Arrow
90/100 - 1 403×

Arrow

Přes den si Oliver Queen hraje na bohatého, bezstarostného dědice a pod rouškou noci se stává maskovaným ochráncem města. Snaží se napravit to, co napáchala jeho rodina. Za pomocí luku a šípu s různými vylepšeními se snaží vrátit zašlou slávu Starling City.

USA | 2012 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | CW | 43 minut
VOD
Amazon Prime Video
žánr
Akční, Dobrodružný, Komiksový
hrají
Stephen Amell (Oliver Queen), David Ramsey (John Diggle), Emily Bett Rickards (Felicity Smoak), Paul Blackthorne (Quentin Lance), Willa Holland (Thea Queen), Katie Cassidy (Dinah Laurel Lance), Echo Kellum (Curtis Holt), Rick Gonzalez (Rene Ramirez), Colton Haynes (Roy Harper Jr.), Juliana Harkavy (Dinah Drake), John Barrowman (Malcolm Merlyn), Susanna Thompson (Moira Queen), Katie Cassidy (Dinah Laurel Lance ze Země 2), Manu Bennett (Slade Wilson), Kirk Acevedo (Ricardo Diaz)

Představení epizody Broken Hearts

Představení epizody Broken Hearts

Šestnáctý díl seriálu Arrow se zaměří na aktuální situaci mezi Oliverem a Felicity. Zároveň se dočkáme naší oblíbené vražedkyně Cupid.

32 2
23.3.2016

Thumbnail Play icon

Zdroj: CW

Diskuze /86

Ellennnka

nechci kritizovat překlad, ale to" vesmír to tak chce", je totálně mimo mísu. Ona přece říká, že to je univerzální kód pro to, aby se nikdo neptal :D

#3 Xavik
23.3.2016 | 19:59:56
ČéEča

oblíbená postava ze 3. série? jako vážně :D snad to není ten oblíbený hrdina co bude v legendách xD Vážně už to je jak komedie ale to ke komiksárnám patří :D

23.3.2016 | 20:02:31
Xavik

#1 Ellennnka: Jo, díky, opraveno. :) Jsem to slyšel blbě.

admin
23.3.2016 | 20:03:19
Kombik96

no musím se podívat na poslední díl, nebo aspoň na ten konec.. už si nepamatuju, jak to skončilo.. :D

#5 armunder
23.3.2016 | 20:38:38
armunder

#4 Kombik96: Vixen zničila ten totem a Damien ztratil své schopnosti a Oliver mu dal do držky! :D zkrácená verze ;)

#6 Kombik96
23.3.2016 | 20:48:47
Kombik96

#5 armunder: jojo, to vím.. spíš to mezi Felicity a Oliverem.. když sem viděl tu ukázku, tak sem úplně zapomněl že se mezi něma něco stalo.. to musím omrknout.. :D

23.3.2016 | 20:54:55
Raya

No a tohle je přesně důvod proč bych byla radši kdyby Oliver s Felicity žili ,,happily forever after,, . Takhle se opět nevyhneme otravným vztahovým dramatům.

24.3.2016 | 11:15:42
Ermak

Ta Cupid je stupid.

24.3.2016 | 15:44:00
Rennise

Pro mě rozhodně jeden z nejslabších dílů cele serie.. Nebejt soudu, tak to ani nesleduju…

24.3.2016 | 22:31:37
ßarča

Vypadá to dobře a těším se na večer :3 Kouknu se na tento díl a na Flashe :)

25.3.2016 | 7:55:24
Cesc

Dokoukal jsem 4. díl Daredevila a hned na to jsem si pustil tenhle díl a nevydržel jsem u toho ani 5 minut. :D Když Cupid na začátku střelila ty 2 lidi, vypadalo to spíš vtipně a když pak přišla scéna s Felicity, bylo rozhodnuto.

#12 Scoop
25.3.2016 | 11:27:41
Scoop

#11 Cesc: Pozitivní věc je to, že by to už mělo znamenat konec Olicity.

#13 Cesc
25.3.2016 | 12:18:22
Cesc

#12 Scoop: Jak to? :D Já s timhle seriálem možná skončim, na Daredevila nebo Banshee se vždycky těšim a u tohohle se musim přemáhat, abych u toho těch 40 minut vydržel. :D

#14 Scoop
25.3.2016 | 12:24:17
Scoop

#13 Cesc: Tak Felicity na konci poslala Olivera k vodě asi už nadobro (aspoň pro tuto sérii snad). Jinak radil bych si počkat ještě na epizodu 19, které by mohla být hodně zlomová, protože by to měla být už ta hrobová epizoda a nebo ta epizoda kde někdo umře a Oliver se změní zase v zabijácké zvíře. Tato epizoda by mohla napravit pověst seriálu.

#15 Cesc
25.3.2016 | 12:38:18
Cesc

#14 Scoop: I tak … nelíbí se mi, jakym směrem se seriál ubírá, i když se inspiruje komiksem. Děj je nedomyšlenej a nezajímavej. Možná se to časem změní k lepšímu, ale o tom dost pochybuju. ;)

25.3.2016 | 13:24:01
armunder

Já bych to hodnotil ten prsten asi nebude obyčejný jak vytáhl Damien. Nebo to bude prsten kterým vládne HIVE ? Jak měl Malcom prsten ligy zabijáků.

26.3.2016 | 14:21:17
armunder

17 epizoda trailer to už je taková píčovina! sorry admini že to sem píšu ale už je to pravda! Tohle bude nejdebilnější díl ze všech! prostě si sami vymysleli zápornáka tvůrci. A co to je za komiks nechápu! Doufám že to neukradli s Flashe.

#18 Chill
26.3.2016 | 14:27:17
Chill

#17 armunder: Tak se na to proboha nedívej a trochu se kroť :D si směšnej

26.3.2016 | 16:04:35
Scenárista s veľkým S

Pozrel som sa na hodnotenie najnovšej epizódy a zostal som v šoku, našlo sa pár ľudí, ktorí dali plný počet hviezdičiek. Poprosím ľudí, ktorí tak učinili, aby objasnili, prečo tomu dali toľko hviezdičiek.

Chcel by som asi ale veľa.

#20 Harmasan
26.3.2016 | 17:26:40
Harmasan

#19 Scenárista s veľkým S: Tak asi proto, že každý jenom nekritizuje a líbí se mu to.

#21 Scenárista s veľkým S
26.3.2016 | 20:07:33
Scenárista s veľkým S

#20 Harmasan:

:D Naozaj si dal epizode S04E16 100 %? Si v poriadku?

#23 Harmasan
26.3.2016 | 20:54:41
Baltik

:D

26.3.2016 | 21:04:46
Scenárista s veľkým S

#23 Harmasan:

Nejako tomu neverim, je jasne, ze to bol jeden z najslasich dielov serialu Arrow, takze dat 100 % je podla mna dost neobjektivne.

#25 Chill #26 Chill
26.3.2016 | 21:16:49
Chill

#24 Scenárista s veľkým S: Každýmu se líbí něco jinýho. Nechápu lidi co odsuzujou jiný proto že se jim něco líbí :D hodně to odpovídá o inteligenci všeobecně

26.3.2016 | 21:19:28
Chill

#24 Scenárista s veľkým S: Každýmu se líbí něco jinýho. Nechápu lidi co odsuzujou jiný proto že se jim něco líbí :D hodně to odpovídá o inteligenci všeobecně

#30 Scenárista s veľkým S
26.3.2016 | 21:19:31
Harmasan

Respektuji tvoje hodnocení i názory. Každý má jiný názor, ale já a možná i pár lidí si budu stát za svým. Mě se to líbilo.

26.3.2016 | 21:21:15
Scenárista s veľkým S

[smazáno]

Vies aj napisat, co sa ti pacilo, proste chcem vediet, preco si dal epizode 100 %.

#29 Harmasan
26.3.2016 | 21:25:09
Harmasan

#28 Scenárista s veľkým S: 1. Objevila se znova Cupid. Jako protivník Arrowa mi nevadila. 2. Ukončení vztahu Olicity. 3. Né že by mi vadili bojové scény, ale občas je dobré i trochu oddichu a soukromého života. 4. Boj proti Darhkovi. Slušně to Laurel a Quentin potahali. A když už jsme u těch otázek, proč tobě se díl nelíbil ?

26.3.2016 | 21:30:54
Scenárista s veľkým S

#26 Chill: Som prilis inteligentny, preto to asi nechapem, proste z odpadu sa zlato vyrobit neda!

26.3.2016 | 21:31:23
Harmasan

Na inteligenci tady nezávisí. Jak už tu psal, každému se líbí něco jiného a tady inteligence nehraje žádnou roli :D

26.3.2016 | 21:32:55
Ellennnka

že mne to stále překvapuje, že je tu cca 2/3 lidí, kteří absolutně nechápou, o co tvůrcům jde a že Olicity to FAKT NENÍ. Upřímně, je mi vás líto.

#35 Scenárista s veľkým S
26.3.2016 | 21:37:49
Scenárista s veľkým S

To preco sa mi epizoda a preco som jej dal tak nizke hodnotenie napisem zajtra.

#34 Harmasan
26.3.2016 | 21:40:28
Harmasan

#33 Scenárista s veľkým S: Proč ? Mama tě už poslala spát :D

#36 Scenárista s veľkým S
26.3.2016 | 21:41:09
Scenárista s veľkým S

#32 Ellennnka:

O co ide tvorcom, hmm?

#37 Ellennnka
26.3.2016 | 21:43:10
Scenárista s veľkým S

#34 Harmasan:

Nie, len ta chcem zosmiesnit, chcem rozobrat kazdy jeden dovod, ktory si napisal a obratit ho proti tebe, no dnes uz nemam naladu. Myslim si, ze si dieta, tvoje vyjadrovanie a pokus o zhodenie mojej osoby ma o tom presvedcilo. Myslim si, ze clovek, ktory da odpadu 100 % nemoze byt uplne v poriadku. Kazdy jeden dovod, ktory si spomenul je smiesny.

26.3.2016 | 21:54:35
Ellennnka

#35 Scenárista s veľkým S: Arrow je cesta pošramocené osoby nejprve v hrdinu a pak superhrdinu. To není cesta, kterou člověk projde za jeden den. Naopak je to štreka, kam se postupně vypracovává během několika let, na základě většinou negativních zážitků. Ve čtvrté sezóně vidíme Olivera Queena jako téměř uzdraveného jedince, ale jen téměř. Tudíš stále není a nemůže být tím komiksovým GA, protože stále ještě nedošel na konec své cesty.

Díl nebyl o Olicity, ale o poukázání na tuto skutečnost, na fakt, že i přesto, že Oliver prošel obrovskou přeměnou a posunem (použiji-li frázi ze seriálu) ze stínu do světla… stále není natolik zdravý jedinec, aby sám mohl ono světlo rozdávat. Je to tam pokaždé řečené. Do teď čerpá oporu a sílu s (metaforicky) světlo jiných lidí, stále se o ně opírá a učí se od nich. On se ale sám musí stát tím mentorem, tím, o koho se ostatní mohou opřít a kdo bude zážit jak hvězda jasná. Což Oliver není a nedělá – stále ho táhne Diggle a Felicity. Nádherně to bylo v dílu ukázáno několikrát – viz např Thea jak narazila do vrat a on řekl Digglovi,, aby s ní počkal, že se o to postará… Felicity to kontrovala slovy: „Dovol jim ti pomoci…“ Což neudělal, takže se dostáváme do situace, kdy on akceptoval ostatní jedince a jejich rozhodnutí vydat se na podobnou cestu, jako on, ale stále není ochoten přijmout 100% týmovou pomoc.

Takže opravdu slova F o tom, že prostě stále je v něm kus kluka z ostrova, který je sám a jedná sám… prostě byly trefný.

Nelze se nikdy v životě posunout dál, pokud se nestane něco, co tě donutí přehodnotit tvoje chování.

#46 téčko171
26.3.2016 | 21:57:10
Harmasan

Já jsem dospělý člověk. A usuzuji, že ty nejsi moc v pořádku. Už konečně pochop, že každý má prostě jiný názor než ty. Nejspíš to ale nepochopíš. To ty nedokážeš. Já na rozdíl od tebe každý odlišný názor respektuji.

26.3.2016 | 22:02:36
Scenárista s veľkým S

[smazáno]

Som clovek, ktory nikdy nebude respektovat hlupy nazor! Nebudem brat ohlad len preto, pretoze si hlupy. Dal si odpadu 100 %, uviedol si primitivny dovod, preco si tak urobil!

Musis pochopit to, ze v momente ked som videl, ze si dal hodnotenie 100 %, tak som si uvedomil, ze nebudes v poriadku, nemas ziadnu objektivnost, takze je jedno, co napisem. Myslis si, ze sa tu s tebou hadam? Asi to nechapes, verejne ukazujem to, ze tvoj nazor je hlupy a a ak chcem, tak to mozem zosmiesnit.

Pretoze sa tam objavila Cupid, preto som dal 100 %, este stale nechapes, ze kazdy tvoj prispevok je hlupy a je to, ako by si sa snazil dostat z tekuteho piesku? Cim viac sa hybes, tak tym viac ides ku dnu!

#40 Harmasan
26.3.2016 | 22:17:28
Harmasan

#39 Scenárista s veľkým S: Já možná jdu ke dnu, ale ty přicházíš o mozek!! Nemá cenu si tu s tebou psát jako na nějaké připosrané seznamce. Přeji ti krásné kritizování a hlavně nezapomeň ostatním co s tebou nesouhlasí napsat, že je hloupý.

#41 Ellennnka #42 Scenárista s veľkým S
26.3.2016 | 22:25:43
Ellennnka

#40 Harmasan: Harmasan, se scénáristou, amurderem a jim podobným nemá smysl diskutovat :-D

#43 Harmasan
26.3.2016 | 22:31:33
Scenárista s veľkým S

#40 Harmasan:

Za hlupeho si sa oznacil v momente, ked si dal epizode Arrow S04E16 100 %!

Je potrebne hodnotit objektivne!

#43 Harmasan
26.3.2016 | 22:32:53
Harmasan

#41 Ellennnka: Ano, taky jsem to už zjistil. Když nerespektují ostatní názory a i ostatní co s nimi nesouhlasí nazývají hlupáky, tak jsou opravdu ubozí.
#42 Scenárista s veľkým S: A já tě zase označil za hloupého v momentě, kdy jsi napsal, že nehodláš respektovat ostatní názory.

#44 Ellennnka #55 Scenárista s veľkým S
26.3.2016 | 22:37:54
Ellennnka

#43 Harmasan: tady už taky minimálně málokdy natrefíš na někoho, kdo má tu sílu se s nimi pustit do křížku. Lepší je to radši vypouštět a jít diskutovat jinam – na fb je uzavřená skupina, tam je to klidnější.

#45 Harmasan
26.3.2016 | 22:44:28
Harmasan

#44 Ellennnka: Jsem rád, že aspoň ty tu jsi normální.

26.3.2016 | 22:51:59
téčko171

#37 Ellennnka: Anebo v tom vidíš něco víc, než tam doopravdy je. Just sayin'.

#47 Ellennnka
webmaster
26.3.2016 | 22:55:26
Ellennnka

#46 téčko171: já mám narozdíl od vás nastudovanou mytologii a psychologii :-)

#48 téčko171
26.3.2016 | 22:58:19
téčko171

#47 Ellennnka: Mytologii jako komiksovou mytologii Green Arrowa? Super! Mohla bys mi říct, jak ho telenoveloidní zápletky s Felicity nakonec dovedou k levicovým myšlenkám?

Ale teď vážně. Předem ti gratuluji ke studiu a chtěl bych zdůraznit, že ti to neberu. Ale to, že tam ty ten výsledek vidíš ještě nemusí nutně znamenat, že to tak ten slavný guru a partička kolem něj zamýšleli. I to je jedna z možností.

#50 Ellennnka
webmaster
26.3.2016 | 23:04:44
HellTsuku

Chudák Cupid...... takhle jí zneužít pro Olicity, ta postava v komiksech je dobrá, zde i když se herečka snaží...... nemá co hrát.

26.3.2016 | 23:23:33
Ellennnka

#48 téčko171: téčko mytologii obecně. Tam máš taky hrdiny, a jejich stavba je stejná jako u komiksů. Stejně jako vývoj těchto postav – ikon.

Hele, v říjnu jsem říkala, že umře Laurel, že vše v seriálu tomu nasvědčuje – a to jsem to říkala ve 4×01, prakticky 99% mi tady odporovala. A o 16 dílů později to vypadá jak? Že mám celou dobu pravdu já :-)

Vaše názory Vám neberu, ale prostě odmítám vaše tvrzení, že autoři jsou negramotní idioti, kteří nemají hlubší cíl, tohle není TVD.

#51 téčko171
26.3.2016 | 23:44:57
téčko171

#50 Ellennnka: Hm, tak to v tom viz, když chceš. Já to ovšem vidím mnohem jednodušeji – cílovka (ta nová, ne ta, na kterou směřovala první řada) chce drama, tak dostává drama. Akorát se tentokrát zřejmě trošku přepočítali. Existují totiž i mnohem příjemnější narativní způsoby, jak vyvíjet postavu – viz snad každý jiný současný seriál o superhrdinovi.

#52 Ellennnka
webmaster
26.3.2016 | 23:56:46
Ellennnka

#51 téčko171: prosím tě a jaký? víc než polovina komiksových hrdinů je nešťastně zamilovaných do ženské, kterou buď nemůžou mít a nebo se jí bojí mít. A když už jí mají, tak se stává terčem pro nepřátele :-D Promiň, ale fakt nějak nevidím rozdíl. Zrovna Deadpool, který je tak vychvalovaný, to je tragédie sama pro sebe. Batman má těžkou posttraumatickou stresovou poruchu. Totéž bych mohla říct u většiny ostatních komiksových postav. Většina filmů, natož tak seriálů si jen nedá tu práci přiblížit pokrok hrdiny. Kdy se stal z traumatizovaným jedincem superhrdinou – to fakt není jen tím, že někde řeže padouchy a obléká na sebe kostým.

Pokud si tohle pánové myslíte, tak je mi vás trošku líto. Prakticky každý, kdo se učil psychologii ale ví, že takhle to prostě není a že pokud to takhle někdo vidí, tak je to krátkozraké.

#53 téčko171
27.3.2016 | 9:51:47
téčko171

#52 Ellennnka: „…současný seriál o superhrdinovi.“ Eh, Daredevil? Jessica Jones? Podívej se, jak s vývojem hrdiny, tvou milovanou psychologií a vztahy pracujou tyhle dva seriály a jak Arrow. ;-)

#54 Ellennnka
webmaster
27.3.2016 | 10:07:07
Ellennnka

#53 téčko171: Oba seriály sleduji, ale opravdu tedy tvé nadšení úplně nesdílím. Daredevil je na dlouhé lokte a naprosto vynechali to, čím se zaobírá celý Arrow všechny sezóny. Tj to, jak člověk po traumatu, který utrpěl se opět vrací a nachází naději a smysl. U Daredevila tyto znaky nejsou tak markantní. Už vidíš vyvinutého jedince, ale co tomu předcházelo ne, jen někdy, když hodí vzpomínku. Jessica Jones byla zpoloviny nudná, trpěla totální sebelístostí a odmítala pomoc od jiných – v čem se tedy liší od Olivera Queena? Max tak tím, že ona nakonec dovolila lidem ve svém okolí, aby jí pomohli – viz závěr první série Jessicy. Ale opět, většinu času neuměla nic jiného, než trpět sebelítostí, z poloviny sebedestrukcí a snahou odehnat své blízké. Pokud k takovým hrdinům člověk vzhlíží, nejsem si jistá, jestli něco dostanou na oplátku.

Superhrdina je něco víc, než hrdina. Je to někdo, ke komu lidé vzhlížejí. Promiň, ale já to u JJ a u DD nevidím. Friedricha Nietzche určitě znáš, jeho definice nadčlověka určitě též – a to je podle mne jasně ukazující, kde by superhrdina měl být. ON JE NĚCO VÍC, než ostatní lidé – protože se dokázal zvednout, opravit své pošramocené já a být lepší a lepší. Být májákem pro ostatní. To jsem schopna akceptovat u GA, ale rozhodně ne u JJ nebo DD. JJ je srovnatelná dejme tomu s Oliverem v sezóně 1. U DD si netroufám připodobnit, protože na to mi hodně chybí návraty do minulosti, aby si člověk udělal souvislou představu. Navíc slepec, co po večerech mlátí padouchy a vyučoval ho nějakej „ninja“ a v případě JJ hubená, extrémně silná ženská s těžkým sklonem k alkoholismu… to už je pro mne opravdu větší scifi, než co jsem schopna akceptovat.

Ale prostě my se téčko nikdy neshodneme, já to uznávám. Ty to vidíš ze své perspektivy, já zase z jiné. Oba diskuzi využíváme k tomu, abychom jeden druhému vysvětlili stanoviska a důvody pro to, kde stojíme. Ale nejsem si jistá, jestli oba chceme chápat postoje druhého. Já se o to snažím, bohužel nepociťuji to samé z tvé strany.

Naprosto chápu nadšení určité části populace pro DD a JJ, ale na mne je ten příběh prostě moc plochej, s moc mezerami a natolik neuvěřitelnej, že se s tím moje maturitní vysvědčení z pedagogicky, psychologie a filozofie fakt nedokáže srovnat. To uznávám.

#55 Scenárista s veľkým S #56 téčko171
27.3.2016 | 10:31:16
Scenárista s veľkým S

Takze epizode Arrow S04E16 si dal 100 %, ver mi, ze taketo neobjektivne hodnotenia tu sledujem uz dlho, taketo hodnotenia davaju ludia, ktori urcite nebudu v poriadku. Je to urcity stupen zaslepenosti, takze aj ked vedia, ze mam pravdu, nepriznaju to. V prvom rade chcem napisat, ze ja iny nazor respektujem, nerespektujem vas hlupy nazor, ktory tu vidam dost casto. Pozri, Arrow S04E16 bol odpad a dat mu 100 % je chore, kazdy jeden clovek, ktory bude s hodnotenim suhlasit, je hlupy! Ja som ale rad, vidim tu vela komentarov, spaja ich to, ze sa v nich pise, ze je to jedna z najhorsich epizod. Mozes mat svoj nazor, ale radsej ten hlupy nazor nikde neprezentuj! Epizode Arrow S04E16 si dal 100 %, ako jeden z dovodov, preco si to urobil, bol navrat Cupid. Toto nie je dovod, je uplne jasne, ze ked narves do hovna diamant, tak bude krajsie, ale stale to bude hovno. Cupid zlepsila epizodu len po estetickej stranke, je to krasna zena, tak sa to ocakavalo. Navrat Cupid nepovazujem za dovod! Ako dalsi dovod si uviedol ukoncenie Olicity, ja mam skor dojem, ze mas Olicity naozaj rad, pretoze Olicity tvorila 98 % epizody! Myslim si, ze Olicity nebolo nejako ukoncene, za ukoncene by som to povazoval v pripade, ak by Felicity zomrela, na druhej strane sme tu mali iba vela kecov, ktore mozu dalsiu epizodu prestat platit. Dalsi dovod, ktory je hlupy, ocakaval som nejake poriadne argumenty a nie uplne hluposti! Ak by som uz chcel napisat, ze je koniec Olicity a preto dam dobre hodnotenie, tak to urobim v epizode Arrow S04E15, ale asi si uz zabudol na poslednu scenu. No tento bod ma dobre rozosmial, tak urcite, aj v tak „temnom“ seriali ako je Arrow je potrebne, aby sa riesil vztah medzi postavami. No asi si si neuvedomil, ze sa to riesi celu seriu, suboje uz skoro nevidno, hlavny zaporak je neviditelny, tak vztahy maju zelenu! Hlavna zapletka 4 serie je Olicity, to o niecom svedci! Je potrebne, aby si si serial pozrel este raz, pretoze si asi na to zabudol. Boj proti DD, ok ked som si to precital, tak som si pomyslel, ze budes nejaky troll! Musim napisat, ze ani sud nebol skvely, ja neviem, ale viem,ze sa DD dostane von, takze to zhadzuje moj vysledny dojem z tejto zalezitosti! Musim vsak suhlasis, pravnicke hluposti boli to najlepsie.

Preco sa mi epizoda Arrow S04E16 nepacila? Je toho vela, takze asi zacnem!

  1. Scenar- Cela epizoda bola napisana zle, neviem kto stoji za tymto odpadom, ale vsadil by som na kombinaciu M+Z, no neviem, kto to pokazil viac.
  2. Olicity- Olicity je uz dlhodobo tahunom serie, vsetko ostatne ide mimo, no zatial co v minulosti Olicity dostavalo iba 50 % priestoru, v tejto epizode to bolo 90 %! Hlavna dejova linka by mal byt DD, bohuzial, je to Olicity!
  3. Boj- Je smutne, ze ma Arrow este stale problem s Cupid, ocakaval som, ze bude hotova za 5 sekund, no opak bol pravdou. Na tieto lelogicke hluposti si treba zvykat, pretoze pochybujem, ze sa v blizkej buducnosti nieco zmeni!

Uz vlastne ani nemam dovod, preco bola epizoda zla, proste ak 98 % casti sa zameriava na Olicity, tak toho asi vela nenapisem. Stacilo spomenut to dolezite, zle napisana epizoda, zle suboje, vsadepritomny fenomen Olicity. Epizoda bola naozaj zla, takze hodnotenie 14 % je adekvatne! Preco 14? Pod 20 % sa dava serialom, ktore nedopozerate, tak to je. Moje hodnotenie je objektivne, aby bolo uplne, tak som musel predmetnu epizodu vidiet celu, preto som sledovanie neukoncil. Ak by som nemal v umysle epizodu hodnotit, tak by som ju po 5 minutach ukoncil, ukoncil by som ju pri prvej dlhej Olicity scene. Takze moje hodnotenie startovalo od 20 %, za scenar, bojovu scenu, Olicity a vela inych veci som stiahol 6 %, takze moje vysledne hodnotenie malo hodnotu 14 %! Musim sa priznat, ze som chcel dat menej, no to by bolo uz cez ciaru. Je potrebne, aby kazdy uzivatel EDNA.CZ dokazal svoje hodnotenie objasnit, kedze to hodnotenie sa pripravuje aj pre ludi, ktory nevideli najnovsi diel. Ak par hlupakov da 100 %, tak to skresli vysledky, preto som naozaj rad, ze 20 % dalo dost vela ludi. Chcem poprosit teba, ale aj ludi, ktori nevedia hodnotit objektivne, aby proste nehodnotili, pretoze nasledne musim upratovat bordel, ktory ste urobili!

Myslim si, ze tvoje osobne pocity a dohady su jedno a zamer scenaristov druhe! Pri tvojich prispevkoch neviem, ci sa mam smiat alebo plakat. Napisem ti to jemne, scenaristom nejde o ziadny vyvoj, momentalne. Z Arrowa sa stal Green Arrow a to je vsetko! Pri klesajucej kvalite serialu je to kazdemu uplne jedno, ide o to zachranit, co sa este da. Opytal som sa ta, ze o co ide scenaristom, bohuzial, dostal som odpoved utvorenu z kecov a hluposti. Scenaristom o nic z toho nejde! Posobis ako nejaky nabozensky fanatik, ktory vidi na kazdej strane biblie koniec sveta. Si clovek, ktory hlada, tam kde nic nie je, to je smutne!
#54 Ellennnka:

#43 Harmasan:

#57 Ellennnka
27.3.2016 | 10:52:36
téčko171

#54 Ellennnka: Nemyslím si, že je Daredevil už vyvinutý, jednak ten vývoj v současný stav byl vidět v průběhu první série v interakci s Claire, v druhé sérii pak ještě víc v interakci se všemi postavami, kdy od sebe všechny odháněl – nebudu se rozepisovat víc kvůli spoilerům, ale kdo viděl, ví. Rozdíl je v podání. Tu Jessicu jsem zmínil záměrně, protože si rovněž myslím, že u ní lze najít spoustu paralel s Oliverem. Ten hlavní a nejdůležitější rozdíl mezi nimi ale tkví v tom, že ona nepotřebuje X telenoveloidních epizod s Lukem, Trish nebo Malcolmem, aby se alespoň trochu dobrala toho kýženého výsledku, na který zjevně ty čekáš 4 sezóny u Olivera. A to je přece gró celé téhle diskuze. Já nepopírám, že hrdina potřebuje nějaký vývoj, netvrdím, že je to jenom o nahození kostýmu a mlácení – o tom ostatně DD ani JJ primárně nejsou. Ale musí to být především vyvážené, s mírou a korespondovat s hlavní dějovou linkou. Za předpokladu, že to tvůrci zamýšlejí tak, jak ty tvrdíš, pak je to u Arrowa už příliš přepálené.

Za předpokladu, protože já si nemyslím, že by to tak zamýšleli. Jsem toho názoru, že jde o pouhý marketing a otázku nabídky a poptávky – masa chce Olicity drama, dostává Olicity drama. Nemyslím si ani, že by byl Guggenheim až tak udělanej do Olicity, aby 24/7 postoval jejich fotky ze svatby a z dovolený. Je to prostě staré dobré „koho chleba jíš, toho píseň zpívej.“

#58 Ellennnka
webmaster
27.3.2016 | 11:02:47
Ellennnka

#55 Scenárista s veľkým S: nejsem chlap, tak prosím uprav komentáře tak, aby pasovaly na ženu. Co se týče hodnocení seriálu, můžu říct s čistým svědomím, že tvých pár x% může být stejně objektivních/ne­objektivních jako mých x%. jinak pocity z komentářů máme stejné, taky u tebe nevím, jestli se mám smát a nebo brečet. Raději beru ale variantu smíchu, ten totiž zlepšuje život :-)

Krásnou neděli

27.3.2016 | 11:04:18
Ellennnka

#56 téčko171: V tom se hádat nebudu, máš naprostou pravdu v tom, že tam hraje úlohu marketing.Některé díly jsou slabší, protože se snaží vyplnit prostor atd. Jako to ani slovo proti tobě. Ani nepopírám, že prostě tady je to vyhnané málem do extrémů. O tom taky žádná, ale když se na to člověk dívá v kontextu, tak se to dá pochopit, nebo alespoň akceptovat. Nejde mi o cestu Olicity za 4 sezóny, jde mi o cestu Olivera. Mně se zkrátka líbí, že ten jeho posun není během několika dílů, ale během několika let. Taky jsem schopna pochopit, že někomu se to nemusí líbit a přijde mu to natahované. Jo, proč ne. Ale přece i v reálném životě se málokdo mění ze dne na den. Pro spoustu z nás je to proces na celý život.

Faktem ale zůstává, že srovnáváš série o 13.dílech a série o 23.dílech… To z logiky věci ale nejde. Kratší série budou vždy, nebo měly by být vždy svižnější. Řeknou jen primární linku, a řeknou ji výstižněji, protože nemají čas se tím zaobírat do hloubky. To samé vidíš třeba u Vikingů – když byly série kratší, byl tam spád, mělo to šmrnc a šťávu, což u poslední série, která je natažená na klasickou délku jasně pokulhává. Jenže vždycky ti bude vydělávat víc série o klasické délce, než o té poloviční.

Co se týče DD, já poslední dobou z pracovních důvodů moc nestíhám, takže DD sleduji až když jsou české titulky. Ostatní seriály jen tak tak doháním ještě v angličtině, když je zrovna čas. Takže je opravdu možné, že to, co ty už si viděl a tím pádem to dalo ten správný obrázek, mně stále ještě chybí.

#59 Scenárista s veľkým S #61 téčko171
27.3.2016 | 11:17:28
Scenárista s veľkým S

#58 Ellennnka:
Kedze som sa k tebe vyjadril formou posledneho odseku, tak nic nie je potrebne upravovat. Tvoje hodnotenie nie je objektivne, zaslepenost je vsade. Si len dalsia pometena osoba, ktora dala poslednej epizode 100 %, no nie len poslednej, skoro kazdej. Vies preco si dala 100 %, asi preto, pretoze je to Arrow vsak?

Prajem prijemny zvysok dna, bol by som rad, ak by si moju osobu nespajala s inym uzivatelom EDNA.CZ!

#60 Ellennnka
27.3.2016 | 11:23:17
Ellennnka

#59 Scenárista s veľkým S: Ale blbost, když si všimneš, dávám 100% prakticky skoro každému seriálu už jen proto, že se vždycky najde nějakej debil, kterej bude mít chuť to srazit dolů, tak je potřeba protiváhy :-D Nehledej v tom víc, než v tom je :-D

#62 Scenárista s veľkým S #67 téčko171
27.3.2016 | 11:25:16
téčko171

#58 Ellennnka: Pochopit, nebo alespoň akceptovat – jak u koho, může to klidně být i tím, že psychologie není zrovna můj obor, těžko říct.

I s tím počtem dílů máš do určité míry pravdu, delší počet dílů se musí něčím vyplnit, ale tady si myslím, že by bylo obecně lepší je vyplnit něčím jiným, třeba pořádným dějem – ne každý z těch 23 dílů se musí zabývat Oliverovou pošramocenou psychou, mohlo by se taky něco pořádnýho stát.

Jinak s tvým příspěvkem v zásadě souhlasím, možná snad poprvé ever, takže vidíš, je to možný.

webmaster
27.3.2016 | 11:30:02
Scenárista s veľkým S

#60 Ellennnka:

Chcel by som poprosit administratora, aby poucil tu pritomnu osobu o pouzivani hodnotenia, dakujem.

Kazdej jednej epizode davas 100 %, to je naozaj smutne. Chcem ta poprosit, aby si hodnotila objektivne, no ak toho nebudes schopna, tak radsej prestan hodnotit.

#63 Harmasan #67 téčko171
27.3.2016 | 11:32:13
Harmasan

#62 Scenárista s veľkým S: Jdi si hodnotit jak chceš a nemel už! Už mě tu tvé komentáře pěkně unavují. Každý si může hodnotit jak chce.

#64 Scenárista s veľkým S
27.3.2016 | 11:35:11
Scenárista s veľkým S

#63 Harmasan:

100 %, tok dobre som sa uz davno nezasmial. Nikto ta nenuti moje komentare citat, aj ked z ich citania by si sa nieco naucil.

#65 Harmasan
27.3.2016 | 11:40:58
27.3.2016 | 11:43:24
Scenárista s veľkým S

#65 Harmasan:

100 % :D

27.3.2016 | 11:45:52
téčko171

#60 Ellennnka:

#62 Scenárista s veľkým S: Dobrá, tak já se toho chopím a poučuji: každý uživatel má právo hodnotit podle svého vědomí a svědomí, svého vkusu a svých preferencí. Nic takového, jako objektivní hodnocení uměleckého díla neexistuje, neboť na umělecké dílo nelze nahlížet jednotným způsobem, leda bychom žili ve státu jedné strany a jednoho názoru, tedy v režimu, který se neslučuje s právním státem. Stačí?

#70 Scenárista s veľkým S
webmaster
27.3.2016 | 11:47:45
Baltik

To si děláte srandu s těmi příspěvky…

#69 téčko171 #71 Scenárista s veľkým S
27.3.2016 | 11:57:26
téčko171

#68 Baltik: Děláme. Někdo zatelefonuje Iljovi Hurníkovi, já si krátím čekání na Godota tímhle.

#73 Baltik
webmaster
27.3.2016 | 11:59:31
Scenárista s veľkým S

Pravdaze, kazdy ma pravo ohodnotit film podla svojho vedomia a svedomia. Ak sa hodnoti film alebo serial, tak je potrebne, aby uzivatel, ktore predmetne dielo hodnotil vedel svoje hodnotenie obhajit. Ak nie je schopny svoje hodnotenie obhajit, tak sa taketo hodnotenie povazuje za neobjektivne. Za neobjektivne hodnotenie sa povazuje cislo, ktore je podstatne vyssie, alebo nizzsie, nez priemerne hodnotenie. Kedze bola epizoda Arrow S04E16 hodnotena neobjektivne, tak vysledne priemerne hodnotenie malo byt nizzsie. Takze, aj ked som hodnotil predmetnu epizodu 20 %, tak sa tato hodnota nepovazuje za neobjektivnu! Naopak, hodnota 100 % sa za neobjektivnu povazuje. Mne je v podstate jedno, kto ako hodnoti, no ked niekto atakuje moju osobu, vytahujem uplne vsetko.

Ty si sa nepoucil este, vsak? Kedze si oznacil aj uzivatelku, s ktorou som viedol diskusiu, tak mam zato, ze sa jej snazis zavdacit, co je sice pekne, ale nevyuzivaj na to moju osobu, dakujem. #67 téčko171:

#72 téčko171 #76 Chill
27.3.2016 | 12:04:38
Scenárista s veľkým S

#68 Baltik:

Ak by ma netrapil kasel a bol by som na PC, tak az vtedy by sa tu strhlo peklo

27.3.2016 | 12:08:44
téčko171

#70 Scenárista s veľkým S: Mně je úplně volný, jak kdo co hodnotí, je jejím právem tomu napařit stovku, stejně jako je tvým právem tomu napálit i třeba –100, kdyby to šlo, ať už k tomu máte jakýkoliv důvod. Pokud to vás dva ze spánku nevytrhne, tak mě už vůbec ne. A věř mi, že dva lidi z několika set, nebo několika tisíc, průměr vážně nevytrhnou.

webmaster
27.3.2016 | 12:09:54
Baltik

#69 téčko171: Musel jsem googlovat, bohužel takto inteligentní, abych to pochopil, nejsem :(

Jinak také jsem názoru, že dávat 100% všemu a rovněž ohodnotit poslední epizodu 100% není rozhodně moudré. Vlastně bych asi nikdy neohodnotil nic 100%, protože nic není dokonalé.

27.3.2016 | 12:14:48
Baltik

Jo zapoměl jsem tu božskou větu toto je jen můj názor a nikomu to necpu tak mě nekamenujte

27.3.2016 | 12:17:02
Raya

Lol, tak to je dobrá komedie tady už :D

27.3.2016 | 12:50:36
Chill

#70 Scenárista s veľkým S: Bože to tvý objektivní hodnocení … :D :D já epizody nehodnotím nikdy, ale teď udělám vyjímku, jen pro tebe … 100% :)

#77 Scenárista s veľkým S
27.3.2016 | 16:04:25
Scenárista s veľkým S

#76 Chill:

Aj tak sa dá ukázať hlúposť.

#78 Chill #79 Chill
27.3.2016 | 16:12:40
Chill

#77 Scenárista s veľkým S: Jistě, číst co píšeš je už hloupost.

27.3.2016 | 17:05:58
Chill

#77 Scenárista s veľkým S: Jistě, číst co píšeš je už hloupost.

#80 Scenárista s veľkým S
27.3.2016 | 17:06:01
Scenárista s veľkým S

#79 Chill:

Považujem ťa za hlúpeho, preto nemôžem viesť diskusiu s tvojou osobou. Nauč sa správať a potom môžeme diskutovať.

27.3.2016 | 17:12:00
Ellennnka

lidi, nechcete spíš začít vést diskusi třeba na téma – proč si Damien nechal u sebe prsten? Nebo co třeba říkáte na sneak peak k dalšímu dílu? Protože ten je hodně vtipnej :-D

#82 Chill
27.3.2016 | 17:34:06
Chill

#81 Ellennnka: Očekávám že z toho prstenu bude zase nějak čerpat tu svou mágiu …

#84 Ellennnka
27.3.2016 | 21:44:58
Naolec

Arrow se mi jako serial dříve opravdu líbil,ale poslední dobou, už od minulé série opravdu nemůžu vystát Felicity, Líbila se mi jako IT Girl atd,ale tohle už je moc. Přijde mi to spíše jako Mexická Telenovela kde se pořád řeší.. Budu stebou nebudu stebou nebudu stebou nebudu stebou.. Uplně to kazí ty dojmy ze seriálu jako takového když každou epizodu je tam jako hloupučká blondýnka, která vlastně ani neví co chce, Vím, že vtom hrobě nebude ,ale opravdu bych si přál aby byla,protože tohle LoveStory se opakuje pořád a pořád a pořád dokola a už je to vážně sračka.

#85 Chill
28.3.2016 | 3:30:32
Ellennnka

#82 Chill: Nebo je nostalgickej :-) Ale jo, taky si říkám, že ho nemá jen tak. Další věc, co mne zarazila byl totem. Pokud ho Oliver už viděl před 5lety na ostrově, pak trochu nechápu, že vůbec pořádně nevěděl, co hledat. Nebo se mu neukázal obrázek a on mezi řečí neřekl, jooo, tááááhleta mrcha :-D

Stejně mne zajímá, jak nakonec propojí Shadowspire s Hive a Darkhem. Zatím to tu jen nakousávali, ale dál to nerozvedli.

#85 Chill
28.3.2016 | 12:56:27
Chill

#84 Ellennnka: Přesně tak, na to taky čekám :) a souhlasím s tebou s tím totemem, ale když to tak vemeš tak vlastně oliver jako GA vubec neviděl ten tomem, !sebral" ho až s pomocí Vixen… takže dle mně nemohl tušit s čím si DD „pohrává“ :)
#83 Naolec: Náhodou mě se Felicity totálně zamlouvá :) je to asi o názoru :) (neříkám že Olicity je gooood :) )

#86 Ellennnka
28.3.2016 | 20:23:01
Ellennnka

#85 Chill: taky fakt, ale přeci jen ho to s tím totemem mohlo napadnout dřív – už jen proto, že zažil zkušenost z ostrova a o vixen a jejím totemu věděl. Ale budiž. Co se týče felicity, taky nechápu tu nenávist, mi přijde furt v pohodě, občas je vtipnější víc než dřív :-D

28.3.2016 | 22:29:41
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Arrowa

Seriál Arrow odstartoval svou existenci na podzim roku 2012 a skončil na začátku roku 2020. Byl tu s námi dlouhých sedm a půl let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, ohodnoťte jej. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Seriálový vesmír

Seriál Arrow zapadá do širšího komiksového světa, který se vysílá na stanici CW. Díky tomu můžete kromě něj sledovat i seriály The Flash, Legends of Tomorrow, Supergirl, Black Lightning a Batwoman, které spadají do stejného univerza. Seriálem Arrow proto nic nekončí, ba naopak začíná. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama