 HellTsuku: Mně zase vztah Oliver a Sara přišel,no takový divný.Stejně se mi nejvíc k Oliverovi hodila Helena :D .Co se týče Felicity,tak já fakt nepostřehl žádnou změnu,prostě nepostřehl.A jejich vztah,no mně příjde,že je to přiměřené.Taky jsem naštvaný tím Diggem,jak to slíbili a prostě nic (myslel jsem si že bratr bude naživu,ono se to i potvrdilo ale jako krom dvou rozhovorů nic).Opravdu mně ten vztah příjde,že to je tak akorát.A Damien je na tom podobně,taky je to s ním tak přiměřeně k Ollicity,ale mohlo by toho být více (si myslím,že druhá polovina se mu bude zabývat více.)

#63 Raya #64 HellTsuku
14.12.2015 | 22:57:16
Raya

#61 HellTsuku: Nevšimla jsem si,že by tady někdo felicity vynášel do nebes:D jediný vyjádření tady jsou, že ji někdo má rad nebo že mu nevadí. Spíš ti co ji nesnáší to tady mají potřebu pořad někomu psát a občas mi přijde že trpí až nějakou paranoiou. Protože skoro nikdo z fanoušků Olicity to neprehani, tak jak se tu tvrdí, naopak ti co ji neustále hejtuji o přehání:D a jak říká #62 Stardos: nepřijde mi, že ani v seriálu to bylo nějaké přehnané. Je toho tam víc než bývalo dřív to sice jo, ale nic neúnosnehi na tom nevidím. Rozhodne o tvoří menší část dílu než akce. A nazývat to telenovelou? Očividně netušíte, co je to telenovela.

14.12.2015 | 23:10:06
HellTsuku

#62 Stardos: Ech no Helena zde nehrála nejhodnější roli mám tu postavu rád ale zde moc ne… Felicity vztah mi přijde spíše dost uměle vytvořen jen protože to chtěli fanoušci, třeba na konci druhé série jí říká, že před Sladem lhal že jí miluje a najednou na začátku třetí do ní už úplně zamilovaný...... Nevím a pak celá třetí série mi přišla vlastně jenom o tom co Oliver cítí k Felicity, která náhodou začala chodit s Atomem. Navíc hlavní záporná postava byla strašná a to upřímně by strašná neměla být. Darhk to už je něco jiného ten je podle mě velice povedený...... byť na Deathstrokea to prostě nemá.

#65 Argenium #67 Ellennnka
14.12.2015 | 23:42:08
Argenium

#64 HellTsuku: já si prostě myslim, že kdyby poměr olicity : hlavní děj (diggle, darhk, zbytek lidí) se změnil z 5:1 na 1:5, tak by se hned ten seriál zvedl brutálně nahoru… felicity mi nějak extra špatná tuhle sérii nepřijde (v porovnání s felicity ve třetí sérii to je teď dokonce docela dobrá postava), akorát by stačilo, aby z ní nedělali polobohyni krásy a lásky (a slz)

15.12.2015 | 7:23:08
ExtraCop

Stejně to nedomysleli, Oliver byl v tom autě celou dobu na ní, přesto on ani škrábanec a ona to schytala…A hlavně, u normálního auta by jim jen lehnutí na sedadla asi nepomohlo, kulky by prošly i dveřma. A že by to auto mělo klasická skla a pancéřované dveře? Divné ne? :-)

#71 Ellennnka
15.12.2015 | 7:58:47
Ellennnka

#64 HellTsuku: tam jsou náznaky už od začátku druhé série, kdy přechází jejich vztah z přátelství a někam výš. U Felicity bylo vidět platonické zalíbení v Olivera už od první série. Právě to bylo na tom tak vtipný. Ale u něj je to jasně vidět po celou druhou sérii, ten vývoj vztahu a citu.

Co se týče toho vašeho Olicity. Já zase tvrdím, že čtvrtá série o Olicity vůbec není. A Darkh není primární linka. Ono totiž podstatné to, co se v celé čtvrté sérii děje, je ten jeho přerod. O tom čtvrtá série je. O tom, jak dokáže být Oliver Queen a Arrow a že si dokáže udržet i život mimo to, což předchozí 4 roky nedokázal. Felicity je vedená jako jeho odrazová osoba už od první série, ať se vám to líbí, či ne. Ona definitivně změnila jeho chápání ve spravedlnost a v tom, že se nemusí hnát jen za lidmi ze seznamu. Po ní chtěl schválení, že může jít po konkrétní osobě. Ona mu byla morální kotvou, která ho posouvala dál. To, že to pánové schválně ignorujete, či si toho nevšímáte, to je vaše věc. Tohle jsou ale fakta pevně daná. Sami víte, co tvůrci chtějí ukázat ve čtvrté sérii. Šťastnějšího Olivera, který dokáže žít i svůj osobní život, ale zachovat si nočního strážce Star City. Který neupřednostňuje ani jednu část své osoby, protože již konečně pomalu začíná žít v rovnováze. Felicity tam prostě byla vždy a bude. Protože k tomu patří. Neboť ona je jeho morální kompas.

Tohle ani za mák nemá prvky telenovely. Telenovela začíná tím, že se do sebe dva lidi bláznivě zamilují a probíhá trilion kravin tak, aby se natahoval vztah obou jedinců. Tohle není žádná Esmeralda, ani Divoký Anděl. Ty dva pořady neměly morální odraz pro diváky.

Arrow v seriálu není Arrowem v komiksu. A není to ani 100% laděný jako komiks. Arrow od CW je o vůli, o hodnotách. Učí diváky, že bez přátel a pomoci nikam nedojdeš, atd… Nikdy to nemělo prvky dokonalé akce, ani dokonalé komedie, ani telenovely. Arrow byl, je a bude o vztazích, o jednání jedinců. O vývoji postav a o tom, co s vámi dané rozhodnutí provede. Co obětujete, co riskujete.

#69 HellTsuku
15.12.2015 | 9:44:52
leeo

pevne dufam, ze to nebude Felicity, jej postava ten serial spestruje.

15.12.2015 | 9:57:51
HellTsuku

#67 Ellennnka: S tím nemohu souhlasit, viděl jsem přátelství to ano, ale nemůžu říct, že by Oliver něco k Felicity celou sérii cítil, na druhou stranu k Saře toho cítil poněkud víc. Komiks není jenom akční a taky je o vztazích, třeba Roy je tragická postava, která přijde o paži o dceru, kterou zabije lovec hrdinů..... nakonec i o pomstu, protože ho zabije Oliver, což v komiksech bylo jeho první zabití. Oliver za to byl vyhozen s Justice League. A třeba Speedy II má HIV pozitivní. Jenže co s tohoto má Arrow..... v podstatě nic. Vše je skoro jenom o Olicity a to mě fakt nic neříká. Mě zajímá Merlyn, Thea, Diggle, ale ti skoro vůbec prostor nemají, ano jsou v každým díle a pokaždé aspoň několikrát promluví, ale většina dílů je o tom jak Oliver a Felicity....... hm no.

#70 Ellennnka
15.12.2015 | 11:16:51
Ellennnka

#69 HellTsuku: já zase nesouhlasím s tebou. Komiks je uměle vytvořené prostředí s obrovským množství prvků absurdity a tragičnosti… což si mi tu sám potvrdil tvým příspěvkem. Tohle dát stejné prvky, jako jsi zmínil, tak na to většina lidí koukat nebude právě proto, že jim to přijde až moc vytažený do absurdnosti, úplně jak ona telenovela.

Já neříkám, že hned v druhé sérii to byla láska jak trám. Jen říkám, že tam změna Oliverovo chápání Felicity byla. Viz to, že ona za ním stojí, ať už se rozhodne jakkoliv. Ne nadarmo měla v 2×01 primární úlohu na tom, že měl novou skrýš, vylepšenou, i zbraň. V 2×06 nebo kdy to byly v tom Rusku… ji obhajoval před hmmm, jak ona se jen jmenovala :-D Nataša to bylo Rusky :-D Pak sám řekl, že nemůže být s někým, na kom by mu mohlo opravdu záležet. V 2×08 kvůli Felicity zabil, což neudělal 8 dílů a ani už po té situaci s Hrabětem. V 2×09 se poprvé objevuje Barry a Oliver to těžko rozdýchává, že je tam někdo jiný. V 2×10 opět určuje Oliverovu cestu ona, neboť navzdory jeho nazorům, prozradí totožnost a pomáhá mu se přenést přes pár věcí. Pak Felicity chybí na scéně a Oliver jí to dá sežrat, když se šrapnelem dojde k průšvihu. Načež následují památná slova… ty nejsi můj zaměstnanec, jsi můj partner… Pak se objeví Sára na scéně a Felicity zjistí tajemství Moyry o otci Thei a navzdory varování ze strany Oliverovi matky… mu řekne pravdu. Oliver tedy jakožto tragická lidská postava hledá útěchu u stejně postižené osoby a tak se ocitne v posteli se Sárou. Což o to, pochopitelný. Oproti první sérii, kdy vystřídal v posteli několik dam… tady je zatím skromný a je do této doby se dvěma. Jelikož je Sára schopná, Felicity má pocit, že tam nemá co dělat, že je nadbyt. Oliver jí dává na vědomí, že to tak není a že je pro něj vždy součást týmu. Následuje bla bla několik dílů, kde se jasně ukazuje problém mezi vztahem Sára- Oliver. Protože zde on musí usměrňovat Sáru, nebo sám se distancuje od vztahu… Vždy záleželo na situaci. Inu, Sára to nakonec vzdává a Oliverovi dává košem, protože sama říká, že ona ho táhne ke dnu a on potřebuje někoho jiného. Nic, co by nebylo pochopitelného, nebo přitažené za vlasy. Stále se jedná o přirozený vývoj. V následujících dílech vidíš, že Felicity navzdory situaci zůstává prakticky jediná nad věcí a usměrňuje roztržitost týmu. A v situaci, kdy Olivera všichni opouštění, ona je oporou a stále věří v to, co on dělá. A když si hoch neví rady, dodává mu onen klid a nadhled, aby se rozhodl jak dál.

Načež následuje stupidní situace v Queenovic domě, kde zčista jasna Oliver vykládá, že ji miluje – což byl jen trik. Proto taky scénáristi vyškrtly scénu s líbáním, protože by to bylo mylně vykládáno jako šíleně ukvapené. Proto zůstalo jen u slovního „miluji tě“ rozumíš? Série končí tak, že Felicity říká Oliverovi, že to dobře prodal. On jí vrací tím, že to prodali oba. Následuje třetí série, kdy v prvním díle jdou spolu na rande. Což prosím tě… není o tom, že někoho hned milujeme… nejsme žáci základní školy, či mateřinky. Ale o tom, že dva lidé k sobě chovají nějakou úctu,nějaký vztah, ale uvědomují si, že to zcela určitě není již jen přátelství… Proto taky Oliverovi trvalo dalších několik dílů, než přišel na to, zda se jedná jen o pocit, či reálný stav.

Můžeš mi tedy říct, kde přesně je to uměle vykonstruované? Přehnané? Úplně zcestné?

Oba se snad shodneme, že tu úlohu měla primárně vést Laurel, žel smůla, z těch dvou vyzařuje tolik vzájemné empatie, jako ze želvy a slona. Smůla, nevyvedlo se, chybička se vloudila. Ale dle mého to fakt není o Olicity, ona je jen spojnice k tomu, kam potřebuje Oliver směřovat.

PS: čísla dílů uvádím příkladem,mohu se v nich lehce mýlit. Ostatně to je lidské.

#74 totti #77 Baltik #86 Patty01 #119 HellTsuku
15.12.2015 | 12:06:38
Ellennnka

#66 ExtraCop: jo, nad tím jsem lehce kroutila hlavou a našla jsem si vysvětlení, které mne natolik uspokojilo, abych do toho moc nerejpala :-D Jednoduše prvně stříleli nahoru, neb útok přece nečekáš a tak sedíš… po nějaké době těm se zbraní zřejmě došlo, že už se taky mohli v autě přikrčit – já osobně bych ale nezůstávala ležet na sedačkách a klesala až na kobereček. Ale to by se asi blbě natáčelo :-D Takže mezitím, co stříleli výše… mohli být oba netrefeni. Načež pak dochází k tomu, že jim to asi dojde a začínají střílet níž, což už je situace, kdy tam oba neleží, ale jen jeden a druhej se snaží odjet s autem… proto trefená jen Felicity :-)

S touhle teorií jsem schopna se smířit :-D

#72 armunder #73 armunder
15.12.2015 | 12:15:24
armunder

#71 Ellennnka: Je to Felicity protože v tomhle díle se vůbec nebojuje! Oliver ji může kdykoliv oživit pres Lazarus pit a ty si myslíš že to neudělá ? Co by mohl udělat lazarus pit s Felicity mysli!

15.12.2015 | 12:47:29
armunder

#71 Ellennnka: No jestli Damien vtrhne do nemocnice na ně! Tak je to drsné ale stát se to může.

15.12.2015 | 12:49:50
totti

#70 Ellennnka: Každý vidí niečo iné. Ty tam vidíš náznaky vzťahu od začiatku 2. série, ja tam vidím len umelo vytvorený vzťah kvôli fanúšikom, ktorý zmenil seriál zmenil k horšiemu.

Čísla dielov máš v niektorých prípadoch zle, ale to riešiť nebudem. Ale písať, že Oliver zabil kvôli Felicity mi príde scestné vzhľadom k tomu, že to malo budovať vzťah medzi nimi. On by zabil, nech by tam bol hocikto, kto bol jemu blízky. Tak isto vzťah medzi Oliverom a Sarou vznikol oveľa skôr ako píšeš. A nie, nemyslím tým dobu pred stroskotaním. Takto by som mohol pokračoval, ale bol by zbytočne dlhý komentár. Možno použiť slovo telenovela je silné, vzhľadom na to, že kebyže je to telenovela, tak by najskôr zistili že su súrodenci, potom že nie sú, medzitým by sa vyspali s ďalšími ľuďmi atď. Ale má to prvky telenovely, ktoré by nemali byť upredňostňované pred prvkami komiksového seriálu. Všetko to začala Felicity, tak sa nemôžeš čudovať, že ju nemáme radi.

#75 armunder
15.12.2015 | 12:57:16
armunder

#74 totti: Felicity mě vadil ten jejich vztah proč si nevybral Laurel ? To bylo husté jak mu Thea v první sérii řekla jak si to rozdala Laurel s Tommym. To mi přišlo nejzajímavější :D Rash Ar Ghul,deadstro­ke,deadshot počítačová hra batman v další sérii se můžeme těšit na Jokera :a nebo na temného rytíře :D

15.12.2015 | 13:07:10
Baltik

Neeee..už dost s tím psaním…

15.12.2015 | 15:48:58
Baltik

#70 Ellennnka: Ta mrcha se jmenovala Isabel Rochev.

15.12.2015 | 15:55:33
Shadowspark

Kdyby to byla Felicity, tak by to bylo moc předvídatelné. Zabít Theu – to už bylo v 3. řadě s Ra's al Ghulem. Zabít Laurel – to teda ani náhodou, to snad neudělají, zabít Black Canary. Možná to budou Diggle nebo Lance – jelikož Diggle má s H.I.V.E.m nevyřízené účty a Lance má „smlouvu s ďáblem“, ti dva si o to vyloženě koledují.

15.12.2015 | 17:34:25
PeterSaradin

Vacsina postav v seriali uz raz bola mrtva takze neviem coho preco sa hadate koho zabiju, je aj tak velka sanca, ze ho vratia naspat :D bouzial…

#81 Argenium #83 Stardos
15.12.2015 | 17:45:07
Zouby52

#2 HellTsuku: nerad te zklamu, ale Oracle bych rekl, ze je celkem jista. Vzhledem k PC dovednostem a postreleni nam Felicity ochrne a mame tu Gordonovu dcerku.

#82 HellTsuku #85 Patty01
15.12.2015 | 20:27:19
Argenium

#79 PeterSaradin: a čim prosim tě… lazarus pit použili na oživení mrtvé postavy JEDNOU (Thea mrtvá nebyla… i když by to zranění asi nepřežila jinak)… a pokud nejsi jeden z těch, kteří se na Arrow nekoukají, nýbrž tady jenom melou náhodný výroky, tak určitě víš, že lazarus pit Nyssa zničila…

#83 Stardos
15.12.2015 | 21:15:53
HellTsuku

#80 Zouby52: Budou urážet Barbaru, to prostě nedám.

15.12.2015 | 22:15:41
Stardos

#81 Argenium: Slyšel jsem,že jich je víc.

#79 PeterSaradin: Mrtvá byla jen Sára,na to pozor a oživili jen ji.Ostatní nikdy neumřeli

15.12.2015 | 23:17:07
Scenárista s veľkým S

To, že sa tu rieši Olicity znamená len to, že Arrow naozaj nie je kvalitný seriál!

#88 HellTsuku
16.12.2015 | 8:41:26
Patty01

#80 Zouby52: Oracle to nebude. Nesmí být. Tak blbí snad ani být nemůžou.

#87 Scenárista s veľkým S #89 HellTsuku
16.12.2015 | 11:12:20
Patty01

#70 Ellennnka: Proč nám tu rekapituluješ skoro celý seriál? Všichni víme, co se stalo a jak se to stalo. Každý v tom vidí to, co chce. Já v tom vidím šílený fanservice. Bohužel. A nikdo mě nepřesvědčí o opaku. Stačí mi Guggentrollovy tweety, fanservice jak vyšitý.

16.12.2015 | 11:16:34
Scenárista s veľkým S

#85 Patty01:

No, nepredbiehajme.!

16.12.2015 | 11:20:25
HellTsuku

#84 Scenárista s veľkým S: Vzpomínám si na první sérii a na druhou, jak po devátém díle se lidé vždy bavili o tom jak to bude pokračovat, zda je hlavním záporákem Malcolm nebo někdo jiný..... co má Slade v úmyslu, proč Thea věčně nadává, co bude s Digglem atd..... chybí mě to :D

#95 Scenárista s veľkým S
16.12.2015 | 11:34:44
HellTsuku

#85 Patty01: To si povíme po tom 11–12 díle :D

16.12.2015 | 11:35:14
Jean95

Felicity to nebude. V celým tom „vánočním dílu“ bylo dost zřetelně zvýrazněný, že je Felicity židovka (ty ozdoby chanuky např.), tudíž co by dělala na na kestřanským hřibově?

#91 azoxid
16.12.2015 | 19:41:28
azoxid

#90 Jean95: Kestřany si neber do huby, to je jedna malá vesnička v jižních čechách ! :-D

#92 WILLIAM_MOINSPIELD
16.12.2015 | 20:29:53
WILLIAM_MOINSPIELD

#91 azoxid: jono Kestřany jsou fajn, vždycky jsme tam končili vodák na tamní louce u mostu :)

#93 azoxid
16.12.2015 | 21:30:25
azoxid

#92 WILLIAM_MOINSPIELD: Já tam zase jezdil na smažák v té hospodě :-)

16.12.2015 | 21:50:56
Yao Fei

Alebo to bude Felicity ale vráti sa lebo Vandal Savage ich má prenasledovať z tohto života do tých ďaľších. Možno sa vráti v 5 sérií kde bude opäť Vandal Savage. :-)

17.12.2015 | 11:40:19
Scenárista s veľkým S

#88 HellTsuku:

Prišla nova doba, teraz sa ľudia pýtajú, čo bude mať Felicity oblečene na svadbe a či bude svadba židovská alebo kresťanská!

17.12.2015 | 12:37:02
Scenárista s veľkým S

A-S-C nám tento krát odhalil jednu z posledných časti 4 série SPOILER!

http://www.fastimages.eu/…reencapt.png

#98 Ellennnka
17.12.2015 | 14:23:51
armunder

Proč byl u toho hrobu Barry tohle mi ale vysvětlete ? To nemůže být nafingovaný! No jestli Oliver bude mít na krku svoje dítě že se něco stane jeho mámě tak to bude husté! Nebo Felicity se zase oživí jestli bude vtom hrobě Oliver ji odveze do Lazarus pit.
#98 Ellennnka:

17.12.2015 | 18:15:56
armunder

#96 Scenárista s veľkým S: Hezký komiks :D
#98 Ellennnka: Tohle může Arrow zničit definitivně jestli jí tvůrci nechají zase oživit! V jedenácté epizodě AWOL ktomu dojde. To oživení!

#101 Ellennnka #102 Scenárista s veľkým S
17.12.2015 | 18:21:29
Ellennnka

#100 armunder: víš co aspoň awol anglicky znamená?

#107 armunder
17.12.2015 | 19:21:36
Scenárista s veľkým S

#98 Ellennnka: Aká fotomontáž prosím ťa, reálny záber!
#100 armunder: Som potešený, zajtra pridám druhe číslo.

#105 Faremir
17.12.2015 | 19:30:36
Red Archer

už to tady jednou zaznělo ale aby mohl být někdo oživen musí být taky mrtvý. Navíc Lazarus spit zničila Nyssa alespoň ten na Nanda Parbat o jinem se serial nezmiňoval a Oliver o jiném neví. A je fakt trapný jak každý kdo hned nehejtuje Felicity ( Olicity) je hned v jejím fanklubu , ne nefandim tomu vztahu ale nemusim to tady všude psát

17.12.2015 | 20:48:09
Faremir

Děcka a napadlo vás, že nás třeba chtějí jen napnout, zatímco Oliver šel jen k hrbu své matky? Trošku tam zoral půdu, aby se neřeklo. Třeba tam dokonce po traileru zasadil pár kytiček.

#109 armunder #116 armunder
18.12.2015 | 5:34:00
Faremir

#102 Scenárista s veľkým S: Mimochodem Trolle s ne zas tak velkým D. Všiml jsem si díky Tvé pseudo-inteligentní mluvě, nedostatku jízlivosti v sarkasmech a četnosti Tvých příspěvků, že nejspíše trpíš nějakou mentální poruchou. Proto Tě tedy prosím, zavolej na mnou dále uvedené číslo a nadiktuj jim svou adresu. Tel: 284 016 111

#106 Epsik #107 armunder #108 armunder #111 Scenárista s veľkým S
18.12.2015 | 5:43:43
Epsik

#105 Faremir: Hej.. Tohoto člověka nesmíš řešit.. ;) Dostal ban tak na 4 účty ale pořád tu bude otravovat lidi… Stačí nereagovat a ho to přejde.. Ale taky si myslím že to bude mentální porucha…

#107 armunder #109 armunder #112 Scenárista s veľkým S #116 armunder
18.12.2015 | 9:00:43
armunder

#101 Ellennnka: AWOL Obchod bez povolení

#105 Faremir: A kdes sehnal číslo ? Ty ho často navštěvuješ ? Felicity je vážně co kazí ten seriál. A jak byla nevěrná palmerovi. Prostě je to šlapka Střídá to jak na běžícím páse prvně barry Alen, Ray palmer, Oliver quen.
#106 Epsik: Je to na dvě zkupiny někdo Felicity miluje a někdo jí vidí jako překážku.Prostě už je to moc romantický a to už chlapy nemají rádi! To dávám komentář sám za sebe. První serie ještě šla a druhá taky. Má přijít další postava do Arrow z počítačové hry batman. Doktor Strange.Jestli chcete víc info tak si zahrajte batman Arkham city.

#117 HellTsuku
18.12.2015 | 9:50:00
armunder

#105 Faremir: Pochybuju čerstvě vykopaný hrob to pochybuju že to bude jeho matka když se Oliver bude chtít mstít. A zabít Damiena! Damien mu někoho zabil. Ty seš úplně asi retardovanej a sleduješ jiný seriál. To by Oliver nestál smutný nad tím hrobem a nebyl by tam i flash. Zavolej na to číslo který si tady psal! Je vidět že psychyatra o pravdu potřebuješ když píšeš takové sračky!

18.12.2015 | 9:55:36
armunder

Vidíte jaký jste debilové ? Tohle je stránka a názory fanoušků
vy dva jste to úplně zmrdali a hlavně že to nejvíc zmrdal redaktor aby bylo jasno! Takže už vým že s retardovaným redaktory na Edně je tahle edna víc na píču! Vysvětlete mi jaktože je ten kokot redaktor? Když je to debil který do někoho jde ? Tohle je už prostě moc nelíbí se přízpěvek a pošlou výhružku že vás zabanují#106 Epsik: Musíte dát na edně podmínky protože takle by to nešlo!
#104 Faremir:

#110 Rubi
18.12.2015 | 10:08:52
Rubi

#109 armunder: Myslím, že už to přeháníš.

#116 armunder
18.12.2015 | 11:03:12
Scenárista s veľkým S

#105 Faremir:

Dosť nízke IQ, je potrebne aby ťa umiestnili do nejakého zariadenia, kde budeš môcť plnohodnotne žiť s ľuďmi s podobným postihnutím!

18.12.2015 | 11:17:55
Scenárista s veľkým S

#106 Epsik:

Ok, zistil som, že nevieš počítať, čo ďalej? :D

18.12.2015 | 11:19:32
Scenárista s veľkým S

Pridám fotku a chlapci, čo po nociach masturbuju na Olicity ma tu idú urážať! :D

18.12.2015 | 11:21:58
Baltik

Matuš, že ti to za to stojí…

18.12.2015 | 11:34:18
Scenárista s veľkým S

Nejako sa mi nechce hadat s ludmi, ktori pozeraju serial len preto, aby videli Olicity! Pridal som obrazok komiksu, clovek s priemernou inteligenciou by sa bud zasmial, alebo si to pozrel a nekomentoval, bohuzial chlaci, ktori nemaju ani dostatocny IQ koeficiet, aby viedli plnohodnotnu diskusiu s mojou osobou ma idu urazat. Ja viem, ze nedokazu viest diskusiu so svojim IQ, ale to nie je moj problem, mali by svoj hnev sustredit niekde inde, pravdepodobne su v ich mozgu vykonavane nespravne chemicke reakcie, ktore maju dost znacny vplyv na ich chapanie, porozumenie a dalsie veci, preto som napisal, aby sa umiestnili do zariadenia, kde budu s ludmi, ktori disponuju rovnakym problemom. Ale epsika som to tejto kategorie mozno zaradil nespravne, ten ma len problem s pocitanim, cislo 4 vnima ako cislo 1 a cislo 1 ako cislo 4, tento problem ma mozno aj s dalsimi cislami, ja osobne by som na jeho mieste byt nechcel, pretoze mu to moze dost znacne komplikovat zivot! Chlapci ja sa na vas nehnevam, vase postihnutie respektujem a tak aj k vam budem pristupovat, nastudujem si nejake ucebnice a naucim sa s vami komunikovat, pretoze je potrebne, aby sa jedinci ako vy mohli plnohodnotne zaradit do spolocnosti a nie, aby vas spolocnost brala nejako inak.

PS: Chlapci, ja vam fandim, Baltik prepac, vzdy sa necham uniest.

#123 Stardos
18.12.2015 | 12:04:00
armunder

#110 Rubi: Nepřeháním ty dvě dětska co nás uráží jsou vážně dívný!

#106 Epsik: No a redaktor by se měl chovat slušně a ne tady píčovat ostatní!

#104 Faremir: Máme na seriál Arrow svůj názor. Tak běž navštívit zase tvého psychologa!

#121 Epsik
18.12.2015 | 12:43:31
HellTsuku

#107 armunder: To není z her, ale komiksů, přesněji s DC.

18.12.2015 | 12:47:22
azoxid

Admini Edny, mohli by jste už konečně nějak zabanovat armundera ? Vždyť tu nám i vám všem dokonce otevřeně nadává, tak snad si to nenecháte líbit tvl…

#120 armunder
18.12.2015 | 12:49:09
HellTsuku

#70 Ellennnka: Counta by tehdy nezabil kvůli jenom Felicity, ale kdyby takhle ohrožoval i Theu, Diggle, Moiru...... to že ty v tom vidíš zázraky romantiky je tvoje věc. Navíc bylo by to vůči Sarah féroví? Miluje jinou ale bude chodit s ní? Prostě tehdy byli přátelé.

18.12.2015 | 12:52:25
armunder

#118 azoxid: Nenadávám to oni nadavájí mě začínaj si a to kvůli mému názoru že je Felicity v hrobě nadávám jenom těm dvou nikomu jinému protože mě slovně napadají! Jenom se bránim kdy šli po tobě takhle tak bys dělal co neříkej že nic ?

#129 Rubi
18.12.2015 | 13:04:03
Epsik

#116 armunder: Podívej se.. Nikde jsem neřekl že kritizuji toho člověka kvůli tomu že nemá rád felicity.. (já sám ji k smrti nenávidím). A Jak píšeš o tom že bych se měl chovat slušně.. Pouze upozorňuji na to jak se ten člověk chová.. A to nemyslím jenom dnešek.

18.12.2015 | 13:44:45
armunder

tak sorry odpouštíš ?

18.12.2015 | 14:07:10
Stardos

#115 Scenárista s veľkým S: Aneb kdo má jiný názor než pan Scenárista má nějakou vadu.

18.12.2015 | 14:11:18
Scenárista s veľkým S

Na trollov nie je potrebne reagovať, bolo by najlepšie ak by ste na mňa nereagovali, ale od trollov, ktorí chcú vyvolávať hádky chcem asi veľa, však? :D

18.12.2015 | 14:25:18
Stardos

No není,bohužel to je ale někdy těžké a člověk nemůže odolat.

18.12.2015 | 14:29:49
Scenárista s veľkým S

Tak je potrebne navštíviť nejaké liečenie pre trollov, v modernej dobe niečo podobne určite funguje.

#127 Argenium
18.12.2015 | 14:33:41
Argenium

#126 Scenárista s veľkým S: vlastní zkušenost ?

18.12.2015 | 14:42:19
Scenárista s veľkým S

Ja som známy tým, že sa ľudom snažím pomáhať, preto som si dovolil niečo naštudovať a nájsť vhodne zariadenie pre niektorých v tejto diskusii. Prosím, dovolte mi, aby som vám pomohol.

18.12.2015 | 14:44:30
Rubi

#120 armunder: A přitom je to tak nelogické … ty se tu hádáš s lidmi se kterými máš víceméně stejný názor, jenom ho každý prezentujete jinak. Protože ani ty ani oni nejste fanoušci „Olicity“ (jak já nesnáším tohle slovo, ale zase je to kratší)

#130 armunder
18.12.2015 | 23:21:04
armunder

#129 Rubi: Já jenom tipnul jak by šla udělat smrt Felicity a Oliver by ji zas oživil když má být v dalších epizodách ale ten černoch mě štve nejvíc hodně nudná postava už.

19.12.2015 | 0:15:50
AleboBard

To umírání nebude tak žhaví Magican má podle mně ještě pár tryků v rukávu respektive spíš pod límečkem :-)

21.12.2015 | 13:54:03
QWF

Felicity to určitě nebude, a doufám že nebude. Bude to někdo blízký Barrymu i Olliemu.

#133 armunder
21.12.2015 | 22:46:16
armunder

#132 QWF: Iris no to bych se zbláznil :D Vůbec se v seriálu neviděli ale mohli být blízký.

22.12.2015 | 12:04:06
Scenárista s veľkým S

Nesústredte sa iba na to že postava, ktorá zomrie musí byť v nejakom blízkom kontakte s Flashom. Postavy sa navzájom navštevujú, takže Barry pozná každého z Arrow Team, a určite si vytvoril nejaké puto ku všetkým a nie len Felicity! Takže ak by zomrela Laurel, Diggle, Thea a ďalší, tak by bolo jeho povinnosťou zúčastniť sa, čo aj urobil, aj keď prišiel neskoro. Aj ak by zomrel otec Laurel, tak už skrz to, že pozná Laurel by sa mohol Flash pohrebu zúčastniť. Felicity prežije a to je koniec, druhy krát ju už nikto zabíjať nebude, scenáristi nie sú až tak hlúpi, takže postava ktorá zomrie bude jedna z hlavných, ale nebude sa jednať o Felicity.

Je to to, čo scenáristi chceli, v prvej epizóde vám dajú Barryho, aby ste začali uvažovať o Felicity a na konci roka Felicity „zabiju“ je to klasicky „zvrat“ nič nové, všetko sa do 12 epizódy vyrieši. Aj keby dostal Oliver 12 šípov do srdca, nikdy by som neveril, že je naozaj mŕtvy, ak by sa jednalo o epizódu na konci roku. Musíte si zapamätať jedno, hlavne postavy v takýchto serialoch umierajú iba na konci.

22.12.2015 | 15:00:05
VonBongo

Fnuka u hrobu svojí mámy. Říká si že podruhé už neuděla tu samou chybu aby za jeho chyby platil někdo koho má rád a po dlouhy době bude zase zabíjet ? podle mě taky dost realný. Jinak že by felicity skapala je dost pravděpodobné vzhledem k tomu že by mel stouchat canary. Zas kdo by jim dělal pc experta ? teplej negrik to neee ne ?:D

22.12.2015 | 21:26:41
blue stone

hele já si myslím že to bude hrob buď felicity nebo toho syna a možná i té matky. nikdo jiný to být ai nemůže :,( :,( :,( :,( :,(

23.12.2015 | 13:22:33
Little Ghost

Já tedy doufám, že to bude hrob Felicity..tu postavu vážně nemůžu vystát, hnusí se mi až do morku kosti.

2.1.2016 | 14:36:21
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Arrowa

Seriál Arrow odstartoval svou existenci na podzim roku 2012 a skončil na začátku roku 2020. Byl tu s námi dlouhých sedm a půl let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, ohodnoťte jej. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Seriálový vesmír

Seriál Arrow zapadá do širšího komiksového světa, který se vysílá na stanici CW. Díky tomu můžete kromě něj sledovat i seriály The Flash, Legends of Tomorrow, Supergirl, Black Lightning a Batwoman, které spadají do stejného univerza. Seriálem Arrow proto nic nekončí, ba naopak začíná. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama