Arrow
90/100 - 1 403×

Arrow

Přes den si Oliver Queen hraje na bohatého, bezstarostného dědice a pod rouškou noci se stává maskovaným ochráncem města. Snaží se napravit to, co napáchala jeho rodina. Za pomocí luku a šípu s různými vylepšeními se snaží vrátit zašlou slávu Starling City.

USA | 2012 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | CW | 43 minut
VOD
Amazon Prime Video
žánr
Akční, Dobrodružný, Komiksový
hrají
Stephen Amell (Oliver Queen), David Ramsey (John Diggle), Emily Bett Rickards (Felicity Smoak), Paul Blackthorne (Quentin Lance), Willa Holland (Thea Queen), Katie Cassidy (Dinah Laurel Lance), Echo Kellum (Curtis Holt), Rick Gonzalez (Rene Ramirez), Colton Haynes (Roy Harper Jr.), Juliana Harkavy (Dinah Drake), John Barrowman (Malcolm Merlyn), Susanna Thompson (Moira Queen), Katie Cassidy (Dinah Laurel Lance ze Země 2), Manu Bennett (Slade Wilson), Kirk Acevedo (Ricardo Diaz)

Trailer k epizodě The Return

Trailer k epizodě The Return

Oliver se s Theou vypravil na ostrov Liam Yu, kde společně zavítají za starým známým. Kdo to asi bude?

32 0
13.2.2015

Thumbnail Play icon

Zdroj: CW

Diskuze /127

DeXx'

Jaja… společně s Oliverem nejlepší postava seriálu je zpěět!! Nesmí skapat..

#18 Zerg
13.2.2015 | 14:14:28
Revoemag

Tak pokud ho pustí s tím, že ho musí dostat a zabít tak to bude mr*at asi nejlepší epizoda ever :-D

#4 Billy the Kid
13.2.2015 | 14:26:07
Hansss

13. epizoda mě velice příjemně překvapila proto doufám že 14 mě nezklame ale zatím to vypadá slibně samozřejmě hlavně kvůli návratu Slada :)

13.2.2015 | 14:26:31
Billy the Kid

#2 Revoemag: spiš tam jde s tim aby ho cvičil a nebo aby se s nim vratil a bojoval proto Rasovi

#6 Revoemag
13.2.2015 | 14:50:30
Thorinek

Tak na tohle se hodně těším

13.2.2015 | 14:52:25
Revoemag

#4 Billy the Kid: Nemyslím, že by je tam Malcolm poslal s tím, že je má učit. Když jenom žák může doufat v poražení mistra. Navíc je tam poslal aby čelili a zbavili se svýho strachu, což u Speedy asi bude potkání a třeba odpuštění vrahovi svý matky. Ale uvidíme :) možný je všechno. Každopádně se mi líbí, že už to mladá Queenovic ví. Snad to dostane seriál na novou úroveň tímto nábojem :)

13.2.2015 | 15:31:55
impedance

podle mě tam příjdou a slade už bude volnej protože ho malkolm pustil. A slade je bude huntit nebo tak něco.

#9 lksvcr #10 Lumicko #40 Billy the Kid
13.2.2015 | 15:35:09
dalibor.durcak

Více Thei a jejich pupíkatých triček ;)

13.2.2015 | 15:45:25
lksvcr

Taky si myslím, že Malcoln nějakým způsobem napomohl k útěku těch dvou, což je prfektní více než trénink#7 impedance:

13.2.2015 | 15:52:42
Lumicko

#7 impedance: Ano spravne :) Malcolm pustil Slada…

#12 poker
13.2.2015 | 15:58:28
Revoemag

Tak jako co si budem. Oliver by ho vypráskal jak nic i na ostrově. Ale starání se o sestru mu to bude dost zhoršovat :-D

13.2.2015 | 16:09:13
poker

#10 Lumicko: Odkial vieš,že ho Malcolm pustil? Jediné takéto vyhlásenie tu môže napísať MatusBeres nik viac,lebo on vie scenáre už na 4.sériu,ale ide mi,len o jedno,že čo robí Diggle na tých fotkách vo flashbacku,keď tam je Oliver v mikine(kapuci) a za ním Masseo čo už Diggle a Oliver sa poznali predtým ? :D

#13 Damon_CZ #15 Alinois
13.2.2015 | 16:15:33
Damon_CZ

#12 poker: :D :D jj, Matus všeználek a všeuměl si tu už stihl udělat reputaci jak vidim :D

13.2.2015 | 16:19:26
migthedragon

Sakra ale fakt se začínám těšit na 5 sérii. Jak tam je ta past a říká, že jí tam dal on. Stephen Amell přímo řekl, že první díl začíná na konci nějakého boje, který je na konci 5 série ve flashbacku (on má na sobě i krev), takže to vypadá na nějakou akci ve stylu prvního Ramba, kdy Oliver skončí na ostrově a bude sám bojovat proti nějakým vycvičeným vojákům nebo tak něco.

13.2.2015 | 16:34:00
Alinois

#12 poker: Flashback 14 dílu se bude odehrávat ve Starling City a Diggle přeci dělal bodyguarda rodině Queenů, takže se s ním potká, samozřejmě v anonymitě.

Alinois
13.2.2015 | 16:34:19
Kimberlly

Perfektné! :)

13.2.2015 | 17:00:28
Denko069

Mimochodom, je to Lian Yu, nie Liam Yu :) :D

13.2.2015 | 17:11:55
Zerg

#1 DeXx': Slade sa vráti na pár dielov to vravel Stephen na comic conu potom neviem čo bude to sa spýtajme MatusaBeresa :D

13.2.2015 | 17:12:13
Ar-Rashid

Když tak koukám na tu scénu kdy Oliver vleze do toho bunkru/vězení, tak kouká překvapeně, jako byl tam někdo nebyl/chyběl a ten Sladeův hlas při tom, může být z jiné scény. A jak Malcolm naznačoval v posledním díle to místo, tak asi ví o Lian Yu (že tam byl Oliver byl ví asi i že tam je Slade, jiný důvod proč tam poslat i Theu mě nenapadá), takže ho možná Malcolm pustit. Ale to je jen moje představa z tohohle traileru, beztak to bude uplně jinak.

13.2.2015 | 18:09:26
Ar-Rashid

a co Captain Bomerang, ale toho asi nejspíš vzal A.R.G.U.S. do Suicide Squad nebo jinam.

13.2.2015 | 18:12:15
MaliaStiles

Jsem moc rada ze to Thea vi :)

13.2.2015 | 18:13:15
MatusBeres

V prvom rade by som sa chcel vyjadriť k správaniu niektorých uzivateľov edna.cz ktory ma máju potrebu neustále atakovať ,kedže viem že ich chápanie a skúsenosti v písaní rôznych seriálov sú skoro nulové ,beriem ich s nadhľadom.Pretože chápem že ovce akými sú, ovce ktoré iba čumia na seriál a nerozumejú sa do písaní dejov. Musím konštatovať a zdôrazniť že momentálne ani jeden z hejterov ktorý ma neustále napadajú nemá ani najmenšiu šancu súperiť s mojimi skúsenosťami ktoré som nadobudol pri písaní či to boli námety na seriál alebo kniha , áno čítate správne kniha.Takže každý jeden hejter je len malý sráč ktorý mi nesiaha ani po členky, áno bavím sa o kolegovi tečkovi , jeho teórie sú skôr na smiech , a to nepočítam teórie ostatných, sú to hotové fantazmagórie bez začiatku a konca proste prvotriedny blud .Ale aby som nehádzal všetkých iba do jedného koša k jednému človeku chovám rešpekt a niektoré jeho teórie ma zaujali , takže na edna.cz nie je iba sama scenáristická lama , ale urodilo sa aj niečo lepšie.Nebudem ho ani menovať niektorý určite viete o koho ide , viedol som s nim písmenkovú vojnu.Všetci ostatný ste iba scenáristické lami musím to proste opakovať , lebo sa proti tomu budete ohradzovať bohužiaľ ste čo ste ! Je mi až smiešne ako ma spomínate:D to akože vážne ? áno tie trápne scenáristické sračky ktoré momentálne produkujú scenáristi od Arrow sú dosť predvídateľne, ale k tomu sa vyjadrím neskor.To že som dokázal napísať lepši scenár ako scenáristi je proste fakt , a to že tento scenár alebo skôr námet ľudia na csfd pochválili a vyjadrili sa k nemu iba kladne dokazuje .Nie je to tak neskoro čo ste ma prosili a pýtali sa na ďalší vývoj seriálu takže ste po takomto scenári prahli , to že som si urobil srandu na váš účet je už iná zaležitosť,V pod­state si za to môžete sami keby že nerobili wow keď som to sem dal , tak by som to nerobil.Takže čo to všetko znamená ? aha scenáristicky mi tu stačí iba málokto ,vy ste proste iba ovce iba to pozeráte nezamýšľate sa nad dejom , a následne označujete seriál ARROW superlatívmi, ale to nie je vaša vina proste ste sa nenarodili s tým talentom ktorý mam ja. Dam príklad ak by som seriál ja tak by bol uspešny ako Braking Bad ak by ste ho písali vy , tak by bol zrušený po úvodnom pilote , ak by sa vôbec pilot odvysielal , ale nemám vám to za zle vy ste proste iba diváci, seriály tvoria ľudia ako ja , všetko sa to nádherne doplňuje. Takže čo to naozaj všetko znamená ? posmešne reakcie na moju osobu ma ani nezaujímajú , skôr je mi smiešno z ľudí ,ktoré tie príspevky píšu keď si predstavím tupca , čo nikdy nenapíše ani slovo ,nespojí danú situáciu , nevytvori nejaký zvrat ,iba si to pozrie a následne si na tom masti vtáka je mi až smiešno,

Tak ešte raz ,seriál Arrow som mal rad ,predsa len sledujem ho od doby keď bol promovaný. Hneď som si ho obľúbil,pretože som mal rad hrdinov , ktorý pre spravodlivosť aj zabijaju. Bohužiaľ časom sa s toho stala fraška ktorá nemá nič spoločne s pôvodnou schémou seriálu Arrow , budem hovoriť hlavne za odborníkov a za ľudí ktorý už nejaký ten seriál za sebou máju .Seriál Arrow začal sľubne, temne prostredie bolo super , taktiež mala skupina ľudí ktorá o jeho tajomstve vedela, bohužial postupom času sa seriál začať meniť (zmena je pre seriál doležita,pretože neustala prezentácia tej istej schémy môže divákov začať nudiť,čoho dôsledkom je klesajúca sledovanosť seriálov) v seriály Arrow sa však vybrali zlou cestou .1 sériu seriálu hodnotím kladne, veľa akcie ,zoznamovanie sa s prostredím kde bude nasledujúce roky Oliver bojovať proti zločinu.Preto 1 sériu seriálu hodnotím 78% pravdaže boli tam slabšie dieli ale tie hneď striedali lepšie dieli.2 séria seriálu bola podla mňa slabšie rozbehnutá , to nahradili brutálne dieli konca 2 serie scenáristicky to bolo zvládnuté dobre, pravdaže v niektorých epizodach chýbali dobre nápady , pretože z jednotlivých epizod sa dalo vytažit viac , a rozpočet by nebol ohrozený. 3 séria seriálu je zatiaľ najhoršie zvládnutá séria , čo je hlavne zásluhou scenáristických AA v CW, nie len neustály prijem postav ktorý poznajú tzv. AI , bohužial scenáristicky je to jedna veľká katastrofa, maskovať nemohucnost scenáristov podzimnym finalom bol dobrý nápad, lenže odborníci tuto fintu vedia hneď prekuknut, mi scenáristi to voláme všetko a nič , znamená to že scenáristi pripravia neuveriteľne finále , lenže diváci po prestávke dostanú hovno .Ty ktorý si stále myslite že seriál Arrow je super a každý diel je lepši a lepši sa zobudte , prednedávnom tu niekto napísal že konečne super diel ,ostal som v nemom úžase pretože som videl asi inú epizódu seriálu, a čo epizódu asi rovno iný seriál. ten kto nejako pochválil epizódu 10,11,12,13 e­videntne o kvalitnom seriáli , a kvalitnom scenári ešte nepočul , ale musím dodať že je to spôsobene sračkami ktoré pozerajú TV Markiza a podobne , taký panelák je ukážka prvotriedneho Hno­ju.

Je smutne že je tu toľko ľudí zaslepený zašlou slávou seriálu Arrow , evidentne si neuvedomujete že momentálne sa produkuje hnoj , pravdaže vy si budete myslieť že seriál Arrow nemám rad , naopak mam ho veľmi rad a preto sa už nechcem pozerať ako mi ho ničia.

Ďalší diel------------Počkajte teória že Merlyn pustil Slada :D to je čo ? je smutne že jedine rozumne deje tu píšem ja , pretože tuto nemôže nikto myslieť vážne!! Prečo išli na ostrov aby sa zbavili svojich démonov , Slade utečie a bude to určite svojou vlastnou pomocou , tipujem to na útek , v dobe roznášania jedál , následne si vezme oblek argusu a BUM , kedže viem že scenáristi sú lami tipujem to na /Buzeriat scene / to je scena kde Oliver a Thea spoja silí ako jeden a porazia svojho démona , ak by som to pisal ja pravdaže Slade by tam neostal.

#26 Alinois #79 xVanča #81 Difa444 #90 téčko171 #99 Leeroy #103 MrGandy #105 Malinko
13.2.2015 | 18:15:03
Ar-Rashid

Hmm už za to že jsem tvůj blábol, kdy se na všechny povyšuješ, podřezal žíly. Ale gratuluji ti k tomu že jsi pravděpobně stál za scénářem breakin bad a k tomu že jsi dokázal zase skoro týden něco nenapsat. Dále nechápu proč nám říkáš scénáristické nuly, když jsem jen parta lidí co si chce o seriálu pokecat a ano občas se tu objeví nějaká přihlouplá teorie no a? Ale to co předvádíš ty nemá obdob.

13.2.2015 | 18:23:50
MatusBeres

Tak ako sa správate vy , tak sa budem správať ja je na vás ako sa zariadite , tak či onak bolo mojim cieľom vás týmto spôsobom uraziť ,a to čo som napísal sa tyká ludi ako sú hore takže plačeš na nesprávnom hrobe , ani neviem že existuješ :D nič v zlom takže tak

#25 migthedragon
13.2.2015 | 18:28:45
migthedragon

#24 MatusBeres: Fňuk, jsem doufal, že ti to předsevzetí, že napíšeš jen komentář k momentálnímu dílu vydrží déle :(. Tu tvojí seminárku ale ani číst nebudu :D pravděpodobně je to další prohlášení o tom jak by jsi byl skvělý scénárista a jak ti co dělají Arrow nestojí za nic, protože tvoje teorie jsou jako vždy mimo …

#28 MatusBeres #31 impedance #106 armunder
13.2.2015 | 18:33:56
Alinois

#22 MatusBeres: k tomu tvému popisu dalšího dílu ---- nepřijde ti trošku divný že Slade uteče zrovna ve stejnou dobu kdy jsou tam na návštěvě Oliver s Theou? Proč neutekl už dříve? Se tam fláká víc než půl roku a najednou chce jít ven? Je evidentně vidět že ho někdo pustil schválně. Tak se nám tu prosím nevysmívej že se většina z nás přiklání k tomu že ho někdo pustil. Pak se nemůžeš divit ostatním když tvoje teorie neberou.

#40 Billy the Kid
Alinois
13.2.2015 | 18:54:55
AlohaAnty

Slade je zpět :3 Už se těším jak mu řekne :„KID“. Sice jsem doufal, že se slade vrátí za lepších okolností, ale škoda no.. Snad je vypráská a uteče :D

13.2.2015 | 18:55:43
MatusBeres

#25 migthedragon: Ja by som to aj dodrzal , lenze ked vidim ako ma vsade spominate , tak som sa vyjadril.A re­agujete tak ako som cakal, predvidatelny :D chytate ma za slovicka , spomenul som BB a uz ten tupec hore napisal ze som pisal k tomu serialu scenar , proste ste predvidatelny ako serial Arrow . A vidite ak by ste drzalipapule tak by som sa vyjadril az o tyzden.Je vtipne ako pisete ze si neviem pripustit chybu ,pravda je ze ak by ste sa mi ospravdlnili za svoje spravanie mohol by byt pokoj .A ja by som si pisal iba svoje 15-kove recenzie

#29 migthedragon
13.2.2015 | 18:56:08
migthedragon

#28 MatusBeres: Zvláštní, jak může být seriál Arrow předvídatelný, když se ti nepovedlo nic předpovědět? :D :D A klidně si je piš, já to číst nebudu :).

#30 MatusBeres
13.2.2015 | 19:01:37
MatusBeres

#29 migthedragon: To mi napise niekto ,kto tu napisal 200 teorii :D kludne a nemusis namna ani reagovat , je jasne vidiet ze nie si schopny napisat nic :D zbohom

#32 migthedragon #33 Ar-Rashid
13.2.2015 | 19:05:41
impedance

kiš kiš, já to celé přečetl a ty ne-é, kiš kiš.#25 migthedragon:

#36 migthedragon
13.2.2015 | 19:05:59
migthedragon

#30 MatusBeres: No moje teorie ale tak 50:50 vychází :) tvoje nevyvratitelná fakta (jak jsi je jednou nazval) ale vůbec :D :D :D :D Evidentně je pro mě Arrow předvídatelnější, než pro tebe :D :D :D

#35 MatusBeres
13.2.2015 | 19:07:30
Ar-Rashid

#30 MatusBeres: ty mě nazýváš tupcem? Jestli to tvůj malinký mozeček nepochopil tu narážku Breakin Bad… teď už zasluhuješ fakt nějaký ban když se naschvál chodíš, provokuješ a nenecháš nás se normálně bavit.

13.2.2015 | 19:10:19
Dakan

Zajímalo by mě, jsem jediný, kdo si přeje, aby Laurel konečně umřela? Ta postava je tak strašně zprasená… Doufal jsem, že když se dostane do role Black Canary, tak se na ní bude dát koukat. Nyní je nejen více hysterická, ale ještě slouží jako fackovací panák, až jsou ty její souboje k smíchu. Pravá Canary umřela se Sárou. Tuhle postavu už musí být trapné hrát i samotné herečce Katie Cassidy.

#36 migthedragon #39 MatusBeres #94 Majdalenka
13.2.2015 | 19:11:26
MatusBeres

#32 migthedragon: No jasne tvoje teorie , Arrow v dalsom dieli oslovy Diggla,Arrow vystreli sip,nieco tam vybuchne mas pravdu tieto teorie ti naozaj vychadzaju :D

#38 migthedragon
13.2.2015 | 19:13:37
migthedragon

#31 impedance: Gratuluji! :D

#34 Dakan: Jo ta nestojí za nic. Jedinou útěchou je, že v téhle epizodě by jí nemělo být dáno moc prostoru podle upoutávky na další díl :).

13.2.2015 | 19:15:21
Ar-Rashid

a jaká by měla být, najednou superhrdina? V serii jako opilec byla otravná, ale teď se snad mění v něco lepšího. Pro všechny je těžké ji zkousnout, protože Sara byla kompletní bojovnice od začátku.

#63 Dakan
13.2.2015 | 19:15:25
migthedragon

#35 MatusBeres: Je roztomilé jak se mě snažíš zesměšnit, ale jen se víc ztrapňuješ :)

#41 MatusBeres
13.2.2015 | 19:16:36
MatusBeres

#34 Dakan: Ako pisem TUPEC :D

#63 Dakan
13.2.2015 | 19:17:07
Billy the Kid

#7 impedance:
#26 Alinois: tak logicky oliver otvira vězeni na lian yu a slade tam přece je tak co tu kafrate ku*wa

#44 Edulinka
13.2.2015 | 19:17:46
MatusBeres

#38 migthedragon: Ty si sa uz strapnil svojimi teoriami :D

#42 migthedragon #43 Billy the Kid
13.2.2015 | 19:18:33
migthedragon

#41 MatusBeres: Aha promiň, nedošlo mi, že tu mluvíš o sobě :D :D :D :D Příště ale musíš napsat svůj nick a ne můj, když budeš mluvit k sobě :D :D

#47 MatusBeres
13.2.2015 | 19:20:07
Billy the Kid

#41 MatusBeres: nepsal si tu nahodou včera že už tu nebudeš psat až dokud 3 serie arow neskonči :)

13.2.2015 | 19:20:08
Edulinka

#40 Billy the Kid: Oliver otevírá vězení, ale já v něm Slada nevidím… Ten hlas může být z jiné scény… Takže tady je to opravdu spekulativní, kdo ho pustil. Zda Oliver anebo někdo už před ním… Oni to vždycky tak sestříhají, že ty trailery jsem celkem matoucí…

#45 Billy the Kid #48 Ar-Rashid
13.2.2015 | 19:21:14
Billy the Kid

#44 Edulinka: jj ale i tak je vězeni i sam ostrov v podstatě

#46 Edulinka #50 MatusBeres
13.2.2015 | 19:22:09
Edulinka

#45 Billy the Kid: Tak to každopádně :-D

#49 Billy the Kid
13.2.2015 | 19:23:30
MatusBeres

#42 migthedragon: Toto bolo trosku trapne , este raz si precitaj svoj prispevok :D uz to vidis ?

#52 Billy the Kid
13.2.2015 | 19:23:37
Ar-Rashid

#44 Edulinka: jj přesně jak jsem psal výše než přišel mistr scénárista…

#51 Edulinka
13.2.2015 | 19:23:54
Billy the Kid

#46 Edulinka: no ja to viděl rano než jsem šel do školy v rychlosti na FB a tak sem to moc nepostřech ale jak sem psal vězeni je cely ostrov teď jen zjistit kde je slade, a kdo ho pustil

#53 Edulinka
13.2.2015 | 19:25:16
MatusBeres

#45 Billy the Kid: V prvom rade by sa museli uvedomit a nespominat ma , si mudry chlapcek urcite si si atakovanie mojej osob vsimol

13.2.2015 | 19:25:46
Edulinka

#48 Ar-Rashid: Jo už to vidím, já to vždycky jen tak prolítnu očima :-) Zvláště, když vidím mistra scénáristu :-D

13.2.2015 | 19:26:00
Billy the Kid

#47 MatusBeres: matus nic proti ale jak sem psal že jsi někdy o par dnu zpět psal že už nebudeš psat do diskuze a do všeho, tak tu neslibuj když to nesplniš

#58 MatusBeres
13.2.2015 | 19:27:13
Edulinka

#49 Billy the Kid: Já si toho poprvé právě taky nevšimla… Musím si ta videa pustit víckrát, abych to pochytila všechno :-D

13.2.2015 | 19:28:18
Ar-Rashid

No každopádně se těším na Manu Benetta (Deathstroke), teprve nedávno jsem si všiml že hrál i Azoga v Hobitovi

#56 Billy the Kid #61 migthedragon
13.2.2015 | 19:28:31
MatusBeres

Pockajte Oliver navstivy Slada , je pochopitelne ze po tejto navseve bude priahnut po slobode ! :D ja neviem vy ste normalny ? ved rozmyslajte konecne . Jedna vec je napisat nezmyselnu eoriu ale hned druha vec je ked je tato teoria hned vyvratena :D

#57 Billy the Kid
13.2.2015 | 19:29:13
Billy the Kid

#54 Ar-Rashid: jo i v zabij nebo budeš zabit, viděl jsem to hodněkrat a až nedavno jsem zjistil že tam hral

13.2.2015 | 19:29:45
Billy the Kid

#55 MatusBeres: jo a napisat něco spatně a nepřemyšlet u toho :)

13.2.2015 | 19:31:08
MatusBeres

#52 Billy the Kid:

Napisal som to ze tu 1× tyzdenne napisem poepizodovu recenziu , to som splnil vsetko sa zmenilo v momente ked ma zacali atakovat , je uplne jasne ze mam pravdu takze nech sa ospravdlnia taky zerg, tecko a dalsi

#60 Ar-Rashid
13.2.2015 | 19:31:49
Ar-Rashid

Tam hrál myslím toho chlapa jak mu Vinnie Jones (Brick) zabil ženu ne a pak Steve Austin(hl. postava filmu) mu pomáhal s jeho zlomenou nohou.

#62 Billy the Kid
13.2.2015 | 19:32:16
Ar-Rashid

#58 MatusBeres: Už vypal, vypršel ti limit, příští týden nazdar…

#64 MatusBeres
13.2.2015 | 19:33:38
migthedragon

#54 Ar-Rashid: To já se na něj taky těším. Spolu s Barrowmanem (co hraje Merlina) jsou to moji nejoblíbenější herci v seriálu. Proto pro mě potom byl Ra's docela zklamání, protože mu dali proti těmhle dvoum hrozně málo prostoru, takže i kdyby to byl herec jejich kvalit, tak jeho výkon s postavou Ra's al ghula nemůžu moc dobře ocenit.

13.2.2015 | 19:33:48
Billy the Kid

#59 Ar-Rashid: jj zprvu jsemmanu benneta nepoznal

13.2.2015 | 19:37:01
Dakan

#37 Ar-Rashid: Nn, ona superhrdinkou nikdy neměla být, nemá na to povahu a naopak jí tahle změna dost uškodila. Jako právnička mi tam nevadí, ale teď už to mohou zachránit jen tím, že ji ze seriálu odstraní. :/ #39 MatusBeres: Sorry, ty tvoje keci jsem prvně přeskočil. Ani jedna věta tvého komentáře nemá hlavu ani patu. V celém té slohovce neustále opakuješ jak nesnášíš Arrowa a jak jsi nejlepší na světě. To je dobrý komentář tak na 7 leté retardované dítě.

#65 MatusBeres #67 migthedragon
13.2.2015 | 19:37:48
MatusBeres

#60 Ar-Rashid: Daj si BAN caw :D budem tu este hodne dlho

13.2.2015 | 19:38:20
MatusBeres

#63 Dakan:

:D kedy si zistil ze si retard ?

#66 Billy the Kid #69 Billy the Kid
13.2.2015 | 19:39:44
Billy the Kid

#65 MatusBeres: hm no nevim kdo tu psal že pišeš 1× tyden tak ku*wa zmizni

13.2.2015 | 19:44:02
migthedragon

#63 Dakan: Jo v tom máš pravdu. Ona jako právnička by tam seděla daleko víc. V první sérii jsem proti ní nic neměl. V druhé byla spíše přebytečná, ale ve třetí jak si začala dělat ambice na to, aby byla Canary mě už vyloženě začala štvát.

13.2.2015 | 19:44:49
Earthemis

Třeba když nikdo nebude na komentáře určitého uživatele reagovat, přestane ho to časem bavit. Ono stejně nemá očividně cenu s ním cokoliv řešit :D

#71 Dakan #84 Fefferonkaaa
13.2.2015 | 19:45:35
Billy the Kid

#65 MatusBeres: teď tu přidam tve vlastni slova: Nebojte sa od dnesneho dna pridam iba po epizodovu recenziu a clanok v ktorom napisem o moznom pokracovani vyvoja serialu a nasledne sa na tyzden odmlcim , tak to bude az kym serial Arrow neskonci.....­.............­.............­...TAK DOUFAM ŽE SE TOHO BUDEŠ DRŽET NAZDAR!!!!!!

13.2.2015 | 19:46:48
MatusBeres

No ked ma nebudwte otravovat svojimi prispevkamy tak by som to dodrzal kokokotko

#72 Denko069
13.2.2015 | 19:48:58
Dakan

#68 Earthemis: Přesně tak, jen trollí a ještě docela slabě. Divím se, že si MatusBeres necháte kazit den. Mistrů světa amoleta se za monitorem najde hodně, ale ve skutečnosti jsou to nuly, co nikdy nic kloudného neudělali a ani neudělají.

13.2.2015 | 19:51:28
Denko069

#70 MatusBeres: No, ešte sa k tomu vyjadrím ja: Už pár týždňov čítam tie tvoje „úžasné scenáristické pičoviny“ a to, ako všetko bude tak, ako píšeš, ale nakoniec je to vždy inak. Píšeš tu, že máš veľké skúsenosti s písaním scenára a dokonca aj knihy, no základy gramatiky ti zrejme unikli a už sa asi nevrátia, že? Lebo keď vidím, čo za sračky tu píšeš (a ešte aj gramaticky kompletne zle), tak je mi do plaču… (viz. príspevkamy, kokokotko, o čiarkách ani nehovorím) … no, viac sa k tomu vyjadrovať nebudem, lebo potom by tu zbytočne začal ďalší flame. A k tomu, že sme dementní, lebo sa nestotožňujeme s tvojou teóriou: Videl si tam snáď Slada v tom promu? Jediné, čo si počul, bol jeho hlas, takže ani nevieš, či tam vôbec naozaj bol… niekto má proste inú teóriu, ktorá je preňho pravdepodobnejšia a viac sa mu pozdáva ako tie tvoje „scenástické“ profesijonálne pičoviny. Toť vsjo. A to, že ma teraz začneš urážať, len prezrádza o tvojej mentalite. Ešte keď prejdem k tomu, ako furt pičuješ na Arrowa, tak čo keby si ho radšej prestal pozerávať? Inak, možno teraz začneš písať, že ani nevieš, kto som. Je to tým, že veľa nekomentujem, pretože väčšinou mi stačí prečítať článok a sem-tam aj názory ľudí, ale tu som sa už musel vyjadriť…

#73 MatusBeres
13.2.2015 | 20:36:52
MatusBeres

#72 Denko069:

:D trapas

13.2.2015 | 20:42:04
Denko069

Ako myslíš, ja som vyjadril som názor… ale prosím ťa, aspoň urob jednu vec – nauč sa základy gramatiky… ďakujem.

#75 MatusBeres
13.2.2015 | 20:43:22
MatusBeres

#74 Denko069: Napisem ti jednu vec SGA email a oprava dement ako ty to urcite zisti co som myslel :D to ze pouzivas automaticku opravu slov ta nerobi hrdinov :D

#77 Damon_CZ #80 sis #83 Epsik #107 armunder
13.2.2015 | 20:49:26
Denko069

Zaujímavé, automatickú opravu slov nepoužívam :D

13.2.2015 | 20:50:15
Damon_CZ

#75 MatusBeres: Nechtěl jsem se ozývat, ale nedá mi to :D V reakci na tvoji slohovou práci výše: Můžeš mi vysvětlit, proč by z nás obyčejných lidi tady, kteří jen chtějí u seriálu vypnout ať už po škole či práci, měli být ostřílení scenaristi? :D Když jsi takový spisovatel a napsal jsi knihu a oháníš se scenáři, jak je možné, že ani mocný google ve spojitosti s tvým jmenem nenašel nic? :D Publikovat se nechtělo co? :D Nebudu ti brát tvůj názor, ale když sem si pročetl diskuze, tak mi připadá, že jsi přesně ten typ člověka, kterej má prostě vždycky pravdu a ostatní jsou nuly…s jednim takovým jsem donedávna bydlel, tak vím naprosto přesně jak takový jedinec reaguje :D Seriál se ti libit nemusí, ergo neměl by ses na něj potom dívat a vubec se vyjadřovat, když je to teda takový odpad :D A jak už jsem řekl před nějakými dvěma týdny, nic ti nebrání dát scenaristům zpětnou vazbu a poslat jim vlastní, třeba se ujme :D

#78 Billy the Kid
13.2.2015 | 21:56:43
Billy the Kid

#77 Damon_CZ: :) :):):)

13.2.2015 | 22:01:04
xVanča

#22 MatusBeres: Je mi tě líto. Takový scénaristický fundovaný člověk jako ty, marní svůj talent na úplně podřadným webu o seriálech. Já byt tebou jdu psát scénař na film/seriál, konečně bych měla možnost vidět jak vypadá kvalitní scénař, protože jsem právě zjistila, že čumím jen na pitchoviny. Přejí ti hodně štěstí do tvé kariéry a hodně šťastných dní ve tvém mizerném životě

#81 Difa444
13.2.2015 | 22:11:39
sis

#75 MatusBeres: Trošku pokory by ti neuškodilo, samochvála smrdí. Navíc nevím, co ti kdo udělal, že si na ostatních musíš vylévat zlost a urážet je…

13.2.2015 | 22:28:29
Difa444

#79 xVanča: Krásně řečeno. Můžu jen dodat to, že tady hold chodí obyčejní lidé co si chtějí popovídat o obyčejných věcech. Chceme prostě jen někdy vypnout z reality a popovídat si o seriálu, který máme rádi.

#22 MatusBeres: Mimochodem, tady se chodí komentovat seriál, ne lidi co ho komentují ;-) PS: Přejí krásný život, doufám že budeš sám se sebou šťastný :-)

13.2.2015 | 23:25:59
Maekon

Pro lidi co chtějí vědět co se v tomto díle bude dít na Lian Yu (nemusí být vždy ve správném pořadí a může to být vytrženo z kontextu) -->
(1) Oliver s Theou navštíví hrob jejich otce.
(2) Oliver a Thea se budou více zbližovat a trénovat spolu.
(3) Oliver najde Sladovu celu prázdnou.
(4) Olivera během dílu zraní jeho vlastní nastražená past.
(5) Samozřejmě nesmí chybět nahánečka po ostrově.
(6) Nakonec při souboji se samotným Sladem to vyhraje Thea (ještě aby ne když má střelnou zbraň a chudák Slade je na zemi) (MOŽNÁ Slade prvně Olivera porazil, a až pak Thea vytáhla tu zbraň) (říkám MOŽNÁ a toto s tím že Olivera sundal je pouze domněnka, prosím neukamenovat).
(7) Ve Flashbacích se Oliver a Maseo setkají s Digglem, bohužel/bohudík by Oliverovi neměla být vidět tvář ?měl by být něco jako vězeň? (Maseo na něj bude mířit zbraní)
(8) Dále ve flashbacích se objeví Tommy, Laurel, Thea a Pan Lance.

!!! Tohle není žádná předpověď počasí, ale leaknuté info !!! (Doufám že to někomu bude k užitku, případně roztrhne diskuzi)

13.2.2015 | 23:52:42
Epsik

#75 MatusBeres: Prosím tě co si mi to posledně slíbil? Já nechápu, že neustále musíš všem cpát svůj názor…(ano nikoho to nezajímá… možná na to někdy přijdeš…).

14.2.2015 | 0:42:57
Fefferonkaaa

#68 Earthemis: přesně tohle jsem se chystala napsat :D.. kdo na toho uživatele reaguje jen ho podporuje a psát nepřestane.. stačí ho ignorovat :)

#86 Damon_CZ
14.2.2015 | 3:23:41
anetkanit

Sakra to toho Matuse nemůžou admini vyrazit? Ty jeho urážky už mi začínaj silně vytáčet!!!!!!!!!!

#86 Damon_CZ
14.2.2015 | 9:26:32
Damon_CZ

#85 anetkanit: to chce klid :D osobně proti tomu, že je kritický vůči seriálu, nic nemám :D akorát chlapec prostě nepochopil, že lidem tu vadí spíš to, jak se nad ostatní arogantně povyšuje a dělá ze sebe mistra světa :D
#84 Fefferonkaaa: Souhlas :D ale ti horkokrevnější ho ignorovat nebudou, arogantní namyšlence nemá nikdo rád :D

#88 Fefferonkaaa #95 anetkanit
14.2.2015 | 10:54:34
bri10

Tak na tenhle díl se fakt těším, Slade na ostrově, to bude hustý :D. Jen jsem myslela, že Thea bude po všem tom tréninku v lepší kondici, fňukna jedna :D.

14.2.2015 | 11:18:22
Fefferonkaaa

#86 Damon_CZ: v tom případě se podle mě docela snižujou na jeho úroveň když se sním budou dál dohadovat :D.. ale to je jejich věc.. akorát mi to příjde zbytečný takhle tu zas*rat diskuzi věčným dohadováním s ním..

14.2.2015 | 11:53:01
Nobles

Já prostě pořád nějak nechápu, proč ho pořád všichni řešíte? Ten člověk se v tom vyloženě vyžívá, v tom, jak je středem pozornosti. Kdyby jste ho obyčejně všichni ignorovali byl by tu klid, on by si tu v poklidu psal to jeho a časem, až by se srovnal s tím, že tu prostě nikoho nezajímá, tak by mu třeba došlo co tu předváděl:) Prostě mu jen popřejte hodně štěstí v životě a dál ty jeho urážky nekomentujete, však on na to sám přijde, až dospěje, že s takovým přístupem moc daleko nedojde :)

14.2.2015 | 11:54:39
téčko171

#22 MatusBeres: :D :D :D Chlapečku, jednou za čas vybliješ nějakou nedigestovanou kravinu na edně, ze který má většina slušně vychovaných průměrně inteligentních lidí tak akorát prdel a už jsi velkej king jo? Tak jo no. Hovno o mě víš, hovno víš, kdo jsem a co jsem kdy udělal. Napsal jsi tu hezký seznam všeho, cos nikdy neudělal a podložil to ničím, zato se vždy, s železnou pravidelností, nad každýho povyšuješ – na základě ničeho. To, že nedokážeš ustát oprávněné posměšky z mé strany, zcela nepokrytě si vymýšlíš a máš potřebu mě osobně jmenovat ve svém zvratku dokazuje jedno jediné – nejsi NIC.

#91 MatusBeres #92 Denko069 #93 Billy the Kid
webmaster
14.2.2015 | 11:59:35
14.2.2015 | 12:05:31
Denko069

#90 téčko171: Súhlasím.

14.2.2015 | 12:19:14
Billy the Kid

#90 téčko171: asi tak

14.2.2015 | 12:19:40
Majdalenka

#34 Dakan: Laurel mě nebaví od prvního dílu… Ufňukaná hysterka, doufám, že jí někdo pořádně nakope prd*l :D… Sára je Sára…

14.2.2015 | 12:45:47
anetkanit

#86 Damon_CZ: to že kritizuje seriál, mi je ukradený, nebaví ho, OK, má potřebu to ventilovat, OK, ale to jak se tady naváží do lidí a dělá z nich kretény, to je moc..

#96 Billy the Kid
14.2.2015 | 13:49:25
Billy the Kid

#95 anetkanit: ale nejhorši je že furt piše o chybach serialu a podobne ptakoviny, tak ať se na něj nediva nikdo ho ktomu nenuti

14.2.2015 | 15:28:13
Shadowspark

Buď ho Merlyn pustil nebo ho A.R.G.U.S. zkusil naverbovat do Suicide Squad, jenže Deathstroke zabil tým, který ho pustil z vězení, proč by jinak na sobě měl bundu A.R.G.U.S.u?

#98 Ar-Rashid
14.2.2015 | 17:28:19
Ar-Rashid

#97 Shadowspark: vězení patří A.R.G.U.S.u je to vidět v traileru i na dveřích

14.2.2015 | 18:17:43
Leeroy

#22 MatusBeres: Drahý Matúš … pokiaľ si ty písal námet na knihu, tak ja som pápež vzhľadom k tomu, že v tom tvojom siahodlhom príspevku nie si schopný napísať ani len jednu vetu bez gramatickej chyby. Takže prosím ťa, choď si písať svoje námety na seriály a knihy niekam inam a nie tu, potom sa tu pred českými kolegami hanbím, že tu slovákom robíš takú neskutočnú hanbu. Arrow ide podla teba dolu vodou, tak ho prestaň sledovať, a nespamuj tu nástenku s tvojimi nápadmi, ako spraviť ten seriál nejak lepšie, pretože ver mi… scenáristi, ktorí píšu Arrowa určite tvoje komenty čítať nebudú. Viem, že pravdepodobne spravíš presný opak, aby si si ako ne-ovca niečo dokázal, ale jednoducho sa na tie tvoje bláboly už nedá pozerať bez ozvania sa… Ďakujem za pozornosť.

#102 Denko069 #110 anetkanit
14.2.2015 | 20:51:33
Verda96

Tak konečně je to tady !! Slade se vrací a já doufám, že to dostane nový grády 3:) Teď už jen vydržet tu nedočkavost na další díl a pěkně ať tam je Slade klidně až dokonce seriálu <3

#102 Denko069
15.2.2015 | 0:23:58
LostArrow

Tak tohle vidím na nejlepší díl celé ubohé 3.série konečně tam bude něco zajímavého moc se těším :) Takhle by se mi to líbilo mnohem víc „rodinej podnik“ :D Než to co se děje v tom městě… Doufám že takových dílů bude víc :)

15.2.2015 | 11:59:10
Denko069

#99 Leeroy: Súhlasím :D

#100 Verda96: Súhlasím tiež :D :D

15.2.2015 | 12:11:33
MrGandy

#22 MatusBeres: Matusi, jen jedna věc, když už se tu tak rozepisuješ. Interpunkce. Mezery se dělají za interpunkčním znaménkem, nikoliv předním a zároveň za. Rovněž neexistuje možnost dát mezeru před něj… ;) Pouze za.

#104 téčko171 #110 anetkanit
15.2.2015 | 14:32:39
téčko171

#103 MrGandy: Co si na něj pouštíš hubu, ty hovne, co si vůbec dovoluješ ho poučovat o pravidlech psaní? Copak ty nevíš, že on je velký spisovatel, scénárista, držitel internetového oscara a ty jsi jen sranec na jeho botě?

webmaster
15.2.2015 | 16:26:26
Malinko

#22 MatusBeres: Wau, som ohromená tým, čo si napísal.. Ty musíš mať asi ale veľmi nudný život.. Prosím ťa pekne, neotravuj tu život s tvojmi úžastnými nápadmi, keď nevieš poriadne písať ani po slovensky a neurážaj tu slovákov. Choď si žiť do sveta ilúzie a fantázie, tam si kľudne môžeš napísať svoje knihy, scenáre, čo ti len chutí. Ak je Arrow podľa teba hnoj, tak načo to vôbec sleduješ? Nekomentuj, keď ťa to nebaví, keď je to pre teba taký hnoj ako tvrdíš. Pracuj si na svojom projekte a prestaň tu otravovať ľudí :) PEACE :)

15.2.2015 | 16:31:28
armunder

#25 migthedragon: Napiš scénář na nějaký seriál na to máš talent. Chci vidět pořádný český bojovky než nějakou debilní ordinaci,nebo obchodák a nebo cesty domu.

15.2.2015 | 17:55:02
armunder

Sry migthedragon to nebylo na tebe to je blbá stránka
#75 MatusBeres: chci pořádnej bojový seriál! Zkus napsat scénář

#110 anetkanit
15.2.2015 | 17:58:35
Soven

vie mi niekto vysvetlit ako to že batman zabil ras al ghula v prvom diely a tu ras žije?

#109 HellTsuku
16.2.2015 | 1:06:22
HellTsuku

#108 Soven: Batman a Ras jsou podle komiksu (Green Arrow taky) opravdu myslíš že záleží na tom, že ho zabili v nějakém filmu?

16.2.2015 | 4:39:33
anetkanit

#103 MrGandy:
#107 armunder:
#99 Leeroy:
sice ne k epizodě, ale když nám tady Matuš rozjíždí ty diskuze, viděli jste toho? http://www.edna.cz/…-s-velkym-s/ :-D

#111 Zerg #113 Edulinka
16.2.2015 | 8:27:01
Zerg

#110 anetkanit: No mňa jebneee :D

#112 anetkanit
16.2.2015 | 9:02:26
anetkanit

#111 Zerg: tak nějak jsem taky reagovala.. :-D

16.2.2015 | 12:11:35
Tenebien

Napsal knihu, jo? Nechtěla bych dělat korektora…

16.2.2015 | 15:27:03
PiranhaCz

Tu fotku z toho CSFD dělal snad v malování ne? Nad jménem jsou vidět půlkruhy šedivé od mazání jména a ty kostičky v seriálech taky nejsou pod sebou. Aspoň kdyby se trochu víc snažil. :-D

16.2.2015 | 17:49:04
Baltik

I slovo Flash dost okatě vybočuje ze sloupce :D

16.2.2015 | 18:00:52
Scenárista s veľkým S

Ked vidím aký je o mňa záujem tak je mi až smiešno, vedel som presne ako sa chytíte toho čo vytvorím alebo napíšem, asi si neuvedomujete že ste predvídateľný dosť :D

90 % z vás nie je schopná vytvoriť ani taký obrázok :D mne osobne to zabralo 6 minut :D

16.2.2015 | 18:13:48
Baltik

O to ti jde, aktuálně jsi zde jedna z nejznámějších osob. Tak pokračuj.

16.2.2015 | 18:20:42
Jordan

Ty vole,tady se dějou věci :D

17.2.2015 | 8:14:10
17.2.2015 | 14:14:12
Earthemis

V Asii a Kanadě si asi se spoilerama v trailerech moc hlavu nedělají :D Ale jsem ráda, že se to konečně dozví. Už se těším :)

17.2.2015 | 17:39:24
joni

hmm vážne sa vám čudujem, že ho proste neignorujete ;) , inak to, že ho pusti Malcolm dáva celkom zmysel, teda ak uvážim čo mu hovorí do telefónu „you need to regain that killer instinct“, že musí získať späť inštinkt zabijaka. Môže byť snáď lepši spôsob ako to docieliť než ten, že ho pošle so sestrou na ostrov kde pobehuje Slade?

#123 anetkanit
17.2.2015 | 19:35:58
anetkanit

#122 joni: njn, pro někoho je to holt těžký se udržet.. :-D

17.2.2015 | 20:02:30
Anthony9914

Jen tak pro zajímavost , neříkal PAN Scénárista že Slade uteče svojí vlastní pomocí a že Malcolm ho určitě nepustí , že je to blbost ? :D Příště už určitě použijí jeho návrhy :D

#125 migthedragon
20.2.2015 | 17:49:05
migthedragon

#124 Anthony9914: Pan scénárista taky říkal jak se Slade spojí s Oliverem a bude ho trénovat. Tahle teorie mu taky padla. Je mi ho skoro líto … skoro :D

#126 Baltik
20.2.2015 | 19:00:04
Baltik

#125 migthedragon: No, osobně bych jejich spojení ještě nezavrhoval.

#127 migthedragon
20.2.2015 | 19:24:55
migthedragon

#126 Baltik: Jo někdy v budoucnu to třeba uhrajou na nějaké něco jako spojenectví, jako je teď s Merlinem, ale ten boj, který popisoval (ačkoliv mě by se taky hrozně líbil :D) Merlin, Oliver a Slade vs Ra's bude spíš jen vlhkým snem, který nás bude provázet až do konce série :D.

20.2.2015 | 23:01:43
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Arrowa

Seriál Arrow odstartoval svou existenci na podzim roku 2012 a skončil na začátku roku 2020. Byl tu s námi dlouhých sedm a půl let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, ohodnoťte jej. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Seriálový vesmír

Seriál Arrow zapadá do širšího komiksového světa, který se vysílá na stanici CW. Díky tomu můžete kromě něj sledovat i seriály The Flash, Legends of Tomorrow, Supergirl, Black Lightning a Batwoman, které spadají do stejného univerza. Seriálem Arrow proto nic nekončí, ba naopak začíná. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama